Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

Před rokem jste měli možnost natipovat konečné pořadí sezóny 2013/14 Gambrinus ligy. Jak se tipovalo vzhledem ke skutečnému pořadí a kdo byl nejpřesnější, to vše se dozvíte v článku.

Pořadí ligy jste mohli tipovat v komentářích pod tímto článkem. Tipovačky se zúčastnilo 58 čtenářů, což je o 14 více než o rok dříve - pro srovnání vyhodnocení předsezónní tipovačky z předchozí sezóny naleznete zde. Projděme si tak i tentokrát všechny ligové týmy a začněme samozřejmě Slavií.

13. Slavia
Asi nebude pro nikoho překvapením, že právě Slavia byla pro její fanoušky týmem, u kterého se konečné umístění lišilo od předsezónních tipů nejvíce. V létě 2013 panoval mezi fanoušky Slavie optimismus, který se výrazně promítl i do tipů na konečné umístění, průměrný tip byl 3,9 a naprostá většina čtenářů tipovala Slavii do pátého místa. Do dolní poloviny tabulky zařadili před sezónou Slavii jen dva tipující z 58, nejhůře pak CarlBruno na 11. místo. A i tento tip byl ještě příliš optimistický. Konečné 13. místo v tabulce znamená, že průměrná odchylka tipu od skutečnosti byla hrozivých 9,1!

1. Sparta
Sparta zažila výjimečnou sezónu a z věčně druhého týmu se tak tentokrát stal mistr. To však před sezónou tipoval mezi fanoušky Slavie jen málokdo (15 tipujících z 58), naopak se našlo docela dost tipujících, kteří zařadili Spartu ještě níže než na druhé místo, průměrný tip tak byl 2,29 a průměrná odchylka tedy 1,29.

2. Plzeň
Většina slávistů tipovala objahobu titulu v podání Plzně, o čemž svědčí průměrný tip 1,53. Ta k tomu však tentokrát měla hodně daleko a v nadcházející sezóně si tak zahraje jen Evropskou ligu. Průměrná odchylka tipu byla 0,74, což je vůbec nejméně z celého ligového pelotonu. Přesně se trefilo 16 tipujících.

3. Mladá Boleslav
Mladá Boleslav tentokrát potvrdila a vlastně i trochu předčila očekávání, což u tohoto klubu není úplnou samozřejmostí. Evropské poháry však vybojovala naprosto zaslouženě. Fanoušci Slavie ji tipovali v průměru na místo 4,21 s průměrnou odchylkou 1,38, přesných tipů se sešlo 15.

4. Liberec
Liberec tradičně patří do první poloviny tabulky, často bojuje o poháry, což se mu povedlo i tentokrát. Slávisté jej tipovali o místo níže (průměrně 5,14), průměrná odchylka je 1,69. 12 přesných tipů z 58 je solidní číslo.

5. Teplice
Předminulou sezónu se Teplice trápily v záchranářských bojích a jen málokdo čekal, že o pár měsíců později budou bojovat o poháry. Přesto se tak především díky cizinecké legii stalo. Slávisté však očekávali jen střed tabulky, průměrný tip byl 9,41 s průměrnou odchylkou 4,41 - jinými slovy se nenašel nikdo, kdo by Teplice tipoval výše než tam, kde skončily. Jediným přesným tipujícím byl v případě Teplic spino.

6. Slovácko
Slovácko tak trochu tradičně patří k týmům, které fanoušci ve svých odhadech podhodnocují. Svědčí o tom také naše tipovačka, ve které fanoušci zařadili v průměru tento tým až na místo 11,1 a stejně jako v případě Teplic se nenašel nikdo, kdo by Slovácko tipoval výše než na šesté místo. Přesný tip nezaznamenal rovněž vůbec nikdo.

7. Dukla
Dukla měla klidnou sezónu především díky solidnímu podzimu, na jaře to byla hodně velká bída. Celkově to dalo však 7. místo, což přesně čekali také tipující, protože v průměru přisoudili Dukle místo 7,38. Průměrná odchylka byla 1,17 a přesných tipů bylo 16.

8. Jihlava
Jihlava ještě vylepšila 10. místo z minulé sezóny a zdá se, že se pevně zabydlela v lize. Také její umístění musí být pro drtivou většinu tipujících překvapivé, protože ji stejně jako Slovácku v průměru přisoudili umístění 11,1 a průmerná ochylka je 3,14. Jediným správně tipujícím je Vikac, čtenář th pak jako jediný umístění Jihlavy nadhodnotil, když jí ve svém tipu přisoudil 6. místo.

