Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slavia za výborné kulisy protrhla nelichotivou bilanci s Baníkem z posledních let, když vyhrála 3:1 a po dlouhých letech se dostala do čela tabulky!

Zápas v Edenu nabídl atraktivní podívanou a fanoušci sešívaných opouštěli Eden snad nejšťastnější za poslední rok. Již samotný úvod zápasu Slavii vyšel, když se poněkud šťastně trefil Škoda, který do protipohybu Pavlenky ztečoval Baézovu střelu. Škoda mohl během první půle přidat i druhý gól, ale těsně minul. Zajímavé možnosti si však připsal i Baník, který odehrál taktéž celkově slušnou partii.

Ve druhé půli byla Slavia až příliš pasivní, čemuž napomohlo i střídání Gecova za Balaje. Tlak Baníku ale naštěstí vyústil jen ve spojnici Hrubešovy branky a Zmrhalův gól z brejku. Klidný závěr však solidní návštěvu nečekal, neboť se deset minut před koncem zaslouženě prosadil Baránek. Klepat až do závěrečného hvizdu se ale červenobílí nemuseli, protože na snižující branku brzy odpověděl po standardce kapitán Martin Latka!

Celkově jsme dle mého názoru viděli kvalitní vyrovnané utkání. Baník nebyl vůbec slabým soupeřem a Slavia předvedla slušný výkon a vůli, když ambiciózní tým přetlačila a porazila. Beránkovi svěřenci tak začali sezónu výborně, což je jistě příslibem. Je však třeba míti na paměti, že jde pouze o začátek a zatím se k našemu týmu poměrně přívětivě přiklonila štěstěna. Na zápas s Libercem si ale do Edenu jistě najde cestu početná návštěva s vědomím, že sešívaní se vydali správnou cestou...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 6 - Opět nadprůměrný výkon. Hrubeš si připsal několik dobrých zákroků, zvláště ten po hlavičce Narha měl oči. Na druhou stranu by ale dle mého názoru měl být mladý gólman výrazně aktivnější při sbírání centrovaných balónů, které několikrát prolétly přes malé vápno.

Jan Mikula - 6 - Do svého zranění hrál Mikula dobrý zápas. Byla na něm vidět touha dřít, bojoval o každý míč a byl velmi důrazný. Pozičně si navíc v obraně počínal lépe než Nitrianský.

Martin Latka - 7 - Návrat kapitána do Edenu ve velkém stylu. Latka naprosto vládl ve vzduchu, jistý byl i v pozemních soubojích. Výborný výkon vyšperkoval vstřelenou závěrečnou brankou!

Jiří Bílek - 6 - Byl o mnoho jistější než na Slovácku a zápas zvládl s přehledem. Nadprůměrná známka.

Martin Juhar - 5 - Měl mnohem méně práce než na Slovácku, protože Baník byl nebezpečnější po druhé straně naší obrany. Juhar zaváhal při hlavičce ve vápně v první půli, jinak ale mnoho problémů neměl. Navíc nacentroval na Latkův gól, takže si zaslouží lepší pětku.

Vukadin Vukadinovič - 7 - Trochu přehlížená posila se předvedla ve velkém stylu. Zvláště v první půli ho bylo plné hřiště a zaujal výbornými průniky po straně ostravské obrany. Po přestávce už tolik vidět nebyl, přesto jeho dnešní výkon snese přísná měřítka. Takhle by to mělo na kraji zálohy vypadat!

Aldo Baéz - 6 - Podle mě byl ještě o fous lepší než v Uherském Hradišti, kde také neodehrál vůbec špatný zápas. Velice aktivní v obranné práci, navíc se slušnou rozehrávkou, která je o třídu výše než třeba u Gecova.

Jaromír Zmrhal - 6 - Doufejme, že vstřelený gól náš spící talent probudí! Proti Baníku potvrdil zlepšenou formu, byl opět důraznější, než u něj bývá zvykem, a navíc si přisal již zmíněnou branku, když nezaváhal tváří v tvář Pavlenkovi! Jen tak dál!

Milan Černý - 6 - Jeden z nejaktivnějších hráčů v sešívaném a vůbec na celém hřišti. Snažil se být všude a nutno dodat, že se mu to i poměrně dařilo. Zaujal i podařenými individuálními průniky a suma sumárum si ode mě vysloužil lepší šestku.

Milan Škoda - 8 - Hráč zápasu. První gól vstřelil šťastně, byť na úplnou náhodu to nevypadalo. I ve zbytku utkání byl velice aktivní, perfektně zalepil snad každý míč. Výborně vyřešil i rychlý brejk přihrávkou na skórujícího Zmrhala. Jeden z nejlepších Škodových výkonů v sešívaném dresu, ne-li ten vůbec nejlepší.

Bekim Balaj - 5 - Moc se do hry nedostával a v mezihře nebyl vidět. Přesto se v první půli dostal do dvou zajímavých příležitostí a obě řešil velice dobře. Celkově průměrné hodnocení.

Milan Nitrianský - 5 - Musel nuceně střídat Mikulu, který byl na kraji obrany o něco lepší. Nitrianský má dlouhodobě potíže hlavně se zaujímáním správné pozice na hřišti a i proti Baníku za sebou několikrát zapomněl hráče v modrém. Pokud se nepletu, tak při inkasované brance neuhlídal Baránka právě on, i když byl centr výborně kopnutý. Protiváhou slabšího výkonu v defenzivě byla dobrá podpora útoku.

Marcel Gecov - 4 - Příliš vidět nebyl, zaujal mne snad jen nepřesnými přihrávkami a špatným zpracováním v nadějné pozici na střelu. Baéz se jeví býti o třídu lepším fotbalistou, byť ve Slavii teprve začíná. Gecova se ale z letargie už asi vytrhnout nepodaří.

Karel Piták není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Barra     před 10 lety 02.08.2014 00:11 |  
    0 0

    No Alanore, ty jsi zlomil veskere rekordy! Dve hodiny po zapase jiz hodnoceni hracu -:) Zapas jsem nevidel, takze alespon si umim nejakou predstavu udelat z tveho znamkovani.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      (host)     před 10 lety 02.08.2014 00:12 |  
      0 0

      Je to kvůli okolnostem. Do Prahy jsem přijel kolem šesté večer a ráno hned odjíždím zase pryč, takže mi to parádně a velmi náhodně vyšlo akorát na zápas. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Barra     před 10 lety 02.08.2014 00:18 |  
        0 0

        Jsi spravny Slavista! Prerusit dovolenou a vratit se kvuli zapasu, vsechna cest (tedy, jestli se jedna o dovolenou, v tom pripade si ten zbytek jeste uzij -:))

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 02.08.2014 00:21 |  
          0 0

          Vyšlo to právě, že jsem v Praze na otočku a přejíždím mezi dvěma místy. Zítra slaví osmnácté narozeniny kamarád slávista, tak bude oslava velká dvojnásob. :))

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            petrjir     před 10 lety 02.08.2014 00:27 |  
            0 0

            Dik za hodnoceni. Asi souhlas, jen bych dal Juharovi o stupen lepsi. Dnes hral nadprumerne v obrane. A dotaz. Nevis, do kdy je prestupovy okno?

