Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 25. kolo

Protože Alanor byl na Velikonoční pondělí indisponován a nemohl sledovat zápas Slavie proti Plzni, přichází hodnocení hráčů výjimečně z pera quelhara.

Slavia se utkala s Plzní v situaci, kdy se v tabulce po neúplném kole nacházela na sestupové 15. příčce, navíc poslední Baník se dotáhl za Slavii na rozdíl jediného bodu. Rozdíl v bojovnosti mezi Slavií a Plzní, které už v lize vůbec o nic nejde, byl viditelný, přesto ale sešívaní opět neberou ani bod a opět nevstřelili ani jednu jedinou branku. Do posledních pěti zápasů tak Slavia půjde vyloženě s nožem na krku, přičemž její soupeři (snad až na Znojmo a Olomouc) mají v posledních zápasech o mnoho lepší formu.

Jak je tuto sezónu obvyklé, Slavii opět bezostyšně zařízl rozhodčí. Tentokrát to byl Zbyněk Proske, který vymyslel přímý kop pro Plzeň před první brankou, vyžlutil Nevese pro klíčový zápas v Ďolíčku a jako třešničku na dortu neodpískal dvě penalty pro Slavii po stažení Smejkala ve vápně a ruce Řezníka. Ani to však nemůže omlouvat hráče Slavie, protože ti si nedokázali proti vlažně hrajícímu soupeři připravit více než tři šance, což je na zápas, ve kterém jde o holé ligové bytí Slavie, zoufale málo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 3 - Jedna z největších záhad současné Slavie je post brankáře. Jedničkou se pod Alexem Pastoorem postupně stal Radek Černý, přestože Slavii po svém návratu vlastně v žádném zápase nepodržel. Tentokrát jde inkasovaná rozhodující branka právě na jeho triko, po přímém kopu Kovaříka, který spadl k tyči, kterou měl hlídat právě on, se jen podíval, protože si nakročil za zeď. Vniveč tak přišel jeho reflexivní zákrok, kterým zlikvidoval pokus Nevese o vlastní branku. Proč je jedničkou právě on a Rakovan po vyléčení zranění chytal jen jednou za Admiru, na to hledáme odpověď marně.

Martin Dostál - 4 - Není pochyb o tom, že se Dostál snaží, ale přidaná hodnota tam prostě není. Slavia není po krajích hřiště vůbec nebezpečná právě proto, že krajní obránci nejsou schopní účinně podpořit ofenzivu. V obraně to dle mého názoru bylo tentokrát více méně v pořádku, ale to je prostě málo.

Michal Smejkal - 4 - Smejkal patří v obraně k lepším hráčům, ze zdravých stoperů je asi nejlepší, tentokrát ovšem vyrobil šílenou hrubku, po které šel Tecl sám na brankáře a proto nedosáhl na průměrnou známku 5. Naštěstí si mladý útočník Plzně vzpomněl, že Slavii fandil, a tutovku zazdil dost komickým způsobem, který skoro vypadal, že ani branku vstřelit nechtěl. "Faul" před inkasovanou brankou Smejkalovi vyčítat nelze.

Milan Škoda - 5 - Nevzpomínám si, že by vyrobil nějakou větší chybu při bránění, navíc měl na hlavě vyrovnávací branku, ale po rohovém kopu bohužel bránu těsně přestřelil.

Fernando Neves - 4 - Platí pro něj prakticky totéž do pro Dostála. Projevuje extrémní snahu, je vidět, že by si za Slavii opravdu klidně zlomil nohu, jak se vyjádřil do médií Alex Pastoor, ale ve výsledku přijde všechno vniveč, protože směrem dopředu je až zoufale nepřesný nebo se vůbec nezapojuje.

Marcel Gecov - 5 - Tentokrát ze záložní řady asi nejlepší hráč, byl ve hře hodně vidět, ale také on je tak nepřesný, že z toho až bolí oči. Když se po Necidově přihrávce dostal ve dvojici s Juharem za obranu a měl v cestě jediného bránícího hráče, nedokázal svému spoluhráči přihrát do vyložené šance.

Robert Hrubý - 4 - Hrubý měl sympatický nástup do sestavy a první dva zápasy patřil k nejlepším, postupně jdou však jeho výkony dolů a včera nepředvedl prakticky vůbec nic. Jak si má Slavia vytvářet šance, když její záložní řada není schopna nic vytvořit? Známku 4 dávám s tím, že se jedná o spodní hranici, hodně jsem váhal, zda nedat trojku.

Martin Juhar - 5 - Jediný slávista, který střílí. Sice to jsou většinou střely bez naděje na úspěch, z velké dálky nebo z obtížných pozic, ale asi musíme být rádi alespoň za to, protože nikdo jiný v týmu prostě odvahu vystřelit nenajde. Proto není divu, že Slavia už tři zápasy v řadě nevstřelila branku. Jeho standardní situace většinou s lehkostí sbíral Kozáčik. V "normálním" týmu by takový výkon byl podprůměrný, v současné Slavii i toto stačí, aby patřil k nejlepším. Jak smutné.

Damien Boudjemaa - 5 - Jediný slávista schopný vymyslet něco fotbalového. Přestože i jeho postihla klasická slávistická nemoc, kdy po dvou dobrých zápasech šel s výkonem dolů, pořád to stačí na to, aby patřil k nejlepším a je vlastně jediný, od kterého hrozí pro soupeře nebezpečí. Proto je naprosto typické pro tuto zpackanou sezónu, že se po 42 minutách na hřišti zranil a musel střídat, čímž Slavia hodně ztratila na nebezpečnosti pro bránu Kozáčika. Jestli nebude k dispozici pro poslední zápasy, obávám se, že to bude pro sešívané neřešitelná ztráta.

Jaromír Zmrhal - 4 - Po přihrávce Boudjemaay měl první šanci Slavie, ale měl to těžké, byl z úhlu a Kozáčik dobře vyběhl. Jinak však byl oproti Juharovi na druhé straně hřiště jako obvykle prakticky neviditelný. Po zranění Boudjemaay se stáhl do středu hřiště, ale opět se ukázalo, že pokud střed zálohy hraje ve složení Gecov, Hrubý, Zmrhal, soupeř se nemá čeho bát, protože si Slavia nevytvoří šanci ke skórování.

Jan Vošahlík - 4 - Lepší čtyřka. Vošahlík alespoň oproti svým předchozím výkonům předvedl zájem o hru a potvrdil slova Alexe Pastoora, že si uvědomil, že je k zápasům potřeba přistupovat jinak. Jeho snaha však stejně jako v případě jeho kolegů nevedla k naprosto žádným výsledkům.

Tomáš Necid - 5 - Sice branku nevstřelil a jednu větší šanci nevyužil, přesto jeho bojovnost byla příkladná a dělal, co mohl, udržel dost nakopávaných míčů a umožnil rozehrání akce. Záloha mu však nepomáhá a v takovém případě to má hrotový útočník opravdu velice těžké.

Marek Červenka - nehodnocen, neodehrál dostatečný počet minut. Stojí však za zmínku, že tím, že včas nepřihrál nabíhajícímu Necidovi, zazdil jednu z největších šancí Slavie na vyrovnání. Přesto se po této akci asi měla kopat penalta po ruce Řezníka.

