Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Alex Pastoor po sezóně skončí

Trenér Alex Pastoor po sezóně ve Slavii skončí a vrátí se do Nizozemí, kde bude dělat asistenta v Alkmaaru, kde bude hlavním trenérem bývalý skvělý útočník Marco van Basten.

Konec Alexe Pastoora ve Slavii není žádným překvapením. Přes deklarovanou otevřenost sice Slavia nikdy oficiálně nezveřejnila, jak dlouho dostal Pastoor ve Slavii smlouvu, neoficiálními kanály však prakticky okamžitě uniklo, že má smlouvu jen do konce sezóny s tím, že pak se uvidí. Těžko odhadovat, zda panuje ve Slavii s Pastoorovou prací spokojenost, protože Slavia ani dvě kola před koncem ligy ještě nemá jistotu záchrany, otázku jeho pokračování však rozetnul sám trenér, když přijal nabídku z Alkmaaru.

"Mé rozhodnutí absolutně nesouvisí se situací ve Slavii. Alkmaar mi dal skvělou nabídku, klub navíc sídlí patnáct kilometrů od mého domu v Holandsku. Pro mě osobně se jedná o ideální kombinaci pracovní pozice a osobní situace," zdůvodnil trenér Pastoor své rozhodnutí. Deklaruje však jasně, že jeho avizovaný konec nebude mít vliv na zbývající dva zápasy Slavie v lize. "Moje koncentrace a motivace se tím ale ještě zvyšuje. Máme před sebou jasný úkol a ten chceme zvládnout. Já jsem profesionál a udělám pro to maximum," dodal slávistický trenér pro oficiální web.

Před Slavií tak stojí opět úkol najít nového trenéra pro svůj A tým, kde poslední roky rotují trenéři jako na kolotoči. V situaci, kdy je majetková struktura společnosti stále poněkud nejasná a jasné není ani to, kdo ve Slavii rozhoduje nebo bude rozhodovat, je vyjednávací pozice klubu nepříliš růžová. Než se vyjasní, pod jakým vedením klub vykročí do dalších let, zda jej budou stále řídit bratři Řebíčkové s Karlem Kiselem, nebo zda rozhodující pravomoce přejdou pod zástupce potenciálního zahraničního investora, který je v jednání, tedy Igora Kornějeva a Jana Willema van Dopa, asi nelze očekávat, že konečně přijde trenér, který ve Slavii vydrží déle než pár měsíců.

V souvislosti s angažmá ve Slavii opakovaně padají jména Miroslava Beránka, Luboše Kozla a Františka Cipra, v médiích problesklo také jméno Stanislava Levého a vyloučen rozhodně není ani příchod dalšího zahraničního trenéra.

Komentáře (112)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    klimi     před 11 lety 19.05.2014 12:57 |  
    0 0

    Já to stejně vidím tak, že nedostaneme licenci, protože Aleš nemá peníze a nikdo to koupit nechce, takže je to celkem jedno. Je to můj názor.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 12:59 |  
      0 0

      Aby to jeho předčasný rozhodnutí nesouviselo právě s neudělením licence ...

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        Papol     před 11 lety 19.05.2014 21:28 |  
        0 0

        Připadá mi, že stále řešíme, jak budeme hrát, ale vlastně chyba je na straně vlastníka, protože neudělení licence znamená stop. Vrbovo vyjádření, to je jak hocha z 1.třídy základní školy. Tento problém si neumím vysvětlit, myslel jsem, že vlastníkem je Ř. Dle info Rusové již nemají zájem...., tak nevím. Vizionář Kisel se stáhnul, asi udělal již co chtěl a musel. Když odvolával trenéry, tak ho byly plné články a nyní? Kde je, proč se nevyjádří.....To jsme si dali do hnízda asi kukačku.
        papol

  2. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 12:57 |  
    0 0

    Jako čekali jsme to asi všichni, jakmile se o tom začalo poprvý psát. Netvrdilo ale vedení , že se to bude řešit až po 30. kole, zřejmě aby to nemělo vliv na hráče, nebo tak něco ? Mně přijde, že to co by měli oznamovat neoznamujou a to. co by oznamovat neměli, daj do éteru hned.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Oja     před 11 lety 19.05.2014 13:00 |  
      0 0

      Podle mě je dobře, že to hned řekli, zase by se tu řešilo, že v Nizozemsku se o tom už ví a tady nám nikdo nic neřekne... Stejně tak by ale měli o všem informovat hned!

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        honza1947     před 11 lety 19.05.2014 13:49 |  
        0 0

        Tak tentokrát správně informovali ihned, protože si to Pastoor doma domluvil teď o víkendu.

