Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

S koncem Alexe Pastoora ve Slavii se opět otevírá prostor k diskuzi o novém trenérovi. Povede se Slavii tentokrát trefit do černého nebo nás čeká další krok vedle? Hlasovat o tom, kdo by měl vést Slavii, můžete v přiložené anketě.

Nabízíme hned 10 trenérů, kteří byli spojováni s možným angažmá u Slavie, nebo jsou momentálně volní.

Mezi kouče, kteří Slavii již úspěšně vedli se řadí Miroslav Beránek a František Cipro. Jde o uznávané slávistické osobnosti s množstvím zkušeností, Cipro dovedl sešívané k titulu v roce 1996, Beránek zase dosáhl na stříbrné medaile. Na druhou stranu jde o trenéry starší generace, kteří mohou být podle některých fanoušků za zenitem.

Mezi starší trenéry se též řadí František Komňacký, který je uznávaný pro svá angažmá v Baníku a Jablonci. V poslední době se mu ale příliš nedařilo, když musel předčasně skončit v Jihlavě a při svém druhém angažmá na ostravských Bazalech. Do stejné kategorie patří i Stanislav Levý, jenž nedávno skončil v polském Slasku Vratislav. Se Slavií už byl v minulosti spojován a dokonce měl být s tehdejším generálním ředitelem Miroslavem Platilem dohodnutý na jejím převzetí. Do všeho se ale vložil majitel Aleš Řebíček a místo Levého putoval k A-týmu Slavie nenáviděný Straka.

Do kategorie mladších vycházejících trenérských hvězd patří Luboš Kozel, Svatopluk Habanec a Roman Pivarník. Kozel je bývalým význačným hráčem Slavie, v Edenu začínal i s trenérskou kariérou u B-týmu sešívaných. S angažmá na lavičce sešívaných je dlouhodobě spojován a sám říká, že by se mu v budoucnu nebránil. V současné době je ale smluvně vázaný v konkurenční Dukle, kde se mu ale v poslední půlroce po předchozích výborných létech příliš nedaří.

Svatopluk Habanec vstoupil na ligovou scénu v Ústí nad Labem, které dokázal ve složitých podmínkách dostat na vrchol tehdejší 2. ligy. Ačkoliv jeho tým po roce sestoupil zpět, tak zanechal slušný dojem. S Ústím dokázal Habanec vyhrát druhou nejvyšší soutěž ještě jednou, ale tým z licenčních důvodů nepostupoval. V současnosti trénuje Slovácko, které vytáhl na vynikající 6. místo.

Roman Pivarník je nyní bez angažmá, zanechal ale dobrý dojem v Jihlavě, kterou dovedl k postupu do Gambrinus ligy, a v Olomouci, se kterou bojoval o evropské poháry. Kde se Sigma nachází po jeho nepochopitelném odvolání, víme všichni.

Nedá se vyloučit ani možnost příchodu dalšího zahraničního trenéra. Nabízíme dvě možnosti, které se v souvislosti se Slavií skloňovaly v médiích. Velkým překvapením by byl příchod Dicka Advocaata, který má za sebou velkou trenérskou kariéru. Se Zenitem Petrohrad opanoval Pohár UEFA, taktéž s ním vyhrál ruskou ligu. Titul si připsal i v Nizozemsku s PSV Eindhoven a dvakrát ve Skotsku s Glasgow Rangers.

Druhou možností spekulovanou v médiích je Erwin Koeman, starší bratr slavnějšího Ronalda. Mezi jeho nejvýznamější trenérské štace se řadí Feyenoord Rotterdam, Utrecht a maďarská reprezentace.

Poslední přímou volbou je bývalý reprezentační trenér Michal Bílek. Mezi jeho úspěchy patří čtvrtfinále na posledním Euru a double se Spartou. Vzhledem ke své minulosti a defenzivní taktice ale není oblíbencem slávistů a fotbalových fanoušků obecně, takže ho spíše uvádíme jako takový drobný žert.

Pokud by vám ani jedna nabízená konkrétní možnost nevyhovovala, tak můžete volit i mezi jiným českým či zahraničním trenérem. Svou volbu pak nezapomeňte specifikovat v komentáři pod článkem.

Komentáře (227)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 12:04 |  
    0 0

    Za mě:

    Chtěl bych - Habanec, Kozel, Pivarník
    Akceptovatelné - Beránek, Cipro, asi i Levý, nepravděpodobný Advocaat, neznámý Koeman
    Ne - Bílek, Komňacký, Skuhravý, Poustka, Petrouš

  2. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    1rytir     před 11 lety 20.05.2014 12:11 |  
    0 0

    Což o to, diskutovat o novém trenérovi v tuto chvíli možné je, ale podle mého to nemůže být nic jiného, než nezávazné střílení od boku. Vysvětlím. Nejdříve je totiž nutné znát odpovědi na tři otázky. První: uhrajeme záchranu v 1.lize? Druhá: získáme licenci i pro příští ligový ročník? A třetí: Dojde ke změně vlastníka a bude ten nový natolik solventní, že zajistí nezbytnou obměnu kádru a bezchybné fungování klubu? Pokud na všechny tři otázky bude znít odpověď ANO, pak bych volil zahraničního trenéra. Důvod: z úpadku českého a slavistického fotbalu zvlášť nás nevytáhne nikdo domácích poměrů znalý :-) Chce to prostě razantní změnu.

  3. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 12:20 |  
    0 0

    Pivarník by se mi tedy docela líbil, ale stejně to podle mě vezme zase Petrouš a vyhlásí se další stabilizační sezóna...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 22:51 |  
      0 0

      Myslím, že teď je na řadě Poustka.

  4. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 12:28 |  
    0 0

    A uz je to tu zase.. asi ve slavii vedi, ze je to nase oblibena zabava, takze nam to chteji dopravat pravidelne.

    Chtel bych samozrejme nekoho, kdo by slavii vedl nekolik let, trpelive a moudre budoval tym, mel vztah ke klubu, aby ten clovek mel v klubu dobry management a v nem mel oporu. Takze volba je jasna, Beranek nebo Kozel.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 12:35 |  
      0 0

      Pokud se to Rebickovi nepodarilo jeste prodat, mel by si sednout s Kozlem nebo Berankem, vyslechnout je a dat jim podminky, ktere jsou k dlouhodoby praci trenera ve slavii treba. Tim nemyslim penize, ale fungovani klubu a sportovniho vedeni.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      bongor     před 11 lety 20.05.2014 20:31 |  
      0 0

      U mě je taky jedničkou Beránek,za něj se mi fotbal v našem podání líbil nejvíc a taky úspěchy byly.Cipra a Kozlíka,jako slávisty mám rád,ale Kozlík mi připadá málo razantní,myslím že nemá tu přirozeně vůdcovskou náturu.S tím se už člověk asi rodí.

  5. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    lassiter     před 11 lety 20.05.2014 12:33 |  
    0 0

    Byl bych velmi opatrný s touto anketou, pan majitel ji v minulosti sledoval a vždy to vzal z opačného konce. Snažil jsem se vybrat, ale přistihl jsem se, že je mi to jedno, což je smutné.

  6. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    slaviator     před 11 lety 20.05.2014 12:36 |  
    0 0

    Bral bych - Kozel.

    Akceptoval bych - Jarolím (vyplacení z Boleslavi), Cipro, Beránek, Komňacký, Advocaat, Petržela.

    Dal bych mu šanci - Koeman, Habanec, Pivarník.

    Ne, pokud chceme hrát lepší polovinu tabulky (a v zimě si sednout a říct si, zda máme na jaře šanci hrát poháry - příští rok postupují první dva do předkola LM a další dva, případně tři (podle obsazení finále domácího poháru) do předkola EL, takže nakonec i pátý tým může jít do předkola EL...) - Bílek a další...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      slaviator     před 11 lety 20.05.2014 12:37 |  
      0 0

      resp. u Pivarníka nakonec váhám mezi "bral bych" a "akceptoval bych"...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      klimi     před 11 lety 20.05.2014 12:50 |  
      0 0

      Petrželu bych bral jen díky těm jeho pozápasovým rozhovorům ve Vlašimi :D

  7. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 12:56 |  
    0 0

    Tak tato anketa mě přijde celkem humorná hlavně s tím Dickem,ale budiž.Klidně se totiž muže stát že v létě budem mít uplně jiné starosti, jako je třeba 2. liga, nebo že nebudem míti ani na suchý chleba.

  8. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Mac     před 11 lety 20.05.2014 12:58 |  
    0 0

    Vzpomněl jsem si hned na naší (dnes již legendární) anketu, na jejimž konci skončila dvojice Rada - Straka, kteří o pár let později usedli na naší lavičku. Našel jsem si ji v archivu, abych se podíval, kdo skončil třetí od konce a je tedy na řadě - http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5673-kdo-by-mel-vest-slavii-vyhodnoceni-ankety :-)

    A shodou okolností je článek publikován 20. 5. 2010. Máme tedy krásnou možnost porovnat názory slávistické obce přesně po 4 letech! Asi nejzajímavější je osoba M. Beránka. Tehdy byl považován za starého trenéra za zenitem a dostal -34 bodů (pátý od konce, např. Bílek měl -4). Dnes je o 4 roky starší a většina (včetně mě) by ho brala. Opakem je F. Komňacký - tehdy 4. místo (+45 bodů), dnes trenér za zenitem. Je to opravdu zajímavé srovnání. :-)

  9. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Slawek     před 11 lety 20.05.2014 12:58 |  
    0 0

    Preferuji jednoznačně Fr. Cipra. Je to odborník, u něhož by se měl nějakou dobu učit mladší a perspekticvní asistent, jenž by po dvou letech a stabilizaci kádru a poměrů v klubu mužstvo převzal. Řeči o věku a podobné nesmysly neberu, stačí se podívat na to, co dokázal v podobném věku Ottmar Hitzfeld s Bayernem. Navíc Cipro je odborník, který dokáže s hráči patřičně komunikovat. Jeho zkušenosti jsou prostě k nezaplacení

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      bongor     před 11 lety 20.05.2014 20:34 |  
      0 0

      Jistě že věk není na překážku,pokud člověk na sobě dokáže pracovat,vidím to i sám na sobě.

  10. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Romino     před 11 lety 20.05.2014 12:59 |  
    0 0

    Je to jen hra vzhledem k neznalosti budoucího vlastníka, ale nemohu pochopit tu podporu Kozla, to nestačilo to jaro v Dukle, buď to vede špatně, nebo si nechá s mužstvem dělat psí kusy. Děkuji nechci. Raději zahraniční trenér bez čského fotbalového myšlení.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 13:03 |  
      0 0

      To se stane kazdemu trenerovi.. nedelal bych z toho zavery..

