Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Slovácko 1:1

Slavia nastoupila do posledního domácího zápasu v této sezóně proti překvapení ligy Slovácku s touhou se definitivně zachránit. To se ji však vinou remízy 1:1 a dalších výsledků tohoto kola nepovedlo, a tak bude o svoji prvoligovou příslušnost bojovat až do posledního kola.

Slavia - Slovácko 1:1 (0:0)

Branky: 73. Gecov - 85. Trousil

Slavia: Černý - Dostál, Škoda, Smejkal, Nevés - Gecov, Hrubý (67. Zmrhal) - Nitrianský, Boudjemaa, Piták (53. Juhar)- Necid (80. Vošahlík)

Trenér Pastoor se při své derniéře na edenské lavičce vrátil k rozestavení s jedním útočníkem, kterým byl Necid. Doplňovat ho měli především Nitrianský, Boudjemaa a Piták. Zápas sledovala jen hrstka fanoušků, pravděpodobně i kvůli kolizi s hokejovým MS. Nevýraznou návštěvu odrážela v úvodu i nevýrazná hra, hrálo se převážně ve středu pole a hra trpěla řadou nepřesností. První šanci si připsala Slavia a hned byla z řad těch obrovských. Po krásné individuální akci Boudjemaay šli na gólmana hostí sami Gecov s Necidem, prvně jmenovaný však šanci trestuhodně laxním přístupem zahodil. Slovácko mohlo o pár minut trestat, Piták podcenil kolmou přihrávku, Petr ho snadno oběhl, ale z úhlu mířil hodně vedle - míč doputoval až za pozemní čáru. V 25. minutě proběhl společný protest obou fanouškovských táborů proti FAČR, Peltovi a Berbrovi, který vyvrcholil odchodem obou kotlů a několika dalších desítek lidí z dalších tribun do útrob stadionu. Na hřišti se mezitím nic moc zajímavého nedělo. Další zajímavá akce přišla až ke konci poločasu, kdy se ke střele z kroku dostal Necid, ale gólman Heča byl připraven. A opět na šanci Slavie přišla šance Slovácka. Dostál špatně bránil Kerbra, který se dostal k velmi zajímavé střele, kterou nakonec Černý dokázal vyrazit na rohový kop, po kterém se již nic zaznamenáníhodného nestalo. A když Piták již v nastaveném čase nedokázal propasírovat míč do šance Necidovi, tak se odcházelo do šaten za bezbrankového stavu.

Druhou půli, už i se všemi fanoušky na tribunách, začalo s lehkou územní převahou Slovácko, gólovou příležitost si však vytvářet nedokázalo. A tak mohla trestat Slavia. Gecov se opět zjevil úplně sám před brankářem Slovácka, tentokrát zkoušel lobovat, ale jeho pokus byl nepřesný. A hned posléze další tutovka Slavie a další neproměněná. Tentokrát tváří v tvář Hečovi promanil kvůli slabounkému zakončení šanci na vedení Necid. Zápas začal konečně nabírat na tempu, skórovat mohlo totiž i Slovácko, ale nejprve střelu dobře zblokoval Dostál a z následné standardky pak jistě zakročil Černý. Po další hlušší pasáži to konečně přišlo. Gecov se potřetí utkal v přímém souboji s Hečou a podle starého známého pořekadla do třetice všeho dobrého rozvlni síť, a poslal tak Slavii do vedení! Na vedoucí gól mu přihrával Nitrianský, který mohl minutu na to již zápas prakticky rozhodnout, z dorážky po střele Juhara však netrefil odkrytou bránu. Už to vypadalo, že Slavia v poklidu dokráčí k výhře, ale pak přišel šok. Slovácko centrovalo z pravé strany, míč prošel až k Trousilovi, který i s notnou dávkou štěstí vyrovnal. A mohlo být ještě hůře, Slovácko totiž již v nastaveném čase promarnilo obrovskou šanci na vítězství, když netrefilo prázdnou bránu. Slavia se ještě snažila o vstřelení branky, veškerá snaha tak však byla již marná.

Komentáře (237)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

    spino     před 10 lety 25.05.2014 18:25 |  
    0 0

    To je hnus! Ještě že jsem dal přednost hokeji.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      no-nick     před 10 lety 25.05.2014 18:41 |  
      0 0

      Jak to můžeš vědět, když jsi dal přednost hokeji?

  2. Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

    Kuliss9     před 10 lety 25.05.2014 18:32 |  
    0 0

    Jen 2 otázky
    1) Proč se tribuna sever místo soustředění na naše problémy a podporu hráčů soustředí na loutku PELTU?
    2) Když už se fanoušci v ČR spikli (oprávněně) proti vedení FAČR proč se řve na loutku PELTU a ne BERBRA, který ovládá celý fotbal ČR? Skoro všechny kraje obsazeny jeho kumpány a po volbách přetáhl svůj vliv i přes ČFL do profesionálních soutěží.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      quelhar (admin)     před 10 lety 25.05.2014 18:41 |  
      0 0

      Řvalo se na Peltu, Berbra i Damkovou.

      • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

        Kuliss9     před 10 lety 25.05.2014 18:42 |  
        0 0

        Aha tak v pořádku, momentálně jsem mimo ČR tak sleduji jen velmi nekvalitní stream.
        Díky za info :)

        • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

          hezounek     před 10 lety 25.05.2014 18:59 |  
          0 0

          mohl by jsi sem dát adresu na ten stream.díky moc!

      • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

        spino     před 10 lety 25.05.2014 18:43 |  
        0 0

        Zapomněli na Doležala.

        • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

          Kuliss9     před 10 lety 25.05.2014 18:51 |  
          0 0

          Spino? Myslíš, že by z tebe mohlo někdy zejít něco alespoň lehce smysluplného? Já zde nějak extra nepřispívám, ale poměrně pravidelně čtu články a komentáře. No a to co z tebe věčně vypadávám to je opravdu něco.

          • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

            spino     před 10 lety 25.05.2014 19:25 |  
            0 0

            Doležal je v čele Svazové legislativy a nedávno například nechal snížit tresty za korupci. O jeho práci ve Slavii netřeba mluvit.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 18:51 |  
      0 0

      Berbr se na rozdíl od Pelty blbě skanduje delší dobu ;)
      Jinak mi pořád přijde nešťastné to rámování "proti cenzuře", dávala bych přednost "proti korupci, mafiánským praktikám etc."

      Jinak ta koordinace akcí na různých stadionech je suprová, doufám, že to bude mít ohlas :)

  3. Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

    Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 18:56 |  
    0 0

    Od kdy je v části stadionu určeného pro hosty ochoz, jako je v ostatních rozích areny, namísto pouhého vstupu?

  4. Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

    spino     před 10 lety 25.05.2014 19:22 |  
    0 0

    Nevěřím tomu, že tu koncovku zadrbávají neúmyslně! Tohle musí Gecov a Necid dávat s přehledem. Nejspíš zase nějaké zákulisní intriky!

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      no-nick     před 10 lety 25.05.2014 19:33 |  
      0 0

      Gooool!!! Copa si vymyslíš teď, trapáčku?

      • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

        spino     před 10 lety 25.05.2014 19:48 |  
        0 0

        Přemýšlím, kdo mohl za vyrovnávací gól. Jestli lempl, nebo bezmozek. :(

        • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

          Heretic (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 20:06 |  
          0 0

          Kupodivu oba. Juhar i Dostál.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      bongor     před 10 lety 25.05.2014 20:48 |  
      0 0

      Byl jsi v poslední době u psychiatra?Velmi doporučuji jeho návštěvu,nějak se ti to zase začalo horšit.

    • Re: Slavia - Slovácko 0:0 v prvním poločase

      Pepino44     před 10 lety 25.05.2014 21:49 |  
      0 0

      Vosel,tak Ty jsi z toho už zblbnul na ultimo. Jestli takto budeš pokračovat,už nebudeš vosel aale vůl.

  5. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 19:55 |  
    0 0

    Nevim proč, ale ten vyrovnávací gól Slovácka se mnou vůbec nic neudělal, jen jsem si tak povzdechl. Tenhle pocit apatie je asi to nejhorší.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      janko (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 19:58 |  
      0 0

      presne ta apatie je silena

  6. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    wotlemburg     před 10 lety 25.05.2014 20:05 |  
    0 0

    Toto je nesourodý shluk nemotorných figur který bude mít problémy i v druhé lize. V životě by mne nenapadlo že toto po padesáti letech fandění napíši ale když vidím co taky lze předvádět na prvoligové scéně tak už nemohu jinak.
    A jen tak mimochodem, že hraje Hrubý jsem si uvědomil až když střídal.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      cindy     před 10 lety 25.05.2014 21:32 |  
      0 0

      Naprosto s Tebou souhlasím.Více než polovina tohoto kádru nemá na prvoligovém hřišti co dělat...Ta druhá liga je bohužel nyní víc než aktuální a mám obavy,pokud k sestupu dojde,že bude trvat několik let,než se Slavia dokáže vrátit zpátky...
      Ale na druhou stranu... Za to co předvádějí si nic jiného nezaslouží...Samozřejmě myslím hráče.Fanoušci jsou jedni z nejlepších v lize,pokud ne vůbec nejlepší....

  7. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    no-nick     před 10 lety 25.05.2014 20:08 |  
    0 0

    To je pěkně zkurvený. Abychom to měli stále ve vlastních rukou, musíme na Bazalech vyhrát, remíz nic neřeší. Při naší formě nám ale bohužel nezbyde nic jinýho než doufat, že jeden z dua Olka Bohemka nevyhrají. To je sezona:((Dva roky zpět jsem si říkal, jak hluboko jsme klesli, když hrajeme okolo sedmého místa...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      LukySKS     před 10 lety 25.05.2014 20:15 |  
      0 0

      Situace je už uplně nejkritičtější. V Ostravě těžko vyhrajeme...nejhorší je že Plzen a ani už Liberec o nic nehrají...obávám se nejhoršího

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        spino     před 10 lety 25.05.2014 20:24 |  
        0 0

        Plzeň prohraje určitě, to zařídí Berbr. Holt bude muset Aleš podmáznout Karla.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 20:36 |  
        0 0

        Plzni nevěřím spíš než tomu Liberci, ten by aspoň remízu dát měl.

  8. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Betynka58     před 10 lety 25.05.2014 20:17 |  
    0 0

    Přiznám se, že jsem byl přesvědčen, že remíza nám bude určitě stačit k záchraně. Po dnešku, kdy Bohemka "zázračně" v poslední minutě otočila zápas v Jablonci, si tím už tak jistej nejsem. V naší lize je opravdu možné všechno.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      bongor     před 10 lety 25.05.2014 20:52 |  
      0 0

      Tak to byl asi zázrak svatého cinklouše-Hlavně že od příštího roku chce na Střelnici vytvořit Galacticos-
      Neskutečnej bordel,co si už tady někdo může dovolit.

  9. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Nosorozec     před 10 lety 25.05.2014 20:42 |  
    0 0

    Ti holubi, co dneska lítali celej zápas po Edenu, symbolizovali jak je tahle sezona posraná...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      edenian     před 10 lety 25.05.2014 21:13 |  
      0 0

      Pristi sezonu budou na hristich behat treba slepice.

