Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Znojmo 2:1

První domácí zápas Alexe Pastoora v roli trenéra Slavie se vydařil, sešívaní jasně přehráli Znojmo a zaslouženě zvítězili 2:1, i když jim po vyrovnávací brance v 73. minutě bylo velmi úzko. Obě branky Slavie vstřelil kapitán Karel Piták.

Slavia - Znojmo 2:1 (1:0)
Branky:
 39. a 80. Piták - 73. Crnkič

Slavia: Čontofalský - Nitrianský, Škoda, Smejkal, Ritchie - Hrubý, Zmrhal - Juhar (71. Vošahlík), Boudjemaa, Piták (85. Lička) - Necid

Trenér Alex Pastoor udělal oproti zápasu v Teplicích tři změny, Dostála nahradil na pravém kraji obrany Nitrianský, kterému vypršel disciplinární trest, Nevese nahradil uzdravený Škoda a vykartovaného Gecova nahradil v sestavě Piták, což mělo za následek přeskupení řad v záloze, dvojici defenzivnějších záložníků tvořili dnes mladí odchovanci Zmrhal s Hrubým a Piták se zařadil na levé křídlo, pod hrotem totiž hrál Boudjemaa, který jako zázrakem přežil bez následků Matulův pokus o fotbalovou vraždu z pondělního zápasu. Slávisté nevstoupili do zápasu příliš šťastně a po akci Diarassouby střílel v první šanci zápasu hostující Helísek, Čontofalský jeho ránu kryl. V další akci aktivních a odvážných hostů napravoval své špatné postavení na poslední chvíli Nitrianský čistým skluzem. Slávisté se k pořádné akci dostali až v 11. minutě, Hrubý pěkně vybojoval míč, posunul na Boudjemu a ten hledal centrem Necida, na poslední chvíli odvrátili hosté na roh. V 17. minutě rozjel krásnou akci Slavie Juhar, přesně přihrál Boudjemovi, ten předal Zmrhalovi, který našel centrem Necida, jeho střelu pod břevno však vytáhl brankář Hrubý na roh. Slavii tato akce povzbudila a brzy si připsal střelu na Vlastimila Hrubého Robert Hrubý, míč mu však pořádně nesedl a brankář hostí neměl problémy. Slavia si pak udržovala územní převahu, která však vůbec nevedla k zakončením a byla de facto platonická. Zničehonic pak přišla vedoucí branka, míč putoval zleva přes střední záložníky doprava, Nitrianský poslal do vápna zdánlivě málo nebezpečný centr, jenže obrana hostů chybovala a nechala míč propadnout k Pitákovi, který měl jednoduchou úlohu - 1:0. Znojmo se pak vytáhlo ze své ulity a zkusilo zaútočit, ale po ztrátě míče vedl protiútok Hrubý, dal do strany Necidovi, ten centroval na Pitáka, jenž zakončoval v akrobatické pozici nad bránu.

Druhou půli začala šancí Slavia, Necid střílel zpoza vápna doprostřed brány. O chvíli později ukořistil míč Nitrianský, přesprintoval půlku hřiště, ale nadějnou akci totálně zazdil centrem až k rohovému praporku. Tribunu Sever pak rozpumpoval několika pěknými kličkami Damien Boudjemaa. Emoce pak ještě víc vybudil ostrá a nebezpečně vypadající srážka Cihláře s Hrubým, za kterou hostující hráč viděl žlutou kartu. Slavia se nezatáhla, spoluhráči připravili výbornou pozici pro Pitáka, ten však promáchl, Juhar následnou střelou trefil tyč. O chvíli později střílel nebezpečně z hranice vápna Necid, bránu Hrubého těsně přestřelil. Výborná pasáž hry Slavie pokračovala krásnou přihrávkou Boudjemy za obranu na Necida, ten však ve vyložené pozici trefil jen brankáře Hrubého. A hned za pár minut střílel tvrdě Juhar, Hrubý vyrazil s obtížemi. Za neproměněné šance tak přišel trest jako blesk z čistého nebe. Na přihrávku za obranu si seběhl Crknič, obešel Čontofalského a z úhlu poslal míč o břevno a tyč za brankovou čáru. Strhnout vedení zpět na stranu Slavie mohl hlavou po rohovém kopu Škoda, ale těsně minul. O chvíli později už se ale červenobílí radovali, Boudjemaa se krásně uvolnil ve vápně, přesně našel hlavu Pitáka a ten se nemýlil - 2:1! Slávisté se brzy radovali i potřetí, ale otázku, zda míč vůbec přešel brankovou čáru nakonec asistent rozhodčího ani neřešil a odmával ofsajd. Smejkalovu hlavičku po rohu Boudjemy vyrazil V. Hrubý a hosté hned na druhé straně zahrozili po minele R. Hrubého, byl z toho naštěstí jen rohový kop. Už v nastaveném čase pak křížnou střelou těsně minul vzdálenější tyč Crnkič a Slavia se tak mohla radovat z vítězství 2:1!

Leoš Kalvoda nebyl spokojen především s první půlí: "Samozřejmě se mi to dnes hodnotí hůř než proti Jablonci. Prvních 45 minut jsme úplně prospali, byli jsme asi někde na cestě u Průhonic. Ve druhé půli už to bylo trošku podle mých představ, ale na žádné mužstvo nestačí hrát jen poločas. Slavia byla lepší, pohyblivější, důraznější. V ničem nás sice Slavia nepřekvapila, hrála to, co jsme čekali, ale my jsme dnes nehráli dobře. Novináři psali, jak jsme hráli výborně v Plzni a proti Jablonci, bohužel jsme Češi a hned někteří létají hlavou v oblacích. Dnes jsme tedy zákonitě spadli zpět na zem."

Alex Pastoor mohl být se svou domácí premiérou spokojen. "2:1, to je dobré. Pro nás je to vzrušující moment, jsme šťastní, že jsme zvítězili. Druhá věc, se kterou jsem spokojen, je fakt, že jsme kontrolovali hru, měli jsme 12 střel na bránu oproti dvěma střelám soupeře. Třetí věc, která mě těší, je fakt, že jsme nedostali červenou kartou, dokonce ani žlutou kartu. Ale od zítřka budeme i kritizovat, ať se můžeme zlepšovat. V prvních dvaceti minutách druhé půle jsme měli vstřelit druhou branku a zápas tím uzavřít. Neproměnili jsme tři až čtyři vyložené šance a několik menších a viděli jste, co se stalo, přišel trest z čistého nebe, inkasovaný gól nás hodně překvapil. V závěru pak hosté minuli bránu jen o pár centimetrů. Pokud chceme být v závěru zápasu v klidu, je nutné vstřelit více branek. Nemyslím, že jsme dnes hráli lépe než v Teplicích, jen výsledek je lepší. Teplice mají navíc silnější tým než Znojmo. Musím dnes vyzdvihnout dva hráče, Karel Piták dvěma brankami rozhodl zápas, ale ve středu hřiště odehrál výborný zápas Robert Hrubý, pro mě byl mužem zápasu on. Do ofenzivy musíme nabrat ještě více sebevědomí, pak přijde i více branek. Atmosféra tu byla skvělá, podobná jako na Feyenoordu nebo Fenerbahce. Jsem spokojený s výkonem Ritchieho a ještě více s tím, jak rychle chápe, co po něm chceme. Určitě jsme od něj ještě neviděli to nejlepší, jeho poziční hra se zlepšuje snad každou odehranou čtvrthodinou."

Komentáře (199)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    murena     před 11 lety 14.03.2014 18:59 |  
    0 0

    Ahoj, sestava je myslím dobrá, dáme je

    • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 13:31 |  
      0 0

      I love Boudjemaa...

  2. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    zeleznik2     před 11 lety 14.03.2014 19:00 |  
    0 0

    Tak jsem to skoro tipnul, jen místo Nevese hraje Škoda, pozor Rakovan není na lavičce.

    Náhradníci: Černý, Prošek, Lička, Mensah, Neves, Vošahlík, Dostál

    • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

      mart01     před 11 lety 14.03.2014 19:02 |  
      0 0

      Rakovan má virózu.

      • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

        Matlafous     před 11 lety 14.03.2014 19:28 |  
        0 0

        Takže Rakovan má přezdívku Fulham :))

        • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

          edenian     před 11 lety 14.03.2014 19:30 |  
          0 0

          Dobry :-)

          • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

            edenian     před 11 lety 14.03.2014 19:31 |  
            0 0

            Ale konec srandy, oblikam se a du na to!

  3. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    jarodo57     před 11 lety 14.03.2014 19:03 |  
    0 0

    Asi je to dobrá sestava. Nitrianský snad předvede lepší výkon než dosud tady předváděl.jinak bych řekl, že je to optimální sestava.

  4. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    slaviator     před 11 lety 14.03.2014 19:15 |  
    0 0

    Vyhrajeme 4:1, když vidím tu sestavu! :))

    • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

      Barra     před 11 lety 14.03.2014 19:30 |  
      0 0

      Alex Pastoor sam rika ze jeho nejoblibenejsi vysledek je 3 - 2, tak mu preji aby to dnes tak dopadlo.

      • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

        Gino     před 11 lety 14.03.2014 20:01 |  
        0 0

        3:2 bych bral, ale osobně doufám vzadu v nulu :) 3:0 by byl balzám :D

  5. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    Nascimento     před 11 lety 14.03.2014 19:16 |  
    0 0

    No to jsem zvědav :) Už by to chtělo nějaké suverénní vítězství !! :)

  6. Re: Slavia - Znojmo před zápasem

    edenian     před 11 lety 14.03.2014 20:07 |  
    0 0

    Uz jsem tady , uz tady rve to pako, co z toho dela 1. maj. Votresny.

    • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

      Ravik     před 11 lety 14.03.2014 23:27 |  
      0 0

      Kdo?

      • Re: Slavia - Znojmo před zápasem

        edenian     před 11 lety 15.03.2014 15:28 |  
        0 0

        Ten chlap s tim mikrofonem.

  7. Re: Slavia - Znojmo 1:0 po 1. pol.

    Kuliss9     před 11 lety 14.03.2014 21:05 |  
    0 0

    Sakra měl jsem poslechnout radu a nahrát zápas přes grabuj.cz protože najít funkční stream na tv fanda je asi nemožné vše běží tak 2 vteřiny a zásek. Člověk se těší, že může poprvé na jaře vidět slavii vstane ve 3 ráno a do 4 nenajde stream který by běžel alespoň minutu bez zaseknutí. :(

  8. Re: Slavia - Znojmo 1:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 11 lety 14.03.2014 21:09 |  
    0 0

    Taky vám Leoš Kalvoda připomíná Řezníka Krkovičku? :)

  9. Re: Slavia - Znojmo 1:1 v 2. pol.

    zeleznik2     před 11 lety 14.03.2014 21:45 |  
    0 0

    Tak už je to tady, díky Necidovi, který nedokázal ze svých snad 4 šancí dát gól, Znojmo trestá obrovská chyba obrany na pravé straně a zbytečný gól

  10. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:21 |  
    0 0

    za mě super, tenle fotbal se musel líbit, Juhara fakt někdy nepochopim co mu probleskne makovicej, ale jinak ok, a Damien je tu opravdu omylem :)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      jufoun (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:26 |  
      0 0

      Damien opět skvělý, škoda Necky, aspoň dvakrát to měl dát. Jinak to bude pokaždý o strach, třást se, jestli náhodou soupeř nevyrovná. Jinak výborný, běhavý výkon, kluci bojovali, za mně palec nahoru.

  11. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    biggris (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:23 |  
    0 0

    Tak jsem v tipovačce dal 4:2, Necka s Crnkičem mi to zkazili:-) ale díky parádnímu fotbalu z obou stran, a to hlavně ve druhý půli, jim to odpustim. Dneska jsem se náramně bavil, nevim jak vy:-)

  12. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    LukySKS     před 11 lety 14.03.2014 22:24 |  
    0 0

    Výkon Slavie byl ja zastarych časů, nervy az do konce , ale slušný fotbal. Mohli jsme klidně vyhrat 5:1 :) Jen tak dál!! Líbí se mi hra Slavie, bylo na co koukat, utok stridal utok. Nechapu co s nima pastoor udělal s klukama ušatýma, ale je to konečně fotbal! Juhůůů!!