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      slaviator     před 11 lety 20.05.2014 13:08 |  
      0 0

      No vidíš, a když byl Jarolím ve Slavii, tak jsme pravidelně od půlky března do konce dubna měli útlum. Myslím, že tomu tak bylo ve čtyřech z pěti celých sezon. V jedný sezoně jsme snad nevyhráli šest nebo sedm zápasů za sebou...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Mac     před 11 lety 20.05.2014 13:32 |  
        0 0

        Ovšem zbytek roku jsme vyhrávali, zatímco teď je to obráceně - většinu sezony prohry a občas krátké období výher, např. Straka 3 výhry, Petrouš 4. Letos už ani to ne, víc jak 2 výhry v řadě nezvládneme. :-(

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 13:24 |  
      0 0

      tak ono je taky potřeba se podívat na kvalitu kádru Dukly, tam jak jim někdo vypadne, moc nemají adekvátní náhradu. Podle mě naopak to, co uhráli na podzim, byl velký nadstandard to jaro je to, na co tým zhruba reálně má

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Tomski     před 11 lety 20.05.2014 13:29 |  
        0 0

        souhlasím, že podzim byl nadstandartní, ale jaro je pod jejich úroveň...prostě to pouštěj podle mě...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Travinho     před 11 lety 20.05.2014 16:16 |  
      0 0

      Mně se hlavně hnusí jeho styl ala Barcelona, který se snaží mužstvu vštěpovat. Na něco takového chodit nechci...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        edenian     před 11 lety 20.05.2014 22:59 |  
        0 0

        Ja jsem to tak nikdy nerekl, vzdycky jsem rikal jen " me jeho fotbal nebavi " abych se nedotknul mistnich kozlomilcu. Ale takhle se tady neuvazuje. Bejvalej slavista, to je proste zakladni parametr ale co doopravdy hraje, to tady neni tak dulezity.

  11. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    AlesJa     před 11 lety 20.05.2014 13:11 |  
    0 0

    Tak dle vyjádřený CSKA s Tomášem již nepočítají

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 13:22 |  
      0 0

      nemyslím si, že by pokračoval v SKS, spíše bych to viděl na angažmá např. v Belgii, Nizozemsku.

  12. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Kactus     před 11 lety 20.05.2014 13:24 |  
    0 0

    bez zmeny vlastnika je to uplne jedno kdo nas bude trenovat, nepomohl by ani Guardiola s Robbenem a Messim

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 13:26 |  
      0 0

      ano, vidím to stejně. Proto mě až zaráží, jak někteří jedinci slavili odchod Pastoora. Ti stejní budou zase za půlrok smutní. Co čekat o týmu, jehož majitele nevidíme jak je rok dlouhý, generálního ředitele pro jistotu nemá a sportovního manažera dělá nezkušený Kisel.

  13. Navrhuji paní Zíkovou

    tantalos     před 11 lety 20.05.2014 13:28 |  
    0 0

    1. Pokud nebudou hráči nadále patřit klubu, ale agentům, ti budou rozhodovat o sestavě, takže na osobě trenéra moc nezáleží.
    2. Tzv. zkušení trenéři by chtěli plat a jiné finanční úhrady, a ty by se angažováním laika výrazně snížily. Z bordelu, do něhož dostal AŘ Slavii, by Slavii stejně nedostal ani Mourinho, takže šetřit se vyplatí.
    3. Hráče je třeba popohánět, a to by pí Zíková zvládla.

    • Re: Navrhuji paní Zíkovou

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 14:28 |  
      0 0

      Na tom neco bude..

    • Re: Navrhuji paní Zíkovou

      ortevor     před 11 lety 20.05.2014 16:25 |  
      0 0

      uz jenom kvuli tomu, aby Zikova davala pozapasovy rozhovory, bych ji bral :) a za asistenta bych ji dal Vlastu Petrzelu..at je alespon veselo :))

  14. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Betynka58     před 11 lety 20.05.2014 14:40 |  
    0 0

    Měl bych drobnou připomínku k Beránkovi, resp. toho, že by měl být za zenitem. Myslím, že 57 let není na trenéra nijak příliš vysoký věk. Je dokonce o rok mladší než Jarolím a u něho nikdo neřeší, jestli není náhodou moc starý.

  15. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    dArtagnan     před 11 lety 20.05.2014 14:44 |  
    0 0

    Jít k nám je profesní sebevražda, na to kývne jen někdo zoufalý nebo nezkušený. Takže jsem hlasoval pro Habance, to by byla v rámci možností ještě dobrá varianta. Ale popravdě je mi to už tak nějak jedno. Je to ohrané, řešit to každý čtvrtrok.

  16. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    podol (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 14:45 |  
    0 0

    Připojuji se k předchozím kolegům a opakuji:
    Klíčové pro Slávii v současné situaci je:
    1. Zachránit se v GL.¨
    2. Obdržet licenci pro příští sezonu
    3. Získat nového majitele, stabilizovat vedení a zavést profesionalitu
    do fungování Slavie.

    Jinak neuspěje žádný trenér

    Podol

  17. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Radek097 (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 14:49 |  
    0 0

    Když máme v průměru 2-3 trenéry za rok, tak je pravděpodobné, že během pár následujících let uvidíme na naší lavičce všechny.

    Většina z vás chce na lavičce 3 a více trenéru (podle tohoto výběru) 'bral bych', ale to je z finančního hlediska nereálné.

  18. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    tolsimir     před 11 lety 20.05.2014 15:27 |  
    0 0

    Asi jsem fakt v hodne velke mensine, ale ja bych tu treba Kozla nechtel.. Jsem pro Habance

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Tomski     před 11 lety 20.05.2014 15:29 |  
      0 0

      důvod ?

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        birkin     před 11 lety 20.05.2014 15:34 |  
        0 0

        taky jsem pro habance...podle meho napriklad zatim dokazal vic, nez Kozel...krom toho Kozel uz Slavii odmitnul a tusim, ze ne jednou....

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 15:50 |  
      0 0

      Vidíš, Habance jsem taky dal za volbu č. 1. :)

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      petrjir     před 11 lety 20.05.2014 15:56 |  
      0 0

      Habance tuším skloňovali média před dvěma lety, s tím, že se zná s Řebíčkem z Ústí. Pamatuju si, jak zde lidi nechápali, jak by nás mohl trénovat a do pohárů přivézt trenér, který trénoval jen v druhé lize. No a jak jsme dopadli. V pohárech nejsme, místo něj přišel druhý kamarád Řebíčka Straka, Habanec je úspěšný a my budem rádi za záchranu.
      Jak mám Cipra rád, tak toho bych zde rozhodně nechtěl (na pozici trenéra). Z těch jmen mně ale stejně přijde úplně jedno, kdo nás bude trénovat, pokud se nějak nevyřeší majetková struktura a vedení.
      Navíc vše se zveřejní a vyřeší podle mě až když bude jasná záchrana. Je už vůbec jasný, kdy bude Slavie začínat přípravu?

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 16:17 |  
      0 0

      Myslim, ze potrebujeme trenera - slavistu, ktery ma charakter a chut neco ve slavii vybudovat, ne trenera, ktery bude stavet hrace podle agentu, do pul roku odejde a slavie mu bude burt.. Proto mnohem radej Kozla nebo Beranka, kteri ale - slavii zrejme budou muset zase odmitnout, protoze tyhle podminky jim AR nezajisti. Prijde trener zoldak, ktery se zas bude po par mesicich pakovat.

  19. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    bhcak     před 11 lety 20.05.2014 15:32 |  
    0 0

    A co například takový Jakub Dovalil?

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 15:53 |  
      0 0

      Také možnost, ale v anketě jsme byli omezeni maximálně dvanácti možnostmi, mezi něž jsem nakonec Dovalila nezařadil. Sám se vyjadřoval, že do Slavie zatím nechce a předpokládám, že před domácím eurem se nic nezměnilo.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        petrjir     před 11 lety 20.05.2014 15:57 |  
        0 0

        Spíš je škoda, že v anketě není Jarolím. Zajímalo by mě, kolik lidí by ho chtělo zpět

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 15:58 |  
          0 0

          Snažili jsme se upřednostnit reálné varianty. Z toho důvodu chybí Dovalil, Jarolím i třeba Koubek, ačkoliv by pro ně lidi třeba hlasovali.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 18:15 |  
          0 0

          já. Na ty český a slovenský líný kůže nic jiného, než ta jeho metoda nezabírá

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Mac     před 11 lety 20.05.2014 19:17 |  
          0 0

          Já, ale je to nereálný. Každopádně příští rok očekávám silné trio Sparta, Plzeň, Ml. Boleslav. Kéž bychom hráli aspoň o 4. místo.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 20:38 |  
            0 0

            Možná i Jablonec...

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          bongor     před 11 lety 20.05.2014 20:38 |  
          0 0

          Kdyby tam byl KJVCD,tak já bych ho určitě zaškrtnul.Myslím,že se už dostatečně poučil ze svého excesu a neopakoval by jej ani náhodou.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 15:11 |  
            0 0

            Jarolím??? Je mi smutno, jak mnoho Slavistů úplně zapomíná, kam Slavii dovedl a že i díky jemu jsme dodnes na hraně existence. O vlivech agentů, nekončepní práci s mladými, atd. nemluvě.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        bhcak     před 11 lety 20.05.2014 16:12 |  
        0 0

        Aha, chápu...Jeho vyjádření o Slavii jsem bohužel asi nějak nezachytil, ale vim, že je poměrně velký slávista a myslím, že i kvalitní trenér, i když práce s mládeží může být samozřejmě úplně něco jiného než dospělý fotbal. Ale je jasné, že prioritou je teď pro něj i FAČR určitě domácí euro..

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 16:14 |  
          0 0

          Nevyjadřoval se teď po oznámení konce Pastoora, ale před pár lety, kdy otázka trenéra Slavie byla také aktuální. Podle mě je jeho angažování vzhledem k domácímu euru velice nepravděpodobné.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            bhcak     před 11 lety 20.05.2014 16:21 |  
            0 0

            Ano, na to období jsem si právě vzpomněl, když mě napadlo jeho jméno...nejspíš by to byl jeden z mých favoritů, jeho příchod ale také vidím jako velmi nereálný

  20. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Travinho     před 11 lety 20.05.2014 16:11 |  
    0 0

    Pokud bych měl zaostřit jen na kouče, kteří jsou ve výběru, tak by se mi nejvíc líbil Habanec (snad nikde nepropadl a jeho tým hrají krásný fotbal) a Beránek (to je už trenérská ikona).
    Naopak jednoznačné ne za mě patří Komňackému i Ciprovi, což oba byli kvalitní kouči, ale mám takový pocit, že už to mají za sebou.
    Rozhodně by se mi nelíbil ani příchod Kozla, který s duklou nějak přestal hrát kopanou a především se mi hnusí jeho filozofie hry ala Barcelona.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 16:25 |  
      0 0

      Krasny fotbal? No muze byt, ale nemam takovy prehled.. ze bych si pamatoval krasny fotbal usti, slovacko taky moc nesleduju.. ale to je asi moje neznalost:)

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Travinho     před 11 lety 20.05.2014 22:12 |  
        0 0

        Tak Slovácko v domácím prostředí patří mezi nejlepší týmy ligy a Habanec poskládal mančaft opravdu fenomenálně. Kolik toho mnohdy zahodí, ale koukat se na to fakt dá. A to vytvořil z víceméně nechtěných, či levných hráčů - Petr, Diviš, Došek, Valenta, Košút, Šimko...Ústí pod ním hrálo hodně pěkně, kádr na ligu to prostě nebyl, ale to možná ani na druhou a tam dominovali.

  21. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    smely (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 16:26 |  
    0 0

    zdravim, nejvic mi prijde pravdepodobna varianta, ze to vezme karol s igorem a naoko to bude vezt poustka, protoze tihle dva nemaji licenci...ale jinak jsem optimista, pochopitelne....

