Miroslav Beránek patřil mezi favority na místo uvolněné po Alexi Pastoorovi, v závěru minulého týdne se však zdálo, že k místu lodivoda sešívaných má blíže Pavel Hapal. Tomu dokonce i jeho mateřský klub Senica dovolil oficiálně jednat se Slavií. Všechno je ale nakonec jinak a po jedenácti letech povede červenobílé opět Beránek!
Pro oficiální web se nový trenér vyjádřil následovně: "Je to pro mě velká výzva, Slavii se v poslední době nedařilo. Chtěl bych, aby se nám povedlo vrátit slávistům naději, víru a hrdost. Čeká nás práce ve velkém tempu, na kterou se těším. Budeme chtít vrátit Slavii tam, kam patří."
Miroslav Beránek je zkušeným 57 letým koučem, který ve Slavii zanechal výraznou stopu i jako hráč, když za ni odehrál 128 ligových zápasů a vstřelil 5 branek. V roli trenéra Beránek Slavii vedl už v sezóně 1994-95, poté získal velké renomé jako kouč reprezentace do 21 let, se kterou vyhrál Mistrovství Evropy. Slavii vedl podruhé v letech 2001-2003 a dovedl ji k vítězství v Českém poháru. Úspěšně působil i jako asistent reprezentačního áčka, v zahraničí zaujal jako trenér Debrecína, se kterým vyhrál titul, a reprezentace Kazachstánu, v níž působil naposledy.
Komentáře (214)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
kleofas před 10 lety 16.06.2014 15:43 |Vida... držím nám všem palce
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
PetCC před 10 lety 16.06.2014 15:44 |Beránek je oblíbenec fanoušků? Tak to jsem teda netušil.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Arutha před 10 lety 16.06.2014 15:45 |Asi to zní lépe než "častěji preferovaný ze skloňovaných jmen" :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Gino před 10 lety 16.06.2014 15:47 |Sotva vyhlášeno a už je tu první hater :D Ach my Slávisté... :D
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kuliss9 před 10 lety 16.06.2014 15:45 |Po opravdu dlouhé době konečně trenér, který bude mít i podporu z řad fanoušků. Pozitivní krok od vedení a veliký balvan ze srdce, že to nevyšlo s rudým Hapalem.
Opravdu jedna z mála pozitivních zpráv z našeho klubu za opravdu dlouhou dobu. Tak teď ještě prostor pro tvoření mužstva, to je pro nás nyní to nejdůležitější :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
nacelnik (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 15:48 |Se mi ani nechce věřit po těch informacích, že Hapal má svolení k jednání s náma, sem už ani nedoufal. Tož vítej Míro.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Borris před 10 lety 16.06.2014 16:09 |Jéééžišikriste kolik toho Hapal za Spartu nahrál prosimtebe.... Vsadím se že spousta lidí možná ani netuší, že se na chvilinku mihnul ve Spartě. Kdyby přišel Hapal, vůbec by mi to nevadilo, jako trenéra ho uznávám a respektuji. Ale to že přišel pan Beránek mi samozřejmě udělalo velikou radost! Slávista tělem i duší a může počítat s tím, že fanoušky bude mít jednoznačně na své straně!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 16.06.2014 16:19 |máš pravdu takhle by jsme odsoudili na začátku už třeba i Patrika Bergera
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Borris před 10 lety 16.06.2014 17:20 |Přesně tak. Nebo třeba Karola či Horvátha. Také měli sparťanskou minulost když k nám šli. A daleko větší než Hapal, který se ve Spartě mihnul snad jen na jediný půlrok. Neřeknu být to nějaký kovaný sparťan. Ale copak je Hapal nějaký sparťan? Jak říkám jsem nadšenýý že přišel pan Beránek, ale kdyby přišel Hapal, vůbec by mi to nevadilo.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
janko (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 17:25 |Byl to myslím Hapal, koho tam chtěli tenkrát ukřižovat když nedal tu penaltu...:-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Borris před 10 lety 16.06.2014 21:17 |Tak tak nemýlíš se :-) tehdy jsem na to koukal. Bylo to proti Barceloně za stavu 1:1 těsně před koncem. Hapal neproměnil a o chvíli později Gabri rozhodl o vítězství Barcelony :-) tehdy mi Barcelona ještě nevadila, to ještě nehrála tu svojí házenou a nebyla to banda uplakaných simulantů jako dnes. Kdyby se se Spartou utkali dneska, byl by to souboj dvou mnou nejvíce nenáviděných týmů. Ale o tom komu fandit, bych měl samozřejmě jasno :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 15:46 |Huráááá! Skoro mi ukápla slzička. :)
Snad se blízká na lepší časy, protože Beránek určitě nepřišel, aby Řebíčkovi udržoval jeho low-cost provoz.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Wulfstan (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 20:40 |jojo, ty lepší časy už jsou blísko :-))
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
kobo (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 15:46 |Je vidět, že do SN nepřispívá žádný insider...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 15:48 |Na facebookové superslavii to předpověděli již před několika dny. ;)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 15:50 |Tak ono je insider a insider... O něčem může jednat a vědět jenom jeden člověk (s posvěcením majitele). A o Beránkovi se vědělo, že s ním Slavie jednala, ale odmítnul se domluvit poté, co Slavia mu odmítla dát garanci příchodu značného počtu posil... Třeba ta garance právě padla, tak kývnul.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 15:48 |Jelikož předtím Beránek požadoval garanci příchodu značného počtu posil tak to znamená, že....?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Arutha před 10 lety 16.06.2014 15:52 |...se všichni budeme ještě hodně divit :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 15:55 |Každopádně příchod Beránka ve mě vzbuzuje zájem si opět koupit permanentku, i když jsem po konci sezony tvrdil, že si ji pro 2014/2015 po několika sezonách nekoupím. Příchod Beránka je pro mě zárukou, že by se mělo vše (i v případném nízkonákladovém režimu) obracet pomalu k lepšímu...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Fulham před 10 lety 16.06.2014 15:56 |Zeby měl Míra přehled o východním trhu....?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kactus před 10 lety 16.06.2014 20:26 |jak vychodnim trhu?
dyt MS se hraje z naseho pohledu na zapade :)
a tam je posil a posil ...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mart před 10 lety 16.06.2014 17:29 |Tak to je dobry (ze se budem divit).
Ja se divim rad. (kdyz to netrva moc dlouho)
...a se Slavii sem se za ta leta uz neco NADIVIL :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
zeleznik2 před 10 lety 16.06.2014 15:54 |Tak jsem to tipnul dobře, nakonec z dvojice Hapal - Beránek vyšel ten můj oblíbenější, jsem rád, že zvítězil konečně rozum a přišel trenér se slávistickým srdcem, doufám také, že se vrátí časy z jeho dřívějších působení 93 -95 2x druhý a též ročník 2002-03 rovněž druhý, Míro vítej a hodně štěstí.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:03 |Já jsem skepticky tipoval toho Hapala, ale jak rád se občas mýlím. U Míry si navíc myslím, že bude mít dostatek svého rozumu a kompetencí, že si nenechá do týmu procpávat tlačenkové nekopy. Navíc dokázal mít úspěchy i s mládeží a byl vlastně i pravou rukou šedivého mága.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
travel (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:17 |Jsem moc rád,že je novým trenérem Beránek.Taky doufám,naplavniku,že odpálkuje agenty.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 15:58 |Jsem nadsenej, prome MB splnuje vsechna kriteria: odbornik, osobnost, slavista, sympatak. Necekam, ze od zitrka slavie bude vyhravat jeden zapas za druhym, naopak doufam, ze dostane dost casu, duvery a pravomoci, aby nas mohl postupne zvednout. A ze treba casem prijdou i ty penize od noveho majitele.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:07 |Přesně tak, jen chci všechny sešívané i přesto požádat o dostatek trpělivosti. Ani Beránek nemá kouzelný proutek a bude jistě trvat alespoň sezonu, než zapracuje své představy do stávajicího nebo obnoveného kádru. Nechtěl bych, aby se už v září dostali zase všichni pod tlak a my tu s velkou parádou na podzim přivítali někoho typu Rady.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 17:43 |Míro,mám radost.A Vás kamarádi prosím,abychom se snažili mu v tom velmi těžkém období pomáhat.Alespoň tím,že budeme nadávat jen když to bude naprosto nutné.