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                slaviator     před 10 lety 02.08.2014 01:28 |  
                0 0

                Jinak na té stránce se dá najít i obrat přestupového období a počet transferů, takže v Anglii je saldo za 356 přestupů (všechny profesionální ligy dohromady...) -51 mil USD, v Číně za 152 přestupů je saldo +77 mil USD!

                Tzn v Anglii uskutečnili 356 přestupů a po spočítání příchodů a odchodů odešlo 51 mil USD do jiných lig, zatímco v Číně připlulo odjinud +77 mil USD... Netuším, jak kvalitní jsou čínští fotbalisté, že za takové prachy přestupují do zahraničí...

                (Pro porovnání v ČR je za I. a II. ligu 93 transferů se saldem +6 mil USD...)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      jarodo57     před 10 lety 02.08.2014 10:01 |  
      0 0

      Z mého pohledu ti Barro Alanor představil hráči hodně dobře.Já bych jen dodal ,že už druhý zápas by si zasloužil 10ku trenér. Včera také přesně zareagoval ve druhé půli stáhnutím Balaje a vystužením gecovem pomohl středu kde nás nebezbečně začali přehrávat. Je to pan trenér.Níže se najdou takoví,kteří dokonce kritizují Baéze a Vukadinoviče.Tak to snad aby jsi vůbec nečetl. Baéz výborný jak při bránění ,tak při rychlé rozehrávce.Z voleje přesně přihraje ,nezdržuje hru.Vukadinovič jezdil po lajně a především v první půli byl pro Baník velkým nebezbečím.Ještě k Černému-hraje výborně,ale vadí mi někdy jeho drbání .Jde někdy zbytečne třeba do tří hráčů a většinou je to ztráta balónu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 02.08.2014 15:31 |  
      0 0

      Tak nevim jestli jsme byly s Alanorem na stejnem zapase. Jestli jo tak nechapu jak mohl dat stejnou znamku Baezovi a Cernymu. Ja osobne videl ze Baez od 60 minuty nebyl schopnej popobehnout natoz se zapojit do nejake akce. Urcite je lepsi neu Gecov to jo. Ale zase bych sundal ty ruzove bryle. Baezovi bych ja osobne dal max. 5

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 00:23 |  
    0 0

    Na první dobrou se mi to pomerne zamlouva, hlavne Skoda!! Jen bych dal asi Vukadinovicovi horsi znamku, protoze mi prislo, ze byl pomerne linej na krok smerem dozadu..jinak vypada pomerne slusne..
    Baez vypada uplne super, ale potrebuje usmernit trochu, protoze vypada jako Ljevakovic, myslim typu co zapas to karta..
    Skoda zraneni Mikuly, doufam ze to nebude vazne jinak asi umru hruzou z predstavy, ze tam bude Nitriansky predvadet to, co bezne :(
    Gecov tragedie bohuzel..

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Marcelo10     před 10 lety 02.08.2014 02:27 |  
      0 0

      Línej na krok dozadu? To si byl na jiným zápase. naopak právě ukázal jak příkladně by měl kraj.záložník bránit. Několikrát se skvěůe vrátil a ujmul soupeři míč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Gauteng     před 10 lety 02.08.2014 08:20 |  
      0 0

      Vukadinovič línej na krok ? :) No nevím teda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        JS (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 08:58 |  
        0 0

        Vukadinović byl jedinej, kdo bránil po příchodu Nitráka na pravé straně!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          edenian     před 10 lety 02.08.2014 09:45 |  
          0 0

          A jeste mam dojem, ze ho to chvilema dost stvalo, ze to hasi sam. Trochu jsem to videl na jeho vyrazu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    naplavnik     před 10 lety 02.08.2014 00:29 |  
    0 0

    Milan Černý a Vukadin dle mého na stejno,jinak dobře hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      steev (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 01:13 |  
      0 0

      Tak srovnavat Minu s Vukadinovicem to je naka sranda ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      ortevor     před 10 lety 02.08.2014 01:28 |  
      0 0

      souhlas s naplavnikem, Mina byl skvelej..pro mne minimalne rovnocennej s Vukadinovicem, ten se ve druhy puli ke konci uz vytratil, naopak Mina drel a makal po celym hristi i na konci...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 08:28 |  
        0 0

        Zejména proto, že už místo něj na hřišti běhal Piták :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          ortevor     před 10 lety 02.08.2014 10:51 |  
          0 0

          myslim tim nekdy od 60. minuty ze uz byl celkem vyflusanej...pred stridanim :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 12:01 |  
        0 0

        Ja mel ten pocit i u Mini obcas, ze by se meli vracet rychle zpatky a oni si vyklusavali..ne celej zapas, jen nekdy..

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 09:39 |  
      0 0

      Souhlas, mně se dokonce Milan líbil víc, každopádně Vukadin dobrý výkon, takhle se mi kraje zálohy líbí.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    pinochet     před 10 lety 02.08.2014 00:30 |  
    0 0

    Hrubeš dle mého nadprůměrný nebyl - jednou tam nepěkně podběhl centr.
    Zato Baezovi bych za jeho odebírání míčů + přesné přhrávky dal více než např. Mikulovi. Hodnocení by mělo být spravedlivé, a nikoliv, aby v něm byli preferovaní odchovanci.
    V sestavě bych raději než Černého či Vukadinoviče Boudjemu. MOc se bojím, aby Beránek nesklouzl k tomu, v čem chybovali ostatní trenéři. Že si totiž přivedli určité hráče a chtějíc dokázat, že zvolili dobře, je stavěli, ať hráli sebebídněji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Navyseals     před 10 lety 02.08.2014 00:32 |  
      0 0

      toho Černýho snad nemyslíš vážně, ten kluk je skvělej

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      spino     před 10 lety 02.08.2014 00:49 |  
      0 0

      Hrubeš byl občas nejistý. V příštím zápase bych dal šanci Berkymu, ať se ukáže, kdo by měl být jednička.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 00:53 |  
        0 0

        My vime a v dalsim zapase bys nasadil Fotra na stridacku a za dalsi dva bys mu dal sanci v zakladu..

