Hráči Slavie

Kariéra Tomáše Mičoly

Po zveřejnění článku o Milanu Nitrianském přichází jako reakce článek shrnující kariéru dalšího hráče současného kádru Slavie, Tomáše Mičoly.

Tomáš se narodil v Opavě 26. září 1988, zde také začal se sportem a nakonec i s fotbalem.

Jak ses dostal k fotbalu? "Já to mám vlastně dost složité.  Nejprve jsem totiž hrál hokej, od šesti do deseti let.  Ale trenér třetí hokejové třídy se rozhodl hrát jen na dvě lajny a já byl v té třetí. Ze dne na den jsem se rozhodl pro fotbal. Mými vzory byli Pavel Nedvěd a David Beckham."

Jako většina mladých kluků z Moravy a Slezska se i Tomáš toužil dostat do Baníku, ve hře ovšem už tehdy byla i Slavia: "V Opavě jsem hrál jen do žáků, pak ještě za dorost. Na Opavu nedám dopustit. Je to město mého srdce. Vyrůstal jsem zde. Když mi bylo čtrnáct, Opavě docházely peníze, a tak se zbavovala těch několika hráčů, kteří měli aspoň nějakou hodnotu. V těch čtrnácti mě lanařila Slavia, kde byl pan Říčka a potom Ostrava, tam zase Pavel Hadamczik. Do Prahy by to byl asi velký skok, tak jsem zvolil blízkou Ostravu. Tam jsem dojížděl každý den, a to až do té doby, než jsem odešel do Francie, tedy do mých jedenadvaceti let. Chtěl jsem prostě být blíž domovu a rodičům na očích, kteří se báli, abych v Praze nezvlčil."

V Baníku se přes mládežnická mužstva a juniorku dostal v létě 2006 do A týmu a debut si připsal v 1. kole doma proti Slavii (0:2), když v 80. minutě střídal Adama Varadiho. Jeho první zápas v základní sestavě přišel 29. října v Jablonci a hned ho okořenil premiérovou brankou, což mu vyneslo základní sestavu i v dalším kole proti Mladé Boleslavi, v němž opět skóroval. To bylo Tomovi 18 let a předpovídala se mu velká budoucnost. V sezoně 06/07 celkem hrál 22 zápasů a vstřelil právě výše zmíněné 2 góly.

Tomáš se dostal i do reprezentace do 20 let a vybojoval s ním stříbro na MS v Kanadě, on sám to ale za největší úspěch nepovažuje: "Ano i ne. Mistrovství světa byl vlastně turnaj, který trval měsíc a půl. To mládežnické reprezentační stříbro je pro mě cenné, ale cennější je asi liga, protože tu soutěž hrajete skoro celý rok. Tamto byl turnaj a mohl skončit fiaskem, ale zaplať pán Bůh, že to dopadlo tak! Ale liga je podle mě těžší."

V létě 2007 se do Baníku vrátil odchovanec a ikona klubu Vašek Svěrkoš a pro Tomáše Mičolu bylo daleko těžší se prosadit. Ostrava v té době patřila k nejlepším u nás, v útoku hrál třeba Lukáš Magera nebo Róbert Zeher a Tomáš se přesunul do zálohy, kde uplatňoval svou rychlost a hlavně na jaře 2008, patřil pevně do sestavy Baníku. Celkově hrál 23 utkání a třikrát skóroval. Takto vzpomíná: "My tehdy bojovali s Ostravou o titul, ten jsme prohráli v předposledním kole, kdy jsme dostali gól v 93. minutě. A vlastně dvakrát za sebou jsme skončili třetí. Vašek mi v kariéře dost pomohl."

Další vrchol kariéry přišel 18. září 2009. Tím byl Tomův debut v poháru UEFA proti Spartaku Moskva, ovšem Baník prohrál doma 0:1 a po remíze 1:1 venku se Ostrava musela z poháru pakovat. Žel tyto 2 zápasy jsou zatím jediné, které v pohárech odehrál. Tak snad se dočká co nejdříve u nás!