9. Brno
Brno dlouho hrálo o udržení, na konci ligy však zaznamenalo několik úspěchů a tři kola před koncem se v zápase se Slavií definitivně zachránilo. Podobně jako v případě Jihlavy i Brno tipovali fanoušci Slavie vesměs níž, konkrétně na místo 12,8. Průměrná ochylka je 3,86, správně tipovali dva čtenáři (Tonda a Virgil1956), honzah jako jediný tipoval výše (8. místo)

10. Ostrava
Podobný případ jako Brno je také Ostrava. Dlouho to vypadalo velmi bledě, nakonec však série vítězství znamenala postup až na 10. místo a pohodovou záchranu. Průměrný tip byl i v tomto případě nižší - 13,2 s průměrnou odchylkou 3,34. Přesné tipy jsem zaznamenal čtyři (Fasher, Arutha, CarlBruno a paweza), další čtyři pak tipovali Baník ještě o stupínek výš.

11. Jablonec
Jablonec patří spolu se Slavií a Olomoucí k neočekávaným negativním šokům uplynulé sezóny. Průměrné umístění Jablonce bylo totiž v odeslaných tipech 5,47, což znamená průměrnou odchylku 5,53 - nikdo totiž netipoval Jablonec níž než na jeho konečné 11. místo. Nejnižší tip byl v případě Jablonce totiž 8. místo.

12. Příbram
Tým Jaroslava Starky se tradičně (a tradičním způsobem) zachránil, což většinu tipujících nepřekvapí. Průměrný tip byl 13,0, průměrná ochylka 1,64 a sešlo se hned 11 přesných tipů.

14. Bohemians
Bohemka patřila k často tipovaným týmům na sestup a v průměru se umístila jako druhá nejhorší (průměr 13,6, horší bylo jen Znojmo). Klokani tak více méně potvrdili předsezónní předpoklady, když se zachránili s náskokem jediného bodu. Průměrná odchylka byla 1,47 a napočítal jsem 12 přesných tipů.

15. Olomouc
Sestup Olomouce se nedá nazvat jinak než absolutním šokem. Nebýt Slavie, byla by Olomouc týmem s největším rozdílem mezi očekáváním a skutečností, průměrné umístění bylo v tipech totiž 6,79, což znamená průměrnou odchylku 8,21. Samozřejmě nikdo ani vzdáleně netipoval tak špatné umístění, nejhůř se Olomouc v tipech objevila na 9. místě.

16. Znojmo
A konečně Znojmo, což je nejčastější přesný tip. Hned 35 lidí tipovalo nováčka bez stadionu na poslední místo a přestože moravský tým si v lize získal svými výkony jisté sympatie, na lepší než poslední místo to nestačilo. Průměrný tip byl 15,1, což znamená průměrnou odchylku 0,9.

Jako kritérium pro hodnocení jednotlivých tipů čtenářů jsme uvažovali stejně jako minule součet absolutních hodnot odchylek všech 16 týmů v rámci jednoho tipu. Pomocným kritériem je potom počet přesných tipů. Celkovým vítězem se tak stal CarlBruno se skóre 40 a pěti přesnými tipy, těsně následován na druhém místě čtenářem denydzlSKS s 42 body a sedmi správnými tipy. Bronzovou medaili získal Thane se skóre 42 a šesti správnými tipy.

CarlBruno 40 5
denydzlSKS 42 7
Thane 42 6
Thorklaer 44 5
no-nick 44 5
skors 44 3
Arutha 46 6
Eluin 46 5
Betynka58 46 4
Troubi 46 3
Rottax 46 3
ElBrody 46 3
travel 46 2
marcocruz 48 5
honzah 48 4
lassiter 48 1
RaDDa521 50 4
spino 50 3
th 50 2
Koky 50 2
slavoj71 50 2
slavista27 50 2
galapetr 50 1
riijkark 50 1
Virgil1956 50 1
slaviator 50 1
Matlafous 50 0
quelhar 52 3
EdCable 52 3
feferonek 52 3
slamacek 52 3
Fasher 52 2
paweza 52 2
DOOFFY 52 2
Tonda 52 2
janko 52 2
xavi 54 4
johnynz 54 3
Petr9608 54 2
Maeden 54 1
Staal11 54 0
Woltaire 56 3
valkys 56 3
mirros 56 1
Nosorozec 56 0
George 58 2
Amputak 60 4
rouzi09 62 2
Bohdy 62 1
moody 62 1
pl3 62 0
Citrus 64 0
Elanius 66 1
Kornovo 66 1
Eramies 68 0
Vikac 70 2
bongor 70 1
Almik 74 0

Pozn.: První sloupec je skóre, druhý sloupec počet přesných tipů.

Komentáře (91)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    slaviator     před 10 lety 14.07.2014 15:29 |  
    0 0

    Jako mistra jsem tipoval Plzeň, Spartu na druhé místo a Slavii na třetí. No trefil jsem ale toto:

    Re: Jak skončí Gambrinus liga 2013/14? (Hodnocení: 1)
    Od: slaviator - Úterý, 16.07. 2013 - 15:13:32
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    jo, a tipuju, že během podzimu dojde k odvolání Petrouše

  2. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 15:33 |  
    0 0

    Nechci se vytahovat..ale tak jo :D
    JSEM TRETI!!!!!!!!!!!!
    Kdyz jsem pred nedavnem prosil o tenhle clanek tak jsem byl zvedavej jak moc jsem byl mimo protoze jsem si samozrejme nepamatoval jak jsem tipoval..
    Rozhodl jsem se ze si budu rikat expert ci odbornik :D

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      denydzlSKS     před 10 lety 14.07.2014 15:45 |  
      0 0

      Třetí místo neni špatný.