Ať žije SKS a její trenér Miroslav Beránek!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
jarodo57 před 10 lety 16.06.2014 19:10 |Jasně Bongore. Měl jsem tu čest s ním i v letech kdy u nás trénoval mluvit a je to sympatťák.Teď ještě to další.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 15:59 |Možná, že to nyní přeženu, ale pro mne je to za poslední roka první fakt dobrá zpráva! Nechci do něj vkládat přehnané naděje, ale věřím, že i v omezených podmínkách je schopný nás dostat alespoň do klidného středu a budovat tu tým, který se do 2-3 let dostane do horních příček.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
travel (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:19 |No mě potěšil i návrat Vrby,ale Beránek samozřejmě víc.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:27 |To máš vlastně pravdu, ale Jirka nastoupil v době, kdy jsme si hodně zblízka prohlíželi dno tabulky a nevěděli, jak to nakonec dopadne. Ale byl to taky jeden ze světlejších bodů toho předchozího období.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smely (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:07 |zdravim vsechny, pro mne vynikajici zprava ! Karle, Alesi, Jarmilo !
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 16:07 |Vítej doma, Míro!!! Hodně štěstí!
Ale pro jistotu si to nacvičíme: Beránek ven! :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Alanor (admin) před 10 lety 16.06.2014 16:11 |Správná volba! Doufám, že blázinec a nekoncepce ve Slavii tímto příchodem skončí a Beránek tu několik let pobude.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kara (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:13 |Pastýř se neosvědčil, ovečkám musí vládnout Beránek ;) Teď ještě posílit to stádo...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 16:19 |:-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
travel (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:37 |Nesmíme zapomenout,že tam je i Vlčák.Jsem zvědav ,jak bude vypadat realizační tým.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kara (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 18:21 |Vlčák v rouše ovčím ;)) doufám, že zítra se dozvíme o složení realizačního týmu víc
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 18:46 |Beránka vlku se zachtělo. Bratříčku, zavřel jsi vrátka?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Eluin (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:50 |:-D, trefné! :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Wulfstan (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 20:35 |:-))
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bububu (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:15 |O 6 koňských délek nejlepší a nejrozumnější rozhodnutí vedení za posledních 5 let! Tak teď už jen nový majitel a vzhůru ke světlým zítřkům :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomis68 (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:17 |Souhlas, super vedle ostatních alternativ :-)...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Heretic (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:18 |Po dlouhé době opravdu dobrá zpráva. Až mě mrazí abychom to nezakřikli.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:24 |Přesně, poslední roky se Slavií mě taky naučily jisté obezřetnosti, až podezíravosti, až mám tak nyní pocit, že je to příliš dobrá zpráva na to, aby to nějak logicky zapadalo do dění v posledních letech.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Heretic (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:29 |Tak snad si do toho nenechá kecat ani od manažerů ani od agentů a snad ho zas naše vedení nějak podle nevyhodí..
Vítejte pane Beránku:-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Woltaire před 10 lety 16.06.2014 16:22 |A teď Latku...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:29 |Jsme se malinko rozmlsali, ale když už, tak doufám, že zítra na konferenci představí alespoň jednu novou akvizici, a nejlépe hned dvě. ;-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
travel (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:30 |A slušnýho útočníka.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 17:47 |útočník,jakého bychom potřebovali kývnul na sezení na lavici u bolševika.Škoda Nešpora.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
steev (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:28 |Skvělá zpráva už jsem ani nedoufal.Konečně pan trenér.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:36 |a taky nadeje, ze ten, kdo ho jmenoval, to se slavii mysli dobre..
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
birkin před 10 lety 16.06.2014 16:35 |„Budeme chtít vrátit Slavii tam, kam patří,“ věří staronový kouč Slavie. Jsem rad, ze to vidi stejne jako ja:-) tedyx zadny klidny stred tabulky...mimochodem velmi rad jsem se dnes pletl v ocekavanem prichodu Hapala
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Borris před 10 lety 16.06.2014 16:41 |Super zpráva, slávista tělem i duší, co k tomu dodat! Snad jen hodně štěstí a pevné nervy. A ujištění, že mi fanoušci rozhodně budeme stát za panem Beránkem. Navíc další dobrá zpráva že Mikula nastoupí do přípravy. Už jsem se bál že bude pokračovat v Jihlavě. Třeba si ho vymínil taky pan Beránek.
Jinak asistenti pana Beránka asi ještě nejsou známí že? Předpokládám že si sám pan Beránek vybere koho k sobě bude chtít.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:49 |Škoda, že Dan Šmejkal odešel do Sokolova, docela by se mi jako asistent Beránka líbil. Těžko říct, koho si vezme k ruce, Martin Poustka je už taková stálice, ale dělal asistenta snad všem, co tu za poslední období trénovali. Mně by se líbil nějaký mladý progresívní trenér bez trenérských zkušeností + druhý asistent hlavní trenér juniorky.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Borris před 10 lety 16.06.2014 16:59 |Já osobně bych byl pro někoho úplně nového. Myslím tím někoho nezatíženého současným slávistickým prostředím. Hlavně se musí pan beránek připravit na to, že bude muset vzít některé naše pseudohvězdy pořádně od huby. Přesně jak psal někdo v diskusi na isport.cz, nestačí aby byl jen beránkem, bude muset být i vlkem! :-)
to bych podepsal.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 17:17 |Souhlasím. Martina Poustku už bych na lavičce nechtěl vidět. Ať si Míra Beránek vybere asistenty sám.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 16.06.2014 17:58 |v Kazachstánu měl sebou kondičního trenéra Davida Hejrata
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
sasky před 10 lety 16.06.2014 19:36 |V boxu vpravo (twitter) píšou, že se spekuluje o Dostálkovi a Gedeonovi. Přiznám se, že si na tuto volbu momentálně nejsem schopen udělat názor, protože si je nedokážu představit na lavičce. Dostálek šikovný tvořivý hráč, Gedeon dříč jak blázen. No ale kdo ty naše kluky naučí dávat góly? :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mart01 před 10 lety 16.06.2014 16:41 |Slávista Nešpor do sparty, u nich hraje už víc slávistů než u nás.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Alanor (admin) před 10 lety 16.06.2014 16:49 |Vyjadřoval se někde Nešpor, že fandí Slavii, nebo ho znáš osobně?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mart01 před 10 lety 16.06.2014 16:53 |Já ne, ale Strašák ho zná a říkal, že je to slávista.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
nacelnik (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 16:49 |Sem tak nějak doufal, že skončí u nás. Teď už teda nevim, kde vzít v lize útočníka, kterej by nám pomohl. Ve Spartě bude 3 v pořadí, to tam chodit nemusel....
