Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia zajíždí do Brna

Slávisté již potřetí v této sezóně zajíždí do druhého největšího města u nás. Důvodem bude 28. kolo Gambrinus ligy, které se odehraje pod dohledem kamer Fandy.

Slavii se podařilo zastavit sérii nepříznivých výsledků a s lehčím losem přichází ruku v ruce také lepší bodový zisk. Nyní hraje Slavia znovu proti týmu z dolní poloviny tabulky, který ale může být nevyzpytatelný. Brněnská Zbrojovka totiž dokázala také zažehnat ty nejhorší chmury, které značily bezprostřední ohrožení v tabulce, její výsledky však nelze tolik přeceňovat. Brno totiž sice získalo 11 bodů za 5 zápasů, což je nejen na tým bojující o udržení úctyhodné, ale při bližším pohledu a zjištění, že tři zápasy z toho byly doma, dva z toho proti nejslabším týmům jara (Sigma a Dukla) a venku proti Znojmu, které v tu dobu zažívalo výsledkou krizi, tak už se ta bilance tolik neblyští. Na druhou stranu stále zde máme výhru v Teplicích či sebrání bodů Boleslavi. A pokud dokáže Zbrojovka obírat o body takovéto týmy, určitě si troufne i na Slavii. Tým, v jehož středu jistě vyniká především technický Zavadil, však v posledním kole nezářil - podlehl Jihlavě na jejím hřišti v poměru 2:1.

To Slavii se, jak již bylo řečeno, a jak jistě víte, dařilo mnohem lépe. Zápasu proti Příbrami dle mého vydatně pomohly dvě věci - brzký vedoucí gól a odevzdaný výkon soupeře. Pak jsme mohli konečně vidět, že hráči v červenobílém si umí i 3x za sebou přihrát, umí občas udělat i kličku a obecně umí bavit obecenstvo hezkým fotbalem. Je však třeba se mít na pozoru, ne v každém utkání tam Slavii padne v páté minutě vedoucí branka, a není to tak dlouho, co jsme byli svědky tragických výkonů jako proti Jablonci, Jihlavě a právě Brnu. Zmínka o třech návštěvách Brna v perexu totiž není kvůli kráse tohoto města, ale kvůli tomu, že se právě zde labuť zazpívala píseň o tom, že domácí pohár letos určitě nevyhraje. Právě při této příležitosti zhruba před 5 týdny si však slávisté mohli ověřit, že Brno se na jeho hřišti porazit dá. A že třeba nemusí stačit až tak moc. Obecně se však zápasy poslední zápasy proti Zbrojovce vyznačují úporným fotbalem bez nějakého většího množství šancí a gólů. Ostatně, řečí čísel - z posledních 4 zápasů padly 3 góly.

Proti Brnu, které má mimochodem více, již bude moci zasáhnout Damien Boudjemaa, na marodce tak zůstávají stále Ritchie, Mičola a Vyhnal, jinak zeje prázdnotou, což je pro lodivoda Pastoora dozajista vítaná změna. Těžko však předvídat místo koho Damien vzhledem k podařenému poslednímu zápasu nastoupí.

Pro oba týmy by byl výhodný bod. Vůbec bych se nedivil, kdyby k němu po gentlementské a nepublikované dohodě došlo. Letošní ročník však všechny ligové axiomy až na podivuhodné sbírání příbramských bodů na jaře v domácím prostředí popírá, tudíž dá se doufat i v to, že zítra oba týmy budou chtít hrát na vítězství bez jakýchkoliv vnějších vlivů. V tom případě je pak třeba doufat, že slávisté nepodlehli uspokojení ze zdánlivé klidné pozice, jelikož Zbrojovka se určitě sama neporazí, stále ještě také jistotu záchrany nemá, navíc dostala výchovnou facku v minulém kole.


Tip na sestavu: Černý - Dostál, Smejkal, Škoda, Nevés - Boudjemaa, Gecov, Hrubý, Piták - Juhar, Necid

kurzy bet365 - 2.4 - 3.1 - 3.1

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Barra     před 11 lety 10.05.2014 17:26 |  
    0 0

    Dekuji za predzapasove postrehy, Tolsimire. Jedeme ale tuto sezonu potreti do Brna? Zpetny zapas poharu, ted v lize a ??? Na co zapominam?

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Khadgar     před 11 lety 10.05.2014 17:34 |  
      0 0

      Znojmo.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Ravik     před 11 lety 10.05.2014 17:49 |  
        0 0

        Damien zprava a stále na dva útočníky je dobrá volba. Ale v tomto systému to chce hodně aktivní krajní beky.

