Výhra nad Plzní je pro současnou Slavii obrovským úspěchem a důvodem k oslavám. Tím spíš, že už teď je definitivně jasné, že Slavia vyjde ze svého velmi těžkého úvodu soutěže velice úspěšně. Připomeňme, že Slavia má již za sebou zápasy se Slováckem (loni 6. tým ligy), Baníkem (loni 10.), Libercem (loni 4.), Teplicemi (loni 5.) a Plzní (loni 2.), příští kolo se červenobílí utkají ještě s Mladou Boleslaví (loni 3.) a už nyní je jisté, že Slavia bude v tabulce po šesti zápasech nejhůře na čtvrtém místě, které na konci ligy znamená účast v Evropské lize. Ve zbývajících deseti ligových zápasech na podzim se Slavia utká ze špičky ligy už jen se Spartou a Jabloncem, oba soupeře navíc přivítá v Edenu.
Slavia vyhrála čtyři z pěti po sobě jdoucích zápasů. Takovou bilanci měla Slavia od zisku titulu v létě 2009 pouze dvakrát. Naposledy na konci sezóny 12/13, kdy Petra Radu nahradil Michal Petrouš a vyhrál čtyři zápasy v řadě. Není bez zajímavosti, že mezi těmito čtyřmi zápasy byla i výhra 1:0 nad Plzní, tehdy dokonce venku. O sezónu dříve se to Slavii povedlo také, podělili se o to však dva trenéři. Olomouc porazila Slavia ještě pod trenérem Petroušem, ten však byl ihned po zápase odvolán a tři výhry v nejbližších čtyřech zápasech získal na své konto František Straka (byly to také jediné tři výhry, které Straka se Slavií dokázal uhrát). Tři domácí zápasy v řadě vyhrála Slavia minulou sezónu jen jednou, když Liberec a Duklu porazila Slavia pod Miroslavem Koubkem a Znojmo pod Alexem Pastoorem - všechny tři zápasy skončily shodně výsledkem 2:1.
V minulých sezónách Slavia čekala na zisk 12 bodů daleko déle než pouhých pět kol. Například loni to bylo téměř celý podzim a na 12 bodů dosáhla Slavia až ve 13. kole remízou 0:0 v Příbrami. O rok dříve měla Slavia pod Radou solidní start do sezóny a po výhře nad Spartou v osmém kole měla dokonce 14 bodů a byla v boji o poháry, když na čelo tabulky ztrácela jen 4 body. To však byla v posledních letech výjimka, protože v předchozích dvou sezónách Slavia na 12. bod čekala do 11. a 13. kola a vždy na to potřebovala dva hlavní trenéry.
A na závěr první části okénka, kterou věnujeme Slavii, k počtu diváků v Edenu. Ten v sobotu večer těsně překročil 11 tisíc. Přes deset tisíc lidí bývá v Edenu pravidelně jen na derby se Spartou, mimo tato derby se tak stalo naposledy na jaře 2010, kdy na zápas s Bohemians 1905 přišlo 13 441 diváků. Aktuální průměr je v této sezóně po třech zápasech 8 954 diváků na zápas. Sobotních 11 003 diváků v Edenu je nejvyšší ligová návštěva této sezóny.
Ve druhé části statistického okénka se opět ohlédneme za ostatními ligovými zápasy. V pátek zaujal souboj Teplic s Libercem, který nakonec skončil asi zaslouženou remízou. Liberec je sice se čtyřmi body až na 14. místě, jediným týmem, který jej však dosud dokázal porazit, je stále Slavia. Teplice nenavázaly na výborný výkon proti Slavii a i v případě výhry v dohrávaném zápase proti Českým Budějovicím by byly až tři body za Slavií. V šestém kole hrají Teplice v Brně. Brno prohrálo v pátek v Ostravě, Baník je s osmi body hodně vysoko a rovněž u něj platí, že jediná porážka v sezóně přišla od Slavie. To samozřejmě zvyšuje cenu těchto tří bodů. Baník zažívá nejlepší start do sezóny od roku 2009.
Jablonec přehrál Jihlavu 2:0, skóre přitom mohlo být i vyšší. S deseti body se Jablonec pohybuje tam, kde jej před sezónou asi většina odborníků očekávala, ale tým předsedy FAČR Pelty zatím porazil jen Brno, Bohemku a právě Jihlavu, s těžšími soupeři (Slovácko, Plzeň) bodovat naplno nedokázal. V dalším kole hraje Jablonec na Spartě a je tak jisté, že minimálně jeden z těchto týmů zůstane i v reprezentační přestávce za Slavií. Jihlava odstartovala pěti porážkami, může se utěšovat alespoň tím, že když se podobný kousek naposledy povedl v sezóně 11/12 Baníku a Budějovicím, oba týmy se stejně zachránily. Mimochodem v této sezóně naopak sestoupila Bohemka, která měla po pěti kolech stejně jako Slavia nyní 12 bodů.
Další pohároví adepti však ztráceli - Mladá Boleslav prohrála v Českých Budějovicích, přestože hrála 70 minut proti deseti. Slovácko pak prohrálo na hřišti druhého nováčka, Hradce Králové. Oba týmy, které lze brát jako soupeře Slavie v boji o pohárovou Evropu, nyní na sešívané ztrácejí pět bodů. V posledním sobotním zápase Příbram překvapivě podlehla Bohemians, tyto body týmu "Jardy" budou chybět a na jaře se tak dost možná máme opět na co těšit.
V posledním utkání kola porazila Dukla Spartu 1:0, což by asi ještě před měsícem bylo překvapení, ovšem v těchto dnech to už tak neočekávaný výsledek není. Znamená to, že Slavia je před Spartou o tři body, což je situace, ve které Slavia od posledního zisku titulu ještě nebyla, od té doby totiž nikdy nebyl rozdíl mezi oběma kluby ve prospěch Slavie vyšší než dva body. Sparta také prohrála podruhé v řadě, což se jí stalo naposledy před dvěma lety, kdy prohrála dokonce třikrát v řadě (v Plzni, doma s Olomoucí a nakonec v Edenu). To Spartu také vedl trenér Lavička, kterému se podobný výpadek v průbehu podzimu povedl ve Spartě již potřetí, v roce 2008 si za něj vysloužil vyhazov.
