Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Po dlouhé době od domácího zápasu se Znojmem se mohli fanoušci Slavie pokochat opravdu pěknou hrou sešívaných. Ti svou převahu využili a v Edenu se mohlo slavit přesvědčivé vítězství 3:0 nad Příbramí.

Už úvodní sestava přinesla příjemné překvapení, když jen na lavičce zůstal Zmrhal, který je doslova trnem v oku většině našich fanoušků. A světe div se, spolu s hrou na dva útočníky to najednou šlo! Slavia začala aktivně hned od úvodního hvizdu. Nejprve spálil nemožné Nitrianský, naštěstí bylo jeho selhání rychle zapomenuto, protože se z dohrání téže akce krásně trefil Hrubý! Červenobílí byli i nadále aktivní, zejména Nitrianský si dělal s průchozím nováčkem Airapetianem co chtěl, leč druhou branku se do poločasu vstřelit nepodařilo.

Druhé dějství začalo převahou Příbrami, kdy se Slavia opět až příliš zatáhla. Za záchrannou brzdu zatáhl matador Radek Černý, který v tutové šanci skvěle vychytal Pilíka! Další průběh zápasu byl ovlivněn přerušením zápasu kvůli vulgárnímu skandování. Nové pravidlo jsem už v hodnocení rozebíral, takže jen připomenu, že ho považuji za absurdně dementní. Pauza však Slavii prospěla a po návratu ze šaten ovládla hru. Dvě tutové šance ještě zastavil Hruška s pomocí tyče, třetí Necidovu hlavičku po rohu ale zadržela až síť - 2:0! V závěru pak po další hrubé chybě příbramské obrany skóroval jinak nevýrazný Juhar, který si připsal 6. branku v sezóně a vede tabulku slávistických střelců!

Páteční duel se dá označit za více než uspokojivý. Slavia se konečně prezentovala hrou, kterou vzývala s příchodem nové koncepce a kterou chtějí fnaoušci vidět. Nicméně bych vůbec nepřeceňoval jeden povedený zápas v jinak totálně zpackaném ročníku. Výkony bude třeba opakovaně potvrzovat a ani poté nebude vyhráno - stačí si vzpomenout na závěr minulého ročníku, kdy se také dařilo a pak byl za pár měsíců tým na úplném dně. Teď je ale důležité udržet pozitivní trend a co nejdříve uhájit ligovou příslušnost. Pokud by se v závěru ligy podařilo navázat na výkon včerejší, tak rád přiznám, že jsem se v hodnocení kouče Pastoora unáhlil a mýlil. Do té doby je třeba pracovat, jedna vlaštovka jaro nedělá a záchrana ještě není jistá.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 7 - Ač podobně jako u Gecova nebyly jeho výkony v průběhu ročníku ideální (ačkoliv toho v porovnání s ním tolik neodehrál), tak s blížícím se koncem ročníku a s větší důležitostí zápasů jdou výkony Černého nahoru. Proti Příbrami podal velice dobrý výkon a Slavii výrazně podržel, když za jednogólového vedení chytil vyloženou šanci Pilíka. Kromě toho si připsal i několik jiných jistých zákroků a stažených centrů (i když u jednoho chyboval). Slabinou zůstávají výkopy. 

Martin Dostál - 5 - Průměrný výkon. Příliš práce neměl, nějaké chyby si připsal, i když v obraně zvládal. Útok výrazněji nepodpořil. Každý slávista už asi ví, že o mnoho více od Dostála čekat nemůže.

Milan Škoda - 5 - Stopeři utkání zvládli, i když v několika momentech nepůsobili úplně nejjistěji. I proto volím průměrnou známku u Škody i Smejkala.

Michal Smejkal - 5 - Podobný výkon našich stoperů, viz Škoda. Několikrát byly ve vápně zmatky, třeba po rohu. Příbram si připsala i některé vyložené šance, ale v zásadě stopeři podali ucházející, byť ne ideální výkon.

Fernando Neves - 7 - Jasně nejlepší z obranné čtveřice. V úvodu první půle zaujal nesmírnou bojovností při vybojování míče u autu. Kromě toho ale snad poprvé za své angažmá ve Slavii předvedl individuální průniky do vápna soupeře. A to nejednou! Patičková spolupráce s Pitákem pak byla třešinkou na dortu. Výborný výkon a troufám si tvrdit, že nejlepší od našeho krajního beka za celou sezónu!

Milan Nitrianský - 6 - Začal hororově - na malém vápně z jednoduchého míče narval místo prázdné branky břevno. Pak patřil k nejaktivnějším, ačkoliv arménský nováček, co ho měl bránit, působil velice špatným dojmem. Nitrianský zvládal sice výborně vést míč a proniknout soupeřovou obranou, jeho centry už byly ale o poznání slabší. K nadprůměrné známce mu pak pomohl dobře zahraný roh, po němž skóroval Necid. Na jeho poměry slušný výkon, ale nesouhlasím s televizí, podle níž byl hráčem zápasu - Černý, Neves a hlavně Hrubý s Pitákem byli lepší.

Marcel Gecov - 6 - Další dobrý výkon potvrdil trend rostoucí výkonnosti u Gecova. Nemohu si pomoci, ale hrozba osmé žluté karty mu podle mě očividně svědčí. Snaží se být v obranné práci mnohem přesnější, čímž dává vzpomenout na Petráka, a vyvarovává se stupidních faulů, které dříve dělal v každém souboji. Jen tak dál, Marceli!

Robert Hrubý - 7 - Výborný výkon od Hrubého, hlavně v první půli, kdy ho bylo plné hřiště. Nádhernou ranou vstřelil úvodní gól zápasu, i poté byl vidět a ke zlepšené defenzivní práci, kterou předvedl už na Bohemce, přidal i velice dobrou útočnou nadstavbu. Neodpustím si ani jedno nekorektní porovnání - Hrubý toho za včerejší zápas předvedl více než Zmrhal za dvě sezóny.

Karel Piták - 7 - Těžko se rozhodovat, zda byl mužem zápasu Piták nebo Hrubý. I Piták podal výborný výkon. Ze svého místa na levé straně se často stahoval do středu, ale bylo to jednoznačně ku prospěchu věci. Vymyslel dvě branky a byl celkově velice dobrý. Kdyby přidal ještě nějakou branku sám, tak by padaly nejvyšší známky.

Tomáš Necid - 6 - Do hry se dostával postupně. Možná i proto že do hry naskočil s drobným zpožděním kvůli špatné výstroji. :) Nakonec ale podal dobrý výkon, vepředu byl cítit, výborně se prosadil při rohovém kopu. Jeho forma jde nahoru.

Martin Juhar - 5 - Hrou asi nejhorší slávista zápasu. Často v ofsajdu, špatný výběr místa, v kombinaci slabý. V závěru si ale dobře naběhl na Pitákovu přihrávku a výborně zakončil, což mu zachránilo průměrnou pětku.

Jaromír Zmrhal, Jiří Sodoma a Václav Prošek nejsou hodnoceni, neodehráli dostatečný počet minut.

Komentáře (168)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Travinho     před 11 lety 03.05.2014 22:10 |  
    0 0

    Podle mne teda Nitrianský zbytečně podhodnocený, když vezmu v potaz kolikrát tam ještě byl osamocen a někdo to zazdil, tak jeho výkon hodnotím fakt hodně vysoko. Konečně krajní záložník, který se pohybuje v prostorech ve kterých se má pohybovat.
    Piták měl naopak i hodně ztracených míčů, což zde není zmíněno, ale za 2 hezké asistence si známku zaslouží.
    U Hruběho bych se možná nebál i osmičky, byl vážně excelentní. Juhar hrál velice solidně, měl tam několik ztrát, ale svým pohybem dost výrazně zaměstnával beky soupeře (mnohem více než necka) a v ofsajdu na své poměry nebyl zase tolik nebyl. Tolik prostoru, který vytvořil svým pohybem ostatním hráčům je potřeba mnohem více ocenit. Několikrát navíc vybojoval roh, já bych mu šestku určitě dal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2014 22:12 |  
      0 0

      Ty akce zazdil spíše Nitrianský špatnými centry, jen jednou to vyřešil ideálně, když našel Juhara. Pro změnu to ale zazdil ten. :)

      Juhar se mi nelíbil. V podstatě jen běhal, v kombinaci byl nejslabším článkem. Šanci ale vyřešil dobře. I takovýto běžec je ale platnější než hrát na jednoho útočníka. Jak jsi psal, tak alespoň zaměstnal obránce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ravik     před 11 lety 03.05.2014 22:19 |  
        0 0

        Dal bych o bod vyšší známku Dostálovi, přeci jen hrál na něj zlepšující se Zeman a Dostál předvedl i na něj slušnou ofenzivní hru. O bod výš bych hodnotil i Nitrianského (pravda jeho levý bek byl zoufalec) a určitě bych dal 7 i Gecovovi. Na stadionu mi přišel bezchybný dozadu a velmi slušný v kombinaci. Ale jestli si na to koukal podruhé v TV ze záznamu a zas tak dobré to od něj nebylo tak ok.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2014 22:31 |  
          0 0

          Ne, podruhé na celý zápas nekoukám. Mám i jiné povinnosti, třeba teď musím do dvou týdnů odevzdat bakalářku. ;)

          Gecov zahrál určitě dobře, ale v poli mi Neves, Piták i Hrubý přišli výraznější, proto jsem Gecova hodnotil "jen" šestkou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Artur (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 22:35 |  
          0 0