  10. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Fallen (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 20:49 |  
    0 0

    Dnes mi nikdo nevymluví, že ten zápas byl dohodnutý. Na obou stránách měli hráči střílet do odkryté brány a nikdy to nevyšlo. Nevím kolik dohodnutých zápásů jsem za svoji fandouvskou kariéru viděl, ale dnes to bylo poprvé tak stupidně zahrané, že to bylo poznat na první pohled.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      lassiter     před 10 lety 25.05.2014 20:53 |  
      0 0

      Dohodnutý jako na remízu?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Fallen (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 21:07 |  
        0 0

        To vážně netušim, ale taky netuším,co máme z remízy my

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          PetCC     před 10 lety 25.05.2014 21:14 |  
          0 0

          No mě přišlo, že se Slovácko všemocně nám gól nabídnout a my nebyli schopni to proměnit. I za stavu 1:1.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Slawek     před 10 lety 25.05.2014 21:33 |  
          0 0

          Někteří opravdu příliš vidět nebyli. Např. Došek se moc nesnažil a náš odchovanec Valenta, který zahrává všechny standardky je úmyslně přetahoval. Nabídli nám cca 6 tutovek, ale největší jejich chyba byla, že si nedali gól sami. Víc udělat nemohli. Máme hrozný hráče. Vítězství Olomouce a podvod v Jablonci znamená, že asi sestoupíme, protože lze očekávat další podvod v Ďolíčku a nezájem v Liberci. Zkusíme ho vyvolat i na Bazalech ? Hrajeme sice hrozně, ale hlavně neplatíme Berbrovi "jízdné".

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            lassiter     před 10 lety 25.05.2014 21:39 |  
            0 0

            Hlavně že v tom máte všichni jasno. Neplatíme jakési jízdné, a proto s pěti loženkama naložíme tak jak dneska? Nitrianský taky úmyslně přetahoval centry?

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            vojta     před 10 lety 25.05.2014 21:50 |  
            0 0

            videl nekdo, jak to v tom jablonci dnes vypadalo? nebo ten vysledek staci, aby se to klasifikovalo jako podvod? :)

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              Boss82     před 10 lety 26.05.2014 02:29 |  
              0 0

              Některým blbcům (Slawek, Fallen) úplně stačí výsledek a hned mají jasno. Na co by se namáhali shlédnout zápas, na co by se namáhali přemýšlet.

              Jen by mě zajímalo, proč tihle vypatlanci ten fotbal sledují, když je podle nich skoro každý zápas předem dohodnutý a zmanipulovaný. Podle této logiky nemá cenu ten fotbal přeci vůbec sledovat, když se vlastně nerozhoduje na hřišti ale kdesi v zákulisí. Ale je fakt, že logické uvažování u těchto lidí asi očekávat nelze.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Boss82     před 10 lety 26.05.2014 00:14 |  
            0 0

            To Slawek: Další trotl....Fakt je mi stydno, když vidím, jací exoti tvého typu fandí stejnému klubu jako já - Slavii Praha. Klubu, který byl vždy spojován se vzděláním a inteligencí. Bohužel v příspěvcích od tebe a tobě podobných, aby člověk kouska inteligence pohledal.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Boss82     před 10 lety 26.05.2014 00:08 |  
      0 0

      To Fallen: Lidi jako ty by se neměli bez pravidelné dávky svých léků raději nikde a k ničemu vyjadřovat. Váhám, jestli je čtení těch výplodů tvého chorého mozku spíše k pláči nebo k smíchu. Asi od obojího trochu.

      Jedna skromná otázečka - hrál si někdy v životě fotbal? A je úplně jedno na jakékoliv úrovni.

      Se smutkem musím konstatovat, že úroveň SN poslední dobou hodně klesla. Ne však vinou redakce nebo článků, ale vinou přispivatelů jako Fallen, Spino, Jiří a jim podobných.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Slawek     před 10 lety 26.05.2014 00:31 |  
        0 0

        To Boss82: Jsi trapnej a evidentně nevíš o čem je řeč, tak sem už nelez.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Boss82     před 10 lety 26.05.2014 02:18 |  
          0 0

          Od autora jedněch z nejtrapnějších komentářů na těchhle stránkách to fakt sedí. Nelez sem už ty, ty hlupáčku.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Slawek     před 10 lety 26.05.2014 07:34 |  
            0 0

            To: Boss82 : Proč myslíš? Tedy myslíš-li vůbec. Ale možná, že jo když si pamatuješ slovo inteligence. Jenže ještě asi nevíš na co to je...

  11. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    klimi     před 10 lety 25.05.2014 20:58 |  
    0 0

    Tohle myslí Gecov s Necidem vážně?

    Gecov mě neskutečně bavil, ve třetí minutě měl na kontě čtyři zkažený nahrávky, nemluvím o tom dloubáku, to jsem se už smíchy válel po zemi....

    Juhar hrozný, on ani rychlý není, pak ho po zápase potkám a je v Tescu vysmátej....

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      klimi     před 10 lety 25.05.2014 21:00 |  
      0 0

      My nevyhrajeme ani puštěný zápas, je to fakt tragédie...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 21:05 |  
      0 0

      Mě hlavně překvapilo jak rychle byo vysprchovanej, převlečenej a protaženej... před stadionem byl už 20 minut po konci utkání...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        John01     před 10 lety 26.05.2014 07:45 |  
        0 0

        Souhlasím s Gecovem. Každý na něj háže špínu, ale on se dostal jako defenzivní záložník do tří tutovek. V době, kdy byl nejhorší z týmu, se ani nedostal na půlky soupeře. Je na něm vidět, jak chce a dneska šel ostatním příkladem. Takže bych ho nehanil ...

        To, že tým postrádá kvalitu a hlavně nějaké smysluplné řízení, to je naopak evidentní. Všichni se rozplývají nad hrou sparty nebo plzně po křídlech, my nic takového nemáme. Jednak chybí kvalita a hlavně ti hráči absolutně netuší, co mají dělat, chybí jakékoli automatismy.

        Pokud tahle hra byla výsledkem dvoutýdenní přípravy, tak to smekám klobouček. Kam až jsme se to dostali? :-(

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 21:06 |  
      0 0

      Určitě budu v menšině, ale mě se dneska Gecov hodně líbil. Vynadat si zaslouží určitě za tu první šanci (tu zazdil hrozně, i když se to, na rozdíl od Necida, snažil aspoň umístit), tu druhou řešil dobře, akorát to netrefil správně (ale určitě lepší než "zavřít oči a modlit se"). Jinak dobře pozičně, hodně míčů vybojoval a ani moc nekazil. No a nakonec aspoň ten gól dal...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        klimi     před 10 lety 25.05.2014 21:10 |  
        0 0

        Alespoň ji oproti Necidovi umístil? A kam ji prosím umístil? Necid při své první šanci střílel k tyči.

        Takový dloubák je vrchol lemplovství,...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Saul_Hudson (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 21:31 |  
          0 0

          Koukni se na záznam, nechtěl to dávat doprostřed, ale spíš k pravý tyči. Ale zároveň jsem stejně napsal, že by za to zasloužil vynadat.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        vavicek     před 10 lety 25.05.2014 21:14 |  
        0 0

        Necid střílel levačkou a i tak se to snažil umístit...

  12. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    1rytir     před 10 lety 25.05.2014 20:59 |  
    0 0

    Vrátil jsem se a jsem neskutečně naštvaný! Pokud nám to dnes někdo prohrál, byli to Gecov s Necidem! Bohužel nás jejich nemohoucnost v zakončení stála zřejmě sestup. Nevěřím, že by tento soubor, který jakýmsi nedopatřením nosí slavistický dres, dokázal na Baníku bodovat a ti namočení pod námi si to opět ošetří. Nikdy by mě nenapadlo, že můžeme sestoupit, byť jsem byl jedním z mála, který po podzimu o tomto nebezpečí psal i na tomto fóru. Nejhorší je, že sestup podle mého bude znamenat konec Slavie na hodně dlouhou dobu. Kdo by takový produkt kupoval, kdo by za takový klub chtěl hrát? A současní hráči snad ani na tu II.ligu nemají a ti, co něco málo ještě snad umí, utečou. Smutné je i to, že pád se dozajista odrazí i na celé mládeži a chodu klubu vůbec. Sbohem Eden a jezdit na Xaverov...To, co se nepovedlo za minulého režimu, se všem těm rádoby "kapitalistickým", spíše však vyčuraným majitelům podařilo za pár let. Je to šílené!!!!!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      jarodo57     před 10 lety 25.05.2014 21:16 |  
      0 0

      Jsem také pesimista.Místo vyřvávání 5 kol nazpátek Pelta je č... a Pelta ven se mělo asi řvát Kisel a spol. na veřejnost apod.Fandím Slavii 50 let,ale tohle .......Už asi nebudu mít slov. Jak hluboko jsi klesla Slavia?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Kactus     před 10 lety 25.05.2014 21:31 |  
      0 0

      jeste Nitriansky se cinil. ty jeho supr centry ...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        AlesJa     před 10 lety 25.05.2014 22:55 |  
        0 0

        a navíc ten nekope jde kopat přímáky a rohy nechápu

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          vojta     před 10 lety 26.05.2014 01:03 |  
          0 0

          ne snad, ze bych se chtel zrovna nitrianskyho zastavat, ale mit dneska pred sebou aspon prumerne zakoncujici hrace, tak mel klidne tri-ctyri golovy asistence...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            klimi     před 10 lety 26.05.2014 07:12 |  
            0 0

            Myslíš těmi centry, které přeletěli vápno ve výšce cca 10 metrů?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      spino     před 10 lety 25.05.2014 21:36 |  
      0 0

      Jelikož ta chlupatá opice už Xaverov prý prodala, tak budeme navíc i bez stadionu.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Pepino44     před 10 lety 25.05.2014 22:03 |  
        0 0

        Máš nějaký odkaz na to,že Slávia Chvaly prodala ? Poptával jsem se v Počernicích a tam nikdo o něčem novém neví. Údajně Počernicím patří stále asi 1/3. Buď jsem se ptal špatných lidí,nebo je to kec, čemuž bych více věřil,protože finanční situace Počernic není taková,aby zbytečně vyhazovali peníze,když jim momentální stav vyhovuje. I když kdo ví,to víš Držmíšek není žádný ořezávátko. Ten se vyzná.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          spino     před 10 lety 25.05.2014 22:40 |  
          0 0

          Psal to Jiří, kterému věřím. Jelikož jiný důkaz nemám, napsal jsem "prý".

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Boss82     před 10 lety 26.05.2014 00:18 |  
            0 0

            Jestli věříš Jiřímu, Voceli, tak je to s tebou ještě horší než jsem si myslel!

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:19 |  
        0 0

        Spino ty si vazne jeliman...

  13. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    pl3     před 10 lety 25.05.2014 21:05 |  
    0 0

    Po tom Gecovově "dloubáčku" mělo následovat okamžité vystřídání a vyhazov na hodinu, to bylo lemplovství že mu neni rovno. A po sezoně společeně s nim vyházet tak 15 jemu podobných s prominutím sr*čů, kteří týden co týden úspěšně hanobí jméno Slavie a pak si dopřávaj cigárka v obchoďáku naproti, jako by se nechumelilo.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Tomski     před 10 lety 25.05.2014 21:11 |  
      0 0

      dneska až na ty dvě šance Gecov jeden z nejlepších...aspoň, že dal tu třetí...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        pl3     před 10 lety 25.05.2014 21:33 |  
        0 0

        Promiň ale co je mi po tom, že odebral ve středu pár míčů, když v rozhodujících chvílích zápasu nejen že selhal, ale naprosto lemplovsky je zazdil, jako bychom měli jistej titul?