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          slaviator     před 10 lety 02.08.2014 01:11 |  
          0 0

          Fotr do brány!

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Dobi     před 10 lety 02.08.2014 01:14 |  
            0 0

            Jo, škoda, že už to nemůže číst můj táta, který chodil pravidelně 20 let na dřevěnku. On za skautské mužstvo Jesenný chytal v bráně... Že by si na něj někdo vzpomněl? Fotr do brány....

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Matysek     před 10 lety 02.08.2014 12:52 |  
              0 0

              Dobi máš na mysli Jesenný co je na Jablonecku?

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Dobi     před 10 lety 02.08.2014 13:52 |  
                0 0

                Jo, to bylo před válkou, měli tam jakousi chatku a zpestřovali si to prý i fotbálkem... Je to to Jesenný na Jabonecku neboli Železnobrodsku...

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Matysek     před 10 lety 02.08.2014 15:37 |  
                  0 0

                  Fajn dík, rád slyším historické informace z vesnic mě blízkých. Když by ses zadíval z Jesennýho na protější kopec, viděl by si obec Vlastiboř, kde jsem jako malý pobýval a stále tam jezdím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        slaviator     před 10 lety 02.08.2014 01:12 |  
        0 0

        Hrubeš a Berkovec jsou plus minus stejne kvalitní. Hrubeš je o par let mladsi, příští rok bude v Česku tzv.male EURO, Hrubeš může byt když bude chytat jedničkou...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 08:41 |  
      0 0

      Je to Hrubešův třetí zápas v lize, pokud bude dál dostávat důvěru, pak si můžeme vychovat poměrně solidního mladého brankáře. Jasně, že občas udělá nějaké chyby, ale to může být dané právě tou "nevychytaností", která se ale zase odstraní jen tím, že bude chytat.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lassiter     před 10 lety 02.08.2014 00:32 |  
    0 0

    Nitrianský to brání jako Hub blahé paměti, tři metry od hráče před ním docouvá až do vápna a jakmile ten si to sekne doprava, tak na následný centr on nemůže nikdy dosáhnout, protože je daleko. Dopředu byl naopak velmi dobrý. Baéz je na můj vkus trošku línej na krok a mohl by se víc zapojit do rozehrávky, protože ji nemá špatnou, ale nemám pocit, že by ten míč nějak moc chtěl. Pod tlak jsme se dostali hlavně kvůli němu a Zmrhalovi, kteří to hráli uprostřed strašně zataženě.
    Za mě tedy Mikula za pět a Míňa za sedm.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Gauteng     před 10 lety 02.08.2014 01:34 |  
      0 0

      Na Slovácku v sobotu fronta na lístky 8min, v Edenu skoro 40 :) Tam mě nejvíc z nových tváří zaujal Aldo, dneska každopádně Vukadin. Tak snad oba zůstanou v základu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Gauteng     před 10 lety 02.08.2014 08:19 |  
        0 0

        Pardon, tady jsem nechtěl reagovat přímo na Lassitera, byl jsem v noci už trochu unavenej :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      edenian     před 10 lety 02.08.2014 09:55 |  
      0 0

      Ja bych spis rekl, ze je Baez rozvaznej nez linej na krok. Myslim ze porad vi co dela. O prihravkach ani nemluve, i ve velky tisni vi kam a komu prihrava.
      A souhlasim s 5 Mikulovi, me se zdalo ze chvilemi nestihal. Ale raduju se za naseho kluka vychovanyho a verim ve zlepsovani, to urcite.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pepino44     před 10 lety 02.08.2014 12:15 |  
      0 0

      Že by Baez línej na krok ? To si snad děláš legraci. Hraje po celém hřišti a nevynechá žádný souboj. Škoda,že není k dispozici počet naběhaných metrů. Jistě by nebyl na posledním místě,spíše na špici.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Koky (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 01:29 |  
    0 0

    Neviděl jsem jediný přípravný zápas ani zápas se Slováckem, takže jsem se na dnešek hodně těšil. Naposledy jsem v Edenu viděl naživo Koubkovu derniéru a ty zápasy měly hodně společné, leč mám pocit, že v současnosti za Slavii běhá větší kvalita a bojovnost, ikdyž Gecov s Nitrianským úspěšně nechali zavzpomínat na starou Slavii.

    Hrubeš - ztotožňuji se s hodnocením Alanora, na čáře je to jistota, ale centrované míče by si mohl hlídat, obzvlášť když kraje vápna rozhodně poctivě nehlídali Juhar s Nitrianským - 5

    Mikula - dozadu jednoznačně lepší než Nitrianský, pokud je jeho zranění vážnější, tak MUSÍ přijít posila do obrany, dopředu to zatím trošku skřípe, ale z naší trojice pravých obranců si svoje hlavní úkoly plní zatím nejzodpovědněji - 5

    Latka - trošku jsem se obával, jak s naší stoperskou dvojicí a obranou vůbec zamává Narh s de Azevedem, ale až na pár akcí to zvládli, Svěrkoše si stopeři pokryli a svůj výkon Latka korunoval hodně důležitým gólem - 7

    Bílek - hodně energicky si dirigoval hráče před sebou, zbytečně si nekomplikoval život, většinu soubojů vyhrál, myslím že mezi stopery máme konečně tři kvalitní hráče + mladého Kodra, takže o budoucnost na tomto postu je snad postaráno - 6

    Juhar - na pozici krajních obránců je to však horší, Juhar si dnes svoje sice odehrál, ale jeho nákopy na nikoho v průběhu 2. poločasu byli na facku, v 1. poločase zase krásně vysunul Škodu, je to dobrá alternativa na levého beka, ale tohle je jednoznačně post, kam do konce přestupového období musí přijít posila, protože náhradu za něj nemáme, nelze však opomenout jeho luxusní centr při gólu Latky a sprint v 90. minutě přes půlku hřiště - 6

    Baéz - do žluté karty byl suverénní, potom si už v řadě soubojů dával pozor, aby nefauloval, což jeho výkon řádně oslabilo, ale jeho přehled a zpracování míče bez zbrklých nákopů je příjemná změna oproti Gecovovi, škoda že není o pár centimetrů vyšší - 6

    Zmrhal - věčně kritizovaný a protežovaný mladík nám to dneska všem natřel. Evidentně dostal konečně pokyny, co má hrát a to plní, v defenzivní činnosti občas pokulhává, ale jeho křižný přihrávky se mi prostě líběj. Sprint před gólem neměl absolutně chybu. Snad na svoje výkony naváže, má v záloze velkou konkurenci - 7