          Dostál minimálně 2x úplně blbě bránil a byla z toho největší šance soupeře...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Travinho     před 11 lety 03.05.2014 22:26 |  
        0 0

        No, centry od něj byly tak 50 na 50, určitě bych neřekl, že je zazdil (neříkám, že by to nemohlo být lepší). Naopak několikrát, když byl napravo úplně volný míč nedostal a pokazil to někdo jiný.
        Juhar nikdy nebude chlap do kombinace, ale pokud bude hrát 6 hráčů, kteří si to budou jen kombinovat tak to taky k ničemu nebude. Fotbal je dnes minimálně z poloviny o atletice a kdyby hráči jako Nitrianský nebo Juhar na hřišti nebyli, tak je to zase Piták 2, Necid 3 a tak dále, protože ostatní naši hráči na tom nejsou fyzicky až tak dobře, aby si sami o sobě dokázali získat prostor a právě proto jsou tito hráči pro nás moc moc důležití, protože dělají prostor nejen sobě, ale i ostatním.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 03.05.2014 22:32 |  
          0 0

          Jinak co se týče Nitrianského, tak samozřejmě hrálo výraznou roli i to, jak neskutečně zahodil tutovku. Že jsme z té akce nakonec gól dali je jiná věc a také nás to mohlo mrzet.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            VitK     před 11 lety 03.05.2014 22:58 |  
            0 0

            Já bych Nitrianskému dal 7. Tutovku sice zazdil, tu akci ale skvěle začal. Vybojoval míč, sprint přes celé hřiště, centr na Pitáka, i když trochu přetažený, pokračoval ve sprintu až před branku, kde to bohužel zazdil. Nitro mi připadal spolu s Hrubým, Nevesem a Pitákem nejlepší. Vlastně ještě s Radkem.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Mike     před 11 lety 03.05.2014 22:28 |  
    0 0

    Také se musím připojit ke kolegovi, Nitrianský si zasloužil vyšší známku. Sice zpackal čistou šanci, ale špatný centr přetáhl jenom jeden, naopak pravou stranu hlavně v 1.poločasu větral pěkně, i když ten jejich bek byl špatný. K dobru bych mu ještě připočetl nejenom asistenci na Necidův gól z rohu, ale všechny rohy zahrával dobře. Zahrál stejně dobře jako Piták, který ztratil více míčů, ale zase měl o 1 asistenci více. I ve Sportu byl vyhlášen mužem zápasu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Artur (přítel SN)     před 11 lety 03.05.2014 22:34 |  
    0 0

    S hodnocením Nitrianského souhlasím a plně mi promlouvá z duše, vyzdvihl bych výkon Gecova který opravdu hraje skvěle, už na Bohemce se mi moc líbil (sledování z ochozů ne od TV). 6,5 bych mu dal :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Travinho     před 11 lety 03.05.2014 22:39 |  
      0 0

      Marcel je asi nějaký koncojarní hráč, i loni se chytil až posledních pět kol (neměl tehdy taky 5 žlutých?). Tak doufejme, že z formy nevypadne. Protože právě Marcel je ten důvod proč můžeme hrát jen na 2 střední záložníky. Jeho pohyb je výborný a věřím, že být tam místo něj Jarda Zmrhal, tak nám střed zálohy solidně hoří.

  4. Téma záchrana

    Mike     před 11 lety 03.05.2014 22:48 |  
    0 0

    Není na diskuzi kolega Quelhar ? Jeho vynikající články ohledně možností sestupu čtu několikrát, doufám že po tomto kole bude opět článek nový. Hodně napoví zápas Olomouc- Ostrava. Poražený to bude mít hodně těžké, hlavně Olomouc by zůstala skoro určitě 2 kola před koncem na 25 bodech. Po dnešní výhře Znojma a možnosti, že nebudou sestupovat administrativní cestou, si myslím, že by v ohrožení se mohl vyskytnout i poražený ze zítřejšího duelu Jihlava-Brno. Hlavně Jihlava pak má dost špatný los- do Ostravy, doma Příbram a končí na Spartě. Sice má 31 nodů, které by k záchraně měly stačit, ale jisté to nemají. Pokud prohraje Brno, také nemá snadný los. Doma nás, do Plzně a doma Jablonec.
    A bodů jenom 30. Bohemku již odepisuji.

    • Re: Téma záchrana

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.05.2014 23:09 |  
      0 0

      Zdravim. Clanek se pokusim napsat, ale budu v zahranici, tak nemuzu slibit na 100%, ze se k tomu dostanu. Od konce - Bohemku taky odepisuji, po vcerejsich a dnesnich vysledcich to je dle meho bez sance, neverim, ze vyhraji v Boleslavi a tri kola pred koncem pak jejich ztrata uz bude prakticky neresitelna, zvlast kdyz ostatni asi budou jeste bodovat.

      Musim priznat, ze mi vyhra Znojma preci jen udelala mensi caru pres rozpocet. Nyni bude zalezet hodne na zapasu Sigma - Banik. Jestli Sigma nevyhraje, tak jsem presvedceny, ze jeden z dvojice Znojmo, Sigma zustane za nami, protoze hraji vzajemny zapas. Jestli vsak Sigma vyhraje, pak se to jeste hodne zamota a muj odhad, ze 29 bodu by melo stacit, se ukaze byt asi hodne optimistickym.

      Ze by se do sestupoveho bahna jeste namocila Jihlava nebo Brno, to si nemyslim. Jihlava hosti Pribram, to jsou hodne pravdepodobne tri body a i kdyby to byl jen jeden a proti Brnu nula, tak 32 bodu jiste na zachranu stacit bude.

      Brno je na tom hur, ale ma zase docela solidni formu a myslim, ze nejake body jeste uhraje, ze zapasu s nami ocekavam remizu, ktera pomuze obema.

      Pravdou je, ze kdyz bude zustavat pod nami Olomouc, tak je tam ten strasak vzajemnych zapasu (to muze platit i pri rovnosti bodu Olomouce, Slavie a Znojma).

      Tak napinavy boj o zachranu opravdu nepamatuji, ale to muze byt tim, ze jsem to nikdy poradne nesledoval, protoze Slavia tam nikdy nebyla primo namocena. Kazdopadne je pod nami tri kola pred koncem 5 tymu, takze neni duvod neverit, ze tam 2 z tech 5 nezustanou i po nasledujici tri kola.

      • Re: Téma záchrana

        Mike     před 11 lety 03.05.2014 23:51 |  
        0 0

        Díky za odpověď, Olomouc- Ostrava tipuji remízu, pak to může mít Sigma těžké. Pro nás je dobrá každá ztráta Olomouce. Na Spartě příští kolo bez bodu, pak o všechno se Znojmem a do Liberce, který bude hrát ještě o 4. příčku. Čekal jsem aspoň bod ze Znojma a prohru Teplic, takhle to vypadá, že poslední kolo ještě Liberci půjde o poháry. No nechtěl bych být v kůži Sigmy s 25 body na kontě, 2 domácími zápasy s bezprostředně ohroženými, na Spartě téměř bez šance a v Liberci asi o všechno. Naopak jeho výhra s Ostravou by nám situaci zkomplikovala. Nejdůležitějším zápasem pro všechny namočené týmy je právě Olomouc- Ostrava, ten pak nasměruje další týmy buď k záchraně a některé namočí víc.

        • Re: Téma záchrana

          Pablosta     před 11 lety 04.05.2014 10:51 |  
          0 0

          Mně by se líbila jako nejlepší odpověď Peltovi, aby spadnul Jablonec a s ním Příbram. A zdá se, že je to teoreticky možný. Příbram by už porazila jenom Jablonec a skončila na 31b., Jablonec všechno prohraje-33b., Znojmo ještě 2x vyhraje, prohraje s Olomoucí a bude mít 33b, ale lepší vzájemný zápasy s Jabloncem (5:5,4:0). Ostatní by měli 34b a víc (Bohemka musí všechno vyhrát). Je ´pouze´nutná spolupráce všech včetně hráčů Jablonce- půlku z nich chce ale Pelta vyhodit, tak proč ne, Příbram by po vítězství nad Jabloncem prohrála v Jihlavě a doma s Boleslaví.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Betynka58     před 11 lety 04.05.2014 00:48 |  
    0 0

    Také já bych se, s dovolení, přidal na stranu přímluvců Nitrianského za vyšší známku, zvláště v první půli mi přišel opravdu vynikající, a tu zahozenou superšanci bych mu odpustil, zvláště proto, že neměla žádné fatální následky. Naopak Radek mi tentokrát přišel při několika vysokých centrovaných míčích trochu nejistej (myslím, že to byl více než jen jeden případ), tady bych možná šel o stupínek dolů. Z obou stoperů mi tentokrát přišel o něco jistější Smejkal, ale je otázka, jestli byl ten rozdíl bodový nebo jen půlbodový. S ostatními známkami souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 05.05.2014 10:16 |  
      0 0

      Nitrianský lepší než Dostál směrem dopředu, takže bych to nechal na 6 a Dostálovi lepší 5, Černý souhlas, centry prostě nemá, každý centr do vápna stále zavírám oči a ten výběh nevýběh taký hrůza, ale chytil dvě šance takže u mne 6. Smejkal o trošku lepší než Škoda také souhlas.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Petr9608     před 11 lety 04.05.2014 06:55 |  
    0 0

    Jenom nesmělá otázka - Očekáváte příští sezónu boj o poháry nebo jste vyléčení z jakýchsi iluzí, že Slavia je v tomhle bahnu nějakym nedopatřenim, a že se z toho musí co nevidět dostat, protože ikdyž se před desetiletím tzv. "nedařilo", tak jsme bývali druzí či třetí.

