Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia má prvoligovou licenci

Slavia dnes získala prvoligovou licenci pro další ročník. Stejně jako další čtyři kluby uspěla s odvoláním proti jejímu  neudělení a Licenční tribunál tak dnes posvětil její start v dalším ročníku nejvyšší soutěže. Teď už záleží jen na hráčích, jak zvládnou sobotní zápas na Bazalech...

Komentáře (246)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Nosorozec     před 10 lety 28.05.2014 22:31 |  
    0 0

    Sing hallelujah! :)

  2. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 28.05.2014 22:55 |  
    0 0

    Ufff. Spadlý kámen z našich srdcí musel být slyšet i daleko předaleko na Letné...

  3. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    JS (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 02:11 |  
    0 0

    K čemu ji na tu NFL potřebujeme?

  4. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Sedrousek     před 10 lety 29.05.2014 06:22 |  
    0 0

    Nevěřím že Klokan i Olomouc v sobotu vyhrají a tak můžeme hned v pondělí celej kádr těch našich hvězd rozprášit.

  5. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Edwardtheiron     před 10 lety 29.05.2014 06:39 |  
    0 0

    Jen nějak nechápu, jak to, že prvoligovou licenci dostalo i Znojmo.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Slawek     před 10 lety 29.05.2014 07:33 |  
      0 0

      To je fakt těžko k pochopení. Všiml jsem si také jedné maličkosti: Když Slávii licenci nedali, byli toho ještě ten den plné zprávy. Teď když ji máme, nikdo o tom nepíše. Co to ukazuje ?

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Edwardtheiron     před 10 lety 29.05.2014 07:45 |  
        0 0

        To je ta klasická novinářská poučka: Dobré zprávy=žádné zprávy. :-)

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Alanor (admin)     před 10 lety 29.05.2014 09:28 |  
      0 0

      Myslím, že se psalo, že ji dostalo s podmínkou, tedy že bude stadion stát k určitému datu.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        slamacek (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 10:15 |  
        0 0

        a kde se to psalo? ja nic takoveho nikde nevidel. prijde mi hodne pod pas (usti) kdyby znojmo opet hralo jinde nez ve znojme. to bych uprimne nepochopil. proste jsou pravidla a najednou by zase neplatila? a ted by se treba i mohlo stat ze budou dva kluby hrat zapasy jinde, protoze nemaji stadion... to mi stejne hlava nebere pro koho ty kluby hraji...

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:22 |  
          0 0

          Copak nevíš slamáčku,že nějaká pravidla jsou pro bandu,která si dělá doslova co chce,včetně ovlivňování výsledků/cinklé jaro,Jabka-čochtan ,penalty pro Příbram,nepenalty pro Slavii a podobně/,jenom cár papíru?

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      zeleznik2     před 10 lety 30.05.2014 16:41 |  
      0 0

      Musí přestavět stadion do 30.6. takže celé Znojemsko bere lopaty a jde makat a pomůžou i nezaměstnaní horníci z Ostravska, jinak to asi za měsíc nestihnou...

  6. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Petr9608     před 10 lety 29.05.2014 07:07 |  
    0 0

    OT:
    Táborsko by zřejmě hrálo 1. ligu v Příbrami.....
    http://fotbal.idnes.cz/fotbal-taborsko-stadion-0w3-/fot_dsouteze.aspx?c=A140528_150320_fot_dsouteze_rou

    To aby se v Blšanech třásli o ten svůj krásný ligový rekord. Takový zápas Táborsko - Jablonec (Boleslav, Jihlava, Dukla...) hraný na konci listopadu nebo února při teplotě po bodem mrazu, to by mohla být dobrá příležitost....

    http://fotbal.idnes.cz/ostuda-na-ligu-prislo-51-divaku-dk6-/fotbal.aspx?c=A031020_093059_fotbal_cig

  7. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Aloha     před 10 lety 29.05.2014 09:24 |  
    0 0

    Tak teď jen jestli už Peltaven nepříšel za Slavii s tím, že ji zachrání když mu pošlou za malý poplatek Berkovce. Jinak prý Jablonec je financován tak, že každý kdo dostane dotace od svazu musí Peltavenovi odvést zpátky desátek. český fotbal je fakt hnus

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Boss82     před 10 lety 29.05.2014 14:07 |  
      0 0

      To je zase informace "Jedna paní povídala"!

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Edwardtheiron     před 10 lety 29.05.2014 16:59 |  
        0 0

        Ja tedy nevim, ale naprosto stejnym zpusobem funguji statni granty, nescetnekrat to bylo popsano, takze bych to urcite nevyloucil. Ovsem stejne tak bych nevylucoval, ze Pelta je dobrak, jemuz jde pouze o dobro fotbalu...

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Boss82     před 10 lety 30.05.2014 15:22 |  
          0 0

          Pelta určitě není dobrák, kterému jde pouze o dobro fotbalu. Jde mu o to, aby si svou pozici udržel co nejdéle, a aby se měl dobře on, potažmo jeho Jablonec. A těžko si představit, že bude riskovat své postavení a vlastně i život tím, že bude provozovat takhle závažnou trestnou činnost. Kdyby to totiž prasklo, tak ho nejprve rozcupují média, skončí ve fotbale a nakonec skončí v base.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:24 |  
      0 0

      Peltaven prý je nominován do finské jednadvacítky.

  8. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Viking     před 10 lety 29.05.2014 09:37 |  
    0 0

    Licenční řízení je celé fraška pokud to dostane Znojmo.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      honza1947     před 10 lety 29.05.2014 10:37 |  
      0 0

      Znojmo to má s podmínkou, že do 30. června dokončí rekonstrukci stadionu. Pokud to nestihnou, licence by měla padnout.

  9. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 10:28 |  
    0 0

    Teď dával rozhovor na 24 hrubý a řikal, že jistej tlak na hráčích je vidět, ale věří že to z nich v sobotu spadne a zápas zvládnou a nebudou se muset ohlížet

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Mac     před 10 lety 29.05.2014 10:56 |  
      0 0

      Žádný tlak být nemusel, kdyby sbírali body průběžně po celou sezonu. Stačilo zvládnout pár lehčích zápasů (hlavně doma - Brno, Jihlava, teď v závěru Jablonec) a mohl být dávno klid.

      Připadá mi to jako student, který se celý rok fláká a pak je pod stresem, že toho má moc a nestíhá. Jestli spadneme, tak ani nebudu mít náladu sledovat MS v Brazílii, pokaždé si vzpomenu na tu naši bídu.

  10. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Fulham     před 10 lety 29.05.2014 11:10 |  
    0 0

    Haindlová - dveře ČAFH jsou otevřené a někteří hráči za námi chodí - zejména hráči Slavie..... Uniká mi něco????

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 11:17 |  
      0 0

      Jsou nespokojení , hrajou pefektně , tak si ještě zřejmě stěžujou(nemusí třeba dostávat včas prachy,nebo jsou nespokojený, že nehrajou ?) . Zase je to ze sportu, tak nevim co je pravda, ale nedivil bych se .

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Tomski     před 10 lety 29.05.2014 11:30 |  
        0 0

        Haidlová mi přijde jako populistka, ale nedivil bych se kdyby tam docházel například Lička s Frejlachem...

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 11:41 |  
      0 0

      Možná to je spojené ještě s tou obří pokutou co byla po Teplicích, ne?

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      AlesJa     před 10 lety 29.05.2014 12:33 |  
      0 0

      hráči Slavie = Fenin :-)

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:29 |  
        0 0

        fenin si u ní prej stěžoval,že hraje výborně,trénuje až se mu kouří z trenýrek a přesto je stále napadán těmi neználky,přispěvately z SN ,dokonce nebyl několikrát připuštěn ani na lávku.Tak jsme v pěkným průseru.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:30 |  
          0 0

          přispěvateli

  11. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 11:52 |  
    0 0

    Přátelé, pravidelně a poctivě čtu všechny příspěvky pod všemi články a vždycky se chci zapojit. Přihlásím se, kliknu na "přidat komentář", napíšu větu a ... smažu ji. Napíšu další a... smažu ji. Já vůbec nevím, co k tomu všemu napsat. Ta apatie je příšerná.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Tonda     před 10 lety 29.05.2014 11:56 |  
      0 0

      no a já myslel že zrovna vy byste mohl mít nějaké pozitivní informace

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      indy14     před 10 lety 29.05.2014 12:03 |  
      0 0

      Spíš jsem si myslel že podle posledních zpráv to začíná vypadat že apatie končí že Řebíček už svolil a klub prodá. A vemou to do ruk jiní lide nebudem si nic naamlouvat jde jim určitě hlavně o zisk víc jak o Slavii ale k zisku ten klub taky musí trochu fungovat jinak se nedá vydělat nic na tom

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 12:19 |  
        0 0

        Nevím, už nemám aktuální informace. Moc v posun směrem dopředu nevěřím, jen doufám...
        Můj problém je, že vím, v jakém ekonomicko-právním stavu je pozadí Slavie, jaké války se vedou mezi Pražákem (majitel stadionu) a Řebíčkem, jak se do toho montuje Sisák, kdo jsou Nejedlý s Romaněnkem...
        Ale co. Třeba se stane zázrak a noví investoři to myslí dobře. Třeba to bude fungovat. Třeba... Zbývá nám jen doufat.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          indy14     před 10 lety 29.05.2014 12:27 |  
          0 0

          Určitě Nejedlý a Romaněnko velký mínění o nich nemám ale bohužel tady jaksi za posledních 15 let neobjevil nikdo kdo by měl peníze vydělal je čistým způsobem byl kovanej Slavista a chtěl si koupit svůj milovanej klub způsobem že na něm bude jen prodělávat hlavně at ztoho mají lidi radost. Takže nám nezbývá než doufat. Určitě ani tito pánové fotbalu nerozumí ale snad budou mít štastnější ruku na výběr svých lidi ve vedení .

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Aloha     před 10 lety 29.05.2014 12:49 |  
          0 0

          Jak Pražák? Pavel z Natlandu. No je fakt, že by jste nás do toho mohl trochu uvést a třeba i pod jiným nickem, ale tak nechci tlačit. Jinak jsem myslel, že Sisák z toho potom vyvedení akcii z konkurzu vypadl. Je otázka, jestli by právě silný ruský investor nebyl schopen hodit Pražáka do klidu popř. od něj koupit stadion. Navíc se ptám co dělá PČR? Je jasné, že věci kolem stadionu nejsou čisté, tak proč to někdo nevyšetřuje a nekoná.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:32 |  
            0 0

            protože musej mlátit slávisty na pražských mostech rozumbrado.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              Aloha     před 10 lety 30.05.2014 11:45 |  
              0 0

              Trochu zbytečný komentář ne?!

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Wommi     před 10 lety 29.05.2014 12:50 |  
          0 0

          ..proč spor Pražák - Řebíček ohrožuje Slavii? Pokud Řebíček prodá a nový majitel koupí/se domluví s Pražákem, tak by mohl být pokoj ne?

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      mart01     před 10 lety 29.05.2014 12:09 |  
      0 0

      Navare, ty věty rozhodně nemaž. Pošli nám sem, alespoň 10 ukázkových, děkujeme :)

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 12:13 |  
        0 0

        Ony to žádné hluboké myšlenky nebyly :-)

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Wommi     před 10 lety 29.05.2014 12:48 |  
          0 0

          ...víš, co se říká.."Když je bída, pes si kulky líže"..takž sem s tím...