Statistické okénko - 5. kolo
Slavia dokázala v Edenu porazit Plzeň a díky tomu se dostala zpět do čela ligové tabulky, kde má již dvoubodový náskok. Před svým rivalem z Letné je dokonce o tři body, takovou situaci Slavia nepamatuje od zisku titulu v roce 2009.
Komentáře (129)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 5. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 09:20 |Toto shrnutí kola se mi líbí a jsem rád, že ho quelhar sepíše a podělí se s náma o něj, když mě z ca 90% v kole zajímá pouze Slavia :) . Samozřejmě pochytim a občas se podívám v televizi na výsledek rudejch/plzně a sem tam klokana .
Doplnění
Mike před 10 lety 26.08.2014 09:56 |Ještě doplním pár zajímavostí.
Naposledy v 9.kole sezony 2008/2009 se stalo, že Sparta a Plzeň prohrály v 1 kole ligový zápas, výsledky byly- Sparta- Slavia 1-4 a Zlín-Plzeň 2-0. Paradoxně to samé bylo kolo předtím, to znamená v
8.kole sezony 2008/2009- Liberec-Sparta 3-0 a Plzeň- Ostrava 1-3.
A naposledy v 6 a 7.kole sezony 2005/2006 se stalo, že Sparta prohrála v lize 2 zápasy za sebou, aniž by vstřelila branku.
Sezona 2005/2006- 6.kolo- Slovácko-Sparta 2-0, Sparta-Ostrava 0-2.
Re: Doplnění
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 10:52 |Jinak o Spartě a Plzni se to stalo naposledy v 15. kole 08/09 (to je zároveň také poslední kolo, ve kterém ještě navíc Slavia zvítězila) - Slavia - Teplice 3:1, Jablonec - Sparta 1:0, Kladno - Plzeň 1:0.
Re: Doplnění
Mike před 10 lety 26.08.2014 11:08 |Tak to jsem překouknul, díky za opravu.
ad Quelhar
Mike před 10 lety 26.08.2014 10:10 |Opět krásné počteníčko, děkuji. Jenom se nemohu dopočítat ,,toho nejhůře 5.místa po 6 zápasech".
Pokud vezmu, že Teplice včetně dohrávky mohou mít 12 bodů, pak se před nás můžou už dostat díky vzájemným zápasům v následujícím kole už jen 2 mužstva z týmů na 2.-5. místě- Plzeň nebo Dukla, Jablonec nebo Sparta. Nebo nikdo, pokud bychom vyhráli, nebo týmy výše uvedené by i přes naši prohru spolu ve vzájemných zápasech remizovaly. Takže můžeme být po 6 kolech nejhůře na 4.místě. Pokud jsem vyplodil nějaký nesmysl, tak mě prosím oprav.
Re: ad Quelhar
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 10:50 |No jo, dal jsem si pozor na Spartu s Jabloncem a už jsem si neověřil, zda spolu nehrají taky Plzeň s Duklou... Díky.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 10:18 |Dobré dopoledne Vám všem přeji a Tobě Quelhare moc děkuji.
Dovedeš to napsat tak, že se vždycky vracím v čase a připomínám si ta Tebou zmíněná období a sám se snažím si vzpomenout co a jak tehdy bylo a poměřuji si to s výsledky naší Slávie jak v minulosti dávnější, nedávné a teď radostně přítomné. Ale jak sám správně a jemně upozorňuješ, naše cesta je pořád ještě na začátku a hned příští kolo to může být jinak. Už jsme to tady psali asi skoro všichni, co pro nás M. Beránek znamená. Věřte mi, že on si to uvědomujeme ještě víc, jeho dost mrzel zápas v Teplicích a dost se na sebe zlobil. Prostě věděl, že to neodhadl správně a taky si to připomíná i teď před MB.
Já bych měl na Tebe Quelhare, Alanore a ostatní velkou prosbu.
Moc bych se přimlouval za to, aby se pozornost všech nás, fandů a přátel Slávie obrátila na jednoho z největších fandů Slávie, který v dobách jak radostných, tak i velmi smutných, byl pořád slávistou tělem i duší a také to prokázal tím, co u něho všichni můžete vidět.
Je to pan Jan Maik z Libiše u Neratovic a jeho krásný MAIKOLAND, který je celý v červenobílích barvách. Já vím, že tam bylo již mnoho slávistických návštěv, ale pan Maik by pookřál a při jeho nemoci by mu udělali Vaše návštěvy velkou radost. Nemusí to být zástupy ani zájezdy, ale pokud někdo jedete okolo, zastavte se u pana Maika a pozdravte velkého slávistu. Je to asi to nejmenší, co pro něho můžeme udělat a on bude mít velkou radost, že jsme na něho nezapoměli. Už jsem oslovil i Odbor přátel Slávie, vím že pan Dobiáš za ním byl a určitě ví, o čem teď mluvím.
Moc bych Vám chtěl za pana Maika poděkovat a tím také zdravím svého přítele Jarodo57, který pana Maika zná osobně a prosím ho o pozdrav k našemu velkému slávistovi a jeho MAIKOLANDU.
"Nikdy se nesměju nejvíc. Mám strach, že by to bylo naposled". William Shakespeare
Přeji Vám pěkný den
Sokrates55
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 26.08.2014 10:44 |Ahoj Sokrate. Určitě ho pozdravím a děkuji .