    Já jsem stále beznadějný případ, který před každou sezónou věří, že už to konečně přijde, přičemž návrat do pohárů bude jen mezikrokem a dokončením obrody může být jen a pouze titul. Jen nás takových stálo dost? Nebude již převažují skeptici, kteří nic neočekávají a "bude fajn, když budem hrát koukatelný fotbal, zapracujem mladé a umístíme se kolem 6. - 8. místa"

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 04.05.2014 08:12 |  
      0 0

      Bude dost zalezet, co se stane v lete hlavne ohledne majitele. Kdo bude trenerem a jake prijdou posily.

      Jsem spis skepticky, ale presto si to neodpustim - sance dostat se do poharu bude pristi sezonu obrovska. Na cele budou konsolidovane kluby Sparta, Plzen a Boleslav. Jenze do poharu pujde pet tymu a kdo budou zbyvajici dva? Liberec jde uplne do haje, Teplice jsou na jare skoro stejne spatne jako my (ano, Spartu porazily pekne, to se musi nechat, ale jinak to byla bida). Pelta chce stavet v Jablonci Galacticos, ale je otazkou, co z toho nakonec bude, jinak je Jablonec na jare taky uplne zoufaly. Dukla je jeste horsi, Slovacko pri veskerem respektu k velmi dobrym jarnim vysledkum si na poharech predstavit moc neumim. Takze na jedno z tech dvou zbylych poharovych mist se muze dostat klidne tym, ktery je ted na jare doslova po usi v sestupovem boji, ale pres leto vhodne posili nekolika hraci pro zakladni sestavu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        bongor     před 11 lety 04.05.2014 09:52 |  
        0 0

        Teplice,jestli jim neodejde Litsingi,případně další cizinci a jestli se uzdraví Mahmutovič,můžou být velmi silné.Patří jim uznání,že srazily rudý hřebínky,ale to podle mě by dokázaly i další mančafty,jen se
        z těch primadon předem nepodělat.Dukla,tam se to nějak potento,upřímně řečeno mně Kozlík,i když si ho velmi cením,jako dobrého slávisty,nikdy nepřiváděl do nějakého nadšení.On má asi problém,že není osobnost,které stačí zle se na někoho podívat a už maká.Ale já ho zase tak moc neznám,třeba mě z toho někdo vyvede.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 10:00 |  
          0 0

          Co já vím, tak Kozel je hodně pracovitý a totéž vyžaduje od svého týmu. Ze hry Dukly taky nejsem odvázaný, na druhou stranu je ale otázka, zda se z toho týmu vůbec dá vyždímat víc. Na nějaké superofenzivní koncerty, kde by dominovali, tam asi stejně není kvalita.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 04.05.2014 10:01 |  
      0 0

      To Petře v žádném případě.Slavia musí mít tituly a účast v pohárech musí být pravidelná.Vždyť nyní po Vrbově odchodu nevidím v Česku žádný mimořádný mančaft.Jedná se především o finanční možnosti,které zatím máme nevelké.Řéba trošku podcenil,co za náklady se musí vkládat do fungování takového mimořádného a slavného klubu.Podle mě přestal podnikat příliš brzy/alespoň tedy ve svém oboru-nevím jestli zkouší něco nového/,a už nemá rezervy.
      Když nepřijde bohatý sponzor,nebo majitel,těžko se budeme dostávat na úplný vrchol.Není na špičkové hráče,není na zákulisní boj.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 10:04 |  
        0 0

        Dodal bych jen, že doufám, že na zákulisní boj žádné peníze nebudou i nadále.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 04.05.2014 10:12 |  
          0 0

          To je mi jasný Alanore,ale bez toho budeme nadále jen za otloukánky.On i třeba ten Šetrle mohl pomoci,ale po jeho včerejších kecech na Fandovi ,bych ho ve Slavii už nikdy nechtěl vidět,i kdyby to byl šíbr nevím jakej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 04.05.2014 19:16 |  
            0 0

            Ještě bych dodal,že jsi Alanore přece jenom velkej idealista.Teď jsem si se zájmem přečet rozhovor s teplickým Krobem o včerejší zoufalé snaze Krávovce vymámit z jalový krávy tele.Druhej poločas se tepličáci pomalu nedostali za půlku,písknul jim snad i že mají na zádech čísla.Hoch se snažil a snažil,ale jak říkám z jalový krávy........
            Ale když to někdo neumí a navíc se má za velmistra,tak by snad ten pán musel míče nosit do teplický branky,aby rumun zvítězil.A tohle nás všechny čeká prakticky celý příští ročník,takže bez všimného a silných konexí nečekej progres.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mats     před 11 lety 04.05.2014 13:29 |  
      0 0

      Upřímně řečeno, zatím moc nevím. Hodně bude záležet na tom, jak se to posune s majitelem (pokud se to posune). To ovlivní asi do jisté míry složení kádru i realizačního týmu. Za sebe ale žádné velké zázraky nečekám. Přeci jenom těch posledních pár "stabilizačních" sezón, které se nakonec leckdy ukázaly být spíš destabilizační ;-), mě k nějakému bezbřehému optimismu nevede. Viděl bych to tak na střed tabulky a rád se nechám případně příjemně překvapit. :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 09:50 |  
    0 0

    S hodnocením souhlas. Deník Sport a pan Hrabě je tradičně dost mimo. Robert za skvělý výkon 6 a Nitrák hráč utkání s 8. Nechápu.

    Osobne se mi nejvíc líbil Hrubý s Pitak. Úplný souhlas s Alanorem, Hrubý předvedl víc jak Zmrhal za dva roky, trefně napsané. Pitak mel hodne prostoru, sbíhal si na střed a tvořil šance, hodne se mi líbil.

    Dobrý výkon skoro az překvapivý podal i Gecov a Neves. Ty hráče jsem soukromě odepsal, ale teď hrají solidně. Fakt mě zaráží, jak psychika může ovlivnit i tak zkušené hráče.

    Juhar dal pěkný gól, ale z jeho pozicni hry pláču. Porad v ofsajdu, letí na nej míč a on tak podivně odběhne jinam. K tomu zase nepochopitelna střela z 35m. Občas tomu klukovi nerozumím:)

    A už vůbec nerozumím Nitrakovi - jak to ze to letos poprvé šlo? Co se s tím klukem deje? Jeho budu dal sledovat velmi pečlivě, protože z toho všeho okolo nej mam rozporuplne pocity.

    Moc bych si pral,aby tyto výkony pokračovaly. To ale nic nemění na mem nazoru, ze po sezóně musí proběhnout čistka v kádru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 09:56 |  
      0 0

      U Nitrianského to šlo proto, že hrál v záloze. Už delší dobu mám pocit, že jeho místo je tam. Útočit totiž umí docela slušně a je rychlý, ale bránit neumí skoro vůbec.

      U Gecova vidím velkou změnu, že začal hrát mnohem čistěji. U Nevese jedna útočná vlaštovka jaro nedělá. :) Ale dozadu je poměrně poctivý, rozhodně nejjistější z našich krajních beků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Falk     před 11 lety 04.05.2014 11:28 |  
        0 0

        Byl to z naši strany pěkný a kompaktní fotbal .Systém 4- 4 -2 ,nám sedí.Jestli si vzpominate,tak když začínala juniorka pod Petroušem,hrála hrozný fotbal,když přešel na systém 4-4-2,byl to moc pohledný fotbal.Za zápas s Přibrami zaslouží všichni pochvalu,nejlepší Piták,Gecov ,Hruby,Nitrianský ,jen tak dál

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 04.05.2014 10:08 |  
      0 0

      Já nevím,co říct k tomu Zmrhimu.Vždycky si říkám,on dnes nehraje je to dobrý,ale ve třicátý minutě najednou vidím,že tam je.Ale je tam většinou skutečně jen do počtu.Na druhou stranu se umím vžít do jeho pocitů,když si tady přečte jak ho hodnotíme.To člověka strašně svazuje a znervozňuje,to překousne málokdo.To se pozná,až bude hrát někde jinde a najednou to bude úplně jiný kafe.Tyhle pocity mám vyzkoušený na sobě a to z muziky.Hraju a zpívám co to dá a dozvím se,že se to pár lidem nelíbilo,nebo dokonce mě mají za
      nekopu/neznám adekvátní název pro muzikanta/.Tak podruhý,když tam vystoupíme,jsem křečovitej,hlídám si každou blbost,jsem poloviční.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 10:11 |  
        0 0

        Nevím, jestli náš web pročítají hráči, takže v tom bych problém Zmrhalových výkonů neviděl...

        Mimochodem, co děláš za muziku? :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 04.05.2014 10:18 |  
          0 0

          Já už jsem dost starý muzikant,takže nyní dělám úplně něco jiného,než za aktivního věku.Každý ,kdo mě nyní slyší mi říká,že by nikdy nevěřil,že něco takového budu hrát.Lidovky,country,šantán,
          starou českou muziku od roku 1920 a občas dám něco z mého oboru,což byl střední proud popu.Ovšem jako malý kluk jsem dělal
          i klasickou hudbu.Mám repertoár skoro 500 věcí a denně dělám nové.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Barra     před 11 lety 04.05.2014 11:47 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, uz drive jsem tu psal, jak moc ti tvuj hudebni zvuk zavidim. Hudbu miluji, nejake ty leta jsem hral na klavir, ale zpivat delam zasedne jen v aute, kdyz jsem sam.

