Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

Jde do Tuhýho! Vážení přátelé, fanoušci SK Slavie Praha, spoluobčané!
Dne 12.4.2014 jsme byli svědky policejní akce proti pochodu příznivců SK Slavia Praha, jež byla absolutně neadekvátní situaci a jejímž úkolem bylo pouze zastrašení fanoušků a ukázkou síly. Máme pro zasahující policisty a ty, kteří vydali rozkaz jediný vzkaz: mlaťte si svoje děti, naše beztrestně mlátit nebudete!

Nechceme tolerovat bezdůvodnou policejní brutalitu a žádáme všechny fanoušky či jiné svědky, aby nám zaslali nahrávky, fotografie či svědectví a na jejich základě Odbor Přátel SK Slavia Praha bude činit právní kroky (včetně podání trestního oznámení a stížnosti ke Generální Inspekci Bezpečnostních Sborů).

Policie již nyní intenzivně hledá důkazy, jak agresivní byl dav, jaké škody páchali výtržníci. My se ptáme:
-    Jaké škody způsobili oni chuligáni?
-    Kolik napadli lidí a kolik bylo zraněných? (nemyslíme zraněných po zásahu policie)
-    Proč Policie ČR takto zakročila, ačkoliv akce byla předem domluvená s jejími příslušníky? (stejně jako v sedmi letech předtím!)
-    Proč k zásahu policie došlo na místě, kde je nejhorší možnost odejít (Čechův Most)
-    Co bylo vlastně cílem zásahu? Čeho Policie ČR dosáhla?
-    Kdo vydal příkaz zmlátit bezbranné fanoušky?
-    Pokud byli fanoušci Slavie tak nebezpeční, jak je možné, že se dopustili přestupků?

Čerstvě jmenovaný ředitel policie Tomáš Tuhý vyhlásil boj násilí na stadionech. Jeho prvním krokem je, že ho přenesl do ulic měst. Jsme pro řešení systémová, nikoli populistická. Pan Tuhý si asi myslí, že je v okrese Bruntál (kde působil) či v Číně (kam patří)  a prokazuje svou zálibu v silových řešeních.

Na facebookových stránkách "Jde do Tuhýho" můžete vyjádřit svůj nesouhlas s beztrestnou policejní brutalitou, jež se tentokrát obrátila proti fanouškům Slavie Praha, ale příště se může dotknout i vás (třeba v restauraci či divadle).
 
Odbor Přátel SK Slavia Praha

Odbor Přátel Slavia Praha je nejstarším fanouškovským sdružením v České Republice. Vzniklo v roce 1964, má více než 2.000 organizovaných členů. Mezi jeho členy se vždy řadily  osobnosti sportovního i kulturního života. Věkový průměr členů je 48 let.

Kontakt:
FO SK  Slavia Praha OP, Vladivostocká 2, 100 05 Praha 10
fo-sk-slavia@volny.cz
tel. 272 118 600, 777 888 233
 

Komentáře (113)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 16:32 |  
    0 0

    No chtělo by to aspoň odpovídající reakci v médiích..

  2. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 16:42 |  
    0 0

    Razítko a podpis.Buzeranti policejní, ja už sem mláceni zažil v roce 1989 no naštěstí se umím bránit,ale kvůli takovýmto parchantům co vodějí holky v klepetech jsem teda klíčema necinkal.Tím samozřejmě netvrdím že neexistují slušní policajti.

  3. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Fulham     před 11 lety 15.04.2014 16:49 |  
    0 0

    v pondělních ,,dvaceti minutách,, Radiožurnálu pan policejní ,,prezident,, řekl doslova, že nešlo o fanoušky ,ale bandu chuligánů.....pořad běží ve všední dny od 17hod kdyby někdo hledal...

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 17:09 |  
      0 0

      To je vidět třeba na ty fotce jak zatýkají ty dvě hezká děvčata.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slaviator     před 11 lety 16.04.2014 00:58 |  
        0 0

        Jako sorry... To zda jsou to děvčata nebo ne je přece jedno. To zda jsou to hezká děvčata nebo mužatky je taky jedno. I pěkné dívky mohou porušit zákon a mohou poprávu být odvedeny v poutech. Jde o to, že byly zatčeny pro nic....

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      subHuman     před 11 lety 15.04.2014 17:19 |  
      0 0

      ZDE JSOU LŽI POLICEJNÍHO PREZIDENTA, ZHRUBA OD ČASU 19:50:

      http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/_zprava/1338849

      Jeho vyjádření, že nezakročovali proti fanouškům ale chuligánům a že se policisté vlastně jen bránili mi málem přivodilo infarkt.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 17:57 |  
        0 0

        Pan ředitel by potřeboval obuškem po držce aby věděl zač je toho loket, nejlépe tím bílým komunistickým zmrdíček.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 18:03 |  
        0 0

        To je čurák to se nedá jinak říct...

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          travel (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 18:09 |  
          0 0

          No to víte,museli po utkání Ostravy se spartou ukázat své schopnosti a jaké lepší utkání než pražských S si mohli vybrat.A samozřejmě se orientovali na naše fanoušky,protože na sparťany si netroufli.Důvodem je,že Křetínský vlastní média a byl by to pro ně těžký soupeř.Kdežto mi v současné situaci jsme jak sirotci,na které si každý hajzl troufne.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 18:18 |  
            0 0

            To nebylo tím, že by si na rudý netroufli, ale prostě tím, že jsme šli organizovaně pochodem jsme byli mnohem jednodušší cíl, zvlášť když věděli, že na Čechově mostě dojde k hromadnémé pyroshow. To byly tak easy body, že jednodušší to ani mít nemohli.

            Krom toho, projděte si zprávy z pochodu sparťanů k nám na podzim. Také velké množství zadržených za přestupky jako je použití pyrotechniky nebo zahalení tváře. Akorát, že oni nemaj zorganizovanou jednu velkou pyroshow ale odpalují neorganizovaně, tak to vytahovali postupně. A nebylo z toho takové maso jako na mostě. A hlavně to nebyla taková prasárna, kdy jedna strana tvrdí, že můžem a druhá nás za to zbije...

            • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

              slaviator     před 11 lety 16.04.2014 00:59 |  
              0 0

              100% souhlas...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 17:22 |  
        0 0

        To je hnus, vždyť ty lidi zatýkali snad i za chcaní u stromu na letenský pláni, ale nazývá je chuligánama, holt musíš když tě před tím drží bezdůvodně v davu na mostě v horku a nic se nedělo, pyro se zapalovalo pořád, ale policajti byli zalezlí v autech , museli si odpočinout po tak složitym zákroku . Musíš něco předvést, když už tam seš , že jo. Tohle už bylo vidět při poslednim derby na strahově.