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 13:29 |  
            0 0

            pes si lize kulky protoze muze...ehm..ja vim, tak 3-4 trida..

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 14:59 |  
            0 0

            :-)

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      naplavnik     před 10 lety 29.05.2014 15:41 |  
      0 0

      Tu apatii tady sdílíme asi všichni zde, pro psychiatry a sociální psychology bychom byli dobrým výzkumným objektem něčeho jako "skupinové apatie". Vzhledem k sobotě a následnému období snad jen dodám rčení "lepší hrozný konec, než hrůza bez konce..." " :-(

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Matysek     před 10 lety 29.05.2014 23:49 |  
      0 0

      Jen pro těch pár co si opravdu projíždějí diskuze tak jako já...

      Podle mého aktuálního infa před nedavnem dal rus rebickovy nuz na krk- do tydne reálnou nabidku. Rebicek ji nebyl schopny predozit a tak se na to rus vysral...

  12. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    quelhar (admin)     před 10 lety 29.05.2014 13:18 |  
    0 0

    V Ostrave nas piska Jilek, ktery ma na krku nase nejvetsi letosni zarezy. Pelta nas mozna v lize chce, ale Berbr tedy rozhodne ne.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      spino     před 10 lety 29.05.2014 13:19 |  
      0 0

      Chtělo by to ještě zjistit, kdo píská Olomouc a Bohemku.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        quelhar (admin)     před 10 lety 29.05.2014 13:20 |  
        0 0

        Olomouc Zelinka a Bohemku Hrubes.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          spino     před 10 lety 29.05.2014 13:22 |  
          0 0

          Pořád si myslím, že jeden z našich konkurentů zaváhá a nám bude stačit remíza.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            quelhar (admin)     před 10 lety 29.05.2014 13:25 |  
            0 0

            Jestli jeden z konkurentu zavaha, tak muzeme i prohrat.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Navyseals     před 10 lety 29.05.2014 13:23 |  
          0 0

          Tak Zelinka není zas taková svině, ale Hrubeš bejvá chirurgicky přesnej.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Alanor (admin)     před 10 lety 29.05.2014 13:45 |  
            0 0

            Zelinka bude pískat rovinu, Hrubeš je ale sparťan a Berbrův kůň. Tomu by napovídalo i to, že se vykartovali všichni hráči Plzně, kteří měli 3 žluté. Za normálních okolností by ale Plzeň nemohla prohrát.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 13:25 |  
      0 0

      jojo, uplne to samy me napadlo, kdyz jsem si to precet...jsem rad, ze muzu prozit klidnou sobotu, na vyhru muzeme zapomenout. je zajimave jak tito ocividne nepresni rozhodci piskaji vzdy pomerne dulezite zapasy...kopacka, svab, sprcha...sak vime...

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Sedrousek     před 10 lety 29.05.2014 13:34 |  
      0 0

      Třeba se v něm hnulo svědomí a chce všechno napravit? Ale on žádný svědomí nemá! Stejně se nemužu zbavit toho pocitu,že uvidíme penaltu. Už jsem to jednou psal nezávidím tomu kdo si vezme balon a pujde kopat.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 13:59 |  
        0 0

        Vlcek...

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:36 |  
        0 0

        Myslíš,že ostravskou penaltu bude kopat někdo ze Slávistů?To by bylo průlomové řešení,buď vlastní gól,nebo to kopne vedla.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      paweza (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 13:43 |  
      0 0

      Pokud nás zařízne, tak doufám, že někde dostane takovou po čuni, že na to do smrti nezapomene... a to jsem normálně velice mírumilovný člověk..

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Tonda     před 10 lety 29.05.2014 13:49 |  
        0 0

        Pokud nas opet zarizne a posle do druhe ligy, tak si na nej poridim voodoo panenku. Na druhou stranu nas ani rozhodci nemusi nejak zarezavat. hraci to zarezavaji sami.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          quelhar (admin)     před 10 lety 29.05.2014 13:58 |  
          0 0

          Hrajeme celou sezonu opravdu mizerny fotbal, ale kdyby nas sudi nerezali a piskali celych 29 zapasu rovinu, tak ted v Ostrave nehrajeme o udrzeni, ale jsme s nejakymi 37 body v klidnem stredu tabulky. Zvlast na podzim k tomu rozhodci hodne prispeli, ze jsme byli tak dole a i v zapasech, ktere jsme vyhrali (Dukla venku, Liberec doma), se hodne snazili, aby to tak nedopadlo.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 14:02 |  
            0 0

            technicka...nemuze Slavia vetovat jednoho z rozhodcich ? Kdysi to slo...

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              quelhar (admin)     před 10 lety 29.05.2014 14:07 |  
              0 0

              Netusim, jestli to jeste jde. Kdo vi, treba jsme vetovali jeste nejake vetsi prase typu Ardeleanu nebo Nenadala...

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 14:32 |  
                0 0

                to je fakt brutalni...vybirat si z prasat podle toho , ktery je vo chlup mensi prase...ach jo...

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 14:35 |  
                  0 0

                  Panove ono se vse nebude odehravat jen na hristi,tak treba jsme vyrovnani se vsemi hraci, jsme vyrovnani s Peltou, nebo jakou motivaci maji hraci v boji o zachranu.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    Tomski     před 10 lety 29.05.2014 14:39 |  
                    0 0

                    něco dlužíme hráčům nebo Peltovi ? minule jsem prosil o analýzu ohledně stadionu...

                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                      Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 14:44 |  
                      0 0

                      Pane Tomski mame uz zaplaceneho Pitaka a Vosahlika, nedluzime neco nahodou hracum, kdyz ted hojne navstevuji poradny......., nejsou nahodou tlaceni ke snizeni smluv.
                      Co se tyce analyzy ohledne stadionu, videl jsem ten material udajne pro ucely dalsiho rozvoje stadionu, ale nejsem opravnen nic predavat dal, ale s klidem vaqm napisu, ze sehnat akce v rsahu 20 mega neni opravdu problem.

                      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                        Tomski     před 10 lety 29.05.2014 14:46 |  
                        0 0

                        a máme zaplaceno za Pitáka a Vošáhlíka ? Dlužíme něco hráčům ? Kteří navštěvují poradny ? Jsou tlačeni ke snížení smluv ? Proč tam tedy žádné akce neprobíhají ?

                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                          Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 14:56 |  
                          0 0

                          Kdy by mely podle vas probihat.

                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                            Tomski     před 10 lety 29.05.2014 14:59 |  
                            0 0

                            já se ptal na více věcí...tak většinou větší akce s většími hvězdami probíhají v Praze (ČR) přes týden...

                            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                              Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 15:03 |  
                              0 0

                              Tady,ale zdaleka nejde jen o koncerty .

                              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                Tomski     před 10 lety 29.05.2014 15:05 |  
                                0 0

                                tak o jaké akce jde ? co ty předchozí otázky budou zodpovězeny ? jestli ne, tak bych to příště poprosil zase bez spekulací...

                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                  Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 15:11 |  
                                  0 0

                                  Jake spekulace, o cem to mluvite, majitel stadionu , edy ten soucasny se nas chce zbavit , dobre vim, ze mu pres 20 milionu proste platit nebudeme, ze by chtel prazdny sadion , to asi tezko ze.

                                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                    Tomski     před 10 lety 29.05.2014 15:22 |  
                                    0 0

                                    tak kromě toho stadionu jsou to jen spekulace ?

                                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                      Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 15:24 |  
                                      0 0

                                      Nejsou.

                                      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                        Tomski     před 10 lety 29.05.2014 15:26 |  
                                        0 0

                                        tak znovu: máme zaplaceno za Pitáka a Vošáhlíka ? Dlužíme něco hráčům ? Kteří navštěvují poradny ? Jsou tlačeni ke snížení smluv ?

                                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                          Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 15:31 |  
                                          0 0

                                          Myslim., ze pisi jasne,,

                                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 15:32 |  
                                            0 0

                                            To má jako znamenat, že nemáme zaplaceno za "duo" z Jablonce?
                                            Ale stejně by mě zajímalo, jakým hráčům (a cca kolik) dlužíme...

                                      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                        naplavnik     před 10 lety 29.05.2014 15:31 |  
                                        0 0

                                        Tak zase spekulace ohledně stadionu, neměl by ten údajný investor (Romaněnko) vstoupit jak do klubu, tak do stadionu?

                                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                          Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 15:41 |  
                                          0 0

                                          Panove veci se prubezne resi, psal jsem o problemech o kterych se verejne vi, to ze,treba nebyly ofiko zverejneny neznamena,ze neexistuji,
                                          Tezko si pan Tomski muze predstavit, ze mu dodam kompletni materialy, t je proste blbost/ , stejne asi , ze haci Slavie chodej na hracskou asociaci na kafe., nebo dokonce , ze Pelta bude nekde postavat na nejaky komisi, on to dokae vratit jinak.

                                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                            naplavnik     před 10 lety 29.05.2014 15:48 |  
                                            0 0

                                            Je jasné, že v klubu je problémů více než dost, ale dedukuji, že pokud jsou hráči nuceni ke změně smluv, tak by to byla asi spíše páka je odsud dostat. Což víme všichni, že ten kádr by potřeboval velký úklid. Samozřejmě, pokud se to týká i těch, co jsou nasazováni k zápasům, tak by to zajisté byl amatérismus hodný pralesní ligy...

                                            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                              Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 16:08 |  
                                              0 0

                                              Tak je asi jasny ,ze jim tezko budou moct dat stejny penize, kdyz je kasa prazdna,sponzori se nehrnou a naka propagace pred Holanndskou obchodni komorou to je spis spolecenska zalezitost.
                                              Nechci to rehanet ,ale v pripade sestupu budou hraci nuceni jit na polovicni platy, je pripraven seznam tzv volnych hacu, mezi ne patri udajne oba zkuseni golmani, , Neves, Pitak, Berkovec, pokud o nej bude zajem, hodne si pohorsil diky svemu vystupovani, neni mezi kluby moc obliben.
                                              Tyto kroky vak mohou nastat iv pripade zachrany, pozadi jednani jsou nyni hodne nlhava a penize chybi v podstate navsechno.

                                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                            Tomski     před 10 lety 29.05.2014 17:51 |  
                                            0 0

                                            tak ohledně stadionu beru to, že není všechno v pořádku...ale na mé předchozí otázky bych prosil odpověď...kolikrát se stalo, že jste tady něco tvrdil a za pár dní bylo všechno jinak...

                                            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                              Barra     před 10 lety 29.05.2014 19:07 |  
                                              0 0

                                              Ahoj Tomski, dovolim si ti tady odpovedet. Podminky pro udeleni licence jsou nezadluzenost oproti hracu a jejich vyplat, oproti FACR co se tyka pokut a prispevku, byt v poradku s financakem i co se tyka DPH, nedluzit nic na odvodech a zdravonim pojisteni. Jine dluhy (a ty ma kazda firma) jsou povolene, kdyz jsou zavazky v prodleni tak mit dohodu s veritelem o splatnosti, eventualne splatkovy kalendar.

                                              Takze nic se nedluzi, to jsem si jisty, jinak bychom nedostali licenci.

                                              Ze se hracske smlouvy prispusobi a tedy snizi v pripade padu do druge ligy je bezna vec, nejen v Cesku.

                                              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                                Tomski     před 10 lety 30.05.2014 09:19 |  
                                                0 0

                                                Ahoj Barro. Děkuji za odpověď :-)...jsem celkem finančně gramotný, takže to chápu...zajímalo mě jestli Jiřík má nějaké vážné info nebo poskládal různé spekulace do své tajuplné zprávy...