        Potřební vyhrávají, vypadá to, že se na Hané bude chodit na druhou ligu.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Barra     před 11 lety 10.05.2014 17:51 |  
        0 0

        Samozrejme, ja blbec jsem myslel, ze se jedna o treti utkani s Brnem, i kdyz Tolsimir jasne psal ze zamirime do Brna. Musim se naucit lepe cist :-(

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Petr9608     před 11 lety 10.05.2014 18:18 |  
      0 0

      Kvíz - je to poprvé, kdy během jedné sezóny jedem do jednoho města již potřetí?

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Dobi     před 11 lety 10.05.2014 19:40 |  
        0 0

        Musím se podívat do historie - v podobné situaci bylo před 3 roky Ústí, ale myslím, že ani s Ustím ani s Teplicemi jsme pohár nehráli.
        Určitě by se našlo něco za první republiky či za války, kdy některá města měla současně 2 ligové kluby - Brno (i Moravskou Slavii), Plzeň (i Sk) - tam asi pohár byl. Po válce to pask byly Košice, Bratislava a Ostrava (včetně Vítkovic). Ale tam se pohár hrál regionálně, jen snad v roce 1960 se Slovanem a 1973 opět se Slovanem. Ale určitě to bylo v 80. letech, kdy měla Bratislava 3 ligová mužstva - Slovan, Inter a Petržalku. Nemám k ruce archiv, ale je to pravděpodobnost hraničící s jistotou! Ale unikum je, že se jede potřetí NA STEJNÉ HŘIŠTĚ! Třeba v té Blavě bývalo kdysi slavné Tehelné pole, vedle byl Inter na Pasienkách (tam se dnes Slovan přestěhoval) a Petržalka hrála na pravém břehu Dunaje!

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          bongor     před 11 lety 10.05.2014 19:43 |  
          0 0

          co je vlastně s tou Moravskou Slavií?

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Dobi     před 11 lety 10.05.2014 22:40 |  
            0 0

            Moravská Slavia vlastně dvakrát klinicky zemřela! V roce 1965 se po obnově jména Slavia zmátožila, získala soutěž od nějakého béčka v Brně a dotáhla to až do divize. A po převratě zase šla nějak dolů, ale SLAVIA JE VĚČNÁ! I ta "Morenda", naše velká sestra! Po dnešku vede o 8 bodů I.A třídu Jihomoravského kraje!!! Bratři, do toho!!!

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 21:08 |  
        0 0

        Jedeme přímo ne. Ale nejvíce venkovních zápasů v sezóně v jednom městě = Praha :) Ale letos se jí Brno vyrovnalo.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          Petr9608     před 11 lety 10.05.2014 21:15 |  
          0 0

          Vedle jak ta jedle - v sezóny 2010/11 jsme 3x zajížděli do Teplic (TEP - liga, UST - liga, TEP - pohár)

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Dobi     před 11 lety 10.05.2014 22:30 |  
            0 0

            Tak ty Tepličky na pohár mi vypadly... Hold začínající cementóza.. Ale upozorňoval jsem na to, že si nepamatuji. Ta Bratislava je jasná a první republika (Plzeň, , Brno) asi taky..

  2. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 18:54 |  
    0 0

    Tak to po podle prozatímních výsledků z Příbram a Ostravy vypadá, že jsme opět namočení.:/

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.05.2014 19:25 |  
      0 0

      Ty výsledky se ale daly čekat. Doufám, že aspoň Znojmo dnes ztratí.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Mike     před 11 lety 10.05.2014 19:40 |  
        0 0

        Koukám na Slovácko, hraje opravdu dobře, vede 1-0 a mohlo dát tak 5 gólů. Příští kolo to nebude jednoduché. Ještě aby Olomouc ztratila na Spartě. Snad se rudý debilové moc v týdnu neožrali. A ještě je dobrý průběžný výsledek Liberec- Teplice 2-1, protože Liberec bude v posledním kole hájit 4.příčku doma proti Olomouci.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      edenian     před 11 lety 10.05.2014 20:59 |  
      0 0

      To jsme letos nikdy neprestali.

  3. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Barra     před 11 lety 10.05.2014 18:54 |  
    0 0

    Banik - Jihlava 4:0. Banik ma 31 bodu, je temer jiste zachraneny. A pak ze se vymena trenera nevyplati :-). Jak Jihlava, tak Banik a Bohemians jsou toho dukaz. Tedy, az na Viktorii Plzen, a snad i nadale Olomouc. Snad nebude mit Znojmo svuj vecer na Slovacku.