  3. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Oja     před 11 lety 19.05.2014 13:01 |  
    0 0

    Jsem velice zvědavý, kdo ho nahradí a hlavně KDY. Chtělo by to mít nejpozději do konce sezony jasno, aby si nový trenér mohl vybrat hráče a vymyslet přípravu... Ale známe to, že :-) Nakonec to vezme Petrouš nebo Poustka:))

  4. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Viking     před 11 lety 19.05.2014 13:02 |  
    0 0

    Toto je tzv. Kiselova (anti)koncepce.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      dspsn     před 11 lety 19.05.2014 13:09 |  
      0 0

      Jj...karol je umělec.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        DrFe1     před 11 lety 19.05.2014 13:11 |  
        0 0

        Řekl bych, že tohle je spíš práce Řebíčka a jeho plánů, které následně krachly.

  5. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Viking     před 11 lety 19.05.2014 13:05 |  
    0 0

    Nabízím několik kvalitních kandidátů - Franz Straka, Petr Čuhel, Robert Žák, Jindřich Dejmal, Petr Uličný, Pavel Tobiáš, Karol Marko, Jiří Kotrba a v neposlední řadě vynálezce rozestavení 6-4-0 Michal Bílek.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      tolsimir     před 11 lety 19.05.2014 13:07 |  
      0 0

      A ja od koho ten Pastoor to rozestaveni odkoukal..

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        quelhar (admin)     před 11 lety 19.05.2014 13:14 |  
        0 0

        Bílek byl donedávna jediný trenér v samostatné české lize, který získal double. K tomu úspěšné působení u repre - slavné čtvrtfinále Eura se záporným skóre po základní skupině. Já myslím, že to je z volných trenérů jasná volba! S tou naší defenzivou by se mělo něco dělat a Bílkova tvrz je prostě pojem!

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 13:24 |  
      0 0

      No jasné je, že se k nám nikdo moc nepohrne a bude to stejné šáhnutí do tmy, jako je Pepík Mensahů, nebo Eschmann.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:23 |  
        0 0

        Prosim tebe, jak vůbec můžeš Mensaha nebo Eschmanna hodnotit.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      slaviator     před 11 lety 19.05.2014 13:53 |  
      0 0

      nevymyslel 6-4-0 náhodou Jaroslav Hřebík v zápase Ligy mistrů na hřišti FC Thun? Blahé paměti si pamatuju, že za Thun hrál tehdy jakýsi Lustrinelli, který potom přišel do Sparty...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Kactus     před 11 lety 19.05.2014 14:40 |  
      0 0

      csaplar! zapomel jsi na nej! bez nej nemas seznam kompletni :)

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        smely (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:59 |  
        0 0

        ano, ano, to je ten pan co vymyslel fotbal...a umi si privezt vitezne typy, treba jirku rychlika...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      mats     před 11 lety 19.05.2014 22:38 |  
      0 0

      Jen aby se toho někdo nechytil. Tady už je možný cokoliv. ;-) Možná by se to v rámci úsporných opatření dalo sfouknout i bez trenéra. :-)

  6. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    DrFe1     před 11 lety 19.05.2014 13:06 |  
    0 0

    Teď by mohli jít oslovit Koubka .....
    To je koncepce, to by jeden blil.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Papol     před 11 lety 19.05.2014 21:30 |  
      0 0

      Neblil, spíše hodně zvracel, jak vizionář Kisel měl svoji nepřiměřenou vizi....

  7. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    tolsimir     před 11 lety 19.05.2014 13:08 |  
    0 0

    Tak ted bych rad, aby predstoupil Kisel, kdyz uz deklaroval tu otevrenost, a rekl nam, jaky tohle tedy melo vlastne smysl. Uhral by Koubek snad mene bodu? Tezko..

  8. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    AlesJa     před 11 lety 19.05.2014 13:10 |  
    0 0

    bere si sebou Zmrhala ??

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      DrFe1     před 11 lety 19.05.2014 13:10 |  
      0 0

      Ne, toho kupuje Real Madrid.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        kobo (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 13:17 |  
        0 0

        To Real dokazal přeplatit Barcelonu???

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 13:21 |  
          0 0

          No v Barceloně si nejsou jistí, zda jim budou stačit prostředky z prodeje Messiho do Manchesteru City.

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:56 |  
          0 0

          No nedělejte si srandu, v CSM Manager mi dal Zmrhal v nějaké sezoně 2019/2020 vítězný gól ve finále Ligy Mistrů za Real Madrid právě proti Barceloně, za kterou jsem hrál :D

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          Papol     před 11 lety 19.05.2014 21:32 |  
          0 0

          Ne,ne Real, ale Atlético :-)

  9. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 13:13 |  
    0 0

    Dalo se to asi čekat, zda je rozumné to oznámit dva zápasy před koncem, když stále ještě nemáme jistotu záchrany, nevím... A hlavně mě napadá, kdo to bude chtít u nás dělat, s tímhle vedením, s (ne)známým majitelem...

