Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

10 dní očekávané informace se konečně alespoň částečně objevily na oficiálním webu, který přinesl obsáhlý rozhovor se sportovním ředitelem Slavie Karolem Kiselem, jehož obsah vám zde v krátkosti přinášíme. Úprava: Ve Slavii končí Čontofalský.

V rozhovoru zaznělo, že celá uplynulá sezóna je obrovským zklamáním, které se nesmí opakovat. Karol Kisel pak přiznal, že načasování vyhazovu trenéra Koubka a příchodu Alexe Pastoora bylo chybou. Kisel v rozhovoru vyjádřil i absolutní nespokojenost vedení s přístupem hráčů. Za závěr ročníku byly uděleny vysoké pokuty.

Pozitivně jsou naopak vnímány výsledky mládeže, do letní přípravy áčka by se mělo zapojit 6-7 mladých nadějí sešívaných.

Co se týče personálních změn v A-mužstvu, tak Slavia dělá vše pro příchod Martina Latky, který by měl převzít pozici lídra týmu. Naopak skončí 6-7 hráčů, další nastoupí do přípravy s podmínkou a může se stát, že v návaznosti na situaci ohledně posil také skončí.

Nový trenér se intenzivně shání, jednání probíhají už od minulého týdne. Mělo by jít o trenéra české národnosti, který by měl být představen o víkendu nebo nejpozději v začátku dalšího týdne.

V září by se měl v Edenu uskutečnit přátelský zápas s Hajdukem Split jako omluva fanouškům.

Celý článek čtěte na oficiálním webu.

Dodatek: Prvním potvrzeným hráčem, který končí ve Slavii, je brankář Kamil Čontofalský. Skončila mu smlouva a nebude prodloužena.

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:02 |  
    0 0

    Neodpustím si rýpnutí, proč takový článek nepřišel alespoň o týden dříve, když v něm stejně není nic konkrétního řečeno.

    Vypadá to tedy, že včerejší jednání s investorem krachla a pojede se low-cost režim. Na druhou stranu vnímám pozitivně pročištění kádru. Radši se budu dívat na juniory.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 12:09 |  
      0 0

      No treba proto, ze nema smysl vydavat prohlaseni o tom, co bude, kdyz nevim, jestli hned zitra neprijde nekdo jiny a vsechno to popre..

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:15 |  
        0 0

        Jojo, já jsem si de facto odpověděl sám. :) Takže to byl ztracený týden času, kdy se doufalo, že se třeba změní vlastník.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 12:18 |  
          0 0

          :) ted je otazka, jestli je to dobra zprava nebo spatna zprava.. a jestli se jedna o prodeji jinde nebo ne..

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 12:22 |  
            0 0

            Obecne low-cost rezim v pripade, ze na sportovnim useku budou delat lidi, kteri tomu rozumi a pujde jim o rozvoj slavie, nemusi byt nutne prusvih..

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            honza1947     před 10 lety 10.06.2014 12:25 |  
            0 0

            Zřejmě se jedná i s jiným investorem. Někdo tady nedávno celkem zasvěceně informoval o tom, že to nemusí být za každou cenu ruský investor, ale případně i investor sice podnikající na ruském trhu, ale s vazbami na Nizozemí.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 12:20 |  
          0 0

          Alanore, viděl bych to podobně, vypadá to, že k dohodě s investorem nedošlo, nebo se to zatím nedotáhlo. Dle příchodu posil a odchodu hráčů uvidíme, co se bude dít. Ideální by bylo nějaké vyjádření AŘ, ale to bychom chtěli moc.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 12:22 |  
      0 0

      přesně. Hlavní chyba je, že Kisel dál sedí na své židli, slovo omluva také nezazněla. Tak co tak dlouho analyzovali?

      No, dny následující ukážou, ať nejsem moc kritický

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:25 |  
        0 0

        Dle Kalouše Kisel po sezoně nabídl rezignaci na post sportovního ředitele, Řebíček odmítl.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Betynka58     před 10 lety 10.06.2014 12:31 |  
      0 0

      Je možné, že krachlo jednání s Rusy. Podle toho, co tu před pár dny naznačoval piero, je však možné, že dále probíhají jednání s nějakým českým investorem. Což jsem tak nějak mezi řádky vypozoroval i ze slov Kisela, když říkal, že ti, kteří budou v podmínce, mohou odejít taky v případě více příchodů. Mimochodem je zajímavé, že vůbec nepadla otázka ohledně možného prodeje. I z toho mi vychází, že nějaká jednání stále probíhají.

  2. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:24 |  
    0 0

    Mohou být 2 varianty:

    1) Dobrá - přijde kvalitní trenér (Beránek, Kozel, Habanec), odejde prohnilé jádro týmu (Nitrianský, Vošahlík, Zmrhal a spol.), přijde pár výrazných posil jako Latka a kvalitní útočník a doplní se to juniory.

    2) Špatná - přijde Csaplár, odejdou nepohodlní hráči (Lička, Boudjemaa, Ritchie) + zbyteční hráči (Eschmann, Čonka, Čonto, Černý), místo nich přijdou junioři. To vše bez skutečných posil a jede se se stejnou partou na sestup.

    Kterou variantu očekáváte? :)

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      honza1947     před 10 lety 10.06.2014 12:28 |  
      0 0

      Tak na Czaplára zapomeň. ten už dávno prohlásil, že v Česku klubové mužstvo už nikdy více nechce trénovat.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:30 |  
        0 0

        V to jen doufám. :) Mě jen trochu nahlodal ten český trenér s "kosmopolitním" myšlením.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 13:05 |  
        0 0

        Czaplár toho prohlásil :).

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      klimi     před 10 lety 10.06.2014 12:29 |  
      0 0

      Alanore, přesně o variantě 1 zde mluvím už dlouho. 2-3 výraznější hráči, kolem nich postavit juniory/mladší hráče a nebojím se toho, že by to nešlo.
      Bohužel se spíše bojím varianty 2, tj:
      Odejde Černý,Čontofalský,Lička,Boudjemaa,Ritchie,Čonka a vandráci, které jsi zmínil v první skupině tu budou dále, bohužel.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:33 |  
        0 0

        S těmi juniory těžko říct, nemyslím si, že by se na nich dalo stavět. Pro základní sestavu může mít zatím přínos tak Hrubý a Bazal. Možná Mikula s Tusjakem.

        Jo, je třeba se zbavit hráčů, co tu jsou dlouho a celou dobu hrají špatně a ne to smáznou několika jistými odchody + nepohodlnými hráči.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          klimi     před 10 lety 10.06.2014 12:40 |  
          0 0

          Tak já si také nemyslím, že dá stavět na všech, ale Mikula a Luboš už něco za chlapy odehráli, to samé Bazal. A Sodomu bych tam prostě zkusil v přípravě.

          Co třeba takhle:
          Obrana ve složení Mikula,Latka,Dobrotka,Tusjak, to nezní zas tak špatně, je otázka, zda ten střed je takhle reálný... (zranění Dobroty a příchod Latyho).

          V záloze jsem zvědav, jak to dopadne s DB. Klub o něj určitě zájem mít bude, je otázka, jak na tom bude on. Ale opět, záloha např:
          Gecov( i když se mi to příčí, Vernera bych ta viděl asi raději)-Bazal,Hrubý, Sodoma-DB nezní pro mě tak špatně.