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Tomski     před 10 lety 25.05.2014 21:37 |  
          0 0

          tak rozhodující je, že na konec ten gól dal...na nadávání jsou dneska jiní adepti řekl bych...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Dresco     před 10 lety 25.05.2014 21:30 |  
      0 0

      Kdyby byl vystridan, tak nemame ani gol. Ten dloubak mu nevycitam, myslenka to byla dobra, jen to spatne provedl. Jediny, co vylozene zazdil bylo neprihrani Necidovi v prvni puli, to je jednoznacne jeho chyba.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Falk     před 10 lety 25.05.2014 21:43 |  
        0 0

        Dnes opět hrozný výkon ,Gecov se mi dnes líbil ,dal gól a má bojovné srdce,kdyby nahrál Necidovi byl za hrdinu,kritika Gecova je mimo mísu,špatný střed zálohy,žádná pomoc ofenzivě po křídlech od obrany,Necid nemá nejlepší formu ,Neves hrůza,Hruby neviditelný ,pevně věřím ,že se udržime,ale s těmito fotbalisty je to trápení ,mnozí hraji svoje maximum a na víc prostě nemají a mít nebudou!!

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Pepino44     před 10 lety 25.05.2014 22:06 |  
          0 0

          Je otázka,jestli kdyby nahrál na Necida,tak jestli by to Necid proměnil. Zazdil toho dneska dost. Ale aspoň by Gecov nebyl za trubku.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Dresco     před 10 lety 25.05.2014 22:09 |  
            0 0

            To by Necid dal, byla uplne prazdna brana...ve svych sancich skoro vzdy trefi branu, k jeho smule je v ni jak na potvoru jeste kdosi zvany brankar...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 23:02 |  
          0 0

          Když tak mě někdo opravte. Ale Necid stál v době přihrávky na Gecova v ofsidu (nebo to tak vypadalo) ale pořád se aktivně zapojoval do hry. Kdyby na něj tedy Gecov přihrál tak by se ofside měl pískat, ne?

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            klimi     před 10 lety 26.05.2014 07:08 |  
            0 0

            Není tomu tak, jakmile se míče dotkl Gecov míče, tak se předchozí ofsajdové postavení "zrušilo" a začínalo se od nuly, tudíž kdyby Necidovi nahrál, o ofsajd by nešlo.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:49 |  
              0 0

              OK díky za vysvětlení, tady jsem si nebyl uplně jistej.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          zeleznik2     před 10 lety 26.05.2014 17:37 |  
          0 0

          Souhlas, Gecov naopak jeden z nejlepších hráčů ne-li vůbec nejlepší.
          Neves aspoň bojoval, ale v obraně s Dostálem asi nastejno a Nitrianský?to je fakt centrovač!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        kleofas     před 10 lety 25.05.2014 22:24 |  
        0 0

        Necid stal v ofsajdu

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Dresco     před 10 lety 25.05.2014 23:04 |  
          0 0

          nevypadalo to tak teda

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            kleofas     před 10 lety 25.05.2014 23:50 |  
            0 0

            Ale byl

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              Dresco     před 10 lety 26.05.2014 13:07 |  
              0 0

              Tak jsem ted videl sestrih v Dohranu a zcela jiste v ofsajdu nebyl...

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                kleofas     před 10 lety 26.05.2014 14:33 |  
                0 0

                já tedy viděl Necida celou dou před míčem, ale asi tomu nerozumím...

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  kleofas     před 10 lety 26.05.2014 14:35 |  
                  0 0

                  dobu

  14. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Citrus (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 21:49 |  
    0 0

    Vy děláte, jako byste začali Slavii fandit včera. Každý přeci dobře ví, že když je možnost si situaci nějak zkomplikovat, tak toho bez váhání využijeme. Tipuju, že nevyhrajeme ani v Ostravě, budeme se klepat a na konec nás zachrání zaváhání někoho ze soupeřů. No a při nejhorším druhá liga, taky liga. :-)
    Ne, vážně. Já tady nechci hrát nějakou falešnou pózu. Nicméně jsem vcelku klidný. Ono ani nemá cenu se nervovat, protože je vcelku fuk, jestli se zachráníme. Dokud se náš klub nadobro nevymaní ze spárů všech parazitů, tak se stejně ničeho dobrého nedočkáme. Samozřejmě, že by mě sestup taky pořádně vzal, ale na druhou stranu, můj vztah ke Slavii to nemůže změnit. To byla láska na první pohled a bude jí až do konce života. V první lize, nebo v přeboru. Jediné co si přeju, aby už konečně nastala doba, kdy budu moci zase doufat v lepší zítřky.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Pepino44     před 10 lety 25.05.2014 22:13 |  
      0 0

      Máš naprostou pravdu. Já to už taky moc neprožívám, protože tu druhou ligu jsem zažil už dvakrát, a nebylo mi lehko,ale fandit jsem nepřestal. Lituji ale kluky,kteří by to mněli zažít poprvé. No ale snad se to nestane. Jinak Karel Piták výron v kotníku při špatném dopadu, takže na Ostravu asi ne.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Navyseals     před 10 lety 25.05.2014 22:38 |  
        0 0

        Zaplať pánbůh, Horváth je proti němu sprinter.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Tomski     před 10 lety 25.05.2014 23:05 |  
          0 0

          Piták dneska nic nezkazil...nahrál na dvě šance...jasně není to něco extra, ale dneska vyčítám spíš jiným...

  15. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    smichov_1     před 10 lety 25.05.2014 22:06 |  
    0 0

    Sleduji často nižší soutěže. Pravda je taková pánové, že asi 4 hráči ze základu nemají ani na druhou ligu (Nitrianský, Smejkal, Dostál, Škoda). Skoro všichni se navíc sešli v obraně a tak o legraci vzadu postaráno, a udržení v 1. lize jen fantazírování. S takovými borci Slavia bude mít problémy i v 2. lize.

  16. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    vahid     před 10 lety 25.05.2014 22:35 |  
    0 0

    Je možné, že Řebíčkovi dělá řidiče starý známý Antonín Franc?

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      spino     před 10 lety 25.05.2014 22:43 |  
      0 0

      Nesmysl. Lidé po lobotomii nemají povoleno řídit.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 25.05.2014 22:59 |  
        0 0

        ty máš dneska zase formu... fakt není nic lepšího po zpackaném zápase než číst tyhle tvoje zvratky..

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          spino     před 10 lety 25.05.2014 23:02 |  
          0 0

          Jsem po tomhle posranym víkendu strašně nasrán! Porážka v inlinu, porážka DHC, dvakrát porážka nároďáku a teď fotbal. Neskutečně mě to sere! :(

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Edwardtheiron     před 10 lety 25.05.2014 23:28 |  
            0 0

            Voceli, kup si medvídka mývala, nebo se jdi léčit

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:38 |  
            0 0

            tak zkus se svym zivotem neco udelat a nebrec...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:48 |  
            0 0

            Zkusil jsi najít si i jinej smysl života než sportovní výsledky? Já vím, že je lepší když úspěch za tebe odřou jiní, ale věř mi, třeba radost z toho když se ti konečně něco podaří je mnohem lepší a pak nemusíš tolik řešit partu sportovců. Pocit, když dostaneš do postele vysněnou holku (nebo kluka dle gusta) je lepší než titul z MS :D

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              spino     před 10 lety 26.05.2014 11:01 |  
              0 0

              Ale tak samozřejmě, že jsou i jiné věci, ale jsem fanoušek hokeje a slávista, takže mě poslední výsledky deptají.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:16 |  
              0 0

              a co si najít sporťáka spino,třeba by z tebe ty hovadiny vymlátil?

  17. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    AlesJa     před 10 lety 25.05.2014 22:55 |  
    0 0

    Co to na říci, zmar pokračuje, ale jestli Tomáš necid nedá ze svých 4 šancí alespoň jeden gol, pak nebodujeme za tři body oprávněně. Asi to bude znít i velice nevděčně, ale ani se nedivím, že Tomáš nehrál ani v tom Řecku. Jsem přesvědčen, že druhý největší antifotbalista v našem dresu(po nitrianském) Juhar by v jeho pozici alespoň jeden gol dal. Ta pravá strana působí strašně až komicky.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Markus     před 10 lety 26.05.2014 07:15 |  
      0 0

      Všichni si určitě dobře pamatujeme sezonu, po které od nás Tomáš odcházel ven, talent má velký. Bohužel co nemá je forma, do té se po dlouhém výpadku dostává špatně a obávám se, že jeho účinkování u nás neprospělo ani jedné straně. Já na něm vidím jak se snaží, až moc křečovitě a riskuje při tom další zranění. Těžko si v takovéhle situaci pod tlakem pomůže nahoru a nám to taky nepomáhá. Bylo to vedení klubu, kdo vybral na stůl tyhle karty a my to musíme s nimi nějak dohrát. Ať už to dopadne jakkoliv, zpětně zimní posilování beru jako velký neúspěch.

  18. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Dobi     před 10 lety 26.05.2014 00:15 |  
    0 0

    Napadlo mě ještě: Minitabulka, pokud PB prohraje, Olm vyhraje a SKS remizuje - 3 mužstva s 31 body. Takže vzájemné zápasy:

    Olm - SKS 2 0 0 6 bodů
    SKS - PB 1 1 0 4 body
    PB - Olm 1 1 0 4 body
    A tady se projevuje do skóre ona porážka 1:5 v Olmiku, která nám zničila skóre, které nepřebije ani 3:0 se Starkovci v Praze. Do zádele!!!

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      asanin     před 10 lety 26.05.2014 08:20 |  
      0 0

      Máš to špatně. V případě minitabulky těchto týmů by to bylo takto:
      Olomouc 2 1 1 7b
      Příbram 1 2 1 5b
      Slavia 1 1 2 4b

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Dobi     před 10 lety 26.05.2014 11:12 |  
        0 0

        Máme každý jiný svůj pohled. Já jsem netvořil CELOU tabulku, ale tabulku vzájemných zápasů. Takže ten řádek je jen výsledek ze vždy dvou zápasů mezi celky. 3 řádky jako 3 řádky. Ale výsledek je stejný, jsme v zádeli!!! Příbram má skutečně o remízu více než my, tu s Olomoucí, my získali guáno! A k tomu ostudné výkony už na podzim, snížení v zoufalství na 2:3, o jaru ani nemluvím!

  19. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Petr9608     před 10 lety 26.05.2014 02:55 |  
    0 0

    Tip na příští kolo:

    Baník - Slavia 0:1
    B: 90. (+5) Juhar (pen.)