            Repertoir 500 pisni?! Musim mit pamet jako slon. Stare ceske pisnicky moc neznam, lidovky take ne, chantant (dovolim si pouzivat nasi terminologii - pochazi z 'chanter' neboli zpivat) se dobre posloucha, je to lehky hudba. Mam rad chansons, jinak jak rikas stredni pop proudu - easy listening music. Vim, ze starnu, ale '70 leta atd stale velmi rad posloucham.

            Hrajes sam nebo s kapelou? Slibuji, ze jestli Beerschot za 3 roky opet bude hrat v lize, tak ti zaridim koncert pred vyprodanym Olympijskym stadionem v Antwepen (zni to velce, ma ale jen 13 tis mist). V kazdem pripade nebudu 3 roky cekat a rad se na tebe nekdy prijdu podivat a poslechnout.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              bongor     před 11 lety 04.05.2014 15:53 |  
              0 0

              Ahoj Barro,hraju s kamarádama,většinou tak 2-3 lidi.Všechno hrajeme živě,bez dnešních technických vymožeností jako jsou předem nahrané spodky,nebo flash.To považuji za podvod na posluchače. Tolik textů bych si určitě nepamatoval,takže slova mám vepsaná v notách.Beru Tě za slovo ,v Antwerpách jsem ještě nehrál.Vyřiď hochům z Beerschotu,že jim přeji co nejrychlejší postup do ligy,abych se taky toho okamžiku dožil a že jim rádi zazpíváme.
              Ještě k šantánu:Šantán je něco trošku jiného než šanson.Jsou to staropražské písničky,založené na textech,stejně jako šansony.
              Šantány byly takové lidové podniky s tancem a zpěvem.
              Když budeš chtít ,abychom si někdy zazpívali společně v Čechách,budu se těšit.
              Ostatním se omlouvám,že jsem hodně odbočil od fotbalu,ale jak jsem uvedl na příkladu Zmrhala,má to taky společný kořínek a tím je psychika fotbalisty,nebo muzikanta.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Barra     před 11 lety 04.05.2014 16:36 |  
                0 0

                Moje slovo plati, Bongore, vcas ti poslu beerschotatskou hymnu, snad budes moci nejake slova k tomu pripsat. Jestli ale chces, naucim te rad originalni slova! Ja vim ze santan je neco jineho nez sanson. Alespon jak to znam ze francoustiny, hraje a zpiva se to v kabaretu typu Lido a parizsky Moulin Rouge. Jinak se velmi pri prilezitosti rad s tebou setkam na vystoupeni, tedy ty budes zpivat a hrat a ja poslouchat. A nez zapomenu, klasickou hudbu o ktere jsi psal, mam moc rad. Posloucham ji v aute a na plne pecky, holky doma tvrdi ze je to takova kostelni hudba, jsou to holt kulturni barbari, maji to asi po mamince :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  bongor     před 11 lety 04.05.2014 21:50 |  
                  0 0

                  Tu hymnu mi Barro pošli,rád si ji poslechnu a slova na ni udělám česká a naučím se i vlámská.Já teď vystupuju málokdy,většinou hrajeme pro seniory,je to takzvaná muzikoterapie-léčení psychiky hudbou,kterou posluchači znají z mládí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 10:25 |  
        0 0

        Bongore, u muzikantů se říká hudlař :).

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 04.05.2014 15:56 |  
          0 0

          Jo,máš pravdu Eluine,je to hudlař,nebo taky šumař.ale má to ještě několik výstižných názvů.Nemoh jsem si rychle vzpomenout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            jarodo57     před 11 lety 04.05.2014 19:04 |  
            0 0

            Když k nám přijdou šumaři,moc se mi v práci nedaří.To je dokonce jedna dechovka

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 10:14 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, jen bych snad byl trochu smířlivější u Nitrianského.
    Ukazuje se, že když nastoupí (i s nějakým tím kilem nadváhy) Piták a tým hraje psychicky uvolněně, tak to jde, nicméně podobně jako někdo už psal výše, nepodléhal bych zbytečné euforii. Ten tým skutečně určitou přestavbu potřebuje. Stavět na hráčích typu Dostál (nic proti němu, z týmu jej rozhodně nevyhazuji, ale stabilní hráč do základu pro ambiciozní Slavii to být asi nemůže) nepůjde. U Juhara oceňuji jeho nasazení, rychlost a i to, že je náš nejlepší střelec, bohužel všechny tyto kladné atributy obvykle zmaří zmatenost jeho počínání, zbrklost, netaktičnost,...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 04.05.2014 10:24 |  
      0 0

      To je jasné,že potřebujeme hodně posílit.Dostál pomalu začíná patřit mezi moje oblíbence tak střední kategorie,ale bohužel,asi výš těžko půjde.Vyhazovat v žádném případě,už proto,že vždycky bojuje z plných sil,lavice určitě.Juhara se jako obvykle zastanu,do kombinace není to všichni víme,že je poděs,to víme taky.Ale v tom je nebezpečí i pro soupeře,který nikdy neví ,co zase ten kluk zrovna provede.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        jarodo57     před 11 lety 04.05.2014 11:17 |  
        0 0

        Problém je v tom,že to neví jeho trenér a jeho spoluhráči na hřišti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          jarodo57     před 11 lety 04.05.2014 11:18 |  
          0 0

          A dokonce ani on sám

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 04.05.2014 13:57 |  
          0 0

          To nevadí,dnes,kdy často rozhoduje jedna branka,tak může udělat takovej hráč deset blbostí a zařídit ten jeden gól a je pro mužstvo přínosem.Podívej třeba pan Niestelrooi.Celej zápas nebyl moc vidět,ale rozhodoval zápasy.A nakonec je Juhi náš nejlepší střelec že jo,to mu nikdo nemůže upřít.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Betynka58     před 11 lety 04.05.2014 11:37 |  
    0 0

    Já si nemohu pomoci, ale podle mne je prvořadou podmínkou útoku na poháry v příštím roce definitivní vyjasnění majetkových poměrů ve Slavii (včetně stadionu) a vyčištění celkové atmosféry v klubu. Bez toho mohou přivádět posily, jaké chtějí, a stejně to bude k ničemu. Naopak si myslím, že v kladném případě by i stávající kádr (posílený o krajní beky a útočníka, asi by se hodil i stoper) byl schopen produkovat pěkný fotbal, na který by diváci chodili a který by Slavii vrátil na špici tabulky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      judy     před 11 lety 04.05.2014 13:38 |  
      0 0

      Zdravím,
      Myslím že by stačil jen Bek popř. radši dva na každou stranu, podepsat Smejkala, Utočníka a možná radši dva a myslím že toho víc nepotřebujeme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        tolsimir     před 11 lety 04.05.2014 13:48 |  
        0 0

        Podle me by se hodil, pri Micolove zdravi, jeste jeden krajni zaloznik. Mozna i dva

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Tomski     před 11 lety 04.05.2014 13:56 |  
          0 0

          nevíte jak to vypadá s Korešem ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            tolsimir     před 11 lety 04.05.2014 13:58 |  
            0 0

            asi bude hodne zalezet na novem trenerovi, ale ja tipuju, ze KJ si ho bude chtit urcite nechat. Coz je podle me jedine skoda, jelikoz Kory je slavista, univerzal a ve fungujicim tymu by byl velmi platny, coz ostatne potvrzuje i v Boleslavi

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Tomski     před 11 lety 04.05.2014 14:18 |  
              0 0

              pak by nám zůstal asi Smejkal, což by bylo nejspíš optimální...nejlepší mít oba minimálně na začátek přípravy...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Travinho     před 11 lety 04.05.2014 12:41 |  
    0 0

    Jinak dneska jsem byl navštívit Admiru a vcelku mne překvapil Eschman, kterého jsem jednoznačně odepisoval, nicméně to nic nemění na to, že je na něm práce jako na kostele. Ale jeho úspěšnost vzdušných soubojů proti Brabcovi byla opravdu velmi slušná a i rychlostí to soupeřovi mnohdy zavařil. Jen ten výběr místa, efektivita pohybu a i přehled a individuální technika pokulhávají, ale pracovat by s ním snad i šlo.
    Lička vskutku famózně trefený přímák z pětadvaceti metrů, jinak vcelku obstojný výkon, ale nevím či to stačí na slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 13:30 |  
      0 0

      Podle mě by byl Lička platným ligovým hráčem, kdyby dostal důvěru. Ale čekám jeho letní odchod. Pochybuji, že u nás bude chtít být náhradníkem a při současné formě Hrubého je správné, že je v základu on.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Navyseals     před 11 lety 04.05.2014 13:32 |  
        0 0

        podle mě půjde ven, v lize podle mě není tým, kterej by ho mohl zaplatit a zároveň z něj něco mít

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 18:37 |  
        0 0

        Mě přijde děsivě pomalý

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sedrousek     před 11 lety 04.05.2014 16:55 |  
    0 0

    A máme tu květen a zase jako mávnutím kouzelného proutku se výkony našich hráců rapidně zlepší. Dokonce se na to dalo i koukat. Jen tak dál. Říkal jsem už před asi 14ti dny ze to přijde. Jenom mi není jasné proč se musí čekat vždy až do května?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 17:30 |  
      0 0

      Prodlužují se smlouvy? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        petrjir     před 11 lety 04.05.2014 17:40 |  
        0 0

        Tak upřímně řečeno nevím komu bych ji prodloužil. Jestli opravdu chceme změnu a útok na poháry, tak musí nastat radikální proměna a ne se spoléhat na hráče, kteří celý rok nehrají a pak když jde do tuhýho, tak na poslední (zatím) dva zápasy zaberou.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    spino     před 11 lety 04.05.2014 17:59 |  
    0 0

    Se současným kádrem bych naložil následovně:

    Odchody: Černý, Čontofalský, Čonka, Dostál, Nitrianský, Zmrhal.