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:53 |Podle mne je Nešpor docela přeceňovaný hráč, který zcela pasuje do důrazné a houževnaté hry Klokanů. Ani v Bolce díru do světa neudělal, a přes Lafatu si moc nekopne. Snad v předpokládaných pohárech je ve hře na brejky o něco užitečnější, uvidíme.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 17:49 |Protože nic jinýho neuměj,než vybírat cizí hnízda.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
utrzeny_ze_retezu před 10 lety 18.06.2014 08:33 |Nešpor je SPARŤAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
lassiter před 10 lety 16.06.2014 16:51 |Jsem rád. Zdá se, že by mohla přijít fáze očekávání.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 16.06.2014 16:55 |:-) Myslíš, že jsou páni direktóři znalí "frustrační kompozice"?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Artur (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 17:06 |Mikula dovnitř Dostál ven. Letos jsem sledoval bezkrka v pár zápasech z hlavní a nikdy více... :o)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 17:52 |Dostála při nejlepší vůli nemůžu akceptovat ve Slavii.Je to extremní případ,kam až je možný dojít se špatnou volbou hráčů.Protože je to slávista ,tak mu přeju,by se někde solidně chytil.Moh si ho vzít třeba Dan do Sokolova.Ale na Slavii těžko někdy může dorůst.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 16.06.2014 18:39 |Pripomenu ti tva slova za rok. Pockej jak Martin Dostal pod Berankem rozkvetne -:)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
sasky před 10 lety 16.06.2014 19:34 |Barro, zrovna u Dostála bych si tím jistý nebyl. Je to poctivý dříč, který toho ale do vínku od fotbalového Boha mnoho nedostal. Věřím Beránkovi, že by mohl probudit zejména dvojici Nitrianský, Zmrhal a čistě teoreticky i Čonku, jestli dostane šanci. To jsou kluci, kteří to v noze mají, ale momentálně jim hapruje hlava.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
urs (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 19:37 |aneb, zlepšovat se jde v každém věku? :)
s tím bych i souhlasil a hlavně bych se snažil využít tu jedinou nadstandartní Dostálovu vlastnost, kdy umí házet aut opravdu daleko :) nemusíme ani kopat roh a budeme nebezpeční
eMDé olé!! (a mirek to z něj už dostane!!)
:))
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 19:48 |Já bych to klukovi přál,budu rád,jestli jsem se v něm mýlil.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
JohnyPine (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 08:47 |Bezkrk, to sedí :). Konečně si toho všimnul taky někdo jinej :).
Jinak, mám dojem, že Dostál a Zmrhal jsou typy hráčů, na kterých se extrémně projevuje tlak v jejich výkonu. Jakmile se týmu nedaří, nebo je na ně tlak, tak hrajou tužku. Znám to z vlastní zkušenosti. Když se na mě přišla podívat přítelkyně, tak jsem nedal přihrávku na 3 metry, a to hraju 3. třídu :).
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Philliip před 10 lety 16.06.2014 17:50 |I já se rád přidám. Za Miroslava Beránka jsem rád, Slavii určitě může pomoci. Zajímalo by mě, proč dostal nakonec přednost před Pavlem Hapalem, že by opravdu předzvěst příchodu nových investorů? Nebo to v tom roli nehrálo? Uvidíme. Doufám, že se podaří získat hráče, kteří mu zapadnou do jeho taktických plánů a že dokáže získat víc ze současného kádru, který určitě má na víc. Každpopádně je dobře, že už máme trenéra a může od začátku přípravy pracovat s mužstvem.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 17:52 |Pravda, kdyby mel nekdo nejaky info o podrobnostech pri rozhodovani, bylo by to zajimave..:)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
honzah (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 19:15 |Třeba ho přivedli coby lákadlo pro nové investory. Za Řebíčka tady všechny kauzality běhají přesně naopak, než bychom čekali :-/
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
sasky před 10 lety 16.06.2014 19:38 |Zapomněli jste, že Řebíček se vidí v bývalých repre trenérech (Tataráček, Plukovník), ale na rozdíl od předchozích dvou je tento velmi vítán, ačkoliv trénoval Kazachy :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
edenian před 10 lety 16.06.2014 17:55 |Ted jsem na to padnul, jsem na louce a rvu tady UAAAAAA!!!!!!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
DavidM před 10 lety 16.06.2014 18:39 |Filipek pise na twiteru ze asistenty budou dostalek a gedeon...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Eluin (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 18:43 |Zajímavá volba. Pokud bude nejhůř, tak za nás mohou i hrát:).
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
nacelnik (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 18:50 |Zajímavé, ale nikde sem nečetl, že by Dostálek skončil v Brně nebo Gedeon přestal hrát v Dukle. Nicméně by to asi nebyla dokupy špatná kombinace.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 18:50 |Gedeon jako asistent by byl super... Dostálek, Gedeon asistenti a Piták kapitán... Už chybí jen Skácel a Vachoušek :D
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
jiri před 10 lety 16.06.2014 18:56 |no nevím, ale Dostálek mi moc reálný nepřijde - vždyť mu Kotal dal funkci v Brně, je trenérem Juniorky (ale jeho příchod bych uvítal) no a Gedeon? Přijatelná volba, na tréninku by je mohl kopat do zadku))
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 18:58 |Nevím sice, na tom bylo pravdy, ale myslím, že po zápase na Dukle tu někdo psal, že právě Gedeon měl nějaké dost nevhodné připomínky ke Slavii. Ale abych řekl pravdu, podle mne je ten jejich nástup na lavičku fórek.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Alanor (admin) před 10 lety 16.06.2014 19:05 |Je to tak, Gedeon řeči měl. Filípek píše furt nějaké nesmysly, tak kdo ví.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:07 |To mi tenkrát přišlo, jakoby slávisté dělali z komára velblouda. Kdybychom měli komentovat každého, kdo řekl (i horší věci) o Slavii...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slaviator před 10 lety 16.06.2014 19:10 |Jenže Gedeon není "jen tak každý", protože tu hrál několik sezon a ke konci byl kapitánem...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:18 |Já bych to prostě neřešil. Zase tolik neřekl. To bych mohl rovnou otevřeným dopisem zkritizovat i Šmicera, že odsoudil protesty 2011 atd.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 19:26 |Já říkám pořád, že nejsi normální. Šmicer odsoudil protesty, ale nikoho neurážel, tady, pokud si pamatuju, mělo jít o urážky směrem ke Slavii. A že zrovna ty nechceš "dělat z komára velblouda" je velmi velmi úsměvné.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:30 |To že řekne, co si fanoušci dovolují kritizovat hru svého týmu je fakt urážka. Ano, je to nemístné a celkem konzervativní gesto, ale jako urážku to neberu. Stejně tak mi nevadí, že Šmicer přirovnával květnové protesty se situací v Anglii. Je to úplně totožná poznámka.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 16.06.2014 19:32 |tam ale nešlo o Radu, ale podzimní zápas s Duklou z této sezony...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 16.06.2014 19:31 |Šmíca, ale neodsoudil protesty...odsoudil to co se dělo potom a měl pravdu...Gedeon s Dostálkem jsou vtip jednoho "taky experta", jehož příspěvky se dají srovnat s tebou !!!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:36 |Odsoudil protesty, kde připomněl situaci v Anglii, kde se podle něj fanoušci neodhodlají ani k urážlivým transparentům, což se mě osobně dotklo, protože srovnávat protesty za existenci klubu a vulgární transparenty proti nějakému hráči či trenérovi je naprosto mimo mísu. Ale mávl jsem nad tím rukou. Každý má právo na svůj názor.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 16.06.2014 19:39 |"Jinak to ani skončit nemohlo, lidé ve vedení Slavie prokázali naprostou nekompetentnost a každému slávistovi je teď smutno," řekl ČTK k incidentům v Edenu Šmicer. "Schvalovat zoufalé kroky sice nelze, ale je třeba vidět, že zoufalí lidé dělají zoufalé činy. A fanoušci jsou teď opravdu zoufalí," dodal současný manažer reprezentace s tím, že stále věří, že i tohle Slavia přežije.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:42 |Prohlášení o kterém mluvím je z jeho knihy, kterou vydal později, než bezprostřední prohlášení do médií.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 19:43 |Respektive ne z jeho knihy, ale z knihy několika osobností českého fotbalu (Šmicer, Komňacký) o sezóně 2010-2011.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 20:03 |Tak jsem to našel, autorem je Socrates a mě to i zpětně vadí.
Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo (Hodnocení: 1)
Od: Sokrates55 - Sobota, 10.08. 2013 - 15:09:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Dobré odpoledne přeji.
Po faulu na Kisela a možná ostřejší reakci Ivoše na tento zákrok ho Gedeon poslal: " do hajzlu i se všema zasranejma slávistama co tu furt brečí" a Kiselovi vynadal za simulování.........
Pokud bych to mohl hodnotit sám za sebe, ano, fotbal je hra pro chlapy a občas tam padne i silné slovo,ale tohle už nebylo silné slovo i třeba z frustrace v zápase, tohle bylo záměrně řečeno s cílem urazit a vyprovokovat, to si mohl zrovna Gedeon jako bývalý slávista odpustit. Je dobře, že ho sám Luboš Kozel okřikl.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 16.06.2014 20:12 |Tak to se omlouvám, asi jsme každý mysleli něco jiného: http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6967-pane-gedeone-vzbudte-se-
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Edwardtheiron před 10 lety 16.06.2014 20:17 |Tak na tohle jsem zase zapomněl já, ovšem i tohle by asi dostal sežrat. Každopádně si pořád myslím, že jde o joke.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
honzah (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 19:12 |Vzpomínám, jak jsem se tu během nepovedeného podzimu 2003 Beránka zastával a bylo mi namítáno, že si nechává z kabiny donášet od Dostálka s Gedeonem :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 19:20 |Nojo! :) Od toho je asi ten vtip, asi ma Filipek stejne dobrou pamet jako ty..:).
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
slavoj71 (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 07:17 |No tak sláva, konečně si na to někdo vzpomněl - jedna ironická poznámka bulvárního pisálka na twitteru a jaké pěkné vlákno se nám z toho urodilo, že... :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Nosorozec před 10 lety 16.06.2014 18:51 |Tahle zpráva mě potěšila. Beránek je velký Slavista, v sezoně 2002-2003 jsme pod ním hráli atraktivní útočnej fotbal a dokáže do týmu dobře zabudovat mladý hráče. Tak ať se mu ve Slavii opět daří!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Markus před 10 lety 16.06.2014 18:56 |Jsem velmi překvapen a to samozřejmě příjemně, snad Beránek ví co dělá, že do toho šel. Z pohledu fanouška super volba. V tomto případě mám zároveň velkou prosbu, buďme mu oporou a nepochybujme o jeho krocích, na to teď není prostor. Jestli má někdo říkat co dělat, Beránek je takový člověk a my bychom ho měli plně podporovat. Alespoň já to dělat hodlám. Hodně štěstí! :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Pepino44 před 10 lety 16.06.2014 19:52 |Tak já jsem také velmi rád,že Míra Beránek se vrátil k nám. Mám z toho velmi dobrý pocit,protože jsou podle mého dvě možnosti a obě dvě jsou celkem dobré
a) buď se ledy hnuly a Beránek dostal příslib posil -nebo
b) vidí velký potenciál v naší juniorce,na které jsem jej několikrát zahlédl.
Takže věřme,že se to obrací, a už bude lépe. Myslím,že bychom si to zasloužili.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 19:59 |Přece se to nadání kluků z juniorky neztratí jenom tím,že přijdou mezi úplně dospělé.Možná že právě to ,co jim chybí je důvěra trenérů.Máme těch nadějných mlaďochů na dvě mužstva a třeba na mistrovství světa hraje taky pár kluků jejich věku.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mats před 10 lety 16.06.2014 21:09 |Za sebe musím říct, že jsem příjemně překvapen. A přesně tyhle dvě možné pohnutky podpisu Míry Beránka u nás se mi taky honily hlavou... Tak snad se začneme trochu posouvat žádoucím směrem...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 16.06.2014 19:56 |To už jsem napsal výše a znovu to říkám teď.Míra je slušný kompetentní člověk,musíme mu pomáhat,jak to jen půjde.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
JohnyPine (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 09:00 |Ja osobně budu spokojenej, když se bude hrát atraktivní fotbal a nikdo z hráčů to nevypustí. Nemusí se pokaždý vyhrát. Něco, jako repre pod Vrbou.
Taky si myslim, že bysme si měli dopředu říct, že pokud se skončí třeba do 10. místa a nebude se bojovat o setrvání v lize, tak i to může být úspěch, pokud bude mít koncepce týmu vzestupnou tendenci.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Dobi před 10 lety 16.06.2014 20:30 |Budu stručný: Přichází, vlastně se vrací ČLOVĚK TRENÉR! Míro, hodně štěstí, naše srdce máš!!!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
hiker42 před 10 lety 16.06.2014 22:34 |Dnes mám opravdu velkou radost. Tak ať se daří, pane Beránku.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
violence před 10 lety 16.06.2014 20:31 |Já jsem s Mirdou spokojen.. pod ním se mi fotbal líbil snad nejvíce :-)
ikdyž je pravda, že v tu dobu tu byl jiný mančaft.. uvidíme, co provede s těmito hráči :-))
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
petrjir před 10 lety 16.06.2014 21:03 |Tak a teď posily. Samozřejmě bude potřeba obrana a útok hlavně. Rád bych tu viděl Latku, Frydrycha, Jugase, levý bek?, Bakoš, další útočník.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
petrjir před 10 lety 16.06.2014 21:11 |Druhej útočník Ondrášek
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
nacelnik (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 21:30 |Hezká představa, ale v tom low cost režimu to moc reálně na podobné posílení nevidim.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
galapetr před 10 lety 16.06.2014 21:48 |Zádné velké posílení bych nečekal.To hlavní není pořád dořešené a minimálně začátek sezony bude opravdu v nouzovém režimu.Nějaká kostra týmu zůstane a ta se doplní hráči z juniorky či snad i z dorostu a k tomu přijdou dva tři fotbalisti spíše někde odložení.Kéž by vyšel ten Latka a zbytek?Čekám Grajciara a dnes byl v edenu udajně viděn Fillo.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Thorklaer (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 21:49 |Asi naší situaci TOP volba. Až jsem tím překvapen, palec nahoru:) Na správná rozhodnutí už skoro ve Slavii nejsem zvyklý:)
A také si myslím, že by Beránek mohl být "trenér sjednotitel", protože na Petroušek, Koubka i Pastoora tu byla dost velká diverzifikace názorů a troufnu si tvrdit, že na Beránka by mohl být jednotný, pozitivní názor. A za to jsem rád.
Ještě aby také dostal nějaké posily a kikli se hlavní tvůrci minulé sezóny..
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Fallen (přítel SN) před 10 lety 16.06.2014 22:05 |Hlavně chlapci nečekejte, že se teď budou dít zázraky. Je potřeba trenéra řádně podporovat, i když budeme hrát zase o spodní příčy v tabulce. Osobně čekám nějaký progres nejdříve na jaře.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
bongor před 10 lety 17.06.2014 04:19 |Zázraky nečekám.Čekám maximální bojovnost všech,kdo nebude chtít makat naplno,nemilosrdně s ním skončit.Čekám dost mlaďochů,horší než letos na jaře to s nimi být nemůže.Vždyť celá naše kaprliga má podle mě podřadnou úrověň,stačí se podívat do Brazilie,jsme tak na úrovni Iránu a to ještě s přimhouřením všech očí.
