Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia dokázala po dlouhých letech vyhrát první zápas, a to dokonce na neoblíbeném hřišti Slovácka! Výkon ale výsledku neodpovídal.

Zázračný zápas! Již dlouho se nepodařilo Slavii to co včera na Slovácku, tedy vytěžit 3 body ze zápasu, ve kterém tahala za kratší konec. Domácí hráli 70 minut výborně a mač měli ve své režii, přesto se jim nakonec vymstilo neproměňování šancí, když se po standardní situaci prosadil Škoda a následně šoku domácích využil Balaj. Sešívaní si překvapivě nemohli stěžovat ani na sudího Kovaříka, který je přitom minulou sezónu několikrát poškodil. Tentokrát ale shovívavě posoudil zákroky Juhara a Baéze, které zaváněly penaltou. Na druhou stranu se ale dá polemizovat, zda Juhar nefauloval už před vápnem a že jasnému tahání za dres Baéze předcházel faul Valenty, který se posléze i přiznal novinářům, ačkoliv naivně opakoval, že to stejně měla být penalta. Můžeme tak doufat, že vydřené vítězství nad těžkým soupeřem novou Slavii povzbudí do dalších kol.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Karel Hrubeš - 8 - Mladý gólman podal výtečný výkon a bez něj by se šťastné vítězství jistě nezrodilo. Slavii několikrát podržel za nepříznivého stavu, zvláště se osvěčil jeho dlouhý dosah paží při nebezpečných střelách.

Jan Mikula - 4 - Nedá se říci, že by nový pravý krajní bek vyloženě zklamal, ale dopustil se několika chyb při bránění, to bylo vidět zvláště u inkasované branky. Jinak ale předvedl velkou snahu a jeho výkon oceňuji lepší čtyřkou.

Martin Latka - 6 - Z nové stoperské dvojice byl jasně lepší. Jistý při hlavičkových soubojích, z obrany byl nejlepší až na malé výjimky i poziční hrou. Občas se pokusil vystoupením i o narušení rozehrávky soupeře. Celkově zahrál nový kapitán slušně.

Jiří Bílek - 4 - Měl několik slabších momentů, zejména v prvním poločase klouzal jako svého času Pljuščenko či Škutka, z čehož pramenily zajímavé příležitosti pro Slovácko. V závěru zápasu si pak málem vsítil vlastní branku. Na druhou stranu ale předvedl bojovnost a zblokoval několik střel.

Martin Juhar - 4 - V obraně podal, bohužel podle očekávání fanoušků, dosti slabý výkon. Zvláště v první půli si s ním hráči Slovácka dělali doslova co se jim zachtělo. Druhá půle už byla o něco lepší, dohromady by to bylo ale tak na známku 2-3. Slabší čtyřku Juhar dostává za dobrou podporu útoku - v první půli výborně našel Škodu a ve druhé rozehrál roh, po němž červenobílí vyrovnali.

Marcel Gecov- 4 - Střední dvojice podala dosti nepřesvědčivý výkon a Gecov byl střídán už o půli, ačkoliv měl podle mě o něco více problémů Dobrotka. Gecovovi chyběla kreativita při zakládání útočných akcí a připsal si i jednu nebezpečnou chybu na našem vápně.

Martin Dobrotka - 4 - Středová dvojice záložní řady nefungovala, Dobrotkovi se dařilo podobně špatně jako Gecovovi. Chyběla kvalitní rozehrávka a kupodivu nebyla ideální ani obranná činnost, ačkoliv vedle sebe hráli dva defenzivní záložníci. Po vystřídání obou působila dvojice Baéz - Piták mnohem lepším dojmem.

Milan Černý - 4 - Začal dobře a byl aktivní, postupně se ale vytratil a ve druhé půli několikrát zbytečně zabrzdil přechod do útoku. Přesto nepodal výrazněji špatný výkon a naznačil své možnosti.

Milan Škoda - 5 - Ve hře příliš vidět nebyl, jako rozený střelec se také nezachoval, když zazdil dvě vyložené šance - jednu hlavičkou do tyče, druhou špatným zpracováním tváří v tvář Hečovi. Průměrnou známku si ale vysloužil parádní první brankou Slavie, když výborně hlavičkoval po Juharově rohovém kopu. Dobře i vybojoval míč před druhou brankou sešívaných.

Jakub Petr - 4 - Byl stažen už v první půli, byť to dle mého názoru trochu schytal za špatně bránícího Juhara. Je ale pravda, že do obrany se mu příliš nechtělo a s Juharem si vzájemně nepomohli. Směrem dopředu nezářil, ale ani nepropadl, řekl bych, že při některých situacích naznačil své možnosti jako Černý, ačkoliv to zatím žádná hitparáda nebyla.

Bekim Balaj - 5 - V zápase příliš vidět nebyl, i když nějakou snahu přeci jen prokázal. V jediné vyložené šanci, do které se dostal, se ale zachoval jako vyložený střelec a výtečně ji proměnil a vystřelil tak Slavii 3 body. Pro příště by si ale mohl odpustit simulování.

Jaromír Zmrhal - 5 - Oproti minulé sezóně zahrál nadstandardně, překvapil mě zejména na své zvyklosti zvýšeným důrazem. Z počátku příliš vidět nebyl, ale postupně se do zápasu dostal a předvedl i pár zajímavých pasů, ačkoliv se nevyhnul ani svým pověstným bochánkům. Celkem ale dobrý výkon, hru po vystřídání Petra lehce oživil.

Aldo Baéz - 6 - Předvedl se ve velmi bojovném duchu, když byl často vidět ve skluzu. Navíc jeho obranné zákroky byly většinou přesné, stejně tak byl v rozehrávce lepší než Dobrotka a Gecov. Příště by si ale měl dávat pozor na hloupé zákroky, jakým bylo tahání za dres Valenty. I přes něj jsem se ale přiklonil k pozitivnímu hodnocení.

Karel Piták - 6 - Odehrál sice jen hraniční počet minut, ale kladné hodnocení si zaslouží. Hru oživil a parádní přihrávkou nahrál Balajovi na rozhodující gól. Pokud bude hrát takto, tak je jasnou volbou pro základ, samozřejmě až dožene kondiční manko po zranění.

Komentáře (164)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    lassiter     před 10 lety 27.07.2014 19:57 |  
    0 0

    Nemyslím, že by něco Petr schytal za Juhara. První gól jde z padesáti procent za ním, protože ten obránce měl z jeho prostoru nikým neatakován na centr asi tak čtrnáct vteřin. Škodovkovi bych klidně dal šestku, první šance sice velká byla, ale úplně jednoduché to neměl a stejně tak má velký podíl na druhém gólu, protože to byl on, kdo svým důrazem míč vybojoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Rottax (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 20:04 |  
      0 0

      Zrovna jsem to chtěl taky napsat. Škoda by si šestku určitě zasloužil! Jediné, co by se mu dalo vyčíst, tak to zpracování míče při druhé šanci, ale ani tam to zas tak jednoduché nebylo! Ale strašně důležitý gól a velký podíl na druhém je pětka málo!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        (host)     před 10 lety 27.07.2014 20:07 |  
        0 0

        Nevěděl jsem, že Škoda vybojoval ten míč při druhém gólu... Jsem na dovolené a byl jsem rád, že jsem si v ruchu společenské místnosti vůbec prosadil fotbal. :)) Budu na to pamatovat a při výkonu mezi Škodovi příště přilepším.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Navyseals     před 10 lety 27.07.2014 20:10 |  
          0 0

          tuhle blbou výmluvu mi vždycky říkali profesoři :D "já ti tu známku vylepším na konci roku, ale teď se přikláním k té horší" :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            edenian     před 10 lety 27.07.2014 21:26 |  
            0 0

            Presne tohle mel udelat Skodovka a dostal by 9 :-)

            http://www.youtube.com/watch?v=AyDIta4h1xU

            jenze to uz je na nej moc, no. Ale zase ta hlavicka me uplne rozdovadela, ta me pripadla bombasticka, v padu kdyz na nem lezel ten obrance.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      dubas     před 10 lety 28.07.2014 15:17 |  
      0 0

      lassiter: to že trenér střídal Petra a ne Juhara, je jasná odpověď. To ale neznamená, že spousta slavistu to při hodnocení nevyužije aby nedal Juharovi čočku. Prostě na Juhara a Zmrhala se musí něco najít, kdyby si to vymyslet měli:-)

  2. Černý

    SemperRomeo (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 20:08 |  
    0 0

    no, dovolím si nesouhlasit hlavně u Milana Černého...
    Dle mého jeden z nejplatnějších hráčů. Hodně toho naběhal, dřel dozadu i dopředu, napadal.. Bylo vidět, že je to srdcař a bojuje za Slavii. Vůbec bych se nezlobil, kdyby v takovém výkonu pokračoval i v dalších zápasech.
    Škoda jen, že mu nevyšla ta šance v první půli, gol by byl třešničkou na dortu kvalitního výkonu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    leoneig     před 10 lety 27.07.2014 20:12 |  
    0 0

    Alanore,jaké simulování máš na mysli u Balaje?Zmrhal i Škoda si v mých očích zaslouží za včerejší výkon o něco příznivější hodnocení,jinak celkem souhlas,výkon nebyl moc dobrý,takže nelze dávat vetší počet vyšších známek...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      (host)     před 10 lety 27.07.2014 20:16 |  
      0 0

      To, za které dostal žlutou kartu. Válel se, Baéz zakopával míč, ale Juhar, který nebyl moc v obraze, ho zachytil a pelášil k brance. A smrtelně zraněný Balaj najednou čile vyskočil a chtěl hrát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        SemperRomeo (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 20:20 |  
        0 0

        no, já byl na stadionu, bylo jasně patrné, že Baéz míč nezakopával..vědomě nahrával Juharovi do běhu..