  20. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 08:39 |  
    0 0

    Mě už ta případná druhá liga ani tak moc nestraší....
    Hrůza, co? :-(

  21. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 08:50 |  
    0 0

    Včera mě po zápase(ca 20 minut) nejvíc naštvalo vidět jak si vykračuje gecov po boku s blondýnkou , nasedne do bílýho sporťáku(asi to bylo porsche) a v klidu odjede, nitrianský údajně seděl u mekáče a čekal až mu něco donesou, někdo tady psal, že juhar v klidu nakupoval v tescu, tak to jim je to sakra úplně volný ? Já bejt v jejich situaci, tak se po zápase schovám , aby mě lidi neviděli a když už vyjdu, tak bych buď jel veřejnou dopravu, nebo zavolal taxíka? Jak si může po zápase přímo u stadionu v klidu odpočívat , bych je chtěl vidět v jinejch zemích, třeba někde v srbsku, kdyby partizan/zvezda hrála o sestup, by se museli jinak maskovat ...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      opicemag     před 10 lety 26.05.2014 09:06 |  
      0 0

      Tým a klub jsou zcela rozložené.
      Hráčům je to asi jedno. Ale lze se jim divit, když i vedení a majitelům je to evidentně jedno? Nevidím žádné východisko. Když sestoupíme, je s námi konec. Žádné peníze, sponzoři, stadion. Když se zachráníme, budeme příští rok hrát opět o záchranu. Pokud se nezmění majitelé a vedení, tak se nikam neposuneme, jen to bude každý rok horší a horší.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Travinho     před 10 lety 26.05.2014 09:11 |  
      0 0

      Na druhou stranu, co má dělat? To nemůže jít nakupovat? To nemůže odjet v autě domů? Já byl taky psychicky v prdeli a do soboty se budu klepat jako ratlík a po zápase jsem si šel sednout na pivo a za chvíli se bavil o jiných věcech a chvílemi se i smál. Nejlepší je totiž zapomenout...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 09:19 |  
      0 0

      právě když skočí do sportáku tak rychle ujede aby ho někdo neviděl,ne? Schovával by jsi se ve veřejné dopravě :-). Já ti nevím. ale chovat se jako jihoslovanský blázni aby se hráči báli fyzického napadení a snášeli hrubý nadávky od někoho kdo má pivní břicho a nikdy nesportoval, tak to se mi nelíbí. To, že nebojují celým srdcem a zodpovědně je věc druhá, i když zrovna Marcel tam nechá vždy všechno.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:14 |  
        0 0

        Přesně, zrovna Gecova bych asi vynechal, tomu to dle mého úplně jedno není.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Petha     před 10 lety 26.05.2014 09:42 |  
      0 0

      Jo to dava smysl. Neco se mi v praci nepovede, tak tam necham auto, domu pujdu pesky a nebudu nic jist.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Markus     před 10 lety 26.05.2014 10:09 |  
      0 0

      To není o hráčích a tímhle ničemu nepomůžeš. Naopak mají mé uznání, že za nás jsou ochotní v tomhle svrabu vůbec hrát. Ty jejich dušičky potřebují poléčit, povzbudit a protože jsou to zároveň zkušení profíci, nenechají se snadno oblbnout, na nějaké kecy už nevěří, chtějí viditelné změny přístupu vedení a k tomu nedošlo. Velice by mě zajímalo, jakpak si rozumí dnes hráči s Karolkem, no já jsem přesvědčený, že čím dál tím hůře ...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:10 |  
        0 0

        Já netvrdim, že nemůžou chodit, jezdit autama a nakupovat, ale v takovymhle srabu bych jel kamkoliv jinam na nákupy, než k Edenu a sednout si do restaurace právě u stadionu, mi taky nepřijde jako moc taktní vůči fanouškům . Navíc už po 20 minutách byli hráči venku ? To nebyl ani žádnej proslov, projev , já nevim co k hráčům, rozebrání situace a případné ''vybičování" do Ostravy ?

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:16 |  
          0 0

          No alarmující je to, že se ani nespotili, když se nepotřebovali ani vysprchovat.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:34 |  
          0 0

          Najíst a nakoupit ať si chodí kam chtěj. Když to maj nejblíž do Edenu tak jako proč by tam neměli chodit? To je mi fuk.
          Mě spíš zaráží ta chvilka za jakou byly venku. Já si doteď myslel, že po sportovním výkonu je třeba regenerovat. Po zápase bych čekal rychlé zhodnocení zápasu, vyříkání si základních nedostatků. Pak výklus (klidně na rotopedu nemusí znova na trávu), protažení, sprcha případně masáž namožených partií. Prostě profesioální přístup. Já když docvičím tak dalších minimálně dvacet minut mi zabere vychladnutí, protažení a sprcha. A to zdaleka nemám zasebou takovou zátěž... prostě mi to nejde do hlavy... Po zápase v pralese se kluci začnou z kabiny trousti cca po těch 25 - 30 minutách...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 12:05 |  
            0 0

            ono to třeba dokresluje atmosféru která tam celkově panuje, rychle pryč od Kisela,Kornějeva atd. Pořád se vrací to rozhodnutí odvolat Koubka, hráči za ním stáli.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Travinho     před 10 lety 26.05.2014 13:40 |  
          0 0

          Já nevím na jaké úrovni jsi hrál fotbal, ale utkání se obvykle rozebírá až na pozápasovém tréninku, když si můžou všichni v klidu zanalyzovat problémy v zápase a zkouknout to na videu...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:13 |  
            0 0

            Ano já vím, že analýza se dělá druhý den a s klidnou hlavou. Ale myslel jsem, že pár slov padne. Ale i kdyby ne, tak pořád by profesionální sportovec měl po zápase mít nějaký rytmus, tedy výklus nebo rotoped, protažení (kvalitní protažení je tak desetiminutová záležitost) případně masáž. A snad se kluci i osprchujou než se převléknou. Tak pořád nechápu jak může jít ze hřiště do kabiny v 19:55 a ve 20:15 už být u lávky na cestě do tesca... To znamená, že po zápase jen skočil do sprchy oblékl se šel. To je vidět jak se v našem týmu dbá na profesionální přístup hráčů dokonce i směrem ke svému tělu...

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:58 |  
              0 0

              Přesně tak, to mě taky celkem zaráží, že hned zmizí, no pak se nemůžem divit zřejmě leckterým zraněním u hráčů. Samozřejmě se to netýká všech, ale divim se , že si je třeba nepozve, nezajde k nim do kabiny kisel,kornějev, nebo že si je prostě neposadí do kruhu pastoor s poustkou, dejme tomu ještě šmicer(co sakra teda dělá?) a k týmu nějak nepromluví, neproberou situace apod.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 15:13 |  
                0 0

                já vám nevím byl bych naštvaný a chtěl také zmizet a neměl bych náladu poslouchat jak je to blbý, jak to Peltovec prodal atd. Takže s chladnou hlavou to vyřešit druhý den, dát výklus,hodnocení,povzbudit se.

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 19:38 |  
                  0 0

                  Jaký furt výmluvy, že to ten, či onen prodal ? Vždyť pokud by proměňovali šance(právě zvlášť gecov) , tak je klid a máme záchranu . Proč slovácko vyrovnalo ? Neskutečně hoří koudel, ale je klid, jako kdyby byl klidnej střed v tabulce.

  22. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Travinho     před 10 lety 26.05.2014 09:18 |  
    0 0

    Na rozdíl od některých bych ten včerejší výkon neviděl ani zdaleka tak tragicky. Nicméně absence obou stoperů slovácka jsme mohli využít víc a může nás to ještě strašně moc mrzet. Co mě štve, je naprosto nesmyslná kritika Gecova. Ano nedal, ale zrovna u něj je to tím, na hřišti byl jinak jedním z nejlepších. To samé Nitrianský, který měl minimálně 4 gólové přihrávky, pokud by to borci proměnili, tak je hotovo. Naopak oprávněná je podle mě kritika Necida, který je neustále v ofsajdu, předvést něco takového Juhar, tak ho tady rozcupujeme. Vůbec se mi nelíbili ani Smejkal a bohužel i Boudjemaa.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:36 |  
      0 0

      Souhlasím s tímto hodnocením. Tolik tutovek v zápase jsme si už dlouho nevytvřoili. Byly tam pěkné kombinace a v mezihře jsme většinu zápasu byli lepší než Slovácko. Bohužel jsme ale umřeli na impotenci. Ale ruku na srdce, kdyby tam padla jen půlka těch šancí, tak jsme taky mohli vyhrát 3 nebo 4:0, protože Slovácko už by se pak těžko zvedalo. Pak by tady všichni jásali. Bohužel v útoku si kluci asi vzáli příklad z efektivity našich hokejitů.. Ale jinak ta hra nebyla tak špatná, oprtikou letošní sezóny to byl nadprůměrný výkon. Takže je podle mě nefér tak moc nadávat jak se tu nadává. A nadávat Gecovovi mi přijde uplně scestné, jasně za ten dloubák bych ho taky profackoval ale uvědomte si jednu věc on je DZ u něj těžko čekat instinkt zabijáka a alespoň se poučil a když mu nevyšla v první půli technická střela a pak lob tak tu ten třetí pokus prostě napálil a vyšlo to. Necid se snaží každou šanci řešit technicky a umístěně a jak to dopadá? Většinou je z toho spíš malá domu než nějaké velké nebezpečí a nemyslím jen tenhle zápas... Krom toho furt stojí v ofsajdu takže na něj nejde nahrát. Bohužel musím říct, zlatej Juhar, ten alespoň věděl kde má limit a díky tomu byl efektivnější...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        birkin     před 10 lety 26.05.2014 09:58 |  
        0 0

        promin, ale napsat, ze jsme v mezihre byli lepsi nez Slovacko, mi prijde hodne mimo misu...nerikam, ze to vcera byla tragedie typu zapas s Jihlavou, ale Slovacko bylo urcite vyrazne fotbalovejsi a Slavia se to snazila dohnat bojovnosti (jak trpke konstatovani:-()

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:06 |  
          0 0

          Slovácko bylo fotbalovější? A proto jsme měli asi 5 čistých tutovek a v podstatě celej druhej poločas jsme hru ovládali my. Slovácko mělo dobrou necelou první 10 minutovku a pak posledních 5 minut kdy vyrovnalo. Take pokud se na to podívám optikou letošní sezóny tak tenhle výkon patřil k těm lepším jako třeba proti Přibrami nebo Teplicím. Počtem šancí se dokonce vyrovnal podzimnímu utkání v Plzni. Já neříkám, že to byla óda na fotbal ale znovu opakuji, optikou letošní (a vlastně i té předchozí) sezóny patříl včerejší zápas k tomu lepšímu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 09:54 |  
      0 0

      Gecov byl jednoznacne nejlepsi na hristi, taky myslim, ze rada z vas smeruje hnev spatnym smerem. Jedninej hrac, kterej bojoval a nebal se. Ze zahodil tutovky, on neni zakoncovatel, kolikrat se za svou karieru dostal do takovych situaci.. nikdo nechtel behat a jit agresivne do vapna, tak tam chodil Marcel, dal jeden gol, dal nam nadeji.

      Souhlasim i s tim, ze Nitriansky nehral zle, mel nahravku na gol, i nektery dalsi dobry momenty. Necka si neveri v koncovce, to je jasny, trapi se. Nicmene aspon vyhraval souboje, podrzel mic.. kdyz na jeho misto prisel Vosahlik, to byla teprv tragedie.

      Problem je v tom, ze ten tym nefunguje, tym nema charakter a silu. Nesli agresivne za zachranou, nesli to urvat. Po vstreleni golu hrali mekce, nechavali slovacku spoustu prostoru, obranci nakopavali mice nesmyslne dopredu, gol jsme si dali prakticky sami. Takhle slabej duraz a agresivita pri braneni, to je neuveritelny za tyhle situace.