  4. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    golux     před 11 lety 15.04.2014 16:57 |  
    0 0

    Ano, zásah byla zvůle a nový ministr vnitra chtěl populisticky ukázat tvrdou ruku. Zajímalo by mě, kdo byl velitelem zásahu. Chce to konkrétní důkazní záběry, kdo je má, měl by je dát k dispozici.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      leoneig     před 11 lety 15.04.2014 17:15 |  
      0 0

      Naprosto adekvátní reakce, je třeba ty hajzly jmenovitě potrestat včetně pana velitele.

  5. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 20:27 |  
    0 0

    Maximálně podporuji tuto iniciativu. To co se dělo v sobotu nemůže zůstat bez povšimnutí a bez potrestání viníků těch zrůdností. Tohle si prostě Policie v demokratickém státě nemůže dovolovat. A jinak než přes trestní oznámení a GIBS to nepůjde. To je jediná věc, které se alepsoň trochu Policajti bojí. Když si to necháme jednou líbit, pak už nás budou beztrestně mlátit kdykoliv. Takže jen houšť a větší kapky, ať se na ně GIBSoni podívaj.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      bongor     před 11 lety 15.04.2014 20:48 |  
      0 0

      Chuligán,to je název,který já jsem za mlada slýchal často.Ještě mi tam chybělo"když máš dlouhý vlas,nechoď mezi nás"a už bych se cítil jako v šedesátých letech.
      Zajímavý,že fízlové byli nuceni exhibovat právě na mírumilovných slávistech,kdežto řádění baňýkovců a sralťanů nedávno na Bazalech brali jako mladickou nerozvážnost a legrácku.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 21:13 |  
        0 0

        Ze sparťanů a baníkovců jsou totiž připosraný

  6. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 21:10 |  
    0 0

    Nejen tady z toho videa http://www.youtube.com/watch?v=gwlNzQ1bpnU je zřejmé, že celý pochod byl naprosto v klidu. Turisti si ho fotili a zdravili Slávisty. Pak je vidět, jak na mostě, kde kromě fanoušků nikdo není - žádní cizí lidé, žádná auta, žádné tramvaje zapálí tradiční neškodnou pyrotechniku (žádné dělobuchy nebo petardy) a následuje okamžitý brutální útok policistů s železnými teleskopickými obušky. Jak dopadl víme z fotek i svědectví všichni. Taky je dobře vidět, že celý brutální útok nebyl náhodný, ale dobře připravený. Na mostě antony, které ještě zúží prostor pro průvod. Nemožnost kamkoliv uhnout a do toho vlítnou ty mlátičky. Neuvěřitelné. Nepochopitelné. Být policstou, tak se stydím. Z jejich frustrací a nedekvátních reakcí je ale vidět, že si svojí ubohost dobře uvědomují. Bohužel jí ventilují ještě větší agresí. Takhle by se profesionál chovat neměl. A především takové chování mu nemůže být tolerováno.

  7. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Travinho     před 11 lety 15.04.2014 23:23 |  
    0 0

    S útokem policie samozřejmě nesouhlasím, je to neskutečné svinstvo. Ale klade se mi na jazyk jedna otázka. To si tu pyrotechniku nemůžete odpustit? Jsme snad fanoušci fotbalu a ne pyrotechnických show.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      edenian     před 11 lety 15.04.2014 23:36 |  
      0 0

      Pche.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        judy     před 11 lety 15.04.2014 23:40 |  
        0 0

        Asi tak...

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      slaviator     před 11 lety 16.04.2014 01:18 |  
      0 0

      Na stadionu nemá být, v průvodu nemá být - někomu dokonce vadí i to, když kotel zpívá chorály a on, chudák, neslyší hvizd píšťalky rozhodčího...

      Je to o vzájemné toleranci. Nic víc. Zrovna na Čechově mostě to ze všech variant "celý průvod"/"jenom Čechův most"/"celý zápas na stadionu" vadilo nejméně lidem, bylo tam nejmenší ohrožení cizího majetku, nejmenší zásah do cizích práv...

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 07:37 |  
      0 0

      Jasně. Dám jiný příklad - jsme chovatelé psů, ne chovatelů psů v oblečku. Proto navrhuji, čistě pro jistotu, uštědřit několik výchovných ran pendrekem přes záda všem, kdo budou mít na vodítku psa v oblečku a budou se s ním producírovat na veřejnosti!! Jasně že nám to nemůže ublížit, když jdou s čoklem v obleku po mostě, ale nám se to prostě nelíbí, jasný!!?

      Brrrr.....

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slaviator     před 11 lety 16.04.2014 09:20 |  
        0 0

        A běda, pokud ten pes bude štěkat a rušit tím důchodce a kazit děti..

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      klimi     před 11 lety 16.04.2014 08:24 |  
      0 0

      Pyro je pěkná věc, ale nechápu, proč se to neustále tahá na stadion. Prostě je to jednou zakázaný, tak se to prostě používat nesmí.

      Já jsem určitě zastáncem toho, aby se pyro povolilo, jenže když se prostě najde pak nějaký debil, který ti pod nohama odpálí obrovskou petardu (nebo něco podobného), tak si pak musíš jenom klepat na čelo.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slaviator     před 11 lety 16.04.2014 09:24 |  
        0 0

        Hlavně co jsem si všimnul, tak v kotli to dělá jeden cca 17tiletej kluk se svým bráchou (?), kterému může být tak 11 nebo 12... Ostatně třeba myslím na zápase se Znojmem tam ten mladší zapálil mezi lidma dýmovnici mezi 108 a 107 na schodech, přišel pořadatel a uhasil ji... A sotva odešel, tak ten "jedenáctiletej" zapálil druhou dýmovnici a pak tam do konce zápasu stálo deset nebo patnáct pořadatelů...

        A tihle dva dělali bordel i v průvodu, ten starší byl jedním z těch vytažených z davu...

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          AlesJa     před 11 lety 16.04.2014 10:15 |  
          0 0

          hmm zajímavé nedávno jsem byl v MB, kde vedle sektoru pro kotel byl ještě jeden sektor vyhrazený slávistům, co tam někteří kotelníci předváděli když ostatní lidé nezvedali ruce a nefandili, jak nevybíravě nadávali a celkově se chovali k ostatním slávistům kteří prostě fandí jinak. A takový si neporadí s takovou dvojicí ?? :-)

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 10:28 |  
            0 0

            Pošlete mi kontakt a já si s ním popovídám. Jestli je to opravdu ten co mi odpálil dělobuch za hlavou že jsem pak 14 dní špatně slyšel na jedno ucho a na zádech flek jak z paintablu, tak ho velice rád poznám.
            Pyro mám rád, budu ho vždy podporovat ale takovýhle idioty je třeba "vychovat".

            • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

              AlesJa     před 11 lety 16.04.2014 11:33 |  
              0 0

              přesně tak, to musí kotel sám vyloučit tyto hovádka

  8. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    warhammer (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 23:59 |  
    0 0

    Ještě, že naši hrdinnou policii máme. Jenom díky jejich mimořádné odvaze nás ubránili před těmito nebezpečnými, hrozivě vyhlížejícími chuligány: http://postimg.org/image/3qe5qwyl5/

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      bongor     před 11 lety 16.04.2014 07:13 |  
      0 0

      soudruzi sláva!Ten kdo stojí na chodníku,nemiluje republiku!

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      AlesJa     před 11 lety 16.04.2014 07:55 |  
      0 0

      viditelně parta nepřizpůsobilých kriminálních živlů, která musí být hlídána pořádnou bambitkou :-(

  9. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    podol (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 10:08 |  
    0 0

    Velice vítám otevřený dopis, zejména v této době, kritickou pro celou Slávii. Čekají nás těžké doby a takováto akce dá pocit sounáležitosti.
    Dle mého názoru je mimo zveřejnění v dostupných mediích důležitá pečlivá příprava právních kroků .Získání dokumentace, výpovědi svědků atd.. a také vytrvalost a důslednost. Ale to je jistě autorům dopisu známé, nemusím to zdůrazňovat.
    Dovolím si navrhnout zřídit nějaký fond přímo na právní pomoc
    účatníkům pochodu, i když by bylo dobré řešení jako celku.
    Takové návrhy v minulosti již byly, neuskutečnily se.Ale myslím,že v tomto případě by to mohlo být úspěšné.
    Podol

  10. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    samop     před 11 lety 16.04.2014 11:43 |  
    0 0

    Nemohu to posoudit....Nebyl jsem na místě. Ale s toho co jsem viděl v televizi je mi špatně ! Naší policajti umí zasahovat " ADEKVÁTNĚ " jen tam, kde to není zapotřebí ! Mlátit bezbranné mladé lidi proto, že nahlas skandují je ubohé......Nepřípomíná vám to něco ?

  11. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    afro     před 11 lety 16.04.2014 12:56 |  
    0 0

    Narazil jsem na první článek o vyjádření, resp. Otevřeném dopisu OP a i když jsem čekal spíše negativní reakce přispěvatelů v diskuzi, tak jsem těmi hysterickými a nenávistnými reakcemi zděšen...

    http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/567542-fanousci-slavie-vzkazuji-policii-mlatte-si-svoje-deti-nase-mlatit-nebudete-a-zvazuji-zalobu.html#hp-sez

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Gino     před 11 lety 16.04.2014 13:07 |  
      0 0

      Já, tam také nebyl, ale pokud opravdu "Policie varovala před použitím pyrotechniky, fanoušci přesto nedbali. Policie provedla zákrok, který avizovala jako reakci právě na to použití pyrotechniky a další výtržnosti.", tak čemu se do pr*ele divíme?

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:11 |  
        0 0

        Já jsem žádný varování na mostě neslyšel (to je sice muj boj ale říkám to pro info)
        Když ke mě policista přišel a sápal se na pochodeň tak jsem mu jí bezodporu dal a stejně tak jsem poslušně setrval na místě než si mě identifikujou, proč mě potom museli zajistit a držet několik hodin nechápu.
        A proč kurva museli jiné za toto mlátit? To Vám přijde normální a nechápete co je na tom k divení? Mě to teda přijde sakra k divení. Mlátit lidi za přestupky? Kde jsme? Na Kubě?

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:33 |  
        0 0

        Asi nevíš co je to přiměřeneost zákroku..když vyplivnu žvejkačku na ulici tak mi taky nedaj do držky..i kdyby se nakrasne nekdo nechtel podvolit jejich pokynum tak maj dostatecne mnozstvi donucovacich prostredku pri kterych hubu nikomu rozbijet nemusej..

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        steev (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 17:56 |  
        0 0

        Gino ty si ale neuvěřitelnej blb.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:08 |  
      0 0

      sport.cz to je v podstatě rudé právo, zdejší čtenářstvo by nejradši zpět VB a mlátit všechny na potkání...

      Co je smutné, že podobné výblitky se objevují i na isportu. iDnesu... prostě lidé dnes neumí použít vlastní mozek...

      Každopádně, i když to není hezké, každému kdo toto obhajuje bych přál aby ho příště policie ztřískala třeba za to, že přechází mimo přechod... to je obdobně závažný přestupek... Pak se jim možná rozsvítí...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        afro     před 11 lety 16.04.2014 13:19 |  
        0 0

        Vím, co se na iSportu objevuje za články i komentáře, ale stjně jsem nečekal tak masivní radost ve smyslu: Měli jim ještě přidat.

        Taky mě napadlo, že by se asi přikyvovači divili, kdyby je zastavil kupříkladu policajt za rychlou jízdu nebo nějaký obdobný přestupek a k pokutě je preventivně majznul teleskopem přes hlavu...

        Stejně mě ale překvapuje procento lidí, kteří jsou nejspokojenější, když mají nad sebou pevnou ruku...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        malan (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:32 |  
        0 0

        většina z nich by se asi divila,kdyby na Silvestra dostali přes tlamu za odpálenou rachejtli,ale to těm novinkářským géniům nedochází:)V anonimitě internetu jsou to hrdinové a všechny by mlátili:)Pokřivené maločeské myšlení...

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          AlesJa     před 11 lety 16.04.2014 13:52 |  
          0 0

          ten Silvestr je asi špatný příklad v tomto období je to vyhláškama, myslím, povoleno
          ale za přestupek prostě nemohu dostat přes hubu, obecně je nyní ve společnosti myšlení, že ten kdo fandí fotbalu je chuligán, dělají to media

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            malan (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:55 |  
            0 0

            souhlas.A ano máte pravdu s tou vyhláškou,nějak mi to nedošlo.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            Heretic (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 09:49 |  
            0 0

            Když jsi v Ultras průvodu a máš na sobě dres a šálu a v ruce pochodeň??? jak jinak bys chtěl identifikovat chuligána? Nebo se bavíme o Hooligans?

            • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

              AlesJa     před 11 lety 17.04.2014 10:22 |  
              0 0

              pro veřejnost jsou špatní všichni kdo tam vůbec byli, nemůžeme po nich chtít aby to dělili

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Alanor (admin)     před 11 lety 16.04.2014 13:21 |  
      0 0

      Tak zděšen... Ono to překvapující není, většina populace je bohužel buď debilní od narození, nebo se nechá ve své lenosti dobrovolně debilizovat bulvárními médii typu Novy. Je to celé velice smutné.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        afro     před 11 lety 16.04.2014 13:30 |  
        0 0

        Tak určitě :-) Ale mě především překvapila ta míra podpory.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:15 |  
        0 0

        ja ti nevim. vetsina lidi neni debilni, jen nema spravne informace. proc jsou vsichni, vetsina lidi co jdou v dresu na zapas hned chuligani? protoze media. Proc jsem piratem silnic, kdyz jedu po dalnici 150? protoze media a tech par jedincu co kvuli tomu ze setri motor, gumy, vodu, vzduch nikdy nejeli na dlanici vic jak 90 a vsechno rychlejsi je sere. hlavne ze pak toho borce, kteryho vidis jak udelal reportaz o tom jaky jsou ridici neohleduplny, sedne za volant a uz si to svisti 150 atd...
        na druhou stranu, protoze vsehno ma strany dve, myslis si ze by tohle tvrde jadro vydalo "slavistu" ktery hodil tenkrat tou tou kostkou a zasahl toho typka z plzne? nebo vola co hodi doma vyrobeny delbuch, jako tehdy na sparte, na toho kluka? bohuzel si neudelaj poradek ani mezi sebou. a nikdy nevis co kteryho debila napadne.
        zakrok tim samozrejme schvalovat a omlouvat absolutne nelze a auta pripravena svadeji k myslence, ze to hosi v uniformach pojali jako cviceni...
        je to cele smutne a kdyz opakovane ctu o nasich vytrznostech tehda s olomouci, chce se mi toho typka vzdy profackovat... to byla tehdy opravdu vytrznost.. cutalisti z olmiku zustali na hristi si cutali, nebo se divali co se stane. jenze ono se to hodilo do obrazu, ze chuligani... mr...y medialni.

  12. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:18 |  
    0 0

    Anketa na sport.cz
    80% souhlasí se zásahem 20% ho považuje za přehnaný..

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      malan (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:27 |  
      0 0

      netřeba věnovat pozornost anketě,kde se angažují "géniové" z novinek:)

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:37 |  
        0 0

        jenze pak sotva bude nekoho zajimat ze si stezujeme...
        k tomu aby byl podobny protest aslespon z casti uspesny je treba politicky nebo spolecensky tlak a kdyz takova vetsina lidi zakrok schvaluje (aniz by o nem vetsina cokoli vedela) nebude ani politicky a dockame se vyjadreni GIBSu ze byl zakrok primereny presne v duchu hesla ruka ruku myje..pak uz je snad jedina cesta soud, kde ale nevim ceho by se to melo tykat..ublizeni na zdravi mozna??

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          malan (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 13:46 |  
          0 0

          to máte samozřejmě pravdu.Většinové mínění se vždy obrátí proti fanouškům a vůbec nemusí jít o chuligány.V očích široké veřejnosti jsou fatbaloví fanoušci bráni jako verbež a obušek jim dle nich patří.S tímhle zvráceným myšlením nevzdělaných spoluobčanů však těžko něco uděláme.Dokud se to nezačne týkat jich samotných,tak stále budou přát sousedovi tu pověstnou zdechlou kozu (v tomto případě pár ran do kožichu)....Lépe nečíst diskuze pod takovými články.Pamatuji si když před lety mému kamarádovi-fotografovi z LN policista v antonu přejel před stadionem sparty nohu,následně o tom vyšel článek v LN a lidé v diskuzi mu to přáli,prý si to zasloužil,že provokoval s fotoaparátem:) Žijeme v zemi primitivů nad než se musíme povznést.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:09 |  
            0 0

            Njn je to pravda..stejne bych ale rozlisoval mezi prostou nevedomosti (nedelam si iluze ze sam mam podobne hloupe nazory na veci o kterych skoro nic nevim) a lidskou verbezi (viz ten fotograf).
            Dsikuse nikdy a nikde nectu protoze bych se nas*al, ze bych se z toho tyden vzpamatovaval..
            jedinou a cestnou vyjimkou jsou slavisticke noviny, ktere jsem dlouho cetl a pote se rozhodl i prispivat, nejspis abych pozvedl jejich kvalitu :D

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            podol (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:21 |  
            0 0

            nezbývá než souhlasit. Slávie a její mladí fandové, jsou obětními beránky moci. Policie se zatím moc nehonosí úspěchy v boji proti
            závažným trestným činům, takováto příležitost je velmi vítaná. Přesvědčuje většinovou populaci, jak moc se snaží bojovat
            proti výtržnostem a násilí. Ve skutečnosti je to divadélko, bohužel
            si vybrali právě nás. A většinové mínění? Vzpomínám na slova svého táty, jak se zaplňilo protestujícími Václavské nám. po atentátu na
            Heydricha, jak byl vítán KG po návratu z Hradu, každoroční 1.máje
            za totality a jejich volby? A nyní odsouzení mladých lidí,jdoucí podpořit
            svůj klub? České většinové mínění je snadno zmanipulovatelné.
            Proto vyvodit nějaké spravedlivé právní závěry bude hodně těžké.
            Podol

            • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

              bongor     před 11 lety 16.04.2014 18:13 |  
              0 0

              ahoj podole,je to tak jak říkáš.Ale ještě je tu jeden detail.Zcela zde přetrvává myšlení z dob KG.Všimni si seriálů v ČT,když se tam mluví
              o tom,komu fandí kladní hrdinové a komu záporní.Potom se nelze divit názorům lidí,soustavně zpracovávaným takovouto med masáží,koho považují za ničemy,sraby a podobnou svoloč a koho za zářné hrdiny.Nelze se domnívat,že ten poměr je mezi PČR jiný,spíš je ještě výraznější.On se líp mlátí takový odsouzeníhodný slávista,než
              příznivci těch oslavovaných klubů.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 18:30 |  
      0 0

      Takové ankety jsou úplně zcestné. Protože z těch 80% souhlasných odpovědí, na to mostě nikdo nebyl...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Dobi     před 11 lety 17.04.2014 22:44 |  
        0 0

        Z 98% oslovených....

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:49 |  
      0 0

      Naprosto vystižný článek. Přesně popsal situaci. Úplně mi mluví z duše. V dnešní mediální hysterii je to statečné, ale zcela pravdivé vyjádření. Před panem Fendrychem smekám.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Dobi     před 11 lety 17.04.2014 22:40 |  
        0 0

        J taky,někde jsem napsal, e jsem něco tak odvážného a sympatického od bývalého skorousouseda nečeka! Smekám!

