Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 24. kolo

V derby jsme mohli pozorovat další díl z "oblíbeného" pořadu (sebe)destrukce Slavie. Režíruje Alex Pastoor na motivy scénáře Karola Kisela. V roli herců vystupují neschopní hráči a zlovolní rozhodčí.

Derby nepřineslo slávistickým fanouškům žádné potěšení a snad nikdy jsem nebyl fotbalem tak znechucený jako právě v sobotu. Když vynechám šokující útoky policistů na fanoušky ve stylu "zapálíš světlici, rozmlátím ti hlavu", tak zdrojem znechucení jsou dvě věci:

1) Tou první je samozřejmě naprosto ubohý výkon Slavie. Sešívaní hrají špatně sice již několik sezon a ani derby za tu dobu z naší strany za mnoho nestála, stačí si vzpomenout na porážku 3:0 pod Petroušem či loňské jarní derby pod Radou. Ani v těchto případech se ale Slavia neprezentovala tak zoufalou, zbabělou a bezzubou hrou. Když už naši hráči neměli kvalitu, tak se alespoň (bohužel vždy jen na tento zápas) namotivovali a hořel pod nimi trávník. V sobotu hrála Slavia příšerně, bez systému a hlavně, což je novinkou mága Pastoora, bez bojovnosti! Ten jako kouzelník šachuje se sestavou a vytahuje jednoho hráče za druhým jako králíky z klobouku. Jako kdyby vůbec nevěděl, jakou kdo má kvalitu a co od něj může čekat. Zkusíme Proška - nevyšlo to, nevadí. Zkusíme Mensaha - taky nic. Tak třeba Čonka - taky zoufalé. A tak stále dokola. Hráči nejenomže nemají žádný systém, ale ani nemohou mít žádné návyky. Hlavně že má Pastoor padnoucí sako a plnou pusu siláckých řečí. Stejně jako Zmrhal, který hovořil o 4-6 bodech ze zápasů se Spartou a Plzní. Místo řečnění by se měl radši naučit hrát fotbal. Ale to je holt asi nová image Slavie, ona vychvalovaná nová koncepce Karola Kisela. Plané řeči, ale tvrdá práce, jejíž výsledky by se přenesly na hřiště, žádná.

2) Druhým plivancem do obličeje slávistického fanouška jsou skandální výkony rozhodčích. Tento bod jsem schválně oddělil a nerad bych poslouchal mýty o brečení, protože za bídný herní projev si může Slavia sama a derby by takřka jistě prohrála, i kdyby Jílek hrubě nechyboval, když neodpískal jasný pokutový kop po faulu Costy na Necida. Jde o stejného rozhodčího, který v 90. minutě vymyslel pokutový kop proti Slavii v zápase v Plzni. Náhoda? Asi tak stejná jako dvě vymyšlené penalty ve Starkově Příbrami, když tamní mafiánský klub potřeboval pomoci s otáčením zápasu. Hnus, kterému navíc kralují z pozice předsedy "cinklý" Pelta a z pozice místopředsedy STBák Berbr. Ptám se: má vůbec cenu český fotbal sledovat? Podobně se asi ptali i v Gambrinusu a v T-Mobilu, zda má cenu tento "produkt" sponzorovat...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 4 - Pokryl několik střel, chytil jednu jasnou šanci. U prvního gólu, ale mohl zasáhnout lépe - míč měl na ruce. Jsem přesvědčený, že nejlepší brankáři Gambrinus ligy (třeba Berkovec) by míč na Lafatu projít nenechali. Také zaváhal u jednoho výběhu a měl několik špatných výkopů.

Martin Dostál - 2 - Tragický výkon. Někdo psal, že když dostane Dostál pokyn uhlídat Krejčího, tak že bude jako pes a že se sparťanský hráč k ničemu nedostane. Myslím, že Dostál dal svým výkonem jasně odpověď na to, kde leží strop jeho schopností.

Milan Škoda - 3 - Frustrovaný ze hry Slavie i z pozice stopera, kde si nevěří na to, aby byl oporou. Proti Spartě sice zblokoval několik střel, ale na druhou stranu byl velice laxní při pokrývání centrů. Místo skluzu volil jen symbolické stínování a padly z toho branky. Slabý výkon.

Marcel Gecov - 4 - Nejkvalitnější z obranné čtyřky, což je smutné vzhledem k tomu, že jde o záložníka, že je z formy i že na Spartě nijak světoborný zápas neodehrál. Přesto se osobně nemusí za výkon na Letné stydět. Hodně toho zblokoval a dřel, ale v nekvalitní slávistické obraně to měl těžké.

Fernando Neves - 3 - Snaha se mu upřít nedá, ale kvalita sparťanských hráčů byla jinde a Neves dost často nestíhal. Nepomohl mu ani průchozí Čonka. Na druhou stranu i tak odehrál "Nando" o něco lepší zápas než Dostál na druhé straně obrany.

Jaromír Zmrhal - 2 - O jeho vyjádřeních už byla řeč. Sebevědomí je určitě správnou věcí, ale musí korespondovat minimálně se snahou. Já jsem při derby od Zmrhala žádnou nezaznamenal! U míče byl vidět snad dvakrát za zápas, Slavia v podstatě hrála bez defenzivního záložníka, protože Hrubý ani Zmrhal obraně vůbec nepomohli. Jeho výklus při Dočkalově brance pak mluvil sám za sebe.

Robert Hrubý - 3 - V obraně podobně bídný jako Zmrhal. Sparta si mohla nerušeně ostřelovat Černého svatyni, protože naši střední záložníci umožnili Hušbauerovi a spol. nevídaný luxus v podobě prostoru. Na rozdíl od Zmrhala se ale Hrubý alespoň prezentoval nějakou útočnou snahou.

Milan Nitrianský - 3 - Zahrál určitě lépe než Čonka na druhé straně, i tak toho ale mnoho nepředvedl ať už v útoku, nebo v obraně. K nejhorším v tomto zápase nepatřil, ale v obecném měřítku byl Pastoorem kritizován poprávu.

Damien Boudjemaa - 4 - Na své poměry byl neviditelný, přesto byl po Juharovi jediným slávistou, který byl více vidět i v útoku. Když už se příliš nezvládl sám prosadit, tak alespoň vybojoval několik přímých kopů. Horší čtyřka.

Matúš Čonka - 2 - Vůbec nestíhal. K smíchu je i pozápasové vyjádření Pastoora, že Čonkovi nemá co vyčítat, protože zná jeho možnosti. Pokud tomu tak skutečně je a více, než předvedl v sobotu, v Čonkovi není, tak byl nesmysl brát ho zpět do A-týmu.

Martin Juhar - 4 - Nejaktivnější a v podstatě jediný útočný hráč. Špatně si sice hlídal ofsajdovou lajnu, když mu kvůli tomu nemohli hráči přihrát v ojedinělých brejcích, ale alespoň ohrozil soupeřovu obranu napadáním a častou střelbou. Pochválit ho musím i za exekuci přímých kopů. Jak je jindy často kope do poslední řady, tak tentokrát si dal záležet a mířil dobře.

Tomáš Necid - 3 - Výkon mezi trojkou a čtyřkou. Měl to v útoku těžké, když byl téměř nulově podporován, ale třeba Juhar předvedl větší snahu a nebezpečnost. Na druhou stranu se ale po faulu na něj měla pískat penalta. Přesto jsem se v kontextu celkově mizerného výkonu rozhodl pro nižší známku.

Roger Eschemann a Michal Smejkal nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Viking     před 11 lety 14.04.2014 22:42 |  
    0 0

    Dneska v Brně nejhorší možný výsledek, s ohledem na los Olomouce bylo Brno jediné, na kom jsme mohli uhrát záchranu. Kvůli "formě", okolnostem atd. dávám záchraně maximálně 30%.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Viking     před 11 lety 14.04.2014 22:49 |  
      0 0

      Ještě doplním jednu věc - nepřijde mi, že by to doslova měli všichni v klubu u prdele ale tady přesně koresponduje to prohlášení Cipra - volně citováno - "oni si nějak tu záchranu ukopou..." - hovno, to je právě ten největší průser, tam si to podle mě skoro nikdo nepřipouští a bez toho to ukopat nejde. Bohemka jezdí po prdeli, Brno jezdí po prdeli, Baníku to nejde ale alespoň dřou. Zatímco naši mistři světa Zmrhal, Nitrianský, Čontofalský spolu s hráči na pomezí druhé ligy a ČFL Čonkou, Hrubým, Dostálem klídek, pohoda, my jsme přeci Slavia a my sestoupit nemůžeme. Brno, Bohemka a Baník nás venku tak rozkopou, že nakonec skončíme 16.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 14.04.2014 22:52 |  
        0 0

        Taky mě to prohlášení Cipra dost šokovalo. S takovým přístupem by 2. liga byla hotovou věcí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Kornovo     před 11 lety 14.04.2014 23:28 |  
        0 0

        sigma dneska hrala podobne trapne jako my v derby. pokud pristi kolo neporazi doma pribram, budou mit taky problemy. o zachranu hraje porad 7 tymu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Sedrousek     před 11 lety 15.04.2014 06:35 |  
        0 0

        S Tim so dovim trosicku nesouhlasit. Jsem presvedceny,he z poslednich destiny utkani Ireland ( minimalne) 10 bodu. To jest 32 a to bude stacit. Dalo by se rici i he bohate. Plzen 1 bod, Bohemia 1, Pribram 3,Brno 1, Slovacko 3, Banik 1. A to verim he budeme be dvou zapasech jests uspesnejsi net pisu

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Viking     před 11 lety 15.04.2014 06:45 |  
          0 0

          Přesně, jsem přesvědčený.... Taky jsem si to myslel ale když srovnám hru, její organizaci, motivaci na hřišti, tak jsme v současné době v lize suverénně nejhorší. Např. v derby nastoupilo do zápasu x hráčů, kteří nemají v současné době vůbec na ligu - Dostál, Škoda (na stoperu), Hrubý, Zmrhal, Čonka, Eschman, Nitrianský na hraně. Navíc každý zápas totálně zpřeházená sestava, záchrana vždycky začíná od obrany a tady hraje pokaždé jinak.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Markus     před 11 lety 15.04.2014 10:29 |  
            0 0

            Nic nedává smysl až na jednu variantu, kterou jsem si nepřipouštěl, té variantě se říká ŘÍZENÝ PRŮSER.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    edenian     před 11 lety 14.04.2014 22:46 |  
    0 0

    Depka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 14.04.2014 22:54 |  
      0 0

      U mě úplná. Zvlášť když si teď teprve čtu, co se dělo ze strany policie na tom mostě a jak o tom informovala třeba Nova...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 14.04.2014 23:13 |  
        0 0

        Je to všechno strašný. Bez jakýhokoli světla na konci tunelu. A vždycky když to světlo jakoby někdo zapálí tak během pár okamžiků přijde někdo s kýblem plnym bahna a uhasí to na dlouhou dobu a takhle se to točí neustále dokola.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    spino     před 11 lety 14.04.2014 23:01 |  
    0 0

    1) Udržet se.

