Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

Výhra na hřišti Bohemians jednak dostala Slavii z posledního místa tabulky, především ji však dostala do poněkud komfortnější situace. Vyhráno zdaleka není, hlavními kandidáty sestupu však jsou nyní jiní - Znojmo, Bohemka a překvapivě také nevyzpytatelná Olomouc.

Po dvou odehraných kolech se vracíme s aktuální analýzou situace okolo sestupových příček, původní článek naleznete zde. A začneme samozřejmě opět pohledem na tabulku od desátého místa níže.

10. Brno 8-6-12 27:39 30 bodů
11. Příbram 7-7-12 28:42 28 bodů
12. Slavia 7-5-14 20:46 26 bodů
13. Olomouc 6-7-13 37:51 25 bodů
14. Ostrava 5-10-11 25:40 25 bodů
15. Znojmo 5-9-12 28:42 24 bodů
16. Bohemians 5-8-13 21:36 23 bodů

Desáté Brno má náskok již šesti bodů na sestupovou patnáctou příčku a dá se považovat za prakticky zachráněné, ve stejné situaci mohla být Příbram, kdyby doma porazila Znojmo, to se však nestalo, a tak Příbram ještě bude mít příští kolo v Edenu jistě o co hrát. Přesto je čtyřbodový polštář poměrně komfortní. Od Slavie na 12. příčce níže je však pětice týmů, které dělí jen tři body a všichni jsou ve velkém ohrožení.

Připomeneme rovněž vzájemnou bilanci při rovnosti bodů Slavie s dalšími týmy.

Brno: doma remíza, zápas venku se bude teprve hrát
Příbram: venku remíza, zápas doma se bude teprve hrát
Olomouc: dvě porážky
Znojmo: dvě vítězství
Bohemians: dvě vítězství
Ostrava: doma remíza, zápas venku se bude teprve hrát

Slavia má naštěstí lepší vzájemné zápasy se Znojmem a Bohemians, tedy dvojicí týmů, které jsou na tom nejhůře a jejichž los navíc nevypadá na papíře příliš růžově. Naopak s Olomoucí Slavia dvakrát prohrála. Připomeňme rovněž, že pokud bude mít stejný počet bodů více než dva týmy, sestaví se z jejich vzájemných zápasů minitabulka a o pořadí rozhodne počet bodů v této minitabulce a dalším kritériem je následně skóre ze vzájemných zápasů.

Příklad by mohl být následující: Po 30. kole bude mít Slavia stejně bodů jako Olomouc a Znojmo. Tabulka vzájemných zápasů je následující:

Olomouc 2-0-1 9:5 6 bodů
Slavia 2-0-2 6:9 6 bodů
Znojmo 1-0-2 3:4 3 body

Zápas Olomouc - Znojmo se bude hrát ve 29. kole a pokud by Znojmo zvítězilo (o méně než 8 branek, tedy reálně jakýmkoli výsledkem), dostala by se Slavia najednou v tabulce vzájemných zápasů těchto tří týmů až na poslední místo; vinou debaklu 1:5 v Olomouci má totiž suverénně nejhorší skóre. Naopak jakýkoli bodový zisk Olomouce v zápasu se Znojmem by Slavii udržel v minitabulce před Znojmem.

Situace tedy jak vidno může být řádně zamotaná a bude lepší raději nemít stejný počet bodů jako Olomouc.

Zbývající los všech sedmi ohrožených týmů je následující:

Slavia: Příbram doma, Brno venku, Slovácko doma, Ostrava venku
Brno: Jihlava venku, Slavia doma, Plzeň venku, Jablonec doma
Příbram: Slavia venku, Jablonec doma, Jihlava venku, Boleslav doma
Olomouc: Ostrava doma, Sparta venku, Znojmo doma, Liberec venku
Ostrava: Olomouc venku, Jihlava doma, Teplice venku, Slavia doma
Znojmo: Liberec doma, Slovácko venku, Olomouc venku, Dukla doma
Bohemians: Boleslav venku, Dukla doma, Jablonec venku, Plzeň doma

Při pohledu na los vidíme několik zápasů, které budou pro uspořádání na chvostu tabulky klíčové. Hned ve 27. kole zápasy Slavia - Příbram a Olomouc - Ostrava, ve 29. kole zápas Olomouc - Znojmo a v posledním kole zápas Ostrava - Slavia, který doufejme nebude už rozhodující pro Slavii, ale nanejvýš pro domácí Baník.

A nyní co se změnilo oproti situaci popsané před dvěma týdny?