  4. Re: Slavia zajíždí do Brna

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 18:58 |  
    0 0

    Zvláštní, že fakt pokaždé, když hrajem s Brnem se v článku objeví zmíňka o mžném dohodnutém výsledku. Přijd emi to fakt ohraný to pokaždý psát.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.05.2014 19:14 |  
      0 0

      Tak dřív to bylo proto, že skrytým majitelem Brna byl údajně sám Řebíček. Teď je to proto, že bod výrazně pomůže oběma a o "tutových" výsledcích v závěru soutěže v boji o udržení se mluví vždy. Viz včera Bohemka, dnes Baník a Příbram.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Mike     před 11 lety 10.05.2014 19:30 |  
        0 0

        Já si myslím, že pokud Znojmo prohraje na Slovácku a Olomouc na Spartě, tak si to po bodu opravdu dají, i díky tomu, že příští kolo se oberou o body Olomouc a Znojmo. Sleduji Slovácko a Znojmo, a Slovácko za 25 minut mělo 5 čistých šancí., tak snad to dopadne.
        Trochu mě nahlodala Bohemka, uvidíme, jak se příští kolo zachová
        Jablonec. Teď akorát Slovácko skórovalo.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          bongor     před 11 lety 10.05.2014 19:39 |  
          0 0

          Zázračné zlepšení Příbrami,v článku už to bylo jemně naznačeno,že
          jsou to adepti na zlatého kapříka 2014.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 19:31 |  
        0 0

        To je jasný, ale zatim mi nepřijde že by se kdokoli s kymkoliv domlouval, co se tedy mužstev týče. Ohledně rozhodčích to už je jiný kafe samozřejmě.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          Mike     před 11 lety 10.05.2014 19:34 |  
          0 0

          No tak třeba Jablonec obere Plzeň o teoretickou možnost na titul, porazí Spartu v 1.semifinále Poháru, a pak si nechá dát do poločasu trojku od Příbrami. To mi přijde jako velmi podezřelé na domluvu.

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            bongor     před 11 lety 10.05.2014 19:41 |  
            0 0

            U mě se podezření rázem mění v jistotu.Že by jistota dvojnásobku?

  5. Re: Slavia zajíždí do Brna

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 20:31 |  
    0 0

    Zdravim, nemáte někdo info, jak se daří Dugovi na Slovensku?

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.05.2014 20:53 |  
      0 0

      Koukal jsem, že tam i docela hraje (jaký to rozdíl třeba proti Bazalovi a Hurkovi). Dnes třeba odehrál celý zápas, což mu dá podle mě určitě více než juniorka. Ale jaké výkony podává, to fakt nevím. Otázkou podle mě taky je, jestli se vůbec počítá s jeho návratem.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Nosorozec     před 11 lety 10.05.2014 23:32 |  
        0 0

        Na Dugu jsem si taky nedavno vzpomněl. Proč by se neměl vracet? Já mam pocit, že tam šel na hostování bez opce.

  6. Re: Slavia zajíždí do Brna

    PetCC     před 11 lety 10.05.2014 21:16 |  
    0 0

    Tak jsem se na to kouknul a i kdyby týmy pod náma všechno vyhráli, plus jakýkoliv výsledek Olomouc-Znojmo, tak nám budou na 100% stačit 3 body.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Emes     před 11 lety 10.05.2014 21:39 |  
      0 0

      Tak snad nám to zítra klapne a ty tři body uděláme, nechtěl bych se klepat strachy až do 30. kola.

  7. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Barra     před 11 lety 10.05.2014 22:22 |  
    0 0

    Tak Nueremberg Ondry Petraka sestupuje. Z poslednich 12 zapasu jen 3 body za jedinou vyhru, Ondra ktery tak dobre zacal v poslednich 6 zapasech 5 x chybel kvuli zraneni.

    Pred casem naznacil Sokrates ze bychom mohli ziskat nejakeho hrace z Bundesligy. Ondra se asi nevrati, predpokladam - nekdo nejake tuseni? Cech, Nemec nebo jina narodnost? Zdenek Pospech se chce vratit do Cech, ten to ale asi nebude, predpokladam...

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      mats     před 11 lety 10.05.2014 22:40 |  
      0 0

      Ani nevím proč, ale když jsem tu zprávu čet, vybavil se mi Adam Hloušek, který je taky na soupisce sestupujícího Norimberku. Není to ale podloženo žádnou inside informací ani spekulací. Jen takové... co mi blesklo hlavou... ;-)

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Dobi     před 11 lety 10.05.2014 22:53 |  
        0 0

        Hlousek dneska hrál (se Schalke 1:4) do 71. minuty... Na další Čecháčky jsem ve zprávě nenarazil...