      Doted jsem tomu neveril, ale ted uz myslim, ze sestoupime. Ten tym nema na to urvat body na baniku. Vidim jen dva hrace, kdo na to maji charakter a silu, a to je Gecov a Cerny. Hruby na to jeste nema zkusenosti, byt bojuje, Necka si neveri, ostatni nemaji bud kvality nebo vuli. Treba co predvadi treba Juhar posledni zapasy, to je tragedie.

      Asi by bylo namiste odvolat Pastoora a nechat posledni zapas odkoucovat Petrouse s Knoflickem nebo poprosit Cipra, aby byla aspon nejaka nadeje, ze nekdo zvedne moralku.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        quelhar (admin)     před 10 lety 26.05.2014 10:08 |  
        0 0

        Uplne bije do oci, jak jsou hraci pod totalni dekou a psychicky uplne rozlozeni. I kdyz obrance nikdo neatakuje, tak pote, co souper ztrati mic pri sve utocne akci nasleduje jen zbesily nakop na pulku nebo do autu - zrejme pod heslem, ze usetrime par vterin a neinkasujeme hned. V tom exceluje predevsim Dostal, ktery byl mym oblibencem co se tyce bojovnosti, ale prave toto chovani nas udrzuje pod soustavnym tlakem soupere. Podobne se na hristi chova i Neves a oba stoperi - vsichni jsou podelani az za usima, ze by mohli pri rozehravce udelat chybu, protoze by souper mohl zacit pressovat (casto se tak ale nedeje!) a jen odevzdavaji mice. Ze soucasne obrany muze pristi sezonu hrat maximalne jeden stoper a to jeste za predpokladu, ze vedle sebe bude mit partaka s vyssi kvalitou, ktery to bude ridit. A to plati i v pripade, ze spadneme do druhe ligy, protoze ani tam bychom se soucasnou obranou nehrali o postup zpet.

        Taky si myslim, ze sestoupime, mame objektivne nejhorsi pozici, sice nas muze zachranit zavahani souperu, jenze Bohemka hraje doma proti Plzni, ktere nejde o nic a posledni zapasy viditelne vypousti a Olomouc hraje v Liberci, ktery ted bude tyden slavit postup do Evropske ligy.

        Jsme v CR a tak jedina nadeje snad je v tom, ze Banik zoufale potrebuje penize... Jenze je otazka, zda Rebicek ci nekdo jiny z vedeni Slavie vubec s nekym ve fotbale komunikuje.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:14 |  
          0 0

          Je to tak, po vstreleni golu se hraci uplne podelali.. ale ani predtim nemeli odvahu, kdyz se podivas na goly bohemky, vsimni si, v jakym poctu sli agresivne do vapna. Nase sance byly z brejku, do kterych sli 2 - 3 hraci.. ostatni byli zatazeni.. s touhle hrou neni sance.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            quelhar (admin)     před 10 lety 26.05.2014 10:35 |  
            0 0

            Presne, zatimco ostatni tymy jdou za zachranou sebevedome, my padame do druhe ligy vylozene posrani. I to je duvod, proc si myslim, ze nakonec opravdu spadneme. A co si budeme nalhavat, po teto sezone to bude jen spravedlive...

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:40 |  
              0 0

              Je to tak, banik, bohemka i sigma zmobilizovali sily a jdou za zachranou. Bylo to videt i v nasem zapase z bohemkou, byt to s klikou dopadlo pro nas, rozpolozeni tymu bylo jasny.. jeden odhodlany, druhy posrany. Fakt jedina sance odvolat Pastoora a poprosit nejakeho motivatora na posledni zapas.. Petrous nebo Cipro, nikdo jiny, kdo by mohl pomoc a mohl byt ochoten, me nenapada.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                quelhar (admin)     před 10 lety 26.05.2014 10:42 |  
                0 0

                Ja neverim, ze s tim kadrem nekdo behem peti dnu neco udela. Posrani budou ten posledni zapas pod kymkoli. A kdo by do toho ted sel - byt podepsany pod sestupem do druhe ligy po pulce stoleti?

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:48 |  
                  0 0

                  no ja tomu taky moc neverim, ale vidim to jako jedinou, byt malou, sanci.. no jasne, chapal bych kazdeho, kdo by odmitl..

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  Barra     před 10 lety 26.05.2014 13:11 |  
                  0 0

                  Jde o psychiku, nic vic podle me. Byt mentalne odolnejsi, tak promenime na slepo sance, ktere byly - a ze jich bylo. U nas ma trener sebeduveru a pozitivni mysleni, nejak se mu ale nedari to prevest na hrace. Posledni tydny tvrdim ze mame bliz k druhe lize nez k udrzeni. Od remizy s Jabloncem jsem dostal obavu, po to, co jsme se po prevratu predvedenym duem K & K, nedostali na spravne koleje.

                  Tehdy byly 4 ziskane body na 15, vzhledem k nastavajicim zapasum proti Sparte, Plzni, ctverici přímym konkurentum a vzdy tezkemu Slovacku, absolutne nedostacujici.

                  Ciste sportovne bude velmi tezke neco na Bazalech ziskat, natoz vyhrat. Ja bych poprosil na ten jeden zapas duo Petrous-Knoflicek, aby se obetovali. Minulou sezonu to fungovalo, ted nemame moc co ztratit. Mluvim ale jasne za sebe.

                  Jinak je fajn vedet, ze Kisel je na zivu. Vcera mu to sluselo v modre kosili, kdyz predaval kytku trojici Slavistek za ziskany pohar. Alespon tuto jistotu jeste mame.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 11:39 |  
                0 0

                Řehák by jim nakopal zadky a jezdili by jak motorové myši

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:30 |  
                  0 0

                  O Pavlovi bych nikdy nepochyboval.O poločase by se svlíknul a vletěl na plac.Všechno by to skopal,včetně spoluhráčů,který by do toho nedali všechno,dal by dva góly a potom prokopnul míč,aby nám už nikdo nemoh vzít to vítězství.
                  Jo,takový lidi jako Řehák nám zoufale chybí.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:26 |  
                0 0

                A co poprosit Frantu Straku,známého motivátora čských a německých stadionů?Nebo poprosit Cinklouše,aby nám to zajel na Bazaly vyjednat?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        kubavariete     před 10 lety 26.05.2014 11:02 |  
        0 0

        Nevím jaký zápas si vyděl, Gecov včera průměr, jinak za celou sezonu jeden s největších tragédů společně s Dostálem, Juharem, Nevesem........atd
        Výsledky každý vidí a proto nemají ve slávii co dělat.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:10 |  
          0 0

          tak to se neshodneme, tedy ohledne Gecova:).

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          kubavariete     před 10 lety 26.05.2014 11:10 |  
          0 0

          Hráče který nepromění tři loženky, nemůžu hodnotit jako nejlepšího na hřišti......

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:31 |  
            0 0

            musis hodnotit relativne, v porovnani s ostatnimi.. koho tedy povazujes za nejlepsiho slavistu vcera? ja toho, kdo hral poctive a durazne dozadu a kdo se nebal sprinem vyrazet do utoku po ziskani mice.. nikoho jineho jsem ve slavistickem dresu nevidel. dostaval se do sanci, protoze jako jediny hral tak, jak se o zachranu hrat ma.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:32 |  
              0 0

              tedy nemusis, hodnot jak chces..:) to je muj pohled:)

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                kubavariete     před 10 lety 26.05.2014 12:04 |  
                0 0

                Tak snaha a bojovnost je u Gecova skoro pokaždý dobrá, za to mu chybí fotbalové myšlení, přihrávka na tři metry, odebírání míčů na hraně faulu, zbrklost a proto nemá ve slávii co pohledávat a výsledky snad vidíš.
                Snaha a bojovnost bohužel nestačí, musíš umět hrát fotbal.

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:22 |  
                  0 0

                  Vysledky vidim takovy, ze jako jediny po odebrani mice sel hned dopredu, narazil si s Nitrianskym a dal gol. Kdo zahral takovou akci? Koho by sis v tymu nechal, kdyz ne Gecova?

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  Pepino44     před 10 lety 26.05.2014 12:54 |  
                  0 0

                  Tak je vidět,že zdejší komentáře čteš poctivě a utvořil jsi si z nich svoje závěry. O to víc pochybuji,že jsi nějaký zápas viděl naživo. Možná tak některý v TV. Ono již dostání se do nějaké šance z pozice DZ (ne při standartkách),na to už musí mít hráč "kule" a velmi dobrou fyzičku. Kdyby hráli jako Gecov včera ještě tak 4-5 hráči,nebylo by o čem přemýšlet.

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                    kubavariete     před 10 lety 26.05.2014 15:42 |  
                    0 0

                    Právě na živo jsem viděl řadu zápasů a tam je teprve vidět ta tragédie.
                    Pořád se zde hovoří o bojovnosti ale to je dost málo na 1.ligu, musíš vprvní řadě umět hrát fotbal. Bojovníci jako Dostál, Neves, Gecov, Škoda na to nemaj a ligová tabulka hovoří snad jasně. Snahu jim neupírám ale je to málo aby pozvedli slavii.

                    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                      mats     před 10 lety 26.05.2014 21:21 |  
                      0 0

                      ...pokud to ale vezměš z tohohle úhlu pohledu do důsledků, tak potom bude třeba celej tým rozpustit, zrušit, rozorat hřiště a pěstovat tam radši nějaký zemědělský plodiny... :-)

  23. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:06 |  
    0 0

    zdravim, vsechny, k vykonu se nema smysl vyjadrovat, nestoji to za rec. lec dovolim si zde malou poznamku, mozna mne tu nekdo ukamenuje, ale presto...dle meho nazoru jsou veskere nase problemy zpusobene vystavbou stadionu, nebot prave kolem nej se zacali motat vsichni ty vekslacci a spekulanti jelikoz se na tom dalo ulejt spousta munice do vlastni kapsy, dokud jsme hrali na Strahove, nic takoveho jsme neresilil a hrali kazdorocene pohary.
    Presunem do Edenu (ktery stejne neni nas) zacal nas zmar a upadek....

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:08 |  
      0 0

      No to kamenovat nebudem, to je samozrejme pravda. Stadion je krasny, ale prisel nas hodne draho.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      quelhar (admin)     před 10 lety 26.05.2014 10:10 |  
      0 0

      To je samozrejme pravda. Samotna Slavia by asi tezko byla zajimava pro prazskou mafii. Miliardovy stadion je uz o necem jinem.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      postovni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:47 |  
      0 0

      Tak ten stadion je podle mě zároveň naše zhouba (nalepili se na nás mafiáni) i naše naděje do budoucna. Bez stadionu totiž Slavii nikdo normální nekoupí, protože to ekonomicky nedává smysl.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:50 |  
        0 0

        Otazka je, zda to ekonomicky je nejak vyhodny mit zadluzeny klub ve 2. lize se zadluzenym stadionem. A jestli je Rebicek schopnej to nekomu normalnimu prodat a jestli je stadion na prodej..