          Útok je prostě problém, s Červenkou, Liškou, Batkou a Fotrem to opravdu hrát nemůžeme, s Juharem a Vošahlíkem už vůbec ne.

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Alanor (admin)     před 10 lety 10.06.2014 12:46 |  
            0 0

            Sodoma je snad útočník, ne? A na áčko to zatím není ani náhodou.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              klimi     před 10 lety 10.06.2014 12:51 |  
              0 0

              Za juniorku a U19 hrál křídlo, když hrál, tak se mi vždy líbil.

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            vavicek     před 10 lety 10.06.2014 12:50 |  
            0 0

            Opravdu si myslíš, že by se s takovou zálohou dala hrát liga?

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              klimi     před 10 lety 10.06.2014 12:52 |  
              0 0

              Také bych tam raději měl Fabregase s Bastianem, ale bohužel, není skladem :)))

              Když vidím, s jakou zálohou hráli ligu jinde....

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                vavicek     před 10 lety 10.06.2014 12:58 |  
                0 0

                Právě na to se podívej. Na příbram, ostravu, olomouc, brno. Když to srovnám s tou tvojí, tak mi nepřijde, že by mohla být konkurenceschopná. Ostatně papírově nejlepší Hrubý nebyl ani v těch povedených zápasech lídr zálohy. Spíš se vezl s ostatními. Když hrála záloha dobře, tak on taky a naopak.

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  klimi     před 10 lety 10.06.2014 13:49 |  
                  0 0

                  Bohužel, to se dá ale říci o všech... :))

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:15 |  
                0 0

                no tak cesc je na odchodu z camp nou... ;-)

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      bububu (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 12:49 |  
      0 0

      Ad 1) mi nepřijde jako špatná varianta, ani při případném snížení rozpočtu. Co teď hlavně Slavie potřebuje je pročistit od drahých hráčů, jejichž přínos je velmi malý nebo nulový...do této kategorie řadím především Pitáka, Nevése, Vošahlíka, Čontofalského, vzhledem ke zraněním i jinak kvalitní hráče Dobrotku a Mičolu. Nevím, jakou smlouvu má Nitrianský, spíš mě straší, že Piták i Nevés mají smlouva minimálně ještě na jednu sezonu, Nevés spíš na dvě...neumim si představit tým, který by si je vzal za stejných platových podmínek, které mají u nás.

      Jinak jsem pro větší nasazování mladých hráčů jako Prošek, Bazal, Hrubý, Sodoma...nelámal bych hůl snad ani nad Zmrhalem, tomu klukovi by prospělo hostování, na základ ve druhé lize určitě má!

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Tomski     před 10 lety 10.06.2014 14:54 |  
        0 0

        tak Piták měl pár lepších utkáních...toho bych se určitě nezbavoval...

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:07 |  
          0 0

          Rozhodně bych se nezbavoval Pitáka ani Gecova.Piták by ale musel na sobě zapracovat po fyzické stránce,není tak starej,aby to nebylo možné.Gecov je příklad bojovníka.Jestli zůstane Boudjemaa,tak by byl druhý do zálohy k Pitákovi.Ovšem musí se zbavit strachu z faulujících nefotbalistů.Dokáže to?Prošek se rozhodně dá použít,Bazal asi taky.Do útoku se musí sehnat tak dva černoušci,z Afriky nebo jižní Ameriky,nebo Bosňáci.Největší problém vidím v krajích obrany.Určitě to nemůže hrát Dostál ani Nitro.A co bude chybět doplníme juniory,kteří chtějí makat.Pokud bude Laty,není co řešit.Ale k němu nevím koho.Dobro podle mě bude už napořád tak na čtvrtinu zápasů.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      LadaJel     před 10 lety 10.06.2014 15:02 |  
      0 0

      Trenér bude P. Hapal.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 16:29 |  
        0 0

        a to je tvůj tip, nebo informace?

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Tomski     před 10 lety 10.06.2014 16:48 |  
          0 0

          já doufám, že je to omyl...

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          LadaJel     před 10 lety 11.06.2014 09:04 |  
          0 0

          To je moje informace a prý je to hotové. Navíc tomu odpovídá i to, že letní soustředění je zaměřené hlavně na Slovensko, kam normálně nejezdíme. Evidentně to tam má Hapal okouknuté ze Žiliny a Senice... Takže bych tomu dost věřil.

  3. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Viking     před 10 lety 10.06.2014 12:27 |  
    0 0

    Tak frajírek nabídl rezignaci... Ani nemá koule odstoupit sám. KISEL VEN!!!

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      honza1947     před 10 lety 10.06.2014 12:32 |  
      0 0

      A proč by to měl dělat, když výměna Koubka za Pastoora nebylo jen jeho rozhodnutí. Jako sportovní ředitel ale to musel být on, kdo dal veřejně hlavu na špalek.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      punx     před 10 lety 10.06.2014 12:43 |  
      0 0

      Našel jsi hůl co?
      Kdyby nic neudělal, volalo by se po rezignaci. Když jí nabídne, nemá koule na odchod. Když by odešel, nadávalo by se, že to rozvrátil a utekl. Asi by se měl zastřelit, ale to by se pak řeklo, že je srab, že?

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 10.06.2014 12:53 |  
        0 0

        A možná je to dobře, že pokračuje. Našel sebereflexi a snad se poučí.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Barra     před 10 lety 10.06.2014 13:06 |  
        0 0

        Zastrelit nebo obesit se nemusi, zda se mi ale logicke, ze Kisel po jeho deklaraci o otevrenosti, o tom ze bude spolu s Korneevem spoluodpovedny za sportovni stranku, ze zaprovedene zmeny se citi byt odpovedny, ze jde o novy zpusob mysleni, ze si s Pastoorem, Igorem Korneevem a Karol sam stanovili sportovni cile, ze se aktivne zapoji do deni v A-cku, ponese svoji odpovednost.

        Nenasel jsem o tom jedine sluvko, naopak K se brani tim, ze i Olomouc mela od 1 bod min nez Slavie. A takove pokrytecke a alibisticke mysleni neni vhodne sportovnimu sefovi Slavie.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          jarodo57     před 10 lety 10.06.2014 19:31 |  
          0 0

          Barra- Ano já jsem si také všiml a docela mě překvapilo to jeho vyjádření o Olomouci.To je jasně alibistické a nesebekritické ze strany Karola.A už vůbec nechápu proč hráči ,které kritizuje jsou dodnes ve Slávii.Karolko podle mě je alibista,který se bude schovávat za vším jen ,aby nebyl vidět on. Nerad bych mu ublížil.

  4. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    vavicek     před 10 lety 10.06.2014 12:44 |  
    0 0

    A dostal pokutu taky Kisel a Řebíček? Vždyť přece prohlašoval, že se ujímá řízení klubu a na všechno dohlédne. Celé to prohlášení je komické. Řebíček a spol evidentně nezvládají řízení klubu a celé se jim to sype a budou dávat pokutu hráčům. Zábavné. Nedával náhodou svou hlavu na špalek Kisel? Tak proč se z toho zase viní hráči? Jak je vidno, tak se vedení snaží navrátit hráčům sebevědomí a odvahu na hřišti jak jen to jde.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      honza1947     před 10 lety 10.06.2014 17:03 |  
      0 0

      A Ty jsi přesvědčen, že hráči na hřišti odevzdávali maximum a spíše by si zasloužili odměny za to co předváděli? To nemůžeš myslet vážně.