V zimní přestávce odešel tahoun ostravských Svěrkoš opět do ciziny a pro Tomáše to byla velká změna. Najednou měl být v 21 letech tahounem týmu. To se úplně nepovedlo, Baník skončil až 9. a i proto, v létě 2010 přišel nový trenér Miroslav Koubek. Bilance třetí sezóny 25 mačů v lize, 5 branek. Tomáš je Baníku za spoustu věcí vděčný: "Proti Ostravě nemohu říci nic, fanoušci jsou tam skvělí, na vysoké úrovni. Tady v Praze je víc klubů, kdežto v Ostravě chodí všichni na Baník. A to i z okolí, z Bohumína i Opavy, takže Baník je pojem a já proti němu nemohu říci jediné křivé slovo."

Jelikož u dvojnásobného mistra ze Slavie propukly naplno problémy a řešily se nákupy a odchody, Tomáš a celý Baník pod vedením Koubka opět zaútočili na čelo ligy a jen 2 body je dělily od titulu. A hlavně Tom konečně dokázal, že je schopný být lídrem týmu a vedení Baníku jej chtělo prodat do zahraničí. Nakonec vybral francouzský Brest a v létě 2010 odešel jako jeden z nejlepších ofenzivních hráčů naší ligy. Bohužel ale splakal nad výdělkem a vstřelil jen 1(!) gól: "No, jeden gól. První sezóna byla super, tři čtvrtiny soutěže jsme vedli tabulku, já jsem hrál, ale nedával góly. Na začátku roku se mnou počítali jako s útočníkem číslo jedna, protože Nolan Roux se zranil. Já ale svou šanci nevyužil, to si musím přiznat. Ve Francii nikoho nezajímá to, že hrajete dobře a dřete pro tým. Všechny zajímá jen to, kolik máte na kontě branek. Nic jiného. Neproměnil jsem spoustu šancí, což bylo rozhodující. Potom přišla různá zranění – třikrát utržený sval a jednou mě potrápilo operované koleno – a už jsem se těžko dostával zpátky do sestavy. Vedení navíc koupilo nové hráče a ti se brzo rozstříleli. Ale tak to prostě v zahraničí bývá, nepřicházela šance, takže jsem potom už chtěl odejít. Neviděl jsem tam žádnou budoucnost. Měl jsem si ještě rok počkat v české lize, i pan Koubek mě to tehdy radil, ale byl jsem ze strany Ostravy k přestupu donucen." Vlastně stejný případ jako při přestupu z Opavy do Ostravy. Za 2 roky v Ligue 1 tedy Mičola odehrál 18 utkání a dal 1 gól. Hlavně sezona 2011/12 byla z jeho pohledu strašidelná, nastoupil na 12 minut v lize a 20 minut v Ligovém poháru.

Takto mluvil v prosinci 2011: "Pořád jsem věřil, že se něco změní a já začnu zase hrát. Bohužel se to nestalo a cítím, že potřebuju změnu. Chci mít zase z fotbalu radost, a k tomu mi stačí, když budu hrát. Opravdu jsem si věřil, že bych mohl hrát. Bohužel jsem si natáhl sval a první dva měsíce nové sezony byl mimo hru. Do tréninku jsem se zapojil až v říjnu. Trenér však sází na své koně. Musím přiznat, že prožívám nejhorší chvíle své kariéry. Na kraje mě kouč nestavěl, jelikož mě Brest kupoval jako útočníka. Na těchto pozicích dostávali příležitost jiní. V každém případě konkurence je v Brestu obrovská. Řeknu to jednoduše. Co se týká života, jsem spokojený, všechno je ve Francii parádní. S fotbalem je to horší. Nehraju, trápím se tím. Fotbal mi strašně chybí."

Po 2 letech trápení ve Francii, přispěchal na podzim 2012 tehdejší generální manažer Slavie Zbyněk Kusý s nabídkou dvouleté smlouvy s opcí a Tom neváhal ani vteřinu: Přestup do Slavie vnímám jako restart kariéry, jsem rád, že jsem do klubu přestoupil, Slavia mě zachránila, že mě z Brestu vyplatila, a já se jí budu snažit tuto důvěru splatit. Nechtěl jsem na hostování, to byla nabídka dalších francouzských klubů a Dynama Drážďany, kde jsem byl na testech.

