Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Nový projekt: Sledujfotbal.cz

Zaujal nás nový projekt online měsíčníku Sledujfotbal.cz, proto jsme se jednoho z autorů projektu zeptali, proč projekt vznikl a co je jeho cílem.

Proč vlastně projekt vznikl a co má být jeho cílem?
Dlouhodobě mně a dalším fanouškům, se kterými se setkávám, chybí více informací o našich největších klubech, tedy pražských "S". Když se podíváte do zahraničí, ve fotbalových zemích existují noviny, které největší kluby každý den propírají, odborné týdeníky a měsíčníky doplňují informace o rozhovory s méně známými tvářemi a dívají se na kluby trochu hlouběji. V českých denících je pražským "S" věnováno v podstatě jen předzápasové a pozápasové info, rozhovor s trenérem a hvězdou utkání. Pak se ještě často o klubech dozvídáme hodně informací, když se nedaří a je potřeba kluby rozcupovat. Další informace ale chybí. Proto jsme se rozhodli přinášet objektivní a seriozní informace o pražských "S" a českém fotbale obecně.

Cíl je tedy konkurovat současným médiím?
To určitě není. Spíše doplnit současnou nabídku. Deníky se postupně zlepšují a přinášejí aktuální témata, my se pokusíme přinést něco navíc. V případě letenského klubu a sešívaných půjdeme do větší hloubky.

Je nějaké médium, které se Vám hodně líbí?
Skvělé jsou fanouškovské stránky slavistickenoviny.cz nebo spartaforever.cz. Ty ale pohlíží na kluby z pohledu fanoušků. My chceme ukázat novinářský pohled. Podobně se mi líbí i předzápasové magazíny, tam se ale zase logicky píše o klubech jen v superlativech. Proto si myslím, že to, co přineseme na trhu, tady ještě není.

Proč se budete věnovat jen pražským "S"?
Pro mě jsou v České republice hlavně dva velké kluby nehledě na aktuální výsledky. Mají tradici, zázemí, historii a nejvíce fanoušků po celé republice. A právě pro ně chceme přinést více objektivních informací a zpráv z klubu.

Co znamenají objektivní informace?
Objektivně znamená to, že nejsme ovlivněni žádnými agenty, manažery klubů ani jinými mocnými skupinami. Dále nebudeme závislí na počtu přečtených článků, nemusíme tedy sahat k bulvárnímu obsahu. Cílem ale také určitě není přinášet negativní informace, spíše se chceme stát se lifestylovým časopisem o pražských "S". Ale budeme samozřejmě přinášet i hodnocení a analýzy. A ty budou i kritické. Ale není to prvotním cílem.

Jak vznikla redakce?
Nikdo z nás nepochází z velkých deníků a mainstreamových médií. Ale všichni se věnujeme žurnalistice buď na škole, nebo píšeme do nesportovních rubrik. Zároveň jsme všichni velkými fanoušky českého fotbalu. Hledáme k sobě i fotbalové experty, to ale není vůbec jednoduché. Brzy totiž zjistíte, že každý má nějaké nepřátele a přátele, a objektivních informací se proto nakonec moc nedozvíte.

Proč bude časopis jen online?
V podstatě jsou dva důvody. Chceme hlavně přinášet informace, zajímavosti v podobě textu a ne fotek, kterých jsou všude kvanta. Proto je ideální online verze. Druhá stránka je nákladová, náklady na redakci, systém, editory a korektory dosahují již samy o sobě velkých částek. Náklady na tisk a distribuci už bychom si nemohli dovolit.

Jak bude projekt financován?
Do projektu jsme vložili počáteční investici. Nicméně nechceme žít z reklamy, to bychom opustili seriózní obsah. Proto bude měsíčník zpoplatněn. Jedno číslo bude stát 39,-Kč, při ročním předplatném jen 33,-Kč.

Proč nebude zdarma?
Jednoduše, jsou dvě možnosti, jak nabídnout obsah zdarma. Buď jen citujete obsah z jiných webů, nebo je přepisujete a prodáváte reklamu. Náklady jsou pak malé, nemáte vlastní redakci jen editora. Takové weby tu již jsou. Další možnost je přinášet vlastní lehce nebo úplně bulvární obsah, ten pak také přinese větší návštěvnost a možnost reklamy. Našim cílem jsou seriózní informace a unikátní obsah ten nikdy nezajímají desítky tisíc čtenářů. Zaměřujeme se na věrné fandy a věříme, že jim za necelých čtyřicet korun přineseme užitečný obsah o jejich milovaném klubu.

Kdy vyjde právní číslo?
První číslo vyjde 27. srpna. Bude to promo číslo zdarma, aby si fanoušek utvořil představu o časopisu. Máme ale spousty nápadů a věřím, že s každým číslem se budeme zlepšovat a budeme zajímavější a zajímavější. Už teď mohu prozradit, že druhé číslo bude obsahově mnohem "nadupanější".

Rozhovor poskytl šéfredaktor časopisu Sledujfotbal.cz Jiří Frydlewicz

Komentáře (131)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Barra     před 10 lety 27.08.2014 09:10 |  
      0 0

      Diky za upozorneni, ze prvni cislo je jiz na webu. Co to ale vidim? Slavie prodala jen 3 tis permanentek, tedy polovinu toho co konkurence z Letne? Pro velko-klub jako Slavie je to celkem smutny vysledek, i kdyz vezmu v potaz zpackanou minulou sezonu. Z milionoveho mesta Praha se nenaslo ani 0,3 procento Slavistu?

