Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 28. kolo

Jak je už u Slavie zvykem, tak po nadějném vystoupení s Příbramí následoval opět pád na samotné dno, jelikož výkon v Brně patřil k těm vůbec nejhorším ve zpackané sezóně.

Těžko hledat slova, kterými výkon sešívaných v moravské metropoli popsat. Nabízí se ostuda, děs, hrůza, katastrofa či potupa, ale asi žádné z nich naplno nevystihuje zmar, který musel slávistický fanoušek opět (pokolikáté už?) prožít. Situaci nechápal ani trenér Pastoor, který prohlásil, že se ze strany nejstaršího českého klubu jen sotva dalo mluvit o fotbale. Jak by taky dalo, když červenobílí ani jednou nevystřelili mezi tři tyče... Další hodnocení průběhu zápasu je zbytečné, spokojme se jen s konstatováním, že Brno mohlo vyhrát i výraznějším rozdílem a že náš výkon jen ilustroval rozklad kdysi dlouhodobě špičkového celku.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 3 - Pokud nás Černý v posledních dvou kolech podržel, tak včera opět chyboval. Právě on je podepsaný pod začátkem konce, když neudržel středně prudkou střelu a nešikovně ji vyrazil přímo před sebe. Slavia tak od začátku musela dotahovat a do hry se už pořádně nedostala. V průběhu zápasu si Černý připsal i nějaké zákroky, když ale vezmu v potaz tragické výkopy, tak nemohu hodnotit jinak než za 3.

Martin Dostál - 2 - Když bych měl ukázat na nejhoršího slávistu při příšerném vystoupení v Brně, tak bych ukázal právě na Dostála. Dozadu mizerný, zvláště nepochopitelný byl zkrat u druhé inkasované branky, kdy vyklusával pozadu, místo aby zachytil náběh svého hráče. Pozornost si zaslouží i jeho centry. Lepší variantou bylo, když centroval do autu, tou horší naservíroval míč domácím třeba i do brejku.

Milan Škoda - 4 - Jediný hráč obrany, který nepropadl. Vzadu podal průměrný výkon a výrazněji nechyboval. Známku má sníženou za spálení největší slávistické šance v zápase, když už byl v závěru vytažený na hrotu útoku. Poloprázdnou branku prostě musí ligový hráč trefit. Ten okamžik byl upomínkou pro ty, kteří náhodou pozapomněli, jak si Škoda vedl v útoku.

Michal Smejkal - 3 - Nejhorší Smejkalův výkon v sešívaném dresu. Hrubě chyboval při odkopu a Hyčka mohl jít sám na bránu. Několikrát si nevěděl rady s pohyblivým Skalákem. Smolný večer z jeho strany byl završen otřesem mozku a tržným zraněním na obočí v hlavičkovém souboji.

Fernando Neves - 3 - Jak jsem minule Nevese chválil, tak včera byl od začátku špatný. Nestíhal, ve skluzech byl pozdě a nakonec mohl být rád, že večer přečkal bez červené karty (i proto že ho Pastoor včas stáhl). Při bránění slabý, centry nepřesné. Bída.

Milan Nitrianský - 4 - Dopředu jeden z našich nejnebezpečnějších hráčů. Zaujal častými průniky i aktivní hrou. To vše ale kazí jeho absolutní nekoncentrovanost při bránění. Často se nacházel ve špatném pozičním postavení a pak dva hráči Zbrojovky neměli problém přejít přes zoufalého Dostála. Dohromady horší čtyřka.

Marcel Gecov - 4 - Odehrál určitě slabší zápas než v předchozích dvou kolech, kdy byl chválen. Nedá se ale říci, na rozdíl od většiny týmu, že by úplně propadl. Nějakou práci odvedl, udělal i zbytečné fauly, ale celkově to měl těžké - sice se snažil, ale sám se svými schopnostmi nestačí na to, aby Slavii zvedl.

Robert Hrubý - 5 - Jediný alespoň průměrný výkon od slávisty v nedělním zápase. Hrubý byl vidět, byl schopný podržet míč i něco vymyslet. Nezklamal a v posledních zápasech patří jednoznačně k nejlepším. Proto nechápu jeho poměrně brzké střídání (dodatek: Hrubý má 3 žluté, tak byl možná stažen proto, aby se nevykartoval na Slovácko).