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alanor (admin)     před 10 lety 27.07.2014 20:24 |  
          0 0

          To je možné, na té simulaci to ale nic nemění.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        leoneig     před 10 lety 27.07.2014 20:49 |  
        0 0

        Když píšeš válel se, musíš taky napsat proč se válel. Tomu válení předcházela situace, kdy byl Balaj po úniku sejmut zezadu a hráč Slovácka měl dostat červenou kartu. To se nestalo a tak nastala situace, kterou popisuješ

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          no-nick     před 10 lety 28.07.2014 07:43 |  
          0 0

          To nikdo nepopírá, ze dostal kosu. Ale to valeni a pak ten vyskok, to bylo opravdu trapné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 09:30 |  
        0 0

        Souhlas. I když to nebyl zákrok v rukavičkách, fakt, že vyskočil jako rybička, když nikdo míč nezakopl, byl poněkud hloupý. Ale jinak to vypadá, že by mohl být tím pravým gólovým útočníkem, působí tak zdravě sobecky a to zakončení bylo luxusní. Jestli bude střílet góly jako na běžícím pásu, tak mu to simulování odpustím :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 22:09 |  
      0 0

      jj, to bylo krapet hloupé, měl vyskočit dřív.. Ale ta situace, co tomu předcházela, byla jasná červená.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    judy     před 10 lety 27.07.2014 20:16 |  
    0 0

    OT:
    Kokám Koreš v základu a pak že nás Poborskej nemá rád :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      judy     před 10 lety 27.07.2014 21:01 |  
      0 0

      Dobře Kory !!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 21:02 |  
      0 0

      A gol!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 21:04 |  
      0 0

      Kores v zakladu a presne jeho klasika...lehke vyklusavani, aby se neunavil nebo aby se nereklo, udela klicku a hned odevzda mic souperi. Gol dal, to je hezke...ale po total chybe golmana, kdy mu dal mic na penaltu a temer to neslo nedat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        denydzlSKS     před 10 lety 27.07.2014 21:07 |  
        0 0

        Vyklusávání, odevzdávání míče soupeři?!? Ale no tak..

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          judy     před 10 lety 27.07.2014 21:10 |  
          0 0

          Asi tak, chtěl jsem taky reagovat a dokonce jsem to měl napsané ale nechtěl jsem se hádat tak jsem to smazal :)
          Jeho výkon se mi líbí a je hodně videt a to jak v utoku tak dokonce v obraně kdy jsem si všiml že si s bekem na chvilku prohodili místo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Maeden (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 21:32 |  
        0 0

        To byla především chyba Sackeyho, brankář se leknul, že se bude pískat malá domů a zazmatkoval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Travinho     před 10 lety 27.07.2014 21:40 |  
      0 0

      Ale není to sebetríznitel jako my a ví, že hráče jako je Štěpán prostě musí využít. Hraje výborně!

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        luboslavia     před 10 lety 27.07.2014 23:16 |  
        0 0

        Výborně vypadá určitě jinak,to se třeba i brání,vybojuje se většina míčů a to Koreš schopen bohužel není,vyklusává,nejeví zájem o vybojování balonu a když ho někdo jiný získá ,tak se snaží stavět a čekat na přihrávku a občas s ní něco udělá,pokud má prostor,pokud prostor nemá,tak o něj hned přijde.Ale ve Slavii by takový hráči mít místo v základu neměli ,doufám,že vždy bude někdo lepší než Koreš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Travinho     před 10 lety 28.07.2014 09:44 |  
          0 0

          Doufat můžeš, nicméně v sobotu nepodal ani jeden z našich ofenzivních hráčů výkon, kterým by se Štěpánovi alespoň přiblížil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        electropope     před 10 lety 28.07.2014 11:51 |  
        0 0

        Všeho s mírou, příteli. Všichni dávno víme, že jsi Štěpánův fanoušek; už jen to lpění na jeho křestním jméně řekne víc než rodinné balení Raffaello.

        Koreš dostal ve Slavii šancí víc než dost. S výjimkou krátké epizody bezmála před třemi a půl lety nikdy nedokázal být hráčem, o kterého by se Slavia mohla opřít. Teď je mu 25 dávno pryč a je to hotový hráč, od kterého nelze čekat výraznější zlepšení. Zřejmě by mohl být klíčovou postavou Českých Budějovic. Všichni mu to určitě přejeme. Ale tím to taky končí.

        A teď, prosím, Korešem podle libosti třeba vytapetuj svůj pokoj, ale ve zdejší diskuzi už toho laskavě zanech.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Tomski     před 10 lety 27.07.2014 20:21 |  
    0 0

    zdravím Alanora na dovolenou :-)
    celkem souhlasím...+/- někde bodík, ale chtěl bych se zastavit u inkasovaného branky...tam dle mého měl být Hrubeš...celkově mi přišel při centrech trochu bojácný, ale zase výborný na čáře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 10 lety 27.07.2014 20:27 |  
      0 0

      Vím, že se to včera řešilo v diskusi. Mně to ale jako chyba nepřišlo, byť bych se musel více podívat na záznam, což tu moc nejde. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Tomski     před 10 lety 27.07.2014 20:32 |  
        0 0

        chápu...já si myslím, že takový centr, který letí malým vápnem by brát mohl, ale vyhodnotil to takhle a obrana mu v té chvíli nepomohla, ale přišlo mi, že je až moc "zalezlej" celý zápas...ale jinak samozřejmě chytil spoustu šancí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          denydzlSKS     před 10 lety 27.07.2014 20:48 |  
          0 0

          Bojácný při centrech? Nato, jak solidně zahrávalo Slovácko rohy a vzhledem k tomu, že měl většinou v malém vápně třeba 14 lidí najednou, je společně s obránci snad nepustil k zakončení.

          Celkově mi přijde mimo mísu mu připisovat jakoukoliv vinu na tom gólu..dle mně jednoznačně souhra chyb Petr, Juhar a Mikula.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Tomski     před 10 lety 27.07.2014 21:08 |  
            0 0

            já si myslím, že u toho gólu mohl ten centr stáhnout celkem v pohodě...mám pocit, že jsem tam těch situací viděl víc, ale to nic nemění na tom, že i ty máš nejspíš pravdu, protože jsem Hrubeše viděl jak v přípravě, tak i několikrát za juniorku a tam mi nepřišlo, že by se držel ve vápně zpátky...plus je hodně mladý a na všem může pracovat...

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              denydzlSKS     před 10 lety 27.07.2014 21:14 |  
              0 0

              Hele, možná to mám zkreslený i já. Měl totiž docela obavy, že právě bude trochu usedlej, když to byl jeho teprv druhej start a navíc ten první dopadl tak, jak dopadl.. Takže mně naopak překvapilo, že v tom zápase působil dost klidně a nebojácně na to, kolik mu je.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Travinho     před 10 lety 27.07.2014 21:42 |  
              0 0

              Zalezlý opravdu byl, což mě zrovna u něj překvapilo, ale co je velmi pozitivní, tak to, že se to v průběhu utkání výrazně zlepšilo!

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                no-nick     před 10 lety 28.07.2014 07:20 |  
                0 0

                Na zacatku asi jo, pak na konci boxoval skoro kazdej centr, tam chodil výborně ven.

                Pri gólu bych ho ale nevinil, ten balon byl dlouhej, šel az za zadní tyč. Tam byt nemohl.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Travinho     před 10 lety 28.07.2014 09:45 |  
                  0 0

                  Ale mohl a měl. Já myslím, že i s koučem brankářů si vysvětlí, že pro takové míče musí chodit. Nebyl to vůbec prudký míč a naopak letěl neskutečně dlouho, tam se dostat musí.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                    no-nick     před 10 lety 28.07.2014 12:54 |  
                    0 0

                    Teď jsem si to pustil dvakrát znova a nemůžu se rozhodnout. Šel přesně na zadní na úroveň malýho vápna. Jít mohl, to mas pravdu. Nebylo by ale jednoduchý balon trefit, jestli nemel jistotu, tak správně nešel.