  5. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Edwardtheiron     před 10 lety 10.06.2014 12:46 |  
    0 0

    isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/206288/uz-zadny-zahranicni-trener-slavia-jedna-s-ceskym-koucem.html

  6. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Barra     před 10 lety 10.06.2014 12:49 |  
    0 0

    Ja si z toho rozhovoru hlavne pamatuji ze za vsechno muzou hraci, ktere je tedy zapotrebi pokutovat, nektere vyhodit, jinym dat podminku. Zajimalo by me, aby KK rozebral sve slova o tom, zo noveho a pozitivniho Pastoor prinesl, dale jaky zpusob mysleni ma na mysli a co by si z toho mela Slavie nechat. Chybi mi pri evaluaci sebekriticke slovo KK, ktery pri odvolani Koubka tvrdil, ze bude spoluzodpovedny za vysledky muzstva, spolu s Korneevem. Myslim ze i sam sobe by mel Kisel si nasadit nejakou pokutu..

    Pozastavil jsem se take nad jeho slovy, ze az na Petraka prakticky nikdo neodesel. Realita je trochu jina, spolu s Kiselem samym ktery koncil se sportovni usek rozhodnul zbavit celkem 7 hracu. Takze ted bude nasledovat dalsich 6 az 7 hracu, kteri uz do pripravy nenastoupi, Behem 6 mesicu se zbavit pres tucet hracu, kteri rok predtim vybojovali sedme misto v lize, je velka zmena.

    Nejvic me ale Kisel dostal svoji sebeobranou a tvrzenim, ze jsme meli o 1 bod vice nez Olomouc, ktera mela pred sezonou velke ambice. Spis by mel Slavi porovnavat se Slovackem, Jihlavou, atd. Od kdy je nase meritko to, jak dopadnulo druhe nejslabsi muzstvo ligy?

    A uz vubec nechapu jeho slova, ze prichod Pastoora 'chteli ziskat cas i v priprave na dalsi sezonu'. Blbost, kdyz stejny den Pastoor jednoznacne prohlasil v ho.andskem tisku, ze podepsal na 4 mesice a ze pristi sezonu bude aktivni v Eredivisie. Bud Pastoor nebyl uprimny, coz pochybuji kdyz od dua K & K dostal kontrakt na stavajicich 12 zapasu, nebo Kisel hleda hloupe vymluvy. Jak jsem mel Karolka rad jako hrace (az na jeho posledni zapasy, kde se z neho staval hysterka, a kde jeho ztraty micu nas staly dalsi vylouceni a body), tak pro me selhal jako sportovni reditel.

    U nasich slecen, U19, U18 a junioru platilo naopak zadne velke kecy, ale tvrda prace na hristi a mimo nej. A svymi vysledky nam alespon zachranili cest.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Gino     před 10 lety 10.06.2014 13:28 |  
      0 0

      Já to tedy chápu trochu jinak, Barro. A to tak, že jednoduše předpokládali lepší vývoj a Pastoor měl, protože je "znám" tím, že mladým hráčům rozumí, respektive má s nimi zkušenosti, do posledních zápasů nasazovat i hráče juniorky, což mělo být vnímáno jako součást přípravy na další sezonu. O tom, kdo tu další sezonu měl koučovat tam není ani slovo, takže tady bych z neupřímnosti a vymlouvání nikoho neobviňoval.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:37 |  
        0 0

        Já tomu rozumím podobně a nechtěl bych někomu přisuzovat temnější záměry, než které deklaruje a situaci vlastně vysvětlují. Nicméně ano, za každého mluví hlavně výsledky, ale za nezdar v tomto ohledu se Kisel omluvil. Pro vyvážení kritiky Kisela jen uvedu, že pod jeho kompetence spadají i ty naše mistrovské týmy, a je otázkou, zda ty fungují jen samospádem, nebo na ně skutečně má sportovní úsek vliv.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          warhammer (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 14:20 |  
          0 0

          Myslím, že tomu tak rozumí každý, kdo trochu pozorně čte text.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:12 |  
        0 0

        Já jsem už třikrát napsal,že ta výměna trenéra byla píčovina.Teď to píšu po čtvrté.Byla to neomluvitelná blbost,to by musel být zázrak,aby to fungovalo.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:31 |  
      0 0

      Ten argument s Olomoucí je fakt trochu ústřel, to je podobná blbost, jakože vzhledem k delší historii Sparty si titul zasloužila... Jinak s tebou moc nesouhlasím, přiznal chybu s Pastoorem, pozitivní věci mohly spočívat například k průběhu tréninku, prostě vnést zde tady "západní" normy dělání fotbalu. Chybou samozřejmě je, že se to na hřišti neprojevilo, a zde asi nemluvím jen za sebe, že ten tým měl potenciál vyšší, než o to bojovat o záchranu. Nechci Kisela hájit, ale najít si obětního beránka neúspěchu je přespříliš jednoduché a nanejvýš nicneřešící. Pro mne klíčové věci: kdo bude trénovat, jaké kompetence dostane, mluví do toho nadále Rus (mnoho pozitivního jsem z jeho strany nezaznamenal) či už ne, kdo příjde a kdo odejde.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        vavicek     před 10 lety 10.06.2014 13:36 |  
        0 0

        Problémy nebyly jenom s A tymem, ale i s mládeží. Viz pochybné angažování Hyského a odchod nejlepšího střelce do Sparty. Není se co divit, že to nezvládá, když nikdy nic podobného nedělal. Nemluvě o tom, že údajně ještě navíc studuje na trenéra. Tohle prostě nikdy nebude fungovat. Ve Slavii by měli působit lidé, kteří se aspoň trochu dokážou krotit a nepreferují vlastní ego.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 14:30 |  
          0 0

          jj, ta nižší mládež se nějak rozvrtala, s hyským to byl asi taky kopanec, ale abych mohl mít nějaký názor v tomto ohledu, potřeboval bych více informací... co jsem se doslechl, tak problém s turynou byl spíše problém s rodiči, a zde nevím, co bylo jádrem konfliktu.

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Tugarin     před 10 lety 10.06.2014 14:42 |  
            0 0

            Mě by zajímalo, kdo přišel na to rozvrtání mládeže, které tady opakovaně zaznívá. Často se potkávám se Slavií v nižších kategoriích a nemohu říci, že by si někdo nějak zásadně stěžoval, nebo by to bylo jiné než v jiných týmech. Z toho co se říkalo mezi rodiči mladších žáků, tak odchod Turyny byl v akci jeho rodičů, kteří se cítili zneuznáani a v přesvědčení, že mají Ronalda. A stavět závěry na tom, že 15-tiletý kluk odejde jinam mi přijde úsměvné, když se dává do souvislosti s dlouhodobou politikou. Navíc jsem i poznal, že hodně mladých hráčů, kteří jsou dobří někde nejsou automaticky dobří jinde.
            Jinak Titěra odešel za lepší nabídkou do Dukly, ale bez nějakých práskání dveřmi. rozchod byl dle něho korektní. A co se týká Hyského, tak k tomu mohu říci jen obecně, že bych z toho nedělal vědu, u mládeže není výjimkou, že i kvalitní trenér si s týmem prostě nesedne.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Pepino44     před 10 lety 10.06.2014 16:25 |  
              0 0