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:06 |Snad se pan Maik brzy uzdraví. Minimálně ta Slavia jej teď musí hřát - po delší době - zase u srdce.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 10:29 |tak Škoda a Latka mezi náhradníky repre...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Mike před 10 lety 26.08.2014 10:36 |Můj názor, který třeba tady nemusí být akceptován. Budu raději, když potrénují v reprezentační přestávce u nás, než aby byli týden pryč na srazu a stejně by seděli na tribuně.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 10:54 |to je úhel pohledu, ale věřím, že teď mají naši hráči (Latka, Škoda - oba při udržení formy + např. Necid, Petrák, Hloušek, Suchý) šanci se prosadit do repre za poslední dobu největší...já se na tu repre pak radši kouknu, když tam budou sešívky a exsešívky a když se nebude dařit, tak budu vědět, že nic lepšího tady není...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Mike před 10 lety 26.08.2014 11:07 |V takto širším kontextu máš samozřejmě pravdu, ale Latka se Škodou by stejně asi nebyli ani v nominaci na zápas, natož aby třeba nastoupili.Takže je lepší, když si nebudeme v současné době a v postavení v tabulce narušovat tréninkový proces a herní varianty bez našich dvou klíčových hráčů. Kdyby měli reálnou šanci zasáhnout do zápasů, tak samozřejmě reprezentaci je to nejvyšší. Ale aby dělali stafáž při tréninku ligového výběru FC SpartaPlzeň, to opravdu nemusím.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 11:25 |třeba by dostal Latka poločas a Škoda 20 minut proti USA (třeba by dal i nějakou branku)...Vrba by je viděl v tréninku, pro Škodu by to mohlo být i motivace...i tvůj pohled není špatný, ale pro mě je ta reprezentace pořád hodně a i otázka respektu...radši naši kluci než Váchové a Štěchové...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:49 |Souhlas - tady jde i o nějaký symbolický ocenění práce těch hráčů, ne jen čistě pragmatický rozvahy, jestli by nebývalo bylo lepší, kdyby v nominaci nebyli a raději hráli v klubu.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Eluin (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:15 |Zase na druhou stranu vzhledem k počtu nominovaných útočníků by snad Škoda nějaké minuty "dostat" mohl. Podle mě by jej to jen mohlo povzbudit k dalším skvělým výkonům.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
edenian před 10 lety 27.08.2014 17:30 |Nevim teda co je na Hlouskovi naseho.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 11:14 |Nehledě na to, že v repre pauze nejspíš budeme hrát těžký a důležitý zápas na Žižkově.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Sedrousek před 10 lety 26.08.2014 14:01 |A na Žižkově bych postavil Balaje a Diopa. Musíme mít vyzkoušený i jiný varianty než tu se Škodovkou
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 15:01 |Balaje těžko, pokud se hraje v repre pauze. Byl nominován do repre.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
spino před 10 lety 26.08.2014 10:36 |Celá ta nominace se mi zdá jako výsměch. Nic se od odchodu Bílka nezměnilo, pořád mám pocit, že někteří hráči jsou tam protlačeni agenty a nyní to je ještě doplněno protěžováním (ex)plzeňských hráčů.
Ze Sparty nejvíc kroutím hlavou nad jmény Bičík a Dočkal. Hlavně Dočkal snad tuto sezónu nedal jedinou koncovou přihrávku a jeho forma je stejně špatná, jako u Hušbauera.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 26.08.2014 10:46 |Pan Vrba se začíná rychle přizpůsobovat.Holt koho drahý chleba jíš ,toho píseň zpívej.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 26.08.2014 10:59 |Bičík to je výsměch.A nagelovaný Dočkal má ze Sparty s Hušbauerem nejhorší formu.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Virgil1956 před 10 lety 26.08.2014 11:12 |Je to paradox. Bičík byl před odchodem do zahraničí ještě v Liberci jasně nejlepší brankář ligy, ale když měl zaskočit někdo za Čecha, chytala díra Vaclík :) A upřímně, pokud by se Čech zranil a nemohl chytat, rozhodně bych v bráně viděl radši Bičíka než Vaclíka :)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ryange před 10 lety 26.08.2014 10:51 |Bičík, Dočkal, Petržela, Procházka, Hořava a k tomu jen jeden útočník co není ani typický hrot.. snad ještě horší nominace jak za Bílka.. bohužel..
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:03 |Je to výsměch. Tam už chybí snad jen zkérovanej Kadlec. Já jen doufám, že Mára bude na lávce, aby to pak na něj nemohli hodit, až nás budou tulipáni kostit. A doufám, že nás vykostí řádně.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Mike před 10 lety 26.08.2014 11:12 |Mám obavu, že bude hrát. Protože další stoper tam je jenom Procházka a může ho hrát ještě Kadlec. Ale vidím to na Kadeřábek, Suchý, Procházka, Limberský a tím pádem pěkný průchoďák. Ale mě to netrápí, hlavně ať to Suchý dobře odkope.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 11:32 |a zrovna tady bych byl rád za Kadeřábek (ač ho nyní uznávám jako velice kvalitního hráče,tak bych kvůli jeho příslušnosti byl radši kdyby byl ve formě Theo), Suchý, Latka, Limberský (podobný případ jako Kadeřábek a proto pro mě ideál Hloušek) a ještě v obraně nedostal šanci Petrák (který za Norimberk hraje hlavně na stoperu, tady se před rokem tvrdilo, že ho ve středu obrany kazíme :-) )...můj ideál obrany repre Gebre, Latka (Petrák), Suchý, Hloušek a hned by ta reprezentace byla zajímavější :-D
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Aloha před 10 lety 26.08.2014 11:13 |Zase pánové realisticky, vy vidíte někoho, kdo by tam měl být místo těchto hráčů? Já takový přehled nemám, ale nezdá se mi, že by byl v lize v jiném klubu hráč, který by nad tyto vyčníval? A většině z těch hráčů prokázala kvalitu, i když teď hrajou tužku viz. Dočkal a stejně se na place nepodívá.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ryange před 10 lety 26.08.2014 11:39 |Na pravou stranu zálohy klidně Kopice a Skaláka, maj rozhodně větší formu než ti dva co tam jsou teď.. napravo by tuším mohl hrát i Pilař a místo něj nalevo Hloušek, místo Procházky Latka, Petrák, Mazuch, klidně i ten Hubschman by se dal - všechno rozhodně lepší jak průchoďák Procházka, Hořava, dejme tomu že by jakože ještě ušel ikdyž..