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      sasky     před 11 lety 14.03.2014 22:28 |  
      0 0

      Tak já si myslím, že i výkon s Duklou byl podobný, ale Pastoor to ještě pozvedl. Juhar je spíš na hrot, kromě střely do kombinace není. Na křídelní kombinaci můžeme vpravo s dvojicí Nitrianský, Juhar asi zapomenout :) Nicméně tyčku napálil pěkně. Hrozně mě těší nasazování Hrubého, ten se bude hodně rychle zlepšovat, jestli ho nějakej cvok jako Dosoudil nebo Matula nezničej. Zmrhal se mi taky zdá, že už nehraje svůj klasický alibismus, ale občas něco předvede.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        jufoun (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:29 |  
        0 0

        Jj zrovna dnes se mi zdálo, že Zmrhal sprintoval a dokonce vybojoval nějaký balon:-D

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:41 |  
        0 0

        Zdravím, já bych se srovnání se zápasem s Duklou jednoznačně vyvaroval. Proti Dukle jsme hráli holomajznu nejvyššího řádu, nedali si pořádně balon. Ale ano jezdili jsme po zadku neuvěřitelně. Koneckonců srovnáváš výkon v zápase, kdy jsme měli 36% držení míče oproti dnešním 61 (nebo 66? teď nevím), už jen z téhle statistiky je znát, že naše pojetí bylo diametrálně odlišné. Jinak víceméně souhlasím (až na toho Juhara, na hrot za mě určitě ne), Hrubý výborný, Zmrhal o něco lepší než dříve, přesto bych raději sestavu viděl spíše prozatím bez něj.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          sasky     před 11 lety 15.03.2014 08:00 |  
          0 0

          Jasný, já měl na mysli spíš přístup. :)

  13. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    django8     před 11 lety 14.03.2014 22:29 |  
    0 0

    za mě hra docela dobrý..jen ta koncovka..tohle je šílený.. znojmo se dostane ke dvěma střelám a já z toho trnu aby nevyrovnali..příště ty tutovky proměňovat..jinak budu mít náběh na infarkt

  14. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Nosorozec     před 11 lety 14.03.2014 22:31 |  
    0 0

    Nádhernej fotbal, na kterej se skvěle koukalo a kterej musel každýho bavit. :) Boudjemaa opět bravurní, potěšil mě dvěma góly Karel Piták, Necid se dral do zakončení, škoda že žádnou z šancí nevyužil. Líbil se mi dnes i výkon Nitrianského, perfektní výkon podal na stoperu Škoda a hlavně musim pochválit Roberta Hrubýho; to rozhodně neni žádnej čajíček, ale právoplatnej hráč základní sestavy, kterej má na hřišti přehled a je pro mužstvo přínosem. No a když už chválim Roberta Hrubýho, tak musim pochválit i druhýho Hrubýho - brankaře Znojma. Dneska čaroval a jen díky němu Znojmo neprohrálo výraznějšim rozdílem.

  15. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    spino     před 11 lety 14.03.2014 22:31 |  
    0 0

    Budžema - Pan Fotbalista. Mám nového oblíbence. :)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      LukySKS     před 11 lety 14.03.2014 22:33 |  
      0 0

      Boudjemaa je extratřída! Obávam se, že tahle naše liga je pro něj malá...:( udržíme ho jen, když postoupíme do evropy

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        django8     před 11 lety 14.03.2014 22:37 |  
        0 0

        tak má u nás smlouvu na 3 roky..a moc bych nechápal proč bychom se ho měli po půl roce zbavovat..je mu 28 let..no nevim

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Nosorozec     před 11 lety 14.03.2014 22:40 |  
          0 0

          Zbavovat se ho rozhodně nebudem, tenhle borec by musel pasovat do koncepce i Karlu Jarolímovi v době kdy mu nejvíc hrabalo v bedně, spíš jde o to, aby ho od nás nekoupili do Bundesligy, nebo třeba do Francie.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      jufoun (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 22:33 |  
      0 0

      Místo Držmíška? Ne dělám si prdel:-D

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Barra     před 11 lety 15.03.2014 00:13 |  
      0 0

      Uff, Oskar Fotr si oddechne.

  16. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    smichov_1     před 11 lety 14.03.2014 22:36 |  
    0 0

    Já vám řeknu pánové, bylo to pěkné. Asi jsme nějakým omylem natrefili na dobrého trenéra, a proč ten Alžířan nehraje minimálně v Bundeslize, tak to fakt nevím.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Nosorozec     před 11 lety 14.03.2014 22:38 |  
      0 0

      Jestli bude pokračovat v těchhle výkonech, tak do roka ho v Bundeslize vidim.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        django8     před 11 lety 14.03.2014 22:41 |  
        0 0

        hlavně aby pak kornějev přivedl náhradu..je u nás jasně nejlepší..bez něj bychom dnes ani nevyhráli..snad už konečně se to ve slavii pohne správným směrem

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        smichov_1     před 11 lety 14.03.2014 22:44 |  
        0 0

        Jo, jestli takhle bude hrát furt, tak to půjde do nějakého Schalke, minimálně. To je kauf jako Tavares.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:20 |  
      0 0

      Protoze dneska se ukazalo, ze i Damien ma slaby mista. A to nekdy az prehnsny drbani, ktery se muze proti silnejsimu souperi vymstit a dneska taky nekolikrat chyboval pri zpracovani mice do pohybu, cimz prekazil slibne se rozvijejici se akce. Tim mu ale neberu to, ze to je jeden z nej hracu, ktery se u nas v CR za posledni leta vyskytli.

  17. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    lassiter     před 11 lety 14.03.2014 22:41 |  
    0 0

    Hrubý roste na hřišti minutu od minuty, dneska jeden z nejlepších. V podstatě to zahrál jako starej mazák. Čajíček jeden.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      LukySKS     před 11 lety 14.03.2014 22:45 |  
      0 0

      Nechci to zakřiknout, ale složení kadru se mi mooc líbí!! máme silný tým, chce to jen tvrdě makat a zlepšovat se a ten pohar letos můžeme klidně vyhrát!

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      smichov_1     před 11 lety 14.03.2014 22:46 |  
      0 0

      Hrubý má takovou klidnou, přesnou, pohodovou rozehrávku, jako známe u velkých klubů, jako hlavně Barca, žádná panika, nákopy nikam a podobně. Může to dotáhnout daleko.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 14.03.2014 23:18 |  
        0 0

        Tak tak, přesně to samý při pohledu na jeho hru napadá i mě.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        biggris (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:24 |  
        0 0

        Jj, vykony Hrubeho jdou nahoru minutu od minuty. Fakt se mi libi. Proti Teplicim se mi obcas zdali, ze se nepohyboval ve spravnym prostoru, ale tezko rict, jestli to nebylo i vinou jeho partaka Gecova. Se Zmrhalem si rozumnel daleko vic. Jeste zapracovat na zvyseeni durazu a bude to moc pekny

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 07:11 |  
      0 0

      Čoveče a mě se zrovna Hruby včera moc nelibil. Dle mèho mohl za obdržený gol, kdy měl hràče Znojma před finàlní přihràvkou přerušit a oproti zàpasu s Teplicemi nebyl až tolik vidět.

  18. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    potty     před 11 lety 14.03.2014 22:44 |  
    0 0

    Nechápu jednu věc - jak mohl být Hrubý tak dlouho opomíjen. Super výkon, s nevýrazným Zmrhalem se to nedá vůbec srovnat. Před tím inkasovaným gólem možná měl zatáhnout za ruční brzdu, ale to jsou ty zkušenosti, které potřebuje získat.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      spino     před 11 lety 14.03.2014 22:49 |  
      0 0

      O jeho nasazení v áčku jsem žádal dlouhodobě. Ještě bych prosil Proška, Tusjaka a jednoho kvalitního útočníka z dorostu.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      django8     před 11 lety 14.03.2014 22:50 |  
      0 0

      jo tady udělal chybu..ale tak je mladej.. rozhodně to v sobě má

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Khadgar     před 11 lety 14.03.2014 22:50 |  
      0 0

      Jo, je na dobré cestě, jen nemůže hrát společně v prostředku se Zmrhalem. Protože tam nám to dnes nejvíc vázlo, chyběl jeden zkušenější/kvalitnější hráč v prostředku.

      Jinak Ritchie rozhodně na beku není horší než Zmrhal nebo Neves. A to měl dneska před sebou Karla, který už je na to křídlo přece jenom méně pracovitý, takže nějaká ofenzivní smršť to na levé straně nebyla...

      Necka se do toho ještě nedostal, to nás docela sráží...

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      smichov_1     před 11 lety 14.03.2014 22:54 |  
      0 0

      Také to nechápu, ale znáš naše trenéry... vždyť tady v lize hrál Džeko a stejně hovno poznali. Mohli jsme ho mít my nebo Sparta za tak 30 mega. Čuráci. Přišel normální člověk z Holandska, a najednou tady máme hráče jako kráva! A to jsem psal ještě v dobách Jarolíma, že potřebujeme zahraničního trenéra. Dyť je tady jen ten Vrba, jinak nikdo! Ten Lavička se nedostane přes vatikánský klub v předkole tvl. To je vidět, že tomu Kiselovi to myslí, jedinýmu ve Slavii od revoluce. A ten Piták se neměl nikdy prodávat do Rakouska. Mohl tady spoustu let hrát, vždyť je to pan Hráč a pan Slavista.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        mart01     před 11 lety 14.03.2014 22:58 |  
        0 0

        Souhlas ve všem!

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        edenian     před 11 lety 14.03.2014 23:16 |  
        0 0

        ad nase trenery : a proto jsem rad, ze tady mame AP. Uz me ti strejdove v teplakach davno nebavi.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          spino     před 11 lety 14.03.2014 23:48 |  
          0 0

          Na druhou stranu, asi jediné, co bych Pastoorovi vytknul, jsou ty střídání, které mají podle mě přicházet dřív.

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            edenian     před 11 lety 15.03.2014 00:02 |  
            0 0

            zacal myslim v 70min ne? To chapu.

  19. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    mart01     před 11 lety 14.03.2014 22:48 |  
    0 0

    Opravdu pěkný fotbal (když si vzpomenu na tu holomajznu tenkrát za Rady :D). V jeden moment jsem si připadal jako na City, balón lítal po zemi před vápnem soupeře z jedné strany na druhou. Hrubý pro mě obrovské překvapení, Zmrhal dnes zahrál také dobře. Boudjemaa neuvěřitelný, skvělý kauf. Doufám, že Necka si dneska vybral střeleckou smůlu a příště sestřelí Jihlavu (jaký to rozdíl oproti Feninovi, který za rok nevystřelil na branku).

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      spino     před 11 lety 14.03.2014 22:51 |  
      0 0

      Moc nesýčkuj, očekávám, že to proti nám Rada zabetonuje a bude těžké udělat ty tři body. Rada sice praktikuje neskutečnou holomajznu, ale pro nekvalitní týmy je poměrně efektivní.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        mart01     před 11 lety 14.03.2014 22:56 |  
        0 0

        Když zopakujem dnešní výkon, tak nemám strach.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Nosorozec     před 11 lety 14.03.2014 23:00 |  
        0 0

        Rada nás s Jihlavou určitě přijede potrápit :D

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          potty     před 11 lety 14.03.2014 23:09 |  
          0 0

          *pozlobit :D

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            spino     před 11 lety 14.03.2014 23:45 |  
            0 0

            JJ, s Lampasem bude sranda. Asi si sednu někde vedle lavičky Jihlavy, abych si užil jeho bonmoty. :D

  20. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    onceiwasadeadbeat     před 11 lety 14.03.2014 22:58 |  
    0 0

    Spokojenost. Kvalitní výkon z Teplic potvrzenej dalším, tentokrát i s tolik potřebnejma bodama. Výstrahou do dalších zápasů by měly bejt (opět) ospalý úvodní minuty a spalování šancí. Kdyby to byl někdo jinej než Necka, kdo dneska zahodil tolik gólovek, myslim, že by si to tu pořádně slíznul.