                                              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                                Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 09:28 |  
                                                0 0

                                                Opet tady pisete veci o kerych nic nevite, zalezi na veriteli co uvede, uz mi to nebavi stale opravovat Vase vyjadreni stejne jako pred rokem, dluhy nejsou a pritom jsme dluzili.

                                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                                  Tomski     před 10 lety 30.05.2014 09:44 |  
                                                  0 0

                                                  tak není to tak dávno co jste tady tvrdil, že hráčům chodí vše jak má...

                                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                                  Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 09:50 |  
                                                  0 0

                                                  Jeste snad dovetek, opet tady mlzite a snazite se udat diskuzi zadany smer, ja jsem si naopak jisty , ze dluzime proto ta licence s podminkou.

                                                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                                    Barra     před 10 lety 30.05.2014 12:42 |  
                                                    0 0

                                                    Pane Jiri, nebudu se na vas zlobit, o vas se jedna spis o patalogicky jev, za ktery ani nemuzete. Jestli vas nebavi me stale opravovat, tak to prosim nedelejte, myslim ze se i ostatnim ucastnikum ulevi kdyz se nebudete vzdy hadat. Rozdil mezi nami ale je, ze jsem odpovedel na snad 5 x opakovany dotaz Tomski na vasi adresu, kde jste jako bezne mlcel. Neco tvrdite, a pak drzite zuby. Ja se nesnazim diskusi davat zadny jiny smer. Jinak chapu, ze se vam nelibi ze nekdo neskoci nadsene na zidli a nezacne vas vychvalovat jak na vse mate odpoved, a naopak si troufne mit jiny nazor. Mel byste si ale davat pozor s vasimy opakovanymi vymysly na adresu jinych, na vase lzi.

                                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                            bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:42 |  
                                            0 0

                                            Tomski,nechtěj znát tajné materiály,to nelze zveřejnit.Až dostane Jirka povolení,jistě rád vše zveřejní.Nyní by se jednalo o únik informací a to je snad ještě horší než únik moči.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                janko (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 14:49 |  
                0 0

                Já si myslím, že nás zařízne. Že to mezi cinkloušem a estébákem jiskří je zřejmé. Pánové si prostě dokazují, kdo má většího pindíka a aby estébák ukázal jaký má vliv, tak pošle do díry jeden ze dvou S.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:37 |  
        0 0

        a nebudeš sám.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:44 |  
          0 0

          To patří o mnoho víc nahoru,k tomu zářezu.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      vojta     před 10 lety 29.05.2014 14:53 |  
      0 0

      zase nebudme paranoidni. doma s libercem to zadna vrazda nebyla a v plzni hraje do kopce kazdej... nepisknuti penalty na necida v derby byla fatalni minela, ale kdyz si clovek ten moment odmysli (coz jde, pravda, dost tezko), tak to bylo podle me jedno z nejlip odpiskanych derby za posledni dobu. jasne, ta jedna chyba (chyba?) byla tak obrovska, ze to jilkuv vykon hodne srazi, ale fakt mi to neprislo jako nejak tendencne vedeny utkani (tak jako treba derby na podzim)

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 14:59 |  
        0 0

        Nezlobte se.ale tento pan rozhodci je proste neco jako svazovy zamestnanec byt externi,to co pisou kolegove je pravda,ke svym nadrizenym je velmi loajalni iproto bude ligu piskat ina podzim a zmeny, ktere maji nastat se ho nedotknou.
        Take mu neverim,ale zase bude pod obrovskym tlakem takze uvidime.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          vojta     před 10 lety 30.05.2014 00:51 |  
          0 0

          vsak ja netrdim, ze nas v sobotu nezarizne, klidne se to stat muze. ale vy tady delate vraha z cloveka, co jen nekomu pri parkovani pred supermarketem odrel auto :)

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      mats     před 10 lety 29.05.2014 18:58 |  
      0 0

      Já teda nevím ani proč, ale pořád jsem přesvědčen, že dolů půjde Znojmo a Olomouc... tak uvidíme... ;-)

  13. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Sedrousek     před 10 lety 29.05.2014 13:48 |  
    0 0

    tak Šrom by chtěl vychytat ještě jednu nulu v týdle sezoně. A chtěl by být jako Blažek. Jen by mně zajímalo kdyby hráli v posledním kole třeba s Jabloncem a on dělal rozhovor jestli by vůbec o nějaký nule v v tom zápase mluvil. Aspoň máme větší motivaci mu tam pár fíku nasázet.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Sedrousek     před 10 lety 29.05.2014 17:56 |  
      0 0

      A to šel s kůží na trh nebo jak to nazval. Teď by si jí měl zabalit a táhnout!

  14. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 15:29 |  
    0 0

    OT : Netusil jsem , ze Tom Robbins je taky Slavista - "Tom Robbins dokáže oslovit čtenářky dámských časopisů, undergroundové máničky, pivaře i absolventy Harvardu. Pro překladatele to však asi zase bude oříšek, Robbins si totiž libuje v bláznivých halucinogenních metaforách, u nichž někdy není jasné, k čemu odkazují. Namátkou některá jednodušší: "Pastor byl strašidelnější než slintání vačice právě vytažené z mrazáku." Zdroj: http://kultura.idnes.cz/pameti-robbins-011-/literatura.aspx?c=A140529_142911_literatura_ts#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box

  15. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Mac     před 10 lety 29.05.2014 15:57 |  
    0 0

    Teď to samozřejmě není důležité, ale stejně by mě zajímalo, proč máme pouze SILVER licenci? Takže kdybychom vyhráli domácí pohár, do EL bychom stejně nemohli.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      smely (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 16:03 |  
      0 0

      protoze mame vstupy posrany vod holubu...

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 16:11 |  
        0 0

        Je to jasne, mae urcite podminky tykajici se finanxniho pokryti, ktere musime splnit,to je ijedna z hlavnich podminek ucasti v poharove Evrope tj bezdluznost.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Barra     před 10 lety 29.05.2014 16:24 |  
          0 0

          Az na kluby patrici sheikum a pravdepodobne Bayernu Muenchen maji vsichni dluhy, Real Madridem zacinaje.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 16:28 |  
            0 0

            to je mozne, ale rozhodujici je co uvedou veritele alespon u nas.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              Barra     před 10 lety 29.05.2014 16:34 |  
              0 0

              Jedna se o predpisy Uefy (FFP nebo Financial Fair Play) s cim nema FACR nebo veritele nic spolecneho. Dluh v ucetnictvi je dluh.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 16:43 |  
                0 0

                Nerikejte ,to mne pripomina neci informac obsazene v ucetnictvi Slavie,ze mame na 50l et dopredu zaplaceny najem, jen se divim Slavickovi , ze na to jeste neprisel a vyhrozuje soudem.

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  Barra     před 10 lety 29.05.2014 16:57 |  
                  0 0

                  Pane Jiri, jestli chcete hrat na chytrolina, klidne, na to jsou tady uz vsichni zvykli. Nez ale vytahnete kartu 'castecne' uhrazeneho najmu, jak se vyskytuje v ucetnictvi, a opakuji slova castecne, tak byste si napred mel osvezit pamet a opet si precist, co jsem v tom smyslu tady nejak pred rokem psal. Vy jste ale bohuzel nebyl anischopny si to vubec precist, ale to je vazne vas problem. Jestli jste jinak argumentaci Slavicka sledoval, tak jste zajiste videl ze on tvrdize neni zavazany smlouvami, ktere puvodni majitel stadionu se Slavii uzavrel - takze o predplatnem jak ve smlouve, tak ucetnictvi vi.

                  A jinak co se tyka zadluzenosti klubu a pravidla FFP - ano, rikam ze tomu tak je. Ze vy si myslite ze mimo vasich tvrzeni neexistuje zadna jina pravda, me necha celkem chladnym.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    vavicek     před 10 lety 29.05.2014 16:59 |  
                    0 0

                    Žádné předplatné není. Klub to několikrát dementoval.

                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                      postovni (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 18:24 |  
                      0 0

                      Kde to dementovali? Mají to v účetnictví a to je podstatný a ne Jiřího báchorky.
                      Na justice.cz IČO 63999609. Výpis listin výroční zpráva za rok 2009:
                      Jsou tam v rozvaze náklady příštích období cca 198mil. na straně 24 v bodu e) se pak píše:
                      že pronájem části stadionu na 50 let z toho dělá 135,8mil (rok předtím to bylo 138,5mil).

                      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                        Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 09:49 |  
                        0 0

                        Co to tady melete , nase diaskuze nebyla pred rokem o zadnem zapisu, byla to klasika dluzime nedluzime a pan B. tady poiuzil ten argument o tom predplacenem najmu .
                        Tqakze zadne bachorky , postupne se ukazalo, ze dluzime a to dost.

                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                          Barra     před 10 lety 30.05.2014 09:56 |  
                          0 0

                          Nikdy jsem nediskutoval o tom, jestli Slavie neco dluzi na najemnem, a urcite ne s vami. Vubec netusim jestli se neco dluzi a eventualne kolik, tak nebudu fabulovat o vecich o kterych nemam info.

                          Proc mate opet zapotrebi si vymyslet? Nezlobte se, ale je to velmi trapne.

                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                          postovni (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 12:21 |  
                          0 0

                          Jedinej kdo tu mele jste vy. Předplacení části nájmu je fakt zachycený v účetnictví. Vy jste s tím začal o 2 příspěvky výše, tak tu nemelte něco o rok starých příspěvcích.

                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                            Barra     před 10 lety 30.05.2014 12:27 |  
                            0 0

                            A o diskusi ktera v zivote mezi nami neprobehla, leda tak snad v nejakem divikym snu pana J1....

                            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                              postovni (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 12:35 |  
                              0 0

                              Zpětně lituju, že jsem se nechal vyprovokovat a pustil se s ním do diskuze, když znám jeho styl a vím, že to nemá cenu.

                              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                Barra     před 10 lety 30.05.2014 13:02 |  
                                0 0

                                I ja se snazim p. J1 vyhnout obloukem a ne primp reagovat. Netusil jsem ze poznamka ze Real ma vice dluhu nez my ho vyprovokuje k tomu, aby pustil svoji lavinu vymyslu.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 17:02 |  
                    0 0

                    Vazeny pane, diskuzi o dluzich v lize jsem diky Slavii absolboval jiz pred lety a mohu jen dodat , ze i tenkrat slo jen o razitko a podpis, mym konzultantem byl tehdejsi predseda fotbaloveho svazu.
                    Vite o co jde , v pripade toho najmu, ze to okamzite prevzalij jini, kteri nejsou tolik zbehli v techto vecech a verili Vam, ted uz dostali pouceni a neceri nicemu a nikomu.
                    jinak Vas srdecne zdravim a fotbalu zdar.

                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                      Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 17:05 |  
                      0 0

                      A jinak nic ve zlem, proste trocha cerneho humoru, ale s temi veriteli je to pravda

                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                      Barra     před 10 lety 29.05.2014 17:11 |  
                      0 0

                      Je krasne vedet, ze vy jste zbehly v techto vecech. Ale o tom jsem si nikdy ani netroufnul pochybovat.

                      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                        Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 17:19 |  
                        0 0

                        Diky za Vasi ironii i to od Vas potesi.

                        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                          Barra     před 10 lety 29.05.2014 17:28 |  
                          0 0

                          Ani ne ironie, jen povzdech ze bohuzel vubec nema smysl s vami o necem diskutovat, kdyz ani nevite co jsem ohledne teto zalezitosti psal. Skoda.