Brno získalo nečekaně všechny body v Teplicích a uhrálo i body doma proti Boleslavi, přitom oba soupeři Brna jsou adepty na evropské poháry. Díky tomu je Brno už prakticky zachráněné, myslím si, že navíc v posledním kole porazí i Jablonec a získá tak na konci soutěže 34 bodů + zisk ze zápasu proti Slavii (tedy o tři více než jsem čekal před dvěma týdny).

Stále nemám pochyb o tom, že se zachrání i Příbram, byť remíza se Znojmem Příbrami cestu za záchranou mírně zkomplikovala. I kdyby v Edenu Příbram nebodovala, v dalším zápase hostí Jablonec, což je pro Příbram ideální zápas na zisk tří bodů. Celkově to vidím na 31 bodů + zisk ze zápasu proti Slavii (tedy o dva body méně než jsem čekal).

Olomouc překvapuje formou, která připomíná tu slávistickou. Po porážce na Slovácku nyní čekají Olomouc dva domácí zápasy proti přímým konkurentům v boji o záchranu. A hned ten první proti Baníku, který poslední dva zápasy vyhrál a nabral sebevědomí, nebude vůbec jednoduchý. Nemyslím, že Sigma něco uhraje venku, ale domácí 4 body budou znamenat v součtu 29 bodů, což by na záchranu stačit mělo (je to o tři body méně, než jsem čekal před dvěma týdny).

Baník porazil v klíčovém zápase Znojmo a dle očekávání porazil na jaře neškodnou Duklu. Díky tomu je teď reálně ve hře o záchranu, čekám bod z Olomouce, doma výhru nad Jihlavou a před posledním zápasem se Slavií tak 29 bodů (o dva více než před dvěma týdny).

Znojmo má dost těžký los, nevěřím, že zvítězí v některém z následujících tří zápasů (Liberec, Slovácko, Olomouc) a ani výhra nad Duklou v posledním kole už asi Znojmo v lize nezachrání. Vidím to na celkový zisk 28-29 bodů, tedy o 2-3 body méně než před dvěma týdny.

A nakonec Bohemka - povinná domácí výhra nad Duklou, ale zvenku nejspíš maximálně bod, to je 27 bodů před posledním zápasem proti Plzni, ve kterém také čekám maximálně jeden bod a tedy celkově 28 bodů.

Před dvěma týdny jsem psal, že by Slavii mělo na záchranu stačit 31 bodů. Tím jsem si nyní už prakticky jistý; věřím, že i 30 bodů bude stačit a mělo by stačit dokonce i bodů 29. Teoreticky může stačit i 28, ale to už je velká hra s ohněm. Slavia by proto měla mířit na zisk minimálně čtyř bodů v posledních čtyřech zápasech. Výhra nad Příbramí se tak jeví jako nejsnazší cesta k záchraně, v dalších dvou zápasech získat alespoň bod a jet do Ostravy k zápasu posledního kola už v klidu. Cokoli víc bude jen pro větší pohodu. Vyhráno sice Slavia po výhře v Ďolíčku stále ještě zdaleka nemá, je však oproti svým konkurentům přeci jen v o něco komfortnější situaci. To se však může velmi brzy změnit, pokud by Příbram zítra v Edenu zvítězila.

Na závěr si neodpustím poznámku, že si myslím, že nakonec sestoupí Znojmo s Bohemians, což jsou (shodou okolností?) z hlediska svazu nejvíce postradatelné týmy.

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    klimi     před 10 lety 01.05.2014 08:43 |  
    0 0

    Hezký den sváteční!

    Ještě bych se rád se svým názorem vrátil k zápase s Bohemkou a k následným zdejším vyjádřením o Pastoorovi.

    Zápas:
    Co jsem absolutně nepochopil, jsou Černého výkopy. To je absolutní TRAGÉDIE! Takhle špatně snad nevykopává ani žádný brankář u nás v přeboru. Kdyby ty výkopy aspoň byly ve spěchu, ale on stejně vždycky míč podržel a čekal, potom to stejně kopl bídně.

    Překvapil Gecov, to byl snad jeho nejpovedenější zápas co se týče přesnosti přihrávek.

    Zmrhal je další zlo, ať už skončí sezóna a snad konečně půjde pryč.

    Doslova jsem soptil, když Vošahlík si nedokázal ani po pěti dotycích míč zpracovat při tom postupu sám na bránu. Lajdáctví, laxnost, odfláknutí nebo je to prostě jen poleno? Aspoň nahrál na gól.

    K trenérovi/trenérům:
    Ano, Pastoorovo výsledky a hra nejsou nějak moc přesvědčivé, ale to, že by Koubek měl nyní více bodů, jsou pouze jen názory a domněnky, které si každí může udělat sám. Já prostě tvrdím, že to, jak Koubek zazdil celou zimní přípravu zápasem v Olomouci, je prostě neskutečná chyba a ubohost.
    A tomu Šetrleho plakání do novin se také musím jen smát.

