Mladá Boleslav - Slavia 2:1 (2:1)
Branky: 39. Ščuk, 45.+2. Navrátil - 7. Škoda
Slavia: Hrubeš - Nitrianský (45. Dostál), Latka, Bílek, Dobrotka - Gecov, Zmrhal - Vukadinovič, Černý, Petr (61. Piták) - Škoda (25. Balaj)
Trenér Miroslav Beránek se musel vyrovnat s několika absencemi. Dlouhodobě chybí Mikula, na jehož místě se zabydlel Nitrianský. Ve středu zálohy dle očekávání nahradil Baéze Gecov, nově však chyběl také levý bek Juhar, který v kádru nemá adekvátní náhradu, jediným typickým levým bekem na soupisce je totiž mladík Bejbl. Miroslav Beránek si vypomohl defenzivním univerzálem Martinem Dobrotkou. Do sestavy se dostal také Jakub Petr na levý kraj zálohy, protože pod hrot se přesunul Milan Černý.
Úvod zápasu byl vyrovnaný a brzký gól padl po obrovské chybě domácího Rosy, který dal špatnou malou domů, kterou vystihl Škoda, který prvním dotekem přehodil vybíhajícího Hrušku - 0:1! Domácí inkasovaná branka přibrzdila a ke kloudné akci se dostali až v 18. minutě, kdy se hned několik hráčů pokoušelo vystřelit z hranice vápna na bránu Hrubeše, obětavá obrana Slavie však všechny pokusy zablokovala. O chvíli později vypomohl Hrubešovi při rohovém kopu na brankové čáře Gecov při hlavičce Wágnera. Ve 25. minutě musel ze hry vinou zdravotních problémů kanonýr Škoda, kterého nahradil Balaj. Hned za dvě minuty se blýskl Hrubeš, když vytáhl od tyče Skalákovu střelu z přímého kopu. A za minutu střílel Šisler mimo. Poté tlak domácích na chvíli opadl, ale když se dostali k dalšímu rohovému kopu, hlavičkoval Ščuk v dobré pozici metr vedle vzdálenější tyče. V 39. minutě ale už domácí vyrovnali, když byli na hranici vápna důraznější než slávisté, míč propadl ke Ščukovi, který se tváří v tvář Hrubešovi nemýlil. Strhnout vedení zpět na stranu Slavie mohl Bílek po rohovém kopu, bohužel jen těsně minul šibenici. A tak padl gól na druhé straně po hodně smolné situaci. Nitrianský šel do skluzu vedle Skaláka tečoval míč a soupeř mu došlápl na koleno, sudí Franěk po tomto souboji odpískal faul Nitrianského, který však musel střídat. V nastaveném čase tak domácí měli možnost zahrávat přímý volný kop z nebezpečné pozice, byl z toho závar ve vápně, po kterém skončil míč v síti, branka byla připsána Navrátilovi - 2:1.
Slavia zahájila druhý poločas vstřelením branky, Latka byl však v jasném ofsajdu, který sudí nepřehlédl. Na druhé straně střílel Skalák z přímého volného kopu těsně vedle. Rosův centr o chvíli později poslal Wágner hlavou pro změnu nad Hrubešovu branku. Hrál se ošklivý fotbal plný osobních soubojů a nedovolených zákroků. Když už dostal Balaj míč za obranu, sudí odmával přinejmenším velmi sporný ofsajd. Jeden z dalších soubojů odnesl zraněním stoper Bílek, bylo to těsné poté, co trenér Beránek poslal do hry Pitáka místo Petra, kterého trápily žaludeční potíže. Slavia tak měla dostřídáno a musela hrála chvíli v deseti, po několika minutách se sice Bílek do hry vrátil, ale viditelně nemohl běhat a postavil se na hrot útoku, místo něj se do stoperské dvojice zatáhl Gecov. Slávisté se přesto pokoušeli se zápasem ještě něco udělat, ale okénka vzadu využívali domácí, Skalák ve velké šanci přestřelil. Závěr zápasu se pak vyloženě zvrhl v něco, co s fotbalem nemělo nic společného, sudí Franěk jen rozdával žluté karty a když odpískal konec, byla to docela úleva.
Komentáře (148)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
mart01 před 10 lety 30.08.2014 19:37 |No řekl bych, ře se blíží konec Boudjemaay ve Slavii. Do našeho herního stylu totálně nezapadá. Nehraje, kondičně na tom asi také není nejlíp, marně hledám důvody, proč by měl zůstat. Jinak z téhle sestavy nemám vůbec dobrý pocit, nicméně alespoň na bod ta sestava má.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 19:43 |Ja is myslim, ze tu klidne muze hrat. Po zime, kde cekam dalsi posileni a posun v kvalite hry tuplem..
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 19:52 |oficiálky:
Trenér Beránek se bude muset obejít bez trojice hráčů. Baéze nepustí do zápasu čtyři žluté karty, Juhara viróza a Boudjemu svalové problémy.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Dobi před 10 lety 30.08.2014 21:20 |Boudjemaau zlikvidovalo na dlouhou dobu to prase Matula. Snad se přes zimu dá dohromady - dříve asi ne. Jen aby nedopadl jako sympaťák Fery Dřížďal po likvidaci tím dalším prasetem Straceným... Boleslav má kliku a navíc ji tlačí ten Damkovec/Berbrovec. Ten druhý gól, to byl dárek, ještě mašličku a zabalit... Už to jede ve starých kolejích, Smrk Spartě, Bolce i Plzni...
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
bongor před 10 lety 31.08.2014 06:34 |SMRK!
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 19:43 |Skoda ze se nezkusil ten Pitak na podhrot..zas na druhou stranu je to jediny opravdu kvalitni stridani, ktery muze rozhodnout..
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 19:56 |jasně souhlas, ale Karla mám, je to srdcař a základ už by si zasloužil...
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 19:47 |Dobrotka na levém beku?no v defenzivě lepší než Juhar, ale směrem dopředu to asi nebude tak rychlé, jinak souhlas Piták měl hrát od začátku a Petr na lavičku. Jinak lavička náhradníků: Rakovan, Dostál, Kodr, Hrubý, Piták, Diop, Balaj. Damien už asi si nezahraje. Co dnes?tipuju remízu 1:1
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 19:52 |DB je zraněnej.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 20:03 |tak to jsem si oddychl..
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Barra před 10 lety 30.08.2014 20:20 |Nastesti ze Beranek doposud dokazal ze vi co dela.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Borris před 10 lety 30.08.2014 19:47 |V rámci dané situaci asi nejlepší možná sestava. Jen teda bych Škoďáka vrátil zpátky na podhrot, Míňu taky nechal na jeho fleku a na hrušku bych zase vrátil Bekima. Ale jinak se sestavou vcelku souhlas.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Vhoo (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 20:09 |tak doufám že nám v záloze nezůstane černý Petr.
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
Dobi před 10 lety 30.08.2014 21:25 |Zelenka nám v TV nějak zrudnul. Ten otáčející gól padnul po kriminálním faulu na Nitráka... Ale damkokuř Franěk hold rozhodl, jak rozhodl...
Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem
edenian před 10 lety 30.08.2014 20:13 |Vypinam zvuk, pana Zelenku uz jsem hodil pres palubu. Sorry, nemuzu.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 20:27 |Zluta pro Cernyho za to ze byl faulovanej? to snad ne...Jinak Skoda dobrej slepej houslar :D
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 20:31 |To je to, ze nespadnul hned, ale ještě udělal tři kroky než spadnul. Tohle je přeci ve středu hřiště horsi než litat ve vapne...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 20:27 |Loni ani dribv by Milan Škoda takovýto gol nedal. Kdy naposled někdo z utocniku dal za podzim alespooin 6 golu? Necid ve 2008?
