Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 6. kolo

Bojovné utkání v Boleslavi skončilo smolnou porážkou. Negativem je i rozšiřující se marodka.

Zápas mnoho fotbalovosti nepobral, na druhou stranu ale byla k vidění zajímavá zápletka a maximální nasazení obou mužstev. Slavia dostala první branku na zlatém podnosu od číšníka Rosy, pak ji ale štěstí opustilo a v poli o něco silnější Boleslav dokázala do naší brány šťastně dotlačit dvě branky. Ve druhé půli pak Slavia hru vyrovnala, ale k vyloženým šancím to nevedlo. Prohra je trochu smolná, ale domácí tým přeci jen předvedl větší kvalitu, o čemž vypovídá poměr střel 17:5.

Tradičně velké emoce vzbudil ve slávistickém táboře výkon rozhodčího. Sudí Franěk byl v diskusích podroben velké kritice, která se ale z mého pohledu nezakládá na pravdě. Jediné, co bych mu vytkl, je poněkud chaotické rozdávání žlutých karet, byť většinu dal zaslouženě. Diskutabilní byl souboj Nitrianského se Skalákem, po kterém přišla rozhodující standardka. Podle mě se ale situace dala posoudit jako faul našeho obránce.

Zdržel bych se i výroků o tom, že Slavia hraje proti sudím. Ano, arbitři chybují, ale v této sezóně zatím na obě strany, což je rozdíl oproti minulým rokům. Např. kritizovaný sudí Zelinka odpustil v minulém kole sešívaným penaltu za stavu 0:0 ve prospěch Plzně. Stejně tak nás Franěk v minulosti i poškodil, i nám pomohl, jako tomu bylo naposledy v jarním vítězném zápase s Duklou, kde za nerozhodného stavu přehlédl stažení Pospěcha v pokutovém území. Proto bych fandy nabádal ke troše nadhledu, než začnou spřádat teorie o různých spiknutích. Kdybych měl pocit, že Slavii "řežou", tak na to rád upozorním, což jsem i v minulosti několikrát udělal.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 5 - Dobře vyrazil Skalákovu standardní situaci, na druhou stranu ale za celý zápas nevyběhl snad proti jedinému centru, z čehož pak pramenily velice nebezpečné rohové kopy Boleslavi.

Milan Nitrianský - 4 - Neměl tolik práce jako na druhé straně Dobrotka. Nešikovně se ale připletl k oběma inkasovaným gólům. Při prvním nešlo o jeho selhání, ale na náběh Ščuka do volného prostoru měl jako nejbližší hráč zareagovat o něco pružněji. Druhá branka pak padla po jeho diskutabilním faulu, ale z mého pohledu šel Nitrianský do skluzu nešikovně.

Martin Latka - 6 - Velice dobrý výkon. Obrana měla kvůli špatné útočné práci naší zálohy hodně náročný program a góly se stoperům nedají vyčítat, byly shodou nešťastných odrazů. Latka v závěru zápasu i kvalitně pomáhal s útočením, ať už na hrotu, nebo dokonce i se zakládající rozehrávkou.

Jiří Bílek - 6 - Stejná pochvala v obranné práci jako pro Latku, naši stopeři podle mě působí výborným dojmem. Bílek i zahrozil při útočné standardce. Po zhruba 65 minutách se bohužel zranil, ale protože už jsme měli vystřídáno, tak zápas se sebezapřením dohrál. Za tu vůli i kvalitní obrannou práci si šestku zaslouží.

Martin Dobrotka - 5 - Skalák, který se většinu času pohyboval v Dobrotkově prostoru, byl mnohem nebezpečnější než Ďuriš. Dobrotka si ale až na jedno zaváhání počínal na nezvyklém postu krajního obránce velice dobře. Podpora útoku byla slabší, ale to jen korespondovalo se spíše pasivnější hrou Slavie. Celkově příjemné překvapení.

Vukadin Vukadinovič - 4 - Tradičně se snažil, v závěru byl i docela dost vidět, ale nestačí to ani na průměr, protože po jeho průnicích takřka vždy přišel nepovedený centr, který předchozí práci znehodnotil.

Marcel Gecov - 5 - Podle mě nezklamal a jeho výkon byl uspokojivý. V soubojích byl často úspěšný, dobře zakročil i proti Wágnerově hlavičce do odkryté branky. Po zasunutí na post stopera už tak dobrý nebyl, ale to je na nezvyklém postu pochopitelné.

Jaromír Zmrhal - 4 - Četl jsem názory v diskusích, které Zmrhala označovaly jako za jednoho z lepších. Já s nimi ale nesouhlasím. Právě Zmrhal by se měl starat o rozehrávku, podržet míč, co se zvláště v první půli takřka vůbec nedělo a střed boleslavské zálohy byl jednoznačně silnější, z čehož pramenil tlak domácích. Své si Zmrhal jistě odmakal, protože ho ke konci braly křeče, ale já si ho všiml jen při častých faulech a ztrátě ze začátku utkání.

Milan Černý - 4 - Chybí mu síla v osobních soubojích. Nejprve se opět skácel v osobním souboji, který mohl ustát, a poté předvedl nedůraz při první inkasované brance. Jinak se snažil dost běhat, měl i nadějné momenty, ale musí být odolnější.

Jakub Petr - 4 - Žádná sláva, k čemuž možná i přispěla žaludeční nevolnost, která ho údajně v průběhu zápasu postihla. Dopředu mnoho nepředvedl, dozadu se alespoň snažil poctivě vracet. Zatím ve Slavii nic nepředvedl.

Milan Škoda - 6 - Výborný start do utkání. Zkušeně využil zaváhání Rosy, i v soubojích byl cítit. Bohužel ale musel brzy odstoupit pro zranění. Kdyby v podobném tempu odehrál vyšší počet minut, jistě by byla známka vyšší.

Bekim Balaj - 4 - Vidět v podstatě nebyl, do šance se nedostal. Pozitivem je, že po zákrocích na něj dostali dva hráči soupeře žlutou kartu, negativem pak jeho úplně zbytečné karetní napomenutí.

Martin Dostál - 5 - Měl štěstí, že Boleslav už ve druhé půli nebyla zdaleka tak aktivní. Jednou výrazněji zaváhal, ale napravil to takticky správným zákrokem za žlutou kartu. Celkově horší pětka.

Karel Piták - 4 - Tentokrát nic moc střídání. Tlaku Slavie nepomohl, zaujal jen nasimulovaným pádem, po němž poprávu obdržel žlutý kartonek.

Komentáře (210)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 11:09 |  
    0 0

    Super odstavce k rozhodčím, díky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 11:46 |  
      0 0

      Také souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      PetCC     před 10 lety 31.08.2014 14:14 |  
      0 0

      Taky bych hodnotil, že rozhodčí nám pískají plus mínus nulu a je to celkem v normě. Určitě na nás nic úmyslného nebylo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 31.08.2014 11:33 |  
    0 0

    Pro mně byl včera Piták nejzbytečnějším hráčem na hřišti. Klidně bych mu dal 3. Jenom doufám že všechny chvíle kdy Slavii pomohl a zachránil jí body už nemá za ssebou. Včera to tak vypadalo (bohužel)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 31.08.2014 11:41 |  
      0 0

      přece jen je nejstarší člen kádru a do sezony vstoupil bez přípravy a zatím odehrál 120 minut a dal 3 asistence...např. proti Teplicím hrál chvilku, ale naší hru zvedl...taky potřebuje spoluhráče, kteří mají v sobě fotbalovost a v tom mě trošku zklamává Vukadinovič a Černý, kteří nedají smysluplný balon dopředu...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    quelhar (admin)     před 10 lety 31.08.2014 11:42 |  
    0 0

    Jak uz jsem psal Alanorovi i osobne, ctyrka pro Zmrhala mi prijde jako velky ulet. Pri nastavenem hodnoceni bych dal minimalne petku a dost bych zvazoval sestku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 11:51 |  
      0 0

      Souhlas. A Minovi bych naopak dal tentokrát trojku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Navyseals     před 10 lety 31.08.2014 12:13 |  
        0 0

        a to samý Gecov, nejvýš 4, ale spíš 3

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      electropope     před 10 lety 31.08.2014 12:17 |  
      0 0

      K tehle vytce se musim pripojit. Uz delsi dobu shledavam Alanorova hodnoceni nevyvazenymi a casto ani nemam chut je cist. Pozastavit se musim zejmena nad udelenim petky Gecovovi, ktery me po cely zapas privadel v uzas svoji neochotou podstoupit jakykoli tvrdsi souboj a k dokonalosti vybrousenou dovednosti byt za vsech okolnosti mimo prostor, ktery ma jako DZ hajit. V hovoru s Thorklaerem jsem to okomentoval slovy "Zarputily brousek a dric se odstehoval do Feninova." A hraje jako slecinka, dodavam. Vyznamne prispel k nasi porazce, odpovidajici hodnoceni 3. S kazdym dalsim zapasem prichazim i o sympatie chovane k Milanovi Cernemu. Herni inteligenci se muze smele rovnat Juharovi, ktery ji ovsem nahrazuje jinymi prednostmi. Milan pri svych zkusenostech neumi ani verohodne simulovat, brani zpusobem, ktery hrace, jakymi jsou Scuk nebo Skalak, sotva vyvede z miry a dopredu vsechny prihravky rozsype. Vetsi zapal bych cekal i od Vukadinovice, trochu nam usnul na vavrinech. Primotal se k hernim situacim nabitym potencialem vest ke golu, kvalitou provedeni se vsak teto mete ani nepriblizil. A Petr byl na hristi?