    Zápas proti Bohemce nebyla žádná krása, ale byly tu tři body, vzpomeňme si třeba na náš zápas v Teplicích.

    Každý si na to samozřejmě musí udělat obrázek sám...

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      slaviator     před 10 lety 01.05.2014 09:17 |  
      0 0

      ad Vošahlík - tohle znám moc dobře, řek bych že to nebylo lajdáctví nebo laxnost či že by byl poleno, ale že "moc chce" a tělo neposlouchá hlavu tak, jak by mělo... Přemotivovanost... Křečovitost...

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        PtakKuku     před 10 lety 01.05.2014 09:41 |  
        0 0

        Já to znám taky moc dobře, ale já to znám jako chorobnou nešikovnost :D

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          jarodo57     před 10 lety 01.05.2014 09:53 |  
          0 0

          To je neumění nic jiného

  2. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    Barra     před 10 lety 01.05.2014 08:47 |  
    0 0

    Diky za tento perfektni prehled, ktery ale jeste vice zamotal hlavu. Uz davno nebyl boj o sestup tak napinavy, tentokrat bohuzel i s Slavii v hlavni roli. Jednoznacne je bodovani s Pribrami absolutni must. Se Znojmem a Bohemians mas pravdepodobne pravdu, presto si myslim ze Znojmo v zapase s Olomouci muze prekvapit. Citi zaslouzene krivdu po Pribrami a to muze muzstvo stmelit a dat mu vnitrni silu.

    Pro nas to nebude jeste lehke, skoda, skoda ze jsme v prvni zapasu sezony zahodili viteztvi proti Baniku. Mit ted ty dva body extra, jak dobre by se nam dychalo.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      quelhar (admin)     před 10 lety 01.05.2014 09:18 |  
      0 0

      Vykon Znojma v Pribrami me velice prekvapil. Cekal jsem, ze hraci uz budou napul smireni s tim, ze i kdyby zachranu sportovne ukopali, stejne kvuli stadionu klub dalsi sezonu hrat ligu nebude, ale misto toho bojovali a byli na dosah vyhry (ktera by nam uprimne receno pekne zavarila!). Ale porad tak nejak cekam, ze Znojmo v tech poslednich zapasech proste uz moc bodovat nebude a zvlast v zapase v Olomouci bude patrny rozdil v motivaci. Na druhou stranu mas pravdu, ze krivda, kterou jiste po Pribrami citi, je muze naopak nakopnout.

      Mit ted o dva body vice, bylo by to daleko lepsi, souhlasim. Hlavne si ale myslim, ze kdybychom porazili Banik, sezona se mohla ubirat uplne jinym smerem. Ale uz v prvnim kole platilo, ze pro Slavii se penalty nepiskaji a jasny faul na Micolu nebyl potrestan znamym "reznikem" Patakem.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Betynka58     před 10 lety 01.05.2014 12:30 |  
        0 0

        S tím prvním zápasem stoprocentně souhlasím. Přidal bych k němu i druhý zápas v Liberci, který Slavia také zahrála slušně, ovšem místo 4 bodů měla po dvou kolech jen bodík a zbytečně se dostala pod tlak, který hráči následně neunesli. Jsem přesvědčen, že v opačném případě by se dnes v pohodě pohybovala v první půlce tabulky.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 12:23 |  
      0 0

      klimi, no offense, ale od kdy je člověk na pracáku příživník? Jsi si jstý, že tebe, nebo tvé blízké to nikdy v životě nepotká?

      Jinak Besta byl vždycky svůj, jeho upřímnost se mi líbí, ale chová se jak blb, kterému už skončil život, bez nějakého cíle, motivace. To je v tomhle věku dost smutné.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        klimi     před 10 lety 01.05.2014 15:03 |  
        0 0

        Samozřejmě jsem to nemyslel u lidí, kteří chtějí pracovat, což ovšem u Besty očividně neplatí...

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Tomski     před 10 lety 01.05.2014 16:03 |  
          0 0

          bych se tě rád zeptal jak můžeš říct neumí hrát fotbal ?

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 18:58 |  
          0 0

          jj, v poho, chápu..

          On asi holt na všecko rezignoval, pokud ho takový život uspokojuje...

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 16:01 |  
        0 0

        No tak uvidíme, ale on je na tom pracáku evidentně spokojenej. Občas vezme nějakou tu brigádku (asi často na černo někde dělá vhazovače bych na něj tak tipnul) a hlavně, že má čas na fotbálek. Takže příživník nebude asi daleko od pravdy.

        Jinak být na prácáku samozřejmě není příživnictví, ostatně si to povinně předplácíme každý měsíc.

