Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavii zítra čeká Plzeň

Slavia nepřekročila svůj stín ani v derby a nyní bude již na sestupové pozici čelit druhé nejtěžší možné výzvě, kterou naše liga může nabídnout. Do Edenu zajíždí stále ještě úřadující mistr z Plzně. Zápas bude probíhat i pod dohledem kamer České televize.

Naděje bodového zisku z derby byla bláhová, což bylo takřka jasné již po oznámení sestavy červenobílých. Slavia přijela na Letnou s urputně defenzivní taktikou a předvedla doslova hanebný výkon, který není hodnu historie a tradice SK Slavie Praha. Ani nyní jsme se však nedočkali žádné odezvy od "otevřeného" vedení, čas tak nějak plyne dál, body se nesbírají, Slavia padá tabulkou, jelikož ostatní kolem ní bodují a člověku skoro připadá, jako by to bylo všem v Edenu ukradené. Zítra může na stadion nalákat fanoušky Slavie hezké počasí, vidina symbolického ukončení velikonočního volna či určitá forma sebetrýznění. Alespoň takto se to jeví dnes, den před zápasem.

Plzeň však také není bezchybná, v lize ji již jde o pramálo, nahoru daleko, dolů ještě dál, a to se možná i projevilo v posledním zápase na hodně nevýrazném výkonu proti Jihlavě, který viktoriánům přinesl bod za remízu 1:1. Pokud pomineme toto zaváhání, tak lze říci, že po špatném výkonu na Spartě (ale zdaleka ještě ne tak špatném jako předvedla Slavia) se Plzeň oklepala a začala připomínat tým, který pod vedením Pavla Vrby dokráčel ke dvěma titulům a dvěma účastem v Lize mistrů. A právě nepovedený zápas z minulého týdne Slavii zrovna úplně do karet nehraje, jelikož se dá čekat, že se hráči z města, celosvětově známého především díky pivovaru, pokusí svým fanouškům odvděčit zcela odlišným výkonem.

Strašákem pro Plzeň může být vzpomínka na poslední vzájemné zápasy proti sešívaným. Slavia se vždy vzepjala k heroickému a velmi dobrému výkonu, především v těch dvou posledních, a zle plzeňským zatápěla. Vzhledem ale k tomu, jak zůstala zcela nedotčena tráva od slávistů v derby se však lze důvodně domnívat, že to zítra nebude o moc lepší. Slavia však nutně musí sbírat body kde se dá, nezbývá než věřit, že si to několik hráčů v našem kádru konečně uvědomilo a svým zápalem a výkonem nadchnou ostatní podobně jako na podzim v Plzni.

Určitě jimi minimálně na hřišti však nebudou stálí marodi Mičola, Vyhnal a Dobrotka, stejně jako Piták, Ritchie a Lička. Naopak plně připraven by měl být již Michal Smejkal, který má za sebou plzeňskou stopu - je odchovancem našeho zítřejšího soupeře.

Na zápas platí akce pro ženy, které mají vstup zdarma. Přesto se to takhle dle papírových předpokladů jako dobrá možnost pro slávistické pánské fanoušky na velikonoční pondělí pro rande příliš nehodí. Ale jak se říká - zápas má 90 minut, začíná za stavu 0:0 a míč je kulatý.

Tip na sestavu - Černý - Dostál, Smejkal, Nevés, Nitrianský - Gecov, Zmrhal - Juhar, Boudjemaa, Vošahlík - Necid

Kurzy bet365 - 4 - 3.5 - 1.91

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    patras     před 10 lety 20.04.2014 17:34 |  
    0 0

    Musíme se vysrat na nějakýho zasranýho Peltu, neřešit ho! Musíme fandit a pomoct klukům!! Jakmile to ukončej předčasně, tak se povezem do nížší soutěže. Nehledě na to, že by nás čekal další flastr a tuším, že by to už nebylo nějakejch 20.000 litrů. Chci porosit TS ať jsou rozumní a nedopustí zápas ukončit!! JDE O SLAVII, NAŠI SLAVII!!na peltu příjde řada jindy ale prosím zítra NÉÉÉÉÉ!!

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      jarodo57     před 10 lety 20.04.2014 17:47 |  
      0 0

      Přesně

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 18:40 |  
        0 0

        Kdyz jste u toho Pelty...by me zajimalo, co rika fotbalovy narod na 'neuveritelnou ' vyhru 3:1 v poharu nad Spartou...dokonaly scenar, kdy v odvete Sparta vyhraje s odrenejma usima 1:0 nebo 2:1, ale bohuzel jako na potvoru nepostoupi. Tim, ze to klasicky Peltovi prenechaji ( jaka to slechetnost ), maji jako obvykle rozhodci na novou sezonu zajistene, takze sazkari nemusite se bat, pristi rok to bude zase pohoda...

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          jarodo57     před 10 lety 20.04.2014 18:52 |  
          0 0

          Naše liga , kdo bude mistr, hrát poháry a sestoupí je dávno nalajnovaná .Jako starší divák si už nedělám žádné iluze ,jsem sice otrávený,ale fotbal není celý život. To co se děje po nástupu Pelty je Chicago ve 30 letech.A Nevím čemu se dnes divíš. Ale nejdůležitější je teď abysme zítra dohráli a do konce ligy ještě udělali nějaké body a nesestoupili. To by těm hochům nahoře vyhovovalo.Slávia je VĚČNá!!!

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:14 |  
            0 0

            Ja se nedivim, jen se tomu usmivam...a rikam si, ze jedno prase Kostala vystridalo druhe prase Pelta, ktery skodi ceskemu fotbalu...jak dlouho se na to budeme koukat a nechavat si odchatet fanousky ze stadionu? Proc se nemuze s touhle spinou zatocit a zacit hrat poctive? Zacli by chodit i divaci a fotbal by mel treba nejaky smysl...

            • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

              Pava1     před 10 lety 20.04.2014 20:25 |  
              0 0

              Všem přeji krásné svátky a přál bych si,aby zítra byli ještě krásnější.
              Jenže si myslím,že zůstane jen u zbožného přání.
              Mě totiž připadá,že se jede podle připraveného scénáře a i kdyby hráči podávali výkony jako Bayern,tak stejně nezabodují.
              Když totiž sleduji jiné zápasy,tak fauly za které slávisti dostávají žluté a následovně červené karty se jinde vůbec nepískají.Penaltu se nám rozhodčí neodváží písknout,ani za stavu 2:0(viz se Spartou) a za jiné chyby které slávii nic nepřidají se po té Dáša vyjádří,že to byla chyba,ale jinak to bylo v pořádku a nic se neděje.
              Tím se nechci nijak zastávat darebných výkonů,ale ono to potom sestřelí i ty hráče.
              Nevím proč,ale mám pocit,že Slávie je v lize nechtěná a pokud sestoupíme nedostame se zpět hodně dlouho.
              Od mládí nesnáším Spartu a její privilégia,jenže na druhou stranu jí závidím ten klid to vedení ať už je jaké koli.Ve Slávii kdo byl,tak si akorát nakradl a nadělal dluhy a pokud jí nekoupí někdo,komu není lhostejná,tak tomu jinak nebude ani nadále.
              Raději bych snad chodil na druhou ligu,ale pořádnými výkony a nasazením.
              Nejezdím na slávku pravidelně,ale pokud mi čas dovolí nezaváhám ani na chvilku i v těchto nelehkých časech a i v pondělí tam budu,ale musím se přiznat,že o další budoucnost se hodně strachuju.

              • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 23:22 |  
                0 0

                Na tom je hodne pravdy...a Slavii celou historii nemeli bolsevici radi a skodili ji jak mohli, proto je hezke ji fandit a nenechat ve stychu...at si ostatni hrajou ty svoje podvody, at si nadrzujou rozhodci sparte a piskaj ji penalty a tlaci podvodne k titulum, o nic takoveho by snad Slavia ani nemohla stat! My jsme hrda Slavia a vzdy budeme, jen se ocistit od vsech podvodniku kolem, kteri ji skodi a kazi dobre jmeno...

  2. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    bububu (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 18:10 |  
    0 0

    Musíme se zvednout, když ne bodově, tak aspoň herně. Ideální sestava na zítřek:

    Rakovan - Nitrianský, Smejkal, Nevés, Dostál - Gecov, Hrubý - Vošahlík, Boudjemaa, Juhar - Necid

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      spino     před 10 lety 20.04.2014 18:38 |  
      0 0

      Rakovan - Nitrianský, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Hrubý - Vošahlík Budžema, Juhar - Necid.

      Obě formace jsou ale nereálné, protože Zmrhal bude hrát!

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        bububu (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:00 |  
        0 0

        Bohužel, Zmrhal by byl v sestavě i po amputaci nohy.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:06 |  
      0 0

      A co třeba něco takového, to není možné? :)

      Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Ritchie, - Gecov, Zmrhal - Nitrianský, Boudjemaa, Čonka - Juhar

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:07 |  
        0 0

        Místo Ritchieho Neves samozřejmě.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          Edwardtheiron     před 10 lety 20.04.2014 19:21 |  
          0 0

          A Čonku myslíš toho, kterého jsme tady měli doposud, nebo nějakého nového?

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            spino     před 10 lety 20.04.2014 19:40 |  
            0 0

            Asi myslel slovy Martina Poustky toho nejtalentovanějšího z našich mladíků. :D

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 20:06 |  
            0 0

            Copak on tu už není?

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      jarodo57     před 10 lety 21.04.2014 08:18 |  
      0 0

      S Dostálem,Nitrianským a Vošahlíkem to se teda zvednem.Jedině tak v hospodě od stolu

  3. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    quelhar (admin)     před 10 lety 20.04.2014 18:16 |  
    0 0

    Zápas má sice obvykle 90 minut, ale myslím, že zítra to bude zrovna kratší výjimka.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Ravik     před 10 lety 20.04.2014 18:45 |  
      0 0

      Myslíš, že se nedohraje?

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:10 |  
        0 0

        Klidně bych si na to vsadil

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          edenian     před 10 lety 20.04.2014 20:04 |  
          0 0

          Vyjdeme si na louku a pokecame s otevrenym Karolkem ? Abychom se dozvedeli jak to s nami mysli?

  4. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    spino     před 10 lety 20.04.2014 18:36 |  
    0 0

    Šisler - to je ten, kterého žádal Petrouš a kterého stejně jako další posily smetl Šeterle ze stolu? Super! ;)

  5. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    rek     před 10 lety 20.04.2014 18:48 |  
    0 0

    ty TEPLICE to jsou takový prodejný ............

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Ravik     před 10 lety 20.04.2014 18:51 |  
      0 0

      začíná se to zužovat na nás, Bohemku, Baník a asi nejtragičtější tým jara Olomouc (jak to, že nám dali bůra??).Znojmo asi už rezignovalo.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        patras     před 10 lety 20.04.2014 18:57 |  
        0 0

        Znojmo je jasný, rozdáme si to s Bohemkou...

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          spino     před 10 lety 20.04.2014 19:00 |  
          0 0

          Baníkem. :D

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      jarodo57     před 10 lety 20.04.2014 18:55 |  
      0 0

      No vidíš a já jsem dokonce vsadil na to,že Teplice nevyhrají. Přeci hrdlička k těm lotrům nahoře patří taky.A už hezky dlouho.

  6. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 18:49 |  
    0 0

    Co se tyka zitrejsiho nasazeni nekterych hracu, kteri na to bud nemaji nebo soustavne hraji na pul plynu, nestacilo by jim vysvetlit, ze kdyz nebudou odeslani pro neschopnost do eteru, ze se budou prehodnocovat platy a jejich vyse prizpusobovat druhe lize? Reknete nekdo tem kretenskym nemakacenkum, jake vyplaty jsou v druhe lize a treba i popobehnou...sraci pojebani...

  7. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Petr9608     před 10 lety 20.04.2014 18:56 |  
    0 0

    Tak to Brno se asi fakt zachránilo. To jsou mi věci....

  8. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Petr9608     před 10 lety 20.04.2014 18:56 |  
    0 0

    Tak to Brno se asi fakt zachránilo. To jsou mi věci....

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      quelhar (admin)     před 10 lety 20.04.2014 19:02 |  
      0 0

      Aspon treba v zapase s nami nebudou hrat o vsechno. To se muze hodit.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        spino     před 10 lety 20.04.2014 19:11 |  
        0 0

        Myslím, že jejich nasazení oproti nám bude vyšší, i když už nebudou hrát o nic. :(

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      bongor     před 10 lety 20.04.2014 19:13 |  
      0 0

      Ještě zopakuji,nedávno jsem sem přetisknul článek o ruské lize.Ta tam byla uvedena jako čtvrtá nejzprofanovanější v Evropě,ovšem v té medailové trojce se stkví Česká republika.Kdo tomu do dneška nevěřil,má nyní důkaz jako brno.Snílkové, co jste věřili,že už u nás kaprliga nepokračuje,proberte se. Proberte se i vy hráči,co tak hanebně svými "výkony" špiníte nejslavnější jméno české kopané.

  9. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    carfi-sks (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 19:12 |  
    0 0

    Všichni o záchranu bojujou, co asi zejtra Slavia ? Radši snad nevidět tu holomajznu ...

  10. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Sedrousek     před 10 lety 20.04.2014 19:26 |  
    0 0

    Osobně si myslím , že jim zítra necháme bod. Příští týden necháme bod Bohemce a potom začneme vyhrávat. A určitě budeme kopat penaltu. Ale nevim jestli do konce sezony nebo do konce roku

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      bongor     před 10 lety 20.04.2014 19:33 |  
      0 0

      do konce desetiletí tipuju dvě penalty,obě zahodíme.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      spino     před 10 lety 20.04.2014 19:38 |  
      0 0

      To by musel Aleš zaplatit Berbrovi jízdné.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 20:09 |  
      0 0

      Zejtra rupnem poté u čochtana max bodík a pak už půjde o bytí v lahváč lize,vidím to tak padesát na padesát.Vzhledem k současné situlaci si tak poprvé v životě nejsem ničím jist.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        spino     před 10 lety 20.04.2014 20:11 |  
        0 0

        Třeba až magistrát zamítne Euro a tím pádem dá Pelta od Edenu ruce pryč, tak začneme zázračně vyhrávat!