    Posily: Latka, Masopust, Pilař, Harba

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      tolsimir     před 11 lety 04.05.2014 18:03 |  
      0 0

      Takze ty bys pustil tri krajni beky a misto nich privedl tri zalozniky a stopera. Hezke

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        spino     před 11 lety 04.05.2014 18:15 |  
        0 0

        Nalevo Richie, Neves, Tusjak - to ti je málo?

        Napravo Mikula a jednu posilu bych asi přivedl, ale o pravé obránce nemám moc zmapované.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          petrjir     před 11 lety 04.05.2014 18:27 |  
          0 0

          Tusjak půl sezony nehrál, Mikula nehraje teď ani v Jihlavě, Ritchie zatím velká neznámá, ty nám asi moc zpět na vrchol nepomůžou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 18:35 |  
          0 0

          Kdo vlastně viděl Tusjaka hrát s A týmem? Tolik trenéru se už tady vystřídalo a ani jeden ho do hry moc nepustil, takže si říkám, jestli nemá problém s přístupem. Ví někdo něco blíže?

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 18:39 |  
            0 0

            Jednu dobu (ještě před hostováním v Táborsku) docela nastupoval, hrál většinou levou zálohu a vypadal docela slušně, rychlý, dobrý centr. Nevím co s ním teď je, jednou jsem ho viděl ze juniorku a nijak nevyčníval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 18:34 |  
      0 0

      Černý bude asi chtít končit sám, ale jako trojku za Berkovcem a Rakovanem/Hrubešem bych ho klidně nechal. Čontofalský, Čonka pryč, s tím souhlas. Nitrianský proti Příbrami ukázal že v záloze mu to jde líp a když chce tak umí být hodně nebezpečný. Toho bych se určitě nezbavoval, i když těch špatných výkonů bylo zatím více. Dostálovi se nedá upřít bojovnost a nasazení, podle mě se strašně zlepšil, ale při boji o vyšší příčky to chce někoho lepšího, protože jeho podpora útoku je nulová. Zmrhal je kapitola sama pro sebe, občas dobrý, jindy špatný, klidně prodat do zahraničí, nebo nechat na střídačce.

      Pilař by nebyl vůbec špatnej, je to velkej Slávista, vlastně celá jeho rodina jsou Slávisti, takže by k nám klidně i šel. Ale ty jeho zranění, aby to nebyl druhý Mičola. Po sezóně se navíc vrací do Wolfsburgu, kde má ještě na rok smlouvu.

      O Harbu bude veliký boj a spíš to u něj vidím na zahraničí.

      Latka má smlouvu jen do 30.06.2014, ale asi nebude mít důvod odcházet, nejsou ani na sestup, ani na padáka.

      Masopusta by chtěl do týmu asi každý, takže uvidíme co páni Kisel s Kornějevem vymyslí. Boudjemu taky nikdo předtím neznal a jaký je to fotbalista. Docela se na ty změny v kádru těším.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 18:36 |  
        0 0

        Navíc ještě nevíme jak to bude s novým majitelem (který měl být už v zimě) a podle mě není jisté kdo vlastně bude Slavii příští rok trénovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        petrjir     před 11 lety 04.05.2014 18:42 |  
        0 0

        Souhlasím s tím, že bych Černýho nechal jako trojku. Ukazuje, že i přes jeho věk je to velmi kvalitní golman. Jen bych Hrubeše poslal na hostování někam do druhý ligy a u Rakovana bych se spíše rozhodoval, zda ho vůbec nechat ve Slavii. Já v něm tedy velkou kvalitu nevidím..

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        bongor     před 11 lety 04.05.2014 19:21 |  
        0 0

        Kdo by nechtěl Pilaře.My potřebujeme profíky-srdcaře a to on je
        určitě obojí.Ale zdraví,to se teprve ukáže,jak bude držet a jak dlouho se bude rozehrávat.Harba to je druhej Džeko,na toho by měli jen
        Rusáci,kdyby opravdu dorazili.Ale nějak se mi nechce líbit ten vývoj na UK,to by nám mohlo tyhle naše optimistické výhledy pokazit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        RaDDa521     před 11 lety 04.05.2014 20:07 |  
        0 0

        Já bych si Nitriasnskýho v týmu nenechával, teď byl proti Příbrami aktivní, ale tolik nepřesných centrů (ano kopl dobře roh a přenesl hru před golem na Pitáka) a ta tutovka.. navíc, když jsme bránili, tak tam společně s Dostálem celkem hořel..

        U Latky bude záležet, jak na tom bude jeho zdraví, od poloviny března nehraje a zatím ještě nezačal ani trénovat a tuto sezonu toho měl celkem dost, ale ve Fortune se má dobře a jsou s ním spokojeni, ale na druhou stranu Fortuna chtěla bojovat znovu o postup a je z toho jen střed, tak možná budou chtít změnit kádr.

        Myslím, že to bylo v Dohránu, se ptali Harby, co říká na zájem Jablonce a on říkal, že by chtěl do zahraničí, asi z toho nebude nějaká fotbalová země, ale nabídky může mít.

        Pilař v sezoně skoro nehrál a ani nevím, kdy se znovu zapojí do tréninku, podle mě by to byl velký risk a proto bych ho nebral.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 04.05.2014 20:29 |  
          0 0

          Co já si pamatuju, tak Latka se poměrně jasně vyjadřoval, stejně jako Ford, že českou ligu už hrát nikdy nechtějí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            lassiter     před 11 lety 04.05.2014 20:38 |  
            0 0

            A proto šel Fořt na Slovensko?

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            spino     před 11 lety 04.05.2014 20:43 |  
            0 0

            To nikdy neříkal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            petrjir     před 11 lety 04.05.2014 20:45 |  
            0 0

            Naopak říkal Latka, že až se bude vracet, bude to jen do Slavie. Ale Fořt tohle opravdu prohlašoval.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              winter (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 19:30 |  
              0 0

              A Fořt to navíc zdůvodňoval že ho nebaví hrát před poloprázdnýma stadionama :D Na Slovensku je průměrná návštěva 1500 diváků...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Travinho     před 11 lety 04.05.2014 20:23 |  
      0 0

      Potřebujeme jeden typický hrot, to ani jeden z nich není a krajního beka a to taky ani jeden zmiňovaný není. Jinak Milana nechat, Radka taky (zkušený golman jako trojka za dvěma kteří se od něj můžou učit). Jardu jen na hostování.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        petrjir     před 11 lety 04.05.2014 20:50 |  
        0 0

        Co zkusit Bakoše z Plzně? Ten bude stejně odcházet. Ale nepotřebujem jeden typický hrot, ale po předpokládaném odchodu Necida budou potřeba minimálně dva.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          spino     před 11 lety 04.05.2014 22:09 |  
          0 0

          Někdo psal, že Necida kupujeme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            petrjir     před 11 lety 04.05.2014 22:44 |  
            0 0

            Těžko

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          vojta     před 11 lety 05.05.2014 00:07 |  
          0 0

          bakos me taky napadnul. sice to neni moc dlouhodoby reseni, ale podle me je to porad na cesky pomery hodne solidni utocnik. a snad by se prichodu sem ani nebranil... i kdyz do hlavy mu nevidim

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            leoneig     před 11 lety 05.05.2014 13:25 |  
            0 0

            Mě teda přijde ten Bakoš už trochu za zenitem, navíc chabá produktivita, nevím, jak by nám takový hráč mohl výrazněji pomoct

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 20:47 |  
      0 0

      Já si tedy pohrávám s myšlenkou, jestli by nestálo za to Černého přemluvit, aby ještě rok kryl záda Berkovcovi. A Rakovan aby chytal na hostování první nebo druhou ligu... Ale těžko říct, jestli by to nebylo riskantní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        petrjir     před 11 lety 04.05.2014 20:56 |  
        0 0

        Souhlasím. Jak jsem psal výše. Hrubeše do druhý ligy na hostování, ale u Rakovana si nejsem jistý, jestli on má na to, aby mohl někdy pravidelně chytat za Slavii (alespoň při mé představě Slavie, kdy by měla hrát minimálně o poháry). Ale Radka bych tu rád viděl ještě v příští sezoně, ať už na pozici dvojky či trojky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 20:58 |  
          0 0

          No nevím, Rakovan má zatím do branky Slavie o dost blíže než Hrubeš. Ten by mohl příští rok plnit pozici trojky a chytat 3. ligu za Admiru, kde mají nic moc Víška.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            petrjir     před 11 lety 04.05.2014 21:05 |  
            0 0

            To určitě, ale je taky o tři roky mladší, navíc je to odchovanec. U Rakovana mě trochu rozčiluje fakt, že zde původně (dle spekulací) nebyl z důvodu výkonostního, ale z důvodu, že byl úplně zadarmo a mě osobně moc výkonostně nepřesvědčil. Sice se zlepšil od té doby, ale stejně má hodně daleko do golmana, který by nás měl každý zápas podržet. Ale třeba mu hodně křivdím a bude z něj kvalitní brankář, ale já ho v něm zatím nevidím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 04.05.2014 21:07 |  
              0 0