                          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                            Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 17:33 |  
                            0 0

                            No myslim, ze vim, radu lidi jste sokoval, rebicek jim vyklada jak musi setrit a pak tohle

                            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                              Barra     před 10 lety 29.05.2014 17:45 |  
                              0 0

                              ??? Tak nad tim mi zustava uz rozum stat. Nedelejte z jinych blbce, prosim. Vazne vas to bavi? Laskave si napred prectete co jsem vubec psal. Tech vymyslu z vasi strany tady uz byla dost. Ale nema smysl odpovidat na vase tvrzeni. Argumentace nulova, dukazy jak by smet. Nezlobte se, je to jen ztrata casu.

                              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                Jiri1     před 10 lety 29.05.2014 18:05 |  
                                0 0

                                Mily priteli
                                ve fotbalovem prostredi se orietujete , tak moc nechapu , jake dukazy chcete, cetl jsem to Vase smpaticke dilko, stejne jako pojednani o Fennovi, Gecovovi a ostani zdejsi hity, doufal jsem ve sebereflexi , ale tou rozhodne netrpite.
                                Jinak vite,co je pro mne nejvetsi traga,ze se ty nesmysly jeden podruhem postupne naplnuji, sestup ten jsem necekal ani Ja, ze budeme vubec hledat stadion , kde by nas nechali hrat a budeme bojovat o svuj Eden, tak to tedy mne nenapadlo ani ve snu, stejne jako, ze tolik vychvalovani odbornici z Holandska nas spis privedou na buben nez do Evropy, tak to se Vam klidne priznam,ze to jsem tedy opravdu necekal.

                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 18:49 |  
                                  0 0

                                  V tuto chvíli mě tato polemika přijde vlastně zbytečná, v sobotu večer se rozhodne jak to vše bude dál,no v případě sestupu si už vůbec nedovedu tipnout jaké fatální důsledky to pro Slavii může mít.Na druhou stranu třeba by to vedlo k světlejším zítřkům :-) ovšem i tot je otázkou.Jedna věc je jistá, že pro nás slávisty je to nejhorší doba od začátku šedesátých let,kdy jsme byli na zrušení.

                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                  galapetr     před 10 lety 29.05.2014 18:54 |  
                                  0 0

                                  Přes eden tlačí na Rebíčka investor či budoucí majitel,protože tunelář se nemůže rozhoupat.To je ten utok na jednoho akcionáře o kterém mluvi Vrba.Otázka je lepší.Jestli dál dřít bídu s neumětelem Řebíčkem,nebo se vydat do spárů Romaněnka,Ritiga,Janouška a podobných pánů,kterým jde hlavně o stadion a i se Slavií to za pár let prodat v celku.

                                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                    AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 07:22 |  
                                    0 0

                                    kdyby šlo o to, to spojit a prodat jako celek, pak velké ANO a budu vítat i ďábla.

                                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                                  Barra     před 10 lety 29.05.2014 18:55 |  
                                  0 0

                                  A opet mlzite, vymyslite si, fabulujete. Fenin? Ja jsem naopak ukazoval na to, ze neuspel jak v Frankfurtu, tak v Cottbusu. Ukazoval jsem na to, ze vzdy hleda vinu pro svuj neuspech u svych treneru, nikdy u sebe. Pripomnel jsem, ze behem - a ted jen z hlavy - nejakych poslenich 30 mesicu nedal ani branku. Proc si tedy opakovane vymyslite? Prave to mam na mysli s dukazy. Vy se strasne rad poustite do jinych, kterym pak pripisujete vase vymysly, ktere nikdy nerekli. Napred byste si vzdy mel overit jesti ten druhy vubec neco takoveho nekdy prohlasil.

                                  Pripad Gecov je stejny: ja jsem tady prelozil (protoze predpokldam ze ne kazdy umi holandsky) slova jeho ceskeho mladeznickeho trenera, jak vysly v Belgii pri jeho transferu do AA Gent, nic vic, nic min. Jinak hral Gecov v letnim kole velmi dobre a byl na konci sezony nejlepe hodnoceny hrac u Alanora, s cim se muzu ztotoznit. A ja tvrdim dik tuto sezonu za Gecova, bez nej bychom uz nahrali v sobotu o udrzeni, ale byli bychom uz odsouzeni k druhe lize. Ale vas nazor na Gecova vam neberu.

                                  Nemyslim si tedy, ze byste me mel poucivat o nejake sebereflexi. Pochybuji, ze to slovo ve vasim slovniku vubec existuje. Nemel byste jinym vkladat do ust veci, ktere nikdy nerekli.

                                  Co se tyka holandskych odborniku, tak jako Belgican mam s nimi pramalo spolecneho. Myslim, ze jsem tady dostatecne psal ze vstup Ajaxu byl pro Beerschot zacatek konce, a ze jsem dostatecne varoval. O udalostech z 4.3 jsem take napsal jasne svuj nazor. Coz neznamena, ze bych odsuzoval JW van Dop. Tento v minulosti dostatecne dokazal, ze je prvotridni profik.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      edenian     před 10 lety 29.05.2014 16:12 |  
      0 0

      To bude tou dirou v tribune.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Sedrousek     před 10 lety 29.05.2014 17:59 |  
      0 0

      Tak je postřílíme (všechny) tchán je myslivec. Já si půjčím flintu. Nemáte někdo dost nábojů?

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        bongor     před 10 lety 29.05.2014 18:51 |  
        0 0

        kolik chceš metráků?

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        mats     před 10 lety 29.05.2014 19:04 |  
        0 0

        Netřeba nábojů... Rumcajs v Řáholci a okolí vždycky střílel žaludem... :-)

  16. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    petrjir     před 10 lety 29.05.2014 19:01 |  
    0 0

    V Jablonci končí Jablonský. Co by jste řekli jeho angažování u nás (pokud budem hrát první ligu)?

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Fallen (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 19:11 |  
      0 0

      Návrat ztraceného syna.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        spino     před 10 lety 29.05.2014 19:14 |  
        0 0

        To už tu máme v podobě Grajciara. Jablonského nechci. Potřebujeme Latku, Beneše, Pilaře, Ondráška a Chramostu. Pak to bude šlapat...

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Tomski     před 10 lety 29.05.2014 19:23 |  
          0 0

          tak Latka, Pilař půl roku nehrají, Ondrášek hraje 2. ligu v Norsku, Chramosta ani Beneš jsou minimálně letos průměrní...sleduješ ten fotbal trochu ? Jablonský by asi byl lepší než naši krajní beci a je to odchovanec...

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            spino     před 10 lety 29.05.2014 19:33 |  
            0 0

            Není důležité kdo jak dlouho nehraje, ale jaký je srdcař. Stejně tak je nutné z dorostu přeřazovat do áčka jen srdcaře. K čemu je dobré dávat tam sice možná lepší hráče, když jim bude Slavie u zadku a jednou se na Slavii až se budou vracet vykašlou (Pekhart). Mysleme také na budoucnost...

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              Markus     před 10 lety 29.05.2014 19:52 |  
              0 0

              Hezká ale naivní představa, nikdy nebudeš mít dost takových srdcařů. Navíc vše je relativní, zmenšíš rozsah a jeho rámci začneš rozlišovat větší a menší srdcaře. Aby byl tým univerzální, dokázal se vypořádat se všelijakými problémy, potřebuješ naopak různorodost, umění je poskládat tým z různých lidí, ne ze stejných. Takový tým má různé vlastnosti a ty je můžeš využívat dle potřeby. Život není pohádka a jak se někdy říká, účel světí prostředky. Náš problém je, že ten tým je a hlavně byl dlouhou dobu poskládaný nevyrovnaně.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                spino     před 10 lety 29.05.2014 19:56 |  
                0 0

                Hlavně je poskládán špatně typologicky, ale to je celkem pochopitelné, když Držmíšek skládal tým stylem "nevyšel nám nejlepší útočník slovenské ligy, tak vezmeme druhého nejlepšího a ono si to nějak sedne".

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              Oja     před 10 lety 29.05.2014 20:39 |  
              0 0

              Třeba Gecov je srdcař jak málokdo, ale z fleku bych ho vyměnil za někoho, kdo umí hrát aspoň trošku fotbal...

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                bongor     před 10 lety 29.05.2014 20:53 |  
                0 0

                Tak zrovna Gecov není z těch co neumí.Jenom je v týmu spíš na černou práci a Boudjeemu z něj těžko vychováš.Zdá se,že konečně nabírá formu a že se opět vrátí ke své hře z Libe.

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  Oja     před 10 lety 29.05.2014 20:56 |  
                  0 0

                  Asi jo... Já jen pořád nemůžu vydýchat ty jeho nedělní šance... Vrcholem byl lob, kdy si právě asi hrál na Boudjemaau... Mohli jsme být zachránění a jestli spadneme, budu mít tuhle situaci dlouho před očima.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    travel (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 21:02 |  
                    0 0

                    No ,já mám víc před očima ty šance Necida,protože od útočníka a obzvlášť právě od Necida bych rozhodně spíš čekal ,že si s tím poradí spíš než Gecov-tím nechci Gecova omlouvat,že to neproměnil,ale víc mě to štve od Necida.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Kactus     před 10 lety 29.05.2014 19:24 |  
          0 0

          a messiho a robbena a ronalda ze
          nebud fantasta, nikdo neprijde bez zmeny majitele, zaplacne se to nejakymi nekopy co budou hlavne zadarmo a bude jedno odkad

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Travinho     před 10 lety 29.05.2014 22:46 |  
          0 0

          Beneše? Poslední dva roky má stěží na ligu. Toho fakt ne.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            spino     před 10 lety 29.05.2014 23:53 |  
            0 0

            Aspoň bude levný. ;)

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 19:53 |  
      0 0

      vůbec. Nafoukaný, podprůměrný ligový hráč. Tyhle hráči, to je cesta stejným směrem - do kopru.

      Slavia musí přestat sbírat nežádoucí hráče z lepších ligových týmů. Až na výjimky ty týmy ví, proč se těchto hráčů zbavují.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Nosorozec     před 10 lety 29.05.2014 20:24 |  
        0 0

        Jablonskýho jsem asi rok hrát neviděl, ale pamatuju si, že při prvních sezonách našeho úpadku jsem ho Jablonci záviděl. Je to rychlej bek, kterej dokáže i podpořit ofenzivu a měl kvalitní centry. Pokud by měl výkonnost, jakou měl v letech 2009-2011 kdy jsem ho sledoval, tak bych ho bral, protože by převyšoval naše současný beky.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 30.05.2014 18:16 |  
          0 0

          A navíc umí Jablo i zpívat a myslím,že i hrát na housle.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      spino     před 10 lety 29.05.2014 19:54 |  
      0 0

      Myslím, že český fotbal je špína a bylo by dobré, kdyby co nejrychleji zkrachoval a všichni ti Peltové, Berbrové a další přišli o koryta.