  11. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Travinho     před 10 lety 20.04.2014 20:05 |  
    0 0

    Černý - Nitrianský, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Zmrhal - Juhar, Boudjemaa, Vošahlík - Necid

  12. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    lassiter     před 10 lety 20.04.2014 20:34 |  
    0 0

    "Odbor přátel Slavie vyzval fanoušky, aby zítra neskandovali "Pelta je čurák", protože @facr_official vyhrožuje Slavii uzavřením stadionu!"

    to je ovšem tweet roku :-)) pelta rozehrál slušnou komedii :-)

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Pava1     před 10 lety 20.04.2014 20:47 |  
      0 0

      Osobně si myslím,že už jsou určení lidé,kteří mají skandovat a ,kteří nemají se slávií nic společného.
      Jinak věřím,že pokud by slávia v rozhodujících zápasech dokázala zabrat,budou opět padat červené karty a kopat se proti nám penalty.
      Někdo chce dokázat,že slávii v lize nechce a dává to jasně najevo.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 20:52 |  
        0 0

        Tak já si to teda odpustím, doku je naděje na záchranu. Ale ve chvíli kdy to pojede z Plzeňského kotle (a že to pojede) tak musíme mlčet ať to pěkně vynikne.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Dobi     před 10 lety 20.04.2014 21:44 |  
        0 0

        Je to symbolické, že toto se objevilo na narozeniny Ády. Náckové totiž prohlásili, že žádný národ nemá ve svém středu tolik provokatérů a konfidentů jako Češi.. A bojím, bojím, že se to projeví i zítra. Při vší úctě ke Strašákovi a fantastické TS toto oni nemohou uhlídat. I na Čechově mostě byli konfidenti, a je nebezpečí, aby se neinfiltrovali do kotle. Rozhlížejme se kolem sebe a vytipujme konfidenty! Doporučuji Němou barikádu! Přece národ Husův, Masarykův a Čapkův nemůže nechat sebou takto vláčet! Ať žije naše, česká Slavia!

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      patras     před 10 lety 20.04.2014 21:03 |  
      0 0

      už sem to psal. Napíšu to ještě jednou. PROSÍM VŠECHNY SLAVISTY NECHŤ SE ZDRŽÍ POKŘIKŮ SMĚREM K PELTOVI!! dejme klukům šanci bojovat na hřišti, mají teměř poslední šanci to napravit!
      Na Peltu bude času dost, teď jde o celou SLAVII. Slavie nás potřebuje a my potřebujem Slavii!! Kluci to daj, věřím, že jo. Je jen na nás, jim to nepokazit!
      Peltu odsuzuju taky, ale Slavie je na prvním místě a my jim to nemůžeme POKAZIT

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 21:08 |  
        0 0

        Škoda, že je možnost i uzavření stadionu. Jinak by se mohlo počkat, až bude vést Plzeň o dva goly a pak to nechat ukončit.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          quelhar (admin)     před 10 lety 20.04.2014 21:13 |  
          0 0

          Zdaleka nechci nikoho k nicemu navadet, ale jsem presvedceny, ze hracum Slavie by uzavreni stadionu minimalne neuskodilo, spis ale dokonce pomohlo. Nedavna historie (tri zapasy po 5. kvetnu = tri vyhry) mluvi za vse, naopak pritomnost povzbuzujicich fanousku v nekterych hracich asi vyvolava strach z nasledne kritiky a tak hraji pod psa.

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 21:18 |  
            0 0

            Takže fačr nám chce vlastně pomoct :)
            Vůbec jsem si na to nevzpomněl, díky. Už mám jasno, kdy a co zítra případně skandovat.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 21:36 |  
      0 0

      Osobně bych se nenechal zastrašit, strach není cesta. Kdyby se nás touto cestou chtěl někdo zbavit, což považuji za paranoidní vize, tak se to stane tak jako tak, stačí si "zaplatit pár fanoušků"

      Takže já se neohýbám - Pelta je stále cur.k! ;-)

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        lassiter     před 10 lety 20.04.2014 21:53 |  
        0 0

        Já mam taky pocit, že se tady všichni trochu pomátli.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          edenian     před 10 lety 20.04.2014 22:20 |  
          0 0

          Normalni predsmrtny / rozumej druholigovy / halucinace.

  13. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    slaviator     před 10 lety 20.04.2014 21:14 |  
    0 0

    Zítra vyhrajeme jedině tehdy, jestli bude čert na káče jezdit...

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      edenian     před 10 lety 20.04.2014 21:37 |  
      0 0

      Čert na Dáše jezdí :-) bych řekl.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Dobi     před 10 lety 20.04.2014 21:46 |  
        0 0

        Dášo, ve čtvrtek jsem jel po E55. Kde jsi se flákala???

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          Nosorozec     před 10 lety 20.04.2014 22:19 |  
          0 0

          Ve čtvrtek bejvá Dáša v bordelu Ve Smečkách, na E55 tráví zbylý dny v tejdnu :)

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            bongor     před 10 lety 21.04.2014 08:12 |  
            0 0

            A co bordel na FAČR,tam chodí kdy?

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        bongor     před 10 lety 21.04.2014 08:11 |  
        0 0

        Spíš jezdí Dáša na čertovi

  14. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    slamacek (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 22:24 |  
    0 0

    "volal mi Pelta"
    "a co chtel,ten c...k?"
    "nic"
    "a cos mu na to rekl"
    "nic"
    "tos mu to rekl dobre"

    a co takhle mu zahrat divadlo... tohle je do nebe volajici buzerace!...

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      judy     před 10 lety 20.04.2014 23:40 |  
      0 0

      Bohužel za prostesty se udělí sestup...

  15. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 22:25 |  
    0 0

    Cim víc se herně a výsledkově nedaří, tím víc se zde množí zoufalé příspěvky plné prázdnoty, bez rozumu.

    Lidi opusťte to paranoidní konspirační smýšlení, ze se proti nám vsichni spikli, počínaje FACR a soupeři konče. Ok, rozhodci nas rezaj jako podsvinče, ale mel by byt úkol vedení nám zajistit alespon rovinu. Vedeni zatím jen blbě kecá. Soupeři občas vyhrají, a tak se nám překvapivě utíkají, když mi nebodujeme.

    Objektivně hrajeme nejhorší fotbal v lize, nebodujeme a ten propad tabulkou je zasloužený. Je otázka, kde jsou hlavní příčiny, osobni je vidím v nekvalitě a debilnim složení kádru, lenosti a neprofesionalitě hráčů, kteří zřejmě neplní pokyny trenéra.

    Je naivní si myslet, ze by vyhození trenera neco změnilo. Naopak. Hráči by si byli jeste jistější, ze i když na to serou, vyhazují se trenéři.

    Moje vize - s Plzní dalsi odchozeny zapas, mely by přijít pokuty, výstražné ukončení smluv třem největším sabotérům v čele s Nitrianskym, liga se ukope, bude stačit plichta s Bohemkou,Banikem a výhry nad Příbrami a Slováckem. A pak musí přijít totální čistka kádru.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 22:27 |  
      0 0

      *my. Tahle hrubka zabolela

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      spino     před 10 lety 20.04.2014 22:28 |  
      0 0

      Právě naopak. Je to bohužel spiknutí. Jen blázen by si myslel, že po zápase se Znojmem všichni hráči jako když luskne prstem zapomněli hrát fotbal. :(((

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Mac     před 10 lety 20.04.2014 22:47 |  
      0 0

      Cituji: "liga se ukope, bude stačit plichta s Bohemkou,Banikem a výhry nad Příbrami a Slováckem". Pořád v mnoha fanoušcích, lidech z branže (např. Cipro) a mám obavu, že i v hráčích SKS přetrvává pocit, že Slavia prostě nemůže sestoupit. To možná platilo ještě na jaře 2011, ovšem teď už to není pravda.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        onceiwasadeadbeat     před 10 lety 20.04.2014 22:57 |  
        0 0

        Presne tak. Myslim, ze to bylo prave tohle presvedceni, ktery Kaju Kisela a spol. vedlo k napadu posilit tym majici po podzimu tribodovej naskok na sestupovy pricky a navic oslabenej o svyho nejlepsiho hrace (Petrak) hraci jako Ritchie nebo Mensah. Nic proti nim, verim, ze potencial maj. Ale co jsme ve skutecnosti potrebovali, bylo par ligovejch rutineru, nejlip se zkusenostma s bojem o udrzeni v lize.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          vojta     před 10 lety 20.04.2014 23:57 |  
          0 0

          rutinery jako pitak, necka, vosahlik, smejkal a boudjemaa?