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 09:22 |  
        0 0

        dost lidi kupuje permice pozdeji. dnes ta cisla mohou byt jina. a zatim mae vyssi navstevy rekl bych

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        tolsimir     před 10 lety 27.08.2014 09:38 |  
        0 0

        spoustu mych znamych si permici nekoupi jednoduse proto, ze nevi kvuli idiotskym zmenam terminu na posledni chvili, jestli se jim vyplati

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          podol (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 10:04 |  
          0 0

          Uvedené důvody jsou pravdivé, přidal bych nejistotu z minulé sezony,
          možnost sestupu, neznámý nový majitel - nemajitel, další existence Slavie......
          Pokud se pamatuji, tak v mistrovských sezonách se pohyboval počet
          vlastníků permic okolo 7000 (odhad). Tak jen Slavie pokračovat,
          potom příště bude počet prodaných podstatně vyšší.
          Podol

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            Barra     před 10 lety 27.08.2014 15:55 |  
            0 0

            Ahoj Podole. Duvody, ktere uvadis, by podle me ale pro opravdove Slavisty nemely byt duvod, aby na fotbal nechodili a tedy si nekoupili permici. V mistrovskych sezonach najdou fandove, jak pises, cestu. Fandeni je ale prece jako manzelstvi: v dobrych a ve zlych casech. Prave kdyz se nedari, je podpora fandu o to dulezitejsi. Kolik fandu chodilo na Slavii v dobe, kdyz jsme od vzniku samostatne ligy byli stale, temer bez vyjimky, na druhym nebo tretim miste na konci sezony? Beru, ze pred novym stadionem chybel patricny komfort, ale presto. Jak pise Jiri Vrba na jinem miste, celorepublikovi priznivci Slavie se odhaduji na 600tis. Beru, ze nekdo ze Zlina nebo Ostravy se tezko dostane na zapasy, ale kolim potencionalnich fandu nezije jen v Praze a v okoli rekneme nejakych 50 km? Podle me by nemelo byt vyjimka, ze na Slavii prijde 11tis divaku, ale pravidlo. A kdyz se dobre dari, mel by byt stadion vyprodany, jako tomu tech par krat bylo v mistrovskych sezonach.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 11:03 |  
          0 0

          Mám několikaletou permanentku a letos (2014) jsem se na zápas dostal 3x... takže asi tak.

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        spino     před 10 lety 27.08.2014 10:00 |  
        0 0

        A to si představte, že na hokejové Slavii se počet permic pohybuje kolem 100.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          spino     před 10 lety 27.08.2014 10:01 |  
          0 0

          1000 samozřejmě. Překlep. :D

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 10:26 |  
            0 0

            já bych možná věřil i tý stovce

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              spino     před 10 lety 27.08.2014 10:33 |  
              0 0

              To je také možné. :D

              Oni sice uvádějí většinou "kolem tisíce", ale třeba loni to bylo něco přes 800 a letos čekám po odchodu Růži ještě nižší počet.

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 12:38 |  
                0 0

                Podle me se permice na hokej vubec nevyplati. Vychazim teda z vlastni zkusenost, kdy mam permici na fotbal a jsem tam za sezonu nekdy dvakrat, nekdy 10x. Zalezi hodne jaky dny hrajeme a jestli tou dobou neco mam nebo ne. Pripadne kdyz zmenej termin tak mi to nekdy pomuze jindy zase ne. A na hokej jsem to pocital a ta cenova vyhodnost byla nevelka, prihlednu-li k faktu ze na vsech 26 zapasu zvladne skutecne malokdo..

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  spino     před 10 lety 27.08.2014 14:00 |  
                  0 0

                  Právě, že na hokej se permice vyplatí, protože tam existují pevné termíny, takže já už předem vím, kdy se jaký zápas bude hrát a pokud vím, že většinu nestihnu, tak si lze koupit permici na polovinu zápasů.

                  Na fotbal si permice už pár let nekupuji, protože s termíny se pořád hýbe a já si nemohu být jist, zda-li na fotbal dorazím. Kéž by se pevné termíny zavedly i ve fotbale.

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 14:29 |  
                    0 0

                    Ja si ji kupuju, abych 1) podporil klub 2) Nemusel stat fronty 3) Mel svoje misto

                    V hokeji se navic vetsinu zakladni casti o nic nehraje a navstevy jsou tak hrozny ze si tam clovek pripada az nepatricne.."kotel" o asi dvaceti hlavach mi prisel vylozene trapnej nicmene obdiv tem co do toho jdou..

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      spino     před 10 lety 27.08.2014 15:04 |  
                      0 0

                      Pořád nevím, kde se bere představa, že se v základní části o nic nehraje. Předminulou sezónu jsme do posledního kola hráli o prezidentský pohár, loňskou jsme do posledního kola hráli o vyhnutí se play-out. Extraliga je na rozdíl od té fotbalové nesmírně vyrovnaná a rozhoduje se mezi všemu kluby do posledních kol.

                      S tím kotlem je to bohužel pravda, myslím, že vím, proč se to v posledních letech tak zhoršilo, ty důvody jsou asi 3, nebo 4, ale nechám si je pro sebe.

                      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 17:37 |  
                        0 0

                        V hokeji se o něco hraje az tak posledních 1/4 základní části, předtím to fakt nemá takovej náboj

                      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                        Sedrousek     před 10 lety 27.08.2014 18:14 |  
                        0 0

                        I samotní hráči to říkají. Teprve teď začíná sezona. A proč se bojuje až v play off? Tak koho by bavilo se chodit koukat jak si choděj chlapci jenom zabruslit. Já byl loni na hokeji 2x derby a pak myslim Třinec. A to pro permanentkáře bylo vlezný za polovic. Skončil hokej skočili sme do auta a šup na fotbal. Bylo to myslim o víkendu. A jediný co si z toho zápasu pamatuju je že mně celej první poločas boleli oči. No a při tý bídě co jsme předváděli se mi zrak jen tak rychle nezahojil. Určitě se letos zase půjdu aspoň 1x podívat ale koupit si permici na hokej to opravdu ne. Zase tolik nezlobím abych se musel takhle trestat

                        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                          spino     před 10 lety 27.08.2014 18:46 |  
                          0 0

                          Když je ten hokej sakra tak nudnej, jak to, že má průměrnou návštěvnost vyšší, než fotbal???