    2) Zabouchnout dveře za Řebíčkem.

    3) Rozprášit kádr.

    4) Koupit stadion.

    5) Dosadit na nejvyšší místa kompetentní lidi a přivést kvalitní posily.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      mitsu     před 11 lety 14.04.2014 23:21 |  
      0 0

      to by bylo sice fajn,ale k uskutecneni nam porad tak nejak schazi ta miliarda...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        edenian     před 11 lety 15.04.2014 08:51 |  
        0 0

        Spinovi osobni zalozku.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    winter (přítel SN)     před 11 lety 14.04.2014 23:16 |  
    0 0

    Jak mi byl Pastoor po prvních rozhovorech a tiskovkách sympatický tak vůči němu začínám mít slušnou averzi.. Jak si může dovolit říkat do novin že se Sparty a Plzně nebojí a pak postavit takovouhle připosranou taktiku se 6 obránci ?? Pravda, Škoda a Gecov nejsou obránci a Dostál, Nitrianský ani Čonka kvalitou taky ne ale totální snaha to zabetonovat byla neskutečná zbabělost.. To je ten holandský styl na 3 útočníky?

    Navíc absolutně nechápu jak může postavit Čonku do zálohy.. ten kluk už jednou prokázal že na Slavii nemá, neumí bránit ani podpořit pořádně útok a on ho šoupne na křídlo a Prošek se nevejde ani na lavičku? Btw chudák Tusjak, nechápu proč se vracel, mohl hrát 2.ligu, takhle tu neni ani do počtu..

    O neustálém stavění Zmrhala ani nemá cenu mluvit..

    Troufám si tvrdit, že Koubek by v zápasech co jsme odehráli pod Pastoreem měl daleko lepší výsledky a ani bychom doma nerupli s Brnem v poháru.. Doufám že Kisel, kterej po příchodu Pastora prohlašoval že je tu nová koncepce a chceme do Evropy se zachová jako chlap a brzo se veřejně omluví, že vyhazov Koubka a příchod Pastora s načasováním jaké jsme viděli byla nehorázná chyba..

    Se současnýma výkonama a skládáním sestavy co předvádí Pastoor jsem přesvědčený, že pokud se nestane zázrak, jdeme do 2.ligy... Hotovo může být za 14 po zápase s Bohemkou.. jestli tam rupneme tak je konec

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kornovo     před 11 lety 14.04.2014 23:24 |  
      0 0

      ja bych to nehazel jen na trenera. kisel jasne rekl, ze o vsem bude rozodovat ve 3 s trenerem a kornejevem. nezda se ti, ze kisel na tu funkci nema? zase dela vic veci naraz, na podzim hral a delal manazera. ted se sere prakticky do vseho a vysledky temer nikde. dalsi nase silenost, dat kisela bez zkusenosti na tak dulezity post v klubu a ted se vsichni divi, ze jsme tam kde jsme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 14.04.2014 23:28 |  
        0 0

        Přesně tak, Pastoor je do značné míry jen Kiselova figurka. Proto si podle mě Kisel zaslouží tvrdou kritiku. Jestli Slavia skutečně sestoupí, tak poslední a rozhodující úder jí zasadí právě on.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          spino     před 11 lety 14.04.2014 23:30 |  
          0 0

          Pastoor je Kiselova figurka a Kisel je Kornějevova figurka. Kornějev je pak čí figurka? :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 14.04.2014 23:38 |  
          0 0

          A podle tebe není pravděpodobné, že by to pod Koubkem fungovalo dost podobně? Já v prvních dvou kolech žádné zlepšení neviděl, naopak by nejspíš nehrál Hrubý, Zmrhal by hrál beka a Lička by byl v základu každý týden. Jak bychom na tom byli teď, kdyby zůstal Koubek se můžeme jen dohadovat, ale kdo z vás si po Dukle myslel, že situace může dospět až do takovéto fáze? Já si prostě nemyslím, že Pastoor na tom má (tak velký) podíl, alespoň je ve sportovním úseku shoda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          leoneig     před 11 lety 15.04.2014 04:41 |  
          0 0

          Pastoora bych z ničeho nevinil, je tu velmi krátkou dobu a i přes divnou taktiku na derby není fér ho nějak výrazněji kritizovat po 8 zápasech. Ostatně hráče zdědil a většina posil na marodce či pokopaný a stejně o všem rozhoduje Igor a někdo.
          Koho ale hodnotit lze je Karolko, od jeho antikoncepčního představení po zápase se Znojmem jsem ho v médiích viděl tuším při představování (nerad to píšu) talismana Šmicra, že by nám ale vysvětlil skandální výkony a omluvil se, za to mu asi nestojíme. Postoje klubu jsou mi vůbec divný, rozhodčí nás řežou a my nic, my jsme v pohodě. Ok, po derby přišel statement k prasárnám policie, ale něco ve smyslu "žádáme tvrdé potrestání viníků z řad STB ála 89 rok", to ne. Igor, ten taky nic, dobrý. Za mě by měl Karolko okamžitě opustit klub, nejpozději však v létě, bohužel nevěřím mu ani slovo a dle bojácných výkonů na tom hráči možná nebudou o moc jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 14.04.2014 23:30 |  
      0 0

      Pár poznámek k tvému příspěvku:

      1) Hrál teda Čonka podle tebe v obraně nebo v záloze?

      2) Prošek hrál poslední zápasy špatně. Ne že by na lavičce nemohl být místo Tusjaka například, ale jsem rád, že do derby nezasáhl.

      3) Zmrhal byl naopak proti Jablonci dost možná naším nejlepším hráčem, jeho nepostavení by tedy bylo nepochopitelné. (Nechci hodnotit jak v derby hrál, moc jsem z toho zápasu neměl, ale myslím, že pokud nepůjde - nešel - nějak rapidně dolů, mělo by se tu na něj přestat nadávat.)

      A myslím si, že ta taktika nebyla špatná. Otevřít to, dostali bychom 5:0. Tohle mi přišlo jako dobrý kompromis.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 14.04.2014 23:33 |  
        0 0

        Co se týče Zmrhala, tak nevím, jak moc jsi viděl zápasy Slavie v tomto roce. Proti Jablonci zahrál solidně, ale to nebyl žádný standard, spíše jako jedna kapka v moři jinak příšerných výkonů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 14.04.2014 23:45 |  
          0 0

          Snad kromě Jihlavy jsem viděl všechny. Takže dobře, nemělo by se tu na něj nadávat tolik ve srovnání s ostatními. Vždyť i po Jablonci se tu našli tací, co si na něj stěžovali.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 00:29 |  
            0 0

            Souhlasim ze se na nej nadava vic nez si asi zaslouzi..
            ale ja to rikam porad..kdo misto nej? kdyz hral gecov nadavali jsme ze hraje kdyz tam hraje zmrhal bez gecova tak to bylo hodne lepsi (znojmo myslim?) ale porad se na nej nadavalo..vzdyt mi na ten post nikoho nemame..jedine tam dat nekoho z juniorky (opravdu by to pomohlo?). Ani gecov bez zmrhala tam nemuze hrat kdyz hraje na stoperu..mame dva solidni zalozniky a krovi..nekdy by si posadit zaslouzil ale kdo tam ne? ja tam vzdycky vidim horsi vykony..

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        winter (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 00:11 |  
        0 0

        1) na papíře v záloze, ve skutečnosti ani jedno

        2) Hůř než Čonka by ten zápas rozhodně neodehrál.. směrem dozadu, dopředu si myslím že by byl daleko platnější než Čonka

        3) je pravda že zrovna proti Jablonci nezahrál vyloženě špatně, ale ani nijak nezářil.. vzhledem k tomu jaký výkony předvádí už hodně dlouho neměl být v základu ani pro zápas s Jabloncem

        Neříkám že jsme to měli otevřít, ale měli jsme hrát jako proti Plzni na jaře tzn. být aktivní dopředu a hrozit z protiútoků.. ale když máš na křídlech čonku s nitrianským tak toho moc neohrozíš

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 07:26 |  
        0 0

        Bože. Prošek hraje bídné, ale proč? Protože ho porad cpou nalevo, kde mu to nejde. On je výhradně pravý záložník

        Zmrhal když nedá takovou tutovku, tak at se kde vycpat, po tomhle ho proste nelze chválit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 10:25 |  
      0 0

      Ale ona ta taktika nebyla myšlená vůbec špatně*. Naopak, Pastoor dobře přečetl hru Sparty a vymyslel rozestavení, které mělo její přednosti eliminovat. Nejkrajnější hráči měli jistě za úkol poctivě se vracet ale zároveň po získání míče okamžitý přesun na ofenzivní křídlo (nebo jak to nazvat) Jenomže si evidentně neuvědomil jednu věc. Ani Nitranský ani Čonka nejsou hráči, kteří se na hřišti přetrhnou. Takže svěřit jim úlohu nejvíc běhavých hráčů na hřišti byla velká naivita i když fyzicky se na ty pozice hodili nejlépe. Mají rychlost, umí driblovat v rychlosti a Nitranský umí dát i dobrou přihrávku. Jenomže oba jsou to neskutečný lemplové a tu taktiku totálně zabili. Svým přístupem uplně odřízli útočníky a Boudejaamu a ani obráncům moc nepomáhali.