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      jarodo57     před 11 lety 20.05.2014 16:53 |  
      0 0

      S tou anketou se mělo ještě týden ,dva počkat. Pak to bude aktuální.Hrozí totiž, že budeme někde úplně jinde než bysme si všichni přáli. Já svého kandidáta napíšu až po tomto víkendu.

  22. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    naplavnik     před 11 lety 20.05.2014 16:52 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu,ze sportovnimu useku nejspise veli Karol s Igorem,kteri maji zajem na tom,aby mermomoci hrali kraci jako Ritchie,budou potrebovat na trenerovi nekoho ohebneho,kdo se podvoli,ocekavam trenera s mensi reputaci a praxi,nekoho jako Svedik,Pivarnik nebo nekdo mene znamy z venku,ktery si to pak rad da do sveho CV.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:05 |  
      0 0

      Pivarník je právě jako kouč absolutně neohebný, ten by mi tu i vcelku seděl. Právě kvůli tomu, že si do toho nenechal kecat musel v Olomouci skončit.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        naplavnik     před 11 lety 21.05.2014 09:41 |  
        0 0

        Co bylo za odchodem Pivarníka po pravdě nevím, myslel jsem to spíše typologicky než konkrétní jméno. Prostě trenér sice s nápady, teorií, ale bez zkušeností, jak tlačit na ředitele a udržet si pozici bez toho, aby jen plnil rozkazy.

  23. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    naplavnik     před 11 lety 20.05.2014 16:58 |  
    0 0

    Jinak pokud otazka stoji tak,koho bych tam rad videl,tak z pohledu perspektivy,stylu fotbalu i charakteru by to u mne byl Kozlik sikula.

  24. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 20.05.2014 17:10 |  
    0 0

    Kozel nebo Levý. zbytek ať si nabouchaj...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      klimi     před 11 lety 20.05.2014 18:21 |  
      0 0

      A vadí to něčemu? Termín je stejný.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        steev (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 20:52 |  
        0 0

        Vadí to tomu že přijde míň lidí.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 22:17 |  
          0 0

          Míň a míň lidí chodí protože nám hráči ob zápas plivou do ksichtu, ne kvůli tv

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            steev (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 07:04 |  
            0 0

            Jsem si jistý že tv ovlivňuje návštěvnost.
            To že nám hráči plivou do ksichtu je věc jiná ale to snad nás co chodíme na každý zápas nemůže odradit.Mě teda ne,jsem si nějak zvykl.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Kactus     před 11 lety 21.05.2014 08:20 |  
              0 0

              ovlivnuje to navstevnost velice malo
              kdyz jsme hrali o titul, byli jsme vecne v televizi a stejne bylo docela plno. a ted? hrajem kulove a dle toho vypadaji i navstevy.

  25. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    zeleznik2     před 11 lety 20.05.2014 17:50 |  
    0 0

    Pro mne volba č.1 Míra Beránek, hovoří pro něj: slavistické srdíčko a slušné trenérské úspěchy.
    volba č.2 Luboš Kozel, též slávista, ale v poslední době Dukla nic moc
    volba č.3 Stanislav Levý nebo Roman Pivarník

    tajný tip František Komňacký.

    hlavně ne další sparťan Bílek...

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Navyseals     před 11 lety 20.05.2014 17:55 |  
      0 0

      Hlavně ne Pivarník, to je pako, že mu není rovno. Beránek to už prej odmítl a Kozel je podle mě nereálnej, když nešel ani do Plzně. Mě by se Komňacký líbil, ale nejvíc bych si přál Habance.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 18:02 |  
        0 0

        Kvůli čemu si Pivarník zasloužil označení "pako"?

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Navyseals     před 11 lety 20.05.2014 18:04 |  
          0 0

          Protože jeho etapu v Olomouci to přesně vystihuje. Neumí trénovat ve velkým klubu.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 18:25 |  
            0 0

            To jsme asi sledovali každý jinou Olomouc. Pod ním hrála špičku ligy, po jeho odchodu rychle klesla na samotné dno.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Navyseals     před 11 lety 20.05.2014 19:43 |  
              0 0

              A proč teda končil? Já bych tolik nejásal, končil po šíleným jaru.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 20:29 |  
                0 0

                Šílené jaro to rozhodně nebylo, jen nastal propad z úplného vrcholu na nějaké 5. místo. Ale Pivarník už v předstávce kritizoval přestupovou politiku Sigmy a říkal, že jestli má uhrát poháry, tak potřebuje posily. Ty nedostal, tým se oslabil a nakonec ho vypoklonkovali a dosadili neschopného Kotůlka. To, kam to s Psotkou dovedli, je jen dobře pro Slavii, jinak by se o prvoligovou příslušnost strachovala ještě více.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Travinho     před 11 lety 20.05.2014 22:14 |  
                0 0

                Končil, protože ho hráči v čele s Psotkou odstřelili. Nic víc a nic míň, mám dost hodnověrných zdrojů na to, abych této informaci věřil, to že hrál tým špatně nebylo, protože by Pivarník neuměl trénovat, ale protože hráči prostě dobře hrát nechtěli.

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  vavicek     před 11 lety 20.05.2014 22:21 |  
                  0 0

                  A proč nechtěli hrát? To tady chcete trenéra pod kterým hráči záměrně prohrávají zápasy?

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    slaviator     před 11 lety 20.05.2014 22:56 |  
                    0 0

                    Hlavně nechci takové hráče, kteří záměrně prohrávají... ;-)

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  edenian     před 11 lety 20.05.2014 23:08 |  
                  0 0

                  Co si mam predstavit pod " hraci hrat dobre nechteli " ?

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:23 |  
                    0 0

                    Měli to přikázáno z vrchu, konkrétně od pana Psotky. Před zápasy chodili pít, v zápasech nepodávali plné výkony a to vše se souhlasem, nebo spíše s příkazem od vedení klubu. Panu Psotkovi se totiž nelíbilo, že si do toho Pivarník nenechá kecat a částečně supluje i jeho roli GM, tak prostě nechal odstřelit kouče, hráči měli dokonce pohrůžky, jaké to nevím, ale asi jim slíbil místo v kádru nebo něco tak...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        zeleznik2     před 11 lety 22.05.2014 11:14 |  
        0 0

        Pokud vedení chce někoho mladého tak Habanec vypadá velice reálně, pokud zkušeného tak asi Cipro, podle Spartu jsou tři kandidáti: Beránek, Cipro, Habanec. když Beránek odmítl, tak uvidíme, který z dvojice to nakonec bude, ale třeba třetí vzadu Komňacký či Levý.

        Pro a proti:

        Habanec
        + mládí, perspektivní trenér, úspěch postup s Ústím do 1.ligy
        - nevedl žádný velký klub, bude respektován od hráčů, od Kisela a spol?

        Cipro
        + zkušenosti, úspěchy se Slávii(titul, semifinále UEFA 1996), slávistické srdíčko
        - věk, nevydařené předchozí angažmá ve Slavii, Teplicích a Budějovicích

        můj odhad Habanec by mohl tým vytáhnout do boje o evropské poháry, Franta Cipro klidný střed tabulky.

  26. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 19:31 |  
    0 0

    A co by byla lepší volba? Zeman nebo Beránek?

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Dobi     před 11 lety 20.05.2014 22:55 |  
      0 0

      Je to hrůza, že se musím uchýlit k ironii.. Asi to vypadá na paní Zikovou (to neberte, prosím, jako jakoukoliv dehonestaci této věrné slávistky..., naopak...). Ale víte někdo o někom lepším?

  27. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    judy     před 11 lety 20.05.2014 20:52 |  
    0 0

    Opravdu by mě spíš zajímalo jaký psychický vliv bude toto mít na naše hráče. Již teď jsou na tom velmi ale opravdu velmi špatně a do toho všeho tohle, Alexe bych snad už na trénink nepustil a nechal dotrénovat Poustku se Šmicerem a po sezoně oznámil jméno nového trenéra, řeči Alexe typu že má ještě větší motivaci než měl mu opravdu nežeru.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 21:20 |  
      0 0

      Hráči Slavie tedy nejsou svatí a některé jejich výkony jsou dosti pochybné, ale na jejich částečnou obranu je nutno uznat, že vedení jim vytváří snad ty nejhorší možné podmínky, co se týče trenérské "koncepce". Vyhození Koubka kvůli tomu, aby mohl přijít cizinec Pastoor, který dvě kola před koncem řekne, že tu taky nebude, je vrcholem nekoncepčnosti.

      Věřím ale, že boj o samotné bytí a nebytí v lize je zárukou toho, že se hráči nabudí a odevzdají maximum.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        bongor     před 11 lety 20.05.2014 21:32 |  
        0 0

        To máš pravdu,to ale nebyla nekoncepčnost,ale normální píčovina.Ve světle tohoto pokračování příběhu o tom mizí sebemenší pochybnost.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 22:33 |  
          0 0

          Jasně, nazvat se to dá i tak. :)

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 21:40 |  
        0 0

        Souhlasím že odvolání Koubka byl píčovina velkého kalibru,na druhou stranu věřím tomu, že ti kdo o tom rozhodli měli dobrý úmysl.Nevím jak komu ale,mě bylo jasný že tady kněz zústane jen do léta,tedy jak sem to já četl mezi řádky.Možná by tady zůstal kdyby dejme tomu byl abnormálně úspěšný.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 22:34 |  
          0 0

          Cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly. :) To Kiselův a Kornějevův přehmat vůbec neomlouvá.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Barra     před 11 lety 20.05.2014 21:34 |  
      0 0

      Ahoj Judy, nedělal bych z toho žádné drama. Nemyslím si, že by fakt že Pastoor podepsal o víkendu smlouvu, měl nejaký vliv na hráče.

      Den po svém nástupu prozradil Pastoor v holandským tisku že podepsal na 4 měsíce a že pak bude trénovat v Holandsku. Když před cca 2 týdny se prozradilo že Pastoor je kandidát aby asistoval Van Bastena, bylo myslím vše jasné. Nevím, ale nemyslím si že by to pro hráče samé byl nějaký šok.

      Spíš si dělám starost z toho, že za necelé 4 týdny začne příprava na novou sezónu a nemáme a ani nevíme nic. První liga? Licence? Starý/nový majitel? Kdo trenérem? Jaké složení bude mít mužstvo? Pracuje se na posilách?

      Nervy, nervy.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Euforak (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 07:10 |  
        0 0

        Nedávno jsem tu psal.. Ničeho se neboj, už brzo bude vše jasné..

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Barra     před 11 lety 21.05.2014 08:01 |  
          0 0

          Pockej, co si pamatuji je, ze podle tebe to bude dalsi taskarice -:)

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Euforak (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 09:33 |  
            0 0

            To každopádně..

  28. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    travel (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 22:46 |  
    0 0

    Mimo téma o trenérovi :

    Jakub Kratochvíl
    18.5.2014, 10:30

    Dobrý den,
    po včerejším finále poháru jsem viděl co vzniklo ze slavistické výzdoby na stadionu. Bude Slavia po FAČR požadovat náhradu. Nebylo by nejlepší aby výzdobu vrátili do původního stavu aby to nedopadlo jako s Pepi Bicanem před stadionem po Superpoháru?
    Děkuji za odpověď

    Redakce webu:
    Dobrý den, Slavia určitě bude žádat náhradu škody. Dnes už se zástupci stadionu proběhla schůzka, věc se řeší. Osobně předpokládám, že nová výzdoba bude nejdříve od nové sezony. MB

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:25 |  
      0 0

      Podle mě by tohle měla být záležitost několika málo dnů, ale je třeba si zvyknout, že u nás vše funguje tak trochu pomaleji.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 10:34 |  
      0 0

      mně teda fascinuje, co na tom trvá tak dlouho? To musí mít dva lidi za týden hotový.