      Já si asi napíšu Ježíškovi o elektronickou tužku.

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 16:16 |  
        0 0

        JJ to by chtelo..kdyby te pozvali do televize a nemoh si tak at mi zavolaj ;)

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      no-nick     před 10 lety 14.07.2014 17:01 |  
      0 0

      A dva min a mohl jsem taky machrovat:(

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        slaviator     před 10 lety 14.07.2014 17:02 |  
        0 0

        Plzeňáci se nepočítají, pane manažere :))

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          no-nick     před 10 lety 14.07.2014 18:01 |  
          0 0

          Tse:) Srdce cervenobile rozhoduje, nikoli bydliště;) Barra by mohl vyprávět.

  3. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 16:04 |  
    0 0

    Předpokládám, že Bongor dával Slavii na 1. a rudý na 16. místo? :-) Cokoliv jiného by mě velmi zklamalo. O to větší obdiv ovšem zaslouží výkon Almika. :-))

  4. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    CarlBruno     před 10 lety 14.07.2014 16:07 |  
    0 0

    Škoda ten třináctý flek jsem tipoval, ale nějak jsem podlehl tehdejší místní euforii :-) Musím sem přiznat že jsem si na to i trochu vsadil a něco i vydělal. Letos to nevidím vůbec růžověji a s permicí váhám jako nikdy :/

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      Artur (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 16:39 |  
      0 0

      Tak nad tím neváhat! Vlastnění svého místa v Edenu by měla být prestiž :o) tam snad ani nejde o fotbal..

  5. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    Dobi     před 10 lety 14.07.2014 16:08 |  
    0 0

    Nebyla ale Slavia čtrnáctá? Tabulka vlevo to taky ukazuje. Vzájemné zápasy podle mne rozhodují jen o postupu (i do Evropy) a sestupu. Jinak rozhoduje naše hrozivé skóre... Ale není to jedno?

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      slaviator     před 10 lety 14.07.2014 17:06 |  
      0 0

      byla třináctá... o jakémkoli umístění rozhodují vzájemné zápasy :)

      Což je možná škoda... myslím že ve Španělsku a v Anglii rozhoduje skore, daleko férovější by podle mě bylo v případě stejného počtu bodů aby rozhodoval dodatečný zápas...

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      quelhar (admin)     před 10 lety 14.07.2014 17:47 |  
      0 0

      Naše tabulka to ukazuje špatně, protože neumí funkci vzájemných zápasů. Oficiálně v české lize o pořadí rozhodují opravdu vzájemné zápasy a proto nás od sestupu dělila hned dvě místa a ne jen jedno.

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Navyseals     před 10 lety 14.07.2014 18:07 |  
        0 0

        já to vidím tak, že nás od sestupu dělilo péro komára

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          slaviator     před 10 lety 14.07.2014 20:38 |  
          0 0

          ne, dělily nás dva goly... kdyby vyhrála Olomouc v Liberci, sestoupila by Bohemka... kdyby vyhrála Bohemka s Plzní a Liberec plichtil se Sigmou, sestoupila by Sigma... Takže bychom sestoupili jen tehdy, pokud by Sigma i Bohemka zvítězily

          • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

            Navyseals     před 10 lety 14.07.2014 20:48 |  
            0 0

            stačilo kdyby Kerbr proti nám v 90. minutě trefil prázdnou bránu

            • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

              slaviator     před 10 lety 14.07.2014 21:55 |  
              0 0

              to ano, ale já bral v potaz 30. kolo...

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Dobi     před 10 lety 15.07.2014 15:03 |  
        0 0

        Já už to zdůvodnil a omluvil se v samostatném příspěvku. Ale třeba i tabulka z iDnes, kterou jsem stahoval, nás měla čtrnácté... Neví, kdy to začalo platit, dříve vzájemnost platila jen postup/sestup/poháry. Ale toto mi připadá spravedlivější - vzájemné zápasy to vyjadřují jasně. Nám vše zkazily vlastně 3 zápasy - Olomouc, MB a Tepličky.. 1:16! Ale nic nenapraví impotenci našeho útoku (kromě Příbrami)... Oboje je ostuda - 13. či 14.místo!!!

  6. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 16:14 |  
    0 0

    Až na tu Slavii a Olomouc mi to relativně vyšlo :).
    Teď nevím, zda příště raději netipovat pesimisticky a doufat, že se v reálu stane pravý opak...