Sezona 2012/13 měla být tedy návratem na výsluní nejen pro Tomáše, ale také pro Slavii. Čísla však hovoří trochu jinak. Mičola dal v lize ve 20 střetnutích 6 branek, ovšem od hráče jeho kalibru se čekalo daleko více. Také Slavia po skvělém začátku a domácí výhře nad Spartou shořela jak papír. Přišla série proher a na jaře i konec trenéra Rady, kterého nahradil Michal Petrouš. Toto období, hlavně pak měsíc květen 2013 bylo taky poslední, kdy jsem na populárním Čolkovi viděl, že hraje na co má a s radostí jsem vzpomínal na jeho ostravské období. Stal se také hráčem měsíce (v květnu 5 gólů ve 3 utkáních a hlavně hattrick Jablonci). "Konec ligy ukázal, že směr, kterým jsme se vydali, je dobrý a že na něj můžeme v příští sezoně určitě navázat. Za sebe i za kabinu můžu říct, že se budeme snažit v těchto výkonech pokračovat. Věřím, že našim fanouškům budeme dělat radost i nadále. Chtěl bych moc poděkovat trenérovi, že jsem dostal v útoku takovou volnost, mám rád pohyb a tento styl mi vyhovuje. Také musím poděkovat spoluhráčům za krásné přihrávky."

Bohužel euforie netrvala dlouho, nový generální manažer Šeterle udělal několik přešlapů (mj. stopera nepotřebujeme, počkáme až se uzdraví Dobrotka, Kolařík to nějak uhraje) a po katastrofálním vstupu do sezony se pakoval trenér Petrouš a začal boj o záchranu: "Je to bohužel smutné. Já nevím, já se k tomu ani nemohu vyjadřovat. Každý trenér má svoji přípravu, ta byla krátká, zranil se nám stoper, odešel David Hubáček. To byla chyba, že pustili Huba. Tím zde zůstal podle mne mladý tým, který neměl kromě Karola Kisela žádného lídra, na kterého se lze spolehnout. Myslím si, že první dvě kola jsme neodehráli špatně, bohužel, s Ostravou to skončilo jen 1:1 a v Liberci jsme si zápas prohráli sami. Je to smutné, ale takový je sport. Jednou jste nahoře a jednou dole."

Teď se blíží září 2014, Tomáš oslaví 26. narozeniny a v říjnu či listopadu snad opět nastoupí na hřiště v dresu Slavie, kde se naposled objevil 28. února na 5 minut při výhře nad Duklou. A třeba se mu splní i jeho fotbalový sen: "FC Janov. Jezdili jsme tam na dovolenou, táta se znal s Tomášem Skuhravým. Líbí se mi německá a holandská liga, ale sen je Itálie. Takový Juventus Turín…"

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 16:05 |  
    0 0

    jo kdyby Tomášovi sloužilo to zdraví :(

    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

      Navyseals     před 10 lety 28.08.2014 16:16 |  
      0 0

      já ho mám rád, ale je opravdu ze skla

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        slaviator     před 10 lety 28.08.2014 20:39 |  
        0 0

        Kaufman, Dobrotka, Micola,... To je desny

  2. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    quimi (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 16:29 |  
    0 0

    Ten hattrick nedal Jablonci, ale Českým Budějovicím.

    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

      Kornovo     před 10 lety 29.08.2014 11:52 |  
      0 0

      mas pravdu, jabkam jen 2

  3. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 08:27 |  
    0 0

    OT: ty oslavy v kabině se mi moc líbí.

  4. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    Barra     před 10 lety 29.08.2014 08:38 |  
    0 0

    Urcite si i Kornovo zaslouzi dik za jeho recherche co se tyka Tomase Micoly. V rade veci nam osvezil pamet, ja se musim priznat ze jsem si ani neuvedomil, ze Tomasovi je stale jen 25 let. Uz se tak dlouho toci v dospelem fotbale, ze jsem mel pocit ze je podstatne starsi. Kornovo si vybral jako styl hlavne citaci vyroku Micoly bud v tisku, nebo na webu. Mozna skoda, ze vlastni komentar Kornova se dostal do pozadi. U kolegy Fuglsangu jsem mel, i kdyz jsem mel jak se pozdeji ukazalo neopravnenou kritiku na autora protoze jsem na prvni pohled nepochopil jeho odlehcujici ton, pocit ze do clanku dal vice sam sebe a ze citaty vyroku Milana Nitrianskeho byly spis jen okoreni clanku. Ale kazdy styl je odlisny, i Kornovo si dal praci s vyhledavanim, a tedy jeste jednou dik. Jestli serie portretu nasich hracu takhle bude pokracovat, se prece vetsina z nas dozvi novinky o hracich, ktere (alespon mi) unikly, nebo ktere si clovek po delsi dobe uz nevybavuje.