A útočník by měl být teda ještě jeden donominovanej v pátek, tak uvidíme, typuju někdo z Necid/Lafata/Chramosta..
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 12:59 |Musím souhlasit se spinem.Navíc myslím,že třeba pro Latyho je urážkou,když je pouze náhradníkem.Škodovka,ten má ještě čas,je tam zbytečně,asi jen aby si nominátoři šplhli u nás,červenobílých.
Ale je to alespoň kladný signál.Na Primě hodně kritizovali Dočkala a po právu.O co slaběji hraje,o to se víc rozčiluje.Chytil rumunské móresy se vším všudy,myslel jsem,že se z něho trotl nestane.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
stromovous (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:23 |Tak Škoďák se tam určitě nepodívá, po čtvrtku se rozhodne mezi Neckou a Lafatou. Doufám, že Necka Spartu sestřelí a bude to on. Ale i kdyby dostal přednost Lafata, tak si myslím, že to bude rozumnější řešení než Milan. Jsem rád, že mu to padá a že se rve za Slavii jak buldok. Ale reprezentační útočník to zas není, to si přiznejme.
Naopak dlouhodobé přehlížení Latky snad všemi trenéry repre nechápu. IMHO měl být jasně už v první nominaci.
Jinak Dočkal, Bičík a Hořava - opravdu úlet. Bičík mi žíly netrhá, ale Bořík, kterej má formu nejhorší za poslední 4 až 5 let, to nepochopíš.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 10:50 |Myslel jsem, že s Vrbou se zase začnu víc zajímat o repre, ale sledovat zápas AC Sparta Plzeň - Nizozemsko mě fakt neláká. Ta nominace je o ničem a Vrba vidí jen dva kluby a z těch prostě nominuje. Nechápu, co tam dělá Řezník nebo Procházka. Jestli je Procházka lepší než Latka tak to teda fakt pochybuju.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
kubavariete před 10 lety 26.08.2014 11:09 |Trenér Vrba to má složité, není kde brát.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Virgil1956 před 10 lety 26.08.2014 11:09 |V tomhle bych se ho zastal. Přece jen jsou to hráči, kteří už prošli Evropou (mluvím spíš o těch z Plzně, protože chátra vždycky kolem Evropy jen proběhne) a těžko bude teď riskovat. Osobně si myslím, že Procházka je opravdu špatný plejer, ale Vrbu chápu, že sází na prověřené lidi. Upřímně, chudák, kde má teď brát. Sparťani z formy, Plzeň taky vypadla z pohárů, nezávidím mu. Ale nemyslím si, že by kvůli tomu, že Slávia vede ligu, měla mít hned někoho v repre. Nebuďme neobjektivní.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 26.08.2014 11:16 |O Slavii jsem se vůbec nezmínil.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:46 |Já si ani nemyslim, že by tam měl být např Škoda, to není hráč repre úrovně, ale stojím si za tím, že když je Latka zdravý v repre by prostě být měl. Nepřijde mi, že by tam bylo moc burcovačů jako je on.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:44 |Tady nejde o to že bych tam chtěl hned vidět půlku Slavie, ale že se tam stále již několik let cpou stejní hráči forma/neforma, popřípadě když bída potřebuje někoho prodat tak ho protáhne reprezentací. Nezapomenutelný případ byl Slepička. Jeden start za Rady a šup s ním do Záhřebu a pak už o něm neštěkl ani pes. A pak jsou tu jiní, kteří stabilně hrají a nedostali čuchnout, viz. takový Krmáš. Sedm let v základu bundesligového týmu a nedostal se ani na přátelák. Já netvrdím, že je to nějaká hvězda, ale hráč co se stane stavebním kamenem bundesligového mužstva asi nebude úplné kopyto. Kdyby jsme se v tom začali vrtat, tak těch případů najdeme asi více...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:54 |To stoprocentně najdeme. Navíc začínají ta Vrbova slova, co říkal, když nastupoval k repre, dostávat trhliny, aneb v minulé nominaci byli hráči, co zdaleka nehráli pravidelně ve svých klubech. Absolutně vynechal české hráče Norimberku, nechápu proč. A dá tam Jiráčka, který paběrkoval v HSV celou sezonu, Hlouška, jednoho z nejkvalitnějších českých hráčů v bundeslize vynechá. Zkrátka mi to nějak nesedí, ale nejsem trenér reprezentace, tak budu věřit, že asi Vrba ví nejlíp, jak na tom kdo je.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:08 |Norimberk si obhájí tím, že spadl, ačkoliv II.bundesliga je podle mého kvalitnější soutěž než naše SL. A Hloušek? Řekl přece že hráč musí hrát a teď Adam nehrál:-))))
Re: Statistické okénko - 5. kolo
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:37 |Jiracek taky nehral
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 13:06 |proto ten smajlík, lehká ironie...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Sedrousek před 10 lety 26.08.2014 14:05 |Rajnoch má teď dost času
Re: Statistické okénko - 5. kolo
smely (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:47 |zdravim,priznam se, ze repre jde mimo me uz velmi dlouho, je mi to celkem jedno. v kazdem pripade nominace hracu z PZE a SPA je dle meho nazoru ku prospechu nasi Slavie.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 13:04 |Laty je o 50 procent lepší než Procházka,to nemá cenu ani nějak rozebírat.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Sedrousek před 10 lety 26.08.2014 14:07 |Hlavně to každý vidí tak věřím že i Vrba to ví a že mu dá šanci aspoň na chvili (poločas)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
stromovous (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:34 |Na tý nominaci je ale kladem to, že Koubek v Plzni ani Jarda Hřebík ve Spartě nebudou mít v reprepauze kompletní kádr na nějaký to kvalitní potrénováníčko.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
honzah (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 11:54 |Latka je při současné stoperská mizérii jasný aspirant reprezentačního základu, tady dělá Vrba velkou chybu zejména s Procházkou.