              Já souhlasím s Tugarinem, s naší mládeží se pracuje vcelku dobře,také trochu sleduji ty nejmladší třeba Slávia U8, a když se podíváte na jejich výsledky,tak je to paráda. Zúčastňují se velkých turnajů v zahraničí,které dost vyhrávají. Pokud naši kluci porazí FC Barcelonu, AC Monaco, Paris SG a podobné kluby,tak to nemůže být špatné. Základ je,jen aby to vydrželo.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 16:26 |  
              0 0

              tak já usuzoval na větší odliv těch mládežnických trenérů, ale neověřoval jsem si to. dělalo to na mne však dojem, že byli z nějakého důvodu odejiti. a nechci se zde zaklínat heslem, že vše je o vzájemné komunikaci (případ turyna), vím, že s někým je řeč fakt složitá, ale holt i to patří k trenérské/manažerské práci.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Turynova     před 10 lety 10.06.2014 19:55 |  
              0 0

              S prominutím musím vstoupit do diskuze. Nevím, jak jste přišel na to, že odchod mého syna byl mojí akcí!? Naopak, prosila jsem pana Hyského, aby mu dal šanci, bohužel na to nepřistoupil, panu Kiselovi se nedalo dovolat, nebral telefony a na moje dopisy vůbec nereagoval. Celé to byla akce pana Hyského, až do rozhodnutí o tom, kam syn může jít trénovat, se nikdo ze Slavie s nikým nebavil a syn mohl chodit pouze na individuální tréninky. Nikdo si o něm nemyslíme, že je Ronaldo! V době vyhození byl po úrazu a začínal znovu nastupovat do zápasů. Mezi rodiči žáků se nemusí vždy říkat pravda.

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 22:13 |  
                0 0

                rozhoduji vysledky,a vysledkem je odchod mladeznicke nadeje ke konkurenci,zvlaste pokud je to nekdo,kdo dava branky... a je mi vlastne jedno,jak k tomu doslo,meli jej udrzet a neposilovat letenske.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:16 |  
          0 0

          Já do toho vůbec nevidím.Hyský býval dobrý fotbalista,teď komentuje
          průměrně,spíš hůř.
          Co je zcela k nasrání ,to je odchod toho střelce.To tady budem nadále děla blbečky a vychovávat hráče pro naše úhlavní kamarády?

  7. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    dspsn     před 10 lety 10.06.2014 12:55 |  
    0 0

    Docela se bojím co se se Slavií stane, ale chtěl bych trochu krotit optimismus diskutujících. Přestože mládež ve Slávii funguje, tak tým junioři táhnout nemůžou. V sestavě můžou být dva, ale každý z nich za sebou musí mít osobnost, která je bude na hřišti dirigovat! Bez toho nemůžem juniory zabudovat do kádru, protože pokud se jim nepovede jeden zápas, tak už se vezou, přestože to jinak jsou dobří fotbalisti!!! A osobnost která by to všechno ořvala v týmu nemáme....pozor na to!

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:23 |  
      0 0

      Ono se z toho stalo zaklínadlo, "zapojovat juniory, ale citlivě", nicméně souhlasím s tebou, že hodit tam 5-6 hráčů kolem 20 let je docela risk. Mě osobně třeba utavení takového Hurky docela stačí jako odstrašující případ, a našli bychom jich asi více. To, že nyní jsme hráli s Jardou Zmrhalem, Robertem Hrubým a občas i Rakovanem je myslím strop toho, koho lze začlenit do mužstva. Zbytek to musí být hotový hráči. Svou větší šanci by ale měli dostat Tusjak (pokud je na tom už lépe, než jak se vykládalo) a Prošek. Výhledově (od jara, nebo příští sezony) někdo z řady Šimeček, Bazal, Verner, Salašovič, Souček.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:24 |  
        0 0

        * hotoví (bóóže, to horko)

  8. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    spino     před 10 lety 10.06.2014 13:08 |  
    0 0

    Tak co pane piero? Pořád je všechno na dobré cestě (jako vždycky), když Kisel přiznal, že už s Kornějevem prakticky nekomunikuje a počítá s úspornou variantou? Věřil jsem vám, ale nyní začínám o vašich informacích pochybovat... :(

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Barra     před 10 lety 10.06.2014 13:21 |  
      0 0

      Kde to priznal?

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        spino     před 10 lety 10.06.2014 13:29 |  
        0 0

        "Kisel priznal, ze jednani s ruskym investorem se vlece, s Kornejevem je uz jen ve sporadickem kontaktu. Zatim pracuje s uspornou variantou."

        Kalouš, isport

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Barra     před 10 lety 10.06.2014 13:36 |  
          0 0

          Aha, kdyz to Kalous rekne, tak to jo.

          Jinak Korneev ma podle me malo spolecneho s jednanim o prodeje Slavie, to neni jeho liga.

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            spino     před 10 lety 10.06.2014 13:44 |  
            0 0

            Tak snad byl na té tiskovce ne? Jestli lhal v novinách, žalujte ho.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Barra     před 10 lety 10.06.2014 14:25 |  
              0 0

              Tvoji repliku a obzvlast posledni vetu moc nechapu. Jinak se muzu plest, ale podle me zadna tiskovka nebyla, a informace na iSport jsou prebrane z rozhovoru s Kiselem, ktery uvedla redakce Slavia.cz

              Nemel bys byt tak agresivni, jdi se radeji ochladit.

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                spino     před 10 lety 10.06.2014 14:48 |  
                0 0

                Ráno jsem byl v sauně, takže jsem rozpálenej. :D

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:22 |  
                  0 0

                  A zas už začínáš blbnout.Drž se zkrátka,ať se tady můžeme normálně bavit a ne vykřikovat hesla.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 13:23 |  
      0 0

      Spino, slabý pokus o vyprovokování. :) Kdo ví, v současné fázi nepoví.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      indy14     před 10 lety 10.06.2014 13:30 |  
      0 0

      sub human měl tacky informace co se tyče investora co sem pochopil tak byl v nějakem kontaktu s Van dopem . Tak jesi to už uplně pado měl by to vědět . Mohl by nám něco sdělit aspon naznačit :)

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Pepino44     před 10 lety 10.06.2014 13:36 |  
      0 0

      Iá.opět jsi se projevil jako trdlo,musíš si uvědomit,že se jedná o majetek velké ceny,kdy se vedou velmi tvrdá jednání, a pokud je kupující dobrý obchodník,tak musí být vše "křišťálově čisté". Jednání mohou být na velmi dobré cestě a najednou se objeví nějaký zádrhel a je po všem.A že by bylo v nynější Slávii majetkově vše čisté, si nemůžeš i při své naivitě myslet. Piero je těžko u toho jednání a asi se vše dozvídá s malým zpožděním, kdy zase může být vše jinak. Pokud jeho informacím nevěříš a máš jiné - poděl se s námi nevědomými.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Gino     před 10 lety 10.06.2014 13:54 |  
        0 0

        Já bych zase proti spinovi tak nevyjížděl. Vždyť v podstatě jen volá po tom, co beztak chceme vědět my všichni :-)

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Barra     před 10 lety 10.06.2014 14:19 |  
          0 0

          Spino bohuzel nevenoval pozornost zprave, kterou tady Piero ani ne pred tydnem nechal, a kde rikal, ze se pokracuje, ze se ale jedna o obrovske penize, a ze tedy trpelivost je na miste. Jinak se mi prichazi nefer ze prave Spino by se mel poustet do poucovani Piera.

