Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

Slavia představila na tiskové konferenci nového generálního partnera, kterým se stala na další tři roky Fortuna. Cílem pro tuto sezónu je hrát takový fotbal, aby Slavia do tří let atakovala evropské poháry. Motto sezóny je "Vzhůru, Slavie".

Na tiskové konferenci byli přítomni mimo ředitele komunikace Jiřího Vrby sportovní ředitel Karol Kisel, trenér Miroslav Beránek, letní posily Martin Latka a Milan Černý a také zástupce Fortuny, její ředitel marketingu Zdeněk Lang.

"V letní přestávce jsme nezaháleli v žádné oblasti a věříme, že tato sezóna bude pro Slavii výtahem," začal tiskovou konferenci Jiří Vrba. "Dohodli jsme se se sázkovou kanceláří Fortuna, která bude tři roky generálním partnerem Slavie," představil Vrba největší změnu v mimosportovní oblasti.

Zdeněk Lang jej doplnil: "Když jsme uvažovali o tom, že bychom se ke sponzorování českého fotbalu vrátili, nemohli jsme nevzít v potaz, že v ČR jsou dle nás jen dva kluby, které mají fanouškovskou základnu po celé republice. Když jsme se Slavií podepsali smlouvu naposledy, hrála Slavia skupinu LM s naším logem na prsou. Když jsme podepsali smlouvu se slovenským fotbalovým svazem, slovenský národní tým postoupil do osmifinále MS. Víme, že tak vysoké ambice Slavia nyní nemá. Chtěl bych popřát Slavii, aby v letošní sezóně dosáhla úspěchu v podobě zkonsolidování sil a aby letošní ročník byl základem k tomu, abychom se tu za dva nebo tři roky dočkali zápasů v evropských pohárech."

Dresy Slavie s logem Fortuny následně představili na tiskové konferenci úspěšní slávisté z minulého ročníku Simona Necidová a Marek Kodr.

Karol Kisel nejprve zrekapituloval velký počet změn v kádru: "Přebudováváme tým, změn je hodně a možná jich ještě pár bude. Nejdůležitější změna je v realizačním týmu. Věříme, že to je na dlouhou dobu poslední změna na tomto postu. Minulá sezóna byla neúspěšná, snažíme se z toho poučit. Máme tady brankáře Berkovce, obránce Mikulu, Latku a Bílka. Do zálohy máme Jakuba Petra, Alda Baéze, Milana Černého, který přišel z Dukly, ale my ho považujeme za svého. Dále přišli Vukadinovič a Balaj. Další posilou do útoku je Milan Škoda, se kterým už na stopera nepočítáme. V přípravě se objevili i mladí hráči z akademie, Marek Kodr a Nikolas Salašovič."

Následoval také dlouhý seznam odchodů: "Vyhodnotili jsme také odchody z kádru. Odešli Černý, Čontofalský, Bortel, Čonka, ukončila se smlouva s Ličkou a Ritchiem, Neves je na hostování v Příbrami, rozloučili jsme se také se Smejkalem, Mensahem a Eschmannem. Luboš Tusjak bude v Táborsku, Marek Červenka v Sokolově a Dávid Škutka v Košicích. Další odchody a příchody nastat ještě mohou. Vše je směřováno k tomu, abychom byli lepší. Cíle v podobě evropských pohárů nemáme, změn je hodně, potřebuje si to sednout. Byli bychom štastní, kdyby ty změny byly brzy vidět na hřišti."

Trenér Miroslav Beránek nepřebral Slavii v jednoduché situaci: "Slavia je plná změn, není jednoduché to za tak krátkou dobu vstřebat. První část přípravy byla zaměřena na to, ať hráče pořádně poznáme, než řekneme verdikty, koho si necháme a kdo odejde na hostování. Z tohoto pohledu byla ta příprava trochu netradiční. Nyní už víme, co od koho můžeme čekat. Během té doby jsme hledali a skládali základní sestavu. Ta se navíc nyní může ještě změnit, hráči přicházeli postupně a věřím, že minimálně ještě jeden přijde. Tým si pořád ještě sedá. Máme úplně novou obranu, tým bude postaven na poctivém přístupu, charakteru, touze a vůli vyhrávat. Řekl bych, že naše motto bude pro další sezónu: "Vzhůru Slavie". Je to cesta, po které se chceme vydat. Budeme jistě během té cesty i prohrávat, ale chceme, aby bylo vidět, že se rveme o  výsledky. Chceme, aby bylo vidět, že je tu jiná, lepší a kvalitnější Slavie."

Martin Latka okomentoval změnu, jakou Slavia prošla od jeho posledního působení v sešívaném dresu: "Slavia je nyní jiná, spousta starších hráčů skončila, máme dost mladých kluků, to je asi největší změna, kterou jsem zaznamenal."

Milan Černý projevil radost z návratu do mateřského klubu: "Jsem moc rád, že jsem zase tady. Slávista jsem, slávista budu, ale teď tu musím odvést nějakou práci, abychom se zvedli a hráli minimálně v první polovině tabulky. Chci, aby to šlo nahoru."

Karol Kisel se vyjádřil k dotazu na Koreše, Dostála a Vošahlíka, kteří nejsou na oficiální soupisce: "Kádr není nafukovací, chceme to postavit na nových hráčích. Je možné, že tito tři ze Slavie odejdou." Doplnil jej také trenér Beránek: "Chceme vytvořit prostředí, aby hráči co nejvíce hráli. Přitom ale nechceme, aby zkušení hráči chodili hrát za juniorku a farmu. U mladých vidíme nárůst kvality i po měsíčním působení v kádru s lepšími hráči. Tito zkušenější hráči by tedy měli odejít třeba na hostování."

Sportovní ředitel Karol Kisel se také vyjádřil k Jaroslavu Machovcovi, o kterém Slavia jednala: "Je to uzavřené, Machovec nepřijde, nedohodli jsme se s Budějovicemi."

Trenér Miroslav Beránek také oznámil, kdo bude kapitánem: "Kapitánem je Martin Latka, jeho zástupci Jiří Bílek a Martin Dobrotka."

Trenér se rovněž vyjádřil ke zdravotnímu stavu kádru: "Mičola s Vyhnalem jsou po operaci, předpokládaný návrat je říjen, listopad. Nechceme nic uspěchat. Petr absolvoval už trénink s týmem, jsou tam drobné šrámy, ale nic důležitého. Boudjemaa se ještě připravuje individuálně. Ostatní jsou zdraví."

Otázka brankářské jedničky pro start sezóny nemusí být tak jednoznačná, jak se zdá. "Berkovec nyní dohání tréninkovou a zápasovou praxi. Ještě jsme jim neoznámili, kdo bude chytat na Slovácku," řekl trenér Beránek. Ten se také vyjádřil k osudu testovaného Brazilce Maicona: "Testování Maicona skončilo. Nějaká míra talentu tam byla, ale nepomohl by nám okamžitě, takže jsme se rozhodli jej neangažovat."

Karol Kisel také potvrdil už delší dobu známý fakt: "S Rusy už se dále nejedná. Bylo to nešťastné období, nejsou tady a předpokládám, že ani nebudou. Majitelem je pan Řebíček, ten si vede jednání o majetkové struktuře po své vlastní linii." Jiří Vrba pak doplnil: "Rozpočet je zhruba ve stejné výši jako na minulou sezónu."

Trenér Beránek odmítl určit konkrétní pozici v tabulce, se kterou by byl po sezóně spokojený: "Nejde mi ani tak o umístění, ale chceme se prezentovat hrou, abychom ten třetí rok atakovali pohárová místa. Bude mě těšit, když budeme hrát fotbal, se kterým se v budoucnu můžeme dostat do Evropy. Uvidíme, jak bude vypadat podzim, jak si povedeme v konfrontaci s ostatními týmy. Je tu dost týmů, kteří v přípravě nemuseli nic měnit, my máme naopak úplně nový tým."

Komentáře (202)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    DavidM     před 10 lety 23.07.2014 12:59 |  
    0 0

    Fortuna? Chválím, určitě je to dobře. Doufám že ty dresy budou nějak kloudně vypadat.

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      smely (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:48 |  
      0 0

      tak dresy ani kloudne ani nevypadaji...sou naprostu hnusny....

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        Sedrousek     před 10 lety 23.07.2014 13:57 |  
        0 0

        Klidně ať hrají v hnusných dresech. Nikdo nás nenutí si je kupovat. Hlavně ať hrají pořádný fotbal. A určitě nebudou ošklivější než ty co jsme měli když jsme nosili logo Carefouru. Ta venkovní sada byla opravdu hnusná ( tmavě modrá kombinace se zlatou )

        • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

          Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:04 |  
          0 0

          ve fanshopu se snad dá koupit dres bez sponzorů a možná se i podpis Bicana bude dát zpátky...

          • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

            JS (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:21 |  
            0 0

            existuje někde foto "nového" dresu?

            • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

              Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:22 |  
              0 0

              na twitteru SN je fotka...

              • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

                JS (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:47 |  
                0 0

                Fuj, málem jsem se pozvracel. A to jsou ty dresy bez sponzorů nejhezčí, jaké jsme kdy měli...

          • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

            jane (admin)     před 10 lety 23.07.2014 21:17 |  
            0 0

            Ve fanshopu zustavaji v prodeji ciste dresy, co se tyce potisku, udelame na nej cokoliv, co kdo bude chtit, je jedno, jestli byl podpis Bicana na lonskych.

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        winter (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 20:57 |  
        0 0

        Me to prijde v pohode.lepsi tohle nez ten hnusny vykously obdelnik na cerveny strane dresu.

