Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Jihlava 1:2

Slavia nastoupila podruhé v této sezóně v úřední čas, tentokráte proti Vysočině Jihlava. Předvedla však naprosto tragický výkon a po zásluze ztratila všechny tři body po prohře 1:2.

Slavia - Jihlava 1:2 (0:1)

Branky: 75. Smejkal - 15. Smejkal vlastní, 55. Harba

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Smejkal, Ritchie - Zmrhal, Hrubý - Juhar, Piták, Mensah (25. Prošek) - Necid

Bez zraněného Boudjemaay, zato poprvé s Mensahem nastoupila Slavia do svého druhého domácího zápasu po sobě. Úvodní minuty však nedaly zavzpomínat na ten první, tedy proti Znojmu. Patřily totiž Jihlavě, která hrozila hlavně z křídelních prostorů a Slavia se nedokázala dostat do hry. Zápas probíhal bez šancí, první si mohla připravit Jihlava - po chybě Ritchieho postupovala ve třech na jediného obránce, ale Jungr byl příliš pomalý a slávističtí obránci ho stihli dostihnout. Jihlavě to však nemuselo vadit, o pár vteřin později totiž poslal jeden z jejich hráčů centr do vápna, který si do brány srazil Smejkal a Slavia tak poprvé na jaře doma prohrávala. Jihlava se vedením uspokojila, již se nehnala tolik dopředu, Slavia však byla stále bezzubá. První ohrožení Hanuše připravil až v 27. minutě Hrubý, jeho střela po zemi však šla asi metr vedle. Velkou příležitost si pak připsal i střídající Prošek, obstřeloval brankáře, ale těsně netrefil. Šlo však spíše o ojedinělé a náhodné příležitosti než-li o nějaký výsledek tlaku Slavie. Slavia sice držela míč, ale to bylo tak vše, nedokázala si dát více přihrávek po sobě. Naopak Jihlava hrozila z brejků. Dvě zajímavé střely si pak ke konci poločasu trefil Juhar, obě však Hanuš kryl. Slavia se tím nadechla konečně k zajímavé hře, v zápětí pěkně z otočky protáhl jihlavského brankáře Škoda.

Druhá půle kopírovala tu první. Na hřišti se nic nedělo, až najednou udeřila Jihlava. Čontofalský trestuhodně špatně odkopl na Harbu, ten si udělal jednu kličku, pak druhou a obstřelil svého nahrávače. A mohlo být hůře, o nějaké dvě minuty později vystřelil jeden z jihlavských hráčů z dálky a jeho rána olízla břevno. Slavia byla zcela dole a dala vzpomenout na zápasy proti Teplicím či Boleslavi. Jihlava se pak přeci jen zatáhla, bezzubá Slavia toho však nedokázala vůbec nijak využívat. Na konci však přeci jen dokázala korigovat skóre. Po standardní situaci se dokázal prosadit Michal Smejkal! Slavia rázem ožila, stejně jako publikum a zápas najednou chytil náboj. Jihlava však logicky začala kouskovat hru a otupovala možné slávistické zmtvýchvstání. Žádný nápor tak ne a ne přijít a paradoxně u míče byli více hráči ve žlutém. Vše tak zapadalo do kontextu nepovedené neděle. Po nadějném zápase se Znojmem se tak za týden Slavia vrátila zpátky tam, kde byla před půlrokem.

Komentáře (179)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slavia - Jihlava 0:0

      Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 17:56 |  
      0 0

      Díky za link!

    • Re: Slavia - Jihlava 0:0

      Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 18:12 |  
      0 0

      druhej poločas už to nefunguje :(

      • Re: Slavia - Jihlava 0:0

        jiri     před 11 lety 23.03.2014 18:26 |  
        0 0

        no jo no..... jinej jsem nenašel...

        • Re: Slavia - Jihlava 0:0

          Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 18:52 |  
          0 0

          neva, tak aspon první poločas :)

  1. Re: Slavia - Jihlava 0:0

    lukas8 (admin)     před 11 lety 23.03.2014 17:14 |  
    0 0

    Nitrát je sice fajn v předfinální činnosti, ale ještě jsem ho snad neviděl zblokoval jediný centr

  2. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 17:21 |  
    0 0

    Nemůžeme prohrát s těmahle vořezávátkama! Vyrovnat!

  3. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    lukas8 (admin)     před 11 lety 23.03.2014 17:25 |  
    0 0

    Proč střídal Mensah? Jsem v práci a nestíhám to pravidelně sledovat. Bylo to kvůli výkonu, nebo přišlo zranění?

    • Re: Slavia - Jihlava 0:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 20:59 |  
      0 0

      Špatný výkon.

  4. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    sasky     před 11 lety 23.03.2014 17:25 |  
    0 0

    Konečně Prošek na hřišti :) Navíc to vypadalo, že Pastoor Mensaha asi nepochválil.

  5. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    JebaJebatel     před 11 lety 23.03.2014 17:28 |  
    0 0

    Tak čekal sem že první zápas o Pepíka Mensaha bude jakejkoliv, ale že bude střídat v 25. minutě to jsem teda nečekal ani omylem. No určitě mu to psychicky pomůže :) jestli je tak bídnej, že ho musí stáhnout v půlce první půle tak nevim proč ho stavěl do základu.

    • Re: Slavia - Jihlava 0:1

      Barra     před 11 lety 23.03.2014 17:59 |  
      0 0

      Jsem rad ze Pastoor zasahnul a ukazal kdo je sef. Topili jsme se v zaloze, hrozilo ze kdyby cekal se stridanim az do polocasu, pujdeme s 2 goly proti do satny. Mensah by to spis mel brat jako pouceni, ze bude muset vice zabrat a plnit pokyny trenera.

      Vubec nic se nedeje, je to 19 lety kluk ktery potrebuje cas na adaptaci fotbalu, jak se hraje v Evrope. Africti hraci jsou hbiti, technici, ale maji utoceni jako slepice bez hlavy v krvi, miluji mic, kazdy chce dat gol, defenzivni ukoly jsou podrizene.
      Videl jsem prvni kroky YaYy Toure v belgickem Beveren, kdyz mel vek Mensahy. Take nestacil - a kam to dotahnul. Chce to klid, Pepa Mensah hraje o pevny kontrakt (je jen na zkousku), chce se ukazat, je to logicke. Vsak z neho budeme mit jeste radost, az se trochu otrka.

      • Re: Slavia - Jihlava 0:1

        JebaJebatel     před 11 lety 23.03.2014 18:18 |  
        0 0

        No mě šlo spíš o to, že ho musel vidět jak na tom je.. takže ho měl nechat spíš ještě uzrát než ho tam nechat vykoupat a vystřídat .. ale uklidnil si mě.. jestli z něj bude Jája Turé tak se zlobit nebudu :)

  6. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    sasky     před 11 lety 23.03.2014 17:33 |  
    0 0

    Nechci to zakřiknout, ale jestli bude Hrubý v tomhle růstu pokračovat, tak si vychováváme vlastního Boudjemu :) Zatím v jeho podání velká paráda.

  7. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    mart01     před 11 lety 23.03.2014 17:48 |  
    0 0

    Bohužel, hrát jsme začali zase až ve 25. minutě, což je pozdě. Snad ještě otočíme.

  8. Re: Slavia - Jihlava 0:1

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 17:50 |  
    0 0

    Mensaha v základu sem nepochopil, v Hradci byl horší než Prošek.

  9. Zdarec

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 17:54 |  
    0 0

    Zase jsme prospali začátek... a jéje.... Ale zlepšení ke konci poločasu nám dává naději, že to otočíme!!!

    • Re: Zdarec

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 18:14 |  
      0 0

      To bychom nesměli zaspat i začátek druhého poločasu.

    • Re: Zdarec

      Falk     před 11 lety 23.03.2014 18:15 |  
      0 0

      Doufám ,že to otočime,ale neni to hezky fotbal,Mensaha v základu nemuzem myslet vážně ,určitě to neni podle formy,Kisel a spol.tomu dávají,po zápase napíši info

  10. Re: Slavia - Jihlava 0:2

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 18:19 |  
    0 0

    Bez Boudjemy to těžce nejde

  11. Re: Slavia - Jihlava 0:2

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 18:47 |  
    0 0

    skvěle se bavim když kombinuje Nitrianský s Gecovem a když centruje Zmrhal :)

    • Re: Slavia - Jihlava 0:2

      Barra     před 11 lety 23.03.2014 19:49 |  
      0 0

      S Gecovem?

      • Re: Slavia - Jihlava 0:2

        Barra     před 11 lety 23.03.2014 19:59 |  
        0 0

        Omlouvam se, sledoval jsem kjen oline a uteklo mi, ze Gecopv stridal.

  12. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    jiri     před 11 lety 23.03.2014 18:51 |  
    0 0

    škoda této ztráty... Zrovna s Radou..... No nic, příště 3 body!

  13. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 18:52 |  
    0 0

    Jihlavě přeju sestup. Vypadá to, že proti ní moc neumíme, takže bude lepší, když v první lize vůbec nebude.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 18:53 |  
      0 0

      když to bereš takle, tak to aby sestoupili skoro všichni :)

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 18:58 |  
        0 0

        Já chci, aby se udrželo Znojmo a Bohemka - na ty hrát docela umíme :)

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 19:01 |  
          0 0

          A dolu: Jihlava a Příbram!

  14. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 18:52 |  
    0 0

    Proč si s náma furt všichni v Edenu vytíraj zadek. A zrovna Jihlava ještě s Radou.

  15. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Nosorozec     před 11 lety 23.03.2014 19:02 |  
    0 0

    Já jsem řikal, že Boudjemaa tvoří půlku výkonu našeho týmu, takže dneska bez něj to bylo jako kdybysme hráli v 5-6 lidech a výsledek 1:2 je tudiž ještě dobrej :D

  16. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    spino     před 11 lety 23.03.2014 19:03 |  
    0 0

    Proboha vyhoďte už někdo toho Čontofailskýho, ať už se stará o chalupu a má klid.

    Jen Hrubý kvalitní, Piták, Zmrhal, Gecov a hlavně Nitrák katastrofální. Fenin si dneska vzal masku Necida a vetřel se na hřiště.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Falk     před 11 lety 23.03.2014 19:21 |  
      0 0

      Byl to hnus,je to marný,je to marný,někteří jsou dlouhodobě nekopové a už mě to opravdu nebaví,světlo v tunelu neexistuje

  17. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 19:23 |  
    0 0

    Ubohost, trapný výkon. Hráči by se měli stydět! Víc dnes radsi říkat nebudu.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      leoneig     před 11 lety 23.03.2014 20:11 |  
      0 0

      Tomu se říká návrat zpět na zem.Tak trapnej výkon jsem dlouho neviděl, naposledy jsme hráli takovou holomajznu právě za Rady.. Kromě Hrubýho, kterej sice taky kazil, ale míč mu nepřekážel, Smejkala, kterej už dal více gólů, než Necka, nehrál dobře prakticky nikdo..

