Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

Do Slavie míří na roční hostování s opcí z Jablonce záložník Vukadin Vukadinovič, kterého Slavia testovala v přípravě. Jako první to uvedl twitterový účet Jablonce, Slavia již zprávu potvrdila.

Vukadin Vukadinovič (ročník narození 1990) je sbrský ofenzivní záložník, který přišel do České republiky v létě 2010, kdy přestoupil z Hajduku Bělehrad do Sezimova Ústí (nyní Táborska). Tam zaujal a o rok a půl později se stěhoval do Jablonce. Na podzim 2012 utrpěl v zápase juniorské ligy proti Slavii vážné zranění, když dostal od Mikuly ránu loktem a praskla mu ledvina. Přišel tak o celou sezónu 12/13 a k fotbalu se vrátil až minulou sezónu. Na podzim hrál za Jablonec, nastoupil k 10 ligovým zápasům, k žádnému z nich ale ne v základní sestavě. Přesto si stihl připsat i premiérový ligový gól při výhře Jablonce 4:0 na hřišti Baníku Ostrava. Na jaře pak odešel na hostování do Viktorie Žižkov, kde na jaře vstřelil tři branky. V letním přípravném období jej testovala Slavia, za kterou nastoupil do třech zápasů (Příbram 2:0, Vlašim 1:0, Senica 1:1) a vstřelil vítěznou branku proti Vlašimi. Po návratu ze soustředění na Slovensku jeho testy skončily a zdálo se, že Slavia nebude mít zájem o jeho angažmá, situace se však nakonec vyvinula opačným směrem, dost možná i v souvislosti se zraněním jiné posily, Jakuba Petra.

"Mám ohromnou radost, že nakonec do Slavie po testech zamířím. Strašně se opět do klubu těším a věřím, že Slavii pomůžu," uvedl Vukadin Vukadinovič pro oficiální web. "Slavia nepatří na příčky, na kterých byla v minulé sezoně. Věřím, že v tomto ročníku na tom budeme daleko lépe. Slavia je velký klub s tradicí a pro každého hráče je ohromný sen hrát za takový tým," dodal srbský záložník pro slavia.cz.

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    tolsimir     před 10 lety 22.07.2014 11:37 |  
    0 0

    Nechapu a nadsen z toho tedy nejsem

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Khadgar     před 10 lety 22.07.2014 11:40 |  
      0 0

      Že by Petrovo zranění bylo vážnější a tímhle se to na poslední chvíli lepí? Nebo někdo odejde? Pokud ne, tak to taky nechápu.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        tolsimir     před 10 lety 22.07.2014 11:41 |  
        0 0

        no jo vlastne, na to jsem zapomnel. To je logicke vysvetleni s tim Petrem

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Navyseals     před 10 lety 22.07.2014 11:40 |  
      0 0

      podle mě si to v zimě ze Slávie bude štrádovat několik dalších lidí, Míra to chce celý obměnit

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 11:44 |  
        0 0

        Podle mě tohle nesouvisí s obměnou kádru. Náhrada za Petra a nepředpokládám, že bude součástí opce.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 18:15 |  
        0 0

        Taky si myslím, Míra přetváří tým k obrazu svému: Latka, Bílek, Petr, Balaj, teďka Baéz, Vukadinovič asi i Černý, v jednání Deli a Machovec.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Tomski     před 10 lety 22.07.2014 11:42 |  
      0 0

      jestli je Petr zraněný, tak to logiku má...

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        tolsimir     před 10 lety 22.07.2014 11:46 |  
        0 0

        asi ma, presto bych ja osobne radeji misto zraneho Petra videl v zakladu treba Korese nez Vukadinovice

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Tomski     před 10 lety 22.07.2014 11:51 |  
          0 0

          asi bych na to koukal podobně, ale věřím Beránkovi, který Koreše viděl celou přípravu a já ho osobně viděl zahrát asi před třemi lety naposledy...ani v Boleslavi nijak nezářil...oproti němu je Vukadinovič rychlík...

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 12:44 |  
            0 0

            Kores ma bohuzel problem s presnou prihravkou, dokaze odcentrovat, cas od casu se mu povede klicka, ale pote odevzdava bohuzel mice souperi...Vukadinovic neni zadna posila, takovy mozna o chlup lepsi Vosahlik, spis zaplata...ale treba bude houzevnatej a rozehraje se...

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          luboslavia     před 10 lety 22.07.2014 12:50 |  
          0 0

          Já bych Koreše už konečně poslal tam,kam patří a to je do 2.ligy,možná ,že by někde mohl dělat střídajícího hráče v 1.,to prostě není hráč pro Slavii,která by měla a už konečně musí hrát na špičce.Je příliš pomalý a nedůrazný,někteří protihráči si ho dělají jak malýho kluka.To prostě musí být naopak,slavista musí školit soupeře a mít navrch ve fotbalovosti a rychlosti.Kéž bych se toho dožil a s radostí a ne se stresem se koukal na ty naše kluky.Jinak Vukadina znám a rychlostně na tom je velice dobře,ale jak na tom bude fotbalově,to nám teprve ukáže.Já doufám,že to bude dobrý.

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 18:05 |  
            0 0

            Podpisuji 100%, přestože, je Štěpán náš odchovanec, jeden povedený zápas z deseti prostě nestačí, v Bolce to taky nebylo nic extra.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 13:31 |  
        0 0

        Jakou to má logiku? S Petrem se počítalo do obrany a Vukadin je ofenzivní záložník. S Petrem to podle mého nemá nic společnýho. Podle mně byl Pelta nenažranej a chtěl moc peněz. Konečne sme Peltu aspoň v něčem porazili. Však on nám to v lize několikrát vrátí. To se přeci nedělá odporovat Ču......