      *Taktika dle rozestavení a a typů hráčů na jednotlivých pozicích měla být nejspíš následovná.
      1. Eliminace rychlých krajů Sparty, hlavně Krejčího. Protože Škoda potvrdil, že se hrálo zonou, tak to nejspíš mělo probíhat tak, že obou krajů si budou všímat hlavně krajní hráč (NItranský - Dostál a Čonka - Neves) s tím, že si je budou hlídat oba a správně předávat. Jenomže oba lemplové na to celkem srali a nechali v tom pomalejší kolegy vymáchat.
      2. Po získání míče ten měl jít nejprve do středu na Hrubého a Damiena (případně Zmrhala) v tu chvíli si měl Juhar a oba pánové na křídlech začít nabíhat a další přihrávka do brejku by měla jít na ně. Tím by se využil prostor, který vznikal na krajích spartanské obrany, protože oba jejich beci hrají v útočné fázi vysoko. Jenomže nabíhali si pánové Čonka s Nitranským? NE lítal tam Juhar sám.

      Takže za vymyšlenou taktiku bych Pastoora pochválil, je vidět, že hru Sparty měl dobře přečtenou. Jenomže nevzal v potaz typologii hráčů a hlavně jejich charakter. Je sice hezké, že NItrák i Čonka jsou celkem rychlí ale k čemu to je když jsou líní. A nebo blbí a nechápou jednoduchou taktiku.... Podle mě by asi bylo lepší, kdyby na krajích nastoupil Juhar, kterej by to opravdu uběhal a na druhé straně třeba Prošek nebo Zmrhal tam taky naposled nezahrál nejhůř. Ale po bitvě je každý generál no...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        jacap (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:31 |  
        0 0

        Steve, přesně s tebou souhlasim. Podle mě to taky nebylo špatně vymyšlené, ale holt naši jsou lemplové.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        biggris (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:32 |  
        0 0

        Peknej komentar, moc peknej ;-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    spino     před 11 lety 14.04.2014 23:29 |  
    0 0

    Na Plzeň to vidím na tuto sestavu:

    Černý (ne, nedá tam Rakovana nebo Hrubeše!)

    Dostál, Škoda, Smejkal, Ritchie
    Nitrianský, Gecov, Neves, Čonka

    Tím bude vyřešena obraná fáze a nakopávat budeme na:

    Juhar, Zmrhal

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bavorak     před 11 lety 15.04.2014 03:18 |  
      0 0

      ahahahahahah!! lepsi i nez povidky jaroslava haska ))))

      aspon neco nam ta soucasna slavia dava, takova sranda by nebyla kdyby hrali o titul .....

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 10:07 |  
      0 0

      2 hráče v předu? To mi přijde dost odvážné :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Nosorozec     před 11 lety 14.04.2014 23:31 |  
    0 0

    Výkon a strategie co jsme předvedli v tomhle zápase je fakt neskutečná ostuda. Samozřejmě že si nepřeju sestup, ale přijde mi, že tragičtější mančaft než ten náš letos v lize neni.
    Nevíte někdo, jaký známky dostali naši hráči ve Sportu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Betynka58     před 11 lety 14.04.2014 23:50 |  
      0 0

      Na to, jak je sepsuli, tak překvapivě ne tak strašné: Černý 5, Dostál 4, Škoda 3, Gecov 5, Neves 4, Nitrianský 5, Hrubý 5, Zmrhal 4, Boudjemaa 4, Čona 2, Juhar 6 - Necid 4.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Nosorozec     před 11 lety 14.04.2014 23:55 |  
        0 0

        Díky. Takže většinou průměrný známky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Slawek     před 11 lety 15.04.2014 07:31 |  
        0 0

        Podle hodnocení Sportu, které ovšem nelze brát z mnoha důvodů vážně dokázali tito nýmandové přinutit Spartu k heroickému výkonu, čemuž odpovídají jejich známky. Hlavně tedy v obraně. Tam museli hrát sparťani opravdu bez chybičky. Jinak by je naši borci nelítostně trestali.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 00:31 |  
      0 0

      ja bych v tomhle nebyl tak samozrejmej..treba banik je opravdu tragickej a olomouc si s nama taky nezada..

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Heretic (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 08:47 |  
        0 0

        Baník měl teď dost smůlu a kupu šancí k tomu. Ta Olomouc nám dala 5:1.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:42 |  
          0 0

          jo ale od ty doby hraje hur nez my..banik byl tragickej prada predevsim na podzim ale pozitivne vnimam ze odvolali ttrenera..to nam sanci dava

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Nosorozec     před 11 lety 15.04.2014 12:56 |  
        0 0

        Problém je, že i ta Olomouc se občas dokáže překonat a třeba nám tak dali bůra, Bohemka se dokázala překonat proti Teplicim a vyhrála 3:1 a my letos nedali v žádnym zápase víc než připosraný dva góly. Nikdo jinej než my taky letos nedostal sedmičku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 13:52 |  
          0 0

          v olomouci jsme se hlavne prekonali my..

  7. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Borris     před 11 lety 14.04.2014 23:37 |  
    0 0

    Napíšu ještě pár slov k derby dodatečně, protože jsem to dříve nestihl. Nevím už moc co k tomuhle humusu, co se ve Slavii děje, víc říkat. Je to trapnost, marnost, bezmoc a hlavně nedůstojné jména Slavie. K tomu co se včera dělo na place, napíšu jen pár slov. Za víc to totiž nestojí. Na hřišti jsme působily jako banda zmateně pobíhajících kuřat, které někdo vypustil na pospas lovné zvěři. Spartě jsme to derby nedokázali ani nějakým způsobem znepříjemnit, natož jim ho nějak vážněji zkomplikovat. V naší hře nebylo vůbec nic. Postrádalo to úplně všechno a hlavně jakýkoliv smysl. Směrem dozadu naivita, nedůslednost, nedůraz! Směrem dopředu úplná nula. Byla to veškerá rezignace na nějaké útočení a jen soustředění se na to, abychom udrželi nulu a nebo aby byl debakl co nejmenší. Průběh hry tomu zcela odpovídal a jen to názorně demonstruje, kam až hluboko jsme to spadli. Jediný kdo snese přísnější měřítko, je Juhar který jediný, pomocí své skvělé střely, dokázal aspoň nějakým způsobem ohrozit Vaclíka. Zbytek ansáblu hrůza děs běs, jeden vedle druhého! Tolik k zápasu.


    Víte ale, co je pro mě úplně nejhorší. Že když jsme včera s kamarády odcházeli z Letný a proplétali se mezi slavícíma Sparťanama, přistihl jsem sám sebe, že vůbec nejsem už nijak naštvaný nebo vzteklý. Cítil jsem jen takovou apatii, bezmoc a rezignaci nad tím vším co se ve Slavii děje. A v tu chvíli mě poprvé opravdu naplno došlo, že náš sestup už je opravdu docela na spadnutí. Už jen čekám, odkud přijde ta poslední rána z milosti, která tohle naše trápení ukončí. Nejen že se rozkládáme úplně sami zevnitř svou nekoncepčností a amatérismem. Ale proti nám jde i všechno ostatní, jako by toho už tak nebylo dost. Rozhodčí nás řežou každý druhý zápas, los máme do konce ligy přímo vražedný, lepí se na nás zranění, útočí se půllitrama na autobus s hráči…. Spadli jsme tak hluboko, že už nás i sparťani litují. Ale o jejich blbou lítost já nestojím. Je mi z toho hodně smutno a na blití, do jaké žumpy jsme zahučeli. Jinak příchod Eschmanna ( není to nic proti němu, jako fotbalistu ho neznám ) jen dokazuje, jaký absurdistán u nás vládne. Je to absolutně nekoncepční a nepromyšlený krok, který jen demonstruje současnou bezmoc a zoufalost. I kdyby Eschmann byl nakrásně dobrým fotbalistou a posilou, tak si musí logicky v nové zemi a v úplně novém prostředí nejprve zvyknout, než bude moct ukázat že bude posilou. A my ho hned pošleme na lavičku v derby a Vošahlíka s Proškem pošleme hrát za Admiru. A ještě ke všemu dostane Eschmann smlouvu jen do konce června. To jsou všechno tak strašně zmatené a zoufalé tahy, že je to až k pláči.


    Teď nás čeká rozjetá Plzeň, dva hlavní konkurenti v boji o záchranu máme venku před jejich bouřlivými fanoušky, rozhodčí náš řežou ob zápas a to všechno dohromady jsou hodně kruté vyhlídky do dalších kol. Teď opravdu pánbůh s námi, protože v sázce je úplně všechno….