  18. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    onceiwasadeadbeat     před 11 lety 23.03.2014 19:26 |  
    0 0

    Obavam se, ze jsem velice nezadoucim zpusobem obohatil slovnik kloucka sediciho vedle me.

    Dneska uplne vsechno spatne. Prvni gol Nitrianskeho, kterej stal daleko mimo svuj prostor, druhej netreba rozebirat: Conto uz ve Slavii dlouho presluhuje. Porazili jsme se sami. Mizernej vykon podali snad vsichni s vyjimkou Hrubeho, z kteryho roste mimoradnej hrac. Zejmena Zmrhal totalni katastrofa, nic horsiho jsem snad ve Slavii jeste nevidel. Ty jeho centry, co to proboha je? Ale podobne by se opravdu dalo mluvit i o Pitakovi, Nitrianskem, Necidovi...

    Otresnej zazitek.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 19:50 |  
      0 0

      Jj, chlapeček asi čučel:-)

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      leoneig     před 11 lety 23.03.2014 20:18 |  
      0 0

      Hrubý je skutečnej supertalent, to je vidět hned, doufám, že ho tam Damien trochu zaškolí až bude fit a že bude hrát furt v základu. Jinak ještě třeba poděkovat Smejkalovi, hodně toho vzadu uhasil a ještě je z něj náš nejlepší jarní střelec :-) Zmrhal? Obvyklá "forma", ale kdo mě stihl nasrat za 20 min ještě víc je Gecov, co ten tam předváděl, to je max na druhou ligu na Slovensku...Ćelkově třeba ovšem i říct, že ta Jihlava hrála velmi slušně..

  19. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Dresco     před 11 lety 23.03.2014 19:39 |  
    0 0

    kdyz jsem tam videl toho Radu, tak mi ten vykon dost pripomenul casy za jeho vlady. Katastrofa dnes. Nas nejlepsi hrac Mikula a za nim jeste Hruby kvalitni. Jinak Nitra a Gecov nejhorsi. Gecov za tech 20 minut rozhodne nahral casteji hostum nez nasim a to naprosto presne na kopacku.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      leoneig     před 11 lety 23.03.2014 20:21 |  
      0 0

      Přesně tak, takovou tužku jsme hráli pod ním. Gecov skutečně stihl být nejhorší za 2é minut, to je neskutečný poleno. A Ritchie, on Koubek asi věděl, proč ještě nemůže hrát. Piták taky marnej, což byli ovšem kromě Hrubýho a Smejkala všichni

  20. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Deba     před 11 lety 23.03.2014 19:42 |  
    0 0

    Prisernej vykon, ostudna prohra a dve rady pode mnou na Severu plesate individuum cely zapas soustavne hajlujici...mohlo to bejt jeste horsi?

  21. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Travinho     před 11 lety 23.03.2014 19:47 |  
    0 0

    Čtu tady hodně kritických komentářů na řadu hráčů, ale nikdo v nich nezmiňuje Ritchieho, který dnes v tomhle směru absolutně vynikal. Hned v první půli udělal kiks, kdy šel Jihlavák sám na branku. Masopust jej snad šestkrát obešel jeden na jednoho a to většinou v dost nebezpečném prostoru. A podavači míčů rozhodně nejsou spoluhráči. Tak špatně technicky vybavený hráč u nás už dlouho nebyl. Aby někdo z 20 ofenzivních přihrávek pokazil nějakých 15, to je opravu hrozné. Podle mě podal ještě horší výkon než Zmrhal v Olomouci a to je hodně co říct.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 19:52 |  
      0 0

      Podle mě zdaleka nebyl nejhorší. Zapadl do té bídy.

      Za mě nejhorší Nitrák, Čonto, Zmrhal, Pitak.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:00 |  
        0 0

        Já nevím, ale hráč, který snad každou svou přihrávkou najde prothráče a navíc ani neumí bránit? Nitry když už je špatný dozadu, tak aspoň dopředu něco odvedl.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 20:06 |  
          0 0

          Jo? A co Nitro předvedl dopředu krom přetažených centru k ničemu? Tím neříkám, ze Ritchie hrál dobře.

          • Re: Slavia - Jihlava 1:2

            Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:10 |  
            0 0

            No když měl balon na noze tak ho v 90 procentech přihrál opravdu svému spoluhráči a ač se to zdá jako samozřejmost u Ritchieho byla tato úspěšnost hrubě pod 50 procenty a to mluvím i o přihrávkách na pár metrů.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Khadgar     před 11 lety 23.03.2014 19:54 |  
      0 0

      Nitrianský tam byl taky jako tréninkový kužel, několikrát se nechal lehce obejít.
      Prostě všechno špatně. Nelíbí se mi ani jak hraje Karel... Bída. Nezbývá než doufat, že se z toho hráči oklepou a v týdnu uspějí.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:02 |  
        0 0

        No určitě se nechal obejít méněkrát než Ritchie, nicméně dozadu je to od něj dlouhodobě bída, ale aspoň přesně nahraje a nabízí se. Karel je bohužel špatný celé jaro, fyzicky už nestačí...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      haroldlloyd     před 11 lety 23.03.2014 20:05 |  
      0 0

      Nechci se zastávat Ritchieho, ale určitě ho Masopust 6x neobešel .
      Protože vůbec nehrál . :-)

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:08 |  
        0 0

        Aha :D Bral jsem to alespoň trochu jako samozřejmost, že hraje na pravém kříle Jihlavy, hlavně když si s ním dělal co chtěl. Omlouvám se

  22. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Betynka58     před 11 lety 23.03.2014 19:47 |  
    0 0

    Dnes absolutně příšernej výkon! Jako by chtěli Radovi ukázat, jak to hrávali za něj. Přesné přihrávky, a to i na pár metrů, byl pro ně neznámý pojem, všude byli až druzí, opět se vrátily dlouhé nákopy, nechce se mi věřit, že by to bylo jen absencí Damiena. Asi je Slavii souzeno bojovat letos o záchranu do poslední chvíle. Jsem strašně zvědav, jak hodnotil utkání Pastoor, protože o nějaké kontrole zápasu si dnes mohl nechat jen zdát.

  23. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 19:51 |  
    0 0

    Tak se zas dobrovolne hlasim k Tantalovi na skoleni - sam citim, ze si potrebuji zopakovat duvody Zmrhalovi nepostradatelnosti... Jihlava dnes velmi svezi vykon, u nas bohuzel vidim zasadni trenerske prehmaty: proc byl v zakladu uprednostnen Mensah pred Proskem? Proc zrovna dnes sel dolu Juhar? Co jsme si slibovali od Vosahla??
    Zpatky na zem, prestat snit o poharech a poradne zabrat v boji o zachranu...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:12 |  
      0 0

      Stáhnutí Juhara také nechápu. Hrál dobře a jako jeden z mála opravdu v tempu vydrží 90 minut, podle mě mohl jít Zmrhal...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Dresco     před 11 lety 23.03.2014 20:19 |  
        0 0

        Ze je Juhar na place jsem zaregistroval az nekdy po pulhodine hry. Pak sice dve slusny strely, ale jeho neschopnost jakkoliv pouzit pravou nohu me neskutecne vytaci. Ale nestridal bych ho takhle do zaverecnyho tlaku, je schopnej gola dat.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:21 |  
          0 0

          Já nepochopil proč nechal Vencu půl hodiny trápit přes nohu, to je řsně hráč, kterému tohle nesedí.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Borris     před 11 lety 23.03.2014 20:26 |  
        0 0

        Já zase nechápu proč byl při dvojím střídání poslán na plac příšerný Gecov a ne kreativní Lička. Jako v čem nám měl v honbě za vyrovnáním pomoci Gecov, nad tím si lámu hlavu ještě teď....

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 09:25 |  
      0 0

      Juhar? Jen dvě střely a jinak Vůbec NIC!!! To je na Slavii zoufale málo...Chyběl pohyb, přihrávka, myšlení, neumí si naběhnout do volného prostoru, zpracování strašidelné, defenzivní práce otřesná - viz. první gól...

  24. Klíčové prohry

    Mac     před 11 lety 23.03.2014 19:53 |  
    0 0

    Obě prohry s Jihlavou mě strašně štvou. Ta podzimní byla úplně zbytečná a možná klíčová, přišla po výhrách ve Znojmě a v Chomutově. Kdybychom tehdy udrželi vedení 1:0, šli do repre pauzy s trojicí výher, s odpuštěnými pokutami a v psychické pohodě. A možná by se podzim vyvíjel jinak.

    Dnes je to snad ještě horší. Mohli jsme mít klidných 25 bodů, 9. místo, náskok na sestup 7 bodů a být jen 6 bodů od šesté Dukly. A my jsme řekli ne a je tu zase boj o záchranu s tím těžkým losem v dalších 4 kolech. :-(

  25. Bylo to unfair

    tantalos     před 11 lety 23.03.2014 20:26 |  
    0 0

    Od Jihlavy bylo sprosté, když vůbec nerespektovala, že slavističtí hráči jsou páni fotbalisté a docela sprostě je obtěžovali, předbíhali je ve frontě na míč a zběsilým pohybem rušili skvělou kombinaci našich dobře placených borců.
    Dokonce podezírám Radu, že se troufale pokoušel zesměšnit slavistického dovozového pana trenéra.
    Od Miluly bylo velmi neslušné, že s Pepíčkem M. zacházel do té míry drze, že mu nedovolil ani jednu podařenou akci, za to sám přes něj chodil jako na promenádě.
    Prostě by se mělo zakázat, aby soupeři Slavie víc běhali, vyhrávali většinu soubojů a makali, když my stojíme a vymýšlíme fotbalové umění.

  26. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    spino     před 11 lety 23.03.2014 20:28 |  
    0 0

    Čontofalský - výkopy špatný, přihrávky špatný, obranu neorganizuje. V létě se nejlépe s ním rozloučit.

    Nitrianský - Jediné na čem může stavět jsou centry do vápna, které má asi z týmu nejkvalitnější, ale ten zbytek byl takový klasický nitrákový. Nedůraz, alibismus, lenost. První gól jeho.

    Škoda - Kvalitní výkon, bojoval, snažil se pomoct i v útoku. Začínám ho mít rád.

    Smejkal - Odvedl svůj standart, což byla oproti zbytku týmu velká deviza.

    Ritchie - tragický výkon, nehodný gambáč ligy. Polovinu nákopů zpackal, dozadu naprosto průchozí. Na stejné úrovni jako borec Nitrák.

    Zmrhal - Zoufalý výkon, nejtragičtější v záloze. Několikrát jsem to už nevydržel a sprostě mu zkomolil jméno. Tenhle protekčák nás už stál hodně bodů a nejspíše se do budoucna nic nezmění.

    Hrubý - Nejlepší hráč, kvalitní tvůrce hry, rozvážné přihrávky, kontrola míče, zodpovědné bránění.

    Juhar - Klasický podprůměrný výkon. Víc od něho snad ani nečekám.