      Nerozumim ani ponekolikate projevenemu sebemrskacstvi v odstavci venovanem rozhodcim. Pokud Franek umnou distribuci chyb dokazal Alanora presvedcit o sve nestrannosti, osalil ho po certech snadno a mne nezbyvat nez vyslovit pochybnost o pozorovacich schopnostech obeti takoveho klamu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        slaviator     před 10 lety 31.08.2014 12:43 |  
        0 0

        Já Gecova hodnotit nebudu, protoze jsem pry na neho si zased, ale musel bych mu dat 2 nebo 3...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 14:19 |  
        0 0

        Připojuji se.

        1) Gecov je jedna z příčin porážky, vsadil bych se, ze s Baezem by první gól nepadl. V tom prostoru musí zauradovat DZ. Gecov je prostě pozičně mimo.
        2) Jarda neodehral špatné utkaní. Mj. hrál proti Tavaresovi, který moc neklesl ze svých kvalit.
        3) mrzí me to sebemrskačstvi v otázce rozhodčích. Působí to nuceně - "jak nejsem ten ubrečený slávista, ja si nikdy na rozhodčí nestěžuju". Takové přehnané. Franek to utkaní nezvládl a 2.gól padl po vypršení nastavení z vymyšlené standartky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Tomski     před 10 lety 31.08.2014 14:25 |  
          0 0

          je pravda, že tam byl od Gecova nedůraz, ale nemyslím si, že za to může jeden hráč, když v té situaci bylo šest slávistů proti třem v modrém...zase předtím zachránil jistou branku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Tomski     před 10 lety 31.08.2014 14:29 |  
            0 0

            a za porážku může to, že jsme si nevypracovali skoro nic...tam bude potřeba zapracovat...protože slabší týmy (kterých zase tolik nevidím, liga je hrozně vyrovnaná a každý může sundat každého) budou hrát taky nadoraz...jsem zvědavý kdo bude hrát proti Viktorce...zatím mi to vychází na Rakovan - Dobrotka, Kodr, Latka, Juhar - Baez, Gecov - Vukadinovič, Piták, Černý - Petr a střídačka Dostál, Prošek, Diop...

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Tomski     před 10 lety 31.08.2014 14:54 |  
                0 0

                díky...tak to asi Dobrotka na stopera a Dostál napravo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Dobi     před 10 lety 31.08.2014 16:05 |  
          0 0

          Já jsem to taky někde zmiňoval, že rozhodující gól padnul po VYPRŠENÉM nastavení! Pamatujete, jak při posledním zápase v Jbc so uřízli při našem náporu snad v 88.minutě? A navíc tady po více než sporné situaci...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 11:50 |  
    0 0

    Jakou penaltu nám Zelinka odpustil? Před 8 lety to same neodpiskala Damkova v zápase Slavie proti Liberci, kdy naopak Zapotocny mel ruku v neprirozenem pohybu - a Macela jako šéf komise rek, ze ji neodpiskala spravne. Od te doby se změnila pravidla?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      lassiter     před 10 lety 31.08.2014 12:02 |  
      0 0

      Co se posuzování ruky ve vápně týče, tak několikrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      dalislavista     před 10 lety 31.08.2014 21:51 |  
      0 0

      Jestli to byl ten zápas v Liberci , co si myslím, tak jsme prohráli myslím 4:3 a Berbrová nás tam zařízla úžasně. 2x ve vápně ruka libereckých, vysloveně vytrčenej loket (ruku pokrčil v bok a ještě šel pohybem proti balónu aby ho zasáhl) a Dáša nic.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 11:50 |  
    0 0

    Jakou penaltu nám Zelinka odpustil? Před 8 lety to same neodpiskala Damkova v zápase Slavie proti Liberci, kdy naopak Zapotocny mel ruku v neprirozenem pohybu - a Macela jako šéf komise rek, ze ji neodpiskala spravne. Od te doby se změnila pravidla?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 12:08 |  
      0 0

      Taky si myslím, že "odpustit" je blbé slovo - bylo to na hranici vápna, navíc v pádu, pokud si rozhodčí nebyl jistý, že je to penaltový zákrok (na čemž se evidentně neshodne víc lidí), pak je mu jen ke cti, že to nepískl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        slaviator     před 10 lety 31.08.2014 12:43 |  
        0 0

        On ale hlavně neměl piskat vůbec...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          dalislavista     před 10 lety 31.08.2014 21:36 |  
          0 0

          No přesně tak. To je prostě nastřelená ruka, když nešel rukou proti míči, nijak od těla taky nebyla. Úmyslná nebyla, tak to neměl pískat vůbec. Takže nás vlastně poškodil, a ne pomohl.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 12:20 |  
    0 0

    Zatímco loni jsem v podstatě neměl s hodnocením problém, diskutovat zda hráči náleží 3 nebo 4 bylo v té bídě ztrátou času, tak letos velmi často nesouhlasím, především se slovními dovětky.
    Poměr střel bych bral jako relevantní údaj do doby, kdy se zranil Bílek, potom už jsme hráli na riziko. Faul Nitrianského viděli, jak se zdá, jen tři lidé v zemi, slabomyslný rudoch Vlášek, Franěk, a ty. Rozhodně nezahrál podprůměrně. To samé Zmrhal, který kolikrát obehrál soupeře čistě, faul bez karty na útočné polovině považuju za součást hry DZ a hráči to nelze vyčítat. Mimochodem minimálně dva jeho "fauly" byly nafilmované. Dostál takticky dobře za žlutou a Balaj to samé zbytečně? Vždyť nehasil svoji chybu a šel tam poměrně chytře rameno na rameno, hráč se ale ochotně skácel a soudce už jel svůj mariáš. Dobrotka byl jedním z nejlepších, na nezvyklém postu zahrál velmi obstojně, lépe než v druhé půli Gecov na stoperu, ale pro něj ta polehčující okolnost neplatí?
    Ad rozhodčí, taky bych nemluvil o jasném zářezu, spíš to nezvládal, nicméně v druhé půli nás pro jistotu moc za půlku nepouštěl. Pitákova karta jasná, ale úplně stejně si zaplachtil na konci Skalák a kartu dostal Vuk za protesty. O Balajově neofsajdu snad jen po milionté zopakuji, že když si pomezní není jistý, v zájmu fotbalu je nechat útočící tým hrát, tady to ani hraniční situace nebyla.
    Závažnější problém jsem měl s hodnocením po Teplicích, kdy si stopeři nezasloužili trojku, tam jsem zjistil, že se prostě nemůžu ztotožnit s tím antifotbalovým pohledem, tak oblíbeným u většiny českých trenérů, že každý obdržený gól je chybou defenzivy a když "si to poctivě odpracujeme směrem dozadu", tak prostě nemůžeme prohrát. První gól Teplic byla prostě skvělá akce a stejně by dopadl Latka s Dobrotkou nebo jakákoli obrana v lize, můžeme jen smeknout. Nebo si popovídat o hráčích, kteří by to ubránili, jenom chybí maličkost - kdyby v rozpočtu Slavie nebylo na konci Kč, ale EUR.
    Body už asi přestanu řešit, trochu mi to připomínat dávné hodnocení čtenářů na ofiku, kdy člověk musel ubrat bod střelcům branek, 1 bod ubrat Belaidovi (asi hlasovalo hodně dívek) a 1-2 body přidat nenáviděnému M. Jarolímovi a bylo to přesné. Tady ale zatím žádný vzorec nevidím :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 31.08.2014 12:55 |  
      0 0

      Dostál to už jinak řešit nemohl, Balaj mohl hráče v pohodě předběhnout.

  7. Rozhodčí v posledních dvou zápasech

    Corfe     před 10 lety 31.08.2014 12:22 |  
    0 0

    Souhlasím, že by bylo zavádějící po téměř každém zápase paušálně vykřikovat, že nás rozhodčí poškozují, ale zároveň bychom měli ukazovat na jejich chyby a to na obě strany a nespokojit se s mávnutím rukou, vždyť on nám i pomohl, je to v pořádku. Zároveň bychom neměli přebírat nepravdivý názor jenom proto, že jej zastávají skoro všichni ostatní včetně Damkové. Tím mám na mysli ruku Nitrianského ze zápasu s Plzní. Jsem přesvědčený, že šlo o ruku nezaviněnou a v přirozeném pohybu u těla a tím pádem je jedno, kde k ní došlo, protože taková ruka být odpískána nemá! Nepřidával bych se tedy k chóru Damkové a médií, že můžeme být rádi, že tady nám rozhodčí pomohl tím, že zákrok vytáhl mimo vápno. Poškodil nás tím, že jej vůbec odpískal a jsem si jistý, že kdyby jsme nehráli proti Plzni ale proti nějakým Kotěhůlkám, tak nic nepískal. Jenže Plzeň to je holt jiný metr (a to nejen, když hraje se Slavií). Za sebe musím říct, že tímhle, stejně jako namistrovaným, namachrovaným chováním jejích hráčů, zvlášť Petržely, Limberského, Pilaře a Procházky, které bývá vidět v televiznch zápasech a tím více bylo vidět na stadionu, stejně jako prolhaností Šádka a nefér jednáním vůči Uhrinovi se mi Plzeň stala nechutně nesympatickou.