  29. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 23:17 |  
    0 0

    Nerad bych tu někomu kazil ideály, ale mám pochyby, zda by Kozel naučil ty naše experty makat, když si neohlídal ani maníky v Dukle, aby na jaře neprodávali zápasy.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Petr9608     před 11 lety 21.05.2014 04:27 |  
      0 0

      A jak to probůh on může ovlivnit? Za tohle snad trenér odpovědnost nemá...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:03 |  
        0 0

        To teda má, tohle by si hráči pod některými kouči prostě nedovolili. Zrovna my potřebujeme kouče, který dá tým do latě a to je právě Kozlova slabina...Za mě ne!

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Petr9608     před 11 lety 21.05.2014 08:12 |  
          0 0

          Jestli hráč prodává zápasy, tak mu vedení má dát padáka na hodinu. to není věc trenéra...

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:29 |  
            0 0

            Vy to vidíte hodně jednoduše, ale jak mu to vedení klubu dokáže. U nás byly zcela nezpochybnitelné důkazy o tom, že Fenin je týden co týden v lihu a stejně mu nešlo jen tak dát padáka. Taková je realita. Navíc tím, že mu dáte padáka přitáhnete pozornost médií, musíte vše vysvětlovat jak to bylo a nakonec se to jen obrátí proti vám. Tohle prostě trenér nemůže připustit, ale sám na to ani nemusí přijít. Nicméně jsou trenéři u kterých by si to hráči nedovolili a zrovna takového my v týmu potřebujeme, protože těch měkkých koučů už se tu prostřídalo až až. Sen: Jarolím, reálnější: Habanec...

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              denydzlSKS     před 11 lety 21.05.2014 08:54 |  
              0 0

              Já tedy nevím, ale to, že hráči Dukly prodávají jsou spekulace. A i kdyby, tak pokud jsou hráči morální nuly, tak s tím trenér opravdu nic neudělá. Jinak tvůj vysněný Jarolím a někdejší spekulace o prodejích zápasů Brabcem a jeho morální hodnoty spojené s angažováním hráčů přes jistou agentku..to taky nebudí zrovna respekt.

              Ale o to tolik nejde, na každým trenérovi se najde něco. Bohužel mám spíš názor, který už tu byl zmíněn - pokud se nevyřeší majitel a směřování klubu, tak můžem mít na lávce kohokoliv a vyjde to nastejno.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Tomski     před 11 lety 21.05.2014 09:03 |  
                0 0

                mě by KJ taky nevadil, ale zrovna on by hráčům nemohl co se týče prodávání zápasů nic vyčítat...

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Travinho     před 11 lety 21.05.2014 11:49 |  
                0 0

                U nás, ale není potíž prodávání zápasů, ale nedostatečná přípravenost hráčů na zápasy, která dle mne mnohdy pramení z jejich lenosti.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 10:48 |  
              0 0

              U Jarolima je zas clovek nevi, esli zapasy neprodaval sam.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                AlesJa     před 11 lety 21.05.2014 11:37 |  
                0 0

                myslíš jako za starých časů ??

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 16:46 |  
                  0 0

                  Myslim, za casu Karla u nas.

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    AlesJa     před 11 lety 22.05.2014 08:11 |  
                    0 0

                    a já narážel na jeho hráčskou kariéru, kdy se i toto o něm říkalo

  30. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    kleofas     před 11 lety 21.05.2014 06:41 |  
    0 0

    Stále se tu zmiňuje, že to má být slávista, co tedy Pavel Řehák?

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      AlesJa     před 11 lety 21.05.2014 07:21 |  
      0 0

      Pavla mám rád, ale podle mě výborný asistent nebo trenér na pozvednutí, jeho nevidím jako dlouhodobé řešení na hezký fotbal, i když kdo takto ve Slavii myslí.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Travinho     před 11 lety 21.05.2014 08:02 |  
      0 0

      Tady se nabízí jednoduchá otázka, koho Pavel trénoval a s jakým úspěchem? Takový experiment si nemůžeme dovolit...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        kleofas     před 11 lety 21.05.2014 08:35 |  
        0 0

        aha, nevšiml jsem si dosud koncepční práce. Stále chcete slávistu, razantního, a furt se recyklují opakovaná neúspěšná jména

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Markus     před 11 lety 21.05.2014 09:47 |  
          0 0

          Cítím to podobně jako to už řekli jiní, Pavel Řehák by týmu mohl pomoci podobně jako to dělá Šmicer nebo dělal Knoflíček, ale my teď potřebujeme sázku na jistotu, tedy zkušeného trenéra, mezinárodně zkušeného. I když je to psycho utopie, jsem přesvědčený že správnou cestou by byl opravdu Dick Advocaat. Jestli chceme mít Slavii zpět nahoře ve významu evropských pohárů, je třeba dělat systematické kroky, které tam povedou a lépe překonat některé překážky. Jednou z nich je neochota českých klubů pouštět opravdu kvalitní hráče jiným českým klubům, kolikrát jsme už v minulosti slyšeli větičku, ten když půjde pryč, tak jedině do ciziny? Samozřejmě že základem je investor, tady prostě musí příjit velké peníze, co naplní rozpočet i pro investice a potřebujeme manažery, co dokáží sehnat za ty prachy vhodné hráče. Už žádné kšeftíky hráčských agentů a předražené místní nákupy hráčů, kteří během pár let spadnou do bezvýznamna. Vzpomeňme si, tohle už řešil i Karel Jarolím, jeho úspěch vidím že byl založen na mezinárodních kontaktech a válcoval tu ostatní týmy aktivním fotbalem, které zabředly do líného českého smrádečku. Aby to bylo dlouhodobě udržitelné, je třeba vyřešit spoustu dalších věcí, ekonomicky jednoznačně majetkově vlastnit stadion a řádně se věnovat výchově mladých hráčů. Bez investora je to debata o ničem a fanoušci Slavie budou jen dál trpět. Trenér, který by v současné situaci do Slavie šel musí být buď na prachy (i když asi ne tak moc velký) nebo naivní blázen. Jestli to chce investor zvednout, musí zrychlit čas, tedy dát do začátku roční rozpočet navíc a navýšit každý rok rozpočet o nějakých 30%. Do té doby to bude jedna odtučňovací kůra za druhou a spousta utrpení při koukání na to fotbalové představení.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Barra     před 11 lety 21.05.2014 11:28 |  
            0 0

            Ahoj Markusi, jestli jde nam o to, nastavit nejakou dele trvajici kocepci a nemi trenera, ktery to vydrzi jen rok, nebral bych Advocaata. Po odchodu z Glasgow Rangers v 2004 byl Dick Advocaat trener u deseti klubu/narodnich muzstev: NL, Bofussia Moenchengladbach, VAE, Jizni Korea, Zenit, Belgie, AZ, Rusko, PSV, opet AZ.

            V prosinci 2013 nahlasil vedeni Az, ze odejde jestli klub nenavysi budget na pristi sezonu, ktery je momentalne 26 mil euro, tedy pres 715 mil kc. Kdyz mu AZ nevyslo vstric, nahlasil v breznu ze odejde, a kandidoval na funkci trenere narodniho muzstva Maroka. Bude mu 67 let, prohlasil ze uz nechce byt coach klubu a denne stat na hristi. Mezitim AZ podepsalo koncen dubna Van Bastena. Tato kandidatura Advocaatovi nevysla, Maroko si 2 kvetna vybralo mistniho trenera, Zaki. Advocaat je posledni dobu nabunceny, dotceny, ted kritizoval vedeni AZ ze chce zustat, ale ze oni narychlo nasli Van Bastena.

            Advocaat byl kratkodobe trener narodniho muzstva Belgie. Na prichodu si vynutil, ze bud dostane moznost byt soucastne trener AZ, nebo odejde. KBVB souhlasilo, presto po 6 mesicich ze dne na den dal vypoved a sel trenovat Rusko. Pak uz byla stace u PSV, a opet navrat do AZ. Advocaat byl za necele dve spoledni sezony tedy zamestnan u Belgie, 2 x u AZ, u PSV a u Ruska. Ted hleda jiz sestou vyzvu.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Tomski     před 11 lety 21.05.2014 11:42 |  
              0 0

              jeho příchod mi přišel nepravděpodobný, ale potom co sem píšeš Barro, tak mám pocit, že by sem zapadl :-)))

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Barra     před 11 lety 21.05.2014 11:49 |  
                0 0

                Tak mel by moznost dokazat, co umi udelat s muzstvem ktere nema ani seminu rozpoctu klubu, ktery trenoval naposledy, a s kterym podle svych slov nemohl byt konkurenceschopny s kluby jako Ajax, PSV, Twente, Feyenoord.

                Trenovat budouci hvezdy jako Ritchie, Mensah, Eschmann a spol je teprve vyzva, kde se pozna dobry trener...

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  Tomski     před 11 lety 21.05.2014 12:18 |  
                  0 0

                  Ten Ritchie mi nepřišel zase tak marný...určitě lepší než Dostál...

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    Pepino44     před 11 lety 21.05.2014 14:34 |  
                    0 0

                    Tak Tomski,v tomhle jsme v rozporu. Ritchieho jsem viděl hrát jenom asi dvakrát ,jinak toho stejně víc nenahrál (zranění),takže jeho výkon na place se dá těžko posuzovat,ale nic moc. Dostál i když také nic moc,tak vydržel alespoň hrát celou sezonu.

                    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                      Tomski     před 11 lety 21.05.2014 15:42 |  
                      0 0

                      tak úplně nevidím úspěch v tom, že Dostál odehrál celou sezonu (i když tam letos bylo pár světlých chvil)...mě Ritchie nepřišel až tak špatný...na rozdíl od Dostála dokázal obejít hráče...ale je fakt, že toho odehrál málo...jenom bych nad ním nelámal hůl...

                      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                        Pepino44     před 11 lety 21.05.2014 16:06 |  
                        0 0

                        No to je právě ono. Dobrotka a Mičola jsou také dobří kopálisti,ale jaký byl letos na jaře jejich přínos pro Slávii ?

                        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                          Tomski     před 11 lety 21.05.2014 16:31 |  
                          0 0

                          tak to se ale bavíme o něčem jiném...já jen tvrdím, že v Ritchiem vidím potenciál...

  31. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Kunetice     před 11 lety 21.05.2014 07:21 |  
    0 0

    Stále dokola ale dnes není důležité kdo bude trénovat ale kdo bude slavii vlastnit!!!
    Řebíček -konec nadějí!!! ( bez licence na další ročník)
    Nový cizí majitel se vším všudy, pak můžeme na konci tunelu hledat záblesk světla.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Tomski     před 11 lety 21.05.2014 11:18 |  
      0 0

      tady se pořád nadává na Csaplára, ale teoretik měl celkem kvalitní výsledky v nekonformním období :-)))

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Travinho     před 11 lety 21.05.2014 11:45 |  
        0 0

        Pro nás NE! Potřebujeme tvrdého kouče a Csaplár je to nejměkčí co může být...