Komentáře (126)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Majkl8     před 11 lety 22.04.2014 10:39 |  
    0 0

    Vošahlík stejná známka jako Zmrhal? Vošahlík mi teda přišel o třídu lepší :-)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Gino     před 11 lety 22.04.2014 10:43 |  
    0 0

    Ještě ke kritice trenéra... hezky se vyjádřil Gary Neville:
    "Výsledky byly špatné. Když jsem se na zápasy díval, tak jsem jako fanoušek nad hrou zrovna nejásal. Největší zodpovědnost však mají hráči, oni jsou na tom hřišti. Kádr není tak špatný, jak ukazuje tabulky," tvrdí Gary Neville, bývalý hráč United.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 10:51 |  
    0 0

    Snad poprvé s místním hodnocením souhlasím bez výhrady, zejména ta slovní část mi hovoří z duše.
    Jen malá poznámka, když jsou naši beci kritizování za slabou podporu útoku, tak musí Hrubý nutně dostat 3, protože dozadu je to hrůza a Gecovem to není vždy.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Tomski     před 11 lety 22.04.2014 11:04 |  
    0 0

    jenom dodám, že nás R.Černý podržel proti Znojmu a Dukle na podzim...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Ravik     před 11 lety 22.04.2014 11:14 |  
    0 0

    ad Hrubý

    asi by potřeboval pauzu, ale když je marodka jaká je...

    mně se obecně líbí, hlava na hoře, slušný krytí míče, myslím, že má i snahu o tvoření hry, ale rozhodně není jeho post před stopery...

    ale souhlas s tím, že zapadl do naší šedi a jeho projev vypadá někdy laxně

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Aloha     před 11 lety 22.04.2014 11:23 |  
      0 0

      Mě se na něm líbí, že je jako jeden z mála schopen i udělat kličku, ale včera hrozně chyboval i při lehkých nahrávkách skoro jako Gecov

  6. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    naplavnik     před 11 lety 22.04.2014 11:15 |  
    0 0

    Velmi dobré hodnocení, známky neřeším, asi bych je obecně zvedl o jeden stupeň, protože to bylo z naší strany alespoň odmakaný. Ze včerejšku mě nejvíce zlobí to obnovené zranění Damiena, to je pro nás rozdílový hráč, nevím, co bez něj v příštích zápasech. I když si takto hru levého beka nepředstavuju, taky bude svou bojovností chybět Nando, a na Bohemce to bude hlavně válka. A jestli je Nitrák právě ten voják, se kterým bych šel do bitvy, to si fakt nejsem jistý...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Viking     před 11 lety 22.04.2014 11:25 |  
    0 0

    Poslední nadějí na záchranu je kleknout na kolena před Frantou Ciprem a poprosit ho o návrat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      LordEdmund     před 11 lety 22.04.2014 11:44 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Podle mě jediná reálná možnost na záchranu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Slawek     před 11 lety 22.04.2014 14:13 |  
        0 0

        Ano, ale okamžitě. Po Bohemce může být pozdě !!!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    LordEdmund     před 11 lety 22.04.2014 11:32 |  
    0 0

    Slovní hodnocení OK, ale co se známek týče, tak Zmrhal i Hrubý si zaslouží maximálně trojku.Zmrhalovy výkony jsou dlouhodobě naprosto zoufalé a přijde mi jeho neustálé nasazování do základu jako totální fraška a výsměch. Hrubý šel dost dolů. Mrzí mě to,ale nedokáže navázat na kvalitní vstup na ligovou scénu. Potřeboval by hrát v týmu , kde to šlape.
    Slavia je bohužel podle mě již jasný sestupující. Zatímco Bohemka a Baník mají na co navázat, dokáží zabrat na hřišti a překvapivě i v zákulisí, tak Slavia nemá co přiložit pod kotel. Nekvalita kádru, zranění...Pastoor tápe, nezná prostředí, nezná hráče soupeře a nezná naturel domácích týmů bojujících o záchranu.Kvůli jazykové barieře nemůže kvalitně s hráči pracovat jako psycholog. Rád bych se pletl, ale na záchranu pod Alexem nemáme.
    :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 11:42 |  
      0 0

      Zmrhal hrozný alibista a flegmatik, 3 metry od něj letí balon, není adresován přímo jemu, on se na to vykašle, roztáhne ruce, že to nebylo jemu, otočí se a je mu to fuk. Takovej mladej cucák by měl být rád za každý balon který může v tom utkání mít a přetrhnout se aby ho získal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        spino     před 11 lety 22.04.2014 12:23 |  
        0 0

        Ty bys nebyl flegmatik, kdybys věděl, že máš místo v sestavě jisté?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Slawek     před 11 lety 22.04.2014 11:58 |  
      0 0

      Řekl bych pánové, že Hrubého práci, který v ovládání balonu a jeho zpracování většinu našich hráčů strká do kapsy dost snižujete. On, když má v 19 letech režírovat starší a zkušenější nekopy, to nemá vůbec lehké. Mužstvu se vůbec nedaří, tak se po velmi dobrých výkonech nedaří tak, jak by si všichni přáli, ani jemu. Ale dát mu trojku, to by bylo sice typické, ale také hodně nespravedlivé a necitlivé. To je jako když "expert" a slávista Standa Hrabě dá zrovna včera Gecovovi čtyřku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        LordEdmund     před 11 lety 22.04.2014 12:43 |  
        0 0

        To hodnocení se vztahuje jen ke včerejšímu výkonu a ten byl prostě velice špatný.Kdyby to bylo komplexní hodnocení Hrubého, tak bych to viděl skoro, jako ty a zohlednll věk a potenciál.. Včera žádné zpracování nepředvedl a do kapsy včera nikoho nestrčil. O tom, že to má těžké netřeba diskutovat, to má ve Slavii každý včetně fanoušků.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          gurman99     před 11 lety 23.04.2014 01:49 |  
          0 0

          Hrubý prostě nehraje na místě a hlavně s úkoly jako při prvních dvou zápasech.A v tom je jeho problém.Je vynikající dopředu a pokud hrajeme skoro pořád na dva def.záložníky (Gecov,Zmrhal),tak pokud ještě musí bránit Hrubý hluboko dozadu,tak je to problém.Z toho pramení i způsob hry Necida,protože doplňovat dopředu nakopnutý míč stoperama,případně def.zál. (prakticky žádná konstruktivní mezihra),je z místa u vlastního vápna skoro nemožné.Tím pádem Hrubý chybí vpředu a Necid musí hrát prakticky stále na sebe,než aby si pomohl s podhrotovým záložníkem . Vzpomeňte si,jak bránil opěvovaný "Karolko".Skoro vůbec a nebo tam byl pozdě a z toho pramenící karty.Ale jelikož to Hrubýmu nedá a snaží se vybojovat i míče,které nejsou určeny pro něj ,když na ně ostatní kašlou (Dostál,Zmrhal),tak se do soubojů dostává ze špatné strany a nepřipraven.Což v důsledku znamená,že jich spoustu profraje a vypadá,že je měkkej.I když některé souboje by ustát mohl a více agresivity by neškodilo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          gurman99     před 11 lety 23.04.2014 01:49 |  
          0 0