    Pokud jde o jednotlivce, kraloval samo sebou Boudjemaa. Už teď je podle mýho jistý, že na něj jednou budeme vzpomínat jako třeba na Tavarese. Jestli má Kornějev v rukávu další takový esa, nezbejvá než se těšit na dny příští.
    Jako druhej nejvýraznější výkon jsem viděl ten Hrubého. Ohromnej přehled, naprostý minimum zkaženejch přihrávek a k tomu důraz, když je ho zapotřebí. Roste s každou odehranou minutou. Inkasovanej gól jde z velký části za ním, přihrávajícího hráče měl zastavit, ale co, přesně takhle se získávaj zkušenosti. Gecov už by se na hřiště ani nemusel podívat.
    Piták po většinu času neviditelnej, ale góly dává - kdo ví, třeba je to taktika. :))
    Potěšil mě výkon obrany jako celku.

    Rozmrzelej jsem z dalších 90 minut pro Jardu Zmrhala. Většina akcí u něj končí, pořád je měkkej, nikam se neposouvá. Zabírá místo.
    Nadšenej nejsem ani z výkonů Necky. Je fajn, že se dostane do šancí, ale to uměl i Škutka nebo Škoda. Snad příště.
    Juhar šel ze hřiště po zásluze, zas jednou to byl festival jeho fotbalový inteligence.

    Těšim se na další zápasy.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      mart01     před 11 lety 14.03.2014 23:02 |  
      0 0

      Já nevim, srovnávat Škutku a Škodu s Neckou. Škutka se Škodou netrefovali ani prázdný brány, vystřelili max. 1-2 za zápas. Necka má výborný náběhy, zpracování, ale dnes mu chybělo štěstíčko.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:06 |  
        0 0

        Osobně mám pocit, že Zmrhal šel dnešním výkonem neuvěřitelně nahoru. Najednou i ta jeho hra měla hlavu a patu a vypadalo to, že by z něho přece jen něco mohlo být. Hlavně mi přijde, že jsme hráli jako jeden tým. Jeden za všechny a všichni za jednoho. Hodně kompaktní výkon. Přibudou-li aspoň trochu body a opadne-li ten sestupový stres, mohla by se přidat ještě vyšší uvolněnost a kreativita. Každopádně už teď se těším na další zápas.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 14.03.2014 23:16 |  
        0 0

        Pravda, Škoda se pořádně nedostával ani do těch šancí. O štěstíčku bych nemluvil, Necka má prostě strašně daleko do ideální formy. Z výbornejch pozic pálí doprostřed nebo vedle, když jde na brankáře, totálně to zazdí. Nevim, jestli mu ten půlrok k rozehrání bude stačit.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Pepino44     před 11 lety 14.03.2014 23:32 |  
          0 0

          Souhlas s tím Neckou,běhá,maká,ale je to zatím jen stín toho Necky než odešel.
          Svádět to na štěstíčko je blbost,jeden gol je prostě málo. Prostě mu to po zranění doufám,že zatím nejde. Musíme doufat,ale ono po takovém zranění se zpět do formy už pár fotbalistů nedostalo. Ale doufejme,že mu to tam zase začne padat.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      potty     před 11 lety 14.03.2014 23:07 |  
      0 0

      Juhar sice není žádný myslitel, ale podle mě podal solidní výkon. Makal a byl nebezpečný pro bránu soupeře. Vošahlík byl minimálně o třídu horší, z čehož pramenila i větší aktivita Znojma.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        onceiwasadeadbeat     před 11 lety 14.03.2014 23:11 |  
        0 0

        Ale to jo, jenom ty jeho střely z 35 metrů. K čemu to je? Míč darovanej soupeři. Plně souhlasím, že Vošahlík byl o poznání horší. Na jeho místě bych radši viděl Proška.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:44 |  
      0 0

      Svůj názor napíšu spíš zítra, tak jen stručně.

      Výkon se mi hodně líbil, zcela jsme dominovali, ale nedali jsme velké tutovky.

      Budjemaa prostě skvělej, radost na něj koukat. Po pravdě mě se líbila celá záloha, bez výjimky. Skvělý byl Hrubý, jeho ignorace byla naprostá demence, hrál výborně. Osobně se mi velmi líbil ve dvojce se Zmrhalem, ten se mi pod Pastoorem taky líbí, jako kdyby to byl jiný hráč. Přejde přes hráče, rozehraje, mně se střed zálohy velmi líbil.

      Piták nevýrazný, ale dal góly, super. Juhar měl drajv, solidní výkon, ale ty jeho debilní střely z půlky hřiště, to je demence, stan mu to Pastoor vysvětlí.

      Necid se mi nelíbil. Zazdil co šlo, pozičně nic moc, snad se probere, zatím je v útoku překvapivě on tím slabým článkem..

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        dubas     před 11 lety 15.03.2014 09:10 |  
        0 0

        Každý hráč, co má střelu jakou má Juhar, to vždycky bude zkoušet a každý zápas mu nějaká střela ulítne, mě by teda spíše vadilo, kdyby nestřílel.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Travinho     před 11 lety 15.03.2014 00:02 |  
      0 0

      Tak u toho Juhara si dovolím výrazně nesouhlasit, protože měl dvě velmi nebezpečné střely a i jinak nehrál zle, rozhodně o dost lépe než Vošahlík.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        edenian     před 11 lety 15.03.2014 00:04 |  
        0 0

        Presne tak. Z dalky myslim zahodil jen jednu. A ja ji tam uz taky videl, jednu z tech dvou.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:22 |  
          0 0

          Určitě tak potřebujeme jednoho střelce z dálky, který neustále hrozí nebezpečím pro jejich bránu. Jen ať střílí.

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            winter (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 10:46 |  
            0 0

            přesně tak. a lepší vystřelit ze 30metrů na tribunu nebo klidně ohrozit rohový praporek než ten míč zadrbat a umožnit soupeři rychlej brejk... jednou se ta střela ze 30 metrů chytí a jakej to bude parádní gól ;)

  21. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:03 |  
    0 0

    Fotbal dneska super, atmosféra super, no prostě super páteční večer :D

    Ale mám otázku potřeboval bych sehnat slečnu co stála na schodech mezi 108 a 109 kousek pod bubnem, modrá bunda. Docela to chudák schytala petardou... Nezná někdo?

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      slaviator     před 11 lety 15.03.2014 01:26 |  
      0 0

      No u nás vedle na kraji 108 směrem ke schodům mezi 108 a 107 to bylo pěkně slyšet, s ortevorem jsme se divili co to kurva bylo za ránu... Kdo to proboha odpálil? :/

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 09:41 |  
        0 0

        To by me taky zajimalo. Bouchlo mi to nekde u zad a i pres dve mikyny tam mam flek jak z paintballu a porad zalehle ucho ve kterym mi dlouho piskalo... a slecna stala na sikmo za mnou ta to chudak schytala vic a vypadala dost otresene a behem dekovacky nekam zmizela. Tak snad je v poradku.

        Jako pyro je fajn ale proc musi nejakej dement hazet mezi lidi takovyhle "bomby"... na to je asi treba mit v hlave hodne vypatlano...

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          slaviator     před 11 lety 15.03.2014 11:43 |  
          0 0

          To je právě to... Bengálský ohně a světlice jsou efektní, ale petardy a dělobuchy a podle mě ani dýmovnice (během zápasu) tam nemají co dělat. A nejhorší je, když stejně i ten bengálskej oheň nebo světlici nějakej ožralej bezmozek hodí před sebe mezi lidi, takhle mi před lety na Strahově propálili novou bundu, když to hodil někdo z ochozu dolů mezi lidi...

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            ortevor     před 11 lety 15.03.2014 16:11 |  
            0 0

            presne, tyhle lidi jsou totalni bezmozci...je skoda, ze si je ostatni co jsou v tom zapojeny nejak nesrovnaj...

  22. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Viking     před 11 lety 14.03.2014 23:08 |  
    0 0

    Po dlouhé době můžu s čistým svědomím říct, že jsme hráli FOTBAL a nikoliv kopanou. Tři poznámky:

    1) Nevím, proč se Necka sere do trestňáků, nikdy to nekopal a po Teplicích už vyprášil zeď v posledních minutách podruhé zasebou.

    2) Hrubý měl hráče Znojma faulovat za ŽK, jasná chyba. Jinak ale hrál hodně slušně.

    3) Rozhodčí nám neuznali regulérní gól. Po rohu nebyl žádný ofsajd a gólman to chytal za brankovou čárou. Podle mě si byl vědomej průseru uznání / neuznávání pochybné branky tak to raději zvednul nahoru aby měl klid.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:09 |  
      0 0

      jj s tim ofsidem mi to taky přišlo, že ho písknul jen aby nemusel řešit balon za čarou...

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      smichov_1     před 11 lety 14.03.2014 23:16 |  
      0 0

      1) Asi se to rozhoduje podle toho jak to kopou na tréninku.

      2) Měli pokyn nedostat kartu, no tak nedostali žádnou :-)

      3) Necka krásný břevno, neuznanej gól, u obou gólů vázal obranu na sebe.... jen škoda toho nájezdu, ale i tak to bylo hodně slušný.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Arutha     před 11 lety 14.03.2014 23:27 |  
      0 0

      Nevím jestli to ofsajd byl nebo ne, ale rozhodčí zvedal praporek ještě než vystřelil

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      winter (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:01 |  
      0 0

      může mi někdo vysvětlit jak může dojít k ofsajdu z rohu? Když se míč rozehrává z brankové čáry...?

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Travinho     před 11 lety 15.03.2014 00:05 |  
        0 0

        Může. Nešlo totiž o ofsajd přímo z rohu, ale o přihrávku hlavou po rohu.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          winter (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:10 |  
          0 0

          Aha, tak to joo.. toho jsem si na stadionu vůbec nevšim.

  23. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Fulham     před 11 lety 14.03.2014 23:09 |  
    0 0

    Kucí je nezbytno podotknouti sic od Koule ovlivněn - respekt k Uhorkám - ani náznak betonu . A Damien? Ještě jednou fenakjů Ježíškovi.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      lassiter     před 11 lety 14.03.2014 23:19 |  
      0 0

      Souhlasím, mají zajímavej tým, na to v jakých podmínkách to dělají a věřím, že se zachrání.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        ortevor     před 11 lety 15.03.2014 16:13 |  
        0 0

        moc bych jim pral zachranu, s tim hracskym kadrem jsou svetlou vyjimkou a misto betonu jako budejovice, zliny a spol. hrajou peknej behavej kombinacni fotbal, ale bojim se, ze je vsichni poslou z ligy kvuli stadionu, a defacto celej ten tym tim zruinujou..velka skoda, za mne moc sympatickej tym !

  24. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    django8     před 11 lety 14.03.2014 23:27 |  
    0 0

    podle mě vošáhlík nemá u nás co dělat...a taky se mi moc nelíbil nitranský sice přihrál na gol..ale mě se jeho hra vůbec nelíbí..chtělo by to místo něho kvalitní posilu..a nebo na něj mám prostě už averzi..jako někdo na zmrhala..ikdyž dneska hrál dobře:D

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      spino     před 11 lety 14.03.2014 23:40 |  
      0 0

      Očekávám, že Nitrák to má u nás spočítaný. Kornějev přeci není slepí, aby neviděl, že ten hráč je dozadu totálně nezodpovědný. Vošahlíka bych spíše zkusil jako střídajícího hráče na hrotu.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Travinho     před 11 lety 15.03.2014 00:07 |  
      0 0

      Nitrianský byl dneska určitě o třídu lepší než Ritchie a to jak dozadu, tak i dopředu. Ano, několik centrů pokazil, ale alespoň se k nim dostal.

  25. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Ravik     před 11 lety 14.03.2014 23:44 |  
    0 0

    Asi půjdu proti proudu, ale Zmrhal dnes myslím velmi dobrý výkon, konečně nehrál ten svůj alibismus a snažil se tvořit. Že něco nevyšlo no bože.