      Slavia je defakto jediná věc, díky které na český fotbal koukám, jinak mě nebaví.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        travel (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 20:43 |  
        0 0

        Díky za upozornění,podívám se na to.Jinak jsem opravdu zvědav na výsledky posledního kola (samozřejmě myslím těch ohrožených mužstev).Musím říci,že co se zatím objevilo za články od "sportovních expertů"-novinářů je neskutečné.Oni svými názory vlastně dopředu se snaží vyvolat dojem,že když 14.Bohemka porazí 2. Plzeň a 15. Olomouc vyhraje na hřišti 4. Liberce,tak je to pochopitelné,protože Liberci a Plzni už o nic nejde,v opačném případě ,že to bude překvapení.Zato Slávia v Ostravě ,že těžko zastaví rozjetý Baník.Přitom zde je rozdíl 2 bodů.A že Baníku už taky o nic nejde ,asi nevidí.Navíc Olomouc na jaře venku nezískala ani bod!A že PLzeň je min. o 2 třídy výš než Bohemka asi taky není pravda.Nejhorší na tom je,že je to v podstatě směřováno proti Slávii a snad ještě víc,že se tím snad i snaží zamaskovat uplácení.Nevím ,kdo jiný by měl na tento nešvar upozornit,když ne oni.Ale proč by to dělali,hlavně že jsou rumuni první.Nějak si nedovedu zatím představit,jak ten náš fotbal očistit,když i tito experti to vědomě kryjí.Fakt je ten,že se to,ale netýká jen fotbalu.No doufejme,že si to naši uhrajou a aspoň Liberec bude hrát naplno,když nedávno sám Rajnoch se proti tomu nešvaru ohradil.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 29.05.2014 20:56 |  
          0 0

          Tohle je traveli skutečná rakovina.A nikde nevidíš východisko.Jediná možnost je hrát tak dobře,že ani dvě penalty proti nám nepovedou k porážce.Ale to je zatím sci-fi.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Boss82     před 10 lety 29.05.2014 22:39 |  
            0 0

            To Bongor: Na tomhle webu se pohybuje několik konspiračních teoretiků. Není jich moc, ale jsou tu. Bohužel i Travel mezi ně svým příspěvkem částečně zapadl. Ale ty, Bongore, ty jsi všech kosnpiračních teoretiků král! Na tebe nikdo nemá! Prakticky tu nemeleš o ničem jiném, než jak jsou všechny výsledky dohodnuté a jak rozhodčí pískají na objednávku a vždycky proti nám!

            Nedivím se, že se o Slavii říká, že je ubrečená, když má fanoušky jako jsi ty.

            Jen nechápu jednu věc - jestli všem těm svým nesmyslům, co tu žvaníš, skutečně věříš, tak proč ten fotbal vlastně sleduješ??? Vždyť to přeci nemá vůbec žádný význam, když je vše dávno dopředu dohodnuto, na hřištích hrají pouze divadelníci a rozhoduje se kdesi v zákulisí. Proč to tedy sleduješ???

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              travel (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 23:39 |  
              0 0

              To Boss82:Já jsem si dovolil napsat svůj názor na články od "fotbalových expertů" .Co se mi na nich nelíbí je snad zřejmé,tak se nebudu opakovat.Jinak, jestli jsi přesvědčen,že naše liga (spíš fotbal jako takovej)je čistej,nic proti tomu,na to máš právo.Asi toho víš víc než např. Rajnoch,ani to ti neberu,je to možný.Já tomu nevěřím,např utkání Příbrami (a to se opakuje v podstatě každý rok),nebo vítězství Bohemky v Jablonci mi přijde minimálně dost podezřelé.Zajímavé také je,že se tak stává hlavně ke konci ligových ročníků.A to,že Slávii nejsou rozhodčí nakloněni o tom svědčí,že už více,jak 60 utkání v řadě nekopala penaltu.To je radši z mé strany už vše.Přiznám se,že mi není jasný za koho tady "kopeš"a ať už tvá případná reakce bude jakákoli,už na ní nebudu reagovat.A ještě jednu poznámku,pokud s názorem druhých nesouhlasíš (např. s bongorem a teď jistě i s mým),tak se to dá napsat poněkud kultivovaněji.Ale to vy,co hrateje fotbal téměř na nejvyšší úrovni, zřejmě nemáte zapotřebí.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Slawek     před 10 lety 30.05.2014 09:15 |  
                0 0

                To:Boss82&Travel: S názorem Travela 100%-ně souhlasím. Byl bych rád, kdyby vyjevil nějaký názor Boss82, neboť u něj jsou všichni, kteří o tom vědí něco víc pitomci a ubrečení konspirativci. Jenže ono to tak je a neříci svůj názor jen proto, že nás někdo nazve ubrečenými je nesmysl. Je taky fakt, že v naší lize smí brečet jen někdo. Anebo nosit kabely.

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  Boss82     před 10 lety 30.05.2014 16:25 |  
                  0 0

                  To Slawek: Jaký názor mám vyjádřit? Že se tady brečí a hledají se viníci všude jinde, než u nás samých? Že se tu neustále omýlají nesmyslné konspirační teorie? Že tu někteří diskutující vůbec nepřemýšlí a píší kraviny? Tak tenhle názor jsem už snad vyjádřil dostatečně jasně.

                  Těžko tyto diskutující nazývat jinak než hloupými ubrečenými konspirativci. Jenom za poslední cca 2 měsíce jsem se tu dočetl např. tyto zaručené zprávy:

                  - po porážce v Sparty v Jablonci 1:3, že Sparta je domluvena s Jabloncem a nechá ho jít dál v poháru. Výsledek odvety? 4:0 a postup Sparty.

                  - že Sparta to pustí doma určitě Olomouci, protože jí už o nic nejde. Výsledek? 5:0 pro Spartu.

                  - že jsme domluveni s Brnem, že Brno necháme jít dál v poháru a oni nám pustí ligu. Výsledek? Rupli jsme tam 0:2.

                  - že moravské týmy si pomáhají a pouštějí si zápasy. Výsledek? Slovácko, kterému už o nic nejde, porazilo na jaře všechny moravské týmy.

                  - že jsou domluvené zápasy s Plzní a Slováckem, že nám to pustí. Výsledky? S Plzní jsme rupli a se Slováckem remizovali. A pak se tu ještě člověk dočte blafy, že to i tak bylo domluvené.

                  A takovýchto zaručených zpráv jsem tu četl mraky. 90% těchto zaručených výsledků nedopadlo, dle předpovědi. Přesto to místní chytráky, kteří tu tyto bláboly šíří, neodradilo a mektají tu dále. A ještě se tváří, že "vědí něco víc". To mě irituje, a proto na ně reaguji tak, jak reaguji.

                  Zaobírejme se raději skutečnou příčinou toho, v jakých sračkách jsme, přestaňme vymýšlet konspirace a hledat viníky všude jinde. Jinak se nikdy nikam dál neposuneme!

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    Slawek     před 10 lety 30.05.2014 19:40 |  
                    0 0

                    To Boss82: Tak v tomto ohledu máš pravdu tyto zaručené zvěsti jsou jen něčí přání, bez reálného základu. Já taky tvrdím, že základem našeho neúspěchu je diletantské vedení, pokud těm kdo tomu velí lze vůbec vedení říkat. To je jeden kopanec za druhým. Ale na druhé straně musíš uznat, že toto všechno přece neopravňuje rozhodčí a spol.,aby si vůči nám počínali tak jak si počínají. Jedním slovem nepřátelsky. A Slovácko ? Dojem, který mohlo v tomto směru zanechat si u mě pokazilo svým vystoupením v Příbrami. Ten zápas jsem viděl a Starkovi udělali jistě radost. Mně ne. Já s Příbramí ještě v té době počítal jako se sestupujícími. Konečně. Vždyť takto to praktikují celé roky. A nikomu to nepřipadá divné. Odpočítáme-li body, které získali takto nebo pomocí zářezů, jsou poslední.

                    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                      Boss82     před 10 lety 31.05.2014 07:19 |  
                      0 0

                      To Slawek: Alespoň je mezi námi shoda v tom, že si za svoje problémy můžeme sami, a že Řebíček, byť nás zřejmě zachránil před krachem, fotbalu prostě nerozumí a dělá jeden manažerský kiks za druhým.

                      Domluvené zápasy v lize je jedna kapitola a věř mi, že je to něco, co se prostě v posledních letech skutečně neděje. Minimálně jsem se s tím za posledních několik let ve fotbale nesetkal, ani nikdo z hráčů z jiných klubů, které znám, mi neřekl, že by hráli dle předem připraveného scénáře. Když jsem se s tím setkal mnoho let zpátky na nižší úrovni, byla to vždycky taková fraška, že bylo všem divákům jasné o co jde. Představa, že by se něco takového realizovalo v lize, která je extrémně sledovanou soutěží, aniž by to kdokoliv poznal, je opravdu naivní.

                      Příbram - Slovácko jsem neviděl, tak nemohu soudit, ale dle mých zkušeností nevěřím, že to bylo domluvené. Výsledek 3:2 nevypadá nijak zvláštně, navíc Slovácko vedlo, dle sestřihu jim to asi pak moc nešlo, ale to přeci ještě neznamená, že to pustili schválně.

                      Rozhodčí jsou samostatnou kapitolou. Asi nás nepoškozují záměrně, byť v poslední době se ty chyby v náš neprospěch nějak kumulují (především některé neodpískané penalty v náš prospěch nebo chyby v obou derby mě vytočily do běla). Nevím ale, proč by nás úmyslně poškozovali, když nejsme konkurencí pro nikoho ze špičky tabulky a máme potíže sami se sebou.

                      To by spíš dávalo smysl, aby po nás šli v době, kdy jsme získávali tituly. A také po nás nešli. Tak proč by měli jít teď?

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Boss82     před 10 lety 30.05.2014 15:54 |  
                0 0

                To travel: Podívej, novináři se určitě dělí na sparťany, slávisty, bohemáky, liberečáky atd. Dělí se určitě také na slušné a neslušné, jako ostatně všichni lidé. Nepopírám, že spousta článků, které vyjdou, jsou bláboly a absolutně s nimi nesouhlasím. Často je podle článku poznat, pro jaký klub autorovo srdce bije, byť by žurnalisté měli být maximálně objektivní, což se jim ale často nedaří.

                Na Tvé tezi mi vadí, že za tím vším zase shledáváš nějakou konspiraci proti Slavii a údajné krytí uplácení. Kdyby se na nějaké uplácení přišlo, vsadím se, že to média ihned rozmáznou a rozhodně to nebudou krýt. Ivánkova aféra a mnoho afér známých politiků budiž důkazem.

                To, že Příbram vyhraje jeden zápas, kde jí navíc údajně zaplacený rozhodčí, odepřel dvě jasné penalty, neberu jako důkaz, že ten rozhodčí byl zaplacen.

                To, že Bohemka s neuvěřitelnou klikou vyhraje gólem v poslední minutě v Jablonci neberu jako důkaz, že to bylo dohodnuto. Prostě je to sport a takové věci se stávají. Myslet si, že každý překvapivý výsledek je dohodnutý, je hloupost a omezenost.

                Jestli nám rozhodčí jsou nebo nejsou nakloněni nevím, já myslím, že je jim to tak nějak u prdele, jak na tom Slavia je, prostě si pískají svoje a snaží se, aby se sami v lize udrželi co nejdéle. A to, že dělají chyby, které nás často poškodí, to je prostě jejich neumětelství, ale nejsme zdaleka jediní, kdo jsou těmito chybami poškozeni.

                Také mě serou jasné neodpískané penalty, které jsme měli kopat, a další přešlapy sudích, ale myslet si, že je to nějaké spiknutí Berbra a všech rozhodčí proti Slavii, to opravdu nemůže soudný člověk myslet vážně. Už jen proto, že konkurencí pro Berbrovu Plzeň rozhodně nejsme my, ale spíše Sparta, Boleslav, Liberec. Jaktože tedy sudí nejdou i po nich?

