Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

Podívejte se, jak byli soutěžící úspěšní v odhadu výsledků Slavie v posledních třech kolech.

18, kolo - Dukla                                                                                                                                                            Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 85
- Tipů na výhru Slavie: 44 (51.76 % tipujících)
- Tipů na remízu: 30 (35.29 % tipujících)
- Tipů na prohru: 11 (12.94 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 11x (1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 3x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 6x
- Bodovalo: 50 lidí (58.82 %)
- Rozdáno bodů: 330 bodů
 
Přehled tipovaných výsledků:
2:0 - 10x
0:0 - 14x
1:0 - 9x
2:1 - 11x
1:1 - 12x
1:3 - 3x
3:2 - 3x
1:4 - 2x
3:1 - 6x
0:3 - 1x
3:4 - 1x
0:1 - 1x
1:2 - 2x
3:0 - 3x
4:1 - 2x
2:2 - 4x
0:2 - 1x

Tipovaní střelci:
1x - vlastní
1x - Nitrianský Milan
4x - Škoda Milan
4x - Juhar Martin
3x - Mičola Tomáš
2x - Ritchie Keegan
23x - Boudjemaa Damien
23x - Piták Karel
8x - Vošahlík Jan
54x - Necid Tomáš
2x - Smejkal Michal

Nejvíce bodů: patras - 33

19. kolo - Teplice

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 80
- Tipů na výhru Slavie: 27 (33.75 % tipujících)
- Tipů na remízu: 27 (33.75 % tipujících)
- Tipů na prohru: 26 (32.5 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 1x ( 1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 13x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 10x
- Bodovalo: 46 lidí (57.5 %)
- Rozdáno bodů: 217.7 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:1 - 14x
4:1 - 2x
1:2 - 8x
1:0 - 6x
2:1 - 13x
0:0 - 1x
3:0 - 1x
0:2 - 2x
2:3 - 3x
3:1 - 2x
1:3 - 7x
2:2 - 12x
0:3 - 1x
4:2 - 1x
0:1 - 1x
2:0 - 2x
0:4 - 2x
1:4 - 1x
2:4 - 1x

Tipovaní střelci:
2x - Škoda Milan
1x - Zmrhal Jaromír
7x - Juhar Martin
4x - Mičola Tomáš
2x - Hrubý Robert
2x - Lička Mario
30x - Boudjemaa Damien
2x - Mensah Joseph
3x - Piták Karel
63x - Necid Tomáš
3x - Prošek Václav

Nejvíce bodů: jurakodes - 16,1

20. kolo - Znojmo

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 81
- Tipů na výhru Slavie: 78 (96.3 % tipujících)
- Tipů na remízu: 2 (2.47 % tipujících)
- Tipů na prohru: 1 (1.23 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 7x (6x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 47x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 19x
- Bodovalo: 79 lidí (97.53 %)
- Rozdáno bodů: 550.5 bodů

Přehled tipovaných výsledků:

3:1 - 21x
3:0 - 12x
2:1 - 7x
2:0 - 22x
1:2 - 1x
5:1 - 1x
4:1 - 3x
1:0 - 3x
4:0 - 2x
6:2 - 1x
4:2 - 2x
0:0 - 1x
3:2 - 2x
4:3 - 1x
7:1 - 1x
1:1 - 1x

Tipovaní střelci:
2x - Nitrianský Milan
4x - Škoda Milan
2x - Zmrhal Jaromír
47x - Juhar Martin
1x - Mičola Tomáš
1x - Hrubý Robert
2x - Lička Mario
38x - Boudjemaa Damien
25x - Piták Karel
3x - Vošahlík Jan
88x - Necid Tomáš
2x - Prošek Václav
3x - Smejkal Michal

Nejvíc bodů: danny41, fabien - 16,5

Komentáře (233)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    spino     před 11 lety 20.03.2014 10:10 |  
    0 0

    TI, CO NESLEDUJÍ HOKEJ TOTO NEČÍST!

    Omlouvám se Adminům, omlouvám se Barrovi, že jsem slíbil, že už o hokeji nebudu psát, ale opravdu nelze jinak. Všechno má své meze a já na to, co se objevilo dneska na netu musím reagovat:

    http://hokej.idnes.cz/hokej-slavia-richard-benysek-ruzicka-rozhovor-fqq-/hokej.aspx?c=A140319_174318_hokej_cig

    Benýšek je opravdu člověk s hroší kůží, prasečím žaludkem a srdcem z kamene. On si dovolí veřejně poskytnout rozhovor, ve kterém lže! Pozoruhodné na tom je to, že prvního května, až vyprší hráčské smlouvy budou tyto lži demaskovány! A on má přestu tu odvahu 10 dní před tím, než se "ukáže pravda" přijít na veřejnost s tímhle! Tohle si snad nedovolil ani Doležal, či Platil.

    Je třeba věci uvést na pravou míru. Nejprve si dovolím nejprve ocitovat příspěvek pana ivopav, který odpoví na první polovinu lží:

    "Nikdo od první chvíle nemohl pochopit proč Benýškové vstoupili do Slavie a o co jim jde. Růža to chtěl zabalit těsně před sezonou, ale nakonec uvěřil, že to nějak bude fungovat, marně. Je zázrak, že jsme tuto sezonu dohráli důstojně. Jenom jeden příklad, Bedýnka pújčoval peníze spoluhráčům, hlavně mladejm, aby měli vůbec na jídlo. Atd. atd. Jenom na závěr, nevěřim, že by Růža doporučil Lubinu jako trenéra, Beránka jo, chce tam mít svého člověka, ale podle mě chtěj Benýškové negativní reakce fanoušků hodit na něj."

    A nyní k samotným hráčům:

    Kadlec už má podepsáno v Plzni. (!!!)
    Bednář se vrací do Švýcarska. (!!!)
    Růžička ml. míří do Finska.
    Žejdl míří do Třince.
    Klhůfek míří do Zlína.
    Na ochodu jsou také Jelínek, Furch, Valach, Štich.
    Whartonovi končí smlouva.
    Kolařík ukončí kariéru.

    A to prase zbabělé si dovolí prohlásit na setkání s fanoušky: "Co se týká hráčských smluv, tak 14ti hráčům končí k 30.4. platné kontrakty. Nicméně se všemi hráči klub počítá i pro následující sezonu, což bylo předjednáno s nimi a jejich agenty Vladimírem Růžičkou s tím, že vedení klubu se k těmto smlouvám musí vyjádřit, respektive je schválit." A o pár dní později to samé vyzvrací do novin.

    Myslím, že máme co do činění s největší zrůdou v dějinách Slavie. Tohle jsem opravdu nezažil ani od Doležala. Ten sice mlžil, ale tohle je naprosto troufalé lhaní.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      podol (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 10:32 |  
      0 0

      Spino,dobrý den.Už se to zde probíralo,toto jsou SN fotbalového klubu.Asi přijdou výtky i pokárání.Ale pro mne,jako "staroslávistu"
      je Slávie jenom jedna.Nakonec už při založení to byl klub studentů
      se zaměřením na turistiku a cyklistiku (možná se mýlím v detailech).
      Proto mi není lhostejný osud Slávie v žádném sportu,ať již to bylo ragby,házená,poz.hokej,košíková či futsal.Spojuje nás všechny slávistické srdce a ten krásný slávistický dres.Že situace v HC Slávia
      není dobrá jsou náznaky již několik let.Myslím že klíčový zlom byl ve chvíli,kdy Sl.musela opustit Eden z důvodů nevyhovujícího stadionu
      a přejít do O2 areny.Že se několik let pohybovala na vrcholu a vychovala nejvíce vynikajících hokejistů je zásluha obětavosti,znalostí
      a talentu trenéra.Když odešel,neučinil žádné prohlášení,které by poškozovalo Slávii.O to víc si ho cením,nejen jako trenéra,ale i jako člověka a Slávistu.Nezbývá než doufat,že HC Slávia to nějakým způsobem přežije a dál zachová jméno Slávie i v hokeji.Jen trochu nechápu,že kluby jménem Slávia přitahují majitele,někdy i spekulanty,kteří nemají za cíl prosperitu,když u jiného klubu to jde?
      Zdraví Podol

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        spino     před 11 lety 20.03.2014 10:52 |  
        0 0

        Máte naprostou pravdu. Těch problémů bylo v minulosti hodně, ale na rozdíl od fotbalu, byli majitelé Slavie vždy srdcaři, kteří když bylo nejhůř, tak Slavii pomohli klidně i z vlastní kapsy. Slavii vlastnili donedávna fyzické osoby (z většiny bývalí hokejisté), kteří neměli ani peníze, ani kontakty k tomu, aby se Slavie dostala finančně tam, kde byla, když ji vlastnila Skanska. A proto, když přišel zájemce o koupi, který Růžovi nasliboval, že Slavii finančně zabezpečí, že mu přivede Klepiše a že Slavie bude hrát nahoře, nikdo neváhal. Bohužel se ukázalo, že slova pana Benýška byly lži a že panu Benýškovi nejde ani v nejmenším o Slavii.

        Tím se dostáváme k druhému bodu. Proč Benýšek Slavii koupil? Je to jednoduché. Benýšek je krizový manažer / likvidátor nevýdělečných firem Petra Kellnera. PPF je majitelem O2 arény a Kellner potřebuje podnikat v Rusku, k čemuž je v určitých oblastech nutné, aby měl v KHL klub. Takže udělal to, že nasadil do Slavie svého likvidátora Benýška, aby za rok, či dva, se hrála v O2 aréně KHL. Jestli jí bude hrát Slavia, či Sparta, kdo ví. Přesné úmysly Benýška neznám, ale jedno je jisté. Kvůli hokeji a Slavii tady není a v O2 aréně se za pár let prostě BUDE hrát KHL... :(

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 10:59 |  
          0 0

          To je dost smutné. Celý ten projekt KHL mi nějak nejde "pod vousy" a ač v hokeji nepatřím mezi příznivce Slavie, tak i její hokejový osud mi rozhodně lhostejný není.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            spino     před 11 lety 20.03.2014 11:30 |  
            0 0

            V případě KHL jde především o vývoz ruského kapitálu do západní Evropy. Je to vysoká politika. Účastníci KHL jsou dotováni ruskými státními firmami. Teď to trošku zjednoduším, ale velkým zahraničním podnikatelům na ruském území je řečeno: "Dobře, my vás tady nechápe podnikat a vy nám na oplátku pošlete do KHL klub, jehož prostřednictvím vyvezeme ruský kapitál."