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Dobi     před 11 lety 10.05.2014 22:46 |  
      0 0

      Škoda ho! Kde jsou chvíle, když ligu hrály Drážďany a Chotěbuz a po jednom podzimu byla v čele II. BL Aue, která je v Sasku asi 15 km od našich hranic! Hlavně, že asi nepostoupí Kaiserslautern. Když tam hrála Slavia a blbě ji vyřadil gól Lorenze, tak jsem byl na tiskovce. A oni netušili, že tam je někdo, kdo rozumí. Házeli v hovoru mezi sebou špínu na vše na východ, Čechy počínaje a Cottbusem konče... Dost nechutně, od té doby je nemám rád! Jen ať si tam v II.BL pobudou a snad jim Nürnberg / Norimberk / Nuerneberg v boji o postup ukáže!

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Barra     před 11 lety 10.05.2014 22:59 |  
        0 0

        Zdravim Dobi. Vzdy se snazim pouzivat mistni nazev, jen ted mi to ujelo do anglicke verze. Takze mas pravdu, Nuernberg!

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Nosorozec     před 11 lety 10.05.2014 23:35 |  
        0 0

        Lorenze - myslíš Lokvence?

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          PetCC     před 11 lety 11.05.2014 09:26 |  
          0 0

          No jo, jak přišel na hřiště, tak se mu začalo nadávat. A mě bylo jasný, že nám gól dá zrovna on :-)

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      travel (přítel SN)     před 11 lety 10.05.2014 23:02 |  
      0 0

      Pospěch tvrdil,že se chce vrátit do Opavy,kde s fotbalem začínal.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Dobi     před 11 lety 10.05.2014 23:31 |  
        0 0

        Odpověď všem:

        Pospěch - Opava - Ten, co za nás hrál, byl vyhnán a pak dával góly za Duklu, měl v Opavě tchýni a řešila se aférka, že ji i bejvalku zmlátil. Asi jim dal málo......
        Názvy měst - pokud jsou vžitá česká - Norimberk, Mnichov, Míšeň, Chotěbuz, Drážďany, Rujána, Mohuč, Budapešť, Bukurešť, Záhřeb, Bělěhrad -používám tyto nebo v kombinaci s Nürnberg (při absenci Umlautu/přehlásky pak Nuernberg), Meissen, München atd.... Budapest, Bucuresti, Zagreb, Beograd.
        Jako původem ze Sudet proto nesnáším anglická pojmenování německých nebo francouzských měst...

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          Barra     před 11 lety 11.05.2014 00:21 |  
          0 0

          Behem vojenske sluzby jsem byl vice krat na mistnim US Army Base - proto jsem ponekud zvykly na americkou verzi. Vzhledem k historickemu vyznamu mesta je samozrejme nesmysl pouzivat v Cesku anglicky vyraz Nueremberg (Umlaut na klavesnici nemam), kdyz uz ne original, tak tedy Norimberk. Jinak ani netusim ktere mesto Misen je :-) Na Mohuc, Chotebuz uz jsem si nejak z zdejsich diskuzi zvyknul, ale vyraz Cachy me stale prekvapuje, stejne jako Kodan, atd. U nas se nad rozdil od cestiny malokdy pre-holandstujou nazvy vizich mest. At premyslim jak premyslim, vzpominam si jen na Parijs, Berlijn, Aken, Praag, Wenen, Moskau, tedy spis kosmeticke upravy nazvu hlavnich mest. Jsou ale vyjimky jako Keulen (Koeln) a Rijsel (Lille) - kdysi to lezelo ve Vlaanderen, tedy Flanders.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 00:08 |  
      0 0

      Co takový Filip Trojan? Odchovanec Slavie, který ale za Slavii nikdy ligu nehrál (stejně jako D. Jarolím). V současné době hraje za Drážďany, které jsou 3. od konce ve 2. lize, smlouvu má do konce této sezóny. Je mu 31 let, záložník (levý, střed), levák. Takový zkušený hráč by nám, podle mě, hodil.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Dobi     před 11 lety 11.05.2014 07:52 |  
        0 0

        OMlouvám se za toho Lorenze, hold Na samotě u lesa se mi asi vrylo do paměti.Samozřejmě Lokvenc! Tátu mu zabil u Hradce Lubina, který se máobjevit jako trenér hokeje Slavie.
        Míšeň? Město na Labi 25 km severně od Drážďan, nejsevernější vinařské město a krásně zachované! Ono jde u těch jmen asi o 2 důvody - přece jen je čeština na rozdíl od angliny či nizozemštiny jazyk vzdálenější, neboli slovanský a také vzhledem ke kulturnost a kontakty si to naši předkové i zvukově přřizpůsobovali Aachen-Cáchy, ale také Reichenberg-Rychberek-Liberec. Naopak Němci z Jablonce si vytvořili Gablonz. Někde jsou dva názvy vedle sebe: Cheb (po staroslovanském kmeni Chbanů, naopak Eger je i (prý keltské) pojmenování řeky Ohře!
        Jiná situace je zde po vyhynulých Pobaltských a Polabských Slovanech: Drážďany (Dreźdjané byli lidé žijící při řece..) na Dresden, Kamenice na Chemnitz, Míšeň na Meissen, Žitava na Zittau, Chośebuz na Cottbus, ale třeba Roztoky na Rostock, Zelený na Sellin, Hlawa na Glowe apod. Ona hlavně vazba na němčinu byla asi silnější (oboustranně!) než si někdo dnes připustí!
        Snad tehdy malé odlehčení před Brnem a stejně důležitým zápasem sralty s Olomoucí!