    Hrubý super, myslím, že i skvěle při odebírání míčů a skluzy alá Rosický.

    Pamatujete si kdy byl takto zaplněn sever (kromě derby)? Skvělá kulisa.

    Sestava dnes hodně fotbalová. Že nehráli Gecov a Dostál, fotbalu a kombinaci pomohlo.

    Damien a Necka spolu začínají hrát poslepu. Radost se na ně dívat.

    Co místo Juhara příště Proška?

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:46 |  
      0 0

      byl jsem na stadionu, tak to nemůžu tak dobře posoudit, ale mně se dnes taky Zmrhal líbil, dvojka s Hrubým se jeví velmi funkční. Snad už si Gecov nekopne.

      Střídání docela zklamání - pozdě a čekal jsem Proška/Mensaha.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Elanius     před 11 lety 14.03.2014 23:50 |  
      0 0

      Souhlasím, Zmrhal dnes byl velmi dobrý, prospívá mu být mezi hráči jako Boudjemaa a Hrubý.

      Je ale potřeba vyzdvihnout především pravou stranu hřišě, která byla celý zápas aktivnější, zvláště Nitrianský hrál hodně nahoře, svojí aktivitou předčil Ritchieho na druhé straně hřiště.

      Hrubý byl skutečně velmi dobrý, ovšem jedna věc je Znojmo, druhá třeba Boleslav - skutečné zkoušky ještě přijdou.

      V neposlední řadě byli vynikající také Smejkal se Škodou. Slávistické vedení by už teď mělo přemýšlet a případně i jednat o setrvání Smejkala, pro zadní řady je klíčovým hráčem.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        edenian     před 11 lety 15.03.2014 00:07 |  
        0 0

        Nekoupit ho last minute / Smejkala /, vlastne nevymenit na pul sezony, tak jsme normalne v prd..., to je jasny.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Gauteng     před 11 lety 15.03.2014 00:17 |  
          0 0

          Taky jsem si rikal, ze je treba Smejkala udrzet.
          Super je, ze se hodne zimnich posil chytlo (az na vyjimky :) . A hlavne Budjemaa je player, na ktereho je strasna radost se koukat.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          quimi (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 10:22 |  
          0 0

          Nevíte někdo, jaká je domluva s hostováním Smejkala/Koreše ohledně vzájemného zápasu? Budou moci hrát nebo ne?

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Gino     před 11 lety 15.03.2014 01:04 |  
        0 0

        Když byl Nitra vpředu, Ritchie MUSEL zůstat vzadu!! Tak je to AP učí - když se vysune jeden obránce na křídle, ten druhý MUSÍ zůstat vzadu, aby bránili ve třech!

  26. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    quelhar (admin)     před 11 lety 14.03.2014 23:52 |  
    0 0

    Nechapu, ze se i po dnesku kritizuje Zmrhal. Tak jako on dnes zahral na postu defenzivniho zaloznika Gecov za celou sezonu snad jednou. Dle meho by stredova dvojice z dnesniho zapasu Zmrhal - Hruby mela zustat a Gecov by se na hriste uz vratit nemel.
    Nejhorsi hrac na hristi byl dnes v nasem dresu dle meho jednoznacne Nitriansky, kdykoli koplo Znojmo dlouhy mic na jeho stranu, tak byl nekdo za jeho zady... Dostal asi neni tak dobry smerem dopredu, ale kvalitou dozadu Nitrianskeho jednoznacne predci. A navic se neustale zlepsuje, coz se o Nitrianskem rict neda.

    Ale abych nebyl negativni - tak dobry fotbal jako dnes uz v Edenu opravdu dlouho nepamatuju. V polocase jsem byl presvedceny, ze se stejne jako na podzim pri takovem stavu zatahneme hluboko do obrany a budeme se trast o vysledek, misto toho prisla ale nase nejlepsi pasaz hry z mnoha vylozenymi sancemi. A navic nas nepolozila ani inkasovana branka. Takze dnes to jsou z 95% sama pozitiva.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      spino     před 11 lety 14.03.2014 23:56 |  
      0 0

      Koubkův bič na Nitrianského neplatil, Pastoorův pozitivismus také ne, tak co ho usměrní ke kvalitním výkonům, na které má potenciál? :(

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:02 |  
      0 0

      No ja nevim, porad si myslim, ze Gecov s Nitrianskym jsou tu kritizovani az moc. Ale - Zmrhal - Hruby hrali fakt dobre a jsem pro, aby takhle dal spolu ve stredu hriste hrali. O Hrubym jsem psal, ale i Zmrhal zahral fakt dobre, podle me ukazal, proc nekdo chce, aby hral, je na tom dobre technicky i pozicne, tentokrat hral i odvazneji dopredu, jeste to chce lepsi koncovku..

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 15.03.2014 00:05 |  
        0 0

        Az nabere Zmrhal jeste vic sebevedomi, bude to jeste lepsi. Mozna jsem na Nitrianskeho vysazeny, ale prislo mi, ze brani neuveritelne nezodpovedne, neustale ma za zady hrace a kdykoli jde mic do jeho prostoru, tak to strasne smrdi. Hodnekrat v zapase hasil na posledni chvili situaci, kterou by nemusel vubec resit, kdyby byl lepe postaveny. Je zajimave, ze na druhe strane Ritchie, ktery je s tymem par tydnu, takove problemy nema.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:10 |  
          0 0

          Nema, ale Ritchie zas hral hodne defenzivne, to taky neni idealni. Jo, no treba nemel Zmrhal konecne zakazano utocit..:) ale byl dnes fakt dobrej, konecne!

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            Nascimento     před 11 lety 15.03.2014 00:36 |  
            0 0

            Jenže Nitra měl před sebou atleta Juhara, kterej by ho měl umět zastoupit ( fyzicky ) v obraně v případě nutnosti. Ritchie měl zase před sebou Pitáka a nějak si neumím představit jak by Piták sprintoval do obrany aby zastavil unikajícího protihráče. :) Třeba až tam nastoupí Mensah ( nebo někdo jinej dobře fyzicky vybavený ) tak to tam bude lítat. :)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Travinho     před 11 lety 15.03.2014 00:11 |  
      0 0

      Nicméně všechny nebezpečné akce Znojma šly ze strany Ritchieho a ne ze strany Nitrianského. Mně se Milan docela líbil, měl tam i hezké kombinace směrem dopředu a dozadu to ještě několikrát hasil.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 15.03.2014 00:13 |  
        0 0

        Mi prave prijde, ze Nitriansky dozadu hasil sve vlastni predchozi chyby, ale jak jsem psal, je mozne, ze jsem na nej vysazeny a nejsem uplne objektivni.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:37 |  
          0 0

          Měl tam pár moderních okamžiků. Přišlo mi, že i on chápe, že rozjetého vlaku se může chytnout teď a nebo nikdy.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Travinho     před 11 lety 15.03.2014 10:07 |  
          0 0

          To občas jo, ale žádné velké nebezpečí z jeho strany víceméně nebylo. Tady bych se zastal i Gecova, který z pozice defenzivnho záložnía dokáže tyhle pozice mnohdy hasit rozhodně lépe než Jarda. Právě díky Milanovi jsme soupeře mnohdy výrazně přečíslovali, takhle má pravý bek hrát, i na druhém gólu má svůj velký podíl. Ritchie naopak nemá s moderním krajním bekem nic společného. Rychlostně je průměrný, technika taky nic moc a rozehrát umí jen na nejbližšího spoluhráče. Nějaké výpady či přečíslení po křídle z levé strany absolutně neexistovaly.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 09:33 |  
      0 0

      Souhlasím. Gecova už bych na hřišti vidět nechtěl a Nitrák se mi taky nelíbil, navíc ty jeho přetažené centry.

      Za mě skvělý páteční zážitek, zápas jsem sipo dlouhé době užil a to ne výsledkem, ale hlavně předvědenou hrou. A také oceňuji to, že gól hráče nepoložil, ale stihli ještě strhnout výhru na naší stranu. To by je mohlo mentálně posílit.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 15.03.2014 09:40 |  
      0 0

      Protoze jsem to byl ja, kdo Zmrhala zkritizoval, mel bych ti poskytnout odpoved: Zmrhaluv vykon se nijak zvlast nelisil od tech, ktery standardne podava Gecov. Spousta vybojovanejch micu, ktery se o chvili pozdejc vratej na kopacky soupere nepresnou prihravkou. Obdobou nebezpecnejch faulu Marcela jsou nebezpecne vypusteny souboje Jardy. Mozna, ze i ja jsem na nej vysazenej, ale uspesnost jeho prihravek podle me byla zoufala. Anebo jsi mozna ty vysazenej na Zmrhala obdobne jako na Nitrianskeho, jen v dobrym. O tom, ze bude dobrej, az ziska sebevedomi, se tu psalo uz po jeho prvnich startech skoro dva roky dozadu - psal jsem to i ja. Tehdy dokonce padaly srovnani s Husbauerem, jejichz autorem jsi byl prave ty, pokud me pamet nesali. Dneska je to nejvytizenejsi hrac a sebevedomi porad nikde. Ba co vic, pustte si treba predzapasovy video k utkani v Teplicich, kde Jarda mluvi. Budi dojem cloveka, kterej se ma kazdou chvili psychicky zhroutit. Je myslim jasny, ze Pastoor je po dlouhy dobe prvni trener ve Slavii, kterej v plnym rozsahu veri v ulohu psychiky ve fotbale, a ja proto pocitam s tim, ze Jardu zvedne. Absolutne ale neocekavam, ze by se z nej nekdy moh stat rozdilovej hrac, nekdo skutecne vyznamnej pro tym. Pro me za me, kazdej mame svy oblibence. Souhlasim aspon s tim, ze dvojice Hruby - Zmrhal fungovala podstatne lip nez Gecov - Hruby.

      Podobnej pripad jako Jarda u tebe asi bude i Dostal. V zimni priprave jsi ziskal poznatek, ze se Dostal zlepsuje, a ten tu ted uz ponekolikaty opakujes. Ja v jeho vykonech zadny zlepseni nevidim. Kdyz vytahne dopredu, nikdy se nestihne vratit do obrany. Kolik centru z jeho strany v Teplicich poslal Krob? S Nivaldem si s nim delali, co se jim zachtelo. Nejsem zadnej velkej zastance Nitrianskeho. Leze mi na nervy, jak lajdacky casto nacentruje a napali prvniho hrace pred sebou a nemuzu videt jeho styl odvraceni centru v obrane, kdy si slozi ruce za zadama a velice noblesne vytrci nohu vpred ve stylu slecinky, ktera zkousi teplotu vody v bazenu. Vubec se nedivim, ze ho spousta lidi nesnasi. Ale jeho vykonnostni dno proste lezi jen o kus niz nez Dostaluv strop, tak to vidim ja.

      Ani v nejmensim ti neminim upirat pravo na odlisnej nazor, jen me malicko vyvadi z miry to ostentativni nepochopeni, kterymu vystavujes nazory, s kterejma nesouhlasis.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 15.03.2014 10:25 |  
        0 0

        V pohode, ja proti takovym nazorum vubec nic nemam. Jen si proste myslim, ze tvrzeni "Spousta vybojovanejch micu, ktery se o chvili pozdejc vratej na kopacky soupere nepresnou prihravkou." ohledne vcerejsiho vykonu Zmrhala proste neni pravda. S cim souhlasim je, ze by mel byt jeste o dost aktivnejsi a chodit vic do souboju, nebat se. V tom byl Hruby hrajici druhy ligovy zapas o mnoho lepsi, coz neni dobre vysvedceni pro Zmrhala.

        Hodnotit Dostala podle toho, jak proti nemu hral jeden z nejlepsich hracu v lize Nivaldo, mi prijde dost nefer, protoze jako koupal Dostala by koupal i Nitrianskeho a vlastne vetsinu pravych beku v lize. Ani jeden z nasich pravych beku neni material pro evropske pohary, ale Dostal se aspon snazi, zatimco u Nitrianskeho mam neustaly pocit, ze ma braneni tak trochu na salamu a chce hrat jen dopredu. Ale treba i z nej dokaze Pastoor vytahnout co nejvic.