  10. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    LadaJel     před 11 lety 19.05.2014 13:16 |  
    0 0

    Jak jsem dedukoval už před několika týdny - konec Pastoora byla hotová věc a dle mého měl pouze "vysondovat" a "připravit" situaci ve Slavii pro jiného holandského trenéra. Protože další indicie vedou do Holandska (Kornějev, van Dop) a nejvyšší úzká spjatost konkrétně na Feyenoord, tak tím vyvoleným by logicky měl být Ronald Koeman, který už v únoru oznámil, že ve Feyenoordu po sezóně skončí... To je moje vize...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Euforak (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 13:20 |  
      0 0

      Já myslím, že to to bude triumvirát - Petrouš, Poustka a Šmíca.. Motat se tam bude dál Vlčák.

      Né vážně, podle mě to zas bude další taškařice.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      AlesJa     před 11 lety 19.05.2014 13:23 |  
      0 0

      jo jo sranda musí být i kdyby se mělo sestoupit

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      klimi     před 11 lety 19.05.2014 13:34 |  
      0 0

      Otázka je, jestli vůbec nějaký prodej novému majiteli proběhne a my dostaneme licenci.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 13:41 |  
        0 0

        Bohužel to zatim vypadá že Slavie zůstane Aldovi i když situlace na bojišti se mění každým okamžikem.Ted se hlavně zachránit.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Oja     před 11 lety 19.05.2014 14:14 |  
      0 0

      A co takhle Koemanův bratr Erwin?

  11. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    winter (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 13:37 |  
    0 0

    Jenom ukázka toho že člověk se nemůže divit že sraltani skandujou "cirkus eden" , posledních pár let ten pokřik sedí dokonale.. U nás se prostě koncepčně pracovat nebude..

    Jinak trochu OT: Docela mě zaráží, že stále nikde nevidím oficiální stanovisko Slavie k těm poničeným plakátům v koridoru v Edenu, vždyť je tam Slavia lepila na vlastní náklady a byla to jedna z mála věcí, podle které mohl člověk poznat že se jedná o stadion kde hraje Slavia Praha.. Je mi jasný že momentálně je důležitější řešení licence, ale sepsat pár smysluplných vět kterými bychom se ohradili proti této škodě by přece nezabralo déle než pár desítek minut...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.05.2014 13:45 |  
      0 0

      Co by se k těm plakátům mělo psát? Prostě FAČR uhradí Slavii škodu.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        smely (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:39 |  
        0 0

        a nemela by spis FACR na sve naklady uvezt vec do puvodniho stavu ? davalo by to vetsi smysl, protoze vedeni do toho uz podruhe penize jiste davat nebude...jinak puvodnim stavem je mysleno tez zacerneni obliceje jisteho JB...

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        winter (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:19 |  
        0 0

        Tím bych si nebyl tak jistý, podle předsedy Cinkléjaropelty na stadionu nedošlo k žádným škodám...

  12. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 13:47 |  
    0 0

    Jsem rád, že se Karol Kisel s Igorem neschovávají a zavčas 2 kola před koncem ligy vystoupili a jasně nám ukázali koncepci, vizi dalšího směřování Slavie:)

    Víc asi nemá cenu řešit, podle mě sériozní debaty o Slavii pomalu postrádají smysl.

  13. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Gino     před 11 lety 19.05.2014 13:51 |  
    0 0

    A máme tu další příběh slávistického fans seriálu...
    "Odvolat Pastoora"... a když se odvolá, tak "panebože, oni odvolali Pastoora" :D

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      klimi     před 11 lety 19.05.2014 15:09 |  
      0 0

      Jenže on nikdo Pastoora neodvolala, chytráku...

  14. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Kunetice     před 11 lety 19.05.2014 14:00 |  
    0 0

    To je úplně jedno kdo to bude dělat.
    Důležité je kdo to bude vlastnit :
    - Řebíček - pokračování sraček a bolení hlavy!!!
    - Cizí bohatý investor a pak to půjde ok, jelikož peníze hráčům rozhýbou nohy a začne jím procovat mozek!!!