Naopak Škoda pro mě reprezentačním hráčem ještě pořád není, ale při současné formě bych ho asi také viděl někde na hraně nominace.
Otázka je, zda tam nemohl dát třeba 1 - 2 hráče Jablonce (Kopic?, Novák?), ale zase tolik je nesleduji. Kováč by se také dal nouzově ukecat, na té Spartě je to (při zranění Holka) jednooký mezi slepými.
K Vydrovi bych vzal Lafatu rovnou (dlouhodobě máme jen dva dobré útočníky - zraněného Kozáka a právě Lafatu) a k tomu zauvažoval mezi Necidem a tím Škodou.
Nejproblémovější v nominaci jsou Bičík, Procházka, Dočkal, Hořava a možná i Petržela. Než Kadlece, to bych asi vzal radši Sivoka/Kováče.
Myslím, že Vrba by měl projevit více odvahy při povolávání nových tváří, v téhle situaci asi není co ztratit.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
klimi před 10 lety 26.08.2014 11:57 |Tak Kováče bych vůbec nebral, to je tragéd.
Lafata letos nic nepředvedl, pokud tedy chceš vybírat podle aktuální formy.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 12:05 |5 - 6 branek Estoncům a 3 Švédům...když se dostane do 2-3 šancí, tak jeden gól dá...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
klimi před 10 lety 26.08.2014 13:00 |Jenže to je ono, když se do těch šancí dostane. Když se do šance dostal Škoda, tak to taky dal, to samé Wágner, Chramosta,...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 13:58 |uvidíme ve čtvrtek...jestli bude lepší Necid nebo Lafata, ten pojede předpokládám...jen bych neřekl, že je Lafata k ničemu...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 13:08 |Těm Estoncům bych dal tři i já.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 13:55 |vážně ? :-D
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jarodo57 před 10 lety 26.08.2014 14:45 |Pevně Ti Bongore věřím,že těm Estoncům bys ty 3 gĺy dal taky .
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:09 |Kováč? Proč tam není Kalas?
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ryange před 10 lety 26.08.2014 12:12 |Kalas nehraje ani v Kolíně, myslím že snad není ani na lávce..
Re: Statistické okénko - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 12:15 |Na lavce je. Kdo neni ani na lavce, je V. Kadlec ve Frankfurtu, zazracne dite ceskeho fotbalu s potencialem vetsim nez Gotze :o)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Tomski před 10 lety 26.08.2014 12:18 |tak oni jsou na něj zlý...mluví na něj německy a on jim nerozumí :-D profík...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ryange před 10 lety 26.08.2014 12:22 |Ale bacha, je mezi náhradníky..! Aspoň že ten jejich seznam dává trochu smysl.. :))
Re: Statistické okénko - 5. kolo
janko (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 13:11 |Také si užívám současnou kariéru drahokamu českého fotbalu. To bylo keců jak mu Frankfurt bude vyhovovat a jaký je to dobrý mezistupeň do velkoklubu. Bublina splaskla. Myslím si, že na namistrovaného zkérovaného líného zmrdečka který není schopen po roce v německu mluvit německy asi nejsou zvědavý...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
jesperx před 10 lety 27.08.2014 07:19 |Do roka ho s velkou pompou přivede Sparta na hostovačku:-)Pak bych to po roce viděl na nějaké to Turecko. Inu český Mario...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 13:11 |A Ty by sis ho quelhi posadil na lávku?Nic neumí a ještě má nemožnou hubu.Ale jeho prodej byl skutečný majstrštyk našich sportovních čmárálků.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bhcak před 10 lety 26.08.2014 16:16 |Dneska mě strašně pobavilo v diskuzi pod nějakým článkem o nominaci rozhořčení jakéhosi sparťana, který se vztekal, že Frankfurt tak strašně nespravedlivě a ohavně přivádí další útočníky a je v tom prý také jasný úmysl, aby si ten jejich klenot Venca ani nekopnul :D
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 16:39 |To je normální,oni jsou těmi věčnými chvalozpěvy a vynášením až do vesmíru tak zblblí,že nakonec uvěří i všem těm nesmyslům o jejich výjimečnosti.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:19 |Kalas bude podle mého taky s U21, kam ještě spadá.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 12:20 |Je tam. Stejne jako treba Petrak.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:24 |Jj, už na to koukám. Ta U21 ale popravdě vypadá skoro líp než dospělá repre...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 12:26 |Taky jsem si říkal...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:27 |Snad se povede generační obměna, na kterou bych být Vrbou už pomalu začínala myslet.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
SvatyBojovnik (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 12:15 |Jojo Kováč má spíše plno řečí jak kdo by měl bojovat, ale on sám je z formy.. Přiznám se že co byl holanďan DeBilek u kormidla tak jsem repre ignoroval,ale ono to asi lepší nebude...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 14:37 |A pravidelné konspirační okénko: http://fotbal.hattrick.cz/slavia-vede-chrani-chvalovsky-pred-sudimi-vyleze-sparta-katakomb-2/
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Mike před 10 lety 26.08.2014 14:52 |Tak konspirační nevím, nicméně jeho články se mi líbí, i když třeba názorově nesouhlasím. Nebojí se jít do hloubky, snaží se osvětlit
příčiny úspěchů nebo neúspěchů klubů a nemá rád rozhodčí, které podle mě po zásluze a svých mnoholetých zkušenostech zná jako své boty, a nebojí se je nazývat mafiány.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kara (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 14:57 |Já myslela spíš z hlediska obsahu, Procházkovy články se mi také obecně líbí, je to z valné části velice chytré psaní.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 16:57 |Sám bych to nenapsal líp,ještě že pár takových Novinářů existuje.