              Řekl bych, že mu křivdíš. Myslím že nejenom mě tenhle rok přesvědčil, že tu není z protekce.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                no-nick     před 11 lety 04.05.2014 22:31 |  
                0 0

                Souhlasím, mě se taky líbil. Minimálně nebyl horší než naše Čé duo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  no-nick     před 11 lety 04.05.2014 22:32 |  
                  0 0

                  Teda MNĚ se líbil:))

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  leoneig     před 11 lety 05.05.2014 13:33 |  
                  0 0

                  mě teda přesvědčil a trochu se divím, že nechytá v základu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Kenny     před 11 lety 05.05.2014 12:30 |  
                0 0

                Řekl bych že Rakovan z naší současné trojice ovládá nejlíp velký vápno. Jen názor.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 04.05.2014 21:44 |  
            0 0

            Mně se taky zdá,že z Raka něco bude.Měl by být dvojka a Radek by je měl oba s Berkim ještě doučovat.Zkušenosti se nedají natrénovat,ani koupit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Travinho     před 11 lety 05.05.2014 09:07 |  
      0 0

      Pokud bych to měl vzít trošku obšírněji, tak je pravděpodobné, že skončí Smejkal a Necid, kteří mají hostovačku bez opce. O nákupu uvažovat asi nelze, protože Necka je drahý a Smejkal je pokud chceme hrát o špici pomalý. Na podzim určitě nebudou k dispozici Vyhnal a Mičola. Dále by podle mne měli určitě skončit následující hráči - Eschmann, Ritchie (kdo by ho chtěl a má smlouvu na 4 roky), Čonka, Lička, Čontofalský a k zamyšlení je i další působení Mensaha, Dostála, a Zmrhala (u nějž bych volil hostování).
      Naopak vrátit by se měli Koreš, Mikula, Berkovec, Hurka a Bazal (možná i Škutka ačkoliv uněj nejsem o prospěchu pro tým úplně přesvědčen) + z juniorky bych do přípravy vzal Vernera, Zámečníka, Hrubeše a zřejmě i Proska.
      Posily tedy musí přijít především na post stopera, levého beka (nejlépe univerzál co zahraje i na pravo), zkušeného středního záložníka a hlavně do útoku, kde by možná bylo na místě přivést dva hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        klimi     před 11 lety 05.05.2014 10:14 |  
        0 0

        Jenže kde sehnat kvalitního beka, takových je málo. To by musel Kornejev zase vykouzlit někde nějaké jméno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 12:13 |  
          0 0

          co třeba odchovanec Pavel Eliáš ?

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Petr9608     před 11 lety 04.05.2014 21:03 |  
    0 0

    A je finito. Asi to bylo zasloužený, to je nutný si přiznat. Nicméně dva tituly během 7 sezon, to je asi pro rudý tuze málo. Nicméně, dost možná na další titul čekat dlouho nebudou. Nějak nevidim konkurenta. Jestli se zmátoří Plzeň nebo bude jak my kolem roku 2000, tj. dobří v pohárech, ale na titul ne...

    No uvidíme. Že by třeba příští rok promluvila do boje o nejvyšší příčky Bolka?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 04.05.2014 21:41 |  
      0 0

      To bude zase ostudy v LM.Věřím,že je KJVCD příští rok naštve a nedovolí opakování. Pokud se srovnají poměry v našem vedení,tak do toho budeme taky mluvit.Plísni nevěřím,Uhrin je jouda,nemá na to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Markus     před 11 lety 05.05.2014 13:18 |  
        0 0

        Úroveň naší ligy je mizerná a Sparta to tu zdaleka neválcovala, zase jí to rozhodly hlavně vítězství s jednobrankovým rozdílem. Proti předchozím létům šli úspěchu více naproti, makali, byli aktivní, hledám za tím hlavně pokoru, kterou museli přijmout po výprascích předchozích let. Teď už to bude ale těžké ustát, primadony se zase budou natřásat, Lavička bude mít plné ruce a hlasivky práce udržet je v progresu. Mezinárodně mají šanci jen v případech, kdy je soupeř podcení, tohle není kádr pro ligu mistrů ani náhodou. Hráči budou chtít více peněz, jestli si je chce klub udržet, budou to muset akceptovat, ale to zase zvyšuje riziko velkých nákladů do budoucna. Ale co, to je jejich věc, my se musíme soustředit hlavně na náš klub :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Petr9608     před 11 lety 05.05.2014 16:08 |  
          0 0

          Úroveň naší ligy je (k poměru k financím) velmi slušná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Markus     před 11 lety 05.05.2014 19:00 |  
            0 0

            Na to se ale v pohárech nehraje :D

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 01:46 |  
    0 0

    Falkonida?
    Občas se tady zmíníme o novém majiteli, ale má někdo aktuální info, zda a jak proběhla schůzka věřitelů Falkonidy? Posvětil jejich dohodu soud nebo je vůbec něco nového? Mělo to snad proběhnout u soudu v ČB dne 28.04., ale nic jsem nezaznamenal.
    Moc se v tom všem už neorientuji, takže jestli píšu nějakou hloupost, omlouvám se. Díky za případné info.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 05.05.2014 10:20 |  
    0 0

    Dnes nesouhlasím u Černého, chyboval při více než jednom centru, navíc tam měl špatný výběh, zkrátka ty centry už lepší nebudou, na druhou stranu chytil dvě šance takže u mne lepší 6 stejně u Gecova, ten bojoval a v poslední době pokračuje ve velmi dobrých výkonech. Neves 7, Piták a Hrubý klidně 8. Naprosto trefný komentář na adresu Zmrhala, je vidět, že i trenér pochopil, kdo do základu nepatří.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 05.05.2014 12:54 |  
      0 0

      Černý, pokud vím, chyboval při dvou centrech, přičemž při první chybě, kdy mu míč vypadl, ji hned napravil tím, že ho odkopl. Ale přemýšlel jsem u něj mezi 6 a 7. Nakonec rozhodl ten klíčový zákrok, který byl opravdu vynikající.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Pepino44     před 11 lety 05.05.2014 11:14 |  
    0 0

    Nazdar všichni,můj příspěvek nebude k hodnocení hráčů,protože jsem na utkání nebyl,neviděl jsem jej v televizi ani jsem neměl onlajn,ba ani signál v telefonu. Dovedete si představit moje utrpení a zoufalost, které jsem zažil,když jsem se výsledek dozvěděl až v sobotu v poledne ? Nepřál bych to nikomu. Ale o to větší byla moje radost,když jsem to dostal takhle naplno. Nemohl jsem si to prožívat po kouskách,jako většina zdejších, ale i tak za to klukům děkuji. Když jsem se vrátil,tak jsem přímo hltal zdejší příspěvky a hodnocení,chlapci,velký dík.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Tomski     před 11 lety 05.05.2014 11:34 |  
    0 0

    co by jste říkali na jména Vašíček a Kerbr ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 12:04 |  
      0 0

      no ten Vašíček je zajímavý, ale patří Olomouci která ho prý pustit nechce

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 12:10 |  
        0 0

        mě přijde zajímavý i ten Crnkič, ale ten je zase Jablonce

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Tomski     před 11 lety 05.05.2014 12:12 |  
          0 0

          jj, Crnkič taky nevypadá špatně...

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Borris     před 11 lety 05.05.2014 12:28 |  
          0 0

          Tak mě se docela líbí i Reljič.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 13:06 |  
            0 0

            takhle zajímavě vypadal i ten Sivrič na Žižkově, pamatuji si jak naši obranu motal. No a v MB se zatím moc neprosadil, možná je i dlouhodobě zraněný

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              RaDDa521     před 11 lety 05.05.2014 13:57 |  
              0 0

              Tuto sezonu byl na podzim na hostování na Žižkově a hrál tam, ale na jaře už tam není a dost možná mu v MB ukončili smlouvu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Borris     před 11 lety 05.05.2014 14:18 |  
              0 0

              O Sivričovi jsem vždycky říkal že by se mi u nás líbil. Rychlostně i technicky skvěle vybavený hráč. Když přišel do Bolky tak si vybojoval hned základ, ale pak ho zabrzdilo zranění. Vůbec bych se nezlobil kdybychom jej přivedli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 14:19 |  
                0 0

                nyní to vypadá, že absolvuje Karlovo léčení :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2014 12:17 |  
        0 0

        Treba kdyz bude Olomouc ve druhe lize, tak by ho pustit mohla :o)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 12:50 |  
          0 0

          já myslím, že to ta Olomouc nakonec bude, že bude pomoženo Baníku, já osobně to spojuji s tou jejich úplatkářskou aférou, nyní dostanou za to po čumáku

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            naplavnik     před 11 lety 05.05.2014 13:19 |  
            0 0

            Ideálně by byl padák pro Příbram (tady však očekávám neprohru s Jabloncem), ale dovolím si tipnout k Bohemce spíše to Znojmo, tedy za předpokladu, že Olomouc dnes neprohraje. Pokud dnes Hanáci rupnout, tak by šli asi fakt oni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      naplavnik     před 11 lety 05.05.2014 13:12 |  
      0 0