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 08:55 |  
          0 0

          Původní keltské jméno Ohře je Agara (Lososová řeka), Eger je pogermánštěný tvar. ;-)

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Barra     před 11 lety 11.05.2014 10:36 |  
            0 0

            Zdravim Wulfe. Agara a Eger, smysl to dava. Jinak se mi Dobi zda, ze hlavne nemecke mesta dostavaji takovy cesky kabatek, ktery ma malo podobneho s originalem. Myslim ze nebude mesto v Beneluxu, ktere by znelo v cestine kompletne jinak, stejne tak co se tyka Spanelska, Francie, Anglie, Skandinavie (az na Kodan), Italska, jinych vychodo-evropskych a ruskych mest, atd. Nebude to mit neco spolecneho s tim, ze historicky se na ceskem uzemi pouzivala dosti nemcina, a ze obyvatele tedy vice byli ochotni si vytvorit vlastni nazvy pro nemecke mesta? Nejsem ale linguista, jen me to tak napada.

            • Re: Slavia zajíždí do Brna

              vojta     před 11 lety 11.05.2014 11:59 |  
              0 0

              italii bych z toho seznamu asi vyjmul, tam tech vlastnich jmen ma cestina taky dost (z hlavy me napada treba janov, benatky, rim, terst). ale jinak mas s tou nemcinou urcite pravdu

              • Re: Slavia zajíždí do Brna

                vojta     před 11 lety 11.05.2014 12:13 |  
                0 0

                ale takovyhle mesta se najdou skoro vsude po evrope - v belgii mame lutych a lovaň, ve francii mylhúzy, v recku soluň atd :)

              • Re: Slavia zajíždí do Brna

                Barra     před 11 lety 11.05.2014 12:15 |  
                0 0

                Mas pravdu, na Benatky a Janov jsem zapomnel. U nas je to normalne Venetie, genua a Rome, tedy velmi podobne. Je ale pravda ze Belgie ktera je tak velka jako Morava ma pro vsechny mesta minimalne dva (holandske a francouzske) a casto tri.vyrazy (viz Standard Luik - Liege - Luttich).

              • Re: Slavia zajíždí do Brna

                Barra     před 11 lety 11.05.2014 15:12 |  
                0 0

                Zdar Wulfe, dnes mame svatek! Uz si nepamatuji, kdy jsi rady naposledy 4 x byl. Ozvi se pravidelneji, budu rad!

                • Re: Slavia zajíždí do Brna

                  Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 15:18 |  
                  0 0

                  Dnes je svátek matek :-) Já to tu čtu skoro pravidelně, ale psát se mi moc nechce

                  • Re: Slavia zajíždí do Brna

                    Barra     před 11 lety 11.05.2014 16:37 |  
                    0 0

                    Za to o to vice se ozivas na oficialkach. Nebud linej, pis i tady. Jinak vim, ze SN verne sledujes. Spino se jak se zda mezitim k vam prestehoval. Mimochodem, relativne dlouho se tady neozval Jiri1. Snad je v poradku, k SN patri.

                    • Re: Slavia zajíždí do Brna

                      dArtagnan     před 11 lety 11.05.2014 17:25 |  
                      0 0

                      Tipuju, že našeho věrného oře potkal podobný osud jako Retose, tolsimir mu několikrát vyčiňoval za to spamování. Ale kolegové Jiri1 se bohužel neozvali od té tragédie Bartošové, tohle může být zlé :-(

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          no-nick     před 11 lety 11.05.2014 11:05 |  
          0 0

          Je to teda úplný detail, ale myslel jsem, že tátu mu zabil na odbočce směrem od Varů těsně před Bečovem, ne? Vždy když tam jedu, tak na to vzpomenu, ale možná na to vzpomínám na úplně jiném místě, než se to stalo.

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Betynka58     před 11 lety 11.05.2014 12:06 |  
            0 0

            Podle mne to bylo u Dvora Králové nad Labem, každopádně severně od Hradce. U Varů se zabil Hlinka.