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Tomski     před 11 lety 21.05.2014 12:16 |  
          0 0

          já to myslel jako vtip...mám z toho už srandu...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Pepino44     před 11 lety 21.05.2014 14:40 |  
        0 0

        Tak on Csaplár,kdyby dovedl svojí teorii uvést do praxe,tak by byl jeden z nejlepších trenérů. Ona je ale mnohdy teorie dost vzdálená od praxe. Bohužel. Já když jsem slyšel Csaplára povídat o fotbale,tak jsem se divil,že ještě nebyl s nějakým mužstvem mistrem. Ona je ale ta praxe opravdu jiná. Takže pro mne ne.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Tomski     před 11 lety 21.05.2014 15:38 |  
          0 0

          ale on byl...jinak by se sem nikdy nedostal...

  32. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 11:43 |  
    0 0

    Sakra hlasujte někdo pro toho Bílka, to nevíte že havní kritérium pro výběr trenéra je vždy poslední místo v anketě na SN?? :D :D:D

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Tomski     před 11 lety 21.05.2014 12:30 |  
      0 0

      nejhorší je, že Bílek hrál a trénoval i v Teplicích...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 12:36 |  
        0 0

        a repre, takže další kritériu splněno.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 12:45 |  
          0 0

          A CR mu bude brzy mala. AR zas bude mit za to, ze dela pro slavii to nejlepsi a nebude chapat, kde je chyba.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      bongor     před 11 lety 21.05.2014 22:24 |  
      0 0

      Tak dobře,když chceš mermomocí mít srandu,tak hlasuju pro Bílka s asistenty Strakou a Csaplárem.

  33. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 15:05 |  
    0 0

    Tak jen krátký komentář ke dvou jménům.
    1) Karel Jarolím - na tom, kde je dnes Slavie má nezanedbatelný podíl. Toho už ve Slavii nechci nikdy v životě vidět!!!
    2) Bílek - to prosím neuvádějte, ani jako vtip. Nerouhejte se. To by byl totální výsměch a úlet.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Navyseals     před 11 lety 21.05.2014 15:50 |  
      0 0

      A nebýt jeho, tak jsme neudělali největší úspěchy v novodobý historii, hodit mu na triko všechno, co se stalo, to je jednoduchý. Boleslav je díky němu v pohárech a hraje s ní krásnej fotbal. Z těch amatérů, co tu byli po něm, mu nikdo nesahá ani po podrážky.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Tomski     před 11 lety 21.05.2014 16:18 |  
        0 0

        máš pravdu, ale ty hráče, s kterými jsme skončili nejdřív sedmí a potom devátí sem přivedl on...Pitáka tenkrát nechtěl a přivedl LJ, který nehrál v Itálii...vyhodil Brabce, čachroval s golmany...vodil sem hráče své přítelkyně, proč tady nezůstal Říčka nebo Šrámek...těch věcí je mnohem víc...prostě to není černobílé...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Tomski     před 11 lety 21.05.2014 16:27 |  
        0 0

        a největší úspěchy jsme dělali i pod Ciprem...semifinále a čtvrtfinále Poháru UEFA a titul...KJ neudělal zase tak velký úspěch v jarních částech evropských pohárů...ten Ajax se sice povedl, ale tam bylo naše štěstí v individuálních výkonech jednotlivců...první titul s KJ nám nahrála Sparta a v sezoně 2006/2007 byl průběh sezony dost podobný, ale tam jsme to Spartě nechali...titul v 96 snese srovnání s titulem v roce 2009, kdy ale jaro nemělo parametry podzimu...

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          denydzlSKS     před 11 lety 21.05.2014 18:56 |  
          0 0

          Nikdy mě nepřestane štvát, když někdo tvrdí, že nám titul přihrála Sparta a že jsme měli štěstí. Je to kravina a znevažování výkonů v celé sezoně! Titul se totiž nedává za nejvíc bodů po 1. kole ani za nejvíc bodů za 27 kol. Titul zkrátka získá ten, kdo jich bude mít nejvíc po 30-ti kolech. A je jedno, jestli v seznoně rupneš třikrát v prvních třech kolech nebo třikrát v posledních třech kolech a nebo jedenkrát za každých deset kol.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            edenian     před 11 lety 21.05.2014 19:30 |  
            0 0

            Ten pan co to pise to ma vubec pekne zjednoduseny. Tym se kterym hral Cipro postavil Beranek, to prece vime vsichni.
            A tym se kterym hral Jarolim si postavil Jarolim sam. Cipro za celou karieru neudelal jedinej slusnej vysledek, jen ten se Slavii. A docela podstatna vec, vsechny ty zapasy po vychodni Evrope a ze jich za ty roky bylo, jak pod Berankem tak Jarolimem, to bylo to, co Slavii za ty roky velmi zocelilo a mimojine proto byla pripravena na ty dalsi zapasy v Evrope. A ty kecy o zkorumpovanym Jarolimovi, ty vytahne kazdej srac, kdyz se mu to zrovna hodi. I kdyz nevi nic jinyho, nez co si prectl v Blesku nebo od podobnych expertu jako jako je sam. Kez bych se dozil toho, jak to nejakej takovovej machyrek rekne Jarolimovi do oci. To bych chtel jednou videt.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Tomski     před 11 lety 21.05.2014 19:35 |  
              0 0

              pěkný...a nebyl náhodou za Beránka Cipro sportovní ředitel Slavie ?

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                edenian     před 11 lety 21.05.2014 23:34 |  
                0 0

                Ano, ale byla to mimoradna hracska generace. Cipro je jasne sympatak, ale pro me trener bez vysledku. Nic vic. Na hristi se mi libil.
                Ale co se tyka Jarolima, tak me to proste otravuje, to vecny drbani o jeho charakteru. Tak to nekdy komentuju. Nejvice radosti se Slavii mi udelal on. Zacinam si prat, aby se Slavia zvedla i proto, ze se prestanem zabyvat minulosti a budeme mit o cem pokecat.

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  Tomski     před 11 lety 22.05.2014 08:46 |  
                  0 0

                  Cipro trenér bez výsledků ? tak o čem se bavíme ? Nevím kde se vzalo, že KJ musel hrát s dorostenci po svém nástupu ? Piták, Bejbl, Vlček, Holeňák, Kuka, Adauto, Doškovi...jako mladí se tenkrát dali brát Latka, Fořt a Švec (toho začal stavět Csaplár nebo Beránek)...experimenty začali až o rok později (Aračič, Dosoudil, Kratochvíl, Zábojník, Pešír, Victorino), stejně jako větší šance pro mladé (Suchý, Janda, Kalivoda, Švento)...uznávám, že to prostě nějak lepili, ale ten důvod byl jak řekl Rosen ve Vaniakově knížce, že to mužstvo už bylo za zenitem...

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Alanor (admin)     před 11 lety 21.05.2014 19:35 |  
              0 0

              Ke mně se také dostalo ze zdrojů, kterým nemám důvod nevěřit, že Jarolím byl po charakterové stránce šmejd a že de facto zkorumpovaný byl. Tomu odpovídají i ty nesmyslné kroky, které byly vidět navenek. Ale trenér je to bezpochyby vynikající a Slavii přinesl velké úspěchy... Na pádu je ale také částečně podepsaný, i když ho dle mého názoru jen urychlil, protože ten průser by přišel tak jako tak a je za něj zodpovědný hlavně Rosen.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                AlesJa     před 11 lety 22.05.2014 08:14 |  
                0 0

                všem bych doporučoval se zeptat starších co se kolem Slavie pohybovali v době kdy KJ hrál. Člověk se úplně změnit nemůže. Jak byl na peníze, jak byl schopný prodat zápas jako hráč atd.

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  AlesJa     před 11 lety 22.05.2014 08:15 |  
                  0 0

                  ano jako trenér udělal dva tituly a uznání si určitě zaslouží a to velké.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Slawek     před 11 lety 22.05.2014 11:19 |  
                0 0

                Karla Jarolíma měli pustit jen a jen k práci trenéra. Nic víc. Jenže Rosen se v něm viděl a dovolil mu rozhodovat o všem, včetně toho k čemu neměl kompetence. Výsledkem jsou naši velmi dobří hráči v jiných ligových klubech, které když vidím hrát jinde, tak soptím. Místo nich přivedl drahé, povětšinou nekopy. Od té doby se Slavia potácí na hranici sestupu a nedaří se s tím cokoli dělat, neboť se do vedení nominovali fotbaloví diletanti, bez znalosti věci a pokud někdy vlastního názoru, tak ten opravdu stál vždy zato. Viz např. Straka na lavičce Slávie a pod. I takový byl K.J.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Tomski     před 11 lety 21.05.2014 19:30 |  
            0 0

            pozor, já neříkám, že jsme si nezasloužili vyhrát, ale prostě jsme to klasicky v dubnu vypustili...i KJ tenkrát tvrdil, že bude rád za 2. místo...já byl tenkrát zklamaný, protože to bylo stejný jako rok předtím...z odstupu těch let se na koukám takhle a myslím, že jsem v tomhle případě realista...taky jsem psal, že by mi tu KJ nevadil, ale prostě bych na to nekoukal černobíle...za úspěchy stojí on, za neuspěchy taky (ne za to jak to tady vedou od jeho odchodu, klub se za tu dobu měl už zmátořit, ale i on tady dvakrát nedokončil sezonu a z větší části si za to mohl sám)...můj názor...

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            bongor     před 11 lety 21.05.2014 22:28 |  
            0 0

            Ono je to mnohem jednodušší.Křetínský tehdy neměl po ruce žádnou tašku a tak jsme to vyhráli my.Potom si spočítal,že bez taškaření to tady nepůjde a výsledek znáte.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 20:15 |  
      0 0

      Nemyslím si, že Jarolím má významný podíl na tom kde je Slavia DNES. Jarolím už tu 4 roky není a od té doby jsme šli stále dolů. Jasně, přitáhl jsem nějaké zbytečné hráče ale to zdravý klub nemůže položit.
      To kde jsme teď je především výsledkem několik prasáren co se stali na úrovni vedení. Vojeb na ENIC, kterému jsme pak museli vrátit 100mega. Převádění akcií mezi pražskou mafií sem a tam. Tunelování klubu. Zatažení Slavie do prasáren typu Key Investmens, Falkonida (nebo jak se to píše)... A pak samozřejmě neschopnost Řebíčka zaměstnat někoho kdo fotbalu rozumí a umí ho dělat, místo toho zabíjíme jednu sezónu za druhou tím, že dáváme příležitosti trenérským nulám (Straka) elévům (Poustka, Petrouš, Pastoor), kde není ani snaha o dlouhodobou práci. Že se klub chová tak, že sem nikdo při smyslech už nechce. O něco méně než trenéry střídáme GŘ a opět fotbalem neoplíbený Kusý a teď zase klub papírově vede ještě na podzim hráč Kisel. To, že se neumí Řebíček ve fotbale ani pohybovat, takže nás řežou sudí a FAČR z nás má prdel... zrovna tady bych čekal, že si Řebíčci umí zjednat pořádek ale Aleš asi umí jen přihrávat zakázky své firmě a Adam umí dělat svaly jen na malé rybičky, které se nebrání. Do toho je Řebíček nejspíš takovej debil, že i když už na Slavii nemá prachy ani schopnosti tak jí radši nechá padnout než aby jí prodal se ztrátou (kterou zapříčinil stejně svým vedením)
      Proti tomu je Jarolímův podíl jen takové plivnutí do louže.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 20:44 |  
        0 0