  2. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    milos2     před 10 lety 23.07.2014 13:04 |  
    0 0

    Jo to nezní špatně, otázka je, kolik jsou ochotni nasypat...

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:43 |  
      0 0

      Ze by zacal pomalu pracovat Chvalovsky?

  3. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    Oja     před 10 lety 23.07.2014 13:06 |  
    0 0

    Z Twitteru Petra Šedivého:
    "Za chvíli začíná tisková konference @slaviaofficial. Na přiložené soupisce nejsou například Vošahlík, Koreš nebo Dostál."

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      travel (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:15 |  
      0 0

      Chvíli jsem byl na tiskovce Č. Budějovic,kde oznámili,že dnes ráno ukončili jednání se Slavií a Machovec zůstává u nich.

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        Viky     před 10 lety 23.07.2014 13:17 |  
        0 0

        To není dobrá zpráva :-/

        • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

          luboslavia     před 10 lety 23.07.2014 13:37 |  
          0 0

          Tak ten nám bude chybět hodně,mírním výrazně svůj optimizmus

          • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

            Barra     před 10 lety 23.07.2014 13:41 |  
            0 0

            Anebo prijde nekdo lepsi, kdo vi.

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      mike-k (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:19 |  
      0 0

      díky

  4. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:26 |  
    0 0

    Definitivně Machovec nebude.

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:42 |  
      0 0

      Tak by mě teda zajímalo, kdo by teda mohl přijít, když Machovec padl a mělo by zahřmít.

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 13:47 |  
        0 0

        Beránek říkal, že "minimálně jeden" ještě pravděpodobně přijde. A Machovec to tedy nebyl.

  5. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    Betynka58     před 10 lety 23.07.2014 13:27 |  
    0 0

    Tak tady už je Míňa Černý veden jako letní posila, a přitom nikde nezaznělo, že by už podepsal smlouvu. Že by mi něco uniklo?

  6. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    Khadgar     před 10 lety 23.07.2014 13:28 |  
    0 0

    Gecov není ani zástupce kapitána, takže je to asi jasné...

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      mart01     před 10 lety 23.07.2014 13:37 |  
      0 0

      Nevidím důvod, proč by měl být zástupce.

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        Khadgar     před 10 lety 23.07.2014 13:41 |  
        0 0

        Říkal jsem si, že když byl loni kapitán... Ale proč by se to vlastně nemohlo obměnit, že.

        • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

          Tomski     před 10 lety 23.07.2014 13:44 |  
          0 0

          loni byl kapitán Piták a zástupce Škoda...předtím Kisel a Dobrotka...Gecov k tomu přišel spíš postupem času a tím jak ostatní odpadávali...

  7. Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

    Viking     před 10 lety 23.07.2014 13:46 |  
    0 0

    Pokud nemají za Machovce náhradu, nechápu odchod Tusjaka, zvlášť když snad jediným levonohým hráčem je Juhar.

    • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

      Tomski     před 10 lety 23.07.2014 13:46 |  
      0 0

      třeba někdo přijde až zahřmí :-)

      • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

        Markus     před 10 lety 23.07.2014 14:19 |  
        0 0

        Škoda, Machovec se mi podle informací co jsem posbíral hodně zamlouval. Ale to nic, to je obchodování, ně vždy se dojde k dohodě. Co jsem nepochopil je rozpočet - očekával jsem navýšení rozpočtu proti minulé sezoně, když máme nového generálního partnera. Ale celkově to vypadá dobře, je to na více let, takže větší stabilita.

        • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

          Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:25 |  
          0 0

          tak původně se mluvilo o snížení rozpočtu a vlastně fortuna přišla místo chance...buďme rádi, že máme takový rozpočet jaký máme...teď je na Beránkovi aby s tím něco udělal...Dukla má 50-60 milionů a už tři roky jsou před námi...

          • Re: V Edenu probíhá předsezónní tisková konference

            Barra     před 10 lety 23.07.2014 15:03 |  
            0 0

            Mas pravdu. Ale nemaji tak krasnou autocaru jako my -:)

            Jinak si myslim, ze rozpocet kolem 110 mil kc je krasny, da se s tim pracovat. Urcite je ve smlouve s Fortunou take zakotveno, ze pujde vzhuru podle vysledku. Myslim, ze Beranek byl s posilami celkem stedre obdaren (i kdyz, levy bek a posila v utoku by se jeste urcite hodila). Je na muzstvu a Berankovi aby ukazali, kterou cestou bude nova Slavie kracet. Ocekavam o polovinu branek mene proti nez minulou sezonu, jednou tolik strelenych branek, ze Latka se opakovane vytahne proti Sparte, a aby kvuli krasne hre Slavie chodilo do Edenu prumerne 10tis divaku na domaci zapasy.

  8. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    DavidM     před 10 lety 23.07.2014 13:59 |  
    0 0

    Dresy jsou naprosto děsivě hnusný. Proč Sparta která má taky Fortunu nemá hnusný obdelník. Přece nemůže být těžký udělat grafický návrh.

    Hlavně že hlasujeme jak bdude vypadat proužek nad lavičkou, to at si strčí do prdele.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Navyseals     před 10 lety 23.07.2014 14:00 |  
      0 0

      ta černá Chance mi tam vadila teda mnohem víc

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:02 |  
      0 0

      bud rad ze mame sponzora!
      pak je tu druha moznost vysol 25 mega a urcite budes moct urcovat jak ma vypadat dres

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Barra     před 10 lety 23.07.2014 14:15 |  
      0 0

      O tom jak bude vypadat jeho reklama/logo rozhoduje sponzor, a ne Slavie. Vzdy jde prece o to, aby to logo v zajmu sponzora co nejlepe vyniklo. Nechtel bys toho trochu moc - prachy a pritom sam urcovat jak bude logo umistene?

      Dres zustava krasny. Ze u konkurenta to vypada jinak, budis, na sesivanem dresu nejde umistit reklamu jako na obycejnem. Myslim, ze naopak bez obdelniku by to logo vypadalo celkem smesne, ale beru, ze je to otazka vkusu.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        DavidM     před 10 lety 23.07.2014 14:19 |  
        0 0

        Určitě je lepší mít hnusnej dres a sponzora než naopak. No ale ty dresy jsou opravdu hnusný, už všech týmu to jde udělat hezky jen u nás ne.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Barra     před 10 lety 23.07.2014 14:23 |  
          0 0

          To je cena za to, ze mame unikatni, sesivany dres. Vsechny ostatni vypadaji jaky by je koupili nekde u Vietnamce. A kdyz jsme uz u hnusnych dresu - ten ruzovy Budejovic byl teprve kitsch... Jinak prosim te si uz neber do ust slovo "hnusny" kdyz mluvis o dresu Slavie!

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            DavidM     před 10 lety 23.07.2014 14:26 |  
            0 0

            Takže jinak. Nejkrásnější slávistický dres s hnusným logem který tam sedí s tím obdelníkem jak..

            • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

              Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:31 |  
              0 0

              taky se mi ten potisk nelíbí, ale je to stejné jako loni...v sezoně 2012/2013 bez sponzorů byl dres krásně čistý, ale zase se nadávalo na to, že nemáme žádného sponzora...

            • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

              Barra     před 10 lety 23.07.2014 14:32 |  
              0 0

              Jak jsem psal, vse je otazka dobreho vkusu Bez obdelniku by podle me to logo vypadalo smesne na sesivanem dresu, kdo jsem ale ja...

              Daleko vice me napriklad trapelo (trapi), ze jsme i na zadech misto jmenovky meli reklamu. Mozna jsem stara skola, ale na zadech patri jmeno hrace.

                • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                  Barra     před 10 lety 23.07.2014 14:42 |  
                  0 0

                  Nejde mi to otevrit. Jinak dresy bez loga jsou samozrejme krasne, ale postupem casu podlehl jak Real, tak Barcelona. Jestli 'Fortuna s rameckem' je cena za to, ze mame v muzstvu hrace jako Latka, Baez, Boudjemaay a Balaj, tak rad.

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:45 |  
                    0 0

                    je tam dres z LM s fortunou a je to udělané vkusně...kdyby jsme si chtěli hrát s dresy, tak by jsme museli nechat udělat nové a ne ty staré přelepovat...

                    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:55 |  
                      0 0

                      Logo je možná vkusné , ale ten zbytek? Co ta divná linka v červeném poli. Hvězda, tedy spíše hvězdička, je fakt minimalistická. To bíle vykrojení na reklamu úplně ničí dres. A je si třeba připomenout bílá záda tohoto dresu.. Fuj, Fuj, Fuj.


                      Každá reklama kazí dres. Teď je to jako polep (bílý obdélník), ne moc vkusný, ale alespoň to nezasahuje do grafiky dresu!!!

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    DavidM     před 10 lety 23.07.2014 14:47 |  
                    0 0

                    abych to tedy uvedl na pravou míru. Fortuna je výborný sponzor, jsem za něj hrozně rád, věřím že díky němu máme na Baeze, Balaje a pár měsíčních výplat.

                    Mrzí mě to, že když to jde ve spartě, v liberci i v jiných týmech kteří mají jiné sponzory, proč jen my tam máme to logo umístěné tak hrozně, navíc pod tím hned canaria uplně stejně. Z toho dresu není skoro nic vidět.

                • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                  Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:46 |  
                  0 0

                  Jedno z nejhorších vyvedení našeho dresu.. Na tom nebylo sešívaného vůbec nic.

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:52 |  
                    0 0

                    byl červenobílý a ten sponzor tam vypadal přirozeně a ne jako nálepka...otázka vkusu...

                    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:55 |  
                      0 0

                      Odpovídám výše.