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 14:45 |  
            0 0

            Před Bečovem jsem se málem zabil já dneska - na kole ;-)

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Dobi     před 11 lety 11.05.2014 07:59 |  
        0 0

        Dynamo DD zřejmě bude hrát "Relegation" tedy baráž. Prošel jsem si jeho zápasy, nyní už Trojan není ani na lávce, namátkou v pár zápasech na podzim na lávce byl. Hráč to určitě je, ale to naskočení? To je otázka pro SKUTEČNÉ odborníky!

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 09:38 |  
          0 0

          "Relegation" už Drážďany hrály minulou sezonu s Osnabrückem(doma výhra 2:0,venku prohra 1:0) takže jistý zkušenosti maj. Ale ještě musí zvládnout dnešní zápas s Bielefeldem, který má stejně bodů, akorát horší skóre, takže se dá očekávat velká bitva(Drážďany hrajou doma, v tom je výhoda na jejich straně).

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Dobi     před 11 lety 11.05.2014 14:19 |  
            0 0

            Tátu Lokvence zabili snad ještě blíže k Hradci, myslím, že u Jaroměře. Ivana Hlinku na okraji KV nějaký blb s náklaďákem, který nečekaně odbočil na takovou lesní cestu.
            Ještě k těm městům:
            a) původní slovanský název - Míšeň, Roztoky, Kamenice, Drážďany, Vratislav, Kladsko (později Glatz, později Klodzko)
            b) zvukové přizpůsobení slovanskému uchu _ Paříž, Janov Cáchy, Mnichov, Řím, Milán, Turín, Neapol (třeba i pod vlivem němčiny)
            c) Pojmenování pro Čechy důležitých měst - Řezno, Mnichov, Pasov, Vídeň (připomeňme, že cca 800 let byla pro Čechy druhým jazyem němčina a žádná angličtina či ruština)

            No, hlavně, aby večer Brno / Brünn nevyhrálo... On vlastně hantec dost vychází z němčiny - zoncna je slunce (die Sonne), Oltec (Staré město - Altstadt)...

            • Re: Slavia zajíždí do Brna

              Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 14:53 |  
              0 0

              Ovšem kdyby byl Hlinka připoutanej a nevalil to 200, tak by nejspíš srážku s tím blbem přežil...

  8. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Mac     před 11 lety 11.05.2014 00:41 |  
    0 0

    Tak Baník za 24 kol vyhrál jen 3x a nyní dosáhl 4 výhry za sebou. Kdepak, veškerá pravděpodobnost a statistika na konci Gambrinus ligy nemá žádný smysl. Mělo by se vytvořit nové vědecké odvětví - fotbalová matematika. :-) Nicméně stále jsme v ohrožení a uklidní mě jedině výhra z Brna. I ta remíza je ošidná, těch 30 bodů letos nemusí stačit!

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Barra     před 11 lety 11.05.2014 07:36 |  
      0 0

      Faktor Komnacky? Podivej se na rozdil Jihlava pod nim a s Petrem Radou.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Betynka58     před 11 lety 11.05.2014 12:12 |  
        0 0

        Tak zrovna v Ostravě odvedl Komňacký podle mne obrovský kus práce, na jaře pod ním Baník rozhodně nehrál špatně, jen nedával góly a nebodoval. Pod těmi čtyřmi výhrami je určitě také významně podepsaný, byť už tam nepůsobí. V Jihlavě to bylo jiné, tak se mužstvu ani herně opravdu nevedlo.

  9. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Petr9608     před 11 lety 11.05.2014 02:42 |  
    0 0

    Možná se vám donesla zpráva o zranění slávistky A. Odehnalový v zápase v Rumunkama. Zápas byl vysílán na ČT Sport.

    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10114956110-fotbal/314297371123001-cesko-rumunsko/

    Pro silné povahy - je to v čase 12:30

    Na první opakovačce je snad dokonce vidět, jak jí z pusy vylétává zub. Muselo to být skutečně dost zlé. Ani si nepamatuju, kdy bych to někdy viděl v mužském fotbale. Ano, různý hororový zlomeniny dolních končetin, ale že by takový poškození úst. To i snad Šmíca to měl s Thuramem lepší, bylo to tušim tehdy jen někam na temeno.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      no-nick     před 11 lety 11.05.2014 10:59 |  
      0 0

      Chudák... To musela bejt šleha.