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Tomski     před 10 lety 22.07.2014 13:47 |  
          0 0

          s Petrem se nepočítalo do obrany...

  2. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Viking     před 10 lety 22.07.2014 11:48 |  
    0 0

    Vukadinovič se v lize ještě nikde neprosadil. To tam odehraje Prošek taky.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Tomski     před 10 lety 22.07.2014 11:52 |  
      0 0

      na rozdíl od Proška, ale hrál dobře v přípravě...třeba půjde Prošek ještě hostovat...

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 11:53 |  
      0 0

      Taky tomu nerozumím,ale doufám že Beránek ví co dělá a má ty hráče trochu přečtený.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Falk     před 10 lety 22.07.2014 12:07 |  
        0 0

        Dobrý den příznivci Slavie,přestup Argentince pokud zůstane Gecov nechápu ,možné hostování Vukadinoviče z Jablonce potažmo že Žižkova ,kde moc neuspěl už vůbec ne,přijde mi to jako zoufalství ,generálka Zmrhal v základu,co je s Korešem,Tusjakem a spol.,informovanost nás fanoušků nulová ,podle mého za vším jen Kisel a jeho hloupá rozhodnuti ,Beránek se mi zdá ,že dobře ví,že s tímto týmem nemá šanci a proto hledá na poslední chvili posily nikoli členy tymu,Karolko co jsi dělal celé jaro?

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Tomski     před 10 lety 22.07.2014 12:25 |  
          0 0

          tohle mi přijde zbytečné...co by dělal ? nevěděl kdo bude trenér, nevěděl kdo bude majitel, nevěděl jaký rozpočet budeme mít? Gecov nejspíš nezůstane a kdyby ano konkurence je pro naše hráče to nejlepší...sestavu sestavuje trenér a ten tam dal Zmrhala a nedal Koreše s Tusjakem...zajímá mě, které informace by jsi chtěl právě teď, když tiskovka pro média je až zítra...

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            Falk     před 10 lety 22.07.2014 13:40 |  
            0 0

            Já jsem zastáncem našich kmenových mladých hráčů ,nejsem zastáncem kvantity na úkor kvality ,Vukadinovič je toho příkladem,nikde moc neuspěl a hrál stejně jako Bazal na Žižkově ,Bazal ani nešel do přípravy a Vukadinovič je posila !!,pokud někdo nevyčniva a nebo pravidelně nehraje 1. Ligu nemá u nás co dělat,takto to všechno působí velmi špatně a ukazuje na amatérskou práci Kisela,proč šel do přípravy Salašovič a Bejbl,když nejlepší z juniorů Verner nedostal šanci,proč se zachází se Šimečkem joko s hadrem atd.atd.Pokud nejsou posily lepší jak naši odchovanci,není to systémové konání ,ale hra agentu a Kisela.Jenom chci říct ,že pravidelně chodím na dorost a juniorku a Kisela jsem vidél jenom jednou na juniorce,proto se ptám co dělá ,asi volá agentǔm.

            • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

              Tomski     před 10 lety 22.07.2014 14:04 |  
              0 0

              rozdíl mezi Bazalem a Vukadinovičem je, že VV má přes 50 utkání v mužském profi fotbale a Bazal jich má 5...já v tomhle věřím Beránkovi a i mě přišel VV lepší než např. Prošek...s Vernerem je to otázka...také jsem čekal, že půjde do áčka, ale jestli mu vyjde hostovačka ve Vlašimi, tak se sem vrátí skoro hotový hráč...Šimeček na ligu nemá a jak se ukázalo, tak ani jinde se nechytl (Vlašim, Viktorka?)...jak jsem řekl věřím Beránkovi a Kisela budu hodnotit až bude v té funkci nějakou dobu (jaro s Kornějevem, van Dopem, Šeterlém nepočítám)

              • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                Falk     před 10 lety 22.07.2014 14:41 |  
                0 0

                S tím komentářem v základu souhlasím,ale Kisel by už nebyl v řádné fungující firmě koncepce žádná ,šance mladým žádná ,nákup nekopu ,dlouholeté smlouvy ,nezájem o naše mladé ,špatná komunikace ,jeho osobnost se hroutí ,pro Slavii jaky má přínos ?
                Už také věřím jenom Beránkovi ,snad si do toho nenechá mluvit a držím mu palce,má to určitě moc těžký

                • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                  Tomski     před 10 lety 22.07.2014 14:57 |  
                  0 0

                  já samozřejmě nevím jak funguje klub zevnitř, ale Kisel je ředitel přes mládež a ta funguje...jestli správně počítám, tak do áčka sám zatím přivedl Pitáka a Vošahlíka, Mensaha vyskautoval Poustka a DB s Ritchiem přivedl Kornějev...teď přišel Latka, Bílek, Baéz, Balaj, M.Černý + hostovačka u Petra, Vukadinoviče...spousta našich hráčů odchází na testy nebo hostování do nižších soutěží...loni ve Slavii zůstal Vaniak hlavně kvůli Kiselovi...Ritchie dostal dlouholetou smlouvu, ale asi nebyl problém jí vypovědět, když už je zase zpátky...já si myslím, že ještě žádný přínos být vidět nemůže...mladí dostávají šance, ale zatím ji málokdo využil, komunikaci nemá na starosti sportovní ředitel, ale ředitel komunikace...pro mě má Kisel na tuhle sezonu hájení a pak se uvidí...