Každej z ní se dá porazit,zcela bez výjímky.Když si vzpomenu jak jsme hráli právě za Míry,to byla radost se dívat.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Fallen (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 05:19 |Ten včerejší zápas byl naprosto otřesný, zábava jak utkání Příbram - Budějovice
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Markus před 10 lety 17.06.2014 06:31 |Bude hodně zajímavé sledovat, kteří hráči nakonec získají jeho důvěru. Díky svým bohatým zkušenostem s mladými hráči bychom konečně měli vytipovat hráče, na kterých to chceme stavět a některým jiným hráčům nebránit v rozletu jinam, pokud se nám z jakéhokoliv důvodu do systému nehodí. Systémem nemyslím je sestavu, je třeba dát dohromady celý sportovní úsek procesně, revidovat tréninky a spoustu dalších věcí. Je to buzzword, ale slovo udržitelný rozvoj sedí na to co je potřeba nastartovat perfektně.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Fallen (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 06:45 |Tak ono se přeci říkalo, že se bude od Áčka dolů hrát stejným způsobem, akorát s těmi hráči, co jsou v A týmu, to zatím nešlo :D
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 07:09 |Dobré ráno přeji Vám všem.
Především, chci Ti Mirku ještě jednou poděkovat i tady a veřejně. Přesně jak jsi to pojmenoval úplně lidsky a jako správný chlap. Když jsem dostal tu nedělní večerní zprávičku, tak jsem se z toho normálně trochu "picnul" a pořád se mi líbí to zhodnocení, že prostě chlap musí mít "koule".
Jsem přesvědčený, že jsi v této naší dost špatné situace tím, kdo už má spoustu věcí promyšlenou a hlavně se podíváš na zoubky těm našim fotbalistům. No čeká Tě práce jak na kostele, ale jak Tě znám, budeš to brát zrovna tak poctivě, jako když jsi to brousil po lajně a pílil jsi nahoru a dolů jako jeden v té době nejlepších pravých beků. Tak snad Tě pan Bruckner do té hlavy něco dostal a jak znám tady všechny kluky i holky z disputací tady na SN, budeme stát za Tebou, protože Ti věříme..........
Vrať nám víru i hrdost na slávistickou hvězdu.
To že přicházíš, je doufám znamením, že se do Slávie vrátí ten správný a bojovný duch všech našich slávistických hrdinů a ikon. Pokud Tvůj příchod, jako trenéra, je prvním krokem AŘ, kdy si konečně nechal poradit, tak by měl AŘ udělat i ten druhý krok. A určitě neprohloupí. Já vím, že se říká, že každý dobrý skutek bývá potrestán, snad se pan Murphy tentokrát slituje.
"A lidé budovali příliš mnoho zdí a příliš málo mostů a tak pomoci se jim mohlo dostat jen velmi málo"
Arthur Schopenhauer - mravní postulát vědomí
1842 - Frankfurt n. M
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Rottax (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 07:40 |Dobré ráno i Vám Socrate :).
V neděli jsem celý večer hledal na netu novou zprávu ohledně trenéra Slavie! Říkal jsem si, že už to přece někdo musí vědět, kdo nás bude trénovat a napíše to sem. A nic!! Vám určitě nešlo připojení,že? :))) Samozřejmě chápu,že jste to sem nenapsal a zároveň chápu i to, jak to muselo být těžké - nepodělit se o tu skvělou zprávu s ostatními fandy Slavie! :)
Byl jsem smířený s tím,že to bude Hapal. Nic proti němu nemám,ale tušil jsem,že to není ten pravý, který by měl pokusit zvednout Slavii. To, že je to nakonec Beránek je tak skvělá zpráva, že se mi tomu ani nechce věřit!! A zároveň je to pro mě nová naděje,že se ve Slavii vše v dobré obrátí! Nebude to hned,ale věřím tomu,že kdo jiný by tomu měl pomoct, než velký slávista a odborník!! Moc Vám fandím pane Beránku!! :)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Betynka58 před 10 lety 17.06.2014 12:12 |Odpusť, Sokrate, mně, hnidopichovi, v této tak pro všechny slávisty nadějné a (snad) radostné chvíli, že Tě opravuji ve věci tak nepodstatné, ale pokud si dobře pamatuji, tak Beránek hrál ve Slavii levého beka, napravo hrál Šimůnek a fungovalo to velice dobře. Co bychom dnes za tuhle dvojici krajních beků dali!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Sokrates55 (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 13:43 |Dobrý den přeji pro Betynka58.
Jé, teď jste mne normálně dostal a úplně v pohodě :-). Když jsem stál na hřisti za naší brankou, byl Míra po mé pravé ruce? Kdybych si stoupnul proti němu jako protihráč, hrál by na mé levé ruce? Tak teď sám nevím......... :-).
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 08:10 |Slavia jedná o příchodu obránců Deliho Simona (Sparta) a Jakuba Jugase (Zlín) a záložníka Martina Filla (Brentford). (Konečný na Twitteru)
Celkem by mě zajímalo, kdo tyhle hráče vytipoval (Beránek x Kisel) a kdo je zaplatí (Řebíček x investor).
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 08:32 |Zda se mi logicke, ze urcite nikdo neprijde s kym by Beranek nesouhlasil, a ze bude platit AR, vzhledem k tomu ze prozatim zadna dohoda s kupcem/investorem neni uzavrena. Pan Konecny je jinak fajn zdroj.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 08:39 |Jugas by měl jít podle své agentury do Brna...Filla bych nebral, dřív velký talent, kvalitní fotbalista, sice tam byly problémy s životosprávou, ale to už je nějaký čas a mezitím se stal otcem, ale když se neprosadí ve 3. anglické lize, tak tady asi opora taky už nebude...ten Deli zatím nemá start v první lize...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 08:43 |Tomáš Wágner nakonec prý do Mladé Boleslavi, koukám že si KJ už přivedl nějakého Francouze...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:11 |Dle mého od Bolky dobrý krok, i to, že se zbavila Chramosty. Na toho frantíka jsem taky zvědavý, Jarolím na tyhle kluky má dobrý oko. My se zase můžeme opřít o Damiena, no...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Fallen (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 08:35 |Hašek Delimu dává o poznání větší šanci: "Simon Deli je velice inteligentní hráč, učí se anglicky i česky, integroval se. Věřím, že se prosadí a obrovsky mu v tom fandím. Je však třeba si uvědomit, že od srpnového zranění neodehrál ani jeden zápas, a teď rovnou nastupuje do přípravy s áčkem. V tom má oproti ostatním hendikep. Pevně věřím, že i kdyby se tam teď neudržel a odehrál celé jaro s námi, tak v létě už bude pro A-tým plnohodnotně připravený,"
Zajímavé