  27. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:56 |  
    0 0

    Tak dnes to bylo fajn. První půla mi nepřišla fotbalově nějak extra zajímavá, ale druhá byla podle mě i z hlediska šancí na slušné úrovni. Zamrzí ty neproměněné šance Necida, ale to se prostě někdy stává. Z hráčů bych vyzvedl Boudjemu a i Hrubého, ten skutečně roste, nabývá na sebevědomí.
    Snažil jsem se sledovat i Zmrhala a mám z toho takové ambivalentní dojmy, na jednu stranu dost míčů celke hloupě pokazil, ale ve druhé části zápasu jich celkem dost vybojoval a tu a tam se i zapojil do sušné kombinace. Mám dojem, že Pastoorův přístup mu bude sedět a výkonem půjde vzhůru (ale je to jen dojem a třeba se ještě všichni budeme divit, že...).
    A musím se pochlubit, dnes jsem vzal na Slavii kamaráda, který atmosféru našeho svatostánku ochutnal poprvé :).

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      urs (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 10:39 |  
      0 0

      mno.., já se divím stále, jak se nám i mou osobou kritizovaný nedůrazný a alibisticky (najistotu) nahrávající Jarda Zmrhal zlepšuje, a to zápas od zápasu :))
      já však stále nevěřím, že by měl na to časem ukázat, jak hluboce jsem se mýlil a mýlím..
      čas ukáže, i přes to ve mě po dnešním výkonu doutná plamének naděje, že to tam fakticky má a AP to z něj doufejme vykřesá, jak píšeš
      fotbal je zvláštní i v tom, že se z nekopů stanou kopové ;)

  28. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.03.2014 23:57 |  
    0 0

    Nevim jak vam, ale mne konecne prislo, ze hra ma nejaky system, rad.. nevim, jestli je mozny, ze to kluky AP za tak kratkou dobu naucil.. ale hrali jsme blizko u sebe, dobre vykryvali prostory, jak AP rika, kontrolovali hru, vzdyt znojmo se prakticky k nicemu nedostalo.. videl snad nekdo odriznutyho utocnika? Vadilo nekomuk, ze nehrajem na dva hroty? Staci zrejme dodrzovat nejakou taktiku, kterou sice tady v cechach skoro nikdo asi neumi naucit, ale zas tak slozity to asi nebude..

    Moc se mi libili Hruby se Zmrhalem, podle me zcela ovladli stred hriste a oba se snazili hrat moderni defenzivni zalozniky, kreativne dopredu. A hlavne bez faulu! Zvlast Hruby ma skvelej start na mic, i dobrou pozicni hru, byl skoro u vsech souboju driv, ciste vyhraval balony a presne je rozehraval dopredu, fakt respekt. Skoda, ze mu utek hrac pred tim golem, ale vlastne ocenuju, ze nesel do faulu a chtel to zahrat fotbalove.

    Budjemaa bajecnej hrac, pekne se na to diva.. Necka - nema cenu srovnavat ho s nasimi predchozimi utocniky, vyhrava souboje, balon mu neutika, zady k brance skvely, vyber mista taky, jeste ziskat sebevedomi do koncovky, skoda hlavne toho uniku, koukal jsem ted ve zpravach, ze mu to vystih golman na blizsi tyci.. Karel tedy nebyl nijak vyrazny, balony mu uskakovaly vic nez jinym, ale koncovka bajecna, zkusenost:).

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 00:35 |  
      0 0

      Výborně napsané. Přesně tak!!! Zmrhal s Hrubým - moderní štíty.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Khadgar     před 11 lety 15.03.2014 01:34 |  
        0 0

        Ale čeká je hodně, hodně práce... K ideálu to mělo daleko, chyběla tam větší stabilita. Já vim, jsou to dva 20letý kluci :))
        Ale tohle je rozhodně lepší cesta než tady navrhovaní Šislerové a jím podobní.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Citrus (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 01:55 |  
      0 0

      Díky za tenhle komentář, naprosto souhlasím.

  29. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    LukySKS     před 11 lety 15.03.2014 00:32 |  
    0 0

    Ahoj slavisti. Prosím nebyl byste někdo od te dobroty a neposlal mi na mail oskenovany časopis poločas ze stadionu v Edenu. Jde mi hlavně o rozhovor s Boudjemou:) můj mail: grebena@email.cz. Jsem dlouhodobě v zahraničí, jinak bych byl dnes na stadaku. Kdyby někdo byl tak hodný a poslal mi to... kdyžtak díky moc předem. LukySKS

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      LukySKS     před 11 lety 15.03.2014 10:41 |  
      0 0

      Dobrý. už nemusíte posílat. Už mi jedna dobrá slavistická duše poločas poslala - ještě jednou díky :)

  30. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    slaviator     před 11 lety 15.03.2014 01:31 |  
    0 0

    Bican Puč i Plánička
    z nebe se dívají jak Damien válí
    Bican Puč i Plánička
    z nebe se dívají, na Damiena jsou hrdí

    Víc netřeba dodat. Ten hráč je tu (doufám, že se mýlím) omylem, protože to co zatím předvádí je neskutečný. Pamatuju, že třeba Šenkeřík nebo i Milan Ivana dokázali obejít někdy protihráče, ale Boudjemaa si udělal třeba ve druhým poločase asi z pěti protihráčů za sebou naprostý kužely...

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Khadgar     před 11 lety 15.03.2014 01:42 |  
      0 0

      Už proti Dukle jsem říkal, jak se musí Boudjemaa musí divit, kam se to dostal :) Od hráčů jeho typu vždycky čekám trochu lajdáctví v nasazení (Belaid), ale on si všechno odmaká. Vrací se, vytváří tlak na rozehrávku soupeře a především chodí do soubojů. Jeví se mi jako profík v nejlepším smyslu slova.
      Docela by mě zajímalo, kolik u nás bere - čistě kvůli tomu, jak nákladný je pro český klub hráč takovýchto kvalit.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        slaviator     před 11 lety 15.03.2014 11:37 |  
        0 0

        Ragued, Belaid, Vasiljevič brali 400 tis měsíčně. Jestli tohle nebere Boudjemaa, tak ho dost podplácíme a v zimě bychom mu to měli minimálně dorovnat. Když si vezmu, že Poborský ve Spartě brával 1 milion měsíčně a potom ke konci po prodloužení smlouvy dokonce 2 miliony měsíc co měsíc, tak Boudjemaa se mi pro tým jeví podobně platnej jako se jevil tehdy Poborský pro Spartu... A přitom je mu 28 let, smlouvu tu má na tři roky - zajímalo by mě nejen kolik bere, ale i za kolik přišel, protože jestli za Rybalku chtěli milion €, tak Boudjemaa je fakt lepší kauf...

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Slawek     před 11 lety 15.03.2014 12:05 |  
          0 0

          Tak Řebíčkům nabídni, že mu něco přidáš. Určitě to uvítají.

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            slaviator     před 11 lety 15.03.2014 13:40 |  
            0 0

            Tak to přece myšleno nebylo...

  31. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 01:47 |  
    0 0

    Pyrotechnika není zločin, ano bengálské ohně mi nevadí, ale když někdo hodí na jedno místo 2-3 dýmovnice, tak je to o zdraví. Stál jsem přímo v tom kouři, ani jsem neviděl kámoše co byl hned vedle mě, neskutečně moc jsem se toho nadýchal, až jsem se z toho začal dusit, strašný pocit. Pak jsem ani nebyl schopný skandovat děkovačku...

    Jinak hra parádní, Boudjemaa je jako z jiné planety, po třech zápasech se stát miláčkem fanoušků, to o něčem svědčí. Jak dneska vykoupal 4 hráče Znojma, v jeho podání to vypadlo jako samozřejmost a stejně tak před tím druhým gólem, chytře naznačil, otočil se a přesným centrem našel Pitáka, super.

    Hrubý mě strašně mile překvapuje tím jak to v pohodě zvládá. Je hodně u míče a nekazí, skvěle bojuje a odebírá míče, skluzy alá Rosický, je vidět že si té šance váží a hodně tomu dává.

    Obrovská posila je taky Smejkal, doufám že ho koupíme natrvalo, skvěle brání a dokáže se prosadit při rohových kopech, to jsem na Slavii dlouho neviděl. Navíc je i poměrně rychlý. Hlavně ať se mu vyhýbají zranění.

    Necka měl dneska strašnou smůlu, jeden gól mu neuznali, další mu vychytal skvělý Hrubý.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      5094     před 11 lety 15.03.2014 07:08 |  
      0 0

      Pyrotechnika děkovačku totálně zkurvila

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Travinho     před 11 lety 15.03.2014 10:12 |  
      0 0

      Takoví lidé by měli dostat pár po tlamě a příště by to nehodili, jinak se to bude opakovat.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      slaviator     před 11 lety 15.03.2014 11:45 |  
      0 0

      No je fakt, že my stáli u kraje 108 a ani tam jsme neviděli vubec... A taky jsem se toho nadýchal. Ale tak aspon že to zapálili po zápase až a ne během...

  32. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    JS (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 03:53 |  
    0 0

    Možná to bude znít kacířsky, ale po přečtení komentářů mi to nedá: Štve mě, že srovnáváte např. Škutku a Necida, kolikrát kdo za sezonu vystřelil na bránu. On kdyby měl Škutka za sebou Boudjemau, co by ho zásoboval přihrávkami, tak by třeba taky dal nějaký góly a dostal se do šancí. Jenže byl v mužstvu, které nefungovalo. A když k útočníkům nechodí dobré balony, tak nemohou dávat góly. Občas si říkám, co by dělal Necid bez Boudjemy..

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      bongor     před 11 lety 15.03.2014 06:48 |  
      0 0

      Já jsem skromnej kluk,proto jsem nadšenej už jen z toho,jak se začalo bojovat za Slavii a to nejen včera ,ale prakticky už od Dukly.Všechno další už je nadstavba,proto mě potěší každé sebemenší zlepšení.A zlepšuje se to očividně, APVCD tomu dává myšlenku a řád.Necka po těžkém zranění a dlouhé absenci potřebuje ještě víc naší důvěry a shovívavosti.Uvědomme si,že kdyby hrál jako než odešel do Ruska,tak tu prostě nehraje vůbec.
      Ale soustavně váže pozornost obránců,každý ví ,že má před sebou útočníka evropské třídy a že každé zaváhání hrozí průšvihem.Nikdo neví,kdy se ten jeho instinkt zabijáka probudí a dá dva- tři góly.Vždyť co tomu scházelo včera?Moc ne.
      Juhar ho dobře doplňuje střelbou z větší vzdálenosti,jen by podle mě měl trochu tu vzdálenost zkrátit a hlavně střelbu zpřesnit.
      Damien,o tom ani nemá cenu mluvit,to je nejlepší hráč kaprligy,už dnes je to možné říct úplně najisto.Špatně nehrál vůbec nikdo,okurky taky nehrály špatně, ty jejich Jugoši docela uměj,Crnkiče bych koupil.Předpověď:Na co čeká Necka s tím gólostrojem?To přece víme,blíží se to.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Falk     před 11 lety 15.03.2014 07:20 |  
        0 0

        Dobrý den,dnes fotbal dost slušný,hlavně tam byla fotbalovost a musí byt všem jasny ,že hodně přispěli mladí ,konečně se ukazuje,když se nebojí trener dat důvěru mladým,kteří hráli v juniorce velmi dobře oni se mu za to odvděčí.Porad říkám ,ze musí hrát ten,kdo na to má.Dnes velký potlesk a jen tak dal

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      sasky     před 11 lety 15.03.2014 08:14 |  
      0 0

      Uvidíme na podzim, co vymyslí duo Boudjemaa - Škutka. :)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      onceiwasadeadbeat     před 11 lety 15.03.2014 09:49 |  
      0 0

      Diky za tenhle komentar, naprosto se s nim ztotoznuju.

  33. Pastoor

    Euforak (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 08:18 |  
    0 0

    Každej rozhovor s Pastoorem mě vždycky mile překvapí. Jaký rozdíl oproti M.Koubkovi...