                  • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                    Barra     před 10 lety 22.07.2014 15:52 |  
                    0 0

                    Souhlasim. Jak se mi nelibila loutka Kisel na jare, tak ted mam z jeho prace dobry pocit. Jen co se tyka delky smlouvy Ritchieho, myslim ze to bylo rozhodnuti Korneeva a potencionalniho noveho investora.

                    Jinak odchod Tusjaka musi souviset s prichodem leveho beka, podle Bramburka na oficialkach bude Machovec predstaveny v ctvrtek. Jestli tomu tak bude, tak budu spokojeny. Uplne stastny bych byl, kdybychom jeste ziskali do utoku Rabusice, to bych si ale vybiral moc Jezisku najednou predem. Dejme Berankovi cas na praci a aby si muzstvo sedlo (jinak jsme jeste pred 2 mesici jeste nemeli ani dohranou ligu, takze dejme hracum a trenerovi potrebny cas). Prvni vysvedceni bude na konci podzimni casti, na konci roku se uvidi. Pro me za me jsme ale velmi dobre a chytre posilovali, nemyslim si ze bychom z nekoho z konkurentu meli mit obavy. Slavie prijemne prekvapi, zisk 50 bodu na konci sezony neni podle me utopie.

                    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                      Tomski     před 10 lety 22.07.2014 16:36 |  
                      0 0

                      zatím si ty růžové brýle nandavat nebudu :-) ale i mě by to potěšilo...

                • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                  dubas     před 10 lety 22.07.2014 20:37 |  
                  0 0

                  Falk: třeba ta firma ještě funguje díky Kiselovi :-)

                • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                  honza1947     před 10 lety 22.07.2014 23:07 |  
                  0 0

                  Koukám, že jsi velký odborník. Proč to nejdeš řídit Ty, když všechno tak víš, jak by to mělo být a jak to ti, co to teď řídí dělají špatně. No snad kromě MB, abych Ti nekřivdil.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:22 |  
          0 0

          Tusjak jde do Táborska, což je veliká škoda, určitě není horší než Juhar, Zmrhal v základu nebude, protože příchází Vukadinovič. Koreš či Prošek ještě odejde.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      luboslavia     před 10 lety 22.07.2014 14:06 |  
      0 0

      Na rozdíl od Proška už je fotbalově dospělej,Prošek musí zapracovat na důrazu,je to takový ještě dorostenecký,vyjímečně vyhraje souboj nebo možná spíš téměř nikdy nevyhraje a to je jeho hendikep

  3. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 12:01 |  
    0 0

    Ja se priznam ze jsem z tohohle prestupniho obdobi takovej tumpachovej :)

    Dobra poznamka, ze to muze byt vaznejsim zranenim Petra, ale pak souhlasim s Tolsimirem, ze bych se poohlizel ve vlastnim muzstvu. Zas ale zpatky na prvni stranu ;) je pravda, ze tady na kraje moc nikdo neni. Opravte me jestli se pletu, ale teda Prosek, kterej nehraje nim moc, Kores, kteryho bych videl daleko radsi ve stredu, a pak Mina a Zmrhal (to kridlo nikdy nebude), o Vosahlikovi ani nemluvim. Cili zadna velka kvalita, pocty obrovsky. Zase kdyby s Vosahlikem pocitali (a asi jo kdyz tu zabira misto na lavicce nebo hur na hristi) tak mi prichod Vukadinovice prijde zbytecnej a ciste na pocet.

    Nevim jestli to nekdo psal pod minulym clankem, ale neprijde vam zvlastni angazovat toho argentince na zaklade vlastne dvou zapasu v priprave?

    A na zaver tusite nekdo kolik nas stalo tohle prestupovy obdobi vcetne tabulkovych odstupny?

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Tomski     před 10 lety 22.07.2014 12:06 |  
      0 0

      určitě to bylo jen základě dvou zápasů v přípravě ? jestli mu to agent řekl hned po vzájemném zápase, tak od té doby odehráli jeden zápas v lize a pak v EL rozstříleli Vojvodinu...já doufám, že o něm věděli už déle...

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 12:09 |  
        0 0

        To ja pochopitelne nevim, ale psalo se ze zaujal ve vzajemnem zapase..

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      bongor     před 10 lety 22.07.2014 22:26 |  
      0 0

      Nevěřím,že by MB někoho bral jenom na počet.Asi se Srbem počítá jako s druhým útočníkem,hoch má rychlost a má i takovou tu balkánskou techniku.Těch hráčů se u nás točí poměrně dost,myslím že ten jarní kádr Míra vyhodnotil jako tak nějak nesoudržnej a je vidět,že chce udělat dost změn.Nakonec i my jsme po tom volali,když jsme viděli lemrastyl v boji o záchranu.Jsme limitovaní finančními možnostmi,tak nečekejme zázraky,ale až se to sehraje ,tak i mančaft sestavený z ne úplně skvělých hráčů, dokáže zahrát na úrovni.
      Naštěstí v české dolině není žádné tak skvělé mužstvo,které by nešlo porazit.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      honza1947     před 10 lety 22.07.2014 23:13 |  
      0 0

      Vošahlík a Koreš zřejmě odejdou do Dynama ČB výměnou za Machovce. A možná tam půjde i Nitranský. Viz. stránky ČB.