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:20 |Deliho chválil Poborák, protože hostoval naposled u něj v Budějicích. Tohle by mohl být zajímavý kauf. I ten Jugas by snad šel, nějak jsem jej nesledoval, ale v Příbrami hrál docela stabilně, reprezentant a kmenový hráč Zlína, takže předpokládám za rozumné peníze. S tím Fillem moc nevím, cítím tam vysoký plat, bůhví jaký přístup a za rok problémové vyvázání smlouvy podobné případu "Fenin". V případech Deli a Jugas to vidím jako rozumné, promyšlené nakupování. Teď jen nějakou jednu dvě trefy do útoku a s doplněním hráčů juniorky bych to do podzimu nechal. A na Beránkovi volnou ruku, s kým chce spolupracovat, s kým ne. I na přípravných zápasech před sezonou jsem jej často vídával, takže on už nyní o kádru představu má.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 09:24 |Mě se líbí všechny navrhované posily až právě na toho Filla. Tam cítím, že je to opět pobídka od agentů, kteří mají ve Slavii velké slovo.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:32 |Tak za Jugase by asi nějaké peníze šly, ale zase bychom tam mohli na rok zaparkovat nějaké juniory, nevím, kde Zlín bota pálí, ale se svými ambicemi hráli vlastně taky spodek a budou se chtít zvednout. Šimečka, Zámečníka nebo Kolaříka bych jim tam klidně poslal.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 09:28 |v případě Deliho by to mohl být přestup, ve spartě by to byl až 5-6 stoper. U toho Jugase si nejsem moc jistý, podle mě by byl docela drahý, reprezentant, mladý, dost startů v lize... možná to hostování. Navíc máme na stejné pozici stejně starého Mikulu, který nastupuje do přípravy.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:36 |Jj, ve Spartě mají přestoperováno (Kováč, Brabec, Švejdík, Holek), takže tam si asi nekopne vůbec, uvidíme, co chlapci ušatí vyjednají...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 11:03 |myslím si, že to rudým bude dělat neplechu v týmu + Breznaník, Nešpor...stejně tak si myslím, že KJ to přehání s brankáři...teď tam má 4(Šeda se vrátil z Holandska, Diviš, talentovaný Hankič a Miller
) a na cestě je Hruška...liga by mohla být vyrovnanější i na předních příčkách...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
afro před 10 lety 17.06.2014 09:25 |První dva jsou pro mě velká neznámá. Jsem koukal, že Deli byl na hostování v Č. Budějovicích. Fillo v Brentfordu ve třetí anglický lize odehrál 9 zápasů z toho 3x jako střídající hráč. Dal 1 gól a měl jednu asistenci. Myslím, že jeho angažování by nebyla správná volba. Tým by asi nepozvedl a vzhledem k věku se nedá očekávat ani nějaký progres.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:39 |Ani mně se Fillo moc nepozdává, ale snad do toho mluví už Beránek, takže pokud jej chce, tak nechť.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
birkin před 10 lety 17.06.2014 08:34 |Nevite, v kolik ma byt dnes na Slavii TK ohledne nastupu noveho trenera?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
jane (admin) před 10 lety 17.06.2014 09:21 |V 10.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
birkin před 10 lety 17.06.2014 09:50 |diky...bude za ucasti vyslance ze SN?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
quelhar (admin) před 10 lety 17.06.2014 11:28 |Byl tam Alanor, info bude snad za chvili...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Viking před 10 lety 17.06.2014 09:24 |Dostálek měl dělat asistenta Kotasovi do Zbrojovky, takže jemu dávám méně šancí než Gedeonovi. Navíc má v Brně rodinu. Ale třeba ho Beránek zlomil.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 09:37 |A Gedeon je snad stále hráčem Dukly, nebo už skončila smlouva? Mně se nezdá, že by tak hned pověsil kopačky na hřebík. Ale tak Míra má mou důvěru, ať si to postaví, jak uzná za vhodné.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 09:55 |Dostálek ani Gedeon tady nejspíš vážně asistenty dělat nebudou...byl to vtip jednoho chytráka...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Gino před 10 lety 17.06.2014 10:20 |Odchází Ritchie... že by to znamenalo i odchod Korneeva?...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Gino před 10 lety 17.06.2014 10:21 |Kisel: "Igor Korneev ve Slávii nepůsobí, nemá se Slávií žádnou smlouvu a není zde na žádné pozici".
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smely (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 10:38 |a vzhledem k tomu ze jde zpatky Smejkal do MB, tak predpokladam, ze Martin je domluveny. Mimochodem, tesim se na spolupraci Kores - Budjemaa....
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
petrjir před 10 lety 17.06.2014 10:40 |Aby tady ale Damien působil. Toho se trochu obávám.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 10:43 |Kisel se nechal slyset, ze Damien, Pitak a Necid prisli diky Rebickovi.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Heretic (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:59 |Tak to je docela zajímavá zpráva. Možná by měl Řebíček zapracovat na svém PR, aby si lidé o něm nemysleli jen to černé. Bíle se zatím nikdo oficiálně nedozví..
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mart01 před 10 lety 17.06.2014 10:23 |Tak já žádný průvan v kádru nečekal, on ani udělat nejde s režimem "no cost". Nicméně věřím, že když přijdou 3 kvalitní hráči do základu, že s tím týmem Beránek dokáže o mnoho více, než jeho předchůdci.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
petrjir před 10 lety 17.06.2014 10:46 |Ten průvan není vůbec žádný. Skončili předem avizovaní hráči. Trochu mě zaráží, že neskončil Dostál s Nevesem. Oba na to nemají. Ani jeden pro mě není rozhodně moderní bek.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 10:58 |vzhledem k tomu, že zatím nikdo nepřišel, tak Dostála podepsat museli, nikde není psáno, že v případě příchodu posil do obrany ten Neves neodejte, on na lavičce asi nebude chtít být. A Dostál moc nestojí, takže třeba může odejít v zimě, kdy může být další posilování.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:14 |Dostál jako alternativa na beka dobrý, sice ne super, ale dobrý. U Nevese nevím, ale vzhledem k tomu, že Čonka i Ritchie půjdou pryč, tak Kiselovi nic jiného nezbývá. Snad se tak alespoň otevře jakás takás šance pro Tusjaka. Nebo že by Bejbl? :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 10:50 |Kisel navíc v rozhovoru říkal, že někteří hráči budou v přípravě na "podmínku". Takže je možné, že ještě dva - tři odchody můžou nastat, bude to ale souviset i s tím, koho se podaří získat. Totálně rozprášit kádr nejde a byla by to i hloupost.
Pokud tomu však rozumím, tak Škutka se vrací do týmu, nebo zůstává na hostování v Baníku?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
mart01 před 10 lety 17.06.2014 11:03 |Škutka se vrací, ale je po zranění.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:21 |A dá se s ním počítat do přípravy, nebo je to něco dlouhodobého. Vím sice, že to není žádný superstriker, ale jako druhý útočník za nějakým Bakošem, nebo někým efektivnějším, by snad nějaké 3-4 goly za sezonu dát mohl.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kara (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:30 |Jsem to z tý tiskovky pochopila tak, že se dává do pořádku po operaci, takže bude asi záležet na tom, jak rychle to půjde.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 10:46 |Miroslav Beranek ma smlouvu na tri roky. Moc bych si pral aby mel moznost behem tech 3 let vybudovat postupne nove muzstvo, a aby nasledne smoulu prodlouzil.
Jinak je jak se zda doba experimentu s Ritchiem Keeganem, Alexem Pastoorem a Igorem Korneevem u konce. Jsem rad.
Tesim se na pristi sezonu, a jestli s poctivym fotbalem budeme ve stredu tabulky, budu moc spokojeny. Dejme trenerovi sanci postavit napred pevne zaklady muzstva, nadstavba prijde automaticky.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
petrjir před 10 lety 17.06.2014 10:50 |A Van do Doop zůstává? Nedávno subHuman uvedl, že tu stále působí, tak zda on má něco společnýho s Kornějevem či nikoli?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 11:04 |Netusim, Petrjire. Van Dop na me pusobi velmi dobre, vsude jsem na jeho dekady dlouhou profesionalni karieru nasel jen chvalu, coz take subHuman potvrzuje.