Karel Piták - 3 - Minule zářil, s Brnem neviditelný. Mám dojem, že Piták dovede zaujmout a rozdat dobré přihrávky, když mu ostatní hráči hrají a nabíhají si. Když ale výkon ostatních nestojí za nic, tak on sám to nevytrhne ani neusměrní.

Martin Juhar - 3 - Mizerný výkon. Téměř se nepotkal s míčem, prohrával jeden hlavičkový souboj za druhým. Když už měl šanci zaujmout rychlým náběhem, tak se již tradičně vystavil do ofsajdu.

Jan Vošahlík - 3 - Byl vidět o něco více než Juhar, na lepší známku to ale nestačilo. Taktéž velice slabý výkon a ukázalo se, jak nám chybí Necid, který je na rozdíl od Juhara s Vošahlíkem alespoň schopen občas míč podržet a zakončit.

Damien Boudjemaa - 4 - Za posledních 30 minut výrazněji nezaujal. Je vidět, že po několika zraněních je jeho velkolepá forma pryč. Prezentoval se několika obstojnými nahrávkami a jedním nepřesným střeleckým pokusem. I vzhledem k tomu, že kvůli střídání neměl tolik času k tomu, aby více zaujal, se přikláním ke čtyřce.

Martin Dobrotka a Jaromír Zmrhal nejsou hodnoceni. Odehráli hraniční počet minut a do dějin zápasu výraznou měrou nevstoupili.

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    RaDDa521     před 11 lety 12.05.2014 18:48 |  
    0 0

    Jak se tady před pár dny řešil Latka, tak se po zápase a dnes na facebooku loučil a děkoval fanouškům Fortuny. Takže v létě změní dres, ale o návratu do Slavie velmi pochybuju..

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 18:50 |  
      0 0

      To já taky. To by musel být blázen, protože mu po předchozím angažmá musí být jasné, že by za současných okolností mohl přispět tak maximálně ke klidnější záchraně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        spino     před 11 lety 12.05.2014 19:29 |  
        0 0

        Nebo ho zlanařil nový neruský majitel, o kterém nikdo z nás neví. :DDD

  2. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Travinho     před 11 lety 12.05.2014 19:00 |  
    0 0

    Nechci se nijak zastávat Nitrianského, ale špatné poziční postavení měla po většinu zápasu velká část našeho týmu. Hrajeme s Brnem už potřetí a zatím jsme absolutně nebyli schopni se vypořádat s jejich 3-5-2. Pokud chceme hrát na 2 útočníky, tak musíme být aktivnější, takhle si nás soupeř podá jako malinu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:03 |  
      0 0

      Neříkám, že ostatní měli vždy správné postavení, ale u Nitrianského to je markantní a dlouhodobě si není schopen pohlídat hráče i v triviálních situacích.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Travinho     před 11 lety 12.05.2014 19:06 |  
        0 0

        Mně to přišlo zcela markantní u dobrých 8 z 10 našich hráčů, u zálohy komplet a to je jde podle mě na vrub trenéra. U Nitrianského mi vadilo, že hrál o dobrých 20 metrů hlouběji než proti Příbrami, vůbec nevím čeho se bál. Nicméně pokud bych měl hodnotit pohyb bez míče u celého našeho mančaftu, tak by i známka 1 byla lichotivá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:11 |  
          0 0

          Ano, s pohybem bez míče jsem také jednoznačně nespokojený. Tým by měl napadat, což se u nás vůbec neděje. To jde jednoznačně za trenérem.

          Ještě se to dalo chápat u Koubka, který měl představu rychlého přechodu a hry na brejky, ale když chce Pastoor kontrolovat hru, tak přeci nemůže zalézt a dávat soupeři prostor!

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 19:26 |  
            0 0

            já bych doporučoval si poslechnout rozhovor po utkání s Radkem Černým a Karlem Pitákem.

            Z něj dost zřejmě vyplývá, že presovat a napadat hráči měli, ale neplnili instrukce. Zkuste tehle argument připustit...