        Kopat do Jarolíma je typicky slávistické. Kluby ve světě si svých úspěšných trenérů váží a uvolňují jim místa v síních slávy, jen my zpochybníme své úspěchy a jsme schopni po letech psát, že jsou to náhodné tituly a vlastně nám je darovala Sparta, asi z lásky. Trenéři jsou určitě celosvětově takoví i makoví, osobně jsem však nezaregistroval, že by nějaký klub (a jeho fandové) hodnotil své bývalé trenéry podle charakteru. V drtivé většině se počítají trofeje a úspěchy. Je příznačné, že ti, kteří kydají na Jarolíma špínu, se zaštiťují jmény jako Šmicer apod., kterým údajně ublížil, a oni přitom s Karlem chodí na golf a kamarádí. Před půlrokem vyšel někde asi ve Sportu rozhovor s Brabcem a ten sám jmenoval Jarolíma jako toho, kdo z něj nejvíc vyždímal a pomohl mu k největším osobním úspěchům. Žádná zášť. A ještě jednu věc musím dodat a pamětníci mi to potvrdí, po Jarolímovi a nejspíš ani dlouho před ním tu nebyl fotbalista takových kvalit. Kdo ho viděl hrát, tak na to dodnes vzpomíná. A jen proto, že opakovaně odmítal Duklu a chtěl hrát jen za Slavii, mu byla upřena reprezentace, kam jednoznačně patřil. To je také známka slávistického charakteru.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Navyseals     před 11 lety 21.05.2014 20:59 |  
          0 0

          Přesně tak, slávista jako málokdo. Slávii přebíral v hnoji, kdy musel stavět sedmnáctiletý kluky a hrál stejně o titul. Csaplár si při příchodu nadiktoval na posily 50 mega a postavil paskvil. Cipra neznevažuju, platí pro něj to samý, co pro Jarolíma. Ferguson měl taky svoje mouchy, ten byl schopnej odstřelit kohokoli. Ten průser jde za Patem a Matem z našeho vedení. Jarolím sem netahal žádný nuly, Ragued byl tuniskej reprezentant, Vasiljevič z Bundesligy, Naumov dal za Žižkov 10 gólů. Zase se mírněte.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Fallen (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 00:00 |  
            0 0

            Navíc je třeba pamatovat, že Jarolím vyráběl tituly a pohárové výsledky i po svém odchodu. Slovenský double se slovanem, finále asijské ligy mistrů, arabský pohár a druhé místo v tamní lize. Za posledních 7 let má 3 tituly a 2 poháry.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              edenian     před 11 lety 22.05.2014 00:27 |  
              0 0

              A Slovacko,ktery jelo jak draha prvni ligou i s tim silenym bodovym odpisem.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          mats     před 11 lety 21.05.2014 21:04 |  
          0 0

          Musím říct, že mě to zpochybňování slávistických úspěchů za Jarolíma taky vždycky zarazí. Jako bysme, pod dojmem toho, jak to ve Slavii vypadá teď, nedokázali být snad ani hrdí na ligové tituly nebo účast v Champions League...

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            edenian     před 11 lety 21.05.2014 23:43 |  
            0 0

            To jsem si to tady od vas moc rad precetl. Pan tomski me trochu nadzved. A dobre tady padlo ze KJ vzal tym pote, co s nim cosi provozoval Cszaplar. A to bylo smrtelny.
            A Huzgimu : Necid rekl o KJ podobne vety. A to jsme tehdy vsichni sileli proc ho poslal do Jablonce.
            Ja nevim o charkteru KJ nic. Ale vzpominam si ze i starej Bergr mluvil o casech kdy museli do Dukly a o tom jak KJ bolseviky nesnasel. Tak minimalne tohle povazuju za charakterovy +

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          bongor     před 11 lety 21.05.2014 22:37 |  
          0 0

          Já KJ pořád vidím před sebou,jak jede.Byl to pan fotbalista.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 11:42 |  
          0 0

          Pripominka padu neni zpochybneni uspechu. je hezke po case vzpominat jen na to dobre. Jak vsechno bylo, samozrejme nevim, clovek si zkratka dela nazor podle casti informaci, ktere ma. A Jarolim byl primo u toho prusvihu, kterej slavii polozil na mnoho let, s uspechem je treba umet nalozit a to se nepovedlo. Jeho politika pri tvorbe tymu byla zarazejici a opravnene vedla ke spekulacim, ze nejde o sportovni vykony, bylo zjevny, ze nekdo ma pocit, ze klub je bohaty a ze muzou penize tect.. Uspechy ano, ale upadek od zacatku 90. let nevidany.. to jsou dve strany Jarolimovy mince.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        bongor     před 11 lety 21.05.2014 22:34 |  
        0 0

        Přesně tak,nakonec fotbal se hraje pro úspěšnost a tu měl KJVCD jednoznačně nejvyšší ze všech poválečných trenérů.Nikdo není dokonalý a to ani on,blbosti udělal taky,ale ty úspěchy mu nikdo upřít nemůže.Mít ho třeba letos,tak jsme i se současným kádrem mezi pěti nejlepšími.On by si pod jeho vedením totiž nikdo nedovolil třeba výkon jako v Brně,letěl by jak raketa,o tom už se přesvědčil třeba Brabec.

  34. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Philliip     před 11 lety 21.05.2014 15:38 |  
    0 0

    Ve výběru trenéra považuji za klíčové, aby byl důkladně seznámem se situací klubu a jasně si s vedením řekl nějakou koncepci a cíle.

    Například velice příjemně na mě působil stále ještě současný trenér Slavie Pastoor. Líbila se mi i jeho myšlenka na způsob hry. Jenže problém byl ten, že neznal současnou kvalitu i herní možnosti hráčů. Proto se mu nepodařilo prosadit herní rozestavení 4-3-3, ofenzivní fotbal s cílem držet balon a tvořit hru.

    V současné době není situace klubu taková, aby přišel trenér a zažádal si o 4-5 hráčů, kteří mu zapadnou do herního systému. Proto je potřeba, aby potenciální trenér znal dobře současnou sílu Slavie, hráčskou i ekonomickou. Pak je možné vytvořit nějakou klubovou koncepci, vyhodnotit si sílu hráčského kádru a na základě toho posílit mužstvo.

    Konkrétní jméno trenéra, kterého bych si přál ve Slavii neřeknu. Ať je to kdokoliv, kdo dá Slávii nějakou fungující herní tvář, kdo bude mít respekt u hráčů a důvěru u vedení, kdo vidtelně posune mužstvo nahoru jak co se týče výsledků, tak atraktivity hry.

  35. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    jira123     před 11 lety 21.05.2014 15:41 |  
    0 0

    Nějaké info ohledně odvolání ???Jedno se musí nechat , bejt fanouškem sks je pořádně o nervy :) .SKS Ever

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Tomski     před 11 lety 21.05.2014 15:47 |  
      0 0

      já už to úplně vypouštím...prostě budu chodit každých 14 dní a je jedno jestli na 3. třídu nebo 1. ligu...ale abych se nervoval s trenérem nebo majitelem...možná to zní blbě, ale prostě na mě už vlezla apatie...rád si tady něco přečtu, ale ti nahoře stejně nedělají logické kroky...zbytečné nervy...snad se přece jen něco ještě zlomí...

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        petrjir     před 11 lety 21.05.2014 15:58 |  
        0 0

        asi tak

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 19:15 |  
        0 0

        Já se k tomu připojuji, dříve jsem četl všechny diskuse pečlivě, rád se zapojil do debaty (pokud jsem tedy měl s čím), ale teď cítím, že se moc není o čem bavit, není o čem diskutovat, neboť budoucnost je nejistá. Ani tuto diskusi jsem nepročetl celou. To není nic proti zdejším diskutujícím, kterých se z jejich velké většiny vážím (i když je osobně neznám), ale proto, že co se týče SKS, tak už snad ani nějaký progres neočekávám.
        Chodit na zápasy ale budu...

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 20:07 |  
          0 0

          Tak nějak.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          mats     před 11 lety 21.05.2014 20:34 |  
          0 0

          Máš pravdu. Jedna věc je, že budoucnost je fakt nejistá (a to zatím jak z hlediska třeba setrvání v lize, tak i co do nějakýho rozumnýho fungování klubu), druhá pak aktuální témata...
          Odchod Pastoora byl, podle mého, relativně jasnej už pár měsíců. OK - oznámili to nesmyslně ještě před důležitými zápasy v boji o setrvání v lize, ale už jeho příchod k nám byl načasován "fantasticky". Asi jsme jako klub v tom načasování podobných akcí vážně dobrý... ;-)
          Nový trenér? No za současnýho stavu věcí to na mě působí tak, že by k nám moh dobrovolně jít jedině rozený dobrodruh a kaskadér, popřípadě někdo, kdo by si chtěl do CV přidat jako zajímavost, že trénoval klub s takovou historií a tradicí (lhostejno jak dlouho a kam ho doved). Nevím, jestli je pro nás taková varianta přínosná. A i tady má svou roli pochopitelně setrvání v lize nebo sestup.
          No nevím, zatím to nejsou zrovna debaty plný radostnýho očekávání, že konec "stabilizačních sezón" je na dohled.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          edenian     před 11 lety 21.05.2014 23:45 |  
          0 0

          No a ja rikam tem, co se mi smejou " chystam se na druholigovou permici, tu jsem nikdy nemel".

  36. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 19:16 |  
    0 0

    Finsko - Sparta, zatim teda nic moc, mě ta repre nějak vůbec nebaví.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      bongor     před 11 lety 21.05.2014 22:42 |  
      0 0

      Ty se snad marco na ty ubožáky díváš?Já jsem řek a to taky dodržím,že dokud v repre bude Vácha a Štěch,tak mě zajímá asi tak jako repre Kajmanských ostrovů.A to jsem ještě neznal dnešní sestavu,kdo nebyl nebo není ve sraltě,tak téměř nemá šanci.Pěkně si toho Vrbu otesali.

  37. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Sedrousek     před 11 lety 21.05.2014 19:19 |  
    0 0

    Podle toho kolik se u nás vystřídalo trenérů ,tak to vypadá ,že nás může trénovat úplně každý. Zase na druhou stranu je vidět že tam ta kvalita je a že ten mančaft vlastně ani žádnýho kouče nepotřebuje a vždycky těch 31 bodů nejak ukope. Tak já se hlásím že bych to na chvíli vzal. V létě se podívám k moři v rámci herního soustředění. Už se těším jakou si udělám pěknou dovolenou. V Čelákovicích někoho porazíme a bude klid no a až začne liga tak po (2 až 4) kole skončim. A nejsem tak drahej. Ten nápad jsem měl jako první takže kdyby se chtěl někdo přidat tak má smůlu ale bude moci dělat pouze asistenta.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      vlchan     před 11 lety 21.05.2014 20:21 |  
      0 0

      krutě pravdivé,

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.05.2014 21:52 |  
      0 0

      Ještě je nemáme, teda těch 31 bodů.

