Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

K vítěznému zápasu s Duklou se vyjádřili šťastní střelci Necid a Smejkal.

Tomáš Necid

Jste po dnešku spokojeni?

Jo, spokojenost je, tři body jsou doma - super!

Pamatujete si, kdy jste naposledy dal gól v české lize?

Před odchodem. (úsměv) Teď nevím komu, možná Teplicím.

V čem byla dnes Slavia lepší než před týdnem? Co jste udělali líp?

V defenzivě. Hráli jsme dobře dozadu, splnili jsme taktiku, kterou jsme chtěli hrát i v Olomouci. Bohužel se nám to tam rozpadlo v 8. a ve 12. minutě a pak to bylo těžké. Tady jsme makali, nenechali je hrát. Viděli jsme zápas Dukly s Teplicemi, kde byla Dukla dobrá na míči a rozebrala Teplice. Toho jsme se chtěli vyvarovat a hlavně se nám podařilo dát první gól, což bylo super pro naši psychiku.

Jaké bylo probírání se z té poolomoucké kocoviny?

Tak ten týden nebyl příjemný. Prohrát 5:1 a mít před sebou zápas s Duklou nebylo nic příjemného, ale připravili jsme se dobře a odmakali to. Vyhráli jsme, 3 body jsou doma, což je vynikající pro fanoušky.

Vy jste se tam při některých zákrocích zlobil - měly být penaltové?

Asi nebyly, rozhodčí je neodpískal. Fotbal je kontaktní, zlobil jsem se sám na sebe a nic jiného v tom není.

Při vašem gólu jste si na Boudjemu zařval o přihrávku?

Jo, zařval jsem si. Pěkně mě uviděl a hezky mi to tam dal.

Znamená to, že Slavia konečně našla někoho, kdo umí dostat útočníky do šance?

My jsme hráli dobře jako tým, což bylo důležité, a je dobře, že máme hráče, kteří to umějí rozdat a vzít to na sebe.

Věděl jste, že to budete dávat takto po zemi k tyči?

Chtěl jsem to na zadní, ale možná jsem to i blbě trefil, ale naštěstí to byl gól a jsem rád.

Myslíte si, že to byl klíčový moment zápasu, když padl takto před přestávkou?

Jo, klíčový byl. 2:0 do poločasu bylo pro nás super a nakonec se ukázalo, že šlo o rozhodující branku.

Střelecky jste se prosadil hned ve druhém zápase, spadl z vás trochu tlak? Přeci jen fanoušci od vás očekávají hodně gólů.

Tak jo, ale já chci dávat v každém zápase góla. V Olomouci se mi to nepovedlo, dnes jo. Jsem rád za každý gól, ale pro mě jsou důležité 3 body, že jsme vyhráli.

Jaké bylo si zase zahrát před fanoušky Slavie, kteří vás berou jako vlastního?

Bylo to super. Těšil jsem se na ten zápas, jsem rád, že jsem dal góla a že jsme vyhráli. Skvělý zážitek.

Michal Smejkal

Co bylo jinak oproti zápasu v Olomouci?

Byla na nás vidět větší agresivita, víc nasazení, prostě větší jízda. Pak jsme zase přišli o jednoho hráče, který byl vyloučen, a bylo to hodně těžké. Ale semkli jsme se a myslím, že to bylo dobré.

Můžete popsat váš gól?

Každá standardka je specifická, je to mela. Já jsem tam vyplul a snažil jsem se trefit bránu, dát to dolů. Zaplať pánbůh to tam padlo.

Chvíli předtím ale byla sporná situace. Vypadalo to na penaltu pro Duklu, jak jste to viděl?

Tak se Zbynďou je to těžký. On je silný, drželi jsme se navzájem. V tu chvíli mi odskočil, tak jsem si ho trošku chytil. To, že to rozhodčí nepískl, je na něm.

První zápas v základní sestavě, hned gól. Čekal jste, že to půjde takhle rychle, když jste do Slavie přišel na poslední chvíli?

Je pravda, že zvyknout si a sehrát se nějaký čas trvá. Ale trenér mě tam dal už v Olomouci na ten druhý poločas, což si myslím, že pro mě bylo důležité, protože jsem si nějakým způsobem zvykl na spoluhráče. Teď už jsme společně trénovali, takže myslím, že ty návyky budou dobré. Můj gól je nadstavba, já jsem tam od toho, abychom góly nedostávali. Jeden jsme dostali, dva jsme dali, takže důležité vítězství.

Myslíte, že hrálo roli, že jste neměl v hlavě ten první poločas v Olomouci?

To si nemyslím. My jsme věděli, v čem jsme tam dělali chyby, jak jsme k tomu přistoupili. To jsme chtěli změnit a myslím, že to bylo vidět.