Sparta- trenér
Mike před 10 lety 26.08.2014 14:37 |Vůbec to sem nepatří, až chcípne sousedovi koza. Nicméně ta poslední věta v tom článku je naprosto úchvatná, proto k pěkné náladě zde na fóru při vedení v tabulce to sem dávám pro pobavení- http://sport.aktualne.cz/sparta-veri-v-lavicku-nema-totiz-nahradu-rada-je-snad-vtip/r~1c1b17802c6a11e480e50025900fea04/
Re: Sparta- trenér
spino před 10 lety 26.08.2014 14:48 |Csaplár a Hřebík = to by byla dvojka snů. :DDD
Re: Sparta- trenér
Navyseals před 10 lety 26.08.2014 15:26 |to by půlka kádru nevěděla, co má hrát
Re: Sparta- trenér
Mike před 10 lety 26.08.2014 15:28 |Tak vykrývat hlavně prostor a vnímat časoprostror.
Ale o Hřebíkovi při současném rudém úpadku nšjak není slyšet, asi špatně nastavil koncepci.
Re: Sparta- trenér
Navyseals před 10 lety 26.08.2014 15:41 |tak je tak, když se o tým starají dva lidi s absolutně odlišným přístupem k fotbalu
Re: Sparta- trenér
bongor před 10 lety 26.08.2014 16:59 |A ty si myslíš,že to teďka vědí?V nejhorším by půlka hrála podle lidovek Hřebíka,půlka podle symfonie Csaplára
Re: Sparta- trenér
Khadgar před 10 lety 26.08.2014 14:52 |Luděk Mádl umí :)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 26.08.2014 15:49 |tak ty známky pro rozhodčí jsou opět výživný, Kocourek v Jablonci 7 i když písknul za stavu 0:0 neexistující ofsajd Jihlavě, která mohla jít 2 na 1, a ten Kovařík taky hezký ani zmínka o kartách pro Vacka s Dočkalem
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 17:01 |Prej ty známky dává sama Dáša,aby to novináři nekazili.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 18:32 |A estébák ji u toho masíruje ve sprše švába :-)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 18:49 |To může ale bejt docela zajímavej šváb.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 20:00 |Tak to nevím,ale prý své o tom ví Horník a spol :-)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
rossobianco před 10 lety 29.08.2014 13:30 |Buďme spravedliví-vyčítat hlavnímu špatně posouzený ofsajd přeci opravdu není úplně na místě,to má přeci na starosti pomezní...
Jinak s Dočkalem samozřejmě souhlas,tady se patrně projevila neblahá tendence leckdy přehlížet či zlehčovat omyly jen proto,že nakonec náhodou neovlivnily výsledek-Dočkal rozhodně dohrát neměl,i kdyby měl za tu potyčku,co vyvolal,dostat jen žlutou,tak měl rozhodně vyfasovat jednu i za ten divadelní pokusně penaltový pád bezprostředně předtím,který mu soupeř oprávněně vyčítal.
Na druhou stranu je přece jen vidět,že se časy změnily k lepšímu-za machovsko-horníkovsko-peltovské éry by za tohoto stavu a navíc na Letné bylo i takovéto okaté divadýlko 100% penalta pro domácí...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
podol (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 15:55 |S komentáři ohledně nominací "nároďáku" i objektivitě sportovních
novinářů plně souhlasím. Stačilo mi prolistovat deník Sport, několik
stránek o soupeři z Letné a také o Slavii - vyhrála nezaslouženě díky
rozhodčímu, je to jen o štěstí.........Zase si je delší dobu odpustím.
Jediné východisko z tohoto kruhu vidím v obrodě Slavie, když bude
pokračovat zvýší se návštěvy, nejen o slávisty, ale i o sympatizanty,
kteří přijdou aby viděli pěkný a svižný fotbal. Pro dobro fotbalu by měli "Vládci Prahy" padnout na samé dno, vezmi ďas koeficient.
Jinak to bude pokračovat dále spojenými silami "nosiči tašek", rozhodčími i novináři. Bohužel, ač se mi to píše těžko, týká se to
i národního týmu.
Podol
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 26.08.2014 17:06 |To si zvykej podole,Slavia vždycky vyhraje nezaslouženě,jsi už přeci dospělej.Oni to tam mají už předtištěný,jen doplňují jména soupeřů,rozhodčích a výsledek.Jenom to poslední obou nemohli používat,moc jsme nevyhrávali.ale teď to napraví za všechny ty zkažený sezony.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Thane (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 16:29 |Tak jsem koukal na hodnoceni rozhodcich a musim rict ze se mi to celke libi..teda slovne. Stejny znamky pro rozhodci co podle nich udela jednu chybu a pet chyb je ulet..mluvim o zapasech ktere jsem videl. Jako nebylo tam vsechno ale od prvniho kola tam pokrok vidim..
Re: Statistické okénko - 5. kolo
mirecek1111 před 10 lety 26.08.2014 17:25 |nevite jestli je nekde zaznam zapasu s Plzni? Na Ceske televizi se mi ho nedari najit.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Navyseals před 10 lety 26.08.2014 17:28 |http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10114956110-fotbal/214471291122033-sk-slavia-praha-fc-viktoria-plzen
Pravidla
Mike před 10 lety 26.08.2014 18:41 |Dokoukal jsem nyní záznam našeho zápasu, prosím, zda je tady nějaký pravidlový expert. Jak Limberský trefil nezaviněně Vukadinoviče vysokou nohou do nosu, neměl se pískat faul, nebo se posuzuje jenom úmyslná vysoká noha? V hokeji se taky trestá i nezaviněný faul vysokou hokejkou, i když lecdky je to nešťastná háhoda, ale hráč je zodpovědný za svoji hůl. Děkuji.
Re: Pravidla
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 20:02 |Ve výkladu pravidel jsem našel toto: (10) Každé kopnutí nebo pokus o kopnutí soupeře, i kdyby k němu došlo v boji o míč, musí rozhodčí potrestat, došlo-li k němu podle jeho názoru z nedbalosti, bezohlednosti nebo za použití nepřiměřené síly.