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Barra     před 11 lety 15.04.2014 00:01 |  
      0 0

      Popsal jsi to presne, Borrisi. Apatie, bezmoc, rezignace. A muz, ktery sliboval velkou otevrenost, se skryva ve sve kancelari. Hodny Vlada Smicer je dobry jako hromosvod, a ma odlakat pozornost od muze, ktery slibil jit s kuzi na trh. Pastoor prisel na 4 mesice, Eschmann na 7 zapasu, dalsi podobne 'posily' ktere svedci o velke panice, snad maji jeste nasledovat. Prvotridni zoufalstvi, klobouk dolu pro takovou koncepcni praci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Pepino44     před 11 lety 15.04.2014 10:30 |  
        0 0

        Ahoj Barro, já také s Borrisem souhlasím,až naa jednu vyjímku a to je Eschmann, je třeba si uvědomit,že není přestupové období a on tedy k nám přišel jako amatér pravděpodobně na nějakou amatérskou smlouvu,která se později v případě zájmu upraví na řádnou profesionální. Včera jsem Eschmanna viděl za juniorku (byť jen poločas) a přestože je tady i s cestou pár dní,tak se mi nejevil nijak špatně. Dokonce mi připadalo,že je fotbalovější,než když třeba přišel do sparty Kweuke nebo Bonny. Mohlo by z něho něco být,i když netvrdím,že bude dosahovat kvalit výše jmenovaných. Mně se naopak zdá tato cesta krátkodobých smluv docela optimální. Osvědčíš se? Tady máš smlouvu třeba na 4 roky. Neosvědčíš se? Děkujeme nashledanou. Odpadly by potom tahanice kolem smluv hráčů ( Fenin,Frejlach a pod.) které pak musíme zbytečně vyplácet,nebo trpět a platit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Barra     před 11 lety 15.04.2014 12:02 |  
          0 0

          Ahoj Pepine, s mym souhlasem s Borrisem jsem mel hlavne na mysli stav apatie, bezmoci, rezignaci. Kolem Slavie se deje momentalne az moc "o nas, ale bez nas" :

          - Podivne chovani rozhodcich,
          - cervene karty a vylouceni,
          - prisne zlute pro nas ale beztrestny atak napriklad Vachy na kotnik Damiena Boudjemaaye, ktery predtim temer zmrzacil Matula,
          - odpiskane penalty proti nam ale nikdy v nas prospech,
          - Zelinkove predcasne ukoceni zapasu po 45 vterinach nastaveni proti Jablonci, kdyz jsme mel rozehravat posledni volny kop (a pritom jen nastaveni 1 min, i kdyz stridali 4 hraci a hrac Jablonce byl delsi dobu osetrovan na hristi),
          - atd, atd, a bohuzel jeste jednou atd.

          K tomu divne odvolani Koubka a nahrade Pastoorem, ktery muze sice byt sympatak, ale za
          to nic nekoupime. Trener v placenem fotbale teprve 5 let, pred tim trenoval mladez a
          amatery se kterymi 2 x sestoupil, ale pravde je i 1 postoupil, 1 sezonu v druhe lize a titul s Excelsiorem ale nasledova degradace, v Eredivisie uspesnost 31 procent, drzitel titulu nejrychlejsiho vyhozeneho trenera (NEC, v 2013 po 3 zapasech).

          K tomu Karol Kisel, ktery provadi velke sachry jak u treneru mladeze, tak s Koubkem, Kisel ktery prohlasuje ze bude sestavu a taktiku urcovat spolu s Pastoorem a Korneevem, ktery
          ale po neuspesich rychle prenecha tu cest Smicerovi. Pod Kiselem se slehla zem, slibovana otevrenost nula. A trio Pastoor, Poustka a Smicer nas tedy ma zachranit?

          Nekde jsem dnes cetl (a namuzu to ihned opet najit), ze Slavie ma v Cesku pres 600 000 sympatizantu. A takovy klub by se mel nekde zratit v druhe lize? Musim se priznat, ze mi moc nebere nazor tech, kteri rikaji ze na Slavii budou chodit az bude opet dobre hrat.
          Holandsko ma stejny pocet obyvatelsta, ale na zapasy v prvni lize chodi pres 6 mil divaku,
          oproti tem 2 mil v Cesku. Beru ze v Eredivisie se hraje s 18 kluby, ale presto. Neni mozna divu, kdyz hned 19 z 24 zapasu nasich zapasu se live prenaselo v televizi, a do konce szony jsou naplanovane jeste 3 dalsi. Je sice pohodlne sledovat doma zdarma zapas, ale prave ted by meli fandove chodit a ukazat, ze jim osud Slavie neni lhostejny. Ale i tady je asi videt apatie, i kdyz zustavam nazoru, ze by se melo podporovat jak v dobrych tak spatnych casech. Tedy prave ted. Podporovat behem zapasu, klidne bucet po zapase kdyz nebude snaha hracu.

          A samozrejme mas pravdu s Rogerem Eschmannem. S cizinci mame v Belgii bohate
          zkusenosti, opakovane jsem psal ze hraci potrebuji cas na adaptaci. Plati to pro 21leteho Eschmanna, stejne tak pro 19leteho Josepha Mensaha. Co umel Wilfried Bony, kdyz prisel do Ceska? Nemeli jsme mit vetsi trpelivost s Gebrem Sellasie? S Stanislavem Teclem? To je jedine, co muzu Slavistum vycitat, jsou nekdy az moc netrpelivi, moc kriticti. Pecene holuby nikomu nepadaji do huby, vse chce svuj cas, kritizujme klidne za rok.

          • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

            Nosorozec     před 11 lety 15.04.2014 13:01 |  
            0 0

            S těma rozhodčíma - to co se děje letos, je jen slabej odvar toho, jak nás řezali v sezoně 2005/2006 a přesto jsme tehdy dokázali skončit třetí o skore za druhou Boleslaví! Vzpomeňte např. na derby na podzim 2005, kdy rozhodčí Jára okatě pomáhal Spartě a přesto jsme jí rozmetali 4:1

  8. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Barra     před 11 lety 14.04.2014 23:40 |  
    0 0

    S tvoji uvahou pod bodem 1 musim bohuzel do puntiku souhlasit. Svaty Koubek, nejvetsi blbost byla jeho odvolani, ale to vetsina Slavistu tvrdila od dne, kdy Koubka odstranili. Presne dnes ma Pastoor 6 tydnu u nas za sebou. Prisel k nam trener, ktery ziskal behem 3 let, co trenoval v Eredivisie, jen malo pres 37% z moznych bodu - 117 z 315 bodu z 105 odkoucovanych zapasu. Zachrana je stale mozna, ale kazdy den co Alexander Anton Aiko Pastoor, jak zni jeho oficialni jmeno, dele u nas zustava, se nam sance zuzuje. Je krasne ze AAA Pastoor ted pochopil, ze situace je kriticka, ale odmitam jeho tvrzeni, ze je tak jiz 2 -3 mesice a vlastne celou sezonu. Ne, kriticka je posledni tydny, a veskerou odpovednost za momentalni stav nese Pastoor a muzi, kteri ho do kresla trenera dosadili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      tantalos     před 11 lety 14.04.2014 23:55 |  
      0 0

      Mýlíte se, Barro.
      Situace ve Slavii se zhoršuje konstatně s nástupem Aleše Řebíčka. Jeho příchod totiž vedl k tomu, že postupně odřezal z managementu všechny zkušené slavisty. S odchodem Cipra pak nastal naprostý bordel při akvizici novýchh kráčů, který se ještě vyhrotil s příchodem Kornějeva. Slavia není ani tolik v krizi, jako trpí absolutní zhovadilostí při získávání hráčů. Derby jasn+ě ukázalo, že většina sestavy nemá na slušný ligový průměr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Barra     před 11 lety 15.04.2014 00:20 |  
        0 0

        Jako vzdy vam neberu vas nazor, Tantalosi, ale nesouhlasim. Vim jen, ze Koubek z poslednich 8 zapasu co byl ve funkci, prohral jen 2, kdezto Pastoor jen 2 vyhral a ihned 5 prohral. A za to Rebicek nemuze. Pod Koubkem jsme nemeli rozpad v muzstvu, s Koubkem by nehrozila degradace.

        Jinak si dovolim poznamenat, ze AR nema samozrejme nic spolecneho s odchodem Frantiska Cipra. Rebicek prisel do Slavie v srpnu 2011, Cipro byl jiz od ledna 2011 skautem ve sluzbach Ceskych Budejovic. Rebicek se nezbavil Cipra, skoncil ve Slavii kocem 2010, kdyz nebyly penize na vyplaty hracum. Nedelejme z Rebicka ztotozneni veskereho zla ve Slavii, to je az moc jednoduche a neferove.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 00:57 |  
    0 0

    Musím se přiznat, že derby pro mě byla daleko větší ostuda než Teplice. Tam jsme dostali takovej blbej gól a za stavu 3:0 jsme odvážně vystřídali směrem dopředu..že se z toho stal takovej debakl, tak se stal. Za mě určitě lepší snaha udělat něco s výsledkem, než bránit prohru.

    Co jsem ale viděl na spartě bylo něco příšernýho. "Bránili" jsme v šesti v lajně, což by až tolik nevadilo, protože sparta má křídla (včetně obránců) fantastický, kdyby se ale skutečně bránilo a byla snaha i zaútočit. Fakt, že jsme měli balon jen když ho sparta kopla do autu, je k pláči. Nevim kam hůř jsme to mohli dotáhnout, když nás sparťani upřímně (to je největší potupa jakou si umim představit) litujou!!!!

    Hráče podle mě nemá moc smysl hodnotit, protože to byla taková bída, že mi nestojej za slovo. Musim se přiznat, že některý Pastoorovy rozhodnutí vůbec nechápu a svědčej buď o jeho naprostý zoufalosti, neschopnost, nebo servilitě.