Jak berete vaše souboje s Pospěchem, jaké jste měli skóre?

My jsme tam od toho, abychom se starali o ty útočníky, aby nám nedali góly. V závěru to byla situace, že oni do nás bušili, on tam byl mezi náma a trefil to. Je to naše chyba a to by se nemělo stávat.

20 minut o deseti hráčích, už jste na to zvyklí?

Já doufám, že to zvykem nebude. Je to určitě těžké, zvláště proti Dukle, která hraje dobře. My jsme pak museli zalézt, dlouhé  nákopy, odražené míče. Jsem rád, že jsme to udrželi a to je teď to nejdůležitější.

Nebáli jste se, že ještě Dukla stihne vyrovnat?

Kdyby se člověk bál, tak na to hřiště nemůže. Samozřejmě se v hlavě motá hodně myšlenek, ale člověk se musí soustředit, koncentrovat, aby ten gól nedostal a udělal pro to všechno. A my jsme ten gól nedostali a udrželi to.

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    edenian     před 11 lety 01.03.2014 10:54 |  
    0 0

    Alanore, ma byt " z " te kocoviny, oprav a hned tohle vlakno smaz :-)

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.03.2014 11:28 |  
      0 0

      Máš samozřejmě pravdu. :)

      Jinak mě ale v této souvislosti napadlo, že dříve se používalo i s ve druhém pádu. Tak případně, jestli by někdo nevěděl, kdy to bylo změněno a jestli už to teď je striktně zakázáno nebo je to i jakási archaická možnost, která není nutně gramaticky špatně. Setkal jsem se s tím u Gellnera ve verši "podzim se stromů listí rve" a myslím, že jsem to viděl i v jiných starších literárních dílech. Ale to jen tak na okraj, kdyby tu byl nějaký expert na český jazyk, že bych se přiučil. :)

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        edenian     před 11 lety 01.03.2014 12:04 |  
        0 0

        Nedavno jsem tady Gellnera citoval, zase jsi mne potesil. Frantisek byl " asi urcite " slavista :-)

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          Alanor (admin)     před 11 lety 01.03.2014 12:20 |  
          0 0

          Radost slyšet, že se tu najdou i Gellnerovi fanoušci a fandové do literatury a poezie obecně. :)

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Sartorius     před 11 lety 01.03.2014 13:00 |  
            0 0

            Sice nejsem fanoušek Gellnera, ale i tak si do Vaší filologické debaty dovolím zapojit :-) Dřív se skutečně používalo s jako předložka, ale ve smyslu seshora dolů. Například jízda s kopce...

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Matlafous     před 11 lety 01.03.2014 13:20 |  
            0 0

            No jasné. Jeden čas jsem to červené sebrané Gellnerovo básnické dílo z Levných knih tahal všude s sebou (jakože fakt všude).


            Moje srdcovka je jednoznačně Rum smutně pil pan řiditel.

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              edenian     před 11 lety 01.03.2014 15:23 |  
              0 0

              Pratele, kam jinam by meli chodit ctenari poesie / tady samozrejme trvam na s / na fotbal nez do Edenu, zejo.

              Jenom protoze jsem si v prubehu zivota koupil nekolik FG knih a vy jste mladsi kousky, tak chci doporucit tu, kterou jsem ziskal jako prvni, a vlastne je nejlepsi, rekl bych vyjimecna. Protoze jsou v ni mnohe souvislosti soucasniku a hlavne FG ilustrace. A to je opravdu nevetsi zabava s Frantou, jaka muze byt. Vyslo to pod nazvem Radosti zivota, editor dr. Bohumil Svozil, Cs. spisovatel / klub pratel poezie / 1974.
              zde na ukazku par obrazku z knihy:
              http://bohemica.free.fr/auteurs/gellner/caricatures.htm

              Tak kdybyste na ni narazili, nevahejte.

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              bongor     před 11 lety 01.03.2014 16:23 |  
              0 0

              Slovo řiditel,nevím,proč se běžně nepoužívá.Je to pán,který něco řídí.Tak proč jej titulovat ředitel?Ředitel přece něco ředí,třeba je to podvodník,který do alkoholu lije vodu,není liž pravda?

              • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                edenian     před 11 lety 01.03.2014 16:30 |  
                0 0

                FG asi predbehl dobu. Za jeho casu se rikalo pan řídící.

                • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                  edenian     před 11 lety 01.03.2014 16:31 |  
                  0 0

                  a je takhle nejak:
                  Od slovesa řídit - řieditit jsou odvozená dvě slova - řidič a ředitel. Rozlišila se významově, jednak hláskovými změnami jednak rozdílnými příponami a jejich významem.
                  .
                  Došlo tedy k rozlišení slov pomocí přípony: . -tel tvoří podstatná jména odvozená od sloves - tzv. jména činitelská. - řízení osob - tedy ředitel.