  10. Re: Slavia zajíždí do Brna

    asanin     před 11 lety 11.05.2014 08:01 |  
    0 0

    Jen taková zajímavost... Porovnejte českou ligu, kde najednou i ti největší zoufalci ke konci soutěže začínají zázračně vyhrávat s Bundesligou, kde poslední 3 týmy neudělaly z posledních pěti kol ani jeden bod... Přitom by jakákoliv výhra zajistila Norimberku čí Braunschweigu šanci na záchranu v baráži... A to všechny tři poslední týmy v bundeslize také hrály zápasy s o nic nehrajícími soupeři typu Jablonec a Dukla... Zatímco u nás se to pouští v Německu se hraje fér.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Markus     před 11 lety 11.05.2014 09:09 |  
      0 0

      Musíme si pomáhat :D

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.05.2014 09:24 |  
      0 0

      Nemyslím, že by se to až na výjimky vědomě pouštělo. Spíš u nás nejsou hráči takoví profesionálové a když o nic nejde, tak to flákají.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      PetCC     před 11 lety 11.05.2014 09:37 |  
      0 0

      Hlavně u nás ten spodek není tak daleko od lepšího středu tabulky a prakticky všechny zápasy od 6 místa níž jsou hlavně o morální připravenosti zápas zvládnout. Je to taky daný tím, že u násmladí hráči teprve získávají zkušenosti. Ale když přijde dobrý impulz, tak jsou i ti zespodu schopni něco ubojovat.
      Což je v Německu naprosto jinak, tam jsou hráči většinou už dostatečně vyhraní, aby svojí výkonnost udrželi po celý rok a tak ti opravdu slabší se nemají na kom chytit.
      Mimochodem, že by něco pustilo Slovácko, to se dá těžko tvrdit.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        jarodo57     před 11 lety 11.05.2014 10:12 |  
        0 0

        Včera jsem viděl první dva góly co dostal jablonec a nikdo mi nevyvrátí ,že Příbram zkrátka v lize bude co bude Pelta a spol. u moci.A to se můžeme dneska těšit na Spartu.Nic bych za to nedal,že i tam ta výpomoc bude. A fanoušek nefanoušek. Je to zkrátka hrozný marast ten náš fotbal.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        bongor     před 11 lety 11.05.2014 10:20 |  
        0 0

        Bohužel pro nás je Slovácko ta výjimka,potvrzující pravidlo a my jako na potvoru hrajeme příště zrovna s nimi.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          Petha     před 11 lety 11.05.2014 11:53 |  
          0 0

          Slovacko bych tu zrovna nevyzdvihoval. Jeste loni to pustili zachranujici se Olomouci doma 0:1, kdy hrali proti deseti a nakonec si musel dat Dosek vlastni gol, aby Olomouc zvitezila. Mozna od te doby zmenili filozofii, ale jinak to byl vdycky prodejny team.

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Betynka58     před 11 lety 11.05.2014 12:17 |  
            0 0

            Třeba mají letos spadeno jen na moravské kluby. Pamatuji si, že loni přijeli do Edenu prakticky s béčkem a Slavii tak výrazně usnadnili důležité vítězství.

  11. Re: Slavia zajíždí do Brna

    zeleznik2     před 11 lety 11.05.2014 10:13 |  
    0 0

    Tak zajistíme si prvoligovou příslušnost už dnes?možná i bodík by nakonec stačil, ale výhra bude jistotou. Bohemka překvapivě porazila Duklu a Příbram rozstřílela Jablonec. Damien se vrací to je dobrá zpráva, ale já bych ho dnes ještě pošetřil, navíc vítězná sestava se nemá měnit, takže místo něj Nitrianský.

    Černý - Dostál, Smejkal, Škoda, Nevés - Nitrianský, Gecov, Hrubý, Piták - Juhar, Necid.

    pozor na žluté karty: Juhar už má 3 a Gecov dokonce 7.

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      bongor     před 11 lety 11.05.2014 10:25 |  
      0 0

      Damien asi není žádný hrdina a tak bude koukat od nás co nejdřív zmizet,než mu nějaký další matula zpřeráží všechny kosti.On ten fotbal skutečně umí a to se tady neodpouští.Nastavuje křivé zrcadlo
      a to je dráždidlo,jako ukazovat pionýrský šátek bejkovi.Už minule bylo vidět,že se bojí o nohy.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Slawek     před 11 lety 11.05.2014 10:56 |  
        0 0

        Bylo by docela dobrý, kdyby Damien ukázal, že fotbal umí i v dalších zápasech a taky, že je to hráč týmový. A myslím si, že trenér tam dá určitě Vošahlíka.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 11.05.2014 11:25 |  
        0 0

        Damien po zranění skutečně není v takové formě a pohodě jako předtím, ale vše se bude odvíjet od dalšího majitele a vyřešení těch poměrů v zákulisí. Pořád mám dojem, že tomu týmu schází vhodné doplnění a lepší psychika a třeba by to tak hrozné nebylo.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.05.2014 13:18 |  
        0 0

        No já nevím, rumunská liga rozhodně není žádná romantická soutěž, takže by měl být zvyklý, což ovšem nic nemění na tom, že v GL má skutečně fotbalový hráč opravdu těžký život.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          bongor     před 11 lety 11.05.2014 14:10 |  
          0 0

          Ale vždyť nakonec on Damien věděl do čeho jde,jenom vystřídal jednu rumunskou ligu za jinou rumunskou ligu.