  15. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Aloha     před 11 lety 19.05.2014 14:11 |  
    0 0

    Jako Alex mi byl sympatický vystupováním, ale že by byl špičkový trenér to se říct nedá a z tohoto pohledu mi ani chybět nebude. Ohledně koncepce se ani vyjadřovat nebudu to už řekli jiní. V současnosti mě ale více než nový trenér zajímá vyřešení vlastnictví Slavie a případný prodej někomu schopnějšímu.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Markus     před 11 lety 19.05.2014 15:06 |  
      0 0

      Alex měl jako cizinec zcela jiné návyky a chyběly mu během vyjadřování zábrany, které má většina zdejších lidí. Pravidelně se v podnikovém IT potkávám s konzultanty ze zemí, kde mají dlouhodobě demokracii, nebojí se neúspěchu a nemají línou hubu. Proč to říkám, já jsem si Alexe okamžitě zaškatulkoval, on působí přesně jako většina těchto konzultantů. Postupem času jsem se snad naučil tyhle lidi trošku odhadovat. Nikdy jsem s Pastoorem osobně nehovořil, ale co mohu soudit dle komunikace včetně nonverbální, často jsem si byl jistý, že tam vidím něco víc než jen kecálistu, že má v hlavě nějakou vizi, šrotuje mu to jaké další kroky udělat a taky měl odvahu. Na místo defenzivního "kdo nic neudělá nic neskazí" jsem viděl aktivní snahu o hledání možností, co nás někam posunou. Byl pro mě nadějí pro změnu přístupu nejen hráčů, někdo kdo by mohl rozehnat ten smrádeček, co tu máme. Tedy přeji mu hodně štěstí v další kariéře.

      Alex, I hope your new job brings you more happiness!

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        honza_sl     před 11 lety 19.05.2014 16:06 |  
        0 0

        Absolutní souhlas

  16. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    spino     před 11 lety 19.05.2014 14:11 |  
    0 0

    Dokud bude klub řízen vekslácky panem ministrem, nikdy se nahoru nedostaneme.

  17. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Kara (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:16 |  
    0 0

    Žádné překvápko, co si budeme povídat. Teď je samozřejmě daleko důležitější otázkou, kdo nastoupí za něj a jestli to bude zase nějaká záplata, která se bude na podzim pakovat po několika málo kolech, nebo se už konečně dotáhnou změny v majetkové struktuře a přijde někdo, od koho se bude očekávat skutečný rozvoj týmu směrem do budoucna. Pokud tedy dostaneme tu licenci...nemá někdo bližší info, o co nakonec šlo? (pokud už to někdo psal, pak se omlouvám, o víkendu jsem byla mimo)

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.05.2014 14:18 |  
      0 0

      Může jít o to, že nemáme generálního ředitele nebo o nejasnost akcií. Jsem ale přesvědčený, že licenci nakonec dostaneme.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:44 |  
        0 0

        Nebo o kombinaci obojího... případně tam ještě mholi být třeba nejasnosti v rozpočtu a kdo ho bude financovat (když jde teda o ekonomicko-právní rovinu) a to vlastně souvisí s tím, kdo nás vlastní a vlastnit bude...

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 15:20 |  
          0 0

          Spíše než absence generálního to bude asi problém s vlastnickou strukturou, či formou.

          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

            Slawek     před 11 lety 19.05.2014 16:07 |  
            0 0

            Kdepak, jedná se o naprosto normální předlužení společnosti, kde ztráty přesahují 50% základního kapitálu a to být nesmí. Když to chlapci rychle "opraví", bude licence. Tečka.

            • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

              stefi     před 11 lety 19.05.2014 16:47 |  
              0 0

              Navrhoval bych zvýšit základní kapitál nepeněžitým vkladem - třeba uzavřením pojistky nejlépe někde na Panenských ostrovech, kterou by soudní znalec ohodnotil klidně na 1 miliardu /s jedním takovým - ing. Otto Šmídou - má Slavia dobré zkušenosti již z minula/.

              • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                slaviator     před 11 lety 19.05.2014 21:21 |  
                0 0

                nejen Slavie, ale co jsem po tom pátral, tak taky Jablonec... ;) ;)

  18. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:23 |  
    0 0

    Ritchie se zranil, mise skoncila. Tak samozrejme tak jednoduche to nebude, je snadny kritizovat nekoncepcnost, ale koncepce vyplyva take z toho, kdo je tady je sef.. pokud to meli byt rusove, ale nakonec nebudou, odejdou i ti, kteri meli tu novou koncepci prinest..

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:59 |  
      0 0

      No vida, tak je to pravda..:). Co na to pan Slavicek? :)

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:00 |  
        0 0

        jezis, jestli nekomolim jmeno toho investora, Slavicek je ten pseudovlastnik edenu, coz..