                  Příponou - č vzniklo podst.jméno, rovněž činitelské - řidič - ale přípona vyjadřuje činnost fyzickou ve srovnání s příponou -tel.

                  Řidič = ´řiedič, řědič - tzv. úžením pak krácením, ztrátou jotace - vzniklo řidič = ten, kdo řídí .... I když tvar řědič se nezachoval, ale základ řěd- se objevil v druhém slově řěditel = osoba řídící, spravující nějaký úřad..

                  Občas si vzpomenu na filmy s Vlastou Burianem a jeho známé : Pane řiditeli....jenže to je slovo obecné češtiny, tedy nespisovné.

                  Zdroj: vl. věd. + prý zaprášený a zastaralý Staročeský slovník zr. 2012, Nauka o slovní zásobě.

                  • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                    edenian     před 11 lety 01.03.2014 16:33 |  
                    0 0

                    na Buriana si samozrejme nevzpominam ja, ale ten pan, ktery to na netu takto vyargumentoval :-)

                    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                      bongor     před 11 lety 02.03.2014 11:38 |  
                      0 0

                      Vlasta Burian,byl velký český komik a byl to taky brankář AC Sparty,toho bez rozpaků nazvu sparťanem,byla to ještě doba,kdy
                      to byly dva nejslavnější kluby a jeden druhého jsme si vážili.
                      To už teď bohužel neplatí po cinklých jarech a podobně,zůstala jen vzájemná averze.

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          hamlo1 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 17:57 |  
          0 0

          kdo napíše:dnes bud´me ještě veselí
          na naší červenobílé posteli ....
          musí být slávista :)

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            edenian     před 11 lety 01.03.2014 19:41 |  
            0 0

            Ovsem ten vers co nasleduje neni prilis povzbudivy :-)

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Matlafous     před 11 lety 01.03.2014 22:35 |  
            0 0

            Hamlo: Ono tam je ale ještě: Má milá rozmilá neplakej, fotbal už není jinakej !!!

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        slaviator     před 11 lety 01.03.2014 23:37 |  
        0 0

        Mé oči trpí tehdy, pokud někdo napíše (spisovné) -izmy (no a ještě mladší generaci už trhají -ismy). A dočkáme se času, kdy i výjimka (nikoli vyjímka, což je častá chyba...) "kdo s koho" se změní ve "kdo z koho"

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      Maeden (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 19:32 |  
      0 0

      "Příznačné bylo i to, že si sice druhým vyloučením ve druhém zápase Slavia po sobě zkomplikovala situaci a inkasovala, ale protože protivník musel stahovat manko, jako by se jí najednou přes oslabení dýchalo při vyletech na druhou stranu hřiště lépe."
      To jsem asi viděl jiný závěr zápasu, v tom mém jsme zalezli skoro na vápno a zoufale odkopávali, klidné dýchání si představuju trochu jinak. Se zbytkem bych souhlasil.

  2. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    Kuliss9     před 11 lety 01.03.2014 15:15 |  
    0 0

    Prosím neměl by někdo nahraný zápas a nebo alespoň sestřih nejdůležitějších okamžiků?
    Jsem v zahraničí a bohužel kvůli 7hodinovému časovému posunu jsem neměl možnost na zápas koukat. Děkuji mnohokrát

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      mart01     před 11 lety 01.03.2014 15:18 |  
      0 0

      Pro všechny, co nestíhají zápas v TV nebo nemůžou být na stadionu! Nová služba Grabuj.cz umožňuje nahrát jakýkoliv pořad z tv, tudíž i fotbal. Pořad se nahraje na sever po odvysílání a poté si jej můžete stáhnout. Registrace i používání je jednoduché.
      http://grabuj.cz

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        Barra     před 11 lety 01.03.2014 17:37 |  
        0 0

        Diky Marte, you're the man!

  3. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    quelhar (admin)     před 11 lety 01.03.2014 15:40 |  
    0 0

    Byl jsem se dnes v poledne mrknout, jak si povede U19 proti Teplicím. Zápas skončil 2:1 po poločase 1:1, ale kdyby slávisté proměnili jen polovinu vyložených šancí, tak je to v poločase 3:1 a na konci aspoň 6:1. Takový festival neproměněných šancí nepředvedl ani Šachťor proti Plzni. Jen sám Oskar Fotr mohl dát 4 góly, ale nedal ani jeden. Sekundovali mu zdatně i ostatní, takže ze zápasu bylo v závěru ještě docela drama.