  38. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Marasks     před 11 lety 22.05.2014 00:49 |  
    0 0

    MIMO TÉMA: Narazil jsem na dokument Dva Nula ze zápasu Sparta - Slávie, jelikož jsem ho nikde nemohl najít, tak jsem si ho na dva dny předplatil za 1€, tak kdyby měl někdo zájem, tak sem vkládam funkční odkaz na dva dny.

    http://dafilms.cz/download/key/kbpD5TWbnh

    Nejvíc mě dostalo, ale asi toto (v čase 1:26:47) :D
    Luděk Zelenka: "V pohodě všechno?"
    Chlápek ze Štábu: "Právě že ne, ty vole. Právě že ne."
    Luděk Zelenka: "Co?"
    Chlápek ze Štábu: "Volal mi Ota. Mám ti vyřídit že seš vůl.. blbej vole a že z toho bude průser v novinách vole za ty dvě gorily."
    ...

    Je to reakce na poločasovou debatu, kde Luděk pronesl, že se Vaniak lekl dvou goril.. :D

    To mi připomíná Volal mi Pelta... Co chtěl ču*ák?.. :D :D

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      mart01     před 11 lety 22.05.2014 11:01 |  
      0 0

      Díky, já to hledal už delší dobu, abych se na to mohl znovu podívat.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 13:34 |  
        0 0

        Upřímně je to ztráta času. Informační hodnota nulová.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Barra     před 11 lety 22.05.2014 14:48 |  
          0 0

          Informační hodnota nulová? Vždy jsem si vážil Luďka Zelenky, ale tady ukázal že právě on má nulové IQ.

          Ale vím, že narazím, i někteří zdejší diskutéři mají zapotřebí používat zvířecí názvy pro hráče jiné pleti. Mít tu autoritu, tak Zelenka by se u mě už nikdy v studiu neobjevil. To se neliší vůbec v ničím než se prohlásil včera Le Pen - že by v Africe měla ebola vyřešit problém nadpopulace. Le Pen je starý idiot a racista, ale i ze Zelenky mám pachuť v ústech.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            postovni (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 15:51 |  
            0 0

            On to ale nepoužil pro hráče jiné pleti. Řekl to myslím o Kweukem a Bednářovi a myslel to tak, že jsou namakaný. Nic rasistickýho v tom nebylo i když to tak při nepozorným poslechu mohlo vyznít.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Barra     před 11 lety 22.05.2014 16:48 |  
              0 0

              Ale ano, mluvi o Leo Kweuke Martinovi Abena. Je si to pust dal po te inkriminovyne scene.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                postovni (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 22:02 |  
                0 0

                Tak to se omlouvám. Viděl jsem to už před časem a měl jsem zafixovaný, že to použil na dva hráče z nichž jeden byl bílej, takže bylo jasný, že myslí tu jejich muskulaturu. Teď jsem na to kouknul znovu a musím uznat, že to vyznívá rasisticky a v televizi by si to dovolit neměl.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            mart01     před 11 lety 22.05.2014 17:58 |  
            0 0

            Já bych z toho zase nedělal drama, určitě to nemyslel zle. Ruku na srdce, každý to pochopil, tak jak to řekl, ale prostě stále jsou tady lidé, kteří budou za vším něco hledat.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Pepino44     před 11 lety 22.05.2014 18:55 |  
              0 0

              Nazdar Barro,já si také nemyslím,že to Zelenka myslel v nějakém rasistickém podtextu. Tady je to celkem běžně užívané označení pro osoby dobře vybavené svalovou hmotou bez ohledu na barvu pleti. Věřím,že je to dosti nešťastné při použití na svalovce černé pleti,kdy může dojít k pocitu rasismu. Označit takto nějakého průměrného vietnamce by asi opravdu zavánělo rasismem.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Barra     před 11 lety 22.05.2014 22:28 |  
                0 0

                Ahoj Pepine. Jak jsem psal, Ludka si vazim, a prave proto se divim ze se pustil na tak tenky led.

                Nepamatuji si, ze by nekdo mluvil o, a ted jen namatkove par jmen, Zbynkovi Pospechovi, Jan Nezmarovi, Rezkovi, Standu Vlckovi, Horstu Sieglovi, Svancarovi nebo Martina Latkovi ze jsou gorily. U tech se spis bude pouzivat vyraz ze je to chlap jako hora.

                Je take signifikantni, ze opici zvuky nebo pralesni kriky musi doprovazet prave hrace cerne pleti.

                Pri nastupu Alexe Pastora jsem psal, ze nejvetsi problem vidim v rozdilu mentality. I kdyz (jak si alespon myslim) ceskou mentalitu celkem dobre znam, presto mam pocit ze mezi Prahou a Brusselem je daleko vetsi vzdalenost nez tech 900 km. Jestli se v Cesku pouziva pro hrace silnejsi postavy vyraz gorila (a jak receno, nikdy jsem o Standovi nebo u Latky tohle neslysel), tak ver mi, ze nikdo na zapad od vas tomu nebude rozumnet. A o to mene hraci, kterych se to jedna. Nemyslim si, ze Kweuke a Abena by to brali jako takovy bezny cesky vyraz.

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  Pepino44     před 11 lety 23.05.2014 13:06 |  
                  0 0

                  Nechci polemizovat,pouze jsem se pokoušel vysvětlit. Pro tělesné strážce je zcela běžný výraz gorily,a nemyslím si,že by to bylo pro barvu pleti,ale spíše pro jejich postavy.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Barra     před 11 lety 22.05.2014 18:59 |  
              0 0

              Ja reaguji jen na to, co Zelenka rekl. Jestli to myslel zle ci nikoliv, neni vubec podstatne. Ludek je dospely muz a mel by vedet, co je pripustne a co jikoliv. Ze rada Cechu ocividne neni zvykla na cizince s jinou pleti a neakceptuje je plnohodnotne, jsem uz drive poznamenal. Vyrazy typu gorila abych oslovil hrace s tmavou pleti, jsou idiotsky smesne, alespon v mych ocich.

              Nemusim se ohanet s Belgii, kde 8 z 24 hracu kteri leti do Brazilie jsou tmave pleti, a kde by nikoho nenapadlo tvrdit ze leti 16 bilych a 8 goril. I v Nemecku, Fracii, Spanelsku, Holandsku, Anglii a jen si tu tabulku doplni by byl Zelenka sirokou verejnosti odsouzen.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                steev (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 21:48 |  
                0 0

                Tak já bych to zas tak nedramatizoval.Luďkovi je uplně jedno jestli jsou černý nebo ne,prostě jsou velký a silný nic víc!

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  steev (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 21:54 |  
                  0 0

                  A navíc srovnávat to co řek Luďek a Le Pen,to už je trochu moc.Prober se.

  39. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Petr9608     před 11 lety 22.05.2014 03:40 |  
    0 0

    A co Jožka Ch.? Ten nikoho nenapadnul?

  40. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    Hajsi     před 11 lety 22.05.2014 06:42 |  
    0 0

    Na Tipsportu vypsali kurzy na našeho budoucího trenéra.
    https://www.tipsport.cz/clanek/6837-slavia-beranek-cipro-kozel-ci-straka

    Zahraničního trenéra radši nevypsali, podle mě nejpravděpodobnější možnost. Ale i toho Kozla za kurz 15 bych zkusil.

    Ale ve Slavii bych stejně nejradši viděl Habance. Líbí se mi jeho práce.

    • Re: Nějak povědomé firmy a osoby pohybující se kolem Slávie

      Dobi     před 11 lety 22.05.2014 09:03 |  
      0 0

      Ale musel nad ním bdít Tuneldědek Šlohpéro!

      • Re: Nějak povědomé firmy a osoby pohybující se kolem Slávie

        Dobi     před 11 lety 22.05.2014 09:14 |  
        0 0

        Ten Tuneldědek patřil k prvnímu příspěvku. Ale snad aspoň trochu pravdy, začala tím ve zprávách redaktorka ČT, čapkoidní šovinisti asi ještě nevystřízlivěli.. Ale stejně - viz diskuse to sralťané a berbrovci s IQ krůty nebo perličky nepochopí...

    • Re: Nějak povědomé firmy a osoby pohybující se kolem Slávie

      Markus     před 11 lety 22.05.2014 10:49 |  
      0 0

      Tak já jsem v zásadě spokojenej, kauza Key Investments úspěšně přispívá k pádu modrého ptáka. Konkrétně krátkodobá hrabivost, vysoké riziko a kamarádčofty. Je naivní doufat v potrestání přímo těch lidí co způsobili městským částem škodu, tohle se k soudu ani nedostane, ale spravedlivost si je najde/našla jinak. Pražská ODS se i kvůli této kauze totálně rozpadla, nechopnost omezit klientelismus na radnicích byla časovaná bomba a teď se najednou prasátka začínají starat, proč je prázdné korýtko, tam nad rozpadlou organizací vznikla velká osobní zášť. Z tohodle pohledu beru pád modrého ptáka velice výchovný. Každá politická strana tohle bere jako velký varovný příklad, jasně, v hospodě si povíme, že budou dělat neplechy chytřeji, ale v reálu je jediná možná cesta více se starat, co zástupci strany dělají a klientelismus omezit.

      • Re: Nějak povědomé firmy a osoby pohybující se kolem Slávie

        rak (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 17:56 |  
        0 0

        Tak s tím bych souhlasil.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Konraad     před 11 lety 22.05.2014 12:17 |  
      0 0

      Takže Znojmo skoro jistě padá.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Markus     před 11 lety 22.05.2014 13:08 |  
        0 0

        +1

        Hulinského jsme si užili v místní pražské politice dost, on a Březina, to byla dvojka!

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 13:39 |  
        0 0

        Tak když někoho kritizuje nýmand Fendrych, tak je to pro mě spíše kladná reference. Nicméně bych jen podotknul, že Chládek si Hulinského za náměstka nevybral - byl mu přidělen v rámci vnitrostranických šachů.

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Markus     před 11 lety 22.05.2014 13:06 |  
      0 0

      Riziko povolání, spoléhat se na dotace, ať už města nebo státu. Jak já tohle přerozdělování nesnáším. Ten letošní seznam jsem viděl rozebírat už v několikátém článku na netu a jsou tam opravdu do očí bijící nesmysly. Nevidím smysl v podpoře profesionálního sportu tímto způsobem. Mrzí mě, když pak jdu se synem na trénink florbalu do staré zanedbané sokolovny :(

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Wommi     před 11 lety 22.05.2014 13:35 |  
        0 0

        asi jste si nepodali tu správnou dotaci:)
        Samozřejmě máš recht.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 14:36 |  
          0 0

          zdravim, tebe jsem tu dlouho nevidel..:)

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Wommi     před 11 lety 22.05.2014 18:11 |  
            0 0

            Taky zdravím martyni:)
            Já to pořád čtu a bohužel denně a několikrát, ale nějak mi přestalo bavit psát. Mám tedy míň času, ale i nějak nemám chuť, ať už kvůli slávii jako takový, a i kvůli tomu, že je tu to takový víc konfliktní a tak...

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 10:30 |  
              0 0

              Jojo, chapu.. ono co taky porad psat, kdyz to, na cem zavisi osud slavie, nelezi na hristi. O fotbal se moc povidat neda, neni moc o cem..