                          A zrovna Slavia má 4. největší fanouškovskou obec (Po Spartě, Kometě a Pardubicích), takže by teoreticky měla být návštěvnost v O2 aréně tomu úměrná. To, že je návštěvnost tristní je důsledek několika marketingových chyb především v minulosti, které se těžce a pomalu musí napravovat.

                          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                            spino     před 10 lety 27.08.2014 18:48 |  
                            0 0

                            Taky se napravit samozřejmě nemusí, záleží, jak se k tomu nový majitel postaví.

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 10:32 |  
        0 0

        Já si po loňské sezóně permici po x sezónách nechtěl koupit taky, nakonec jsem si ji na začátku července koupil. Z permanentkaru okolo meho místa kam mám koupelnou permici (sektor 110, rada 18, sedadlo 20) tam nechodí ted nikdo. Možnosti je bud to ze se na to vysrali nebo chodí taky na stojaka někam do 107, 108, 109 (kotel na Tribune sever). Myslím, ze důvodem bude ale to i to....

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 10:32 |  
        0 0

        Já si po loňské sezóně permici po x sezónách nechtěl koupit taky, nakonec jsem si ji na začátku července koupil. Z permanentkaru okolo meho místa kam mám koupelnou permici (sektor 110, rada 18, sedadlo 20) tam nechodí ted nikdo. Možnosti je bud to ze se na to vysrali nebo chodí taky na stojaka někam do 107, 108, 109 (kotel na Tribune sever). Myslím, ze důvodem bude ale to i to....

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 11:41 |  
          0 0

          Tak ono pokud není stadion vyloženě narvaný, tak část lidí pendluje mezi sektory - jakože permici mají na "levnější" sektor a pak jdou jinam.

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            slaviator     před 10 lety 27.08.2014 12:07 |  
            0 0

            To se s migraci ze 110 do 108 vylučuje :-)) Ale nevím, já předtím mel permici na jižní tribunu za branku (stejná cena jako na TS), ted 4.sezonu mám do 110, za celou éru nového Edenu jsem včetně poháru chyběl na 5 zápasech celkem, ale na východní jsem šel jen 2krat predminulou sezonu. Z toho jednou jsem mel co dělat se tam dostat, protože sekuritak chtěl vidět vstupenku/permici kam mám místo. Bylo to někdy na jare, zima jako blazen, na to utkání asi 4,5 tisíce diváků a ten sekuritak to fakt dost hrotil...

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 13:19 |  
              0 0

              Máme 3 permice sektor 110 a kolegové pak chodí na východ pokud není plnej a to vloni bylo jen s chátrou jinak v poho. Samo je to přesně kvůli cenám.

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:07 |  
                0 0

                Jj, přítel a jeho kámoši to mají taky tak.

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 19:10 |  
                  0 0

                  A třeba v supermarketu taky vždy platí jen za polovinu věcí?

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:18 |  
                    0 0

                    Dokud to pořadatelská služba neřeší (na rozdíl od pokladny v supermarketu), tak by to mohlo být jedno ne? A popravdě mi přijde rozdíl mezi cenou těch permic docela velký a ne úplně opodstatněný, zejména pokud jsi student a docela řešíš, kolik do toho investovat.

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:36 |  
                      0 0

                      Mimochodem si myslím, že pokud bude Eden praskat ve švech, tak už bude více méně každý chodit "kam má" z čistě praktického důvodu, že jinde nebude místo.

                      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:47 |  
                        0 0

                        Razítko a podpis v podstatě to samé píšu dole.

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 21:47 |  
                      0 0

                      Takže kdyby vraždy byly legální, tak by bylo jedno, že někdo vraždí, protože to pořadatelská služba neřeší?
                      Krádež jako každá jiná.

                      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 22:09 |  
                        0 0

                        Nerek bych krádež, ale nemorální chováni. A jo, mozna i ta krádež, když se to vezme jako poškození pořadatele (klubu)...

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      slaviator     před 10 lety 27.08.2014 22:08 |  
                      0 0

                      Pokud na to nemáš, tak si koupis lístek do kotle a ses tam. Pokud na to mas, tak si příplatis a jdeš na východní. A pokud na to mas, zaplatis za derby 2,5 tisíce a jdeš na polstrované sedadla...

                      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                        Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:10 |  
                        0 0

                        Permici na lepší místa si kupuješ proto, abys měl to lepší místo zajištěné - pokud si koupíš permici na "horší místo" a lepší jsou volná, proč bys tam nešel? Koho poškodíš, když jsou ta místa stejně prázdná?

                        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                          Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:15 |  
                          0 0

                          Btw. bych byla skoro pro jednotnou sazbu plus nějakej systém benefitů nebo VIP pro většinu stadionu. Eden je pěknej, moderní, přijde mi, že je dobře vidět všude.

                          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                            slaviator     před 10 lety 28.08.2014 00:53 |  
                            0 0

                            Ne, není. Z 5. rady za branou je úplně jiném vyhled než ze 16. nad pulici čarou.

                            Holt tohle je dan za průchozí stadion, na Spartě a jinde se člověk s listkem koupenym do kotle nedostane na dražší protilehlou nebo na hlavni tribunu....