  4. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Aloha     před 10 lety 22.07.2014 12:11 |  
    0 0

    Jeho příchod asi opravdu ukazuje na vaznejsi zraneni Petra, ale za sebe nemam problem v Celakovicich nehrál spatne a někoho slušného na lavku proste potřebujeme.

  5. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Travinho     před 10 lety 22.07.2014 12:21 |  
    0 0

    No, že bych z toho byl bůhvíjak nadšený. Na jeho pozice máme Budžemu, Petra, Černého, Proška, Pitáka, Koreše, Nitrianského, případně i Zámečníka (nechápu proč nedostal šanci)...

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 12:58 |  
      0 0

      No a pak Berkovce a Latku a Bílka.. Bože můj...

  6. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    knaphi     před 10 lety 22.07.2014 13:05 |  
    0 0

    Kdo viděl Vukadinoviče hrát v přípravě, tak teď rozhodně nemůže nadávat. Hrál moc pěkně, přímočaře z tahem na bránu a mě se líbil více než Petr. Ještě k tomu mladej a perspektivní. Doufám, že se prosadí a pomůže nám zpět na výsluní.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 14:52 |  
      0 0

      Jo ale hrál proti úplně trapný Příbrami která podle mně letos sestoupí. A taková krása že by z toho oči přecházeli taky nebyla. To byl Koreš lepší a to si myslím že Koreš na Slavii dlouhodobě nemá

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 14:55 |  
        0 0

        To jste mě pobavil. Příbram přeci nemůže sestoupit. :)))

  7. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Viking     před 10 lety 22.07.2014 14:39 |  
    0 0

    TK Táborska:

    Další posilou Táborska (na hostování) je levý obránce či záložník ze Slavie Praha Luboš Tusjak, který se k týmu připojil v úterý 22. července. Také on zdejší atmosféru zná. Hrál tu totiž pod trenérem Romanem Nádvorníkem na podzim 2013.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 14:54 |  
      0 0

      Je zvláštní, jak rychle ho každý další(nový) trenér odstaví. Tam to snad nemůže být jen o fotbalu?

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      naplavnik     před 10 lety 22.07.2014 14:54 |  
      0 0

      Tak z tohodle moc velkou radost osobně nemám, já jsem fanoušek Luboše, ale tak snad MB ví co dělá. Pokud tam však vidí Juhara, tak se mi poněkud svírá hrdlo...

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Tomski     před 10 lety 22.07.2014 15:00 |  
        0 0

        pod Radou hrál dobře, pak ho Rada přestal nominovat do základu, pak ani na lavičku, Petrouš ho poslal do Táborska, vyšla mu hostovačka v Táborsku a Koubek ho nechal půl roku v juniorce, toto léto jsem ho viděl dvakrát a vždy mi přišel dobrý s tím, že tu šanci si zaslouží...tohle taky nechápu...

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Tomski     před 10 lety 22.07.2014 15:22 |  
          0 0

          nejspíš na levého beka vážně někdo přijde a alternativou bude Juhar...

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            Khadgar     před 10 lety 22.07.2014 15:29 |  
            0 0

            Taky si říkám. A také je jasné, že s Tusjakem už to nebude náhoda.

            • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

              Markus     před 10 lety 22.07.2014 15:35 |  
              0 0

              100%

              • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                Markus     před 10 lety 22.07.2014 15:38 |  
                0 0

                Doufám, že se dohodli s ČB a Machovcem, to je levák. Nepřekvapí mě, když opačným směrem půjde právě Juhar, někdo mladý na hostování a nějaké prašulky k tomu ...

                • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                  honza1947     před 10 lety 22.07.2014 23:20 |  
                  0 0

                  Markusi, Juhar nikoli, ale Vošahlík a Koreš a možná i Nitranský. Viz. stránky ČB.

            • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

              naplavnik     před 10 lety 22.07.2014 15:37 |  
              0 0

              Snad vědí, co dělají, levý beci jsou vyloženě nedostatkové zboží.

            • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

              bongor     před 10 lety 22.07.2014 22:29 |  
              0 0

              Tohle by měla odhalit slečna Marplová.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 14:53 |  
      0 0

      Zpráva, že Chvalovský doporučil Beránka namísto již dohodnutého Hapala, mě překvapila. A to docela mile.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        vavicek     před 10 lety 22.07.2014 14:56 |  
        0 0

        Beránek dlouhá léta trénoval Blšany.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 15:55 |  
          0 0

          To je jasný. Jde o to, že tento podezřelý člověk dobře poradil.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Markus     před 10 lety 22.07.2014 15:33 |  
      0 0

      Divný článek. Stadion souvisí s hotelem a prodej ČS nejspíše opravdu narovnává dluhy. Reálnou cenu hotelu vidím tak 500-550 mil. Kč. Jiných způsobů jak dluh narovnat tam asi moc nezůstalo. Pokud jde o Chvalovského, tyhle zprávy mě netěší. Věřím, že se dobře vyzná, ale jeho jméno je diskreditované, obchody s ním jsou tabu. Takže jestli spolupráce, tak nejspíše jen tichá, zákulisní, neočekávám oficiální funkci v klubu. Nelíbí se mi představa, kdy by Chvalovský byl součástí majetkové struktury klubu, ale nic s tím nenadělám, když to nastane. Z těch podivných person co se kolem klubu poslední roky motaly je ve fotbalovém byznysu nejvlivnější, pokud nebudu moralizovat, může Slavii hodně pomoci. Jen aby to nebylo upisování se dalšímu ďáblu ...