    Každopádně k diskuzi, která se tu objevila před pár dny - technicky byla Slavia daleko zdatnější než Teplice, které byly ale hodně nepříjemné díky velice aktivnímu pressingu. Přesto si slávisté dokázali vytvořit obrovské množství střeleckých příležitostí.

    Líbil se mi Souček, který prohrál za celý zápas snad jediný hlavičkový souboj. Jinak naprosto kraloval. Z ofenzivních hráčů se mi asi nejvíc líbil Sodoma, i když jeho chyba vedla k inkasované brance. Ale zajímavé věci tam měli v průběhu zápasu všichni, na druhou stranu tam bylo i dost chyb v rozehrávce, často způsobených právě tím, že Teplice nedaly našim hráčům žádný prostor a čas na rozehrávání protiútoků po zisku míče.

    Slavia hrála v sestavě Soukup - Pelikán, Souček, Maršálek, Fialka - Prosek, Kodr - Sodoma, Mysliveček, Vavrouš - Fotr, střídali v průběhu druhé půle Jankto, Batka, Valenta a Brož, možná jsem na jednoho střídajícího ještě zapomněl.

    K námitkám, proč nehráli Prosek a Souček za juniorku - oba jedou na reprezentační sraz, který je už v neděli, takže v pondělí hrát nemohli.

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      spino     před 11 lety 01.03.2014 17:45 |  
      0 0

      Jaký byl výkon Oskara Fotra, vyjma těch šancí?

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        quelhar (admin)     před 11 lety 01.03.2014 17:57 |  
        0 0

        Myslim, ze dopredu hrali vsichni solidne, Fotr ale vynikal v tom, ze kdyz se dostal k zakonceni v tutove sanci, tak trefil golmana. Poprve jeho chybu dokazal napravit Sodoma golem z dorazky. Jinak te musim zklamat, kdyby mel byt adeptem na post v acku, tak bych si tedy jeho vykon predstavoval o dost jinak. Treba Soucek na stoperu naprosto kraloval a dokazal opravnenost sveho zarazeni do A tymu.

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        Pepino44     před 11 lety 01.03.2014 18:01 |  
        0 0

        Spino,já jsem to utkání neviděl,ale na Tvoji otázku Ti mohu odpovědět, Jaký výkon asi mohl podat,když neproměnil nejméně čtyry šance. Oskar je střelec a ten je hodnocen podle golů.

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          spino     před 11 lety 01.03.2014 18:46 |  
          0 0

          To je zajímavé, že když střílel v přípravě góly, tak jste mi říkali, že se to nedá počítat, protože je doklepl do prázdné brány. :)

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          no-nick     před 11 lety 01.03.2014 19:33 |  
          0 0

          Spinova posedlost Fotrem (a tím se mu nenavážím do rodiny:)) mi přijde (taky?) úsměvná, přesto s tebou nesouhlasím. Podle mě například útočník, který sice gól nedá, ale podrží balon, vytváří tlak na obránce výborným presinkem, je velmi platný v kombinaci, vybojuje devět rohů a šest standardek, je daleko platnější než ten, který ztratí tři ze čtyř balonů, je pořád v ofsajdu, hraje tužku, ale dá gól. Nechci tím říct, že hrál dobře, jen že mohl:)

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 06:16 |  
            0 0

            viz necid jehoz vykon proti dukle (i kdyby nedal gol) byl fantasticky..

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            slaviator     před 11 lety 02.03.2014 11:51 |  
            0 0

            Petře, důležití jsou oba ti útočníci. I útočník, kterej se celej zápas motá, ztratí tři ze čtyř balonů, je pořád v ofsajdu, hraje tužku, ale pravidelně zápas co zápas vstřelí branku, tak i ten je důležitej.

            Takovej David Lafata během kalendářního roku 2012 vstřelil v gambrinus lize 30 branek. (Tím nechci říct, že on zrovna hraje tužku, je ve 3 ze 4 případech v ofsajdu - naopak, on si chodí pro míče kolikrát až na půlku)

  4. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    klimi     před 11 lety 01.03.2014 18:33 |  
    0 0

    Admira Praha-Kladno 5:0

    Za Admiru podle webu Kladna nastoupilo PĚT hráčů Slavie, bohužel konkrétní jména uvedená nejsou, tak kdyby někdo věděl, byl bych rád. Díky!

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      quelhar (admin)     před 11 lety 01.03.2014 18:47 |  
      0 0

      Určitě to bude brzo i na webu Admiry. Počítal bych s Čonkou, Bortelem, Vyhnalem, Šimečkem a Frejlachem.