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Gino     před 10 lety 10.06.2014 14:32 |  
            0 0

            Ta zpráva od Pierra mi taky unikla. Je to velká škoda, že se tu například nedá vyhledávat podle nicků. Říkám si, že to tu sleduji poměrně často a podrobně a stejně mi takové informace utečou.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Barra     před 10 lety 10.06.2014 14:34 |  
              0 0

              Zkusim to najit.

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  Barra     před 10 lety 10.06.2014 15:03 |  
                  0 0

                  Dekuji, Naplavniku, za tento odkaz. Belgie muze samozrejme hned zklamat vypadnout ve sve skupine, ale zaklad je dobry, a jedna se o mladou skupinu hracu. Jak jsem drive zminil, 90 procent z nich hraje v zahranicnim ligach. Zaklad tohoto zazraku byl jinak zalozen v 2004, presne pred 10 lety. Autor byl Marc van Geersom, byvaly brankar (jak jinak nez) Beerschotu, v te dobe sef treneru mladeze u federace. Tuto metodu jinak take zavedl u Beerschotu, vim ze zase budu otravovat, ale ze skupiny 30 hracu selektovanych pro Brazilii hralo hned 1/5 u Beerschotu, celkem stravili u nas pres 30 let...

                  Van Geersom byl nedavno v Nymburku na prednasce pro ceske trenery. Tento rok jinak odesel do duchodu, byt Slavii tak mu ihned nabidnu smlouvu aby vypracoval koncept vychovy mladeze, sity Slavii na miru. Temer vsechny belgicke kluby pracuji podle modelu, ktery zpracoval pro KBVV, belgickou federaci.

                  • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                    naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 15:26 |  
                    0 0

                    není zač ;-) na fotbal v podání belgičanů se fakt těším, neviděl jsem je, ale ta soupiska je narvaná jménama (vermaelen, kompany, fellainy, hazard, lukaku, courtois, januzaj atd atd). snad se ty jména odrazí i na hřišti.

                    jj, stále se v médiích pláče nad tím, jak se repre nedaří, jak nám ujel vlak, ale ono fakt stačí jen chtít a podívat se tam, kde to přineslo ovoce (belgie, švýcaři, němci atd.). nemyslím, že by byl kupříkladu problém panu van geersomovi nabídnout kvartální stáž pro české trenéry po dobu např. 2-3 let, aby navnímali metodiku, konzultovali úskalí, problémy atd. což se zajisté týká i slavie.

                  • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                    bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:25 |  
                    0 0

                    Podle jmen se mi zdá Belgie velmi nadupaná.A budu jí fandit,už kvůli Barrovi.Snad něco uhrají.

                    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                      jarodo57     před 10 lety 10.06.2014 19:53 |  
                      0 0

                      Byl jednou jeden film a nejlepší hláška z toho filmu byla: Dávám bolševikovi rok.Já dávám Belgii 3 roky. V mém pavouku bohužel prohrají ve čtvrtfinále buďto se Španěly nebo s Chile .Budou si ještě muset nějaký ten rok počkat.mají čas.A to určitě.

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  afro     před 10 lety 10.06.2014 15:48 |  
                  0 0

                  Já jsem na ně taky zvědavej a budu jim kvůli Barrovi držet společně s Argentinou palce.

                  Nejvíce belgických hráčů si pamatuju z MS 86 v Mexiku. Bylo mi tehdy deset let a bylo to první MS, které jsem doslova hltal.

                  kudrnáč Pfaff, fousáč Gerets, dlouhán Ceulemans... :-)

                  Omluva za OT.

                  • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                    Barra     před 10 lety 10.06.2014 17:33 |  
                    0 0

                    Jee, jsi znalec, to me tesi. Belgie tehdy koncila ctvrta, prohrali boj o treti misto s Argentinou.

                    Vic jak polovina tehdejsi selekce mela pozdeji uspesnou karieru jako trener v Belgii, nekteri i v zahranici: Eric Gerets, lev z Flanders jak se mu rikalo kvuli vousum a vlasum, Jan Ceulemans, ktery v belgicke lize hral pres 400 zapasu za Club Brugge a dal celkem 230 branek, Frankie Vercauteren, Enzo Scifo, Hugo Broos, a co. Trener muzstva byl Guy Thys, o kterym se rikalo ze ma zajeci packu v zadni kapse. Byl celkem 14 let trenerem u narodaku, predtim hral 11 let v Acku Beerschotu. Jeho otec Ivan Thys je jedna z legend Beerschotu, 2x topscorer Belgie.

                    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                      Kornovo     před 10 lety 10.06.2014 18:35 |  
                      0 0

                      Letos vyhraje Brazilie nebo Uruguay. Z belgickych hracu rad vzpominam na soucasneho trenera Wilmotse a Lorenza Staelense

  9. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    vavicek     před 10 lety 10.06.2014 13:31 |  
    0 0

    Pavel Kalouš @pavelkalous
    Slavia jedna o prichodu ceskeho trenera s "kosmopolitnim" myslenim, predstavit by ho chtela o vikendu. Z hracu jedna s Martinem Latkou.

    Pavel Kalouš @pavelkalous
    Kisel priznal, ze jednani s ruskym investorem se vlece, s Kornejevem je uz jen ve sporadickem kontaktu. Zatim pracuje s uspornou variantou.




    Ten kosmopolitní trenér má být kdo? Beránek, Levý?

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:33 |  
      0 0

      To může být leckdo, ale mně něco říká, že to bude Hapal.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        vavicek     před 10 lety 10.06.2014 13:37 |  
        0 0

        To by mohl být on. Nemyslím si ovšem, že je to vhodná volba. To je trenér typu Straka.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          lassiter     před 10 lety 10.06.2014 13:45 |  
          0 0

          Co to znamená?

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            vavicek     před 10 lety 10.06.2014 13:50 |  
            0 0

            Že mu moc nejde organizace hry.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              judy     před 10 lety 10.06.2014 13:52 |  
              0 0

              Nevím pánové ale mě dotoho zapadá Levý , Kosmopolitní je, nedávno odmítl již téměř jasnou nabídku ze zahraničí a důvod ? mohla by to být Slavia ? Těžko říct ale když se to tak veme tak to do sebe zapadá...

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 14:08 |  
                0 0

                neřekl jsem, že bych hapala chtěl, ale že mi do toho zapadá... co se týče levého, moc jej zase neznám, albanský titul dobrý, 3. flek v polsku dobrý... ale jeho rukopis či preferovaný styl hry fakt neznám...

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  judy     před 10 lety 10.06.2014 14:19 |  
                  0 0

                  Já o něm vím snad jen to co jsem si přečetl v internetových novinách a kde byl tam ho chválí za utočný pohledný fotbal tak nevím... Jak říkám nic o něm nevím.