Jinak Skodovi teda už chybí jen 9 golu, aby si splnil před sezónní cíl :-))
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 20:28 |Hezky Milan šestý zásah....jinak Franěk už píská pro Bolku dva zákroky pustil, zvuk vypnutý expert Němec a sparťan Vlášek, který je druhým Čapkem jsem už nerozdýchal..
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 20:32 |No on i Němec je sparťan
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 20:35 |ale ne kovaný, je to spíš Duklák.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:1 v 1. pol.
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 20:37 |No co Vizek byl slavista dokud nebyla dukla lepsi..
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
opicemag před 10 lety 30.08.2014 21:06 |To je v pr...
Prohráváme, dva hráči zranění, v týmu není žádný použitelný bek...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
jufoun (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 21:07 |Paradne otoceny misto rohu faul, kerej nebyl.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
porschak před 10 lety 30.08.2014 21:08 |ten zmetek nás pěkně řeže, faul který nebyl a o žluty pro Čerňáka ani nemluvit - to už bude na defenestraci u paní Damkové, nevim co těm rozhodčím dává, ale funguje to velice dobře.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
opicemag před 10 lety 30.08.2014 21:10 |Hlavní problém není rozhodčí, ale my. Nejsme schopni podržet míč, po vstřeleném gólu jsem se nechali zatlačit a nechali hrát jen Boleslav.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Dobi před 10 lety 30.08.2014 21:13 |To je pravda, ale stejně - Damková je VAGÍNA!!!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Navyseals před 10 lety 30.08.2014 21:16 |a to je jako důvod nás takhle zaříznout? tohle si pamatuju, už poněkolikátý proti nám v boleslavi v nastavení fouknul přímák a my dostali gól do šatny
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
porschak před 10 lety 30.08.2014 21:37 |je pravda, že jsem přestali hrát - proti Plzni nám to vyšlo, ale nemůže to vycházet pořád. Ale ty rozhodčí, to je železná pravidelnost a je to hnus.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Kenny před 10 lety 31.08.2014 12:20 |Už se nedivím že se o nás říká že jsme ubrečený. Čím jsme si zasloužili vyhrát? Franěk nám oči nezatlačil, mimochodem je to slávista jak poleno, už jsem ho i viděl na pohárovým zápase v našem triku.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Borris před 10 lety 30.08.2014 21:09 |Je to jednoduché. Od patnácté minuty jsme úplně přestali hrát. A když se k tomu přidá veliký nedůraz v našem obranném vápně který zavinil oba inkasované góly, tak potom holt nemůžeme čekat že udržíme vedení. Nic stalo se, o půli dát zase hlavy nahoru, do druhé půle vstoupit jako do té první a pak to půjde. Je to jen o gól nic není ztracené.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Heretic (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 21:20 |Takto se dá na to také koukat. Na mě po konci 1.půle padla taková deka, rozhodčí, zranění, góly. Hráčům tu 2. polovinu vůbec nezávidím.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:1 v 1. pol.
Heretic (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 21:13 |Jak zápas špatně začal, tak bohužel v 1. poločase špatně končil. 2 zranění, to je ta stará Slavia se vším všudy.
Marcel Gecov se snaží a měl pár pěkných defenzivních zákroků, ale byl smolně u obou gólů. Hodně smolné utkání.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
Fallen (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 21:43 |Zápas blbec
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 21:44 |A půlka kádru zase na marodce....
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
Dobi před 10 lety 30.08.2014 21:55 |Ten damkozmrd nás tedy řeže, tak karta Pitákovi?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 21:53 |Vyrovnáme z penalty v 93. minutě! :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
Dobi před 10 lety 30.08.2014 21:56 |To spíš uspořádají machometáni vepřové hody!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
Borris před 10 lety 30.08.2014 21:57 |Bohužel xindl Franěk jakékoliv naše potenciální ohrožení branky okamžitě nemilosrdně utíná. Takže dnes jsme asi opravdu bez šance. Zápas blbec a Franěk dvanáctým hráčem Bolky. Marná sláva.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 21:57 |Jsem zvědavý na Dášu jak se vyjádří k výkonu rozhodčího Fraňka kovaného sparťana, být to na Slavii tak neuteče.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:15 |No prostě ta krá*a řekne, že vše v pořádku a možná měl dát jednu žlutou navíc určitě. Prostě to zase začíná, Slavia vede, tak ji začnem řezat, ať pak ještě zkusí tu její mantru, že 1050 zápasů bez penalty je náhoda. Fakt je to otrava a celá naše kaprliga je k zblití.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
Dobi před 10 lety 30.08.2014 22:30 |To štěstíčko ze Slovácka a s Plzní se nakumulovalo do dnešního antištěstí podtrženého "výkonem" toho berbrovského homosexuála Fraňka. A jen jsme zvědav, co ta vagína Damková na to ze svých smilných úst vypustí. Je to hnus, velebnosti! Podle mne jasný remízový zápas. Ale trochu daně za Plíseň i Slovácko... My si to přiznáme, "vládci Prahy" jsou vždy nej- nej-... Rozhodl vlastně otočený faul v nastavení první půle. Samozřejmě i nedůslednost, štěstíčko atd. Ale douf.ám, že na Fraňka se někede vaří voda... To b yl jediný významný moment, horší je, že celý zápas připískával. A to je pro psychiku mnohem horší...Kdysi jsem nenáviděl Duklu jako nepřítele č.1 (za Kocků a spol.). Dnes mi nevadí, zvláště když tam jsou naší mistři 1996 Kozlík a Párek.. Sparta je jasná, asi nikdo z nás nemá rád ani Jablonec a v poslední době berbrovsko-damkovskou Plíseň. A stále častěji přibývá i Boleslav. Máte i Vy tento pocit?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 23:29 |My máme na Plzeňsku (Plzen sever, u Kralovic) chalupu, jako malej pubertak jsem tam parkrat zajel na Došky nebo na Forta a spol, právě v době kdy Plzeň věčné putovala prvni-druha-prvni-druha liga. Tehdy jsem jim poloregionalne polofandil, stejně jako Blsanum nebo Teplicím. Prostě jsem jim přál. Po postupu Mostu do první ligy i místnímu Baniku. A když Plzuen před par lety pod Vrbou začala hra tak jak začala, tak jsem byl rad, ze když už nehrajeme o titul my, tak ze oni a ze Sparta utre nos a hra Plzně se mi líbila. Dnes říkám k čertu s téma vsema týmy, lidi z vedeni Teplic nenávidí Slavii víc než většina slavistu z TS nemá rádo Spartu, Plzenaci jsou namachrovani mistři sveta, Boleslav je umelej klub pumpovanej Skodou a úspěchy na ten jejich megarozpocet prachbidny, ale o to maji větší ramena a kecy...
Takže po Slavii dlouho, dlouho nic v lize a potom asi Baník Ostrava, kterej ma podobnej osud jako my... S vědomím toho, ze industriální Ostrava je oskliva a smradlava, ze Ostravaci maji pocit ze je Prazaci vysavaj (takovy ostravsky vtip, ze: z Prahy do Ostravy jede vlak s Prazaky jedoucima se ozrat na Stodolni rychle dvě a pul hodiny, ale z Ostravy do Prahy když chce Ostravak za praci se coura dvě a pul hodiny!) a moc jim kratkym zobakum nekdy neni rozumět,ale jsou to nasi Slezane a minimalne minulej tejden jsem jim fakt přál... :-)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
bongor před 10 lety 31.08.2014 06:40 |Ono už by to asi chtělo přejít od slov k činům.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
porschak před 10 lety 30.08.2014 22:10 |To je škoda, Bolka byla absolutně nejslabší soupeř za poslední kola
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:10 |ZÁPAS BLBEC. Neskutečně smolný průběh, absence Baéze, Juhara, Boudjemy (a Mikuly – jak by se dneska hodil!, Mičoly – jak by se dnes hodil na místo Petra!, Berkovce), zranění Škodovky, Nitráka a Bílka, dohrávání v 10 a čtvrt, to vše v kombinaci s nemastným neslaným výkonem (těžko říct, zda ten výkon „nezavinily“ zmíněné okolnosti, z velké části určitě). Smolný gól do šatny po faulu nefaulu. Navíc Fraňkův mariáš a kouskování hry. ZÁPAS BLBEC.