                            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                              Kara (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 06:59 |  
                              0 0

                              Jenže řady cenově oddělené nejsou - a pokud si kupuješ lístek vyloženě do kotle a ne třeba na nějakou 110, 111, tak do něj máš v úmyslu chodit. Ale mezi 110 a 112 je ten rozdíl ve viditelnosti minimální. Jinak ano, je to daň za průchozí stadion, ale tam, kde to průchozí není, je ta cenová diferenciace třeba i v rámci těch podélných tribun, kdy krajní sektory stojí méně než ty středové, což by asi taky byla cesta.

                        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:16 |  
                          0 0

                          Klub. Zaplatíš si za něco jiného, než co pak využíváš. Vlastně poškodíš i sebe. Tobě není trapný si kupovat levnější lístek, když víš, že půjdeš na jiná, dražší místa?

                          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                            Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:23 |  
                            0 0

                            Vždycky existuje možnost, že volný "lepší" místa nebudou a pak sedím tam, kam mám lístek. Pokud ale v "lepším" sektoru ta místa jsou, pak mi to blbý není.

                            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                              Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:29 |  
                              0 0

                              Plzeň byla mimochodem přesně ten příklad, kdy jsem byla na "svém" místě, protože bylo prostě plno.

                              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                                Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 23:39 |  
                                0 0

                                Ok, jiný myšlení, nemá cenu řešit.

                        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                          slaviator     před 10 lety 28.08.2014 00:50 |  
                          0 0

                          Samozřejmě ze poskodis klub. Super příklad je opera - jedno představení a cena lístků jiná. Ono je to totiž něco jiného z 5.rady dole a z horního balkónu. Pokud budu mít lístek dolu , tak taky mužů na balkon?
                          Nebo letadlo - co si koupit listek do economy a letět v business třídě? Letadla přece taky neubude, a kdyz jr tam místo... Kdo bude poškozenej, ze?
                          Sorry, me tohle myšlení přijde trochu zvraceny a nedustojny...

                          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                            Kara (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 07:53 |  
                            0 0

                            Pustí tě do byznys s economy letenkou? Pustí tě na balkón s lístkem do přízemí? (Jakože v divadle to tak někdy může být.) Jak už jsem psala - tím lepším lístkem si rezervuješ lepší místo, ale pokud tě i s horším lístkem pustí na prázdné lepší místo a vadí jim to (což nevíme), pak to beru jako spíš otázku nastavení klubu. Ale je to otázka úhlu pohledu no.

                            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                              Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 18:05 |  
                              0 0

                              Pane bože lístek není nějaká rezervace lepšího místa. Podle této logiky by se na nejlevnější místa vstupenky vůbec nemusely prodávat, protože není důvod si je rezervovat, když jsou nejhorší.

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                slaviator     před 10 lety 27.08.2014 17:40 |  
                0 0

                Nevím, no... Me to přijde trochu nedustojne vědět ze budu chodit někam, v mít pohled z osmy rady nad pulici čarou a koupit si místo toho permici za polovinu do kotle. Pak nemá byt výnos z fanousku pro rozpočet klubu jen par procent namísto třeba 30 %...

                Koupit si permici kvůli ceně do kotle a pak pravidelně chodit na podélnou tribunu, ušetřit tak stovku na zápas... Ale petikilo před a po zápase prochlastat na pivu, nevím no :-)

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:45 |  
                  0 0

                  Kecáš kraviny játro, kdyby fanoušci vyprodávali pravidelně celej východ tak každej bude sedět na svém místě.Je to jen o lenosti a pohodlnosti našich fanoušků,jinak myslím že každá prodaná celoroční permice je dobrá a vyjadřuje souznění s klubem.To at je na jakékoliv místo.

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 21:49 |  
                    0 0

                    To je zajímavé, jak někteří lidé přemýšlí.

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    slaviator     před 10 lety 27.08.2014 22:13 |  
                    0 0

                    Nesouhlasim. Schválně o kolik víc by se prodalo permic na východní tribunu kdyby ji ti co tam skutečně chodí měli... Ono i kdyby JENOM o 500 víc, tak jakém je to rozdíl? 3,5 tis vs. 1,8 tis? ;-) Fakt to není jen o pohodlí a lenosti...

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              Sedrousek     před 10 lety 27.08.2014 17:51 |  
              0 0

              Já mám permici do sektoru 116 ve 13 řadě a už se mi taky stalo že na mým místě někdo seděl. No bylo mi trapně za něj.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Matysek     před 10 lety 27.08.2014 10:00 |  
      0 0

      Mě vyhovovala ta permice na 5+1 zápasů. Jelikož dělám i o víkendu a nestíhám každý zápas. O změnách termínů 3 týdny před zápasem toho bylo už napsáno až až....

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 12:14 |  
        0 0

        Nebo jak to ma Sparta - spolubydlící platí za jejich GOLD permanentku na vyhrivanou protilehlou tribunu snad ještě min než já do kotle a ma k ni tři vouchery na ligový utkání. Nejde mi o cenu permanentky, 1620 korun za 15 zápasů v Edenu není podle me nic predrazenyho, ale to s téma voucherama jsem navrhoval ještě v době kdy to neměla Sparta a prý ze je to hloupost. Realita je taková, ze do par dni před zápasem se ten voucher da vyměnit za vstupenku a na fotbal tak člověk může přivést někoho, kdo by jindy nezasel. On tak vzal jednu spolužačku která do ty doby nebyla nikdy na fotbale a bum, následující sezonu si koupila permanentku na Spartu taky...