                  • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                    Kactus     před 10 lety 10.06.2014 14:58 |  
                    0 0

                    kosmopolitni trener muze byt kdokoliv kdo byl alespon jednou v zahranici :)

                    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                      judy     před 10 lety 10.06.2014 15:55 |  
                      0 0

                      Z toho vyplívá že to Kozel být nemůže :) Ale kosmopolitní může být i někdo kdo v zahraničí nebyl :p

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                bongor     před 10 lety 10.06.2014 19:28 |  
                0 0

                Pro mě může Slavii trénovat především KJVCD.Dvojka je Beránek,trojka Habanec.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 15:36 |  
      0 0

      Jka se zdá, asi budeme muset najet na úspornější variantu, i když rozhodně není všem dnům konec. Ono je sice rozdíl disponovat rozpočtem 120 mil. a 70 mil. (či kolik cca činily ty proklamované částky), ale na druhou stranu si zase myslím, že mít menší obnos peněz a hospodařit s nimi skutečně efektivně, i to by mohlo být oním světlem na konci tunelu, po němž tu mnozí už léta voláme.
      Navíc kdyby se vydařil ten přestup Martina Latky, uzdravili se marodi Dobrotka s Mičolou, probral se Nitrianský, zapracoval Mikula, Šimeček, dozrál Hrubý, hm... To by nemuselo být špatné.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Tomski     před 10 lety 10.06.2014 15:39 |  
        0 0

        ohledně toho rozpočtu mám stejný názor...

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Pepino44     před 10 lety 10.06.2014 16:14 |  
        0 0

        Já se jenom bojím,abychom nebyli zklamáni pokud by přišel Latka. Mám jej rád,je to srdcař,mohl by nabudit případně seřvat spoluhráče, ale roky nezastavíš. Budou se množit zranění( doufám,že ne),nevíme jakou formu má. Tak jenom varuji abychom jej nepovažovali za spasitele a potom nebyli zklamáni,když to nepůjde jak bychom si přáli. Ale stejně bych jej ve Slávii chtěl.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          franeb     před 10 lety 10.06.2014 18:41 |  
          0 0

          Roky opravdu nezastavíš. Na druhou stranu je mu teprve 29. :-)

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            eomer (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 22:23 |  
            0 0

            aspoň budeme mít dva stopery na hrot :-)

  10. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Kunetice     před 10 lety 10.06.2014 13:34 |  
    0 0

    Já si myslím že jsou dvě varianty:

    1. prodej klubu a z gruntu totální výměna hráčů - světlo na konci tunelu.

    2. Zůstane Řebíček - tma holomajzna a druhá liga nebo nedohrají ani ročník. Protože nemá na to aby něco obnovil a ten materiál nemá na ligový fotbal.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 13:41 |  
      0 0

      ad 2. může to být ji strategie Řebíčka, za těchto podmínek neprodám, udělám si to po svém... pokud by jednání bylo v pokročilém stadiu, a investor už evidentně do toho nějaké ojro vložil, mohou se nakonec dohodnout na nějakém kompromisu. těsně před začátkem by pak investor dotáhl dva- tři nachystané hotové hráče (jak to bylo s damienem).
      ad 1. ani po příchodu nového investora bych nečekal nějakou revoluci, ale spíše evoluci, což avizovaný odchod 7 hráčů docela je.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Markus     před 10 lety 10.06.2014 15:56 |  
        0 0

        Řebíček si už po své neudělá nic, svých prostředků v klubu utopil dost a jestli mu ještě nějaké zbyly, jsem si jistý, že do klubu rozhodně směrovat nebudou. Vhodný okamžik pro prodej klubu nebyl nikdy jasný, ale situace je den ode dne horší. V kontextu článku, tato sezona nebyla stabilizační, ale neospravedlnitelně hrubým způsobem destabilizační a demotivující. Řeči o nějakém nízkonákladovém řešení jsou zcestné, už teď klub nefunguje. Snad se chytne Martin Berkovec jako brankář číslo jedna, ale co chceme dělat s útokem a co s obranou? Jasně, můžeme tam dát mladé nezkušené hráče, ale střet s ligovou realitou akorát bude bolestivý a my můžeme snadno nasadit k další "nepovedené sérii". Musíme si uvědomit co ukázalo jaro, Slavia se neuzdravuje, ale naopak propadá stále níže, tedy zaostává za vývojem ostatních klubů. Nejde o to co si přeju nebo nepřeju, opravit tento klub mohou pouze nové prostředky, spousta peněz, kterými někdo zvrátí trend a my začneme oproti konkurenci posilovat na všech frontách.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 16:22 |  
          0 0

          no nevím to přesně, ale já tak asi pravidelně 3-4 sezony vždy před tou nadcházející napíšu něco v tom smyslu, že horší to být nemůže. tak věren tradici, horší to být snad už nemůže. :-)

          a o záměrech řebíčka můžeme jen spekulovat, a pro sportovní úsek je zcela logická příprava sezony s ořezaným rozpočtem, bohužel.

  11. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    zeleznik2     před 10 lety 10.06.2014 16:00 |  
    0 0

    Tak přesně to dopadlo, jak jsem říkal Kisel zůstává a to prý nabídl svoji rezignaci!!!šest až sedm hráčů vypadne, že by konečně došlo na hráče typu Zmrhal, Nitrianský a spol?Latka jako lídr ok, ale kdo k němu?a co trenér?že by nakonec pan Levý?uvidíme příští týden...

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/206288/uz-zadny-zahranicni-trener-slavia-jedna-s-ceskym-koucem.html

  12. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    mart01     před 10 lety 10.06.2014 16:02 |  
    0 0

    Tak Čonto končí. Alespoň něco...

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      naplavnik     před 10 lety 10.06.2014 16:17 |  
      0 0

      Jj, post brankáře je to jediné, co mě nechává v klidu.

  13. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Citrus (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 16:05 |  
    0 0

    Já osobně jsem rád, že Řebíček nepřijal Kiselovu rezignaci. Na jeho místě bych ani žádnou nepodával, není k tomu důvod. Opravdu by mě zajímalo, co jste kdo čekali, že asi za půl roku předvede za převrat. A jestli všechna ta nenávist pramení jen z vyhazovu Koubka, tak je to ještě lepší manipulátor, než jsem si myslel. Za sebe říkám, že na hodnocení Kisela je brzo. Budu zvědav, jak se vyvine kádr přes léto. V zimě jsem byl s přestupy vesměs spokojen. Teď bude záležet, jestli těch 7 hráčů budou ti skutečně výrazně podepsaní pod uplynulou sezonou, nebo jen odchody typu Eschmann, Čonka, Černý a např. dlohodobí marodi Dobrotka, Mičola...
    Já jsem skálopevně přesvědčený, že současný tým se musí rozprášit a postavit úplně nová osa mužstva doplněná o vlastní mladé hráče. Čontofalský, Juhar, Gecov, Neves, Vošahlík, Lička, Škoda - to jsou pro mě zbyteční hráči.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      mart01     před 10 lety 10.06.2014 16:35 |  
      0 0

      Souhlas.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 16:47 |  
      0 0

      Můj pocit, je, že Kisel si ukousl moc velké sousto, měl jít víc postupně a v prvé řadě nemít tak strašně protichůdná vyjádření. Neházela bych ho do žita, ale je potřeba, aby na sobě pracoval.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      RaDDa521     před 10 lety 10.06.2014 17:48 |  
      0 0

      A co ty rošády trenérů mládežnických celků a odchod nejlepšího střelce na Letnou?

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Navyseals     před 10 lety 10.06.2014 17:55 |  
        0 0

        ???

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Citrus (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 18:19 |  
        0 0

        Tohle už jsem se naučil filtrovat, jinak bych se z toho musel zbláznit. A svým způsobem obdivuju lidi, co nad tím dokáží plamenně diskutovat. Je dost těžký vůbec debatovat o A-týmu, kde ta informovanost je mnohonásobně větší. Ale mládež? Každá strana má svoji verzi a těch lidí, kteří do toho vidí a jsou schopní to posoudit, je nejspíš hodně málo. A já k nim nepatřím. Nedokážu říct, zdali to byla chyba. Ani z dnešního pohledu, natož z pohledu za několik let. Třeba bude z Turyny super střelec a budeme si jednou rvát vlasy, zrovna tak může totálně zapadnout. Mě to nestojí za to, se kvůli tomu teď rozčilovat.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Navyseals     před 10 lety 10.06.2014 18:22 |  
          0 0

          Turyna tam je jenom na hostování, ne?