Je tu jako poradce AR, vzhledem k tomu, zered 2 tydny jeste organizoval akci u hospodarske komory, tak predpokladam ze je stale spojeny se Slavii. Nevim prece v cem spocivala jeho prace, predpokladam ze udelat vnitrni audit klubu a navrhnul AR opatreni. Vzhledem k tomu, ze jsem pochopil ze AR je stale v jednani, tak predpokladam ze JW van Dop jeste zustane jako poradce.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
RaDDa521 před 10 lety 17.06.2014 11:11 |Jelikož van Dop tady s Kornějevem zastupovali možného investora, tak předpokládám, že když tady není už Kornějev, není tady ani van Dop.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 11:23 |Že tady Kornějev nepracuje a není se Slavií v žádném vztahu neznamená, že se to po vstupu ruského investora nemůže změnit.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
subHuman před 10 lety 17.06.2014 11:50 |Ano.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smileboy před 10 lety 17.06.2014 10:58 |Mě by teda jenom zajímalo, kolik teď Ritchiemu budeme muset nasypat peněz, když dostal smlouvu na 4 roky, nemýlím-li se
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 11:03 |nemusíme mu jí přeci vypovědět, když dáme nízkou cenu tak ho třeba někdo koupí, počítám, že moc nestál, sice se prodělá, ale né jako kdyby dostal výpověď. A jen zainteresované osoby vědí, jako smlouvu měl a třeba s kým.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 11:06 |Kdo vi jestli nebyl nakonec prvnich 6 mesicu take na zkousce, jako Mensah.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 11:08 |nedivil bych se kdyby byl vlastněn Kornějevem a ten ho do Slavie "půjčil" ta s ním uzavřela smlouvu, platila ho, ale její hráč to nebyl.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:09 |Přesně tak, mohl být vlastněn a placen někým jiným.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smileboy před 10 lety 17.06.2014 11:14 |To by byla snad jediná dobrá varianta... Osobně si taky myslim, že na hráče z Kaizer Chiefs bysme neměli, byť tam asi nebyl uplně oporou. No, je třeba hledět ke světlejším zítřkům...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:07 |Souhlasím a mám pocit lehkého optimismu. Nečekám zázraky, ideálně v první sezoně hra se zapracováváním juniorů a v horní části dolní poloviny tabulky (tedy 8.-10. místo), v druhé sezoně spodní část horní poloviny a v třetí sezoně atak na pohárová umístění. To vše za situace finanční uměřenosti a zapracováváním toho nejlepšího z mládeže (Kodr, Jantko, Salašovič, Fotr atd.). A rozumné nákupy k tomu.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 11:13 |hrozně pomůže když bude pohoda, ty kluci ihned budou hrát lépe, kdyby přišel lídr stoper Latka,pak třeba ten Bakoš i ten Deli, nezapomínejme na návrat Koreše tak ten kádr zase tak strašidelný nebude.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smileboy před 10 lety 17.06.2014 11:17 |Podle jmen nebyl kádr strašidelnej ani letos a dopadlo to (téměř) tragicky. Jediný, na co se v příští sezoně těšim, je jistá míra entuziasmu, kterej bude z kluků určitě sršet. Otázkou je, jestli to na záchranu bude stačit.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:28 |Jeden příklad, co vše se může dít s kvalitním kádrem je třeba situace Francouzů na minulém MS v Jižní Africe. Tým nadupaný hvězdami se totálně rozklížil dílem hraničních osobností (Anelka, Nasri) a dílem egem trenéra. Prostě asi nevíme, jaké vlivy z klubu, procesy v kabině na hráče působily, jak se projevovala dvoukolejnost sportnovního úseku. Pokud se hráči naopak získají pro nějakou ambici a stmelí za nějakými cíly kolektiv, i z bezejmených hráčů lze vytřískat dost a dost.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smileboy před 10 lety 17.06.2014 11:40 |Souhlas. Ale je třeba se na to podívat z druhé strany - jestli kluci v současnosti mají na to aby, aby hráli pravidelně ligu (tím nemyslím jen Bejbla jr.). Přecejen přechod z mládežnických výběrů do A týmu je hodně velký skok, v téhle chvíli tady jednoznačně schází přítomnost B týmu, kde by se kluci nejdříve adaptovali na dospělý fotbal. Dospívající fotbalista musí růst postupně a po krůčkách, takhle velký skok přecejen řada z nich nemusí unést.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:58 |To máš naprostou pravdu, hodit kluky z juniorky do vody první ligy není úplně nejlepší. Hrubý náhodou vyšel, Zmrhal nakonec úplně takový propadák taky nebyl. Ale třeba Hurku to docela zazdilo, a i Tusjak měl docela problémy se adaptovat. Tomu snad ideálně sedlo to hostování v Táborsku, vůbec nechápu, jak odtud mohl přijít tak zmasakrovaný, jak se tady psalo. Určitě není možné pustit do základu hned 3-4 hráče juniorky, ale postupně dávat šanci Proškovi, (ten není zcela sice junior, ale moc toho za ačko neodkopal), Bazalovi, Salašovičovi nebo Součkovi bych prostě dával. Nejdříve po minutách, pak v pohárech a čas od času na poločas. Ale co tu kecám, Beránek je si těhle možností a rizik dobře vědom.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
smileboy před 10 lety 17.06.2014 12:09 |V tom mám od Beránka velké očekávání. Umí pracovat s mladými kluky. Zrovna Proška bych strašně rád viděl na hřišti častěji, byla velká škoda, že Pastoor dával přednost téměř výhradně Vošahlíkovi, přitom Prošek má určitě větší perspektivu a v určitých chvílích mi přijde fotbalovější. Hrubý bez diskuze, z toho by se měl pod Beránkem stát tahoun týmu. Ostatní kluky k nim zapracovávat, problém ale může být, že ti kluci budou potřebovat hodně hrát, jsou ve věku, kdy potřebujou každý týden aspoň poločasovou herní praxi. Jasně, lze je poslat na hostování, ale je to řešení? Přecejen nejsou tolik vidět a jak se říká - sejde z očí, sejde z mysli....
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 12:27 |Tak v minulém období byl docela problém dávat hráče na hostování, ale prostě musí to být cesta. Všechny juniory mít v týmu nejde a někteří, kteří prostě už dovednostně umí hodně, ale potřebují tu herní praxi, prostě hrát v tomhle věku musí. A zároveň se bohužel musíme smířit i s tím, že z každého ročníku juniorky se nakonec uplatní v áčku max 3 - 4 hráči, zbytek se prostě rozuteče po druhých třetích ligách, nebo se v juniorce "předrží". Ale nemělo by se stávat, že bychom se zbavovali hráčů, kteří poté hrají prim v týmech první ligy, nedej bože u letenských. A nejde zapomínat na skauting, pozice, které výhledově nemáme v juniorce, bychom měli efektivně skautovat např. z balkánu. Jak říkal Plíšek, hráčů jako Harba, Ščuk tam běhá pořád docela hodně.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:19 |Souhlasím, vyloženě bolavá je aktuálně obrana a absentující útok, pokud by se podařil Latka, Deli a ten Jugas, pak minimálně jeden hráč do útoku, tak i s křídly Juharem, Nitrem, Proškem a Vošáhlem může být ten docela konkurenceschopný. A střed máme docela slušný dle mého, Gecov, Hrubý, Boudjemaa, Piták, Koreš a i Jarda Zmrhal mají na víc, než co ukazovali. Třeba to nebude hned, ale pokud najde trenér s týmem společnou řeč a nějakou tvář, hůl bych nad nimi nelámal.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:21 |Tez bych si pral, aby tu Mira Beranek byl dele nez ty tri roky!
