Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 4. kolo

Slavia poprvé v sezóně ztratila body, když ji výrazně přehrály Teplice, konečný výsledek 1:2 je k ní ještě velmi milosrdný. V tradiční rubrice najdete opět několik statistických zajímavostí a souhrn dění na ostatních ligových trávnících.

Slavia na začátku sezóny opravdu nedělá radost příznivcům Fanklubu defenzivního fotbalu. Počtvrté v řadě totiž v jejím zápase padly alespoň tři branky. Celkově ve čtyřech zápasech Slavie padlo již 15 branek, to je průměr 3,75 branky na jedno utkání. V této bilanci je lepší než Slavia už jen Plzeň, v jejíž zápasech padlo branek 16, což dává průměr přesně 4 branky na zápas. Jsou tedy všechny předpoklady pro to, aby vzájemný zápas Slavie s Plzní v příštím kole byl brankově velmi bohatý - utkají se v něm spolu nejen první dva týmy tabulky, ale také týmy s nejsilnější ofenzivou (Plzeň 13 vstřelených branek, Slavia 10). Žádný jiný zápas příštího kola nemůže atraktivitou konkurovat souboji sešívaných s favoritem z Plzně. A to ani nemusíme brát v potaz fakt, že na lavičce Plzně přijede do Edenu Miroslav Koubek, který se za dramatických okolností se Slavií loučil před půl rokem.

V tomto kole se Slavia rozloučila s první příčkou tabulky, na které se - a to si přiznejme - ocitla tak trochu shodou okolností. V Teplicích, kde to silnější týmy (mezi které by se Slavia ráda letos zařadila) mají obzvlášť těžké, narazila na soupeře, kterému se nedokázala vyrovnat. Připomeňme však, jak dopadly silné týmy v Teplicích minulou sezónu: Sparta tam inkasovala během 40 minut tři branky (shodou okolností postupně od Litsingiho, Nivalda a třetí branku dal stoper Jablonský) a odjela s porážkou 3:1, která byla do pátku její jedinou ligovou porážkou v roce 2014. Plzeň z Teplic na konci října 2013 odjížděla také bez bodu, výhru domácích 1:0 zařídil brankou opět Nivaldo. Mladá Boleslav si naopak na jaře odvezla všechny body za výhru 1:0, branku vstřelil Ščuk. Liberec odjel už v chladném listopadu z Teplic s remízou 1:1, když po velkém počtu neproměněných šancí domácích vyrovnával v posledních minutách zápasu Pimpara. Teplice minulou sezónu zvítězily doma v deseti z celkového počtu 15 zápasů (lepší v tomto ohledu byla jen Sparta (15) a Mladá Boleslav (11)), mimo Boleslavi a Liberce si ze Stínadel odvezli body ale už jen slabší týmy - Znojmo, Brno a Ostrava.

O nebývalé úspěšnosti Slavie při střílení branek už jsme psali několikrát, díky čtenáři Mikovi víme, že jeden hráč sešívaných dal branku v každém z úvodních čtyřech ligových zápasů po předlouhých 59 letech, když naposledy se to povedlo Otovi Hemelemu v roce 1955. Milan Škoda tak může v této bilanci zůstat zapsán v klubové kronice klidně na dlouhá desetiletí. Pozornost bychom však měli věnovat také brankám inkasovaným. Slavia sice měla v úvodních kolech poměrně těžký los, přesto však více než pět inkasovaných branek, které mají sešívaní na kontě, najdeme jen u pěti týmů ze samého chvostu ligové tabulky (Bohemians, Příbram, Budějovice, Hradec a Jihlava). Karel Hrubeš si ani v jednom utkání nepřipsal čisté konto a ani nadcházející zápasy s Plzní a Mladou Boleslaví nejsou zrovna z kategorie jednoduchých. Dlouhých sérií s alespoň jedním inkasovaným gólem samozřejmě najdeme z pochopitelných důvodů v minulých sezónách mnoho a také v mistrovské sezóně 2008/09 měla Slavia takové série dvě (jednu čtyřzápasovou a jednu dokonce pětizápasovou), o sezónu dříve, když slavili sešívaní titul, však měla nejdelší série s inkasovanou brankou délku jen tří zápasů a nastala až mezi 26. a 28. kolem.

Na závěr statistického okénka opět krátce k dění na ostatních ligových trávnících. Radost většině příznivců Slavie udělal její rival z druhého břehu Vltavy, když doma nedokázal vstřelit branku Baníku Ostrava a skončil bez bodu. Tím skončila sparťanská série 28 ligových utkání, ve kterých vstřelila branku - naposled vyšla naprázdno v 5. kole minulé sezóny v Plzni. Plzeň si doma hladce poradila s odevzdaným Hradcem Králové, přitom kopala ve čtvrtém ligovém zápase už třetí penaltu. Zatímco Slavia drží sérii 66 utkání bez pokutového kopu, Plzeň jich během té doby kopala 19.

Dva body za Slavií se v tabulce seřadilo trio pohárových adeptů. Slovácko ve třetím domácím zápase podruhé v sezóně vyhrálo, pomohly mu především dvě červené karty pro hráče Jihlavy a další dvě branky Libora Doška. V dalším kole jede Slovácko na hřiště Hradce Králové, což bude z mého pohledu velmi zajímavá konfrontace. Branky začala střílet také Mladá Boleslav, která splnila povinnost, když získala tři body v jednom z nejlehčích zápasů celé sezóny - doma proti Příbrami. Brzká červená karta pro soupeře spolu s výhodou penalty jistě neuškodila. Zda se Boleslav dostává do odpovídající formy však lépe ukáže zápas v Budějovicích v příštím kole. Třetím sedmibodovým týmem je Jablonec, který vyhrál těžší zápas v Ďolíčku, kde domácí kladli překvapivě docela malý odpor. Příští kolo hostí Jablonec Jihlavu, což může lehce znamenat konec pro hostujícího trenéra Radu.

Za touto trojicí je v tabulce Dukla, která musí naopak příznivcům Fanklubu defenzivního fotbalu dělat velkou radost, jelikož nasbírala ve čtyřech zápasech skóre 2:1 a má tak nejlepší obranu v lize. V pátek udržela nulu i v Liberci, který má tak v lize stále jen tři body za tři remízy. Zajímavostí je, že Slovácko, Ostrava i Liberec v sezóně prohráli ze čtyř zápasů pouze jednou, a to se Slavií, což naznačuje, že los sešívaných opravdu nebyl na začátku sezóny příliš příznivý a tato tři vítězství jsou velice cenná. V posledním zápase, který jsme ještě nezmínili, padla remíza 2:2 mezi Brnem a Budějovicemi, což je jistě pro domácí nepříjemná ztráta, zvlášť když dvakrát vedli. Za hosty si připsal už druhou branku v sezóně Štěpán Koreš.