    Vukadinovič - při jeho prvním sprintu jsem si vzpomněl na Milutinoviče, stylem běhu mi ho hrozně připomínal. Postupem času a zvlášť ve 2. poločase však jeho výkon rostl, centroval, piloval lajnu, odebíral míče, skoro si připsal asistenci při šanci Škody, na jeho věk a zkušenosti předvedl velmi sympatický výkon - 7

    Černý - dal zavzpomínat na svoje výkony před odchodem do Turecka, pokrytí velké plochy, bojovnost, kličky, sem tam mu něco nevyšlo, občas ztratil zbytečně míč, ale jinak na něj sedí prakticky totožné hodnocení jako na Vukadinoviče - 7

    Balaj - vedle Škody působil jako pátý kolo u vozu, typově je to zabiják, kterému dnes nepřálo, ale myslím že budou zápasy, které může i rozhodovat a je hodně důležité, že hrajeme na dva útočníky, dnes však moc příležitostí neměl a góla nedal - 5

    Škoda - připsal si za celý zápas snad dvě nebo tři špatný situace, kdy špatně rozehrál nebo nepočítal s přihrávkou, ale jinak naprosto suverénní výkon, gól dal trošku náhodou, ale ještě v 1. poločase se protlačil do další velký šance, předtím nezpracoval Juharův bochánek, ve 2. poločase měl snad všechny naše výkopy, co na něj šly, skvělé krytí míče, rychlost, bojovnost a přihrávka Zmrhalovi byla luxusní, nejradší bych dal desítku, ale myslím, že Milan ještě neukázal všechno a je fakt radost pozorovat hráče, kterej si ten zápas užívá a je evidentně ve formě - 9

    Nitrianský - vzpomínka na starou Slavii se objevila i v dnešním zápase, pokud se nepletu, tak při gólu nepokryl Baranka. Jeho bránění stylem odcouvat až do malýho vápna a v žádným případě nejít do souboje je tragický. Abych jen nekritizoval, tak dopředu se mu dneska dařilo a přidal i kvalitní centry, furt si myslím, že jeho místo je spíš v záloze než v obraně, záložník je to kvalitní, ale v obraně hořel. - 3

    Gecov - jeho výklus po jeho ztrátě následným brejku Baníku byl na zabití, jinak vhodně doplnil Baéze, který v tu chvíli už měl kartu a jeho zařazení do sestavy místo Balaje částečně chápu. Bohužel jsme po tom střídání měli docela hluchou chvíli, takže hru neoživil, spíš jenom doplnil. - 4

    Piták - situaci na konci zápasu kdy byl sám na hranici vápna neřešil dobře. Klid a zkušenosti z něj jsou však cítit při každým kontaktu, jeho přítomnost na hřišti je důležitá a dokáže do zápasu přinést určitě oživení, které Slavii pomáhá, jinak ale dnes nedostal prostor ukázat víc - 5

    Fanoušci - naprosto fantastická atmosféra v obou táborech, která úroveň už tak dost kvalitního utkání zvedla ještě o úroveň výš - 10

    Suma sumárum myslím, že jsme měli možnost navštívit doposud asi nejzajímavější utkání uplynulé sezony. Kvalitu zápas určitě měl a gólově nakonec byl taky zajímavý. Slavii hodně pomohl šťastný gól, který byl ve finále asi klíčový a pomohl Slavii ke třem bodům. Ale myslím si, že Ostrava bude v průběhu sezony patřit ke kvalitnějším týmům a po Slovácku si můžeme odškrtnout další kvalitní tým, dokonce bych řekl, že příští týden nás bude čekat jednodušší soupeř. Hlavní zachovat pokoru a nevystřelit myšlenkami do nebes. Výkon v žádném případě nebyl ideální, ale při představě zraněných Boudjemay a Dobrotky + Pitáka + Diop mám docela radost ze současného složení kádru, protože hlavní v záložní řadě se začíná objevovat relativně vysoká konkurence vyšperkovaná kvalitními výkony vyvolených.

    Omlouvám se delší článek, ale jinak to nešlo. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Barra     před 10 lety 02.08.2014 07:45 |  
      0 0

      Doplnil bych jen, ze si podle me nemuzeme stezovat na rozhodci. Marek byl dobry. Jen tak dal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 08:56 |  
        0 0

        Myslím, že zatím nás opravdu nijak výrazně nepoškodili. Jsem docela zvědavá, jestli bude menší tendence náš řezat, když nebudeme hrát o chvost tabulky :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    DavidM     před 10 lety 02.08.2014 09:30 |  
    0 0

    Vykon byl dobry, prvnich 30 minut jsem neveril svym ocim. Takove napadani aktivitu jsem u slavie nevidel hodne dlouho. Atmosfera byla paradni. Jednoznacne nejlepsi kotel v lize. Musim ale rict ze prvni dva zapasy mame pomerne velke stesti, co vystrelime na branku, to je gol. Nebo spojnice po primem kopu.. byt to 1:1 a na hristi 3 def.zaloznici...no nevim. Hrubes je vyborny na care ale vubec nevybehne na centry, vzdycky trnu co se stane

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 09:31 |  
    0 0

    Na stadion jsem se díky naprosto debilnímu systému prodeje lístků dostal v cca. 15. minutě (to je fakt takový problém vytisknout kupu lístků do zásoby a pak je prodávat? Proč to na jiných stadionech jde a u nás, za nejdražší vstupné v lize, dostane fanoušek zase akorát tak na*ráno?), takže můj pohled na hodnocení hráčů může být lehce deformovaný:

    Hrubeš - nepřišel mi především v závěru 2. poločasu příliš sebejistý, příští zápas bych dal šanci Berkovcovi

    Mikula - vůbec se mi nelíbil, ale pořád o něco lepší výkon než Nitrianský

    Latka - suverénní výkon korunnovaný gólem

    Bílek - nemám námitek, stoperská dvojice zkrátka fungovala

    Juhar - o mnoho lepší zápas než Mikula nebo Nitrianský napravo, dobrá podpora ofenzivy, nemám co vytknout

    Baéz - neuvěřitelný dříč, fotbalové myšlení, kontrast s Gecovem byl do očí bijící

    Zmrhal - pro mě muž zápasu, lepší výkon než Škoda. Jestli mě někdo totálně překvapil, byl to Jarda, který hrál asi svůj nejlepší zápas v sešívaném. Kde je ten mdlý hráč bez jakéhokoliv zájmu z jara? Včera jsem viděl dříče, který chtěl, makal, chodil do soubojů a svůj skvělý výkon korunoval gólem. Jestli takhle bude hrát Zmrhal dál, tak nemám nejmenší problém s jeho pravidelnou účastí v základní sestavě (narozdíl od jara, kdy jsem ten problém měl)

    Vukadinovič - dobrý výkon, ale musím říct, že se mi Milan Černý líbil prostě víc, v druhé půli už to nebylo takové (což ale mohlo být způsobeno tragickým Nitrianským)

    Černý - bavila mě ta jeho snaha, nic nevypustí, rve se a má to hlavu a patu. Jak říkám, výkon Milánka se mi líbil víc než Vukadinoviče, s takovou hrou jasně musí být v základu

    Škoda - návrat střelce! Neskutečné, jakou proměnou prošel přes léto pod Beránkem Škodovka, spolu se Zmrhalem muži zápasu.