  1. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    Kornovo     před 10 lety 27.08.2014 10:01 |  
    0 0

    Urcite pekna myslenka a server vypada zajimave. Akorat me celkem zarazila neucast takoveho! klubu jako je Banik. Vysvetleni by bylo to, ze redakce z Prahy tezko muze blize psat o tehle Slezske perle. Jinak je to chvalihodne, uvidime kam se to vyvine.

  2. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    biggris (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 10:31 |  
    0 0

    No, ambice zatim zda se prevysuji schopnosti. Ve clancich preklepy, ba i chyby. Pokud se jim podari sehnat korektora (ci kdo ty finalni opravy a upravy provadi) a dalsi zajimavy informatory, aby bylo o cem psat, tak tu budeme mit celkem zajimavy projekt. A pokud se nepletu, tak tohle byl jeden z nejdelsich rozhovoru s Vrbou od jeho nastupu do funkce.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Ferguss     před 10 lety 27.08.2014 11:06 |  
      0 0

      Korektora na fulltime nemají dnes bohužel ani velké internetové zpravodajské servery, podle toho to pak kolikrát vypadá. Ale šetření nákladů je bohužel všude na prvním místě.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 12:14 |  
      0 0

      no, ono mnohdy stačí si to projet kontrolou pravopisu ve Wordu...

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Khadgar     před 10 lety 27.08.2014 13:24 |  
      0 0

      Chyb je tam na placený server opravdu hodně... To se musí zlepšit, protože by to byla velká kaňka.

  3. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 11:06 |  
    0 0

    V jednou článku jsem našel toto:

    Dalšími hráči, kteří působí ve druhé lize, jsou Miroslav Verner, Jiří Vondráček a Marek Čepelák v Graffin Vlašim. V základní sestavě se ale zatím neobjevuje ani jeden z nich. O mnoho lépe si vede Josef Bazal ve Viktorii Žižkov, který patří do základní sestavy. Dle zdroje ve slávistické mládeži se však ani s těmito hráči do budoucna pro potřeby A-týmu příliš nepočítá.

    http://www.sledujfotbal.cz/cs/se-slavisty-na-hostovani-se-prilis-nepocita/

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 11:10 |  
      0 0

      tak Čepelák a Vondráček asi fakt ne, ale Vernera s Bazalem by byla sakra škoda, to se spíš zbavit nul jako je Kolařík nebo Smolák

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 11:13 |  
        0 0

        Právě, pokud se nepočítá s Vondráčkem nebo Čepelákem, tak to asi nějak přežiju, ale Verner a Bazal podle mě na áčko do budoucna mají.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Barlblog     před 10 lety 27.08.2014 11:40 |  
          0 0

          S Vondráčkem asi mohu souhlasit, je to průměrný ligový fotbalista a dle mého názoru by se měl vyhrát jinde, kde není takový tlak a konkurence. U Vernera, Bazala a Čepeláka tomu moc nerozumím. Sice je trenéři vidí na tréninku, ale nějakou extra velkou šanci v a-týmu nedostali. No uvidíme.

  4. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 12:25 |  
    0 0

    Zajímavý projekt, líbí se mi to. Rád si za to i zaplatím, jen se bojím, jestli to právě kvůli penězům nezajde. V dnešní době si jeden člověk koupí předplatné a pro další tisíc to rozkopíruje:)

    No, držím jim palce, osobně mi to přijde i zajímavá činnost, také bych se nebránil psát o Slavii a dostat se trošku do "zákulisí".

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 12:43 |  
      0 0

      Jsem na to zvedavej..vypada to zajimave kazdopadne, jen nevim jestli je dobry napad mit jen jedno promo cislo, ale to je jejich vec. Asi si to koupim a kdyz se mi to bude libit i po dvou trech mozna si to predplatim..

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 13:03 |  
        0 0

        Jedna mimo soutěž, Peter Grajciar bude hrát za Grafin Vlašim.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:06 |  
          0 0

          nj, to se ví cca týden.

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            Sedrousek     před 10 lety 27.08.2014 18:17 |  
            0 0

            Já to nevěděl

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      lassiter     před 10 lety 27.08.2014 14:15 |  
      0 0

      No tak to místní redakce určitě ráda uslyší, zdá se že se hlásí dobrovolník :-) Jinak chlapcům fandím a rád je podpořím a jsem zvědav, jak dlouho jim nadšení vydrží.

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        kobo (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 14:58 |  
        0 0

        Pokud by tam bylo denně vloženo tolik příspěvků, jako bylo vloženo 27. srpna, tak by to bylo hodně zajímavé. ;-)
        Je to ale opravdu odvážný podnikatelský záměr provozovat takový web jako placený.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          quelhar (admin)     před 10 lety 27.08.2014 15:01 |  
          0 0

          Tak oni hlásají, že jsou měsíčník. Tohle je první číslo a další várka článků bude zase za měsíc.

  5. OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

    kobo (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:00 |  
    0 0

    OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková
    http://idnes.cz/9mKIz

    • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

      JS (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:12 |  
      0 0

      Vážení mi prominou, ale to je prostě taková neskutečná sviňská děvka..

    • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:18 |  
      0 0

      Tak se můžeme vsadit, jestli náhodou v nejbližších kolech nebudeme nějak kopat jen proto, aby se to přestalo řešit ;)

      • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

        Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 15:25 |  
        0 0

        to je možný, ale jen za stavu 3:0 pro nás, jinak nemáme nárok

    • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:42 |  
      0 0

      Ona je skutecne neskutecna..Se mi libi jak vypichuje chyby ve prospech Slavie (coz by bylo v poradku kdyby se tak okate nevyhybala jinym tymum) a jednu v neprospech Budejovi, ja pritom jenom v tomhle kole videl hruzy, nekde (jenom ze setrihu) uplne neuveritelny veci...

      • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

        quelhar (admin)     před 10 lety 27.08.2014 15:45 |  
        0 0

        Zapas Teplic s Libercem byl vylozene k smichu, co tam proslo domacim za veci, to clovek jen tak nevidi...

      • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:46 |  
        0 0

        Presne, co treba Pribram - Bohemka! Zjevne dama s mimoradne vyvinutym smyslem pro fair play.

        • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 15:59 |  
          0 0

          Souhlasim s obema..zapas Teplic jsem videl a byla to neskutecna bida. JAko takovou tragedii, ale aby to bylo na obe strany, jsem snad nevidel..
          Zato Pribram jsem videl jenom sestrih a co to jako bylo? Jasna penalta jasny zluta jasna ruka a nic..jak tam Bohemka vyhrala nechapu, ale rozhodne ji za to obdivuju. A to byl jen sestrih techhle tri strasnejch veci..jak vypadal zapas videt ani nechci..

          • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

            Kactus     před 10 lety 27.08.2014 19:12 |  
            0 0

            prosim vas, pamatujete na hornikuv zizkov blahe pameti? co ten vse delal? neexistujici zlute, vymyslene penalty, tlacenka az hanba a stejne vypadli a do ted se z toho nevyhrabali. stejny osud jednou potka I tu debilni pribram, rozhodci / nerozhodci
            vemte si Olomouc ... cet sem ted clanek s tim Lebrem a myslim ze s tim brzo sekne a dlouho nebudeme v lize spivat hana, hana ... osobne mi tam tedy nechybi,

            a vzpomente na titul 2007/2008. zeby nas rozhodci milovali? sezonu pred tim jsme odesli ze hriste s tim libercem. a nez se vsichni vzpamatovali, meli jsme titul. taky to Pravda bylo tim repkou a onou legendarni cervenou :) doted na to rad vzpominam.... stejne dopadne jednou vacha, debil.

            • Re: OT: Slavia už 67 zápasů nekopala penaltu. Je to jen náhoda, říká Damková

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:27 |  
              0 0

              Ještě lepší byl hornikuv zizkov, když hrál o postup do ligy, to byla síla. To šli čtyři hráči Viktorky sami na brankáře, tři byli jasném v offsidu a hrálo se dál ...

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 16:00 |  
      0 0

      Doufam ze to je pravda..to by pro nas byla vynikajici zprava protoze takove veci NIKDY nemuzou dopadnout pro tym dobre..jedina otazka je jestli se to projevi za tyden mesic rok nebo se to uz projevilo..

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      spino     před 10 lety 27.08.2014 16:41 |  
      0 0

      Třeba je Vácha náš agent rozvraceč. :D

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      honza_sl     před 10 lety 27.08.2014 16:43 |  
      0 0

      Tak ja opravdu jen vyjimecne reaguju ad hominem, ale zrovna Vachovi to ze srdce preju. A taky, aby se tejden nevy.ral a nasledne prasknul...

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Nosorozec     před 10 lety 27.08.2014 16:46 |  
      0 0

      Nezbývá než doufat, že Vácha ve Spartě zůstane co nejdýl, aby jim tu kabinu pořádně rozložil a napáchal tam co nejvíc škod. :)

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 17:01 |  
        0 0

        No je to slavista az za hrob:) Kdyz uz se neprosadil do acka ve slavii, sel rozvracet spartu..:) Ten kluk jednou pujde do slavistickeho nebe..:)

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      slaviator     před 10 lety 27.08.2014 17:43 |  
      0 0

      Vybrecet si místo v sestavě by bylo příliš sparťanské :-)))

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 17:53 |  
        0 0

        To mi vubec nedoslo ze to je on :D
        Asi dlouhy vedi :D

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        Sedrousek     před 10 lety 27.08.2014 17:53 |  
        0 0

        Do Slávistickýho nebe ho nikdo nepustí leda výměnou za culíček.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Sedrousek     před 10 lety 27.08.2014 18:24 |  
      0 0

      No on se taky pan Luhový hrozně rád poslouchá a vždycky vybleje něco jen pro to aby se o tom mluvilo. Třeba jako že nemáme tým na to aby jsme skončili v prvni pětce. Ale už neřekne kdo v tý první pětce skončí
      Ale jestli je to pravda a to že Vácha namachrovanej je a to všichni vidí že rozvrací kabinu tak jedině dobře. A už se těším až půjdou ve čtrvrtek do šatny seskloněnýma hlavama.
      Hlavně aby Dočkal si stál za svým tvrzením že to žádná krize neni.

  6. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 18:48 |  
    0 0

    No nevim, když si pletou fotbalisty (Marek Čech není Marek Štěch, Luboš Tusjak se nejmenuje Lukáš....) Technické chyby, třeba v tom článku o hostování není nikde uvedenou co bylo použito za stupnici. Fakticé nepřesnosti kdy v dalším článku se zase píše, že Petrouš byl odvolán, když rezignoval sám. Tvrdí, že nejsou a nechtějí být bulvár ale větama typu "Z edenského zákulisí se však nesou zvěsti..." taky zrovna nešetří. Tak za tohle si chtěj nechat platit? Jako upřímně, články takovéto úrovně bych nevyhledával ani kdyby byly placené reklamou....

    Proč je jako expert na Slavii brán Hyský to taky uplně nechápu. Ale že je zároveň i expert na Spartu? No...

    Jestli chtěj mít opravdu úspěch, tak další číslo by mělo o několik levelů výš a ještě promo. Protože si troufám odhadnout, že tohle číslo moc promo není, spíš naopak. Já bych si teda takovou úroveň nezaplatil.