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 12:28 |  
    0 0

    Jako vždy pěkné.

    OT: Co myslíte smíří se Čech s pozicí dvojky nebo půjde jinam?? Já myslim, že odejde.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Kornovo     před 10 lety 19.08.2014 12:42 |  
      0 0

      nevim no. neni uz moc casu na prestup, vetsina top klubu ma golmany vyresene, i jeho milovana barcelona a jeho decka chodi v londyne do skolky. myslim si, ze minimalne do zimy zustane. vcera jsem koukal na chelsea chvili a fabregas zahral skvele, jasny lidr tymu. nahravka na schurrleho gol jako z rise snu :)

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Khadgar     před 10 lety 19.08.2014 12:51 |  
        0 0

        Zima nedává moc smysl, to by ten top tým, do kterého chce, nesměl hrát na jaře LM. Spíš mu zkusí sehnat něco teď...

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Kara (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 13:27 |  
          0 0

          Včera se v jedné diskusi objevil poměrně zajímavý názor, že taky může zůstat, protože si myslí na místo v managementu, což taky není zcestná úvaha, byť by klidně ještě pár let chytat mohl.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 13:33 |  
            0 0

            To by se dalo pochopit, kdyby mu chybel rok do duchodu, ale kdyz muze chytat jeste nekolik let..

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              Kara (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 13:38 |  
              0 0

              Jasně, to je určitě argument proti. Na druhou stranu v té Anglii je už jeho rodina usazená, je otázka, jestli by to nemohl být taky faktor.

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                Thane (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 13:57 |  
                0 0

                To je pravda, ale ja moc neverim, ze by odepsal zbytek aktivni kariery. Dost se napsalo o tom, jak v lete makal..pokud by se rozhod pro rodinu, nez aby ji tahal treba do Madridu, tak ovsem respekt. Pravda je ze tyhle aspekty zvota se casto podcenuji.

                • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                  Kara (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 14:04 |  
                  0 0

                  Jj, taky to v těch spekulacích sleduju, že se tohle nebere v potaz, i když třeba takovej Latka explicitně přiznal, že Slavia byla volba mimo jiné kvůli rodině. Jsem na to moc zvědavá, pravdou je, že dokud děti nechodí do školy, je to asi obecně snazší.

                  • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                    Vhoo (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 15:41 |  
                    0 0

                    z jeho pohledu by mi přišlo nejlogičtější odejít a zůstat v londýně, takový Arsenal nemá zrovna světového golmana.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        mike-k (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 14:01 |  
        0 0

        já si myslím, že takové PSG bude teď celkem tlačit na pilu.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      tantalos     před 10 lety 19.08.2014 15:17 |  
      0 0

      Češi už se dávno smířily s ještě horším postavením

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Kornovo     před 10 lety 19.08.2014 16:50 |  
      0 0

      v parizi by musel bojovat o misto stejne jako v londyne, pral jsem mu barcu ale ta koupila 2 nove brankare. real je nesmysl, ale mozna by pro nej bylo pekne monako, pres diru stelekelenburga by se prosadil jak nic a ten klub je dobry, navic cechy je ve francii jak doma

  2. Plzeň

    Mike     před 10 lety 19.08.2014 14:34 |  
    0 0

    Jako vždy výborný článek, rád si ho vždy přečtu, na některé vybrané statistiky by byla pyšná i NHL, a to jich tam vedou stovky. Děkuji za zmínku mé maličkosti v Tvém článku.
    Zatím se tady řeší Čech, já bych nechal Londýn Londýnem a raději bych rozproudil diskuzi na téma hlavní město versus město piva, tudíž magnet přístího kola o čelo tabulky.
    Kdyby mi někdo před měsícem řekl, že budeme druzí v tabulce, Sparta pod námi /a to její soupeře v prvních 4 kolech považuji za papírově lehčí, než jsme měli my/, a že vypadnou z kvalifikace Ligy mistrů už ve 3.předkole, asi bych ho poslal do Bohnic.
    Ale dalšího zápasu s Plzní se docela bojím. Plzeň momentálně hraje dobře, větří šanci odskočit Spartě při jejím našlapaném programu a celkem těžkému ligovému losu / Dukla, Jablonec, Teplice/. Navíc je tady faktor Koubek a jeho odejití z Edenu.
    Pokud porovnám sestavy, tak vyjma Latky /který nemusí být k dispozici/, a Boudjeemy v plné formě ,má Plzeň podle mě na každém postu lepšího hráče, a to i včetně náhradníků, než my.
    Bude to velmi těžký zápas, tady by se mělo projevit to, že trenér Beránek patří mezi naše nejlepší kouče a ušít na Plzeň tu nejlepší taktiku, a trefit sestavu a rozestavení. Jakou, to netuším, nejsem trenér, jsem jenom zdejší krafal.
    Představa větrání Nitrianského dvojicí Limberský- Pilař mě už teď posílá do mrákotného stavu. Juhar na druhé straně by měl Petrželovi stačit aspoň běžecky.
    Ale míč je kulatý, každý zápas má svůj vývoj, a díky tomu, že máme slušně nahráno, nemusíme se stresovat, že když se prohraje, propadneme se někam k sestupovým příčkám. To nehrozí i díky tomu, že se mužstva navzájem obírají o body remízami.
    Pokud vezmu předpoklad, že v dohrávce Teplice porazí Budějovice, tak po 4 odehraných kolech více než polovina týmů - přesně 9 /!/- zvítězila pouze jednou a 5 nezvítězilo vůbec. Takže bodový polštář je solidní do dalších kol.
    Nevím, jaký zápas bude mít průběh, ale před výkopem bych bral i remízu, i když něco ztratíme v tabulce pravdy.

    • Re: Plzeň

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 14:54 |  
      0 0

      Mas pravdu Miku, Plzen ma lepsiho hrace na kazdem postu. Ale je to tymovy sport, takze kdyz podame dobry vykon jako tym, muzem neco dokazat. Jasne ze Nitriansky nebo Juhar toho budou mit na krajich plny kecky, ale kdyz se budou kluci dobre zajistovat, je to hratelny. Dobra obrana, nedat souperi prostor a rychle a primocare utocit. Bude to tezky, ale tym na to mame. Budu spokojenej, kdyz to bude peknej fotbal a nedame souperi nic zadarmo.