  7. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 14.07.2014 21:17 |  
    0 0

    Teda 4.-5. místo z 58 mě docela hezky hřeje:) Tak to pro všechny co mě mají za skeptika a negativistu:)

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      no-nick     před 10 lety 14.07.2014 22:30 |  
      0 0

      Mluvíš mi z duše. Akorát jsem narozdíl od tebe naivka, negaci:))

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      slaviator     před 10 lety 15.07.2014 08:55 |  
      0 0

      6. Slavia - seš skeptik a negativista! My před_minulou_sezonou_optimisté tipovali Slavii výš, někdo na 3. místo (ehm ehm ehm), někdo na vítězství v lize (určitě nejen bongor :)) )

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 09:34 |  
        0 0

        no, se Slavii a Olomoucí jsem se seknul, ale i tak jsem byl co do Slavie pesimističtější než průměr:) Letos budu obezřetnější:)

        Bongi to má jasný, první SKS, poslední sralta:)

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          bongor     před 10 lety 15.07.2014 10:53 |  
          0 0

          No je fakt,že jsem trošku optimista,ale stejně sralta hraje kulový,
          ale my vloni jsme nehráli o moc líp,to je třeba si přiznat.

  8. Závěrečná tabulka 2013/14 - moje omluva

    Dobi     před 10 lety 15.07.2014 09:45 |  
    0 0

    Já jsem tady psal, že Slavia byla až čtrnáctá (tak se objevila i v některých médiích), jinde - a to i zde - byla SPRÁVNĚ uvedena jako třináctá. I to ukazuje BORDEL ve FAČR. My, mýlící, a to i některá média, jsme vycházeli z někdejšího pravidla, že vzájemné zápasy rozhodují jen o sestupu, postupu či titulu. Jinak platila průběžná tabulka... Kouknul jsem na ofi-web FAČR a tam je Slavia skutečně třináctá... Takže se všem omlouvám za svoji mystifikaci...

    • Re: Závěrečná tabulka 2013/14 - moje omluva

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 18:05 |  
      0 0

      Tak proč byla Slavia uvádna 14 tady už bylo vysvětleno. A pokud některá media uvádějí tabulku chybně a FAČR dobře, tak není bordel ve FAČR ale spíš to ukazuje na jaké úrovni je to medium...

    • Re: Závěrečná tabulka 2013/14 - moje omluva

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 18:06 |  
      0 0

      Tak proč byla Slavia uvádna 14 tady už bylo vysvětleno. A pokud některá media uvádějí tabulku chybně a FAČR dobře, tak není bordel ve FAČR ale spíš to ukazuje na jaké úrovni je to medium...

      • Re: Závěrečná tabulka 2013/14 - moje omluva

        Dobi     před 10 lety 15.07.2014 18:30 |  
        0 0

        Blbci jsou to všichni bez rozdílu - kdo je vlastně větší, Pelta nebo Pavel Čapek? Těžká volba!!!!

        • Re: Závěrečná tabulka 2013/14 - moje omluva

          bongor     před 10 lety 15.07.2014 21:15 |  
          0 0

          To Dobíku neřeš,nebo se z nich taky zblázníš.Ale oba jsou to velcí favorité na titul pako roku,opravdu bych taky nevěděl koho zvolit.Pozor,v závěsu ale číhá velký soupeř Konečný,toho taky nelze podcenit.

  9. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    jira123     před 10 lety 15.07.2014 16:59 |  
    0 0

    Zdravím , neví někdo zda budou na netu zase všechny zápasy z ligy ??Jako na sazkabetu ??

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      mart01     před 10 lety 15.07.2014 17:27 |  
      0 0

      Co mám informace, tak se snad jedná, ale nevypadá to růžově.

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        mart01     před 10 lety 15.07.2014 17:36 |  
        0 0

        Tak to bylo cca před týdnem. Teď jsem se dozvěděl, že na 90% budou všechny zápasy opět na sazkabetu.

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          Dresco     před 10 lety 15.07.2014 20:34 |  
          0 0

          Nekdo to psal na oficiálkách minuly tyden, ze tam psal a pry to tam zustane, tak je to fajn.

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      kick_me (přítel SN)     před 10 lety 15.07.2014 22:17 |  
      0 0

      mely by byt na isport.cz ;)

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 06:28 |  
        0 0

        to jsem slyšel je spíš nějaké nedorozumění. možná mysleli textový online nebo sestřihy po zápasech, tak jako měla doteď idnes

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          kick_me (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 10:29 |  
          0 0

          mely by byt normalni videoprenosy.

          • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

            mart01     před 10 lety 16.07.2014 11:34 |  
            0 0

            To je nesmysl! :-)

            • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

              kick_me (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 14:37 |  
              0 0

              uvidíme ;)

  10. Tallinn

    Dobi     před 10 lety 15.07.2014 22:15 |  
    0 0

    Přátelé,

    omlouvám se moc za odklon, ale z ČT1 jsem nakoukl na ČT Spart a hrozně rychle se vrátil zpět. 6:0 a Lafata 6 gólů. Já jsem Estonce poznal ještě za SSSR, to jsou vlastně takoví pohodoví Skorofinové. A Tallinn je krásné město, nezaslouží si hostit tu chátru!!! A ten výsledek? Je mi jich moc líto! Jen si říkám - První vyhrání...A zítra se vyhnu prodejnám novin..

    • Re: Tallinn

      Borris     před 10 lety 15.07.2014 23:03 |  
      0 0

      Ty estonci to bylo něco strašidelného, ty by snad hráli u nás o padáka. Ale ne g první lize nýbrž v druhé.... Takže onanie komentátorů nad výkonem rumunů mě nechává úplně v klidu. Protože tohle vůbec nebyl soupeř. Jestli tyhle nedostali 18 zápasů góla, tak snad ani nechci vidět tu kvalitu estonský ligy.

      • Re: Tallinn

        Travinho     před 10 lety 16.07.2014 09:52 |  
        0 0

        Byl jsem mimochodem v Estonsku na Erasmu a měl jsem tu možnost chodit tam na předmět kopaná. Chodili tam i dva týpci, kteří hráli za ligový mančaft (hrající o záchranu) a opravdu jsem nevěřil vlastním očím. Byli kvalitativně stěží lepší nežli já, rychlejší byli, ale fotbalově opravdu žádná sláva a to jsem v té době kopal okres, takže o úrovni této soutěže si myslím od té doby své. Poté jsem byl i jeden zápas ligy navštívit, hrála Levadia proti některému z průměrných mužstev (jméno si nevybavuji) a v názoru na ligu jsem se jen utvrdil. Kvalita cca. na úrovni našeho Krajského přeboru, myslím si, že horší mužstva by se neudržela ani tam. Nu a ani ten Tallin by podle mne u nás nekopal výše než v ČFL. Nedovedu si představit, že by tak ostudný výkon podala byť jen Admira.

      • Re: Tallinn

        afro     před 10 lety 16.07.2014 10:40 |  
        0 0

        Mně to bohužel trochu připomnělo náš jarní výkon u rumuna. Včera jsem to viděl jen do stavu 2:0...

    • Re: Tallinn

      Gauteng     před 10 lety 16.07.2014 08:49 |  
      0 0

      Zdravím Dobi, ke spartičce mám velikou averzi, a strašně obdivuju Bongora za jeho konzistentní názory na ně, ale ze včerejšího výsledku si vůbec nic nedělám :) Když se teď nefukujou, tak pak musí puknout.

  11. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    spino     před 10 lety 15.07.2014 23:33 |  
    0 0

    Subhuman to vystihl:

    "Kdyz jsem pred rokem v letni pauze rikal Seterlemu,ze Slavii chybi "Lafata",odpovedel mi,ze se ve sparte neprosadi a nebyl by prinosem..."


    Myslím ale, že už bychom měli nechat Goebbelse spát a soustředit se na budoucnost (díky bohu bez něj). Vkládal jsem do něj velké naděje, bral jsem ho za odborníka, ale když jsem si dal jedna a jedna dohromady, vyklubal se z něj pomstychtivej prolhanej intrikář, který kvůli prosazení svých zájmů neváhal obětovat podzim i s trenérem a má poloviční vinu nad hrozbou sestupu.

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      Barra     před 10 lety 16.07.2014 07:20 |  
      0 0

      Vidim, ze opet delas tvemu jmenu veskerou cest.

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Markus     před 10 lety 16.07.2014 13:14 |  
        0 0

        Raději ať to Spino řekne takhle přímo a každý si to přebere jak chce. Horší by bylo, kdyby nám tu předváděl politicky korektní diskuzi a to co píše si jen myslel. To mi vadí více. Pokud jde o pana Šeterleho, stále si ho vážím a ta epizoda u nás byla nešťastná. Zjevně došlo ke konfliktu názorů ve vedení, který vyústilo v rychlé změny. Pokud jde o nějaké poškození Slavie, naprosto odmítám pomyšlení, že by se ho Šeterle, Koubek, ale i Pastoor, Kisel či co já vím třeba i Franz dopustili. Každý se snažil fungovat ve své funkci dobře, ale každý má také své nástroje a své kontakty, kteří mu pomohou a vždy za to něco málo chtějí, tady někde došlo asi ke konfliktu, protože Slavie začala připomínat zoologickou zahradu nebo dvorek, na kterém je příliš mnoho kohoutů. Teď je důležité, aby se Beránkovi dařilo najít společnou řeč s Kiselem, Řebíčkem a dalšími lidmi v klubu, aby vedení fungovalo jako jeden tým a nehrál si každý jen svoji hru.

        • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

          Barra     před 10 lety 16.07.2014 19:54 |  
          0 0

          Ahoj Markusi. Ted se projevuje moje omezenejsi znalost cestiny. At se snazim jak chci, tve prvni dve vety mi nejsou jasne. To co pise si jen myslel?

          Je jasne, ze mi jde jen o opakovanou prochazku Spina do das drittes Reich. Tohle porovnani pana Seterleho s jednim s nejhorsim zlocincu v dejinach lidstva muze jen vyslovit hloupy Honzik / hloupy Vosel. Uz jsem si davno zvyknul ze Spino tady obcas zplodi nejakou kravinu, na to nemam zapotrebi reagovat. V pripade jako dnes ale nikdy nebudu rezignovat a budu Spina hlasite hnat na pranyr.

          • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

            Markus     před 10 lety 16.07.2014 20:44 |  
            0 0

            Mám raději, když lidé říkají přímo, co si myslí. Sám se pak rozhodnu, zda mi to co jsem se dozvěděl něco dalo nebo ne. Nemám rád, když někdo říká něco umělého, co si ve skutečnosti nemyslí, v co nevěří.

            • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

              Barra     před 10 lety 16.07.2014 21:52 |  
              0 0

              A neni lepsi nekdy radeji nerikat nic? Tim by Spino nerekl nic umeleho nebo neco v cim neveri, jak pises. Mozna se ale jedna o rozdilnou mentalitu, o ktere jsem tady uz psal, kdyz citim nutnost reagovat na tyto slova Spina na rozdil od jinych. Uprimne receno se divim ze malokdo na tyhle vyroky reaguje. Stejne tak jsem se divil, kdyz premier Topolanek mluvil o kristalove noci, nebo pronesl vyrok 'es kommt der Tag'. U nas by politik s takovym vokabularem a porovnanim byl ihned diskvalifikovany a sam by obratem se vzdal funkci. U nas je napriklad 'Mein Kampf' prelozeny do holandstiny volne k prodeji, i kdyz je zajem o nej mizivy. Spoleha se na rozlucovaci schopnost ctenaru, aby tento 'Buechlein' patricnym zpusobem interpretovali. Zadny zakaz jako v CR, zadne stihani vydavatele. A ano, koupil jsem si ji pred nejakymi 30 lety, stejne jako mam v knihovne knihy Stalinovi a ruske revoluci, o Papezich nebo memoiry ruznych politiku.

              Mozna, ze Spino pise, jak rikas, to co si doopravdy mysli, v cem veri. Ja si naopak myslim, ze tento kluk, ktery se narodil po 1989 a nikdy nezazil na vlastni kuzi jakekoliv omezeni svobody, nema ani tuseni o cem pise. Ale jestli to vi ci nikoliv, je mi celkem jedno. V obou pripadech se v mych ocich chova neprijatelne. Bud se jedna o pubertaka ktery chce byt zajimavy tim, ze pouziva paralely z nazi rezimem, anebo o cloveka, pro ktereho, jestli si je vedom zverstva valky, musim citit ten nejhlubsi despekt. Lituji.

              • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

                Markus     před 10 lety 17.07.2014 07:40 |  
                0 0

                Kdyby všichni byli jako ty, svět by byl mnohem lepší. Je to jak píšeš. Česko prošlo mnoha změnami a obdobími, kdy lidé ztráceli víru v tradiční hodnoty. Dalším generacím je neměl kdo předat a tak to teď vypadá jak píšeš. Lidé se pak chovají jako by ani neznali význam některých slov jako třeba obezřetnost/prudence (tam řadím právě to vážení slov, mlčení o kterém píšeš), respekt či umírněnost/temperance. Školství ani společnost nepomáhá mladým lidem vrátit se k těmto hodnotám. Nepoučí se ani z historie, o tu se lidé moc nezajímají a málokdo jí zná na dobré úrovni aby si z toho mohli vzít nějaké ponaučení, pak by jim třeba přirovnávat někoho ke Goebbelsovi připadlo hloupé.

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      Tonda     před 10 lety 16.07.2014 09:36 |  
      0 0

      Spino, Ty by sis zasloužil aby Ti dal někdo pořádnou rychtu. Však neboj ono každému co mu patří.. i na tebe jednou dojde. Někdo si to jednou nenechá líbit.

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 09:40 |  
        0 0

        tak tak :)

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 09:46 |  
        0 0

        to není nutný, stačí až skončí ve škole a nastoupí do práce, do půl roku nemá co žrát

  12. Sazka bet oficiální odpověď

    jira123     před 10 lety 16.07.2014 09:41 |  
    0 0

    Dobrý den,
    zápasy naší nejvyšší fotbalové soutěže plánujeme vysílat i v nadcházející sezoně, v současné době se ještě řeší podmínky ohledně vysílacích práv.

    S pozdravem za SAZKA a.s.