  13. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    smely (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:47 |  
    0 0

    zdravim , zasah byl neadekvatni to musi kazdy rozumny clovek rozpoznat, bohuzel verejne mineni a "pravo" je na strane policie to je vec neodiskutovatelna. Zakrok si obhaji tak, jako si obhajili rozmetani Czechteku, ktery byl dle me osobni zkusenosti daleko zbytecnejsi, horsi,krvavejsi a predevsim zbabelejsi (slzny plyn nahazeny lidem do stanu, kteri jiz spali apod.) Nezbyva nez vychazet z toho, ze s volem se nedomluvis i kdyby ses snazil sebevic a ze od fizla nemuzes nikdy cekat "rovinu". Mimochodem, zajimalo by mne , kolik je kazdy rok "uklidneno" turistu na Vaclavaku o silvestra, tam to vypada vzdy jak na predmesti Bejrutu...a nevsiml jsme si, ze by to nasi cadskou policii nejak vzrusovalo...

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 14:53 |  
      0 0

      Tak nejsem si vůbec jistý, jestli je právo na straně Policie. Zákrok musí být přiměřený spáchanému skutku. Dám Vám podobný příklad, pojedou autem v obci 60 km/h = tzn. spáchám přestupek, zastaví mě Policie vytáhne mě z auta rozbije mi obuškem hlavu, pak mě zatkne, odveze na služebnu, sepíše protokol za spáchání přestupku a po několika hodinách pustí. To rozhodně není podle "práva". A je to přesně stejný postup, jako akce na Čechově mostě.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        smely (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 15:06 |  
        0 0

        pokud jsi si vsiml mam "pravo" v uvozovkach....pravo je vec krehka a v mnoha ohledech ohebna vec, bohuzel... mozna ty i ja si myslime opak, ale policie a urednici maji opacny nazor a ten si podle sveho vykladu "prava" obhaji. Tak uz je to bohuzel na tomto svete zarizeno. Jak pisi, byl jsem pritomen krvave rezi u Mlynce v roce 2005 a sobotni odpoledne na Cechove moste , proti tomu byla Matejska pout. Tim nechci pochopitelne nikterak snizovat zavaznost, pouze se snazim rici, ze ackoliv byl pred 9 lety zasah mnohem rozsahlejsi, delsi a brutalnejsi, nebyl nikdo potrestan, natoz aby nekdo rezignoval ci se omluvil...To, ze si my myslime a treba i logicky dokazeme (jak jsi ucinil), ze se o "pravo" nejedna, je bohuzel v tomto "pravnim" state pomerne nepodstatne...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        bongor     před 11 lety 16.04.2014 18:16 |  
        0 0

        Jenže milý Martine,je vidět že jsi dosud nepřišel do přímého styku s těmi,kteří by měli právo střežit.Byl jsi někdy u soudu?Tam bys teprve poznal,že právo platí pro každého jinak.

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 18:36 |  
          0 0

          No nebyl. Trochu si to dokážu představit, že to může být často pěkná fraška. Ale to neznamená, že na to máme rezignovat a trpět to.

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Barra     před 11 lety 16.04.2014 19:28 |  
          0 0

          Proc ma Pani Justicia pasku pres oci? Rika se, ze Justicia se uz nemuze divat na to, jak je spravedlnost zneuzita.

  14. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    knl66 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 15:05 |  
    0 0

    Tady jde o to, co vlastně pochodující fandové porušili. Porušili vyhlášku hl.m.Prahy o zákazu pyrotechniky (nejsem si teď jistý, zda není součástí vyhlášky hl.m.Prahy o veřejném pořádku) na některých místech a v určité době. Přestože tato vyhláška platíí již několik let, její uplatňování je problematické. Vždyť světliuce občas lítají i při oslavách indického novéhoroku, pravoslavného či čínského nového roku a nikdo se nad tím nepozastavuje, nikdo toto nějak zásadně neřeší.
    Použití pyrotechniky tak, aby nedošlo k poranění jiných lidí, neznamená tedy trestný čin a jedná se ,pouze´ o přestupek. Tzn., že je řešen a)domluvou, b)pokutou, c) správním řízením na úrovni ÚMČ (zde domluva či pokuta).
    Zásah Policie ČR by měl být proveden tak, že v případě protiprávního jednání dám výzvu, poté výzvu musím uvést "jménem zákona, přestaňte..." a teprve pokud přestupce neuposlechne, musím ho upozornit, že proti němu mohu použít donucovací prostředky - především hmaty, chvaty, kopy, údery. Můžu upozornit celou skupinu najednou, nemusím jednotlivce zvlášť. Teprve pokud přestupce nespolupracuje, tzn. nepředloží občanský průkaz nebo pokračuje dál (zde: v odpalování pyra) , mohu zasáhnout. V případě aktivního odporu můžu použít i další - slzák, teleskop, pouta. Verbální útoky nejsou napadení úřední osoby (ale je jasné, že policajtovi stoupá adrenalin v krvi a jeho agresivita pak vzroste, kdo z nás má rád, když ho druhý posílá do perdéle).
    Navíc se teleskop může užívat jen na některá místa: nesmím mlátit na hlavu, klouby, oblast ledvin, měl bych "bouchnout" do osvalených částí těla, t.j. hlavně stehna, bicepsy.
    Z mého pohledu byl opravdu zákrok nepřiměřený. Z mého pohledu to je jít s dělem na vrabce.
    Pokud by ZA NORMÁLNÍCH OKOLNOSTÍ přišel polda na služebnu se zkrvaveným chlapíkem a s tím, že ho zmlátil, protože pállil světlice, pak by druhý den byl mimo službu. Ale tady holt po Baník-Sparta vznikla "společenská objednávka", dav lační po krvi, televize a bludy tv obludy řvou o chuligánech a společnost se nechává krmit. Nedělejme si iluze, téhle společenské objednávce podlehne nakonec i případně GIBS, soud bych rozhodně zkusil (otázka je, zda k němu vůbec dojde, resp.zda se to až tam nechá dojít ze strany vyšetřujících policistů.)

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      knl66 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 15:12 |  
      0 0

      A ještě dovětek: tady se tomohlo při tom masivním nasazení řešit tak, že pokud by nebyla respektována původní domluva (Čechův most povolen) a pyro se odpalovalo, pak můžou jít 2-4 policajti do davu, odpalujícího vytáhnout, ztotožnit (OP, jeho osobní údaje, zaplatíš pokutu-nezaplatíš, pošleme do správního řízení) a pustit. Policajtů tam bylo dost a i kdyby jich najednou vytáhli 30, nebylo třeba je držet několik hodin, mělo se to zvládnout. Pokud tam bylo 20 antonů, mohlo tam být i x lidí na sepisování "oznámení o přestupku".