                      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                        Tomski     před 10 lety 23.07.2014 15:00 |  
                        0 0

                        máš pravdu s těmi zády...tu linku bych přežil...ten obdelník s vkusným logem fortuny mi přijde ok, ale třeba se synot tipem se mi nelíbil...aby to nějak vypadalo, tak by se muselo investovat do výroby nových dresů úplně...

                • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                  dArtagnan     před 10 lety 23.07.2014 14:57 |  
                  0 0

                  To by se musely udělat nové dresy. Protože ale na rozdíl od jiných klubů náš loňský tým ty staré nezničil, nezašpinil a téměř ani nepropotil, rozhodlo se, že dresy zůstanou staré a vymění se tým :-)

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    Tomski     před 10 lety 23.07.2014 15:01 |  
                    0 0

                    :-D

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    naplavnik     před 10 lety 23.07.2014 15:13 |  
                    0 0

                    :D Docela dobrý. Takže můžeme jen doufat, že ke novým dresům v příští sezoně bude důvod. ;-)

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        vavicek     před 10 lety 23.07.2014 17:59 |  
        0 0

        Zajímavé, že u Ajaxu rozhodoval klub a nápis měli kdysi svisle.

  9. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Tonda     před 10 lety 23.07.2014 14:07 |  
    0 0

    jsem zvědavý na nové 2 posily. tipnul bych si útočníka a levého beka. Nějaké tipy ?

    Jinak jsem docela rád že se nepočítá s Vošahlíkem, Dostálem, Ličkou..
    ¨
    Korešovi bych šanci dal. ale úplně poslední :)

    sestavu na Slovácko bych tipoval takto
    Berkovec
    Mikula, Latka, Bílek (Dobrotka), Juhar
    Nitrianský, Baéz, Piták, Zmrhal (Hrubý), Vukadinovič
    Balaj

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Navyseals     před 10 lety 23.07.2014 14:08 |  
      0 0

      kde jsi vzal, že jsou 2 posily na cestě?

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Tonda     před 10 lety 23.07.2014 14:17 |  
        0 0

        Minimálně jedna posila příjde. To řekl Beránek. Tou je podle meho nazoru druhý útočník. Plus nevyšel Machovec - takže bude muset přijít ještě i levý bek.

        obecně na Slavii je šílené máchání hráčů sestavou
        Škoda - útok, obrana, útok, podhrot
        Juhar - křídlo, obrana, křídlo, útok, obrana

        už jen chybí vyzkoušet je na def záloze. :)

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:23 |  
          0 0

          defenzivního záložníka hrál taky v Bohemce :-D

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:18 |  
        0 0

        Tam kde si vymyslel tu sestavu..

  10. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:32 |  
    0 0

    zajímalo by mě kdo nebo jak se vyřeší otázka generálního ředitele ? ví někdo něco ?

  11. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:36 |  
    0 0

    Takže venkovní dresy zůstavají už třetí sezonu ty stejný hnusný černý. Nechápu proč. Když vidim, jak je skoro všude v evropě zvyk mít na každou sezónu jiný venkovní kombinace. My budem mít 5 let stejně hnusnej černej.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Tomski     před 10 lety 23.07.2014 14:39 |  
      0 0

      mě se třeba líbí...

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Arutha     před 10 lety 23.07.2014 14:45 |  
      0 0

      Ty černý jsou nejhečí venkovní dresy, co pamatuju...

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Khadgar     před 10 lety 23.07.2014 14:45 |  
      0 0

      Dresy jsou to poslední, co teď potřebujeme řešit. A ty černé jsou podle mě povedené. Rád bych viděl opět i celobílé, ty byly taky krásné.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 14:59 |  
      0 0

      mně se velmi líbí. Daleko lepší než ty zelené i pískové.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Nosorozec     před 10 lety 23.07.2014 15:27 |  
      0 0

      mě se ty venkovní černý dressy teda vůbec nelíběj. Jsou takový ponurý. Chtělo by to nějakou pěknou svěží barvu. Pěkný byly např. ty tyrkysový, v kterejch jsme hráli na Seville, nebo udělat venkovní dresy celý bílý.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        PetCC     před 10 lety 23.07.2014 15:31 |  
        0 0

        My nemůžem mít druhou sadu se stejnou barvou, jako první. To je tak těžký pochopit?

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Nosorozec     před 10 lety 23.07.2014 15:34 |  
          0 0

          V těch bílejch by se hrálo např. proti Brnu - to hraje celý v červenym. Jinak jako venkovní dresy bych fakt zvolil ty tyrkysový. Ta naše černá je hrozná, protože ani nevypadá jako pořádná černá, ale spíš jako sepraná černá.

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            lassiter     před 10 lety 23.07.2014 15:41 |  
            0 0

            Tohle bude asi stejně kvalitní diskuse jako to, zda je lepší hrát v sobotu nebo v pondělí...

            • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

              Nosorozec     před 10 lety 23.07.2014 15:44 |  
              0 0

              Tak je jasný, že barva venkovních dresů je spíš taková prkotina, ale tak od toho jsou tyhle stránky aby se tu řešilo všechno. ;) Ale to, jak budeme hrát je samozřejmě důležitější.

  12. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 15:45 |  
    0 0

    Sice souhlasím s tím, že lepší hnusný dresy se sponzorem, než hezký bez sponzora (taková už je doba), stejně jako je mi jasný, že na sešívaný dres se logo lepí holt hůř, ale i ta mi přijde výsledek jako amatéřina. To o tom nerozhoduje nikdo se vkusem?

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Barra     před 10 lety 23.07.2014 16:02 |  
      0 0

      Sona Nouzakova umi asi lepe ovladat zehlicku nez Jiri Vrba. Myslim, ze se jedna jen o prototyp, pockejme si na zapasy.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:09 |  
        0 0

        Podle fotky dresu se sponzorem Fortuna, co je na idnes, ten rámeček vypadá čistěji, není tam to černé rámování, jako na dresu Marka Kodra.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          VanWren     před 10 lety 23.07.2014 16:34 |  
          0 0

          Nevim co jsem z fotek viděl já, tak mám pocit že to před tou tiskovkou vzali a nažehlili na čistý dres (proto ten černý rámeček), takže jak říka Barra počkejme na zápas.

          Jinak rozhodně lepší než ty dva rámečky minulou sezónu...

  13. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    pl3     před 10 lety 23.07.2014 15:45 |  
    0 0

    Tak důležitější než design dresů je teda alespoň pro mě skutečnost, že se nepočítá s asi nejhoršími hráči současného kádru Dostálem a Vošahlíkem + příchod dalších nových tváří, protože čím víc tu bude hráčů, kteří neparticipovali na minulé sezónně, tím lépe.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      slamacek (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 15:56 |  
      0 0

      Martin nema tolik talentu jako jini, ale nikdy jsem jej nevidel odflaknout zapas. proto si nezaslouzi takoveto vylevy nas fandu.
      Ja Martinovi preji at se chyti v jinem prvoligovem klubu, kdyz to nema byt u nas a pevne zdravi.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 23.07.2014 16:00 |  
        0 0

        Absolutne souhlasim, jinak si myslim, ze jde na hostovani a vrati se silnejsi. Uvidime. Nemyslim si, ze Beranek ho kompletne odepsal, v prvnich zapasech dostal relativne dost prilezitosti.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        denydzlSKS     před 10 lety 23.07.2014 16:31 |  
        0 0

        Tak výlevy.. Mně teda Dostál nevadí, jak píšeš, tak prostě je to bojovník, ale pravda je taková, že to prostě JE jeden z nejhorších hráčů v kádru.

        A pokud se s těmi nejhoršími nepočítá, tak je to správně.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:32 |  
        0 0

        ale poctivě odmakat zápas je strašně málo, to je přeci úplný základ. Pokud ti tohle stačí, tak bys to moc daleko nedotáhl.

        Já proti Dostymu nic nemám a přeju mu, ať se chytí ve 2. lize, kam cca patří.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          slamacek (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:46 |  
          0 0

          ano za zaklad bych to povazoval. jenze mohl jsi o kazdem hraci rict ze zapas odjezdil po zadku? Ne. kdyz se hleda vinik za lonskou seoznu Martin je velmi casto zminovan, ale on je tim vinikem? Neni. neni jeho chybou, ale vyznamenanim, ze odehral tolik zapasu a posadil Nitrianskeho a zaroven to je ostudou tech hracu co na lavicku posadil.
          i to mne treba fascinovalo dnes na xaverove kdyz poustka musi hrace nabadat aby makal ze je cerstvej. krom jineho...

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            denydzlSKS     před 10 lety 23.07.2014 17:30 |  
            0 0

            Nebuďme vztahovační na své oblíbené a neoblíbené hráče!

            Není pravda, že by byl Dostál uváděn jako jeden z hlavních viníků. Co jsem tu vždy pročítal, tak většinou diskutujících byl Martin (po zásluze) pasován na jednoho z nejhroších hráčů v kádru, ale zároveň nikdo netvrdil, že si v porovnání se svými "konkurenty" své místo nezasloužil.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Fallen (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 17:32 |  
          0 0

          A jak vidíš, tak odmakat zápas je pro většinu hráčů minulých kádrů Slavie problém již od dob druhého mistrovského titulu.