          Hrubý prostě nehraje na místě a hlavně s úkoly jako při prvních dvou zápasech.A v tom je jeho problém.Je vynikající dopředu a pokud hrajeme skoro pořád na dva def.záložníky (Gecov,Zmrhal),tak pokud ještě musí bránit Hrubý hluboko dozadu,tak je to problém.Z toho pramení i způsob hry Necida,protože doplňovat dopředu nakopnutý míč stoperama,případně def.zál. (prakticky žádná konstruktivní mezihra),je z místa u vlastního vápna skoro nemožné.Tím pádem Hrubý chybí vpředu a Necid musí hrát prakticky stále na sebe,než aby si pomohl s podhrotovým záložníkem . Vzpomeňte si,jak bránil opěvovaný "Karolko".Skoro vůbec a nebo tam byl pozdě a z toho pramenící karty.Ale jelikož to Hrubýmu nedá a snaží se vybojovat i míče,které nejsou určeny pro něj ,když na ně ostatní kašlou (Dostál,Zmrhal),tak se do soubojů dostává ze špatné strany a nepřipraven.Což v důsledku znamená,že jich spoustu profraje a vypadá,že je měkkej.I když některé souboje by ustát mohl a více agresivity by neškodilo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            gurman99     před 11 lety 23.04.2014 01:54 |  
            0 0

            Trochu zmatený,ale kdo někdy fotbal hrál,tak ví co jsem chtěl říct.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 11:39 |  
    0 0

    můj skromný komentář:
    S brankářem souhlasím, je mi záhadou proč nechytá Rakovan, brankář si přeci nemůže z takové dálky postavit takhle dlouho zeď, když jí hosté prodlouží musí si povolal své hráče ať si vlezou za ně. Pak sice vše vyřeší, ale pro nás je problém prohrávat, znamená to pak jasnou prohru.
    Krajní obránci: bojovný a řekl bych i zodpovědný výkon, bohužel dopředu nepodpoří což je dnes celkem klíčové.
    Středoví obránci: Oba dobrá hlava, ale oba pomalejší se špatnou rozehrou.
    Záložníci: Zmrhal darmo mluvit, Hrubý souhlas, že ten kluk na to má možná by si mohl odpočinout aby na něm nebyla taková tíha, výkon dost stagnuje. Juhar bojující,střílecí blázen, jediný kdo je schopný dát gol, bohužel bez fotbalového myšlení.Vošahlík podle mého jeho jeden z lepších výkonů určitě platnější než Zmrhal a Hrubý, Gecov jeden z nejlepších našich hráčů, bohužel také problém s přesnou přihrávkou. Boudjemaa od počátku horší pohyb, což se projeví v celkové herní jistotě a krytí míče(díky pane Matulo)
    Útok:Necka potěšující výkon, ale je špatně když si šance vytvoříme, že právě hrotový útočník se stáhne a začne hrát podhrota a řeší rozehru. Něco asi špatně v systému.

    známky. Vošahlíkovi 5,Zmrhal 3, Škoda 4

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      leoneig     před 11 lety 22.04.2014 13:11 |  
      0 0

      Podepisuji

  10. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Barra     před 11 lety 22.04.2014 11:41 |  
    0 0

    Jak rikal Alex Pastoor v televizi pred zapasem na Letne na dotaz reporterky : Radek Cerny chyta, protoze je starsi (a tedy podle trenera asi zkusenejsi!?).

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 11:43 |  
      0 0

      to je jediné možné vysvětlení, jak se obecně říká záchrana je o zkušenosti :-(

  11. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    honza1947     před 11 lety 22.04.2014 12:21 |  
    0 0

    Pravda je, že faul Smejkala v nastavené čase 1. poločasu byl od rozhodčího vymyšlen, ale nic na tom nemění to, že následný trestný kop Kovaříka, jehož rána sotva doletěla do branky, by musel chytit i žákovský brankař. Bohužel Černý, i když je ti ikona Slavie, a mám ho jako člověka rád, tam stál jako "tydýt" a jen se díval. I druhá branka, která ale byla již produktem hry Slavie "vabank", padá tak trochu na vrub Černého, protože zase blbě stál v bráně úplně jinde než měl být. Kvalitní brankař si musí bochánek padající na malé vápno pokrýt.

    Můj závěr z tohoto i předešlých zápasů: Při vší úctě k Radkovi, už do brány nepatří a musí nastoupit brankař s moderním pojetím, který i ovládne velké vápno a nestojí jen na čáře, i když tam někdy Radek začaruje. Při tom čarování by ale mnohdy k takové situaci vůbec nemuselo dojít, kdyby si míč pokryl včasným výběhem ve vápně. Příkladů takových brankařů bych i v naší lize mohl uvádět řadu a nemusel bych ani chodit moc daleko. I ve Slavii máme takové brankaře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Divizni (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 12:48 |  
      0 0

      Je mi Černého trochu líto ale máš naprostou pravdu. Takhle špatně kopat my trestňáky, tak nám to budou brankáři soupeřů chytat do zubů. S Plzní možná výkon hráčů nevypadal nejhůř ale pozor-její hráči to odchodili. To Bohemka asi nebude.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Lukavo     před 11 lety 22.04.2014 12:51 |  
      0 0

      Musím se Radka zastat. Souhlasím s tím, že by měl dělat 2 gólmana. V týdle situaci měl chytat Rakovan, ale góly mu nepřičítám. U prvního dva plísňáci naběhli ze strany do zdi a zbourali jí. To si nikdo nevšiml, jak se tam ty lidi kácej? Pro brankáře to bylo absolutně neprůhledný. Podle mě jasnej faul. Myslím si, že proto pak Radek rozhazoval rukama (buď se divil, že to rozhodči nechal bez povšimnutí a nebo, že se hráči ve zdi nechali tak odtlačit).
      Při druhým musel stát na přední tyči. Ve vápně nabíhali 4-plísňáci na dva obránce. Když pak byl centr za zadní tyč (to je přez 10 m couvání) tak se to nedá stačit. A ten habán to trefil o tyč...
      Závěr. Jestli má Rakovan nějakej problém, že nemůže chytat, tak je Radek muž na svém místě. Čonto je u mě o třidu horší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Divizni (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 12:58 |  
        0 0

        Druhý gól souhlas, měl tam být bek nebo stoper.U prvního, ta střela nešla přes zeď ale kolem. A jestli už si brankář nemá hlídat svoji tyč, tak fotbalu nerozumím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 13:35 |  
        0 0

        hrál jsem jen okres a krajskou soutěž dorostu, ale vždy si hráči vlezli za hostující co právě tu zeď přišli kazit, ldyby to udělali nemohlo to projít, musel by to dát výš a to by takhle netrefil