    Po derby jsem psal, že přecejen vidím jedno pozitivum (jsem slávista, tedy tvor naivně optimistický). Tím je Robert Hrubý. Ono se to možná tak nejeví, ale když se na jeho výkony podíváme blíž, poznáme (aspoň já :) ), jak moc dobrý vlastně jsou. Všechno se totiž musí hodnotit v kontextu!!!
    Podívejme se na každého jednotlivého hráče (i tým jako celek) a zjistíme do jaký hromady hoven (opusťte mi ten výraz, ale líp to popsat nejde) přišel. Každej kdo přišel se buď trápí, nebo ani to ne..
    Robert má vlastně funkci dirigenta zálohy, kterou podle mě plní velmi slušně až skvěle (vzhledem k okolí, zkušenostem apod.). Nebojí se podržet balon, otočit se s ním rozehrát, zkusit to jeden na jednoho. A že dělá chyby? Na to seru, dělá chyby z neskušenosti i taktické, které se ale dají odstranit!! Alibismus se léčí daleko hůř (viď Jardo?). Radši se budu koukat na hráče, kterej se snaží (o něco fotbalového ne Juhar!!) než na někoho, kdo se bojí hrát, nebo toho ani neni schopnej..Myslim si, že v každym fungujícím týmu by byl nadprůměrným ligovým fotbalistou. Jeho výkony proto zasloužej uznání..i na spartě něco málo ukázal (a že jsme měli balon za celej zápas tak 10x), jistě i chyby a nedůraz v osobních soubojích obranných, ale i něco dopředu. A takovejch hráčů, žel, moc nemáme

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      bongor     před 11 lety 15.04.2014 06:53 |  
      0 0

      Mně na celé věci nejvíc vadí to,že jsme takhle příšerně hráli proti mužstvu,které skutečně není žádný zázrak.Nakonec se to nejlíp ukáže až budou muset ve vybrečené LM hrát proti opravdu kvalitním soupeřům.Bude to zase jen další z jejich serie ostud.Rumuni nemají "fantastický"křídla,třeba Jiráček ve své nejlepší formě byl podstatně lepší než Krejčí a v bundeslize si pomalu nekopne.Správně to hodnotí Hoftych,česká kopaná je na strmém sestupu a to co je tady v současné době nejlepší,je jenom klasické "jednooký mezi slepci".
      Už to,že v čele našeho fotbalu stojí člověk,který se systematicky podílel na podvodech s kapříky,které ovšem nyní tím pádem klidně pokračují ,je degradace nejvyšší úrovně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:56 |  
        0 0

        Já si taky myslim, že by sparta mohla mít v evropeě problém, protože rok nehráli se zahraničním týmem a hlavně tak 3/4 hrajou uplne v pohodě bez jakéhokoli tlaku..nejvíc by jim pomohlo kdyby tehdy dostali kotel od Plzně a ne naopak..nicméně že maj skvělý křídla je podle mě bez diskusí..Dočkal je vynikající bez debat a krejčí se do toho po zranění teprve dostává..Costa ligu převyšuje velmi a Kadeřábek svými výkony vytrh spartě trn z paty..Jiráček byl fantastickej záložník, nicméně ne křídlo, ale ve středu..Podle mě naopak šla česká liga kvalitou nahoru, ať už jde o rudochy nebo plzeň..co předved liberec bylo taky super..
        njn ryba páchne od hlavy a hlava našeho fotbalu smrdí strašně..jenže tahle změna asi musí přijít zespodu protože jeden zvolenej nahoře nic neudělá..vždyť tam ani nekandiduje někdo komu by se dalo věřit že nebude hájit jenom jiné své vyvolené..já byl naposled celkem rád že to ten cinkej čáp vyhrál..aspoň si náš fotbal na nic nehraje a je vidět co je to za žumpu..

  10. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    sasky     před 11 lety 15.04.2014 06:37 |  
    0 0

    Alanore, překvapil jsi :) Takovou přímočarou kritiku jsem asi nečekal, ale stoprocentně podepisuji. Ukazuje se, že hra těsně po odstoupení Koubka (Teplice, Dukla...) byla jeho zásluha, nikoliv, jak mnozí novináři psali, Pastoorova. No jsem na boj o záchranu velice zvědavý, moc růžově to nevidím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 15.04.2014 09:22 |  
      0 0

      Neřekl bych, že by to mělo být překvapení, kritizovat se nebojím. A že je ve Slavii co. :) Derby mě ale skutečně rozlítilo, asi jako každého slávistu.

      Koubek sice také dělal chyby (Zmrhal na beku), ale byl to soudný člověk, který měl jasnou vizi. A tu dle mého názoru i postupně naplňoval a Slavia šla nahoru. Pod Pastoorem je to jeden velký chaos, ten člověk si vůbec neví rady.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 15.04.2014 07:21 |  
    0 0

    Já se přiznám, že už pomalu začínám podléhat těm teoriím, podle kterých směřujeme do druhé ligy záměrně. Jestli je to proto, že FAČR chce rozšiřovat Eden nebo z nějakého jiného důvodu, nevím a je mi to vlastně tak nějak jedno. Vždycky jsem se těmhle konstrukcím smál, ale teď... Copak je normální, aby nás takhle řezali a nic se nedělo? Damková řekne: "Slavii poškodili" a tím to končí. Za týden se to opakuje a nikomu to nevadí. Z klubu ani slovo, z novinářů už se ozve maximálně Procházka a v TV se ty momenty ani neukazují.
    Mnohem horší je ale to, co se děje přímo ve Slavii, kde mi to fakt začíná připadat, jako když Pastoor přišel v roli Viktora čističe. Copak může existovat trenér, který bude soustavně stavět Zmrhala, který stabilně podává mizerné výkony? Copak někdo se zdravým rozumem postaví do derby Čonku, který letos ještě ligu nehrál? Copak je normální poslat do derby nováčka cizince a třeba Vošahlíka nechat hrát za Admiru?
    Obávám se, že i kdyby se to se záchranou povedlo, žádné velké procitnutí nás nečeká. Pokud je totiž klubová politika nastavená tak, že budou přicházet "nadějní" hráči typu Mensaha a Eschemanna, rozhodně nepůjde Slavia raketově nahoru. Kádr potřebuje minimálně pět šest kvalitních a prověřených hráčů, nadějných juniorů máme sami dost. Pokud ale ze Slavie opakovaně zní, že chce jít cestou příležitostí pro mladé, je to sice chvályhodné, ale cestu vzhůru to stoprocentně znamenat nebude.
    Pořád samozřejmě věřím v záchranu, podle losu se klidně může stát, že Bohemka nebo Brno nezískají do konce ligy už ani bod, nebo se pošle "sportovně "z ligy Znojmo, aby se vyřešil problém se stadionem, ale naši situaci to nevyřeší. Anebo do konce ligy dostane příležitost ještě pár juniorů, k tomu třeba Frejlach a 1. června se Pastoor, jenž má jako cizinec sestup s nějakou Slavií na háku, vrátí do Holandska, Kisel do Austrálie, Kornějev bůhvíkam...

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      travel (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 09:56 |  
      0 0

      Ano Edwardtheirone,s tím ,co píšeš se v podstatě ztotožňuji.Jen o tom směřování do 2.ligy napíšu svůj názor,nebo lépe řečeno teorii.Také to nesnáším,ale co jiného člověku zbývá,když vše je zahaleno kouřovou clonou,dohadama,apod.Ve Slavii nic nejde řešit otevřeně,transparentně,zřejmě proto,že je vč. stadionu stále ovládaná lidmi -podvodníky jako je Sisák.A teď k mému názoru vzniklému z článků,příspěvků,co se ke mně doneslo na setkáních pořádaných OP apod.Ještě v 1. pol. února,jak Navar,tak Sokrates psali,že vše probíhá dobře,pak zřejmě nastal zlom,s kterým potencionální kupující už nepočítal (typické pro Sisáka)a navíc už investoval finance.Začali navyšovat prodejní cenu.Domnívám se,že se jednalo o cenu stadionu a zřejmě v tom hraje roli rozšíření stadionu kvůli ME.Velmi jim v tom nahrál Pelta .Kupující na to zareagovali tím,že může nastat opačná varianta a to,že cena naopak může jít dolů,protože Slávia může sestoupit.
      Teď jde o to ,jak dlouho to licitování bude trvat.Nejhorší na tom je,že vše odnáší Slávia a my fanoušci s ní.Vím,že je zde spousta nejasností,jako například ,že by hráči hráli úmyslně,tak špatně,dále rozhodčí,média,dokonce i nesmyslný zásah policie.Zkusím i na toto odpovědět.Kdoví,co se k hráčům dostalo za informace,rozhodčí ti proti nám pískají snad už ze zásady (zde vidím velkou chybu majitelů a vedení Slávie).Média,tak víme,kdo vlastní např Sport,Nova je silně zaměřená proti Slávii dlouhodobě a ČT se nechce spálit(holt jim za to nestojíme).Policie,zde si myslím,že to je reakce na utkání sparty v Ostravě a bohužel jsme to odskákali my-naší fanoušci.V žádném případě si nedovolím tvrdit,že takto to určitě je, ale jak jsem napsal už na začátku,když si dám vše dohromady a snažím se číst i takříkajíc mezi řádky,tak mi z toho vychází toto.Na závěr použiji větu z příspěvku od pisatele,kterého si velmi vážím (snad mi promine):"Hlavu svěšovat nebudu a pevně věřím,že to nakonec dáme,snad se vše vyřeší a Ti ,co teď chtějí chytračit se jménem Slávie,dostanou po zásluze velké nic".