    Tomas Micola je mi jako hrac velmi sympaticky, nebyt to zdravi mohl to dotahnout daleko dal. Od listopadu 2013 odehral jen 6 minut jako stridajici hrac koncem unora 2014 proti Dukle, coz znamena ze je jiz 6 mesicu bez fotbalu. Vice krat jsem mel pocit, ze z vyroku
    realizacniho tymu znelo ze se blizi jeho navrat, ale stale nejak propadava a pripravuje se individualne. Skoda, ze Slavie neinformuje vice o hracich, kteri jsou zraneni. Rada webu (ne ceskych) klubu maji na to specialni rubriku, coz urcite fandy potesi. Jinak jsem tady pred casem mluvil o mozne 'second opinion' pro Micolu. Ne, ze bych neduveroval slavistickym doktorum, nebo tem kteri Tomase operovali, presto dva vi vice nez jeden. Stejne jako Beranek si pochvaluje ze si vybral sve blizke spolupracovniky tak, aby mu nejen prikyvali ale hlavne rekli jejich mozny odlisny nazor, tak podle me neskodi posouzeni vlekleho zraneni jinym okem. Ne zridka se objevily pripady hracu, kteri museli ukoncit karieru protoze se nevylecili ze, na prvni pohled, banalniho zraneni. Mozna ze Micola kontaktoval vice odborniku, mozna ze tady krivdim. Pral bych si jen mit opet k dispozici Tomase Micolu, ktery na konci sezony 2012-13 si pohraval s brankari a projevil neuveritelny Tor-Instinkt.

    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

      Tomski     před 10 lety 29.08.2014 09:16 |  
      0 0

      on snad s tím zraněním už byl v Německu...říjen, listopad by se měl vrátit...určitě bych mu dal šanci v přípravě...

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        Barra     před 10 lety 29.08.2014 09:36 |  
        0 0

        Ahoj Tomski. Mas pravdu, Micola byl v Nemecku, jestli se nemylim ale jen v kadru rehabilitace. Jestli si spravne vybavuji, do ted se nedal do poradku po artroskopicke operaci meniskusu. Meniskus je celek bezna zalezitost, casy kdy zustala 10 cm jizva a hrac byl 2 mesice a vice mimo hry, jsou davno pryc. Ted zustane jen mala jizvicka, do mesice se hrac vraci na hriste.

        U Micoly, ktery byl nekde pred 10 mesicy operovan, se od te doby objevovaly otoky, coz vedlo stale k odklady jeho navratu. Koleno je u hrace nejvic zatizeny organ, jinak mel jiz v minulosti problemy s koleny. Doufam, ze se da dohromady a zustane zdravy, ma jeste 10 let kariery pred sebou, ale po banalni operace meniskusu se jeho navrat az moc dlouho protahuje.

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          slaviator     před 10 lety 29.08.2014 09:59 |  
          0 0

          Mě by zajímalo, zda kontaktovali Pavla Koláře. To je fakt špičkovej fyzioterapeut, který se staral o českou fotbalovou a hokejovou repre, který se stará o Federera a další. A v minulosti dal dohromady v téměř zázračném čase Jardu Jágra, Pavla Nedvěda, Honzu Kollera, Milana Baroše, ...

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            Kornovo     před 10 lety 29.08.2014 11:55 |  
            0 0

            to netusim, nejake jeho nove vyjadreni jsem neziskal. drsne je, ze pred 3 lety mluvil o nejhorsich momentech kariery a za ty 3 roky skoro nic nenahral, furt zraneny atd. doufam, ze bude psychicky silny a jeste nam to ukaze

  5. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    Tomski     před 10 lety 29.08.2014 10:32 |  
    0 0

    tak Vrba donominoval Lopatu a Mazucha...takže si příští týden užijeme Latyho i Škodovku :-)

    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

      slaviator     před 10 lety 29.08.2014 10:42 |  
      0 0

      to se dalo čekat... Nevím, nechápu a nepobírám.