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 14:43 |  
        0 0

        Tak si ten gol pusť znova, Plzeňáci prodloužili zeď a Kovařík to kopnul na ně a oni uhnuli. Do naší zdi to vůbec nešlo a tvrdit, že šlo o faul je sakra odvážné. Proč Radek rozhazoval rukama netuším. To byl jednoznačně jeho gol. Nebyla to žádná rychlá ani umístěná střela, celkem bych řekl, že se možná povedl signál se stíěnním ale ta střela prsotě golové parametry neměla a tohle golman musí mít. vždyť šla metr od středu a dopadla na brankovou čáru jak tomu chyběla razance! Také nechápu proč si uělal ten krok za zeď, to jako zkouší stranu při přímáků z nějakých 20 metrů? Jestli už nemá rychlost aby si na ten balon z takové dálky počkal tak prostě už to na ligu není. Mám ho rád jako brankáře i jako člověka, můj vzor (také jsem chytal) ale tady prostě nevidím nic co by ho omluvilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        honza1947     před 11 lety 22.04.2014 16:16 |  
        0 0

        Nesouhlasím s tím, že musel Černý u druhého gólu stát u přední tyče a neměl dost času se přesunout, a to proto ne, že hráč centroval míč od koncové čáry a bylo předem čitelné, že bude nahrávat zpět do vápna. Na toto musí brankař okamžitě reagovat a hned se přesouvat a ne se probudit, když už míč letí na bránu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      leoneig     před 11 lety 22.04.2014 13:10 |  
      0 0

      K hodnocení či k jednotlivým známkám nemám žádné námitky. Snad jen k těm penaltám, myslím, že byla jen jedna a sice ta na Smejkala, ta druhá by byla možná pro Spartu, ale pro nás nemyslitelná, ruka byla dost u těla.
      Jinak obecně náš průser je, jak zde správně píšete, podpora zálohy a útoku od krajních obránců, v tom je asi hlavní problém Slavie za poslední dva tři roky. Je až zarážející, že vedení o tomto ví a v přestupních termínech tento nesporný fakt vůbec neřešilo..

      Vzpomeňte na doby Krajčíka, Šventa, to mělo efekt. Ale dnes?
      Dostál ani Nando při vší úctě k jejich příkladné bojovnosti (toho si vskutku vážím, i když by to měla být samozřejmost) nestačí. Takhle se moderní fotbal nehraje. Zároveň je to odpověď na to, proč nejen Necka, ale obecně nedáváme góly, ta podpora útoku je naprosto nulová a obrazně řečeno nám dopředu v každém zápase chybí dva hráči, což se na produktivitě projevuje, tak jak vidíme. Ani Zlatan by nám nepomohl.
      Už jsem psal pod článkem k zápasu, nevím, jestli třeba Quelhar či Barra či někdo jiný vede alespoň přibližnou statistiku, o kolik jsme přišli bodů vlivem rozhodčího, či díky chybám gólmanů, ale malé číslo to rozhodně nebude, já jsem napočítal a to jsem byl hodně při zemi 12 bodů. Nebýt toho, dneska jsme tady asi řešili jiné problémy.

      Nemám podobný cobykdyby úplně v lásce, ale samozřejmě je to důsledek neprofesionálního vedení klubu, resp celého managementu. Ano být aktivní v zákulisí je potřeba, stejně tak, jako je potřeba být soudný a nemít na lavičce dva vysloužilé gólmany a jednoho slušného, který ale nechytá. Když to člověk všechno sečte dohromady, není divu, že jsme tam kde jsme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Markus     před 11 lety 22.04.2014 13:36 |  
      0 0

      Pěkná křížová palba, vypadá to, že ofenziva už je i ze strany stadionu. Smyčka se utahuje a my se můžeme jen divat, zda je za tím ruský investor nebo jde jen o kopání hladem umírající hydry.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    onceiwasadeadbeat     před 11 lety 22.04.2014 12:55 |  
    0 0

    Dat 4 hraci, kterej je oproti jinymu, hodnocenymu 5, neviditelnej, to je neco, v cem nedokazu najit logiku. Podobne jako v 5 pro Necida - snad kazdou svoji situaci resil spravne. A naproti tomu 4 Vosahlikovi, kterej jako by na hristi vubec nebyl, nebo 5 pro Gecova, sice viditelnyho, ale neschopnyho dat prihravku. Just sayin'.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 22.04.2014 13:06 |  
      0 0

      Ale jak to tady tak ctu, asi v tomhle pripade dvojnasob plati, ze kolik lidi, tolik nazoru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Petha     před 11 lety 22.04.2014 13:17 |  
        0 0

        Asi tak. Podle me nejhorsi Cerny, Hruby a Necid. Ani jednoho bych do zapasu s Bohemkou nepostavil. Radek nechyti ani taxik, coz by se docela hodilo, kdyby na zapas vubec nedorazil a chytal nekdo jinej. Hruby je hrozne mekky. V zapase, ktery bude hlavne o bojovnosti nemuze hrat nekdo, kdo neustoji zadny souboj a necha se v kazdem odstrcit. No a Necid se na hristi pohybuje zmatene jak Goro pred Tokiem a prijde mi tam zbytecnej jak svyho casu Skodak. Za me do utoku Cervenka. Horsi to byt preci nemuze.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Tomski     před 11 lety 22.04.2014 13:26 |  
          0 0

          tak Vy jste zápas s Plzní neviděl ? :-)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Petha     před 11 lety 22.04.2014 13:41 |  
            0 0

            Ano videl. Konecne jsem zvedl prdel a prijel Slavii podporit. Kdy jindy nez ted. Vzhledem k dotazu predpokladam, ze se neshodneme :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

              Tomski     před 11 lety 22.04.2014 14:03 |  
              0 0

              neshodneme se v otázce Necid, včera až na tu šanci provedl všechno správně...můj názor...tu šanci zahodil tretuhodně...nepodíval se kde Kozáčik stojí...stačilo umístit...

              • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

                Petha     před 11 lety 22.04.2014 14:40 |  
                0 0

                prijde mi hrozne pomalej a kdyz pomaha v obrane, tak se nestiha presunout dopredu, kde pak chybi. ve druhe puli me stval tim, ze postaval v ofsajdu, aniz by se z nej vracel. proste si myslim, ze kluk, co se tak trapi nam ted vubec nepomuze

  13. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    smely (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 13:06 |  
    0 0

    zdravim Vas pratele, musim se priznat, ze vcerejsi zapas me po delsi dobe opet vytrhl z lehke letargie, byli jsme lepsi a meli jsme vyhrat. K vyse uvedenym narkum ohledne primeho kopu a penalt snad jen tolik, ze dle mych informaci (nechci se tvarit jako panove jiri1) od zdroje uvnitr Slavie, je situace aktualne takova, ze klika okolo FACR vedena Peltou potrebuje Slavii v GL i pristi rok kvuli cene ligy pro sponzory a atraktivnosti, zatimco druha klika vedena berbrem, tedy rozhodci, maji za ukol Slavii poslat dolu,protoze , pry rebicek odmita platit "rovinne" a tudiz je pro rozhodci "ztratova"...Priznam se, ze to trochu nahrava me teorii,kterou jsem to pred casem nacrtnul....Tak uvidime, snad to dopadne pro Slavii dobre, at uz je to jakkoliv. Slavia vecna je !