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          AlesJa     před 11 lety 19.05.2014 15:06 |  
          0 0

          komolíš Sadílek :-)

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 15:08 |  
          0 0

          Myslíš asi Sadílka. No to uvidíme asi až po sezóně, klíčové kroky padnou dle mého až poté, co bude jisté, že nám vůbec zůstane první liga (licence, sestup). Aktuální informace snad jedině kdyby Navara přepadla grafomanická :-)

          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

            AlesJa     před 11 lety 19.05.2014 15:14 |  
            0 0

            dle referencí Eltodo by Slavia žila opět ze státního rozpočtu, ale čert to vem, nikde jinde peníze nejsou :-)

            • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

              naplavnik     před 11 lety 19.05.2014 15:27 |  
              0 0

              Stejně se mi ale furt nezdá, že jedním s těch investorů měl být Sadílek, jehož majetek je odhadován na 6-7 mld. Při koupi Slavie i se stadionem by do toho musel nacpat cca 1,3 mld, což by bylo asi i na jeho poměry velké sousto. Snad jedině kdyby to koupila skupina investorů včetně Sadílka, to by asi smysl dávalo.

            • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:27 |  
              0 0

              Aha.. no jo, to je to Eltodo napojeny na magistrat od dob Bema, zrovna nedavno jsem cet clanek o tom, jak se magistratu nepodarila verejna zakazka na udrzbu osvetleni v Praze, takze uzavrel opet smlouvu s Eltodem...

              • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:29 |  
                0 0

                No doufejme, ze to neni dalsi kamos Janouska..

                • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                  Markus     před 11 lety 19.05.2014 15:32 |  
                  0 0

                  Mimochodem, Eltodo už bylo prakticky součástí Natland Group, jenže pak z toho zase vycouvali.

                  • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                    martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 15:34 |  
                    0 0

                    Nj, tak neda se rict automaticky, ze kazdej, kdo podnika v Praze, je gauner.. jenze vsichni se tak nejak znaji..

                    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                      slaviator     před 11 lety 19.05.2014 16:01 |  
                      0 0

                      Tak Praha na malej business je malá... Jako naopak věř tomu, že v Evropě se zase znají všichni Abrahamovičové s Kellnerama...

                      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                        spino     před 11 lety 19.05.2014 16:16 |  
                        0 0

                        Kellner je fiktivní postava...

                        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                          slaviator     před 11 lety 19.05.2014 16:51 |  
                          0 0

                          Kellner určitě fiktivní postava není, existuje. To zda je bílým koněm či není je jiná otázka, ale Kellner existuje.

                          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

                            spino     před 11 lety 19.05.2014 17:03 |  
                            0 0

                            Lépe řečeno!

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      judy     před 11 lety 19.05.2014 16:03 |  
      0 0

      Zdravim vás,
      Může mi někdo vysvětlit co to v podstatě znamená ?

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 16:15 |  
        0 0

        Že nebudou zpenezeny v ramci konkurzu a Řebíček s nimi může disponovat. Mimochodem zajímavé je, že za slavii se v posledni dobe vyjadruje jen Pastoor, zadny vyjadreni Rebicka, Kisela, Koreneeva, jakoby klub nemel management..

  19. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    JS (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 14:50 |  
    0 0

    Ryba smrdí od hlavy. Protože máme vlastníka ajznboňáckýho ožralu a jeho mafiánskou kumpanii v čele podniku, není se čemu divit. To nejsou schopní lidé, ani manažeři, to jsou jen vychcani, co uměli ostatní ošulit, ale spravovat něco, to je pro ně cizí pojem.
    Škoda, že byl nákup Slavie ze strany zahraničního investora na spadnutí, ale protože se z toho Alda snažil vytřískat co nejvíc, není zas nic. Slavie je ve sračkách a pokud se nezmění vlastník, nevyřeší se bordel v akciích, a nevyjasní se vlastnictví a financování stadionu a pozemků, bude to nah... pořád.
    To není skepse, to je prostě posledními léty ověřený fakt. God save the Slavia :p

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Markus     před 11 lety 19.05.2014 15:22 |  
      0 0

      Zjevně tam byl nějaký plán, který nevyšel. Jsem poněkud paranoidní ohledně vod, kde Slavia uvízla. Praha 10, Hrdlička, Janoušek, ODS, Key Investments, Sisák, Kroužecký, Natland/Prominecon/Navatyp - Richard Navrátil, Špindlerův Mlýn, zase ODS, Topolánek ... a už dost :)

  20. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    slaviator     před 11 lety 19.05.2014 15:29 |  
    0 0

    trochu off topic, co nyní také putuje jako příspěvek k Peltovi (po těch různých FAČRech, kteří "moc dobře vědí co Pelta je zač"...