    Balaj - zastíněn škodou, ale kvalitu měl, rozhodně předvedl včera víc než Fenin za poslední 2 roky. Konečně jsme po letech v útoku zase nebezpeční a soupeři s námi musí počítat.

    Gecov - nemá na to, měl by se na to vykašlat

    Nitrianský - stejné jako Gecov, směrem dozadu strašně hoří (Juhar na druhé straně předvedl o třídu lepší výkon, a to i směrem dozadu). Obrovsky vyniká kontrast mezi nově příchozími a Gecovem s Nitrianským. Kdyby oba ze Slavie odešli, vůbec by mi to nevadilo.

    Celkově obrovská pochvala Beránkovi, co s týmem za pár měsíců dokázal. Ani jsem nevěřil, že se koukám na stejný tým, který předváděl ještě před pár měsíci naprosto nekoukatelný hnus, který neměl s fotbalem nic společného. Věřím Beránkovi a věřím, že Slavie může jít pod jeho vedením opravdu hodně nahoru. Musím krotit optimismus, ale jestli budeme hrát takhle, tak věřím v 5. místo a poháry už letos!

    SLAVIA VZHŮRU!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kleofas     před 10 lety 02.08.2014 09:38 |  
      0 0

      Myslím že negace Gecova i Nitrianského je zbytečně ostrá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 09:42 |  
        0 0

        Možná jsem se nechal unést, každopádně při příchodu výše jmenovaných na hřiště mi okamžitě vytanuly vzpomínky na loňskou sezónu hrůzy, které jsem v prvním poločase úspěšně vytěsnil...

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          spino     před 10 lety 02.08.2014 10:13 |  
          0 0

          Já si myslím, že si to popsal naprosto přesně. U Nitrianský ne že měl problémy s některými náběhy, on měl problémy se VŠEMI NÁBĚHY! Kdykoliv šel přes něj hráč, vždycky ho obešel, nebo odcentroval. Je daleko od hráče! Nehlídá si zabíhání. Naprostá katastrofa! To už raději Dostála.

          Gecov sice bojuje, ale nic víc. A když poleví i v tom bojování, tak je to hráč tak pro divizi. Nechal bych ho na lavici jako bourače do závěrečných minut, otázka je, jestli by takovou roli přijal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            bububu (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 10:21 |  
            0 0

            Nitrianský prostě nemůže hrát beka, při každém útoku soupeře po jeho straně to smrdí gólem, jím "bráněný" soupeř VŽDYCKY naprosto v pohodě odcentruje. V záloze podle mě máme lepší hráče, proto by měl Nitrianský odejít, jeho přínos pro klub je 0. Gecov naproti tomu může mít smysl jako backup za Baéze, který kvůli svému stylu bude asi často stát pro karty. Každopádně pořád hraje Gecov těžce pod své možnosti, nevím co se stalo, ale ta kvalita u něj prostě dlouhodobě chybí, ikdyž se alespoň na rozdíl od Nitra snaží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bongor     před 10 lety 02.08.2014 11:38 |  
        0 0

        U Gecova zvláště,je to pořád bojovník a co mu chybí na přihrávkách,to nahrazuje pracovitostí.Potřený hráč,ale ne do každé situace.Ale od toho máme nejlepšího trenéra v lize,který vyniká především efektivním střídáním.MBVCD.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      janko (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 10:25 |  
      0 0

      ty jsi ale prece nekoukal na ten samy tym)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Boss82     před 10 lety 02.08.2014 10:57 |  
      0 0

      To bububu: Další příklad komentáře, který je totálně zaslepený neobjektivitou, která vznikla na základě jisté averze vůči některým hráčům (Nitrianský, Gecov), protože se jim loni často příliš nedařilo.

      Ano, v mnoha zápasech se jim nedařilo. To by však v případě hodnocení ze strany soudného člověka nemělo mít vliv na zhodnocení jejich výkonu v aktuálním zápase, popřípadě dalších zápasech, které nás v sezoně čakají.

      Bohužel zde této soudnosti a objektivity nejsou mnozí, včetně tebe, schopni a někteří hráči to zde odnesou, byť by zahráli sebelíp.

      Klasickým příkladem této nesoudnosti je i Milan Škoda, kterého zde už dva roky všichni ze Slavie vyhazují, a teď z něj najednou na základě dvou zápasů někteří zase dělají Zlatana Ibrahimoviče. Ne, Milan není Zlatan, stále je to ten stejný Milan Škoda, na české poměry solidní útočník s potenciálem dávat cca 10 gólů v české lize za sezonu.

      On, ani jeho hra, se nějak zásadně nezměnily, co se však změnilo, je organizace hry okolo něj, podpora spoluhráčů, balony, které dostává, a v neposlední řadě sebevědomí nabyté díky dvěma vstřeleným gólům, které dělá minimálně 50% výkonu. Jsem rád že Milan procitl, na rozdíl od většiny zde jsem nad tím nelámal hůl ani v časech velké bídy.

      Dejme stejnou šanci na procitnutí M. Nitrianskému nebo M. Gecovovi a neodepisujme je předčasně. Možná nás brzy velmi mile překvapí, stejně jako M. Škoda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kubavariete     před 10 lety 02.08.2014 11:40 |  
        0 0

        Souhlasím co jsi napsal o Škodovce, Nitra možná ještě něco předvede
        ale Gecov je skutečně strašný a lepší to nikdy nebude.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          honza_sl     před 10 lety 02.08.2014 15:19 |  
          0 0

          Tak to ja to s Gecim a Nitrim vidim presne opacne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Boss82     před 10 lety 02.08.2014 17:39 |  
          0 0

          To kubavariete: I Marcel Gecov u nás už odehrál hodně dobrých zápasů a hodně dobrých zápasů odehrál dříve za Liberec. A i když mu to nejde, tak alespoň dře a nic nevypustí. Ani jeho bych zatím v žádném případě neodepisoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bongor     před 10 lety 02.08.2014 11:44 |  
        0 0

        souhlas s Bossem.Slávista by měl umět ocenit slávistu,i když se mu právě nedaří.Proto máme kádr 25 hráčů,aby se ten,komu to právě nejde ,mohl odpočinout.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Boss82     před 10 lety 02.08.2014 17:28 |  
          0 0