  7. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    Kactus     před 10 lety 27.08.2014 19:07 |  
    0 0

    tak Zizkov pristi tyden ve stredu. Pred repre pauzou, to se muze postavit I silna sestava a ne furt nahradnici.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 19:13 |  
      0 0

      tak zase nemůžeš je nechat padnout na držku, proti Plzni jeli na krev a někdo je i zraněnej, mám pocit

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        quelhar (admin)     před 10 lety 27.08.2014 19:23 |  
        0 0

        Navíc to není před repre pauzou, ale už v repre pauze. Všechny reprezentace mají sraz v pondělí. Takže na Žižkově bez Hrubeše, Zmrhala, Hrubého a Salašoviče.

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 19:29 |  
          0 0

          A asi i bez Balaje a Kodra?

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            Kactus     před 10 lety 27.08.2014 19:45 |  
            0 0

            AHA
            no tak to bude legrace :)

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 19:53 |  
              0 0

              bude chytat Rakovan a Zmrhala může nahradit kdokoliv, ostatní základ nejsou

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                quelhar (admin)     před 10 lety 27.08.2014 21:31 |  
                0 0

                Typově podobnou náhradu za Zmrhala v kádru dle mého nemáme naopak vůbec. Takže buď místo něj nastoupí někdo, kdo umí podobně pracovat dozadu, ale dopředu je horší (Gecov, Dobrotka) nebo nastoupí někdo, kdo hraje solidně dopředu, ale s bráněním je dost na štíru (Piták, Boudjemaa). Nejblíže má dle mého ke Zmrhalovi Hrubý, ale ten bude taky pryč.

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 21:33 |  
                  0 0

                  Skoro bych sázela na tu ofenzivnější variantu (spíš s Pitákem), ale bude záležet i na tom, jestli se Latkovi nebo Škodovi náhodou nepoštěstí se fakt dostat do nominace, což by vyžadovalo asi komplexnější změnu.

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 21:51 |  
                  0 0

                  tak snad nebudeme na Žižkově hrát zanďoura

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 01:03 |  
                    0 0

                    Nebude i Juhar s repre (Slovensko)?

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      quelhar (admin)     před 10 lety 28.08.2014 09:41 |  
                      0 0

                      V puvodni nominaci byl jen mezi nahradniky, jestli jim nekdo nevypadl, tak by mel byt u nas.

  8. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    tolsimir     před 10 lety 27.08.2014 19:19 |  
    0 0

    pro pobaveni - Jakub Konečný ‏@jakub_konecny 15 min.

    Lidem na @Vason6 z 10 % vadí, jak hraje, z 20 %, co dělá a ze zbylých 70 % nemůžou vystát jeho účes a styl. To je 25 let po revoluci smutné.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 19:30 |  
      0 0

      já si to nedělím na procenta, mně prostě vadí :-)

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 19:42 |  
        0 0

        Proč? Do Sparty pasuje přesně jako poklice na hrnec. Nejhezčí bylo jako ho v Malmö rozhodčí vyloučil a on vůbec nechapal co se děje, vždyť v český lize může sparťan beztrestně dat někomu klidně hlavičku a nic (Dočkal) nebo hrát jako prase a nic (Vácha).

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 19:46 |  
          0 0

          mně vadí, že tohle hovno nosilo náš dres a to, jak chytil pod krkem Kisela

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            ortevor     před 10 lety 27.08.2014 22:20 |  
            0 0

            ted si nevybavuju kdy chytil Vacha pod krkem Kisela, to bylo pri nejakym derby nebo po zapase ?

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 22:58 |  
              0 0

              Jestli se nepletu tak tehdy jak dostal Kisel cervenou..

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                Borris     před 10 lety 28.08.2014 12:20 |  
                0 0

                Jo přesně v tomhle derby. A víš co mi ještě v tomhle zápase hnulo žlučí? Jak po Karolově vyloučení kamera zabrala Váchu, jak se zlomyslně Čulík směrem k lavičce rumunů. To se mi v tu chvíli úplně vařila krev! A pamatuji si, že i Vízek pak tehdy v novinách psal, že když to viděl, tak musel znechuceně vypnout televizi. To nebylo nic jiného než nechutná podlost. Stydím se že tenhle bastard vůbec kdy něco měl společného s naší Slavií. V mých očích už dávno o parník předčil Řepku. Je mi z něj fakt špatně a ať se ten hajzl těší na derby. Budeme účtovat a doufám že ho Aldo pořádně nabere na vidle. Teda samozřejmě pokud Alda nenechá Křéťa před derby vykartovat a odstranit.

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Borris     před 10 lety 28.08.2014 12:22 |  
                  0 0

                  *Zlomyslně culí. Blbá T9:-)

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:45 |  
                    0 0

                    Čulík měl bejt jistě čuník ;)
                    Je to proste kripl z debila vyndanej no..repkovi je teda podobnej v tom jak mu na hristi vsechno prochazi, ale on aspon neco dokazal a hrac to byl taky 100x lepsi, tahle nicka nedokazala vubec nic..a ano bylo to k zbliti..

                    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                      bongor     před 10 lety 28.08.2014 22:22 |  
                      0 0

                      Tak zlobra Váchu nelze s Řepkou srovnávat.Řepas byl hajzlík,ale ne
                      podrazák a fotbalově mu tenhle dementní chudáček nešahá ani po špunty kopaček.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      slaviator     před 10 lety 27.08.2014 19:39 |  
      0 0

      Me to jak hraje nevadí.Jako slavistovi fakt ne. A Spartě preju z celého srdce co nejvíce takových hráčů.