Ach jo. :-/
Odpočinout, vyčistit hlavu (!), kvalitně potrénovat, vyléčit šrámy, přežít v pohár (a bez zranění) užít si Hajduk a po pauze přejet Brno. Vzhůru Slavie!
Hodnocení slávistů:
Hrubeš – 5-
Nitrianský – 4
Latka – 5+
Bílek – 5
Dobrotka – 5
Zmrhal – 5
Gecov – 4-
Vukadinovič – 6
Černý – 3+
Petr – 3-
Škoda – 7
Balaj – 5-
Dostál – 4+
Piták – 4
Líbil se mi Dobrotka, avšak taky se přimotal k pár „nepříjemnostem“ :-/
Míňu mám rád, ale pokud k tomu nasazení nepřidá ještě něco jiného, tak by mu opravdu asi pomohlo začít zápas či dva na lavičce.
Hodnocení „vybraných hráčů“ MB:
Tavares - 6
Smejkal – 5+
PS: Ještě o víkendu sehnat beka, jakýhokoliv! :-) Hubáčka, Dřížďala, Tusjaka, Čmovše, to je asi jedno. :-)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 22:14 |Dobrotka zpět na stopera, ale koho nalevo?pokud nebude Juhar tak jedině máme Bejbla. Prosím hlavně neexperimentovat s Dostálem či Gecovem či Zmrhalem.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:20 |Věřím, že Juhar na Brno bude, měl mít "jen" virozu a horečku. Uvidíme co Bílek, snad to nebude nic vážného. Pak bych se nebál Dobrotky na pravém beku, protože Nitrianský asi bude chybět pár týdnů, jestli se potvrdí ty vazy... A co je kurňa s tím Mikulou?
Ten Žižkov, to bude boj.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
ortevor před 10 lety 30.08.2014 23:18 |o Mikulovi dlouho nikdo nemluvil, snad naposledy Beranek, ze pujde s kolenem na vysetreni...a jak lehke zraneni kolena naposledy vypadalo v pripade Micoly, si myslim vsichni vazne pamatujeme :/
obavam se nejhorsiho, ze budeme hrat s krajema Dostal a Juhar az do konce podzimu :/
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 23:30 |A co ten Kadavy na pravbeho beka? A nalevo Dobrotka dneska nezklamal...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 22:11 |Tak hotovo vyrovnaný zápas jsme neudrželi, výkon lepší než v Teplicích, ale přesto nevezeme domů nic a navíc máme dva zraněné hráče. děkujeme též panu sparťanovi Fraňkovi za objektivní soudcování hry a těšíme se na další úspěšnou spolupráci, třeba v derby se Spartou. Dnes zvítězil šťastnější tým.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:17 |Škoda, Nitriansky a Bílek - koho z tech tři nepocitas za fotbalistu?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
zeleznik2 před 10 lety 30.08.2014 22:25 |jo tak tři ještě Bílek na to jsem pozapomněl...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1 v 2. pol.
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:46 |A Petr ma žaludeční potíže...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Koky (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:14 |Nechci brečet, ale proti takovýmhle výkonům rozhodčích se hrozně těžko nějak bojuje, to jsou prostě nenápadně otočený fauly, sem tam nějaká žlutá karta, pak nepísknutý jasný fauly, sem tam nějakej ofsajd (v jednom případě se jednalo o naši vyloženou šanci) a všechny tyhle situace dostávají tým pod tlak, z kterýho se hrozně špatně dostává..
Každopádně sudí Franěk hrubě ovlivnil zápas v momentě, kdy písknul faul před druhým gólem...Naší hrou jsme si o to říkali, ale Bolka se taky k ničemu kloudnýmu nedostala...Před prvním gólem do toho nešel naplno Gecov a po něm Černý. Problém je, že jsme ztratili minimálně tři hráči a už za čtyři dny hrajem na Žižkově, kde dostanem podobně nakopáno. Takže ještě, že je repre pauza
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Slawek před 10 lety 30.08.2014 23:21 |Jenže repre pauza je nám houby platná. Požádal bych o odložení utkání poháru. Sparta to tak mívá běžně. My máme zraněné hráče a reprezentanty. Hloupí budeme, pokud to alespoň nezkusíme.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Travinho před 10 lety 31.08.2014 09:34 |Souhlasím, když se podívám co všechno bude mimo, tak z toho utkání mám trochu strach. Přeci jen nebudou nebo asi nebudou: Berkovec, Hrubeš, Mičola, Bílek, Mikula, Nitrianský, Juhar, Budjemaa, Prošek, Zmrhal, Škoda, Vyhnal a Balaj. To už je solidní absence. Ale i bez nich se dá postavit sestava, která by Žižkov porazit měla.
Rakovan - Dostál, Gecov, Latka, Dobrotka - Báez, Hrubý - Vukadinovič, Piták, Černý - Diop...lavička: Soukup, Kodr, Kuchta, Fotr, Zámečník, Salašovič, Peterka..
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
stromovous (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 10:52 |Hrubý, Kodr a Salašovič jsou s repre.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Kajula před 10 lety 30.08.2014 22:15 |Nerad bych se vyjadřoval k výkonu rozhodčího a svaloval vinu na něj. Byl to vážně zápas blbec. Ale ten Franěk, to je ozajistný koko*....
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:17 |Já být ve vedení, tak se snažim to rozmáznout jak nejvíc to jde. Tyhle de*bilové vůbec nemaj pískat, ale ryba smrdí od hlavy, takže furt dokola.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
spino před 10 lety 30.08.2014 22:29 |Tak ať něco Chvalovský udělá. Od čeho tady jinak je? :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:18 |Teda Bolka prekvapive spatna..teda ne vzhledem k tomu jak hrala predtim ale jaky ma hrace..ze jsme z tohohle buzerantskyho zapasu dostali dva goly ktery byly hrozny hovna (tak na s opustilo stesti ktery jsme meli predtim no) me vadi daleko min nez ztrata tri hracu..
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:20 |"Gólman tam šel příliš brzo na zem a zůstal tam v nevýhodný pozici."
Paneboze! Vždyť Hrubeš reagoval na střelu Jasmina Sčuka z oblasti hranice malého vápna, která byla zblokována a odrazila se k Navrátilovi, by me zajímalo do kdy jako podle Němce mel Hrubeš stát prikovanej na care...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 10 lety 30.08.2014 22:29 |Zkrátka a dobře, po pěti kolech zjistili, že bychom jim mohli v tabulce dělat nepřípustný bordel, tak nám vysvětlili, že nic takového se dít nebude. Co naděláme?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 06:57 |Já s tím souhlasím.Co si to nějaká nýmandská Slavia vůbec dovoluje?
To se musí stopnout už v zárodku,jinak by se nakonec opravdu mohla stát překvapením ligy a to naše jednotná Národní fronta nemůže připustit.Tak se dohodneme a budeme se nahoře střídat po roce,taky dobrý ne?Hlavně ať už ty červenobílý barvy vidíme někde pořádně dole.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 10 lety 30.08.2014 22:34 |Já nesouhlasím s kritikou rozhodčího, tam bych tedy chybu nehledal. Žluté sice rozdával trochu nahodile, ale spíš na obě strany, když dal neprávem Gecovovi a naopak odpustil Latkovi... U Pitáka to pak byla jasná simulace a správná žlutá.
Diskutabilní je zákrok Nitrianského, ale já si vzpomínám, že minulý půlrok se totožná situace řešila v LM či MS ve vápně a rozhodčí také pískal penaltu. A též mi přišlo, že Nitrianský míč nehrál.