    Piták - Udržuje si podprůměrnou latku. Jeho slavnostní příchod jsem příliš nepochopil. Už v Jablonci poslední zápasy seděl a myslím, že byli rádi, že se ho zbavili.

    Mensah - blázen. Fotbalové parametry má na vysoké úrovni, ale potřebuje mentálního kouče, který by ho uklidnil, aby po každém získání míče se neřídil heslem: "Hrr na ně!"

    Prošek - Trpěl nekvalitní hrou celého týmu, zasloužil by si více prostoru a napravo.

    Necid - nejhorší jeho výkon v sešívaném dresu. Co přihrávka, to námaz soupeři, nevybojoval nic.

    Vošahlík - Kvalitní výkon, překvapil mě. Rozdával přesné přihrávky, dostal se i do několika šancí. Tenhle zápas se mu povedl.

    Gecov - král tragédů. Svou nefotbalovostí a trapností mi už dlouho pije krev.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:32 |  
      0 0

      Podle mě Juhar patřil k tomu nejlepšímu v našem dresu. Jinak v celku souhlas. Václav by měl zapracovat na lepším pohybu bez míče.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      leoneig     před 11 lety 23.03.2014 20:35 |  
      0 0

      V zásadě asi celkem trefné, ikdyž u Juhara bych řekl, že patřil k těm aktivnějším. Kamil? Jeho frajeřinka rozhodla celý zápas, ať už se na to vysere s prominutím.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:36 |  
      0 0

      V Boleslavi bych dal do útoku přednost místo Necky Juharovi...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Dresco     před 11 lety 23.03.2014 20:39 |  
        0 0

        Tak zase bych to neprehanel, Neckovi dnes zapas nevysel, ale proti Znojmu patril k nejlepsim. Juhar se s nim nemuze rovnat ani bojovnosti a nasazenim.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:42 |  
          0 0

          Tak zrovna v bojovnosti a nasazení se podle mě může Juhar rovnat skoro kterémukoliv hráči. Spíš mi jde o to, že v Boleslavi budeme hrát zřejmě na brejky a to není zrovna Tomášova silná stránka.

          • Re: Slavia - Jihlava 1:2

            Dresco     před 11 lety 23.03.2014 20:45 |  
            0 0

            Jasne, chapu...ale stejne proste Necid jinak hraje dobre. Juhar at hraje na kridle...

            • Re: Slavia - Jihlava 1:2

              Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:53 |  
              0 0

              Mně se Necka líbil jen proti Znojmu a trochu proti Dukle, jinak nic moc, osobně bych vsadil v ofenzivě vyloženě na rychlostní typy. Dosoudila by mohl Juhar pěkně potrápit.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      tantalos     před 11 lety 23.03.2014 20:36 |  
      0 0

      No vida, spino spáchal příspěvek, se kterým se dá víceméně souhlasit.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        bongor     před 11 lety 23.03.2014 21:32 |  
        0 0

        Jenže je to jen souhrn názorů,co jsou nad ním,nic vlastního s výjimkou Juhara,kterého nemá rád,proto hraje vždycky špatně.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 20:37 |  
      0 0

      chudák Škodovka......Keegan podle mně nezahrál tak špatně, jinak v létě je pravej čas vyhodit Nitrianskýho s Gecovem

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Travinho     před 11 lety 23.03.2014 20:46 |  
        0 0

        Podle tebe hráč, přes kterého si soupeř chodil jak se mu zachce a který pokazil snad 15 přihrávek nehrál zle? Ty teda nejsi moc náročný, pod tebou bych chtěl hrát. Podle mě by lepší výkon podal leckterý mladší dorostenec. Otázka spíš zní: Lze hrát ještě hůř?

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:16 |  
          0 0

          samozřejmě že zahrál špatně ale nehodnotil bych to tak tragicky jak Vocel, byli tam i horší...

          • Re: Slavia - Jihlava 1:2

            Travinho     před 11 lety 23.03.2014 21:23 |  
            0 0

            Podle mě rozhodně nebyli. Příště musí hrát buď Tusjak nebo Čonka.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        spino     před 11 lety 23.03.2014 20:46 |  
        0 0

        A s agentem Zmrhala ukončit spolupráci.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Pepik15     před 11 lety 23.03.2014 21:20 |  
          0 0

          Agentem Zmrhala je Kisel

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Fulham     před 11 lety 23.03.2014 20:38 |  
      0 0

      Spino viděl jsi ten zápas?

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        bongor     před 11 lety 23.03.2014 21:34 |  
        0 0

        Neviděl nic,ten kluk se minul s dobou.Za komoušů mohl psát výborná hesla do průvodů,to mu jde.Jinak jen plácá do vody.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          spino     před 11 lety 23.03.2014 21:38 |  
          0 0

          Dneska jsem tam po dlouhé době byl a po tom co jsem viděl to vypadá zase na pauzu. :D

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Citrus (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 20:39 |  
      0 0

      Pokud chce Slavia v budoucnu zase hrát prim, tak musí kompletně obměnit defenzivní složku týmu. Na tom stojí každý úspěšný klub. Brankáři, obránci + Gecov - nikdo z nich nemá v klubu, jak si ho představuji já, budoucnost.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        spino     před 11 lety 23.03.2014 20:50 |  
        0 0

        Berkovec - Mikula, Latka, Smejkal, Tusjak.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      zeleznik2     před 11 lety 24.03.2014 14:44 |  
      0 0

      Z Hrubého roste fotbalista, stoperské duo Smejkal a Škoda také dobré a Prošek s Juharem, ale je to zoufale málo, bez Damiena je to hrozné...Vošahlík nevím, tohle byl jeho první lepší zápas od jeho návratu

      proti Brnu

      Rakovan
      x - Škoda, Smejkal - x
      x, Hrubý
      Prošek, Boudjemaa, Juhar
      Necid

      bohužel na kraje nemáme nikoho lepšího takže tam zase bude Nitrianský spíše než Dostál a nalevo Ritchie než Neves
      vedle Hrubého asi zase Zmrhal, ale dal bych tam Ličku.

  27. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Socrates (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 20:34 |  
    0 0

    Ano, teď právě uzrála ta doba, kdy se nikomu nemůže ani slůvkem vyčíst, pokud pronese: CIRKUS EDEN!

  28. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    PETR7     před 11 lety 23.03.2014 20:34 |  
    0 0

    Výkon v Teplicích byl příslibem, něco bylo jinak, hráli jsme v dobrém tempu, byli pohybliví a odvážní. V dalších dvou utkáních jsme ale na výkon ze sevru Čech nenávázali. Před utkáním se Znojmem jsem čekal, že na ně vlítneme, ale nestalo se. Nudil jsem se. Znojmo dopředu nic nepředvedlo, neukázalo žádnou fotbalovou kvalitu a my jsme si s velkým přispěním Boudjemy došli pro tři body. 3 body doma, ale z výkonu jsem nejásal. Dnešek dal na výkon z Teplic zapomenout. Jihlava byla dopředu mnohem fotbalovější než Znojmo a na stranách s náma hrála na naší polovině bago, a to přesto, že jsme kolikrát nebyli v daném prostoru v početní nevýhodě. Hráli jsme bez pohybu, nekoncentrovaně, pomalu. Nechápu, proč se ve většině případů hýbe jen hráč s balonem, aniž by si ostatní aktivně hledali prostor pro přihrávku, nechápu, proč se to samé děje při autovém vhazování. I špatně se vyvíjející utkání lze zvládnout, ale to by museli všichni jezdit po zadku, a to nejen ve chvíli, kdy mají zrovna balon u nohy. Dneska nás Jihlava přehrála fotbalovostí, a protože nám se fotbalově nedařilo a nic navíc jsme nepřidali, stačilo jí to. Jsem zklamanej, věřil jsem, že se něco stalo, ale ještě ne..

  29. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Ravik     před 11 lety 23.03.2014 20:38 |  
    0 0

    Pohled z tribuny.

    - nečekal jsem, že nám tak bude chybět Damien, strašně vázla kombinace
    - otřesný Piták, skoro vše si špatně zpracoval a akce u něj končili, právě jeho post podhrota co dnes hrál je v tomto systému hodně důležitý. Myslím, že si Pelta mne ruce, že se ho zbavil
    - další šilený výkon byl Nitrainský, taková laxnost při bránění (zejména v první půli se nevidí)
    - občas bych zkusil prohodit křídla, aby to neměly pořád přes nohu, zdálo se mi, že když se po druhém golu Jihlavy Juhar s Proškem vyměnili tak tam pár zajímavých míčů dostali
    - Hrubý na tu bídu vynikající (nebyla na něj na konci penalta??), Zmrhala převyšoval o dvě třídy, Prošek bude doufám ve středu v základu a šanci chytí
    - Necka nejslabší výkon jara, moc chce
    - Mikula by mohl být první volbou na pravého beka na podzim, hrál dobře
    - Mensah - chtěl být všude a nebyl nikde, ale vystřídat si zasloužili další 3 - 4 hráči
    - Gecov si chtěl hrát na fotbalistu těch 20 min na hřišti a bylo to k smíchu bohužel

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:14 |  
      0 0

      Robert moch bejt rád že nešel do sprch za to filmování :)

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      belmis (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:15 |  
      0 0

      Chtěl jsem napsat úplně nový komentář, ale vidím to také tak. Hrubý snad jediný chtěl hrát fotbal, hrál zkušeně a moc se mi líbil. S Damienem si může zahrát i fotbal.

      V poslední čtvrthodině když šel Zmrhal asi 4x prostředkem jsem věděl, že z toho finální nebo aspoň předfinální přihrávka být nemůže.

      Piták - nechápu, že ani zpracovat míč neumí a když už to dostane po zemi do nohy, tak si míč zvedne a opět ho loví u kolen. Dnes s Neckou asi nejslabší.

      Mensah má čas, Prošek, když budou kolem něj fotbalisté, bude taky dobrý.

      Nechápu, že prvoligový fotbalista vážně neumí ani trošičku druhou nohou jako Juhar...tohle mi hlava nebere.

      Stopeři po Hrubém nejlepší, i když to výborné nebylo.

      Gecov, Piták, Nitranský,Zmrhal, Vošahlík a Juhar na Slavii mít prostě nebudou. Nejsou tady v lize půlrok, abych si mohl myslet něco jiného. A to, že jeden zápas zahrají a pak tři ne u mě znamená, že na Slavii nemají.

  30. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 20:41 |  
    0 0

    Nejvíc mě kromě toho odporrnýho hnusu, kterej jsme dneska předvedli, fascinovalo srovnání Zmrhala s Hrubým. Hrubý, hrající snad 5. ligový zápas, chce hrát, má fotbalové myšlení, neskutečně maká, nic nevypustí. Naproti tomu Zmrhal, hrající minimálně 50. ligový mač, pohoda klídeček, nepohne se, neskutečně špatně pozičně, hraje maximálně alibisticky a když už se snaží něco vymyslet, tak to končí nevalně. Krásná ukázka byla akce cca. ze 70. minuty, kdy tam Hrubý přešel snad přes 3 Jihlaváky, načež to ťuknul doprostřed Zmrhalovi, který si mohl vybrat jestli půjde dál, rozdá to doprava, doleva...ne, Zmrhal to musí dát naprosto nesmyslným obloučkem do vápna, kde nikdo neni. K čemu nám pak jsou Budjemové a Hrubí, když máme v týmu parodie na fotbalisty v podobě Zmrhala a Gecova!