      Hlavně tyto:
      Bičík - v Liberci byl nejlepším brankářem ligy (nebo jedním z nejlepších), po přestupu do zahraničí sem o něm ztratil informace a nevím jak často chytal, v jaké formě apod, ale po příchodu do Sparty chytá maximálně průměrně. A najednou přijde premiérová nominace?

      Řezník - on si z něj trhací kalendář dělal i Vukadinovič, tak ho povoláme do repre proti Nizozemsku? Aha...

      Procházka - to není v lize lepší stoper? Procházka je už pomalej, neohrabanej, nestíhá.

      Darida, Jiráček - ti hrajou? Neříkal Vrba předtím, že bude nominovat jen ty co hrajou?

      Dočkal, Krejčí - oba dva se na začátku této sezony nepotkali s formou... Ale vůbec...

      ----------------------

      Osobně bych se fakt nebál a jako třetího brankáře povolal někoho spadajícího věkově do U21. A nemusel by to být hned Hrubeš, ale klidně někdo z jinejch mladejch brankářů co chytají. Třetí brankář je tam na stafáž, ale přičuchne k týmu, pozná jak to chodí na tréninkách a dá mu to elán do dalších měsíců, aby makal...

      Do zálohy bych vzal Hušbauera, nebo copak ho už prodali a tak se mu nemusí zvyšovat cena, že tam narozdíl od Dočkala s Krejčím není? A taky bych do repre povolal klidně toho Zmrhala.

      Ale zpátky dozadu, co s obranou? Latka místo Procházky, ale kdo na pravého beka místo Řezníka? Netuším. Tak možná fakt ten Řezník nakonec není tak tragická volba, protože tady není absolutně z čeho vybírat (jako alternaci ke Kadeřábkovi)

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        spino     před 10 lety 29.08.2014 10:50 |  
        0 0

        Hušbauer už je prý prodán, zatím nepotvrzené info.

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 12:34 |  
          0 0

          Taky jsem si to myslel, včera prý nehrál pro nachlazení...Křeťa potřebuje doplnit kasičku, když LM nevyšla.

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        Tomski     před 10 lety 29.08.2014 10:57 |  
        0 0

        jak Darida, tak Jiráček hrají (Darida je ve Freiburgu hvězda, Jiráček zůstal na začátku bundesligy sice jen na lavici, ale na konci sezony hrál)...Bičík včera ukázal, že tam je celkem kvalita, ale máš pravdu, že by bylo lepší vzít Koubka nebo Pavlenku (stabilní brankáře U21), s kterými se dá počítat do budoucna...Dočkal byl marný už na konci jara a vůbec v Evropě nestíhá rychlostně (stejně tak Hušbauer, ten je pořád zraněný)...Krejčí do repre podle mě patří (ona ta levá záloha je jedna z mála věcí, kde nás až tak netlačí bota - Krejčí, Pudil, Hloušek, Pilař)...Řezník a Procházka tam jsou protože Plzeň...Zmrhal sice dal proti Plzni gól, makal, ale proti Teplicím moc dobrý nebyl...ještě pořádně netáhne U21...má čas...

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          slaviator     před 10 lety 29.08.2014 11:00 |  
          0 0

          Pravda, Darida vlastně hraje. U Jiráčka jsem narážel právě na to, že je jen na lavici. (nepřivedli přes léto posilu na jeho post?) a Vrba při nástupu tvrdil, že bude nominovat jen ty co pravidelně hrajou...

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            Tomski     před 10 lety 29.08.2014 11:05 |  
            0 0

            Jiráček hrál v poháru...ale taky moc nevím co s ním...v Německu hraje levého beka/záložníka a tam máme lepší alternativy...

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          Tomski     před 10 lety 29.08.2014 11:01 |  
          0 0

          ještě jedna věc...nechápu proč nominoval Necida na konci jara a teď veme Lafatu, kterému je za měsíc 33 a postavou je stejný jako Vydra...v Neckovi je pořád potenciál a ve chvíli kdy je Kozák zraněný, tam žádný klasický hrot není...

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 11:02 |  
          0 0

          Jiráček v Hamburgu fakt nehraje a Freiburg je zralej na padáka už teď. Bičík je naprosto strašnej a starej. Koubek podle mě přijde i o post jedničky U21, Pavlenka i Hrubeš jsou lepší. Ona vůbec celá ta nominace je stará, ten tým potřebuje omladit.