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 18:17 |  
        0 0

        Mě by Chvalde vůbec nevadil vyzná se přesně jak píšeš a které jmeno v českém fotbale není zdiskreditované.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          bongor     před 10 lety 22.07.2014 22:32 |  
          0 0

          Nemůže tam fungovat někdo bez škraloupů.To by ho vlci vmžiku sežrali.

  8. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 15:55 |  
    0 0

    Handy 22.7.2014, 15:41


    Tak Machovec je dle mého infa už na zdrav.prohlídce a do dynama poputuje Štepán Koreš!!!!
    -----------------------------------------------------------------
    subHuman 22.7.2014, 15:51


    ... a s prichody a odchody nekoncime

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      mart01     před 10 lety 22.07.2014 15:58 |  
      0 0

      Kéž by to byl druhý Ferry!!

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      naplavnik     před 10 lety 22.07.2014 16:01 |  
      0 0

      A Štěpán na přestup nebo na hosta s ovcí?

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        naplavnik     před 10 lety 22.07.2014 16:07 |  
        0 0

        Ale pokud Machovec na přestup, tak to samé asi Štěpán.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Travinho     před 10 lety 22.07.2014 17:19 |  
      0 0

      To se mi pravůbec nelíbí. Jediný ofenzivní hráč, který měl chuť hrát a rvát se za slavii má jít pryč?

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 18:07 |  
        0 0

        No nevím, nemohu si vzpomenout na víc než jeden jeho povedený zápas za poslední dva roky.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 18:10 |  
      0 0

      Hm jestli to je pravda, tak už chápu hostovačku pro Tusjaka, levá strana obrany by pak vypadala velmi dobře a zřejmě ještě tedy Deli a smlouvu pro Milana Černého. Odchody: Koreš tedy do Dynama, Hrubý, Gecov, Zmrhal, Vošahlík, Juhar, Rakovan či Prošek uvidíme.

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Dresco     před 10 lety 22.07.2014 18:45 |  
        0 0

        Proč zrovna Koreše, tak to by mě mrzelo. Jeden z mála hráčů v kádru, který se nebojí hrát, akorát se svezl v tom marastu, jinak dovede jeden na jednoho, ach jo...at si vezmou raději Vošahlíka.

  9. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    Borris     před 10 lety 22.07.2014 16:12 |  
    0 0

    Odchod Tusjaka do Táborska absolutně nechápu. Pro mě byl jasnou volbou na levého beka. Už takhle máme na obou krajích obrany problémy a ještě se zbavujeme Tusjaka. Jestli tam fakt bude hrát Juhar tak mě klepne pepka. Docela si říkám, že bych u nás rád viděl Josla. V Jihlavě nechtěl prodloužit a hledá angažmá. Je to docela dobrý krajní bek a dovedl bych si ho u nás představit. Jinak pokud jde o Vukadinoviče, tak jeho příchod mi přijde trochu zbytečný. V Čelákovicich sice nehrál špatně, ale nepřišel mi lepší než třeba naši junioři. Zas tak mě nenadchnul. I kdyby byl jeho příchod reakce na zranění Petra, dalo se to klidně řešit tak, že by šanci dostal Prošek který rozhodně není horší, spíš naopak. Příchod Vukadinoviče tedy vidím spíš jako doplnění kádru než posílení.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      mart01     před 10 lety 22.07.2014 16:13 |  
      0 0

      Sleduj trochu komentáře výše ;)

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Borris     před 10 lety 22.07.2014 16:26 |  
        0 0

        Jestli narážíš na Machovce, tak ano je to kvalitní bek a jsem rád jestli přijde. Ale radši bych viděl toho Tusjaka na levém beku. V Čelákovicich se mi líbil a zasloužil by si konečně dostat šanci. Navíc s Machovcem se to nevylučuje. Na levý kraj obrany jsme je klidně mohly mít oba. Machovec v přípravě jak známo neodehrál ani minutu pro zranění. Může se zranit znova a co potom? A Juhara fakt na beku vidět nechci. A ještě pravý kraj obrany to chce posílit.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Khadgar     před 10 lety 22.07.2014 16:28 |  
          0 0

          A nepřijde ti divný, že Tusjakem má problém už čtvrtý trenér? Že by se něco líbilo tobě neznamená, že by to tak bylo lepší.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Markus     před 10 lety 22.07.2014 16:33 |  
          0 0

          Beránek to bude dle očekávání stavět na zkušené tvrdé defenzivě, dává mi to perfektně smysl, jaký typ hráčů si tam vybírá. Nedělám si iluzu o našich gólových hodech, ale obrana se nám formuje výtečná. Vyřešení problémů vzadu nám navíc poskytne prostor ladit ofenzivu, zkoušet tam různé taktiky s různými hráči. Luboš Tusjak se k nám navíc zase může vrátit, je to přece jen hostování. Pokud bude nalevo řešit třeba nějaký záskok, určitě to tam zvládne i někdo ze stoperů nebo záložníků.

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 18:14 |  
            0 0

            Prostě to má v hlavě dobře poskládaný. Za rok- za dva si sedne ta útočná část a máme tu zpět tým, který známe.

            Stejně je zajímavé, kde se najednou berou peníze. V loni touhle dobu stop stav a nyní docela slušné posilování, i kdyby to mělo být "jen" za plat.

  10. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:20 |  
    0 0

    Tak Vukadinovič po dvou přípravných zápasech zaujal natolik, že jsme ho získali na hostovačku. Počítám, že bude hrát podhrot anebo místo zraněného Petra. Takže by mohl odejít Zmrhal.