            Příští sezónu míří do KHL Jokerit Helsinky a co jsem slyšel, tak si KHL už brousí zuby na Švýcarsko. Takhle chobotnice nakonec pohltí celou Evropu.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Jiri1     před 11 lety 20.03.2014 10:59 |  
        0 0

        Vite Spino s odstupem casu zjistite , ze Dolezal byl jen loutkou dobre vypadajici, dobre vystupujici , ale nite tahal a taha dodnes nekdo jiny. Co se tyce Platila, na zacatku jsem k nemu citil velky odpor, pozdeji kdyz jsem se probojoval k nejakym faktum , pak spise obdiv , ze on s takovou jistotou v zadech, mel slusne penize od policie a i nabidky na spolupraci od firem do toho sel, vdekem mu bylo vyhozeni, protoze Kusy sliboval hotovost v radu milionu, jak to dopadlo vsichni vime, Kusy je dnes pryc a Platil dela pro Peltu na svazu neco jako sefa sekretu.
        K hokeji , ted se dlouho rozmyslim co napsat, prdel to neni, nemam detailni info, verim, ze situace je vazna , ale skutecne nezbyva nez pockat na dalsi, to ze tym je slozen ze skvelych hracu vime vsichni, sehnat pro vetsinu z nich angazma nebude velky problem, citim z toho spis snahu majitelu snizit naklady a hrat s levnymi hraci , neco jako Znojmo, citim z toho snahu se klubu mozna i zbavit, ale jak uz jsem psal vcera, pomoci si musi sami.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          spino     před 11 lety 20.03.2014 11:15 |  
          0 0

          Jeden scénář praví, že Benýšek chce právě snížit provozní náklady na minimum, aby pak mohl Slavii zadarmo prodat svému parťákovi Kellnerovi a ten na tom s prodanou licencí ještě vydělal. Ale je to jen jeden z možných scénářů.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 10:56 |  
      0 0

      Kdo je ten ivopav a jak ví, že všichni výše zmiňovaní hráči skutečně odchází? Jsi si jistej, že se mu dá 100% věřit?
      Situace v hokejový Slavii se mi samozřejmě vůbec nelíbí a z příští sezony mam dost velký obavy. Růža to tu držel pohromadě a teď, když tu nebude, tak si nějak nedovedu představit, jak to tu bude fungovat. Pokud by došlo k odchodům hráčů, který si tu jmenoval, tak by to byl nejčernější scenář, jakej si asi kdo umíme představit a pokud by za ně nepřišly adekvátní náhrady, tak by to zřejmě skončilo naší účastí v baráži. Nezbejvá než doufat, že Kadlec, Bednář aspol. zůstanou. Zlepšení současný situace je v nedohlednu a tak aspoň doufám, že si příští sezonu udržíme alespoň letošní standart.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        spino     před 11 lety 20.03.2014 11:13 |  
        0 0

        Tak zrovna Kadlec a Bednář už jsou na 99% jistí. :(

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Barra     před 11 lety 20.03.2014 11:27 |  
      0 0

      Spino, rekl jsem ze mi nevadi hokej a diskuse ohledne hokeje, ale tvoje posedlost, do ktere se pokazde poustis do jedne osoby. Exit Drzmisek, tak sis vybral Benyska. Jestli budes prinaset konkretni informaci jak ted, je to podle me ok, neco jineho jsou tvoje vykriky, ktere si tady pravidelne poustel na adresu temer celeho vedeni SLavie, AR zacinaje, pres Drzmiska, Seterleho, pani Nouzakove, Trepese, Bycka a nepocet dalsich osob.
      Take jsem rikal, ze obsah muze byt ok, ale forma komunikace u tebe podle me casto pokulhava - viz vyraz 'prase zbabele'.

      Nebylo by jinak redakce mozne, vzhledem k tomu ze hokej lezi Slavistum u srdce, udelat pro hokej tady extra rubriku, kde by se veskere prispevky zhromazdily?

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        spino     před 11 lety 20.03.2014 11:31 |  
        0 0

        Myslím, že speciální rubrika není potřeba. Až se problémy v hokeji narovnají, tak se o něm přestane psát.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Barra     před 11 lety 20.03.2014 12:06 |  
          0 0

          Nemel jsem ani tak na mysli specialni rubriku, jako zvlast clanek, ve kterym se bude jen probirat hokej, spatne jsem se vyjadril. Pomohlo by to udelat vetsi prehled ve prispevcich, kde by se v clanku, ktery Jane s laskou pro nas pripravila neprobiral jen hokej.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            spino     před 11 lety 20.03.2014 12:12 |  
            0 0

            Od toho jsou tu vlákna. Nikdy jsem nedával k jednomu článku více vláken na téma dění v hokeji a nevidím důvod, proč by se to mělo změnit.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Barra     před 11 lety 20.03.2014 12:16 |  
              0 0

              Ja tedy ano. Co ma hokej spolecneho s tipovackou? Pomohlo by to udelat poradek ve prispevcich a pro fandy hokeje by bylo hned jasne jestli neco pribylo - naopak ti, kteri o hokej nestoji, by nemuseli skrolovat clankem, aby nakonec zjistili ze nepises o fotbale.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Betynka58     před 11 lety 20.03.2014 12:55 |  
              0 0

              A nestačilo, by, spino, jen nadhodit, že máš nové informace ohledně hokeje a případní zájemci by Ti poslali mail, na který bys jim ty informace poslal? Plně souhlasím s Barrou, že tak obsáhlé diskuze o hokeji na fotbalový web prostě nepatří.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 12:02 |  
      0 0

      Děkuji za pravidelné info z hokeje. Doufám, že se tvé informace neukáží pravdivé, protože jinak je to jistý pád o ligu níže pro přespříští sezonu. Lubina bude v průběhu sezony odvolán a vše dojede do konce Beránek.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        spino     před 11 lety 20.03.2014 12:11 |  
        0 0

        Vůbec bych se nedivil, kdyby s tim Lubina seknul ještě před začátkem sezóny. ;)

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          travel (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 12:29 |  
          0 0

          Jelikož patřím mezi ty,kterým není hokejová Slavia lhostejná (plně souhlasím s tím,co napsal Podol),tak na to zareaguji.Samozřejmě nemám tušení o co Benýškovi,případně Kellnerovi jde a nakolik informace od Spina ohledně odchodu hráčů jsou jisté.Ale to,že Růža rezignoval a šel k repre je pro mě signál,že Benýškovy úmysly nejsou pro Slavii dobré.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            spino     před 11 lety 20.03.2014 13:04 |  
            0 0

            O co jde Benýškovi a Kellnerovi bohužel taky nevím. Každopádně odchod Růži a nejlepších hráčů nenaznačuje nic dobrého.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          SKS70     před 11 lety 20.03.2014 12:32 |  
          0 0

          Spino, díky za informace, prosím, piš je a nenechej se otrávit ostatními komentáři. Já osobně mám fotbal a hokej na stejné úrovni. O to více mě to.. víte co.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:03 |  
          0 0

          Koukej ty zase meleš, ted proti Benýškovi,nedávno jsi posílal Rebíčka do tepláků a urážel jsi ho způsobem,který byl na rozbití držky,ted se tvoje rétorika přesunula jinam.Z toho co se děje u hokejek taky nemám radost,ale je třeba počkat kam se to posune.To samé jsem tvrdil i u Rebíčka a možná se to posouvá dobrým směrem i přes tvé urážení a napadání.V životě jsi dokázal ještě ho.vno,jsi taková neustále prskající nula,samozřejmě že občas z tebou souhlasím,ale to tak v životě chodí.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            spino     před 11 lety 20.03.2014 13:06 |  
            0 0

            Řebíček přišel do Slavie, která byla v troskách. Benýšek přišel do fungující a konkurence schopné společnosti, kterou během jednoho roku proměnil v mrzáka, odkud utíkají i kovaní slávisté typu Růžičky a Kadlece.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:41 |  
              0 0

              Zase lžeš sám Růžička přiznával velké finanční problémy ,které dotovali majitelé ze svého.A to nic nemění na skutečnosti jak si sprostě útočil na Rebíčka.

              • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                spino     před 11 lety 20.03.2014 14:01 |  
                0 0

                Pokud nedokážou majitelé zajistit rozpočet od sponzorů, tak ho dotují sami a pokud je to časem přestane bavit, tak ho logicky prodají. To nejsou velké finanční problémy. A místo obviňování ze lži si radši o tom něco zjisti, protože mám pocit, že o tom víš kulový.

                • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:14 |  
                  0 0

                  Hm vím o tom víc než si myslíš,jinak se obávám že ty víš kulový jak to dopadne.Zrovna jako si věděl kulový jak to dopadne s Rebíčkem akorát si urážel.Jsi prostě jen ohen dštící kecal.

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    spino     před 11 lety 20.03.2014 14:36 |  
                    0 0

                    Obávám se, že o současné situaci v hokeji nevíš nic, jinak bys takhle nemluvil.

                    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:46 |  
                      0 0

                      Bav se s volem když jde na porážku a tím končím,ostatním ta diskuze očividně vadí.

                      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                        bongor     před 11 lety 20.03.2014 17:51 |  
                        0 0

                        Já bych měl řešení.Jestli má spino pravdu,tak je to špatný,já jako mnoho jiných mám v srdci Slavii jako takovou,bez rozdílu vah,ale každý jsme jiný a rozumím i těm,co si Slavii spojují pouze s fotbalem.
                        Jestli ale spino ve svém příspěvku nemá pravdu a pouze fabuluje,tak je to na zákaz působení na tomto webu.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 20.03.2014 12:53 |  
      0 0

      Mne, jako cloveku, kterej klikne nebo neklikne na clanek pro nej nezajimavej tematem jen na zaklade narustajiciho mnozstvi diskuznich prispevku, jsou tvoje varovani i omluvy k nicemu. Opravdu mi nejde na rozum, ze z celyho zasranyho siryho kyberprostoru si pro svoje narky vyberes misto, kde predstavujou otravny OT prispevky.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:36 |  
      0 0

      A to by sis nemohl napsat vlastní článek o hokeji a netapetovat pod statistiky tipovačky?

      Tím by se to vyřešilo. Koho zajímá hokej, šel by tam, ostatní by byli ušetřeni.

      Tady vidím z 0 rázem 30 příspěvků a skoro nic o SKS.

      Já chápu, že spoustu lidí sleduje fotbal, hokej, volejbal, kuličky já nevím co, ale mně třeba hokej zajímá zcela okrajově a když už tak NHL, takže mně tyhle tapety o hokeji docela odrazují.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Barra     před 11 lety 20.03.2014 13:43 |  
        0 0

        Vlastnich clanku pise Spino dost, aby nasledne tady daval odkaz a k tomu patricny komentar. Myslim ze by nebylo od veci aby Quelhar/Alanor tady vytvorili zvlastni clanek kam by vse ohledne hokeje patrilo, jinak jsem uz Spina vyzival aby si zalozil vlastni web, ktery se bude venovat jen hokeji.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:54 |  
          0 0

          ano, také si to myslím.

          Já jsem chodím kvůli fotbalové Slavii, nikomu nechci zakazovat tu řešit hokej, ale hokejové Slavia má jistě bezpochyb obdobné servery a diskusní fóra.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:55 |  
            0 0

            * sem chodím

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Barra     před 11 lety 20.03.2014 13:58 |  
            0 0

            Ktere ale podle Spina nejsou objektivni :-)

            Vzhledem k tomu, ze je mezi nami moc fandu hokeje, by se ale vsechny tyto prispevky mohly centralizovat na jednym miste, a tim by vsichni mohli byt spokojeni.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:02 |  
              0 0

              ano, apeluji tímto na redakci, aby spinovu debatu o hokeji vyselektovali pod extra článek:)

              • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                lassiter     před 11 lety 20.03.2014 14:07 |  
                0 0

                Já nevim, tady je takovejch kravin a vy řešíte stejně tohle. Beztak většina příspěvků není o hokeji, ale je to vaše debata o tom, jestli to tady má být nebo ne. Máte tam jasně na začátku napsáno, že koho nezajímá hokej, ať to nečte, to je takovej problém to přeskočit?

                • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:12 |  
                  0 0

                  také it easy. Mně to třeba docela vadí, navíc co to tak procházím, tak mi to přijde jako fantasmagorie. A když je to OT a ještě dost možná blbost, tak proč to přeskakovat?