  14. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    CarlBruno     před 10 lety 23.07.2014 16:02 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/210115/kouc-slovacka-chvali-soupere-slavia-posilila-do-velke-kvality.html

    Habanec je z toho Baeze nakej vyndanej. Tak snad je to fakt posila a nedopadne jako Damien.
    Jinak bych chtel vsem mistim rici, aby az opadne "nadseni z novych dresu" a zacne se resit prohra na Slovacku, tak aby byli soudni a nechali tomu tymu nakou dobu hajeni. Vim ze uz je to po xte a trpelivost je davno v prachu, ale tahle Slavia ma snad konecne sanci to zvednout, ale musi se pokat par faktoru a jednim z nich je i klid ve vlastnich radach. Hezky den vsem.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      quelhar (admin)     před 10 lety 23.07.2014 16:10 |  
      0 0

      Navíc Slovácko venku je jeden z nejtěžších zápasů v sezóně. I tak čekám celkem vyrovnaný zápas, i když za bod bych byl hodně rád.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        lassiter     před 10 lety 23.07.2014 16:16 |  
        0 0

        A tak vyhrál tam i Straka... :-)

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:33 |  
        0 0

        já bych byl s plichtou na výsost spokojený, klidně 0:0, body ze Slovácka moc nevozíme.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        kobo (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:33 |  
        0 0

        Nebuďte takový pesimisti. Pokud budou kluci bojovat, tak budeme skoro stále vyhrávat. Většina kádru z minulé sezóny, která se na hřišti jen poflakovala, byla nahrazena, Beránek si bojovnost pohlídá. V tom vidím velký příslib a za poháry jdem už v tomto ročníku.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 23.07.2014 16:35 |  
        0 0

        Bylo by krasne mit ihned po prvnim kole 3 body. Doufejme, ze p. Jirkal provedl dobrou analyzu Slovacka a ze hraci splni ukoly Beranka.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Betynka58     před 10 lety 23.07.2014 17:28 |  
        0 0

        Vcelku souhlasím, i když si říkám, že pokud tam zase mají někdy zase vyhrát, pak ideální možnost je hned první kolo.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Kornovo     před 10 lety 23.07.2014 21:17 |  
        0 0

        take ocekavam klepec, 1:3, 1:4? naposled kdyz se mluvilo o konsolidaci obrany bylo to 1:5, ted je to prece jen lepsi

  15. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:26 |  
    0 0

    nevi nekdo, kdo hral s cislem 16 a trenkama 18 dnes na xavareove proti madarum? byl to Kocourek? diky

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      quimi (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 17:20 |  
      0 0

      Podle sestavy se zdá, že ano.

  16. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    quelhar (admin)     před 10 lety 23.07.2014 16:34 |  
    0 0

    Omlouvám se, ale smažu výše příspěvek DavidaM obsahující sáhodlouhý link, který celou diskuzi rozhodil (já vím, je to problém webu, nikoli autora, přesto prosím za pochopení). Tím zmizí i příspěvky, které na něj reagují.

    Tady je ten bezprostředně následující:

    "Od: DavidM - Středa, 23.07. 2014 - 14:07:09

    Tady je lepší odkaz http://www.liberec-me-bavi.cz/cs/prakticke-info/sport-v-liberci/liberec-fotbal-fotbaliste-se-pri-foceni-pro-nike-zmenili-v-modely.html

    Proč liberec to má hezký a my to máme taky odporný když je sponzor stejný?"

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 02:13 |  
      0 0

      Vyborne, konecne to mam na mobilu citelny:-)

  17. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 16:35 |  
    0 0

    Mno tak co jsem si z tiskovky odnes..
    Vetsina pripravy byla o poznavani hracu, ktere nechtel Beranek vzit/odepsat aniz by je predtim sam poznal. To je dle me dobre. Prichody a odchody budou podle toho pravdepodobne nasledovat i v prubehu sezony, coz nijak stastne neni, nicmene to bylo asi nevyhnutelne protoze vymenit hodne hracu za kratkou dobu nejde. Asi je skoda toho Machovce (neznam ho a netusim co je to za hrace) protoze mit na beku jen Juhara je des a bida a nesmysl. Na rozdil od nekterych zde si nemyslim, ze nejsou uplny idioti (sportovni vedeni) , a proto cekam ze na prichodu leveho obrance budou usilovne pracovat. Je pochopitelne otazka co je s Tusjakem..proc ho pustili kdyz Machovec nebyl domluveny. Nicmene nejsem na strane tech co vykrikuji jak je mozne ze Tusjak zase nedostal sanci zatimco Zmrhal zase miri do zakladu. Asi to bude v nem. Mikula sanci dostal a podle vseho bude v zakladu a to se musel dostat pres Nitrianskeho a Dostala. Tusjak zadnou konkurenci na tom poste ani nema a presto neuspel!!!! Verim, ze i nadale budou odchazet hraci odpovedni za lonskou tragedii, zejmena Vosahlik, Nitriansky apod, ale to je pouze me prani. Pokud by odesel/skoncil Kores, tak by me to mrzelo protoze konstruktivnich hracu mame skutecne malo. Verim, ze juniorka bude konecne pro mlade hrace a ne pro hrace co se nevejdou na do acka (viz Conka apod.) Pokud se podari uz jen to tak palec nahoru. Podzim ocekavam podprumerny a dalsi velke zmeny v zime..
    Jsem zvedavej kdo bude chytat prvni zapas, osobne tipuju na Hrubese, ale zde asi nejde slapnout vedle..

  18. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Helmic     před 10 lety 23.07.2014 17:01 |  
    0 0

    Přidávám fotku jak by případně vypadal dres bez bílých rámečku.
    http://i60.tinypic.com/wk5wtf.jpg

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 17:05 |  
      0 0

      To vypada neskutecne lip, bohuzel v soucasne chvili to asi neni technicky mozne takhle vyrobit..

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        sasky     před 10 lety 23.07.2014 17:35 |  
        0 0

        Nemyslím si, že by to bylo nemožné. Je to otázka investice pár tisícovek. Jestliže Fortuna přinesla peníze v řádech jednotek až desítek milionů, měla by mít sama zájem, aby dres vypadal dobře.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 17:45 |  
          0 0

          to byla spetka ironie..

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            sasky     před 10 lety 23.07.2014 18:16 |  
            0 0

            Sry, únava z práce :)

            • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 22:33 |  
              0 0

              ono v pisemny podobe to je kolikrat tezky no..

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        jane (admin)     před 10 lety 23.07.2014 21:24 |  
        0 0

        Neni problem vyrobit potisk bez ramecku. S rameckem se to cele tiskne na digitalni tiskarne a pak se to vyrizne komplet do obdelniku, pokud by to melo byt bez obdelniku, tak se vyriznou dve nebo tri ruznobarevne folie a nazehli se pres sebe, jako se treba pres sebe nazehluji cisla z minule sezony, modre se stribrnou konturou.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 17:37 |  
      0 0

      nemůžu si pomoct, ale to je daleko lepší, palec nahoru

      Hale nechtěl bys to pro zajímavost poslat oficiálně na Slavii, co ti na to poví? Po pravdě by mě to významně zajímalo.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Helmic     před 10 lety 23.07.2014 18:00 |  
        0 0

        Rad jim napisu. :) Myslim si ze by nebylo od veci napsat Jirkovi Vrbovi. On s tim zmuze asi vic :)

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:21 |  
          0 0

          A nevíte někdo, jestli dresy budou stále bez jmenovek?

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 19:56 |  
          0 0

          jasný, jsem pro, pak dej vědět, kdyby se ti ozvali, klidně i na Twitteru. Zajímavé téma:-)

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            Helmic     před 10 lety 24.07.2014 11:37 |  
            0 0

            Odpoved na loga na dresu :
            Dobry den,

            Dekuji moc za email. Rozumime zcela Vasim vytkam. Nicmene forma rezaneho loga nebyla v tomto pripade mozna. Zpusob umisteni (zda s nebo bez podkladu) reklam nasich obchodnich partneru podleha schvalovacim procesum kazde spolecnosti. Rezana loga byla jako jedna z variant, nicmene specialne na domacim pulenem dresu neni tato varianta z hlediska vizibility loga nejstastnejsi.

            M. Schejbalova

            Odesláno z iPhonu

            23. 7. 2014 v 20:06, :

            > Dobrý den,
            > měl bych dotaz ohledně nových dresu. Jelikož je Slavia exkluzivní značka, tak by se tak měla prezentovat. Sportovní úspěchy ted nebyli valné. Což každého fanouška zasáhlo. Ale dnešní tisková konference mezi fanoušky udělala bouři. Všichni jsou nadšení z nových posil i z trenéra, ale nové dresy nás zasáhly. Už několik let nás na našich milovaných červenobílích dresech straší bílí nebo barevný čtverec pod reklamou. Ničí to krásnou čistotu sešívaných polovin. Nejen já, ale odvážím si řict, že 95% procent všech fanoušků si přeje dres bez těchto rušivých elemntů. Prosím vás, aby jste se na to podívali a zkusily s tím něco udělat. Podle mě to není finančně nákladná záležitost. Přikládám k e-mailu i návrhy jak by bez pruhů dres vypadal. :)
            > Děkuji předem za odpověď
            > Filip Helma

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            Helmic     před 10 lety 24.07.2014 11:37 |  
            0 0

            Odpoved na loga na dresu :
            Dobry den,

            Dekuji moc za email. Rozumime zcela Vasim vytkam. Nicmene forma rezaneho loga nebyla v tomto pripade mozna. Zpusob umisteni (zda s nebo bez podkladu) reklam nasich obchodnich partneru podleha schvalovacim procesum kazde spolecnosti. Rezana loga byla jako jedna z variant, nicmene specialne na domacim pulenem dresu neni tato varianta z hlediska vizibility loga nejstastnejsi.