Jinak odbojovaný zápas, našim není moc co vytknout. Bolka byla silná a byla šťastnější.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Koky (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:37 |Nitrianský míč hrál..a rozhodně dřív nevzal nohy soupeře, takže podle žádného pravidla to faul být nemohl a měl následovat roh.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 10 lety 30.08.2014 22:38 |Já na to samozřejmě mrknu z dalších zpomalených záběrů, ale v tv jsem hraní míče jasně neviděl. Kdyby ho hrál, tak je to jiné.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:55 |Nitriansky asi míč nehrál, ale presto nefauloval a fauloval ten **** v pruhoványm modrobilym
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Kenny před 10 lety 31.08.2014 12:29 |Tady je vidět že ti ta pravidla nic moc neříkají. Jak jsi přišel na to že když dřív než míč nevzal nohy, faul to není?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Edwardtheiron před 10 lety 30.08.2014 22:38 |Naprosto evidentně hrál Nitrianský balon!!!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Heretic (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:39 |Souhlasím. Jen detail: Našim hráčům by se dala vytknout kvalita centrů.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 10 lety 30.08.2014 22:40 |Zejména jinak snaživému Vukadinovičovi. :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Oja před 10 lety 30.08.2014 22:48 |Kdyby měl k té své rychlosti a tahu po lajně ještě přesné centry, tak není v české lize:))
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Thane (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 22:39 |Nitriansky urcite mic hral akorat taky nevim jak bych to hodnotil..
Rozhodci to mel opravdu tezky protoze ani my ani boleslav jsme se o fotbal moc nesnazili a slo vetsinou jen o sled souboju..
Musim rict ze vic nez na cokoli jineho jsem zvedavej jak nastoupime proti zizkovu a jestli MB zkusi nekoho misto Dostala kterej ukazal ze na to naprosto nema (coz je super ze mame ostatni hrace takovy ze to je konecne videt) dej at se Mikula uzdravi co njedriv..
Takovej bonbonek na zaver..vi nekdo co je tomu Mikulovi? ;)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Khadgar před 10 lety 30.08.2014 22:45 |Prodali jsme ho do Jablonce :))) ... ne, vážně, taky by mě to zajímalo.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:48 |Běhá s Densem v B týmu :-))
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
rybka před 10 lety 30.08.2014 23:06 |Souhlasím tady s Alanorem.Pro vývoj zápasu bylo důležitější,že jsme skoro vůbec nepodrželi míč a vyčkávali co vymyslí Bolka.Kluci to odmakali ale fotbalovost tam ještě moc není.A to přesně ví i trenér Beránek,který stále krotí náš optimizmus.Já dnes půjdu spát s pocitem,že kluci nic nevypustili.Jaký to rozdíl oproti jaru.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Slawek před 10 lety 30.08.2014 23:15 |Alanore i Ty hodláš být papežštější než Papež ? Franěk nás poškozoval cíleně a to hned od začátku, jako ostatně vždy, když nás píská. Je to neskutečné hovado. I těch 9 ŽK svědčí o tom, jak zápas zvládal.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 07:09 |Ty to Alanore určitě myslíš dobře,ale ukaž mi nějaký podobný příspěvek od sralťanů.Ono být objektivní je hrozně hezká věc,ale bohužel ne v naší bolševické společnosti.Taková malá paralela je tady s demokracií.Slabost opravdové demokracie je právě v její demokratičnosti,tu zneužívá kdejaký zmrd,stačí si vzpomenout na
slova K.G.v parlamentu první republiky,kdy vyhrožoval jak se jednou tvrdě vypořádají s demokracií.Kdyby tehdy neexistovala demokracie,tak ho prostě zavřeli a nikdy by nedošlo k osmačtyřicátému.Teď nějaký berbrovec jistě napíše,že slávisti brečej a vymýšlej si svoje poškozování.Ale že soudruh černoprdelník pískal
spravedlivě to přiznává dokonce i Alanor v SN.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Barra před 10 lety 31.08.2014 08:13 |Ahoj Bongore. Od kdy se mame ridit Spartou? Ja si Alanora vazim, ze nehleda vymluvy a rika jak to vidi on. Nemeli bychom byt zaslepeni a brat si Spartu jako vzor. Jsme Slavie, vymluvy nepotrebujeme. V minulych zapasech se nam darilo, vcera se nam pani Fortuna na chvili otocila zady. To se stava, nebrecme, to je takove Spartanske -:)
Jinak stale plati, ze mame po 6 zapasech se silnymi souperi stale krasny prumer 2 body na zapas. Ted jen abychom se rychle dali do poradku na stredecni poharovy zapas - ten je pro me dulezitejsi nez pratelak proti Hajduku, ktery se hraje uz o 3 dny pozdeji. Tri zapasy behem 7 dnu, to bude s nasim ce nez decimovanym kadrem bolet.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 10:03 |Novináři hlavně napíšou to, že nám rozhodčí odpustili tři penalty, tak si nemáme co stěžovat. Hlavně, že Nitrianského ruku minule rozmazávali všude ale o Fraňkovi ani nepípnou, předpokládám, že dostane známku 6, 7.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
zeleznik2 před 10 lety 08.09.2014 14:34 |U rozhodčího se určitě neshodneme, Franěk píská vždy proti Slavii, nikdy nepískal ani rovinu. Na druhou stranu je pravda, že zápas jsme si prohráli sami, nechali jsme se Bolkou přehrát a zvláště v druhé půli jsme na ní neměli, přesto výsledek 2:1 není špatný.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bhcak před 10 lety 30.08.2014 22:41 |Právě odcházim ze stadionu, a dneska naštvanej z několika důvodů 1) sudí Franěk - podle mě strašně uškodil hlavně fotbalu, stejné souboje posuzoval vždy pro Boleslav a jelikož jsem měl na Nitrianského "faul" opravdu dobrý výhled, tak jsem si jistý, že Nitrianskému ošklivě boleslavský hráč prošlápl stehno, tudíž nemohl Milan zasáhnout míč. Dále jak říkám, posuzování soubojů vždy v neprospěch Slavie a také mam pocit, že je Franěk nějak extra vysazenej proti Pitákovi (co ta žlutá?!)...ale je možné, že to je jen ode mě neobjektivní a je to jen můj názor z tribuny, tak se případně omlouvám, pokud nemám pravdu
2) Strašlivá organizace v MB - stáli jsme s mnoha (hlavně) slávisty ve 2 dlouhých frontách a čekali, až se uráčí otevřít pokladny, ve kterých seděly prodavačky již od 6, ale stejně otevřely až v 18:45 a to dokonce okolo 18:40 sdělili tě delší a víc slávistické frontě, že u této pokladny se neprodává...a těsně před zápasem jsem byl svědkem, jak zůstalo minimálně 300 slávistů před pokladnami, zavřeli rolety a prý bylo vyprodáno...no, na kapacitu 5000 a hlášenou návštěvu bylo prázdných sedaček opravdu o mnoho více...
Ale hlavně bych chtěl klukům poděkovat, dneska to měli velmi těžké, hráli prakticky v 10, občas v 9, ale rvali se a bylo to na všech vidět - toto je přesně porážka, kterou jim nemohu moc vyčítat, nechali tam vše, tentokrát prostě bez štěstí, kterého jsme si ale užili v minulých kolech celkem dost, tak snad opět příště :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
mart01 před 10 lety 30.08.2014 22:42 |Ta žlutá pro Pitáka byla asi správná.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Slawek před 10 lety 30.08.2014 23:07 |Tak nám tu žlutou pro Pitáka zkus popsat tak, jak se odehrála, když se Ti zdálo, že byla správná. Podle mě to faul byl. Oproti jiným v dnešním zápase nic moc, ale byl.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 10 lety 30.08.2014 22:44 |Mnohdy to z tribuny vypadá jinak než pak z opakovaných záběrů - žlutá pro Pitáka byla jasná.