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:33 |  
              0 0

              Co je ale na tom těžkého? To není jako umět udělat kličku nebo si zpracovat balón, to je jen o dodržování pokynů. A tím bych se vrátil ke svému včerejšímu tvrzení, že Pastoor nemá (a ani mít nemůže) respekt a hráči si v nadsázce dělají, co se jim zachce.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 19:42 |  
                0 0

                nedodržíš pokyny - pokuta. A bylo by to vyřešené.

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:43 |  
                  0 0

                  To by se tým úplně rozložil a radši by vypouštěl zápasy ještě častěji než teď, si myslím. :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 20:08 |  
                    0 0

                    to já si nemyslím. Bohužel je stará pravda, že např. přidání motivuje relativně krátký čas. Kdežto pokuta, popř. stržení prémií je daleko účinější, dost to zamezuje opakování prohřešků. Je to nepříjemné, ale tento princip bohužel funguje.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Travinho     před 11 lety 12.05.2014 21:05 |  
              0 0

              Tohle přece neexistuje, i ve třetí třídě pokud bych dostal pokyn presovat a opakovaně ho neplnil, tak mě trenér třeba ve 20. minutě sundá a do té doby mě třikrát seřve jak psa, tady? Pohodička, klídeček...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 19:11 |  
    0 0

    Jo, s tím souhlasím. Dostál byl fakt úplně mimo, horší pravý bek asi pravidelně ligu nehraje. Měřítka snesli asi jen Hrubý, Gecov a záblesky měl Damien.

    Musím říct, že jsme pořád dost naštvaný a tohle jsou přesně ty výkony, které sráží můj zájem o SKS na absolutní nulu. Prostě když profesionál není schopný/ochotný odmakat zápas, tak kde to jsme? Jak s tímhle přístupem chtějí hrát o něco jiného než o udržení?

    V létě zase nový trenér a kolotoč se opakuje. Fakt dokud nebude nový majitel, management a přísnost, tak asi nemá cenu "vzrušovat".

    Nerad to říkám, docela to bolí, ale tahle Slavia je ztráta času.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:21 |  
      0 0

      S tou ztrátou času to cítím podobně. Navíc nejde jen o čas ale i o zhoršenou náladu, kterou bych nepociťoval, kdybych o nějaké Slavii nevěděl.

      Slavia musí mít jasnou koncepci, kterou budou realizovat odborníci s pevnou pozicí. Pokud se tu stále budou točit ředitelé (v současnosti ani žádný generální není!) a trenéři jak na běžícím pásu, tak se nemůže nic zlepšit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 19:28 |  
        0 0

        ano, tohle můžu podepsat.

        Jen si trošku říkám, co já jako fanoušek můžu ještě udělat. Nechce se mi jen chodit na stadion podporovat tuhle bídu a doufat, že se hráči dobře vyspí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 19:32 |  
          0 0

          No a to jsme se ještě vůbec nezmínili o rozhodčích a tom dementním nařízení FAČRu. V souvislosti s totální bídou a nekoncepčností Slavie se vážně zamýšlím, jestli má cenu tu šarádu vůbec sledovat... No už aby byla letní pauza, já doplnil síly a do nového ročníku se vydal pln optimismu! :))

          Můj názor je, že se s tím z pozice jednotlivého fanouška v podstatě nic dělat nedá. Jedinou šanci bych viděl v tom, kdyby sponzoři začali tlačit na FAČR. Tak leda začít tlačit na ty sponzory... Kdyby se rozjela negativní mediální kampaň, že T-Mobile, Gambrinus, Chance a spol. podporují kupu zkorumpovanejch idiotů na FAČRu a že tak škodí fotbalu, tak věřím, že by od toho mohli dát ruce pryč a bez peněz by se v asociaci ledy rozhýbaly. Ale to je utopie a ani nevím, jestli by to bylo právně ok. A jako jednotlivý fanoušek s tím mnoho nesvedeš.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 19:41 |  
            0 0

            jj, to je další dimenze toho problému. Po pravdě poslední cca měsíc mi demence FAČR zcela vyrazila dech.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Pepino44     před 11 lety 12.05.2014 20:23 |  
              0 0

              A co s Tebou udělalo rozhodnutí Peltyvena,ukončit prodej lístků na pohár. Dle informace ze zpráv na Nově,se lístky budou prodávat pouze na spartě a v Plzni a to jenom na severní a jižní tribunu. Takže vše pro fanoušky. Ten Pelta snad už není ani ten č..ák.

              • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                bongor     před 11 lety 12.05.2014 21:10 |  
                0 0

                Na to už jsem několikrát upozorňoval,že přirovnávat toho soudruha k tak potřebnému a radost přinášejícímu ústrojí mužského těla je úplně mimo.Já bych to změnil na Pelta je klíště.Klíšťat jsou letos plné zahrady,do lesa radši ani nejdu,roznášejí nebezpečná onemocnění
                a je těžké se jich zbavit.To by mohlo sedět ne?

                • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                  Travinho     před 11 lety 12.05.2014 22:17 |  
                  0 0

                  A co prase? Od pohledu by si je člověk takřka spletl.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                    tolsimir     před 11 lety 12.05.2014 23:21 |  
                    0 0

                    prase je na nej az moc inteligentni tvor

                    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

                      Nosorozec     před 11 lety 13.05.2014 01:53 |  
                      0 0

                      Prase chovám doma a je inteligentnější a štíhlejší než Pelta!

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Kactus     před 11 lety 12.05.2014 19:36 |  
          0 0

          spravne kluci, ja uz psal pred 2 (?) asi lety zde clanek ze pokud se nezmeni majitel, pujdeme od 10 k 5. a hle, jake prekvapeni, my jdem tak na 3. zatim. tuto sezonu jeste ukopem, pristi uz spadnem.
          to nezmeni zadni hraci, treneri, reditele a uz vubec ne fanousci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          judy     před 11 lety 12.05.2014 20:08 |  
          0 0

          Já si opřád říkám že chodit na stadion ano a podporovat tým i když se nedaří ano ale za tohle opravdu ne !!! na tohle se jim mohu z vysoka...( víte co ) Už jsem vážně nasrán, já jim dám slavisté drží spolu a pak člověk jen tuhne a čumí co to má sakra na tom hřišti znamenat a říká si že to snad není možné že kluci jsou profesionální a že předsi musejí makat že hrají za Slavii !! Alo co je jim to všem uplně jedno je to banda lenochů a opravdu mě všichni štvou, štve mě neustálé vyjadřování o tom jak je to štve a že se musí to a ono, ať radší dřží "pusu" a začnou makat ! Kecama to ještě nikdy nikdo nikam nedotáhnul.

          PS: omlouvám se ale mam toho již vážně dost..

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Falk     před 11 lety 12.05.2014 21:03 |  
            0 0

            Plně souhlasím s hodnocením ,znovu opakuji,byla to hrozná holomajzna

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              bongor     před 11 lety 13.05.2014 07:23 |  
              0 0

              Já to něviděl,nejsem masochista a navíc mi pes sežral ovladač.
              Ale podle referencí to nebyla holomajzna,nýbrž hovnomajzna.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2014 21:14 |  
            0 0

            Já to mám postavený tak,že půjdu na poslední zápas je podpořit,pokud se v létě nestane nic zásadního,tak nekupuju permici kterou mám od doby nového stadionu a stává se ze mě gaučák.Občas tam zajedu na zápas,jenom když se mě bude chtít.Zrovna tak učiní dva kolegové se kterými jezdíme pravidelně.Ostatně tak to dělá většina slávistů kteří chodí akorát když se daří.Hlavně ušetřím spoustu nervů a peněz.

          • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

            Borris     před 11 lety 13.05.2014 02:23 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím s celým příspěvkem! Souhlasím že chodit se má i když se nedaří a nikdy mi to nedělalo za tyhle poslední roky problém, i když mě celou dobu štvalo kde se plácáme. Ale tohle už teda ne! Po hřišti se plouží banda neschopných lemplů, kterým je Slavia u zadele a který na place za Slavii nemáknou, ve vedení sedí banda diletantů kterým je Slavia rovněž u zadele a vlastník? Bůh suď kdo to je, jediné co vím je, že i jemu je Slavia u zadele. Ale hlavně že budou pořád mlet Takže konec, já mám jenom jedny nervy a už je nehodlám plýtvat. Trpělivost už mi bohužel po té řadě útrpných let došla. Dokud neuvidím zlepšení, že Slavia po sportovní stránce začne konečně směřovat správným směrem, že se nastaví jasná koncepce a že ve Slavii budou lidé, kterým skutečně jde o SLavii a o to aby hrála zase na špici a poháry, tak do Edenu páchnu jen občas na zápasy kdy se mi bude chtít. Jinak na to dlabu. Až do téhle sezony jsem to trpěl a pokaždé když jsem mohl, tak jsem vyrazil. Ale teď už si dál nervy huntovat nebudu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              Ferguss     před 11 lety 13.05.2014 09:27 |  
              0 0