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:52 |  
        0 0

        diky za nazory, nicmene tim, ze je potreba k nepruhledne vlastnicke strukture klubu jeste rozpitvat nevyjasnenou vlastnickou strukturu a zavazky stadionu, stava se, podle mne, prodej Slavie nemoznym..nicmene jsme jako vzdy optimista , pochopitelne...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Travinho     před 10 lety 26.05.2014 13:48 |  
        0 0

        Vždyť ten stadion není vůbec náš...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      travel (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:54 |  
      0 0

      Smely,už několik let píši,že dokud nebude stejný majitel fotbalové Slavie a stadionu,tak se nikam neposunem.A ještě k tomu vždy dodávám,že to musí být majitel,kterému jde o fotbal a Slavii.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:57 |  
        0 0

        jasne, bohaty, se zajmem o fotbal, Slavista, pokud mozno do niceho namoceny....v dnesni dobe velmi zajimava kombinace...drzim na palce...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:04 |  
          0 0

          Ani si nemyslím, že by to nutně musel být zapálený Slávista a zajímající se o fotbal. Jak je asi takový Paclík zapálený Plzeňák (původem hanák) a fanoušek fotbalu (daňový poradce), ale evidetně mu jeho business projekt vychází, i když čistě na hřišti se samozřejmě nerozhoduje, ale průser to taky není (viz konkurenceschopnost týmu v Evropě).

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          travel (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:21 |  
          0 0

          Nepřeháněj smely,nic takovýho nepíši.V podstatě mám na mysli,abychom se zbavili těch majitelů stadionu,kterým nejde o fotbal a tím pádem ani o Slavii.Jde jim o kšefty spojené se stadionem. A že stadion nabyli podvodným způsobem ,snad nemusím připomínat.Nevím,co je na tom,tak nemožného,aby případnému novému majiteli šlo o fotbal a ne o intriky a bylo mu ctí,že vlastní náš nejstarší fotbalový klub.Když to jde v Dukle,Plzni,Liberci,o spartě nemluvě,proč by to nemohlo jít i u nás.Já jsem přesvědčen,že to jde,ale nevím,jaká je šance,že současní(ý) majitel chce stadion prodat.Jak by se na tom všem projevil náš případný sestup do 2. ligy,nechci zatím ani pomyslet.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 13:28 |  
            0 0

            nemyslel jsem to nijak zle, jen si myslim, ze v soucasne situaci a stavu by ten clovek musel mit jeste pomerne vyznamne kladny vztah k halucinogenum, aby vubec uvazoval o vstupu do Slavie ci jeji koupi. Obavam se, za za kazdymi dvermi naseho vysneneho stadionu ceka nikoliv jeden, ale primo kolektiv kostlivcu pripravenych odrbat zajemce o posledni dvacetnik...Povazuji se za pomerne oddaneho Slavistu jiz nekoik dekad a zcela uprimne nesel bych do toho ani smykem...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:01 |  
      0 0

      Výstavba nového stadionu již semlela nejeden klub evropského formátu, jiné díky tomu jen paběrkují. Přesto si nemyslím, že by to ekonomicky nedávalo smysl, muselo by se to však postavit na dlouhodobější investiční strategii (evropské poháry, přestupová politika, talenti a skauting atd.). Pro mne je v tomto ohledu jednoznačně Arsenal, který to sice s odřenýma ušima, ale nějak zvládl (a to prodeje bytů na Highbury nešly podle obchodního plánu). Toho však evidentně naši majitelé a všichni, kdo se kolem toho motají nejsou evidentně schopní. Ona taky ta naše personální politika leccos naznačuje, finačního ředitele dělá brácha, sportovního bývalý hráč, vedoucího mužstva rovněž, trenér se smlouvou na dobu určitou, snad 10 změn trenéra za poslední 4 roky apod. Je prostě na 100% evidentní, že v současném stavu to, co dnes zažíváme, budeme zažívat i nadále. Malou nadějí je, že se obecně očekává stabilnější ekonomické oživení a proto je jednou z posledních šancí investorů koupit klub se stadionem za celkem zajímavou cenu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 10:50 |  
      0 0

      Njn, a kdo by co čekal, když už tak před měsícem se v Jablonci vyhlásí, že z týmu nezůstane kámen na kameni. A ty dovolené se v létě sami nezaplatí, že... Vzhledem k nalomené regulérnosti závěru ligy je jedno jisté, na Bazalech bude třeba vyhrát. Jediné pozitivum je, že nehrajeme s týmem, který je v podobné situaci.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:55 |  
      0 0

      omlouvam se, jestli se to jiz resilo ale nevite kam Skuhravy od nove sezony miri ?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:05 |  
        0 0

        podle mě nic nemá, shání angažmá v 1., nebo 2. lize.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:06 |  
          0 0

          a byl by to pro nas dobrej napad, nebo blbej napad...?

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 12:36 |  
            0 0

            za mě blbý, mám dojem, že co přišel do Peltovce šlo to dolů, mužstvo mu připravil Kotal, který nyní zvedl Brno, když měli začít hrát dle not Skuhravého šli do kytek.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      travel (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 10:56 |  
      0 0

      Nezdá se vám,že spousta klubů stojí o sestup Slavie do 2. ligy? Tím vůbec nechci omlouvat to,jak sami k tomu přispíváme.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        lassiter     před 10 lety 26.05.2014 11:01 |  
        0 0

        Mně se zdá, že drtivé většině klubu je sestup či nesestup Slavie naprosto lhostejný.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 11:29 |  
          0 0

          přesně tak i kdyby to hráči Peltovce prodali nebylo to vůbec proti Slavii, šlo jen o jejich prospěch

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        tantalos     před 10 lety 26.05.2014 11:01 |  
        0 0

        To víš, pražský kurvy...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          travel (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:05 |  
          0 0

          No,já jenom,když si vzpomenu,jak hráli např.Teplice a Jablonec proti nám a jiným ohroženým,tak je to propastný rozdíl.Ale opakuji ,můžeme si za to, v jaké jsme situaci,sami.

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:09 |  
            0 0

            Chyba je v nas, nejdeme si za zachranou dostatecne agresivne a sebevedome.. kazdy taky hraje, co mu souper dovoli. Jasne, ze par zapasu asi bylo pustenejch, jako obvykle v nasi lize. Ale my jsme meli dost prilezitosti si to uhrat a v zapasech, kdy souper nehral buhvijak kvalitne..

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 12:31 |  
              0 0

              třeba zrovna doma proti Jablonci to byl děs

  24. poslední kolo

    Dresco     před 10 lety 26.05.2014 11:09 |  
    0 0

    Neverim tomu, ze na Baniku vyhrajeme, ale stejne tak neverim, ze oba nasi konkurenti vyhrajou. Liberec posledni zapas doma, takze sice to nebudou hrotit, ale uplne to nevypusti na svym stadionu a Olomouc je marna asi jako my, takze max remiza. A to samy si myslim o Plzni, ta kvalita je u nich o tolik vetsi, takze nejhur remiza taky.

    • Re: poslední kolo

      naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:18 |  
      0 0

      I já se mentálně již připravuji na to, že pokud náhodou nespadneme, tak to nebude naší zásluhou, ale spíše tím, že si v Liberci nebo Plzni nenaplánují předčasnou dovolenou.

  25. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 11:22 |  
    0 0

    jsem z toho vseho tak nejak hodne mimo. v prubehu zapasu, jsem se sam sebe nekolikrat ptal, jestli se mi jen zda, ze sudi nam piska uplne vse, zatimco slovacku vse pousti. ja nevim jestli vsehno faul, byl ci nebyl a obracene zda to faul byl nebo nebyl, ale ten nepomer me prisel prilis velky. a kdyz pak byl zakrok u mne prakticky pred ocima, tak jsem to videl uplne zretelne. mel jsem proste dojem, ze ma sudi jasny zajem na to nam nic neodpustit. uplne opacny dojem jsem pak mel z postavni mimo hru. tam jsem mel pocit, ze se kolikrat melo piskat, ale zrejme jsem jen zaslepeny cervenou a bilou. a nakonec dostanem gol podle mne a i necid zminuje z otoceneho autu.
    nas vykon? Gecov skvele (spaleni sanci - neni to kanonyr) . Necid (podle mne ty situace resil dobre, ikdy z to slo lepe) se rval, Hruby taky dobre, Dostal prikladne bojoval atd. kdo mne neskutecne toci je Nitriansky. ten chlap neda i uplne jednoduchy centr, kdyz okolo nej nikdo neni. Smejkal, vcera slabsi.
    meli jsme dat vic jak jeden gol a bylo by to byvalo v klidu, bohuzel asi i nervozita udelal svoje a tak se budem klepat o ligu do posledniho dechu a vubec z toho nemam dobry pocit.
    Vyhra olomouce se dala cekat a vyhru klokanu jsem take cekal, ale po prubehu kdy otocili zapas v peltonci az v posledni minute...
    posledni kolo je celkem jasne dane. na papire by jak plzen i liberec meli sve soupere prehrat. minimalne liberece by nemel doma dovolit olomouci tri body, ale... vysledky poslednich kol, jsou takove, vsak vite..

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 11:31 |  
      0 0

      I já bych se Gecova zastal, bojuje, snaží se, že by ty šance měl ligový hráč dávat, to asi jo, ale to by taky už Marcel hrál asi jinde. Necka už brankáře evidentně ze spaní neprobouzí, to by dříve taky zatloukal jak hřebíčky do fošny. Sobota bude hodně výsledkově zajímavá, docela budu sledovat vývoj kurzů u sázkovek, to leccos napoví...

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:40 |  
        0 0

        Já myslím,že Gecov průser nezavinil.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 11:32 |  
      0 0

      ty drobné fauly nám vždy odpískal a pak třeba držení na Necida pouští, také mi to přišlo, navíc před golem Slovácka otočený aut ale přičítám to tomu, že jsem asi zaujatý :-/.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Travinho     před 10 lety 26.05.2014 13:49 |  
      0 0

      Milan měl včera tři přihrávky přímo do tutovky, centry mu tentokrát nešly...

  26. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 12:43 |  
    0 0

    nemělo by se akcí "ryba smrdí od hlavy" POKRAČOVAT, ALE SMĚREM K NAŠEMU VEDENÍ. Pro mě je to větší problém, než prase Pelta. Ten hraje jinou ligu, raději bych viděl změny ve svém klubu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 12:54 |  
      0 0

      No presne tak.. myslim ze odpor k Peltovi, byt je uslechtily, je tak trochu unikem od nasich vlastnich problemu, ktere jsou zavaznejsi.. existence slavie, zachovani ligy, majetkove vztahy, pri vsi ucte to jsou veci, ktere me trapi mnohem vic nez pomery ve fotbale, ktere jsou uz nejakou dobu konstatni..

  27. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Markus     před 10 lety 26.05.2014 13:18 |  
    0 0

    Co říkáte na tohle?

    http://sport.aktualne.cz/vlastnik-edenu-jde-do-valky-se-slavii-chce-vyssi-najem/r~57ff0af8e4bd11e3a9340025900fea04/

    ---
    Jako vlastník společnosti Vinet se prezentuje kladenský advokát Václav Slavíček.

    "Slavia o tom dosud odmítala komunikovat, místo toho začala po Vinet neoprávněně uplatňovat uměle vykonstruované smluvní pokuty," píše se v tiskové zprávě. "Dne 16. 5. jsme proto podali k soudu žalobu, která má potvrdit neexistenci nájemní smlouvy, na kterou se SK Slavia odvolává," informuje dále vlastník stadionu.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 13:29 |  
      0 0

      rikam na to "zlatej strahov, voe"....