    Pohár Pošty
    Praha proti Plzni, poslední premiant proti předposlednímu, prestižní představení populárního Poháru Pošty. Podle předsedy Pelty prostě parádní pokoukání pro příznivce!

    Původní plán pacifisty Pelty pozvolna padá. Proklatě, prší! Podstatně prořídlé publikum překvapuje, první půlhodinu pouze přemýšlí, potichu postává. Poté pokojní příznivci Plzně pozvolna pokřikují Peltaven… Prý posila původem pobaltská. Poskakující Pražané paradigmaticky pokračují. „Peltaječurák! Peltaječurák!“ povzbuzují plnými plícemi. Plným právem!

    Proč? Protože panovník Pelta předčasem politicky podlehl, pod presem přikázal potrestat pravdivé pokřiky publika ponižující předsedu, pohlaváry, podobné pitomce. „Přerušujme, pokud používají povrchní, provokativní praktiky,“ prohlásil Pelta. Po pár podzimech poklidného, přátelského povzbuzování příznivce patřičně podráždil. Překousli potřebu pití piva, ponižující prohlídky pořadatelů, pyrotechniku, policejní prasárny, psy, pošuky. Poslední parádu paralyzující pokřiky potřebují poničit. Proto povzbuzují podle pravidla „Pokárej Peltu“.

    Pohár Pošty potvrdil předpoklady. Plzeň podlehla po penaltách, publikum pražské podpořené plzeňským předsedovi příjemně „poděkovalo“, pořadatelé prapodivně připočetli pár pětistovek permanentkářů, prostě příslovečná paráda!

    Pogratulujme panu předsedovi Peltovi. Podle pozorovatelů pozvolna předčil populárního politika Pitomia, populistu posraného!

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Markus     před 11 lety 19.05.2014 15:35 |  
      0 0

      Poctivá práce, pěkné počteníčko, povedené! :P

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        honza_sl     před 11 lety 19.05.2014 16:10 |  
        0 0

        Prostě paráda :-)

  21. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    honza_sl     před 11 lety 19.05.2014 16:26 |  
    0 0

    Dobrý den všem,

    jsem tu jako registrovaný nově, ale čtu to tu i na oficiálkách roky. Nejsem příznivce střídání trenérů, Pastoor se mi docela líbil, dobře to psal výše Markus. Osobně doufám, že důvod přítomnosti AP byla rekognoskace terénu pro jiného zahraničního trenéra, protože někoho ze Západu s vizí a návyky by to sem opravdu chtělo (nejen do Slavie, ale i do celé ligy).
    Na druhé straně si ale myslím, že samotný trenér nic nezmění, problém je podle mého názoru v hráčích, kteří mnozí nejsou schopni trvale předvádět profesionální výkony, a to z nejrůznějších důvodů. Docela bych se o tom rozepsal, ale nechci tu hned na poprvé dát příspěvek na stránku, tak později.
    Mimochodem dotaz na redakci: Byla by velká drzost od nováčka Vám poslat větší text, zda byste ho otiskli jako názor?
    S přáním hezkého dne
    H.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      tolsimir     před 11 lety 19.05.2014 17:28 |  
      0 0

      Drzost by to urcite nebyla, naopak ted neni moc o cem psat, tak to jedine privitame :)

  22. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    TomsS     před 11 lety 19.05.2014 16:38 |  
    0 0

    Regulérní opičárna. Řebíčkův příchod pád nedvrátil, jen zpomalil. Ukažte mi trenéra, který by nyní do Slavie šel? Jedinou jistotou je nejistota. Přijde nanejvýš někdo jako Straka, aby si užil svých pět minut.

  23. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    podol (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 19:03 |  
    0 0

    Na Aktualne.cz:Šmicer už nechce do europarlamentu. Dal přednost Slavii

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      spino     před 11 lety 19.05.2014 23:09 |  
      0 0

      Stejně neměl šanci.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      kobo (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 20:32 |  
      0 0

      Pastoor i Slavie celou dobu tvrdili, že o dalším působení se rozhodne až po skončení sezóny. Po odhalení holanskými novináři zveřejnil, že odchazí. Je smutné, že to je za dlouhou dobu jediný oficialní výstup ze Slavie...
      To je ta proklamovaná otevřenost...