                  Nechci tu rozjet flamewar, zas tolik mě to netrápí, ale jak píšu výše já i Barra - si založte nový článek, nebo ideálně vlastní web a je to, ne?

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:22 |  
                    0 0

                    Zatím je zde více příspěvků, kde říkáte lidem v diskuzi, co mohou psát a co ne, než příspěvků o fotbalu natož o hokeji.

                • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                  Barra     před 11 lety 20.03.2014 14:26 |  
                  0 0

                  Asi neni problem to preskocit, i kdyz by bylo snadnejsi vse soupnout pod jeden hokejovy clanek, a nenutit ostatni prozkoumavat vsechny vlakna aby zjistili kde co pribylo. Jinak odhaduji, ze od vcerejsi vyzvy Quelhara na adresu Spina pribylo jen z jeho ruky nejakych 20 novych prispevku / reakci.

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    Tonda     před 11 lety 20.03.2014 14:41 |  
                    0 0

                    jj je to tak, navic vcera SPINO psal ze s tim prestane.. dnes to porusil = neumi dodrzet vlastni slovo ani 24 hodin, proto bych byl pro aby veskere SPINOVI komentare netykajici se fotbalove slavie byly smazany.. nebo presunuty nekam jinam, jen at nepleveli diskuzi o fotbale

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    Khadgar     před 11 lety 20.03.2014 15:12 |  
                    0 0

                    Ano, snadnější by bylo vše šoupnout do jednoho článku, nejlépe na stránkách hokejové Slavie.
                    Kdo se zajímá o hokej, ten si spinovy informace zjistí na příslušných webech, kdo ne, tak se tu akorát rozčílí.

                    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                      Pepino44     před 11 lety 20.03.2014 21:00 |  
                      0 0

                      Máš pravdu,ale nemá on spino (vosel,nebo vocel) na hokejovém webu Slávie
                      náhodou ban? (ostatně u něho by to nebylo nic neobvyklého)

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 22:04 |  
                    0 0

                    Barro, tak at ho prijmou do redakce a vytvori sekci HOKEJ a problem bude vyresen. A jeste by to chtelo sehnat nekoho na zensky volejbal

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Tugarin     před 11 lety 20.03.2014 15:59 |  
      0 0

      Já tu hokej vítám, a zo tyhle informace jsem vděčný...

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 21:51 |  
        0 0

        tvrde argumenty. ja sice HC Slavia nefandim, ale jestli je pravda to, co pises, resp. zdroj, ktery citujes, tak je to docela drsne. Po tom co jsme si precetli, ze hraci nedostali nekolik mesicu vyplaty to do sebe docela zapada.kolik hracu tam teda zbyde?

  2. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Jiri1     před 11 lety 20.03.2014 11:07 |  
    0 0

    A ted k fotbalu, dneska zaseda DK, jsem docela zvedav na trest pro Matulu, protoze tento hodny chlapec si pry nezaslouzi exemlarni trest , podle nekterych lidi ze svazu ma jen nehoraznou smulu..

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 11:40 |  
      0 0

      Tipuju, že mu na svazu daj mnohem kratší trest než třeba Kweukemu, nejspíš 3-4 kola stop. Co se týče toho "hodného" chlapce Matuly, tak podle mě neni ani moc inteligentní. Pokaždý když někoho zprasí, tak se zabední ve vlastnim světě jak nějakej autista, nic k tomu neřekne a všechny vyjádření za něj vydává klub.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 12:54 |  
      0 0

      Vime kdy zaseda a kdy muzeme cekat vysledek?

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:38 |  
        0 0

        výsledky večer, tak okolo 19hod. Já čekám buď žádný trest, nebo 2-3 zápasy. Lidem se zavře huba a Matula bude prasit dál.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 13:43 |  
          0 0

          Nic mu neudělaj max podmínku,třeba ho ještě politují jak na něj media a fanoušci útočí,shledají to jako dostatečný trest,tedy do doby než někoho definitivně nezmrzačí.

  3. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    lassiter     před 11 lety 20.03.2014 12:23 |  
    0 0

    Hanuše jsme do Jihlavy prodali, nebo je tam pořád na hostování?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.03.2014 12:25 |  
      0 0

      Prodaný.

  4. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Betynka58     před 11 lety 20.03.2014 12:47 |  
    0 0

    A jaká je dohoda ohledně Mikuly? Předpokládám, že v neděli asi nebude moci za Jihlavu nastoupit?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 12:55 |  
      0 0

      No ja to nevim, ale ohledne hostovani se kdysi psalo, ze chtej aby hrali,a proto tam klauzule o nehrani ve vzajemnem zapase neni..Pokud se tedy nic nezmenilo, tak by mel nestoupit..

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        PetCC     před 11 lety 20.03.2014 13:08 |  
        0 0

        To hostování Mikuly v Jihlavě zatím vypadá dobře. Hraje pravidelně a co jsem viděl, tak vcelku slušně.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.03.2014 14:03 |  
          0 0

          Ale pořádnou šanci dostává až pod Radou.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Barra     před 11 lety 20.03.2014 17:02 |  
              0 0

              A považuji to za správné rozhodnutí. Jen ať se Slavisti na hostování proti našemu A-čku vytáhnou, mají šanci ukázat co je v nich. Škoda jen, že Boleslav pravděpodobně nebude stejně odvážná a nepustí Smejkala na hřiště.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Betynka58     před 11 lety 20.03.2014 17:08 |  
              0 0

              Tak gto mne upřímně těší. Jestli to nové myšlení zahrnuje i tuto praxi, pak ho lze jen chválit.

  5. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Tonda     před 11 lety 20.03.2014 14:38 |  
    0 0

    prosim te SPINO, prestan tady psat o tom hokeji, podivej kolik to sthne reakci.. nekdo s tebou polemizuje, nekdo ti to vycita, ale ve vysledku je tady 25 komentaru .. a ja kdyz se kouknu do clanku a vidim 35 novych komentaru, tak si rikam ze je asi nejaka novinka ohledne fotbalove slavie.. a potom vidim ze to tady zase s fotbelem nesouvisi.. tohle jsou ale stranky a diskuze ohledne fotbalove slavie.. pochop to prosim te a hokej zkus rozebirat jinde, a kdyz uz musis na techto strankach, vlez si na Slávistický chat

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:49 |  
      0 0

      Musím s tebou nesouhlasit,spino alias Jan Vosel napadal nestoudně do nedávna majitele fotbalové Slavie, tudíž se to fotbalu také týká,když se tu může řešit např dement Repka.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Tonda     před 11 lety 20.03.2014 15:01 |  
        0 0

        a vcem teda se mnou nesouhlasis? nejak mi uniká kam svým prispevkem miris.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 16:04 |  
          0 0

          Začátek polemiky s voslem byl u hokeje,který ho tu začal řešit a tobě se to nezdálo,ale už bych to nechal byti :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.03.2014 16:05 |  
      0 0

      Takže budeš radši, když pod tímto článkem nebude žádný příspěvek, než když tu je 25 komentářů o hokeji?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Dresco     před 11 lety 20.03.2014 16:24 |  
      0 0

      Je fakt strasny problem scrollnout mysi trochu dolu, kdyz vidim, ze je vlakno o necem, co me nezajima?

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Mac     před 11 lety 20.03.2014 20:55 |  
        0 0

        100 % souhlas s touto větou! Myslím, že diskuse o tom, co kdo kde smí a nesmí psát a jak ho za to potrestat nejsou důstojné.

  6. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 20.03.2014 14:46 |  
    0 0

    Vážně nemůže redakce nic udělat s pomateným Vocelem?
    Začnete regulovat moje příspěvky, pokud se budu do Vocela navážet se stejnou intenzitou, jako to on činí směrem k Držmíškovi, respektive Benýškovi? Mohu taky začít tapetovat?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      spino     před 11 lety 20.03.2014 14:52 |  
      0 0

      Mě by jenom zajímalo, jestli se mi všichni omluvíte, až zjistíte, že to co jsem napsal je pravda.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        smely (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:55 |  
        0 0

        zdravim, ja se ti omluvim klidne hned kdyz sem prestanes psat o hokeji...zrejme nova moda - cekani na omluvu....jisty dutohlavec z Toaletne na ni taky ceka....tak snad se dockate hosi...

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          smely (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 14:59 |  
          0 0

          jinak dnes je to jiz paty clanek pod kterym spino spamuje o hokeji, v podstate to same dokola, jsem z toho tak otraveny, ze sem asi na cas prestanu chodit, nez se to vyresi...preji Vam vsem prijemny vikend a v nedeli vyhru (hovorim o fotbale )....

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Tonda     před 11 lety 20.03.2014 14:59 |  
        0 0

        poslouchej člověče, ty nerozumíš tomu že tady opakovaně skoro všechny diskutery štveš jak svými urážkami lidí ve fotbalové Slavii, tak příspěvky týkající se hokeje, které na fotbalovou diskuzi prostě nepatří? mě nezajímá hokej, a tak to má hodně lidí, nechápu proč se tady mám probírat mezi komentáři který se týká fotbalu a který ne.. a vše jen kvůli tobě. kdyby me zajímal hokej, nepůjdu o něm diskutovat na fotbaloé stránky... kapišto? to si tu rovnou můžeme psát o vyšívání a jak se správně peče kachna... tohle pokud vím se děje na diskuzi na oficiálkách, a snad se mnou budou všichni souhlasit že tohle tady nechce nikdo.
        A pokud to pořád neumíš pochopit, jdi si povětrat hlavu někam na čerstvý vzduch..

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          kobo (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 15:05 |  
          0 0

          Sem už nemá cenu kvůli tomuhle spamerovi chodit. Buď to bude redakce řešit nebo zde končím. Chápu, že krátkodobě zvyšuje stránkám click rate, ale mě už zcela otrávil, a nejenom mě...

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Tonda     před 11 lety 20.03.2014 15:17 |  
            0 0

            Tak to ja sem teda chodit neprestanu, dokud me neprestane Slavia bavit. A bavit me urcite neprestane, sere me dost casto, v poslednich letech to bylo opravdu tezka zkouska, ale Slavia mi koluje v zilach, je to jako droga, potrebuju nove info jako kurak nikotin. :)

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              janko (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 15:31 |  
              0 0

              Podepisuji

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            steev (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 18:04 |  
            0 0

            Kobo jestli sem přestaneš chodit úroveň diskuze klesne na nulu.Promysli to ještě :)

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 22:09 |  
              0 0

              steev: ty jsi nehorazny jedar. jen tak dal :)

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 17:11 |  
      0 0

      V současné situaci hokejové Slavie je jakékoli navážení do Benýška naprosto na místě! Jen tvrdě do něj!

  7. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 20.03.2014 15:19 |  
    0 0

    Spino, jeste jednou zalozis vlakno o hokeji a dopadnes jako Retos. Ja fakt nejsem priznivec banovani nebo moderovani diskuze, vzdycky jsem mel za to, ze s rozumnymi lidmi se clovek dokaze dohodnout na podobe diskuze (presneji na tom, o cem se diskutovat nebude) bez vyuzivani prav admina. A tebe pres veskera specifika povazuju za dostatecne rozumneho na to, abys pochopil, ze cokoli dalsiho opravdu bude znamenat presun mezi uzivatele jejichz prispevky musi schvalit admini. A ti na takove veci nemaji moc casu, tudiz se muze stat, ze tve prispevky budou zverejnovane se zpozdenim nekolika hodin.