      S Vašíčkem bych se asi uměl srovnat, ale vyšším ambicím by spíše odpovídali Harba, Kopic, Kúdela, Pospíšil, Masopust atd.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 13:26 |  
        0 0

        kde vzít a nekrást, Harba chce pryč, Kopic: Jablonec bude hodně ambiciozní k nám ho nepustí, to samé lze říci s Kúdelou v MB, Masopusta chce i rudoch takže asi půjde o cenové dostihy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 05.05.2014 14:13 |  
        0 0

        Vše je o penězích, chtít můžeme kohokoliv, ale pokud nebudou peníze...reálně tak možná jeden maximálně dva.
        Podle transfermarkt:
        Pospíšil 600 000€
        Masopust jeden z nejtalentovanějších hráčů ligy, navíc po něm fakt touží rudoši, 500 000€, někde jsem četl, že majitelé Jihlavy by ho pustili za nějakých 15 mega, což zhruba odpovídá částce na tranferu
        Kúdela těžko říct zda by ho Boleslav pustila 750 000€
        Harba spíše zahraničí, 300 000€
        Kopic z Jablonce toho Pelta jen tak nepustí, 900 000€
        Vašíček těžko říct, zda by byl potřebnou posilou..350 000€

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          naplavnik     před 11 lety 05.05.2014 15:43 |  
          0 0

          Za předpokladu vstupu zmiňovaného Romaněnka počítám, že nějakou vstupní investici do kádru bude muset učinit. Asi by sem nešel s úmyslem třást se do posledního kola o záchranu. Je však možné, že půjdou cestou Damienů, Keeganů a Mensahů, což ovšem k cestě nahoru může být projekt na pětiletku, neboť to bude jak zřejmo metoda pokus-omyl. Z posledních nákupů se totiž smysluplně jeví pouze ten Damien. Ritchie, Joseph i Eschemann jsou spíše asi šlápnutím do tmy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            zeleznik2     před 11 lety 05.05.2014 16:37 |  
            0 0

            Jasně posílit potřebujeme a opravdu krom Damiena to byly omyly, ale utratit třeba 15 mega za hráče to si dneska každý rozmyslí, ale třeba se vrátí časy Doškové 30 mega, Švancara 20 mega atd..Můj tip je Masopust, ale se Spartou těžký boj...jinak Ščuk z Boleslavi a Pospěch z Dukly. Zkusit do obrany Rajnocha z Liberce asi nevyjde, ale vrátí se Mikula z hostovačky, můj tip Adam Varadi z Olomouce, 6 branek to není špatné oproti naším sniperům a pokud sestoupí Ostrava Kukec a mladý Baránek.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 16:55 |  
              0 0

              Masopust dobrý, já bych viděl třeba i zajímavý Sivrič,Crnkič, Kerbr,Košút,Mišůn,Jugas nebo bych přivítal i návrat Švece

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Travinho     před 11 lety 05.05.2014 17:40 |  
          0 0

          Proč pořád někdo čerpá z transfermarktu? Kde by asi Kudela nabral cenu 20 milionů. Jinak Venca Vašíček může být podle mě reálný. Harbova hodnota je minimálně dvojnásobná.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    JS (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 12:29 |  
    0 0

    Takže Znojmo se sportovně zachrání, teď počkat, jak to bude se státníma penízema na stadion.. Tudíž zatím se o sestup rozhoduje mezi Sigmou a Baníkem - kdo by to byl po tom prvním jarním zápase do Olomouce řekl.. Každopádně je to škoda u obou týmů.
    Představa sestoupivšího Jablonce a Příbrami je krásná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Pepino44     před 11 lety 05.05.2014 12:46 |  
      0 0

      Tak na Příbrami se shodneme snad všichni,ale ten druhý ? Raději bych tam viděl Znojmo (má vůbec nějakého svého hráče,nebo jsou tam všichni na hostování?) nebo Olomouc,za ty křivárny v minulosti. Proti Jablonci nic nemám (mimo to,že je to Peltovo) a potom,neslíbil Pelta,že z Jablonce bude velkoklub? Rád bych viděl jak se mu to povede a do druhé ligy by se asi moc hráčům nechtělo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 12:49 |  
        0 0

        Znojmo má své hráče a jsou to mladí co hrají za juniorku a chodí i za áčko

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Pepino44     před 11 lety 05.05.2014 13:15 |  
          0 0

          To vím,že mají v juniorce svoje hráče a i dva černý docela šikovný kluky,ale na ligu rozhodně nemají,myslel jsem tím jejich "A",tam moc svojich asi nemají.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 13:20 |  
            0 0

            já si myslím, že to není nic divného, jako nováček a řekněme jako nové fotbalové město. A výkony do ligy patří. Osobně oceňuji s jakým kádrem kolik udělali bodů a kolik dávají golů. Jasný je, že tradiční kluby jako HK nebo ČB tolik hráčů na hostování mít nebudou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Pepino44     před 11 lety 05.05.2014 13:45 |  
              0 0

              Samozřejmě v tomto máš pravdu,ale já spíš narážím na to,kdo by hrál až těm hráčům skončí hostování,na nákup asi nebudou peníze,a ani hráčům se tam nebude asi chtít zůstávat když není vyřešena otázka stadionu. Tomu Znojmu fakt nezávidím,hráli docela slušně a vlastně všechno venku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                AlesJa     před 11 lety 05.05.2014 14:07 |  
                0 0

                jen tak pro zajímavost jsem vzal základní sestavu posledního kola proti Liberci a 4 hráči jsou z jiných klubů na hostování.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              leoneig     před 11 lety 05.05.2014 13:52 |  
              0 0

              Souhlas, mě Znojmo příjemně překvapilo,je pro ligu určitě slušným oživením.S jejich rozpočtem a hráčskou slepenicí jsou jejich výkony vskutku obdivuhodné, porovnám-li to například s námi. Navíc, když budou mít stadion, jakože dotace od města byla již schválena, tak ten výjezd do města vína určitě bude stát za to :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              birkin     před 11 lety 05.05.2014 13:55 |  
              0 0

              ja tedy nevim, ale v prvni lize by predevsim mely byt tymy, ktere maji dustojne zazemi fanousku, koneckoncu pro fanousky se snad ten fotbal hraje...pokud vim, tak na Znojmo nechodili lidi, ani kdyz byli prvni ve druhy lize a hrali doma, takze i kdyz hrajou sympaticky, mne v lize chybet nebudou, stejne tak by mi nechybela Pribram, Dukla a Jablonec, na ktery nebude chodit pres pet tisic lidi, ani kdyz budou hrat o titul...

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                leoneig     před 11 lety 05.05.2014 14:28 |  
                0 0

                Tak je určitě rozdíl porovnávat návštěvnost Znojma ve druhé lize na vysloužilém stadionu, nebo budoucí návštěvnost na stadionu novém či silně modernizovaném v lize první. Souhlas, Pribram, Dukla a Jablonec bych v lize rozhodně nepostrádal, i proto bych tam chtěl raději Znojmo, které věřím, že rozhodně nebude mít tak nulovou podporu od fanoušků, jako již zminované týmy.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 18:40 |  
    0 0

    Ten Baník má neskutečnou smůlu... po 35. minutách mají dostřídáno

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      vojta     před 11 lety 05.05.2014 19:56 |  
      0 0

      nakonec pro banik vyhra v suchym triku :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        naplavnik     před 11 lety 05.05.2014 19:58 |  
        0 0

        Tak to byl docela sileny zapas a Olmik je dle meho druhy sestupujici.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 19:58 |  
        0 0

        Všechna čest. Toho Azeveda bych bral všema deseti

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          naplavnik     před 11 lety 05.05.2014 20:04 |  
          0 0

          Pokud pujde Olmik dolu,tak bych sel do Pospisila a Rolince.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 05.05.2014 20:13 |  
          0 0

          Ať se nám to líbí,nebo ne,tak tihleti cizinci a to z Balkánu,Afriky nebo zvláště z jižní Ameriky jsou prostě lepší než naši kluci.Pohyblivější,obratnější,techničtější,rychlejší.A to k nám určitě zdaleka nechodí špičky,spíš druhá-třetí garnitura.Stejně jako v hokeji,tak i ve fotbale nám ujela lokálka.Musíme se s tím smířit a holt kupovat venku.Dělají to Tepláky,Libe,začal s tím Baňýk a to ho zachrání.Určitě by taky bylo na místě začít s tím něco dělat.My si ale zatím místo progresu pořád pochvalujeme,jakou máme mládež a s nápravou začneme ,až budeme kupovat na Islandu,Thajsku ,nebo na Srí Lance.Krásně je to bohužel vidět třeba na Zmrhalovi,ten by měl být výkladní skříní našich výpěstků,ale moc se na to koukat nedá.
          Přijde nějakej Azevedo,dostane se přes čtyři tvarůžky a jednoduše do toho kopne-gól.A o tom to je.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Petr9608     před 11 lety 05.05.2014 21:26 |  
            0 0

            Island? Vyspělý evropský národ házet k Thajcum a Cejloňanum?!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Betynka58     před 11 lety 05.05.2014 19:59 |  
        0 0

        Předpokládám, že to je pro Slavii asi nejlepší možný výsledek, vzhledem k těžkému losu Olomouce. Zase už věřím v záchranu ještě o něco více (tak na 99 %).