            M. Schejbalova

            Odesláno z iPhonu

            23. 7. 2014 v 20:06, :

            > Dobrý den,
            > měl bych dotaz ohledně nových dresu. Jelikož je Slavia exkluzivní značka, tak by se tak měla prezentovat. Sportovní úspěchy ted nebyli valné. Což každého fanouška zasáhlo. Ale dnešní tisková konference mezi fanoušky udělala bouři. Všichni jsou nadšení z nových posil i z trenéra, ale nové dresy nás zasáhly. Už několik let nás na našich milovaných červenobílích dresech straší bílí nebo barevný čtverec pod reklamou. Ničí to krásnou čistotu sešívaných polovin. Nejen já, ale odvážím si řict, že 95% procent všech fanoušků si přeje dres bez těchto rušivých elemntů. Prosím vás, aby jste se na to podívali a zkusily s tím něco udělat. Podle mě to není finančně nákladná záležitost. Přikládám k e-mailu i návrhy jak by bez pruhů dres vypadal. :)
            > Děkuji předem za odpověď
            > Filip Helma

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      quelhar (admin)     před 10 lety 23.07.2014 17:33 |  
      0 0

      Jenže to není dres, který oficiálně prezentovali Marek Kodr a Simona Necidová jako oficiální.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        milos2     před 10 lety 23.07.2014 18:39 |  
        0 0

        Já jsem možná módní ignorant (třeba mi je fakt jedno, jak jsou kluci učesaný), ale mně se nová verze líbí a doufám, že je to záměr - projev vkusu.
        Takhle to je "slávistický dres, na kterém je přilepená reklama" a tak to má být! Pro mě to vyjadřije: Dres je věčný, reklama může bejt zítra klidně jiná...
        Nechci, aby naši hráši vypadali, že hrajou navlečený v reklamním triku sponzora s malým logem klubu jako kašpaři z Letné...

  19. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    honzah (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:16 |  
    0 0

    Co bych z toho sestavil? Možná takto:

    Berkovec - Nitrák, Latka, Dobrotka, Mikula - Bílek, Gecov - Boudjemaa, Hrubý, Piták - Balaj.

    V každém případě mi hlavně ty kraje obrany připadají silně nedořešené.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:23 |  
      0 0

      Díky nedávné posile raději:

      Berkovec - Nitrák, Latka, Dobrotka, Mikula - Baéz, Gecov - Boudjemaa, Hrubý, Piták - Balaj.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:27 |  
      0 0

      To nesledujete přípravné zápasy (vy všichni, kdo sem píšete sestavy)?

      Nitrák určitě ne na beku, Mikula vpravo,Bílek stoper, Dobrotka DZ, Boudjemaa zraněný a když tak ve středu. Hrubý také hraje spíše v defenzivní části zálohy.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        honzah (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 20:21 |  
        0 0

        A koho mám potom dát na levého beka? Juhara? Snad ne proto, že jeho hlavní kvalifikací je MBVCD?

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Travinho     před 10 lety 23.07.2014 20:52 |  
        0 0

        Oni přece nepíšou, jak to bude vypadat, ale co by sestavili. Takže...

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 16:42 |  
      0 0

      Ještě bych to vylepšil:

      Berkovec - Mikula, Latka, Bílek, Dobrotka - Baéz, Gecov - Boudjemaa, Hrubý, Piták - Balaj.

      A teď zjistím stav zraněných a navrhnu sestavu na Slovácko. Možná.

  20. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Dobi     před 10 lety 23.07.2014 18:17 |  
    0 0

    Mě zatím těší i jedna věc: MÁME GENERÁLNÍHO SPONZORA! A když za tím vidím jméno Zdeňka Langa, který s námi třeba absolvoval spanilé jízdy po Evropě a projevoval se jako jeden z nás, jako velký slávista, je to další pozitivní zpráva... Víte, já už pamatuji hodně. Když se vrátllo Slavii jméno, nikomu nevadilo, že se muselo čas od času uvádět TJ Slavia nikoliv SK Slavia! A stejné je to se sponzory. Ten dres je asi nejkrásnější hlavně bez "přikrášlení"? Ale nebylo nám smutno, když tam třeba byl bílý rámeček? Já se vracím hlavně k 5.5.2011 a k 31.5.2014, kdy jsme se klepali o osud Slavie, že budeme zahajovat kdesi ve 3.tříděresp. že - při vynechání cti Liberce - spadneme... Nejsou vlastně tyto "starosti" svým způsobem krásné?

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:20 |  
      0 0

      jistě máte pravdu. ale přesto - když to umí feyenoord, jsem si jist, že by to šlo udělat pěkně - viz dresy na http://www.feyenoord.nl/

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Dobi     před 10 lety 23.07.2014 20:02 |  
        0 0

        Já spíš beru Vojvodinu, ta se k odkazu Slavie i hlásí! A ta její červená je podobná té naší, mně se zdá u "Fajnordu" trošinku jiná. Budiž, co názor, to kus pravdy. Hlavně, aby ti muži v těch dresech co nejčastěji kynuli davům v Edenu. Po každém gólu, co nejčastěji. Pak na diskusi určitě zapomeneme!

  21. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Dobi     před 10 lety 23.07.2014 18:30 |  
    0 0

    Mě zatím těší i jedna věc: MÁME GENERÁLNÍHO SPONZORA! A když za tím vidím jméno Zdeňka Langa, který s námi třeba absolvoval spanilé jízdy po Evropě a projevoval se jako jeden z nás, jako velký slávista, je to další pozitivní zpráva... Víte, já už pamatuji hodně. Když se vrátllo Slavii jméno, nikomu nevadilo, že se muselo čas od času uvádět TJ Slavia nikoliv SK Slavia! A stejné je to se sponzory. Ten dres je asi nejkrásnější hlavně bez "přikrášlení"? Ale nebylo nám smutno, když tam třeba byl bílý rámeček? Já se vracím hlavně k 5.5.2011 a k 31.5.2014, kdy jsme se klepali o osud Slavie, že budeme zahajovat kdesi ve 3.tříděresp. že - při vynechání cti Liberce - spadneme... Nejsou vlastně tyto "starosti" svým způsobem krásné?

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Barra     před 10 lety 23.07.2014 18:39 |  
      0 0

      Ahoj Dobi, vidim, ze tve stesti je nekonecne, asi proto jsi to tady umistil dvakrat -:) Souhlasim uplne, jsme na dobre ceste. Kdo by to pred 2 lety, kdyz jsme marne shaneli sponzory a nemeli na posily, rekl. O panu Langovi jsem nevedel, ze je Slavista, mozna prave proto nam Fortuna v minulosti prinesla stesti, a doufejme i ted. Vsak Fortuna ma v latine take vice vyrazu, a stesti nebo stastny osud je jeden z nich. Tesim se na dobre casy!

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Dobi     před 10 lety 23.07.2014 19:39 |  
        0 0

        Já se omlouvám za dvojí umístění. Jsem asi za blba. Právem. Ale co se stalo? Napsal jsem, přečetl jsem a - zazvonil telefon... Blbost blbce o blbosti. A ono to tam viselo. Než bych nějak pátral, zda odešlo, odklepl jsem ještě jednou! Takže soráč! Vím, že pro některé je některý můj názor jednou až moc! Takže ještě 1x omluva!

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Barra     před 10 lety 23.07.2014 20:02 |  
          0 0

          Neni zac se omlouvat! Ja bych tady nejradeji opakovane chtel rict, jakou mam radost. Jaky je rozdil mezi situaci, ltera je 3 mesice stara, kdy vedeni muzstva v zoufalosti posadila Vladimira Smicera na lavicku, v doufani ze nam prinese stesti.

          Ted si vi, ze bez koncepcni prace se je nesmysl spolehat se na 'stistko', ze se ale musi tvrde pracovat. Byl jsem rad za prichod Latky, prekvapen Bilkem a jeho vykony, nadseny s Balajem, stestim bez sebe za Baeze. Je znamo, ze Jiho-Americany mam rad, u nas nikdy nezklamali, a to nebude ani tentokrat s Aldem pripad. Jen ty karty - myslim, ze celkem jista je sazka na prvni zlutou kartu pro Baeze na Slovacku. Snad nebude pre-motivovany. Jinakse tesim, az se Boudjemaay uzdravi. Pracant Baez, dirigent Boudjemaay, sniper Balaj - verim se nas cekaji hezke casi. A rad budu za "blbce" a to tady casto opakovat.

          Jak spravne rika Beranek, "Vzhuru Slavie" ma byt nase motto!

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          bongor     před 10 lety 23.07.2014 20:35 |  
          0 0

          Neblbni Dobiku,určitě tu nejsi za blba a to ani náhodou.Není zač se omlouvat.