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slaviator     před 11 lety 22.04.2014 13:45 |  
      0 0

      na druhou stranu, FAČRu by se Slavie v druhé lize, pardon FNL, hodila... O FNL by se psalo více než nyní, byl by o ni větší mediální zájem, zvýšila by se tam návštěvnost... A první liga? Na ty už jsou TV práva prodaný Vackovi, tak co...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        smely (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 14:03 |  
        0 0

        tak rozhodne by prisli o derby, coz jim zrejme zapas s Ustim nebo CB zcela pravdepodobne nevynahardi...muzou tam byt tlaky prave od majitele TV prav, to nevime, jen prodavam jak jsem koupil....

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        spino     před 11 lety 22.04.2014 14:03 |  
        0 0

        Navrhuji, aby se fanoušci složili Berbrovi na rovinné, jinak sestoupíme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          PetCC     před 11 lety 22.04.2014 18:04 |  
          0 0

          Navrhuji, aby fanoušci Berbrovi naložili, co se do něj vejde, jak pravil Pepi Bican :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:27 |  
            0 0

            Dobrej nápad a jediná účinná cesta Pete.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Kactus     před 11 lety 22.04.2014 16:09 |  
        0 0

        slaviatore neblbni, FNL proste nikoho nezajima. je to stejne jako playout. to taky vubec nikoho nezajima.
        stejne jako finale zlin kometa - haha, dyt je to komedie ktera nastesti brzo skonci.
        navic sponzori - gambac odchazi a kdyz bychom padli do druhe ligy, to je jenom dalsi padni duvod, proc do prvni ligy nesypat penize.
        televize - sice hrajeme velice bidne, dokonce nejhur za poslednich tak 30 let a stejne jsme jednim z nejvysilanejsich tymu.

        staci se podivat jak dopadli Skotove, kdyz vyhnali Rangers - liga jim docela slusne upadla a dnes uz nikoho nezajima. vzpominam jak alespon se psalo v CR o derby Celtic - Rangers a dnes nic. stejne dopadne tenhle spolek a docela jim to preju. my to nejak prezijem, kdyz to polozi Kreta tak rumuni budou tam kde my a pak at si plzen hraje zapasy treba s taborskem nebo neco podobne zajimaveho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      rak (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 13:57 |  
      0 0

      Takže bychom asi na Peltu až tak moc nadávat neměli. Je fakt, že Berbr zůstává docela stranou kritiky a to určitě není dobře. Je to podle mně daleko horší mafián než Pelta a ještě bývalý stbák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 14:11 |  
        0 0

        takže Berbr je čumák a Damková píka !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      travel (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 15:04 |  
      0 0

      Smely,moc se mi nezdá,že by důvodem Slávii poslat do 2. ligy bylo to,že Řebíček nechce platit " rovinné ".Ať je Řebíček jakýkoli,tak si jistě umí spočítat,že případné vynaložené finance za " rovinné" by ho vyšli podstatně méně,než o kolik by musel jít dolů s cenou za případný prodej druholigové Slávie.Ne tomuto nevěřím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        smely (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 15:16 |  
        0 0

        ja opravdu netusim, co je a co neni pravda, v tomto pripade jeste mene nez bych si byl byval pral, ale informace takova je, proto jsem ji sem umistil, nevim zda-li se jedna o nejaky rebickuv osobni "sprajc" ci nedostatek cerneho "cash flow" v jiz tak neprehledne financni situaci, ci prave snaha o co nejcistsi ucetnictvi smerem k chystanemu prodeji...nicmene dnesni clanek na efotbal.cz (viz odkaz nize a jak koukam tak i vyse) podporuje tuto teorii...

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:36 |  
        0 0

        My se tady potýkáme se spoustou dohadů,ale jak to všechno je doopravdy,nevíme nikdo.Kdyby nás rozhodčí systematicky neřezali/to není dohad,dá se to doložit čísly/,tak bychom měli nejméně o 10 bodů víc .To jsem jenom skutečně nastřelil,prosil jsem našeho statistika Barru,aby to zkusil spočítat,ale zatím se neozval,ale daleko od pravdy to nebude. Když naši hráči vidí,že jejich snaha,i když je většinou na hranici minima,se úplně míjí účinkem a černoprdelníci se jim smějou do ksichtů,tak to musí automticky vést k pocitu marnosti a ten pocit vede k dalším ztrátám bodů.Na to není potřeba žádný dohad,stačí si v té situaci představit každý sám sebe.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    slaviator     před 11 lety 22.04.2014 13:36 |  
    0 0

    Řezník měl imho ruku u těla, za to se penalta fakt nepíská... Jak už jsem ale psal, tak nechápu, proč jsme potom nekopali roh...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 13:42 |  
      0 0

      no to jí určitě neměl. To ve skluzu je skoro nemožné udržet vrchní ruku u těla. Obecně se snad ruce ve skluzu posuzují benevolentněji (obzvlášt u Plzně zvlášť když hraje proti týmu, kterému se penalta nepíská ani kdyby se stala ve vápně vražda) ale nevím raději si to dohledám a uvidíme co na to Dáša... Roh se nekopal protože se to odrazilo zpět do Červenky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        slaviator     před 11 lety 22.04.2014 13:46 |  
        0 0

        Já měl pocit, že od Červenky se to odrazilo právěže už v zámezí...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 22.04.2014 13:49 |  
          0 0

          Stejnou ruku písknul Nevesovi na druhé straně. Tak ji měl písknout i tady.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 14:13 |  
            0 0

            jako v každé situaci to měl pan rozhodčí těžké :-) však to známe

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:41 |  
        0 0

        K čemu jsou nám kydy Dáši,ať řekne že penalta se kopat měla,nebo řekne že rozhodčí jinak zápas vedl vzorně tak je to stejně obojí za nula bodů.To je všechno jenom oblbování a dokud si to necháváme líbit ,tak jsme ubožáci.Jenou,dvakrát se to stát může,ale tohle je systematické podrážení nohou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Tomski     před 11 lety 22.04.2014 14:02 |  
      0 0

      u těla jí neměl (ale z toho záběru v tv není vidět jestli ho to netrefilo spíš do ramene) a šlo to ještě před čárou do Červenky...kvůli tobě jsem se mrknul znovu...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 14:08 |  
    0 0

    S hodnocením souhlasím, ale Hrubý byl určitě zklamáním, pro mne též 3 jako u Černého, Zmrhal na křídle určitě lepší než na DZ, ale za tu neproměněnou tutovku bych mu nejraději dal 1. Naopak se mi moc líbil Vošahlík.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Tomski     před 11 lety 22.04.2014 14:17 |  
      0 0

      taky se mi líbil Vošahlík...stejně jako jemu tak Neckovi pomohla ta kritika a myslím si, že Zmrhala, který má 50 ligových utkání, už by od kritiky také neměl nikdo chránit...svádět to na to, že je mladý už mu nepomůže...potenciál jak dozadu, tak dopředu tam je, ale tou ochranou mu to akorát ubližuje...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 14:12 |  
    0 0

    Pokud si dobře vzpomínám, tak hlavní kritérium při určení sestupu (i titulu a postupu do evropských pohárů) není celkové skóre, ale vzájemné zápasy mužstev (pokud je jich víc, tak tabulka ze vzájemných zápasů). Tzn., že máme lepší vzájemné zápasy se Znojmem, horší s Olomoucí a se zbylými 4 ohroženými ještě hrajeme (plus doma Slovácko).