      • Re: Plzeň

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 14:55 |  
        0 0

        Konecne rumuni ukazali cestu, plzen si s jejich brejky nevedela rady.

        • Re: Plzeň

          birkin     před 10 lety 19.08.2014 15:07 |  
          0 0

          otazka je, jestli rumuni taky nemeli na kazdym postu lepsiho hrace nez plzen...

          • Re: Plzeň

            Navyseals     před 10 lety 19.08.2014 15:30 |  
            0 0

            Plzeň je závislá na Limberským s Pilařem a Sparta zase na Kadeřábkovi s Matějovským. To, že mají na každým postu lepšího hráče je nesmysl, plzeňská obrana je jak cedník a buzny hrajou nekoukatelnej fotbal. To, že dala Plzeň 4 góly trapnýmu Hradci vůbec nic neznamená, jeden ještě navíc dali z penalty.

            • Re: Plzeň

              birkin     před 10 lety 19.08.2014 15:44 |  
              0 0

              ale ja mel na mysli skutecny rumuny:-D a predpokladam, ze Martyni take...jako Plojest;-)

              • Re: Plzeň

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 15:53 |  
                0 0

                jojo, myslel jsem skutecny rumuny, ne pseudorumuny..:)

                • Re: Plzeň

                  bongor     před 10 lety 19.08.2014 17:22 |  
                  0 0

                  No to bych prosil marty.

            • Re: Plzeň

              stromovous (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 16:44 |  
              0 0

              "To, že mají na každým postu lepšího hráče je nesmysl, plzeňská obrana je jak cedník"

              A který ty posty máme teda lepší my? Aha. Vezměme si za příklad jen ten jejich "cedník", jak píšeš. Je Kodr lebší než Hubník? Bílek lepší než Procházka? Juhar lepší než Limberský? Nintrianský než Řezník? Naši současní náhradníci Dostál s Dobrotkou než u nich momentálně mimo hru Rajtoral a Čišovský? Asi ne. :)

              • Re: Plzeň

                Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:51 |  
                0 0

                Pokud bude k dispozici Latka a Dobrotka tak si troufám říct, že stoperskou dvojci máme lepší.

                • Re: Plzeň

                  stromovous (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 19:18 |  
                  0 0

                  Tak celá debata se vede pod postem, ve kterém Mike napsal "vyjma Latky /který nemusí být k dispozici/, a Boudjeemy v plné formě". :)

                  To k tomu Latkovi.

                  A Dobrotka je momentálně u Beránka mezi stopery, zdá se, až na 4. místě.

                  Ale ano, pokud by hráli Latka s Dobrotkou, tak souhlasím a asi budeme mít lepší stoperskou dvojici, avšak tím ty "líp obsazený posty" asi končí (a to nemluvím o tom, že by odhadem 8 z 10 fotbalových fandů v ČR řeklo, že dvojice Procházka - Čišovský/Hubník je lepší než ta naše).

          • Re: Plzeň

            bongor     před 10 lety 19.08.2014 17:20 |  
            0 0

            To těžko,spíš nemají lepšího hráče na žádném postu.

        • Re: Plzeň

          knl66 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 17:51 |  
          0 0

          Tak on i ten odevzdaný a zoufalý noname Hradec si asi 2-3 loženky připravil. Že je neproměnili, to už je zase jiná věc. Ale s jejich brejky to Plzeň ,zvládala´ hlavně jen díky tomu, že to Hradec zadrbal.

    • Re: Plzeň

      quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 15:29 |  
      0 0

      Před zápasem s Teplicemi jsem psal, že dva body z dalších tří zápasů budou úspěch. Napoprvé nevyšlo nic, teď nás čeká další těžká zkouška, kde pro mě bude remíza dobrým výsledkem. Ať už tento zápas a další kolo v Boleslavi dopadne jakkoli, budeme stále v docela blízkém kontaktu s pohárovými příčkami (ne-li přímo na nich) a do konce podzimu nás budou čekat už jen dva papírově těžcí soupeři - Sparta a Jablonec, oba navíc doma. Tím ani náhodou neříkám, že budeme vítězit jak na běžícím pásu, ale z těch zbylých 10 utkání bychom dle mého měli 4-5 vyhrát a v pár dalších uhrát aspoň bod, pokud půjdeme nastolenou cestou a potvrdí se vzestup pod Beránkem. Tím bychom mohli na konci podzimu mít na kontě nějakých 26-28 bodů, což by jednak znamenalo prakticky jistou záchranu a jednak bychom byli v kontaktu s pohárovými příčkami (na páté místo v lize stačilo po 16 kolech v minulých sezónách 25, 24, 27, 27 a 26 bodů). A v ideálním případě by Slavia na jaře měla být silnější než na podzim.

      Ze zápasu proti Plzni mám však velký respekt. Je otázka, jak moc jsou vypovídající zápasy proti Budějovicím a Hradci, přeci jen to jsou oba nováčci v lize a minimálně Hradec byl dost odevzdaným soupeřem. Předpokládám, že Slavia v Edenu bude pro Plzeň těžším oříškem. Síla směrem dopředu je u Plzně stále neoddiskutovatelná, pokud chceme uspět, musíme být schopní podobně jako Ploješť testovat defenzivu Plzně, která má svá okénka. Především si myslím, že bychom v tomto zápase měli vyrovnat počet hráčů v záloze, ať nedostanou prostor Kolář, Hořava a Hrošovský. Proto bych být Beránkem postavil tentokrát opravdu pět záložníku a Škodu na hrot. Baéz se Zmrhalem a před nimi Boudjemaa, to mi přijde jako to nejlepší, co můžeme udělat, abychom se pokusili eliminovat hru zálohy Plzně; všichni tři jsou navíc dostatečně technicky vybavení, aby mohli hrozit i směrem dopředu.

      Na krajích bohužel není moc z čeho vybírat. Nitrianskému (je otázka, zda bude k dispozici už Mikula, pro jistotu předpokládám, že ne) i Juharovi musejí účinně pomáhat krajní záložníci. Pod minulým článkem jsem uvedl v základní sestavě na jednom křídle Pitáka, což je optimistická a útočná varianta. Jsem zvědavý, jak to vyřeší Beránek.