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:17 |  
      0 0

      Přesně. Zmrhal toho má odehráno už 2. sezonu ze všech nejvíc a kde je to vidět? Dnes totálně mimo. Zato Hrubý prostě svělý - podrží míč, rozhlédne se, přihraje, ale i tvrdě zabojuje. Takhle maj junioři makat o ligové zápasy.

  31. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    slaviator     před 11 lety 23.03.2014 20:56 |  
    0 0

    Zmrhal hrál? Byl absolutně neviditelnej... :(

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      spino     před 11 lety 23.03.2014 21:02 |  
      0 0

      Tys neviděl před koncem ty brilantní nákopy do vápna? :D

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 21:18 |  
      0 0

      Kéž by byl aspoň neviditelnej, bohužel já jsem viděl, že s prominutím zkurvil každou druhou akci.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        slaviator     před 11 lety 23.03.2014 21:58 |  
        0 0

        jo, to je pravda...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 24.03.2014 11:42 |  
        0 0

        A kdyby jen kazdou druhou. Zmrhal byl vcera rozdilovym hracem v tom nejhorsim smyslu. Tolikrat sel sam a nikym nerusenej do otevrenyho prostoru a pokazdy to dopadlo stejne: idiotskej obloucek na obsazenyho hrace. Videl ho nekdo za celej zapas v souboji? Jeho protezovani uz bije do oci tak strasne, ze snad nemuze dal pokracovat. Rad bych vedel, co za tim stoji.

  32. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    django8     před 11 lety 23.03.2014 21:01 |  
    0 0

    tak já bych to viděl takhle..pokuď udržíme ligu..rychle se zbavit nitranskýho...ten je na přes držku..pak vykopnout zmrhala..gecova..pitáka nechat..jako člověka do kabiny..ale už na to prostě nemá..no a čontofalský.. ten by se měl taky poroučet a juhara pouštět jen do určitých zápasů kde budem hrát na brejky...jako je to smutný ale v létě očekávám konečně konstruktivní doplnění kádru..sme všem jen pro smích..jak hrajem jak ňoumové bez kapky nasazení.

  33. Trenér Rada

    Mike     před 11 lety 23.03.2014 21:02 |  
    0 0

    Jak je možné, že pod Radou jsme hráli většinou hrozně a nakopávali
    míče dopředu na Škodu, když ten samý trenér je schopen z odložených hráčů sestavit mužstvo, které nás jednoznačně ve všem přehrálo- individuální technika, levé křídlo nás větralo celý první poločas, Harba si hrál s obránci jak s kusem hadru, hra měla systém, kombinace a další atributy moderní hry. U nás to nebyl schopen Rada aplikovat. Máme asi 7.trenéra za 5 let a je to pořád stejné, ať hraje kdokoliv. Dnes míč nepřekážel pouze Hrubému, jinak otřes. Teď Koubek ještě vezme Brno a to nás za pár kol také zesměšní.

    • Re: Trenér Rada

      martin08     před 11 lety 23.03.2014 21:43 |  
      0 0

      tady bych chtel upozornit, ze jihlava neni zadny muzstvo odlozenych hracu a uz vubec ne to, ze to muzstvo neskladal trener Rada. ono se to holt na tymu dynamickych hracu, kteri spolu nejakou dobu kopou projevi. Zjevne je pes zakopan v nasem hracskem kadru...

      • Re: Trenér Rada

        mats     před 11 lety 23.03.2014 22:42 |  
        0 0

        ...vypadá to tak... asi s tím nikdo zázraky nenadělá... bude to chtít nejspíš radikálnější řez kádrem, budou-li na to nějaké ty grošíky... pak už jen doufat, aby se posily chytly... ;-)

      • Re: Trenér Rada

        Betynka58     před 11 lety 24.03.2014 02:05 |  
        0 0

        Když já mám takovou obavu, že kdyby takový Gecov (nebo i další hráči, na které se tu permanentně nadává) odešel jinam do ligy, tak z něj bude hvězda. Prostě se musíme smířit s tím, že Slavia je asi prokletý klub, kde jde každý (ať hráč nebo trenér) jde s výkonem prudce dolů. Teď se jen můžeme modlit, aby tenhke syndrom nepostihl i Damiena.

        • Re: Trenér Rada

          Mike     před 11 lety 24.03.2014 06:15 |  
          0 0

          Já Ti dávám plně za pravdu, tak je myšlena i moje poznámka ohledně Rady. Jak je možné, že takovému zkušenému hráči jako je Piták, uskakuje míč? Vždyť on se svou fotbalovostí, hrající asi 15 let ligu, ten míč musí zpracovat i v 70 letech po 10 pivech.
          Jediní 2 hráči, kteří na jaře něco hrají a převyšují zbytek kádru, jsou Hrubý a Budjemaa, kteří mají za nás odkopáno pár ligových zápasů.

  34. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    slaviator     před 11 lety 23.03.2014 21:07 |  
    0 0

    Jinak co proboha mezi 108 a 107 odpaloval ten cca 12tiletej kluk za rachejtle? Hlavně, že když podruhé to zapálil a přišli pak pořadatelé, tak utekl. Pyro v rukou dvanáctiletého kluka uprostřed davu...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      django8     před 11 lety 23.03.2014 21:09 |  
      0 0

      to byl chuligán..

  35. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    spino     před 11 lety 23.03.2014 21:14 |  
    0 0

    Dlouhodobě mi vrtá hlavou, proč si Nitrák při bránění dá vždycky ruce za záda. Proč??? Připadá mi to jako alibismus, jako by říkal: "Podívejte se, jak se snažím zodpovědně bránit, i když to ve skutečnosti neumím a je mi to úplně u prdele."

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      (host)     před 11 lety 23.03.2014 21:25 |  
      0 0

      hral jsem fotbal 12 let a odmalicka jsem si taky daval u vapna ci ve vapne ruce za zada, protoze me to tak naucil trener v pripravce, to je zas hledani problemu tam, kde neni

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        spino     před 11 lety 23.03.2014 21:29 |  
        0 0

        Ale on je přitom vždycky strašně daleko od hráče a každý centr přes něj projde! Ať nejdřív brání a pak dělá nějakou nadstavbu.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Arutha     před 11 lety 23.03.2014 21:30 |  
      0 0

      Je to jednoduchý... Schválně jestli na to přijdeš. Víš co se stane, když obránce zahraje rukou?

  36. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    podol (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:18 |  
    0 0

    Měla to být krásná neděle,po delší době jsem se mohl podívat osobně na Slávii.Kvůli své indispozici jsem dnes musel použít taxík,ten byl
    za 1000,-,ale měl jsem našetřeno.Nebudu rozebírat,jak asi tu dnešní
    "sváteční"neděli nakonec prožívám.Hodnocení hráčů už provedl Spino i další,souhlasím.Jen bych,samozřejmě mimo Hrubého vyzdvihl Juhára.Také jsem jej někdy kritizoval,ale přeci jen má fotbalovost a
    houževnatost.což dnes většině hráčů chybělo.Nyní myslím bude Brno v poháru,těžko můžeme uspět s podobným vykonem jako dnes.
    Musíme se vyrovnat s faktem,že nás čeká tvrdý souboj o setrvání v GL.Panu Pastoorovi nezávidím.Také mne překvapil základní sestavou
    a některým střídáním,ale těžko jej můžeme nazvat hlavním viníkem.
    Snad zvládne s tím kádrem co má k dispozici záchranu,jenom
    ať vedení zase neprovede nějakou rychlovýměnu.A do další sezony,ať
    to probíhá jak je zvykem u profesionálních mužstev.Trenér musí mít k dispozici komplet tým již před zahájením přípravy. Soustředění na
    vhodném místě,nemusí být ani daleko.Zakončit je cca 4 zápasy s
    dobrými mužstvy v sestavě,s kterou počítá pro soutěže.A dát mu čas,
    minimálně rok na práci.To je hlavně úkol pro vedení Slávie,ať již bude
    znám nový majitel,nebo ne.
    Teď nás čekají 4 těžcí soupeři.nezbývá,než překvapit a porazit
    i ty mužstva,na které teď teoreticky nemáme.Ale mohou nás podcenit a my překvapit.
    Podol

  37. Nasazení a pohyb hráčů?

    Sisanek     před 11 lety 23.03.2014 21:18 |  
    0 0

    Byl to opravdu ošklivý fotbal, ze kterého mi byla velká zima - nicméně mých pár postřehů:

    1) Pohyb bez míče - posledních několik zápasů je to jako přes kopírák. Hážeme aut a všichni stojí a čumí. Jediný Boudjemaa se nabízel, dneska bylo markantní, jak chyběl.
    2) Přihrávky - tolik zkažených přihrávek, to bylo donebevolající.
    3) Zpracování - bylo totálně zoufalé, míče nonstop odskakovaly.
    4) Strach - opravdu jediný hráč, co si na hřišti dovolí udělat kličku je Hrubý. Ostatní ne a v kombinaci s "pohybem" bez míče to ani nemohlo dopadnou jinak.

    Celkově dva góly po dvou chybách, otřesný fotbal, co víc dodat.

    • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

      belmis (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 21:52 |  
      0 0

      1) Když házel náš aut, už jsem se neudržel a zařval jsem na ty naše lenochy, ať sebou hnou a naběhnou si...

      2) To souvisí s kvalitou hráčů - polovina hráčů kvalitu na špičku tabulky nemá a mít nikdy nebude - výše jsem je jmenoval

      3) Paradoxně snad nejhorší zpracování má Piták, souvisí to s bodem 2

      4) Přesně tak. Jediní naši dva hráči, kteří udělají kličku, je Boudjemaa a Hrubý. Ostatní zřejmě nikdy netrénovali jeden na jednoho...Neznámí jihlavští hráči dokáží bez problému obejít dva naše...

      Moc jsem se těšil, byl jsem nervózní, jestli nastoupí Boudjemaa. Velká zima, hroznej fotbal a mé skóre z posledních dvou domácích zápasů je 1-9.

      Nemám na to vážně nervy, větší fotbalovost člověk vidí v krajském přeboru a to nijak nepřeháním. Je to sice pomalejší, méně agresivní, ale jsou tam někteří hráči, kteří fotbalově převyšují naše některé hráče základní sestavy

      • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

        slaviator     před 11 lety 23.03.2014 22:01 |  
        0 0

        Nestál jsi ve druhým poločase na levém kraji 107, cca 9. řada? Jestli si řval to ad 1), tak buď si stál přímo nade mnou nebo takových lidí tam bylo více :))

        • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

          Sisanek     před 11 lety 23.03.2014 22:22 |  
          0 0

          Nestál, byl jsem na východě, ale už to sleduji třetí zápas v řadě a je to pořád stejné. Trenér i hráči to musí vidět a cítit a žádná změna..

          • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

            slaviator     před 11 lety 23.03.2014 22:24 |  
            0 0

            Myslel jsem belmis... :-)

            • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

              belmis (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 23:03 |  
              0 0

              Slaviatore, já to řval na východě :-)

              • Re: Nasazení a pohyb hráčů?

                slaviator     před 11 lety 23.03.2014 23:34 |  
                0 0

                Tak bylo vás víc, mě to druhý poločas řval někdo zezadu do ucha pořád :))

  38. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    pl3     před 11 lety 23.03.2014 21:46 |  
    0 0

    Tak dneska se bohužel ukázalo, že celá naše "kontrola hry" a vůbec celý výkon týmu stojí a padá s Boudjemou, a že bez něj je to ta samá holomajzna jako na podzim, ze které nás Pitáci, Vošahlíkové a bohužel zatím ani Ncidové rozhodně nevytrhnou. Musíme se jen modlit, že se dá Damien do středy do pořádku, i když bez letního posílení se můžeme případné Evropy v zájmu národního koeficientu klidně vzdát

  39. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Pepino44     před 11 lety 23.03.2014 22:01 |  
    0 0

    Tak po zhlédnutí poločasu Real-Barca jsem zjistil,že fotbal může být taky hezký,když se to umí. Koukám na to z gauče a v teple a mám z fotbalu zase radost.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Pepino44     před 11 lety 23.03.2014 22:18 |  
      0 0

      A ještě něco k zamyšlení - Ronaldo dal do dnes 26 golů - celá Slávia 18 !!!
      a vo tom to je.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Sisanek     před 11 lety 23.03.2014 22:23 |  
        0 0

        Na nesprávné penalty 1:1, akorát to vyloučení no. Pěkně Neymar nafintil. Krásně vidět jak se mu zasekla levačka o vzduch..

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Falk     před 11 lety 23.03.2014 22:34 |  
          0 0

          Vrátím se dnes k fotbalu,zádný trener nám nemůže pomoci,pokud u hráčů neni kvalita.A u hráče Čontofalského,Zmrhala,Gecova,Mensaha a Ritchiho prostě neni !!!a nikdy nebude,tyto hráče bych okamžitě preřadil do juniorky a následně vyhodil!!!,Já už si myslím,že Zmrahal něco musí mít s Kiselem a od té doby co nepochopitelně začal hrát,jsme jeste nikdy nehráli fotbal,Promiňte mi mou adresnost,ale dnes to byl opět nekoukatelný hnus a my se nyní musíme soustředit na to,abychom nesestoupili,dnes lituji všechny ,co tam byli,věřte mi,bylo to moc špatné

          • Re: Slavia - Jihlava 1:2

            Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 22:39 |  
            0 0

            Ale no tak, takhle šmahem odsoudit Mensaha, že nikdy nebude umět fotbal, je skutečně mimo mísu.

            • Re: Slavia - Jihlava 1:2

              Falk     před 11 lety 23.03.2014 22:46 |  
              0 0

              Já vím ,že mé příspěvky jsou velmi kritické,určitě se z toho vyspim,omlouvám se,ale musím trvat na tom ,že experimentovat s Mensahem,múzou v juniorce,ale ne v lize!!,opravdu to dnes byl fotbal bez systému a organizace=těžká holomajzna

              • Re: Slavia - Jihlava 1:2

                Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 22:48 |  
                0 0

                To já neříkám, že nebyla chyba ho nasadit, však to Pastoor po zápase vzal na sebe. ;) Ale odepsat ho, že z něj nikdy nemůže být dobrý hráč? To je přeci blbost. :)

          • Re: Slavia - Jihlava 1:2

            Travinho     před 11 lety 23.03.2014 22:48 |  
            0 0

            Až zas tak kritický bych nebyl. Kamil je laxní a v létě bych se s ním jednoznačně rozloučil. Jarda má potenciál do budoucna, neodepisoval bych jej, ale jeho nepostradatelnost nechápu. V Marcelovi to je, tam je spíš problém v hlavě, ale taky neodepisovat. Mensah se jeví do budoucna slušně, momentálně na základ ani náhodou. Ritchie pro mě jasný krok mimo. Dát tomuto hráči smlouvu na 4 a půl roku byl podle mě slušný úlet. Třeba se zvedne, ale já v něm na rozdíl od Nitrianského nebo Čonky nevidím potenciál. Není to žádný rychlík, ani hlavičkář a už vůbec ne technik. Kdyby to byl alespoň buldok jako dosty, ale ani to.

            • Re: Slavia - Jihlava 1:2

              Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 22:52 |  
              0 0

              To už musíš být snad úplně poslední, kdo vidí v Nitrianském potenciál. Po dnešku tuplem.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Staal11     před 11 lety 24.03.2014 16:25 |  
          0 0

          Kdyz se podivas poradne,tak uvidis,ze Ramos skrtl Neymarovi o nohu,proto se ani moc nevztekal,jak je jeho dobrym zvykem,protoze moc dobre vedel,ze ho fauloval

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      jufoun (přítel SN)     před 11 lety 23.03.2014 22:41 |  
      0 0

      Souhlas pěkný fotbal :)

  40. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    opicemag     před 11 lety 23.03.2014 22:32 |  
    0 0

    Po dnešku bych vyhodil z týmu Zmrhala a Nitrianského. To co oba předváděli je nehorázné. Nechápu, proč je Nitrianský pořád stavěn. Copak to nikdo (kromě fanoušků) nevidí, že vůbec nebrání!!! Jeho pravá strana je pořád volná, vůbec se nevrací a když ano, tak jen stínuje. Vyhodit bez milosti. Zmrhal dnes (pokolikáté již?) zkazil vše. Do ofenzívy je naprosto marný. Kolik ještě dostane šancí?
    Ale dnes hráli všichni až na stopery a Hrubého hrozně.
    Ritchie je měkký, protivníci přes něj snadno procházejí. Ale narozdíl od Nitrianského se vrací.
    Piták absolutně marný. Nezpracuje míč nebo mu odskočí.
    Juhar je Juhar. To vystihuje vše.
    Jestli se s tímhle chce Necid prosadit v Rusku nebo někde na západě, tak má chlapec smůlu.
    Jo a příště prosím Rakovan místo Čontofalského. To co předvedl u druhého gólu se již nesmí opakovat.
    Jihlava si tři body plně zasloužila.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.03.2014 22:34 |  
      0 0

      Plně souhlasím. Teda až na to, že Ritchie mi nepřijde měkký, naopak umí pěkně přitvrdit. :) Jen tedy neumí nějak extra bránit, proto je tak průchozí.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Travinho     před 11 lety 23.03.2014 22:39 |  
      0 0

      Ritchie se za a) vrací, protože takřka nepodpoří útok. za b) narozdíl od Milana nepřihraje balon.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        klimi     před 11 lety 23.03.2014 22:55 |  
        0 0

        Aha, tak určitě, protože Nitrianský nahrál snad vše soupeři a o jeho centrech raději ani nemluvím.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        django8     před 11 lety 23.03.2014 23:31 |  
        0 0

        mě by zajímalo..proč ho furt tak hájíš..to je každej zápas..on hraje jak lempl a ty ho furt podporuješ..

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Travinho     před 11 lety 24.03.2014 12:25 |  
          0 0

          Pro mě to byl hodně špatný výkon, ale když ho srovnám s Ritchiem na druhé straně, které podal dle mého názoru výkon na úrovni krajského přeboru, tak jej nelze až tak kritizovat. Nicméně myslím si, že je to hráč, který by měl kopat spíš v záloze, protože obránce z něj asi nikdy nebude.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 07:24 |  
        0 0

        Jsi fakt málo zaujaty.

        Tak si to pojďme shrnout. Ritchie sice hrál mizerně, ale nemá prsty v inkasovaných gólech.

        Nitrák? První gól je jeho, jsem skoro vyletěl z tribuny, jak me tím naštval! A podpora útoku? Dyť to k ničemu nevedlo. Proste celé na ho...

        U mě po včerejšku Nitrák skončil, at táhne!

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 09:11 |  
          0 0

          První gól byl vina celé pravé strany, tedy Nitrianský a Juhar a poté asi i špatná komunikace mezi Smejkalem a Čontofalským ( ale přes celé hřiště jsem to moc dobře neviděl a jen to odhaduji...) A Ritchie měl být střídán stejně brzo, jako Mensah...Na jeho místě by Tusjak byl mnohem platnější a to nejen ve hře dopředu, ale určitě by to i lépe odbránil...Prostě nám vůbec nefungovali krajní hráči...

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Travinho     před 11 lety 24.03.2014 12:19 |  
          0 0

          Ritchie nemá prsty v inkasovaných gólech, ale snad ve 4 obrovských šancích Jihlavy a měl jen štěstí, že z nich branky nebyly. Nitro se nechal vyšachovat jednou a byl z toho gól.

  41. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Edwardtheiron     před 11 lety 23.03.2014 22:53 |  
    0 0

    Abych ten dnešní zápas nějak zhodnotil, na to jsem příliš střízlivý. Ale jednu věc si neodpustím.

    Prosím vás všechny, kdo máte peníze navíc, kupte si Jaromíra Zmrhala a já vám zde svatosvatě slibuju a přísahám, že vám ho budu splácet, i kdyby to mělo být do konce mého života. Pokud nám jde o Slavii, tak se na úrocích určitě dohodneme.
    Hrát soustavně v deseti lidech prostě nejde!
    Ne že by to ostatní byl nějaký zázrak, ale Zmrhal dokazuje opakovaně, že není na hřišti ku prospěchu Slavie.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Mike     před 11 lety 24.03.2014 06:24 |  
      0 0

      Já s dovolením překopíruju kolegu Betynku58 -Pondělí, 24.03. 2014 - 02:05:06

      ,,Když já mám takovou obavu, že kdyby takový Gecov (nebo i další hráči, na které se tu permanentně nadává) odešel jinam do ligy, tak z něj bude hvězda. Prostě se musíme smířit s tím, že Slavia je asi prokletý klub, kde jde každý (ať hráč nebo trenér) jde s výkonem prudce dolů. Teď se jen můžeme modlit, aby tenhle syndrom nepostihl i Damiena."

      Konec jeho příspěvku.

      To samé si myslím, že by bylo se Zmrhalem. Odejde jinam a tam bude platný. Ještě jednou napíšu to, co jsem psal o něco výše. Já sice na nějaké magie a čáry nevěřím, ale třeba nechápu, jak je možné, že takovému zkušenému hráči jako je Piták, uskakuje míč? Vždyť on se svou fotbalovostí, hrající asi 15 let ligu, ten míč musí zpracovat i v jeho 70 letech po 10 pivech.
      Jediní 2 hráči, kteří na jaře něco hrají a převyšují zbytek kádru, jsou Hrubý a Budjemaa, kteří mají za nás odkopáno pár ligových zápasů. Buď jsou na náš kádr tak vyjímeční, nebo časem- snad proboha ne- zapadnou u nás do podprůměrnosti.