                    Ale fakt se hádat nebudu, možna mas pravdu.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                      Travinho     před 10 lety 28.07.2014 18:03 |  
                      0 0

                      Důležité je to, že míč letěl fakt hodně pomalu. Kdyby to byl střílený centr být tam asi nemohl, ale rozhodně mu to nevyčítám, nemá odchytáno tolik a na konci už i takové míče sbíral...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      dubas     před 10 lety 28.07.2014 17:31 |  
      0 0

      Tomski, nevím jestli si někdy hrál fotbal, ale odvážím se tvrdit, že si nikdy nestál v brance, jinak by si takovou blbost nemohl napsat. Při prvním centru si musel pokrýt, svoji pravou tyč a tak logicky pak nemohl vyběhnou na tu zpětnou přihrávku, tam nemohl nikdy doběhnout.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 21:01 |  
    0 0

    A Koreš gól

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 22:02 |  
      0 0

      ale předcházela mu teda mega minela Hrošša. To stojí za vidění...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 22:07 |  
    0 0

    Ano, s hodnocením lze souhlasit. Muž zápasu jednoznačně Hrubeš a klobouk dolů před Beránkem a jeho střídáními. Výrazně tím oživil hru.

    Dobrotka s Gecovem by snesli i nižší známku. Baéz a Piták, to by jiný level.

    Dále mi přišlo, že krajní záložníci moc nepomáhali dozadu, a pak byli Juhar s Mikulou přečíslovaní.

    Kdo určitě naznačil své možnosti byl Baéz, moc se mi líbil, do všeho šel na plno, lítal, získával míče, a ten dlouhý pas na Míňu byl lahůdkový. Jen to Míňa bohužel zadrbal stejně jako některé situace předtím. Přímočarost by neuškodila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      edenian     před 10 lety 27.07.2014 22:11 |  
      0 0

      ... od Milana Cernyho bychom asi goly ocekavat nemeli, to uz zname, ne :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 27.07.2014 22:13 |  
        0 0

        zas takový megaloman nejsem:-) stačilo by, kdyby to nedrbal, dal dřív míč od nohy...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 10 lety 27.07.2014 23:18 |  
      0 0

      O Hrubešovi ani není třeba mluvit,chytil nejmíň tři tutovky a byl náš nejlepší hráč.Druhý byl podle mě Baez a těsně za ním Laty.Jinak je známá pravda,že pokud hraje mužstvo tak aktivní presink hned po ztrátě balonu,jako to 70 minut vydrželo Slovácko,tak má problémy s rozehrávkou každá i sebelepší obrana.Ale pokud se mu nepodaří odskočit,tak ke konci ti presingáři šlapou vodu a dopadne to jako včera na Slovácku.Vizuelně lepší mužstvo často rupne.Míňa zpomalil párkrát nadějný protiútok,zastavil a rozhlížel se do strany a dozadu.
      To by si měl rychle odvyknout.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Bohdy     před 10 lety 27.07.2014 22:23 |  
    0 0

    Vyjímečně v pár bodech nesouhlasím,ale jen o málo a dovolil bych si být více kritický. Hrubešovi bych dal spiše lepší 6, protože zase tolik práce neměl, či horší 7... I tak by byl nejlepším slávistou. Další by byli Dobrotka a Gecov u kterých bych volil známku 3! U Dobrotky bych to bral,ten nehrál na své pozici,ale Gecov??? Když přicházel, viděl sem v něm příslib lepších zítřků a popravdě jeho výkony/kvalita šli ruku v ruce s výkony celé slávie...Tedy bída,hrůza a zmar... A tak jak skončil tak i pokračoval v tomto zápase. Pokud by to mělo být i nadále, myslím, že do jarní části už by měl nastupovat v jiném klubu...Jinak jako vždy dobré známkování.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    brooklyn     před 10 lety 28.07.2014 02:54 |  
    0 0

    Aldo Baez cislo 26, 170cm. Prvni soutezni utkani Slovacko - Slavia 1:2. 48,5 minuty.



    45:01. hned po rozehrani ne nej smeruje mic,ktery okamzite predava z prvni pod sebe na levo na spoluhrace

    45:32 vyhrava hlavickovy souboj a nachazi presne Juhara

    45:50 Aldo strili za vapnem vysoko nad

    46:26 na prave casti hriste zastavuje Kuncla skluzem , Slova komentatora "a nyni skosil Kuncla" neodpiskano....

    46:43 na hranici vapna znovu ve skluzu a znovu potkava jiz znameho Kuncla ,ktery se asi jeste nevzpamatoval z prvniho setkani a konci nohama vzhuru

    46:50 mic poskakuje opet na hranici vapna nyni ovsem u M.Travnika ,Aldo jenz je opet na nohou konci znovu ve skluzu mu zabranuje v strelbe

    47:20 po souboji Bilka s hracem Slovacka se mic u naseho vapna odrazi k Aldovi jenz z prvni hned posila na sveho spoluhrace

    48:40 po odkopu domacich se mic dostava k Aldovi,ktery si ho spatne zpracovava a mic se dostava ke Kerbrovi, ktereho Aldo stiha az do momentu kdy Kerb prihrava spoluhraci

    50:00 Aldo zakopava balon jelikoz M.Travnik je na zemi po jednom ze souboju

    52:00 Aldo se snazi zablokovat strelu Kosuta,ale nadosahuje ne ni

    52:30 Hrubes vykopava od brany,mic se odrazi od domacich do hlavickoveho souboje ,ktery vyhrava Aldo a opet posouva spoluhraci

    54:09 Asi metr uvnitr naseho velkeho vapna Valenta konci na zemi kde je jasne zatazeni za dres od Aldy,jenz byl jako prvni zasazen od Valenty

    54:21 Aldo podstupuje souboj u postrani cary a vyhrava aut

    57:50 Na souperove polovine Aldo zastavuje rozvijejici se utok Slovacka vedeny Radou a to "nastrelenou levou rukou"

    59:12 odkop od domaciho brankare - Aldo jde do hlavickoveho souboje,protihrac pada,Aldo stoji

    59:15 mic propada za Aldu, avsak hned se odrazi od dalsiho Slavistickeho obrance zpet do pole pusobnosti Aldy jenz se ho snazi zblokovat avsak prichazi pozde a balon putuje k nasemu vapnu

    60:00 Ve vapne Travnik centruje pres Mikulu na Kerbra v ceste uz je jenom Aldo,jenz se snazi hlavou mic zblokovat avsak schazeji centimetry, Kerbr miji branu

    63:25 Centr do naseho vapna,Aldo spolu s Latkou se snazi dosahnout na mic a malem je z tohoto nedorozumeni velka sance pro Doska

    66:20 - 66:27 Aldo postupuje dva hlavickove souboje pred nasim vapnem s rodilnymi protihraci,pri druhem protihrac pada

    66:30 u postrani cary na prave strane se Aldo zapojuje do kombinace

    67:30 hrac Slovacka pronika podel brankove cary do naseho vapna a centruje,do skluzu jde Aldo avsak mic nezasahne,ten jenom proleti vapnem

    70:05 Na nasi pulce u postrani cary dostava Aldo balon a posila dlouhy centr podel lajny,ktery bohuzel nasi hraci neziskaji

    70:07 Na pulce hriste Aldo preskakuje Valentu, ktery vsak napravuje svou chybu a mic opet ziskava

    70:57 Pred nasim vapnem mic zastavuje Aldo a startuje dopuhym pasem Skodu jenz se vsak k mici nedostava

    71:30 Aldo zastavuje akci soupere faulem na puli hriste

    71:50 Akci Slovacka zastavuje na nasi pulce u postrani cary Aldo Baez ,prihrava spoluhraci.Postupna akce konci rohem z nehoz pada prvni gol Slavie.

    73:55 Aldo posila dlouhou prihravku na souperovu pulku,mic ziskava Slovacko

    74:05 Aldo presuje zalozniky Slovacka na jejich pulce, mic vsak neziska,avsak postup zpomali

    76:20 Baez si na pulce vymenuje mic s Juharem jenz postupuje k brance Slovacka

    79:28 mic z rohu boxuje Hrubes mimo vapno kde je Baez a okamzite ho z prvni posila ke stredovemu kruhu,kde vsak neni zadny spoluhrac

    79:56 mic na pulce soupere dostava Baez od M.Cerneho a dlouhym presnym pasem do vapna Slovacka mu mic vraci

    80:15 Mikula predskakuje soupere,prihrava Aldovi jenz okamzite nachazi Juhara,jenz zakoncuje strelou na branu

    81:46 Po rohu Latka vyhrava hlavicku, mic se dostava k Aldovi jenz odkopava k Pitakovi

    83:54 Pitak na souperove pulce dava Aldovi, jenz ztraci,vzapeti vsak svou chybu napravuje a zastavuje skluzem soupere,rozhodci piska faul

    84:31 Slavia si na puli prihrava, Baez posila mic Mikulovi

    85:42 Baez podstupuje dva souboje se zaloznikem Slovacka,jenz je nucen spatne prihrat a Slavia ziskava mic

    86:01 Aldo opet v akci, na pulce Slovacko si vymenuje balon se spoluhracem a konci na zemi po zakroku Simulikovskeho jenz dostava zlutou kartu

    89:07 Baez ziskava mic pred nasim vapnem, postupuje na pulku soupere kde dava pas na Balaje, jenz vsak pada po kontaktu s protihracem

    89:38 Baez pred nasim vapnem se zmocnuje mice a posila ho na Juhara jenz postupuje na pulku Slovacka,kde se zveda Balaj

    91:03 Aldo bezi za odrazenym micem a ziskava out

    92:52 Nakop do vapna Slavie - hlavou tecuje Aldo,mic jde ke Zmrhalovi jenz odkopava a prvni je u mice Aldo jenz u stredoveho kruhu hlavickuje na Hecu, jenz je v tu chvili
    na puli hriste jako stoper, mic smeruje na M.Hecu jenz odhlavickovava pred Baezem jenz na nej naksakuje a po narazu pada,hned se vsak zveda a vraci se,nema vsak uz
    kam jelikoz po naslednem brevnu je utkani ukonceno.