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 18:56 |  
          0 0

          jj, podle mě dělá jen černoty, ale na plno to neřekne. Blbý je, že takhle to dělá kde kdo.

          Spíše mě fascinuje, že ve 31letech už nemá větší ambice než být na pracáku a dělat načerno brigády.

  3. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 09:12 |  
    0 0

    Dobrý rozbor, za který koneckonců můžeme nepřímo poděkovat autorově dceři :).
    Snad příští sezónu budeme řešit vyrovnaný boj na opačném pólu tabulky.

  4. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    spino     před 10 lety 01.05.2014 10:20 |  
    0 0

    Snad sestoupí Znojmo a Olomouc. O vršovické derby nechci přijít. I když vím, že jejich los je ze všech nejtěžší. :(

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      knl66 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 11:03 |  
      0 0

      Musím říci, že ze sportovního hlediska je mi Znojma trochu líto. Naživo jsem viděl jen jejich zápas s námi, jinak v TV, možná tedy nebudu objektivní - ale z toho, co jsem viděl, na mě udělalo dobrý dojem (zvláště na podzim). Na to, že nemá žádné známé hráče, že hrálo první sezonu, se mi prostě jejich hra líbila. Na nováčka to byl fotbal bez bázně a beze strachu. Osobně bych dole raději viděl třeba Příbram.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Citrus (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 12:03 |  
        0 0

        Souhlasím a ještě bych dodal, že se mi velmi líbí vystupování trenéra Kalvody, což potvrdil i bezprostředně po zápasu v Příbrami.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 16:03 |  
      0 0

      No Znojmo ať šupá ale jestli přijdu o Vršovické derby, to je mi jedno. Dokud tam bude hostující kotel takové úrovně jako tam je, tak to radši do Olmíku.

  5. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 12:28 |  
    0 0

    Podle mě už se Slavia udrží, to by byl totální zkrat to ještě pustit.

    Je klidně možné, že poslední 4 zápasy vyhrajeme, více napoví hned Příbram.

    Obecně jsem ale z boje o udržení dost zklamaný. Těch prasáren je tam na můj vkus moc. Jinak je vtipný, že na Příbram už léta skoro nikdo nechodí, ale stejně si to rapper Starka zařídí.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      slavoj71 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 12:35 |  
      0 0

      Přesněji řečeno - nikdy tam nikdo nechodil. Už jenom celá ta taškařice s přesunem licence Dukly (a posléze v bleděmodrém s licencí Jakubčovic) naprosto jasně signalizuje morální ukotvení klubu TJ Uranové doly Příbram v nejvyšší soutěži.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        bongor     před 10 lety 01.05.2014 14:23 |  
        0 0

        Já myslím,že kdo hledá nějakou morálku v kaprlize,dělá zbytečnou práci.je to jako hledat blechu v kupě slámy,nebo morálku u našich soudů.Kde nic není,nic se nenajde.

  6. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    Borris     před 10 lety 01.05.2014 14:55 |  
    0 0

    Jinak pánové jak vidíte trenérské obsazení na další sezonu? Bez ohledu na to, jestli je to podle mě dobře nebo špatně, si myslím že po sezoně Pastoor skončí. Tady na diskusi už proběhla jména jako Beránek nebo Cipro. Oba je mám rád, oba velcí slávisti. Nejsem ale přesvědčený že oni jsou správná volba, ale kdyby jeden z nich přišel, určitě bych se nezlobil a vidělo by se jak by to klapalo. Ale neumím si představit, že by tam rusáci chtěli dosadit někoho z těch dvou. To bude ve výběru trenéra hrát samozřejmě velkou roli, jestli nás opravdu převezmou rusáci, nebo snad někdo jiný a nebo jestli nakonec nezůstane fotbalem nepolíbený Řebíček. Možná by teď stálo za to zkusit toho Kozla. Dukle se na jaře vůbec nedaří a třeba sám Kozel bude chtít zkusit novou výzvu. A osobně bych si u nás třeba dovedl představit i Pivarníka. Jsem hodně překvapený že je stále bez angažmá, podle mě se jedná o kvalitního trenéra a moc se mi líbilo jak pod ním hrála třeba Olomouc a Jihlavu dostal do ligy. Ale jinak těžko říct, moc jiných trenérských jmen které by mi do Slavie pasovali, si nevybavuju.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      edenian     před 10 lety 01.05.2014 15:29 |  
      0 0

      To je furt dokola :-) Trener kterej hraje to co chci hrat ja / majitel klubu / nebo trener kterej je z ruznych duvodu oblibenej verejnosti? Jinak tyhle jmena prece nejde dat na jednu hromadku.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      quelhar (admin)     před 10 lety 01.05.2014 15:40 |  
      0 0

      Osobne cekam, ze pokud se v lize udrzime a pokud probehne definitivni prevzeti klubu ruskou stranou (at uz verejne nebo neverejne), tak Pastoor skonci a prijde nejaky jiny neznamy zahranicni trener, se kterym se znaji Kornejev a van Dop.