      Každopádně mějme na paměti, že v tabulce jsme někde, kam reálně zatím ještě nepatříme. Jsou pod námi týmy, které mají za sebou již delší cestu v budování a individuální kvalitou jsou srovnatelné (Slovácko, Boleslav, Teplice, Jablonec). Je přirozené, že v konfrontaci s těmito týmy (zvlášť venku) budeme ještě trochu zaostávat, a že absolutní česká špička v podobě Sparty a Plzně je ještě trochu jinde. I kdybychom oba následující zápasy prohrály, nebude to tragédie. Špatné by to bylo až kdybychom nedokázali porážet týmy, které jsou papírově slabší.

      • Re: Plzeň

        quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 15:32 |  
        0 0

        *prohráli

        • Re: Plzeň

          birkin     před 10 lety 19.08.2014 15:48 |  
          0 0

          nevim, mne teda Boudjemaa v teplicich docela zklamal...hlavne mi pripada totalne bez durazu, mozna je to otazka fyzicky, jak tu nekdo zminoval...nicmene souhlasim, ze 5 zalozniku to chce a tak to asi opravdu smeruje na toho DB.

      • Re: Plzeň

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 16:30 |  
        0 0

        Pěkný článek, ale zrovna jabka v budování kádru moc náskok nemaji, když peltaven k nim nacpal hromadu nových hráčů :)

        • Re: Plzeň

          quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 18:30 |  
          0 0

          Pelta k nim sice nacpal hromadu nových hráčů, ale přeci jen jim nějací hráči z minulé sezóny hrají - víc než ve Slavii, kde hraje Nitrianský (protože se zranil nový Mikula), Juhar (na nové pozici), Zmrhal a Škoda (na nové pozici). V Jablonci hrají Novák, Rossi, Kopic, Čížek, Doležal. Hrál by Beneš, kdyby se nezranil. Ta tvorba nového týmu tam je plynulejší než u nás.

      • Re: Plzeň

        Kornovo     před 10 lety 19.08.2014 17:00 |  
        0 0

        jakou jinou cestu mas na mysli s jabloncem, ktery ma noveho trenera a boleslavi, ktera ma dost odlisny kadr od lonska? tvuj obrat: v tabulce jsme tam, kam realne nepatrime nechapu. podle ceho se to meri? ten tym hraje na co ma, tzn kdyz ho teplicti nebo slovacti hraci rozhybali, tak se ukazali slabiny, ale je schopny hrat uplne nahore, teplice loni budiz inspiraci. nebo atletico madrid, taky podle tebe realne loni nepatrilo na 1. misto? to asi podle nikoho a nakonec brali titul, v LM jasne vyradili barcu a real ve finale 89 minut drtili. je to jen blby fotbal, neber to furt tak statisticky (jestli te dobre chapu) :)

        • Re: Plzeň

          bongor     před 10 lety 19.08.2014 17:28 |  
          0 0

          Jabka začínají,stejně jako my a jejich zásadní chybou je,že sesbírali
          po Evropě jména,nikoliv skutečnou kvalitu,snad s výjimkou Hubschmana.Obrovskou výhodu mají ve vlivu cinkloše,slabinu v nezájmu diváků.

    • Re: Plzeň

      zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:42 |  
      0 0

      Přesně tak, míč je kulatý, začíná se za stavu 0:0 a já bych se toho zápasu nebál, s Plzní jsme poslední dva roky drželi krok, vkládám do něj větší naději než s Teplicemi. Nitrianský snad hrát nebude a Petržela předvede výkon jako se Spartou. Brankař a obrana Plzně, taky není z nejsilnějších, ale útočná vozba vypadá na papíře opravdu hrozivě, krom Petrželi, ještě Kolář a Pilař a před nimi znovu nalezený Chramosta, který vytlačil Tecla s Bakošem, na DZ Hořava, ten se mi moc líbí na lavičce ještě Horváth s Vaňkem, no bude hodně rychlé a útočné.

  3. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 15:18 |  
    0 0

    tak jsem shledl video deniku sport zlata pistalka a konecne jsem tak videl zakrok na milana cerneho. no reknu jedno. jasna penalta, ale ty kecy toho pana. no potes. kontakt tam sice byl ale ne takovy. takze byl to faul a ten se ma piskat. ze prestal milan hrat. no asi proto ze by diky zatazeni na balon uz nedosahl...
    takze pravidlo o tom ze penaltu kopat nebudem zustalo v platnosti.
    ovsem to jak obhajoval karty pro jihlavsky, kdyz se chudakovi mic odrazil od ruky do brany .. ja nevim ja tam pohyb nevidel. stejne tak plzenska penalta. mozna se zase zmenili pravidla ale tam byl jasny pohyb ruky od mice, snaha mu uhnout a ne proti mici.. jasne nastrelena.. proste vse se vyhodnoti jak se to hodi.. take jeste dalsi situace, mela se piskat penalta ale protoze z toho byl gol tak se vlastne nic nestalo. .jen tedy ze nedal vyhodu.. to drzeni doporucuji vsem, kteri tady rikaji ze se v teplicich piskat nemelo..
    je to zvlastni dvoji metr...

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      lassiter     před 10 lety 19.08.2014 15:38 |  
      0 0

      Myslím, že Míňa nečekal, že ho Matula tak brzy pustí, a asi mu pak už bylo blbé spadnout... :-) Na balon by dosáhl a měl to dohrát, doufám, že ho za to MB vytahal za uši. Na druhou stranu komentáře typu "sudí by si penaltu obhájil, ale je dobře že ji nepískl" jsou zvláštní. Loni na Dukle dal z..d Ardeleánu Kiselovi žlutou za simulování a Henn řekl něco ve smyslu, že penalta to byla, ale rozhodčí rozhodl správně :-) Obě červené na Slovácku mi přišly hodně přísné. Na Spartě nepískal Franěk úplně špatně, co si ale pak má člověk myslet o tom přímáku nebo pětiminutovém nastavení, které navíc neváhal úplně bezdůvodně ještě prodloužit a kdyby to Ostrava neodkopla, tak hrají zřejmě ještě teď...
      Vůbec celá ta listina je zvláštní, vrátil se tam neschopný Bílek, který mnohokrát ukázal, že pískat neumí, a pomaličku tam číča Damková tlačí zpátky zkorumpovaného Jecha, zatím tedy na pozici čtvrtého rozhodčího, ale myslim že příští kolo už udeří :-)

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 15:50 |  
        0 0

        souhlasim ze se mel drat za micem vic, ale kazdy kdo byl nekdy podrzen v behu vi co to s tebou udela. ta ztrata rychlosti byla markantni i to jak po nem sahl. tohle se proste ma piskat.
        primak na sparte? no nevim tezke na posouzeni pro rozhodciho, to bych mu nevycital. spis chovani dockala mel potrestat a pak to nastaveni.. jak v prvni puli tak v druhe. to jsem nepochopil.. kdyz vezmu do uvahy, ze nam to pisknul po dvou minutach... ale tak chapu, bylo potreba aby taplice vyhrali kvuli hrdlickovi..