  12. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Kactus     před 11 lety 15.04.2014 08:26 |  
    0 0

    uz pred nekolika lety jsem zde napsal clanek, ze pokud se nezbavyme Rebicka a nekoupi to nekdo, kdo to s nama bude myslet vazne, tak hrozi druha liga. a ted je to tu.
    Rebicek na to proste nema ani lidsky a ani manazersky. Vsimnete si, k tomu aby nekdo mohl ministrovat nemusi byt zadny manazer. Jak zbohatnul tusime vsichni - opet, zadny manazersky pristup v tom nebyl. a ted to zkousi tady stejnym zpusobem jako pred tim a svete div se, ono to nefunguje. k tomu kisel (neseme kuzi na trh), ktery na to taky evidentne nema a ted trapne mlci.
    jo, druha liga vola, snad zlevni permice.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Kactus     před 11 lety 15.04.2014 08:34 |  
      0 0

      no asi to melo byt nezbavime :)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    vavicek     před 11 lety 15.04.2014 08:44 |  
    0 0

    Hrála bez defenzivního záložníka? A co jim vlastně vyčítáš? To je dost nejasné, vzhledem k tomu, že Sparta hrozila hlavně po stranách. Ani jeden gól nešel středem. Tak co konkrétně dělali špatně? Stejně tak byl hlavní problém v nesmyslné taktice, kdy si hráči špatně přebírali protihráče, vůbec to nefungovalo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 15.04.2014 09:26 |  
      0 0

      Vyčítám středním záložníkům, že Slavia neměla snad jediný odražený balon ve středu hřiště, a tak byla pod konstantním tlakem. Stejně tak vyčítám, že hráči Sparty měli ve středu hřiště spoustu prostoru, mohli nerušeně střílet či vymýšlet přihrávky do strany. Nakonec jeden gól jsme z nepochopitelného nepokrytí střelce na hranici vápna dostali, i když vinu asi nese Juhar (ačkoliv nevím jistě, jak to mají rozebírat při standardkách).

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 09:30 |  
        0 0

        podle mě chybné celé rozestavení od počátku. Čonka sice lépe brání než třeba Vošahlík, ale Čonka umí bránit jako levý bek. Je to úplně jiný styl bránění. Dále náš defenzivní střet zálohy Zmrhal a Hrubý oba ofenzivnější, ani jeden bránit pořádně bránit neumí. Tam měl být Gecov, který je tím čističem. Myslím, že z toho vychází celé kompaktní bránění celého týmu a celého utkání.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vavicek     před 11 lety 15.04.2014 10:15 |  
        0 0

        Jediný odražený balon? Tak to sám uznáš je nesmysl. Hrubeš jich měl spoustu. Nerušeně střílet? Opravdu? Co to znamená nerušeně střílet? Já jsem si ničeho takové nevšiml. Přihrávky do stran? Samozřejmě. Protože krajní hráči Sparty měli naprostou volnost. Tohle nebyl problém střední zálohy. Ten gól byl proboha ze standardky! To myslíš vážně? Co to má proboha společného se schopností středních záložníků bránit? Nezlob se, ale tohle je naprosto ubohé.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Eramies (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:48 |  
          0 0

          Osobne mi prijde ubozejsi používat invektivy typu "nesmysl", "to myslíš vážně"...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    japhy     před 11 lety 15.04.2014 09:01 |  
    0 0

    Opět není moc co hodnotit, když nezahrajeme jako tým. Nedovedu pochopit, jak se může opakovaně stávat, že i když bráníme min. v 10, tak přesto přebírá sparťan pár metrů před vápnem míč a široko daleko ani noha. 1.gól? Obránce neobtěžován se dostane daleko za půlku, nahraje v podstatě volném hráči, atd. Během celé akce vlastně sparťani nemusí podstoupit jedinej souboj. Nechápu.
    Rozhodčí-během pár minut ukázal jak bude pískat a bylo hotovo. Jasnej faul na Čonku, nic a po pár soubojích je jasný, že dnes může hrát tělem jen jeden tým. To mi opravdu vadilo, dokonce i komentátoři se nějakým "faulům" divili.
    Pro Bongora. Jako sorry, ale napsat o Rudých, že hrajou nic moc? Trochu objektivity by neškodilo. Vím, že je nesnášíš, ale co bys po týmu z naší ligy chtěl? Ještě se to dalo pochopit před sezonou, když jsi porovnával jejich a naše hráče. To ještě nikdo nevěděl, co nás čeká a navíc si myslím, že oni opravdu nejsou tak extrémně individuálně lepší. Ale prostě makaj jako tým a nejsou líný na krok. Jako příklad si můžeme vzít třetí gól. Na to není potřeba být Ronaldo. Dočkal dal normální přihrávku do strany asi 30 m od naší brány a pak si prostě naběhl až do malýho vápna. Schválně se na to mrkněte a zaměřte se na toho (Zmrhal?), kdo Dočkala "bránil".

  15. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    edenian     před 11 lety 15.04.2014 09:12 |  
    0 0

    Pan Kisel je tedy podle me jasne na rezignaci at spadnem nebo ne. Ale pokud se udrzime, nepujde. Pokud si ho nekdo z tech ostatnich nevezme ssebou az pujdou. To bude zajimave leto ve Vrsovicich.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Divizni (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 09:38 |  
    0 0

    Zase se budu opakovat ale mám opět naprosto stejný názor, jako Alanor. Po tom debaklu v Olomouci jsem s výměnou trenéra souhlasil ale teď je jasné, že to byla obrovská chyba. Nezná řeč, nezná prostředí ale co je ve fotbale úplně šílené, vždyť on chce hrát každý zápas úplně něco jiného a přitom má v podstatě stále stejné hráče! Pokud by měl nějaký svůj systém, už by si to pomalu mohlo začít sedat ale takhle? Jinak úplně nesouhlasím s hodnocením Černého. Také jsem chytal ale tyhle nastřelované centry uvnitř vápna je problém. On musí do poslední chvíle čekat, jestli to nepůjde na přední tyč, tedy do brány. Kdyby všichni hráči odvedli takový výkon jako gólman, hra by byla úplně jiná a možná i výsledek. A poslední věta, Plzeň musí být také dobře nas.... kvůli pentli.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Travinho     před 11 lety 15.04.2014 09:58 |  
    0 0

    Záchranu musíme prostě urvat bojovností, vypadá to, že Plzeň rezignovala, i s těmi se musí hrát.
    Co se musí každopádně změnit:
    1. Gecov na defenzivní zálohu! Náš střed zálohy je zoufale měkký a ač je Marcel jaký chce, soupeřovi hráči tam průchoďák mít nebudou.
    2. Co nejvyšší hráči na plac, abychom byli nebezpeční i ze standardek. (Smejkal, Neves, Škoda, Necid)
    3. Ostré kraje zálohy - Juhar, Prošek, Zmrhal
    4. Hráči se musí za slavii rvát, teď už nejde o fotbalovost, ale o to tu záchranu prostě ubojovat, proto musí hrát Juhar, Neves, Gecov...To jsou borci co do toho dají stoprocentně vše a bude jim hořet tráva pod nohama.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 11:06 |  
      0 0

      ty ostré kraje ať hrají klasiku, levý levého, pravý pravého

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 15.04.2014 12:25 |  
      0 0

      Pěkný příspěvek:

      1 jasně souhlas
      2. tito hráči skoro pravidelně hrají a nic z toho
      3. Juhar tam hraje skoro pořád, Prošek nikoliv, Zmrhal jednou
      4. obávám, že krom těch třech zmíněných je to ostatním jedno
      hlavně když budou výplaty...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Travinho     před 11 lety 15.04.2014 13:08 |  
        0 0

        K dvojce. Snad jen v jednom utkání hráli všichni 4 a to proti dukle. Pokud k těmto borcům přidám i Zmrhala, tak máme 5 hráčů přes 190 a to už je hodně obtížně bránitelné.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    podol (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 10:13 |  
    0 0

    Jako některé z nás, i mne napadají pochyby, zda to není celé nějak
    zinscenované s cílem likvidace Slávie, odstěhování z Edenu, kde překáží. To prostě není k pochopení, když mužstva s podstatně
    nižším rozpočtem, hrající třeba i před několika stovkami svých diváků,
    dokáží se o udržení poprat a hrají i se silnějšími mužstvy důstojnou roli. Už delší dobu mě, trenérovi 3. třídy z dávné minulosti nejdou
    na rozum kroky vedení. Neustálé měnění trenérů, výběr hráčů, příprava na zápasy, motivace hráčů, taktika. Odvolání Koubka,
    dokonce po vyhraném utkání, to jsem také nepochopil. Proti Pastoorovi
    nic nemám, ale jak již se někdo zmínil, pokud to neustojí a Slávia spadne, pro něj se nic neděje. Sbalí kufry a jde pokračovat trénovat
    někam na sever. Do stabilního fotbalového prostředí.
    Když to tedy není úmysl,potom je to neskutečný amatérismus vedení Slávie. Ani vedení týmu okresního přeboru, kde jsem působil se takto amatérsky nechovalo.
    Půjdeme na Plzeň, mám obavy,aby v sektoru hostí nebylo víc diváků
    než našich .A čekám další hororový zápas. Samozřejmě cokoli
    jiného mne překvapí a potěší.
    Podol