                Já nekopu za nikoho. Kopu za racionálnost a úroveň této diskuze. A kopu za to, abychom se spíše zaobírali skutečnými příčinami toho, v jakých sračkách jsme (diletantské vedení, nejasná majetková struktura, trenérské rošády, zmatená přestupová politika, špatná sportovní forma mnoha hráčů), místo brečení a hledání viníků našeho současného stavu kdekoliv jinde.

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 20:28 |  
                  0 0

                  To Boss82:Nechci se vracet k tomu,co jsem už psal,ani se vyjadřovat k tvým názorům na to.Chci reagovat pouze na tvůj poslední odstavec,s kterým souhlasím.Souhlasím s tím,že ať už je to s rozhodčími,či případnými úplatky jakkoli,tak za to,kde se Slávia nachází si můžeme sami. Především mi jde o tu nejasnou majetkovou strukturu.Podle mě počátek toho souvisí se stadionem a s jeho majitel(i)(em).S majiteli,kteří stále nejsou známí,Slavíček to podle mě není,ať tvrdí,co chce.Je to Pražák?Nebo v tom jedou i Hrdlička a místo Janouška Rittig,jak se psalo?Nevím,pouze se domnívám,že hlavním hráčem a tedy i skutečným vlastníkem je Sisák.Jak píši už několik let,dokud nebude vlastník fotbalové Slávie a stadionu stejný,tak se těžko z těchto srabů dostanem (jinak doufám,že to v sobotu dobře dopadne).Když už si tento-podle mě hlavní problém Slávie,z kterého se vše odvíjí- zmínil,rád bych na toto znal tvůj názor.O to víc, pokud víš něco bližšího a můžeš to sem napsat.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    Boss82     před 10 lety 31.05.2014 06:45 |  
                    0 0

                    To travel: Jsem rád, že jsme sa nakonec shodli alespoň na tom, že za svoje problémy si můžeme především sami.

                    Pokud jde o majetkovou strukturu, tak BOHUŽEL nevím nic víc než Ty z médií. Jsem hráč, nejsem funkcionář, tudíž se ke mě tohle info většinou nedostane. A když už se nějaké informace, které nejsou veřejně známé, objeví, většinou je to za pár dnů stejně v médiích. Takže opravdu nevím víc než Ty nebo kdokoliv jiný, i když bych moc rád. Můžeme si o našich novinářích myslet co chceme, ale senzace je to, co je zajímá a živí, tudíž vyšťourají skutečně téměř všechno.

                    A zcela s Tebou souhlasím v tom, že jiný majitel Slavie (kterým je Řebíček, to je celkem jasné, byť zcela jasné se to stalo až po vyjmutí akcií Slavie z konkurzu Falkonidy) a jiný vlastník stadionu (kterým je papírově společnost Vinet, kterou zastupuje skutečně Slavíček, ovšem jestli je za Vinetem/Slavíčkem ještě nějaká jiná finanční skupina, to netuším, byť se to zdá pravděpodobné) je prostě problém, už jen proto, že potenciální silný investor, který by nás mohl chtít od Řebíčka koupit (ať už je to Sadílek, rusové nebo kdokoliv jiný), chce samozřejmě klub i se stadionem, jenom tak pro něj má ta investice smysl.

                    Naší jedinou nadějí podle mě je, že se najde silný investor ochotný se dohodnout nejprve na koupi Slavie s Řebíčkem a následně ochotný dohodnout se na koupi Edenu se Slavíčkem (nebo s kýmkoliv, koho Slavíček zastupuje).

                    Tento investor musí být následně ochotný investovat do klubu cca 100 milionů ročně a především se obklopit lidmi (management, skauti, trenéři), kteří fotbalu nejenže rozumí, ale kteří mají ke Slavii nějaký vztah z minulosti (napadají mě třeba lidé jako Kuka, Cipro, Beránek, Kozel atd...). Jen tak má Slavia šanci se vrátit tam, kam patří a jen tak může být pro investora výhodnou investicí, jelikož bude úspěšná po sportovní i ekonomické stránce.

                    Jestli takovýto investor skutečně existuje a bude to myslet se Slavií dobře, to je ale ve hvězdách.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              spino     před 10 lety 29.05.2014 23:49 |  
              0 0

              Takže mám věřit tomu, že nejméně 5 situací, ze kterých jsme letos měli kopat penaltu, byl jen obyčejný omyl, že nejvyšší počet červených karet pro náš tým je spravedlivý (například červená pro Kisela v derby atd.), že omyly sudích proti nám, které nám ztratily nejeden zápas (Jihlava, derby, Jablonec, Boleslav), byla jen náhoda?

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Boss82     před 10 lety 30.05.2014 16:27 |  
                0 0

                To Spino: Spino, čemu Ty, jakožto druhý největší pomatenec (největším je pan Jiří) na těchto stránkách, věříš, je mi upřímně úplně jedno!

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              bongor     před 10 lety 30.05.2014 18:28 |  
              0 0

              Sleduju to právě kvůli takovým kavkám ,jako jsi ty Bossi,který všemu co se v českým fotbale děje věřej,Pelta a Berbr jsou pro ně svatý ikony,navíc trpíš naprostou ztrátou paměti,když ti nestačí ani když se ti aktéři,jako třeba cinklouš veřejně přiznají k ovlivňování výsledků.
              Buďto jsi hlupák,nebo tě sem nasadili,abys ukázal jací jsme tady blbové my.V obou případech tady nemáš co dělat,ten tvůj praštěnej příspěvek by se totiž vyjímal na webu nejubrečenějších fanoušků
              republiky,kteří sotva byli jednou poškozeni,spustili takovej brekot,že je bylo slyšet až v Austrálii.My nikam nenosíme tašky,abysme udělali tituly.Tak ti doporučuju,jdi tam,odkud tě sem poslali a tady neotravuj.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Boss82     před 10 lety 31.05.2014 07:31 |  
                0 0

                To bongor: Jo, to určitě, já jsem naivní blb, který všemu bláhově věří a Peltu s Berbrem uctívám, zatímco Ty jsi přeci "ten kdo ví, jak to ve skutečnosti v tom fotbale je". A fotbal sleduješ právě kvůli hupákům, jako jsem já, aby ses jim mohl smát, případně tady mezi námi hloupými šířit osvětu, jak to v tom fotbale vlastně chodí.

                Tvé motivace sledovat fotbal jsou asi stejně politováníhodné, jako některé Tvé názory, které tu šíříš. Dál to nebudu komentovat, protože diskuze s lidmi Tvého typu nemá většinou smysl.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        bongor     před 10 lety 29.05.2014 20:49 |  
        0 0

        Teď s Tebou spino musím jedině souhlasit,vidíš ,že když chceš,tak dokážeš i myslet.Já bych se taky na ten českej "fotbal"nedíval,nebýt Slavie.Dívat se třeba na tzv."repre" po tom co se tam objevili superkríplové Štěch a Vácha považuji pro sebe za nemožné.

  17. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    spino     před 10 lety 29.05.2014 22:45 |  
    0 0

    http://ceskapozice.lidovky.cz/kauza-key-investments-podivna-transakce-klausova-think-tanku-p6s-/tema.aspx?c=A140525_230030_pozice-tema_lube

    Tak si to shrňme. Vytunelování fotbalové Slavie má nepřímo na svědomí "dítě" Václava Klause. Téměř dokončenou likvidaci hokejové Slavie zase Petr Kellner. Hezky se nám ty nitky sbíhají!

    Je vidět, že Slavia jako celek byla záměrně poškozena určitým člověkem/malou skupinkou lidí, kteří chtěli zničit její odkaz a udělat ze Sparty nejlepší českou sportovní značku. :(((

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      JS (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 23:36 |  
      0 0

      :D :D :D Jo, ten motiv je přesnej!
      To kvůli tomu všichni riskují svůj majetek, pouští se do rizikových "obchodů" a vstupují na tenký led korupce a do bordelu českého veksláckého klientismu, protože chtějí zničit Slavii. Že to nikoho nenapadlo dřív.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        spino     před 10 lety 29.05.2014 23:39 |  
        0 0

        Proč by se měli bát, když tento systém sami stvořili?

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          JS (přítel SN)     před 10 lety 29.05.2014 23:57 |  
          0 0

          Protože podstupují riziko odhalení, riziko krachu, riziko znehodnocení investice. Myslím, že se do těchto věcí pustí každý "kontroverzní podnikatel" jen pokud mu to za to stojí, no a cíl zničit Slavii.... bude určitě na špičce pánů Klause a spol. :D

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            spino     před 10 lety 30.05.2014 00:11 |  
            0 0

            Ale to já jsem nikdy netvrdil. Spíše se jedná o pozitivní externalitu. :)

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              JS (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 00:22 |  
              0 0

              Tvrdil jsi to o dva příspěvky výše.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                spino     před 10 lety 30.05.2014 08:14 |  
                0 0

                "Slavia jako celek byla záměrně poškozena určitým člověkem/malou skupinkou lidí, kteří chtěli zničit její odkaz"

                Já jsem netvrdil, že je to na špičce jejich zájmů, ale co bylo mimo jiné jejich cílem.

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  JS (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 10:08 |  
                  0 0

                  No jistě. Proces privatizace byl vymyšlen a uskutečněn s cílem zničit odkaz Slavie :D Už přestaň prosimtě.

  18. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Petr9608     před 10 lety 30.05.2014 07:55 |  
    0 0

    Malá anketka....

    Ke kterýmu zápasu upínáte největší naděje:

    a) Baník - Slavia
    b) Bohemka - Plzeň
    c) Liberec - Ostrava

    Za mne je to C). Olomouc je venku marná, ten tým podle všeho nemá sílu (viz. dokázal doma prohrát zápas s Baníkem, ve kterym vedl 2:0), Liberec doma prohrál za sezónu jen 1x, na jaře vyjma remízy s Bolkou všechno u Nisy vyhrál. No... vypadá to tak jasně, že by se to mělo o to více posrat. Ale ne. Budu Slovanu věřit. Nakonec, je to tým, kterýmu se dá asi v Evropě nejlíp fandit.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      rak (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 08:25 |  
      0 0

      Malý překlep v C. Jinak s tím ale naprosto souhlasím. To je naše největší naděje, ale přece jen, motivaci už nemají. Tak kdoví. Liberci jsme před lety výrazně pomohli titulu, když selhal v posledním kole na Bohemce a Kuka dal Žižkovu pět minut před koncem rozhodující gól, který právě zařídil Liberci titul. Tenkrát psali, že musí na Slávii poslat basu šampaňského. Pak nám pomohli v posledním kole v roce našeho prvního titulu, kdy porazili Spartu, ale to jsme nakonec s Jabloncem uhráli i sami (2:2), i když to byl docela nervák. Teď je ale jejich pomoc zásadní. Nevěřím, že vyhrajeme na Baníku a nevěřím ani Plzni. Mezi Slávií a Libercem nikdy nebylol nějaké nepřátelství, jen normální rivalita. A pokud se pamatuji, tak v lize ho také nikdy nikdo moc netlačil. Spíše ho občas zařizli. Takže mu také teď v Evropě nejvíc fandím. Nicméně teď moc skvělý kádr nemá.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 08:44 |  
        0 0

        mě něco říká ač tomu moc nevěřím, že v Ostravě vyhrajeme, vždyť si záchranu přeje i pan Čumák. Jinak Liberec bude remizovat a Plzeń prohraje

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          spino     před 10 lety 30.05.2014 09:09 |  
          0 0

          Jenže Berbr si přeje náš sestup a on je na hřišti se svými sudími mocnější, než koktavej Pelta.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 09:50 |  
            0 0

            no on asi pokud chce AŘ prodat tak tu záchranu potřebuje, takže možná konečně splnil očekávání Berbra a všimné poslal

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              spino     před 10 lety 30.05.2014 10:08 |  
              0 0

              To těžko.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                Tomski     před 10 lety 30.05.2014 12:35 |  
                0 0

                jsi v kontaktu s vedením ? s kým ? s Řebíčky nebo Kiselem ? měl bych na ně pár dotazů :-D

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  spino     před 10 lety 30.05.2014 13:03 |  
                  0 0

                  Jen se ptej. Rád odpovím.