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 16:05 |  
        0 0

        Klasicky fobtalovy alibismus, kdy faul jako by je i neni. Bud je nebo neni, nic neni mezi tim. Nicmene podle me penalta byla jasna, matula ho chytil za pravou ruku, pohyb Mini vypada naprosto prirozene, tezko rict, jestli mohl pokracovat dal. Skoda ze zabery nejsou ze strany, zepredu a zezadu to neni videt tak dobre.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Kenny     před 10 lety 19.08.2014 18:01 |  
          0 0

          Tyhle nový akce iSportu jsou jedna velká tragédie. Zlatá píšťalka či rozbory to je totální amatérismus, kterej se nedá chválit ani za snahu. Takový kecy snad nejsou ke slyšení ani na zápasech pralesní ligy.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:46 |  
      0 0

      Taky jsem se na to podíval a už to asi bylo naposled, protože ti pánové tomu opravdu hovno rozumí. Jak okecávali, že u penalty rozhoduje intenzita, rychlost a já nevim co ještě? A zhodnotit to tím, že vlastně i kdyby sudí penaltu písknul tak by si jí obhájil ale nepísknout je taky správně??? Co to kurna je, faule je nebo není, jestli tohle nechápou tak nevim jak si vůbec můžou dovolit hodnotit sudí.
      Další hodnocení Fraňka na spartě, jako sorry ale nevyloučit Dočkala byla hrubice jako blázen a v podstatě každej spornej e jen jakospornej moment otáčel proti Baníku, o nastavení přes 2 minuty v první a přes 5 minut v druhé půli ani nemlivit. Být skore opačně tak by se nenastavovali ani obligátní 3. Ten vymyšlenej přímák byl taky vtipnej...
      A nakonec pan Košťuřík, jak může takhle zaujatel debil hodnotit rozhodčího to mi hlava nebere a jeho známky by se vůbec neměli počítat, to je fakt mindrák nad mindráky...

  4. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    pl3     před 10 lety 19.08.2014 15:37 |  
    0 0

    "V tomto kole se Slavia rozloučila s první příčkou tabulky, na které se - a to si přiznejme - ocitla tak trochu shodou okolností"... promiň, ale tohle omýlání jak jsme se tam ocitli náhodou, a řeči typu "my tam vlastně ani nechceme bejt", už mě vážně nebaví. Ještě chybí opět zdiskreditovat gól Škody, co kdyby to za nás nikdo jiný neudělal. Na prvním místě jsme se neocitli žádnou shodou okolností, ale tím, že jsme vyhráli první tři zápasy a vstřelili v nich dostatek gólů, přičemž všemi vzývaní aspiranti na titul to při lehčím losu nezvládli, nebo těch gólů nastřílelí méně. Tečka. Nevidim důvod, proč to furt připomínat ve stylu "hlavně, aby se nám pak nikdo nesmál, až se nebude dařit, tak raději už teď budeme zdrženliví a budem se tvářit, že to vlastně byla jen shoda okolností." Tohle myšlení a přístup mě vždycky dostane.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 15:49 |  
      0 0

      Ano, můžeme se dívat na fotbal jedinou optikou, kterou jsou výsledky. Pak máš samozřejmě pravdu a já tvůj názor respektuji.

      Já mám ale stále před očima, jak probíhal zápas na Slovácku, a neumím se oprostit od okolností, které zápasy provázejí.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        pl3     před 10 lety 19.08.2014 15:55 |  
        0 0

        Já taky vím, jak ten zápas probíhal, ale je třeba si uvědomit, že takových zápasů jako na Slovácku, kdy se nedaří, soupeř může být i lepší, ale vyhraje se, sehraje mistr během ligového ročníku řadu (upachtěné výhry spraty snad ani nemusím připomínat), ale právě to jej dělá mistrem, že je dokáže pro sebe rozhodnout. A určitě kolem toho nepanuje taková hysterie a odér ještě po dalších třech kolech, aby se vzpomínalo, že jsme vlastně to Slovácko s komplet novým týmem hned nepřejeli...Ale to už jsme zpět u toho přístupu a sebevědomí (a to nejen fanouškovského)

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:05 |  
        0 0

        Quelhare, sorry, ale to potom připomínáš Koštuříka, který bude ještě za dva roky psát o tom, že Slavia vyhrála na Slovácku neprávem. Já nechápu, kde se v některých fanoušcích Slavie bere ta podivná "hyperkorektnost", která je nutí k tomu, aby pořád snižovali úspěch. První místo nebyla shoda okolností, ale tři vyhrané zápasy a nejvyšší počet nastřílených branek. Tři góly do sítě Baníku, jemuž Sparta doma gól nedala a čtyři branky Liberci rozhodně nejsou náhoda, tak proč se, proboha, pořád někdo snaží hledat to špatné? Nikdo tady přece neslaví titul, nikdo nekřičí, že půjdeme do pohárů, ale tohle shazování, to je pro mě minimálně neúcta k hráčům, kteří na hřišti dřeli, aby zvítězili.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Navyseals     před 10 lety 19.08.2014 16:14 |  
          0 0

          Navíc nikdo kromě stupidních novinářů si z toho nic nedělal, Beránek i hráči byli a jsou na zemi, oni nejdřív píšou o obrozené Slávii a druhej den píšou "my jsme tušili, že je to náhoda, vše je zpátky ve starých kolejích, strašák minulé sezóny ožívá".

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:18 |  
            0 0

            Přesně tak. Jenom novináři, pomatenec Kolář ve Sportu v rubrice Z kotle a pár rumunských vymaštěnců na oficiálkách. Nikdo normální ty výhry nepřeceňuje.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 16:21 |  
          0 0

          Domácí zápasy nezpochybňuji. Ale odbýt zápas na Slovácku tím, že jsme dali dva góly a soupeř jeden a hotovo, to prostě nedokážu. Protože si dobře pamatuji, jak například sparťani v čele s Košťálem po zápasech, ve kterých Slavii řezali sudí hlava nehlava, argumentovali právě takto - dali jsme víc gólů, tak držte ústa. Slavii na Slovácku pomohl sudí, kdyby odpískal minimálně jednu penaltu, nemůžeme říct ani popel a pravděpodobně bychom jeli bez bodu a o prvním místě si můžeme nechat zdát.