Re: Pravidla
japhy před 10 lety 26.08.2014 20:04 |Stokrát si můžu myslet, že tam tu nohu nechal zbytečně dlouho, ale tohle by se asi pískat nemělo. Prostě souboj, pád a nešťastný zásah.
Re: Pravidla
Mike před 10 lety 26.08.2014 20:34 |Děkuji, asi to nebyla ani nedbalost, bezohlednost nebo použití nepřiměřené síly, takže v pořádku, že to neodpískal.
Re: Pravidla
Kenny před 10 lety 26.08.2014 21:25 |Jasnej faul, co jiného je potom nedbalost?
Re: Pravidla
jesperx před 10 lety 27.08.2014 07:22 |Na MS v zápase Francie-teď už přesně nevím zda se Švýcarskem ,nejspíš ano, dal galský kohout gól po také nezaviněné, ale mnohem hůře vypadající situaci...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 20:47 |Trochu z jiného soudku. V poháru, jak známo, hrajeme na Žižkově s Viktorkou. Nevím, zda jste to někdo zaznamenal, ale jsou znepokojivé informace o výkonech sudích na Žižkově a vzhledem k tomu, že se tam vrátil nechvalně známý Ivan Horník, není se čemu divit. Prostě v tom zase jedou !!!
Zloba, vztek. Na trávníku Viktorie Žižkov ztroskotal fotbalový Varnsdorf v nedělním druholigovém zápase 0:3 a poražený trenér Zdenko Frťala soptil. „Utkání mě hodně rozlítilo. Do stavu 0:3 jsme hráli jako proti čtrnácti, to by tady zřejmě nebodoval ani Bayern Mnichov,“ naznačil Frťala, že ho naštval výkon tří rozhodčích. „Po utkání jsem se ‚nějakým‘ nedopatřením ani nedostal na tiskovou konferenci, abych se k zápasu vyjádřil. Chci poděkovat hráčům, že to zvládli po morální stránce a nenechali se vyprovokovat k negativním komentářům.“
Až budeme hrát na Žižkově pohár, tak jediná šance jak to eliminovat je plný stadion fanoušků Slavie a vytvářet permanentní tlak na rozhodčího. Jinak budou velké problémy.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
quelhar (admin) před 10 lety 26.08.2014 20:53 |Taky myslím, že zápas na Žižkově nebude nijak jednoduchý, i když budou (snad) postrádat Bazala. Pokud vím, tak na zápase byl subHuman, tak se třeba vyjádří, já jsem někde četl, že tam nic zásadního nebylo a Varnsdorf byl v tom zápase prostě jen daleko horší.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Kenny před 10 lety 26.08.2014 21:30 |Kamarád tam byl a tvrdil že se skutečně nic mimořádného nedělo. Jen trenér hostů neustále brečel a dožadoval se karet po každém zákroku domácích. Mimochodem kamarád není žižkovák.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
lassiter před 10 lety 26.08.2014 21:35 |Já jsem tam taktéž byl... pískal to Paták, penalta na Varnsdorf byla jasná, dál v podstatě neměl důvod je nějak zásadně tlačit, protože první poločas hrál Žižkov opravdu hodně dobře a nebylo moc co řešit. Možná na ně byl trochu přísnější, ale maximálně tradičních deset procent pro domácí..., tedy kromě jednoho jasného faulu na půlce, který bůhví proč nepísknul, a hráč Varnsdorfu trošku vytek. Jinak to tam nebude nic lehkýho, jsou všichni mladí, rychlí, běhaví, celkem fotbaloví a ještě sparťani... :-)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 21:37 |Nevím, zápas jsem taky neviděl, ale takhle jednoznačné vyjádření trenéra naposledy pamatuju od Luboše Kozla, když trénoval Slavii "B" a prohráli jsme doma se Střížkovem. A Luboš tehdy mluvil velice podobně jako Frťala že zápas byl o ničem a že jediným pozitivem je, že se hráči nenechali vyprovokovat. Oba trenéři jsou bývalí ligoví fotbalisté a myslím, že ví o čem mluví... Ale uvidíme, jaký názor má subHuman.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 22:01 |Jak říkají Angláni, jednou je to smůla, dvakrát už nedbalost nebo jako v tomto případě záměr. Frťala asi bude pěkně ubrečenej trenér.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
knl66 (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 23:05 |To je trochu jinak.
Je to už v knížce "Maratonský běžec" (později film "Maratonec", Dustin Hoffmann) je: ,poprvé je to náhoda, podruhé úmysl, potřetí nepřátelská akce´. Narážka na různé špionážní akce.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Barra před 10 lety 27.08.2014 08:10 |Marathon man napsal William Goldman v 1974, autor vyroku byl Ian Fleming a jeho James Bond v knize Goldfinger z roku 1959.
http://en.m.wikiquote.org/wiki/Ian_Fleming
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 27.08.2014 19:44 |knl66 - výrok, který jsem použil já je z 80 let a zazněl v seriálu Profesionálové.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 27.08.2014 07:43 |Žižkov je defakto béčko sralty,do toho Ivánek,který strašně touží po tom,aby autoři "Ivánku,kamaráde" k tomu mohli napsat druhej díl.
My ještě jsme jim tam půjčili kvalitního Bazala,bude to maso.Počítám ,že vyprovokujou Alda,aby dostal několik stopek.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 27.08.2014 19:23 |Vykartování Alda by bylo nepříjemné, ale od nich je možný čekat ještě horší věci. Co pamatuju, tam nám několik hráčů přímo odrovnali.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 27.08.2014 19:52 |To mám Láďo právě na mysli.Můžou nám někoho zprasit.Viník dostane žlutou,náš si nezahraje několik zápasů.Nevěřím,že by to Aldo nechal bez povšimnutí.Za chvíli ponesou dalšího hráče,ale slávista to nebude.A Aldo samozřejmě dostane redku.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 27.08.2014 20:39 |Jasně, to máš pravdu, já bych koupil dva nebo tři velký (aspoň 190 cm) a silný chlapce z Afriky (Kamerun, Pobřeží Slonoviny) a ty by neodrovnali. Dneska je to stále víc o soubojích a o přetlačování nejen ve vápně, moc by se hodili a obzvláště na Žižkově.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Dobi před 10 lety 27.08.2014 22:20 |Po obrovsky nadějném a nečekaném "vpádu" do sestavy tam sparťan Stracený oddělal v roce 2007 Feryho Dřížďala a ten se už do formy nikdy nedostal...Nemám je rád už od roku 1965, kdy se nás taky snažili pokopat při spanilém návratu do ligy...