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            Tomski     před 10 lety 29.08.2014 11:10 |  
            0 0

            tak v Německu je odehráno první kolo poháru a i ligy...v poháru hrál...na konci sezony také...právě teď je na tom Freiburg stejně jako VfL Wolfsburg a Schalke 04 a o skóre lépe než Dortmund...Darida je dle mého náš nejlepší fotbalista právě teď (nepočítám Rosického a Čecha, kteří už také jen sedí na lavici)

            • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

              tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 11:23 |  
              0 0

              nejstrašnější na tý nominaci je ten smutek - takovejch keců. kolik má Vrba času na rekonstrukci týmu, jak ho oživí a zformuje novej nároďák, a nakonec furt ty samý ksifty. a eště se čeká na plašila (nic proti němu, muj oblíbenej hráč, ale to pořád žijem z brücknera?) uvidíme, jak to nakonec postaví

              • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                Tomski     před 10 lety 29.08.2014 11:38 |  
                0 0

                já bych Plašila, ale vzal taky...pořád to je hráč co venku hraje pravidelně na nějaké úrovni...třeba nechápu proč vzal Mazucha až teď a Procházku rovnou a když už vzal starého Lafatu, proč není v repre Krmaš...Čech - Kadeřábek, Suchý, Mazuch (Krmaš), Limberský (Hloušek) - Darida (Jiráček), Plašil (Hübschman) - Pilař, Rosický, Krejčí - Vydra (Necid, Kozák)

                • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                  Kornovo     před 10 lety 29.08.2014 11:51 |  
                  0 0

                  ja celkem nevim proc se furt cpe michal kadlec doprostred. tolik let hral na kraji a dobre a hlavne na krajich nemame konkurenci.

                  • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                    Tomski     před 10 lety 29.08.2014 11:57 |  
                    0 0

                    konkurenci nemáme na pravé straně, ale vlevo ano...

                  • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                    slaviator     před 10 lety 29.08.2014 12:18 |  
                    0 0

                    v repre hrál sice na kraji obrany, ale v klubu hrál stopera... stejně jako Jankulovski pod Brücknerem - v repre hrál beka, v klubu hrál v Udine záložníka a někdy křídelního útočníka... :))

                    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                      Tomski     před 10 lety 29.08.2014 12:23 |  
                      0 0

                      v klubu hrál na lajně a v repre stopera...

                      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                        slaviator     před 10 lety 29.08.2014 12:47 |  
                        0 0

                        Kadlec hrál právě v klubu stopera a v repre na lajně... ;-) Dlouhá léta... ;-) Teď hraje v klubu ve Fenerbahce zase stopera...

                        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                          Tomski     před 10 lety 29.08.2014 12:54 |  
                          0 0

                          já si ho pamatuji ze Sparty jako levého beka a i v Německu hrál jenom na lajně...

                          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                            Tomski     před 10 lety 29.08.2014 13:01 |  
                            0 0

                            podle toho co jsem našel na TM odehrál v klubovém fotbale na stoperu cca. 6 zápasů...:-)

                • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                  slaviator     před 10 lety 29.08.2014 12:19 |  
                  0 0

                  Krmaš hraje v bundeslize jenom asi deset sezon, tak proč by měl hrát v repre místo Procházky, že... Opomíjení Krmaše jsem nikdy nepochopil

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          klimi     před 10 lety 29.08.2014 12:17 |  
          0 0

          Bičík včera ukázal kvalitu? A kde?

          Při Necidově šanci skákal bůh ví kam, hlavička šla přímo na něj, jinak vůbec nic. Proti Ostravě dostal góla z nesmyslného úhlu...

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            Tomski     před 10 lety 29.08.2014 12:22 |  
            0 0

            tak nejen včera, ale i v Holandsku...špatný brankář to není...když chytal v Liberci, tak byl hodně dobrý a i proti Dukle tam měl pár dobrých věcí...ani brankáři nejsou silnou stránkou českého fotbalu nyní...

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 13:03 |  
            0 0

            naprostý souhlas, první šance Necid pálil v jasné pozici do nohou, pak další střela do rukou, je to dobrý gólman, ale nic extra.