          To není hyperkorektnost, to není shazování nebo dokonce neúcta. Stejně jako píšu, když Slavii sudí zaříznou, tak musím napsat, když Slavii sudí pomůžou.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:34 |  
            0 0

            Nemůžou si náhodou hráči Slovácka sami za to, že nedali víc gólů? Když se zachráníme o tři body /nebudu psát o pohárech a dávat záminku/, napíšeš, že jsme měli spadnout, protože jsme na Slovácku nevyhráli zaslouženě?
            Nebo druhá věc: Proč byla Škodova branka v Teplicích "velice sporná"? Rozhodčí ji uznal okamžitě, nikdo neprotestoval...to, že ty jsi neviděl balon v bráně neznamená, že byla sporná.
            Promiň, ale mě se fakt zdá, že jde o jakousi podivnou snahu být nad věcí.

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 17:36 |  
              0 0

              "Nemůžou si náhodou hráči Slovácka sami za to, že nedali víc gólů?" - Ne, prostě já se na fotbal dívám jinak. Respektuji tento pohled na věc, ale příčí se mi. Takto prostě pro mě otázka vůbec nestojí.

              Nebudu psát, že jsme měli spadnout, jsem si jistý, že nás sudí během sezóny zase poškodí a nakonec to vyjde přinejlepším nastejno nebo jako minulou sezónu výrazně v náš neprospěch.

              Ohledně Škodovy branky zpětně uznávám, že slovo velice bylo zbytečné, ale sporná ta branka byla už z principu, protože nikdo neumí z opakovaných záběrů dokázat, že míč byl celým objemem za čárou. Já sám to stále vidím tak 50 na 50.

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 17:47 |  
                0 0

                Pak ti ale vůbec nerozumím. Jak se tedy na fotbal díváš? Jako na sport, kde vždy vyhrává ten, kdo je přesvědčivě lepší a když to tak není, tak je to špatně?

                • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                  quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 18:24 |  
                  0 0

                  Já ale přeci neříkám, že je to špatně. Ale když se tým dostane na první místo po třech zápasech, z nichž jeden vyhrál s výraznou pomocí rozhodčích po nepřesvědčivém výkonu po dobu 70 minut, tak mi výraz "shoda okolností" přijde celkem adekvátní.

                  • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                    Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 18:30 |  
                    0 0

                    Já se ptám na ten výraz "dívám se na fotbal jinak".

                    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                      quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 18:45 |  
                      0 0

                      Když někoho viditelně poškodí rozhodčí a výrazně ovlivní zápas, tak pro mě není argument, že si za porážku může poškozený tým sám, protože měl vstřelit více branek.

                      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                        Navyseals     před 10 lety 19.08.2014 18:47 |  
                        0 0

                        nemáš jistotu, že by ji dali a sám si řekl, že měli kopat maximálně po faulu na Diviše, protože Valenta fauloval první

                      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                        Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 18:53 |  
                        0 0

                        To nebylo ale žádné výrazné poškození. Druhá penalta nebyla určitě, první dejme tomu, ale kdo ví, jak by se ten zápas vyvíjel, i kdyby ji dali. Nás na Slovácku rozhodčí určitě nijak netlačil a Slovácko si opravdu za porážku může samo, protože mělo hromadu šancí a dalo jeden gól.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Navyseals     před 10 lety 19.08.2014 16:42 |  
            0 0

            že se takhle nepsalo o zápase v teplicích na jaře, kde jsme taky mohli dát 5 gólů a nakonec jsme prohráli po chybách rozhodčího, stejná situace, jen opačná strana

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:52 |  
              0 0

              My jsme si za posledních pět let nějak odvykli, že můžeme být i úspěšní a že k úspěchu je mnohdy třeba i štěstí.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Dobi     před 10 lety 19.08.2014 17:09 |  
            0 0

            Ona, jak se často mluví, pravda je někde MEZI. Slavii tam NEPODRAZIL sudí. Obě akce kolem penalty byly více než sporné. A přiznali by si toto vůbec sralťani? Vácha??? To by se mu spíše ztopořil ten jeho přiblblej culík, než by přiznal, že může být i jiný úhel pohledu. Já si myslím, že naše korektnost vychází z celé historie a zaměření Slavie, je dobře, že si přiznáme, že by i druhý mohl mít kousek pravdy. Když jsme třeba byli nejlepší v Praze, nikdo neřekl "vládci" Prahy, nad spornými momenty uvažujeme a pokud se neobjeví takový superB.B, jako je Koštuřík, jsme schopni i uznat...

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 19.08.2014 17:41 |  
              0 0

              Ja se na to divam takto - kdyby Kovarik udelal Slavii totez, co udelal Slovacku, byl bych neuveritelne nastvany a nikdo by me nemohl presvedcit, ze nas nezarizl.

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                Kornovo     před 10 lety 19.08.2014 18:34 |  
                0 0

                zvlastni polemika. ja si msylim, ze kdyby vzdycky vyhral ten lepsi, tak ma real a barcelona 100 letou neporazitelnost. a v nasi lize slavia 96 titulu :)

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          bongor     před 10 lety 19.08.2014 17:40 |  
          0 0

          Takhle to je.všichni si pamatujeme kolik zápasů vyhrála sralta 1-0 s odřenýma všema ušima a za laskavé pomoci těch divných pánů a přesto všichni pořád hystericky oslavují jací jsou skvělí vládci Prahy.
          V tom je velký rozdíl mezi námi a rumuny,my si dokážeme pokazit i
          to dobré ,co si sami vybojujeme.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:01 |  
            0 0

            Jo sralta takto venku vyhrává celý léta samozřemě i za pomoci zákulisí,my jsme tomu začali říkat že pánbůh je sraltan :-)

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        stromovous (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 17:10 |  
        0 0

        Jako my jsme "shodou okolností" vyhráli na Slovácku, tak Sparta shodou okolností vyhrála na Bohemce v Příbrami a shodou okolností nedohrávala proti Baníku v 9... A Plzeň shodou okolností už kopala 3 penalty... :)

  5. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    spino     před 10 lety 19.08.2014 15:40 |  
    0 0

    OT:

    Pobývá na této diskuzi někdo z DPD? Jelikož do voleb zbývají zhruba 2 měsíce, zajímalo by mě, kdy už rozjedou také nějakou svojí předvolební kampaň, protože zatím je ticho po pěšině a konkurence jim přetahuje (hlavně slávistické) osobnosti. :(

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:09 |  
      0 0

      Voceli, laskavě se s politikou odeber do hajzlu!