  19. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 10:22 |  
    0 0

    nema smysl se vracet k tomu co hrajem. otazka je co hrat. podle meho nazoru nam vubec nesedi hra, kterou praktikujem. tedy to 4 2 3 1, kdy v zaloze krom tech dvou "defenzivnich" brani jeste dalsi dva ofenzivni a zalostne malo se zapojuji do ofenzivy.
    vratil bych se k rozestaveni 4 4 2, kde utok Necid, Juhar by mohl byt pro soupere podstatne nebezpecnejsi nez jen Juhar, nebo jen Necid. navic doplnen krajnimi zalozniky a alespon jednim stredovym by se uz mohl dostat souper do uzkych.
    z toho co jsem videl, bych sestavu poskladal takto.
    Cerny- Dostal, Smejkal, Skoda, Conka - Prosek/ Vosahilk, Gecov, Budjema/ Hruby, Tusjak/ Budjema - Necid, Juhar
    na stridani do utoku Cervenka, Sodoma, Zmrhal, Ritchie, Neves a Hruby. Nitrianskyho bych preradil do juniorky at se probere. toho svycara no nevim? jestli je lepsi nez sodoma s cervenkou tak prosim., toho soudit nemuzu. slabinou jsou kraje, kde existuje moznost poslat hrubeho do stredu ale vysunout jej pred gecova a budjemu posunout na kraj at uz misto tusjka, nebo proska.
    vosahilk mne na levo vubec nepresvedcil. mozna jej nechat hrat pravo. to co ale predvadime nas vubec nemuze naplnovat optimismem. :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 11:09 |  
      0 0

      není ten Čonka taky dost experiment když tak dlouho pořádně nehrál a byl vlastně odstřelen ??? Tusjak taky pořádně nehraje a hned do základu to tu bylo právě s Čonkou nebo tím Rogerem E.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Falk     před 11 lety 15.04.2014 11:16 |  
      0 0

      S Alanorem naprosto souhlasím ,ostřejší kritika,ale je na čase,abychom věci nazývali pravými jmény.Předně chci říct,že pořad velmi věřím,že se udržime.Přeji si ,aby po ostudnem zápase se Spartou ,kdy držení míče po 1.poločase 83% ku 17 % ,je naprosto neomluvitelné a ostudné.Taky mi pripada ,ze se Pastor a Kisel úplně zbláznili a dle sestavy jednají hystericky a vůbec neví ,co mají dělat ,bohužel tak ať odejdou.K jednotlivcům líbil se mi Gecov - bojuje a výsledek mu není lhostejný,Juhar,byt nikdy nebude fotbalista .ale v týmu je velmi platný,ostatní mají 1.ligove parametry Černý ,Škoda,Boudjema,ostatní mají momentálně na nižší soutěže a jsou fotbalisté,Necid,Hruby ,Nitrianský ,Neves,ale Zmrhal,Ritchii,Čonka, a spol.jsou nekopove a hlavně Zmrhal a spol.,múzou za ten stav,ve kterém se nacházíme a fotbalisté z nich nikdy nebudou.A na závěr Koubek by nikdy nedopustil,ten chaos co je nyni

  20. Zjednoduseni hry

    Dresco     před 11 lety 15.04.2014 11:24 |  
    0 0

    Podle me je ted potreba a mnoho zjednodusit zpusob hry vepredu a zadny paradicky. To vepredu vysokej Necid a i ten Svycar se mi zdal celkem vysokej a aby byli chlapci zasobovany centrama ze stran. To znamena Juhar nalevo, aby to tam mohl sazet z prvni (to jak ma vzdy volnej prostor na centr a hazi si to na levou do souboje me neskutecne vytaci) a napravo klidne Nitrianskyho, kterej ma hodne slusny centry. Uprostred Damian, kterej to bude posilat do ulice a davat tomu myslenku a Gecov, kterej to bude bourat a hotovo, proste klasicky 4-4-2.

    • Re: Zjednoduseni hry

      klimi     před 11 lety 15.04.2014 11:49 |  
      0 0

      Tak to jsi mě výrazně pobavil tou částí o dobrých centrech Nitrianského, děkuji moc. :))

      • Re: Zjednoduseni hry

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:57 |  
        0 0

        Zmrhalovy bochánky jsou taky parádní ;)

        • Re: Zjednoduseni hry

          AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 11:58 |  
          0 0

          :-) jediný kdo dá centr tam kam chce je Damien

          • Re: Zjednoduseni hry

            fredydj (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:14 |  
            0 0

            máš pravdu, Damiej dá z 10 centrů 7 nebezpečnejch, u ostatních hráčů je to tak 1-2 z 10 ....

      • Re: Zjednoduseni hry

        Barra     před 11 lety 15.04.2014 12:27 |  
        0 0

        Jestli se nemylim, tak Nitriansky dal finalni prihravku tuto sezonu proti Baniku, Liberci, Dukle, Liberci, Znojmu. Tedy 5 x behem 18 zapasu, ktere odehral (a podle oficialnich udaju Gambrinusligy mel dokonce 6 asistu). Druhy je Boudjemaa s 3 asisty, pak Neves, Micola, Hurka, Petrak a Zmrhal s 1 prihravkou. V tech zapasech jsme 3 x vyhrali, 1 remizovali, 1 prohrali, a ziskali 10 bodu v tabulce.

        Je tedy jasne nas nejlepsi nahravac, v minule sezone dokonce 4 x skoroval, 2 x nahral, byl tim nas treti nejlepsi strelec spolu se Skodou a Vosahlikem.

        Takze?

        • Re: Zjednoduseni hry

          Barra     před 11 lety 15.04.2014 12:57 |  
          0 0

          A ten sesty asist byl proti Jihlave. Mel tedy prst v 6 z 19 branek, ktere jsme strelili, a v 10 bodech z 23, ktere ted mame.

      • Re: Zjednoduseni hry

        Dresco     před 11 lety 15.04.2014 14:32 |  
        0 0

        To neni zac :-) Nicmene si pamatuju dost golu po jeho centrech nebo prihravkach ze strany a nevymluvis mi, ze ma nejlepsi centry z hracu prave strany.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    spino     před 11 lety 15.04.2014 11:28 |  
    0 0

    Nevíte náhodou, v kolik hodin bývá trénink? Chci se podívat, co ty líný tragédi vlastně trénujou.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    lassiter     před 11 lety 15.04.2014 11:32 |  
    0 0

    Popravdě nepamatuju si, že bych někdy viděl tým, který je víc dole, než současná Slavie. Mám pocit, že je v podstatě úplně jedno, kdo na tom hřišti je, trenér může vytahovat hráče, jak králíky z klobouku, tu zapomenutého Čonku, tu jakéhosi Švýcara z Islandu, ale efekt bude nulový. Nevěřím, že kdyby hráli v sobotu Vošahlík nebo Prošek, že to bude nějak jiné. I ten Boudjemaa spadnul po třech zápasech do okolního bahna až po krk.
    Být na místě toho, kdo o Slavii nyní rozhoduje (bůhví kdo to je), tak neváhám. Nevěřím, že tohle dokáže Pastoor nyní jakkoliv změnit. Ano, trenér za to nemůže, hlavní chyba je v hráčském kádru, ale s tím už se šest kol před koncem nic nenadělá. Bylo by směšné a trapné měnit asi počtvrté trenéra, ale já osobně nevím, co jiného se dá s tímhle týmem změnit. Ihned bych trenéra odvolal a povolal Beránka, vzal-li by to. Možná už by to nepomohlo, protože hráči už budou na jakoukoli další změnu imunní, ale jen čekat, koukat na to a doufat, že volní hráči z Islandu něco změní, je cesta do druhé ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:35 |  
      0 0

      Eschmann by mohl dělat reklamy: ,,S naší cestovkou se na Islandu opálí i Švýcar!´´ :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 11:57 |  
        0 0

        ???? děláš si legraci, že ??????

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:49 |  
      0 0

      Pravda, vypada to, ze maximum poctu kvalitne odehranych zapasu jsou dva (Hruby, Necid, Boudjemaa). Po dvou zapasech kazdy chytne slavistickou depresi, at je to kdokoli. Prisel by Ronaldo a netrefil by areal..

  23. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 11:33 |  
    0 0

    Včerejší Sport (Karel Häring) udělil jejich oblíbenci Horváthovi známku 6. Přitom Horváth nebyl ani na lavičce náhradníků. Nejsou ti novináři opravdu žumpa? :-D

  24. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Tonda     před 11 lety 15.04.2014 11:58 |  
    0 0

    Celou dobu jsem si říkal, že tento současný stav je jen uměle vytvořený za cílem nějakého prodeje s výhledem ke stabilizaci klubu a postupnému stoupání zpátky do špičky ligy. Myslel jsem si že tohle je prostě nějaké zlo, které musíme přetrpět, aby hoši s drahýma hodinkama udělali co potřebují a pak Slavii pustí zase zpátky do života. Ale v tuto chvíli mě přemáhá bezmoc. Říkám si, je možné dojít k něčemu dobrému přes serii špatných kroků a řešení? Ani to nebudu jmenovat, ale mám z toho všeho dojem že nás nečeká vůbec nic dobrého.

    Pokud bych já byl mužem v pozadí Slavie, a chtěl prodat/koupit Slavii, či nějak jinak ovlivňovat její chod s cílem dostat klub nahoru, nedělal bych to stylem "na 1 pohlazení 4 facky".
    Z toho důvodu mám dojem, že vše co se v současnosti ve Slavii děje je opravdu řízené za nějakým ůčelem, a nemůže to dopadnout dobře.. Tam prostě nejsou dobré úmysly.

    Pokud to řízené není, a vše je jen výsledek totální neschopnosti jak managmentu tak sportovního úseku vč. trenéra a hráčů, tak nás prostě druhá liga nemine.

    Když to shrnu:
    1) čeká nás druhá liga protože na první ligu nemáme, nebo
    2) čeká nás druhá liga protože je to řízený pád, nebo
    3) čeká nás setrvání v lize ale se stejným ansáblem a stejně špatnými kroky i v další sezoně

    Vůbec nic nenasvědčuje tomu, že bude líp.

    Rád bych se mýlil, ale mám pocit že lidé kteří sem přispívají s tím, že mají informace o dění v klubu a kteří nám stále dokola už 2 roky dávají nějakou naději že bude lépe, že tito lidé nám tady lžou s cílem uklidnit dav a zamezit případným protestům ala "Olomouc", aby měli Řebíček a spol "klid na práci".