              Já tohle rozhodnutí udělal už před touhle sezónou, když byl angažován Šetrle a zdražili mi permici. Teď si kupuju nejlevnější lístek a chodím kam se mi chce. Normálně tyhle věci nedělám, ale jak oni ke mně, tak já k nim. Takže Vám přátelé zcela rozumím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              podol (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 11:30 |  
              0 0

              Musím se připojit. Se svým konečným rozhodnutím vyčkám ještě na
              konec GL a následné letní období. Když se nic nezmění, odejdu od Slavie. Vše má své meze, nehodlám být dále vedení t. zv. Slavie za
              idiota. Chodil jsem na Slavii za totality, na 2.ligu, do starého Edenu, na Strahov i na nový Eden. Slávisté byli a jsou můj pradědeček, dědeček, otec, já, moje děti i vnuci. Člověk ztráci své blízké během života. Ale že se dožiji konce Slavie, to jsem si nemyslel ani za totality. Prostě něco je velmi špatně - nejen ve sportu a fotbale. Ale
              v celé společnosti. Prostě zůstanou jen krásné vzpomínky. A bylo jich hodně.
              Podol

            • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

              eomer (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 14:33 |  
              0 0

              Mám to také tak postavené. Letos už jednu ze svých permic neobnovím. Další pětiletou nechám doběhnout a pápá. Pokud je nadevšechno jasné, že klub je prohnilý, svaz je prohnilý a navíc už ani o ty naivní fandy nestojí, pak nemá cenu vyhazovat těžce vydělané peníze za tento "produkt". Jen s jednou věcí moc nesouhlasím- nervy neubudou, prože Slavia je srdeční záležitost a ten strach a zármutek tu bude pořád, jen za míň peněz.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2014 22:21 |  
    0 0

    Na Twitteru se objevilo, že se s Beránkem skutečně jednalo, jak jsem včera spekuloval, a že nás odmítl s tím, že se současným vedením nechce spolupracovat. Má o tom někdo potvrzující info, nebo je to výmysl?

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Markus     před 11 lety 13.05.2014 14:20 |  
      0 0

      Beránek je přesný opak svého jména, ve skutečnosti je to spíše vlk v rouše beránčím. Hodně by mě překvapilo, kdyby to dopadlo jinak. Nedávno jsem tu vzpomínal, jak se kdysi vydal za ENICem, nedokázal už vydržet tu věčnou nečinnost a chtěl vědět, jak na tom vlastně věci jsou. Beru to u něj jako něco navíc, jsou lidé, kteří se neptají a soustředí se jen na to co se po nich chce. Beránek mi ale přišel z jiného těsta, uvažoval více dlouhodobě, spoléhal více na mladé hráče, kteří se rychleji přizpůsobili změnám a delší čas pak pomáhali týmu nahoru. Ono tohle je vůbec velice důležité, progres, jestliže se daří každý den něco někde zlepšovat, i po malých souskách, má to nejen pozitivní efekt na výsledky, ale takové prostředí je motivující a spousta lidí se v takovím prostředí dokonce dokáže motivovat sama, nepotřebují k tomu nějaké řízení/vedení. Pořád si myslím, že z tohodle těsta je i Pastoor, ale soudit ještě nemohu, moc krátká doba a hlavně problémy klubu, které mají na tým destruktivní vliv. Proto mi přijde plně logické a očekávané, že si Beránek nabídku vyslechl a odmítl. Beru to jako špatný signál ohledně změn, nejspíše zatím je a ještě dlouho bude vše při starém, toho nekoncepčního utrpení se jen tak nezbavíme. Kdyby tam byl silný investor, co by poskytl Beránkovi prostor (a rozpočet) pro realizaci změn, těžko by takovou výzvu odmítl.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    vyseptala_analni_sbijecka     před 11 lety 13.05.2014 10:30 |  
    0 0

    jednoduchý dotaz - chytal si někdy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2014 10:35 |  
      0 0

      Chytal, a to nejen fotbal ale i házenou. Ale myslím, že to nemá s hodnocením co dělat. Ta střela nebyla pro brankáře jednoduchá, ale Radek si s ní poradil špatně. Podle mě to byla chyba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 11:35 |  
      0 0

      tehle argument mě musím říct dycky rozbije.