    Ano takto se bojuje za Slavii,skvele nasazeni,touha, chut rvat se za Slavii. Radost z toho,ze je u nas,ze ma dres s hvezdou.
    Neboji se vubec nikoho,technicky skvele vybaveny, hodne silny,odolny v osobnich soubojich se svymi 170cm a dovolim si uz nyni rici,ze i se sesivanym srdcem.
    Nedivim se,ze s timto pristupem byl milovan v Trencine.
    Jestli ma nekdo zajem prinest Argentinskou vlajku na nasledujici utkani rad poslu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 05:28 |  
      0 0

      Aldo je tu tyden i s cestou a uz ma vlastniho stalkera:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 06:39 |  
      0 0

      Tak tohle je dobrý čtení. Teď tohle udělej i pro ostatní hráče :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Barra     před 10 lety 28.07.2014 06:47 |  
      0 0

      Perfektni analyza, mel bys to preposlat redaktorum Sportu! Myslim ze ty argentincke vlajky se rychle objevi na stadionu, a vubec se nedivim ze Aldo byl u Trencina tak oblibeny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 10 lety 28.07.2014 08:50 |  
      0 0

      To je fakt perfektně napsaný,dík.Ano,takhle se bojuje za Slavii.
      Já jsem si ho všímal už při zápase a přesně takhle vynikal.Pořád chtěl být u míče,bojoval o něj jako červenobílý lev a když ho ztratil,bojoval znovu.Kdyby nebyl konec zápasu,tak by po tom hřišti lítal ještě doteď.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      edenian     před 10 lety 28.07.2014 08:51 |  
      0 0

      Nebylo by spatny, kdyby sem Aldo dotahl nejakyho krajana, treba na kraj zalohy nebo obrany. Stacilo by, aby nebyl "kousavej". Myslim, ze by se tim meli v klubu zabyvat. Je to lepsi "kontakt" do Argentiny nez nejakej chytrak z agentury, tak snad by to mohlo nekoho napadnout. A z jihoamericanu myslim zrovna argentinci nemaji problem obecne se "systemem" jak se stava v Evrope jihoamericanum, spise vsak africanum. To by se asi libilo nejen me.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Barra     před 10 lety 28.07.2014 09:29 |  
        0 0

        To si pis, ze by se mi to take libilo. Jinak souhlas, klidne at Aldo dostane dobry bonus, jestli nam vytipuje dobre posily. Me osobne by se libila posila do utoku. Cela Latinska Amerika je zajimava.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          edenian     před 10 lety 28.07.2014 11:36 |  
          0 0

          Ja k nim mam lepsi vztah nez k aricanum kdyz bych to mel nejak porovnat. Koneckoncu na Adauta se da tezko zapomenout. A takova mala argentinska kolonie ve Vrsovicich, proc ne / jakkoli Maradonu nesnasim a Messiho nezeru :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Barra     před 10 lety 28.07.2014 12:27 |  
            0 0

            Souhlas, latinos jsou fotbalove vyzralejsi. Jinak jak Aldo Baez, tak David Depetris se narodili oba v 1988 a spolecne prisli do Trencina. A jak jim jejich spolecna hra vyhovovala.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    buri     před 10 lety 28.07.2014 08:01 |  
    0 0

    Každý gol Slavie slavím frťanem...Na první půli jsem si slivovičku ani nenachystal...Jakmile MB vystřídal letěl jsem do ledničky...Švagr se mi smál, já se smál nakonec... MISTŘI !!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      edenian     před 10 lety 28.07.2014 08:39 |  
      0 0

      Do vanoc jsi na zachytce!

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 10 lety 28.07.2014 08:53 |  
      0 0

      Ty teda riskuješ.A máš na to vůbec?

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        edenian     před 10 lety 28.07.2014 08:55 |  
        0 0

        Ale zase Bongore priznejme si, za cenu par drobnych verejnych pohorseni vykopat pohar, co :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    zeleznik2     před 10 lety 28.07.2014 08:39 |  
    0 0

    Hodnocení objektivní, Hrubeš po zásluze vysoká známka, nejlepší slávista, snad jen 6 u Latyho?no nevím, to by pak musel mít Piták a Baéz 7, Laty tam měl několik hrubek, přesto lepší než Bílek určitě 5+. Juhar za defenzívu 1-2, za ofenzívu 6, takže 4 ok, Gecov a Dobrotka zklamání takže možná by šlo 3+, Petr ten gól odnesl střídáním asi neprávem, nebyl horší než Juhar takže 4 ok , uvidíme, co předvede v dalším zápase, hrál po zranění. M.Černý 4+ ostatní ok, Balaj a Škoda 5+ za góly.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    buri     před 10 lety 28.07.2014 08:41 |  
    0 0

    To mi hrozilo při hokeji...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      edenian     před 10 lety 28.07.2014 08:53 |  
      0 0

      No to tedko nevypada.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 09:48 |  
    0 0

    proč páteční Bohemka-ZS jde pustit na ivysilani a víkendové zápasy ne? To ČT jen nebloklo klokany nebo musí bejt nějákej časovej odstup od odehrání??? Jde mi o to jestli mám teda naše zapasy v televizi nahrávat nebo jestli se k nim pak časem dostanu??

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 28.07.2014 10:25 |  
      0 0

      Asi musí být odstup, protože po zápase Bohemky to utkání na ivysilani vůbec nebylo a měl jsem za to, že ČT asi tedy nemá práva na zveřejnění internetového záznamu. Jestli to tam teď je, tak je šance, že se tam objeví i náš zápas a včerejší Korešovo galapředstavení :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Navyseals     před 10 lety 28.07.2014 10:49 |  
        0 0

        Mě Koreš včera fakt překvapil, za ten půlrok se nám může vrátit kvalitní hráč. I když ten Liberec byl nuznej.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 11:52 |  
          0 0

          A neříkalo se tohle tady i po pár zápasech za Bolku?

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 28.07.2014 11:55 |  
            0 0

            v Bolce byl šlapající tým, v Budějkách to má těžší a je to víc na něm

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          PetCC     před 10 lety 28.07.2014 16:34 |  
          0 0

          Mě zase vůbec ne, kdyby takhle zahrál za Slavii, tak by to byl okamžitě hráč na odpis. Hlavní rozdíl byl totiž v přístupu jeho spoluhráčů, kteří s chybami počítali a bez řečí se je okamžitě snažili napravit. Ve Slavii loni by z toho byly alespoň dvě vyložené gólové šance soupeře a nejspíš i gól.
          Já mám z diskuzí vcelku jasný zásadní poznatek, když hraje hráč za Slavii, tak se objevují seznamy jeho chyb. Když je na hostování, tak se vidí zase jen pozitivní věci.
          Proto tu taky poslední roky nediskutuju o výkonech hráčů, nemá tot totiž žádný smysl.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    smely (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 10:39 |  
    0 0

    zdravim, paradni uvod sezony, ubojovane vitezstvi, hosi makali, MB kaoucoval a perfektne reagoval na horsi pozicni hru Petra...Hrubes si zahral na MV....naprosta spokojenost, tesim se na patek...vzhuru Slavia !

  15. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Philliip     před 10 lety 28.07.2014 10:49 |  
    0 0

    První ostrý zápas nám ukázal klady i zápory současného mužstva. Dobré však je, že celá řada těch záporů je ovlivněna výraznými změnami v klubu a dá se očekávat, že bude docházet ke zlepšení.

    Kde nevidím žádný problém, to je post brankáře. Máme Hrubeše, Berkovce, případně Rakovana. Všichni jsou to kvalitní brankáři. Hrubeš předvedl v prvním utkání výborný výkon a byl jedním z klíčových hráčů utkání. Pro mě tedy zatím oprávněná jednička.