      • Re: Jankto do Udine

        subHuman     před 10 lety 16.07.2014 13:17 |  
        0 0

        Tak tohle je ten nepříjemnější odchod, který jsem zmiňoval. Jsem zvědav, jestli dopadne i ten druhý :-)

        • Re: Jankto do Udine

          Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 13:20 |  
          0 0

          plánuje se posílení na krajním beku? tam to hoří asi nejvíc

        • Re: Jankto do Udine

          Tonda     před 10 lety 16.07.2014 13:21 |  
          0 0

          čeká nás nepříjemný odchod nebo už jen příchod/příchody?
          Nebo dokonce příjemný odchod ? :)

          • Re: Jankto do Udine

            subHuman     před 10 lety 16.07.2014 13:29 |  
            0 0

            Pokud je to pravda, tak pro mne by to byl příjemný odchod :-)

            Příchody snad ještě 2...

            • Re: Jankto do Udine

              Tomski     před 10 lety 16.07.2014 13:32 |  
              0 0

              tam se jedná o toho jednoho kapitána ? Gecov, Škoda i Dobrotka v základu a Piták zraněný, ale v rámci Slavie funguje...jsem zvědav kdo by to měl být...

                • Re: Jankto do Udine

                  Tomski     před 10 lety 16.07.2014 13:41 |  
                  0 0

                  to nebyl kapitán...

                  • Re: Jankto do Udine

                    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:48 |  
                    0 0

                    ajo :) tak to se necháme překvapit

            • Re: Jankto do Udine

              naplavnik     před 10 lety 16.07.2014 13:56 |  
              0 0

              Takže fakt tedy Gecov? A to jako v rámci ligy nebo ven? Fakt je, že těmi záložníky bychom mohli vydláždit celý Václavák...

      • Re: Jankto do Udine

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:20 |  
        0 0

        no, ať se daří. Jen mi nějak přijde 17M málo, na to, jak se mu dařilo v repre.

        A nemyslím si, že jsou rozumné smlouvy na pět let v tomto věku.

        Tak snad se prosadí..

        • Re: Jankto do Udine

          AlesJa     před 10 lety 16.07.2014 13:22 |  
          0 0

          věřme, že tam jsou procenta z dalšího přestupu, či nějaký bonus za odehrané zápasy

        • Re: Jankto do Udine

          bububu (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:23 |  
          0 0

          17 (na idnes píšou 19) milionů za osmnáctiletého kluka bez jediného ligového startu ti přijde málo? Slovy klasika, to by mě zajímalo, v jakejch žiješ relacích ty vole :)

          Já osobně čekal částku tak do 10 mega maximálně, za tuhle cenu se prostě nedal neprodat, jednoznačně dobrej krok vedení!

          • Re: Jankto do Udine

            Alanor (admin)     před 10 lety 16.07.2014 13:28 |  
            0 0

            Taky jsem cenou velmi překvapen, čekal jsem tak polovic. Je sice škoda, že odchází nadějný hráč, na druhou stranu je podle mě pravděpodobné, že víc by za něj už Slavia nedostala. To by se musely hrát poháry a Jankto by musel být vidět...

            • Re: Jankto do Udine

              Markus     před 10 lety 16.07.2014 13:46 |  
              0 0

              Ty jsi to vystihl úplně perfektně. Logické bylo na tuhle nabídku kývnout a můžeme si mnout za tento kšeft ruce. Když by tu Jakub zůstal a dařilo se mu udržet vysoký progres, neměl by tu vhodné podmínky, příliš by přerůstal své spoluhráče, trenéři by se mu museli hodně věnovat individuálně, riskoval zranění v té naší lize nekopů a nemohl sbírat zkušenosti v pohárech. Jestli máme rozpočet už zajištěný a takový prodej přinese prostředky navíc, je to skvělé, protože za ně můžeme udělat nové investice vhodné pro naši současnou situaci. Tohle jsou ty krůčky přestavby klubu, abychom se dokázali vyhrabat z problémů a posunout do lepších vod. Udělali jsme A, teď jsem zvědavý, jaký investice skutečně realizujeme. A Jakubovi samozřejmě přeji hodně štěstí!

            • Re: Jankto do Udine

              Sedrousek     před 10 lety 16.07.2014 14:11 |  
              0 0

              Teď je otázka kdyby zůstal a my se zlepšili jestli by jsme za 3 roky nedostali třeba 150 mega. Ale to je moc kdyby?

              • Re: Jankto do Udine

                bububu (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 14:19 |  
                0 0

                Kdyby se Nitrianský nezhoršil a my hráli poháry, tak bychom ho třeba taky prodali za 100 mega. Na kdyby se vůbec nehraje a už vůbec ne ve Slavii, znovu opakuji že za tuhle cenu nešlo neprodat a já vedení tleskám!

          • Re: Jankto do Udine

            Heretic (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:34 |  
            0 0

            Souhlasím, ale co když to byl hráč, který by Slavii dostal do základní skupiny Ligy mistrů. Nikdy nevíš. Je fakt, že v naší realitě by spíš po několika průměrných sezonách odešel do druhé německé..