  42. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Borris     před 11 lety 24.03.2014 00:51 |  
    0 0

    Líbí se mi že Pastoorovi nechybí sebereflexe a nebojí se otevřeně uznat chybu. Ale neodpustím si trošku černého humoru. Rozesmála mě ta jeho věta "Nepodali jsme takový výkon, na jaký jsme zvyklí." Bohužel to právě že byl výkon, na jaký jsme poslední léta zvyklí.... Nebo spíš měly by jsme být zvyklí. Já si na to totiž stále nezvykl.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Markus     před 11 lety 24.03.2014 07:18 |  
      0 0

      Efekt čerstvé změny je pryč, tohle jsme už viděli pod Petroušem. Teď musí Pastoor prokázat dostatečnou šikovnost identifikovat leklé ryby a odvahu je protočit. Líbí se mi, jak chce v týmu statečné srdce, já tohle očekával třeba do Gecova, ale ten má problém potkat se s formou. Je krásné mluvit o pozitivním myšlení, kolikrát jsem tohle od krizových manažerů v práci slyšel, ale řešením byla VŽDY poctivá práce mravenečků v týmu, kterým manažeři udělali pro práci lepší podmínky, samotné kecy o pozitivním myšlení ještě nikdy nic nevyřešily, to je jen chvilkové mlácení prázdné slámy. Stejně jako mnozí výše také tvrdím, ve Slavii je něco špatně, využijme naplno přítomnosti trenéra, který se ještě prostředí nestihl přizpůsobit, aby dokázal odhalit skutečné systémové problémy.

  43. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 07:15 |  
    0 0

    Já jsem ze zápasu viděl bohužel (nebo možná bohudík) jen posledních cca 25 minut prvního poločasu, a to byla hra, na kterou se ještě dalo dívat. Těžko tedy mohu hodnotit, ale i tak jsem si všiml způsobu jakým hraje Hrubý, což byla radost pro oko.
    Momentálně se v našem kádru bohužel nachází jen velmi málo dobrých fotbalistů, většina z hráčů je podle mě v podstatě průměrných, tedy jednou zahrají slušně, podruhé už ne. Mezi ty dobré fotbalisty bych počítal Damiena, Hrubého, pokud chytne formu a má si to "s kým dát", tak i Necida a na lavici neustálých marodů máme ještě Dobrotku. To je prostě málo.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Markus     před 11 lety 24.03.2014 07:27 |  
      0 0

      Dobtotka na lavici je nám k ničemu, je to hrozný zmar, koukat na hráče, co má talent, v hlavě je to velký fotbalista, ale zdraví mu prostě nepřeje. Takže ačkoliv ho mám jako fotbalistu rád, klubu způsobuje moc komplikací, musíme za něj stále mít připraveného náhradníka, takhle to dlouhodobě nejde. Stejně tak mě trápí Necid, zranění ho vykolejila a zatím pro něj Slavia není dobrou tratí, kde by se měl vrátit, útok nemůže stát jen na hráči, co se snaží dostat zpět do formy. Ano, já vím, Juhar, často ho tu obhajuji, na hřišti ho rozhodně chci, pokud bude pokračovat tak jak jaro začal, ale on je podpora útoku, která může a nemusí vyjít, vždyť on neustále překvapuje i sám sebe co to vlastně provedl :) Té kvality tedy také zrovna moc nemáme, ne v současné formě.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Markus     před 11 lety 24.03.2014 07:27 |  
      0 0

      Dobtotka na lavici je nám k ničemu, je to hrozný zmar, koukat na hráče, co má talent, v hlavě je to velký fotbalista, ale zdraví mu prostě nepřeje. Takže ačkoliv ho mám jako fotbalistu rád, klubu způsobuje moc komplikací, musíme za něj stále mít připraveného náhradníka, takhle to dlouhodobě nejde. Stejně tak mě trápí Necid, zranění ho vykolejila a zatím pro něj Slavia není dobrou tratí, kde by se měl vrátit, útok nemůže stát jen na hráči, co se snaží dostat zpět do formy. Ano, já vím, Juhar, často ho tu obhajuji, na hřišti ho rozhodně chci, pokud bude pokračovat tak jak jaro začal, ale on je podpora útoku, která může a nemusí vyjít, vždyť on neustále překvapuje i sám sebe co to vlastně provedl :) Té kvality tedy také zrovna moc nemáme, ne v současné formě.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Markus     před 11 lety 24.03.2014 07:27 |  
        0 0

        (sorry za double odeslání, jak se mi to povedlo netuším)

  44. Kvalita?

    Kunetice     před 11 lety 24.03.2014 07:33 |  
    0 0

    Tak a ukazuje se že bez Damiena je naše záloha v prdeli.
    Já tady kdysi psal (po Olomouci), že Zmrhal nemůže hrát vůbec protože je katastrofální. Ona v tom musí být nějaká tlačenka nebo co jinak si to nedovedu vysvětlit.
    Třeba Piták dal minule dva góly ale jinak byl na střídání ( ty góly mu připravil Damien)
    Tak že úkol pro Pastoora je za každou cenu zachránit pro nového investora ligu a na jaře se bude poroučet polovina hráčů na si klidně můžete vsadit.

    • Re: Kvalita?

      zeleznik2     před 11 lety 24.03.2014 14:35 |  
      0 0

      Bohužel smutná pravda...

  45. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 08:02 |  
    0 0

    Den po zápase a jsem porad vytočený. Týden se na zápas těším a oni pak předvedou takový exkrement? Takhle lidi těžko dostaneme do Edenu. Člověk začne věřit ve zlepšení, vypadne Boudjemaa a přijde totální výbuch?!

    Přitom co Jihlava předvedla? Napadala, simulovala a zdržovala. Porazili jsme se sami.

    Celkově to byl úplně trapný výkon, hráli jsme děsně pomalu, bez tempa, nenapadali jsme, přihrávky a zpracování na blití. Tohle jsou ligový fotbalisti? Fakt to neumím pochopit. To samé organizace hry, totálně se to zbortilo. Co se s týmem stalo? To jednou vyhrají a už jsou mistři a nemusí makat?

    Alespon ze ten Hrubý mi dela radost. Zmrhal druhou sezonu nejvíce odehraných minut a kde je to vidět? Hrubý je o světelné roky dal.

    Vůbec bych dnes neřešil Ritchieho, ten zapas neprohrál. Zapas prohrál debil-to nejde říct jinak-Nitriansky, a namachrovanej retard Čontofalsky, co to bylo za přihrávky?! K tomu Zmrhal, oproti minulému zapasu totálně trapný a neviditelný Pitak. Neckovi to taky moc neslo, takhle se těžko v CSKA prosadí.

    Fakt jsem naštvaný a zklamaný. Meli bychom se vrátit do reality, tehle tým na poháry proste nemá. Pokud by mel, včerejší Jihlavu porazí s prstem v nose.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 09:27 |  
      0 0

      Přesně, tak nějak bych to vyjádřil. Hlavně ještě nechápu proč víc nestřílí(snad kromě Juhara) a radši si ve vápně naivně nahrávaj, pokud se to tak dá nazvat. Nechápu , jak s těmahle výkonama hraje Zmrhal,Gecov(ten mi úplně leze pod kůži, ten je fotbalově mimo, fauluje a je mu to myslim u zadku). Teď se hlavně zachránit!

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      leoneig     před 11 lety 24.03.2014 12:47 |  
      0 0

      Ten zápas nám skutečně prohráli tady ne že by pahráči, ale v Nitrově případě LAJDÁK a v případě Čonta FRAJÍREK. Oni by fotbál hrát chtěli a možná i umí, ale u nás to rozhodně nepůjde. Chtěl bych i pogratulovat Marcelovi, to je úplně neskutečný, co ten předvedl za instruktáž, co se dá podělat za 20 minut., ten už by si neměl kopnout vůbec. A Zmrhal je fakt záhada, hraje za nás už dva roky a absolutně no progress. Pak vidím výkon PANA fotbalisty Hrubýho, který za nás odehrál asi 4 zápasy a je lepší každou minutou, nemá problém s míčem, umí obejít hráče, vystřelit, přitvrdit, Zrmhal se mu nerovná ani po kolena.
      Obecně si myslím, že problém je v tom, že skutečně na určité posty nemáme kvalitu. KRAJE? Od dob Krajčíka prostě nemáme kvalitní náhradu, jak nalevo, tak napravo. I proto je jedno jaký trenér tam je, protože Nitrák tyhle výkony opakuje pod každým trenérem. Ritchieho teď nemá cenu hodnotit, ale zatím ho vidím na spíše lavičku, rozhodně ne jako okamžitá posila. No a jsme u toho prostě nemáme kraje. Dostál je bojovník a jako náhradník dobrá volba, rozhodně bych se ho nezbavoval..
      Třeba včera, abyl to ten zápas, kdy se nedařilo, kdyby lítaly alespoň kvalitní centry, mohlo to rozhodnout. A ÚTOk? Dlouhodobě náš problém spolu s krajema. Necka v létě odejde a my když už jsme nějakého snajpra stylu Pospěcha měli (apropo Škutka ze Spartou nezklamal), tak jsme se ho zbavili.
      Doufám, že to Karolko i Igor vidí podobně, protože jinak se nezmění nic, jsou tu prostě hráči, kteří se někdy sice snaží, ale má to spíše opačný efekt