    Včera mi přišel výkon rozhodčího víceméně ok, ocenil jsem, že Franěk pověstný nedáváním karet se tentokrát nebál je rozdávat tam, kde rozdány být měly, snad kromě Vukadinoviće. Jako jedinou podstatnou chybu bych viděl odpískání Nitrianského (ten kluk má teď fakt smůlu) posledního zákroku. Trefil míč a Skalák se pak o ně nešikovně zachytil, svezl se po něm a upadl, nemylím si, že to mělo být pískáno jako faul. Ale to říkám při zpomaleném záběru z pár metrů v televizi, rozhodčímu, který to viděl jednou, z dálky a v rychlosti bych to nevyčítal.

    Zatím mi přijde, že letos nás rozhodčí neřežou jako v minulých sezonách spíš, že v řadě našich zápasů (Kovařík na Slovácku, Zelinka s Plzní) pískají nejistě a s mnoha chybami na obě strany.

    Proti Boleslavi mi přišel to byl za hodně dlouhou dobu nejlepší výkon, co jsem viděl od Gecova, o hodně lepší v porovnání s minulou sezonou, znatelně méně fauluje, myslím, že mu pomáhá, když už není prakticky jedinou volbou na svůj post, ale má zdatnou konkurenci v podobě Baéze a pohybuje se na hraně lavičky a základu. Baéz je určitě lepší, ale Gecov se zlepšuje a s těmihle výkony se jeví jako solidní náhrada. Doufám, že od zápasu s Brnem se vrátíme ke hře na dva útočníky, která se osvědčila v úvodu sezony, protože Balaj se Škodou tvoří dobrou dvojici a těží ze vzájemné spolupráce.

    A závěrem musím říct, že mě děsí Dostálova aura, která způsobí, že ikdyž je až třetí volbou na svůj post, tak se oba hráči před ním zraní a on se stejně na hřiště jako už poněkolikáté z lavičky prokouše. Snad se Mikula nebo Nitrianský dají v repre pauze dohromady.

    • Re: Rozhodčí v posledních dvou zápasech

      Alanor (admin)     před 10 lety 31.08.2014 12:58 |  
      0 0

      Já nepřebírám ničí názor. Jak jsem psal minule, tak bych takové hraní rukou sám posoudil jako nedovolené.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    spino     před 10 lety 31.08.2014 12:22 |  
    0 0

    Chci se tady zastat Milana Černého. Už od začátku ligy je to hnací motor naší založní řady. Mnozí mu vyčítají, že se neprosazuje, ale to zatím myslím vůbec není potřeba. Jeho zodpovědná hra a zápal nemá nikdo jiný. Navíc má v sobě i fotbalovost.

    V tomhle je velký rozdíl oproti třeba Dostálovi. Mají podobný přístup, ale Černý je fotbalista a Dostál i když se snaží, tak včera nám zase ukázal, že na ligu nemá. Každý jeho centr skončil u prvního protihráče, dozadu několikrát propadl. Jako třetí náhradník OK, ale stavět na něm nemůžeme.

    Ještě k Dobrotkovi, levý bek není jeho parketa, občas zbrzdil hru, když si dával míč na pravou nohu. Zkusil bych ještě do konce přestupního termínu přivést jednoho náhradníka za Juhara, protože jenom s ním se to hrát nedá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Navyseals     před 10 lety 31.08.2014 12:27 |  
      0 0

      Dobrotka zahrál mnohem líp než Juhar

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        spino     před 10 lety 31.08.2014 12:30 |  
        0 0

        Stejně ale nalevo potřebujeme ještě někoho. Juhar nemusí být zdráv, nebo se může vykartovat a Dobrotka má také na zranění smůlu, navíc zřejmě teď bude alternovat za zraněného Bílka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 10 lety 31.08.2014 12:48 |  
          0 0

          Místo Bílka by mohl hrát Kodr

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 31.08.2014 12:30 |  
      0 0

      A kde ho vzít a nekrást?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 31.08.2014 12:39 |  
      0 0

      právě, že Míňa zatím moc fotbalovosti neukazuje...včera si s míčem nerozuměl vůbec...byl u obou branek...on i Vukadinovič musejí přidat směrem dopředu...zkvalitnit...Dostál včera zastal úlohu náhradníka celkem v pořádku...Dobrotka za ty dva roky ztratil rychlost a proto už to na ten kraj není...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        spino     před 10 lety 31.08.2014 13:02 |  
        0 0

        S tím Míňou nesouhlasím, nicméně je hodně těžké ukazovat fotbalovost, když hrajeme stylem, že prakticky středovou zálohu nepotřebujeme, protože všechno kopeme na útočníky, kteří to sklepávaj do krajů. Pořád se modlím, aby to byl jen taktický záměr Beránka proti silným soupeřům a nikoliv dlouhodobější trend. Zápas s Brnem napoví.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Tomski     před 10 lety 31.08.2014 13:08 |  
          0 0

          s tou sestavou to jinak asi ani nejde...Míňa byl v prvních utkáních lepší...včera tomu chyběl ten důraz...párkrát mu utekl míč, něco zpomalil...u první branky nedůraz...u druhé měl míč zastavit ve zdi a nejen tečovat...dřív tam byla ta fotbalovost větší...s naší marodkou stejně bude hrát, ale jinak bych ho klidně stáhl a dal šanci dalším...nic proti němu osobně samozřejmě nemám...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 12:26 |  
    0 0

    Osobně se mi hodně líbil Latka. Ke konci jako správný vůdce převzal odpovědnost a i v 10 táhl SKS za vyrovnáním.
    Jarda Zmrhal asi mohl ukázat víc,ale co se mi hodně libí - extrémně přidal v osobních soubojích,je důrazný, to se mi vcera hodně líbilo.

    Nekvalitu zatim vidím na krajích zálohy. Vuka i Petr mě nepřesvědčili. Hodně nepřesností, nedostatečná podpora útoku.

    A k Fraňkovi - podle ne utkaní nezvládl. Neresim detaily, vadí mi zákrok před 2.gólem. To prostě nebyl faul. A když tak prošlápnutí kolena od Skalaka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Navyseals     před 10 lety 31.08.2014 12:29 |  
      0 0

      Zmrhal se mi včera celkem líbil, několikrát poslal někoho po lajně, ale dost to kazil Černý. Balaj byl třeba úplně neviditelnej a nepodržel vůbec balón.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sedrousek     před 10 lety 31.08.2014 12:33 |  
        0 0

        Pitáka jsem taky zaregistroval jen 2x jednou se vztekal kdyz zakopl soupeř míč a po druhý při filmování.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        electropope     před 10 lety 31.08.2014 12:45 |  
        0 0

        Schopnost podrzet mic prece neni Balajovou prednosti. Jsou ji vyborne nabehy, kterymi vytvari predpoklad pro vznik sance jak sobe, tak spoluhracum tim, ze na sebe vaze branici hrace soupere. K tomu pridava vynikajici zakonceni. Ze se vubec nedostal ke sve hre, neni chybou jeho, ale zoufale nepresne zalohy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Maeden (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 13:04 |  
          0 0

          Souhlasím, ale útočník jeho fyzických parametrů by měl aspoň pár balonů udržet, to by se dalo odpustit drobnějším, rychlým technickým typům jako byli Šenkeřík nebo Ivana. Jinak hodnocení trochu ztrácí smysl - pak se dá říct, že všichni víme, že mezi Dostálovy přednosti nepatří fotbalové myšlení, ofenzíva ani technika, jen bojovnost a poctivost, což ukáže vždy, takže super výkony...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dobi     před 10 lety 31.08.2014 13:06 |  
      0 0

      Když si odmyslím tlak plíseňského dua Pyj+Vagína (lékařské výrazy snad nejsou vulgární, proboha!), tak ten trestňák byl minimálně necitlivý! Prostě 10 vteřin po vypršení nastavení by tohle nemělo být!

  10. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 12:47 |  
    0 0

    Hrubeš 5 - Nitriansky 5 (Dostal 4), Latka 5, Bílek 6, Dobrotka 6 - Vukadinovic 5, Gecov 2-3, Zmrhal 5, Černý 3, Petr 2 ( Pitak 3) - Škoda 6 (Balaj 4)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 31.08.2014 12:50 |  
      0 0

      proč Gecov tak nízko ? mě včera přišel průměrný...pár lepších momentů, pár horších...u obou branek bylo více hračů a on za stavu 1:0 zachránil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        slaviator     před 10 lety 31.08.2014 13:04 |  
        0 0

        Jak psal kolega výše - jako DZ byl mekkej a hlavně se vůbec nepohyboval tam, kde mel (v konkrétní okamžik) - právě díky němu a Černému mela Boleslav tolik šanci kolik mela...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          tantalos     před 10 lety 31.08.2014 13:26 |  
          0 0

          Napsat, že kvůli Gecovovi a Černému měla Boleslav tolik šancí, je úlet.
          Boleslav měla víc šancí,
          1 protože je to dobrý tým, sehranější než Slavia s mnoha kvalitními fotbalisty, vyššímni a tvrdšími
          2. po odchodu Škody nikdo neudržel vepředu balon, hlavně pak Balaj a Petr, méně pak Vukadinovič,
          3. Gecov dostal žlutou jako první a musel si dávat pozor, aby vzhledem k podpoře sudího pro domací nedostal druhou.
          Hlavní boje teprv přijdou, v Boleslavi prohraje leckdo. Bylo by hloupé, kdyby se naši klíčoví hráči zatížili červenými.
          Gecov se lepší, vidím u něj vzestupnou formu. Až se Slavia sehraje a bude hráčům jasné, jak mají řešit často opakující se situace, bude pro Slavii oporou.
          Míňa Černý je největší dříč mužstva, ale není žádnej nezničitelnej Terminátor. Kdo je?