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            subHuman     před 10 lety 10.06.2014 18:44 |  
            0 0

            Pokud vim, bylo v zime zmeneno na prestup.
            Goly sazel i tento vikend ;-)

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Tomski     před 10 lety 10.06.2014 18:53 |  
              0 0

              a my za něj někoho dostali ne ?

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Navyseals     před 10 lety 10.06.2014 19:49 |  
              0 0

              Prej ho vyhnal Hyský. Nevím no, těch útočníků nám teď roste víc - Batka, Fotr, Sodoma, Liška. Tenkrát taky všichni bědovali, když se pouštěl Robin Dejmek a kde skončil.

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Turynova     před 10 lety 10.06.2014 20:21 |  
              0 0

              Tenhle víkend byl doma, zápasy měli předehrané a už nehráli. Pravda je, že přestoupil, Slavia ho nechtěla, bez problémů podepsala přestup.

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                warhammer (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 21:13 |  
                0 0

                Když jsou teď Hyský a Roule pryč, nechtěl by se Váš syn vrátit do Slavie?

                • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                  Turynova     před 10 lety 11.06.2014 08:47 |  
                  0 0

                  On odejít vůbec nechtěl, moc ho to všechno mrzelo, ale po tom, jak se zachovala Slavie a hlavně pan Kisel, se vrátit nechce. Slavia ho už oslovila a chtěla by ho.

                  • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 10:33 |  
                    0 0

                    Tak se se synem jeste zkuste domluvit...vzdyt Hysky a Kisel jsou pouhe dve chvilkove figurky, co to je oproti vecne Slavii? Slavia takove kluky potrebuje, treba z nej vyroste novy Bican, byla by velka skoda zustavat v rudem dresu:(

                    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                      Turynova     před 10 lety 12.06.2014 17:32 |  
                      0 0

                      Ani já nechci, aby se tam vrátil. I když vím, že kluci ve Slavii v tomto ročníku jsou lepší. On potřebuje hrát a moc chtěl hrát a Sparta mu dala šanci, i když tam šel s nálepkou absolutního vyvrhele a bezcharakterního spratka (podle pana Hyského). Sám se musel předvést, jaký opravdu je. A ve Slavii to myslím za tu dobu mohli vědět, jestli je takový nebo ne. Ani ostatních kluků se nikdo nezeptal, jak to vlastně bylo.

  14. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 16:13 |  
    0 0

    Mě překvapuje a děsí navzájem, že neshánime útočníka/y snad kromě nešpora z boleslavi, ale toho chtěj i rudý, plzeň a dukla,tak dost pochybuji, že skončí unás...

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      travel (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 18:08 |  
      0 0

      Mě přijde důležité,jak říká:"Potřebujeme stabilní prostředí a to tady není." Ne,že by to bylo něco nečekaného,ale je dobře,že to řekne na rovinu a neokecává to.

  15. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    janko (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 18:46 |  
    0 0

    Udělal jsem si malou inventuru a vychází mi to v tento okamžik následovně za předpokladu, že se hráči vrátí z hostování. Zahrnul jsem tam i ty, který se chtěli zbavit a stále je tu máme. Když vezmu že, končí Černý, Čonto, Necid a Smejkal, tak mi vychází, že jich musí odejít více než šest až sedm, jak avizoval KK.

    Brankáři: Berkovec, Rakovan, Hrubeš

    Obránci: Dostál, Nitranský, Škoda, Dobrotka, Souček, Nevés, Tusjak, Ritchi, Bortel, Čonka

    Záložníci: Prošek, Mičola, Vošáhlík, Gecov, Zmrhal, Hrubý, Lička, Piták, Boudjemaa, Mensah, Hurka, Bazal, Koreš

    Útočníci: Juhar, Vyhnal, Škutka

  16. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    RaDDa521     před 10 lety 10.06.2014 19:13 |  
    0 0

    Jen taková zajímavost. Alban Bunjaku, který tady byl na podzim na testech, dnes podepsal smlouvu v Derby County, 3. tým uplynulé sezony ve 2. anglické lize.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 19:24 |  
      0 0

      Já myslím, že jsme si ho stejně nemohli dovolit

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Navyseals     před 10 lety 10.06.2014 19:46 |  
      0 0

      Když si devatenáctiletej kluk řekne půl mega měsíčně, tak si to rozmyslíš.

  17. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Mac     před 10 lety 10.06.2014 19:26 |  
    0 0

    Tak na SuperSlavii píší, že přijde Beránek a na eFotbalu zase Hapal. :-)

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Markus     před 10 lety 10.06.2014 19:35 |  
      0 0

      Beránek má moc rozumu na to, aby sem lezl, po tom co si tu už jednu beznaděj s majiteli zažil.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 21:53 |  
      0 0

      Hapal nebo Levý.

  18. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    DavidM     před 10 lety 10.06.2014 20:08 |  
    0 0

    Jsem rad ze se kisel konecne vyjadril. Co se tyce odchodu tipuju conto, cernoch z islandu, licka, smejkal, dostal, vosahlik. Ne ze vsema bych souhlasil. Uplne nejvic alrgickej jsem na nitru, dostala a zmrhala. Kdyby se nasel nekdo, kdo by je koupil nebo vymenil, budu nadseny. Prichody nevidim dobre, nikomu se k nam nebude chtit, radeji pujdou do jablonce nebo dukly. Muj tip je Vasicek a Trousil plus odlozeny hraci z Jablonce a nekdo ze znojma, olomouce nebo slovenska. A nebo Erich:-)

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      nacelnik (přítel SN)     před 10 lety 10.06.2014 20:42 |  
      0 0

      Tak to asi neklapne, těžko odejde Dostál, když dostal novou smlouvu. Asi by to stálo za pokus malinko popřemýšlet než napíšu chujovinu.

  19. Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

    Philliip     před 10 lety 10.06.2014 20:25 |  
    0 0

    Odejde 6-7 hráčů. Zajímalo by mě, jestli se do nich započítají Smejkal s Necidem a brankáři Č+Č. Pokud ano, tak moc velký průvan (vzhledem k bídné sezoně) to nebude. Na druhou stranu hráči odejdou v návaznosti také s tím, koho budeme schopni přivést. Na moc velké posilování to nevidím, proto hlavně věřím, že se zlepší celková atmosféra v klubu a přijde trenér, který z hráčů vyždíme maximum. To se řadě trenérům teď nedařilo.

    • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

      Navyseals     před 10 lety 10.06.2014 20:28 |  
      0 0

      To asi nepočítají, když Čonto prej byl vzornej, Černýho uvádí jako lídra a Necida asi fakt nechtěli koupit.

      • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 07:37 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji Vám všem.
        Jednání není ukončeno. Vše záleží na AŘ.
        Co se týče sporu Hyský versus Turyna, musím dát plně za pravdu paní Turynové. Moc mě mrzel celý postup Slávie vůči tomu klukovi a jsem až zděšen, jak nejsme schopní si takový talent udržet. Máme ve Slávii dalších opravdu dobrých 6 až 8 mladých kluků a je třeba s nimi pracovat a ne je otrávit, aby nám chodili jinam.
        Nevím jak Vás, ale slovní komentáře pana Hyského v televizi mi připomínají ty samé znalecké řeči pana Czaplára. Když jsem viděl Hyského na trávníku a jeho místy až dezorientaci při bránění, běhal mi mrát po zádech a dneska má řečí o fotbale "jak Palackej" (to by řekl asi můj děda).
        Karol Kisel by neměl tak rychle mluvit. Měl by si nejdříve promyslet své kroky a vidět hlavně, jaký to bude mít dopad a výsledek. Tato rozvaha mu chybí a u právníka je to o to horší......
        Trenér Hapal a Levý byli osloveni, to je pravda, ale ještě je třetí ve hře. Pokud mohu uvažovat, tak mi teď potřebujeme trenéra se zkušenostmi vytvořit úplně zgruntu nové mužstvo i třeba s mladými a nezkušenými kluky. A trenér, který tohle umí, je z také z Moravy. Je mi sympatický a některé kluby z jeho práce nyní těží, i když se to třeba tak nezdá.
        AŘ už by měl pochopit, že to nemůže dělat takhle amatersky a hlavně ho to finančně úplně dostalo. Jak se říkává, nemusí pršet, hlavně když kape. Tak nám držím palce, protože už je potřeba to dokončit. Pokud se to nepovede a ta nabídka padne, tak opravdu jdeme do kytek a to myslím úplně vážně.
        Seneca: I nahoru se lze dostat plazením.
        Sokrates55

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          utrzeny_ze_retezu     před 10 lety 11.06.2014 08:16 |  
          0 0

          A kdy myslíte, že se to rozsekne?

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          travel (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 08:42 |  
          0 0

          Zdravím Sokratese a děkuji za příspěvek.Z toho,co píšete o AŘ je zřejmé jaký to je slávista a jak mu na Slavii záleží.Souhlasím s tím,co píšete o Hyským,pamatuji se na jeho výkony a jak jsem byl rád,když odešel do Ruska.No ,nejdůležitější je ,aby se jednání dotáhla do zdárného konce.

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 09:44 |  
          0 0

          Sakra, jestli to závisí fakt na AŘ, tak snad to prodá i za nějakou nabízenou cenu od investora, aby z toho měl prachy a už žádný nemusel dávat ne, když ve Slavii peněz utopil dost !?

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Aloha     před 10 lety 11.06.2014 10:46 |  
          0 0

          Díky Socrate za informaci. Jen se zeptám na váš názor, zdali případný přechod Slavie pod nového investora bude přínosem nebo to bude z bláta do louže? díky

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 11:08 |  
            0 0

            Dobrý den přeji a omlouvám se za svou nedochvilnost při mé odpovědi.
            AŘ chce mít ve Slávii svou pozici i dál a já tomu rozumím, protože do Slávie dal opravdu pěněz moc. Ale majoritní podíl investora bude asi nakonec větší a tady je ten příkop. Já se domnívám, že to bude vyřešeno a stále ta možnost trvá. Jak dlouho to bude , to neodhadnu, ale věřím, že se to posune k tomu dobrému konci.
            Nový investor by měl být, alespoň z hlediska jistoty finančního zázemí, silným hráčem. A protože se z toho dělají některým "ligovým šíbrům" osypky, tak má Slávie v zákulisí takové problémy......... To je nasnadě a nemusím trpět žádnou "schýzou", že se jenom Slávii ubližuje. Podle toho, co jsem se dozvěděl, se např. pan Paclík hodlá docela silně ( souvislosti s "Křetínského kabelkou") strefit do Pelty i do Křetínského, protože to, co oba sehráli za frašku, to je opravdu k tragickému pláči. Náš fotbal jde do kytek právě díky těmto pánům. Je hezké , že do fotbalu vráží spousty pěněz, ale jak ovlivňují vše okolo sebe ve svůj prospěch až okatý, to je smutné.
            Snad tato informace zatím postačí a pořád nezapomínám na to, že mýliti se je lidské.
            Sokrates55

        • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

          Barra     před 10 lety 11.06.2014 11:05 |  
          0 0

          Tak s tm trenerem z Moravy jsi nam dal pekneho brouka do hlavy. Levy se narodil v Praze, Beranek v Benesove, Hapal v Kromerizi. Ale predpokladam, ze trener, ktery se u tebe skryva pod tim tajnym tretim kandidatem, bude take Moravak.. Mysli, hlavo mysli, kdo pochazi jeste z Moravy a odpovida tvemu popisu ohledne prace s mladymi a nezkusenymi kluky? Frantisek Komnacky, ktery je z vesnicky Drazuvky na Morave?

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 11:12 |  
            0 0

            Kdybys jen věděl Barro, jakou si mi udělal radost.
            Je to tak. Ale nevím jak to dopadne.
            Ve Slávii to teď docela pod pokličkou bublá a ne vše Karolovi prošlo tak lehce, jak to vypadá.
            Ale sám nebudu předjímat.
            Moje přání je přeci stejné jako Tvoje a nás všech ostatních.....
            Slávie je pořád pěkná slečna a doufám, že bude stále věčná.... :-)
            Sokrates55

          • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

            Slawek     před 10 lety 11.06.2014 13:13 |  
            0 0

            Doufám, že Sokrates nemá na mysli Komňackého. Býval dobrý a Slávii i celkem nakloněn, ovšem reprezentační štace ho zkazila a řekl bych, že velmi. Proto ty poslední "úspěchy".

            • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

              Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 11.06.2014 13:25 |  
              0 0

              Dobrý den pane Slawku.
              Mám na mysli p. Komňackého. A reprezentace už zkazila i p. Vrbu, když to budu brát v položeném kontextu. Fr. Komňacký dal dohromady Jihlavu, a když nechtěl pouštět hráče hned za lepším, tak se najednou všechno začalo kazit a tak musel být odejit. Přitom to byl on, kdo ty hráče pro Jihlavu připravil z těch neznámých jako Masopust, Tecl a další...... V Ostravě také připravil mladé kluky a když dal najevo, že už Lukeš ne, najednou byl problém a byl odejit také. Tak asi tak.
              Ale jak je vidět, tato debata asi bude marná, protože to vypadá alespoň teď na Pavla Hapala (já bych si přál Míru Beránka).
              Sokrates55

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                birkin     před 10 lety 11.06.2014 15:34 |  
                0 0

                Tecl? ten snad odesel do Plzne jeste pred prichodem Komnackeho, ne? A obavam se, ze i Masopust zasvitil jeste pred Komackym...

              • Re: Sportovní ředitel Kisel se vyjádřil pro oficiální web

                Tomski     před 10 lety 12.06.2014 00:18 |  
                0 0

                Mám pocit, že s Jihlavou postoupil do 1. ligy Pivarník a Komňacký tam skončil ve chvíli kdy byl na posledním místě. Kromě Tecla tam snad nikdo neodešel, Masopust vylétl už loni na podzim. Možná klasické nováčkovské nadšení, protože jaro už tak úspěšné neměli. V Baníku nestavěl posily, které jim potom vykopali záchranu, na druhou stranu je nejspíš vybíral. Komňacký by možná připadal v úvahu s investorem v zádech. Řekl bych, že Beránek by byl lepší. Zajímalo by mě jestli z naší strany byla snaha o Kozla.