    Obranná činnost měla v celém utkání velké rezervy a to především v prvním poločase. Záměrně píšu obranná činnost, nikoliv obránci, protože velký podíl na tom, že nás Slovácko přehrávalo měla záložní řada. Velké potíže nám dělal presink Slovácka, kde tak úplně nestačili Gecov s Dobrotkou a ještě větší potíže měla levá strana s Juharem a Petrem. Jistotou a klíčovou postavou defenzivního článku je Latka. Rád bych viděl kvalitní posilu na levého obránce. Juhar má své kvality, ty však nejsou směrem do defenzivy, tam prostě hoří. Měl by hrát na pozici, ve které byl před ním Petr. Mikula vpravo měl podíl na inkasované brance, ale ono je to těžké, když z druhé strany lítal jeden centr za druhým. Své si odehrál solidně a když přidá nástavbu v lepší podpoře útoku, bude kvalitním hráčem. U Bílka jsem se někdy hrozil, jestli zase neuklouzne, ale jinak by mohl být dobrým stoperem. Jako druhého stopera k Latkovi nicméně pořád vidím spíše Dobrotku.

    Ani ofenzivní hra nebyla žádná sláva. Citelně chyběli hráči jako Piták nebo Boudjemaa. Gecov s Dobrotkou nemají tvořivé schopnosti a problémy mají i s jednodušší rozehrávkou. Hře nedávají potřebný klid. Petrovi se zápas nalevo nevydařil, ale určitě se ještě prosadí. Černý napravo potvrdil svou houževnatost, bojovnost, ale musí být efektivnější. Nejpozitivněji vidím výkony Škody a Balaje. Myslím si, že spolu jim to může fungovat, oba jsou to odlišní hráči a mohou si vyhovět. Když budou hrát spolu, budou daleko efektivnější, než kdyby nastupoval jen jeden z nich. Balaj byl na hrotu aktivní a je na něm vidět, že to je gólový hráč, má správné náběhy. Správnou přihrávku mu dal ale až Piták a byl z toho gól.

    Pozitivně hodnotím i všechny 3 střídající hráče. Baéz potvrdil veškeré reference ze Slovenska. Bojovný a běhavý hráč s dobrým čtením hry a rozehrávkou, často si ale vypomáhá na hranici nebo za hranicí faulu.V zápase podal lepší výkon než Gecov a Dobrotka. Zmrhal rovněž přinesl určité oživení, o ten jeden stupínek byl lepší než hráči z první půle. Z pozice DZ je schopný podpořit i ofenzivu, což je jeho výhoda, určitě jeho časy ještě přijdou. Piták je hráč, který v základní jedenáctce chyběl. Má především ofenzivní schopnosti, přehled a dobrou přihrávku i střelu. Otázkou je, jak kvalitně dokáže odehrát zápas když nastoupí od začátku.

    Do dalšího zápasu tak čeká M. Beránka poměrně složité rozhodování o sestavě a myslím si, že i přes výhru mohou přijít klidně i 3-4 změny oproti utkání se Slováckem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Tonda     před 10 lety 28.07.2014 11:46 |  
      0 0

      řekl bych že 3 - 4 změny jsou moc.

      pokud do pátku nepříjde levý bek, nedělal bych v obraně žádné změny.
      v def. záloze bych vyměnil jen jednoho z dvojice Gecov Dobrotka a zkusil bych dát Baeze do základu. Otázka je, jestli vydrží v tom svém tempu po celý zápas. Jinak bych vše nechal tak jak bylo na Slovácku. Kádr si musí nějakou chvíli sedat a hráči trochu sehrát. 3 - 4 změny mi příjde prostě moc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 28.07.2014 12:13 |  
        0 0

        To já si zase myslím, že tři změny jsou vyloženě žádoucí. Defenzivní dvojka Gecov - Dobrotka nefungovala, po sobotním výkonu a dalším týdnu tréninku je téměř jisté, že místo jednoho z nich bude hrát v pátek Baéz. Stejně tak si myslím, že by měl nastoupit v základní sestavě místo druhého z nich Zmrhal, který - jakkoli se to jeho kritikům nebude líbít - dle mého má o dost vyšší kreativní potenciál než oba střední záložníci ze soboty a přitom se jim vyrovná v defenzivní činnosti. A třetí změnou by dle mého mohlo být nahrazení Petra, ale tady dost váhám, kdo by měl místo něj hrát, protože Piták asi za týden nedotrénuje fyzičku natolik, aby nastoupil v základu. Takže snad Vukadinovič, pokud se v tréninku bude jevit dobře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 12:34 |  
          0 0

          souhlas, středovou dvojku bych zrušil a předělal. Gecov na lávku a Dobro buď na lávku, nebo do obrany místo klouzajícího Bílka. Základ určitě Baéz. Hodně se mi líbil s Pitákem, ale on ani Boudjemaa nebudou zcela fit. Takže ideálně bych k Baézovi dal Hrubého/Zmrhala.

          A chtělo by to poladit ještě kraje zálohy, zkusil bych dát prostor Proškovi na pravém křídle-ideálně, kdyby Míňa zvládl hrát nalevo..

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            naplavnik     před 10 lety 28.07.2014 14:24 |  
            0 0

            Dobrotkovi ta pozice vůbec nešla, takže bych jej klidně prohodil s Bílkem a zařazení Baéze by mělo být samozřejmostí. Nalevo pak Jardu Zmrhala, své si totiž odvede i dozadu, kde prostě Juhar nemůže být pod tlakem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          zeleznik2     před 10 lety 28.07.2014 15:13 |  
          0 0

          Necháme se překvapit, osobně si myslím, že Zmrhal a Baéz budou v základu, o druhém to platí 100% protože měl hrát už na Slovácku. Petra se Míra zastal, ale zda ho v pátek postaví spíše asi ne. Další změny bych nepředpokládal, ikdyž bych raději Zmrhala za Dobrotku vedle Baéze a Dobryho na stopera vedle Latyho, Juhara na křídlo, ale koho na levého beka?jedině Bejbl, jinak Nitrianský přes nohu asi raději ne. Piták může tak na třicet minut, víc asi neodehraje. Vukadinovič asi taky nezačne v základu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            bongor     před 10 lety 28.07.2014 20:03 |  
            0 0

            Přes nohu,to nemůže zas tak vadit.Horší je,že u Nitra si nejsem jistý,že by to odmakal.Juhi by byl potřebný na křídlo,ale koho na beka.Jedině mi vychází ten Nitro.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              zeleznik2     před 10 lety 29.07.2014 17:35 |  
              0 0

              No třeba to zkoušeli s Dostálem, který pár zápasů nalevo odehrál a byl to děs, ikdyž napravo to reprezentační výkon taky nebyl, ale jiná alternativa krom dua Bejbl a Nitrianský momentálně není. Juhar byl opravdu omyl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Philliip     před 10 lety 28.07.2014 12:56 |  
        0 0

        Kádr si musí sedat, ale zároveň se také hledá optimální sestava. Takže nevidím tak nepřirozené, když přijde hned několil změn. Ve středu zálohy by měl být jeden hráč schopnější trošku tvořit či podporovat útok. Třeba Zmrhal místo Gecova. Dobrotku bych vrátil dozadu a na jeho pozici dal Baéze. Místo Petra bych zkusil Vukadinoviče, nebo Juhara, pokud se najde někdo na levého beka. Hned jsme na 4 změnách. Ale to spekulujeme, nevíme jak hráči vypadají na tréninku, jaká bude taktika, atd.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          jarodo57     před 10 lety 28.07.2014 15:12 |  
          0 0

          A co takhle Petra podržet a dát mu opět šanci?Byl nervozní,přemotivovaný(přišel vlastně se Slovácka) a s Juharem si vůbec nerozuměl(kdo si s ním taky porozumí že?)Nemůže trenér po prvním zápase to hned překopat.Přeci jen to byl první zápas. A my tady musíme být trpělivější.Vždyť se to i tady psalo,že to bude hodně vrzat.Také musí trenér počítat se soupeřem,který je hodně rychlý v přechodu a při hře jeden na jednoho(Kukec,De Azevedo,Narh i Svěrkoš) . nemůžeme ve stoperské dvojici mít 2 pomalé hráče(Dobrotka ani Latka rychlostí neoplývají ) to by je tam ten Narh se Svěrkošem vycvičili.Nemůžeme dát na beka Bejbla,který neodehrál ani minutu.Musí celý týden Beránek pracovat s Juharem ,ale i s Mikulou,protože ten bude mít na sebe hráče typu Kukec,De Azevedo.A také musí oba více podporovat ofenzívu.Jinak nás Ostrava bude přehrávat.Určitě bych teda vyndal Gecova a místo něho buďto baez (pokud má na celý zápas) nebo Zmrhal a dál bych do toho nezasahoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Tonda     před 10 lety 28.07.2014 15:30 |  
            0 0

            přesně moje řeč

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Philliip     před 10 lety 28.07.2014 15:57 |  
            0 0

            Tak já rozhodně netvrdím, že by Petr neměl dostávat už šanci, to netvrdím o žádném hráči. Ale všichni víme, že se sestava teprve buduje a jedenáctka, která nastoupila v sobotu není automaticky ta, která je nejlepší. Petr patřil k hráčům, kterým se zápas povedl nejméně a šanci si zaslouží další, ať už Zmrhal nebo Vukadinovič. Jinak přeci optimální sestavu nenajdeme. Moc nesouhlasím s těmi stopery. Nemůžeme mít dva pomalé stopery Latku s Dobrotkou? Dobrotka není pomalejší než Bílek. Proti Baníku ale musí fungovat kraje, protože tam má Baník velkou sílu, snad byl zápas se Slováckem poučením.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            bongor     před 10 lety 28.07.2014 19:59 |  
            0 0

            Je nesmysl,chtít jakéhokoliv hráče zbavit jeho šancí na základě jediného nepovedeného výkonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 28.07.2014 12:27 |  
      0 0

      Pro levou stranu obrany fakt nechápu rozhodnutí poslat Tusjaka do Táborska, v přípravě byl určitě dobrý a místo Juhara logická varianta, nákup Machovce nevyšel, Juhar směrem dopředu dobrý, jeho centr na Škodu i roh naprosto perfektní, ale bek to prostě není, posílit tento post bez debat potřebujeme. Záloha v prvním poločase nepracovala tak jak měla, Damien hodně chybí a Karel Piták po zranění není schopen odehrát víc jak 35 minut, Baéz hru určitě oživil, proti Baníku ho zkusit od začátku, vedle něj nevím Dobrotka byl asi lepší než Gecov, ale pro mne je to stoper a tam by měl hrát, navíc zase tam měl takovou situaci, že to vypadalo, na zranění.