    Slavia – Ostrava 1-1 (D) 31.5 (V)
    Slavia – Znojmo 2-1 (D) 1-0 (V)
    Slavia – Olomouc 2-3 (D) 1-5 (V)
    Slavia – Příbram 2.5. (D) 0-0 (V)
    Slavia – Brno 0-0 (D) 11.5. (V)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      AlesJa     před 11 lety 22.04.2014 14:14 |  
      0 0

      i když se všude uvádí ohrožená Příbram ta to nyní bravurně doma zvládne

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 16:37 |  
        0 0

        Já o tom nepochybuju, Starka je mafián. Ale zajímavý je, že i když bychom skončili předposlední, tak ještě nemusíme sestoupit.

        Jak to bylo dříve
        Z 1. ligy sestupovaly automaticky poslední dva týmy.
        Nahradily je první dva z 2. ligy.
        Neměl-li některý z nich o postup zájem, byla elitní soutěž nabídnuta dalšímu v pořadí.
        Sestupnou tendencí se pak došlo ke dvěma nováčkům v 1. lize.

        Jak to je nyní
        Sestup z 1. ligy opět hrozí dvěma nejhorším, zcela jistý pád má ovšem pouze poslední čili šestnáctý klub tabulky.
        Postoupit mají opět dva nejlepší z 2. ligy.
        Pokud bude některý z nich bez zájmu o nejvyšší soutěž, bude nabídnuta pouze třetímu a čtvrtému klubu v pořadí.
        Nenajdou-li se mezi těmito celky dva se zájmem o 1. ligu, zůstává v ní předposlední mužstvo prvoligové tabulky.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Haala (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 14:17 |  
    0 0

    S hodnocením v podstatě souhlas, jen Necid dle mého zaslouží 7. Měl všechno, i těžké míče, pracoval i dozadu. U Nevese nesouhlasím spíš se slovním ohodnocením, rozehrávka mi přišla dostatečná. Na úniky po lajně však už nemá, proto známka odpovídá.

    Gecov se mi také včera líbil, ale celkový dojem kazí šílený nedostatek
    techniky v NĚKTERÝCH situacích (viz. jeho předkopnutí si míče ve druhé půli. Ale myslím si, že kapitána v něm máme dobrého. Ještě chci vypíchnout moment, kdy Pastoor cca 5 minut před koncem vyslal všechny útočné hráče vpřed a Gecov lítal v záloze chvíli zcela sám.

    Radek Černý na to bohužel už asi nemá...

    Toť za mne vše, děkuji za článek a jdu zase doufat v lepší zítřky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      smely (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 14:34 |  
      0 0

      v podstate potrzuje vyse mnou uvedene...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 15:40 |  
      0 0

      na prochazkovi je az prilis videt, ze to je slavista a proto jeho neobjektivni komentar se neda brat vazne. v mnohem ma dle meho zaujateho pohledu pravdu. myslim ze by opravdu stalo za to dat si tu praci a projit si vsechny nase zapasy, vsechny sporne momenty a schvalne spocitat jak tyto sitauce rozhodci posoudil.
      muj nazor je takovy, ze by to bylo nekde v pomeru 90 ku 10 v nas neprospech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Petha     před 11 lety 22.04.2014 15:45 |  
        0 0

        Me proste prisel rozhodci akorat nepresny. Nejaky umysl jsem v tom nevidel. Naopak mi prislo, ze ke konci piskal vyrazne v nas prospech mozna jako kompenzaci za predchozi chyby.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:45 |  
        0 0

        Procházka je jeden z minima novinářů,co nám fanděj.Proto jeho hodnocení rád odpustím případné nepřesnosti.Ale v celé podstatě je jeho článek naprosto pravdivý,řekni mi slamáčku,co bys tam opravil?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 16:30 |  
      0 0

      podle mě je to přesné popsání situace, žádnou zaujatost nevidím.

      Jen hezký upozorňuje na to, že si rozhodčí odporují a každý si situace vykládá dle libosti, překvapivě vždy v neprospěch SKS.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 22.04.2014 14:38 |  
    0 0

    Vida, pan Hrabě považuje za nejhorší hráče Slavie v zápase s Plzní Boudjemaau a Gecova. Naopak se mu líbil Černý a Smejkal. Skutečně "odborník" na svém místě. :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 15:30 |  
      0 0

      no protoze frantik preci stridal uz v prnim polocase a Gecov na co sahl to zkazil :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:47 |  
      0 0

      tak tomu snad muselo jebnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:05 |  
      0 0

      Hlavně, že nedali ve Sportu šestku Horváthovi jako v minulém zápase, kdy taktéž nebyl ani na lavičce :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 15:50 |  
    0 0

    Tak EURO nebude, to je pro nás asi dobrá zpráva?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      pl3     před 11 lety 22.04.2014 15:54 |  
      0 0

      Ano, je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        travel (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 18:24 |  
        0 0

        Taky si myslím,že ano.Jsem zvědav,jestli nás teď přestanou rozhodčí zařezávat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      lassiter     před 11 lety 22.04.2014 15:54 |  
      0 0

      Těžko se v tomhle zmatku vyznat, co to znamená pro Slavii, ale z hlediska selského rozumu to bezpochyby dobrá zpráva je.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Markus     před 11 lety 22.04.2014 16:05 |  
      0 0

      "O zamítnutí informoval na tiskové konferenci radní hlavního města Lukáš Manhart. Projekt je podle něj nepřipravený a nikdo o něm poslední tři měsíce s Prahou oficiálně nejednal." :D

      No tak co, budou muset zrekontrovat Letnou ...

  20. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 16:51 |  
    0 0

    Tak opravdu jsme asi viděli jiný zápas než pan Hrabě jeho hodnocení zcela mimo mísu....

    Černý 6!

    Neves 6 - Smejkal 6, Škoda 5 - Dostál 5

    Hrubý 5, Gecov 4!

    Zmrhal 5, Boodjemaa 4, Juhar 5

    Necid 6

    Vošahlík 6

    udivuje nízká známka u Damiena či Gecova naopak vysoké hodnocení zvláště u Černého, který předvedl dobrý zákrok při malé domu Nevese je hodně zarážející...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 16:55 |  
    0 0

    Mně teda fakt fascinuje, kolik je tedy ubrečených názorů, že Slavia už sestupuje.

    Sakra lidi, proberte se! Tohle je totální kravina! Proč vyhlašovat porážku, když je zatraceně daleko?

    Asi jen naivka čekal z posledních 4 zápasů nějaké bodové hody. Zápasy pravdy nás čekají posledních 5 kol a dle mě se nemáme čeho bát.

    Ok, máme asi nejhorší formu v lize, ale i tak si myslím, že nějaké body uhaluzíme a v lize se udržíme.