    Dale vsechny navstevniky prosim, aby se nadale k osobe spina nevyjadrovali a nerozvijeli diskuzi z predchozich vlaken (samozrejme mimo Mikuly, Matuly a Hanuse). Velmi bych byl rad, aby se diskuze nerozvijela ani pod timto prispevkem.

    Diky.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      spino     před 11 lety 20.03.2014 15:25 |  
      0 0

      Rozumím.

      Bude lepší, když to vlákno smažeš. Příště už si tyhle věci nechám pro sebe.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 16:10 |  
      0 0

      Ovšem musíš připustit že skoro každá cenzůra je špatná i když ten vosel mě pěkně zlobí a to jsem hodně slušnej.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 20.03.2014 17:39 |  
        0 0

        Jenže ono je třeba vyjasnit, co je cenzura. Kdekdo si myslí, že demokracie spočívá v tom, že si může říkat /psát/ , co chce a nikdo mu nesmí nic říct. Když ho smázne, je to cenzura. Ale to není pravda. Dám příklad: Pokud se tady objeví blb, který začne psát, že Boudjemaa je špinavý Arab a takové ve Slavii nechceme, tímhle názorem ukáže, co je zač a já nebudu mít problém s tím, že tu jeho názor zůstane. Budu rád, že každý uvidí, že jde o skutečného blba. Jenže když podobnou hovadinu bude psát patnáctkrát za den, tak už je to důvod k jeho vypnutí. Kromě toho, že by to byl zcela jasný troll, tak, a tím se dostávám k té demokracii, určitě nebude schopen, tenhle svůj názor obhájit veřejně. Internet je v těchto případech poměrně zvrácené médium, spousta lidí si myslí, že si může napsat, co chce, protože demokracie, protože svoboda slova, protože cenzura...ale ono to tak není. Svoboda slova znamená, že svůj názor můžeš říct a musíš mít právo ho obhájit. Veřejně a pod svým jménem. Ne se schovávat za anonymní nick.
        Jestliže tedy Vocel všechno, co kdy napsal směrem k Držmíškovi a co teď píše o Benýškovi není schopen prohlásit veřejně, tedy jako Jan Vocel, s tím, že to doloží třeba i u soudu, pak končí veškerá demokracie, protože Vocel jen pomlouvá, uráží a spřádá konspirační teorie. Tečka. A protože tohle je čistě fanouškovský web, který z větší části sdružuje fandy fotbalové Slavie, není důvod, proč by mu mělo být umožněno, aby tady tohle prováděl a svým způsobem se tu seberealizoval. Mimochodem, nebudu mluvit o tom, zda by to všem těm, do nichž se naváží, byl schopen říct osobně. To by pak byla demokracie.
        Tím pro dnešek končím a vyrážím na Gamma Ray. A opravdu doufám, že s Vocelem redakce něco udělá.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 20.03.2014 17:50 |  
          0 0

          Snad jen ještě jednu věc dodám, než mě někdo osočí, že jsem zvolil špatný příklad, protože Boudjemaa je Francouz. Tak tedy: To je Zidane taky.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          bongor     před 11 lety 20.03.2014 18:04 |  
          0 0

          Edward to vystihnul správně.Svoboda v demokracii má dokonce
          docela dobrou definici.Svoboda končí v momentě,kdy zasahuje do svobody jiného subjektu.Jedná se třeba o pomluvy,které někdy mohou být dokonce trestným činem,zvláště poškozují-li pověst,nebo třeba podnikatelskou činnost pomlouvaného.Tady se to moc nenosí,ale žaloby na pomluvy jsou ve skutečných demokraciích dost časté.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Khadgar     před 11 lety 20.03.2014 17:50 |  
        0 0

        Jaká cenzura? Tento web není veřejným prostorem a je čistě na majiteli/provozovateli, co tady dovolí. Představte si to jako kdybyste přišli k někomu domů na návštěvu.
        Je to bohužel až příliš často zažitá představa, že lidé si v diskuzích na webu můžou dělat to, co chtějí.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      PetCC     před 11 lety 20.03.2014 16:55 |  
      0 0

      Hele, sice ty diskuze o hokeji nečtu, ale když už s tím chce otravovat, tak mu to zvěřejněte jako samostatný článek. Ať jsou diskuze tam.
      Mě totiž všeobecně vadí, že jsou tady v poslední době články hojně zneužívany k diskuzím absolutně mimo téma. Na druhou stranu, lidi co jsem chodí, se občas chtějí vyjádřit i něčemu jinému, a já to chápu. Takže nějaký prostor by měli dostat, pokud se budou držet v mezích slušnosti.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 22:12 |  
      0 0

      Co se stalo s Retosem? jak se vam podarilo ho zastavit mila redakce?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      leoneig     před 11 lety 21.03.2014 12:38 |  
      0 0

      A nešla by fakt udělat nějaká kolonka ve stylu "novinky z hokeje" ? Vím, že to jsou fotbalové stránky, ale lidi, které hokej zajímá třeba nevědí, kde tyhle informace načerpat, zřejmě asi neexistují SN pro hokej.? Mě ty informace třeba zajímají, ale štvou mě urážející comments od Spina k tomu, každý si přece popsané informace může vyhodnotit sám. To je jak kdyby nestranný novinář psal report o zápase a komentoval to stylem : "míc jde na Necida a ten kretén Matula ho strašně sejmul"
      Jinak bych Spinovi skutečně doporučil vlastní webovky, v dnešní době to není žádný problém si je udělat či nechat udělat. A když jsem pak jednou za čas umístí link třeba nový článek, s tím, že diskuze ale bude na jeho webu, není ti nic proti ničemu.
      Takhle diskutovat je fakt na nic, Jane napsala velmi zajímavý článek a kolik commentů zde k na toto téma je? Tohle je ocenění její práce, že se to tu hádá zleva zprava a nikoliv na dané téma?Já bych se na to být v její kůži teda vykašlal sem něco psát, dávat si s tím tu práci, obětovat svůj volný čas, mě by tohle uráželo.
      Bude to s tím skutečně chtít něco udělat, aby diskuze měli tu kulturu, kterou si zaslouží.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 12:41 |  
        0 0

        S tou marnou prací ještě dodám, že mám na mysli práci všech autorů článků, ne jen Jane v tomto případě, quelhar a spol ví o čem mluvím.

  8. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Betynka58     před 11 lety 20.03.2014 17:20 |  
    0 0

    Tak Matula dostal tři zápasy. Asi se nedalo čekat víc.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.03.2014 17:22 |  
      0 0

      Dejme tomu, aspoň nějaký trest. Jinak jsem přesně tento trest na rozdíl od redakčních spolupracovníků očekával.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Barra     před 11 lety 20.03.2014 17:52 |  
        0 0

        Souhlasím, alespoň se dostalo spravedlnosti. Osobně jsem myslím také v rozmezí dvou až třech zápasů. Tři zápasy plus ten co nehrál proti Jihlavě - i finančně to ucítí. Snad to bude pro Matulu poučení do budoucnosti.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Kactus     před 11 lety 20.03.2014 17:58 |  
          0 0

          ale no, tomu sam neveris ze by se poucil do budoucnosti

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Barra     před 11 lety 20.03.2014 18:42 |  
            0 0

            Predchozi tri obeti Matula koncily v nemocnici - ted to nastesti Boudjemaa ustal, jinak by byl trest vyssi. Matula tedy dostal 3 tydny za ' pokus o zmrzaceni', urcite ho ted budou rozhodci jeste vice sledovat. Jinak 3 nebo 5 tydnu je uz vlastne (podle me) jedno, podstatne je ze se tomu venovaly media, financne to urcite piciti na premiich, nedivil se kdyby v klubu nebyl sazabnik ktery by dale financne trestal takove oslabeni klubu. Mas ale asi pravdu, jedna se spis o jeho neschopnost a technicke nedostatky hry, takze nepujde o nejake pouceni.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Kactus     před 11 lety 20.03.2014 19:23 |  
              0 0

              a taky kdyz jsem sledoval ty vyjadreni ze vlastne on je ta obet! naposled na idnesu, ze stvava kampan ... ble. to je pak tezko si brat pouceni. no coz, mozno s nim rozvazou smlouvu a pujde kopat do druhe ligy a pak se ho zbavime.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              bongor     před 11 lety 21.03.2014 18:21 |  
              0 0

              Ahoj Barro,já když sleduju s jakou péčí a láskou se za toho Mláťulu
              staví ansámbl Teplic,zvláště soudruh Ščasný,tak pochybuji,že by si někdo z nich dovolil jej jakkoliv potrestat.Spíš bude za velkého hrdinu,kterého zlí slávisté šidí a pokleslý tisk jim v tom pomáhá.
              Vždyť nic neudělal,jen zprasil nějakého nepřátelského kopálistu.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 18:09 |  
          0 0

          kdyz rikal ze to je na spodni hranici trestu tak podle me myslel tu uplne nejnizsi hranici..tezko rict jestli mohl dostat trest na dva zapasy ale na jeden (temer) urcite ne..dostat za tohle nejnizsi mozny tresty je k placi..ted jsem te zakrok znova videl nezpomalene a nechapu ze mu tu nohu nezlomil..

  9. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 17:22 |  
    0 0

    MATULA

    Bez ohledu na odůvodnění (nečet jsem ještě) je to směšně málo..:(

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      bongor     před 11 lety 20.03.2014 18:07 |  
      0 0

      No jestli je Matula obětí své nešikovnosti a jinak hodnej chlapec,tak nemá na hřišti co pohledávat.Asi se čeká,až si něco dovolí i na rumuna.To by byl jinej šrumec.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      bongor     před 11 lety 20.03.2014 18:07 |  
      0 0

      No jestli je Matula obětí své nešikovnosti a jinak hodnej chlapec,tak nemá na hřišti co pohledávat.Asi se čeká,až si něco dovolí i na rumuna.To by byl jinej šrumec.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 12:17 |  
        0 0

        Přesně tak. Jsi -li fotbalový nešika, nekop a opakovaně zraňuješ třeba i neúmyslně hráče, opravdu nemáš na trávníku co dělat.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 18:19 |  
      0 0

      Je to malo, ale víc sem nečekal. Upřímně - nebýt médií, nedostane nic.

  10. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 18:49 |  
    0 0

    Tak Sparťani už odepsali Řepku, potom co zjistili, že je schválně poškodil, když za Budějovice zařídil penaltu pro Liberec, aby Sralta nevyhrála titul. Teď spartani bulej, jak jim to moch udělat a že už pro ně neni hrdina :D Chudáci, za chvilku nebudou mít žádnou ikonu. Nejdřív přišli o toho svýho Franze Kafku a teďka i o LoboToma :D

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 18:56 |  
      0 0

      já jsem doufám, že na Kuku časem nepraskne, že ty šance taky spaloval naschvál :-) :-)

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 19:00 |  
        0 0

        Nebo na Šmícu že se vždycky schválně zranil :)

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 20:04 |  
          0 0

          Pravda také je že Jarolím st.pár zápasů taky prodal ač se vyhlašoval slávistou.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.03.2014 20:10 |  
      0 0

      No aktualni nejvetsi spartansky srdcar je Vacha, coz vypovida o leccems.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Nosorozec     před 11 lety 20.03.2014 21:04 |  
        0 0

        Sparťanský srdce hold neexistuje. :) Řepka ukázal, že je mu sparta u prdele a že si tam akorát honil ego, protože potřeboval něčí obdiv. Nedovedu si představit, že by třeba takovej Kalivoda úmyslně poškodil Slavii, i když z ní byl taky vyhozen.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 21:06 |  
        0 0

        následován Dočkalem :-)

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 22:14 |  
          0 0

          vlk30: jak to vis? ktere zapasy to byly?