                  • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                    Tomski     před 10 lety 30.05.2014 13:13 |  
                    0 0

                    možná tak odpadkáči na ládví :-D

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        vojta     před 10 lety 30.05.2014 10:24 |  
        0 0

        mne spis jako prvni prijde na mysl situace z 05/06, kdy slavie potrebovala, aby uz o nic nehrajici liberec v poslednim kole doma neprohral s boleslavi. snad se hosi tentokrat hecnou trosku vic...

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Oja     před 10 lety 30.05.2014 11:05 |  
          0 0

          Jo, ten zápas se mi taky hned vybavil. To byla dost komedie ze strany Liberce.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 08:47 |  
      0 0

      Jednoznačně A. Musíme si to ubojovat "na vlastní triko".

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      naplavnik     před 10 lety 30.05.2014 09:54 |  
      0 0

      A) 0
      B) 2
      C) 2

      Problém zde je, že mně tipy vesměs nevychází...

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        naplavnik     před 10 lety 30.05.2014 12:14 |  
        0 0

        Jinak podle Deníku Spart to vidí takto (snad si to správně pamatuju):

        A) 2:1
        B) 2:1
        C) 3:0

  19. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    Kunetice     před 10 lety 30.05.2014 09:07 |  
    0 0

    Pro JS.
    Třeba to riziko podstupují proto aby si vyprali nakradené špinavé peníze co ty na to?

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 09:53 |  
      0 0

      Bohuzel boj o sestup neni jen v nasich rukou, radou chyb i nedostatkem financi trvajicim dotet jsme se pripravili o radu bodu, je treba to videt , jak to je a netvrdit nesmysly , ze dluhy nejsou.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      JS (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 10:11 |  
      0 0

      To přeci nikdo nepopírá. Já se směju spinově paranoidní konstrukci, že tuneláři (a Klaus :D ) nemaj na práci nic lepšího, než cíleně chtít zničit Slavii.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 10:22 |  
        0 0

        No smat se muzeme az po sobote, obesit se kvuli tomu nepujdu, to tedy urcite ne , ale pit na zal to vyjimecne asi jo.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      spino     před 10 lety 30.05.2014 11:29 |  
      0 0

      Prostě chce ze Slavie vytřískat víc peněz, v některých věcech i lže (Pražák).

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 11:40 |  
        0 0

        Divam se na to trochu jinak, samozrejme uz nerika , ze Slavia si z vlastni kapci plati vicenaklady jako ostrahu pri utkanich, uklid a dalsi, take nerika , kdo by do budoucna mohl Slavii na stadionu nahradit a uz vubec nerika, ze na stadion by rad dostal nejruznejsi sportovni klani bohatych firem, vice komercnich akci ruzna setkani a od.
        Na druhou stranu je jasne , ze za ceny z roku 2008 nelze stadion v soucasne dobe provozovat, ze vedeni Slavie jako soucast taktiky pouziva smluvni pokuty , ktere se daly pouzivat leta, stejne jako je jasne , ze diky byvale parte bafiku se delaly smlouvy , ktere neresily treba sviceni na stadionu, Slavisticke zazemi a udrzbu travniku.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Navyseals     před 10 lety 30.05.2014 12:04 |  
        0 0

        tak on se tak nevyzná a nemá tak přesný informace jako ty

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          spino     před 10 lety 30.05.2014 12:15 |  
          0 0

          Zdravý rozum a logická dedukce.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Navyseals     před 10 lety 30.05.2014 12:17 |  
            0 0

            :D :D :D :D to tě přesně charakterizuje

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 12:26 |  
      0 0

      mě to přijde hodně jednostranný, AŘ majitel Slavie černý a on advokát který dá 1,2 miliardy za stadion křišťálovější než Standa Gross. Mě překvapuje jak se málo objevuje to, že Slavia poskytla pozemky aby se to vůbec postavilo, aby stadion pana Slavíčka vůbec stál, smlouvy z roku 2008 se mu nelíbí, ale toto úplně z té doby opomíjí.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Markus     před 10 lety 30.05.2014 12:26 |  
      0 0

      Pěkná pohádka, skutečnost bude nejspíše jiná, má tam více trhlin.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Markus     před 10 lety 30.05.2014 12:28 |  
        0 0

        S trouchou štěstí tam už teď existuje majetková vazba mezi stadionem a ruským investorem.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          judy     před 10 lety 30.05.2014 12:37 |  
          0 0

          Dočkáme se někdy skutečně pozitivní zprávy o majetkové struktuře ať už samotné slavie nebo stadionu ? Už mě to vážně unavuje a přestává mě to bavit, celé tohle dohadování , neprofesionální vedení, hráčská neschopnost, nekoncepčnost a mohl bych pokračovat opravdu do nekonečna. Dokud se to neprodá někomu kdo o fotbale ví aspoň něco a ne jako teď že to celé řídí AŘ který o fotbale neví vůbec NIC a jeho bratr který o tom ví možná ještě méně ať už táhnou do prd*le !! Z klubu , z našeho Českého klenotu udělali potápějící se bárku která tápe a neví kudy kam... Opravdu smutné že to těmto lotrům prochází a Český a hlavně slávistický národ si takto nechá kálet na hlavu....

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 12:46 |  
            0 0

            no to je otázka čeho my se ještě dočkáme. Ale zajímavou majetkovou strukturu má i Jablonec a všude ticho po pěšině :-/. Nás řeší kažkou chvilku deník Spart,Blesk, TV Nova aj.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              judy     před 10 lety 30.05.2014 12:52 |  
              0 0

              No je to takový mediální hon ala "Džambulka" nedají pokoj dokud nás nepotopí ale je to tím že nemáme žádnou silnou osobnost která by to ustála a dala dohromady.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Gauteng     před 10 lety 30.05.2014 12:50 |  
        0 0

        A taky ... proč s tím ten pták vylezl ven zrovna tento týden, kdy se teprv rozhodne, kterou ligu bude Slavia vlastně hrát? Je to asi zvyšování tlaku, ale úplně netuším, jak to má fungovat.

  20. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 12:34 |  
    0 0

    v Jablonci končí další hráči stoper Štochl a pravý bek náš odchovanec Eliáš. Eliáš doprava místo Dostála k němu Mikula, by mě vůbec nevadil

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 12:39 |  
      0 0

      Vono jich tam teda konci o dost vic a kvalitni , hodne kvalitni, jen nevim jestli by sli na nase podminky, spis si myslim , ze ne.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 12:43 |  
        0 0

        no proto jsem napsal jen toho Eliáše, Štochl co jsem slyšel od kluka z Peltovce tak je dost divné povahy a prý chce do Rakouska.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          naplavnik     před 10 lety 30.05.2014 12:51 |  
          0 0

          po eliášovi určo jít, místo dostála, nebo k němu určo super. snad i pázler a v zimě zmiňovaný vrzal.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 12:56 |  
            0 0

            No Vrzala bych moc rad, charakterni kluk, ktery prosel nasim klubem, jen nevim , jak je na tom se zdravim.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              spino     před 10 lety 30.05.2014 13:02 |  
              0 0

              Naprostý souhlas. Je to slávista a fajn člověk, čili zapadá do mé vize.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 12:57 |  
            0 0

            ano Štochl,Pázler,Třešňák,Eliáš,Jablonský,Okleštěk,Vrzal

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      PetCC     před 10 lety 30.05.2014 13:01 |  
      0 0

      4 slávisti ze 7, docela dost, na to, jak se tu hromadně litovalo, kolik jsme jich zbytečně pustili.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 13:07 |  
        0 0

        Ono je to strasne tezky , kdyz clovek bude znat teprve zitra vse potrebne, cili jestli 60 mega nebo alespon 90, logicky dojde ke snizeni smluvni zateze klubu, ale ti , kteri berou nejvice maji smlouvy dal Pitak, Vosahlik apod.

  21. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 13:00 |  
    0 0

    Tak čím více se blíží ta soudná hodina, tím více mám nostalgické myšlenky, vzpomínám na svůj první zápas Slavie, na jízdu v poháru UEFA, na obě závěrečná utkání při mistrovské sezoně, na utkání s Ajaxem...ty voe a to ty největší muka ještě přijdou :-)

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Gauteng     před 10 lety 30.05.2014 13:11 |  
      0 0

      Nestraš nás prosím :)

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Jiri1     před 10 lety 30.05.2014 13:13 |  
        0 0

        Tam je pro mne jediny problem, ze to nikdo nepodrzi v pozadi a budeme predem odepsani, toho se bojim nejvic,

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Boss82     před 10 lety 31.05.2014 08:32 |  
          0 0

          To Jiri1: Vy byste udělal nejlíp, kdybyste tady tyhle Vaše hovadiny konečně přestal šířit! Je to na blití!

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      Navyseals     před 10 lety 30.05.2014 14:11 |  
      0 0

      až bude zítra vést Liberec 2:0 po půli, tak se uklidníš

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        honza_sl     před 10 lety 30.05.2014 14:26 |  
        0 0

        Jo, ale vzpomeň "klasika" (i když, tady bez ironie, část pravdy na tom je...): "Vedení 2:0 o půli je nejzrádnější". Aby tam pak Olmik nenasypal tři kousky ...

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          AlesJa     před 10 lety 30.05.2014 14:30 |  
          0 0

          já myslím, že se uklidníme až ve 20:00 kdy už bude po všem, celkem v klidu jsem byl i nyní v sobotu v Edenu, kdy jsme 1:0 vedli a Bohemka remizovala

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          quelhar (admin)     před 10 lety 30.05.2014 14:32 |  
          0 0

          Vést 2:0 v poločase, to je to nejhorší, co se vám může stát. To je past! Ano, tréňa Csaplár ve svých nejlepších letech :o)

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            edenian     před 10 lety 30.05.2014 14:56 |  
            0 0

            Quelhare tohle jsi neměl vytahovat. To fakt ne. Pamatuju si to jako by to bylo včera. Jsem na infarkt i po těch letech. To byl jedinej zapas v mém životě, který jsem psychicky nezvládl a po gólu na 2:2 jsem vstal a šel pryč. Fakt jsem to nikdy jindy neudělal. S Teplicema na Strahově. A pak ten magor řekl na tiskovce tohle. Fujtajksl.

            • Re: Slavia má prvoligovou licenci

              quelhar (admin)     před 10 lety 30.05.2014 14:58 |  
              0 0

              To jsem nevytáhl já, to pánové výše :o) To je prostě nesmrtelná hláška, která se nikdy neomrzí...

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                edenian     před 10 lety 30.05.2014 15:18 |  
                0 0

                Přesto se tady občas vyskytne jedinec, zřejmě nemocný, který by byl ochoten toho tlučhubu akceptovat jako tréňu. No nic. Už to ve mě bublá a skončí to až zejtra večer :-)

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 16:26 |  
                  0 0

                  No já Vám tedy nevím, ale pokud akceptuje fakt, že je to hyperbola, tak na tom výroku není nic špatného. Vést 2:0 v poločase opravdu není nejlepší.

              • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                honza_sl     před 10 lety 30.05.2014 18:53 |  
                0 0

                Přiznávám se. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa :-)

                • Re: Slavia má prvoligovou licenci

                  edenian     před 10 lety 30.05.2014 22:20 |  
                  0 0

                  Oceňuji, dobrý začátek cesty k uzdravení :-)

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 14:53 |  
        0 0

        Já jsem v nějaké diskuzi četl že by měl jít do Liberce v létě Pospíšil, tak asi tak...

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      smely (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 15:43 |  
      0 0

      zdravim, me asi nejvic bavilo 5.1 s partyzanem po prodlouzeni v asi 20 stupnoym mrazu a pak jeste gol Vavry na 3.1 v prodlouzeni v Rime, jak tam tem Italum padaly ty saly a stadion behem vteriny naprosto stichnul....a pochopitelne z doby nedavne vitezstvi na toaletne 4.1...veru krasne vzpominky....

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 17:17 |  
        0 0

        Musím říci, že já si víc cením té výhry 4:1 ještě ze Strahova. Tenkrát to asi nikdo nečekal, zvlášť když Matušovič dával na 1:0 a Ford pak netrefil penaltu. Pokud bych ale měl vybrat svůj fotbalově nejoblípenější mač, byl by to ten s Teplicema v Edenu, kdy jsme prohrávali 1:0 v prvním poločase po trefě tuším Vachouška a pak jsme to otočili na 3:1, když výsledek pečetil Necka střelou na vzdálenější tyč poté co si Bicanovsky Tepličáka u postraní čáry. To byla ta patička přes hlavu :D Nebo pamatujete jsk jsme v desti dokázali vyrovnat proti Valencii v naší poslední pohárové sezóně.

        Škoda, že letos hrajeme takvou bídu.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          honza_sl     před 10 lety 30.05.2014 18:58 |  
          0 0

          Já vždycky, když zavřu oči a chci si připomenout nejkrásnější moment fotbalu, vidím krásnej dloubáček do branky a slyším Míru Bosáka: "Vlček... Stanislav Vlček posílá Slavii do Ligy mistrů. Je to hrdina, molodec..." Jo, to byly časy, ale pevně věřím, že se jednou vrátí

  22. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 15:01 |  
    0 0

    Teda jak může mít 15. Olomouc nižsí kurs na výhru než Liberec a Bohemka než druhá Plzeň, to mi teda opravdu hlava nebere.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      klimi     před 10 lety 30.05.2014 15:05 |  
      0 0

      Ty kurzy se také mění vzhledem k tomu, co lidé sázejí.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 30.05.2014 16:24 |  
        0 0

        Ale jen minimálně.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          klimi     před 10 lety 30.05.2014 19:46 |  
          0 0

          To právě že dost výrazně.

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      zeleznik2     před 10 lety 30.05.2014 16:45 |  
      0 0

      Očekávají, že Hanáci vybrakují Liberec, ale spíše to mělo být pro Liberec, sázející na Liberec si namastí kapsy...

    • Re: Slavia má prvoligovou licenci

      bongor     před 10 lety 30.05.2014 18:45 |  
      0 0

      Teď sis petrjire ale dovolil moc.Přečte si to neomylný, skvělý Boss,který si dal za cíl zkulturnit zdejší diskusi a hned Ti vynadá jak jste spolu s redakcí,která tento pravdivý článek podložený nezvratnými fakty publikovala ubrečení,skoro jako ten Bongor.
      Takové ty Bossy fakta nezajímají,tak to sem příště už nedávej.
      Radši sem dej něco o svém nadšení z nového mistra,ať se zavděčíš.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Alanor (admin)     před 10 lety 30.05.2014 19:16 |  
        0 0

        Neohrazoval bych se tak proti Bossovi, který jen dal najevo, že spousta fabulací o tom, jak je co domluvené, jsou totální nesmysly. Nakonec jsem četl hned několik protichůdných teorií, jaké jsou noty na zítřek. :) A jak tu nakonec Boss psal, tak spousta výsledků, které se tu předjímaly za domluvené, nakonec dopadlo úplně jinak.

        Jinou věcí je podle mě přístup rozhodčích. Nejsem blázen, abych si myslel, že protežování Plzně a zařezávání Slavie po dobu několika let je jen shoda náhod. Stejně jako není shoda náhod ta proměna přístupu rozhodčích ke Spartě po tom, co Křetínský vyrukoval s kabelou.

        Já osobně od Jílka v sobotu zářez neočekávám, i poslední zápasy byly odpískané bez vážnějších chyb (posledním úletem byl (ne)ofsajd Lietavy). Stejně tak nečekám, že by nám tlačil káru. Přijde mi úsměvné, jak tu někteří lidé spekulují, kdo půjde zítra kopat penaltu, když jsme ji nekopali dva roky. :)

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          bongor     před 10 lety 30.05.2014 20:49 |  
          0 0

          Jenže ten pán napadl zrovna mě a najdi mi alanore,kde jsem psal něco o domluvených zápasech.Já píšu o celkové atmosfeře,která
          je evidentně namířená proti Slavii.To musí uznat snad i úplný zabedněnec,že není náhodou,že jsme například nekopali penaltu již několik desítek zápasů,ačkoliv se často jednalo o zákroky,které musela jako penaltové odsoudit i sama Dáša.Navíc tyhlety horníkoviny,peltoviny a berbroviny daleko citlivěji vnímáme my,kteří žijeme se Slavií již od dob začátků vlády komunistů v Čechách a zažili jsme snahy o likvidaci tohoto "buržoázního klubu"bolševickými pohůnky.Teď už to přepadlo z politické roviny do roviny zděděné nenávisti.Ti "antislávisté" jsou tak od mala vychováváni a často ani sami nevědí,proč tomu tak je.Podle takových Bossů a jemu podobných bychom měli držet hubu a krok a hlavně uznávat vedoucí úlohu rumunů ve fotbalové společnosti.A toho se od nás nikdy nedočkají.Howgh.

          • Re: Slavia má prvoligovou licenci

            Boss82     před 10 lety 31.05.2014 08:18 |  
            0 0

            To Bongor: Kurva já přeci neříkám, že máme držet hubu a krok! Já jen říkám, že začít bychom měli především sami u sebe! A uznávat vedoucí úlohu rumunů? Nenech se vysmát, nesnáším je stejně jako Ty!

            Ale nesrovnávej tady snahy o likvidaci Slavie z dob bolševiků s dnešní dobou. To je opravdu úplně jiný svět a dnes nikdo Slavii likvidovat nechce. Slavia se bohužel likviduje sama.

            Většině konspiračních teoretiků dojdou argumetny, když se jich zeptám na motivaci konspirátorů. Tak mi řekni, Bongore: kdo vytváří atmosféru namířenou proti Slavii, kdo dává rozhodčím instrukce, aby nás poškozoval? Je to Berbr? Je to Damková? Je to Pelta? Je to někdo tajemný v pozadí? A proč to podle Tebe dělají?

            Poněkolikáté opakuji - jsme vlastní vinou v takovém srabu, že nejsme konkurencí pro (dle Tebe) protěžované kluby Spartu a Plzeň, tak proč po nás jdou? Proč nejdou spíš po Boleslavi, Liberci a dalších?

            Sestup Slavie si určitě ani ten Pelta nepřeje, protože by tím liga mohla přijít o sponzory a o prodejnost televizních práv a tím FAČR o peníze.

            Vysvětli mi to prosím, rád se nechám poučit někým tak zainteresovaným, jako jsi Ty.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          Boss82     před 10 lety 31.05.2014 08:06 |  
          0 0

          To Alanor: Jsem rád, že alespoň někdo to zde vidí střízlivě.

          Pokud jde o rozhodčí. Je to zvláštní kapitola. Kluby si je nekupují, to si dnes nejspíš nikdo nelajsne, myslím, že ani ten Starka ne.

          Co se ke mě jako k hráči donese nemusí být samozřejmě úplná pravda, můžou to být i fámy. Nicméně tyto fámy říkají, že mají pískat rovinu s malou podmínkou. Tou podmínkou je, že Plzeň a Spartu nesmí poškodit. Tzn. penalta proti nim ano, ale jen 110%ní, penalta v jejich prospěch samozřejmě, ale stačí 90%ní, udělování žlutých karet s mírnou benevolencí a červená musí být fakt jasná.

          Nezdá se to jako moc, ale v součtu tyto nepatrné výhody mohou znamenat pár bodů navíc, které ve výsledku mohou znamenat posun v tabulce nebo třeba titul.

          Ale jak říkám, toto jsou pouze fámy, s Berbrem, Damkovou ani Peltou se osobně fakt neznám a jestli takovéto pokyny skutečně rozhodčí (nebo jenom někteří z nich) mají, to netuším. Může to být pravda a nemusí.

          Info o tom, že by měla být Slavia záměrně poškozována, žádné nemám, jen si myslím, že je momentálně všem tak trochu ukradená a nikdo jí samozřejmě nepomůže.

          Logicky mi jenom nedává smysl, proč by nás sudí poškozovali teď, když se úspěšně likvidujeme sami a pro Spartu ani Plzeň nepředstavujeme konkurenci, zatímco v době titulů po nás nikdo nešel.

      • Re: Slavia má prvoligovou licenci

        Boss82     před 10 lety 31.05.2014 07:50 |  
        0 0

        To Bongor: Jsi neuvěřitelně trapnej. Jestli si myslíš, že moje nedůvěra ke konspiračním teoriím a domluveným výsledkům znamená, že slavím titul Sparty, tak to jen dokazuje, jak omezený jsi.

        Spartu nesnáším proto, že byla historicky často protěžována režimem a také proto, jak nechutně se jí v 90. letech 20. století připískávalo a rozhodčí jí šli neskutečně na ruku.

        Ale zároveň nejsem hlupák, abych neviděl, že od 90. let a od Ivánkovi aféry se liga zásadně změnila. Důkazem budiž mimo jiné i to, že Sparta v posledních letech získává tituly velmi sporadicky.

        A letos? Rozhodčí nerozhodčí, rudoši byli leto opravdu nejlepší. A bohužel za to můžeme částečně i my sami, že odchovanci typu Váchy nebo Dočkala nehrají u nás, protože je jistý KJ vyštípal, ale místo toho vyhrávají titul pro Spartu. Z toho mi je skutečně zle! Ale za to nemůžou rudoši, to je jen a jen zase naše vlastní vina.

        • Re: Slavia má prvoligovou licenci

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 31.05.2014 10:06 |  
          0 0

          At si myslíš co chceš,rozhodčí určitě Slavii poškozují samozřejmě nemohou to dělat jak pěst na oko.Jinak že se protěžovala plísen je jasný každýmu,ale od případu s kabelou se to trochu změnilo v tom že se píská stejně i rudejm.Tím chci říct že prostě rudý jsou lepší než plísen samozřejmě i po sportovní stránce.Jsem přesvědčen že mít takovou podopru černoprdelniků jakou mají oba zmíněné mužstva tak hrajem klidnej střed tabulky, btw mrkni na Palermo jak to tam každej rok klapne.

  23. Re: Slavia má prvoligovou licenci

    zeleznik2     před 10 lety 30.05.2014 16:38 |  
    0 0

    Odvolání a najednou to jde!!!opravdu zase zbytečně nafouknutá mediální bublina...