    Dle mě je zcela realistické do konce ligy neprohrát, ale k udržení by dle mě mohlo stačit - 1b z Ďolíčku, 3b s Příbramí, 1 bod s Brnem a Baníkem.

    Uvidíme, co se bude dál dít, ale lidi, vzchopte se trochu. Brečet můžeme až po 30. kole

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 17:05 |  
      0 0

      Jasně sestup by se měl řešit až po 30 kole, zatím to máme všechno ve svých rukou, pokud v neděli vyhrajeme na Bohemce, můžeme se zase psychicky zvednout. Spíš mne štve ta ztráta s Plzní na bod to rozhodně bylo, před tím v derby tam nebylo co řešit a v Boleslavi to bylo lepší, ale potom vyloučení jsme se psychicky složili. Jak jsem psal minule, pořád si myslím, že: na Bohemce 1b, s Příbramí v Brně a Slovácko doma 3b a na Baníku podle situace klidně též výhra..

  22. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 17:22 |  
    0 0

    Tak další tři kola v TV. Krom Bohemky v neděli 20.15 na ČT, další pátek 2.5. doma s Příbramí a pak další neděli 11.5. v Brně oba zápasy na TV Fanda první 20.15 a druhý od 19. viz článek http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Pribram-privitame-v-patek-2-kvetna-do-Brna-v-nedeli-11-kvetna-12399. Ale s tou Bohemkou nevím s tím časem, na stadionu hlásili, že hrajeme od 17.00 a na online je také čas 17.00 http://www.slavia.cz/online.asp?id=929.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Betynka58     před 11 lety 22.04.2014 17:50 |  
      0 0

      Tak alespoň že s tou Příbramí hrajeme v pátek. Z dosavadních 6 vítězství Slavia získala hned čtyři právě v tento den - tak snad to vyjde i tentokrát.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Barra     před 11 lety 22.04.2014 20:19 |  
        0 0

        Mas dobry postreh! Kez by to vyslo i ted.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Markus     před 11 lety 22.04.2014 20:59 |  
          0 0

          Pánové, vy jste se měli dát na astrologii :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      quimi (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 17:57 |  
      0 0

      Asi nějaký trik na zmatení fanoušků a hráčů Bohemky :-)

  23. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    PetCC     před 11 lety 22.04.2014 18:17 |  
    0 0

    Jenom taková poznámka ke hře, která platila i tento zápas. Když nejsme schopni se k soupeřově brance prokombinovat, tak proč to tam rovnou nenakopáváme. Podívejte se na Bohemku, ta to takhle doma praktikuje co si pamatuju a něco z toho nakonec i padne. Navíc to opticky hru zrychlí a zvedne to diváckou atmosféru. Včera, když jsme to na poslední chvíli začali hrát, tak se přeci jenom nějaký tlak objevil.
    A v současnosti hráče schopných souboje máme - Necid, Juhar, Vošahlík nabo Gecov a Zmrhal. Zkrátka, proč hrát něco, na co teď hráče v sestavě nemáme?

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      winter (přítel SN)     před 11 lety 22.04.2014 18:31 |  
      0 0

      řekni to Pastýřovi..

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Sedrousek     před 11 lety 22.04.2014 19:12 |  
        0 0

        A taky mu řekni aby v neděli nechal sedět Hrubyho na lavici, protože v dolícku to bude tvrdej boj a zrovna ve středu zálohy nepotřebujeme chlapa kteryho odstrčí uplně každej

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      LordEdmund     před 11 lety 22.04.2014 18:58 |  
      0 0

      ale vždyť nakopáváme.Dokonce i hráči soupeřů se na tuto naší jedinou taktiku připravují, viz pozápasový rozhovor SKS X Plíseň.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mats     před 11 lety 22.04.2014 21:21 |  
        0 0

        ...sice dlouhý nakopávaný balóny..., ale tak nějak potom netrefujeme zařízení..., abych se pokusil parafrázovat citát...

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 22.04.2014 19:39 |  
      0 0

      Bez Damiena jsme to od 40 minuty už proti Plzni praktikovali, bohužel centry do vápna a nikdo je nedokázal zpracovat, což bylo patrné hlavně před koncem, jinak snad jediný povedený byl na Necida a z následného rohu na Škodu, bude to hrozný a urputný boj, žádná fotbalová krása v Ďolíčku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:52 |  
        0 0

        Protože Necka nakopnuté míče umí podržet a uměl by je i přihrát nabíhajícím hráčům.Jenže má to jednu vadu,on nikdo nenabíhá.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          zeleznik2     před 11 lety 23.04.2014 16:16 |  
          0 0

          Jasně souhlas, ale proč to takhle hrajeme, fakt nechápu.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Tomski     před 11 lety 22.04.2014 19:54 |  
    0 0

    tak Berky nenastoupí...snad to k něčemu bude...koukl jsem na twitter a zjistil jsem, že Konečný je Tittelbach :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Tomski     před 11 lety 22.04.2014 20:00 |  
      0 0

      ještě jsem se chtěl zeptat...nevíte jestli bude někdo ready z marodky aspoň na lavičku ?

  25. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 22.04.2014 20:10 |  
    0 0

    Takže to zločinné spolčení, nesoucí název Viktoria Plzeň požaduje po Pastoorovi omluvu! S tím souvisí tato vrchoná ukázka seriózní žurnalistiky: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/201763/sudi-urazky-od-uhrina-neslysel-na-nevese-nereagoval-rika-franek.html

    Komu se to nechce číst, tak v krátkosti: Čtvrtý rozhodčí sice tvrdí, že křičelo iks tisíc lidí a byl od místa patnáct metrů, takže nic konkrétního neslyšel, ale neslyšel ani rasistickou nadávku, z čehož Sport vyvozuje, že ´vylučuje nějaké rasistické nadávky ze strany Dušana Uhrina.´/Citace/
    Za sebe říkám, že s ohledem na pověst Uhrina juniora spíš věřím Nevesovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 22.04.2014 20:13 |  
      0 0

      Jo, to mě taky zarazilo a musel to psát očividně nějaký tupec.

      Na druhou stranu i kdyby padlo ono spojení "prase z Afriky", tak bych v tom žádný rasismus nehledal. Kdo ví, co tam padlo z naší strany, naše hráče bych za svaté nepovažoval. Stačí se podívat, jak frustrovaně vystupují v médiích.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 22.04.2014 20:32 |  
        0 0

        No,výraz prase z Afriky bych určitě za urážku považoval. Obecně nazvat někoho prasetem není nic příjemného a zdůraznění afrického původu určitě rasistické je. Byť si o mladém Uhrinovi myslím, že je to poměrně hloupý člověk a ani to nemyslel tak, jak to vyznělo /pokud se to tedy stalo/.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 22.04.2014 21:52 |  
          0 0

          Urážka to je, nikde jsem nepsal, že není, rasistická ale podle mě nikoliv. Nehledal bych rasismus za každým sporem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 23.04.2014 05:46 |  
            0 0

            Ono z dnešního pohledu, kdy se za rasismus označuje kdeco, to rasistické je. Když vzpomenu na Barošův případ, kdy si mával rukou před nosem, to bylo něco tak úžasně nevinného, ale protože proti němu stál černoch, tak to byl rasismus. To je exemplární případ toho, jak se to přehání. Nemluvě o tom, že mnohde je za rasismus považováno i když řekneš o černochovi, že je černoch. Z tohohle pohledu je poznámka prase z Afriky určitě rasistická. Nedovedu si představit, co by se stalo v Americe člověku, který by tohle pronesl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Gino     před 11 lety 23.04.2014 11:10 |  
            0 0

            Rasistické to samozřejmě není, xenofobní však rozhodně ano! Obojí je špatné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      bongor     před 11 lety 22.04.2014 20:56 |  
      0 0

      Jistě,já taky věřím Nandovi,ten Uhrin úplně šílel ,jak chtěl vyhrát.Přitom plísni jde úplně o hovno.Proč byl tak rozžhavenej?
      Jasný,že to teď hoděj na Pastoora,aby se omluvil.Ten bude odtud prchat.....................