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:49 |  
            0 0

            Tak měl jsem na mysl ty když byl ještě hráč,abych to upřesnil.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 11:16 |  
          0 0

          jak si prisel na dockala?

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:40 |  
            0 0

            just a joke...

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 13:51 |  
        0 0

        myslíš Vácha a Zápotočný ? :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      bongor     před 11 lety 21.03.2014 18:25 |  
      0 0

      A čekal jsi od nich snad něco jiného,než mohutné bulení?Jsou tím známí a vyhlášení.

  11. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Pepino44     před 11 lety 20.03.2014 21:18 |  
    0 0

    Nemá někdo e-mail na disciplinární komisi Fačr? Chtěl bych jim napsat co si o jejich potresrání Matuly myslím,ale nikde jsem e-mail nenašel.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 20.03.2014 21:53 |  
      0 0

      mam stejnou ideu. jen bych to smeroval na peltu a jeho komisi jako otevreny dopis. nechapu na co se ceka!!!

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Pepino44     před 11 lety 20.03.2014 22:02 |  
        0 0

        slamáčku-nic ve zlém,proč čekáš ? Já bych se opravdu zmohl už jenom na nějaké vynadání v e-mailu. Jo bejt to tak před 50 lety,šel bych jim dát snad i přes tlamu. Ale nyní už jen vynadat,nebo někoho podpořit.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 07:51 |  
          0 0

          proc? cekam az opadnou prvni emoce! ale jsem stale tak na... tohle proste nedokazu pochopit. vzdyt kdyby se mu nesnazil uhnout, tak skoncil s fotbalem. to je pomalu na zaolbu u civilniho soudu pro poku o tezke ublizeni na zdravi z nedbalosti!

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Kornovo     před 11 lety 21.03.2014 14:51 |  
            0 0

            ten trest je az trapny, kdyz si vezmes ta velkohuba prohlaseni, ze pokud nekdo bude pred disciplinarkou opakovane, tak dostane trest na horni hranici. asi by bylo vtipne i srovnani s nekym kdo dostal taky 3 zapasy, jak ten faul vypadal oproti matulove zkratu.

    • Re: HOKEJ

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.03.2014 21:48 |  
      0 0

      Myslim, ze cesky manazer NHL opravdu nema ani tu nejmensi spojitost s fotbalovou Slavii. Zkusme zustat tematicky alespon pobliz, at neskoncime v zumpe jako oficialni web.

      • Re: HOKEJ

        Kornovo     před 11 lety 20.03.2014 22:16 |  
        0 0

        promin, dela to cech a pomaham mu s propagaci. a zaregistroval jsem od Thorklaera neco o NHL

        • Re: HOKEJ

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 06:59 |  
          0 0

          Jo, ze mě hokej nezajímá, jen okrajově NHL.


          Takže nespamuj;-)

        • Re: HOKEJ

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 08:05 |  
          0 0

          To není propagace ale SPAM :) to je to samý jako když tu nějaké individum propagovalo "tutové" tipy na zápasy...

  12. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    klimi     před 11 lety 20.03.2014 22:55 |  
    0 0

    Tak Jarda Blažek je do konce sezóny mimo, tudíž by měl chytat za Jihlavu Hanuš. Tak na něj jsem hodně zvědavý.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Kornovo     před 11 lety 21.03.2014 06:33 |  
      0 0

      fuj, nebezpecny zakrok zezadu. jen dobre, kdyz budou rozhodci chranit technicke hrace.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 08:04 |  
      0 0

      Zezadu, faulovaný o něm vůbec nevěděl. A šel po nohách ne po míčí. Jasná červená.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      klimi     před 11 lety 21.03.2014 08:07 |  
      0 0

      Zezadu a bez míče a bez jakékoliv šance ho zahrát, jasná červená, taky pěkná prasárna.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      slaviator     před 11 lety 21.03.2014 08:18 |  
      0 0

      Ve světle toho, co provedl Matula Boudjemaaovi, tak velmi přísné. Ve světle toho, že by se měli chránit techničtí hráči, že ten hráč o Markovi vůbec nevěděl - jasná červená...

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.03.2014 09:54 |  
      0 0

      Z hlediska toho, jak by se melo piskat, ta cervena vubec prisna. Z hlediska toho, jak sudi realne piskaji, je cervena karta v 9. minute za takovy zakrok na polovine hriste, kdy souper nejde do sance, opravdu prisna - hlavne proto, ze jsem presvedceny, ze 90% sudich by dalo jen zlutou. Cimz ale netvrdim, ze CK je spatne, naopak, za takove zakroky by cervene karty padat mely kdykoli a kdekoli. Jen se tak bohuzel moc nedeje.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 21.03.2014 09:55 |  
        0 0

        * Z hlediska toho, jak by se melo piskat, ta cervena vubec prisna neni.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          leoneig     před 11 lety 21.03.2014 13:17 |  
          0 0

          Obecný trend by měl být tyto zákroky tvrdě trestat, aby si to hráči příště rozmysleli. Zezadu přes nohy musí být červená. Je ale potřeba, aby rozhodčí nastavili stejný metr a nedopadlo to jak s tolerancí drobného offsidu, když si rozhodčí není úplně jistý, jestli byl či nebyl, tak ho má pustit. Je to otázka důkladných školení, kde instrukce budou jasně dané a podle nich se bude pískat.

  13. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    janko (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 09:51 |  
    0 0

    Dobré ráno,
    po tom šíleném včerejšku s hromadou hokeje se pokusím vrátit k fotbalu. Myslíte, že nastoupí DZ ve stejném složení Hrubý/Zmrhal, nebo do toho trenér hrábne a vrátí tam Gecova? Já osobně bych tam nechal Hrubého se Zmrhalem, ale nejsem trenér, takže můj názor je irelevantní...
    Také se vám stává, že se začínáte do Edenu opět těšit?:-)

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Barra     před 11 lety 21.03.2014 10:24 |  
      0 0

      Určitě bych nic neměnil - a mám důvěru v Pastoorovi, že nebude měnit mužstvo, které bylo právem chváleno po posledním zápase.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 12:52 |  
        0 0

        Taky si myslím, že žádné změny v sestavě čekat nelze a zafunguje nepsané fotbalové pravidlo, že vítězná sestava se nemění.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 21.03.2014 11:22 |  
      0 0

      Mne se treba stava, ze chci do Edenu zase zacit chodit. :))

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      steev (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 11:29 |  
      0 0

      Já se těšim vždy,ale vim jak to myslíš Janko.Na ten náš fotbal se dá fakt koukat.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.03.2014 11:34 |  
      0 0

      Kdyby trenoval jakykoli cesky trener, byl bych presvedceny, ze se Gecov vrati do zakladni sestavy na ukor Hrubeho. U Pastoora jsem na vazkach, Hruby je evidentne jeho oblibenec, Zmrhala je take potreba brzy prodat a tak asi hrat bude, Pitak s Boudjemaaou hrat taky museji a ze by sedel Juhar, tomu neverim. Takze v zaloze pro Gecova proste misto neni.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        janko (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 11:55 |  
        0 0

        Přesně takhle to vidím. Navíc když o Hrubém řekl že pro něj byl mužem zápasu. Dle mého bude Gecov sedět.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 13:23 |  
        0 0

        přesně. Ať se Geci vyklidní na lavičce a příště až někdy nastoupí buď už něco předvede, nebo ať to jde zkusit do Příbrami, nebo podobného klubu, tam by tuhle bídu možná ocenili.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      lassiter     před 11 lety 21.03.2014 12:15 |  
      0 0

      Gecov hrát bude, sedět bude Juhar a Jarda Zmrhal půjde na levý křídlo :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:16 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu ze ma trest jeste na dva zapasy tak je to zatim dost bezpredmetne..dodavam zaplat panbuh

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Tomski     před 11 lety 21.03.2014 12:24 |  
        0 0

        myslím, že nastoupit může...

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:59 |  
          0 0

          dostal sedmou a osmou zlutou kartu tj dva zapasy + cervena jeden..

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 14:45 |  
              0 0

              Aha mas pravdu..ja si to poplet s Nitrianskym kterej dostal ctvrtou a patou a ne treti a ctvrtou..takze on dva zapasy dostal a gecova to teprve ceka..kazdopadne podle hry zalohy minule doufam ze nenastoupi a nastoupi az v poharu kde dostane tu osmou zlutou kartu..
              Diky za opravu

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:45 |  
      0 0

      já jsem se do Edenu vrátil na Znojmo a zápas se mi moc líbil, jak hrou, tak přístupem hráčů. Na tento fotbal budu rád chodit, takže i v neděli se moc těším. Za ten humus předtím sem fakt platit nehodlal, to bylo i v TV za trest.

      Po pravdě jsem dost pookřál, takhle jsem se do Edenu dlouho netěšil, jak po nástupu Patroora. Že by to bylo tím, že do Edenu přišel skutečně trenér-odborník místo koloběhu českých buranů, co se ani nedomluví anglicky?

      Jinak věřím v zálohu Hrubý-Zmrhal, Gecov v základu by mě vyloženě zklamal.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 13:10 |  
        0 0

        Věřím, že podobné pocity bude mít více fanoušků Thorklaere. Už zápas se Znojmem musel fanoušky potěšit a ty, kteří na stadionu nebyli nalákat. Kéž by přišlo jako cca 3-4 roky zpět 11 tis, když u nás hrála blbá Příbram v tom samém čase. Vítězná sestava se nemění, takže velké změny neočekávám, jestli vůbec nějaké.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 13:21 |  
          0 0

          I já si myslím, že na Jihlavu by se mohli fans hecnout a dorazit. Budu naivka - věřím v 8tis. diváků.

          Ono je to hodně o důvěře - proč chodit na něco, kde se akorát budu vztekat a ještě za to budu platit?

          Okolo sebe vidím docela dost slávistů "v zimním spánku" a hodně z nich už se docela dostává na provozní teplotu a chce chodit, takže podle mě návštěvy porostou, ale Slavia musí svým fotbalem bavit, ne mučit.

          Doufám, že tady teď nerozjedu flamewar o tom, že věrný fanoušek chodí pořád:-)

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            leoneig     před 11 lety 21.03.2014 13:50 |  
            0 0

            Ale tak jasně, já ti rozumím. Přece nebudeš podporovat a platit za něco, v co nemáš důvěru a koukat na hráče, kteří si asi neuvědomují za koho hrají. Ano vždycky jsme s váma, ale vše má své meze. Po dlouhé době cítím, že se nějaká nová důvěra začíná budovat a tudíž věřím, že to fanoušci z celé republiky ocení a budou zase chodit ve velkém počtu. Já tu neříkám, že nějak jásám na aktuální situací, ale prostě už po těch letech věřím, že se vše k lepšímu obrací a u toho chci být. A začínám to pociťovat i u ostatních fans.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 17:35 |  
              0 0

              jj, vidím to stejně, souhlas.