      1/ změna Bejbl na levý kraj obrany
      2/ změna Juhar na levé křídlo
      3/ změna Dobrotka na stopera místo Bílka
      4/ změna Baéz od začátku

      ale myslím, že Juhar zůstane beku, stejně jako Dobrotka na DZ, takže změny by mohly být dvě: 1/levé křídlo místo Petra bude hrát Zmrhal a 2/Baéz nastoupí za Gecova od začátku, Karel Piták příjde na druhý poločas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 13:40 |  
        0 0

        U Tusjaka možná budou i mimofotbalové důvody (nevím, jen tipuji).

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 11:37 |  
    0 0

    Přátelé, proč řešíme nějaký plátek Sport? To nejhorší, co těmto novinám můžete udělat je nekupovat je a přestat se o ně zajímat. Když jsem tu viděl přeposlané hodnocení (Baez 3 body z 10), tak mi skutečně sledování něčeho takového přišlo jako ztráta času.

    S hodnocením Alanora souhlasím, jen bych dal asi o bodík více Škodovi, myslím si, že mu ta pozice s Balajem bude hodně sedět a že se máme do budoucna nač těšit.

    A já už se teď těším na páteční večer na Ostravu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      quelhar (admin)     před 10 lety 28.07.2014 12:15 |  
      0 0

      Pro uplnost se dnes Sport opravil, pry se tam ta trojka objevila omylem a spravne hodnoceni je Baeze je 5.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 13:36 |  
        0 0

        Díky, pak jsem si toho také v diskusi všiml. Stát se to může, i když třeba to nebyla jen náhoda, hm? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 13:38 |  
        0 0

        Díky, pak jsem si toho také v diskusi všiml. Stát se to může, i když třeba to nebyla jen náhoda, hm? :)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    electropope     před 10 lety 28.07.2014 12:06 |  
    0 0

    Latkovi bych hodnocení snížil. Ustavičnému tlaku jsme po větší část utkání čelili i proto, že Doška bránil nedůsledně a ten měl dost prostoru pro sklepávání míčů i vlastní zakončení. Došek je nepříjemný útočník, nikdo od něj asi nechce dostat loktem víckrát než jednou ze zápas, ale to se zkrátka nedá nic dělat. V příštích zápasech očekávám lepší výkony.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      zeleznik2     před 10 lety 28.07.2014 12:30 |  
      0 0

      Souhlas anebo nechat, ale zvýšit o jeden stupeň Pitákovi a Baézovi.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    DavidM     před 10 lety 28.07.2014 12:34 |  
    0 0

    OT: Nevíte na jaké pozici v obraně hraje náš bývalý hráč Pavel Čmovs? Rozvázal smlouvu v Bulharsku... pokud dokáže hrát na levé straně, rozhodně bych ho bral.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 12:43 |  
      0 0

      podle mě je to bohužel čistokrevný stoper. Též mě to napadlo. Ale třeba bude chtít zůstat v zahraničí..

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        petrjir     před 10 lety 28.07.2014 13:15 |  
        0 0

        Hraje i praveho beka. Taky bych ho bral hned, ale ten asi zustane venku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          tantalos     před 10 lety 28.07.2014 13:59 |  
          0 0

          Čmoud je dlouhodobě přeceňovaný hráč, který se prakticky nikde nechytil. Jediné pozitivum by bylo, že by zřejmě přišel zadarmo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          naplavnik     před 10 lety 28.07.2014 14:18 |  
          0 0

          Ten by asi nyní k nám nešel, ale bral bych ho, má dobrý věk a zkušenosti ze zahraničí, otázkou je, na čí úkor by měl hrát, protože je to primárně stoper.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    smely (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 13:30 |  
    0 0

    zdravim, The Plaky poustej Salamiho...sem si rikal..by se hodil...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      tantalos     před 10 lety 28.07.2014 13:53 |  
      0 0

      Nechodíš náhodou vybírat popelnice. Tam je taky moc věcí, které by se hodily.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        smely (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 14:07 |  
        0 0

        nahodu chodim, a je tam moc veci co se hodej...priznam se Tantale, ze jsem cekal trochu sofistikovanejsi diskuzi...treba...ale takhle me utrit jak spoceny vokno...ptam se, zda.li jsem si to opravdu svym vstupem zaslouzil...?

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          tantalos     před 10 lety 28.07.2014 14:29 |  
          0 0

          Kousek dál je otázka, zda bychom nepotřebovali Čmouda, je to Müllerův hráč a možná by se hodil do obrany. Tam evidentně potřebujeme posilu víc. Já bych ale dával přednost našim hráčům, kteří by měli dostat šanci - Kodrovi nebo třeba Fotrovi.
          Drmíškova tendence kupovat hráče, kteří jsou zadarmo, se ukázala jako jeden z hlavních důvodů úpadku Slavie v posledních letech. Nepotřebujeme dnes víc hráčů, potřebujeme kvalitu. A tu Salami nepředvedl. Cpát do áčka nové Feniny by jen zatěžovalo kabinu, vyčerpávalo finanční zdroje, které by pak chyběly jinde. On by i Salami přišel na slušné peníze - plat, byt atd.
          Navíc příliš přeplněná kabina je něco podobného jako nákup hromady čerstvého ovoce - po chvíli smrdí a patří do popelnice.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            smely (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 14:59 |  
            0 0

            dekuji , chapu... v utoku mame pretlak.... p.s. shnile ovoce nepatri do popelnice, ale na kompost...alespon tak to ucim sve deti...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 14:08 |  
        0 0

        Salami asi odpad vyloženě není...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Borris     před 10 lety 28.07.2014 15:02 |  
        0 0

        Je fakt že bys mohl reagovat trochu normálně a ne hned smelyho tak arogantně utřít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Arutha     před 10 lety 28.07.2014 14:12 |  
      0 0

      Viděl jsem ho v pár zápasech a nepřesvědčil mě. To že ho vytlačil i Fenin taky o něčem vypovídá...

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        naplavnik     před 10 lety 28.07.2014 14:15 |  
        0 0

        Tak po příchodu Kapolonga by se jim nevešel do kvóty, o Feninovi to myslím vůbec není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      naplavnik     před 10 lety 28.07.2014 14:12 |  
      0 0

      K zamyšlení by to snad bylo, ale pokud je pravděpodobný příchod toho senegalského útočníka, tak bych to asi neřešil. A odpad to samozřejmě není, ale to jen tak na okraj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dresco     před 10 lety 28.07.2014 14:13 |  
      0 0

      Z ty jejich cizinecky legie byl asi nejslabsi a rikali, ze nebyl lepsi nez jejich cesti hraci...snad ten nas cernousek, co je na ceste bude lepsi nez Salam.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    quimi (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 14:23 |  
    0 0

    Pro případné zájemce kompletní utkání Slovácko : Slavia [data.quimi.cz].

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      CarlBruno     před 10 lety 28.07.2014 15:22 |  
      0 0

      aaa už jsem myslel, škoda je tam ale jen první poločas :( i tak ale diky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        quimi (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 16:48 |  
        0 0

        Omlouvám se, opraveno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 19:29 |  
          0 0

          Kde mám chybu,když mi to nejde spustit? VLC player mám..