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            slaviator     před 10 lety 31.08.2014 14:03 |  
            0 0

            Míňa Černý dře - ale on maká i Juhar nebo Dostál, ale to z nich nedělá ještě fotbalisty...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              tantalos     před 10 lety 31.08.2014 14:56 |  
              0 0

              Juhar a Dostál opravdu nejsou fotbalisti?

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                slaviator     před 10 lety 31.08.2014 15:29 |  
                0 0

                to že KOPOU do míče z nich nedělá ještě fotbalisty, pokud nemají fotbalové myšlení... Jsou to atleti běhající za míčem ve stylu Forresta Gumpa...

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  tantalos     před 10 lety 31.08.2014 16:40 |  
                  0 0

                  Jo, a podívej se, kam to Forrest Gump dotáhl. Ostatně Forresta Dřížďala oceňuji dodnes.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Tomski     před 10 lety 31.08.2014 12:48 |  
    0 0

    Ví se něco o tom Damienovi ? tohle už je docela problém...párkrát tady zaznělo, že to má pořád kvůli Matulovi...já ze dvou zdrojů vím, že Matula ho nezranil dlouhodobě a že, to zranění kvůli, kterému vynechal pár zápasů na jaře má z tréninku...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 12:50 |  
      0 0

      Hlavně je to druha noha než ta od Matuly...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tomski     před 10 lety 31.08.2014 12:53 |  
        0 0

        hlavně má obě nohy jak dítě...prostě na ty kotníky bude trpět...teď prý jde o svalové zranění...zajímá mě jestli je to vážné...už teď má problém nabrat fyzičku...hodil by se nám ještě jeden ofenzivní záložník...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          spino     před 10 lety 31.08.2014 13:00 |  
          0 0

          Nešlo by nějak zjistit, jestli už měl zdravotní problémy dřív, než přišel do Slavie, nebo to všechno začalo až u nás?

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Tomski     před 10 lety 31.08.2014 13:04 |  
            0 0

            podle TM jen lehčí výpadky...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            mart01     před 10 lety 31.08.2014 13:34 |  
            0 0

            Jo, problémy měl už dřív, ale většinou jen krátkodobé (2-3 zápasy).

  12. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Tomski     před 10 lety 31.08.2014 12:58 |  
    0 0

    Hrubeš - 5
    Nitrianský - 5
    Latka - 5
    Bílek - 6
    Dobrotka - 5
    Zmrhal - 5 +
    Černý - 3
    Vukadinovič - 4
    Petr - 3
    Škoda - 7 (škoda, že se zranil...takhle je to známkovat téžké)
    Balaj - 4
    Dostál - 5
    Piták - 4 (už to sám neutáhne a potřebuje spoluhráče, kteří mu pomůžou)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 13:06 |  
      0 0

      Me "zprdnes" za 2-3 pro Gecova a sam ho vůbec neohodnotis? :-P :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tomski     před 10 lety 31.08.2014 13:09 |  
        0 0

        a jo :-D mi vypadl...já bych mu dal 5...včera se mi líbil i když byl taky u těch branek (ale tam byla v tu chvíli celá obrana)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    mart01     před 10 lety 31.08.2014 13:05 |  
    0 0

    Když už chceme být objektivní, tak si přiznejme, že sudí nás prostě už několikátou sezónu řežou! Penalta proti Plzni být neměla, přečti si pravidla, ne všechno co řekne Damková je pravda. Včera min. 2 ofdajdy špatně odmávané, standartka před druhým gólem vymyšlená a některé karty škoda mluvit. To jsem jen shrnul, aby si teda všichni uvědomili, že to moc normální není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      bongor     před 10 lety 31.08.2014 16:55 |  
      0 0

      Souhlas s martem,to zpočátku soutěže byla víceméně shoda okolností a my jsme si hned mysleli,že za tím.
      stojí bývalý předseda.Všechno zůstává tak,jak to má správně vypadat.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Tomski     před 10 lety 31.08.2014 13:27 |  
    0 0

    k tomu faulu na Nitrianského/Skaláka...pro rozhodčího těžké, ale z opakovaček je vidět, že Nitri trefil míč a Skálak se po něm projel (nemyslím si, že schválně)...v tom případě faul na Nitru...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mart01     před 10 lety 31.08.2014 13:32 |  
      0 0

      Rozhodně to není "těžké" na posouzení, všechno je o postavení rozhodčího. Teď jde jen o to, jestli svoje špatné postavení zapříčinil schválně nebo ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tomski     před 10 lety 31.08.2014 13:41 |  
        0 0

        jasný, ale já třeba z televize z první myslel, že fauloval Nitrianský...

  15. Nebuďme jako uprdění dědci

    tantalos     před 10 lety 31.08.2014 14:45 |  
    0 0

    Průměrná známka při průměrném utkání by měla být 5,5 (1+10:2).
    Při hodnocení vycházejme i z toho, že nehrajeme ani v Premiership, ani v La Lize, ale v Synot lize a máme jiné výchozí možnosti než třeba Bayern. Nepodléhejme klamu, že na nejvyšší známku má nárok maximálně Ronaldo či Messi,
    Už proto považuji Alanorovo hodnocení za výraz mladického hyperkriticismu. To není výtka, jen konstatování a výraz přesvědčení, že časem si uvědomí, v jakých možnostech se pohybujeme. A vlastně má svým způsobem pravdu, chceme výš.
    Bohužel se i v jeho názorech dosud objevují náznaky osobních preferencí a averzí zvlášť, i když se jistě snaží o objektivitu. Sveze se při tom o téměř nenávistné výpady některých rádobyslavistů vůči tomu či onomu plejerovi
    Nedávno se tu Beránek zmiňoval o kritičnosti dřevěnky. Tam skutečně pár dědků - vzpomínám na jednoho, kterého jsem občas utřel - kteří ze sebe chrlili jadrné výrazy nespokojenosti. Měli na to nárok, pamatovali si, jak kdysi váleli Bican, Puč a Plánička.
    Nicméně my bychom se neměli ke svým hráčům chovat jako ti uprdění dědci. Ostatně kdo má Slavii rád, dokáže být i k jejím slabostem - a reálným možnostem - tolerantní.

    • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 15:33 |  
      0 0

      Takže dejme všem fotbalistům 8-10 a je to, kritika nepřípustná?

      Tantale, moc dobře pamatuju, jak si tady před deseti lety vystupoval proti Csaplárovi a jeho nákupům Kolouška, Holeňáka či Zbončáka na úkor slávistických odchovanců, později jak jsi kritizoval Karla Jarolíma za upřednostnění Abrahama, Marka Jarolíma, Tavarese, Belaida a dalších proti Váchovi, Dočkalovi, Robinovi a Radkovi Dejmkům, Jablonskému a dalším a pamatuju si, že nikdy si nebyl nekritický a i ve tvých názorech se objevovaly nejen náznaky osobních preferencí a averzí zvlášť...

      • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

        tantalos     před 10 lety 31.08.2014 16:23 |  
        0 0

        Dokonce jsem osobně prosil Doležala, aby Tavarese koupil - hned po Čelákovicích, myslím, že to bylo na Strahově. Belaida jsem uznával, jenom se mi nezdálo, že jane ho hodnotila výše než Mickaela.
        Jablonský se ukazuje jako solidní fotbalista, díval jsem se teď na Slovan, a tam byl mezi nejlepšími, narozdíl od Forda. Asi jsem se mýlil ve Váchovi, ale z toho by pod dobrým trenérem mohl být prvotřídní hráč. Výměna Dočkala - už nevím, za koho to vlastně bylo - mne nasr.ala k nepříčetnosti
        Máš pravdu, pokud jde o mou averzi vůči Abrahamovi a Markovi Jarolímovi, jenže čas můj názor potvrdil.
        Proti nákupu Kolouška jsem nikdy nebyl, naopak mě nepotěšil způsob, jakým ho KJ odstavil, aby prosadil svou přízeň. Vůči Dejmkům - uznával jsem, že na ostatní Říčkovy oblíbence, třeba na Suchého nemají, ale později jsem si kolikrát řekl, že ten stoper z nich by se nám hodil - například loni. Tenkrát jsem rád chodil na Xavič - Kozlovo béčko se mi líbilo víc než áčko.
        Holeňák byl pan fotbalista, bohužel často zraněný - proti němu jsem nikdy nic neměl. Fakt ale je, že všechny jarolímy - snad kromě Davida - rád nemám.

        • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:39 |  
          0 0

          Nešel Dočkal na hostování S OPCÍ do Liberce výměnou za hostování Pudila BEZ OPCE?

          • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

            Tomski     před 10 lety 31.08.2014 16:46 |  
            0 0

            na Pudila byla opce, ale Švento se uzdravil a Pudil se před Eurem popral, tak ho Jarolím nechtěl...Pudil je kvalitní fotbalista a vlastně je dál než Dočkal, tak že to na začátku nebyl špatný obchod...Pudil dal branku Spartě a Jablonci...tak ať si Dočkala nechaj :-D

              • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

                Tomski     před 10 lety 31.08.2014 16:54 |  
                0 0

                s tím Pudilem to řekl asi před rokem Doležal v TV...

                • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

                  stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:56 |  
                  0 0

                  O Pudilovi se nepřu, jen neměl souvislost s Dočkalem, jak jsem si původně chybně "vzpomněl". Pudil přišel jindy. Dočkal byl součástí "transakce Blažek". A zároveň udělal místo pro příchod Synovce,

                  • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

                    Tomski     před 10 lety 31.08.2014 17:03 |  
                    0 0

                    právě, že Doležal ve Studiu Fotbal před derby mluvil o tom, že Dočkal byl v rámci akce Pudil...

    • Re: Nebuďme jako uprdění dědci

      bongor     před 10 lety 31.08.2014 17:03 |  
      0 0

      Ano tantale,pořád jsou to slávisti,naši hráči.Já třeba kritizuji až když to přesáhne určité hranice,hlavně laxnost.Dědkové na dřevěnce mě pěkně štvali,i když jak říkáš,srovnávali se světovou špičkou Pepim,Pláničkou,Pučem a v tom srovnání málo kdo obstál.Byli i docela
      sprostí.Rádi přeháněli stejně jako dnes my,když jsme vyhazovali třeba Huba,Geciho,Juhara a další.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    spino     před 10 lety 31.08.2014 15:48 |  
    0 0

    Právě jsem v televizi zahlédl tribuny Sparty a vyprskl smíchy džus na stůl. :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 31.08.2014 15:52 |  
      0 0

      Tak to jsme dva. A můžou za to prý výkonnostní soutěže...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        lassiter     před 10 lety 31.08.2014 15:56 |  
        0 0

        250 tisíc lidí teď hraje, jinak by byli všichni na letné

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          bongor     před 10 lety 31.08.2014 17:06 |  
          0 0

          Ale tam se 250 tisíc nevejde,nebo jo?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:35 |  
      0 0

      Zase bych jim nekřivdil, pěknejch pár tisícovek jim to udělá asi i dneska, plus měli skoro plnej dům ve čtvrtek a spousta lidí prostě jde holt max. 1x tejdně, resp. obvykle 1x za dva tejdny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Mike     před 10 lety 31.08.2014 16:43 |  
        0 0

        Ale takový klub jako Sparta, navíc sídlící v hlavním městě, by měl mít i vzhledem k tradici skoro vyprodáno na každý zápas. Navíc v utkání o čelo tabulky a po postupu do Evropské ligy.
        To se samozřejmě týká i nás. Na 2 české legendární kluby chodí v průměru opravdu směšné návštěvy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          klimi     před 10 lety 31.08.2014 16:47 |  
          0 0

          Podobně bych se vrátil ke včerejšku:
          Já vidím tragicky, že v regionu kolem Boleslavi se prostě nenajde ani těch hloupých 5000 lidí, kteří by vyprodali stadion proti prvnímu týmu ligy (ano, reálně je to ještě méně, protože 2000 z toho bylo Slávistů...Jaká je jiná náplň volného času v této oblasti? Nebo mi neříkejte, že všichni byli zrovna ve Škodovce (nemluvím o Mílovi) :))

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 19:02 |  
            0 0

            Ono by se našlo, kdyby ovšem Boleslav chtěla. Zavřít pokladny před frontou několika stovek lidí....

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:59 |  
          0 0

          Pokud to berete takhle, tak souhlasím.

          Jenže u našich návštěv nevyprskávám džus, to by občas bylo spíš na vytryskávání slz (letos zatím dobrý, snad to vydrží). :)) A upřímně přiznávám, že já chodím spíše sporadicky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          bongor     před 10 lety 31.08.2014 17:10 |  
          0 0

          Bane Mike,na teletextu Novy píšou,že bída postoupila do základní skupiny ligy mistrů,takže to všechno okolo Malmo atd.byly jenom pomluvy.Jestli já jsem si to nemyslel.........................

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            mats     před 10 lety 31.08.2014 21:22 |  
            0 0

            ...že by koupili od Malmo účast...? :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Ferguss     před 10 lety 31.08.2014 16:21 |  
    0 0

    Musím říct, že začínám mít problém s hrou Milana Černého. Připadá mi to, jakoby člověk zatloukal hřebík pěstí, sice bude vypadat jako drsňák, ale hřebík se nehne ani o milimetr. Milanovi nelze upřít nasazení a zápal, ale jeho hra je zoufale neefektivní. Dopředu neproduktivní, zadrbává, přihrávky často nepřesné a bez nápadu. Taky mi vadí jeho sklony k simulování. Vzadu má sice občas dobrý zákrok, dokáže vybojovat i důležité míče, ale stejně často propadne a nalevo pak běží dva hráči na samotného obránce a pokud je to Juhar tak to leckdy nedává. Chtělo by to ke snaze a nasazení přidat i trochu toho fotbalového myšlení, ale to neplatí jen o Milanovi. Snad se souhra budes přibývajícími koly zlepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:32 |  
      0 0

      Když jsem v podstatě to samý napsal už po Liberci, byl jsem málem za blázna a vyvrhele. Když jsem to psal po Teplicích, občas se tu a tam našel odvážlivec, který souhlasil. Když jsem to napsal po Plzni, už to bylo tak půl na půl. Když jsem to opět napsal v pozápasovém článku napsal po Boleslavi, už je to většinový názor. :)))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 16:56 |  
        0 0

        S hodnocením Milana Černého souhlasím a nejen po zápase v Bolce, ale už po prvních kolech. Hodně mě mrzí, že jako alternativa není využíván Boudjemaa - mám pocit, že s ním Beránek moc nepočítá. U jenom kvůli tomu, že se informace o jeho zdravotním stavu takřka neobjevují...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Tomski     před 10 lety 31.08.2014 16:57 |  
          0 0

          tak včera se objevilo, že DB bude v sestavě...jestli se zase zranil, tak je to smůla, ale lepší hráč, který je fit, než další zranění...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Kuliss9     před 10 lety 31.08.2014 17:17 |  
      0 0

      S názorem na Milana Černého bohužel musím souhlasit, ač toho kluka má velmi rád. To co předvedl před prvním gólem v nedůrazu v souboji je bohužel u profesionálního fotbalisty na facku :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Ryange     před 10 lety 31.08.2014 17:38 |  
        0 0

        Zas bych ale pochopil, pokud do toho nechtěl jít vyloženě do plnejch, aby si tam to koleno nějak nezranil.. přeci jen poslední roky víc promarodil než hrál a tak ten pud sebezáchovy v určitých situacích chápu, ikdyž nás to bohužel stálo body..

  18. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 16:47 |  
    0 0

    Piták nic nesimuloval, když si pustíš přenos, tak je jasně vidět, že uklousl a proto se taky s Fraňkem dohadoval po té žluté. To bodování je pěkné, ale nikdy nemůže být objektivní, protože nikdo z nás neví, jaké konkrétní úkoly má každý náš hráč od Beránka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 17:12 |  
      0 0

      Tak dostal žlutou za uklouznutí. Nemá co klouzat, když není faulován.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 17:03 |  
    0 0

    off topic: Sparta je s Jabloncem bezradná a po hodině hry 0:0. Otázka: Ve které minutě vstřelí Lafata gól z penalty? Můj tip 73.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 31.08.2014 17:06 |  
      0 0

      si to zakřikl :-( ale parádní branka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 17:06 |  
      0 0

      Dej si facku, takhle to zakřiknout :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 17:09 |  
        0 0

        už se stalo ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Dobi     před 10 lety 31.08.2014 17:33 |  
          0 0

          Ten gól, přiznejme si, byl suprovej, ale jinak rudá bída... A přutom ten Lafata je jeden z mála sralťanů, který je tak nějak normální. Jinak ale Peltonec vůbec není horší... Doby, kdy Lafata byl tam, jsou už pryč...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Betynka58     před 10 lety 31.08.2014 17:38 |  
    0 0

    Dukla vede v Plzni! Že bychom přece jen vydrželi i po šestém kole v čele?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 31.08.2014 17:49 |  
      0 0

      Spartu už jsme za sebou nechali, teď ještě aby Dukla aspoň plichtila a jsme i o pauze na čele.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 17:49 |  
      0 0

      Začínám mít smíšené pocity, zda to, že Dukla obrala Spartu a možná možná možná by mohla obrat i Plzeň je pro nás dobře nebo špatně :D Jestli nakonec stejně Sparta i Plzeň uskočej zbytku ligy a my se kromě Slovácka, Jablonce, Teplic, Bolky budeme přetahovat v tabulce ještě s Duklou... :)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Betynka58     před 10 lety 31.08.2014 18:12 |  
        0 0

        Upřímně řečeno, nevěřím, že si to letos rozdá jen Sparta s Plzní. Dost možná máme před sebou nejvyrovnanější ročník za poslední roky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      mart01     před 10 lety 31.08.2014 17:51 |  
      0 0

      Já si myslím, že nejideálnější by byla v plzni remíza. Ovšem nejdůležitější bude náš zápas s Brnem, kde musíme bezpodmínečně vyhrát, abychom se na následující kola udrželi v horní polovině.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 17:54 |  
        0 0