  22. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Citrus (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:42 |  
    0 0

    Nejen, že jsou ty dresy hnusný, ale evidentně se už ani nikdo nepozastavuje nad dvěma sponzory.
    O tomhle přesně mluvil Kusý, že by nebyl problém dres polepit logy, ale Slavia má svou cenu a jak z ní jednou sleví, těžko se vrátí zpět. Mnozí mu to často vyčítali, namísto aby si užívali krásné dresy bez reklam. Těch už se díky Šeterlemu patrně nikdy nedočkáme.
    Můžete si říkat co chcete, ale Slavia to je prostě styl a měla by se nějak prezentovat. Stejně jak krásně její jméno zní, zrovna tak by měla i vypadat. Aspoň mě na tom záleží.
    Druhá věc je, že peníze od sponzorů jsou samozřejmě fajn, ale musí se s nimi taky efektivně nakládat. Každoročně patříme ke špičce ohledně výše rozpočtu, ale výsledky rok co rok horší.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honza1947     před 10 lety 23.07.2014 19:35 |  
      0 0

      Citrusi, nejen že nemám rád slovo "hnusný", navíc to na popis těch dresů ani nesedí. Možná že jsou ty reklamy nevkusně provedené, ale bez nich to prostě nejde. A myslím, že daleko přednější než to jak je na dresech umístěna reklama je hra Slavie. Až ta bude na vysoké úrovni a půjde o to, abychom representovali po všech stránkách, tedy kromě krásného fotbalu i krásnými a vkusnými dresy, bavme se o umístění a vkusu reklam.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Citrus (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 19:53 |  
        0 0

        Promiň, ale s tímhle na mě nechoď. Když se v časech Ligy mistrů kritizoval bílej obdélník na dresu a bílá záda, tak lidi jako ty zase oponovali větami, buďte rádi že se daří a neřešte nesmysly. Tohle prostě nemá se sportovní stránkou nic společného. Je to o smyslu pro detail, který v našem klubu dlouhodobě chybí. Jak dlouho jen trvalo, než se konečně v Edenu udělala nějaká výzdoba, než pověsili jednu vlaječku před stadion, než konečně obrandovali autobus. To jsou věci, které jsou ve spoustě klubů samozřejmostí. A to i klubů mnohem skromnějších, než je Slavia. Tady se všechno dělá teprve po trvalém tlaku fanoušků, skoro to na mě působí až z donucení. Lidi kolem Slavie rádi mluví o historii, tradici, značce SKS...Ale skutečně povětšinou bohužel jen mluví.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 23.07.2014 20:37 |  
        0 0

        Tak Honzo, souhlasim s tebou. Term "hnusny" bych v souvislosti s dresem Slavie Ahoj Honzo, ani ja bych slovo 'hnusny' v asociaci se Slavistickem dresem nepouzival, ale budis. Vice podstatne podle me je, ze tady se debatuje o estetice dresu, ale
        nebere se v dotaz jake prani Fortuna ma. Vzhledem k tomu, ze za ty 3 sezony do nas nejake desitky milijonu nasypou, maji urcite dobrou predstavu o tom, jak by jejich logo melo maximalne vyniknout. A predpokladam, ze bily ramecek neni nejaky vymysl Slavie, ale prani sponzora.

        Mame specificky dres, na ktery nejde jejich logo stejnym zpusobem umistit, jak to ma Sparta ci Liberec. Navrh kolegy Helmica ( omlouvam se, jen z hlavy, nemuzu na mobilu listovat zpet bez toho ze by se mi psane ztratilo) je krasny, souhlasim. Myslim ale, ze mene vynika jejich slogan prave na ukor naseho dresu.

        Urcite kazdy Slavista videl, ze brankari nemaji tento ramecek a maji logo Fortuna primo na dresu, coz je prave dane tim, ze brankarske dresy nejsou 'sesivane' ale prave maji jednu barvu. Jestli ramecek je cena za to, ze vymenou jsme si mohli dovolit posily o kterych se nam pred mesicem jenom mohlo zdat, nebude mi to vubec vadit. Jasne ze prazde dresy, tedy bez reklamy, jsou krasne, ale bohuzel se to pak take tyka pokladny. Clovek nemuze mit na svete vsechno.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Barra     před 10 lety 23.07.2014 20:39 |  
          0 0

          Omlouvam se, ze mi prvni veta nejak divne preskocila a je tam 2 x v ruzne variante (tak vidis Dobi, nejsi sam), ale snad je jasne co jsem chtel rict.

  23. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 18:57 |  
    0 0

    Jediné co mi prijde kritické je levý bek, takže si dovolují být mírně optimistický, to sedmé místo je více než reálné.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honzah (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 20:22 |  
      0 0

      Za předpokladu, že se nikdo nezraní, je kritický jenom levý bek. Jenže on se někdo zraní, známe to. Predikuji deváté místo.

  24. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Borris     před 10 lety 23.07.2014 19:07 |  
    0 0

    Tak to vypadá že se už dnes asi nic nepřižene. Podle mě tím měl Vrba na mysli Machovce, ale jednání krachlo.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Arutha     před 10 lety 23.07.2014 19:28 |  
      0 0

      a nebo mluvil o počasí :D

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honza1947     před 10 lety 23.07.2014 19:37 |  
      0 0

      Zřejmě měl na mysli podpis smlouvy s Míňou Černým. A zítra asi podpis smlouvy s Baézem.

  25. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 19:37 |  
    0 0

    zdravím sešívaní kamarádi , dneska nádhernej den, ale chci se zeptat jestli opravdu nikdo neví co stojí za "kauzou" Tusjak?

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      honza1947     před 10 lety 23.07.2014 19:42 |  
      0 0

      Nevím, ale já si osobně myslím, dokonce jsem o tom přesvědčen, že žádná "causa" Tusjak neexistuje. Prostě je MB přesvědčen, že tam ta požadovaná kvalita, tak jak ji má on na mysli zatím není a ještě se musí učit. A kde jinde než v NFL, navíc v předním mužstvu NFL, které v loňské sezóně usilovalo o I. ligu.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        klimi     před 10 lety 23.07.2014 20:15 |  
        0 0

        Jsem rád, že MB je přesvědčen, že u Juhara ta kvalita je, když toho beka bude hrát místo něj pravděpodovně on.

        Btw. co je to NFL?

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          klimi     před 10 lety 23.07.2014 20:16 |  
          0 0

          On bude Luboš hrát někde v USA, ještě k tomu americký fotbal? :)))

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            Kornovo     před 10 lety 23.07.2014 21:25 |  
            0 0

            lol. na juhara jsem zvedavy kolik golu pres nej na slovacku pujde

            • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

              Barra     před 10 lety 23.07.2014 21:51 |  
              0 0

              Nebud skodolibny. A podivej se, kolik golu Slavie obdrzela kdyz duo Latka - Juhar bylo na hristi. Nebo chces snad tvrdit, ze Beranek nevi co dela?

              • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                Heretic (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 22:02 |  
                0 0

                Vypadá to s naším týmem dobře, že? Cítím takovou pozitivní optimistickou atmosféru. Líbí se mi komunikace pana Vrby na twitteru. Potěšili mě komentáře Kisela na adresu ruských investorů z kterých plyne, že jeho pozice na jaře nebyla příliš svobodná v rozhodování, tak snad nenesl za ta prazvláštní jarní rozhodnutí hlavní díl odpovědnosti. Překvapila mě výše rozpočtu na novou sezonu. Snad i ti naši hráči ukáží na co mají a třeba se někteří z našich zdrojů projeví tak překvapivě dobře jako brankář Hrubeš.

                • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                  Barra     před 10 lety 23.07.2014 22:45 |  
                  0 0

                  Uplne s tebou souhlasim, Hereticu. Uz strasne dlouho jsem nemel tak dobry pocit jjak dnes. Jsem ale realista, mame na 80 % nove muzstvo, posily se ted objevuji obden. Ze mame dobre hrace, o tom jsem si jisty, je ale logicke ze nemuzou mit potrebne automatismy. Chce to klid a podporu fandu, jak se ihned prvni den vyjadril Beranek. Postupne a spolecne se Slavie opet dostane tam, kam patri, ceka nas ale tvrda prace. A mozna bys ty, Kornovo, mohl byt take vice pozitivni. Ze ses tesil jak dostane Belgie pres hubu, je mi celkem jedno, ale abyses tesil kolik branek dostaneme na Slovacku pres Juhara se mi zda celkem divny zpusob fandeni Slavie.

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    Barra     před 10 lety 23.07.2014 22:47 |  
                    0 0

                    Pardon Kornovo, nepises ze se tesis, ale ze jsi zvedavy s poznamkou LOL.

                    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                      Kornovo     před 10 lety 24.07.2014 07:24 |  
                      0 0

                      ja se na inkasovane branky netesim, ale uz jsem parkrat juhara hrat v obrane videl, tak co mam psat? rozhodne nenaskakuju na tu optimistickou vlnu jako loni, kdy se mluvilo o 5. miste a pak byl kazdy zklamany. to me teda prekvapuje, ze ta belgie te nestve, ale jako znalec svoji reprezentace asi dobre vis, ze na vys nemeli. aspon se tam dostali, ne jak nasi, ti budou radi za ME a ucast na MS 2018 nikdo na nasem svazu neresi, pro pana peltu je to daleko :)

                      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                        Barra     před 10 lety 24.07.2014 09:05 |  
                        0 0

                        Ale tak Kornovo. Podivej se na zapasy, kde Juhar hral leveho beka pod Radou v kombinaci s Latkou jako stoper a spocitej kolik branek jsme dostali a kolik krat prohrali. Ja jsem si to udelal, a uz tady uvedl. Myslim, ze by ses ihned drbal za uchem. Neobhajuji Juhara na pozici leveho beka, rikam jen, ze vysledky ukazuji neco jineho, nez si mnozi mysli. Jinak verim, ze Beranek vi co dela. Netvrdim, ze muzstvo si ihned sedne, ale alespon obrana mela moznost prece par zapasu zahrat ve stejnem slozeni.

                        Pate misto Slavie minulou sezonu? Jasne, za predpoklad ze prijde stoper jako nahrada za zraneneho Dobrotku a Huba. Bez posily na tom miste bylo jasne, ze nemuzeme uspet. To snad ale kazdy pochopil.

                        Jinak vidim ze si nedas pokoj s Belgii. Nevim, proc bych mel byt nastvany. Hrat ctvrt finale na MS, je prece krasne - "Kdo na to ma?" Eden Hazard nemel formu a to se moc podepsalo na hre. Ale jinak meli vysledky, at se ti to libi ci nikoliv. V zapase s Argentinou nebyli horsi nez Argentina, bohuzel rozhodla chyba Kompanyho, ktery sel do utoku a ztratil mic. Jediny gol padnul v sedme minute, Argentina pak prestala
                        hrat a pocitala jen s countrem. Slo o stesti, kdyby Van Buyten v posledni minute z blizka neminul, meli jsme prodlouzeni. Proti Argentincum, kteri meli krece, bychom meli dobrou sanci, v semi-finale bychom se nemuseli bat Holandsku. Chci jen pripomenout, ze posledni vzajemny zapas s Holandskem Belgie vyhrala 4-2...