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        mats     před 11 lety 22.04.2014 21:20 |  
        0 0

        ...tipy mi sice většinou nevycházejí, ale tady bych si zkusil třeba zatipovat, že celá věc tak nějak "hezky po česku" vyšumí do ztracena...

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 22.04.2014 21:28 |  
          0 0

          Jasně, když Plzeň do něčeho jde naplno, tak to vyšumí. :-)
          Jako když Paclík týden křičel, že podá žalobu na Křetínského. :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 07:59 |  
          0 0

          Mám stejný názor, protože jak to tak bývá prvda bude někde uprostřed, takže Uhrin asi opravdu řekl něco ve smyslu africké prase a Neves mu asi taky neodvětil nijak slušně, naopak možná padla hoděn ostrá slova. Takže kdyby se to mělo opravdu řešit spravedlivě tak by museli dostat pokutu a stopku oba. Takže je lepší pobrečet do medii a nechat to být. Proto taky (zatím) ani jedna strana nedala podnět k disciplinárce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 08:00 |  
          0 0

          Mám stejný názor, protože jak to tak bývá prvda bude někde uprostřed, takže Uhrin asi opravdu řekl něco ve smyslu africké prase a Neves mu asi taky neodvětil nijak slušně, naopak možná padla hoděn ostrá slova. Takže kdyby se to mělo opravdu řešit spravedlivě tak by museli dostat pokutu a stopku oba. Takže je lepší pobrečet do medii a nechat to být. Proto taky (zatím) ani jedna strana nedala podnět k disciplinárce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.04.2014 22:01 |  
      0 0

      Jinak se staci podivat na televizni zaznam deni po odpiskani Nevesova faulu a je naprosto jiste, ze Uhrin Nevesovi neco oskliveho rekl, protoze Neves si Uhrina vubec nevsima a pak po nem najednou vystartuje. Uz to je pro me dostatecny duvod verit spise Nevesovi nez Uhrinovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        Aloha     před 11 lety 22.04.2014 22:13 |  
        0 0

        Přesně stejný názor mám taky Uhrin se tam vytekla a až potom vystartoval Neves

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Pepino44     před 11 lety 22.04.2014 22:41 |  
          0 0

          Rovněž jsem toho názoru,divil jsem se na stadionu proč tak najednou Neves na Uhrina vystartoval,na záznamu v televizi jsem si to potvrdil,bylo tam vidět,že Uhrin tam něco křičel a až potom Neves vystartoval,takže jen tak pro nic za nic to asi nebylo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          Aloha     před 11 lety 22.04.2014 23:17 |  
          0 0

          Ale fuj ta oprava pravopisu mělo tam být vztekal a navíc v tom záznamu z tunelu po zápase taky napřed provokoval Uhrin, když pokřikoval něco o tom, že se má Neves naučit slušnému chování a až potom tam zase byla strkanice.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            gurman99     před 11 lety 23.04.2014 01:32 |  
            0 0

            Uhrin je prostě trenér pouze pro Balkán

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 23.04.2014 10:02 |  
      0 0

      Kdo ví, co se tam odehrálo mezi Nevesem a Uhrinem (známými pruďasy), leč důkazy evidentně nemáme, jenom ,,Pastoorovi někdo něco přeložil´´. A celý ten ,,boj proti rasismu´´ považuji za takovou dobově podmíněnou morální samohanu, jakkoliv rasisty nemám rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 23.04.2014 16:17 |  
      0 0

      Zbytečně nafouknutá mediální bublina. Plzeň by měla být ticho a vůbec se neozývat, to skandování Jude Slavie bylo slyšet dost zřetelně, rozhodčí zřejmě nechtěl slyšet, ne že by neslyšel.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

    Petr9608     před 11 lety 23.04.2014 02:12 |  
    0 0

    Jinak co myslíte, i kdyby bylo skutečně hodně zle, tak zřejmě nedojde ke konstelaci, kdy bysme po 29. kole byli jistí sestupující. V opačném případě - docela by se mohli dít věci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

      Falk     před 11 lety 23.04.2014 06:32 |  
      0 0

      Hodnocení korektní,ale ještě o stupínek bych snížil dvoum záložnikum,pořád hrajem v oslabení ,těm klukům to vůbec nejde,ale pořad hraji,aby nás to nemrzelo.Porad pevně věřím ,že se udržime,ale pokud v kádru zůstanou nekopove,už si na příští rok nekoupím pernici,já už nevím jaky protest zvolit proti protekci,amaterismu,fotbalové ubohosti a i našemu vedeni,teď mám na mysli Pastoora a Kisela

      • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 23.04.2014 10:17 |  
        0 0

        Pri pohledu na lavicku nahradniku se ale nabizi otazka - kdo by mel misto Zmrhala a Hrubeho tedy hrat?

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          gurman99     před 11 lety 23.04.2014 10:21 |  
          0 0

          Co takhle místo Zmrhala ,Verner z juniorky .Tam by ta bojovnost a srdce teda byly na 100% .

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            Falk     před 11 lety 23.04.2014 10:47 |  
            0 0

            Dlouho jsem neviděl Šimečka,jak tomu se daří,vyjádření Petržela neberu příliš vážně ,určitě i Verner by mohl střídat,možná Vondráček,ale někteří z A týmu,kteří pořad nastupují ten potenciál na zlepšení proste nemaji

        • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

          zeleznik2     před 11 lety 23.04.2014 16:23 |  
          0 0

          Vzhledem ke zraněným hráčům momentálně nikdo. Jediný kdo připadá v úvahu je Prošek, ale ten s Pastoorem si zrovna nesedli. Sázka na mládí z juniorky může vyjít, ale také nemusí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 25. kolo

            gurman99     před 11 lety 23.04.2014 19:03 |  
            0 0

            máš pravdu,že je to sázka do loterie.
            Ale kolik bys vsadil na tento krok a kolik bys vsadil na "jistotu".
            Aspoň bys viděl z naší strany bojovný fotbal plný nasazení.Je to málo?Bohemka nejsou žádní super technici,ale bojovníci,co tam nechají všechno.A takový mužstvo musíme nasadit i my.No a nepřipadá mi,že takový srdcaře tam máme.
            Ale kdy trochu zariskovat,když ne teď!!