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      afro     před 11 lety 16.04.2014 16:08 |  
      0 0

      Kvalitní rozbor.

      Bohužel, k takovýmto excesům přispívá i složení těchto jednotek. Co za lidi se k nim asi hlásí, že?

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Dobi     před 11 lety 17.04.2014 22:36 |  
      0 0

      Mne, jako zapřísáhlého Severočech (dnes jsem byl v rodném kraji a - v Ústí a Teplicích černo ) napadla jedna věc. V Duchcově banda nepřizpůsobivých mlátila do těhotné ženy. A policista (byť městský) na to čuměl jen z okna... Co dodat?

    • Re: Manual

      Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 18:40 |  
      0 0

      Výborný materiál. Hezky zpracované. Může se to docela hodit.

  15. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    onceiwasadeadbeat     před 11 lety 16.04.2014 17:21 |  
    0 0

    Nechci bejt zlym prorokem, ale události předcházející derby jsou podle mýho jenom začátkem věcí příštích. Společností zní čím dál hlasitější poptávka po zkrocení fans. Není nic zvláštního na tom, že se jí konečně někdo rozhodnul vyhovět - kde jinde se dá tak snadno vytřískat (haha) politickej kapitál? Průměrnýho ne-fanouška vůbec nezajímaj detaily. Je mu jedno, jestli policajti nedodržujou dohody a provokujou, jestli pořadatelé šikanujou a už vůbec se nestará o to, jestli nehazí všechny do jednoho pytle. Zavděčit se mu snad ani nemůže bejt jednodušší. Třeba si v sobotu jen někdo chtěl ověřit, jaká bude reakce veřejnosti.

    Vim, že se tady očekává fňukání a nadávání, ale mý reputaci sotva ublíží, pokud prozradim svůj názor: fans tomu šli sakra dlouho naproti.

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 18:03 |  
      0 0

      z reakci veřejnosti je mi tak blivno, že jsem si na týden zakázal číst diskuse na zpravodajských serverech, jinak by mě asi trefil šlak... To nechutný komunistický myšlení asi z naší společnosti jen tak nevymizí...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 19:19 |  
        0 0

        Proč na týden? Já jsem je vyřadil úplně a je mi dobře po těle... Schází se tam sociálně podivuhodná sbírka individuí s většími či menšími příznaky duševní nemoci. Někteří pravděpodobně nedělají celé dny nic jiného, než že se věnují diskusím na těchto serverech a na jejich duševním rozpoložení to je znát. Reprezentativní vzorek populace (a to ten vzorek nechci nijak přeceňovat ani idealizovat) to fakt není. Rozhodně doporučuji - nezakázat na týden, zakázat na furt... :-))

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 12:56 |  
          0 0

          přesně, ty zvratky nejde číst.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Dobi     před 11 lety 17.04.2014 22:29 |  
        0 0

        Myšlenky a metody "táty" Goebbelse mají spoustu následovníků Stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Zajímalo by mne, kolik schvalovatelů brutálního zákroku poslouchá něco jiného než Novu....

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 14:23 |  
      0 0

      Problem je v tom, že tzv. prumerni fanousci a fans si nerozumi.. fans by si podle me meli uvedomit, ze tady je urcita propast ci nepochopeni, ktery muzou bejt pricinou, ze v pripade nejaky nespravedlnosti se jich nikdo nezastane.

      Tvorba atmosfery v hledisti, choreo, to jsou veci, ktery mohou bejt pro "prumernyho fanouska" prijemny, ale taky obtezujici. Ale hlavne, nejsou pro nej dulezity.. kdyz uz se zajima o fotbal jde na nej, zajima ho zapas, ne predstaveni fans.

      Naopak fans se casto domnivaji, ze choreo, atmosfera a jejich ucast v hledisti jsou na fotbale to nejzajimavejsi. Pyro, choraly, skandovane nadavky jsou pro ne "zakladnimi svobodami".

      Ale tak to neni, kazda svoboda konci tam, kde zacina svoboda druhyho a pokud si fans neuvedomi, ze mnohe jejich aktivity "prumerny fanousky" obtezuji nebo z nich maji strach. Pro "prumerne fanousky" jsou fans kolikrat davem plnym negativnich emoci a nenavisti, ze kteryho jde strach a ktereho se nikdo nebude zastavat..

      Tim nechci nijak ospravedlnovat policejni zakrok.. mluvim o obecnejsim problemu vztahu fans a zbytku spolecnosti.. obe strany se maji co ucit a fans jsou mozna na krizovatce..

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 14:37 |  
        0 0

        Mimochodem spor o pyro mi prijde od zakladu malicherny a detinsky. Nechapu to absolutne.. nechapu to, ze nekdo na pyru tak zatvrzele trva, jako by slo o svobodu projevu, zatimco z druhe strany jsou na nej tak neprimerene reakce. Nicmene je jasny, ze mnoho podob pyra je pro fotbal i pro pouzivani ve vetsi skupine lidi nebezpecne nebo obtizne.. nechapu, ze si fans neuvedomuji, ze delbuchy nebo dymovnice opravdu nikdo z "vetsinove spolecnosti" na fotbale ani jinde nechce. Tezko pak vydat nejake obecne pravidlo, ktere by povolovalo "neskodne" veci.

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Barra     před 11 lety 18.04.2014 17:36 |  
          0 0

          Dekuji ti Martyni za tve vyvazene a kvalitne vypracovane prispevky, se kterymi se naprosto ztotoznuji.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Gino     před 11 lety 18.04.2014 09:40 |  
        0 0

        TESAT DO KAMENE, chlape. Tohle by měla redakce dát do záhlaví stránek.

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.04.2014 12:04 |  
          0 0

          Diky, no ja nevim, myslim, ze tohle tema tady moc rezonovat nebude..:).

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 18.04.2014 13:15 |  
        0 0

        Souhlasim s kazdym slovem. O pristupu fans k fotbalu muze svedcit i fakt, ze fandeni kotle je mnohdy v absurdnim nesouladu s denim na hristi (nezridka se vola "slavia gol gol gol", kdyz se zahrava standardka na nasi branu a podobne) a jeho sef stoji celej zapas zady k hristi. Porad se tu opakujou mantry o skvelejch fanouscich Slavie, ale za sebe muzu rict - bejvavalo. Neni to tak davno, kdy odpaleni delbuchu nebo dymovnice skoncilo vypiskanim, kdy se mohutnej piskot strhnul ve chvili, kdy jsme celili standardce nebo trestnaku atd. Ve stredu pozornosti bylo zkratka deni na hristi. Dneska mi prijde, ze do Edenu chodej dve skupiny lidi: jedni na fotbal, druzi na fandeni.