  46. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 08:56 |  
    0 0

    Jihlava byla lépe organizovaná, bojovnější a i technicky a rychlostně měla lepší hráče...Takže se nemůžeme divit, že vyhrála...Hodnocení domácích:Čontofalský - chybná rozehrávka před druhým gólem byla neskutečná a celkově působil, jako by ho zápas vůbec nezajímal...příští zápas lavička či tribuna...Nitrianský - velmi průměrný výkon a na hřišti prakticky neviditelný...Škoda a Smejkal - pokud se chce hrát v popředí tabulky, tak je třeba mít stopery a ne předělané útočníky, kterým chybí obranné návyky...proti silnějším soupeřům by to bylo zlé...Ritchie - nevidět ho na vlastní oči, tak neuvěřím, že se někdo může v takovém plážovém tempu procházet po ligovém hřišti celý zápas...dopředu jeden jediný náběh s kombinací za 90 minut!!! a v obranné fázi si ho tam dávali, jak klučíka z přípravky...příští zápas jednoznačně tribuna...Zmrhal - kromě velmi dobře zahrávaných rohů předvedl velmi průměrný výkon...Hrubý - dle mého soudu nejlepší náš hráč, ale byl po hříchu jediný ze základní sestavy, kdo chtěl vyhrát...Piták - zápas se mu nepovedl, ale to se občas stane...Mensah - velké překvapení v základní sestavě a bylo vidět, že na první ligu není po všech směrech připraven, snad někdy bude...Juhar - kromě dvou povedených střel nepředvedl vůbec nic, žádný pohyb ani přihrávka, prostě zmatený a mimo mísu, jako vždy...Necid - osamocený voják na hrotu pole a navíc mu zápas také příliš nesedl (zlobilo zpracování a nepřesné přihrávky)...Prošek - rozhýbal hru a vyslal dobrou střelu, které chyběl jen pověstný chloupek - nebál bych se ho zařadit do základu....Vošahlík - stejně jako Prošek byl lepší než jeho předchůdce na hřišti...Gecov - kdyby mu sedla střela na konci utkání, tak mohl být bodík...Celkový dojem byl hodně špatný - vůbec nefungovali krajní hráči, nebyl pohyb a nabídka, žádná kombinace, pomalý přechod do útoku, žádné přenesení hry...Škoda, že se tady nedá použít elektronická tužka, abych mohl vše dostatečně dobře ukázat...:-)
    A u soupeře se blýskl Haris Harba - parádní individuální akce zakončená gólem a i několik dalších pěkných momentů (jednou jsme měli štěstí, že střela šla těsně vedle tyče...) Velmi jistě působil ve středu zálohy Jánoš a ukázal dva krásné momenty - střela do břevna a parádní dlouhý pas na Harbu do brejku...Mikula odvedl dobrý výkon - sice ligový průměr, ale lepší než většina slávistů...
    Klobouk dolů před fanoušky, že za takový bezkrevný a nemastný výkon hráčům nevynadali...Když neumíš nahrát a zpracovat míč, tak alespoň makej, skluzuj a bojuj do padnutí...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      bongor     před 11 lety 24.03.2014 09:07 |  
      0 0

      Člověk neví ,co vlastně napsat.Už to jeden týden vypadá,že to půjde,aby druhý týden přišel další kolaps a tak se pořád pohybujeme v nějaké divné spirále.Třeba to dělá i neustálé odkládání změn ve vedení klubu,hráči mohou být znejistění,nevědí co bude dál?Nebo že by to bylo určité podcenění "venkovanů"?
      Ale proti Znojmu všichni makali,jako kdyby hráli proti špičkovému týmu.Fakt nevím.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 09:15 |  
        0 0

        Co jsem zaslechl z velmi dobře informovaných zdrojů, tak Řebíček dělá opravdu hodně velká zvěrstva...Je to nepublikovatelné, takže pokud se některé věci více dotýkají lidí ve Slavii, tak je jasné, že atmosféra a ta správná týmová chemie je špatná...A potom to nemůže pořádně klapat...Ale už kvůli fanouškům bych jako hráč nechal na hřišti zcela vše...Bohužel to má většina současných hráčů jinak nastavené...

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          spino     před 11 lety 24.03.2014 09:38 |  
          0 0

          Snad nás už Řebíček brzy opustí. Pochybuji, že má ještě v klubu hlavní slovo....

  47. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 09:03 |  
    0 0

    Jihlava byla lépe organizovaná, bojovnější a i technicky a rychlostně měla lepší hráče...Takže se nemůžeme divit, že vyhrála...Hodnocení domácích:Čontofalský - chybná rozehrávka před druhým gólem byla neskutečná a celkově působil, jako by ho zápas vůbec nezajímal...příští zápas lavička či tribuna...Nitrianský - velmi průměrný výkon a na hřišti prakticky neviditelný...Škoda a Smejkal - pokud se chce hrát v popředí tabulky, tak je třeba mít stopery a ne předělané útočníky, kterým chybí obranné návyky...proti silnějším soupeřům by to bylo zlé...Ritchie - nevidět ho na vlastní oči, tak neuvěřím, že se někdo může v takovém plážovém tempu procházet po ligovém hřišti celý zápas...dopředu jeden jediný náběh s kombinací za 90 minut!!! a v obranné fázi si ho tam dávali, jak klučíka z přípravky...příští zápas jednoznačně tribuna...Zmrhal - kromě velmi dobře zahrávaných rohů předvedl velmi průměrný výkon...Hrubý - dle mého soudu nejlepší náš hráč, ale byl po hříchu jediný ze základní sestavy, kdo chtěl vyhrát...Piták - zápas se mu nepovedl, ale to se občas stane...Mensah - velké překvapení v základní sestavě a bylo vidět, že na první ligu není po všech směrech připraven, snad někdy bude...Juhar - kromě dvou povedených střel nepředvedl vůbec nic, žádný pohyb ani přihrávka, prostě zmatený a mimo mísu, jako vždy...Necid - osamocený voják na hrotu pole a navíc mu zápas také příliš nesedl (zlobilo zpracování a nepřesné přihrávky)...Prošek - rozhýbal hru a vyslal dobrou střelu, které chyběl jen pověstný chloupek - nebál bych se ho zařadit do základu....Vošahlík - stejně jako Prošek byl lepší než jeho předchůdce na hřišti...Gecov - kdyby mu sedla střela na konci utkání, tak mohl být bodík...Celkový dojem byl hodně špatný - vůbec nefungovali krajní hráči, nebyl pohyb a nabídka, žádná kombinace, pomalý přechod do útoku, žádné přenesení hry...Škoda, že se tady nedá použít elektronická tužka, abych mohl vše dostatečně dobře ukázat...:-)
    A u soupeře se blýskl Haris Harba - parádní individuální akce zakončená gólem a i několik dalších pěkných momentů (jednou jsme měli štěstí, že střela šla těsně vedle tyče...) Velmi jistě působil ve středu zálohy Jánoš a ukázal dva krásné momenty - střela do břevna a parádní dlouhý pas na Harbu do brejku...Mikula odvedl dobrý výkon - sice ligový průměr, ale lepší než většina slávistů...
    Klobouk dolů před fanoušky, že za takový bezkrevný a nemastný výkon hráčům nevynadali...Když neumíš nahrát a zpracovat míč, tak alespoň makej, skluzuj a bojuj do padnutí...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 09:03 |  
      0 0

      Sorry za double...:-D

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Mike     před 11 lety 24.03.2014 10:00 |  
      0 0

      Se vším souhlas, hlavně mě zaujala ta Tvoje první věta- Jihlava byla lépe organizovaná, bojovnější a i technicky a rychlostně měla lepší hráče. Ptám se tady už poněkolikáté, jak je možné.

      A/ Z prakticky jinde nechtěných hráčů, nebo těch, co se nevešli na soupisky jinde- Mikula, Šourek, Krejčí , Vepřek , Jánoš- dokáže někdo udělat to, co si napsal v 1.větě.

      B/ jaktože to dokáže Rada, který u nás hrál šílený systém nakopávání
      na Škodu a jeho hlavní devíza byla neprohrát.

      C/ Oproti podzimu jednoznačně hrají hráči, kteří jsou určitě lepší, nebo by měli být, než ti, kteří na podzim nastupovali. Budjemaa a Hrubý v záloze, Necid v útoku, Smejkal na stoperu. Hra je však až na 2.poločas se Znojmem stejně otřesná jako na podzim. Vystřídalo se tady mnoho trenérů a hráčů za 5 let, a žádný nedokázal s jakýmkoliv mužstvem udělat alespoň nějaký herní pokrok.

      Až budete někdo vědět příčinu, tak to sem napište. Já jsem na to zatím nepřišel.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        django8     před 11 lety 24.03.2014 10:15 |  
        0 0

        mě už napadli takové věci..jako že určitá parta našich fotbalistů to prodává..či sází...jako jasný že je to nesmysl..ale ty změny..v chování hráčů.kdyby aspoň bojovali..ale s jihlavou předvedli jak jsou ustrašení..a prakticky je to tam některým uplně jedno..jak hrajem...jediná léčba je to..že se bude muset opět obměnit kádr..ale konečně přivést kvalitu...snad u nás hlavně skončí...nitranský, gecov, zmrhal, a i čontofalský..a piták na základ taky nemá..

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 10:53 |  
          0 0

          Ono, když nejsi součástí týmu nebo nemáš hodně blízko ke kabině, tak můžeš o příčinách jen spekulovat...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Slawek     před 11 lety 24.03.2014 10:52 |  
      0 0

      Je docela zajímavé,jaké hráče dokáže sehnat jinak velmi průměrná Jihlava. Jinak naše bilance s Jihlavou je tristní. Ze sedmi zápasů jsme vyhráli jen jednou, dvě domácí remízy a 4 prohry, z toho jedna v poháru s tehdy druholigovým outsiderem. Čím to je, že se ze Slavie stal podprůměrný šedivý klub, na který si kdekdo bez bázně vyskočí a docela se mu to daří. A když si čtu ta hodnocení našich hráčů, dávám většinou kritikům za pravdu. Hráči jsou pomalí, většině vadí míč, neumí ho zpracovat a přesná přihrávka, to je pro většinu nadlidský úkol. Tak co proboha pohledávají v lize a ještě v takovém klubu. Ovšem ještě zajímavější je, že když od nás odejdou, dokáží z nich v jiných klubech vyždímat mnohem více, než ve Slavii. Podle mě to souvisí s malou náročností, která ve Slávii léta panuje. Jakýkoli dílčí úspěch je neúměrně oslavován a označován za nástup nové cesty a vlastně tak k požadovaným změnám ani nestačí dospět a dříve nastane zase vystřízlivění.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        qazwerty     před 11 lety 24.03.2014 10:58 |  
        0 0

        Velmi důležitou věcí je, že si tým (od vedení přes trenéry až po hráče) musí sednout i po lidské stránce...A pokora s pílí bude také chybět...Občas se může vyskytnout nervozita a odskočí ti míč při zpracování, ale pokud by to byl jev dlouhodobý, tak nemáš v top týmu šanci hrát, když nezvládáš určitý tlak...