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 07:29 |  
            0 0

            Ano - ovsem na posty, ktery jsme skutecne posilit potrebovali. Hrac do obrany je v tvym vyctu jedinej a ten navic prisel na posledni chvili.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Slawek     před 10 lety 21.04.2014 00:31 |  
        0 0

        Tak to Cipro nemyslel, ale stále věří, že trenér sestaví z hráčů, které má k dispozici funkční celek, který bude hrát fotbal. Hráči zde na rozhodně to jsou. Jenže zatím hrají někteří, kteří už tady ani neměli být. Tím ovšem nemyslím jen Čonku.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      slaviator     před 10 lety 20.04.2014 23:33 |  
      0 0

      Jenže ono dost konspirací se jako konspirace označuje jen proto, že tomu většina lidí odmítá uvěřit.

      Přitom to, že sestup Slavie do druhé ligy je už daný, tak je jasné, a řídí to vesmírní ještěři Kornějev s Pastoorem...

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        spino     před 10 lety 21.04.2014 00:03 |  
        0 0

        Bohužel sestup Slavie chtějí úplně všichni.

        Rusové potřebují koupit Slavii od Aleše za nejnižší druholigovou cenu.

        Pelta potřebuje Eden pro Euro a je proto nutné vyštípat Slavii, nejlépe do druhé ligy.

        Křetínský se potřebuje zbavit pražské konkurence přes mládež, marketing, diváky i peníze z pohárů, kam se Slavia nesmí dostat.

        Berbr zase potřebuje udržet nahoře Plzeň a Slavia je tak pro něj nebezpečná, protože má s bohatým majitelem potenciál Plzeň z pohárů vytlačit.

        Jediný, kdo si přeje Slavii v první lize, je Aleš. Ale ten nemá prakticky na nic vliv.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          Barra     před 10 lety 21.04.2014 01:28 |  
          0 0

          Ne jen Ales, ale take ja a tisice dalsich Slavistu.

  16. Re: Slavii zítra čeká Plzeň

    onceiwasadeadbeat     před 10 lety 20.04.2014 22:32 |  
    0 0

    Dlouho jsem se snazil zdrzet komentare, ale ceho je moc... Muze mi nekdo rict, co bylo tak strasne nepatricnyho na sestave proti Sparte? Pred zapasem ze vsech stran znely (naprosto opodstatneny) obavy, ze nas Sparta vypraska dalsim ponizujicim debaklem. Videli jste nekdy v posledni dobe ligovou tabulku? Kdyz na to Pastoor zareaguje a pokusi se dat dohromady sestavu, ktera ciste teoreticky mohla eliminovat prednosti Sparty, je to najednou strasne spatne? Ja naopak vitam, ze po letech mame trenera, kterej vnima kvality soupere a vlastniho tymu. Bohuzel ty nase stale precenuje. Kampan vedena proti Pastoorovi mi zacina hejbat zluci. Aby z nej Sport delal idiota, kterej si az behem zapasu vsimnul, ze ma Sparta dobry levy kridlo a nekdo by s tim mel neco delat, to uz je opravdu vrchol. Vidim v tom typicky ceskej zpusob, jak rict "Seber se a jdi domu, cizaku, my vime, jak ten fotbal delat spravne!" Co je jeste smutnejsi, ze se podobny nalady prelejvaj i sem. Alanor, jindy jeden z nejrozumnejsich, si najednou sedne se spinem: po porazce s Plzni odvolat Pastoora a zachranou poverit Cipra. Kdyby se tak nikdy neodvolal Koubek. WTF? O nasem byti a nebyti v lize se rozhodovalo davno pred samotnym angazovanim toho nizozemskyho zlosyna. Na konci zimni pripravy jsem pri kazdy prilezitosti (mozna i tady) prohlasoval: letos se ten sestup konecne povede. Nase pocinani na prestupovym trhu a vysledky v priprave mluvily jasnou reci. Na chvili jsem se nechal presvedcit, ze by to snad prece jen mohlo jit. Ale to je hlubokej omyl. Nase zachrana je ted veci nahody. Mozna se to povede, mozna ne - systematickej zpusob, jak se dopracovat k jedny variante a zabranit naplneni druhy, neexistuje.

    Se vsi uprimnosti jako dlouholetej fanousek Slavie rikam, ze pokud se zachranime, budu mit pocit nespravedlnosti. Aby ty oslavy inkompetence a diletantismu, konajici se ve Slavii uz dlouhou radu let, nedosly trestu, to snad musi bejt proti zakonum vesmiru.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Slawek     před 10 lety 21.04.2014 00:25 |  
      0 0

      Chápu člověče Vaší frustraci, chápu, že nejste schopen věřit v záchranu, ale co nemohu pochopit je Váš totální zatemnění mysli. V situaci, ve které se Slavie dnes nachází a teď nechci rozebírat vinu toho či onoho, si jen opravdový fotbalový analfabet mohl vážně myslet na bodový zisk z Letné. Nevozili jsme ho ano v dobách daleko ambicioznějších sestav, než byla tato. Zrovna tak Plzeň, pokud nedojde k nestandartním opatřením, nebude týmem, který náš útok bez problémům přejede . Ovšem v posledních pěti kolech budou našimi soupeři týmy, se kterými bychom si poradit měli. A to i přes rozsáhlou marodku, která nás, jako obvykle touto dobou postihla. A teprve potom, pokud si s tím nebudeme umět poradit, potom budu muset chtě-nechtě souhlasit s tím, že jsme si sestup zřejmě zasloužili. Zbyde jen pocit, že to bylo v nějakém podivném plánu, neboť všichni vidíme enormní snahu například rozhodčích poškozovat náš tým vždy, kdy je to možné, a to způsobem, který mají v ten moment k dispozici. Diletantismus v řízení klubu je patrný a to nejen v této sezóně, ale nemohu přistoupit na Váš názor, že v případě záchrany by šlo o nespravedlnost. Co by měl říkat člověk podobného smýšlení fandící Bohemce, Příbrami či Brnu ?

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 07:42 |  
        0 0

        Ted asi uplne nerozumim - i z myho prispevku je snad jasny, ze zisk bodu neni prave to, co jsem od derby cekal. Kdyz se podivam na kluby jako Bohemians, vidim pri zlomku naseho rozpoctu podstatne lepsi fotbal. Ja fandim v prvy rade fotbalu a az potom Slavii. A s takovymhle mindsetem je vazne tezky prat Slavii udrzeni, protoze tak hnusnej fotbal jako my v lize proste nikdo jinej nehraje.

    • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

      Barra     před 10 lety 21.04.2014 01:21 |  
      0 0

      Spravne rikas ze cohe je moc, toho je prilis. Ale podle me se to netyka kritice tady v SN na adresu Pastoora a Sportu, ale naopak vehementnim zpusobem, jak se zastavas Pastoorovi.

      Herne a vysledkove jsme pod nim klesli, nebo snad ne? Nechapu tve tvrzeni, ze nase zachrana by ti dala pocit nespravedlnosti. Je podle me nespravne tvrdit ze bychom meli horsi muzstvo nez polovicka ligy, at je to Jihlava, Brno, Znojmo, Banik, Bohemians, Pribram stejne jak Slovacko, a ze si proto zaslouzime sestup. Minulou sezonu jsme meli celkove slabsi tym net ted, ale presto jsme po 24 zapasech meli temer o ctvrtinu bodu vice, nez momentalne, a nastrelili jsme o polovicku branek vic.