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      poeta     před 10 lety 22.07.2014 16:47 |  
      0 0

      Zdravím, je tam zároveň i celkem zajímavá informace o Korešovi a Vošahlíkovi:
      "Dobrý den, jednání se Slavií jsou složitá a každou hodinou se situace mění. Samozřejmě i tato jména v případném transferu padala. Uvidíme, jak celá situace dopadne. Aleš Strouha"

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 17:19 |  
      0 0

      mi přijde, že si tam Petr Novák chatuje s adminem:-) :-) Já bych jim tam na přestup poslal Vošahlíka, Koreše, Gecova, Nitráka a na hostovačku Zmrhala :-) To by bylo posílení kádru:-)

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        poeta     před 10 lety 22.07.2014 17:30 |  
        0 0

        Viděl bych to naprosto stejně :)

      • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

        Barra     před 10 lety 22.07.2014 17:45 |  
        0 0

        Hlavne aby nekdo zustal, do koho by si fandove Slavisti mohli s chuti kopnout. Co kdyby jeste odesel Martin Juhar? Kdo by slouzil pak jako boxovaci pytel?

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 18:04 |  
          0 0

          Vukadinovič, kterej ještě nekopl do míče a už to vypadá, že je k ničemu.

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            bongor     před 10 lety 22.07.2014 22:38 |  
            0 0

            No jo,my si vždycky někoho najdeme,jak říkám,dokud žije duch dřevěnky,nepadneme.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          luboslavia     před 10 lety 22.07.2014 18:26 |  
          0 0

          No jéje,tam jich ještě zůstane,namátkou Nitrianský,Vošahlík,Latka bude pomalej jak sviňa,Černý nedá gol ani s jasných pozic,Budžema a Petr budou pořád zraněný,Mikula nebude nic moc atd.Ale stejně mám pocit,že teď už budem o třídu lepší než v nedávné minulosti,kdy jsme byli možná i nejmíň fotbalové mužstvo v lize (Znojmo bylo určitě fotbalovější) , teď věřím dokonce i v horní polovinu v tabulce a už se fakt já dost velkej pesimista a kritik začínám těšit,ale už fakt nesmí hrát dřeváci typu Gecov i kdyby jezdili jako myši.Už to prostě bude lepší,všechny ty přestupy mají smysl a pokud dorazí ještě jeden slušnej útočník,obránce Deli a bek z Budějek,tak už fakt nebudu mít strach ani náhodou.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          dubas     před 10 lety 22.07.2014 20:55 |  
          0 0

          Barra: je tam u vás, nějaký klub, jehož fanoušci neustále nenávidí třetinu kádru, kteří nemohou přijít na jméno nejlepšímu střelci a nejraději by ho dali někomu i zadarmo, kteří novou posilu ještě neviděli hrát, ale jsou si jisti, že je to totální dřevák?

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            Barra     před 10 lety 22.07.2014 21:53 |  
            0 0

            Ne! Nikde jsem nikdy nevidel takove negativni reakce jako tady - Slaviste jsou holt odbornici -:)

            Neodsuzuji, jen konstatuji. Jinak aby se netvrdilo ze bychom u nas neumeli fandit - vcera byl v Belgii statni svatek, vyroci vzniku Belgie v 1830. Beerschot (4.liga) hral pripravny zapas proti Boom (3.liga), vyhrali jsme 4-2. Na tento pripravny zapas prislo 3.200 divaku - a to by se, myslim si, ve Slavii hned tak nestalo. Take se mudruje, take si v hospode po zapase ulevujeme, ale vzdy se stoji za muzstvem. Minulou sezonu jsme meli, jak jsem se jiz zminil, pres 6,5 tis permanentek.

            Jinak jen bokem. Transferovali jsme Spanela Antonio Munoz Herrera, 28 let, utocnik, 191 cm. Minulou segonu hral za Gent Zeehaven v treti lize (dal tam za tu sezonu 22 branek). V prvnim pripravnem zapase Beerschot vyhral 10-0 proti muzstvu, ktere hraje v 5.lize, Tony dal 6 branek, po 65 min byl vystridany. Vcera dal v druhem zapase Tony opet dve branky. Druha byla penalta, kterou promenil s 'panenkou'. Tony Munoz nebude u nas brat vice nez 2tis EUR jako zaklad, plus premie. Chci jen rict, ze urcite v Spanelsku, kde je rekordni nezamestnanost, se jeste najit solidni hrace za rozumnou cenu.

            • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

              bongor     před 10 lety 22.07.2014 22:42 |  
              0 0

              Co jste si to tam Barro vzali za dřeváka,šest branek tak slabému mužstvu?Měli byste ho někam poslat na rozehrání.

              • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

                Barra     před 10 lety 22.07.2014 23:07 |  
                0 0

                -:)

                Tak v te pate lize jsme byli minulou sezonu take, jinak je to na urovni tech spanelskych muzstev, proti kterym hrala Slavie minulou zimu na Kanarech.

        • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 23.07.2014 06:49 |  
          0 0

          Pravda, na něj jsem úplně zapomněl:) Jinak nejde o kopání, ale o to, že uvedení hráči na Slavii nemají a docela jasně to dává najevo svými tahy i Beránek.