    • Re: Pastoor

      Betynka58     před 11 lety 15.03.2014 11:52 |  
      0 0

      Přesně tak. Mně taky Koubek od začátku nějak nesednul. Asi to není špatný trenér, ale nepochybně mu chybí ten Pastoorův pozitivní přístup. A potěšilo mne i to, když řekl, že teď už bude čas i na kritiku. Ono pořád jenom chválit taky dost dobře nejde.

  34. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Oja     před 11 lety 15.03.2014 09:12 |  
    0 0

    Máte někdo ten zápas nahraný a mohli byste ho případně nějakým způsobem sdílet? Díky!:)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Khadgar     před 11 lety 15.03.2014 12:50 |  
      0 0

      Taky bych se přimlouval za záznam...

  35. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 09:29 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji,

    Musím říct, že včera jsem se po dlouhé době do Edenu hodně těšíl. A když jsem si přečetl sestavu, těšil jsem se ještě víc, snad jen Nitrák mi to kazil.

    Celý zápas jsem si říkal - A pak že nejde za 14 dní nejde naučit tým hrát fotbal. Ta změna v herním projevu je neskutečná - hrajeme vysoko, napadáme, vyhráváme souboje, konstruktivní přihrávky po zemi, hráči se nebojí přejít 1 na 1 a často jsou úspěšní. To je prostě nesrovnatelné s "Koubkovou" Slavií. Trošku negativum ještě vidím ve zpracování a vedení míče, některým hráčům to dost odskakovalo. V tomhle by se měli učit od Damiena, na nej je radost koukat:-)

    Co se mi hodně líbilo - troufnu si tvrdit, že jsme měli tak 80 % procent rozehrávek Znojma a rychle jsme z nich přecházeli do útoku. Znojmo tedy bylo hodně zalezlé v obraném bloku, takže to bylo dost dobývání.

    Jinak velký nedostatek - proměňování gólovek. To je hodně slabé.

    K Jednotlivcům - Těžko se mi volí nejlepší hráč, hodně se mi líbila celá záloha.

    Boudjemaa je prostě skvělý, ten naší hru pozvedl o 100 %, je radost na něj koukat. Podobné zjevení jakoo před lety Tavares. Jinak si nemyslím, že místní sýčci mají pravdu, že za půlrok půjde pryč. Má smlouvu na 3,5 roku, bude mu 29, podle mě tu nějaký čas zůstane. A dle mě ještě poroste.

    Hrubý - skvělý výkon. Líbil se mi už před rokem v zimní přípravě a jeho opomíjení mě dost štvalo. Doufám, že se v sestavě udrží, protože na rovinu - dvojka Hrubý-Zmrhal je asi to nejlepší, co jsem za hodně dlouho viděl ve Slavii. Jsou konstruktvní, podrží míč, nehrají alibisticky, přejdou přes hráče, za mě super.

    Zmrhal - patřil jsem k jeho kritikům, ale včera se mi hodně líbil. Byl to opravdu Zmrhal? :-) Žádný alibismus, nebál se hrát, slibný výkon. Bylo by pro mě zklamání, kdyby se do základu cpal nekopa Gecov.

    Piták - trošku nevýrazný, ale dal sva góly, není co řešit:-)

    Juhar - Juhar se mi líbil, měl správný drajv, jen ty jeho dementní střely z nesmyslných pozic, za to by ho už měl někdo seřvat, to je opravdu ukázka bezmozka.

    Necíd - moc se mi nelíbil. Šance spálil, moc se nenabízel, je z formy. Snad se probere, čekal jsem od něj víc.

    Obrana mi místy moc jistá nepřišla, hlavně dvojka blíže pravému kraji Nitrák-Škoda měla občas dost katastrofální momenty. Nitrák sice podporuje útok, ale každý centr přetažený, na nikoho. Hodně propadal v obraně a Znojmo nás z prava několikrát dost nebezpečně provětralo. V létě to chce pravého beka, tohle nefunguje. Škoda neodehrál špatný zápas, ale raději bych ho viděl jako stopera č. 3, než v základu. Má tam občas takové děsivé momenty, hlavně ty dvě malé domů.

    Smejkal - znovu solidní výkon, měli bychom začít přemýšlet, jak ho získat na stálo.

    Ritchie - nevím, proč ho Koubek fuckoval, mně se líbil. Levé strana mi přišla co do bránění dost v pohodě, daleko víc nás větrali zprava. Občas i solidně zakombinoval. Je vidět, že si ještě nevěří, ale dle mě poroste.

    Čonto - moc práce neměl, měl tam pár špatných rozehrávek.

    Moc se mi nelíbil výkon čárového, který tam měl několik ofsajdů, co nebyly. Jednou mohl běžet Necid sám na branku, ale rozhodčí to posoudil jako ofsajd, ikdyž to hrál soupeř (dle mého pohledu z tribuny). A ten zákrok na Hrubého mohla být červená, dost hnusný moment.

    A poslední věc - většinou s Tribunou Sever souhlasím, ale dneska u mě palec dolů za kritiku razantních změn posledních dnů. OK, ať poděkují Koubkovi, když se jim ten jeho fotbal líbil, ale nový management ještě nic nepředvedl a tak si myslím, že slova jako "lži a chaos" jsou přehnaná a nepodložená. Dá se o tom diskutovat, ale podle mě si každé nové vedení zaslouží "čas hájení". A ta herní změna je prostě neskutečná, to ať se na mě Koubkovi obhájci nezlobí. A prosím, už do toho netahejme formu Koubkova vyhození.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 12:44 |  
      0 0

      Souhlasím téměř se vším, zejména Piták, Zmrhal/Hrubý, Smejkal. Mně se naopak nelíbí Ritchie.
      S čím nesouhlasím, je ona proměna hry pod Koubkem a Pastorem. Přijde mi, že se to pořád srovnává s hrou na podzim. Přitom už v Olomouci byla hra jako zjevení (bohužel stejně tak i obrana) a proti Dukle byla hra taky poměrně kvalitní a měla výborné momenty. Navíc Dukla je jeden z nejhorších týmů, které můžeme domu dostat, zatímco Teplice nejsou zdaleka ve formě jako na podzim a navíc jsme mohli využít, že hrajeme venku. Nesnižuju výkony, jsou podle mě taky lepší, ale že by to bylo o parník, to tedy ne..V Teplicích jsme měli za celej zápas snad jednu šanci a střely z dálky..

  36. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    no-nick     před 11 lety 15.03.2014 09:35 |  
    0 0

    Moc nechápu tvrzení, jak je Necka z formy apod. Léta tu nebyl útočník, co dokáže zpracovat balón, navest si ho na střelu, být nebezpečný. Kdyby byl Škoda tenkrát v útoku takhle z formy, mohli jsme si užívat. Já bych Neckovi vyčítal pouze jak šel sám na gólmana. A ještě to měl na slabší nohu. Jinak to brevno, to byla od něj paráda.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Pepino44     před 11 lety 15.03.2014 09:50 |  
      0 0

      No tak nevím,kde vidíš u Necky formu. Ano,snahu mu nelze upřít,maká,snaží se,
      ale co je to plaatné ve čtyřech zápasech jeden gol,to je málo. To prostě není ten Necka než odešel ven. Pravděpodobně jsi jej v této době neviděl,protože to měl formu. Není to jeho vina,je to zaviněné zraněním,po kterém se mnozí fotbalisté do formy již nedostali. Musíme věřit a přát mu aby se u něho toto nestalo. Formu ale rozhodně zatím nemá.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        django8     před 11 lety 15.03.2014 10:02 |  
        0 0

        dle mě to rychle prolomí..už včera mu to tam málem padlo..je strašně kvalitní..umí podržet balon..neztrácí je..konečně tam vnesl kvalitu a ty goly přijdou..pokuď se vyvarujem červeným kartám..to se pak útočníkům hraje špatně:)

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          urs (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 10:51 |  
          0 0

          necka je bůh a hotovo :)

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            bongor     před 11 lety 15.03.2014 12:11 |  
            0 0

            Jasně ursi,že je Necka bůh,s tím souhlasíme.Bůh je už svým přístupem.Kdyby to byl běžný člověk,tak by do naší současné Slavie,zmítané problémy,určitě nešel.Ale i bohům to někdy nemusí jít jak by si přáli.Dočkejte hoši času,on nám ještě předvede co umí a nebudeme na to čekat dlouho.

  37. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    django8     před 11 lety 15.03.2014 10:16 |  
    0 0

    pro mě nejhorší nitranský..strašně v obraně hořel..a každej nákop na jeho straně smrděl..nevim jestli to byla taktická chyba ..nebo prostě nitranský na to prděl..ale obrana mu prostě vůbec nejde...

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Pepino44     před 11 lety 15.03.2014 10:54 |  
      0 0

      Tak s tímto souhlasím,mnoho lidí zde Nitrianského chválí jak se zapojuje do útočných akcí,ano to je pravda. Už málokterý z nich si uvědomuje,že Nitri se málokdy vrátí zpět na svoji polovinu na svoje místo aby bránil. Nebylo to jenom v tomto utkání. Celá obrana se potom musí posunout a na naší levé straně vzniká díra. Po šikovném přenesení hry potom vznikají golové situace z levé strany i když počátky nebezpečnýcch situací vznikají na straně Nitriho.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      tantalos     před 11 lety 15.03.2014 10:58 |  
      0 0

      Ano, je to pěkný lump. Třeba jak nahrál Pitákovi na první gól. To bylo od něj zvrácený.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        django8     před 11 lety 15.03.2014 11:04 |  
        0 0

        tak za tohle ho chválím..ale obrana díky němu hoří..a to snad ví každej kdo to včera viděl

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          vavicek     před 11 lety 15.03.2014 11:14 |  
          0 0

          Nesmysl. Včera nic nehořelo. Jestli byl někdo nejistý dozadu, pak to byl Ritchie.

          • Re: Slavia - Znojmo 2:1

            edenian     před 11 lety 15.03.2014 15:46 |  
            0 0

            Tak asi 15 min, pak fungoval. A ve druhy puli byl jeste lepsi.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        quelhar (admin)     před 11 lety 15.03.2014 11:36 |  
        0 0

        To byl zrovna hodně nepovedený centr a fatální selhání obrany...

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          tantalos     před 11 lety 15.03.2014 11:54 |  
          0 0

          no, vždyť říkám, že to bylo zvrácený...

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Slawek     před 11 lety 15.03.2014 11:56 |  
          0 0

          Ano, že by to Nitrianský právě tak chtěl, tak to v žádném případě. Souhlas s Quelharem.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 13:58 |  
        0 0

        tantale, ty musíš být za každou cenu antagonista, co? :-)

        I Piták v pozápasovém videu říká, že před prvním gólem k němu propadl nepovedený centr.

        Takže dost těch pohádek o Nitrově genialitě.

        Když k tomu připočtu jak propadal při bránění, tak prostě nejde říct, že odehrál dobrý zápas.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Arutha     před 11 lety 15.03.2014 12:08 |  
      0 0

      Nitrianského moc nemusím, ale včera mi výjimečně nevadil

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        bongor     před 11 lety 15.03.2014 12:16 |  
        0 0

        Já ho taky nemám kór moc rád,ale včera se mi líbilo,že makal.Jindy býval taková až "lemra",tentokrát ho chválím.To vracení-nevracení,zase nevíme jaký byl záměr,mohlo to být skutečně tak ,jak napsal někdo už výš,že při útoku jednoho krajního beka ho má někdo v obraně zastoupit.

  38. zvedáme se

    sicilianbrno     před 11 lety 15.03.2014 10:32 |  
    0 0

    Dobrej výkon, očekávám ale neustálé zlepšování, kdy se ustálí sestava a naši hráči si zvyknou na určený herní styl.
    Rád bych viděl v sestavě Proška vpravo, Tusjaka nebo Mičolu vlevo, Damienovi střed sedí, což ale asi bude stát místo v sestavě Ličku, kterýmu pořád věřím že to má v sobě. Systém 4-3-3 to ale skoro vylučuje.
    Proto bych zůstal u 4-2-3-1,
    Zmrhal (Lička)- Hrubý pak zleva Mičola (Tusjak)-Piták-Damien, utok Necka. Nějak totiž neumím poskladat 4-3-3.