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        birkin     před 10 lety 19.08.2014 16:14 |  
        0 0

        myslim, ze zrovna hnuti DPD na tyhle stranky docela patri...neni to tak davno, co se tu zverejnovaly vyzvy podpesane mimo jine DPD anebo odkazy na jejich aktivity....

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 16:16 |  
          0 0

          Politika nemá na těchto stránkách co dělat. Vždy se to respektovalo a já doufám, že se to i respektovat bude. Kromě toho, jak někdo odpoví Vocelovi na jeho první otázku, která je o DPD, už ho nikdo nezastaví a vsaď se, že se nebude mluvit o DPD.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            spino     před 10 lety 19.08.2014 16:47 |  
            0 0

            V minulosti se tady o DPD mluvilo a myslím, že by se v tom mělo pokračovat, tím spíše, že nyní se blíží další volby.

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              Pepino44     před 10 lety 19.08.2014 19:44 |  
              0 0

              A kdo asi o tom DPD mluvil, (že by nějaký profion) ? Vsadím se,že 90 % zdejšího osazenstva nemá ani potuchu o tom,co je to za spolek. Já to tedy nevím a že by mne to trápilo,to tedy ne.

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 21:24 |  
              0 0

              Spino, občas je tě vážně dost... Nejsem nepřítelem lidí, kteří mají odlišný názor.
              Ale na SN politika nepatří, stejně jako sem nepatří úvahy na téma PraguePride apod. Politika ne, i kdyby to byl jen zájem o DPD. A řeči o blížících se volbách si nech na idnes, novinky, blablabla tisíc jiných serverů, prosím!

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:35 |  
            0 0

            Fakt? Sorry Ede ale politika se tu řešila dost často. Třeba s Barrou jsme tu několikrát řešili islám v Evropě. A normální dotaz na DPD tu podle mě nikoho nemůže rušit a opět nebýt tvojí, dovolím si říct, histerické reakce tak by diskuse nijak neutrpěla.

            • Re: Statistické okénko - 4. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 19:48 |  
              0 0

              Tak se zeptej redakce, jak se dívá na politická témata na tomto webu. To, že jsi s někým něco řešil, ještě neznamená, že to sem patří. Důkazem budiž třeba víkendová, smazaná, Vocelem zahájená diskuze o levicovosti Prague Pride.

              • Re: Statistické okénko - 4. kolo

                knl66 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 21:34 |  
                0 0

                Steve2934: nechcete si tedy s Barrou vyměnit maily a řešit to příště po mailech? Přiznám se, že jsem taky zásadním odpůrcem politiky a podobných témat na tomhle webu. Tady především Slavia a pak fotbal všeobecně.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        bongor     před 10 lety 19.08.2014 17:44 |  
        0 0

        Ale Edo,to přeci není politika,je to zkratka hnutí "Do prdele".

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 17:54 |  
          0 0

          Zrovna tohle mě taky napadlo :-)

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 17:57 |  
          0 0

          :-)

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      tantalos     před 10 lety 19.08.2014 21:54 |  
      0 0

      Zřejmě díky zapojení DPD do místní koalice se podařilo prosadit intervenci MČ na záchranu Ďolíčku. Je to pozitivní i pro Slavii, protože dnes nehrozí, že se sedačky na jižní tribuně obarví na zeleno. V tomto případě je proto spinova otázka případná.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      spino     před 10 lety 19.08.2014 22:32 |  
      0 0

      Dovolte mi, abych některé nepravdy uvedl na pravou míru:

      O politice se tu mluví poměrně často a nejsem to jen já, ale například i Barra. Rozebíral se tady volební systém Belgie, islamismus atd. Přesto souhlasím, že by zde politika být neměla, jenže to o čem mluvím se týká Slavie, takže nijak nevybočuji z diskuze, naopak si myslím, že je to důležitější, než některé diskuze o tom, který hráč může za to či ono.

      Diskuzi o Prague Pride jsem nezačal já, jen jsem se zapojil do diskuze.

      Za DPD kandiduje náš ředitel komunikace Jiří Vrba, šéf kotle Strašák, pořád se může stát, že Bohemka bude hrát v Edenu, takže já už nevím, jaké kritérium by toto politické téma muselo splňovat, aby se o tom podle vás mohlo mluvit.

  6. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 19.08.2014 17:25 |  
    0 0

    No v Teplicích jsme asi nečekali zázraky, přesto jsme byly nabuzení za první tři kola na dobrý výsledek, 1:2 je k průběhu zápasu opravdu skoro zázrak. Plzeň vede tabulku zatím, uvidíme, co předvede u nás, s Hradcem jí to vyšlo, ale to není zrovna silný soupeř, před tím taky nic moc výsledky. Dukla zatím drží dobrou obranu, ale jen vstřelené góly je dost málo, je vidět, že chybí Pospěch. Hradec klasika, obrovský problém pro ně dát gól, jsem zvědavý, kdy to zlomí. Dva góly Koreše dobrý výsledek, 66,66% všech branek Budějovic.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      lassiter     před 10 lety 19.08.2014 17:56 |  
      0 0

      Já myslím, že na tu stovečku bychom to dotáhnout mohli...

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:31 |  
      0 0

      Úryvek z článku:

      "Pokud odhlédneme od konspiračních teorií, podle kterých nejsou „sešívaní“ dostatečně silní v zákulisí, úbytek penalt může být spojený i s herní krizí v posledních třech letech. S ní totiž ubylo nejen gólů, ale i gólových šancí. Slavia si jich nevytváří tolik, čímž logicky ubylo i příležitostí, kdy by mohlo dojít k penaltovému zákroku. URČIT, ZDA SUDÍ I TAK SLAVII ANI JEDNOU ZA TU DOBU NEPOŠKODILI, NENÍ JEDNODUCHÉ. Zápas v Teplicích však do této kategorie nepatří. "

      Ten Kalouš je ale blb, prej "není jednoduché". Pánové, neuměl byste někdo sestříhat do JEDNOHO VIDEA všechny sporný momenty za těch 66 zápasů???? To by Damková i celej iSport viděli... co ještě neviděli. S tou teorií, že nekopeme penalty, protože hrajeme/hráli jsme mizerně se ve svym okolí setkávám často. Sparťanovi prostě nevysvětlíš, že i když hraješ špatně, tak přece nekopeš penaltu 3x až 10x delší čas než Budějice, Příbram, Jihlava či Brno.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Kornovo     před 10 lety 19.08.2014 18:42 |  
        0 0

        ono by se s vysvetlenim, ze duvod je herni mizerie i dalo souhlasit, kdybych nevidel par zarezu. a to jsem zdaleka nevidel vsechna utkani. dobry vysmech

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          stromovous (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:46 |  
          0 0

          Herní mizérie může vysvětlit, proč kopeme míň penalt, než třeba Plzeň, která posledních pár let opravdu předváděla ofenzivní fotbal na relativně vysoké úrovni.