  14. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 10:16 |  
    0 0

    Zareagovat na udalosti okolo Repky, kdy se pochybne dilko vydava za opravdovou kvalitu a tiskovy mluvci naseho klubu se vyjadruje , ze teda jako preje p.Repkovi dalsi uspechy je mozna zjevna ironie , ale hlavne blbost.
    Pan Vrba miso, aby rekl , ze se k tomu nebude vubec vyjadrovat, tak udelal medvedi sluzbu pri propagaci tohoto dilka.
    Mozna by se mel pan Vrba starat spis o informovanost v kauze Turyna , mozna by mel tady na tomto webu treba rict sve plany , ale toho se asi nedockame.
    Ono je to vubec podivne , mladez je ve varu , mozna po konci sezony odejdou dalsi treneri, ale my resime pohary.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Barra     před 11 lety 21.03.2014 10:46 |  
      0 0

      Mně nevadí, že Vrba reagoval na výroky bývalého čelního přestavitele Sparty, kde se jednalo o hrubé urážky naších hráču, fandu a celé Slavie. Každý logický přemýšlející člověk samozřejmě pochopil, že slova Vrby byly myšlené ironicky. Tohle vyjádření Vbry jsem sice neslyšel, ale nemyslím si, že by tím propagoval Řepkové ´dílo´. Ten už dostal dosti prostoru v televizní show, v rádiu, v tisku, a jak se zdá postaral se sám spíš o veřejný posměch a odsouzení, dokonce z řad Spartanů. Nikde jsem neslyšel slovo chvály, naopak jen pohrdání a odsouzení.

      Také si nemyslím, že tiskový mluvčí Slavie by se teď měl vyjadřovat o věci Turyna – nikdo z nás neví, jak se momentálně pracuje na reorganizaci Slavie a koncepci mládežnického fotbalu, aby se takové věci již neopakovali. Daniel Turyna je navíc na hostování a nepřešel do Sparty. Tiskový mluvčí by samozřejmě mohl šťourat v této záležitosti a veřejně se vyjadřovat, s následkem že Slavia by byla stejně veřejně na posměch, jako bývalý kapitán a ikona Sparty momentálně je. Ale jedná se samozřejmě o můj názor, ten váš vám neberu.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 10:54 |  
        0 0

        Tiskovy mluvci Slavie mel hlavne drzet pusu, co se tyce Spartanu asi jste na ne odbornik , tak prominte plebsu , ze Vas pouci, az na slabou skupinu jeho tzv. fan klubu ho ignoruji, neni pro ne uz mezi zivymi a Turyna , prominte mne celkem nezajima jeho hostovani, mne zajimaji dusledky teto kauzy , kdy vrcholovy manazer Kisel nevi, ze jim jmenovany trener vyhodi mladeznickeho reprezentanta a dokonce ani nezna nazory jeho rodicu.
        Jen otazku na zaver , znate strukturu mladeze Slavie , znate financni podminky , rozpocet useku, podil rodicu, proste co by jste jako chtel menit, to moc nechapu,

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Barra     před 11 lety 21.03.2014 11:00 |  
          0 0

          Tiskový mluvčí Slavie má právo se vyjadřovat dle jeho představ a ne podle toho, jak vy s chutí se snažíte každého poučit. Na zbytek vašeho příspěvku snad nemá smysl reagovat. Možná byste mohl začít tím, že byste odpověděl sám na otázky, které vám tady byly kladené předvčerem, ale které jste jako obvykle ignoroval. Všimněte si, že já jsem psal o svém názoru, a jasně jsem říkal že vám neberu váš. Naučte se také respektovat odlišné názory.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:06 |  
            0 0

            Vazeny pane myslim, ze tyto veci dokazu respektovat, nicmene ten den jsem sedel u pocitace temet 7 hodin, nemohui za to, ze po mem odchodu se rozhodl jeden z prispivatelu napsat umelecke dilko, proti nemuz jsou vysetrovatele Rittiga jen amateri.
            Uvedomte si prosim, ze ani renovovani novinari nesdeluji veci, ktere neuznaji za vhodne, navic spouste odpovedi uz byla behem toho dne v diskuzi jasne sdelena.
            Navic jsme na diskuznim foru, nikoliv na verejnepravnim mediu, kde se uz nekolik tydnu lze nejmene o jedne veci ostosest.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Tomski     před 11 lety 21.03.2014 11:03 |  
          0 0

          všechny zadupat, ponížit a poslat na Šumavu...statistika, ironie, Kisel, Vrba...všechno špatně...zlejch starejch dědků je plnej svět :-)))

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:09 |  
            0 0

            Tomski , vis o cem jsme se bavili , myslim si , ze ani ne tebe to totiz nezajima , tebe zajimaji jen tve multi nicky.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Tomski     před 11 lety 21.03.2014 11:14 |  
              0 0

              koukám, že Barra tady napsal celkem zajímavý příspěveka a vy se tady jako obvykle pokoušíte pouštět síru jako drak, ale dopadá to, jako když se dusí ještěrka...

              • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                Tomski     před 11 lety 21.03.2014 11:17 |  
                0 0

                a nick tady mám jenom jeden, píšu tady za sebe...

                • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                  Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:22 |  
                  0 0

                  Jakou siru, jen jsem uvedl , ze Repka neni hoden obdivu , natoz abych svym vyjadrenim jako odficialni predstavitel klubu ne nej reagoval, proc treba Spartane mlci, proste Repka uz pro ne neni.

                  • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

                    Tomski     před 11 lety 21.03.2014 11:41 |  
                    0 0

                    když se vás (v tomto případě Slavie, potažmo pana Vrby) někdo na něco zeptá, tak se vyjádříte...od jmenování pana Vrby si neodpustíte nějakou narážku...naprosto nechápu proč se tady pokaždé navážíte do Barry nebo Quelhara...sám jste tady něco oficiálně publikoval ? jestli jsem správně pochopil, tak jste proti videu ve fotbale ? to je pro mě asi stejné jako hodnocení Řepky dle Kornovova...

  15. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Barra     před 11 lety 21.03.2014 10:27 |  
    0 0

    Statistika nuda je?!

    Jak se v předchozím článku správně zmínil d´Artagnan, Slavia dostává v poslední půlhodině dosti branek proti. Zaměřil jsem se ale jen na branky, které jsme dostali v posledních 5 minutách poločasu, popřípadě ihned po zahájení druhého poločasu, a také v posledních 5 minutách zápasu.

    Tuto sezónu jsme to celkem ´rozjeli´. Hned v polovině všech zápasů (10 z 20) jsme dostali takové branky. Bylo tomu tak v posledních 3 zápasech (Olomouc 45+1 a 87 min, Dukla 87 min, Teplice 86 min), ale také proti Liberci (46 min hry), Jihlavě (85 min), Boleslavi (85 min), Jablonci (90 min), Spartě (90 min), Slovácku 90 min – a samozřejmě proti Teplicím (87 a 90 min, ale tam beru polehčující okolnosti).

    Dostali jsme celkem 12 takových branek, sami dali jen 4 (Liberec 44 min, Olomouc 89 min, Bohemians (45 min) a Dukla (45 min). Kamil dostal 2 branky během 4 zápasů, Radek Černý 3 během 6 zápasů, Matěj Rakovan 5 během 9,5 odehraných zápasů. Všichni 3 brankáři dostali tedy co druhý zápas jednu takovou branku.

    V minulých sezónách jsme na tom byli podstatně lépe. V 2012-13 jen 4 (proti Jihlavě, Liberci, Teplicím a Příbrami), sami jsme jich dali 6 (Jihlava, Brno, HK, Jablonec, HK), v sezóně 2011-12 jsme na tom byli podobně (3 proti – Příbram, Budějovice, Plzeň), 6 dali (Příbram, Olomouc, HK, MB, HK, Bohemians). Takže kde jsme tuto sezónu tak padli v každém druhém zápase, tak v předchozích zápasech se tak rozhodlo jen v každém osmém až devátém (!) zápase, a tu je už na zamyšlenou.

    Čím že tak sesypáváme v těch posledních minutách? Ztráta koncentrace? Psychika a tedy malá sebedůvěra – ´stejně zase dostaneme takovou ušmudlanou branku´? Špatná kondice? Chybí ´leader´ a dirigent obrany? Stáhnutí před vlastní brankou a tím umožnění soupeřovi, aby v desíti na nás útočil – místo abychom ho zdržovali a zaměstnávali daleko od naší brány?

    Prokazatelně nás tuto sezónu stály tyto branky na konci zápasu 4 body (remíza místo výhry v Jihlavě, prohra místo remízy v Jablonci, prohra místo remízy v Teplicích), ale nepřímo možná i více. Nikde není napsáno, že kdybychom nedostali branku proti, bychom naopak nemohli v těch posledních minutách dát sami branku.

    Dobrý příklad je Bundesliga a Premier League, kde hráči hrají i posledních minutách jako o život a kdy se pravidelně rozhodne o zisku bodů. Mít jen ty 4 bodíky navíc by se už o tolik lépe dýchalo.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 10:41 |  
      0 0

      Ja chapu, ze nekoho bavi statistika , chapu, ze je to skvele moci fotbal rozebirat pohledem pocitace , ale jeste radeji bych byl , kdyby ty prispevky byly v necem nove , abych nemusel dokola cist stejne nesmysly , fotbal rozhodne nikdy nesmi byt sportem , kde bude prevladat statistika , kde po hristi nebudou pobihat vic nez tri lidi/sudi/, uz dnes mi prijde to sestihlave sprezeni ponekud prehnane , chyby delaji sudi stejne dal a mozna jeste vic a uvahy o tom , ze by v budoucnu mohl jeste hlidat fotbal rozhodci od Videa ve mne vzbuzuji opravnene obavy stejne jako nektere diskuzni prispevky.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Barra     před 11 lety 21.03.2014 10:52 |  
        0 0

        Přeji vám také krásný den, a děkuji vám za vaše poučení, bych přispíval jako vy o ´necem novem´ a nepsal ´dokola o stejných nesmyslech´.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 10:55 |  
          0 0

          Kdyz myslite.............

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Barra     před 11 lety 21.03.2014 11:06 |  
            0 0

            Ano, myslím. Protože jako obvykle se vyjadřujete a kritizujete něco, co jsem vůbec nepsal. Nemluvil jsem o rozhodčích, nemluvil jsem o chybách sudí. Mluvil jsem jen o inkasovaných brankách a selhání obrany Slavie v posledních 5 minutách zápasu. Ale to vám očividně uteklo.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:12 |  
              0 0

              A vite , ze jsem si to vyjimecne precetl , ale ja jsem jen proste vyjadril nazor na pouzivani pocitacu ve fotbale , treba ty testy okolo pomeznich car a pod., fotbal musi zustat fotbalem.
              A k tomu inkasovani, furt se domivam, ze nam chynbi vice sehranosti , vice soustredenosti, nektere tymy uz odehraji poslednich 5 minut spise polehavanim, simulovanim, nakopavanim a pod.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.03.2014 11:10 |  
      0 0

      Diky za peknou a zajimavou statistiku. Na rozdil od pana Jiriho si myslim, ze to opravdu stoji za pozornost a o necem to muze vypovidat.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:16 |  
        0 0

        A zkusil jste si nekdy Ondreji spocitat kolik lidi se tady na foru tou statistikou zabyva , alespon podle reakci primo na ty statistiky, jinak je zajimavy , ze z toho co jsem videl tady zpusobil vetsi zajem Spino s osudem hokejove Slavie .

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 21.03.2014 11:24 |  
          0 0

          Nezkusil, protoze nemam jak. Ano, vim o tom, ze mnoho lidi statistiky nezajimaji. Nikdy jsem netvrdil opak. Vetsi zajem nez statistiky vzbudil i Retos se svymi prispevky, to opravdu neberu jako argument.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Tomski     před 11 lety 21.03.2014 11:36 |  
            0 0

            statistiky spojené se Slavií jsou zajímavé...cením, že to jsou tvé články Quelhare...