      Takže každý, kdo není politik nesmí hodnotit politiku, každý kdo nehrál nějaký sport ho nesmí hodnotit, každý kdo nebyl trenér nesmí hodnotit taktiku? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 12:06 |  
      0 0

      Nechytal jsem..:). Ale neprijde mi to jako jasna chyba golmana. Myslim, ze strela byla prudka dost na to, aby ji Radek zkousel chytit. A zas tak moc lepsich mist na vyrazeni nebylo. Minimalne stejna chyba obrance, ktery se vykaslal na sveho hrace pred brankou. A taky si nemyslim, ze jeden gol by mel rozhodnout zapas.

      Podle me je chyba hrat system 4 - 4 - 2. Gecov s Hrubym hrajou ve stredu hriste proti presile, zvlast kdyz nasi krajni obranci hraji v defenzivnim postaveni a krajni zaloznici se drzi u lajny. Prislo mi i v predchozich zapasech, ze mame problemy ve stredu, i kdyz Gecov a Hruby hrajou dobre, ale maj toho moc. Navic tady se to znasobilo slabym vykonem krajnich obrancu a utocniku. Doufam ze se slovackem budem hrat na podhrota s Damienem a zesilime stred hriste.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        naplavnik     před 11 lety 13.05.2014 12:41 |  
        0 0

        K tomu systému, on to je docela u nás problém, namixovat to. Dnes populární 4-2-3-1 hrát neumíme, protože na to nemáme kvalitní beky, kteří by vlastně hráli křídla. 4-4-2 se tak pro nás nabízí jako alternativa, protože to Neckovi sedí asi fakt více, když tam není sám. Ale jedním z argumentů pro ten první systém je právě to zahušťování středu, kde může Hrubas a Geca lítat jak nudle v bandě a nic z toho. On ten náš systém není přesně rozklíčovatelný, ale třeba Piták se hodně cpal do středu, při bránění nevím, tam si to myslím drží 442.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        AlesJa     před 11 lety 13.05.2014 13:03 |  
        0 0

        a proč se musíme systému soupeře přizpůsobovat? Kdyby ty dva hroty doplnil ještě třeba z lajny Piták tam to bylo 3 na 3 v útočné fázi, což by byla výhoda pro nás. Problém je, že žádný hráč neumí dát dlouhý míč za obranu jako třeba v Brně ten Zavadil. Obránci nemají rozehru vůbec, Nitrianský to samé, Piták je pomalý. To není v systému

  6. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2014 12:01 |  
    0 0

    Nikoho z tech co byli na hřišti nemůžu hodnotit líp než za tři,od všech to byla fraška.Budu reagovat na Twitr a zprávu od Smejkala "Když se to sere,tak pořádně či jak to tam je.Já to upravím:Když na to serou,tak pořádně a všichni.Takhle se o záchranu nebojuje.Snad už v příštím kole si budeme moci oddechnout.Znojmo hraje v Olomouci-tam bych bral výhru Znojma a Bohemka na Jablonci,tam to Jablonec musí vyhrát a bude vystaráno.Beru to tak,že se můžestát,že nás Slovácko porazí.I když tajně doufám a věřím,že to nějak na ty tři body ukopeme.A jak to vidí ostatní?SKS Navždy!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2014 12:07 |  
      0 0

      Já to vidím tak, že Olomouc doma vyhraje. A u Jablonce taky člověk nikdy neví, takže bych porážku se Slováckem považoval za velice riskantní. Musíme něco uhrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      cechino94     před 11 lety 13.05.2014 12:42 |  
      0 0

      Mám kamaráda, co se zná s lidmi z Bohemky a prý už je dopředu jasné, že sestoupí Bohemians a Znojmo ... rozhodně jsem na to ještě zvědavý..