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 19.05.2014 21:13 |  
        0 0

        já sem hodně zvědavej, co bude doma povídat o tý český špíně, snad najdeme nějaký články nebo rozhovor

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      alois_veliky (admin)     před 11 lety 20.05.2014 09:42 |  
      0 0

      Nicméně na kandidátce stále je (včera přišly lístky). Nevím, co by dělal, kdyby ho náhodou skutečně zvolili. Ale vzhledem k tomu, že hlavním lákadlem pro voliče má být v tuhle chvíli Martin Zounar("který se má – díky zkušenostem z pořadů o vaření – věnovat kvalitě potravin"), předpokládám, že si tahle strana moc příznivců nenajde :D

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        slaviator     před 11 lety 20.05.2014 10:53 |  
        0 0

        Na lístkách samozřejmě je, protože lístky se tisknou ještě cca dva týdny dopředu aby se stihly distribuovat.. A samozřejmě když se vzdá kandidatury, tak zvolen být nemůže ani kdyby 1.000.000 voličů ho zakroužkovalo....

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          alois_veliky (admin)     před 11 lety 20.05.2014 11:27 |  
          0 0

          Tak z toho článku jsem žádné oficiální stanovisko, ve kterém by se vzdával kandidatury, nevyčetl. Spíš to vypadá, že si časem uvědomil, že ho tahle pozice neláká, a nechává to tak nějak vyšumět do ztracena. Kdyby se kandidatury skutečně vzdal kvůli Slavii, bylo by dost času ho z kandidátky vyškrtnout, vzhledem k tomu, že je u nás tuším od března...

          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

            AlesJa     před 11 lety 20.05.2014 11:35 |  
            0 0

            poslední dobou typický Vláďa, hlavně si neudělal zle

  24. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Petr9608     před 11 lety 20.05.2014 07:07 |  
    0 0

    To je výběr jak v normalizační Mototechně....

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/204400/slavia-hleda-noveho-trenera-cipro-beranek-nebo-habanec.html

    Cipro - Sorry, ale to už je trenérský důchodce. Snad do nějaké funkce, jakou má u NT Brückner, ale na hlavního kouče už bych to nějak neviděl....

    Beránek - Má to vůbec cenu řešit, když sem nechce....

    Habanec - No, z něj by jsme tu padli na hubu. Výhoda, že by se asi spokojil tak s 10%-20% platu Saši Pastýře....

    Ale já jako nenapravitelný optimista pořád věřím v příchod kouče, jemuž nemůže být Slavia nesouzena...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      janko (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 07:51 |  
      0 0

      Ten plátek musel s něčím přijít. Tímhle nemá cenu se vůbec zabývat.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      no-nick     před 11 lety 20.05.2014 08:51 |  
      0 0

      Tyhle odsoudis a Bolka bys bral? Zajímavé:)

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        no-nick     před 11 lety 20.05.2014 08:51 |  
        0 0

        Bílka, ne Bolka, pardon:)

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          naplavnik     před 11 lety 20.05.2014 09:28 |  
          0 0

          Abychom posunuli tu naší komédii na vyšší úroveň, tak bychom skutečně mohli nakonec stát před volbou Bolka či Lolka. Pat i Mat už se tu koneckonců taky prostřídali, tak co...

          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

            Kactus     před 11 lety 20.05.2014 10:03 |  
            0 0

            nesouhlasim
            bob a bobek jsou lepsi :)

          • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

            smely (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 15:31 |  
            0 0

            Kolik mel Bolek holek a kolik mel Lolek Polek ?

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.05.2014 10:51 |  
      0 0

      Myslím, že zrovna Habanec prokazuje, že je kvalitní trenér. Dvakrát vyhrál druhou ligu v nelehkých podmínkách s Ústím, na Slovácku teď odvádí vynikající práci. Navíc vyznává útočnou filosofii. Jako trenér Slavie by mi vůbec nevadil, ale osobně očekávám převzetí klubu Rusy a dalšího cizince.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        Tomski     před 11 lety 20.05.2014 11:36 |  
        0 0

        Habanec je celkem zajímavé jméno...nevadil by mi ani Beránek a vlastně ani Cipro (věk je jen číslo...kolik bylo loni Juppu Heynckesovi ?)...co ten Kozel ? neřekl bych, že on posvětil vypouštění zápasů na Julisce...pro mě ideální Kozel nebo Beránek...

  25. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    Petr9608     před 11 lety 20.05.2014 07:10 |  
    0 0

    BTW: Kdyby jsme si odmysleli minulost, byl by skutečně Michal de B. tak zlou volbou? Žádná krása by nebyla, ale třeba bysme se pomocí výher 1:0 dostali vysoko. Výsledky by předčily hru...

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      kleofas     před 11 lety 20.05.2014 07:29 |  
      0 0

      Ano!!! Doufám, že to je jenom ironie

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      Edwardtheiron     před 11 lety 20.05.2014 07:37 |  
      0 0

      M de B je trenérský bůh! Ten by byl schopen vyhrát ligu i se záporným skóre. :-)
      Ale doufám, že Franz Elster bude dostatečným mementem.