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            steev (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 11:36 |  
            0 0

            Mě ty statistiky zajímaj třeba dost a zas mě otravuje věčné navážení se do ostatních.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:56 |  
            0 0

            pokud to kolegovi výše zavře ústa (o čemž pochybuji), klidně udělejme anketu:)

            Mě statistiky velmi zajímají.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 15:30 |  
            0 0

            Za mě určitě ano, články se statistikou si přečtu vždy rád.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            PetCC     před 11 lety 22.03.2014 09:40 |  
            0 0

            I já si přečtu statistiky a komentáře "zasvěcenců" nečtu. Ale v tomhle diskuzním smetí člověk podnětnou myšlenku nenajde.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:39 |  
        0 0

        já si třeba ve statistikách libuji a i nové statistiky GL se mi líbí. Tohle k modernímu fotbalu patří.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 12:30 |  
      0 0

      Diky Barro, mne tedy taky prijde zajimava tato statistika. Rekl bych, ze vypovida o tom, jak je ktery tym mentalne silny. Kdo si veri, dokaze v rozhodujicich chvilich zapas rozhodnout nebo pohlidat. Kdo je nejisty a spatne organizovany, je vetsi nebezpeci, ze inkasuje.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Betynka58     před 11 lety 21.03.2014 12:56 |  
      0 0

      Také já se připojuji k poděkování za moc zajímavý postřeh. A k poznámce pana Jiřího - já osobně jsem přesvědčen, že statistika zápasů fotbalové Slavie zdejší diskutující zajímá podstatně více než problémy Slavie hokejové (z množství příspěvků pod spinovým příspěvkem se nedá nic odvozovat, zvláště když minimálně u poloviny z nich bylo zřejmé, že dotyčného hokej nezajímá).

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        leoneig     před 11 lety 21.03.2014 13:41 |  
        0 0

        Barro, taky děkuji za zajímavou statistiku. Na rozdíl od pana Jiřího1 si myslím, že statistiky nudné nejsou a k fotbalu patří, dále pak si myslím, že zavedení videa je naprostou nezbytností. Tenis je řekl bych ještě konzervativnější sport a s jestřábím okem funguje dobře a férově.
        Jinak věřím, že nové statistky v GL můžou fotbal u nás časem posunout dál. Když by někdo chtěl zápas snad jen odchodit, či odflákat, každý se to rychle dozví a trenéři si takové hráče nebudou v rámci naší ligy vůbec vybírat do svých týmů, fanoušci je nebudou mít rády. Jasně, pomohlo by i smrsknutí ligy na 12 týmů a další kroky.
        Statistika Barry vypovídá o zhoršené koncentraci na konci zápasů, ale taky o tom, že s 6ti červenými kartami na konci logicky mohly docházet síly, nedisciplína pak vedla ke ztrátě mnoha bodů. Úkolem trenéra bude na tomto zapracovat, bude to zřejmě i problém se sebevědomím atd....

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Barra     před 11 lety 21.03.2014 14:45 |  
          0 0

          Ahoj Leoneigu, mas pravdu ze cervene karty mely za efekt ze dochazely sily. S CK Kisela proti Teplicim jsem pocital, proto take zminka o polehcujicich okolnostech (po jeho odchodu jsme se sesypali a dostali behem 20 min ctyri branky). Hrubes sel z hriste v 45 min, i proti Boleslavi bylo oslabeni citet. Jinak jsme efektivne v zbyvajich 4 zapasech, kde jsme dostali CK, dostali branky v poslednich minutach: Kisel a Sparta (90), Nitriansky a Olomouc (87), Vosahlik a Dukla (87), Gecov a Teplice (86).
          Jinak dostali 3 hraci soupere Slavie CK - Skerle a Olomouc (90), Vorel a Dukla (90), Reljic a Znojmo (89).

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            leoneig     před 11 lety 21.03.2014 16:27 |  
            0 0

            Ahoj Barro. Pro celé sportovní vedení by mimo jiné mělo být jedním z úkolů hráče uklidnit a dodat jim nové ale ne zasen přehnané sebedůvěry. Těch bodů, o které jsme přišli v důsledku ČK je jak výše píšeš totiž docela dost. Ty ČK pro soupeře oproti tomu výsledek už moc ovlivnit nemohly.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Pepino44     před 11 lety 21.03.2014 18:43 |  
            0 0

            Zdar Barro,já také děkuji za Tvoji statistiku,člověk to alespoň vidí v souvislostech. Ono,když k takovému golu dojde,tak to člověk bere - no stalo se,
            je to sice škoda,ale takový je sport. Když to ale vidí v té statistice,tak si uvědomí,že se to stává docela často a začne hledat příčiny. Je to další podnět pro přemýšlení. Ale holt nemusí se to líbit každému,někdo třeba nepřemýšlí.

  16. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    Borris     před 11 lety 21.03.2014 11:13 |  
    0 0

    Včerejší trest pro Matulu, to neni nic než trapná komedie. Tři zápasy za takhle hororový zákrok, to je naprostý výsměch. A toho křupan ještě ani nenapadne, že by se třeba mohl Damienovi omluvit nebo vyjádřit aspoň nějakou špetku lítosti. Ale kdepak... Včerejším verdiktem disciplinárky, jsem akorát zase znechucený.... Tomu praseti to zase prošlo a až příště tentokrát už někomu opravdu ukončí kariéru, tak ať si umělci z disciplinárky vzpomenou na tenhle směšný "trest" co nu udělili. Víc k tomu už nemám co říct.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Jiri1     před 11 lety 21.03.2014 11:18 |  
      0 0

      A vite , co je zajimave kolik Slaqvistu tady a jinde dokazalo trest presbe odhadnout , co na to Vy Slamacku, s temi az 10 zapasy a exemplarnim trestem.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Borris     před 11 lety 21.03.2014 12:30 |  
        0 0

        Tak já jsem to taky přesně čekal, že to bude takhle podobně trapný trest. Ale stejně i když to člověk čeká, stejně je pak naštvaný když se to stane skutkem. Říkal jsem, že trest pod pět zapasů bude výsměch. Přesně to se bohužel stalo...

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 14:02 |  
        0 0

        co chcete, abych Vam rekl? jsem sokovan a uprimne nemam vubec naladu pokracovat ve vychove budoucich hvezdicek.. co kdyby nahodou jsem tam mel kluka, kterej bude jednou dobrej a pak prijde nejakej Matula a protoze nestihne uskocit tak mu ukonci karieru a treba z nej udela na do smrti mrzaka! upadam do urcite beznadeje, ze nevim, zda ma smysl podnikat nejake kroky, psat oteverene dopisy, oslovovat Peltu apod.
        mozna oslovit majitele klubu, hracskou asociaci, protoze ono nejde o to ze, to byl slavista, nebo ze mu trefil kotnik, ale o to jakym bezohlednym zpusobem do nej, soupere, vubec zajel...

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      tantalos     před 11 lety 21.03.2014 14:21 |  
      0 0

      Snad bys nechtěl, aby faul proti slavistovi byl trestán stejně tvrdě jako proti jiným mužstvům? To by se za čas mohla pro Slavii kopat i penalta.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        podol (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 15:59 |  
        0 0

        Příznávám,že jsem byl ještě větší pesimista-očekával jsem trest mírnější.Vzhledem k té kampani,která lživě dělala z faulujícího hráče téměř vzor sportovce.Ale co rozhodčí?Hráč,který později za zákeřný faulu dostane stop na 3 zápasy,nezapíská ani faul,žádná žlutá , natož
        červená karta.Slávie hraje v 9 ti hráčích,dostane rozhodující gól.
        Ztratí tak zasloužený bod,který má v naší situaci cenu zlata.To považuji za hrubé ovlivnění zápasu,za chybu,která vyžaduje také trest.Že to neviděl hlavní rozhodčí,to není omluva (i když si myslím,
        že by musel být slepý).Ale má ještě pomezního,který měl faul
        signalizovat.Protože se domnívám,že vzhledem k situaci v "kaprlize"
        nějaké otevřené dopisy nepomohou,měla by se oficiálně ozvat Slávia
        s protestem.Asi by také nepochodila,ale přeci jen by to bylo "pro příště".Další ovlivnění zápasů by bylo těžší.A čekají nás ještě hodně
        těžké zápasy.
        Podol
        ¨

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Betynka58     před 11 lety 21.03.2014 21:43 |  
          0 0

          Stoprocentně s Tebou, Podole, souhlasím, sám jsem už to nedávno připomínkoval. Přece nemůže být pro rozhodčího polehčující okolností, když Dáša prohlásí, že to na první pohled nevypadalo jako nebezpečný zákrok. Důležité je, že, jak ukázaly zpomalené záběry, to byl jednoznačně faul na červenou a navíc jasné ovlivnění zápasu, tudíž ten sudí měl dostat flastr.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 16:46 |  
        0 0

        Hm, hlavně bych rád četl názor herr Pudila kdyby mu Matula třeba zlomil nohu.

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        Borris     před 11 lety 21.03.2014 16:56 |  
        0 0

        Taky mě tím Pudil docela překvapil. Ale on je ovlivněný tím že s Matulou hrál v Libe. Jak tam píše "měl jsem tu čest s ním hrát" tak to mě docela rozesmálo. To musí být teda opravdu čest, to se každýmu nepoštěstí hrát s playerem jako Matula... No každopádně kdyby se Pudilovi někdo takhle prošel po kotníku stojné nohy, zpíval by úplně jinak. A ta jeho věta že fotbal není balet? Úplně mimo mísu. Protože fotbal není ani řezníčina bez hranic. A jestli Matula chtěl nebo nechtěl, fakt nezájem. Takovéhle prasečiny se musí bez milosti trestat! Nemluvě o tom, že on už takhle "nechtěl" několikrát. Opiela kvůli tomu přes rok stál, Jiráček měl rozpáraný obočí a Janda málem hlavu vejpůl.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          bongor     před 11 lety 21.03.2014 18:46 |  
          0 0

          Když si to proberu kolem dokola,tak daleko větší úspěch než disciplinárka měly vzkazy veřejnosti tomu zmetkovi.Jenom mě tam
          zarazily hrozby jeho psovi,to se hoši nedělá,je vidět,že kdo to psal nikdy neměl pejska.

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 20:34 |  
            0 0

            ty hrozby pejskovi byly, pokud se nemýlím, že mu ho slaviator "vojede" a to snad nemohl brát vážně ani vrah Matula ;-)

          • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

            Barra     před 11 lety 21.03.2014 20:37 |  
            0 0

            Ahoj Bongore, vyhruzky na psa Matuly byly urcite myslene jako zert, ale podle me jako velmi nechutny zert, Souhlasim s tebou ze to jen mohl napsat nekdo, kdo nikdy nemel to stesti mit pejska jako kamarada - pro toho psa bych rekl ze nastesi nemal takoveho pana.
            Cely zivot mam psy, ted je memu kamaradovi 16 let. Spatne chodi, ztraci srst, je temer hluchy, je inkontinentni, ma problemy s ledviny, podle veterinare ale netrpi. Musim s nim co 2 hod ven, jinak to neudrzi. Stavam mesice 3, 4 x v noci, kdyz ho slysim tapat, vim ze potrebuje pomoc. Neni nikdy bez me, at jdu kamkoliv, beru ho sebou autem, aby nebyl sam. Byl cele ty leta verny kamarad, ted si zaslouzi to stejne. Takze ne, takove vyhruzky nejsou na miste, to muze jen napsat nekdo kdo nikdy takove verne kamaradstvi nezazil.