      Jestli mas pocit ze 'holandsky zlosyn' ukazuje lespi vysledky nez Koubek, budis. Realita rika neco jineho. Ctyri bodiky z 6 zapasu se rovna chabnych 0,66 bodu na zapas. Koubek mel s 1,2 bodu temer dvakrat lepsi vyledek, Petrous ktery kricel pred zacatkem sezony o nutne posileni obrany a nemel zadneho Smejkala, Nevese, Ritchieho (a samozrejme ani ne ostatni posily) uhral s nouzovou vestavou 8 bodu z 8 zapasu, tedy 1 bod na zapas.

      Nevim cim na tebe Pastor udelal velky dojem a co nam podle tebe Pastoor prinesl, ale urcite ne to, co sebevedome prohlasoval pri nastupu, a to je utocna hra a la Holland. Ne, nastal je propad a velky zmatek. Nekdo muze
      tvrdit, ze mel moc zranenych. Mel ale podstatne sirsi kadr nez jeho predchudci, dale je samozrejme otazka proc najednou padlo tolik zraneni na treninku (na historku ze by nekteri predstirali zraneni se mi osobne moc nechce verit).

      At si muzu myslet o objektivite Sportu cokoliv, po zapase s Znojmem dostal Pastoor ve Sportu velkou chvalu. Nemam pocit ze by z neho delali 'idiota' a ze by mu vzkazovali at se
      sebere, cizak jeden, a sel domu, jak tvrdis.

      Ja vycitam Slavie tuto sezonu 2 veci: pred prvnim zapasem sezony mely prijit posily v obrane, po te co se dlouhodobe vedelo ze Hubacek konci a ze Dobrotka bude na dlouhe tydny out. Zbytecne jsme ztratili body na zacatku. Druha vec je, ze Kisel a Korneev se podle me chovali amatersky, kdyz vyhodili Koubka a sli do obrovskeho rizika. Vysledky sesti zapasu pod Postoorem to potvrzuji. Jestli jsi rad ze po dlouhe dobe mame trenera,
      ktery jak rikas vnima kvality soupere a proto betonuje zpusobem, jak to bylo ze Spartou, tak to se tedy zitra proti Plzni mame na co tesit. Mi tedy byl daleko sympatictejsi Petrous, ktere proti Teplicim pri stavu 0-3 stahnul obrance, poslil utok a snazil se neco s vysledkem udelat. Stejne jako by to udelal Zdenek Zeman.Coz by nebylo stupidniho chovani Kisela a jeho vylouceni mozne - viz prvni zapas Rady proti Jihlave.

      Jestli zitra neuspejeme, tdak bude mit Pastoor z poslednich 20 zapasu, ktere odkoucoval v Holandsku (13) a u nas (7) bilanci (5) peti bodu na 60. Lituji, ale pak by sam mel pochopit, ze by se mel chovaz chlapsky, a dat moznost jinym napravit co se da. Ale tvuj nazor ti neberu, samozrejme.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Barra     před 10 lety 21.04.2014 01:26 |  
        0 0

        Samozrejme 'co by nebylo bez stupidniho chovani Kisela NEmozne'.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        Markus     před 10 lety 21.04.2014 08:19 |  
        0 0

        Veselé Velikonoce, dnes se bude koledovat, i když my si koledujeme celou sezonu - o sestup. Největší vinu na současném umístění a mizerné kvalitě hry má vedení klubu svou pasivitou před zahájením letošní sezony 13/14. Nevím, zda to bylo pouhé diletantství nebo snad nějaký zvláštní způsob, jak sesadit Petrouše, ale v tomhle se vezeme celou sezonu fatálně. Nepochopil jsem, co mělo znamenat hostování Kiidrona z Viktorky či přivedení Štěpána, to nebyly pro tým hotové posily. Přes mnoho spíše subjektivních výhrad, mnohem lepší volbou se mi jevily spekulace o Zápotočném, Brabcovi či Rajnochovi, zpevnili by tým tam kde se to zpětně jeví jako že to bylo potřeba. Argument prázdní kapsy neberu, to je právě to diletanství, nemohu si z posledních peněz koupit něco, co vyžaduje údržbu a já na ní nemám. Takové letadlo musí na zem buď přistát nebo se tam zřítí s fatálními následky. Klub neměl na investice, tak spoléhal na zázrak, který nastat ani nemohl. Kolik trenérů se tu už snažilo něco změnit? Paastor je jen dalším z řady. Měnit trenéry nám jde, ale opravdu byli tak špatní? Kolik trenérů nechal klub delší dobu pracovat a pravidelně jim poskytl peníze na posily? Víme, že máme obrovský problém v nedostatku útočníků, ale pak přivedeme na hostování chudáka Necida, který ač člověk a dobrý fotbalista, není ve formě kterou potřebujeme (a kdyby se náhodou rozehrál, v léte nám stejně odejde pryč a my ten problém budeme řešit další sezonu). Stejně tak obránci, dáme tam jako nouzovku útočníka Škodu, který tam samozřejmě hrát nechce, ale dokáže přesto zabojovat a týmu pomoci, my ho tam necháme a ještě si ho pak vezme do huby trenér, že vypadá otráveně ... Pročpak asi?! Ne, já říkám, že ti trenéři co to tady poslední roky zkusili byli převážně dobří a kdyby je klub více podporoval, dokázali by tým dostat na fungující systém a situaci zlepšit.

      • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

        onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 08:20 |  
        0 0

        Nemam pocit, ze by se v souvislosti s moji obhajobou Pastoora dalo mluvit o vehemenci, poustim-li se do ni ve vyznamnejsi mire poprvy.

        Pritom ani nehajim Pastoora. Daleko spis se snazim odporovat predstave, ze kdyby tam byl nekdo jinej, bylo by to lepsi. Ptas se, jestli vidim vysledkovej a herni pokles - nevidim, rikam se vsi vaznosti. Herne jsme se na dva zapasy zvedli, aby se pak vsechno vratilo do starejch koleji, vysledkove nic vyraznejc neodporuje realnymu ocekavani. Koubek se stejnym kadrem dostal vyprask od Olomouce, s kterou si od ty doby kazdej vytira rit, a haluzacky porazil Duklu zasluhou predevsim Damiena. Toho Damiena, kteryho pak nestastnym rizenim osudu po vetsinu svyho pusobeni ve Slavii Pastoor nemel k dispozici. A to je prave to, o cem mluvim - nase zachrana je v rukou nahody.

        Samozrejme nesouhlasim zdaleka se vsim, co Pastoor dela. Podle me uz je malicko bezradnej a ztracenej v cernocerny slavisticky tme. Z tohohle pohledu by mozna byla na miste vymena. Ja mam za to, ze na takovej tah uz je dost mozna pozde a ze se beztak nic nezmeni na dyl nez dva zapasy.

        Abych se vratil jeste k jinymu z tvejch vyroku - podle me skutecne mame horsi muzstvo, nez ma vetsina ligovejch tymu. Predevsim jeho skladbou, ale i objektivni kvalitou jednotlivejch hracu. Porad si rikame, ze tenhle bejval v minulosti reprezentant a hraval v zahranici a tamhleten taky. Ale ono to mozna ma svuj duvod, ze se o tom mluvi v minulym case. Co ve Slavii predvadi namatkou Gecov, to uz davno nemuze byt nazyvano poklesem formy. A kdyby to byl jen on.