    Jinak oficiálně měl být výsledek 3:1, v ofsajdu Necid v době hlavičky nebyl a golman to chytil za brankovou čárou, ale co už, výhra je výhra.

    • Re: zvedáme se

      Slawek     před 11 lety 15.03.2014 11:53 |  
      0 0

      Tak to já bych prozatím preferoval 4-4-2. Bez něj se nedostaneme ani k 4-3-3 a Necka je tam stále hrozně sám. Naši hráči prolínání řad zatím v krvi nemají a to jak dopředu tak dozadu. Zdá se, že hrají tam, kde nastoupí.

      • Re: zvedáme se

        Travinho     před 11 lety 15.03.2014 16:15 |  
        0 0

        Tvé myšlenkové pochody nechápu. 4 - 2 - 3 -1, potažmo 4 - 5 -1 jsou se 4 - 3 - 3 relativně podobné, kdežto 4 - 4 -2 je úplně o něčem jiném a ty by jsi k tomu chtěl jít právě přes to? Není to nesmysl?

  39. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    1rytir     před 11 lety 15.03.2014 10:43 |  
    0 0

    Prosím nemá někdo videoodkaz na ten náš neuznaný gól. Z východní tribuny jsem tu celou situaci nedokázal posoudit.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      django8     před 11 lety 15.03.2014 10:52 |  
      0 0

      dle mě to byl jasne neuznanej gol..ale těžko říct kde se kouknout na záznam ohledně této situace..ale gol měl platit..aspoň dle mě.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        sicilianbrno     před 11 lety 15.03.2014 15:15 |  
        0 0

        přesne tak, gol mel platit, ale radši si nechtěli rozhodči přidelavat starosti tak to foukli jako ofsajd

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          YuckFou     před 11 lety 15.03.2014 15:23 |  
          0 0

          Z televizního přenosu to opravdu vypadalo na to, že se o ofsajd nejednalo, protože se na pravé straně zapomněl jeden hráč Znojma a míč byl po zakončení za čarou. To je můj názor.

  40. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    slaviator     před 11 lety 15.03.2014 11:53 |  
    0 0

    Jinak zajímavost: je to hodně dlouho naposled, kdy jsme porazili během jedné sezony dvakrát dva týmy. Teď jsme porazili na podzim i na jaře Duklu a nyní i Znojmo.

  41. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Betynka58     před 11 lety 15.03.2014 12:10 |  
    0 0

    Tak nevím, jestli není právě teď čas na uzavírání sázek jestli Slavia v letošním ročníku vyhraje alespoň jeden zápas o více než jednu branku? Ve světle posledních výkonů jsem sice mírný optimista, ale přece jen těch zápasů zas už tolik nezbývá.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      bongor     před 11 lety 15.03.2014 12:19 |  
      0 0

      To se klidně můžeš vsadit betynko,na Letný to bude o tři.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Betynka58     před 11 lety 15.03.2014 12:47 |  
        0 0

        To jsi mne, bongora, zase jednou upřímně pobavil, ale strašně moc bych to klukům jedněm ušatým přál.

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          Betynka58     před 11 lety 15.03.2014 12:48 |  
          0 0

          Tedy pardon, bongore, nedovolil bych si přivlastnit si Tvůj nick.

  42. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 12:34 |  
    0 0

    Tak ke včerejšímu zápasu..asi budu v menšině, ale já moc nadšenej nebyl, teda dlouho jsem nebyl nadšenej, pak se to zlepšilo.

    Celej první poločas byl neskutečně nudnej, neměli jsme šance, dlouho jsme drželi balon mezi stoperama a max jednim záložníkem. Jestli byl někdo opravdu zbytečnej, tak Piták, jehož gól byl jeho asi třetí dotek s balonem, ale k němu se ještě dostanu. První poločas byl podle mě dost bída.

    Prvních asi 10 minut druhého poločasu navázalo na první, ale pak se to konečně dostalo tam, kde se mi to líbilo. Kromě toho, že jsme Znojmo snad nepustili k balonu, ale k tomu konečně přišly šance a nebylo jich málo. I ve druhém poločas se mi nelíbily křídla Juhar s Pitákem, jemuž ten post podle mě vůbec neseděl a kdyby to záleželo na mne, tak je první střídající. Ty dva góly jeho výkon dostaly na vyšší úroveň to zas jo :D Tady by mě zajímal váš názor právě na Pitáka, jestli se vám taky tak nelíbil (nepočítaje góly, jen jeho hra), nebo jsem na jiné vlně než ostatní. Dostali jsme gól z asi jedinýho kontaktu Znojma s balonem za celej druhej poločas. No aspoň, že nás to nezlomilo a vyhráli jsme.

    V kontextu celýho zápasu nemůžu nezmínit hru záložní řady, na kterou byl parádní pohled, protože tam nebyl žádnej Gecov, kterou by hru opticky naprosto rozbíjel jak směrem dopředu, tak dozadu. Zmrhal s Hrubým byli 1000x lepší než by byl Gecov s kymkoli. Hrubý se mi líbil klidem na balonu, nebojí se otočit s balonem a směr hry. Není to zázrak, ale špatný to neni rozhodně a nemůžu se zbavit dojmu, že měl hrát už dávno. Určitě pude nahoru. Ze sestavy by ho nikdo dostat neměl. Musí ale ještě zlepšit obranu. Opět se mi nelíbil Ritchie. Ten mi prostě nesedí. Dopředu zase nic..nesoudím ho, čas na aklimatizaci mu dávám tak do léta, jen zatím se mi to prostě nelíbí..Boudjemaa dneska nebyl tak nebezpečnej, ale co udělal s obráncem před gólem, to bylo něco :D a na závěr jsem šťastnej, že Hrubý přežil ten střet, protože jsem byl přesvědčenej, že je KO..

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      bongor     před 11 lety 15.03.2014 12:49 |  
      0 0

      "Když na internetu posílají zprávy, ve kterých vyhrožují rodině, a já nevím komu všemu, tak to samozřejmě na psychice nepřidá," uvedl teplický trenér Zdeněk Ščasný po zápase. "Vůbec nechápu, jak se něco takového může dít. Víc bych to nechtěl komentovat."

      Matula nehrál,hrdina je to jen když někomu láme kosti.No a že Ščasný nic nechápe,to nepřekvapí,věřím,že Matulu ještě pochválil,jak takticky zastavil útok Slavie.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        leoneig     před 11 lety 15.03.2014 15:19 |  
        0 0

        A co jako pan Sčasný čekal, že mu lidi budou posílat gratulace? Komentář Sčasného dva dny po zápase ve stylu já nic neviděl, jaký zákrok? By potřebovali profackovat oba primitivové.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Khadgar     před 11 lety 15.03.2014 13:11 |  
      0 0

      Sám v tom nejsi, mně Karel na křídle taky nepřišel zrovna skvělý. Ale dal dva góly, no :D To se pak blbě kritizuje.

  43. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    django8     před 11 lety 15.03.2014 13:23 |  
    0 0

    já opravdu nechápu jak tady můžete vychvalovat nitranskýho..asi jsme viděli uplně jinej zápas..předvedl jeden nepovedenej centr..jinak furt hořel..druhej bek podstatně lepší..až si ještě pořádně sedne s týmem..tak to bude paráda..ale to by nejspíš piták nesměl hrát křídlo..jinak to na utočení od beka z druhý strany moc nebude

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      edenian     před 11 lety 15.03.2014 15:51 |  
      0 0

      Taky nechapu, ze se tady lidi ofrnujou nad Ritchim. Celej zapas se zlepsoval. Ten bude OK.

  44. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Petr9608     před 11 lety 15.03.2014 14:22 |  
    0 0

    Já vám nevim, lidi. Tady se vychvaluje jak blázen a přitom jsme rádi, že máme z tohoto zápasu více než bodík... Rozhodně nebylo Znojmo daleko od toho, aby si ten bod neodvezlo. A to je varující. O něco lepší by si třeba ten bod odvezl. A pokud si "o něco lepší týmy" budou odvážet z Edenu bodíky, tak se do vyšších pater asi těžko dostanem.

    Neustále útočíme, ale bohužel, je tam "malá" nevýhoda, nejsme efektní. Soupeře k něčemu prakticky nepustíme, jen 1x - 2x za zápas, ale bohužel, je tam "malá" nevýhoda, soupeř to zužitkuje.

    Asi tak.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      mart01     před 11 lety 15.03.2014 14:26 |  
      0 0

      O něco lepší byla podle aktuální formy jen Plzeň a sparta, tak zase klid. ;)

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Petr9608     před 11 lety 15.03.2014 14:36 |  
        0 0

        Taky pravda, ale prostě, že se k tomu obecně tak nepřistupovalo. Přistupovalo se se ke Znojmu jako k nováčkovi, co musíme porazit. Prostě. neříkejte, že kdybychom porazili včera Jablonec, Boleslav, Teplice, tak bychom to nebrali jako cennější kořist...

        I kurzy sázkovek hovořily jasně - cca 1,65 na jedničku
        Pro srovnání "jedničky" z minulých domácích zápasů:
        Dukla - 2,35
        Liberec - 2,60
        Brno - 1,70
        Bohemka - 1,70

        • Re: Slavia - Znojmo 2:1

          mart01     před 11 lety 15.03.2014 14:47 |  
          0 0

          To souhlasím, ale musíš uznat, že kvalita byla jednoznačně na naší straně. Myslím si, že bychom se měli pomalu navrátit k tomu, že my jsme Slavia, my musíme vyhrávat a porážet týmy jako je Znojmo! Přijde mi že doposud to bylo takové no třeba překvapíme a vyhrajeme. Nicméně není se co divit, ono na podzim to bylo hlavně o tom už neudělat další ostudu.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 17:09 |  
      0 0

      zase jsi zápas neviděl, jako Teplice? :-)

      Na proměňování šancí je potřeba zamakat, ale herně se to prostě výrazně zlepšilo.

      Bod pro Znojmo by byl extrémně nezasloužený.

  45. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 14:23 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat, jestli včera někdo nepostřehl, kdo pomáhal při rozcvičce? Byl tam Pařízek u golmanů, Poustka a pak ještě někdo, pohyboval se hlavně u západní tribuny. Neví někdo, kdo to byl? Já jsem asi ani neměl možost ho z východní tribuny poznat.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 15.03.2014 15:21 |  
      0 0

      Předpokládal bych, že to byl kondiční trenér Budějský, který má rozcvičky na starosti.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        edenian     před 11 lety 15.03.2014 15:52 |  
        0 0

        Pozna se podle zvlastniho tvaru hlavy :-)

  46. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Maeden (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 14:36 |  
    0 0

    V podstatě souhlas s Thane.
    Když se neviditelný hráč zjeví 2x za zápas v ložené šanci a nezaváhá, pak je to schíza hodnotit. Po příchodu Pitáka jsem do stropu neskákal, co se týče herního přínosu, čekal jsem právě toto, možná častější střelbu, samozřejmě je dobře, že mu to tam padá.
    Jinak na celkovém ofenzivním zlepšení se dost podílí i Necka, pořád má jednoho stopera na zádech a okolo sebe 1-2 hráče, tím dává prostor ostatním a často se uvolní ke střele, přesně sklepne, nabíhá si. I bez střelecké formy je pořád platnější než Škoda nebo Škutka. Trestňáky by měl nechat jiným.
    Záloha by měla hrát méně staticky, pořád je hromada přihrávek na stojící hráče, všechno dopředu čitelný. Boudjemaa skvělý, i když mu to odskakovalo víc než jsem zvyklý, byl prakticky u všeho. Ani Zmrhal mi nepřišel zbytečný. Přijde mi, že ho Rada úplně zkur*il, když si vzpomenu na jeho první zápas s Brnem (gol + nahrávka), pak začal hrát strašně alibisticky, hlavně nezkazit, vypadl ze základu U21, pak ho Koubek stavěl na křídlo, na beka, snad půjde pod Pastoorem nahoru, hlavně psychicky. Hrubý byl výborný už v přípravě, vždy jeden z nejlepších na place, nebojím se, že by pustil Gecova do sestavy. Juhar stojící vpravo sbíhající do středu na střelu levačkou je zajímavá varianta - na jeden zápas nebo občasné prohození, už dnes to mělo Znojmo přečtené a střely z 30 m výborného brankáře nemohly překvapit, ani kdyby trefoval zařízení.
    Nitrianský od něj nedostal kloudnou přihrávku do křídla. Smejkala koupit. Škoda měl kiksy. Ritchie se musí zlepšit pozičně, pak by mohl být platný i dopředu. Ale celkově obrana až na začátek nebyla zlá, na to jak málo jsou sehraní, uvědomme si, že Znojmo vystřelilo 3x na naši bránu, v Plísni dali dva fíky a sahali po remíze, Jabka sfoukli jak svíčku... Ale nehráli zle a trenérovi se povedlo střídání.
    Jinak zřetelný posun v sebevědomí, za poslední 3-4 roky by byla ztráta vedení v 70. minutě důvodem k rezignaci nebo zoufalé křeči, včera bylo vidět, že si tým věří, že to může dát. Další pozitiva: nasazení tentokrát bez karet a rychlý start na balon.