          To bongor: Vážím si, že i po ostrých neshodách, které jsme tu spolu měli ohledně jiných témat, dokážeš vyjádřit souhlas s mým názorem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Pepino44     před 10 lety 02.08.2014 12:51 |  
        0 0

        Tak já vidím problém Nitrianského,že procitá již několik sezon. Po příchodu do Slávie se mi moc líbil,stejně jako Čonka. Bohužel,když si asi splnil svoje přání hrát fotbal ve vrcholném mužstvu,začal stagnovat,rovněž jako Čonka. Nitri má dobré průniky a centry,umí dát i gola,jenom to bránění je mu cizí. Je to buď neumění,nebo neochota bránit,ale je to prostě tak. Pokud bek útočí,musí mít na své straně záložníka,který se za něho stahne a je to v pořádku.Pokud se bek ale přestane vracet,tak to toho záložníka logicky přestane bavit. Potom si mnozí řeknou,to je pane bek,ten pořád útočí,ale ten záložník hraje prd,ten je pořád vzadu. Prostě nemáme beka jako byl Krajčík,který to svého času v poho uběhal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Boss82     před 10 lety 02.08.2014 17:37 |  
          0 0

          To Pepino44: Nezapomínejme, že Nitrianskému je teprve 23 let, takže prostor zlepšovat se tu určitě stále je. Mě se ze začátku také líbil, pak šly jeho výkonu dolů. Ale není to tak, že by hrál 2 roky hovno. On prostě střídá dobré, průměrné a mizerné výkony. Ale i tak byl loni naším nejlépe nahrávajícím hráčem.

          Co se týče bránění, tak máš pravdu, že bek musí myslet na bránění v první řadě. To se ne vždy Milanovi daří. Ale právě včera jsem u něj jasně zaznamenal snahu makat dopředu i dozadu a pilovat lajnu tak, jak to má být. Jasně, byl u inkasované branky, ale to se prostě stane i nejlepším obráncům na světě. Jsem si jist, že kdyby hrál pravidelně tak, jako včera, bude mimořádně platným hráčem v naší sestavě.

          Uvidíme, já mu stále věřím a hlavně věřím, že MBVCD!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Philliip     před 10 lety 02.08.2014 09:51 |  
    0 0

    Krásná atmosféra, krásný výsledek a solidní výkon hráčů. Těžko říct, nakolik to ovlivňuje fakt, že se vyhrává, ale z celého mužstva je cítit daleko větší pohoda.

    Pomohla nám určitě rychlá první a přeci jen šťastná branka. Baník byl víceméně vyrovnaným soupeřem a musíme přiznat, že jsme měli více štěstí. Ale jsem rád, že ve hře už bylo vidět mnohem víc fotbalovosti než v prvním utkání na Slovácku. Sestava, která nastoupila neměla žádný výrazně slabší článek. Obrana působila mnohem jistěji, škoda zranění Mikuly, který je v lepší formě než Nitrianský. Těšil jsem se na Vukadinoviče a vůbec mě nezklamal. Společně s Milanem Černým ukázali, jak se má hrát na kraji zálohy. Stejně tak střed zálohy působil daleko živěji. Baéz se jeví zatím jako nejlepší DZ u nás a Zmrhal i dnes ukázal, že je platným hráčem i do ofenzivy. Jeho sprint před gólem byl famózní. Pokud jde o kartu, kterou dostal Baéz, myslím si, že to je a bude jeho nevýhoda. Má krátké nohy a tak ty jeho obranné zákroky budou často končit na hraně. Hráčem zápasu pro mě Škoda. Skvělý výkon. Aktivní, nebezpečný, platný ve vzduchu i ve hře po zemi. Na svou postavu je skutečně rychlý. Balaj se dnes tolik neprosadil, ale je vidět, že je fotbalový a do šancí se dostat umí.

    Trošku jsem se obával o výsledek, když šel Balaj ze hřiště a nahradil ho Gecov. Ne kvůli tomu, že bych nevěřil Gecovovi, ale od té chvíle jsme se zatáhli a víceméně bránili výsledek. Ale naštěstí jsme se z toho "vzpamatovali" , začli zase víc hrát a nakonec přidali další dva krásné góly.

    Jsem zvědavý na novou posilu, bude to mít přes Škodu, Balaje a Boudjemuu těžké, ale posílit ofenzivu bylo potřeba. Určitě svou šanci dostane a bude to jen na něm.

    Myslím, že zápas s Baníkem byla dobrá pozvánka na další domácí utkání s Libercem a zasloužilo by si to návětěvu přes 10 tisíc fanoušků.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    edenian     před 10 lety 02.08.2014 10:09 |  
    0 0

    Pridal bych jednu vec ktera se mi hodne libila mimo ten snad nacvicenej roh s prihravkou do vapna na Minu a nevracenim zpatky, otockou atd.
    Kdyz si to Mina chystal a prisel Laty, " prived si " Juhara a rek jak se to bude kopat a sel do vapna, tak jsem se hned tesil. Kopat z pravy strany levou, to je proste jak to ma bejt. Taky to tam Laty poslal. Zrychleni mice je proste v tu chvili smrtelny. Nez naskakovat a resit protipohyb brankare atd. I pro obrance je tezsi to vyhlavickovat, proste je to jednoznacne efektivni. Kdyz to predtim kopal Juhy zleva bylo prd. Takze Laty jen tak dal, sefovat to sentimentu :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      edenian     před 10 lety 02.08.2014 10:36 |  
      0 0

      ´ bez sentimentu ´

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Pepino44     před 10 lety 02.08.2014 12:59 |  
      0 0

      Ale Edeniane,ono to jde takhle kopat z obou stran,vždyť to byl velice podobný gol,jaký dával Laty spartě po nákopu Huba z levé strany. Podle mého záleží spíše na tom,jak se to Latymu posadí na hlavu,protože on to jen tak lízne dozadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 10 lety 02.08.2014 17:26 |  
        0 0

        Jo jasne, ja jsem myslel jak to ma bejt podle me :-)
        Ale urcite si myslim, ze tohle se hur brani ve vapne nez kdyz jdou vsichni proti balonu, drzi jeden druhyho atd. Proste je tezsi umistit balon hlavou do protipohybu / treba/ brankare nez ho vychylit ze smeru kterej kterej uz v tu chvili obrana sleduje. V kazdem pripade je ale videt ze se na tom maka na treninku a to je balsam na dusi po lonsku.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    tantalos     před 10 lety 02.08.2014 10:31 |  
    0 0