        Vic asi nemam, co bych k tomu povedel. Neco snad prece - pozornost by se mela venovat i nasemu losu pro zbytek souteze. Po zapase s Plzni prijde serie utkani s muzstvy podobnejch kvalit, jaky ma to nase. Je to vskutku neprijemna situace, ale zobecnitelny zavery bude mozny vyvozovat az z poslednich peti kol.

        • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

          Barra     před 10 lety 21.04.2014 08:44 |  
          0 0

          Ale tak, Pastoor ma spatne vysledky, protoze nemohl postavit Boudjemaaye? Predchozi treneri ho snad meli k dispozici? Koubek mel sanci ho jen dva krat postavit, nez se musel pakovat, a presto byl proti Pastoorovi sakra uspesny. Gecov? Zajimave ze minulou sezonu tu byla od ledna na Marcela sama chvala, ze dokonce vytlacil Ondru Petraka na lavicku, ze byl na konci sezony podle bodovani Alanora nas druhy nejlepsi hrac. Jak pises v predchozim prispevku, v prvni rade fandis hezkemu fotbalu a az v druhe rade Slavii. Nekde mi tam ale schazi logika, kdyz pochvalujes sestavu Pastoora na Spartu a minis, ze konecne mame trenera ktery bere v uvahu silu a postaveni soupere a se tomu podrizuje. Pekne protireceni. Takovy fotbal se ti tedy libi?

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 09:35 |  
            0 0

            Barro, nerad to zrovna vám říkám, ale nejste objektivní, bohuzel z vás úplně září zaujatost.

            Porad zmiňujete sérii proher Pastoora před jeho vyhazovem z nejhoršího tymu Eredivisie. Bylo by fer i zmínit, ze dokazal do Eredivisie postoupit se zcela podcenovanym tymem. Když říkám A, melo by zaznít i B. A podobně je tomu i s dalšími vašimi větami.

            1) chcete popírat ze Boudjemaa je aktuálně zcela rozdílový hráč a skoro jen na jeho výkonnosti závisí body?
            2) Gecov mel loňský leden takovou formu, ze vytlačil ze sestavy Petraka? To už mi přijde zcela absurdní. Gecov hrál solidně posledních par zapasu jara pod Petrousem a to rozhodne ne od ledna. Od ty doby předvedl jen cca dva solidní výkony, jinak je proste trapný. Kdyby tam hrál Salasovic, nevypadá to o moc hura jeste ušetříme 100k na platu. A to, jak nám chybí Petrák a jak ho Gecov "dokazal" nahradit je vidět cele jaro.
            3) podle mě si protiřečíte vy, Barro. Vy byste raději 0:7 po odvážném střídání a posílení útoku než 0:3 po obraném výkonu? Bodové je to to na stejno a aspon to není taková ostuda. A může za derby sestava, nebo neschopnost hráčů plnit taktické pokyny? Je normální, aby musel Škodovi připomínat Krejčího, který si stejně s obranou delal, co chtěl?

            Vy vidíte vinaka v Pastoorovi. Ja ve vedení, které nezvládlo složení kádru - od v zimě jsem říkal, ze to chce dva stopery, pravého beka, a útočníka k Neckovi. Vše se nám teď vrací. A druhy problém je lenost hráčů, neochota zapas odmakat, potit krev.

            Dle mě je trenér to nejmenší a je naivní si myslet, ze s Koubkem by to bylo lepší.

            • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 10:19 |  
              0 0

              Naprosto souhlasím.
              Problém fakt není trenér, naopak co se taktiky týká mě přijde velmi dobrý. Porblém je, že hráči tu taktiku neplní. Neplnili ji při zápase v Olomouci stejně jako v derby. Takže trenérem na lavičce to nebude. Podle mě je dusno v kabině. Přeci ten začátek jara herně nevypadal uplně nejhůř (vyjma Olo, myslím Teplice, Dukla, Znojmo...), byť do ideálu měl daleko ale opět nás sráželi zbytečná vyloučení a stupdní chyby jednotlivců. I v TV rozhovorech to na některých hráčích bylo znát, že jsou na jiné nasraní. Třeba to, že Škoda se s nikým nebaví nemusí nutně být tím, že je mu jedno jestli spadnem ale protože ho sere, kde hraje a jak to kurvěj ti před ním a třeba i to, že v útoku hraje šíleně Necid a on musí stejně trčet v obraně. Myslím, že tady bude zakopanej pes a nejen trenér ale celej realizační tým by s tím měl urychleně něco dělat. Ideálně Šmicer, s každým hráčem si dát půl hodiny a zjistit co ho sere, proč hraje mizerně. Říct mu naopak svoje argumenty a pak z toho vyvodit nějaké závěry. U nás v práci to funguje.
              Jestli jsou hráči z něčeho zpruzelí a Pastoor se Šmícou tam házej vtípky aby udělali pozitivní energii tak je to akorát nasere ještě víc... Jestli to nechápou tak ať si pozvou odborníka.

              • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                quelhar (admin)     před 10 lety 21.04.2014 10:43 |  
                0 0

                Jen pripomenu, ze v Olomouci jsme smerem dopredu hrali asi nejlepe za cele jaro.

                • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                  Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 11:11 |  
                  0 0

                  Ja bych řekl, ze daleko lépe jsme hráli proti Znojmu.

                • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                  Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 13:47 |  
                  0 0

                  Dopředu jsme hráli dobře ale prostě po výsledku 5:1 to nelze hodnotit jako celkově dobře odehrané utkání a taktiku, pokud si dobře vzpomínám, hráči rozhodně neplnili a Koubek je za to kritizoval.

                  • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                    leoneig     před 10 lety 21.04.2014 14:21 |  
                    0 0

                    Jako z našim rozpočtem bych od našich hráčů a pokusím se být nenáročný žádal, že umí pochopit pokyny trenéra, že je umí plnit a když už by jim ani tohle nešlo, že tam budou padat na hubu a hrát se zájmem. Bohužel chci po těch blbcích a painteligentech asi moc..
                    A jak vidmo trenér ten či onen to nezměnil a nezmění, dokavad řekněme 80% hráčů nezmizí navždy z klubu.

                • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

                  leoneig     před 10 lety 21.04.2014 14:15 |  
                  0 0

                  I V Teplicích jsme hráli velmi slušně dopředu. Ale co je to platný, když z toho není ani bod.

            • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

              Barra     před 10 lety 21.04.2014 11:07 |  
              0 0

              Dobry den, Thorklare. Ano, Pastoor postoupil z Eerste divisie neboli z druhe ligy do Eredivisie v 2010, a to z tretiho mista. V Rotterdamu jsem mel leta kancelar mimo te v Antwerpach, vzhledem k tomu ze Rotterdam je nejvetsi pristav v Evrope a ja se zabyval maritimnim pravem. Jak Feyenoord, tak Spartu Rotterdam a Excelsior jsem sledoval, na fotbal jsem tam pravidelne chodil. Rict A e ne B? Tak to by se muselo uvest ze Excelsior vubec neni a nebyl nejake orezavatko, od roku 1995 uzce spolupracuje s Feyenoordem, ktery tam umisti hrace, kteri se potrebuji rozehrat. Prosel tam 30 nasobny reprezentant Belgie Thomas Buffel, ktery tec hraje za Genk, byl tam Salamon Kalou ktery nasledne tvoril utocnou dvojku s Dirk Kuijtem ve Feyenoordu, vedle desitek dalsich. Spravne pises ze Excelsior je "podcenovany" - ano, hral pred nastupem Pastoora v prvni lize, po sestupu s Pastoorem opet do druhe se rychle zase dostal do Eredivisie. Nedelejme tedy z Pastoora superhrdinu kvuli tomu, ze se mu podaril postup v druhe. Nedavno jsem tady jeste psal, ze vzhledem k prisnym podminkam a financnim nakladum rada klubu z druhe ligy nema zajem o postup do Eredivisie. Nepodcenuji postup Pastoora s farmou Feyenoordu, ale zase bych to zasadne neprecenoval. Ted jsem rekl ne jen B, ale take C.