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        janko (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 07:50 |  
        0 0

        Ntw, jak tohle může někdo napsat. Představa Markýze deBílka ve Slavii to je jako těžce hororová představa. Pro mne osobně ještě větší zlo než ten kokainový pošuk.

        • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

          Edwardtheiron     před 11 lety 20.05.2014 20:01 |  
          0 0

          Pokud sis nevšiml, je u toho smajlík. Pokud nevíš, co znamená smajlík, pak věz, že to autor nemyslí vážně.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      naplavnik     před 11 lety 20.05.2014 09:25 |  
      0 0

      Jsem fanouškem nekonvenčního humoru, ale po ránu mi to přeci jen hůře zapaluje. Takže MdB s díky odmítnout.

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 10:33 |  
      0 0

      Proboha, radej to ani nezminuj..

    • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

      slaviator     před 11 lety 20.05.2014 10:57 |  
      0 0

      Podle toho co by bylo cílem. Pokud by bylo cílem zachránit se, tak ano, Michal Bílek by nebyl špatnou volbou. Těch třicet bodů bychom výsledkama 1:0 a 0:0 vybojovali.

      Já ovšem doufám v to, že cílem je hrát technický fotbal po zemi, bojovat a hrát příští sezonu v lepší polovině tabulky. To je myslím velmi realistický cíl. A o zimní pauzu si pak sednout a v případě, že bude reálná šance, tak vyhlásit boj o pohárové umístění (příští sezonu půjdou první dva do předkola LM a třetí a čtvrtý tým ligové tabulky plus vítěz domácího poháru, případně pátý tým z ligy do EL). Takže v tom případě díky, ale Bílka ne...

      • Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 20.05.2014 11:29 |  
        0 0

        v zadnem pripade DeBilka na nasi lavicku nebrat. to radeji znovu petrouse, poustku. jen ne tohoto mistra. Ani habanec nema moji dovure, stejne tak Cipro.
        Beranek je pro mne kandidat c.2. hned po zahranicnim kouci, ktery by splnil podminku alespon nejakeho uspesneho angazma, hlavne ttrener s modernim trendem mysleni.
        jenze vse toto stejne stoji a pada na vyjasneni vlastnicke struktury. to je boj c. 1

  26. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    zeleznik2     před 11 lety 20.05.2014 17:47 |  
    0 0

    Pro mne jasná volba: 1/Míra Beránek - velký slávista. Pokud by nevyšel, pak Luboš Kozel. Franta Cipro je pro mne ikona, pro klub udělal hodně, ale dnes je fotbal už někde jinde, nechtěl bych, aby skončil po 10-ti kolech s ostudou. Pozice č.3 Stanislav Levý. Hlavně proboha ne vetřelce typu Bílek...

  27. Re: Alex Pastoor po sezóně skončí

    skors     před 11 lety 21.05.2014 11:09 |  
    0 0

    S trenérem by měl jít pryč eště Kisel.Nezlobte se,ale já mu už nemohu věřit ani slovo.Věřím tomu,že ten tlak tam byl s té ruské strany,ale mohl se zachovat klidně jako Šeterle.Tu levárnu co udělal na Koubka s odůvodněním toho,že to děláme proto abychom hráli už konečně ten lepší a útočný fotbal a další hromady bla,bla řečí k tomu.No a když se podíváme co z toho tedy vlastně máme?Do nové sezony snad tedy eště prvoligové a nechci být zlá sudička,ale jdeme asi znovu akorát tak nějak ubojovat tu záchranu v lize.Jiné drama z naší strany zkrátka neočekávam.To samé očekávam,že totiž řekne pokorně pravdu i další z řady trenérů,který u nás za krátko usedne.Snad nemůže nikdo očekávat,že nám tu ted bude někdo mazat med kolem pusy a tvrdit jak budeme příští sezonu do pátého místa a budem bojovat o postup do pohárů.Tomu by už opravdu totiž věřil snad jen málo který Slávista.Tyhle řeči ty at si už nechají.Já jsem od samého začátku tvrdil že tak 10 let to trvat bude než se potom kolapsu Slávia probere.Jenže to jsem počítal za předpokladu velkého štěstí v podobě slušného majitele a dobrého managmentu.Zatím neni náznak ničeho v tomto ohledu.Snad akorát příchod Šmíci.Pastor ten když to všechno zjistil kde se octnul a s jakým kádrem tak okamžitě raději mizí pryč.Všechny řeči o konceptech našeho návratu na příčky kde máme být jsou tedy zase rozmetány a já už dopředu počítam,že ta příští sezona nebude o moc lepší než byla tato.Strašně rád se budu mílit tomu věřte.