        Remízu v Plzni bych taky bral, mám ji vsazenou. :-D Stejně jako jsem měl remízu Sparty dneska a nás s MB včera :/ :D

        Jojo, Brno bude dost klíčový. Bude potřeba naplno bodovat a dostat se do pohody. Předek tabulky je dost vyrovnanej a nebodovat s Brnem a mít před sebou dvě pražská derby,... to by byla taková nepěkná věc.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Betynka58     před 10 lety 31.08.2014 18:14 |  
          0 0

          Á, tak už je srovnáno. Tak teď aby to vydrželo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 17:55 |  
      0 0

      Já jsem po příchodu Koubka do Plzně říkal, ze Viktorka bude ted hrát o záchranu. Byla to velká nadsázka, ale asi ne tak velká jak jsem si původně myslel...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 18:27 |  
        0 0

        On pan rozhodčí Plzni zatlačí, aby vyhráli.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 18:39 |  
    0 0

    Plzeň 2:1...
    No nic, stejně bych tímto rád dal podnět FAČR, aby vzhledem k napjaté politicko-bezpečnostní situaci na Ukrajině ukončila nejvyšší soutěž po šesti kolech. Titul v Plzni bych přežiju a můžeme se příští rok těšit na los předkola LM :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      spino     před 10 lety 31.08.2014 18:40 |  
      0 0

      Příští kolo budeme zase první, neboj. Máme doma Brno a Sparta i Plzeň mají silné soupeře.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 18:45 |  
        0 0

        Ok, beru. Tak po sedmém. Za čtrnáct dní budou Rusové stejně ještě v Bratislavě :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        mart01     před 10 lety 31.08.2014 18:47 |  
        0 0

        No zrovna Brno není jednoduchý soupeř.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 10 lety 31.08.2014 18:50 |  
          0 0

          Podle spina máme stejného majitele a Řebíček vždy tak přikáže Brnu, aby to Slavii pustilo, takže jasný tři body, ne?

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 18:53 |  
            0 0

            Musím se spina zastat, taky jsem měl asi před třemi lety stejné informace...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              slaviator     před 10 lety 31.08.2014 18:56 |  
              0 0

              Nerikam ze nemel Řebíček v Brně majetkovovej záměr, ale týkalo se to stadionu...

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                spino     před 10 lety 31.08.2014 19:08 |  
                0 0

                Tentokrát jsem do toho Řebíčka nepočítal. Věřím tomu, že vyhrajeme a Plzeň se Spartou ztratí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      slaviator     před 10 lety 31.08.2014 18:46 |  
      0 0

      Aby tu nakonec batuska Putin si to neprecetl a nevylozil tak, ze od října tu bude ruska liga... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 18:54 |  
        0 0

        Ona nebude? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 10 lety 31.08.2014 18:55 |  
          0 0

          Ma byt az od ledna a volání po cele Evrope ma stát 50 kopejek/minuta, ale pssst :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:00 |  
            0 0

            :-) levnější volání, ale zase musíš mluvit srozumitelně, aby to bylo na záznamu slyšet :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:05 |  
              0 0

              Věř mi, ze az po posledním kole budeme v tabulce tam kde jsme ted, ze se ozeru tak ze mi tejden nebude rozumět ani "ahoj". A nebudu asi jedinej :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Navyseals     před 10 lety 31.08.2014 19:07 |  
                0 0

                i když na to budeme mít kvalitou, jakože nemáme, tak nám to nedovolí rozhodčí, první tři místa si rozebere sparta, plzeň a jablonec

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:11 |  
                  0 0

                  Souhlas. Já náležitě oslavím, pokud se podaří udělat pohár, a budu spokojený, když se s velkým předstihem zachráníme a MB bude mít prostor sehrát tým na další sezonu

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:17 |  
                    0 0

                    Já realisticky počítám se 6.místem...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        spino     před 10 lety 31.08.2014 19:11 |  
        0 0

        Vladimír Hitlerovič Putin musí mít z ČR velkou radost, hlavně z pana premiéra, který si zase strachy nadělal do trenek.

        Jsem rád, že Slavii nakonec Rusáci opustili, snad vyjde ten německý investor, přece jen Němci jsou civilizovaní podnikatelé, nikoliv ruští dobrodruzi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:16 |  
          0 0

          Pokud jsou to ti sami Němci, kteří měli o Slavii zájem už předtím (další byli právě ti Rusové a dalším byl majitel Eltodo), tak ti se situace ve Slavii lekli a raději investovali do Číny...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            spino     před 10 lety 31.08.2014 19:17 |  
            0 0

            Já nevím, nevidím do toho. Myslel jsem ty Němce, za které jedná Chvalovský.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:19 |  
              0 0

              Nedivil bych se kdyby to byli "Němci" - nějací Poláci nebo ještě hůř, Turci...

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Navyseals     před 10 lety 31.08.2014 19:19 |  
              0 0

              to může bejt spekulace

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:24 |  
                0 0

                A proč nového majitele? Já jsem spokojený... Co si pamatuju, tak Sparta dostala od magistrátu dotaci 100 milionů na výstavbu centra mládeže na Strahově, my jsme dostali dotaci 650 milionů od ministerstva dopravy, akorát přes prostředníka

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  spino     před 10 lety 31.08.2014 19:26 |  
                  0 0

                  Těch 650 mega bylo až na výjimky (dluhy po majitelích, peníze na mládež) spláchnuty do kanálu za kolotoč nekoncepčních kroků.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                spino     před 10 lety 31.08.2014 19:24 |  
                0 0

                To je jedno, zkrátka investora potřebujeme, i když budeme teď hrát nahoře, jinak budeme muset kádr rozprodávat, konkurence nám přeplatí hráče a nebude z toho cesty ven.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:29 |  
                  0 0

                  Nemyslím, že je to jediná cesta, Plzeň taky investora neměla. Paclík byl obyčejný kšeftař s víny. Ale díky koncepční práci se dostali do LM, peníze chytře investovali zpět a fungují...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    spino     před 10 lety 31.08.2014 19:31 |  
                    0 0

                    Jenže za Plzní stála Berbrova mafie sudích, bez které by Plzeň nikdy ligu nevyhrála.

                    A Paclík není obyčejný kšeftař, stojí za ním Langer a další zločinci, kteří přes Plzeň perou peníze.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:34 |  
                    0 0

                    Prádelník Paclík obyčejný kšeftař s víny? Ten inkasoval ročně desítky milionů od ministerstva vnitra...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    slaviator     před 10 lety 31.08.2014 19:36 |  
                    0 0

                    A mimochodem, Plzeň slíbila že pokud postoupí podruhé do LM, tak nechá postavit věže v rohách tribun, nepostavila... A třeba Liberec loni hrál Evropskou ligu i na jaře a stejně je tam ekonomickej průser jako Brno

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      spino     před 10 lety 31.08.2014 19:38 |  
                      0 0

                      Někteří prostě zapomínaj, ještě nedávno byl Řebíček nepřítel číslo jedna a všichni se zde modlili, aby Slavii prodal, dnes po pár výhrách slyším, že je vlastně fajn.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                        Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:41 |  
                        0 0

                        Netvrdil jsem, že Řebíček je fajn. Psal jsem, že je fajn, že vrací nakradené peníze...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                          spino     před 10 lety 31.08.2014 19:45 |  
                          0 0

                          Ale to je jedno co dělá. Obecně platí, že klub, jehož majitel za sebou nemá firmu, která v jiném byznyse vydělává a část peněz pak investuje do fotbalu, nemůže dlouho držet ekonomicky pohromadě. Řekni mi jeden příklad, kdy fyzické osoby bez příjmů ze svého byznysu udržely dlouho ekonomickou stabilitu klubu.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                            Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:56 |  
                            0 0

                            Ale o to já se přeci nepřu. Ale to snad Řebíček zatím dělá, ne? Samozřejmě bych byl raději, kdyby Slavia měla silného a prestižního partnera, ale to je na hranici utopie. Za prvé, jak píšeš, je ekonomický nesmysl vrážet peníze do ztrátového byznysu, za druhé mi řekni jediný příklad, která firma by investovala do takové ekonomické džungle, jako je Slavia, kde na Tebe každý měsíc vypadne jedna tendenčně nevýhodně uzavřená smlouva?

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:29 |  
                  0 0

                  Nemyslím, že je to jediná cesta, Plzeň taky investora neměla. Paclík byl obyčejný kšeftař s víny. Ale díky koncepční práci se dostali do LM, peníze chytře investovali zpět a fungují...

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:29 |  
                  0 0

                  Nemyslím, že je to jediná cesta, Plzeň taky investora neměla. Paclík byl obyčejný kšeftař s víny. Ale díky koncepční práci se dostali do LM, peníze chytře investovali zpět a fungují...