    Jsem nadšený ze způsobu, jakým MB vede mančaft. Zatímco dřív jsem se poněkud děsil výkonů Zmrhala,Juhara, Nitrianského i Gecova, teď se ukazuje, jak důležité bylo, aby jim trenér vysvětlil, co mají hrát. U všech čtyř je vidět výrazný vzestup. Pokud se skutečně dokážou trenérovi podřídit, u všech vidím, že by se mohli stát klíčovými hráči.
    Pozitivně mě překvapil i Míňa Černý, co jsem ho sledoval v Dukle, přesvědčivé to nebylo.
    U Hrubeše mě zarazilo, do jaké míry se na něm podepsal čaroděj Vaniak. Teď mají podobný styl a dokonce i výkony. I když jsem spíš fandil Berkymu, teď vím, že MBVCD.
    Dosud jsme měli "výhodu", že soupeř proti nám nastupoval ofenzivně v přesvědčení, že nás snadno přehraje. To se teď změní, soupeři začnou betonovat. Doufám, že se v této situaci prosadí "nové posily" - Boudjemaa a Piták.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      edenian     před 10 lety 02.08.2014 10:46 |  
      0 0

      Ono bylo vcera hezky videt, jak se to mezi fanousky vnitrne uklidnilo. Myslim, ze trener MB je snad jedina / a prvni/ rozumna vec, kterou tzv. majitel ve Slavii na sportovnim useku udelal. Coz je tristni, ale zaplat pambu. Ted uz si za vsechno muzeme sami / snad neprehanim/ a tak to ma bejt.

      Jinak s Juharem, Nitrem a Gecovem teda nevim. Prichazeji zatim hraci, kteri jsou o tolik lepsi hraci, ze temhle trem teda nejakou svetlou budoucnost ve Slavii nepredpovidam. Podle me padnou nejpozdeji pristi leto, ne-li v zime.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Markus     před 10 lety 02.08.2014 11:28 |  
        0 0

        Taky si tohle myslím. Třeba Juhar odmakal na hranici svých možností mnoho zápasů posledních sezon a byl díky tomu vidět, jak se říká jednooký mezi slepými králem a on se jako jeden z mála dokázal sebemotivovat k boji naplno i když se nedařilo. Teď tu jsou noví hráči, už není na hřišti tolik vidět. I tak se může stát jedním ze základních kamenů toho týmu co nám tu roste, ale už asi nebude hrát to co hrával dříve. S Nitrianským to bude těžší, talent mu nikdo nebere, ale musí se dát dohromady, hrát s nasazením a nebýt línej přemýšlet u toho, jinak si tu už dlouho nezahraje. Mikula mu teda konkuruje parádně a do obrany ho těžko pustí a v záloze zahrál včera Vukadinovič taky parádně. Marcel je velký bojovník, ale na jaře se trápil, bylo a je to pořád moc křečovité, v současné formě a kádru je to jen na náhradníka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Boss82     před 10 lety 02.08.2014 11:07 |  
      0 0

      Jeden z mála komentářů zde, se kterým lze prakticky bezvýhradně souhlasit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      PetCC     před 10 lety 02.08.2014 11:35 |  
      0 0

      Tak vzhledem k tomu, že jsme 3 z 5 gólů dali po standardkách, tak betonování by soupeřem nemělo moc velký efekt. Copak my jsme soupeře nějak moc tlačili?
      Změna je hlavně v tom, že jsme vysoce zdůraznili sílu v obranné fázi. A tak soupeře líp dokážeme vytlačit ze svého vápna. Zároveň jsme tím právě zvýšili svojí nebezpečnost ve vápně soupeře.
      Je důvod k radosti ze dvou výher hned na začátku, ale to pro celou soutěž nemusí vůbec nic znamenat, pokud se uspokojíme jen těmi výsledky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 10 lety 02.08.2014 12:40 |  
        0 0

        Tak. A standardky, to je vizitka trenera. A az bude rohy kopat Boudjemaa misto Juhara, jeste se zlepsi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 02.08.2014 18:07 |  
          0 0

          Zlepší? Juhar má ze standardek dvě asistence ve dvou zápasech. To se mi nezdá málo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 10 lety 02.08.2014 12:45 |  
        0 0

        Jo a uspokojeni pod MB, to nemam obavy :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Rottax (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 11:10 |  
      0 0

      Díky, u nás v obchodě sport už ráno nebyl!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      bongor     před 10 lety 02.08.2014 11:54 |  
      0 0

      Díky Edwarde.Můj zesnulý tchán-Sparťan by řekl,"to je kluk z vovsa".

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    podol (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 10:51 |  
    0 0

    Je radost číst komentáře, které umocňují pocity z vítězství a zápasu,
    který jsme v Edenu již dlouho nezažili. Pořád se musím krotit, abych
    nepředpokládal hned boj o titul či poháry. Pravděpodobně to ještě
    někdy nevyjde, ale cesta je dobrá, trenér profesionál a Slávista,
    fantastická atmosféra v Edenu. Který další klub takovou má? Zde
    opakovaně dík TS !!
    Podol

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Markus     před 10 lety 02.08.2014 11:19 |  
      0 0

      Je krásné vidět opět radost ze hry, u hráčů i fanoušků, posílí to tým a povzbudí všechny příznivce Slavie. Jako klíčovou vnímám obnovu důvěry v trenéra, opět jak ze strany hráčů tak fanoušků. Trenér potřebuje podmínky, aby se mohl soustředit na svou práci a prosazovat svou vizi. Tohle platí obecně, ať už u nás bude trenérem kdokoliv, v případě MB to platí dvojnásob, nechme ho dělat svou práci a přehlédněme i některé věci, do kterých bychom za běžných okolností rýpali a rozporovali je, tady to prostě vidím na tom, aby se plnilo co MB řekne bez zbytečných otázek. Po dlouhé době tady máme zkušeného trenéra, tak ať ten tým funguje dle jeho představ. K hráčům už jen krátce, fandím Škodovi a jsem moc rád, že nám konečně ukazuje co dovede, už tam není v útoku sám a tým kolem něj parádně bojuje. Konečně je tom zase srdíčko a to, co v soubojích předvádí nejen zkušený Baéz, ale i mladý Mikula je prostě nádhera. Trošku nenápadně jsme vnímali příchod Vukadinoviče, ale včera jsem se na něj soustředil a perfektně si myslím reprezentuje fotbal zemí bývalé Jugoslavie, odvaha, rychlost a technika, moc pěkné. Musíme takhle pokračovat, je super, že to přináší výsledky hned od začátku, přitom tam je ještě velký prostor zlepšovat sehranost a vymýšlet různé nacvičené postupy, za současnými výsledky vidím hlavně to srdíčko. Otočili jsme zápas se Slováckem a nepodělali jsme se, když Ostrava snížila, tým je silný :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        travel (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 11:27 |  
        0 0