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          CarlBruno     před 10 lety 29.07.2014 00:16 |  
          0 0

          Super. dik slape to ok

  21. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Dobi     před 10 lety 28.07.2014 17:21 |  
    0 0

    V hodnocení mi možná chybí hodnocení dnešních keců Damkové - viz odkaz nahoře. Bože, to je ale "die Pietsche" (úmyslně nepíši správný výraz v jazyce našich severních a západních sousedů od F..). Ta už to má vážně vymleté. To asi Berbr vyslal večer zlou slinu místo něčeho (bože, jak nás ten agent 00 nenávidí). V obou případech byl předtím faul na našeho hráče. Pokud mi někdo podrazí nohy a já při pádu mu nohama vyrazím zub, jsem vrahem já? Podle té kuřbaby určitě... Plzeň je rozkopaná víc než Praha, doslova jsem tam před 10 dny bloudil (tramvaje - to je neskutečné!). Takže jediné, čím je to město pro mě zajímavé, je pořád kvalitní Prazdroj. Jinak nemusím...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      spino     před 10 lety 28.07.2014 17:28 |  
      0 0

      Berbr je komunista, tak nejspíš nemůže překousnout náš původ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Dresco     před 10 lety 28.07.2014 17:40 |  
      0 0

      vsak to byl vseobecnej nazor i komentatoru v tv, i kdyz u predsedkyne bych cekal, ze si to prohlidne poradne, nicmene ten Juhar byl jasnej faul a melo se to piskat...tam neni co namitat, meli jsme kliku

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 17:42 |  
      0 0

      prvni situace, dle meho nzaoru, faul zacal pred vapnem, chybne neodpiskano, ale penalta ne.
      druha situace - faul na naseho hrace, nasledne faul naseho hrace (neni zaznam, nemuzu posoudit). vzhledem k popisu situace, chyba rozhodcicho ze nepiskl prvni zakrok. chyba ze nepiskl drzeni naseho hrace. tedy spravne penalta ne. dohrani situace ale bylo take spatne.
      cervena? ja tedy mam dojem, ze domaci hrac odehrava balon. vzapeti srazi naseho hrace. vzhledem k tomu, ze odkop neni nijak razantni a zakrok na naseho hrace mu nedovoluje situaci dohrat je otazkou jak tuto situaci spravne posoudit. mozna faul, ale odehrava balon... nevim jak toje popsano v pravidech

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        denydzlSKS     před 10 lety 28.07.2014 18:05 |  
        0 0

        Faul Juhara byl jasně ve vápně. A druhá "penalta" byla taková hloupost Baeze, že by ho nějakej faul chvíli předtím neměl vůbec obhájit! Celkově mně Baez dost vytáčel tím neustálým držením. Doufal jsem, že když už má průměr 10 žk na sezonu, tak že je to alespoň za důrazbný fauly a ne za takovýhle hloupý kraviny..

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 18:08 |  
        0 0

        ze sestřihu je jasně vidět, že si to Balaj nejprve překopl, a pak ho Kuncl sestřelil

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 18:37 |  
        0 0

        Pokud si dobře pamatuju, podle posledních výkladů pravidel se skluz zezadu píská vždy jako faul, bez ohledu na to jestli bránící hráč zasáhl balon jako první nebo ne. Jde o to, že na skluz zezadu se hráč nemlže připravit a bere se to tedy jako nebezpečná hra. A protože Balaj šel sám na brankáře, tak v tu chvíli je každý faul na něj jasná ČK za zmaření brankové příležitosti

        AD penalta 1, také mě přišlo, že faul začal už před vápnen, tedy se měl pískat přímý volný kop, ale bylo to tak nahraně v takové rychlosti, že opravdu můžeme být rádi, že z toho nebyla penalta. Možná nám pomohlo i to, že Diviš padnul převelice ochotně.

        AD penalta 2 Ano nejdřív byl Baéz faulován ale sudí nepískl, tedy hra pokračovlala a nebylo od něj moc chytré se takto ve vápně pokusit přervat soupeři dres. Může Kovaříkovi děkovat, že to nepísknul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 18:57 |  
          0 0

          Nejpodstatnější je že, ten hráč slovácka se sám přiznal, že jako první fauloval Baeze,tudíž kdyby pískl faul tak žádná pentle být neměla ,to by si ta matrace od estébaka měla uvědomit....

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            denydzlSKS     před 10 lety 28.07.2014 19:04 |  
            0 0

            Podstatný? Z morálního hlediska možná, ale zkus ukecávat rozhodčího, ať odvolá penaltu proto, že před 5s nebo půlminutou nebo třeba minutou nepískl faul na druhou stranu - hloupost.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              slamacek (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 19:10 |  
              0 0

              v kazdem pripade, je to az zazrak. loni by to jiste bylo posouzeno jinak... prvni situaci by videl ze sudi nechtel piskat, ve druhem videl drzeni na obou stranach a CK asi nechel tedy dat, pokud je zneni tak jak uvadi nekdo vys

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 20:05 |  
                0 0

                Tak posun tady je to je fakt,ale obávám že je dočasný pokud už neuřaduje třeba Chvalda.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  bongor     před 10 lety 28.07.2014 23:38 |  
                  0 0

                  Posun tady je,ale asi neplánovanej.Mafie určitě zuří a dá to rozhodčímu sežrat.Ovšem ten Baezův faul byl pouze reakcí na faul
                  toho slováčáka.Kdyby písknul náš faul,byl by to jasnej podraz.
                  Penalta se píská pouze když jde o stoprocentní přesvědčení o přestupku.Že se někdo vytrhne z držení a přitom se přidrží dresu toho soupeře,to se přece pískat nedá.To už tady zase začneme se sebemrskačstvím?

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 20:07 |  
              0 0

              Jenže tady šlo o jeden souboj,nikdo by nemohl říct ani popel kdyby fouknul faul na našeho hráče,tvá argumentace je absolutní hloupost.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                denydzlSKS     před 10 lety 28.07.2014 20:17 |  
                0 0

                Tak to zkusim popsat jinak. Kdyby teoreticky rozhodčí fouknul pecku, tak bys Baezovi tu jeho hloupost odpustil s tím, že to nebyla jeho vina, ale rozhodčího? Já teda ne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 21:24 |  
                  0 0

                  Tady přece nejde o odpouštění,ale o to kdyby to sudí pískl podle pravidel,tak by musel fouknout ten první faul ne až tu penaltu,samo že mohl pískat až ten druhej faul,no už by to byla jeho chyba.Jinak u Baeze si budem muset zvykat na to že dostává dost karet,stačí vidět jeho statistiky,já z toho mám docela obavy.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 28.07.2014 20:00 |  
    0 0

    Hrubeš 7 - Mikula 3, Latka 5, Bílek 4, Juhar 5 - Gecov 4 (Baéz 4), Dobrotka 5 (Piták 7) - Černý 4, Škoda 7, Petr 3 (Zmrhal 4) - Balaj 6.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Betynka58     před 10 lety 29.07.2014 10:31 |  
    0 0

    Komentář Filípka v dnešním Sportu: "Hrubeš se uvedl dobrým výkonem, za který si zajisté vyslouží nějaké pěkné hostování". Touhle perlou se Filípek (alespoň v mých očích) definitivně pasoval do role s přehledem největšího dementa z té partičky ve Sportu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Barra     před 10 lety 29.07.2014 10:40 |  
      0 0

      Musi ho silene drazdit, ze jsme v tabulce pred Spartou, a nejaky cas tam doufam zustaneme. Oslabit konkurenta tim, ze poslu brankare na hostovani, je genialni napad.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Navyseals     před 10 lety 29.07.2014 10:46 |  
        0 0

        já bych hrozně přál Hrubešovi, aby se tam udržel a třeba vystrnadil Koubka z brány U21, bude ME a jeho cena by dost stoupla

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          spino     před 10 lety 29.07.2014 11:14 |  
          0 0

          Pro Hrubeše by bylo určitě lepší, kdyby šel někam do první ligy hostovat.

          Zdejší apatie vůči Berkovcovi mě šokuje!

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 29.07.2014 11:22 |  
            0 0

            nevím proč, dva kvalitní gólmani jsou základ úspěchu

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              spino     před 10 lety 29.07.2014 11:33 |  
              0 0

              Zatím bych ho nechal se někde rozchytat. Dva kvalitní gólmany budem potřebovat za rok v Evropě. ;)

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Barra     před 10 lety 29.07.2014 12:18 |  
                0 0

                Minulou sezonu jsme potrebovali celkem 4 brankare, abych se nakonec zachranili...