            Stejne tak byla ale chyba zverejnit adresu Matuly, dalo se ocekavat, ze prijdou vyhruzky. Ne ze by si Matula nezaslouzil potrestani, ale ted byl predem pasovan do role chudaka, kteremu se anonymne vyhrozuje. Jeho zakrok se dostal do novin, byl v televizi, byl az na vyjimku teplickych novin odsouzen. Osobne si myslim, ze kdyby veci neeskalovaly timto zpusobem, by Matula mohl dostat prisnejsi trest nez stop na 3 zapasy. Hlavne si take myslim, ze od ted bude kazdy zakrok Matuly vyvolavat extra pozornost a ze mu bude daleko min prochazet.

            • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

              Borris     před 11 lety 21.03.2014 20:59 |  
              0 0

              Naprosto souhlasím s celým příspěvkem, zatahovat do toho pejska a jakoukoliv němou tvář, je zhovadilost. Ale to s těma výhružkama psovi, to z huby vypustil Ščasný a moc bych tomu nevěřil. Podle mě to chtěl tím jen přibarvit. Ale pokud by to pravda byla, tak samozřejmě tohle odsuzuju.

  17. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 15:01 |  
    0 0

    OT na citlive tema:). Rekl bych, ze preci jen ma tema hokejovy slavie presah do fotbalu, resp. je tu jedno obecne slavisticke tema, ktere patri i na tuto diskusi. Je smutne, jak se fotbalova i hokejova slavie dostala do rukou majitelu, kteri zjevne nemaji vubec zadnou predstavu o historii klubu a hodnotach a ideich, na kterych byl zalozen. Je smutne a take nepochopitelne, jak se kluby do rukou takovych lidi mohly dostat, jaky zajem je vedl k tomu, aby se stali jejich majiteli. Z toho plynou obavy o to, ze jim na slavii nezalezi, zoufale narky fanousku nad necitlivymi kroky, ktere provadeji a ktere jsou dukazem toho, jak moc slavii nerozumeji. Jak priznacne, ze za doby techto majitelu jsou angazovani lide jako Straka, Rada, Seterle, Lubina a fanousci se bouri. Je skvely, ze oba kluby maji fanousky, kteri tu slavistickou ideu porad nosi v sobe a dokazou se ozvat. Tak si prejme, at tihle lide daji od vsech slavistickych klubu ruce pryc.

  18. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 15:19 |  
    0 0

    Přidávám se k názoru, že dění v HC Slavia svojí závažností zaslouží pozornost i ve zdejších diskusích. Nemám čas hokejový web sledovat, ale rád získám nějaký alespoň orientační přehled.

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      leoneig     před 11 lety 21.03.2014 17:49 |  
      0 0

      Jen se tam podívej, ale není to hezký čtení. Ilustrativní je např. článek "reakce majitele, blabla" a diskuze pod ním. Jestli jde fotbal nahoru, tak se obávám, že hokej do prd...

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        spino     před 11 lety 21.03.2014 18:08 |  
        0 0

        Reakce pana Benýška ukazuje jeho lidskou stránku. Je to arogantní zmetek, který si nikoho a ničeho neváží? Stěžujete si na dluhy? Vždyť jsme se jasně dohodli, že vám je někdy splatíme, tak držte zobák! A reakci na pana Černoška už si každý vyhodnoťte sám...

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          Markus     před 11 lety 21.03.2014 19:02 |  
          0 0

          Když se ta temná opona začala zvedat, je to za ní ještě horší než jsem čekal. Velký hnus je vidět už teď, ale praní špinavého prádla nás teprve čeká. Budou silné emoce a přijde davové šílenství, asi si připomeneme květnové události roku 2011 ...

  19. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    judy     před 11 lety 21.03.2014 17:46 |  
    0 0

    Dobrý den všem, myslíte že dění na Ukraině a Rusku bude mít za následek zpoždění či dokonce nevstup nového investora ?

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      django8     před 11 lety 21.03.2014 18:14 |  
      0 0

      ne nebude..protože než se vše administrativně dotáhne..bude matička Rus všude kolem nás

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        judy     před 11 lety 21.03.2014 19:07 |  
        0 0

        hmm poslední dobou mam podobný pocit...

  20. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    no-nick     před 11 lety 21.03.2014 17:58 |  
    0 0

    To se nám tu v poslední době dějí věci.

    Věčný spratek (čti nevychované dítě) je zde kousek od banování/schvalování příspěvků. Předně je potřeba říci, že není kritizováno jeho odbočování od main topic. Myslím že nejen mě, ale i ostatním vadí, jak si chlapec nešťastný vybere nějakou oběť (což zní opravdu vtipně u Benýšků, Držmíšků a Řebíčků) a denně nás krmí tím samým. Často velmi urážlivým. Jednou bych jeho názor vzal, ale u každého by mělo platit max 6x a dost:) Nejsem přítel cenzury, tak z toho mám všelijaké pocity. Přimlouval bych se za nějaké humánnější řešení (pár facek, utáhnout svěrací kazajku, zaracha), nicméně v rámci webových možností asi bylo využito maximum:)

    Jiří1 si našel nový sport, a to strefování se s čímkoliv do našeho belgického přítele. Jeho poslední výkřik je obzvláště vtipný, kdy napadá jeho statistickou vsuvku - co bychom dali za tak konkrétní informace v jeho podání. Jeho značně mlhavé informace mnohdy pobaví, často by mě ale zajímalo, co je na tom pravdy. Naposledy takřka zaútočil na diskutující s informací o přesunu našeho talentu (jméno jsem pozapomněl...něco od F.?:)) do Sparty. Když na to reagoval Barra, že chlapec nikam nepřestoupil, jen je na hostování, a ještě jindy, Jiří1 informaci úplně přešel. Jak to asi opravdu je..?

    Chudáček Matula dostal 3 zápasy, snad bude nyní po tom mediálním atentátu už klidně spát. Na pomoc přispěchal bývalý slávista Pudil, který (ač sám by mohl za podobnou ideu, tedy chránění technických hráčů, být rád) nám to všem vysvětlil. Hoši, fotbal prý není balet. Ještě že máme Damiena jen jednoho, víc takových, tak bychom v té české holomajzně fakt nezapadli.

    Nedělní odpoledne vyhlížím s velkou chutí, náš fotbal nyní opravdu baví, kéž nám to vydrží. Nenechám si ho zkazit ani Benýškem, ani šumavskými takyfanoušky, natož výkřiky kohokoliv jiného.

    VÍTĚZSTVÍ JE NAŠE!!!:)

    (omlouvám se, že jsem se tak rozjel, jen mám myšlenky nashromážděné za pár posledních dní, kdy jsem chtěl reagovat a nebyl čas/prostor - mobil není opravdu ideální společník pro podobné slohy:))

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 18:29 |  
      0 0

      Těch pár facek není úplně špatný nápad :-)

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        bongor     před 11 lety 21.03.2014 18:51 |  
        0 0

        To vždycky pomáhalo,ale teď se děti nesměj mlátit a kdo něco takového uvidí,má to hlásit na StB.

        • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 19:39 |  
          0 0

          Prej to je jak za starejch časů,jedna facka pětadvacka a kopanec padesát :-)

  21. Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

    django8     před 11 lety 21.03.2014 21:01 |  
    0 0

    tak nám prý odkulhal dneska z tréninku Damien,,tak snad se dá rychle dohromady..bez něj se obávám že to bude opět bez myšlenky..a nebo se budem všichni divit:D

    • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 21.03.2014 23:04 |  
      0 0

      to ne potrebuju ho do fanligy a tipovacky :D

      • Re: Statistiky tipovačky 18. - 20. kolo

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 08:56 |  
        0 0

        Nevíte někdo přesněji, co je s tím Damienem?

  22. TV utkani

    Kornovo     před 11 lety 22.03.2014 07:56 |  
    0 0

    Co rikate na terminy zapasu v nedeli? je uplne silene, ze kdyz hraje fotbalova a hokejova sparta v jeden den, tak se zacatky zapasu i tv prenosu daji posunout a nikdo nic neresi. kdyz se to same stalo nam, tak nas ceska televize kopla doprdele s tim ze to neni jeji problem. neuveritelni smejdi fakt, doufam ze je ten banik a vitkovice aspon porazi

    • Re: TV utkani

      spino     před 11 lety 22.03.2014 08:26 |  
      0 0

      Také nechápu, proč to u Sparty jde a u nás ne.

      • Re: TV utkani

        Alanor (admin)     před 11 lety 22.03.2014 09:24 |  
        0 0

        Kdybyste situaci sledovali, tak víte, že v době, kdy hrály zápasy obě Slavie, se konaly závody ve skocích na lyžích v Harrachově. Proto se zápasy hokeje a fotbalu kryly.

        • Re: TV utkani

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 10:51 |  
          0 0

          To je pravda. Nicméně je pravda i to, že si ČT vymyslí pondělní dohrávky a pak se jí tluče hokej s fotbalem, takže přesune zápas na nesmyslnou hodinu. Pak se tam může zase Čapoun dojímat, jaký by to byl krásný zápas před plným stadionem.
          Dát v Praze zápas ve všední den od 17 hodin je úplně stejný, jako ho dát v 10 dopoledne - v obou případech je nutný zmizet z práce, aby si nikdo nevšiml...
          Ale zase, mám-li být objektivní: jsem zvědav na ten zítřejší plný dům, když už tedy konečně máme náš "oficiální" termín, po kterém všichni voláme.

          • Re: TV utkani

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 11:10 |  
            0 0

            Plnej dům nebude protože spousta slávistů bude brečet že je špatný počasí nebo že jsou na chalupách .

            • Re: TV utkani

              Heretic (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 13:57 |  
              0 0

              Stále ty stejné písničky pořád dokola. Není třeba si už konečně přiznat, že prostě těch 20 000+ fanoušků, které zápas Slavie zajímá natolik, aby přišli na stadion, prostě není?

              Že bude chodit cca 10 000 až 15 000, jen když se bude hrát o první příčky?

              Ale máte pravdu,že některé termíny jsou příhodnější. ALE...

              • Re: TV utkani

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 14:31 |  
                0 0

                Jako mezi námi,jaký termíny by měl být příhodnější než tento?Ještě možná sobota v podvečer,ale to se zase náříká že jsou na chatách s rodinou nebo jsou jiné akce.Zápasy od 20.00 mají lidé problém s dopravou nazpět když nemají auto.Všední dny problém, že jsou lidé v práci.Mě vychází neděle 17.00-18.00 tam se není na co vymlouvat max se pojede z chaty o něco dřív a doprava ze zápasu pro mimo pražské se také dá zvládnout.Jenže jsme líní jak vši v tom je největší problém.Samozřejmě pověst korupční žumpy vedené cinklým jarem a estébákem tomu také nenahrává.

                • Re: TV utkani

                  kobo (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 15:32 |  
                  0 0

                  Já bych preferoval neděli v 19:00, v pět je to přeci jen brzo.

                  • Re: TV utkani

                    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 22.03.2014 18:28 |  
                    0 0

                    Souhlasím, ale podobný problém by vyvstal asi u každého termínu, nelze se zavděčit všem.