          Kádr Slavie za posledních několik let nakumukovat děsně nekvality a za dobré hráče tu považujeme i hráče, kteří z mého pohledu sotva mají na ligu. Takže jde prostě o pohled na věc, já jsem v tomto daleko více kritický, uznávám. Ale přijde mi, že i Beránek chce kádr brutálně obměnit. Ale nechci se MB zaštiťovat, to vůbec.

          • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

            luboslavia     před 10 lety 23.07.2014 07:52 |  
            0 0

            Naprostej souhlas

  11. Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 18:08 |  
    0 0

    Berkovec – Kadavý, Pelikán, Fialka, Bejbl – Prosek, Vitarigov, Möglich, Mysliveček, Sodoma – Steve

    Sestava juniorky do 2. poločasu. Ten Steve? To je asi překlep co? :D

    • Re: Vukadin Vukadinovič bude hostovat ve Slavii

      quelhar (admin)     před 10 lety 22.07.2014 18:38 |  
      0 0

      Není, dle Jane, která je na místě, opravdu hraje na hrotu testovaný hráč. Ale prý nic moc.

  12. Nové změny

    jacap (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 20:55 |  
    0 0

    Chtěl bych taky přidat pár poznámek s tímco se právě ve Slavii dějě. Nemůžu souhlasit s většinovými zápornými ohlasy na Kisela. Všichni, nejenom tady na SN, ale všude na různých dizkuzích je všem pro smích. Podle mě je velice inteligentní vinikající fotbalista, který ví co dělá a s jeho kroky souhlasím. Vůbec nemůžeme vědět co se dělo když tady byli Rusové a jaké měl pravomoce. Na hřišti udělal sto procent pro tým a nejméně tomu bude taky v manažerských postech, o tom jsem přesvědčen. Ve spolupráci s MB to musí fungovat.
    Pár slov k novým hráčům. Posledních pár let jsme nakupovali hráče podle ‘’kvality’’ nebo možnému zlepšení v budoucnu, ale charakterově to byli hráči, kteří nebyli vítězové(Nitrianský, Škoda, Vošahlík,Zmrhal,Koreš…) Někdy se ploužili po hřišti a bylo jim fuk, večer dojdou na kafe a ráno zase trénink. Dnes je strašně duležitá povaha toho člověka. Typický slávista byl Hub a teďka je skvělý Míňa. Ten kluk si na nic nehraje a ikdyž mu to moc nejde, ale je poctivý. Zase by ste se mohli ohánět Dostálem, ale to každý vidí, že tohle už tady dlouho být nemělo.
    Je to dost riskatní takhle komentovat mužstvo, které ještě nehrálo a Kiselovy posily ještě nehrály ostrý zápas, ale já tomu věřím, že jdeme správně. Jinak k Tusjakovi, tomu chlapcovi opravdu fandím, ale bohužel si nemyslim, že mohl odehrát 1.ligu to prostě ne a jestli přijde někdo jiný na jeho post tak je nejlepší ho poslat na hostovačku. Jestli odejdou Vošahlík s Korešem budu jenom rád. Nevím jaký může mít Gecov problémy mimo hřiště, ale měl jsem ho docela rád. Ale Argentinec bude lepší. Navíc nové smlouvy, které děláme se mi taky moc líbí. No snad to dobře dopadne a v Karolovi jsem se nespletl a my neměli po deseti kolech 9 bodů 

    • Re: Nové změny

      kleofas     před 10 lety 22.07.2014 21:11 |  
      0 0

      Bacha na hrubky, Kisel bohužel pár křiváren spáchal, nákup Zmrhal a Koreš je blbost, s Hubáčkem je to taky úlet. Ale optimista jsem taky...

    • Re: Nové změny

      kleofas     před 10 lety 22.07.2014 21:11 |  
      0 0

      Bacha na hrubky, Kisel bohužel pár křiváren spáchal, nákup Zmrhal a Koreš je blbost, s Hubáčkem je to taky úlet. Ale optimista jsem taky...

      • Re: Nové změny

        Barra     před 10 lety 22.07.2014 21:30 |  
        0 0

        "S Hubackem je to taky ulet"? Neco mi asi utika...

        • Re: Nové změny

          kleofas     před 10 lety 22.07.2014 21:40 |  
          0 0

          Co bylo na Hubáčkovi typického? Akorát že tu zbyl nejdéle z původní sestavy

          • Re: Nové změny

            Barra     před 10 lety 22.07.2014 21:56 |  
            0 0

            Jestli to nevis, tak ani nema smysl ti to vysvetlovat. Promin.

            • Re: Nové změny

              kleofas     před 10 lety 22.07.2014 22:09 |  
              0 0

              Já mám prostě jiná jména, Řehák, Šmicer, Radek Černý a tak...

              • Re: Nové změny

                Barra     před 10 lety 22.07.2014 22:31 |  
                0 0

                Jedno nevylucuje druhe. Nemame moc hracu, kteri odehrali za Slavii 199 zapasu a byli svym pozitivnim pristupem vzor pro mlade hrace.

                • Re: Nové změny

                  vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 23.07.2014 09:51 |  
                  0 0

                  no já bych si Hubáka zas tolik neidealizoval :-)

                  • Re: Nové změny

                    VanWren     před 10 lety 23.07.2014 11:22 |  
                    0 0

                    Hubáček byl prostě Hubáček :), ale nelze mu upřít to, že jsem od něj snad neviděl vypuštěný zápas... pro mě to příklad pro mladé rozhodně byl i když to nebyl excelentní technik

                  • Re: Nové změny

                    Barra     před 10 lety 23.07.2014 12:08 |  
                    0 0

                    S Hubem bychom minulou sezonu nikdy nedostali 51 branek proti, schazel mi. Rikam jen, ze se vzdy maximalne snazil a po 8 sezonach a 199 odehranych zapasu stoji u me stejne vysoko na zebricku jako napriklad Martin Vaniak.