Liga mistrů 2015/2016
Mike před 10 lety 26.08.2014 23:10 |Tak se kocháme pohledem na tabulku v pravém sloupečku, pěkný pohled je i na levý sloupek Ligy mistrů 2015/2016.
Každý takový pohled potěší, i když je to po pouhých 5 kolech, ale přece...
http://www.coen.wz.cz/nextlm.htm
Re: Liga mistrů 2015/2016
Mike před 10 lety 26.08.2014 23:11 |Samozřejmě v levém sloupečku této stránky, už jsem z toho vedení v tabulce nějaký zblblý.
Re: Liga mistrů 2015/2016
slaviator před 10 lety 27.08.2014 00:36 |Prostě Aleš mel předtím pravdu, ze Slavie do tři let půjde do LM :-))) Bože, to by sparťanům a plzenakum asi prasklý cur*** kdybychom jim primej postup do LM vyfoukli zrovna my
Re: Liga mistrů 2015/2016
slaviator před 10 lety 27.08.2014 00:50 |Teda na prime postup si budeme muset ještě počkat :-D
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Maeden (přítel SN) před 10 lety 26.08.2014 23:59 |OT ceny na Zizkaperk: 180/150 Kc za 3. kolo poharu v te arene zoufalstvi. To jsou svine! Jsem zvedav, co na to jejich fandove.
http://www.fkvz.cz/novinka.asp?id=17613&typ=
Re: Statistické okénko - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 27.08.2014 16:24 |Je to krásné, kéž by to už takhle zůstalo. Sparta má doma Jablonec, takže Pelta jim to zase asi nechá. Nás čeká těžký zápas v Boleslavi, aspoň bodík. Plzeň s Duklou to bude taky zajímavé, pak týden pauza. A máme doma Brno, tak tam by to mělo být za 3 body. Teplice hostí Spartu, snad taky předvedou výkon jako proti nám a další pražské derby Dukla s Bohemkou taky zajímavý zápas. A pozor Plzeň do Liberce. Juniorská liga taky výborně jsme druzí pouze o skóre za Bolkou.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 27.08.2014 20:00 |No nevím,ale mně to připadá,že má cinklouš tak vysoké ambice,že jim body dobrovolně nevěnuje.Teď zase koupil nejlepšího hráče myslím Lotyšské ligy,ten asi levnej nebyl.Mimochodem by mě zajímalo,kdyby se někdo začal zajímat o původ peněz,se kterými
Jablonec hospodaří.Návštěvy nulové,sponzoři?Na co by asi strkali peníze do bezvýznamného provinčního mužstva.Asi si vypůjčil od strýčka,nebo mu půjčily děti.A nebo že by zbylo pár drobných z cinklého jara?
Re: Statistické okénko - 5. kolo
vlk30 (přítel SN) před 10 lety 27.08.2014 20:38 |Víceméně jsou tam dvě varinaty jede v těžkejch vratkách a dál má investory který do určitých hráčů naserou prachy a pak budou mít zisk z jejich prodeje a že ty hráče zobchodovat umí o tom není sporu.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
slaviator před 10 lety 27.08.2014 22:21 |Nakupuje a prodává pozemky na Jablonecku a dostává desátek od klubů z dotaci - kdo předem nezaplatí desátek, ten nedostane dotaci...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 28.08.2014 08:28 |Nejvyšší čas,aby prošel zákon o dokazování původu kapitálu,nějak to drhne za všech parlamentů i vlád.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 27.08.2014 16:43 |Ještě k repre, fakt tam jsou docela zajímavá nová jména, že pane Vrbo?tým složený téměř celý z hráčů Sparty a Plzně ať už ze současných či bývalých dostalo se i na brankáře Bičíka, který předvedl jediný povedený zápas s průměrným Zwolle a Pilaře. V útoku pouze warfordský Vydra to také o něčem svědčí...
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Markus před 10 lety 27.08.2014 17:18 |Máš pravdu, ale s tím my těžko něco zmůžeme. Raději věnujme energii věcem přímo se dotýkajících Slavie. On tu mizérii svaz taky nemůže vydržet věčně, i tím co předvádí jejich slavný výběr přichází o prachy od sponzorů a jak nemají prasátka všechna plná korýtka, začnou kout pikle proti sobě. To mi vyhovuje :)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
bongor před 10 lety 27.08.2014 20:02 |O tom si přečti zajímavé úvahy na teletextu Prima,tam píšou hodně dobře.
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Ladislav (přítel SN) před 10 lety 27.08.2014 22:43 |Prima to přebírá z portálu efotbal.cz
Re: Statistické okénko - 5. kolo
Petr9608 před 10 lety 28.08.2014 12:29 |http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-utocnik-tomas-pekhart-prestup-z-norimberku-do-ingolstadtu-1kn-/fot_zahranici.aspx?c=A140828_120230_fot_zahranici_pes
To je skutečně kariérní rozvoj. V nejlepšim fotbalovym věku korzovat po 2. Bundeslize (jakkoliv to není špatná soutěž)
Re: Statistické okénko - 5. kolo
zeleznik2 před 10 lety 29.08.2014 12:37 |Ještě k ruce Nitrianského: http://www.efotbal.cz/clanek-136480-Damkova-se-asi-myli-Podle-odstavce-21-Plzen-proti-Slavii-kopat-penaltu-nemela.html
takže je to jasné penalta být neměla, v tom případě tedy ani trestný kop se neměl zahrávat, jinak nikde se neřeší Řezníkova ruka, který očividně byla.