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 13:32 |  
      0 0

      Kéž by ji nedostali vůbec. Dotovat profesionalní sport je prostě neakceptovatelné.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        spino     před 11 lety 22.05.2014 22:58 |  
        0 0

        Takže jen v hokeji zanikne Kladno, Hradec, Pardubice a Vary.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 08:28 |  
          0 0

          Nevim jak moc jsou tyto kluby závislé na dotacích ale pokud jsou na nich závislé tak, že bez nich nemohou fungovat tak ať klidně zaniknou.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            spino     před 11 lety 23.05.2014 09:43 |  
            0 0

            Tyto kluby jsou závislé úplně. Bez dotací zánik. Pak tu jsou ještě další kluby, které by "jen" spadly do pralesní ligy, protože by musely hrát s juniory a extraligu by tak hrálo pár vyvolených, které vlastní kdejací lumpové a hlavně Rusáci!!! Takový stav určitě nechceš.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 13:15 |  
              0 0

              Nemyslím si, že by to vedlo k takovému scénáři. Jansě některé kluby by to potopilo ale jejich místo by zaplnil někdo jiný. Někdo kdo umí něco víc než cucat ze státního. To upřímně není moc umění a je to podle mě jeden z důvodů proč náš profesionální sport je tam kde je. Profesionlní sportovní klub je firma jako každá jiná. Funguje za účelem získání peněz od zákazníků, těmi jsou diváci ale hlavně zadavatelé reklamy. Bohužel v naší republice dost sportovních klubů funguje také jako prostředek jak podojit státní rozpočet. Takové kluby ale stejně obvykle nejsou nějakou ozdobou ligy, protože ze státního nikdy nepřiteče dost na to aby se dal zafinancovat sportovní úspěch. Ale přiteče dost aby se jejihch bosům to vyplatilo dělat. Sportovní kluby financované z veřejných peněz nemívají žádné významné a dlouhodobé úspěchy (bavíme se o demokratickém státu, ne o komunismu, kde to bylo všechno poněkud naruby). Vezmi si tebou jmenované kluby. Kladno po letech klinické smrti letos konečně sestoupilo. Vary jeden titul a od té doby bída. Pardubice, od odchodu Kusého, kterej dokázal sehnat balík peněz i jinde to taky není žádná sláva. Hradec to je vůbec specifickej případ jak se v lize objevil... Kdo hraje v hokeji prim? Sparta, za tou stál sportovní holding, Třinec který má v zádech silné železárny, Brno kam sype Kajot a Zlín, který má také silné komereční zázemí.
              Nebo se podívej na Vsetín, přišel silný partner a byla z toho mašina na tituly, když to pak přešlo zpět na město tak jak skončili...

              Ve fotbale je to trošku jiné, protože tam jsou tři typy klubů. Ty finančně zajištěné jako Sparta, Plzeň a dříve Slavia to jsou týmy, které pravidleně hrají na špici (hráli...) pak jsou tými závislé na veřejném přímo, jako Znojmo, Brno, Baník atp a jsou tyto týmy pro ligu nějakým přínosem? Nejsou. Pak je bohužel ještě třetí typ klubů, které nejsou závislé na státu přímo ale jejich majitelé je mají jako pračku na peníze třeba Příbram, Jablonec... a před časem Slavia. Bohužel tam sice zrušení do sportu nepomůže uplně na 100% ale třeba Jablonci by to určitě uškodilo, když Pelta je specialista na lobování pro různé dotace a vymýšlení mnoha způsobů jak podojit erár. Každopádně mnoha lidem by ty kluby v lize nechyběli.

              Takže abych se vrátil k jádru diskuse. Dotace do sportovních klubů sportu nijak neprospívají. Stejně jako dotace v jakémkoli jiném komerečním odvětví. Naopak umožňují tam přežít subjektům, které jsou v daném oboru buď postradatelné nebo hůř oboru škodí snižováním jeho úrovně (to ve sportu platí dvojnásob). A tím se křivý konkurence. Vážně by třeba fotbalu uškodilo, kdyby se liga snížil třeba 10 - 12 silných klubů? Z komerečního hlediska by to bylo jen plus. A kde jsou peníze je i sportovní kvalita. Takže ano já bych chtěl aby stát striktně přestal dotovat profesionální kluby i kdyby to mělo znamenat pro některé zánik.

  41. Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2014 14:41 |  
    0 0

    Tak co licence, smát se , nebo brečet ?

    • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

      bongor     před 11 lety 22.05.2014 22:11 |  
      0 0

      Ještě si po zhlédnutí zmetka chčijícího na náš trávník někdo myslí,že
      máme komplex sralta?Nestyděli se ani,zničit fotografie našich fotbalistů,kteří pro celou republiku vybojovali stříbrné medaile
      v památném cinklém finále v Římě.Zato nad těma ubožákama co nás "reprezentují"v současnosti se masturbuje,jako by už byli nejmíň mistři Evropy.

      • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

        Barra     před 11 lety 22.05.2014 22:38 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, sdilim tve rozhorceni, ale ruku na srdce - jsi si jisty, ze by se mezi 'nasimi' nikdo nenasel, kdoby se nechoval stejne hulvatsky, v pripade ze by se hralo na Letne?

        Jsem jinak zvedavy, jak FACR to bude resit: daji si pokutu sami sobe, protoze jejich security nezvladna zapas, ktery aociace sama organizovala? Hucelo se na Peltu, hraci nicili majetek, vtrhli na hristi, a to presto, ze ta, bylo dost tezkoodencu.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Dobi     před 11 lety 22.05.2014 23:10 |  
          0 0

          Dyk přece Cinklouš LHAl do TV, že vše proběhlo v klidu, beze škod atd. 400 000 Kč není asi škoda, nechť to z cinklejch peněz on a Berbr s tou jeho "pracovnicí z E55" zaplatí ze svého. Tu výzdobu dělala TS s láskou. Tak ať jde Cinklouš s konfidentem lepit...
          Opět zde platilo "host do domu, hůl do ruky!". Je fakt, že i na náš kotel se taky nalepí týpci, s tím nikdo nic neudělá. Ale je to jen důsledkem nečinnosti a chybných kroků FAČR. Hlavně, že repre "úspěšně" remizovala s Finy... Máte někdo přehled, kde jsou Finové v žebíčku? Nemkluvím ale o hokeji!!! A ty kecy? Vrbo! Docela jsem Tě uznával, ale do jaké žumpy jsi to vlezl?

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            bongor     před 11 lety 23.05.2014 08:10 |  
            0 0

            Ve Vrbovi se probouzejí takové ty "temné stránky"lidské povahy,to v sobě má každý,jen se musí přijít do vhodného prostředí.A že FAČR je vhodné prostředí,o tom snad nemůže pochybovat vůbec nikdo.
            2-2 s Finskem je obrovský úspěch,jeden z největších v dějinách českého fotbalu.Obrovská gratulace.A mohlo to být ještě lepší,kdyby Vrba nenasadil Sucháče,který je zkažený svou nevábnou minulostí.To byla zásadní chyba a doufám,že příště už bude mužstvo složeno pouze z geneticky správných hochů,samozřejmě se připouští účast i těch,kteří poznali,že byli pomýlení a včas napravili svoje poklesky.I s tím Vydrou by se mělo něco dělat.

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          Barra     před 11 lety 22.05.2014 23:15 |  
          0 0

          Samozrejme ze hraci nenicili majetek...

        • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

          bongor     před 11 lety 23.05.2014 07:56 |  
          0 0

          Ahoj Barro,nedělám si iluze,ale věřím tomu,že u našich fandů to jsou většinou reakce na činnost druhé strany.Nikdo si na sobě věčně nenechá štípat dříví i když by se to rumunkům určitě moc líbilo.Myslím,že oni i plísňáci mohou najisto počítat s nějakou adekvátní odvetou za předvedené svinstvo.A tak je to správné.

          • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

            Barra     před 11 lety 23.05.2014 10:17 |  
            0 0

            Ahoj - jako vzdy se musi klast otazka co bylo prvni : vejce ci slepice. Myslim, zetakove chovani je inherentni lidske povaze.

            Anglicky socio-biolog Desmond Morris, ktery napsal celou serii knih o lidskem chovani (The naked ape, Man watching, Body language a mnoho dalsich), napsal take'The soccer tribe', tedy 'fotbalovy kmen'. Je to analyza a studie chovani hracu a jejich priznivcu pred fotbalovym zapasem, jde o bitve primo na hristi, a po zapase (kniha ma moc ilustrativnich fotek). Popisuje, jak se fandove pripravuji na valku neboli boj s nepritelem, pri ktere budou svoje bojovniky podporovat v bitve. Stejne jako kdysi Apachees, Cherokees, Iroquois, Siouxa mnoho dalsich valciliproti sobe nebo bilemu nepriteli, se ted vede boj v arene, na hristi. Fandove si casto namaluji barvy sveho muzstva (kmene) na oblicej, prevlecou se do uniformy (tricka, saly, cepice), vezmou sebou vlajky, snazi se ztotoznit se svymi bojovniky, ukazat ze bojuji s nime a za ne. Behem zapasu je podporuji zpevem, krikem, hucenim na nepritele. Po bitve slavi vitezstvi nebo si lizou rany (i tady, na SN...). A pri vitezstvi jde o to, soupere zesmesnit, ponizit, urvat mu nejaky skalp, nejakou korist. Zneuctit soupere (curanina travnik), ponizit (ukrast vlajku a stycit vlastni, jak se to dela i v opravdove valce), nicit majetek soupere (zdemolovat stadion), ukrast nebo znicit relikvie (fotky).

            A pri odvete se snazi porazeni jim to oplatit, a tim se jedna o 'never ending story', a uz ani nejde o to, kdo zacal, to se ani nevi.

            • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

              franeb     před 11 lety 23.05.2014 15:15 |  
              0 0

              Z jiného úhlu :

              Podle kritiků sociobiologie je třeba za hlavní příčinu chování považovat kulturu a mysl. V případě poničených fotografií nekulturnost a blbost.

              ... ale jinak Morrise i třeba Lorenze doporučuji k přečtení.

              • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                Barra     před 11 lety 23.05.2014 15:33 |  
                0 0

                Souhladim, jedna se o primitivni chovani, ale co je cloveku vlastne cizi?  Ale to se vyskytne vsude, nemyslim si, ze by v opacnem pripade se chovala vybrana hrstka Slavistu lepe, kdyby meli take prilezotost nicit spartanske symboly.

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  smely (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2014 15:43 |  
                  0 0

                  zdravim, panove priznam se, kdysi vraceje se nad ranem z nejake kalby jsem s chuti taky pomocil Toaletnou...i kdyz teda jenom zvenku....

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    Barra     před 11 lety 23.05.2014 15:50 |  
                    0 0

                    Dekuji za toto uprimne priznani-:) Dej jen pozor, aby tam nemeli nejakeho ovcaka jako hlidace, udrz radeji nejak odstup od plotu ;-)

                • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                  franeb     před 11 lety 23.05.2014 15:54 |  
                  0 0

                  Ničení historických fotografií bych asi odsuzoval stejně. Je rozdíl mezi rivalitou a zaslepenou nenávistí.

                  • Re: Kdo by měl trénovat Slavii příští sezónu?

                    Barra     před 11 lety 23.05.2014 16:13 |  
                    0 0

                    Tak s tim musim jen souhlasit. Nastesti se daji tyto foto-plakaty opet vytisknout a nahradit.
                    Ale jinak, opakuji, jen absolutni souhlas.