                    Jinak jen mala pripominka na Huba, za kterou si zaslouzi velkou uctu Slavistu a kterou pro Spartu tehdy znamenala treti zapas za sebou s prohrou.

                    http://m.youtube.com/watch?v=9ZnOtdu1eUA

                    • Re: Nové změny

                      vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 23.07.2014 14:16 |  
                      0 0

                      mně scházel taky, i když asi trochu jinak než tobě :-)

                      jinak Vaniaka, přestože třeba postup do LM byl snad z 90% jeho zásluhou, ani omylem tak vysoko nestavim. mimo jiné i proto, že si moc dobře pamatuju, jak poté, co na jaře´95 vychytal za Olmik na Slavii plichtu 0:0, prohlásil, že je za ten výsledek rád i z toho důvodu, že pomůže Spartě, který odmalička fandí, k titulu :-)

                      • Re: Nové změny

                        kleofas     před 10 lety 23.07.2014 15:20 |  
                        0 0

                        mám pocit, že to zdůvodňoval spíš kamarádstvím s nějakým sp......m (Budkou??)

                      • Re: Nové změny

                        Barra     před 10 lety 23.07.2014 15:34 |  
                        0 0

                        Zminil jsem Vaniaka, protoze je povazovan za legendu. Jinak se asi divam na to trochu jinak, ale z toho, co prohlasil Vaniak vic nez 10 let pred tim, nez prisel k nam, bych nedelal zadne drama. Byl uprimny, so what? Vzhledem k tomu, ze tehdy za Slavii nehral, mu mohla byt tehdy logicky ukradena. V dobe, kdy byl u nas se choval jako prvotridni profik, na ktereho byl spoleh - a to je podle me nejdulezitejsi.

                        • Re: Nové změny

                          vyseptala_analni_sbijecka     před 10 lety 23.07.2014 15:46 |  
                          0 0

                          Vaniak je považován za legendu??? tak to bychom asi měli začít definováním pojmu "legenda" a poté pokračovat k tomu, kdo ho za ní považuje... :-) (ale vím, že v dnešní době, kdy se kádry točí téměř sezónu co sezónu, je to s nimi složité a tak jsou za ně z nouze bráni i jedinci, co za klub odehráli kolem stovky zápasů)

                          • Re: Nové změny

                            Barra     před 10 lety 23.07.2014 16:32 |  
                            0 0

                            Ja tedy Martina Vaniaka beru za legendu. Byl vzor co se tyka profesionality, ma lvi podil na obou titulech, kdyz behem tech 2 sezon vychytal 25 x nulu z 54 zapasu, ktere odchytal. O pusobeni v lize mistru nemusim ani mluvit. Zustal verny Slavii, kdyz jsme na tom byli nejhur a spolu s Kiselem udrzel klid v muzstvu, kdyz hraci nedostavali vyplaty. Od me zadne spatne slovo, co se tyka Vaniaka.

    • Re: Nové změny

      Barra     před 10 lety 22.07.2014 21:26 |  
      0 0

      Sdilim vas nazor, ze se veci meni k lepsimu. Nemyslim si ale, ze vetsina diskutujicich by tady odsuzovala Karola Kisela, jak pisete. Na jare byl situace jina, a myslim ze opravnene byly otazniky ohledne Kiselovych kroku, coz ted ale neni ten pripad.

      Jsem prijemne prekvapeny smerem, kterym se udavame, skoda jen, ze mame uz jen par dnu do zacatku ligy. Kdyby nove posily byli k dispozici pred mesicem, bylo by to paradne, ale nic se neda delat. Chce to trpelivost, duveru, podporovat jak hrace, tak realizacni team. A v sobotu bychom meli jit pro tri body.

      • Re: Nové změny

        tolsimir     před 10 lety 22.07.2014 21:41 |  
        0 0

        Nevidim duvod, proc by nemel stihat oboji, fotbal mu vezme max. dve hodiny denne

        • Re: Nové změny

          sasky     před 10 lety 22.07.2014 21:57 |  
          0 0

          No já právě nevím. Záleží jak to má v hlavě nastavené. Jestliže se víc než na fotbal soustředí na další práci a má na tréninku přístup typu "dejte mi pokoj, já jsem za vodou", tak na tom něco být může. Ale je to jenom spekulace... Třeba to je jinak a třeba se ještě budeme divit :)

      • Re: Nové změny

        Travinho     před 10 lety 22.07.2014 21:48 |  
        0 0

        On i Plánička stíhal pracovat v bance, já to naopak kvituji.

      • Re: Nové změny

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 21:52 |  
        0 0

        Aha, tak to je nejspíš důvod spekulovaného odchodu. Tohle se při fotbalu dá dělat, jasně. Ale jestli to má v hlavě jako hlavní věc, tak při ní se nedá dělat ten fotbal..

      • Re: Nové změny

        kleofas     před 10 lety 22.07.2014 21:53 |  
        0 0

        Já to hodnotíme rozhodne pozitivně ( až na to bydlení pro Dočkala )

        • Re: Nové změny

          sasky     před 10 lety 22.07.2014 22:08 |  
          0 0

          Dočkal, Kadlec, Holek - tak nevím, z jakého týmu se rekrutují klienti...
          + teda ještě Fenin :)