    Takže si říkám, kam až tohle necháme my fanoušci zajít? A můžeme něco udělat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Ravik     před 11 lety 15.04.2014 12:14 |  
      0 0

      Kdykoliv se objeví konspirativní teorie tak si položme jednoduchou otázku Cui bono?

      Za 5 let jich bylo tolik (pozemky pod stadionem Bohemky, pozemky u tratě za Slávií, praní Řebíčkových peněz, démonizace Sisáka, Natlandu, Key invest., za vším hledej Hrdličku, Janouška nebo Richtra) a přijde mi, že se žádná nepotvrdila.

      A cílená devastace Slavie za účasti Kornějeva, Pastoora a Kisela, mi přijde ze všech teorií ta nejstupidnější. Možná se pletu, ale nevidím nikde ten ohromný zisk kohokoliv za tolik úsilím dělat levou. Popis stavu, který byl nedávno v časopise týden mi přijde nejblíže pravdě. Roamněnko chce koupit, Aleš se seknul, ale stejně nakonec prodá. Ono vlastnit fotbalový klub se v ruské sféře vlivu, když dělám obchod celkem považuje. Křéťa by mohl vyprávět, jak mu vlastnictví Sparty dělá dobře. A všichni víme, že vydělat na fotbale nejde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:20 |  
        0 0

        nebo prostě máme tragický hráče+ lemply a amatérský vedení a sme tam kde sme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:29 |  
        0 0

        Presne.. Rebicek, Romanenko.. kdyby chteli slavii polozit, kdo jim nahradi penize, ktery tu utratili? Kdyz bude klub levnejsi po padu do druhy ligy, kde muze zustat i nekolik sezon (vzhledem k chaotickemu sportovnimu managementu je to klidne mozne), komu to prospeje? Prospeje to nekomu, kdo chce stadion v edenu? Naklady na rizeny zanik slavie, na temer nemozne zajisteni prestavby v terminu, na provoz stadionu, ktery bude absolutne nevyuzitelny, to nevynahradi ani ta miliarda, ktera ma byt jako vydelek z ME.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        Tonda     před 11 lety 15.04.2014 13:46 |  
        0 0

        Ja se ale nesnazim vytvorit nejakou teorii, jen pisu jak mi to prijde, a myslim ze jsou mozne jen 2 cesty, bud je to rizene - nevim proc a cemu to ma prospet, nebo na to nemáme po sportovni strance + asi i zakulisni(rozhodci)

        V ani jednom pripade necekam nic dobreho, a uprimne uz mi zacina byt jedno jestli rupnem.. ty nase "ligove" vykony me po 5 letech s nekolika kratkyma vyjimkama prestaly bavit.. klidne budu chodit na druhou ligu, pokud ale budeme hrat fotbal.

        Nikdo me stejne nepresvedci ze liga neni vyrazne ovlivnovana ze zakulisi. Uz jen tolik cervenych a zadne penalty.. to neni nahoda. Pritom my mame hodne cervenych po 2. zlute.. a ty zlute nam davaji rozhodci pri jakekoliv prilezitosti, pricemz v jinych zapasech za stejne veci, kolikrat i horsi se nasim souperum nestane nic. Penalty nema smysl ani komentovat.

        Rezou nas policajti, rezou nas rozhodci, rezou nas media, hraci hrajou uplne hovno a k tomu zadna bojovnost. Byt slavista = chudak. Pokud by se to melo zacit zlepsovat v 2. lize, pojdme tam.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Betynka58     před 11 lety 15.04.2014 12:02 |  
    0 0

    Musím se přiznat, že je mi strašně smutno ještě z jedné věci: jak se v kontextu s katastrofálním výkonem Slavie v derby vůbec (nebo skoro vůbec) neřeší ten penaltový zákrok Vosty na Necida. Samozřejmě že by případné snížení na nedůstojném průběhu derby nic nezměnilo, ale o to vůbec nejde! V životě už jsem viděl spoustu chybně neodpískaných zákroků v pokutovém území, ale osobněsi nedovedu představit jasnější a jednoznačnější penaltu, než byla tahle. Začínám mít opravdu hmatatelný pocit, že rozhodčí mají z vyšších míst zákaz pískat proti Slavii jakoukoli desítku. Slavia se tak dostala do pozice klubu, který je třeba dusit a dusit a dusit..., nehledě na to, že si sama ucpává nos, aby nemohla dýchat. A sudí Jílek bude vesele pískat dál, protože "jinak výborný výkon tahle chyba částečně pokazila".

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 15.04.2014 12:27 |  
      0 0

      penalta pro Slavii?už dva roky ani náhodou, na druhé straně by se 100% pískla...jasná chyba rozhodčího, na druhou stranu dali bychom jí?

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 12:31 |  
      0 0

      No nejsmutnejsi mi na tom prijde, jak se v obecne diskusi stale zminuje, ze je to preci jedno, klidne ji moh pisknout a sparta by stejne vyhrala.. jako kdyby to bylo jasne, ze zadani je takovy, ze se ma zapas ridit takovym zpusobem, aby byl zajisten nejaky vysledek a piskani proti takovemu vysledku je mozne jen tehdy, pokud to rezii neuskodi..

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        AlesJa     před 11 lety 15.04.2014 13:01 |  
        0 0

        já si také myslím, že by se nic nezměnilo a rudí khmérové by zvítězili, náš celek bohužel v tom utkání na nic neměl, sice jak slyšíme často z TV míč je kulatý, tak nevěřím, že by ke zvratu došlo. Ale štve mě skutečnost, že v podstatě každém derby je prostě chyba proti nám, a nic se neděje. Rok co rok je to stejné. Vždyť ten blb Jílek v tom případě uškodil v podstatě jen sobě a vlastně i té Spartě

  26. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 15.04.2014 12:23 |  
    0 0

    Ano v podstatě stejné hodnocení jako ve spartu, jen s tím rozdílem, že zde nejvyšší známka 4. Juharovi bych dal 5.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

    Slawek     před 11 lety 15.04.2014 12:48 |  
    0 0

    Slavie už nekopala penaltu 56 zápasů. Není to ovšem tak, jak by někteří byli schopni argumentovat, tedy, že se nedostává do šancí, tudíž, že ani nejsou fauly vedoucí k penaltám, či trestňákům. Jsou ! V případě trestňáků nás k nim rozhodčí cílevědomě příliš nepouští a penalty ? V letošní lize minimálně čtyři bez jakékoli diskuze a dokonce tím, že nebyly odpískány jsme přišli o 10 bodů, neboť v případě proměnění by chom zřejmě tři zápasy vyhráli a jeden by znamenal dělbu bodů ! Spočitejte si kolik bychom měli i při té bídě dnes bodů. Jenže rozhodčí se zřejmě rozhodli, že nás budou řezat a tak řežou. Neznám rozhodčího, který by letos snesl absolutorium. Zelinka, Jílek, Franěk, Ardeleanu, dokonce kdysi přijatelný Příhoda, Jech, Nenadál, Paták.... Je dnes v lize vůbec někdo, komu lze bez obav o zářez důvěřovat ? Díky těm kdo je řídí rozhodně nikoli. Když k tomu připočteme naší fotbalovou mizerii, tak nám vychází prostě to, čeho jsme svědky. Fakt bych se nerad dožil druholigové prohry s béčkem našeho hlavního rivala.

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      Jiri1     před 11 lety 15.04.2014 13:04 |  
      0 0

      Penalty, prime kopy, vylouceni soupere zapomente to se piska jen za tzv. poplatek za rovinu, jenze udajne Rebicek mel pred rokem prohlasit , ze od nej uz nikdo nic neuvidi a a je to vzdy stejne , rozhodci je kritizovan Damkovou za svuj vykon, v naprosto ojedinelem pripade je mu zastavena cinnost na 1 az 2 zapasy , aby se nenudil jede si zapiskat ven samozrejme za lepsi penize a tak to jde jiz od podzim, pocitatt chybejici body je zbytecne, jedinou zbrani je davat goly , ale ani to nikdo nechce, jako by hracum neco chybelo, co asi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        spino     před 11 lety 15.04.2014 13:23 |  
        0 0

        Nevíte jak daleko je už prodej klubu? Rozhoupal se už Řebíček, nebo je stále zatvrzelý?

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          Slawek     před 11 lety 15.04.2014 13:28 |  
          0 0

          K prodeji může dojít až po vyřízení všech formalit kolem akcií. Vše je, zdá se, připraveno k tomu, aby to posvětil soud. A k tomu má dojít koncem dubna. datum přesně nevím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 13:32 |  
        0 0

        Osobně bych tu černou pakáž postavil ke zdi řečeno trochu nadnesně.Jenže ryba smrdí od hlavy,jinak ta mafie černoprdelníků začíná už v pralesní lize kde to ovlivní třeba za jitrnice.

        • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 14:47 |  
          0 0

          jitrnice na kříž..:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

      smely (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 13:15 |  
      0 0

      je to tak...neplatis - nekopes...jestlis si AR myslel, ze tim, ze prvezme SKS konci jeho vydaje, tak si zrejme mel nejprve zjistit jake dalsi "provozni naklady" ho cekaji s kazdym novym zapasem v hnoji jmenem GL. Pokud odmita hradit "priplatek za rovinu" tak se hold nemuzeme divit. A pokud by si zrovna on chtel hrat na Dusina a neplatit z principu , tak o tom velmi pochybuji...proste na to financne uz nema...a tim padem se nedivme...zadarmo Stbak ani Cinkly Cune nehrabou....nicmene, jsem stale optimista, pochopitelne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 24. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 15.04.2014 13:37 |  
        0 0

        Ale komplexně je to k pozvracení,tedy ta žumpa jménem český fotbal,já kdybych na Slavii neměl letité kamarády, tak už mě tam nikdo nikdy neuvidí,ale síla zvyku a fandovství zatím vítězí.