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        Maeden (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 19:21 |  
        0 0

        Divizní SK mohl sotva konkurovat jménům jako Mičola, Tusiak, Prokeš či Vyhnal, členů kádru Slavie...
        zdroj: Kladenský deník :)

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          quelhar (admin)     před 11 lety 01.03.2014 19:56 |  
          0 0

          No teda, to jsem necekal, ze den po zapase acka, ktery se hral navic az od 20:15, pujdou hrat za Admiru hraci, kteri sedeli na lavicce.

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Khadgar     před 11 lety 02.03.2014 01:02 |  
            0 0

            Možná si sami řekli.

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          jane (admin)     před 11 lety 01.03.2014 20:55 |  
          0 0

          To je docela kruty, ze redaktor nezvladne ani napsat jmena hracu spravne.

  5. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    klimi     před 11 lety 01.03.2014 22:18 |  
    0 0

    Ještě ke včerejšku:

    Neskutečně mě potěšil Martin Dostál. Od boha sice moc fotbalovosti nedostal, sám asi ví, že kdyby ve Slavii skončil, tak by si už asi ligu nikde nezahrál, tak dře, pracuje na sobě a včera to bylo vidět! Bránil skvěle, sice jednou to tam trochu podcenil, ale pak to dobře zachránil. Směrem dopředu se zlepšil o 100%, měl tam snad jen jednu zkaženou přihrávku a jeden ten nepovedený centr, ze kterého stejně byla šance. Klobouk dolů Martine, jen tak dál!

    Včera nikdo nezklamal, asi nemá cenu nikoho kritizovat, jen bych něco řekl ke Zmrhalovi. Mě přijde, že ten kluk je všude o krok pozdě, nevím, čím to je, ale vždycky tam kousek chyběl, aby ten míč dostihl. Agresivity také moc neukázal, no přesto to byl asi jeho nejlepší zápas v sezóně.

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      bongor     před 11 lety 01.03.2014 22:38 |  
      0 0

      Já nevím,v Olce to byl jeho propadák,tak jsem si ho včera snažil všímat na jiném postu.Určitě mu to tam sedělo mnohem líp než na kraji obrany,ale jak říká klimi,úplně ono to nebylo,především je až moc nenápadný,čili poměrně málo u míče.

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      lassiter     před 11 lety 01.03.2014 22:58 |  
      0 0

      Já Jardovi celkem fandím, jednu dobu (tuším loni na jaře) to vypadalo, že to někam směřuje a zlepšuje se, ale od té doby žádný pokrok vidět není. Je pořád mladý, agresivita a taková "dostálovská" zarputilost v něm není, fotbalovost v něm ale je. Podle mě je u něj největší problém v hlavě, sice ho neznám, ale z různých rozhovorů jsem pochopil, že to není asi ten nejprůbojnější typ a takovým to občas trvá trošku déle. Takže to hlavní, co mu podle mě chybí, je sebevědomí. Pokud by hrál dva roky ve fungujícím týmu vedle pár osobností, kteří se nebojí na sebe vzít odpovědnost, pak věřím, že by vedle nich rostl rychleji a už byl někde jinde než dnes. Bohužel v tom marastu, co tu byl, to často tak nějak zbylo na něj a každý to prostě v devatenácti nezvládne. Já věřim, že bude časem v pohodě, pokud mu teda Koubek nebude ubližovat nějakými dalšími svými experimenty. Příležitostí dostává, až je to zarážející, myslim, že pro Slavii by bylo lepší, kdyby se jeho "icetime" rozdělil mezi dva tři mladý borce a on dostal občas šanci v juniorce nebo v Admiře ukázat, že je opravdu dál než ostatní, případně tam získal trochu sebevědomí. Každopádně mě trochu mrzí zdejší výpady na jeho adresu, není to sice hvězda, ale je to pořád dvacetiletej slušnej kluk, slávista a odchovanec.

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        bongor     před 11 lety 02.03.2014 07:09 |  
        0 0

        Měli bysme být opatrnější v těch výpadech,jak to lasičáku správně nazýváš.To neznamená,že všechno omluvíme,má to svoje meze,ale
        pořád musíme mít na mysli,že jsme společně na jedné lodičce,která se desetiletí většinou jen tak tak drží nad vodou.Nebýt skvělých slávistických příznivců,kdo ví,jestli by ji žraloci a nepřátelské mořské proudy už dávno s vítězoslávným smíchem nepotopili.
        Nikdy jsem nedal dopustit na Huba,přicházím na chuť Dostálovi,i když oba mají daleko do dokonalosti.U Jardy si zatím nejsem jistej,zatím mě víc zklamal než potěšil a zdá se mi,že v juniorce vidím
        kluky s větším potenciálem.Ale to je pohled neodborníka.