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          jarodo57     před 11 lety 05.05.2014 20:13 |  
          0 0

          No teď se asi ukáže charakter rudejch.V minulosti tam nějaká výpomoc byla.Ostrava zaslouží uznání.Někteří hráči úplně nadoraz.Kaša,Štěpán atd. Azevedo je hodně fotbalovej.Brankář taky všechna čest.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            eomer (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 20:45 |  
            0 0

            Já věřím, že to nevypustí- přeci jen je to oslava, bez nervů a po porážce v Teplákách. Olomouc je špatná a po dnešním zápase bude ještě víc dole.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 05.05.2014 20:15 |  
          0 0

          Taky si myslím,remiza by nám to před bitvama na moravském poli asi dost zašmodrchala.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        winter (přítel SN)     před 11 lety 05.05.2014 20:54 |  
        0 0

        A Zlámal opět potvrdil svoje "kvality" :)) ten třetí gól? :D Azevedo to trefil luxusně ale viděli jste kde Zlámal stál při tý střele? :D Uplně mimo osu Azevedo - míč - střed brány (kam ten míč poslal) - Zlámal mu nechal uplně prázdnou bránu, trefit to do toho prostředku brány pozemi je to gól stejně.. :D A troufám si tvrdit jakožto dřívější golman že i ten první pěkný gól Kašy se dal chytat, zaplaťpánbůh že je dávno pryč

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      dArtagnan     před 11 lety 05.05.2014 20:33 |  
      0 0

      Je krásně vidět, jak je ta naše liga plná líných lemplů. Celý rok na to kašlou, ale jak jim začne hořet za zadkem, zničehonic hrají super fotbal a jezdí nahoru dolů i přes křeče. A naopak, někteří už nemají o co hrát, tak se na to prostě vydlábnou. A pak proč pořád na ty stadiony nikdo nechodí, že.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Dobi     před 11 lety 05.05.2014 20:37 |  
    0 0

    Smekám klobouk pře "Baňýčkem". Prohrávat 2:0, marodka jak po bitvě u Verdunu a oni to otočili.. Pokud někdo spekuloval s tím, že máme nula bodov a skóre 3:8 s Olmikem, zatímco s Baníkem zatím jeden bod, ale možnou prohru na Bazalech a tudíž sázel na remízu, bylo by to asi špatné a čistě matematicky beru, že toto je ZATÍM pro nás optimální, pokud neprovede sralta nějakou kurvárnu...Pak by nám měly 3 body stačit, nejlépe v Brně... Pak už by bylo vše na ostatních. Nikde není psáno, že Znojmo už předem prohrálo v Olmiku. Určitě by si ligu za výkony na hřišti zasloužilo. Ale asi jde o více...Na Bohémku bych už nevsadil ani ukrajinskou hřivnu...Máme, vlastně naši hráči to mají plně v rukou...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      jarodo57     před 11 lety 05.05.2014 20:43 |  
      0 0

      mám strach ze Sparty.To jsou kurvy viz.Plzeň s trenérem Strakou.Znojmo by si za sympatickou hru a bojovnost přes všechny nesnáze zasloužila ligu více než ta podělaná Olomouc i s nepříjemným a arogantním Minářem.Příbram si to asi proti Jablonci pohlídá a tak bohužel to odnese Bohemka a byl bych rád kdyby ten druhý byla právě Olomouc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Dobi     před 11 lety 05.05.2014 20:53 |  
        0 0

        Dvojnásob dobře, že je ale Tepličky vykouřily! 26 kol bez prohry a pak 2 výbuchy? I když u těch šlapek z E55 je vše možné! Hlavně musíme hrát a vyhrávat my. Přece jen košile bližší kabátu!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.05.2014 20:54 |  
        0 0

        Hodi se pripomenout, ze na Vanoce 2011 Sparta slavne podepsala s Olomouci dohodu o spolupraci. Docela si dokazu predstavit, ze to dopadne tak, ze na Letnou se postehuji behem dalsiho roku Buchvaldek a dva dalsi dorostenci a Olomouc bude zazracne bodovat. Samozrejme doufam, ze tomu tak nebude.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Mike     před 11 lety 05.05.2014 21:33 |  
          0 0

          Tak já si myslím, že i kdyby Sparta třeba uvažovala o tom, že Olomouci něco pustí, tak bod by byl málo a 3 si pustit asi netroufne.
          Ono také je dost podstatné, že Slovácko- Znojmo se hraje o den dříve, a pokud by Znojmo prohrálo, tak Sparta nemusí nic pouštět, protože pak si Olomouc může uhrát záchranu sama. A i kdyby Znojmo remizovalo, tak Olomouci stačí Znojmo porazit o 2 branky a vyhrát v Liberci a zachrání se stejně. Pokud tedy beru Bohemku jako 1.sestupujícího.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Viking     před 11 lety 05.05.2014 22:02 |  
            0 0

            Nevím, Křetínský má za sebou sportovní a fanouškovskou blamáž v Teplicích, na titul co ho stál na kumulované ztrátě přes miliardu korun čeká x let tak nečekám, že tam Olomouc něco udělá. Samozřejmě nadstardartní vztahy Olomouc - Sparta tady jsou...

            Taky se čekalo že to Sparta pustí v poháru Čurákovu a přejela je jak zamrzlej Dněpr...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Mike     před 11 lety 05.05.2014 22:06 |  
              0 0

              Natěšená Letná, po 4 leté bídě titul, velký rozdíl ve výkonnosti- také si nemyslím, že by rudé bídy chtěly nějakou blamáž.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Kactus     před 11 lety 05.05.2014 22:13 |  
                0 0

                a ceske fotbalove weby se prestali dat cist jak se rumuni stali mistry, to je oslavnych alpinistickych clanku.... ble jeden by se poblil!
                od rumunu neocekavam zadnych ferovych her ted, prohraj co se jim bude hodit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Navyseals     před 11 lety 05.05.2014 22:13 |  
                0 0

                hlavně ta olomouc je sama o sobě neškodná, nechápu ten náš výbuch tam

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                leoneig     před 11 lety 05.05.2014 22:14 |  
                0 0

                Taky si myslím, si to doma nedovolí posrat a v klidu vyhrajou a oslavi titul..Olomouc bude jen koukat...Snad se nepletu :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Mike     před 11 lety 05.05.2014 22:18 |  
                  0 0

                  A připomenu jarní bilanci Olomouce venku : 5 0-0-5 2:16 0
                  Takže nejenom díky síle soupeře, ale i první body na jaře z venku by byly velkým překvapením.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    leoneig     před 11 lety 05.05.2014 22:27 |  
                    0 0

                    Nemám strach.Hlavně by to chtělo dát to Brno za 3 body,ať máme klid...

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                bongor     před 11 lety 05.05.2014 22:52 |  
                0 0

                Ale pro ně není žádná blamáž dost velká,na veřejné mínění dlabou,to je tak dobrý pro plebs a ne pro mistry s nákladem miliardy Kč za jeden titul.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 05.05.2014 22:48 |  
          0 0

          To jsou pozůstatky našich socialistických smluv o bratrství a vzájemné pomoci.Pochopitelně v bolševickým klubu to používají
          s největší radostí.Asi jim bod nechaj.Musíme si to urvat sami,ale lehký to ještě nebude.Baňýk se teď rozjíždí,Slovácko jede už delší dobu.Tak jedině v tom Brně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Barra     před 11 lety 06.05.2014 08:02 |  
            0 0

            A vubec to nebude lehke v Brne. Zbrojovka ziskala ze svych 30 bodu hned 23 doma, prohrali jen 4 zapasy (vsechny na podzim, kdyz se jim nedarilo), na jare vyhrali doma 3 x, 2 x remizovali, 11 bodu na 15. My jsme naopak na jare vyhrali jen 1 x, a k tomu 4 prohry, 3 bodiky na 15.

            Paradoxne by se nam mohlo lepe darit proti Slovacku, ktery na zicim poli prohral 7 z 14 zapasu. Bude to ale tezke, na nejaky bodovy zisk na Baniku sice doufam, ale Banik po odchodu Komnackeho to slusne rozjel.

            Boj o zachranu je sice tuto sezonu nevidane napinavy, bohuzel patrime mezi prime ucastniky.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              patras     před 11 lety 06.05.2014 09:21 |  
              0 0

              Musím s Barrou souhlasit. Vůbec nemáme nic jistého a bude to ještě moc těžký. Spartě nevěřím, bylo lepší kdyby ta Plzeň v Jablonci výhrála a Sparta musela v sobotu vyhrát. Výsledky odehraného kola nám vůbec nehrají do karet.

              Je třeba bodovat v Brně, ale 3 bodíky tam neuděláme, bohužel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Barra     před 11 lety 05.05.2014 23:00 |  
          0 0

          A vymluva pro prohru Sparty se najde snadne: maji za sebou noc flamovani, dovedu si predstavit ze i ted jeste slavi. Vzdyt i Bayern hnec prvni zapas po ziskani titulu v Bundeslize prohral.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Dobi     před 11 lety 05.05.2014 23:23 |  
            0 0

            Sralta je špína všech špín, dnes jsem nakoukl do Práva a zase si ještě připosraný Karel Felt, normalizační novinář, nestačí utírá řiť a krk po vplížení se do řiti "taškáře" Křetínského.. Oni jsou schopni všeho! O to cennější jsou Tepličky a jejich výhra rozdílem třídy!!! Máme to v rukou, snad se to zvládne!!! Uvidíme!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      JS (přítel SN)     před 11 lety 06.05.2014 11:39 |  
      0 0

      To je rozumnej chlap a hezky se to čte. A jak to na konci elegantně nandal tomu volovi sparťanskýmu.. :)