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 19:52 |  
      0 0

      Pan konecny si jiste nenechal udelat podrobny vyzkum..
      Z nej by mu vyslo ze vetsina ho nesnasi protoze je hroznej c***k..

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 19:54 |  
        0 0

        ten si nechá udělat stejnej culíček určitě

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:25 |  
        0 0

        Nenechal, už jsem se ho na tom twitteru ptala ;)

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 22:59 |  
          0 0

          *palecnahoru* :)

  9. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    Maeden (přítel SN)     před 10 lety 27.08.2014 20:31 |  
    0 0

    Každému pokusu o serióznější online než je Křetínského (i)Spart jako slávista držím palce.
    Grafická úroveň webu zatím spíš vypadá na těžkou amatérštinu - dost nudný design není ani nadupaně sportovní, ani elegantní, ruší ho jen nesmyslný proužek barev, se kterými se dále nijak nepracuje. Infografiku s fotkami opor Slavie jsem radši rychle zavřel - lepší grafiku má i vietnamská večerka poblíž Edenu, to hraničí se znevažováním našich fotbalistů.
    Rád bych se pletl, třeba redakce pilně maká na promočíslu, se kterým přijde nějaký redesign, nebo bude opravdu zajímavý obsah, ale vidím to bledě. Pochybuji, že by nasbírali tolik zajímavých zpráv oproti zdrojům, které jsou zdarma, informace z Letné budou proudit exkluzivně do Křetínského médií. To, co je tam teď zdarma, se omílalo všude.
    Jaká bude forma, jen že se na webu po loginu odemknou články, nebo se plánuje i mobilní appka, iTunes/G-play distribuce?
    A můj nejzásadnější problém - jak to, že před odkazem do sekce o NEJSTARŠÍM KLUBU, VEDOUCÍM LIGU je odkaz na partu komiků, kteří vedou leda hitparádu blbých keců a "harlekýnů", které si dokážou udělat na palicích?
    :)

  10. Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

    lassiter     před 10 lety 27.08.2014 20:54 |  
    0 0

    Studio Primy Cool pro ligu mistrů se pomalu mění v přehlídku slávistických borců, hezké! :-)

    • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

      Kactus     před 10 lety 27.08.2014 22:00 |  
      0 0

      a jednou tam bude i Slavia :)

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        Kactus     před 10 lety 27.08.2014 22:13 |  
        0 0

        juu, nejen Skoda umi takove goly :) i ten manik z Bilbaa :)

      • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

        slaviator     před 10 lety 27.08.2014 22:16 |  
        0 0

        Snad dřív než Sigma vyhraje LM :-)

        • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

          spino     před 10 lety 27.08.2014 23:11 |  
          0 0

          Opět jsi mi vnukl myšlenku rozšířit realizační tým o Daniela Landu. Zeptám se Míry Beránka... :)

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            Navyseals     před 10 lety 27.08.2014 23:16 |  
            0 0

            já se s tím člověkem několikrát setkal a většího blba jsem snad nepoznal, mediálně vyčichlej kašpar, kterej musí bejt furt středem pozornosti

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              spino     před 10 lety 27.08.2014 23:29 |  
              0 0

              Holt něco musí v mediálním prostoru dělat, když mu už hlas neslouží. Naposledy zpíval v Neofolku, od té doby to už je spíš takové recitování. Každému nevydrží hlas tak dlouho jako Karlu Gottovi (i když ten zpívá na playback). Třeba Michal David, to je posledních 10 let naprostá katastrofa.

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                slaviator     před 10 lety 28.08.2014 01:00 |  
                0 0

                Michal David... Největší pecka byla ta jeho slavisticka nova hymna, kterou zpíval jednou Strahově s myslím Kamilem Strihavkou... Bože, to byla sila!!!

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 07:01 |  
                  0 0

                  Mno, nicméně v rámci např. produkování muzikálů to má asi v rámi branže ošéfovaný. (Viz. výbornej dokument Show!)

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  spino     před 10 lety 28.08.2014 09:04 |  
                  0 0

                  Mám jí v mobilu - pro zasmání. :D

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 10:50 |  
                0 0

                To jsi me pobavil..:). Neco musi delat, kdyz mu hlas neslouzi, tak treba co takhle dela ze sebe nejvetsiho hlupaka pod sluncem, to je v medialnim prostoru dobra volba zrejme..:). Karlovi Gottovi vydrzel hlas, ale presto zpiva jen na playback:))). A Micha David, poslednich 10 let katastrofa? To je katastrofa nasi hudby po celou jeho karieru..:).

                • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                  Barra     před 10 lety 28.08.2014 13:38 |  
                  0 0

                  -:)

                  Jinak si myslim, ze v Berankovi mame dobreho motivavora, nemenil bych ho za Zita s kuretem pod pozi.

                  • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                    Barra     před 10 lety 28.08.2014 13:48 |  
                    0 0

                    Pod pazi, samezrejme.

              • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

                slaviator     před 10 lety 28.08.2014 12:55 |  
                0 0

                Michal David... Největší pecka byla ta jeho slavisticka nova hymna, kterou zpíval jednou Strahově s myslím Kamilem Strihavkou... Bože, to byla sila!!!

          • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

            slaviator     před 10 lety 28.08.2014 00:57 |  
            0 0

            Radši ne. Sigmě prorokoval výhru v LM a bum, oni letos hrajou na dne druholigové (!) tabulky

            • Re: Nový projekt: Sledujfotbal.cz

              bongor     před 10 lety 28.08.2014 22:30 |  
              0 0

              Jdu po ulici,najednou se zvedá poklop od kanalizce a ono to několik rumunů,už zase vylejzají.