Ze nedopadl vstup rusu, taky nepovazuju za tragedii.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 11:24 |Já bych to považoval za velkou tragédii, protože Slavia pod Alešem Řebíčkem podle mě není životaschopná. Navíc na tiskovce nic takového nezaznělo.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:45 |Ze neprijdou rusove, neznamena, ze slavie zustane Rebickovi. A rusove tu chteli udelat chovnou farmu pro sve hrace, coz by taky nebylo idealni.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 11:47 |Jasně no. Hlavně, aby to Řebíček prodal. Jestli to koupí Petr nebo Pavel mi je celkem jedno.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 12:23 |Moudry komentar. Ze jen diky AR jeste nejaka Slavie existuje ti ocividne nedoslo. Prodal bys komukoliv, jen aby nezustal AR. Ze se muzeme upsat dablovi, je ti jedno.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 12:28 |Barru nebudeme si ho všímat...udělá nám to líp :-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 12:32 |Barro, pardon...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Barra před 10 lety 17.06.2014 12:35 |Vsak Spino urcite rad souhlasi, ze si Barru nebudeme vsimat -:)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 12:09 |můj tajný tip je, že jsou ve hře ještě čeští podnikatelé co by rádi vstoupili, něco naznačoval Vondráček z FV Plasty.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Gino před 10 lety 17.06.2014 11:27 |Tak končí i Eschmann a bohužel i Mensah (nevím proč, ale tomu jsem to tu přál).... nu, čistka začala.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 11:29 |Mensah mi nepřišel špatný v porovnání např. s Bazalem nebo Hurkou...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:32 |Mensah je rychlý, dynamický a míč mu taky úplně nepřekáží. Na hřišti ale působí jak bludný holanďan, čímž nemyslím Pastoora ;-)
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:30 |Tak je možné, že to jsou koně Kornejeva a ten si své koně bere sebou. Ani jeden mi chybět nebude, potenciál tam možná je, ale do ligy ani jeden zatím nepatří. O koho mám obavu je Damien...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 11:31 |O Damienovi rozhodne to, jestli Řebíček prodá Slavii. Tak jsem to z Kiselových slov pochopil.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:35 |Jakože, pokud prodá, tak Damien zůstává? No tak zatím vše vypadá na to, že Řebíček neprodá.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
spino před 10 lety 17.06.2014 11:37 |Beránek říkal, že si ověřoval zákulisní jednání, než do Slavie přišel, takže předpokládám, že určité informace má. Já si nedokážu představit, že by sem přišel udržovat low-cost režim.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
marcocruz (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:42 |Jestli je ta čistka konečná, tak to je neuvěřitelnej výsměch, když končí hráči co většinou na jaře nic nehráli nebo hráči, co skončili už v zimě(Čonka, Bortel). Naopak většina těch nekopů(Škoda, Nitrianský, Zmrhal, Vošahlík) zůstávají? Nechápu
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 11:45 |tak proto jedou už teď do Blšan, kde Beránek pozná tým a uvidí s kým jde pracovat a s kým ne...zase úplně zbytečná hysterie...tím, že končí Čontofalský, Černý, Ritchie a Lička by se nám mohli snížit celkem dost platové náklady...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Kara (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:50 |Já si taky myslím, že dokud nejsou podepsaný posily, tak nemá moc smysl dělat průvan, aby, kdyby náhodou nevyšly, nezůstala kabina poloprázdná. Taky se může stát, že když se tým omladí a trochu se vylepší fyzička, která byla problém u mnohých, tak se může změnit dynamika týmu docela výrazně.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Falk před 10 lety 17.06.2014 11:56 |Úplný souhlas,žádná čistka se nekonala,odešli jen ti co vůbec nehráli .A trener nemůže naučit hrat fotbal nekopy,kde je Verner,Čepelák ,Šimeček ,proč Salašovič jde do přípravy ,když mu to neslo,proč Bejbl ,ani Bazala si neztahli z hostování ,ale teď si muže vzít Šmejkal Zmrhala a spol.,které objevil.Ja nechci byt jenom kritik,ale všechny viníky strašné hry tam nechat,tomu vůbec nerozumím !!
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 11:59 |tak buď jich musíš vyhodit asi 20 za podzim a jaro, protože na to mají stejnou vinu...podle čeho by si je vyhazoval ?
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Falk před 10 lety 17.06.2014 12:14 |To je jednoduché ,podle statistik ,podle přesných či nepřesnych přihrávek,podle náběh abych kilometru,podle fotbalovosti,podle fyzické kondice,podle počtu přihrávek,podle gólu ,a další a další jasné argumenty ,aby ale nikoho nevyhodili nebo se zastávat Mensaha a spol.,tak na fotbal moc nechodiš.Treba takový Verner určitě jeden z nejlepších na hřišti a nejde do přípravy,Kodr,Jankto jasná volba - výborní hrači,ale co ti ostatní?Ja si na rozdíl od jiných myslím ,že v týmu musí hrat 3-4 mladí ,ale podle momentální formy!!Neves,Dostal,Zmrhal a další tam byt proste nemůžou ,ale třeba takový Dostal je pro mě velký sympatak ,bojovník a drič,ale teď to proste nestačí na 1.ligu.Zakladem je si na zacatku nelhat.Fillo nestačí na 3.anglickou ligu a ma to byt posila,já bych si klidně vsadil větší obnos peněz,že soucasna juniorky by porazila A tým .
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 12:24 |vždyt ty juniorky mají kvalitu divize, znám kluka který hrál 1.Btřídu mužskou a v klidu chodil hrát za jednu juniorku, pak na farmu do divize. A bylo to srovnatelné. Ano mladí vpřed, ale s rozumem. Ten kádr máme jaký máme nelze prostě vyhodit dalších 6 lidí a hrát a trénovat jen s mladýma
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Tomski před 10 lety 17.06.2014 12:26 |podle statistik bych ale nemohl vyhodit např. Zmrhala, Juhara nebo Nitrianského...to bych mohl vyhodit možná Dostála nebo Nevese, tedy hráče, kterým na Slávii podle bojovnosti záleží, takže komu by to před přípravou prospělo ? Já nepsal, že má jít Mensah do základní sestavy áčka, psal jsem, že v něm vidím potenciál...viděl jsem ho 3x...
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
Falk před 10 lety 17.06.2014 12:14 |To je jednoduché ,podle statistik ,podle přesných či nepřesnych přihrávek,podle náběh abych kilometru,podle fotbalovosti,podle fyzické kondice,podle počtu přihrávek,podle gólu ,a další a další jasné argumenty ,aby ale nikoho nevyhodili nebo se zastávat Mensaha a spol.,tak na fotbal moc nechodiš.Treba takový Verner určitě jeden z nejlepších na hřišti a nejde do přípravy,Kodr,Jankto jasná volba - výborní hrači,ale co ti ostatní?Ja si na rozdíl od jiných myslím ,že v týmu musí hrat 3-4 mladí ,ale podle momentální formy!!Neves,Dostal,Zmrhal a další tam byt proste nemůžou ,ale třeba takový Dostal je pro mě velký sympatak ,bojovník a drič,ale teď to proste nestačí na 1.ligu.Zakladem je si na zacatku nelhat.Fillo nestačí na 3.anglickou ligu a ma to byt posila,já bych si klidně vsadil větší obnos peněz,že soucasna juniorky by porazila A tým .
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 12:05 |napíšu to takhle ty to netrénuješ a nevedeš ! Neber to osobně, ale co skupina to jiný názor, třeba věří, že ty na ten vrcholový fotbal mají a ti druzí budou vždy talenti co se neprosadí. Jinak Beránek asi neměl možnost do tho zatím mluvit takže počkejme, třeba se někdo odpojí někdo jiný z těch mladých připojí.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
martyni (přítel SN) před 10 lety 17.06.2014 11:49 |Nebudme krvelacni..
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
naplavnik před 10 lety 17.06.2014 11:51 |Úplně rozprášit ten kádr v létě nemůžeš, myslím, že ještě někdo odejde, ale až na základě toho kdo přijde. Pro Nitra a Zmrhala mluví věk a to, že potenciál mají, pokud si vedení myslím, že to z nich dostane dostat, tak nutně odcházet nemusí. Což neznamená, že bych s jejich projevem v minulé sezoně byl spokojen, ale to bych nemohl říct o nikom.
Re: Slavii povede Miroslav Beránek!
AlesJa před 10 lety 17.06.2014 12:02 |zajímalo by mě s kým by chtěl trénovat kdyby vyhodil ty co napsal, nabuďme naivní Mikula žádný supertalent není a mladí jsou třeba šikovní ale dospělý fotbal na prvoligové úrovni je úplně jinde. Takže souhlas, že vše postupně.