              Jinak co se tyka tvych poznamek:

              1) ano, radeji prohraji po cestnym bojem 0-7, nez abych se zbabele spokojil s 0-3 a slozil zbrane. Je to mentalita nemeckych a anglickych klubu, za kterou stoprocentne stojim. V okamziku, kdy sel Petrous do rizika, nemohl tusit ze se Karol Kisel necha nepochopitelne vyloucit, coz vedlo v oslabeni k dalsim 4 brankam v poslednich 20 minutach. Rada riskoval v 2012-13 pri stavu 0-3 proti Jihlave a povedlo se strelit 3 branky. Boj a neskladat zbrane, tak to vidim jako spravne. Vubec nechapu cim by se mel protirecit.

              2) Gecov? V jarnim hodnoceni skoncil na druhym miste, Petrak na patnactem, za Dostalem
              a Nitrianskym. Nejednalo se jen o posledni zapasy pod Petrousem, ktere se mu podle tebe
              povedly. Z hodnoceni Alanore, se kterym souhlasim: "Jaro se mu (Petrakovi) ale vubec nepovedlo a stridal matne vykony s nepovedenymi. Na jeho misto se tak dostal posila Gecov a zda se, ze Petraka do zakladu uz jen tak nepusti".

              3) a ted vidim, ze jsem 1 a 3 prehodil. Samozrejme, ze Boudjemaa je klicovy hrac. Byl jsem tady prvni, ktery v den oznameni jeho transferu do Slavie psal, ze to je nejlepsi posila kterou Slavie za dlouhe leta ziskala. Chtel jsem jen rict, ze Pastoor dostal do ruk daleko silnejsi muzstvo nez mel Petrous nebo Koubek k dispizici, az na posledni 2 zapasy. V Olomouci nam to nevyslo - stejne jak Liberec s 0-6 fatalne selhal v Plzni. Proto ma byt Silhavy spatny trener? Ne snad.

              Jen posledni poznamka: nebyl jsi sam, kdo si pral 2 stopery a utocnika. S tim ale nic nenadelame.

          • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

            onceiwasadeadbeat     před 10 lety 21.04.2014 10:54 |  
            0 0

            Ze slusnosti odpovim. Se znacnym premahanim, protoze takhle prevracet moje slova se tu snad jeste nikomu nepovedlo.

            Uz me unavuje, jak se tu sestava proti Sparte porad interpretuje jako ultradefenzivni. Prisel s tim Sport v obvyklym zapalu pro kopani do mrtvol a tady to kazdej ochotne papouskuje. Nitriansky umi branit asi tolik jako Skoda davat branky a naopak dopredu je zahadnym zpusobem jeden z nasich nejproduktivnejsich hracu. Podobnej typ byl ve svejch lepsich casech Conka. Vykladat jejich zarazeni na kraje zalohy jednostranne jako vyztuzeni obrany, to proste neodpovida realite. Nevim, co podle tebe obnasi "mit rad fotbal". Clovek, kterej ma rad fotbal, nesmi mit rad taktiku a prechytraceni soupere? Kdybychom pred branou zaparkovali autobus a predvedli absolutni negaci vseho fotbalovyho, reknu bez vahani: tohle teda ne. Co ja jsem videl, byla (bohuzel vyhradne v teoreticky rovine) snaha oslabit prednosti soupere a objevit nejaky vlastni. Nepovedlo se to. Jsi si jisty, ze hra bez zajmu a nasazeni a hruby individualni chyby jsou neco, co hracum naordinoval Pastoor? Soudit taktiku podle vysledku bez prihlednuti k okolnostem jeho vzniku je proste hloupy. Mozna, ze kdyby Radek Cerny naplno vybehnul proti centru na Lafatu, Juhar neopustil svoje misto pred prihravkou na Husbauera a Jilek pisknul penaltu na Necida, odvazeli bychom si z Letny bod a trenera by leckdo placal po zadech. Je za vznik situaci vedoucich k inkasovanejm golum odpovednej Pastoor? Ja rikam, ze neni a ze nam zapas prohraly ty oblibeny individualni chyby. Dalo se podle me neco udelat lip? Samozrejme. Zmrhal nema ve Slavii co delat, Hruby nemuze hrat nejzatazenejsiho stredniho zaloznika, Smejkal se mel kousnout a hrat od zacatku, Necid mel bejt v zakladni sestave. A tak dal. Ale pokud jsem si vsim, tyhle tahy predmetem kritiky nejsou. Kritizovan je fakt, ze Pastoor naprosto spravne nechtel ani predstirat, ze bude hrat rovny s rovnym.

            Pokud jde o podminky, ktery ma Pastoor a ktery mel Koubek, jsi naprosto jednoznacne neobjektivni a ohybas fakta. Podivej se na statistiky Damiena, kdyz tak rad pocitas. Zpochybnovat fatalni dopady jeho absence muze jen clovek, kterej si chce vyrobit argument. Pokud se nepletu, na jare jsme dali snad jen jeden gol, ve kterym by nemel prsty. Vic netreba rikat. Skoda, ze se neda nahlidnout do alternativni reality, ve ktery nedoslo k odvolani Koubka. Myslim, ze i v jeho uspesnosti ziskavani bodu by byl jasnej predel: s Petrakem/bez Petraka. Ze mel pred rokem (!) Ondra propad formy a Gecov byl chvili lepsi, to ma bejt argument? Petrak dlouhodobe podaval daleko kvalitnejsi vykony nez Gecov a ne nahodou se narozdil od nej prosadil v zahranici (kde ho bohuzel zbrzdily zraneni). Mimo vsi pochybnost rozdilovej hrac, kteryho se nepodarilo nahradit.

            Ja vubec nerikam, ze Pastoor dela vsechno podle myho gusta a ze Koubka strci do kapsy. Ja se ve skutecnosti dokonce ani nezaobiram jednotlivci. Jenom se vymezuju vuci snaham hledat jednoduchy priciny a obeti beranky. Kdo chce videt padat hlavy, ten by mel zadat tu Pastoorovu a az asi jako patnactou v poradi.

            • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

              Barra     před 10 lety 21.04.2014 11:17 |  
              0 0

              Deadbeate, jasne jsem psal, ze ti tvuj nazor neberu. Jesli se tak musis premahat ve snaze, abys odpovedel na moje nazory, tak proc se unavujes? Opakuji, ze jsem byl prvni tady, kdo v den podpisu Boudjemaaye rikal, ze je to nejlepsi posila, kterou Slavie za dlouhe leta ziskala. A prave ja, ze bych zpochybnoval jeho kvalitu v zapasech, ktere odehral? Ne, a jeste jednou ne, nevim proc to vubec uvadis. Rikal jsem jen, ze Pastoor ma k dispozici muzstvo, ktere je kvalitne lepsi nez ty, ktere mel Petrous a Koubek, ale ze vysledkove zaostava.

              Ale radeji toho necham.