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  Sartorius     před 10 lety 31.08.2014 19:29 |  
                  0 0

                  Nemyslím, že je to jediná cesta, Plzeň taky investora neměla. Paclík byl obyčejný kšeftař s víny. Ale díky koncepční práci se dostali do LM, peníze chytře investovali zpět a fungují...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Falk     před 10 lety 31.08.2014 20:04 |  
                    0 0

                    Mě se ten zápas moc nelíbil,tam té fotbalovosti moc nebylo,Černý byl slabší ,záloha bez rozehrávky,celkově špatný.Jedeme dál ,bodu máme dost,ale hra nic moc,snad se to zlepší

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      JS (přítel SN)     před 10 lety 31.08.2014 21:03 |  
                      0 0

                      chce to Boudjemuu

                      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                        spino     před 10 lety 31.08.2014 21:11 |  
                        0 0

                        No Boudjemaa, no party! :)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Dobi     před 10 lety 31.08.2014 22:35 |  
    0 0

    K sobotnímu přáteláčku s Hajdukem: Dnes se odehrálo velké derby Hajduk - Dinamo Zagreb. Hajduk prohrál 2:3, ač ještě v 71.mnutě vedl 2:0. To Dinamo snížilo, v 90.minut vyrovnalo a v 90.+4. minutě vsítilo vítězný gól. Po vyřazení od Dněpru (tam 1:2, doma jen 0:0) v EL další nepříjemnost. Škoda. Snad to bude v sobotu uveolněné, jako v únoru 2011 ve Splitu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Petr9608     před 10 lety 31.08.2014 22:45 |  
    0 0

    Fotbalista s nejblbšim účesem do repre :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Dobi     před 10 lety 31.08.2014 23:03 |  
      0 0

      Bože, jak hluboko jsme klesli... Bože, jak hluboko klesl Vrba...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        bongor     před 10 lety 01.09.2014 09:19 |  
        0 0

        nic horšího nemohlo repre potkat.Potkan Vácha vylezl z kanálu a bude nadále otravovat.Holt to divadýlko nebudeme sledovat,to je jediná odpověď.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        PetCC     před 10 lety 01.09.2014 09:20 |  
        0 0

        Mě spíš zajímá, jestli se někdo uzdraví na Žižkov.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Betynka58     před 10 lety 01.09.2014 09:26 |  
          0 0

          Dnes by měli všichni tři v sobotu zranění absolvovat vyšetření. Jsem moc zvědav na výsledky, ale obávám se špatných zpráv.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Barlblog     před 10 lety 01.09.2014 09:50 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu, že nám bude chybět Balaj, Je nejdůležitější absence/neabsence Škody. Vedle Latky může hrát Dobrotka, popřípadě Kodr a na pravé straně opětovně Dobrotka, nebo stažené křídlo. Na hrot bychom měli jen kluky z juniorky, popřípadě Diopa, který by samozřejmě šanci mohl dostat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 09:56 |  
              0 0

              Nedělám si iluze, za dva dny se podkolenní šlacha nevyléčí. Škoda na pohár nebude a musíme se prosadit směrem vpřed s Diopem. Bojím se, že budeme mít pro utkání k dispozici jen 13 hráčů A týmu:

              Rakovan, Dostál, Latka, Dobrotka, Kodr, Juhar, Černý, Petr, Vukadinovič, Piták, Baéz, Gecov, Diop.

              Samozřejmě jedenáctka se z toho poskládat dá, na střídání bude k dispozici jeden obránce a jeden záložník. Zbylých pět míst na lavičce se musí zaplnit hráči z juniorky nebo dorostu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Borris     před 10 lety 01.09.2014 10:06 |  
                0 0

                No vzhledem k tomu že Beránek dnes píše ve Sportu, že má Škoďák natržený vaz pod kolenem, tak se obávám že o něj na pár zápasů přijdeme :-( sám mám momentálně natržený přední křížový vaz a na návrat na hřiště si musím počkat. A u Nitráka Beránek píše, že podle prvních poznatků bude delší dobu chybět a že má natržený postranní zevní vaz. Takže se bojím, že o tyhle dva jsme na pár zápasů přišli. Koleno je holt prevít, jak se pochroumá, většinou se léčba vleče.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  spino     před 10 lety 01.09.2014 10:35 |  
                  0 0

                  Ber to z té pozitivní stránky, alespoň přestaneme hrát tu nakopávanou na Škodu, protože jiný útočník ten míč tak dobře sklepávat neumí.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 10:44 |  
                    0 0

                    Co je pozitivniho na tom, ze prijdeme o doposud jedinou fungujici moznost strilet branky ze hry, to fakt netusim.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    no-nick     před 10 lety 01.09.2014 11:38 |  
                    0 0

                    Naopak, budeme hrát stejně, jen teď ty balony nikdo nesklepne a nepodrzi. Možna jsem negáč, ale ja na tom nic pozitivního nevidím.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      Tomski     před 10 lety 01.09.2014 11:46 |  
                      0 0

                      na tom, že se zraní náš nejlepší hráč moc pozitiv asi nikdo nenajde :-D

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 11:47 |  
                    0 0

                    Spino, já na tebe moc často nereaguji, ale ty tu plkáš takové nesmysly, že to se vážně nedá číst.

                    Proti Bolce se po střídání Škody herní projev úžasně zlepšil, že?

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Barra     před 10 lety 01.09.2014 10:45 |  
                0 0

                A o 3 dny pozdeji ceka Hajduk Split. Jeste, ze Vrba nepivolal Latku do A-cka, snad se na tom uz nic nezmeni a ze nas neoslabi (umyslne) jeste vice.

                Jinak jsme si to vybrali s uroky: absence Bilka, Mikuly, Nitrianskeho a Skody, minuly zapas bez Juhara a predtim bez Latky, dlouhodobe chybejici Berkovec a Micola, Dobrotka a Boudjemaae kteri prozatim meli vice absenci nez aby byli k dispozici. Budme radi, ze mame jeste Martina Dostala na soupisce.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  lassiter     před 10 lety 01.09.2014 10:57 |  
                  0 0

                  Úmyslně? Že by i ten Vrba lítal v celoplanetárním komplotu proti Slavii...?

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Tomski     před 10 lety 01.09.2014 11:04 |  
                    0 0

                    :-D...těch 13 hráčů + juniorka by na Žižkov mělo stačit...proti Hajduku stejně jde o něco jiného...hlavní bude když se aspoň polovina marodky uvolní proti Brnu...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Barra     před 10 lety 01.09.2014 11:17 |  
                    0 0

                    Proto ty zavorky. Jinak si nemyslim, ze trpim stihomanii co se tyka Slavie, ne kazdemu se ale musi libit, ze Slavie temer cely tento rocnik v cele ligy. Ani nepochybuji o tom, ze Vrba a Platil si velmi dobre rozumi. Vrbu jsem mel vzdy rad, podle me se ale podstatne zmenil od jeho zmeny dresu v prosinci 2013. A Platil dokazal bezpochybne Meisterstueck, kdyz se mu podarilo uhlavniho nepritele a konkurenta jeho milovane Sparty citlive oslabit v boji o titul, kdyz ji pretahnul trenera.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      Tomski     před 10 lety 01.09.2014 11:19 |  
                      0 0

                      Platil ?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                        Barra     před 10 lety 01.09.2014 11:24 |  
                        0 0

                        Pelta samozrejme. Ach, ty ceske jmena -:)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    Dobi     před 10 lety 01.09.2014 12:28 |  
                    0 0

                    Vrba se rozhodl s vlky žíti, proto s nimi musí i výti. A už je to tady: vaaauuu, vaaauuu, vaaauu, vaa-cha....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      bongor     před 10 lety 01.09.2014 16:22 |  
                      0 0

                      Myslím,že žádnej vlk by se nesnížil k vytí jména toho ubožáka.
                      Vlci jsou hrdá zvířata.

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  ortevor     před 10 lety 01.09.2014 12:29 |  
                  0 0

                  zapomnel si na VYhnala..ten by se ted pri absenci Skody dost hodil

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                stromovous (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 11:19 |  
                0 0

                Quelhar, na twittér si psal, že Kodr je s repre. :)) A od tý doby s ním ale počítáš v každym postu na Žižkov, tak jak to je? :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                  quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 11:42 |  
                  0 0

                  Rozhodne jsem nepsal (alespon si toho tedy nejsem vedom), ze je Kodr s repre. S repre jsou Hrubes, Zmrhal, Hruby a Salasovic.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                    quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 11:58 |  
                    0 0

                    A sakra, omlouvam se, mas pravdu, krome dvacitky a U21 ma sraz i devatenactka, uplne jsem to pustil z hlavy... Takze Kodr je taky mimo.

                    Tedy 12 hracu A tymu, nikoli 13.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                      Navyseals     před 10 lety 01.09.2014 12:17 |  
                      0 0

                      a proč není už ten Mikula? vždyť už je mimo měsíc a mělo to bejt lehčí zranění

                      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                        ortevor     před 10 lety 01.09.2014 12:30 |  
                        0 0

                        to ticho po pesine kolem Mikuly nevesti nic dobreho :/
                        takhle bylo ticho po pesine kolem Micoly a jak to dopadlo...
                        ani se nikde nepsalo, ze by uz zacal s lehkym treninkem..

                        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                          Navyseals     před 10 lety 01.09.2014 14:21 |  
                          0 0

                          tak třeba Vyhnal už měsíc běhá a nikdo se nezmínil, Mikulu jsem viděl na zápase s Plzní a už normálně chodil

                          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                            edenian     před 10 lety 01.09.2014 14:45 |  
                            0 0

                            Tak treba ja zatim taky chodim normalne :-)

  24. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    jira123     před 10 lety 01.09.2014 10:27 |  
    0 0

    Ahoj lidi , neví někdo proč nebyl Budjema ani na lavičce ??