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      naplavnik     před 11 lety 13.05.2014 12:49 |  
      0 0

      Řekl bych, že si tu fotku jako profilovku Smejkal do svého účtu nedá... ;-) Ale na Slovácko by být měl, nic lepšího stejně nemáme.

      Nemyslím, že Olomouc vyhraje, to by musely zaúřadovat ty tzv. postranní taktiky, takže pro mne nevýhra Olomouce. V Jablonci je to ošidné, půlce kádru už o nic moc nejde, takže by mne výhra bojující Bohemky ani nepřekvapila.

      A my se Slováckem, to se nějak rozhodlo body nerozdávat, takže věren tradici předchozích tipů, naše neprohra.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        lassiter     před 11 lety 13.05.2014 12:58 |  
        0 0

        Máme Dobrotku, ten je lepší než Smejkal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          AlesJa     před 11 lety 13.05.2014 13:07 |  
          0 0

          souhlasím zkusil bych Dobrotku ke Škodovi a Nitrianského zpět na beka a Prošek doprava

  7. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    cechino94     před 11 lety 13.05.2014 12:45 |  
    0 0

    Dostál ukazuje v každém zápase, že na Gambrinus ligu rozhodně nemá. Nechápu, proč je vůbec nasazován. Stáhnul bych Nitrianského na jeho post (i když vím, že on taky není nic moc) a ve předu by se uvolnilo místo třeba na Juhara s tím, že by se do útoku mohl dostat Prošek.

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      naplavnik     před 11 lety 13.05.2014 12:55 |  
      0 0

      Souhlasím, Martin mě osobně je sympatický a jako jeden z mála se asi skutečně narodil už sešívaný, ale ve druhé lize by se uplatnil lépe, dopředu toho moc nevymyslí a dozadu je stejně jako Nitr nedůsledný a chybující. Pro něj hovoří jen to, že se snaží nedostatek talentu nahradit vůlí a bojovností, takže přesný opak dle mého Nitra. I když není Mikula ani lehce nadprůměrný bek v rámci ligy, tak bych jej viděl od léta jako jedničku na tento post, pokud tedy nedojde k nějakému nákupu. A Prošek potřebuje dostávat zatím čichnout, na okamžité postavení do základu to asi nebude, ale třeba je to stejně jako s Hrubým... Ale do budoucna bych jej tam rád viděl, přesný prototyp křídla, malej, rychlej a pohyblivej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

        Markus     před 11 lety 13.05.2014 14:34 |  
        0 0

        Já bych Milana Nitrianského do obrany nedával, nechal bych ho na kraji zálohy. Pamatuji si dobře na doby, kdy Nitrianský dokázal pěkně podporovat útok a taky často úspěšně po odraženém míči zakončit. Mě se spíše nepozdává co chceme po obráncích, naše obrana funguje příliš nespolehlivě na to, abychom od ní čekali něco jiného než bránění. Prakticky tam chci spíše 4 stopery, tohle neumí Nitrianský, ale bohužel to neumí ani Dostál a podle toho to pak vypadá, když na nás soupeř zatlačí. Tam musí být neprostupná zeď. Tedy závěr za mě, Nitrianského nechat na kraji zálohy a na kraj obrany sehnat někoho jiného.

        • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

          Pepino44     před 11 lety 14.05.2014 12:47 |  
          0 0

          Já bych taky Nitráka na beku nerad viděl. On se sice zapojuje do útoku,ale zapomíná se vracet. A když se přeci jenom vrátí,tak toho moc neubrání. Prošek na útočného halva je lepší varianta,ale potřebuje dostávat balony za obranu a kdo mu je tam v současnosti dá? Že z takových nahrávek dovede dát gol předvedl v pondělí na juniorce (i když bych GL s juniorskou ligou nerad srovnával).

    • Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

      AlesJa     před 11 lety 13.05.2014 13:08 |  
      0 0

      Prošek na hrot ? Ten má jezdit pravou lajnu

  8. Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 14.05.2014 08:18 |  
    0 0

    Ano trefné a správné hodnocení, nemám výhrad. Kolektivně katastrofa, ale jednotlivce je potřeba hodnotit každého zvlášť. Nízké známky rozhodně namístě.