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 12:32 |  
        0 0

        A co jsi čekal?Vrba pokračuje v nastoleném kurzu Bílka, ten protěžoval hlavně sparťany, tak Vrba zase plzeňáky, ikdyž sparťanů je tam taky dost. Bičík jako trojka stejně asi chytat nebude, takže je to vlastně jedno, kdo je tam. Ale v lize jsou určitě lepší, proč třeba není v reprezentaci Drobný, když sice nechytá, ale to ani Čech, který v nominaci nechybí, dále Laštuvka, či někdo z ligy třeba Chudý z Dukly. Asi je zklamán, že Kozáčik je Slovák. Jinak ještě třeba Hübschmann
        s Hušbauerem jen mezi náhradníky, stejně jako Plašil. V útoku pouze Vydra, který se trefil aktuálně jen jednou, to bude velký postrach pro soupeře.

        Zajímavé statistiky:
        Brankáři: Sparta 3 a Plzeň 0
        Obránci: Sparta 2 a Plzeň 3, překvapivě i Suchý a Pudil
        Záložníci: Sparta 3 a Plzeň 6
        Útok: Vydra
        Celkem 8 hráči Sparty současných či bývalých a 9 hráčů Plzně.

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 12:35 |  
          0 0

          Chudý je Slovák.

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 13:00 |  
            0 0

            to je docela škoda, v Dukle zatím dobrý, tak Pavelka z Ostravy nebo z Jablonce Hrubý.

            • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

              Tomski     před 10 lety 29.08.2014 13:08 |  
              0 0

              Pavelka za U21 a Hrubý na rozdíl od Bičíka už udělal chybu...já bych byl taky za Pavlenku, ale myslím, že Bičík vážně není nejhorší brankář...klidně ale může na konci září dostávat laciné branky :-)

            • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

              Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 13:09 |  
              0 0

              Pavlenka, Hrubýho snad nemyslíš vážně...

              • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

                Tomski     před 10 lety 29.08.2014 13:10 |  
                0 0

                Pavlenka pardon...

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          Tomski     před 10 lety 29.08.2014 12:37 |  
          0 0

          Chudý je Slovák...Laštůvka loni 3 zápasy a letos 1 v poháru...Čech sice teď nechytal, ale v přípravě toho zvládl dost + třeba ještě přestoupí a i jako dvojka může odchytat za Chelsea přes 20 zápasů letos...o Čechovi nepochybuji...

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          slaviator     před 10 lety 29.08.2014 12:52 |  
          0 0

          Čech i když třeba půl sezony nebude chytat, tak je natolik zkušenej brankář a inteligentní hráč, že bude připravenej. Buď bude dvojkou a nejpozději v zimě přestoupí jinam (a nakonec to klidně může být v Premier League) nebo se klidně může stát zase jedničkou.

          Jinak čekal jsem to, že se repre omladí. Dost hráčů je za zenitem (to by byl případ i toho Hübschmana (má trochu počeštělé příjmení, takže to není "mann", ale pouze "man") nebo Laštůvky (který nechytá), takže jsem čekal že tam bude pár hráčů z U-21 a nějaký novic 23-27 let...

          Jinak nesouhlasím moc, že je jedno kdo bude brankářskou trojkou, protože pro mladého brankáře by to byla obrovská motivace. A je jedno zda by to byl Hrubeš, Pavlenka nebo někdo jinej...

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 12:57 |  
            0 0

            Třeba se pletu, ale fakt myslím, že příliš obměna jmen Čech, Vaclík a Bičík nebude, leda, že by Čech skončil v repre či přišlo nějaké zranění..

          • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

            Fuglsang     před 10 lety 30.08.2014 15:43 |  
            0 0

            Trojku ale nemůže dělat jen tak někdo. Může se stát, že půjde do hry a co pak? Ano, nestává se to často, ale stát se to může. Trojku v repre dělali např. Vaniak, Blažek, Kinský atd., prostě zkušení brankáři. Pavlenka, Koubek nebo Hrubeš by byli úplnej úlet, ty můžeme možná nominovat na dvojzápas s Andorrou a Gibraltarem. Koubek je podrůměrnej gólman SL, Hrubeš s Pavlenkou jsou dobří a mají potenciál, ale Grigar, Hruška a další jsou furt lepší. Bude lepší, když budou normálně chytat za U21. Jinak jestli musíme hráče kvůli motivaci nominovat do repre, tak je to úplná zvrácenost. Naopak by je mělo motivovat to, že v té repre nejsou a pracovat na tom, aby tam byli.

        • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

          zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 13:06 |  
          0 0

          Ještě to musím do opravit, tak do obrany Mazuch a v útoku Lafata nám přibyli.
          Takže je to 9 ku 9 a jen pár jmen Suchý, Pudil, Mazuch a Vydra nejsou z Plzně či ze Sparty.

  6. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 12:18 |  
    0 0

    Můj velký oblíbenec, bohužel zdraví na nic, mohl být velkou posilou, ale vzhledem k jeho problémům toho už moc asi neodehraje, opravdu škoda. Snad aspoň na pár minutek někdy okolo 10 kola se ho na hřišti dočkáme.

  7. Re: Kariéra Tomáše Mičoly

    zeleznik2     před 10 lety 29.08.2014 13:48 |  
    0 0

    Co říkáte na los EL?ta Sparta má, ale kliku: Neapol, Young boys Bern a Slovan Bratislava, Straka se vrací na Letnou!!!to bude postup z druhého místa s Neapolí. Jsou tam fakt natřískané skupiny a oni mají skoro nejslabší.

    Skupina A: Villarreal, Mönchengladbach, FC Curych, Apollon Limassol
    Skupina B: Kodaň, Bruggy, FC Turín, HJK Helsinky
    Skupina C: Tottenham, Besiktas Istanbul, Partizan Bělehrad, Asteras Tripolis
    Skupina D: Salcburk, Celtic Glasgow, Dinamo Záhřeb, Astra Giurgiu
    Skupina E: PSV Eindhoven, Panathinaikos, Estoril, Dynamo Moskva
    Skupina F: Inter Milán, Dněpropetrovsk, St. Étienne, Karabach
    Skupina G: Sevilla, Standard Lutych, Feyenoord, Rijeka
    Skupina H: Lille, Wolfsburg, Everton, Krasnodar
    Skupina I: Neapol, Sparta, Young Boys Bern, Slovan Bratislava
    Skupina J: Dynamo Kyjev, Steaua Bukurešť, Rio Ave, Aalborg
    Skupina K: Fiorentina, PAOK Soluň, Guingamp, Dinamo Minsk
    Skupina L: Metalist Charkov, Trabzonspor, Legia Varšava, Lokeren

    • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

      quelhar (admin)     před 10 lety 29.08.2014 14:19 |  
      0 0

      Kliku maji obrovskou, italske kluby na Evropskou ligu tradicne zvysoka kaslou a zapasy v ni casto uplne odchodi, YB muze byt tak na urovni Sparty a Slovan znamena sest bodu zadarmo. Sparta ze skupiny postoupi, ale doufam, ze se aspon v EL dostatecne unavi a v lize kvuli tomu bude ztracet body.

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 29.08.2014 14:30 |  
        0 0

        Ja verim v pomerne znacnou ztratu bodu na podzim protoze nemaj tak sirokej kadr aby uhrali obe souteze..
        Doufam ze slovan vyhraje na aspon na letny a budou to s franzem slavit stejne jako tenkrat s Plzni (hohoho)

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        Navyseals     před 10 lety 29.08.2014 14:30 |  
        0 0

        viděl jsem asi posledních pár zápasů jinej tým, i když to Neapol odchodí, tak si ta lůza neškrtne

      • Re: Kariéra Tomáše Mičoly

        slaviator     před 10 lety 29.08.2014 15:38 |  
        0 0

        Nejen italské, ale i anglické. Ona je totiž pravda to, co psal dneska Luděk Mádl a díky čemu bude mít trochu problém i Sparta...

        "Evropská liga má oproti Lize mistrů kromě peněz a sportovní úrovně ještě jednu nevýhodu: hraje se až ve čtvrtek. v ČR léta platilo, že účastníci EL zhusta kopali následně ligu až v pondělí, jenže letos Dušan Svoboda, šéf ligy, ligové pondělky slavně zrušil. tak jsem zvědav, jestli je Dušan Svoboda, místopředseda Sparty, zase rychle nezavede... protože rytmus čtvrtek-neděle, zejména když v EL hrajete někde venku, fakt není žádný med. Proto v EL nastupují Angličané, Italové, Španělé s druhou jedenáctkou. A tu Sparta, při vší úctě, nemá. Takže postup Sparty do EL nabízí velkou ligovou výhodu Plzni (i těm ostatním)"