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      slaviator     před 11 lety 01.03.2014 23:55 |  
      0 0

      Hele, podle mě Dostál může ještě růst, jen co se zlepší celková hra Slavie... A věřím, že to jednou bude druhej Matej Krajčík. Kde byl Matej ve věku, ve kterém je nyní Dostál...

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        petrjir     před 11 lety 02.03.2014 00:45 |  
        0 0

        Souhlasím, že Krajčík začal pořádně hrát fotbal až když to začlo jít celému mužstvu a to mu bylo už nějakých 29 let. U Dostála je vidět, že i když hráči, kterému je třeba 22 let (v době, když přišel do áčka) a nemá zrovna extra talent, ale vůli, tak se může nakonec z něj stát třeba i dobrý hráč. Narazil ovšem na pro něj špatné rozpoložení Slavie, protože v dobách, když jsme hráli o titul by takovouto šanci nedostal...

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 06:21 |  
          0 0

          To je uplne jiny priklad..
          Krajcik byl fotablove nadanej az beda ale linej byl jako prase :D
          Dostal moc fotbalovej neni ale pracovitej je az beda :D
          Pochopitelne je snazsi hrace naucit makat nez hrat ale dostal je pro me opravdu mile a necekane prekvapeni..

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:50 |  
            0 0

            Já teda budu v sestavě radši vidět poctivýho makače, který to odjezdí, přestože třeba není tak fotbalovej, než talentovanýho lempla :-)... Ideální je samozřejmě kombinace obojího, ale takoví borci u nás teď bohužel dlouho nevydrží, když už se objeví...

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 07:03 |  
          0 0

          S Krajčíkem nemáš pravdu,byl dobrej už když přišel do Slavie,jen ho zastavilo zranění a poté mu nějakej čas trvalo než začal dobře hrát.

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            slaviator     před 11 lety 02.03.2014 09:53 |  
            0 0

            Ano, do Slavie přišel ve 23 letech ve 2001 a až ve 2005 ve 27 letech začal hrát (zápas proti Jablonci na Strahově myslím)...

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            slaviator     před 11 lety 02.03.2014 09:53 |  
            0 0

            Ano, do Slavie přišel ve 23 letech ve 2001 a až ve 2005 ve 27 letech začal hrát (zápas proti Jablonci na Strahově myslím)...

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      Kornovo     před 11 lety 02.03.2014 08:59 |  
      0 0

      naprosty souhlas klimi.z vykonu martina jsem byl nadseny.doufam,ze ten srac co ma stopku,uz v zakladu opruzovat nebude

  6. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    slaviator     před 11 lety 02.03.2014 00:43 |  
    0 0

    Jinak podle Michala Býčka v odpovědích na ofiškách nejsou tréninky A týmu přístupné veřejnosti. Nevíte od kdy tomu tak je a proč? Vždyť byly přístupné vždy, akorát předzápasové většinou ne...

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      spino     před 11 lety 02.03.2014 09:15 |  
      0 0

      A kdo nám zabrání, abychom vešli do areálu?

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        Pepino44     před 11 lety 02.03.2014 10:06 |  
        0 0

        Kurňa spino,jak to,že takový hokejový odborník nejsi podepsán pod otevřeným dopisem majitelům hokejové Slávie? Vždy jsi se chlubil jak se angažuješ a nyní nic. Tak sem koukej nasypat nějaké informace (ale podložené).

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          spino     před 11 lety 02.03.2014 10:52 |  
          0 0

          Když mě vedení fanklubu nepožádá o spolupráci, tak se logicky nikam cpát nebudu.

          Osobně si nemyslím, že by hrozilo něco podobného jako ve fotbale u Sisáka, ale rozhodně se mi to nelíbí, už kvůli tomu, že se první "obětí" téhle špinavé hry stal Růža.

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            slaviator     před 11 lety 02.03.2014 11:43 |  
            0 0

            Já Benýšky nechápu - na jednu stranu říkají, jak chtějí, aby Slavia hrála KHL a na druhou stranu nejsou schopni zabezpečit finančně ani extraligu - a to se rozhodně nepohybujeme rozpočtově tam, jako Sparta, Chomutov, Plzeň, Liberec...

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              spino     před 11 lety 02.03.2014 12:14 |  
              0 0

              Existuje tu spekulace, že současný trýznivý stav byl vyvolán úmyslně

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              spino     před 11 lety 02.03.2014 12:16 |  
              0 0

              Na KHL sponzory nepotřebují. Klub zajistí ruské státní firmy, které dotují všechny kluby v KHL. Takhle to funguje.

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              klimi     před 11 lety 02.03.2014 12:29 |  
              0 0

              Tak zmínka Chomutova je v tomto případě více než vtipná :D

              • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                slaviator     před 11 lety 02.03.2014 12:32 |  
                0 0

                No, tak neříká se, jak má Chomutov přes 100 mil rozpočet a že peníze pro něho nejsou rozhodně problém..?

                • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                  spino     před 11 lety 02.03.2014 12:38 |  
                  0 0

                  Je to tak!

                • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                  klimi     před 11 lety 02.03.2014 12:59 |  
                  0 0

                  Říká, to nepochybně!

                  Spíš jsem to myslel v kontextu s postavením v tabulce, to je více než směšné.

                  Bohužel, je Chomutov pravděpodobně největší vysavač peněz a černou dírou sportu v regionu...

                  • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                    slaviator     před 11 lety 02.03.2014 13:31 |  
                    0 0

                    Ano, je to tak. Kdyby ty peníze, které má Chomutov, měla Verva nebo mělo Ústí... Tak by to vypadalo úplně jinak. Nebo kdyby ty peníze co mají Piráti měly fotbalové Teplice...

                    Jinak je vidět, že peníze neznamenají úspěch. V první lize mají nejmenší rozpočet Dukla a Znojmo. Dukla byla po 17. kole třetí, Znojmo 11. V hokeji má jeden z nejvyšších rozpočtů Chomutov a jak hraje... Předtím jeden z nejvyšších rozpočtů měla v hokeji Boleslav... A ostatně vlastně ve fotbale má po Spartě a Plzni taky Boleslav druhej nejvyšší rozpočet, dlouhodobě...

                    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                      spino     před 11 lety 02.03.2014 13:58 |  
                      0 0

                      V hokeji neměla Boleslav nikdy vysoký rozpočet. Pohyboval se vždy okolo 70-80 mega.

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        slaviator     před 11 lety 02.03.2014 11:41 |  
        0 0

        No...

        • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

          travel (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:30 |  
          0 0

          Jak jsem psal, v pátek jsem byl na fotbale i hokeji. Koho hokej nezajímá,laskavě to dál nečtěte.Když už jste to tu nakousli,nedá mi to,abych na to nereagoval.V hale byl vyvěšen dvoustránkový dopis p. Benýškovi ,samozřejmě jsem si ho přečetl.Dnes jsem si přečetl odpovědi p. Benýška-podle mě kecy, nic víc.Nevím o co Benýškovi jde (či Kellnerovi).Z reakcí na odpovědi mám obavu,že hodně pravdy je na této od p. Tůmy: Abyste všichni věděli ! Za Beníškem (bývalým Sparťanem) stojí miliardář Kellner který vlastní O2 Arenu To on manažuje celý tento dlouhodobý kolotoč, který je proti fandům Slavie ! Aby měl Kelner halu vytíženou tak potřebuje v hale Spartu a Lva ! Bohužel oni jsou majitelé a Růžička je jen trenér ! Teď s tím už on nic není schopný udělat protože akcie loni prodal aby se zbavil dluhů a starostí a mohl se věnovat trénování. Bohužel Kelner je v podnikání jiná třída a pěkně jej přečůrali ! Vzali mu možnost ovlivnit chod Slavie, tak to Růžičkovi nevyčítejte ! On je z té situace přeci frustrovaný nejvíc! Růža nemůže hovořit proti svému zaměstnavateli a říci skutečnou pravdu a svou frustraci !
          Ještě pár poznámek k utkání s Třincem.Za dobu,co chodím na hokej a Slavii trénuje Růžička jsem se nesetkal,aby rozhodčí pískali tak neskutečně ve prospěch soupeře,jako v pátek.Odcházel jsem asi 9 minut před koncem utkání,abych stihl bez problémů začátek fotbalu.Do té doby poměr vyloučení 6 slávistů,1 třineckej plus trestný střílení Třince.Přitom v1. třetině 2 jasný fauly Třince neodpískaný,ve 2. a části 3. třetiny po jednom.Jindy Růža by byl hned u mantinelu a seřval by rozhodčí,tentokrát jen mával rukama,ne to nebyl ten známý Růža. Dělá to na mě dojem,že když se slávistický hokej dostává do problémů,tak rozhodčí nechtěj zůstat stranou.

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            travel (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:33 |  
            0 0

            Omlouvám se,možná to je napsaný trochu zmateně,takže od věty:Ještě pár poznámek...To už není od p. Tůmy.

          • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

            spino     před 11 lety 02.03.2014 12:34 |  
            0 0

            Napsal jsi to přesně, jen bych poopravil tvrzení o Kellnerovi. Pravděpodobnější varianta je Slavia v KHL, Sparta jen tehdy, pokud by to se Slavií z nějakého důvodu kykslo.

            • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

              travel (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:44 |  
              0 0

              Spino,nechápu,jak by to mohlo kiksnout,když vlastní Slavii a pokud by jí chtěli v KHL. Nevím,kdo by jim v tom mohl zabránit.Jedině rusové,ale ti nemají důvod,naopak ti tam chtějí obě pražská S,co vím.

              • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                travel (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:47 |  
                0 0

                Nebo snad náš hokejový svaz? Nevím,kecal bych.

                • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                  spino     před 11 lety 02.03.2014 12:54 |  
                  0 0

                  Právě, že nevím, čím by to kykslo, to jsi psal ty, že by v takovém případě byla Slavia zlikvidována a v O2 by hrála Sparta a Lev. To je jen alternativa. Spíš věřím tomu, že Lev zanikne a Sparta (Holešovice) a Slavia (O2 aréna) budou hrát v KHL, což je sice porážka, ale zdaleka ne katastrofa, jako v případě druhé verze. Já už si naopak spíš přeju, abychom do té KHL šli, protože současný stav je strašlivý a směřuje když ne do KHL, k likvidaci. Bohužel fanouškům co se týče nesouhlasu s KHL ujel vlak, proti tomu se mělo protestovat před dvěma lety, teď už je pozdě. Teď už je KHL nutná k přežití.


                  Ano, hokejový svaz také může, ale tam to nehrozí. Prezident Král povolí všechno, pokud mu někdo nasype do kapsy.

                  • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                    travel (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 13:45 |  
                    0 0

                    To není z mý hlavy,to jsem citoval příspěvek p. Tůmy z web. str. hokeje.

                    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 15:27 |  
                      0 0

                      Jako do hokeje moc nevidím,ale Slavie v KHL zase se mě nejeví jako průšvih,čobolové ze Slovanu tam hrajou také,Znojmo zdrhlo do Rakouský ligy.KHL se mě také jeví jako kvalitnější soutěž,ve které, pokud tam zůstanou prachy a rus nezačne ted válčit,vidím větší budoucnost.Jestli to někdo finančně utáhne tak proč ne.Jak ale říkám prostě názor laika.

                      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

                        Pepino44     před 11 lety 02.03.2014 19:04 |  
                        0 0

                        Tak já bych to taky jako nějaký průšvih neviděl,pokud :

                        zůstane název
                        zůstanou dresy
                        mužstvo bude mít odpovídající výkonost (aby nedělalo ostudu)

  7. Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

    Pepino44     před 11 lety 02.03.2014 16:30 |  
    0 0

    Tak jako jsem se nikdy nezúčastnil honu na trenéra Koubka,tak v utkání s Duklou mu mám za zlé pozdní střídání. Ihned jak jsme se dostali do deseti,mněl střídat Necida Proškem. Necid už v té době byl na konci fyzických sil a již to nestačil oběhat. Tím jej nechci kritizovat,protože před tím odevzdal vše. Prošek tam mněl jít pro svou rychlost a zústávat na půlce,aby byly kam nakopávat balony. Protože tak nebylo,mohli si dovolit stopeři Dukly posunout se až do naší poloviny a sbírat odražené a odkopávané balony. Pokud by tam Venca byl,museli by zůstat na půlící čáře a brankář Rada by si také nemohl dovolit chodit před vlastní trestňák a dovolím si tvrdit,že by zůstal stav 2:0 a nemuseli jsme mít před koncem takové obavy.

    • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

      quelhar (admin)     před 11 lety 02.03.2014 16:55 |  
      0 0

      Taky nehodlám trenéra vyhazovat, ale pozdní střídání bych mu rovněž vyčetl. Už v poločase jsem Alanorovi říkal, že bych brzy stáhl Vošahlíka a poslal místo něj rychlého Juhara, protože lze čekat, že bychom mohli mít šance na brejky, přičemž i dozadu by čerstvý hráč zvládl oběhat víc než již unavenější Vošahlík. Tím spíš bych jej střídal po obdržené žluté kartě. Po jeho vyloučení jsem taky nechápal, na co tak dlouho čeká, proč na hřišti nechává pomalejšího Pitáka a nepošle tam rychlé hráče schopné účinněji napadat a přesouvat se při rozehrávání Dukly.
      Ale mimo střídání jsem s tím, jak si trenér poradil se situací po debaklu v Olomouci, velmi spokojený.

      • Re: Necid a Smejkal: Je to důležité vítězství

        klimi     před 11 lety 02.03.2014 17:54 |  
        0 0

        Já jsem také říkal, že Vošahlík sotva tahá nohy, navíc to není brejkový hráč, na které jsem v druhé půlce dost spoléhali. Navíc to chtělo nějaké oživení, Vošahlík byl ve druhé půlce naprosto neviditelný...Ale za zlé mu to nějak nemám, třeba tak dostane konečně šanci Prošek.