Skalák Nitrianskému nohu určitě prošlápl, ale bylo to proto, že mu Milan skočil pod nohy do běhu. Teď záleží, jestli hrál míč, nebo ne.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Navyseals před 10 lety 30.08.2014 22:46 |úplně jasně hrál míč, bez keců
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Kenny před 10 lety 31.08.2014 12:35 |Mýlíte se, nezáleží jestli hrál míč. Záleží jestli soupeře při tom zákroku kopl. A je úplně jedno jestli dřív než míč nebo později. Každé kopnutí je faul.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bhcak před 10 lety 30.08.2014 22:51 |Aha, děkuji za opravu, je pravda, že Piták má občas takové padání rád, tak jsem s tím trochu počítal :)
Ale myslím, že souboje, do kterých šli hráči stejně,byly opravdu vždy posuzovány proti nám
A u toho Nitrianského bych se ještě zastavil, míč podle mě jasně trefil (tady by mohla být přítomnost na tribuně výhodou), ale podle mého názoru by ho trefil naplni, kdyby ho takto tvrdě neprošlápl hráč MB...ale podívam se na to až dorazim do Prahy a budu určitě moudřejší, tohle je přeci jen názor ještě v emocích
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:54 |Zavřít tak rolety a zahlasit, ze je plno i když plno není... Tím Boleslav u me klesá na dno vesnickejch týmu. Přitom není problém prodat oficiálně vice lístků než je míst k sezení, po historickém postupu Mostu a premiérovém ligovém zápase (navíc regionálním derby) s Teplicema bylo na stadionu s kapacitou 7500 míst 169 % prodane kapacity, lidi lezli i na střechu tribuny či sedeli na střechách přenosných toalet... Nebo predloni byla podobná situace po návratu do ligy na utkání Hradec Králové - Sparta. Takže překročit případně kapacitu o par desítek míst by u nerizikoveho utkání Mlada Boleslav-Slavia snad nevadilo... Jaká byla reakce tech fandů co je nepustili? Já bych na jejich místě zuřil...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bhcak před 10 lety 30.08.2014 23:04 |No abych pravdu řekl, já patřil ke šťastnějším, kteří si koupili lístek dříve a okolo této situace jsem jenom procházel vstupem na stadion, ale padaly tam hodně ostrá slova a slávista, který už byl za vstupem a pořadatelů se trochu tvrději ptal na důvod byl hodně tvrdě uzemněn těžkooděnci, a to slavisté , před kterými byly zavřeny rolety hodně ostře kritizovali zpoza plotu...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
asanin před 10 lety 30.08.2014 23:06 |Lidi, na které se nedostaly vstupenky, jsem poté normálně viděl v ochozech... Ovšem jak se tam dostali, to nevím...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Beju před 10 lety 31.08.2014 00:01 |Pokladny byly asi po 10 minutách opět otevřeny a normálně se dál vstupenky prodávaly. Ale jestli se dovnitř dostali všichni, co tam stáli, to těžko říct.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 00:06 |uplatili pořadatele.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Sartorius před 10 lety 30.08.2014 22:44 |Nemá cenu stěžovat si na rozhodčí. Slavia holt neměla takové štěstí jako v minulých zápasech. Jsme stále první (kdo by to po loňské sezoně čekal) a hráči si určitě zaslouží absolutorium za to, jak dneska bojovali.
Co mě ale děsí je herní projev, který má k ideálu pořád daleko. V ani jednom zápase jsme nebyli schopni být lepší v kombinaci uprostřed hřiště - Zmrhal sice sklízí chválu za své výkony, ale není to hráč, který je schopen podržet míč.
A přiznám se, že nejvíc rozpačitý jsem z Milana Černého - ano, bojuje, jezdí, ale je to málo - za šest zápasů ani gól, asistence, ani výraznější průnik. Na druhou stranu obrana funguje velmi dobře - na to, kolik proti nám jde každý zápas útoků...
Nechci být kritický po jedné porážce, ale na protiútoky či štěstí v každém zápase spoléhat nemůžeme...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
spino před 10 lety 30.08.2014 22:49 |Hodnotil bych herní projev až proti slabším soupeřům, namátkou příští zápas Brno, kde budeme muset diktovat tempo hry.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
cindy před 10 lety 30.08.2014 22:48 |Rád bych pár slov k dnešnímu utkání,ač v nich o fotbal ani tak nejde.
Všem bych doporučil k poslechu komentář pánů "komentátorů" ČT Sport,kteří komentovali průběh dnešního utkání.Vypněte obraz a zaposlouchejte se do jejich slov.To opravdu stojí za to.
Musel jsem během utkání pracovat na PC a tak jsem vnímal jen zvuk ze stadionu a komentář těchto nebojím se je nazvat sportovních diletantů...
Tolik dodatečného překrucování dění na hřišti z jejich strany,ironie,posměšků na adresu hráčů Slavie,demagogie až hraničící s nenávistí,vlezdoprdelismus... to se jen tak neslyší...Jeden hráč Slavie za druhým střídá pro zranění způsobené protihráči,ale hráči Slavie hrají dle komentáře surově a zákeřně,trenér Slavie už nemá koho střídat,neboť podle komentáře je hlupák a prostřídal moc brzo...Atd...atd...
Tato Slavia musí někoho setsakra srát a vadit mu,že už i ve veřejnoprávní TV někdo tohle provádí takhle veřejně...
A my všichni tyhle lidi navíc platíme ve svých koncesionářských poplatcích...
Přeji nerušený poslech,a pozor na infarkt ze vzteku...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 22:57 |...a Latkovi odpouští rozhodci az prilis benevolentne žluté karty, faul na MC po kterém Mina dostane žlutou za simulaci či co vůbec ani nezmini ze to byl faul a další...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Slawek před 10 lety 30.08.2014 23:00 |Jsem rád, že má konečně někdo stejný názor na komentátory jako já. Takový Vlášek je skutečně diletant par excelence. Kritiku rozhodčího Fraňka (minule Zelinky) od nich neuslyšíte. Přitom to bylo dnes podstatné téma. Jsou to nepřátelé Slávie. Asi je to jejich úkolem. Tím nechci říci, že hrajeme dobře. Hrajeme jinak než doma a neumíme při získání míče jej podržet a založit smysluplnou akci. Jednu, dvě za zápas snad, ale není v tom jakýkoli systém.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Dobi před 10 lety 30.08.2014 23:21 |A to tam ještě nebyl milicionář Pavel Čapek' Hlavně, že sledují, zda si přes TV nepouštím i rádio a naúčtovali by mi to snad od bitvy na Bílé Hoře. Já to rádio naštěstí platím (mám naladěno Ústí), ale sousedi již mají problémy...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
start72 před 10 lety 01.09.2014 11:28 |Zanech stále stejných blábolů
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Ryange před 10 lety 30.08.2014 23:46 |Mě většinou komentáře nevadí, nebo spíš nemám tu schopnost je až zas tolik vnímat dopodrobna a hledat za spoustou věcí něco víc, ale dneska se to fakt nedalo hlavně druhej poločas poslouchat a co víc - když se vás zcela navážno po gólu Ščuka zeptá člověk, co fotbal nesleduje, nikomu nefandí a u toho fotbalu dělá na počítači a poslouchá to jedním uchem, zda ti komentátoři jsou proti Slavii zaujatí či co. Že to rozhodně není nestranný komentář a že nechápe jak někdo takový může komentovat fotbal. No a když v pulce druheho poločasu takový člověk odejde se slovy, že se to nedá poslouchat, tak je rozhodně něco špatně.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Travinho před 10 lety 31.08.2014 09:36 |Pan Vlášek mne už delší dobu přesvědčuje, že nemůže být mentálně zcela v pořádku a nejedná se jen o naše utkání. Ještě bych připojil, že u mnoha našich hráčů uvádí mnohdy úplně mylné nebo nepřesné informace. Přijde mi jakoby je ani neznal.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Kara (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 10:02 |Normálně mám tendence posílat komentář jedním uchem tam a druhým ven, pokud je to někdo jiný než Bosák, ale včera to bylo opravdu příšerný. Totální nekritičnost k rozhodčímu, který byl podle mého včera hodně slabý, což ještě vyniklo vzhledem k tvrdosti toho zápasu, mě asi vytočila nejvíc.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
dalislavista před 10 lety 30.08.2014 22:59 |Franěk to dneska parádně odpracoval. Něco nám i odpustil, ale to rozhodující "zařídil". Nitrianský odkopne před útočníkem míč, útočník mu vší silou prošlápne koleno a sveze se na něm- ale je to faul Nitráka!