            • Re: Jankto do Udine

              smely (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:42 |  
              0 0

              anebo by se na nej mrknul matula s dosoudilem nebo podobnej bezmozek...

          • Re: Jankto do Udine

            birkin     před 10 lety 16.07.2014 13:44 |  
            0 0

            tak kdyz mohl jit Kalas za 100 mega? k tomu je Kalas stoper, utocny hraci jsou vzdy vic ceneny

          • Re: Jankto do Udine

            winter (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 13:44 |  
            0 0

            Když odcházel Pekhart do Tottenhamu, tuším že taky v 18 a taky bez jediného ligového startu a dostali jsme za něj 30.. Olomouc za Kalase dokonce 100, přitom starty za áčko měl možná 3...

            • Re: Jankto do Udine

              Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 13:46 |  
              0 0

              snad nechceš srovnávat tyhle kluby s Udinese, to neutrácí skoro za nikoho

              • Re: Jankto do Udine

                vavicek     před 10 lety 16.07.2014 14:25 |  
                0 0

                Vydra tam šel za víc než 100 milionů.

                • Re: Jankto do Udine

                  Tomski     před 10 lety 16.07.2014 14:32 |  
                  0 0

                  ale Vydra měl v té době cca. 30 zápasů v dospělém fotbale a za sebou přestup za 20-30 milionů v rámci ČR...Janktovi se zatím povedl jeden rok v mládeži...

            • Re: Jankto do Udine

              Markus     před 10 lety 16.07.2014 13:49 |  
              0 0

              Ve vší úctě, tam to bylo jasnější ... Popravdě tady vidím riziko jen na straně Udine, pro Slavii je to vítaný kšeft na jistotu.

            • Re: Jankto do Udine

              klimi     před 10 lety 16.07.2014 13:53 |  
              0 0

              Pekhart s Kalasem byli dlouhodobě známý jako velmi talentovaní hráči...Jankto možná taky, ale ne mezi širokou veřejností.

          • Re: Jankto do Udine

            naplavnik     před 10 lety 16.07.2014 13:48 |  
            0 0

            Těch 700tis EUR je relativně dost, ono chlapec má ještě docela velký kus cesty na výsluní před sebou, a nikdo nemůže vědět, zda se opravdu mezi dospělé prosadí. Jak psal subhuman, finančně ten odchod úplně nezajímavý být nemusí, když si připočtu ještě nějaké bonusy za zápasy v atymu nebo přestup. Je mi líto, že jsem ten talent ve Slavii na vlastní oči neviděl, ale ať se Kubovi na zkušené daří a občas si vzpomene, z jakého hnízda do světa vyletěl... ;-)

            • Re: Jankto do Udine

              vavicek     před 10 lety 16.07.2014 14:23 |  
              0 0

              Tam je ale psáno až 700 tisíc. To znamená, že to je nejspíš částka podmíněna tím jak se mu bude dařit.

              • Re: Jankto do Udine

                naplavnik     před 10 lety 16.07.2014 14:38 |  
                0 0

                Tak a třeba ještě trochu ČNB zaintervenuje a na Slavii nebudou vědět co se všema těma prachama... ;-)

                • Re: Jankto do Udine

                  spino     před 10 lety 16.07.2014 17:31 |  
                  0 0

                  To by nás už musel vlastnit Kellner.

                  • Re: Jankto do Udine

                    honza_sl     před 10 lety 16.07.2014 22:36 |  
                    0 0

                    Spino, nic ve zlem, ale jak kurňa šopa souvisi Kellner s intervenci ČNB? Mysli, než zacneš psát!

          • Re: Jankto do Udine

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 16:24 |  
            0 0

            nevím, já bych čekal za nejlepšího juniora Slavie alespoň 1M euro, ale asi holt žiju v jiných relacích:)

            • Re: Jankto do Udine

              Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 16:29 |  
              0 0

              kolikrát jsi ho viděl hrát? povedl se mu poslední půlrok, pokud vím

      • Re: Jankto do Udine

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 14:06 |  
        0 0

        Tak to AC by bylo asi zajímavější, ale přejme mu, ať se prosadí i tady :)

  13. Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

    jira123     před 10 lety 16.07.2014 14:11 |  
    0 0

    škoda že oficiálky pořád mlčí :) , prostě klasika .

    • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

      tupoleff (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 14:18 |  
      0 0

      neves nic, jankto nic - jakoby se připravovaly, že odchody zveřejněj až najednou, ideálně s nějakym příchodem, aby to vypadalo líp. anebo, což je pravděpodobnější, jsou líný

      • Re: Předsezónní tipovačka 13/14 - vyhodnocení

        zeleznik2     před 10 lety 17.07.2014 08:42 |  
        0 0

        Už je to hotové, Jankto Udinese a Neves hostování na rok do Příbrami...