                        Jestli si myslis, ze Belgie na vic nemela, budis. Ve kvalifikaci ziskali 26 bodu na 30, bez jedine porazky, na MS 12 bodu na 15, s jedinou prohrou proti Argentine. Celkove maji bilanci z kvalifikace a na MS 38 bodu na 45, 12 vyher, 2 remizy, 1 prohra, skore 24-7. S Courtois v brance neprohrali 21 zapasu za sebou, na FIFA listine jsou ted pati na svete.

                        Neni to tak spatne pro muzstvo, ktere ma prumer 24 let, kde trener je jen o rok starsi nez Martin Vaniak.

                        Chapu, ze tyhle cisla pro tebe mozna neznamenaji moc, heslo narodniho muzstva je ale
                        "Geen woorden, maar daden", tedy 'zadne velke slova, ale (tvrda) prace'. A to za posledni roky dokazali. Snad nemyslis, ze je nahoda ze nasi hraci hraji v spickovych muzstev Evropy?

                        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                          Kornovo     před 10 lety 24.07.2014 18:46 |  
                          0 0

                          Nejsem takovy statisticky silenec jako ty a quelhi, ja jen psal jak to vidim z pozice fanouska. to neznamena, ze jsme po kazdem juharove kiksu inkasovali, to bychom nebyli v prvni lize, ale pokud hraje v obrane tak je proste nejisty a to, ze ho usmernuje laty mi neprijde nic moc.

                          Ja vidim, ze ty nedas pokoj s obhajovanim Blegie, coz je dobre, nevim kolik z nas by takto obhajovalo pred cizincem nasi reprezentaci. Ta bilance, kterou uvadis z kvalifikace nic moc neznamena, MS je jiny turnaj, 12 bodu je hezkych vsak jsem vam ctvrtfinale chvalil. ta argentina hratelna byla, ale jestli z nejakeho pratelaku s holandskem usuzujes, ze byste se dostali treba do finale, tak jsi snilek. Stojim si za tim, ze na vic jak ctvrfinale nebylo a i cesta tam byla tezka a nebylo to jen tim, ze Hazard zahral strasne, ale to si musite rozebrat doma

                          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                            Barra     před 10 lety 24.07.2014 19:40 |  
                            0 0

                            Rozdíl mezi nami asi je, ze reagujes jako fanousek, jak sam rikas, a nedivas se na fakta. Jinak se mi zda ze mas nejake komplexy co se tyka Belgicanu, vzhledem k tomu ze opakovane mas zapotrebi se vyjadrovat o belgickem fotbale. Tvoji moudrost ti neberu, fakta rikaji opet neco jineho. Dvacet zapasu bez porazky za sebou uz vazne neni nahodou, at si subjektivne myslis co chces. Mi ale nevadi ze mas zapotrebi opakovane se vracet k belgickemu fotbalu - alespon je veselo.

                • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                  Barra     před 10 lety 23.07.2014 22:57 |  
                  0 0

                  Hereticu, zminil ses take o vyrocich Kisela na ruske investory. Prisel jsem pozde k televizi, kde na Nove se ve sportu Kisel vyjadril o tomto obdobi, a slysel jsem jen posledni slova Kisela. Co presne rekl? Pochopil jsem spravne ze Kisel naznacoval, ze rusky experiment byl omyl? Kdo to slysel?

                  • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                    malan (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 23:05 |  
                    0 0

                    Dobrý večer Barro.Kisel řekl, že je rád že už jsou Rusové pryč neboť zde nadělali více škody než užitku (možná je trochu pozměněně,nepamatuji si ti přesně)

                    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

                      Barra     před 10 lety 23.07.2014 23:43 |  
                      0 0

                      Dobry vecer, Malane, dekuji za tvoji reakci. Kisel to zajiste nemel snadne. Snad se jednou dozvime vice. Pravidelne se snazim na holandskym webu najit neco noveho ohledne Korneeva, Pastoora a van Dopa, ale prozatim nic. Snad i oni se jednoho dne rozpovidaji. Jsem v kazdem pripade rad, ze mame toto obdobi za sebou.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Marasks     před 10 lety 23.07.2014 21:25 |  
      0 0

      Vrba psal na twitter, že jména jsou zpět. :)

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        bhcak     před 10 lety 23.07.2014 22:38 |  
        0 0

        Aha, dík, to jsem nějak přehlídnul :)

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 02:29 |  
      0 0

      To neni nic zvlastniho. Ja jsem taky levak, ale kopu pravou (i kdyz v mym pripade to asi vypada, jako kdyby to kopal Juhar pravackou v sadre:-))

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 24.07.2014 08:28 |  
        0 0

        Netusil jsem, ze takovy 'Mischung' leva ruka / prava noha existuje.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 08:29 |  
      0 0

      To je normální, já píšu levou, jím opačně protože jinak bych si vypíchl oko. Ale pinčes a tenis hraju jako pravák, do balonu kopu taky pravou ale hokej zase jako levák... :D

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 24.07.2014 09:08 |  
        0 0

        Jsi podarene cislo, rekl bych -:)

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 10:20 |  
          0 0

          Permanentne zmatenej :D

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 24.07.2014 09:13 |  
      0 0

      rukou jsem pravák (i když předělanej kvůli tenisu legendárnim rozhodčim Toníčkem Bubeníčkem), nohou levák...a jak čtu výše, neni to nic až tak neobvyklýho.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        no-nick     před 10 lety 24.07.2014 09:27 |  
        0 0

        Ja jsem preucenej levák (píšu pravou, vse ostatní levou), ale obráceně mi to přijde zvláštní. Ze by Latka preucenej pravak?:))

  26. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    spino     před 10 lety 23.07.2014 23:03 |  
    0 0

    Co s týče brankářů, tak na Slovácku bude na 99% chytat Hrubeš. Berkyho je mi trochu líto, protože co jsem slyšel, tak Hrubeš je Beránkův velký favorit, čili bude dostávat hodně prostoru, což je v souvislosti s Berkyho zraněním nepříjemné za předpokladu, že by jasnou jedničkou měl být on.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Betynka58     před 10 lety 24.07.2014 01:00 |  
      0 0

      Milý spino, každý trenér má nějakého svého oblíbence, přiznám se ale, že pokud by to v případě MB mělo skončit u protežování Hrubeše na úkor Berkyho, tak mi to až tolik nebude vadit, protože v současné době považuji oba naše brankáře za kvalitativně rovnocenné.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        spino     před 10 lety 24.07.2014 09:48 |  
        0 0

        Přijde mi to ale trošku nefér vůči Berkovcovi, který měl být jasnou jedničkou. Už jednou tady nepožíval dobré období pod Radou a bylo by chybou, kdyby takhle kvalitní brankář byl opomíjen i nyní.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Barra     před 10 lety 24.07.2014 09:56 |  
          0 0

          Mel by snad hrat ten nejlepsi, ne? Berkovec mel smulu, ze byl par tydnu mimo hru. Co ale resis, kdyz vubec nevis kdo v sobotu nastoupis. Ja si myslim, ze Beranek nebude oslabovat muzstvo tim, ze by postavil toho slabsiho ze dvou. Dalo by se stejne rict o Rakovanovi: ani on neselhal, presto je, jak se zda, jen trojka.

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            knl66 (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 14:39 |  
            0 0

            Souhlasím s tebou, že hrát by měl ten nejlepší, ať je to Hrubeš nebo Berkovec nebo Rakovan. Tak to chodí, někdo popadne šanci za pačesy a už ji nepustí, ostatní mohu jen vysedávat na lávce...
            Ale taky je pravdou, že na celé téhle diskusi řešíme věci, o kterých často nevíme nikdo nic a které nemůžeme ani v nejmenším ovlivnit. Nic ve zlém, nechci se tě dotknout, ale možná by ses už přes tu averzi na spina mohl přenést... ;)) Není žádný jeho příspěvek, pod kterým by ses do spina nějak netrefil. Že ti to dělá dobře... :)

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 07:45 |  
      0 0

      O to víc je dobře, že odešel neoblíbený Čonto a že skončil Radek Černý.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      afro     před 10 lety 24.07.2014 10:50 |  
      0 0

      Berkovec doplatil na zranění a pokud se bude Hrubešovi dařit (předpokládám, že dostane přednost před Rakovanem), tak bude muset holt Berkovec přesvědčit MB, že je lepší. To je zcela normální. Ať chytá ten lepší, sympatičtí mi jsou oba.

      Mě bylo tehdy líto Hrubeše, když hned v prvním zápase za áčko hasil kiks hráče v poli faulem za červenou a na dlouho to byl jeho konec u áčka. Tehdy na mě působil jako brankář s velkou budoucností.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Borris     před 10 lety 24.07.2014 13:22 |  
      0 0

      Otázkou teda ale zůstává, jak je možné že před Berkyho zraněním pan Beránek jasně řekl, že Berky je pro něho do začátku sezóny jasnou jedničkou.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Barra     před 10 lety 24.07.2014 07:46 |  
      0 0

      "Bohuzel to (jednani s Rusy) dopadlo takrka podvodem", dle Kisela. Melagomanske plany, moc slibu, cinu malo - neberu Kiselovi za zle co se stalo na jare, nemohl jinak jednat. V smyslu techto vet se muze clovek take divat jinak na rozhovory s Seterlem a Koubkem, kteri take zminovali velkou miru arogance ze strany Korneeva. A vzhledem k tomu, ze Kisel mel pracovat s neuveritelne velkym rozpoctem, tak jsou jmena zvucnych posil, o kterych Seterle mluvil, uz mene posmesne. Budme radi, ze to mame za sebou, uzavrena kapitola.