A v 2. poločase se předvedli i mistři demagogie a manipulace u mikrofonu TV- jeden z "ofsaidů" Latky rozebrali se zastavenou ofsaidovou kamerou- čára jasně ukázala, že Latka v ofsaidu NENÍ, ale komentátoři to popsali jako naprosto správně písknutý ofsaid. I moje 13letá dcera, která fotbal často nesleduje se mě ptala, proč říkají, že je ofsaid, když je slávista až za tou nakreslenou čárou. Co jsem jí měl říct? Takhle se u nás manipuluje.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Alanor (admin) před 10 lety 30.08.2014 23:04 |Já bych za vším neviděl spiknutí. Vlášek je prostě celkově trochu dementní. :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Slawek před 10 lety 30.08.2014 23:10 |V tom případě ovšem nejen Vlášek. Ale kdo to má poslouchat ? Je tam až příliš invektiv proti Slávii ať je to Vlášek, Bosák a dokonce už i experi Zelenka, Karoch, Němec.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Navyseals před 10 lety 30.08.2014 23:17 |tak Bosák se poslouchat dá, ale ten zbytek je sebranka kreténů, nejlepší duo Vlášek-Csaplár, to jsem vypnul na MS zvuk
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 23:34 |Ono NIKDE v českých TV není kde brát, ale Vlasek s Čapkem mi fakt sedí víc někam na Novu nebo spis na Barrandov do populnocni estrády... Ježíš, když já si vzpomenu jak jsem nadával dřív na Slepicku komentujiciho Sérii A... To proti Vlaskovi zlaztej Lipa s Kozohorskym
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 09:55 |Vlášek je retardovanej už od pohledu, vždycky jsem se divil, že takový nemehlo nenechali jen na pozápasový rozhovory, ale v čt očividně plat, že čim větší retard jsi, tim častěji komentuješ i zápasy viz. Kalous, ten ani neumí anglicky, to je další do sbírečky.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
dalislavista před 10 lety 30.08.2014 23:54 |když ale říká, že černá je bílá a bílá je černá- tak to není o demenci. A nebo vlastně možná je.
Prostě ten zastavený obraz mluvil za vše a on to v klidu přesně otočil.
A to, že Nitrák vlastně vůbec nefauloval- nezmínil vůbec nikdo- ani ve studiu. To jsou fakt slepí? Nebo je to záměr?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 07:33 |Slepí nejsou,to by nemohli komentovat fotbal,blbí můžou bejt,ale ne zase tolik,aby nedokázali poznat co je nalevo a co je napravo.
Takže milej dali zbývá už jen ten záměr.Jen mě mrzí,že se k tomu často přidá i to Zelí,dříve můj velkej oblíbenec.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Peterman (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 23:07 |Přesně, to jsem také nechápal. Podle mě si to ten druhý komentátor všiml, ale chtěl být kolegiální, a tak mlčel...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 30.08.2014 23:15 |Osobně bych netvrdil, ze to ofsajd nebyl, protože záleží na tisicine sekundy kdy se ta cara namaluje, ale řekl bych ze "bylo to hraniční a v možnostech lidského oka je toto nemožné vždy zcela správně určit a proto jsem pro ofsajdy v pásmu 30 m od brankové cary zcela zrušit"... :-)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
dalislavista před 10 lety 30.08.2014 23:49 |Jenže když komentátoři popisují situaci se zastaveným obrazem a nakreslenou čarou, tak prostě těžko můžou říct, že je odmávaný správně ofsaid, když náš útočník je ještě před tou čárou posledního obránce!
Prostě komentují zastavený obraz- tak museli říct, že to ofsaid není!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 31.08.2014 00:30 |Tělo mel na úrovni a tohle se fakt NEDA posoudit přesně. Komentátor tady nemůže říct, ze to rozhodci posoudil dobře/špatně, protože tady fakt je to tipovacka... To je to co mina ofsajdech jako takových vadí a proč bych je zrušil
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
stromovous (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 01:29 |Vlášek ale nehodnotil rozhodčího a jak to měl nebo neměl těžký a zda se to DÁ nebo NEDÁ posoudit. Ale zda to byl a nebo nebyl ofsajd, podle zastavenýho záznamu, podle nakreslený čáry.
Jediný, co se po Vláškovi v ten moment chtělo bylo to, aby se kouknul na nakreslenou čáru a řekl, kde byl slávista. Byl vlevo od čáry a Vlášek vpodstatě neřek nic jnýho, než že byl vpravo od čáry.
Nikdo by neřek ani pfň, kdyby Vlášek řek něco ve stylu "až podle zastaveného záznamu vidíme ofsajd to těsně nebyl a pak by k tomu přidal to, co říkáš ty - to se NEDÁ posoudit přesně, měl tělo na úrovni, to se nedá rozhodčímu vyčítat,..."
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 31.08.2014 01:37 |Prusvih je, ze zatímco gol nebo aut je kdyz míč CELYM objemem překročí caru a pokud je byt jen 5 mm nad čarou, tak to aut/gol není... Tak u ofsajdu když to trochu prezenu stačí vystrcenej článek malíčku (pokud rozhodci posoudí, ze s nim útočící hráč dokáže hrát míč)... Takže oboje (gol je když je uplne CELYM objemem míč za čarou a ofsajd je když je útočící hráč kouskem části těla, kterou může hrát míč, za 2.bránícím hracem) je oboje silně v neprospěch útočícího týmu #fanklubdefenzivnihofotbalu #jenatnepadajigoly #goljenadstavba #ofsajdjekdszhorozhodciodmavaapiskne
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
dalislavista před 10 lety 31.08.2014 11:12 |To, že to má rozhodčí těžké je jasné. Tady se ale bavíme o tom, že komentátoři popisují zastavený obraz s nakreslenou čarou a to těžké posoudit není. Ale Vlášek vidí správně odpískaný ofsaid, i když je náš hráč vlevo od té čáry! A to je problém.
A jak říkáš, komentátor nemůže říct- dobře/špatně písknuto - ale to bych chápal při obrazu naživo. Tady při zastaveném obrazu už to říct na 90% může dobře. A Vlášek to, co viděl na monitoru každej, jasně otočil!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 07:20 |Je to zkrátka svinstvo,jinak se to asi nazvat nedá.Ale nedivím se tomu,když vím,kdo tady v tomhle bordelu ovládá media.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
stromovous (přítel SN) před 10 lety 30.08.2014 23:28 |Škoda má dle MB natažený vaz pod kolenem. To bych mohl bejt velkej průser :/
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Navyseals před 10 lety 30.08.2014 23:36 |pokud nejsou poškozený, tak je to v pohodě
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Kara (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 09:49 |Zase Škoda není typ skleněného hráče, takže pokud to není poškozené, mělo by to být po nějaké době v klidu snad v pohodě.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Borris před 10 lety 30.08.2014 23:33 |Za dnešní zápas určitě nebudu na kluky nadávat. Tohle dnes byl přesně ten typ porážky, který my fanoušci odpouštíme. Kluci to odmakali, oddřeli a odbojovali. Bohužel se od nás štěstí odvrátilo a to fakt hodně ukrutně. V podstatě štěstí které jsme v několika zápasech měli, se nám teď sečetlo v tomhle jednom. Samozřejmě ale bez chyb to nebylo. Od patnácté minuty jsme úplně přestali hrát a aktivitu jsme přenechali Bolce. A při obou gólech jsme vůbec nebyli důrazní ve vlastním vápně. A to potom holt takto dopadá. Nemůžeme být takhle nedůrazní při obranných standartkách, to radši ten balón sežrat než prohrát souboj ve vlastním vápně. Ale nic stalo se. Kluci tam dnes nechali vše a za to jim patří dík. Příšte to bude určitě s lepším výsledkem. Jinak snad se všichni tři zraněný kluci dají brzo dohromady. I když takový Nitrák vůbec nevypadal dobře. Skalák mu to koleno pořádně prošlápl. A bohužel i Škoďák podle jeho poločasového rozhovoru to vypadá že, asi taky nebude zdraví hned. Teď ještě jak na tom bude Bílčus.