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.07.2014 11:32 |  
            0 0

            Jaka apatie? At chyta ten lepsi. Na me udelal Hrubes dobry dojem stejne jako Berkovec, nemam jasneho favorita.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Betynka58     před 10 lety 29.07.2014 11:49 |  
            0 0

            Spino, ty zase nepřestáváš šokovat mne. Místo toho, aby ses radoval, že máme na naše poměry dva opravdu vynikající brankáře, tak bys jednoho z nich poslal pryč. Může Ti být Berkovce líto (to mě je svým způsobem taky, protože mám pro něj taky slabost), ale tak to prostě chodí, že někdy má brankář smůlu, když se zraní a jeho konkurent se chytne a už ho na dlouhou dobu třeba do brány nepustí. Svým způsobem mi teď situace ve Slavii připomíná situaci v Chelsea, kde se oba špičkoví brankáři hodlají poprat o místo jedničky, a kde je psáno, že Curtoise, se kterým se na jaře spíše na post jedničky počítalo, nakonec nevystrnadí Čech, který nastoupil do přípravy dříve a má tak větší šanci v přípravných zápasech zazářit a přesvědčit Mourinha.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 29.07.2014 12:01 |  
              0 0

              Spino je mekota s blekotou dohromady.Jinak si myslím, že čas Berkyho přijde,protože přijdou i chyby Hrubeše a krize celého mužstva a to je čas Berkyho, zná to od čochtanů když je vlastně zachránil v lize a tomu věřil málokdo.Samo se mohu plést.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Barra     před 10 lety 29.07.2014 11:54 |  
            0 0

            Spino, jaka apatie? Kdo, kde a kdy? Kdyz reknes A, tak laskave take B, protoze jinak jde jen o bezduvodne kecy. Myslim, ze mam relativne dobrou pamet, ale vazne si nepamatuji ze by nekdo odsuzoval Berkovce. Psalo se jen, ze Hrubes na zaklade jeho vykonu na Slovacku si zaslouzi dostat nadale duveru. Jeho dva zakroky, kde v druhe puli jak vlevo, tak v pravo vyrazil dlani tezke mice, byly fenomenalni. Jestli mame 3 body, tak je to jen diky Karlovi Hrubesovi.

            Necitim zadnou apatii, jsem naopak rad, ze mame 3 velmi dobre brankare, a verim ze jak Simurka tak Beranek jsou dost profici na to, aby postavili toho nejlepsiho.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Rado     před 10 lety 29.07.2014 13:02 |  
              0 0

              Čas, kdy Berkovec dostane šanci, určitě přijde, otázka je jak dlouho na ni bude čekat...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Barra     před 10 lety 29.07.2014 13:08 |  
                0 0

                Prozatim mame Berkovce zajisteneho do 2017...

                Hrubes muze ztratit formu, staci jeden spatny dopad na rameno, muze se vykartovat - tech moznosti je legio. Cas Berkovce jeste prijde, jen na nem, aby dokazal ze je profik a tu sanci chytil za pacesy. Vubec nemam obavu z toho, ze by Beranek selektoval na zaklade sympatie nebo apatie, jak tady pouziva Spino. Jinak je samozrejme take na Mateji Rakovanovi, aby dokazal ze i on ma na prvni ligu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              honza_sl     před 10 lety 29.07.2014 15:46 |  
              0 0

              Dobry den Barro. Tady se musim Spina trochu zastat, podle me myslel opravdu apatii, to jest, ze jako by bylo vsem jedno, ze nebude chytat, ackoli jsme se na nej min pulku minule sezony tesili jak na Jeziska. Ne tedy antipatii, ale apatii. Ale muzu se samozrejme plest, do hlavy Spinovi nevidim...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Barra     před 10 lety 29.07.2014 16:34 |  
                0 0

                Ahoj Honza, ale tak jsem to take pochopil. O Berkovcovi se tady psalo od minule soboty dost, nikde nepadlo na keho adresu krive slovo, naopak. Myslim, ze se pochvalovalo Hrubese, ale zaroven se pasalo, ze cas Berkovce prijde. Martin Berkovec vynechal temer celou pripravu, kterou v poslednich zapasech odchytal Karel Hrubes, mezitim co Berkovec se objevil, jestli se nemylim, jen v poslednich 2 pripravnych zasech juniorky. Vychazim tedy z toho, ze treneri meli dojem, ze Berkovec jeste neni na sve obvykle urovni a proto ani nebyl vyzkousen proti Olomouci v generalce. Zda se mi tedy logicke, ze Hrubes zacal na postu brankare, o to vice ze neudelal zadne minely v priprave. Nemuzu posoudit, jestli Berkovec byl s sobotu jiz 100% pripraveny, ale kdyz Beranek s Simurkou posoudili, ze je lepsi postavit Karla Hrubese, predpokladam ze se tak rozhodli spravne. Myslim, ze Spino pouzival zbytecne silne slova, kdyz psal ze ho "zdejsi (tedy nase) apatie sokuje". Jake sokovani? Nejde o umyslne ublizeni Berkovcovi ze strany treneru, ted se ukaze, jak je psychicky odolny, kdyz se musi prozatim spokojit s pozici dvojky.

                Doufam, ze Hrubesovi se bude nadale darit, bude to znamenat, ze bude sbirat cenne body. Kdyz ale selze, bude ho cekat osud na lavicce a pak dostane Martin svoji sanci.

                • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                  Pepino44     před 10 lety 29.07.2014 21:19 |  
                  0 0

                  Ahoj všichni,ještě bych se vrátil k tomu Berkovcovi. Samozřejmě nevíme,zda je Berkovec již stopro v pořádku a v plné přípravě. Já osobně bych považoval za normálních okolností Berkovce jako jedničku,již díky zkušenostem,kterých má jistě víc než Hrubeš. On Hrubeš nebyl 100% ani když chytal za juniorku,viděl jsem taky pár pěkných kiksů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Betynka58     před 10 lety 29.07.2014 11:36 |  
        0 0

        Musím Tě, Barro, opravit, ale před Spartou rozhodně nejsme, máme stejně bodů i stejné skóre, takže jsme s ní na 2.-3. místě. I když v tabulce ve Sportu dali Slavii pochopitelně až na třetí místo za Spartu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Barra     před 10 lety 29.07.2014 12:02 |  
          0 0

          Ale ano, jsme na delenem miste s Spartou s 3 body, ale alfabeticky pred ni -:) Jinak je Slovacko na vlastni pude daleko tezsi souper, bez Bohemka. Jsem zvedav, jestli si tam take odvezou 3 body, i kdyz uznavam, ze v nasem pripade s potrebnou davkou stesti. Stesti ale preje pripravenym...

          Jinak ted ceka Spartu tezke obdobi s zapasy co 4 dny - alespon uvidi ze hrat na dvou frontach neni tak snadne. Ja bych se vubec nedivil, kdybychom po prvnich 5 zapasech byli pred Spartou.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Navyseals     před 10 lety 29.07.2014 12:07 |  
            0 0

            tak Bohemka je doma taky nepříjemná a sparta měla taky kliku jak od blázince, to břevno, Havránkův dárek a spousta standartek

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 29.07.2014 13:21 |  
              0 0

              A Zelinka, co si zakázal dávat rumunům karty, a tak třeba dobytek Vácha dohrál zápas bez ŽK, i když by klidně mohl dostat i červenou...

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                Navyseals     před 10 lety 29.07.2014 13:23 |  
                0 0

                Ne mohl, ale měl. To kopnutí po odpískání je prostě červená.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                bongor     před 10 lety 29.07.2014 20:14 |  
                0 0

                Teď jsem šel okolo stáda krav.Vzkazují Ti Quelhi,abys je neurážel srovnáváním se superzmrdem Váchou,jinak přestanou dojit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 29.07.2014 19:31 |  
          0 0

          No jenže chtě nechtě, musíme přiznat, že na sportu to maj dobře, protože tam maj celé názvy klubů a AC je prostě v abecedě dříve než SK...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 29.07.2014 19:24 |  
      0 0

      přesně tohle psal už v den zápasu na Twitter, ono vůbec sledovat jeho twitter je zážitek, mám pocit, že mi ho spravuje nějakej puberťák a ne redaktor celostátního sportovního deníku.... ale pravda je, že Konečný je to samý a občas se přidají i další...

  24. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Petr9608     před 10 lety 29.07.2014 16:47 |  
    0 0

    Franta Straka půjde dnes proti Šerifum. Kurnik, to je mač. :-)

    "Krásné vzpomínky" z podzimu 2009, resp. 2011 ožívají.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Panda     před 10 lety 29.07.2014 20:24 |  
    0 0

    Tavares do Bolky. :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      bongor     před 10 lety 29.07.2014 20:28 |  
      0 0

      Letenští ubránili rohový kop hostů a spěchají dopředu. Nestranný fanoušek by se u dnešního fotbalu určitě bavil, ale pro českého fanouška to není pěkná podívaná.Reportáž na Idnes.
      Ale je,je to moc hezká podívaná,jak "vládci Prahy"nestíhají.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        bongor     před 10 lety 29.07.2014 22:06 |  
        0 0

        No bohužel už stihli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Petr9608     před 10 lety 30.07.2014 00:14 |  
          0 0

          Co se na to dá říct, no. Lavička to pozvednul.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Petr9608     před 10 lety 30.07.2014 00:25 |  
            0 0

            Ovšem Lafata si pohoršil. Už má průměr jen 4 góly na zápas.

            Jo, snajper se hodí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Barra     před 10 lety 30.07.2014 07:49 |  
      0 0

      Mickael Tavares, ktery po svem odchodu z Hamburger SV vystridal za 4 roky Nuernberg, Middlesbrough, Fulham a skromny Waalwijk, kde za celou sezonu odehral jen 450 minut, se sam nabidnul Boleslavi jak volny, nezamestnany hrac na testovani. Jestli nekdo bude umet nakopnout Tavarese, jak je to urcite KJ. Mam ale obavu, ze jeho era skoncila a ze by pro nas byl hrac s minimalni pridanou hodnotou, jestli vubec.