  27. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    petrjir     před 10 lety 24.07.2014 08:27 |  
    0 0

    Kdyz jsem odcházel od internetu, tak jsem četl komentář od Vrby, ze je opět něco ve vzduchu, těšil jsem se, ze az se vratim, tak bude posila a koukam, ze nic. Byl tím myšlen ten Machovec? Doufam, ze se vedeni podaří sehnat ještě levého beka a útočníka. Na oficialkach jsem četl v diskuzi, ze se prej zajímáme o Varadiho, ale to nemusí treba byt vůbec pravda, navíc ten nastupoval na pozici pravého a ne levého beka.. Kazdopadne naše liga je co se týká levých obránců dost vybrakovana a po pravdě řečeno me nenapadá nikdo, kdo by mohl přijít a stát se posilou (za daných ekonomických možnosti).

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      petrjir     před 10 lety 24.07.2014 08:40 |  
      0 0

      Jeste sem hodim komentář, který jsem našel na eurofotbalu z dnešního rána.

      Tým máme dobrej a to by měli nejpozději do týdne dorazit ještě 2 kvalitní posily, naštěstí vedení neotálí, takže se samozřejmě bude jednat o krajního obránce, jenž je schopen hrát na obou krajích obrany a taky o zahraničního útočníka...

      Naopak na odchodu jsou Štěpán Koreš a Jaromír Zmrhal, což je celkem škoda.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Philliip     před 10 lety 24.07.2014 08:44 |  
        0 0

        Pokud tomu tak bude, tak kurna, to uz bude silnej kadr!

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      KrystofWalker (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 10:24 |  
      0 0

      Máte nějaké tipy o koho by se mohlo jednat? Na oficialkach někdo psal o Varadim

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        petrjir     před 10 lety 24.07.2014 10:28 |  
        0 0

        Já právě nemám. To jsem sem zkopíroval to, co psal někdo na eurofotbalu. Ten útočník by mohl být nějaký senegalec, co jsem tak četl na oficiálkách a ten obránce? Vůbec netuším. Taky jsem tam četl o Varadim, ale ten nehraje levýho beka.

  28. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Philliip     před 10 lety 24.07.2014 08:41 |  
    0 0

    Co se tyka tech dresu, v prvni moment se mi take nelibily ramecky se sponzory, ale spise asi z duvodu, ze jsou dva pod sebou a nevypada to tak hezky. Nekdo tu poslal navrh na dres bez tech potisku, opravdu to vypada lepe. Nicmene me napadlo, jestli ty ramecky nejsou zamerne i kvuli tomu, aby logo sponzora nekopirovalo to, ktere mela na dresech Sparta, taky moznost. Co je ale dulezitejsi a to me tesi, tak do Slavie prislo dost posil a zejmena Latka, Bilek, Baez a Balaj mohou tvorit dulezitou kostru tymu. Neco mi rika, ze by nas mile mohl prekvapit Vukadinovic. Jeste by jedna zajimava posila mohla dorazit. Urcita nevyhoda bude v nesehranosti a dokonce si myslim, ze nas to bude stat nejaky ten bod. Ale zmeny v kadru byly potrebne a postupem casu si to zacne sedat. Hlavne aby muzstvo pracovala v klidu a nebalo se hrat, kvalita tam urcite je.

  29. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    Dobi     před 10 lety 24.07.2014 08:58 |  
    0 0

    Rozhodčí: Na dnešní IDNES je i dost komentované vystoupení člena VV Vlastimila Hrubčíka za Moravu (Zlín), který vyzval Damkovou o odstoupení. Odkrývá celé pozadí i párečku Berbr - Damková, kde uvádí, že listina rozhodčích byla schválena, když byl peltaven na dovče. On je spíše bílý kůň, který věří, že Peltonec půjde hdně nahoru a dělá pro to hodně. Ale fotbalu vládnou jiní.... Uvidíme, co se z toho vyvine, on to není hlas v poušti, ale věřím, že za Hrubčíka se postaví nejen Morava. Jen aby se brzo nekoupal v drátěných plavkách v Orlíku...

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Markus     před 10 lety 24.07.2014 09:33 |  
      0 0

      Já za tím spíše vidím jen další výstřely z hloupého válčení v ČMFS Čechy vs Morava. Třeba Karel Brückner byl z této hloupé války hodně roztrpčený, na místo abychom si užívali tehdejší úspěchy a vytěžili z toho maximum, sami jsme propálili munici střelbou do vlastních řad. Co se za posledních 10 let změnilo? Korupční aféra (2004) a následná protiopatření naprosto selhala, takže jsme si přivodili taškářovu aféru, která byla vyřešena tím pro veřejnost nejhorším možným způsobem působící jako zametení pod koberec. Do toho se tu zase bavíme na téma Čechy vs Morava (moravští rozhodčí). O sjednocení komor svazu se mluví dlouho, ale stále tu máme přivlastky "za Moravu". To tam nemají lepší věci na práci než se takhle hloupě osočovat.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Dobi     před 10 lety 24.07.2014 09:49 |  
        0 0

        Mně se naopak ten Zlíňák líbil, on to uváděl i jako meziargumenty, hlavním smyslem bylo, že Damková je figurkou Berbra, že na Peltu udělali podraz. A určité - nazvu to upozadění - moravských rozhodčích je jen jakýmsi doplňkem. Nehovoří o Moravě, hovoří o korupci, neschopnosti, mafii....

  30. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    haon     před 10 lety 24.07.2014 09:33 |  
    0 0

    idnes: Slávistický záložník Štěpán Koreš odchází na půlroční hostování do Českých Budějovic.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      quelhar (admin)     před 10 lety 24.07.2014 09:39 |  
      0 0

      Ještě o pár minut dřív to bylo na našem facebooku, našem Twitteru a v našich aktualitách nahoře :o)

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 09:47 |  
        0 0

        prostě jste nejlepší:)

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Dresco     před 10 lety 24.07.2014 10:06 |  
      0 0

      Jsem rad, ze jen hostovacka a nezbavujeme se ho uplne...

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Barra     před 10 lety 24.07.2014 10:16 |  
        0 0

        Souhlas. Ze by jinak opacnym smerem miril Machovec na hostovacku?

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 10:44 |  
          0 0

          Takto by bylo milé rozuzlení.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      naplavnik     před 10 lety 24.07.2014 10:42 |  
      0 0

      Rozumné, hrát bude, a pak se uvidí.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Travinho     před 10 lety 24.07.2014 11:07 |  
      0 0

      A je to určitě bez opce?

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        denydzlSKS     před 10 lety 24.07.2014 11:27 |  
        0 0

        I kdyby tam byla, tak bych se tím netrápil.
        Koreš je v ideálním fotbalovém věku a takoví by měli tým táhnout. Bohužel, on tahounem není! Není špatný, ale není ani kdovíjak dobrý, to je jeho problém. Kdyby mu bylo 18-20 a teprve by sbíral zkušenosti, tak prosím, ale takhle už by jeho odchod nebyla žádná tragédie. Myslím, že hráče, který jednou zahraje a jednou ne, seženem i z vlastních zdrojů a bude u něj předpoklad, že ještě půjde nahoru. U Štěpána byl strop na jaře (asi) 2011 a to se k němu už víckrát nepřiblížil.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 11:47 |  
          0 0

          Souhlasím, hezky shrnuto.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          Travinho     před 10 lety 24.07.2014 11:53 |  
          0 0

          Ale proč přivádíme Vukadinoviče a Koryho pouštíme? Mně tohle hlava nebere...

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 12:01 |  
            0 0

            vdyť je Vukadinovič typologicky úplně jiný hráč!

          • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

            Rado     před 10 lety 24.07.2014 13:03 |  
            0 0

            Koreš je nedůrazný a nepřesný hráč pro finální fázi, když se dostal do gólové šance, tak ji s neochvějnou jistotou většinou "zazdil"...Vuladinovič je samozřejmě typplogicky úplně jiný hráč, ale doufám, že pro mužstvo bude víc prospěšný než Koreš.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      naplavnik     před 10 lety 24.07.2014 11:41 |  
      0 0

      Tak Štěpán do Budějek, ale nějak mi unikly informace o statusu Martina Hurky a Viktora Šimečka. Na soupisce na oficiálkách nejsou uvedeni, a nějak jsem nezaregistroval jejich možné hostování. Ví někde něco?

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        jane (admin)     před 10 lety 24.07.2014 13:17 |  
        0 0

        Simecek je zraneny a pokud jsem dobre videla v utery na juniorce, tak Hurka kulhal.

    • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

      Borris     před 10 lety 24.07.2014 13:27 |  
      0 0

      Když nám nebyli ochotný pustit Machovce, tak bych se na ně vyhulil s Korešem.

      • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 24.07.2014 14:09 |  
        0 0

        jj, radši ať Kory nehraje. To není správný přístup.

        • Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

          bongor     před 10 lety 24.07.2014 17:55 |  
          0 0

          Přesně tak,Koreše bych Budějkám nepůjčoval.On to pro ně je velmi kvalitní hráč,pro nás o něco méně.Ale Machovce nám neprodali,tak tumáš taky přes hubu,žádnej Koreš.Vidím za tím práci soudruha Poborskýho.

  31. Re: V Edenu proběhla předsezónní tisková konference

    zeleznik2     před 10 lety 25.07.2014 16:49 |  
    0 0

    dobré...