No a na závěr si nechám toho xindla Fraňka. To že píská on, mě vystrašilo už před výkopem. A bohužel obavy se potvrdily. Výhru Bolky svým výkonem v pohodě jistil. Každý souboj pískal jako faul našeho hráče, všechno obracel, žlutý nám sázel za každou hovadinu na druhou stranu nic, a pokaždé když to v druhé půli vypadalo že bychom mohly ohrozit bránu Bolky, tak to ihned utnul. A ten "faul", jehož následné standartky dala Bolka vítězný gól? Tak to nebyl faul ani při nejlepší vůli. A jestli faul, tak maximálně na Nitráka za to jak mu Skalák udělal piruetu na koleni. Fakt hnus. A nejhorší na tom je, že Damková ho následně pochválí zato, že utkání zvládl bez větších problémů a akorát se zase rozčílim.
Ale holt proti určitým věcem bojovat nejde. Každopádně klukům dik za to jak to dnes i přes nepřízeň sudího a štěstěny odmakali a příště už bude výsledek určitě lepší. SKS FOREVER!!!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
rybka před 10 lety 30.08.2014 23:44 |Buďme prosím soudní,jak je soudný trenér Beránek.To mužstvo potřebuje čas a zatím tam ta herní kvalita ještě není taková abychom někoho přehráli fotbalově.Věřím,že až zlepšíme v držení míče,tak i rozhodčí budou mít méně možností nás poškozovat. Nikdo z vás by určitě neměl radost z připískávání jak se to děje plísni a vládcům Prahy.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Borris před 10 lety 30.08.2014 23:51 |Jasně že nikdo z nás by neměl radost z toho kdyby se nám připískávalo. Ale myslím že mluvím za všechny, když řeknu, že nám by bohatě stačilo kdyby se jen nepřipískávalo soupeři.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 31.08.2014 00:33 |Pripiskavat 10 % domacim bych akceptoval, i když kdo byl dneska domácí? V TV byli slyšet hlavně slavisti, půlka podélné tribuny mela na sobě ty nejkrásnější dresy na světě a jestli tam bylo 1200-1500 slavistu ze 4800 diváků tak domácí atmosféru mela spise Slavie... Ale dneska to nebylo +10, dneska to bylo podobne jako minulé kolo Pribram-Bohemians... Boooze, hned od prvních kol chtějí rozhodci ukázat, ze silnější pes mrda?!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 07:29 |Já už jsem rybko z té naší kaprligy tak nasranej,že bych klidně uvítal i to občasné připísknutí v náš prospěch.Myslím,že za tu dobu co sleduji fotbal by se ten počet rozhodnutí sudích v náš neprospěch
dal klidně vyjádřit číslem s několika nulami.Tak proč se skromně krčit v koutě a neříct chceme vrátit co nám dlužíte?
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Nosorozec před 10 lety 31.08.2014 01:23 |Přepínal jsem před chvílí rádio a najednou slyšim hymnu Slavie. Zahráli ji celou na Českym rozhlase Region :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
bongor před 10 lety 31.08.2014 07:35 |Tak zkus zavolat na ten Region,jestli už si ten redaktor co naši hymnu pustil ,hledá jiné místo.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Dobi před 10 lety 31.08.2014 11:18 |Zajímalo by mě, která z hymen to byla. Protože na rádiu Sever hráli asi před 4 dny oblíbenou skladbu Červenobílý, to se mi líbí, která se taky považovala za jednu z hymen Slavie a hrávala se třeba na karnevalech OP. A když už jsme u toho:
Asi před dvěma nebo už třemi (?) roky se Slavia snažila navodit atmosféru derby v Edenu a byla zpívána národní hymna Kde domov můj? Krásné předvedení, obrovský potlesk všech! A odveta? Na toaLetné nastoupil na plac jakýsi "zpěvák" a doslova odkrákoral trapnou sralťanskou hymnu. Hudební sluch moc nemám, když mě nikdo moc neslyší, rád si zazpívám chodské nebo dalmatinské písničky, ale tvrdím, že takto trapný bych nebyl...I to cosi dokazuje...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Nosorozec před 10 lety 31.08.2014 17:44 |Byla to hymna z dob Borise Korbela od Karla Vágnera (dej dej gól Slavie).
Na toho týpka, co zpíval při derby sparťanskou hymnu si pamatuju, bylo to myslim na jaře 2013. Představili ho jako operního zpěváka, ale zpíval jako postřelenej krkavec. :D
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Nosorozec před 10 lety 31.08.2014 17:41 |Pavel Procházka z Hattricku by mu možná nové místo nabídl :)
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
japhy před 10 lety 31.08.2014 01:25 |Opravdu zápas blbec. Goly bych nikomu nevyčítal - u prvního byly tři souboje o fous a ten druhej bůhví, jak vůbec padl.
Celkem mi ale vadilo, že se po zranění Nitrianského pískal proti nám faul, že blbec Vlášek o jasném neofsajdu na Balaje v době zastavení obrazu s ofsajdovou čarou v klidu prohlásí, že OK, dobře odmáváno, po faulu na Balaje na konci asi měla být rovnou červená, atd, ale to jsou v podstatě drobnosti.
Nejvíc mi ale vadí předvedená hra. Fajn, zase se to odbojovalo, ale to pomalu nebude stačit. Přes půlku se dostaneme leda nákopem, sami sebe tím dostáváme pod permanentní tlak a i nadšencům z dosavadního průběhu sezony by to mělo začít vadit. Doufám tedy, že to začne vadit hlavně MB...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
slaviator před 10 lety 31.08.2014 01:39 |CK by byla přísná, hodně přísná, ale jak by řekl Čapek - byla to karta tmavooranzove barvy
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
belmis (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 09:48 |Na rozhodčího bych si vážně nestěžoval. V první chvíli jsem si také myslel, že Nitranský ve skluzu druhou nohou podsekl Skaláka. Až při opakovaném záběru jsem viděl, že se o faul nejednalo. Ale rozhodčí nás nezařízl.
Prohráli jsme si to sami svou pasivitou po tom, co jsme dali gól. A při prvním gólu šel do souboje na vápně Míňa jako holka. Místo toho, aby se před míč jen postavil a míč by se od něj jen odrazil směrem od naší branky, šel nožičkou do souboje hodně měkce (možná s tím, že si chtěl míč jen přehodit přes nohu Ščuka. Jinak jsme si nevytvořili jedinou gólovku! Bez Škody neudržíme míč nakopávanými míči a záloha nekombinuje.