          Ale to vychýlení grafu i v porovnání s Baníkem, Příbramí či Bohemkou nevysvětlí nic publikovatelnýho.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            bongor     před 10 lety 20.08.2014 06:29 |  
            0 0

            Ty myslíš,že jsou to hajzlové,že je to nepublikovatelný?

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            bongor     před 10 lety 20.08.2014 06:29 |  
            0 0

            Ty myslíš,že jsou to hajzlové,že je to nepublikovatelný?

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:57 |  
          0 0

          Ono se to dá postavit i opačně, není jednou z příčin herní mizérie i to, že ná sudí každou sezóny oberou minimálněo 5 penalt... Ono když jsi útočník a vidíš, že obráncům na tebe projde každej zákrok při kterým ti nezloměj nohu je taky dost frustrující, zvlášť když jsi v týmu kde se dostaneš třeba jen do té jedné šance, kterou ti sebere nepotrestaný faul... Ale to už je na bulvináře z ispartu moc těžká logika...

  7. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 18:53 |  
    0 0

    Tak budeme mít sérii Viktorek :).
    Nejdříve v lize tu z Plzně, poté v poháru pražskou ze Žižkova.
    Co na to Viktor Šimeček? :)

  8. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    Navyseals     před 10 lety 19.08.2014 18:54 |  
    0 0

    se žižkovem hrajeme 6.9., nehrajeme ten samej den i s Hajdukem?

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      bedva (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 19:03 |  
      0 0

      Ano, hrajeme s Hajdukem. Ale že by se pohár hrál o víkendu? Termíny jsem nezkoumal, ale pohár se vždycky hrál ve všední den, ne?

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 19:14 |  
        0 0

        Loni to zavedli jako experiment, prý aby mužstva z nižších soutěží mohla uvítat ligové týmy o víkendu, kdy může být větší návštěva. Nějak si vzpomínám, že se to úplně nepovedlo a jak je vidět, tak se to letos úplně nepovede zase. :-)

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          PetCC     před 10 lety 19.08.2014 19:24 |  
          0 0

          Nepovedlo se to, protože to řekl někdo, podle kterého se to nepovedlo už předem a pohár ho nezajímá.
          Já to naopak navrhoval už dávno, ale pro druhé kolo, co se hrálo teď, aby se hrálo o víkendu.
          Mimochodem, já byl za posledních 20 let na všech domácích pohárových zápasech.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Edwardtheiron     před 10 lety 19.08.2014 19:37 |  
            0 0

            Ta invektiva v první větě je zbytečná. Nepovedlo se to proto, že se to uskutečnilo ve čtvrtém kole, kde už mezi sebou hráli většinou ligové kluby. A letos se to, podle mě, nepovede proto, že je repre pauza a my hrajeme s tím Hajdukem.

  9. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 19.08.2014 19:07 |  
    0 0

    A neměl by se ten penaltový puntík nečím zakrýt. Až vezmu syna na Slavii a on se mně zeptá jestli se penalty kopou jenom v případě remizy jako v Čelákovicích nebo i někdy jindy? Tak já asi budu muset lhát. A to není moc výchovný.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Mike     před 10 lety 19.08.2014 19:43 |  
      0 0

      Tak s Plzní by měl být ten puntík v permanenci. Plzeň tak 2 kopat bude, takže zakrývat je ho blbost.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 19.08.2014 22:28 |  
      0 0

      Co vysvětlení, že se penalta kope, když rozhodčí řekne, že to byl ošklivý faul? :)

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      Nosorozec     před 10 lety 20.08.2014 00:49 |  
      0 0

      Řekni synovi prostě na rovinu, že penaltu kope jenom ten, kdo platí Berbrovi jízdný :)

  10. Re: Statistické okénko - 4. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 20.08.2014 09:17 |  
    0 0

    jen takova zajimavost ze stranek synot liga.
    v poctu zlutych karet vedou:
    Plzen a Jablonec 2ks
    Sparta a Brno 3k
    pak Budejice a Slavia 6 ks.

    zejmena u sparty je to tedy s podivem (videl jsem je s bohemkou a s banikem) a dovolim si tvrdit ze s bohemkou jich meli dostat 5 a i ted s banikem tam rozhodci netrestal.. jak u peltonce a plzne to si neodovolim tvrdit, nicmene posledni penalta za ruku mne utvrzuje v tom, ze je vsechno ve starych kolejich. az na "prizen"pro nas. coz je pomerne prekvapive zjisteni.

    • Re: Statistické okénko - 4. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 20.08.2014 09:35 |  
      0 0

      Tri zlute pro Spartu jsou opravdu vysmech, vezmeme-li v potaz, ze v prvnim zapase na Bohemce klidne mohli dostat cervenou kartu Husbauer (za dva zlute fauly) a Vacha, a v poslednim zapase s Banikem mel jednoznacne dostat cervenou Dockal a klidne mohl dostat cervenou znovu Husbauer za surovy faul po odehrani mice.

      • Re: Statistické okénko - 4. kolo

        Navyseals     před 10 lety 20.08.2014 10:05 |  
        0 0

        Nechápu, jak sparta přišla na 5 mil. euro za Hušbauera, od začátku sezóny je trapnej, a ještě jsi zapomněl na Váchův loket v příbrami. Vácha by v jiným týmu dostával víc karet než Baéz.

        • Re: Statistické okénko - 4. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 20.08.2014 14:00 |  
          0 0

          Však taky dostával, když byl v Liberci. Pamatuju si, že poslední sezonu tam snad dostal dvě červený.

          • Re: Statistické okénko - 4. kolo

            Arutha     před 10 lety 20.08.2014 16:58 |  
            0 0

            Dostal dokonce tři...