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Jiri1     před 10 lety 26.05.2014 13:38 |  
        0 0

        Ja nevim , jak kdo jednal se svazem o pronajmu, ale me unformace jdou ponekud jinym smere , tedy ze pro prristich nekolik let je Strahov spise vyuzitelny jen castecne nebo take vubec ne.
        V Edenu nejde o nic noveho, jen bych tady pripomel diskuzi z lonskeho roku , kde jsem na toto nebezpeci upozornoval a zdejsimi odborniky mi bylo receno, ze prece mame exkulzivitu.
        Ono je vubec nejasne zda.li budeme vubec nejaky stadion potrebovat , pokud neskonci naprosto nesmyslna valka mezi Rebickem a a dalsimi akcionari ted uz jen skutecne o nazev Slavia , mozna par zaku a dorostencu, tak budeme definitivne v hajzlu.
        K utkani snas jen strucne, videl jsem bojovat jen jedno muzstvo a Slavia byla v roli zdatneho komparsu, z toho pro mne vybocil jediny muz Cerny.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 13:54 |  
          0 0

          Díky Jirí za pravidelnou dávku optimismu ;-) Pokud hráči propadli byť pětinovému zmaru a skepsi, jako pociťuji ze situace já, tak se vůbec divím, že mají dostatek síly dostavit se k zápasu... Jinak řečeno, Aleš prodat nehodlá?

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:00 |  
            0 0

            ja myslim, ze Ales by i prodal, kdyby to nekdo chtel...

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              Markus     před 10 lety 26.05.2014 14:21 |  
              0 0

              Slavia v současné době může bez stadionu žít těžko ale stadion se bez Slavie obejde snadno. Nikde není vyloučené, že budou v Edenu hrát ligu klokani, zatímco budou bourat starý stadion a stavět vedle nový. Nakonec to můžeme být my kdo bude v Edenu větším hostem než klokan, červená se přemaluje na zeleno a my tam za své peníze dostaneme už jen standardní službu :) Zdá se, že AŘ je hluboko v koutě a nemá kam ustupovat, zároveň si ale nemyslím, že to nechá jen tak, nějaký zuřivý výpad ještě přijde.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                spino     před 10 lety 26.05.2014 14:27 |  
                0 0

                To se ale na ten výpad bude muset pořádně posilnit (absinthem). :DDD

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  Barra     před 10 lety 26.05.2014 14:30 |  
                  0 0

                  Hi, hi, hi, neudrzim se smichem...

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      spino     před 10 lety 26.05.2014 13:34 |  
      0 0

      Slavíček je hrozný koště. Stejně jako Benýšek trpí komplexem bílých koní.

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 13:58 |  
        0 0

        tak ja myslim, ze komplexem tady trpi nekdo uplne jinej...

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          Tomski     před 10 lety 26.05.2014 14:03 |  
          0 0

          musím se Vocela zastat...já od rána peltuju na všechny strany...

  28. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Barlblog     před 10 lety 26.05.2014 14:11 |  
    0 0

    Sportovní utrpení je jen odrazem stavu celého klubu. Pokud se nesjednotí majitel klubu a stadionu, na nejvyšší úrovni se nikam neposuneme, nebo lépe řečeno, sesuneme se...

    Obávám se, že je to agonie, která může skončit jen jedním rozuzlením, koncem SK Slavia Praha, tak jak funguje celou dobu od listopadu 89. Světlo na konci tunelu, v podobě čehokoliv smysluplného nevidím.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Tomski     před 10 lety 26.05.2014 14:16 |  
      0 0

      jen je otázka zda o to sjednocení někdo stojí ? chtěl by ten stadion současný vlastník vůbec prodat někomu ?

      • Re: Slavia - Slovácko 1:1

        Markus     před 10 lety 26.05.2014 14:25 |  
        0 0

        Tak velký prachy v tomhle byznysu odmítne jen totální hlupák, každý normální investor nadstandardní nabídku na akvizici jen uvítá a už má v hlavě plán, do čeho se pustí s vydělanými prostředky dál. V pouhé sloučení nevěřím, těžko hledat v našich končinách dobrodruha, co by teď chtěl investovat do fotbalového klubu, zvláště pak do Slavie.

        • Re: Slavia - Slovácko 1:1

          smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:55 |  
          0 0

          zasadni kriterium jakekoliv investice je jeji navratnost. Rozlozeny a zdevastovany klub , ktery hraje na vytunelovanem stadionu, ktery vlastni pravnik z Kladna je investice velmi riskantni, o jeji navratnosti v radu nekolika zivotu se neda uvazovat. Do toho muze vstoupit jen naprosty silenec a my s tim rozhodne nic neudelame... Samozrejme se nabizi argumentace , ze na druhe strane reky to jde, ale tam ta vychozi situace byla uplne jina a zaroven dalsi nobob, se v tomto kraji jiz stezi vyskytne...

          • Re: Slavia - Slovácko 1:1

            Barra     před 10 lety 26.05.2014 15:08 |  
            0 0

            Presne tak. Jinak jen poznamka o Bohemians - nemysim si, ze by byli schopni platit vyssi najem nez my. Jeste to ale pekne navazuje na Znojmo a dotace, ktere se tu v tydnu resily. Dotace fotbalovemu klubu jasne ne, mestskemu stadionu ano. Jsme na tom stejne jako Znojmo: vlastni stadion nemame, musime najit utociste tam, kde nas budou chtit a platit za najem.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              Tomski     před 10 lety 26.05.2014 15:15 |  
              0 0

              2.liga se dá hrát na Žižkově i Xaverově mám pocit...s tou první by to bylo horší...možná ten Strahov, možná Žižkov, ale je to smutný...když se to začalo stavět, tak mi nedávalo smysl mít stadion pro 20 000, když na Strahov byl průměr 3-4 tisíce...

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 15:15 |  
              0 0

              úplně mě napadla hrozná myšlenka, Praha 10 opraví klokaní díru nebo postaví novou a bude tam místo i pro nás, prostě si to otočíme :-(

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 15:45 |  
              0 0

              tak Eden je postaven z penez mestskych casti de-facto tez, pouze jej tyto mestske casi nevlastni, coz je ten zasadni problem celeho podvodu...Eden neni mestsky stadion, ale majetek soukrome spolecnosti...

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 16:01 |  
                0 0

                za obecni penize. Bohuzel tehdejsi majitele slavie se ucastnili tohoto podvodu, protoze sami nemeli na vystavbu stadionu a nechteli si to vzit na triko. Musime si pripustit, ze slavie se stala soucasti toho podvodu, a proto ted nema stadion.

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 16:07 |  
                  0 0

                  jak slávistickou inteligenci přechcal český podnikatel

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 16:23 |  
                  0 0

                  nedelejme z Rosena s Dolezalem nejake naivni jelimany,kteri nekomu naleteli, ja myslim, ze moc dobre vedeli co se deje, stale mi vrta hlavou jak to, ze jim to proslo vsechno tak hladce...a my jsme jim k tomu jeste zpivali a tleskali...pripomina mi to scenu z filmu Bila pani, ci jak se to jmenuje, jak postavi most pres reku, kterej se slavnostne otevira, ale vlastne tam ve skutecnosti zadny neni a lidi misto toho plavou na druhej breh a mavaji a jasaji...

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                    Markus     před 10 lety 26.05.2014 17:01 |  
                    0 0

                    Rosen není žádný svatoušek. Koupit pozemky, kde je omezení jen na lehkou zástavbu a "počkat si", až se tam bude moci postavit zástavba těžší mu jde velice dobře ...

                    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                      Markus     před 10 lety 26.05.2014 17:02 |  
                      0 0

                      Kdyby mě snad někdo chtěl napadnout z nekonkrétnosti, tak třeba Komořany.

              • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 16:02 |  
                0 0

                a ten zloděj(počítám, že ho zastupuje Mgr.Slavíček) nás nyní vydírá :-)

                • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                  travel (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 17:24 |  
                  0 0

                  Já si myslílm,že nás majitel stadionu jenom nevydírá,ale že nás chce ze stadionu vyhnat.Nejlepším řešením pro něj je zřejmě sestup Slavie.Nejdřív to chtěl zařídit přes Peltu(a zřejmě i Berbra a Damkovou) pomocí rozšíření stadionu kvůli kanditatuře o ME,na což oni slyšeli.Naštěstí Pražský magistrát od toho dal ruce pryč.Teď to zkouší přes neudělení licence - můj názor je,že nedal garanci,že Slavia bude hrát v Edenu (přece dali k soudu,že nájemní smlouva pro ně není závazná).Takže jsem o to víc zvědav na výsledky utkání v posledním kole a současně přibližně v tu samou dobu na výsledek odvolání ohledně licence. Dovoluji si poznamenat,že toto je pouze můj názor,který nevychází ze žádných zákulisních informací,které by mi někdo poskytl.Pouze jsem k tomu došel na základě přístupných informací a jak to časově na sebe navazuje.Samozřejmě budu rád,pokud mě někdo,kdo do toho vidí,vyvede z omylu (Navar,Sokrates,piero,či někdo jiný?).

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                    martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 18:07 |  
                    0 0

                    no je to mozny.. nechapu, jak se takova vec muze stat, ze se stadion dostane do rukou hajzlovi, ktery chce slavii odsud vyhnat..

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                    AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 18:37 |  
                    0 0

                    myslíš že ty koncerty to uživí, já nevím podle mě tam ten fotbal musí být, a nikdo jiný tam hrát asi nepůjde, takže dohoda je pro oba nutná. je otázkou co to bude stát.

                    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                      postovni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 19:22 |  
                      0 0

                      Já do toho teda nevidím, ale čistě ekonomicky si myslím, že bez fotbalu ten stadion nemůže vydělávat. Problém je podle mě v tom, že předplacená část nájmu se použila na výstavbu a režie stadionu asi bude nemalá a zbytek nájmu + výnosy od diváků (např. z občerstvení) to při mizernejch návštěvách horko těžko pokryjou. Stadion je navíc podle mě stále zastavenej u spořitelny a tak jim hrozí že o něj přijdou, když nebudou mít na splácení.

                  • Re: Slavia - Slovácko 1:1

                    bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:59 |  
                    0 0

                    Já to skutečně traveli vidím hodně podobně.Pokud jde o podrazy,svinstva a levárny,jsme jeden z nejvynalézavějších národů světa a tohle na ty vlastnosti stopro sedí.

            • Re: Slavia - Slovácko 1:1

              bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:47 |  
              0 0

              A co taková rudá bída?Ty když nebudou chtít,aby jim jejich králíkárna spadla na hlavu,tak budou hledat útočiště.A taškář by všechny nájmy zaplatil levou zadní.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:28 |  
      0 0

      tak to je. Uz dlouho jsme tu nemeli zadne info od zdejsich informatoru, nema nekdo aspon kus nejake informace o prodeji klubu / stadionu?

  29. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    fredydj (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 14:19 |  
    0 0

    zdravim zase sem si zapomněl zápas nahrát, neměl by někdo odkaz na stažení ? :) díky

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Tomski     před 10 lety 26.05.2014 14:26 |  
      0 0

      stahuju si to z grabuj teď...dnes to asi nestihnu nahrát někam...kdyby to nikdo nenahrál, tak to dám na Uložto, ale nevím kdy...jinak zítra to je na Fandovi v 10.15, tak si to nahrát...