            • Re: Slavii zítra čeká Plzeň

              edenian     před 10 lety 21.04.2014 15:19 |  
              0 0

              Cau onceyouwereadeadbeat. Tak jsem si tady precetl tu komunikaci. Pisu jen proto, ze jsem se predtim taky nezapojil do tech kecu o sestave na Letny. Ani ja jsem nechapal vo co tady jde.
              Proti Pastoorovi nic nemam. Rozumim tomu, ze K+K se rozhodli po Olomouci proste neco udelat, protoze to bylo sileny.
              No a po derbu jsem tady napsal, ze to nebyla tak spatna sobota, protoze jsme nedostali bura. Porad na tom trvam, Ani mistr Zelenka me nezviklal.

              Jo a Barro, ze mas rad Pastoora jako vosinu v prd... / holky ti to prelozi /, to je pomerne zretelne :-)

  17. Sestava Plzně

    Mike     před 10 lety 20.04.2014 23:14 |  
    0 0

    Pro zajímavost- v jaké sestavě podle vás vyrukuje zítra Plzeň ?
    I když si myslím, že se současnou výkonností nemáme šanci na bod, ať proti nám nastoupí kdokoliv v jakékoliv sestavě, tak se trochu chytám plamínku naděje, že by mohli trochu protočit kádr a poslat pár lidí z lavičky. I když ti zase budou mít motivaci dokázat, že patří do základní jedenáctky. Zatím je jasná absence Limberskýhp.

    • Re: Sestava Plzně

      Kornovo     před 10 lety 21.04.2014 00:24 |  
      0 0

      mohl by nastoupit horvath, tomu by snad vetsina kadru rychlostne stacila.

      • Re: Sestava Plzně

        slaviator     před 10 lety 21.04.2014 00:48 |  
        0 0

        No jasně, už vidím ten běžecký souboj Horváth-Zmrhal, kdy Horváth Zmrhalovi na dvaceti metrech uteče o pět metrů... :)

        • Re: Sestava Plzně

          Navyseals     před 10 lety 21.04.2014 02:46 |  
          0 0

          Zmrhal je dřevák, ale pomalej není.

            • Re: Sestava Plzně

              Markus     před 10 lety 21.04.2014 08:20 |  
              0 0

              Mě to už přijde jako velký alibismus, ale s tím má problém více hráčů.

            • Re: Sestava Plzně

              bongor     před 10 lety 21.04.2014 08:34 |  
              0 0

              Ten rozklad,který vidím na hřišti a zvláště ve vedení se nyní projevuje i na odvěké baště Slavie,jejích příznivcích.Je to špatný,číst některé naše příspěvky.
              Můj názor:
              -co se kádru týká máme pořád minimálně průměrnou výkonnost
              -co se nasazení hráčů týká máme vysoce podprůměrnou výkonnost
              -co se vedení týká,evidentně vůbec nepracují v zákulisí,které v ČR
              nejméně z 50 % rozhoduje o úspěchu či neúspěchu.
              -že nás rozhodčí urputně řežou,o tom snad nepochybuje ani největší snílek,o tom mluví čísla.Kolik bodů navíc jme dnes mohli mít,kdyby se pískala rovina?Barro,můžeš to zkusit spočítat?
              -v tom světle je názor,že bychom si setrvání v lize nezasloužili, zcela mylný až hloupý.
              -rovněž některé názory na spiknutí proti Slavii nemusí být daleko od pravdy.Slavia vždycky někomu vadila,vadila fašistům,vadila bolševikům a kolik je jejich zdatných následovníků v současné společnosti?Hodně.
              -podle mne jsou i provokace s nasazováním konfidentů docela myslitelné.Na tom mostě to zvláště vyniklo,můžeme se toho klidně dočkat i dnes,kdybychom náhodou vedli,nebo spíš na některém z příštích domácích zápasů.

              • Re: Sestava Plzně

                Dobi     před 10 lety 21.04.2014 09:47 |  
                0 0

                Vadila Rakousku-Uhersku - zákazy, příkazy, diskriminace. I svými barvami byla Slavia příkladem českého vlastenectví a to nešlo (žel) zahnívající monarchii pod nos. A třeba německo-židovský DFC Prag,co ten napáchal škody! Snad jen za tatíčka Masaryčka a pana prezidenta Dr.Beneše se dýchalo lépe. A důvod? Nějak se slávisté neumějí hrbit, podlézat, udávat. Je to proti principu vzniku i celé historie klubu!

                • Re: Sestava Plzně

                  edenian     před 10 lety 21.04.2014 14:39 |  
                  0 0

                  No tohle je husty :-)

            • Re: Sestava Plzně

              leoneig     před 10 lety 21.04.2014 14:23 |  
              0 0

              Mě přijde dost nemotornej, čímž zdánlivě může připomínat kopyto :-)

          • Re: Sestava Plzně

            klimi     před 10 lety 21.04.2014 08:58 |  
            0 0

            Není pomalý, ale než si uvědomí, že se má vůbec rozeběhnout, tak už má dávno Horváth 20 metrů náskok.

            • Re: Sestava Plzně

              jarodo57     před 10 lety 21.04.2014 09:16 |  
              0 0

              Dneska je sváteční den .Rosekáme ty Preclíkovce a pak ukážeme Vršovicím kdo je pánem Vršovic.Nechme už dneska to dohadování.Ať žije Slávie!

              • Re: Sestava Plzně

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 09:26 |  
                0 0

                Všechna čest jako optimisticky je to krásné,ale realita bude bohužel asi jiná.

                • Re: Sestava Plzně

                  bongor     před 10 lety 21.04.2014 11:19 |  
                  0 0

                  mě mrzí,že se tentokrát k jarodovi a posledním zbytkům optimistů nemůžu přidat.Ale třeba zrovna to pomůže.

                  • Re: Sestava Plzně

                    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.04.2014 11:32 |  
                    0 0

                    Optimista začnu bejt až se zachráníme a přijde nějaký movitý kupec.

                  • Re: Sestava Plzně

                    jarodo57     před 10 lety 21.04.2014 14:41 |  
                    0 0

                    Bongore ty myslíš ,že jsem nějaký idealista,ale chtěl jsem zde odlehčit náladu.Ale přesto jsem stejně na Slávii vsadil,že neprohraje. Hrál jsem dlouhá léta fotbal a na hřiště jsem vždycky šel s tím, že vyhraju. Tomu musí začít věřit ty naše krasotinky co si holí prsa,čůrají jen v sedě do mísy ,ondulují si vlasy,kérují hýždě( a já nevím co ještě),místo rehabilitace chodí větrat místní bary a asi i bordely atd.Až se jich zase nějaký novinář zeptá na cokoliv a oni odpoví, že jsou profíci ,tak aby se za to nemuseli stydět. SLÁVIA JE VĚČNÁ,tohle období jednou skončí. Tomu všichni věřte.

                    • Re: Sestava Plzně

                      bongor     před 10 lety 21.04.2014 14:48 |  
                      0 0

                      Jistě jarodo já jsem první,kdo Ti rozumí.Jen jsem tím chtěl říct,že se mi to prostě nelíbí.To co tady píšeš je bohužel asi pravda,ti kluci mají do profesionality daleko jako já na Měsíc.A hlavně kdekoliv by pracovali s jejich současným elánem,tak by tam dlouho nepobyli.

                      • Re: Sestava Plzně

                        jarodo57     před 10 lety 21.04.2014 14:58 |  
                        0 0

                        Ale pozor Čonka má v očích oheň.Tak na tom by se mohlo stavět.

            • Re: Sestava Plzně

              denydzlSKS     před 10 lety 21.04.2014 11:20 |  
              0 0

              Je pomalý myšlením, nikoli pohybem;-)