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 01.09.2014 10:39 |  
      0 0

      svalové zranění prý v rámci dnů...

  25. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 11:36 |  
    0 0

    Souhlasim s tantalem, hodnoceni mi prijde prisne, ostatne je to muj pocit dlouhodobe. V Boleslavi to byl nestastnej zapas, dohravali jsme o deseti, vetsina hracu jela ale nadoraz a remiza byla blizko. Myslim, ze bojovnost je treba ocenit, prohrat se muze, kdyz se necha na hristi vsechno, a to se v boleslavi stalo. Necekam, ze na hristi tezkych souperu budeme letos vyhravat jeden zapas za druhym, na to nemame tym. Velka skoda zraneni, nejvic Skody, bude ale hodne chybet i Bilek a Nitrak.

    Pokud bych za neco kritizoval, tak Vukadinovice za zbytecne fauly a vykecavani se s rozhodcim na konci, kdy na to neni cas a je treba udrzet chladnou hlavu. Situace pred prvnim golem se mela uhrat, ale byla to i smula a blby odrazy. A Pitak mi prisel dobry, Zmrhal taky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 13:43 |  
      0 0

      Naopak hodnocení je dle mého názoru na správné hladině. Prohrálo se, nemohou padat 7. A naopak všichni bojovali, tak je nesmysl za horší výkon dávat 3 a níže. Hodnoty 4,5 a 6 vystihují skutečnost. Jejich přiřazení k jednotlivým hráčům je již na dlouhou polemiku, kde co fanoušek to odlišný názor.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Travinho     před 10 lety 01.09.2014 11:42 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak je na tom zdravotně Venca Prošek?

  27. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Travinho     před 10 lety 01.09.2014 12:17 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak je na tom zdravotně Venca Prošek?

  28. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Tomski     před 10 lety 01.09.2014 13:37 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak je to s Veselými ? Dan by podle webu Mostu měl být zpátky a toho mladšího jsem nenašel na soupiskách mládeže...

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      klimi     před 10 lety 01.09.2014 13:48 |  
      0 0

      Ve Slavii mladí je, nedávno odehrál pár minut za juniorku, jinak by měl být v U19.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tomski     před 10 lety 01.09.2014 14:02 |  
        0 0

        díky...nechápu proč není na oficiálkách na soupiskách...

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 14:03 |  
          0 0

          V soupiskách na oficiálkách je neskutečný bordel a aktuálně mají jen velmi malou vypovídající hodnotu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Travinho     před 10 lety 01.09.2014 14:05 |  
      0 0

      Ty soupisky mládeže jsou strašidelné, tam by měl být snad někdo kdo za to bude odpovídat. To je děs a hrůza. Veselý tam fakt uveden vůbec není, zato je tam třeba Bezdička, kterého přelákal Titěra do Dukly.
      Dan Veselý je dle databáze FAČR náš hráč (tam se dá najít věcí), takže předpokládám, že bude zraněný...

  29. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    Tonda     před 10 lety 01.09.2014 14:08 |  
    0 0

    za Juniorku právě hraje nějaký Matviichuk.. nevíte o koho jde? žeby nějaký zkoušený bek?

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Tomski     před 10 lety 01.09.2014 14:37 |  
      0 0

      a střídá ho nějaký Gillian...

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Tomski     před 10 lety 01.09.2014 14:41 |  
        0 0

        a juniorka prohrává v Ostravě 5:0

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Navyseals     před 10 lety 01.09.2014 14:43 |  
          0 0

          no jo, ale hraje dorost :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 14:44 |  
        0 0

        Gilian je náš hráč, hraje za dorost.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          Tomski     před 10 lety 01.09.2014 14:46 |  
          0 0

          díky...na onlajny.com ho psali s dvěma L...

  30. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    rek     před 10 lety 01.09.2014 14:58 |  
    0 0

    Tak kurz na vítězství na Žižkově v základní hrací době kurz 2, 15. Hmm....

    • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

      Navyseals     před 10 lety 01.09.2014 15:02 |  
      0 0

      tak pokud se dá dohromady Juhar, tak bych to zase tak černě neviděl

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Mike     před 10 lety 01.09.2014 15:57 |  
        0 0

        Já se podívám ještě dále než na Pohár na Žižkově.
        I přes kupu zraněných hráčů vidím budoucí ligové zápasy optimisticky.
        1/ Máme nahráno hodně bodů, takže není důvod se stresovat, že další zápasy nevyjdou a budeme se plácat u dna.
        2/ Hraje nám do not na případné uzdravení marodů reprezentační pauza a další naši 2 soupeři nepatří do kategorie top našich mužstev- při vší úctě ke Zbrojovce a Bohemce- těch prvních 6 zápasů bylo papírově těžších. Já vím, že se nedá ani nemá nikdo podcenit, každý může porazit každého, ale přece jenom bychom měli být mírnými favority vzhledem k probíhající sezoně.
        3/ I kdyby se nikdo neuzdravil, tak se dá složit slušná sestava- Hrubeš- Dostál, Latka, Dobrotka, Juhar- Vukadinovič, Baéz, Gecov, Zmrhal, Piták- Balaj. Kádr je určitě širší a kvalitnější než vloni. Takže zbytečnš nevěšet hlavy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          slaviator     před 10 lety 01.09.2014 16:42 |  
          0 0

          Balaj je s repre Albánie... A Juhar je mezi náhradníky slovenské repre...

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Mike     před 10 lety 01.09.2014 16:51 |  
            0 0

            Já píšu sestavu na Brno.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              slaviator     před 10 lety 01.09.2014 18:58 |  
              0 0

              jo, sorr..y :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            stromovous (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 16:56 |  
            0 0

            No jo Lukáši, to sice jo, ale reaguješ na koment, kde se píše:

            "Já se podívám ještě DÁLE NEŽ NA POHÁR na Žižkově.
            I přes kupu zraněných hráčů vidím budoucí LIGOVÉ ZÁPASY optimisticky.
            1/ Máme nahráno hodně bodů, takže není důvod se stresovat, že další zápasy nevyjdou a budeme se plácat u dna.
            2/ Hraje nám do not na případné uzdravení marodů reprezentační pauza a další naši 2 soupeři nepatří do kategorie top našich mužstev- při vší úctě ke ZBROJOVCE A BOHEMCE- těch prvních 6 zápasů bylo papírově těžších. Já vím, že se nedá ani nemá nikdo podcenit, každý může porazit každého, ale přece jenom bychom měli být mírnými favority vzhledem k probíhající sezoně.
            3/ I kdyby se nikdo neuzdravil, tak SE DÁ SLOŽIT KVALITNÍ SESTAVA - Hrubeš- Dostál, Latka, Dobrotka, Juhar- Vukadinovič, Baéz, Gecov, Zmrhal, Piták- Balaj. Kádr je určitě širší a kvalitnější než vloni. Takže zbytečnš nevěšet hlavy."

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              slaviator     před 10 lety 01.09.2014 18:58 |  
              0 0

              Málo času a člověk pak přeskočí "dále než" a čte místo toho "já se podívám ještě na pohár na Žižkově"

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Betynka58     před 10 lety 01.09.2014 16:56 |  
            0 0

            Ale Mike myslel na ty další ligové zápasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

        Dresco     před 10 lety 01.09.2014 16:29 |  
        0 0

        Samozrejme kazdy hrac acka dobry v nasi situaci plne zraneni, ale nemyslim si, ze by ucast nebo neucast zrovna Juhara nejak zasadne ovlivnila vysledek. Leda by ho Mira hodil do utoku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 16:38 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že při neúčasti Juhara by musel na levém beku hrát Bejbl, si myslím, že to je opravdu zásadní faktor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            slaviator     před 10 lety 01.09.2014 16:42 |  
            0 0

            Quelhare, a co na pravého beka zkusit v poháru Kadavého?

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Navyseals     před 10 lety 01.09.2014 16:47 |  
              0 0

              čekám obranu Dostál-Latka-Dobrotka-Juhar, pokud nebude moct, tak Dobrotka na beka a na stopera Gecov nebo Souček

              • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

                Mike     před 10 lety 01.09.2014 16:52 |  
                0 0

                Výše jsem psal sestavu na ligové utkání s Brnem, ne na Pohár.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 01.09.2014 18:20 |  
              0 0

              Čekám, že bude spíš na lavičce. Kadavého jsem viděl letos jen jednou a řekl bych, že Dostál je zatím přeci jen lepší.

            • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

              Travinho     před 10 lety 01.09.2014 22:07 |  
              0 0

              Kadavý není lepší než Bejbl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

            Betynka58     před 10 lety 01.09.2014 17:07 |  
            0 0

            Napadlo mne, proč vlastně nevyzkoušet na levém beku Míňu Černého? Možná by to nemusela být špatná varianta.

  31. Re: Hodnocení slávistů - 6. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 10 lety 01.09.2014 19:45 |  
    0 0

    Na twitteru se objevilo:

    "Michal Bycek
    ‏@michalbycek
    @Mirek_48 @KnapovaKatka @DaveMicka_14 @VRonskiJ1892 zraneni nejsou tak vazna,jak zprvu vypadalo.Vice zitra na webu s komentem trenera."

    Napište tam, prosím, někdo, kdo máte twitter účet, že by se mohli vyjádřit kromě "čerstvých" zranění i k tomu Mikulovi... Díky! :)