        A tady atmosfera po utkání na hřišti i v šatně:
        ttps://www.youtube.chom/watch?v=fsOupioLOAk#t=148

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Markus     před 10 lety 02.08.2014 11:36 |  
          0 0

          Laty :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          hiker42     před 10 lety 02.08.2014 17:04 |  
          0 0

          travele díky, krása :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      edenian     před 10 lety 02.08.2014 11:30 |  
      0 0

      Jojo, to se pridavam, TS ******

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Dobi     před 10 lety 02.08.2014 16:39 |  
      0 0

      TS - 1****, Baníkovci - 1*. Mohla by být taková atmosféra na toaLetné??? Nikdy? Ještě teď by se bojovalo v ulicích, ničili by teroristicky autobus atd...
      Ale: Počítal jsem to: Ještě potřebujeme cca 24 bodů na záchranu. PAK uvažujme výše!

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        edenian     před 10 lety 02.08.2014 17:11 |  
        0 0

        Poslechni, jak jsi pocital body pro zachranu ted, v nedohranem druhem kole ?!? :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          quelhar (admin)     před 10 lety 02.08.2014 17:35 |  
          0 0

          30 bodu je historii pomerne dobre overena hranice. Samozrejme vyjimky existuji, ale cim drive budeme mit 30 bodu, tim i ja budu klidnejsi :o)

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Kara (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 18:00 |  
            0 0

            Takže po desátém kole? :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              honza_sl     před 10 lety 02.08.2014 18:09 |  
              0 0

              Tak urcite...

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                edenian     před 10 lety 02.08.2014 21:22 |  
                0 0

                :-))))

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 11:49 |  
    0 0

    Začala druhá liga a zatímco Tusjak s Vernerem jsou za Táborsko, resp. Vlašim, na lavičce, Červenka je v Sokolově v základu. Shodou okolností Baník prohrává právě s Táborskem 1:0.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      jarodo57     před 10 lety 02.08.2014 13:04 |  
      0 0

      Červenka vyrovnával na 1:1(konečný výsledek).Na Livesportu je škrtlý zápas Teplice-ČB a napsáno odloženo.Není to spojené s Hrdličkou?Má někdo nějaké zprávy?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        jarodo57     před 10 lety 02.08.2014 13:05 |  
        0 0

        Už to vidím. Hrdlička zemřel a tak zápas odložili.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Edwardtheiron     před 10 lety 02.08.2014 13:26 |  
          0 0

          Hrdličky je mi líto, jeden z mála bafuňářů, které jsem uznával. A myslím, že s Teplicemi to pořádně zamává.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Dobi     před 10 lety 02.08.2014 13:40 |  
            0 0

            Je mi z toho moc smutno, do poslední chvíle jsem doufal...RIP

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            JS (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 14:00 |  
            0 0

            Také si to myslím, kdoví, kdo to tam teď bude držet v hrsti. A jak vidíme na našem příkladu, anarchie ve vedení rovná se anarchie na hřišti. Hrdličky je mi líto, ale tušit to šlo už od té zprávy, že byl ve vážném stavu převezen do nemocnice.
            Ale když už se to stalo - kdyže hrajeme s Teplicema?

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Edwardtheiron     před 10 lety 02.08.2014 14:03 |  
              0 0

              V sobotu 16.8.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                JS (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 14:06 |  
                0 0

                Tak buďto se hráči semknou, anebo se ten tým pomalu rozloží. Ale myslím si, že 16.8. je moc brzy na to, aby nastala ta druhá varianta.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Edwardtheiron     před 10 lety 02.08.2014 14:19 |  
                  0 0

                  Když v roce 2007 umřel trenér Vlastislav Mareček, tak v dalším zápase porazily Spartu, ale pak, mám dojem, nijak nezářily.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    lukas8 (admin)     před 10 lety 02.08.2014 15:40 |  
                    0 0

                    Nezářily:
                    1. FC Brno - FK Teplice 2:2
                    Tescoma Zlín - FK Teplice 1:0
                    FK Teplice - Viktoria Plzeň 1:0
                    Baník Ostrava - FK Teplice 0:0
                    Sigma Olomouc - FK Teplice 1:0

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 02.08.2014 19:08 |  
    0 0

    S hodnocením lze souhlasit. Osobně se mi hlavně první půle moc líbila,krajní záložníci drandili lajnu, moře šancí,to nepamatuji:-) škoda, ze tam toho v první půli nespadlo víc. Druha půle mela nižší tempo,střídání Balaj-Gecov byla dle mě chyba,dost jsem pak trnul.

    Výkony se mi líbily snad u všech krom Gecova. Ten byl tak línej,laxní,ze mě fakt vytáčel. Dost lemplovsky se zachoval i v obou šancích. Úplně výstižná mi přijde situace z cca 71.min. Baník vede rychlý brejk středem hřiště, Gecov je na hřišti 10 min, člověk by čekal ostrý sprint do obrany a on jen vyklusává. Jaky rozdíl oproti Míňovi, který odjezdil celý zápas a ještě v nastavení se sprintem vrací bránit. Když člověk vidí hru a nasazení Baéze,tak Marcel působí jako fotbalový důchodce.

    Zajímalo by mě, co Beránek udělal se Škodou a Zmrhalem, oba byli vcera vážně skvělí,pecka.

    Dost se mi líbil i zde poněkud kritizovaný Juhar. Bek je dle mě jeho Top post. V bránění a taktice se zlepšuje,hodně podporuje útok a je týmu celkově hodně užitečný. A to asi všichni víte, ze jsem patřil mezi velké Juharovy kritiky.

    Celkove mi přijde, ze je u SKS po prve od KJ skutečný, profesionální TRENÉR. Práce Beránka se mi zatím moc líbí.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Travinho     před 10 lety 02.08.2014 21:48 |  
    0 0

    Osobně bych hodnotil Hrubeše známkou čtyři. Nebyl nejjistější a břevno z přímáku jej evidentně překvapilo, kdyby šel míč do branky, tak jej nemá, ale měl mít!

  16. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 04.08.2014 09:40 |  
    0 0

    u Škody a Vukadinoviče po zásluze vysoké známky, též 7 bych se nebál dát M.Černý, trošku zklamání u Balaje, takže 5 asi zasloužená, Nitrianský horší 5 ten laxní výkon pří hlídání Baránka mne hodně naštval. Gecov asi nejhorší.