      Takze klicovou otazkou je, kdo vlastne bude trenera vybirat. Pravdepodobnost, ze u nas zustane Pastoor, povazuji za mizivou.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        edenian     před 10 lety 01.05.2014 15:47 |  
        0 0

        Myslim, ze divit se budem v kazdym pripade

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 16:18 |  
      0 0

      Když si udělám takovej rychlej rozbor v hlavě. Tak určitě vím, že tahat sem trenérské důchodce určitě nechci, tím jednoznačně vylučuji Beránka s Ciprem, zvlášť u prvního vůbec nechápu proč se tu tak často objevuje jako možný kandidát. A Cipro trénovat pokud vím ani nechce.
      Šilhavý jde do Jablonce, Jarolím je v Boleslavi spokojenej nejspíš. Pastoor se zatim moc neukázal, sice mu věřím, že v hlavě to má ale když to nedokáže předat hráčům, tak je to jaksi na hovno. Souhlasím s tím, že mi připomíná Csaplára, výbornej teoretik. Ale kdo ví, třeba s vhodným složením kádru by mu to fungovalo ale já bych to asi nezkoušel a ani si nemyslím, že tu bude chtít zůstat.
      Takže mě osobně napadají jen dvě jména. Psotka umí hrát celkem útočně a je volnej. A nebo Kozel, v Dukle už mu asi dochází dech a třeba by mu změna pomohla. No jsem na to zvědavej koho sem přivedou.
      Já bych se přitáhl nějakýho Němce nejlépe magora typu Magath aby těm lemplům provětral pírka. :D

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Barra     před 10 lety 01.05.2014 16:35 |  
        0 0

        Ahoj Steve, tak ja bych tedy preferoval Beranka nad Ciprem. Frantisek Cipro jinak nejakych pul roku trenuje v Rakousku divizni SC Zwettl, Landesliga Nieder-Oesterreich, je na jejich strankach stale uvedeny jako Dr. Cipro.

        Myslim se, ze by sam mel velky zajem nas trenovat, po odchodu Petrouse prohlasoval ze by vedel jak na to, po zapase s Bohemians se take ozval s kritikou. Me se moc nelibil behem toho kratkeho intermezzo, kdyz vystridal Jarolima, ani v Budejovicich to nebylo ono. V kazdem pripade jsem zvedavy, na koho volba Kisela padne.

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 18:20 |  
          0 0

          Tak možná si odpočinul a teď ho ten fotbal zase baví. Ale přejít z rakouské divize do českého bahna aby ho ta chuť zase neopustila. A osobně si myslím, že by to stejně nebylo ono. Jak jste psal poslední roky nic moc. Ale jinak patří rozhodně mezi mé oblíbence a má mův velký respekt.
          Beránek je pro mě neznámá. Ano sezóna 2002/2003 uznávám že ten fotbal měl kvalitu. Ale to je 12 let nazpět a byl tu trochu jiný hráčský material. Jeho působení v Brně naopak ukázalo, že se slabším kádrem toho moc nesvede, takže nevěřím tomu, že by něco svedl s tím co tu je teď. A už teď byl tři roky u téměř amatérské reprezntace...

          No uvidíme co přijde v létě...

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            edenian     před 10 lety 01.05.2014 18:39 |  
            0 0

            Steve, nechci ti nejak brat iluze, ale s tim Ciprem jsi asi nejak vedle. Cipro udelal v zivote / trenerskem / jeden rok, to je vse. S tymem mimoradnych individualit. A vsichni vime, ze ten tym stavel Beranek. Pak se odebral do Rakouska se slovy ze je lepsi ridit mercedes nez trabanta / rozumej Innsbruck nez Slavii. Po tehle urazce jsme na neho vsichni radi zapomeli. Ale je to samozrejme velky slavista, tak jsme mu jiste zase vsichni odpustili :-) je to sympatak a nic proti nemu. Jako slavistovi. Ale jako trener neudelal nikdy a nikde zadny vysledky, pote co tehdy odesel ze Slavie uz ho odevsad vyhodili a byla to traga. Vzdycky tak sezonu a dost. A z toho bychom meli vychazet a zapomenout na takovyhle napady.

            • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

              Romino     před 10 lety 01.05.2014 18:53 |  
              0 0

              Ano, při vší úctě, už v Budějovicích nebyl brán až tak vážně a věk nezastavíš.

            • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 22:27 |  
              0 0

              Tak samozřejmě může být muj pohled na ně také ovlivněn tím, že v roce 1996 mě bylo 9 let, takže ten fotbal jsem ještě tolik nevnímal natož abych hodnotil trenéry :) Beránka si tedy pamatuju jen ze sezóny 02/03 a že by mě v té době nějak přesvědčil... :)

              • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

                edenian     před 10 lety 02.05.2014 09:23 |  
                0 0

                Jojo, to mi doslo ze jsi mladas tak jsem si dovolil takovy lehce mentorsky prispevek.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Alanor (admin)     před 10 lety 01.05.2014 17:05 |  
      0 0

      Očekávám, že naše spekulace budou úplně zbytečné, protože si myslím, že v létě nás převezmou Rusové a přivedou si trenéra cizince, kterého ani neznáme. :) V médiích už se třeba spekulovalo o méně slavném bratrovi Koemanna...

      Nicméně si také zaspekuluji, jakkoliv to považuji v tomto případě za zbytečné. :)

      Padl tu Psostka, toho bych tu viděl velice nerad. Byl silně namočený v korupční kauze a nese významný podíl na úpadku Sigmy. Toho prosím ne!

      Za mnohem zajímavější volbu považuji též zmíněného "olomoučáka" Pivarníka. Podle mě byl dosud úspěšný, ale příliš ho neznám a moc prověřený není.

      Také bych polemizoval s tím, že Cipro neuspěl u nás a v Budějovicích. Budějovice jeden rok zachránil, když pod ním šel tým výrazně nahoru, druhý rok měl i kvůli mizernému Řepkovi tým záchranářské starosti, po vyhazovu Cipra ale šel do kopru úplně. Proti příchodu Cipra bych kategoricky nebyl, ale tak nějak tušíme, že ideál je v dnešní době asi jinde.

      Na Beránka příliš názor nemám.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Tomski     před 10 lety 01.05.2014 17:10 |  
        0 0

        já bych byl rád kdyby přišel Kozel a dostal čas na práci s týmem...

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Alanor (admin)     před 10 lety 01.05.2014 17:42 |  
          0 0

          Jo, Kozla jsem ani nerozebíral. Předpokládám, že pro většinu slávistické veřejnosti by byl akceptovatelnou personou.

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            edenian     před 10 lety 01.05.2014 18:39 |  
            0 0

            Me teda fotbal Dukly nebavi, takze za me ne.

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            Kornovo     před 10 lety 01.05.2014 19:46 |  
            0 0

            Alanor: O co opiras tvrzeni, ze Psotka byl namocen v korupcni kauze? Ty jsi ale vul, psat tu nesmysly bez dukazu.

            • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

              quelhar (admin)     před 10 lety 01.05.2014 20:09 |  
              0 0

              Pokud vim, tak v korupcni kauze byla namocena cela Olomouc. Skutek se stal, kdyz tam byl Psotka trener. Kubicek u soudu rekl, ze korupcni jednani zosnovali Gajda prave s Psotkou. Soud nakonec ve verdiktu rekl, ze skutek se stal, ale neni mozne prokazat, kdo konkretne uplacel a proto nemuze nikoho potrestat. To vse naprosto trefne vystihuje souslovi, ze "byl Psotka namoceny v korupcni kauze".

              • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

                Kornovo     před 10 lety 01.05.2014 22:07 |  
                0 0

                takze se nezjistilo kdo uplacel ale muze za to psotka potazmo cely klub? podobne znicili i brankare drobisze pred par lety. to je trosku nedustojne vysvetleni a prekvapuje me quelhi, ze ty jako vzdelany clovek si delas usudek z ceskych medii, nebo kde cerpas tyto informace.

                • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

                  quelhar (admin)     před 10 lety 01.05.2014 22:15 |  
                  0 0

                  Cerpam ze soudniho verdiktu - ten cerpam sice z medii, ale jsem presvedcen, ze ani ceska media by si nevymyslela, ze soudce v rozsudku rekl, ze skutek se stal, kdyby to tak opravdu nebylo. To, ze nedokazal soudce urcit, kdo se korupce dopustil, a proto nepotrestal nikoho, je vec druha.

                  V danem pripade jsem presvedceny, ze Psotka o korupci vedel, pokud ji sam neorganizoval. K tomu ale samozrejme dukazy nemam, je to jen muj nazor.

                  Kazdopadne Psotku bych ve Slavii nechtel nejen kvuli tomuto, myslim si taky, ze to neni zrovna kdovijak kvalitni trener.

            • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

              Alanor (admin)     před 10 lety 01.05.2014 20:12 |  
              0 0

              http://sport.aktualne.cz/kubicek-za-korupcni-kauzou-stoji-trener-psotka/r~i:article:702095/

              A soud došel k tomu, že k uplácení došlo, ačkoliv neprokázal kdo a jak. Ale není se moc divit, když to řídil olomoucký soudce, který asi místní klub nechtěl poslat do kytek... Psotka je podobně důvěryhodný jako Pelta, který je po právní stránce také čistý jako lilie.

              Ale vole, chápu, že ty bys tu Psotku jako fanoušek Olomouce viděl rád, když už ho teď odvolali z trenérského křesla na Hané.

              • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

                Kornovo     před 10 lety 01.05.2014 22:11 |  
                0 0

                ty zjistuj radsi neco o slavii a nekopiruj tu odkazy na nejake clanky vycucane z prstu.

            • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

              Barra     před 10 lety 01.05.2014 20:24 |  
              0 0

              "Ty jsi ale vul", ty vole - prave jsem si rikal ze Slaviste jsou dnes nejak ticho a moc se tu nehlasi, a to 24 h pred dalsim existencnim zapase. A hned je tady veselo ;-)

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        Barra     před 10 lety 01.05.2014 17:45 |  
        0 0

        Erwin Koeman je starsi bratr Ronalda. Hral pet let v Belgii, pan fotbalista. S KV Mechelen vyhral titul, porazil ve finale Europecup 2 Ajax, vyhral Evropsky Supercup. Neni tak znamy jako Ronald, ale velke jmeno. Po odchodu z Mechelen hral leta za PSV. Otec obou Koemanu byl jinak take profesionalni hrac. Prijmeni Koeman se sklada z koe (krava) a man (muz). Po fararovi bychom tak meli obchodnika s kravami.

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          mats     před 10 lety 01.05.2014 18:07 |  
          0 0

          ...tedy ve volném překladu něco jako kovboj? :-) No kdyby uměl s lasem a měl kolty proklatě nízko... :-) Jinak Erwina Koemana si jako hráče vybavuju. Pamatuju si ho hlavně asi z PSV...

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            Barra     před 10 lety 01.05.2014 19:13 |  
            0 0

            Mas pravdu, Matsi, holandske koe-man znamena presto to same, co cow-boy na divekem zapade.

            Tento Koeman byl tahoun KV Mechelen, kdyz odesel do PSV tak se uz nedarilo a nakomnec se cele muzstvo rozprodalo. Majitel-mecenas-predseda klubu John Cordier mel velkou firmu na vyvoj softwaru, v urcity okamzik nastala krize v businessu a Cordier potreboval sve penize zpet. To je to nebezpeci kdyz kluib je zavisly na jednou investorovi.

            Erwin Koeman mel prefektni leve kopyto, jak se u nas rika, byl kreativni stredopolar. U nas by byl garance utocneho fotbalu.

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Alanor (admin)     před 10 lety 01.05.2014 18:11 |  
          0 0

          Ano, svým CV by byl nad Pastoorem. Ale těžko říct, co je na tom pravdy.

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            Barra     před 10 lety 01.05.2014 18:57 |  
            0 0

            Nad Petrousem se svym CV jak fotbalista, tak jako trener. Momentalne trainuje RKC Waalwijk (s Mickaelem Tavaresem, je tam take na hostovani Jan Seda z Boleslavi). U Waalwijk zacinal pred lety, ma ale take mimo jine take dva roky Feyenoord, a take dva roky madarske narodni muzstvo na svym CV. Jinak je Waalwijk nejchudsi ze vsech klubu v Eredivisie, s rozpoctem necelych 4,5 mil eur, tedy srovnatelmym se Slavii. Kdo vi tedy, mozna ma Erwin zajem o trainovani muzstva, kde by bylo vice moznosti. Jo, a otec Koeman hral za Heerenveen, ex klub jak Pastoora, tak Korneeva.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        podol (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 18:05 |  
        0 0

        Myslím, že výběr trenéra skutečně nebude na nás. Pana Cipra si
        velmi vážím, nejenom proto že je Slávista. Rád bych jej viděl ve
        Slavii v nějaké jiné funkci - třeba scauting ? Myslím, že to již dělal
        a Slavia by ho potřebovala.
        Ale myslím, že rozhodující pro Slavii bude zítřek, vyhrajeme!!
        Podol

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        edenian     před 10 lety 01.05.2014 18:41 |  
        0 0

        No a Psotka, to uz muze navrhovat jen silenec :-)

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 19:05 |  
      0 0

      já si tedy myslím, že Cipro to nebude určitě. O Beránkovi bych přemýšlel, ale taky mi nepřijde pravděpodobný.

      Dle mě to asi bude dost souviset s tím, zda přijde/nepřijde nový majitel. Proto nějaké predikce jsou složité a předčasné.

      • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

        jarodo57     před 10 lety 01.05.2014 19:27 |  
        0 0

        Proč už teď probíráte nového trenéra?Nechte alespoň dojít sezónu.
        Kisel řkl- Nová doba ,tak proč nějaký starý profláklý jména.
        Van Gaal to nebude - ten jde do Anglie,myslím do MU

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 01.05.2014 21:24 |  
          0 0

          jj, zbývá leda ten Advocaat:)

          • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

            Barra     před 10 lety 01.05.2014 22:31 |  
            0 0

            Tricky Dick vystridal celkem 18 klubu jako trener, od roku 2002 kdyz skoncil u Glasgow Rangers dokonce 10 klubu behem nasledujicich 12 let. V rijnu 2009 podepsal smlouvu na 3 roky jako trener belgickeho narodniho muzstva, v dubnu 2010 nabidlo Rusko vice a Dick po 6,5 mesicich zrusil svoji smluvu a sel pracovat za ruble (Rusko nakonec zaplatilo odskodne belgicke federaci). V Rusku vydrzel 2 roky (dobry na jeho pomery), nasledne u PSV jen 1 rok, stejne jako ted u AZ.

            Advocaat, ktery ma diky svych 170 cm nick jako 'maly general' nastoupil u KBVV (belgicke federace) se slibem ze bude 'zelezna pest ve sametove rukavici' , bohuzel moc toho nedokazal. O to ale vice jeho nastupce Marc Wilmots, trenersky novacek, diky kteremu bude Belgie v Brazilii.

        • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

          Arutha     před 10 lety 01.05.2014 21:36 |  
          0 0

          Giggs by mohl být volný :)

  7. Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

    Ontko     před 10 lety 02.05.2014 03:24 |  
    0 0

    Já si myslím, že když Příbram předvádí, to co předvádí (hlavně asi mimo hřiště), že u nás neprohraje (Jarda Starka si to nějak posychruje). Takže vidím zápas s Příbramí jako remízový. Pak snad neprohrajeme v Brně a nakonec doma porazíme Slovácko o gól. Do Ostravy už pojedeme zachránění. Ostrava nás porazí a taky se zachrání. Je až nechutný pozorovat, jak se tam rozhodčí snaží potopit Znojmo. To vidím jako jasného sestupujícího. Co se týká Bohemky, tak bych ji ještě neodepisoval, záleží, zda vyhraje oba domácí zápasy. Já bych to nevylučoval. Plzeň se v posledním kole bude krutě šetřit, protože 3 nebo 4 dny na to hraje finále poháru s rudejma. Takže podle mě Plzeň nastoupí s béčkem. Jsem opravdu zvědav, kdo půjde se Znojmem dolů. Klidně může i ta Olomouc, pokud neporazí Baník doma. pak už totiž moc bodů neudělá. tipuju, že Znojmo v Olomouci neprohraje. Navíc, jestli se nepletu, tak v lize jde i o čtvrtej flek, kterej bude zaručovat postup do pohárů za předpokladu, že Českej pohár vyhrajou rudý. PAk by Plzeň jako poražený finalista byla nasazená do posledního předkola EL a tudíž by z ligy postupovaly celky na 3. a 4. místě. Ale jestli se pletu, tak mě klidně opravte a napište, jak to je správně. Chtěl jsem tím jenom napsat, že Teplice a Liberec budou bojovat až do posledního kola. To maj Ostrava a Olomouc blbý :-)
    Tak uvidíme, zatím mi to tipování moc nešlo, fakt jsem nepředpokládal, že Ostrava teď 2x za sebou vyhraje.

    Každopádně na Příbram jdu, to je jasný. Budu doufat v zázrak a rozhodčího, co nepůjde JS na ruku.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      Barra     před 10 lety 02.05.2014 04:30 |  
      0 0

      "Co se tyka Bohemky, tak bych ji jeste neodepisoval. (...) Plzen se v poslednim kole bude krute setrit, protoze 3 nebo 4 dny na to hraje finale poharu s rudejma".

      Bomenians - Plzen se hraje 31.5, finale poharu Ceske postu uz 17.5.

    • Re: Druhá liga volá? Situace před 27. kolem

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 02.05.2014 11:57 |  
      0 0

      No, ja to tak taky vidim.. 3 body proti Pribrami budou hodne obtizny, Jarda tam bude mit prachy aspon "na kriz". V Brne to bude taky tezky, los s namocenymi na sestup neni moc dobry.. osobne se domnivam, ze tymy, co maj Teplice, Jablonec, Liberec nebo Duklu, budou bodovat snadneji. My musime vyuzit Slovacko. A pokud pred nim nezvitezime, bude to klicovej boj o preziti.