Jediné, co mi vadilo, byla záměrná neobjektivita komentátorů. Jak někdo psal výše, když vidí nakreslenou čáru stejně jako tisíce lidí u TV a on bez přemýšlení řekne, že se jednalo o ofsajd, něco je špatně.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Dobi před 10 lety 31.08.2014 11:09 |Naprosto souhlasím, že sudí zápas NEROZHODL. Zde hledejme chybu v naší, dejme tomu, ještě nezkušenosti a třeba i nekoncentrovanosti. I když je těžké srazit si adrenalin, když na hřišti leží "pošlapaný" Nitrianský, zvláště tou sralťanskou hyenou, kdy již uplynul nastavený čas a hold to tam spadne... Ale buďme pokorní. Když jsem byl zcela malý kluk, tak mi rodiče některé pojmy vysvětlovali: "Co se dá, to se nechá, co se půjčí, to se vrátí!". Dodnes si to po více než 60 letech pamatuji. No, a my jsme si to štěstíčko v UH a proti Plísni půjčili a včera jsme ho hold museli vrátit! Možná i s úroky...
Jiná situace je ale to připískávání, ale na to musíme být připraveni. Platí, že Láska je láska.., ale tu nemůžeme očekávat od berbrovců a damkovců!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Markus před 10 lety 31.08.2014 11:34 |V lize není moc týmů, co dokáží bojovat jako včera Boleslav a reagovat tak nejlepším možným způsobem na naší aktivní hru, co v nové sezoně předvádíme. Bohužel pro takovou přetlačovanou máme příliš úzký kádr, abychom to mohli lépe přeskládat. S Baezem, Juharem a Mikulou by to bylo pevnější, ale to jsou ty kdyby. Vážím si toho, jak moc naši hráči bojovali, soupeři jsme nic zadarmo nedarovali. Nemám od těchto utkání výsledková očekávání, proti těmto soupeřům můžeme zatím pouze překvapit. V obranné fázi vidím stále progres, budoucnosti se rozhodně nebojím. Držím palce zraněným hráčům, ať se dají rychle do pořádku.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
lassiter před 10 lety 31.08.2014 10:08 |Tady je teda nabulíno, ach jo.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Dobi před 10 lety 31.08.2014 11:00 |Bulila tak leda sralta po Baníčku nebo po Malmö. Tady se reálně hodnotí naše možnosti, nadměrné štěstí teď vystřídala nadměrná smůla (k tomu tři zranění - sice dvě v boji, což se stává), ale ten Skalák je něco jiného... A o Fraňkovi nemluvím, stejně jako o IQ=20 televizních reportérů. Chápu, že nějaká soukromá TV se řídí heslem "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!". Ale za své, poctivě odváděné koncesionářské poplatky bych si vyprosil kvalitu a objektivnost! Ono to žel nebylo jinak, i před 1989 vystupovali blbové a navedenci, stejně jako i ti, kteří se snažili, aby mezi jejich řádky bylo dost místa pro ty, kteří chtějí a umějí mezi řádky číst. To však u Vlášků a spol. nehrozí...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Eluin (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 10:26 |Už před zápasem jsem neočekával bůhvíjaké fotbalové hody, ale výsledek bohužel mé očekávání předčil. Hrálo se velmi tvrdě, pohledných akcí pomálu... a ta soupiska zraněných se mi moc nelíbí.
Podle mého nám hodně chyběla Baez, který by byl včera dvakrát tak platným hráčem.
Teď se hlavně uzdravit a porazit Viktorku...
A klobouk dolů před Bílkem, tomu se říká vůle a obětavost.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
afro před 10 lety 31.08.2014 16:19 |Ad Bílek) Ano, klobouk dolů, ale docela mě překvapilo, že ho tam Beránek třeba i na popud doktora/maséra nechal trápit a neodvolal ho.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 31.08.2014 10:33 |Dobré nedělní dopoledne Vám všem.
Tak, jako M. Beránek, bych chtěl všem hráčům poděkovat za bojovný výkon a nasazení. Bohužel jsme si vybrali zápas "pecháček" a to se vším, co se může ke vší smůle stát. Pořád tedy mějme na paměti, že jsme na začátku cesty, kterou se vydalo nejen mužstvo , ale i všichni okolo. Bude to ještě chvíli trvat, ale na našich hráčích je vidět, že dnes ví, co proto mají udělat. Ne všechno se povede, objevují se chyby a i nedůslednost, ale on si to s nimi náš trenér všechno probere. Líbí se mi, že nikdo nebrečel, nikdo si na nic nestěžoval a i ta zranění a střídání jsme přijali s nadhledem a pokorou. Nebyli jsme lepší a nebyli jsme ani horší. Prostě jsme dali gol po chybě soupeře a on dal dva goly po zmatku ve vápně. Takové zápasy jsou nutné odehrát a přijmout výsledek.
Jsem moc rád, že v tomto duchu vystoupili i naši hráči a trenér na tiskovce.
Nebudu reagovat ani na Fraňka, protože je to zbytečné. Budu reagovat na hráče Skaláka. Je mi ho z duše líto. Bohužel tento hráč neměl ani tolik soudnosti, aby se po svém drsném faulu na Nitrianského alespoň došel omluvit. To je o doslova zvrácené povaze, když tento hráč ještě s chutí zahrává situaci, kterou způsobil svým faulem. Ano, takhle jsou vychováváni ve Spartě...... Jděte se podívat i na fotbal malých fotbalistů, už i ve fotbale starších přípravek na malé sparťany řvou jejich trenéři tuhle demagogii.
Mám pocit, že u naší komise rozhodčích je situace podobná srpnu 1968. I dnes je zde mnoho lidí, kteří si pořád myslí, že to byla "internacionální pomoc" našich sovětských "bratrů". A rudým se přeci musí pomáhat.
Sokrates55
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Dobi před 10 lety 31.08.2014 10:52 |Úplný souhlas, Sokrate, mí němečtí přátelé říkávají "mal so, mal so" (jednou tak, podruhé onak). To štěstíčko jsme si vybírali v několika předchozích zápasech, tak teď nám to Osud vrátil i s úroky. Důležité je, že kluci bojují na doraz, že máme trenéra, co VCD. Bohužel Boleslav vedle Plísně a Sralty se řadí také k neoblíbeným klubům (Jablonec nepočítám, to je při absenci Blšan pro mě takové fotbalová vesnice - při vší úctě k městům Jablonec i Blšany...), kterým tak nějak vše projde. KJVCD, že tam podepsal smlouvu.
Ten Skalák - to je sralťanská výchova, on sice začal v Pardubicích, ale ještě jako dorostenec zamířil na toaLetnou, a tak se směle řadí k váchům, řepkům a sivokům (úmyslně píši s malými písmeny, zobecňuji tak tzpy, či spíše týpky). Já většinou jezdím od nás busem 191 (již dva roky přes Strahov) a tam za pražské peníze vybudoval "kolibřík Bém" pro sraltu tréninkové centrum... A úplně poznám, když tam míří mladí sralťané na nebo z tréninku. Vládci Prahy... Myslím, že Matula je proti němu beránek, ten jde aspoň zepředu, tohle je zákeřný lump!
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
mart01 před 10 lety 31.08.2014 13:27 |Souhlas, včera jsem koukal na zápas Liberec - Baník. K tvým výše zmíňeným blbcům bych zařadil také fracka M. Frýdka, taktéž sparťana. Ten co si včera dovolil říct např. rozhodčímu nebo po několika zákeřných zákroků Frydrychovi, to jsem jen kulil oči. Tihle frackové u mě spadli až někam daleko za dno.
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
Tomski před 10 lety 31.08.2014 13:45 |mě zaujalo když proti nám přelej Balaje (svého bývalého spoluhráče) a ještě se divil...
Re: Mladá Boleslav - Slavia 2:1
madlenka před 10 lety 31.08.2014 14:44 |Z Bolky jsem se vrátil pěkně naštván. Ke stadionu jsme dorazili hodinu před zápasem, otevřeny byly pouze 2 (!) pokladny na celý stadion. Cca 20 min před začátkem obě pokladní bez jediného slova vysvětlení či omluvy zavřely rolety, před stadionem byly v té době stovky (převážně slavistických) fans a my fotbal sledovali v TV, kde byly poloprázdné tribuny a reportéři se divili, jak je možné, že zápas nebyl vyprodán. PS: český fotbal pro fanoušky