  16. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Merlinus (přítel SN)     před 11 lety 16.04.2014 18:28 |  
    0 0

    Zkouším se na ty události podvídat očima Policistů, kteří o zásahu rozhodli a nějak mi uniká, co tím chtěli dokázat. Tímto zásahem akorát dokázali: a) poštvali si proti sobě všechny normální fanoušky, u fanoušků tak podpora Policie klesla na minimum, b) těžko už lze věřit nějakým gentlemanským dohodám s Policií, takže předpokládám, že příště se bude odpalovat pyrotechnika živelně po celé trase, v celém městě nebo až na stadionu (takhle to bylo vždy bezpečně na mostě, kde nikoho jiného neohrožovali), c) všechny fanoušky akorát takový zákrok radikalizuje a vůbec bych se nedivil, že jednou za všechen ten "vítr, co Policie léta sází" sklidí jednou pořádnou "bouři" a až někomu z radikálů prasknou nervy, tak to pak někdo odnese (viz případ policisty Daniela Nivela z Eura 1998).

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 09:51 |  
      0 0

      Tak to se pleteš ve všech bodech. Když oni budou chtít, tak žádný pochod nebude.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        quelhar (admin)     před 11 lety 17.04.2014 10:56 |  
        0 0

        Minimalne v bode c) se dle meho neplete. Pokud se bude PCR snazit buzerovat a omezovat fanousky (napriklad zakazem pochodu), ti se budou radikalizovat a prinese to jen vic a vic problemu...

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Heretic (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 11:57 |  
          0 0

          Ano, ale můj nesouhlas je v tom, že se s policií nedá soupeřit. Z hlediska zákroků a pravomocí si vždy vše obhájí. Prostě nikdy neprohrají. Takže je lépe nikoho neprovokovat. Nechápu jak mohla být dohoda o toleranci pyrotechniky na mostě, když pražská vyhláška hovoří jasně a policie ČR je tu od toho, aby takováto nařízení vynucovala. Úroveň a síla zákroku je věc samozřejmě úplně jiná.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            slaviator     před 11 lety 20.04.2014 22:36 |  
            0 0

            Jenže vyhláška nemluví nic o policejním zásahu, o třískání pendrekem po hlavách a hlavama o zem... Za porušení vyhlášky se platí pokuta a domluva se státní policií byla taková, že na Čechově mostě to budou tolerovat a nezasáhnou a fanoušci to po sobě uklidí a za porušení vyhlášky zaplatí pokutu....

  17. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 10:19 |  
    0 0

    Pomahat a chranit....to je teda husty...nebo spis Tuhy!

    • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

      Jiri1     před 11 lety 17.04.2014 11:30 |  
      0 0

      Ted mi tpo neda zareagovat, dluho jsem se rozmyslel zda na Vas reagovat, ale asi ano, kdyz se nekde neco stane volate policajty, kdyz nekdo porusuje zakony i pres vyzvy ze jich bylo zahaluje ksichty , hazi pyrotechniku, pere se s policajty je to najednou spatne, asi vite , ze obcas delam u sekurity na fotbalech, zvysuje se vseobecne agresivita , lide nerespektujou ani to nejzakladnejsi, vyzvy poradatelou nerespektuji, dokonce si nekteri potom i stezuji , kdyz jim je 10 x receno tam nesms, to nedelejte, nenoste sem alkohol, cemu se pak divite, to si jako myslite , ze se policajti nechaj zmlatit , pak se tady dozvim ze policejni prezident je lhar, lide co nesouhlasi s p. Sub Humanem a kolektivem debilove, tak vite , pojd si jednou na nejake ostrejsi misto vyzkouset praci policisty, poradatele apod., rad ti to dohodnu
      Jen na zaver, nikdy jsem nepracoval u bezpecnostnich slozek.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 11:42 |  
        0 0

        Po tom, co Tuhej placal v radiu je jasna jedna vec, bud je totalni lhar nebo hlasi do eteru nepravdu a ma zkreslene informace. Obe varianty pri pozici kterou ma jsou fatalnim pochybenim a nema co pohledavat ve funkci, ktera mu byla pridelena...

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 12:21 |  
        0 0

        Přeji krásný den, pane Jiří!
        Pokud se v této zemi stane standardní reakcí na přestupek (použití zábavné pyrotechniky) rána obuškem do hlavy a několikahodinové zadržení na policejní stanici, pak já už v této zemi nechci žít. Neumím si vůbec domyslet, jak bych dopadl, kdybych si například nedopatřením vyndal z auta lékárničku.
        O tom, že někdo jiný, nejmenovaný, má dvě promile v krvi, způsobí dopravní nehodu, srazí člověka a následně blahosklonně s mobilem u ucha hovoří se zástupci stejné složky výkonné moci, která se tak pěkně "prezentovala" v sobotu, ani nemluvě.
        A princip kolektivní viny - to už asi vůbec nebudeme řešit, že? Jednou jsem v průvodu s těmi živly, kteří používají prskavky, tak jsem taky živel, to se přece rozumí. A tím pádem také zasloužím pár po hlavě...
        Nezlobte se, ale když s náma cvičili fízlové za bolševika - tenkrát zdaleka ne tolik kvůli fotbalu, daleko častěji paradoxně třeba kvůli hudbě - tak příspěvky podobného ražení bývaly k vidění zpravidla v Rudém právu

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Jiri1     před 11 lety 17.04.2014 12:33 |  
          0 0

          Podivejte jako fanda jsem si to take uzil, klidne Vam priznam, ze mne minuly rezim neublizil, ze jsem byl a dodnes jsem nazorove hodne doleva , do zadneho Rudeho prava jsem nepsal, nemel jsem na to tenkrat cas ani pomysleni,
          Presto nemohu souhlasit s tim , aby mne v tramvaji po fotbale vitala facka , aby kdyz jedu ze Slavie jsem byl svedkem radeni nekterych fans , nejsem pritelem skandalizace policie , ci cloveka , krery jeste ani nezasedl do funkce policejniho reditele, snad jen dotaz nakonec , co myslite , ze se stane, sam jsem zazil podobna vysetrovani asi 4x , treba v Brne , nebo v Ostrave , vzdy si policie dokazala svoje a naopak to odskakali dodatecne dalsi fandove.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 14:01 |  
            0 0

            Je ale veký rozdíl mezi řáděním chacharů na bahniku, kde prorazili plot a chtěli se dostat k fanouškům chátry tam ti policajti byli připosraný a defenzivní.Je to uplně jiné, než to co se událo na tom mostě kde dle slov slávistů bylo neoficiálně domluveno použití pyra atd. tam se fízlové chovali agresivně jako bolševicky prasata z VB.Pokud vím na v Edenu je sice rušno,ale že by někdo prolamoval ploty sem nevšiml,na víc žádný tam nejsou.Pokud ten rozdíl nevidíte tak je mě vás upřimně líto.Jinak věta že mě minulý režim neublížíl vypovídá o mnohém,on totiž ulížíl celému národu a ve sportu nejvíc Slavii.

            • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 14:24 |  
              0 0

              Zrovna jsem to chtel vlku napsat.. minuly rezim ublizil kazdemu.. tvrdit, ze je to jinak, je velmi kratkozrake..

              • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                smely (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 15:10 |  
                0 0

                zdravim, ano panove Jiri1 tu na sebe pomalu prozrazuji skutecnosti, ktere vysvetluji proc jsou nektere jejich komentare tak zoufale malo pochopitelne...

              • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                Dobi     před 11 lety 17.04.2014 22:24 |  
                0 0

                Souhlas - ano minulý režim ubližoval všem, kromě, jak rusáci říkají "věrchušky". A dnešní režim? Zase - kromě "věrchušky". Některé osoby a obsazení s vyměnily, někteří se jen překabátili...

                • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.04.2014 00:30 |  
                  0 0

                  Zdar tady je ten mail jvprima@seznam.cz jak jsme se domlouvali před fotbalem.

              • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                jarodo57     před 11 lety 18.04.2014 17:29 |  
                0 0

                No přesněji řečeno všem ,kteří s nima nekokrhali.Největší tragédie je však, že ty co režimu vzorně sloužili,nebo ti co jim prdelkovali tady zanechali potomky nebo tady do dneška rozhodují o dění v našem státě ,potažmo i ve fotbale.

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            Pepino44     před 11 lety 17.04.2014 17:05 |  
            0 0

            Tak si jich nemusel zase tolik naprášit.

      • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

        quelhar (admin)     před 11 lety 17.04.2014 15:13 |  
        0 0

        Ano, nekteri fanousci na fotbale opravdu hazeji pyrotechniku a zahaluji si obliceje a dokonce nerespektuji vyzvy poradatelu nebo hlasatele. Jestli to dle vas opravnuje PCR ke zmlaceni nahodne vybraneho vzorku fanousku jdoucich v davu, tak asi opravdu neni o cem dale diskutovat.

        http://fotbal.hattrick.cz/cesta-derby-prazskych-policiste-mlatili-lidi-krve-sel-nich-strach-pritom-zbytecne/

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          smely (přítel SN)     před 11 lety 17.04.2014 17:08 |  
          0 0

          ano, je to podobne,jako kdyz v casech, ktere panove Jiri1 shledavaji neskodnymi, byli perzekuovani vsichni, kteri nosili vlasy delsi, nez byla tehdejsi predstava o "normalni delce" prislusniku SNB...

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            bongor     před 11 lety 19.04.2014 12:47 |  
            0 0

            Je to přesně tak,mně dokonce hrozilo,že mě vyhoděj kvůli dlouhým vlasům z práce.Ovšem jak je to dnes?Sice se nejedná zrovna o ty vlasy ,ale spousta věcí jedněm projde bez problémů,jiným hrozí problémy dost velké,nebo dokonce rovnou jsou jim rovnou vyráženy zuby.
            Nedělejte si iluze,kdyby ten průvod nesl rudé fangle,tak by to dopadlo zcela jinak,nějaké ty výzvy ,aby se neřeklo a potom klídek.
            Ne nadarmo platí:Vrána vráně oči nevyklove.

        • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

          Pepino44     před 11 lety 17.04.2014 17:37 |  
          0 0

          A na tohle se asi zapomíná -citace ze zákona o policii ČR - použití donucovacích prostředků -

          (5) Policista při použití donucovacího prostředku dbá na to, aby nezpůsobil osobě újmu zřejmě nepřiměřenou povaze a nebezpečnosti jejího protiprávního jednání.

          Ale co bychom chtěli,vždyť mnozí co v roce 1989 mlátili lidi obuškama na Národní v Praze nyní jsou ve velitelských funkcích. A jak se říká "Co se v mládí naučíš,ve stáří jako když najdeš." Je možné se něčemu divit?

          • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

            smely (přítel SN)     před 11 lety 18.04.2014 09:15 |  
            0 0

            nejen ve velitelskych funkcich, jeden sedi v parlamentu a je predsedou bezpecnostniho vyboru....

              • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                steev (přítel SN)     před 11 lety 18.04.2014 19:53 |  
                0 0

                Tak, myslel jsem si že na to sílu mám ale zřejmě jsem se spletl.To je fakt neskutečný.Zvlášť pasáž od nejmenovaného policisty,to nemůžou myslet vážně. I když čemu se vlastně, divím klasická policie.

                • Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

                  Dobi     před 11 lety 18.04.2014 23:20 |  
                  0 0

                  Já jsem tu sílu našel, ale nedočetl. Ano, tam se projevují "lidé", kteří dohnali nemocného K.Havlíčka Borovského do vyhnanství, psychicky umučili největšího světového spisovatele (aspoň podle mne) Karla Čapka, zrodili Čurdu - zrádce parašutistů...Za Heydricha i Klémy udávali o 106. Je to národ nebo pronárod? Co to je zač, ta žumpa, která to sepsala a ta slepice, která to obhajuje (omlouvám se nyní o Velké noci všem slepičkám, kuřátkům, kouhoutům i kapounům, ale ne čtenářce Blesku s IQ houpacího koně...

  18. Re: OTEVŘENÝ DOPIS POLICII ČR, FANOUŠKŮM SLAVIE A VŠEM SLUŠNÝM LIDEM

    Dobi     před 11 lety 19.04.2014 00:05 |  
    0 0

    Řekněte mi někdo - třeba poslední 2 zápasy s "Baníčkem". Byl nějaký incident? Já sedám na 129, tedy vidím na kotel hostů. Baník v pohodě, naši kluci z TS v pohodě! Ale ti blbové a jejich konfidenti z řad "novinářské" žumpy (omlouvám se skutečným novinářům) budou omílat a papouškovat ty Tuhé kydy. Co si ti fašouni dovolují? Jsem proti NEBEZPEČNÉ pyrotechnice. Jednou v Příbrami vedle mne hořela sedačka po světlici blba.. Ale koho ohrožoval průvod? Ryby ve Vltavě, které tam už dávno nejsou? Případné bezďáky z lodi Hermes, či jak to je? Ne, to byla připravená akce. Kde byla slavná policie, když banda Novoduchcováků mlátila těhotnou ženu a fízl na to čuměl z okna? Kde byli ti "pomahači a chrániči", když teroristi napadli autobus Slavie? Ale do 13-letých holek, to se to mlátí. Už jsou horší než Dukovo pedofilové!