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Edwardtheiron     před 11 lety 11.05.2014 15:29 |  
            0 0

            To je fakt...:-)

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      pl3     před 11 lety 11.05.2014 11:08 |  
      0 0

      Podle mě pokud Damien nastoupí, tak na pravé záloze místo Nitrianského, který se zatáhne do obrany místo Dostála, takže by se oba naši křídelní záložníci stahovali doprostřed s tím, že beci by to měli po stranách hodně podpořit (teorie :-). Ale spíš čekám, že od začátku nenastoupí, a až podle vývoje, pokud by bylo třeba tvořit/dohánět/uklidnit hru, protože pak je 2 týdny pauza, kdy by to mohl snad už definitivně doléčit a odehrát na 100% alespon poslední dva zápasy...

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Slawek     před 11 lety 11.05.2014 13:17 |  
        0 0

        Nitrianský jednak neumí bránit a za druhé, zdá se, že jediné místo pro něj vhodné je právě na pravém kraji zálohy. Jinde bych ho už ani nezkoušel. Myslím si také, že Damien začne na lavičce. Ja bych ho ale raději viděl ve formě a na place.

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          pl3     před 11 lety 11.05.2014 13:49 |  
          0 0

          Souhlasim, Nitrák je na bekovi k ničemu, ale pokud se má na Brno uvolnit pro Damiena místo v záloze, tak mi vychází právě jedině pravá strana, a pokud by hrál Dostál na bekovi, tak se s jakoukoliv křídelní útočnou aktivitou napravo (jako třeba prot Příbrami) můžeme rozloučit, ale to už je zase o kvalitě hráčů...

  12. Re: Slavia zajíždí do Brna

    Tomski     před 11 lety 11.05.2014 18:16 |  
    0 0

    tak sestava: Černý - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Nitrianský, Hrubý, Gecov, Piták - Vošahlík, Juhar....

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      Tomski     před 11 lety 11.05.2014 18:17 |  
      0 0

      Do zápasu bohužel nemůže zasáhnout Tomáš Necid, který si přivodil zranění kotníku. Proti Slovácku už by měl být připraven. Ještě se čeká na aktuálni stav Fernanda Nevese. z oficiálek...

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.05.2014 18:22 |  
        0 0

        To věru nejsou pranic dobré zprávy...:-(

        • Re: Slavia zajíždí do Brna

          patras     před 11 lety 11.05.2014 18:24 |  
          0 0

          tak to bude těžký, do této chvíle jsem byl optimista...

          • Re: Slavia zajíždí do Brna

            Tomski     před 11 lety 11.05.2014 18:28 |  
            0 0

            nemyslím si...Necka se poslední dobou zvedl, ale, že by to byl rozdílový hráč...

            • Re: Slavia zajíždí do Brna

              Edwardtheiron     před 11 lety 11.05.2014 18:29 |  
              0 0

              Ale je to náš jediný útočník...:-)

              • Re: Slavia zajíždí do Brna

                Tomski     před 11 lety 11.05.2014 18:32 |  
                0 0

                to je taky pravda :-) možná bych zkusil, jestli je Dobrotka ready zkusit Škodu na hrotu...ale zase se bude hrát po zemi...teda doufám :-)

    • Re: Slavia zajíždí do Brna

      jarodo57     před 11 lety 11.05.2014 18:18 |  
      0 0

      To je oficiální sestava?A proč tam není necid?

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.05.2014 18:24 |  
        0 0

        Je to na twitteru, za chvíli to bude i na webu. A jak píše Tomski, Necka má zraněný kotník.

      • Re: Slavia zajíždí do Brna

        Tomski     před 11 lety 11.05.2014 18:26 |  
        0 0

        ofiko...jsem zvědavý jak to bude vypadat...

  13. Re: Slavia zajíždí do Brna

    zeleznik2     před 11 lety 11.05.2014 18:39 |  
    0 0

    Tak Nitrianského jsem tipnul dobře, ale že zraní Necid to jsem fakt nečekal, takže dnes to vidím maximálně na jeden gól, že by výhra jako na Bohemce 1:0?anebo 1:1, gól by mohl dát Vošahlík anebo Juhar, Znojmo dnes prohrálo na Slovácku a Sparta dává na frak Olomouci, takže to vypadá na sestup pro Olomouc a jednoho z dua Bohemka a Znojmo.