  30. Kurz na sestup

    Mike     před 10 lety 26.05.2014 15:03 |  
    0 0

    Tak kurz na sestup máme docela veliký, skoro bych řekl, že sestup je téměř dle sázkových kanceláří vyloučen. Jenže jsme v Česku a tam nějaké fair play určitě není. Viz jarní výsledky Dukly, poslední výsledky Jablonce a spol.
    Takže jediná kombinace výsledků na náš sestup- Bohemka- Plzeň 1- kurz 2,42, Liberec- Olomouc 2- kurz 2,20 a Ostrava- Slavia- 10- 1,56.
    To je dohromady 8,31.
    O ostatním můžeme jenom spekulovat. kdo to komu pustí, kdo je komu sympatický, kdo to komu pustil kdysi a dalo by se toho ještě vyjmenovat hodně.
    Bohužel pravda asi nebude jenom na trávníku, ale také hodně v zákulisí.

    • Re: Kurz na sestup

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 15:36 |  
      0 0

      Pravda je takova, ze at na travniku nebo v zakulisi jsou pravdepodobnejsi vyhry Bohemky a Olomouce. Ze bychom vyhrali my, tomu neverim ani za mak. Takze cekat jak dopadnou ty dva.

    • Re: Kurz na sestup

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 15:39 |  
      0 0

      Musim rict, ze kdyz jsem si znovu pustil ten Marceluv gol a rikal si, ze to mozna byl posledni gol slavie v edenu v prvni lize na dlouhou dobu, tak se mi udelalo spatne.. a my tady furt resime nejakyho peltu..:(

      • Re: Kurz na sestup

        Mac     před 10 lety 26.05.2014 15:44 |  
        0 0

        Představa sestupu je strašná a bohužel velmi reálná. Ale v 2. lize MUSÍME být pouze rok a pak hned zpět. Představu déletrvajícího období mimo ligu si prostě odmítám připustit.

        • Re: Kurz na sestup

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 15:57 |  
          0 0

          A kdo to zaridi, abychom se vratili zpet? Rebicek? Nebo to od neho nekdo pak koupi? Bude pak treba investice... nekdo z tech prazskych gauneru kolem slavie bude investovat do slavie? Nebo se slavie a stadionu vzdaji? Nebo bude stacit sbirka fanousku? A kde budem hrat tu druhou ligu? V edenu tezko.. Otazky bez odpovedi.

          • Re: Kurz na sestup

            AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 15:59 |  
            0 0

            sbírku aby z toho pak žil nějaký vekslák, to neprojde. jinak 2.liga se může hrát v počernicích

          • Re: Kurz na sestup

            bongor     před 10 lety 26.05.2014 20:51 |  
            0 0

            Na Admiře,nebo na Xaverově.

      • Re: Kurz na sestup

        Barra     před 10 lety 26.05.2014 15:59 |  
        0 0

        Neboj Martiny, na Bazalech vyhrajeme. Jak rika Alex Pastoor, "Ja jako trener vim, co musim pro uspech v Ostrave udelat".
        http://www.sportovninoviny.cz/fotbal/zpravy/pastoor-se-s-edenem-rozloucil-zajimavym-zapasem-se-smutnym-koncem/1083460

        Jak se rika v holandstine, 'Optimist tot in de kist', tedy optimista az do rakve. Jak to zase bylo s Brnem, kde pred zapasem Pastoor prohlasil, ze ma Zbrojovku prectenou a ze ho hraci Brna nicim nemuzou prekvapit? Nejlepsi zpusob, jak soupere pred zapasem nakopnout. Nekdy plati o sto pryc ze mluvit je stribro, mlcet zlato - to zname i u nas s 'spreken is zilver, zwijgen is goud' . Takove prohlaseni jsou dobre jake pep-talk v kabine pred zapasem, ale nikoliv nahlas v novinach. Bohuzel.

        • Re: Kurz na sestup

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 16:03 |  
          0 0

          No jo.. jak se rika u nas, "optomismus je opium lidstva"..

        • Re: Kurz na sestup

          smely (přítel SN)     před 10 lety 26.05.2014 16:25 |  
          0 0

          mlceti zlato-toho se zrejme drzi karolko...

          • Re: Kurz na sestup

            Barra     před 10 lety 26.05.2014 16:48 |  
            0 0

            Ale hlavne ze neutekl a je jeste ve Slavii, jak slo vcera pred zapasem videt.

        • Re: Kurz na sestup

          lassiter     před 10 lety 26.05.2014 16:48 |  
          0 0

          No jo, měl říct něco neutrálního, srdíčko štěstíčko bla bla bla shit shit. Že ho nenecháte na pokoji taky jednou. Mimochodem, jedna věta, dva překlady:

          "Já jako trenér vím, co musím pro úspěch v Ostravě udělat. Musíme se soustředit jen na zápas a nemyslet na to, co se může a nemusí stát."
          "Ale soustředím se na to, co musím dělat jako trenér a pokusím se, aby hráči byli ve stejném rozpoložení. Aby se soustředili na hru, na úkol a nestrachovali se o věci okolo."

          • Re: Kurz na sestup

            Barra     před 10 lety 26.05.2014 17:55 |  
            0 0

            A o co ti jde, Lassitere? Nemyslim si, ue bych Pastoorovi ublizil tim, ze hoi tady cituji. Pochybuji, ze by tady na SN chodil. Ale nemel bych problem mu to rict osobne, v holandstine. Fotbal je psychologicky boj, jak Mourinho dostatecne ukazuje. Trener musi umet i mentalne hrace pripravit na zapas, dat jim sebeduveru. Tady ale nejde o to, vlastni hrace nahecovat, ale ma to prave opacny efekt podle me. Zda se mi netakticke aby trener pred zapasem v tisku prohlasil, ze souper ho nicim nemuze prekvapit, ze ho ma dokonale precteneho. Trochu pokory by neuskodilo. Neni dobre pred zapasem mluvit o souperi z vysky, alespon ne v novinach. Je to naopak nejlepsi stimulans pro soupere, aby ukazal opak. Ze takove prohlaseni padne v kabine pri priprave na zapas, je v poradku, muze to prispet k tomu aby hraci meli pocit, ze jsou neporazitelni.

            Rikam jak to vidim ja, a nikoho nenutim aby se mnou souhlasil. A snad tomu neni tady tak, ze se tady muze (casto neopravnene, viz dnesni diskusi o Gecovi) nadavat a kopat do hracu, ale ze by se nesmel projevit nejaky nazor na trenera.

            • Re: Kurz na sestup

              lassiter     před 10 lety 26.05.2014 21:58 |  
              0 0

              Ale o nic mi nejde, jen mám pocit, že ho tady péruješ za každou kravinu. Samozřejmě ať si každý píše, co chce.

    • Re: Kurz na sestup

      Mac     před 10 lety 26.05.2014 15:39 |  
      0 0

      Bohužel výhry Bohemky a Olomouce jsou vysoce pravděpodobné. Oba týmy budou hrát (jako) o život, zatímco soupeřům už vůbec o nic nejde. Plzeň nasadí náhradníky a řada exsparťanů v jejím dresu se určitě nepřetrhne, aby zachránila Slavii. Trošku víc věřím Liberci, protože hraje doma, ale před slabou návštěvou se případná prohra omluví.

      Naopak na Bazalech bude plno - fanoušci jsou v euforii ze záchrany a možnost poslat Slavii do 2. ligy je k nezaplacení. Vidím to hodně černě, včera jsme to fakt pos*ali. :-(

  31. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    zeleznik2     před 10 lety 26.05.2014 17:35 |  
    0 0

    Krátké hodnocení: " Zklamání"!!!!!!
    Zápas, který jsme měli vyhrát, přinesl jen bod, který k záchraně nestačí, Slovácko hrálo dobře mělo tam i šance, náš výkon byl daleko lepší než v Brně, přesto jsme selhali v koncovce, Gecov nedal jasnou šanci a zmar v prvním poločase dokumentoval Piták, který si nedokázal na Velkém Vápně!!zpracovat míč. Jinak naše kraje obrany hořely, hlavně Dostál, Nevés se mi líbil, jak bojoval, i směrem dopředu tam měl povedený centr právě na Pitáka, ale i přes jeho stranu se Slovácko dostávalo do šancí, hlavně v druhém poločase. Smejkal taky měl slabší chvilku, Škoda mi přišel z obrany nejistější. Gecov podle mne hráč utkání, zahodil dvě tutovky, ikdyž ta druhá se zdála být z ofsajdu, třetí už proměnil, Hrubý nic moc, Piták bojoval, ale pak se zranil, Nitrianský centry hrůza, jeden povedený za zápas je fakt málo, Damien jeho výkon byl dobrý, hlavně jeho přihrávky mají oči, Necid opět bojoval, měl tam i šanci, ale neprosadil. Černý včera taky dobrý podržel tým, jen ty centry!!!za gól určitě nemohl. Takže pochvala: Gecov, Boudjemaa, Černý, za bojovnost: Necid, Nevés, Piták. Zklamání: Hrubý a Zmrhal, co ten zase dělal na hřišti?od té doby jsme hráli o deseti.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      AlesJa     před 10 lety 26.05.2014 18:34 |  
      0 0

      u nevése na jednu dobrou přihrávku je pět centrů do země nikoho, škoda sice opravdu nejjistější, ale u golu ucuknul a vůbec do toho centru nešel ač měl k němu nejblíže. ještě bych měl jednu věc a to k černému do toho centru před golem mohl jít, koukni na to znovu skokem by to poslal nebo by zase zmátl Trousil který by toho třeba nešel.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      Travinho     před 10 lety 26.05.2014 19:47 |  
      0 0

      Tak to jsem byl asi na jiném fotbale, jak může hráč, který pošle třikrát spoluhráče do zcela tutové šance jako Nitrianský dostat čtverku, ano centry mu nešly, ale jinak velmi dobře. Gecov dělal celou hru týmu, až na dvě zahozené šance excelentní. Šestka pro Necida, to mu za každý ofsajd dal půlbod? Nehrál bohužel nic. Boudjemaa taky nic slavného nepředvedl. Smejkal s Dostálem byli o třídu horší než Neves, absolutně nerozehrají míč...
      Za mě :
      Černý 6, Neves 6, Smejkal 4, Škoda 5, Dostál 4, Hrubý 5, Gecov 7, Piták 5, Boudjemaa 5, Nitrianský 6, Necid 3, Juhar 5

  32. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Edwardtheiron     před 10 lety 26.05.2014 18:54 |  
    0 0

    Aspoň trocha radosti, juniorka vyhrála 2-0 a Teplice obraly o body Brno! V deseti otočili zápas a o výhru přišly minutu před koncem.

    • Re: Slavia - Slovácko 1:1

      naplavnik     před 10 lety 26.05.2014 19:14 |  
      0 0

      Mala,ale prijemna naplast na ta nase slavisticka srdce.Nebyt acka,tak mame vubec radosti na rozdavani.

  33. Re: Slavia - Slovácko 1:1

    Ravik     před 10 lety 26.05.2014 22:01 |  
    0 0

    Marně čekám celý den na něco optimistického od někoho z redakce SN... Přijde mi, že z celé Slavie včetně hráčů jde taková slabost, že to Baník vycítí a my budeme v sobotu lovnou zvěří. Do druhý ligy nás pořád může poslat jen souhra absurdních výsledků (jinak bych výhru Bohemky a Olomouce nenazval), ale dovedu si představit, že tam už jede zákulisí na plné obrátky. V tomto ohledu budeme určitě v posledním kole nejslabší.

    Nejhorší je, že těm našim žoldákům (čest Neckovi a pár výjimkám) je to úplně jedno.