  48. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 10:17 |  
    0 0

    Kazdy z nas to videl. takovy vlazny vykon, ale i kotel tentokrat, mne pripadalo, ze spal.
    hodnotit budu Hrubeho! podal velmi nadejny vykon a opravdu mne potesil. Dle mne nas nejlepsi hrac.
    Prosek co se presnulu na pravo take o parnik lepsi, nez v levo.
    Co se tyka ritchiho, tam jsem ze nej rostl. misto prihravky na spoluhrace, prisla klicka k care a ztrata mice, nebo aspon aut sopuere ;(Nitrak... ja nevim, ale me se proste nelibi... :(
    Skoda pred druhym golem, nemel harbu pustit, i za cenu faulu..
    Zmrhal, no co k nemu... balon jej neposloucha, ale zase na druhou stranu na jeho obhajobu, musim rict, ze kolikrat se nedivm. to co dostava za balony.. to je des...
    Necid, je videt, ze se snazi, ale kolik dostal micu? proste slabota, i tak je o parnik lepsi nez kterykolik jiny utocnik...
    Karel, mne vcera prekvapil bojovnosti, ale postupne se i on vytracel... no skoda, uz mohl byt celkem klid.. ale aspon bude zase o co hrat...
    :(

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      Jiri1     před 11 lety 24.03.2014 10:29 |  
      0 0

      Uz by jste se mel probudit z toho sna , nikdo opakuji nikdo z nasich fotbalistu nepodal dobry vykon, pokud se po utkani v Olomouci hovorilo o moznych motivech nekterych hracu, vcerejsi zapas to jen potvrdil , jinak si nedovedu vysvetlit nektera ucelova selhani, hracum jako by o nic neslo, bojovnost zapomente , rychlost zapomente , souhra zapomente , to byl opet antifotbal nic jineho.
      Snad se vam take konecne rosviti v makovicich ohledne Korese, v pripade absence Francouze , Alzirana jak chcete jsme proste v prdeli chybel mi konstruktivni fotbalista , chybel mi moment , chybel mi proste Kores, ktereho ale podle mineni nas tym uz nepotrebuje,
      Jestli tohle ma byt stabilizacni sezona , po ktere se uz chceme naplno zapojit do boje o titul, tak to teda bude skvele, necid neplni funkci strelce , spise by byl dobry nahravac , ale i kdyz se pry uvazuje o jeho prodlouzeni angazma , tak bych o nej nadale neusiloval.
      To same Kisel, chci verit, ze hrac ktery napodzim zpusobil tolik maleru svoji neukaznenosti bude od leta nezamestnany a prijde treba Smicer.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        bongor     před 11 lety 24.03.2014 10:53 |  
        0 0

        Šmíca je jasnej srdcař,ale ještě raději bych u nás na nějakém významějším postu viděl Pavla Řeháka.Necid,pokud je možnost prodloužení hostování,tak bych neváhal ani minutu,to že mu to teď nejde je zcela normální,hodně dlouho nehrál a navíc ještě nemusí být úplně v pořádku a omezuje ho obava o to jeho koleno.Začne mu to tam padat,nemám o něj obavu a někomu jej darovat?To by byla ještě horší chyba než co jsme předvedli s Prospěchem,možná i se Škutkou-sralťani z něj měli plný kalhoty.
        Hrubý tady dlouho nebude,počítám,že nám ho někdo vyhulí už po konci sezony.Chce to začít stavět další kluky z juniorky,Hrubý jasně ukázal,že až tak velký čajíčkové v ní nehrajou a když máme dlouhodobě nejlepší juniorku,tak nevidím,proč by ti kluci nemohli vyniknout i v kaprlize.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          leoneig     před 11 lety 24.03.2014 12:58 |  
          0 0

          Třeba když se Neckovi zatím tolik nedaří nám ho nabídnou v létě na prodej. Zrovna v jeho případě věřím, že se rozehraje a ty jeho kvality obránci soupeřů poznají z blízka. Každopádně ať tak či onak, bude třeba v létě přivést pořádného snajpra jinak se nikam nehneme. Hrubý teď podepsal smlouvu do 2018 tuším, myslím, že tu ještě chvíli vydrží, musí své kvality potvrdit, o čemž osobně nepochybuju a taky je potřeba, aby odehrál ještě něco v repre, aby ta hodnota byla vysoko. Teď bychom za něj moc nedostali

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Slawek     před 11 lety 24.03.2014 10:55 |  
        0 0

        Pane Jiří, Vy vůbec neuvažujete o sestupu do 2. ligy. A ten se zase hodně přiblížil. A kdo půjde do 2. ligy?

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Pepik15     před 11 lety 24.03.2014 11:04 |  
          0 0

          Kisel a Zmrhal

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Mike     před 11 lety 24.03.2014 11:47 |  
          0 0

          Znojmo po administartivní stránce a jeden z dvojice Baník- Bohemka.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Aloha     před 11 lety 24.03.2014 11:09 |  
        0 0

        A můžete nám ty motivy hráčů objasnit, nebo budete zase jen mlžit jako vždy?

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 24.03.2014 11:22 |  
        0 0

        Hruby podal, opakuji podal, velice dobry vykon. Bejval by mozna byl jeste lepsi, kdyby nemusel bejt opatrnej kvuli zluty karte, kterou jsem ze svyho mista videl jako vylozene vymyslenou.

        Zminka o Koresovi me doslova rozesmala. Ten by nas spasil, fakt ze jo.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 13:59 |  
          0 0

          Chtel jsem napsat totéž, opakuji totéž :) ale zařekl jsem se, ze na trolly ala Jiri1 nereaguji

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        hezounek     před 11 lety 24.03.2014 11:26 |  
        0 0

        já si myslím že necid hraje stále dobře ale včera k sobě neměl damiena.když k sobě měl kdysi krajčíka který mu to tam dával tak dával goly.damien by měl být pro něj druhý krajčík a taky ji to spolu šlo i když mu to tam nepadalo šance měl.já věřím že až se spolu pořádně sehrají tak to tam začne padat a to hodně.dvojice damien a tomáš bude nejlepší v naší lize!!!!

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          onceiwasadeadbeat     před 11 lety 24.03.2014 12:02 |  
          0 0

          Boudjemaa by na hristi samozrejme pomoh nejen Neckovi. Myslim, ze s nim bychom Jihlavu porazili. Pravdou ale je, ze Necid dobre opravdu nehral. Mice mu odskakovaly, prihraval nepresne a nezvykle se mu nedarilo ani v soubojich a pri kryti mice. Cekal jsem, ze do idealni formy bude mit daleko. Ale ze az takhle, to ne.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 24.03.2014 12:40 |  
        0 0

        v tom pripade jste musel sledovat jiny tym! Hruby hral opravdu dobre a na tom tedy trvam... to ze jako tym to bylo cele takve mdle... no bylo.. zarazeni mensaha byl asi spis tlak od kisela s kornejevem a podceneni jihlavy... no tak zpatky na zem a zase makat...

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          leoneig     před 11 lety 24.03.2014 13:12 |  
          0 0

          je to tak, Hrubý byl troufám si tvrdit náš nejlepší hráč. byť musím pochválit i škodovku a Smejkala, kteří ta hodně situací museli hasit last moment.. A zařazení Pepika zhruba tak nějak probíhalo tipuju,, zkusili to a nevyšlo to, jede se dál

      • Re: Slavia - Jihlava 1:2

        Pepino44     před 11 lety 24.03.2014 12:50 |  
        0 0

        Tak tohle je opravdu příspěvek odborníka. Nejvíc mne zaujala věta o Necidovi - Necid neplní funkci střelce,spíše by to byl dobrý nahrávač - tolik špatných nahrávek snad neměl ani tolik kritizovaný Gecov nebo Zmrhal. A o tom,že nám chybí Koreš? Nevím kolikrát si jej viděl hrát,ale mně rozhodně nechybí. Od jeho zranění jsem jej neviděl pořádně zahrát a to ani v juniorce. Prostě začal mít strach z dalšího zranění a to se jen tak nenapraví. Dále co se týče Šmicera,on sportovní ředitel ze své funkce musí dělat i nepopulární věci a na to Šmicer rozhodně nemá. To bylo vidět i když byl ve funkci u nároďáku. Ale Řehák by se mi v této funkci líbil, i když je otázka,co by mu vedení dovolilo. On to Kisel třeba nemá ze své hlavy,možná,že hraje podle něčích not.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:2

          leoneig     před 11 lety 24.03.2014 13:05 |  
          0 0

          Tak určitě hraje Kisel potažmo trenér podle možná ruských, možná jiných not. V tuto chvíli pak podle not Igora, který tam zkouší zabudovat nové a nové hráče,což mu v případě Damiena vyšlo ihned, v případě Ritchie a Mensah už né tolik ve smyslu okamžitého začlenění do sestavy. V tomto měl Koubek pravdu, to ještě chvilku potrvá. V tuto chvíli je asi fakt jedno, kdo tím sportovním ředitelem bude, počkejme na nového majitele, třeba na Řeháka, ale i třeba Bejbla a Šmícu dojde.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      zeleznik2     před 11 lety 24.03.2014 14:37 |  
      0 0

      Bohužel k Hrubému se nikdo další nepřidal, já bych pochválil ještě Smejkala, Juhara nebo Proška...

  49. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    zeleznik2     před 11 lety 24.03.2014 14:17 |  
    0 0

    Tak bohužel další zklamání, zápas s 12 celkem tabulky!!!navíc doma prostě musíme zvládnout, bohužel včerejšek jasně ukázal, že i taková Jihlava si v klidu odveze tři body, co to mělo hráči znamenat?jistě Damien chyběl, ale i bez něj bychom měli vyhrát!!Celá defenzíva naprosto k ničemu a útok děs běs, opravdu ani tu remízu jsme si nezasloužili, dokázali jsme hrát slušně pouze nějakých 10 minut na konci poločasů a to je sakra málo. Korunu všemu nasadil Čonty, který doslova daroval druhý gól soupeři, takhle chlapci teda opravdu ne. Trenér postavil nevyzkoušeného Mensaha namísto toho, aby tam dal Proška, kraje obrany zase průchoďáky, Zmrhal si svůj nejlepší zápas vybral proti Znojmu, včera zase děs. Necka v útoku neexistoval, opravdu to vypadá, že jeho angažovaní byl nerozum. Pochválil bych snad jen Smejkala, ikdyž si dal vlastence, svoji chybu odčinil gólem a slušným výkonem. Vcelku slušně i Škoda, Juhar, Hrubý a střídající Prošek. Ve středu pohár s Brnem, snad slabšího soupeře nenajdeme a pak pondělí v Boleslavi, tam to bude další zkouška ohněm...

  50. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    goop     před 11 lety 24.03.2014 16:32 |  
    0 0

    Takže, že bychom opět vyměnili trenéra?

    • Re: Slavia - Jihlava 1:2

      bongor     před 11 lety 24.03.2014 18:54 |  
      0 0

      Určitě zase měnit.Připadá mi to jako v té pohádce,"Jak dědeček měnil až vyměnil".Dědeček jak známo měl krávu a měnil tak dlouho,až mu zůstal špendlík.Tak že by ta pohádka pojednávala o nás?
      Jinakjsem se teď díval na Tepláky -Bolka.Vydržel jsem to dvacet minut.To už ani nebyla holomajzna,ale přímo hovnomajzna.
      Před zápasem vystoupil pan Hrdlička a předvedl srdceryvnou scénu na téma"chudák Matula",doplněnou vyjádřeními poškozených hráčů.
      Závěr je ten,že Teplice mají takový styl,Matula nechtěl nikomu ublížit a je to ten nejhodnější člověk na planetě Zemi.

  51. Re: Slavia - Jihlava 1:2

    Sedrousek     před 11 lety 25.03.2014 17:15 |  
    0 0

    Je pravda že pan Zmrhal a jeho hra se mi už delší dobu také nelíbí,ale na druhou stranu jsem viděl bohužel (pouze jeden) světly moment. V prvním polocase se tam dostal ještě na své polovině do brejku Jihlavský útočník a tři naši hráči se za ním hnali jak hladoví psi. A jediný kdo ho dokázal doběhnout a předběhnout byl Zmrhal.