  47. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Borris     před 11 lety 15.03.2014 16:14 |  
    0 0

    Bohužel jsem včera nakonec nemohl vyrazit, protože mi středeční ztráta peněženky s uplně všemi doklady úplně vzala čas i chuť vyrazit. Ale musím říct že kluci na hřišti mi svým výkonem trochu tu náladu zlepšili. Opět se mi to líbilo, výkonem se podařilo navázat na zápas v Teplicích a odměna v podobě výhry, na sebe logicky nenechala čekat. Celou dobu jsme měli pedál sešlápnutý až na podlahu, jasně jsme celému utkání dominovali a ukázali kdo je v Edenu pánem! Střely a držení míče to jasně dokládá. Znojmo může jen děkovat gólmanovi Hrubýmu, že si neodvezlo pořádný příděl, kdyby to totiž bylo 5:1, nikdo nemohl říct půl slova. A tím se dostávám k jediné věci, kterou bych včera klukům vytkl. Opět to neproměňování šancí. Jak už jsem psal posledně, nejde se pořád jen utěšovat, že se do těch šancí dostáváme. Musejí se proměňovat! Protože pak soupeř jednou přeleze půlku jako včera Znojmo, a ihned nás ztrestají. Hlavně Necka už se potřebuje chytit. Hlavně kvůli gólům tady je a takové šance jako měl včera, prostě musí forvard jeho formátu nemilosrdně proměňovat! Myslel jsem že se chytí gólem s Duklou, ale zatím to stále nepřichází. Ale Necka na place dře, rve se o každý balon, spoustu jich podrží a rozdá a pokud takhle bude pokračovat, tak věřím že i ty góly přijdou. Je to slávista jak bejk, jeho přístup je příkladný a všichni fanoušci ho máme rádi a stojíme za ním, takže nemusí se bát o to, že by neměl podporu. A tak zaplaťpánbůh že aspoň Kája Piták si vzpomněl na ono dětské pořekadlo "první rána kapitána".

    Co se mi ale moc líbilo, byl ten obrovský hlad po výhře i po tom vyrovnání. Že se kluci nepoložili. Jakýkoliv bodový zisk Znojma, by včera byl faulem na fotbal. Protože jsme Znojmo herně přejeli jak parní válec. Hlavně v druhé půli, kdy to tam neustále lítalo a Hrubý v bráně Znojma, byl v jednom ohni. Podal velmi dobrý výkon a spoustu toho chytil. Ale pochválit musím i toho našeho Hrubýho, který v pondělí i včera splatil Pastoorovi důvěru velmi slušným výkonem. A dává tušit, že nám pro střed zálohy roste velice kvalitní player. Jinak se mi včera tentokráte líbil i Jarda Zmrhal, doufám že Gecov se už do základu nevrátí a že duo Zmrhal-Hrubý dostane důvěru i za týden a líbily se mi i Keegan a Smejky, u kterého už bych pomalu začal přemýšlet, jak ho z Bolky získat nastálo, pokud bude takto pokračovat. Urostlý a neústupný stoper přes kterého se těžko přechází a nesmírně cenný v obou pokutových územích. Velká pochvala. Co mě trochu mrzí, je zatímní odsunutí Maria Ličky na lávku. Tenhle hráč má podle mě Slavii pořád co dát, jeho kolmice dopředu a překvapivé přihrávky jsou skvělé a doufám že ještě neřekl poslední slovo. K Damienovi se už snad ani nemá cenu vyjadřovat. Jednak už to tu udělali všichni za mě a druhak musí snad každý vidět, jak rozdílový hráč to pro nás je a že v naší lize momentálně snad neběhá hráč, který by se mu mohl po technické stránce rovnat. A ještě jednou musím vyzdihnout i jeho pracovitost. Hráči jeho typu mají většinou sklony k flákání se, jako jsme to zažili u Týdžeje. Ale tohle není Damienův případ. Jeho přínos je totiž i směrem dozadu. Žádný souboj pro něj není ztracený, spoustu balonů vybojuje a nedělá mu problém hrabat dozadu. Je úžasnej a jsem z něj uplně nadšený. Kam se na něj hrabe nějaká prodejná děvka jako Dočkal, toho ať si rumuni klidně nechají, za Damiho bych ho neměnil ani omylem!

    A ještě jednu věc tu zmíním. Nevím jak jste to viděli vy ostatní, ale mě ten souboj Cihlář vs Hrubý připadal jako červená pro Cihláře. Cihlář tam šel podle mě strašně nebezpěčně, asi si myslel že je v NHL a Robertovi se ještě teď musejí dělat mžitky před očima, z té strašné pecky co tím ramenem dostal. V první chvíli jsem myslel, že musí mít zaručeně otřes mozku a fakt klobouk dolu, že se Robert dokázal oklepat, vrátit se na plac a ukázal že něco vydrží.
    No a nedá mi, abych se ještě na závěr nevrátil k Matulovi. Četl jsem ten článek, ve kterém Ščasný div nepíše, že Matulovi lidi vyhrožují pomalu i tím, že jeho rybičkám vypustěj akvárko. Já neříkám že je to správné, pokud se mu opravdu vyhrožuje a neomlouvám to. Ale v první řadě by se měl Matula především sám nad sebou zamyslet a položit si otázku, proč se tohle děje a hledat příčinu toho proč se to děje. Výčet jeho obětí už je pořádný. Opiela se po jeho bezohledném ataku už nedokázal vrátit do té formy kterou měl před zraněním, Jiráčkovi málem rozpáral obočí, Jandovi div nerozpůlil hlavu a v pondělí mohl ukončit kariéru fotbalistovi, který svými kousky baví lidi a fotbalistu, kvůli kterým se na fotbal chodí. Ještě jednou opakuju, neschvaluju to jestli mu někdo vyhrožuje, ale ani ho nelituju. Sklízí jen to, co si sám zasel a třeba mu to nakonec po hříchu bude ku prospěchu. Protože se díky tomu třeba nad sebou zamyslí a uvědomí si, že to co předvádí na hřišti je prostě zvěrstvo. A doufám že i disciplinárka zaujme jasné stanovisko a patřičně ukáže, jaký typ hráče v naší lize chceme mít. Jestli technického a šikovného žongléra Damiena a nebo hovado jako Matula, který svou zákeřnou hrou posílá tyto hráče na marodku a stále mu to prochází.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 16:48 |  
      0 0

      Tak to je nemilé, Borrisi, že jsi musel řešit takové trable s peněženkou.
      Ohledně Hrubého souhlasím, to je velký příslib a už teď hraje moc slušně. Vrtá mi hlavou otázka, jak by to bylo s nasazováním v "áčku", kdyby tu zůstal trenér Koubek.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 17:12 |  
        0 0

        naštěstí to vrtání můžeš vypustit, stejně jako v případě Ritchieho, Zmrhala na beku a dalších "Koubkovin" :-)

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 17:19 |  
      0 0

      Trefné shrnutí, hodně se shoduje s tím mým níže, tak se nebudu opakovat.

      Souhlasím s tím, že zákrok na Hrubého byl pěkně hnusný.

      Myslím si, že drama okolo Matuly je kouřová clona pro disciplinárku, protože je to recidivista, tak aby dokázal, že "trpí" už dost.

  48. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 16:42 |  
    0 0

    Včera sem stihl zápas akorát od trefy okurek, to jsem si říkal no potěš... Z práce jsem jel co to dalo, ale čas byl proti mě. Touto cestou se obracím na vás, kdo zápas nahrál, tak prosím o odkaz... Díky

  49. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    subHuman     před 11 lety 15.03.2014 16:46 |  
    0 0

    Jen strucne k napisu tykajicimu se trenera Koubka:
    V zadnem pripade nebyl namiren proti novemu trenerovi. Soucasne je treba take rict, ze nebyl ani nijak zvlast obliben. Slo ciste o reakci na zpusob, jakym se to udelalo, jak se o tom informovalo, na to, ze mame opet tretiho trenera za 1 sezonu, ze neni znama delka smlouvy (a jsou naznaky ze je jen na 4 mesice). Kiselem proklamovana otevrenost pak vypada tak, ze na prvni otazky po zmene odpovidal tak, ze to nebude/nemuze komentovat.
    Nic vice, nic mene.

    • Re: Slavia - Znojmo 2:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.03.2014 17:25 |  
      0 0

      mně ten nápis přišel trošku škoda. S choreem na 99 % souhlasím, jsem rád, že se vtipně ozvala TS i na téma Matula.

      Tohle ale bylo trošku unáhlené. Mohlo se poděkovat Koubkovi - OK. Ale je asi zbytečně po dvou blbých výrocích Kisela dělat závěry "lži a chaos". Mně přijde, že naopak pomalu mizí z Edenu amatérismus a přichází nějaký systém. Na slovo koncepce jsem už za ty léta alergický:-)

      Dal bych tomu čas, osobně partě Kornějev, Kisel, Pastoor věřím daleko víc než Šeterle, Držmíšek, Koubek. Čas ukáže, ale herně to lépe vypadá už teď.

      • Re: Slavia - Znojmo 2:1

        Borris     před 11 lety 15.03.2014 17:44 |  
        0 0

        Co napsala TS na téma Matula? To mi nějak uniklo.

  50. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    Kactus     před 11 lety 15.03.2014 22:32 |  
    0 0

    kdyz si tak procitam komentare, takto se do spartu, kluci, tedy nedostanete.
    jste vsichni moc optimisticti.

    nejakej hezkej negativni komentar by to chtelo at maji pisalkove o cem psat :)

  51. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 16.03.2014 12:50 |  
    0 0

    Zdar synci, tak bud sem tak blbý či co, prostě nevím jak s tím grabováním.... Jak si nahrát slavii zpětně...??? Asi stárnu... :D

  52. Re: Slavia - Znojmo 2:1

    zeleznik2     před 11 lety 20.03.2014 19:11 |  
    0 0

    Uf sice pozdě, ale přece. Hodnocení jen ve stručnosti, zbytečné drama, díky Neckovi, který, jak prohlásil po zápasu Pavel Řehák, měl nejméně jednu ze tří tutovek proměnit, Znojmo bylo nepříjemným soupeřem, hlavně v úvodu, pak se trochu stáhlo, ale jedna chyba naší defenzívy a málem jsme přišli o dva důležité body, navíc mohlo být hůře další centr do vápna málem skončil gólem. Bohužel zatímco naše hra směrem dopředu je atraktivní se spoustou šancí, které bohužel nejsme schopni proměnit, naše defenzíva skřípe a stále dělá zbytečné chyby v Teplicích pravá strana v pátek pravá, naštěstí jsme dokázali vsítit druhý gól, takže jsem spokojený, tipoval jsem 2:0, bylo to 2:1 takže dobrý. Opět vynikající Boudjemaa, to je prostě klasa, dále Karel Piták, ostatní dobrý, nebýt té chyby vzadu pochválil bych celý mančaft, snad to potvrdíme v neděli s Jihlavou, konečně bez TV.