Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Dukla 2:1

Slávisté si napravili pošramocenou pověst, když v domácím zápase porazili Duklu 2:1. Branky Slavie vstřelili Smejkal a Necid, na obě nahrával Boudjemaa. Červenou kartu dostal Vošahlík a Slavia tak podruhé v řadě dohrávala v deseti.

Slavia - Dukla 2:1 (2:0)
Branky:
 15. Smejkal, 44. Necid - 87. Pospěch
ČK: 73. Vošahlík

Slavia: Čontofalský - Dostál, Smejkal, Škoda, Neves - Gecov, Zmrhal - Boudjemaa (85. Mičola), Piták (80. Juhar), Vošahlík - Necid (90.+1. Prošek)

Trenér Koubek dle očekávání nahradil distancovaného Nitrianského Dostálem, posadil na lavičku náhradníků Rakovana, kterého v bráně nahradil Čontofalský a třetí změnou bylo zařazení Smejkala na stopera, posunutí Nevese v obraně nalevo a Zmrhala zpět do středu zálohy, kam se tak nevešel Lička. První nebezpečnou akci zaznamenali hosté, rohový kop na přední tyč přinesl Vorlovu hlavičku, kterou Čontofalský bez problémů kryl. Další šance Dukly byla ještě nebezpečnější, centr zprava naštěstí promáchl neobsazený Pospěch, ale za ním střílel ještě Mareš, jeho pokus zblokoval Dostál na roh. Po něm stáhl Smejkal ve vápně Pospěcha, penalta se naštěstí pro Slavii nepískala. Na druhé straně přinesl nebezpečí Zmrhalův roh, hned několik slávistů přízemní centr promáchlo, Dukla odvrátila míč na hranici vápna a Pitákovu střelu zablokovala obrana na další roh. Po něm přišel ještě jeden roh, který kopl Boudjemaa, a ten přinesl branku Slavie, hlavou se zblízka prosadil Smejkal - 1:0! Slavia po vstřelené brance přenechala iniciativu soupeři a ten zahrozil ve 27. minutě střelou Pospěcha z první, kterou Čontofalský chytil. Na druhé straně kopal přímý kop od rohového praporku Zmrhal, Rada jeho centr podběhl, ale Necid za ním bohužel netrefil hlavou bránu. Pět minut před koncem první půle pěkně obral jednoho z obránců Dukly o míč Vošahlík, ale jeho následný postup na bránu Rady vedl jen ke zpětné přihrávce Zmrhalovi, který střílel mimo. V předposlední minutě první půle pak vystihl nepřesnou rozehrávku Dukly Boudjemaa, proti dvěma obráncům nezazmatkoval a v pravý moment posunul míč do uličky Necidovi, ten se tváří v tvář Radovi nemýlil a poslal míč po zemi k vzdálenější tyči - 2:0. Odchod do kabin tak byl pro slávisty poměrně radostný.

Hned na začátku druhého poločasu se Slavia nechala Duklou zatlačit hluboko na svou polovinu, ale žádné nebezpečné zakončení ze strany hostů nepřišlo. Naopak se připomněli červenobílí, Necid posunul míč Zmrhalovi, ten ale v těžké pozici netrefil branku. Na druhé straně se dostal za obranu Pospěch, Čontofalský trochu zaváhal a útočník Dukly jej dokázal přehodit. Těsně před brankovou čárou ale míč dokázal poslat daleko od branky Slavie Gecov. V 68. minutě střílel nebezpečně z hranice vápna Mareš, branku Čontofalského však přestřelil. Slávisté odpověděli střelou Necida ve skluzu nad. V 73. minutě nastala kontroverzní situace, rozhodčí Franěk pustil několik faulů při útočné akci Slavie, kterou hosté ubránili, načež fauloval Vošahlík, kterému sudí udělil druhou žlutou a tedy červenou kartu. Emoce ještě víc rozvířila rozmíška mezi Necidem a Štětinou, za kterou si oba zúčastnění odnesli žlutou kartu. V poslední desetiminutovce si Dukla vytvořila ohromný tlak a Slavia během tří minut zachraňovala míč úplně na poslední chvíli. Nevyhnutelné nastalo v 87. minutě, kdy jeden z mnoha centrů do vápna usměrnil za záda Čontofalského Pospěch - 2:1. Závěr zápasu už ale slávisté zvládli a připsali si tak důležité vítězství.

Luboš Kozel byl na tiskové konferenci nespokojený: "Dnes nemůžu být spokojený, prohráli jsme úplně zbytečně. Začali jsme hrát až za stavu 0:2. Výsledek je trestem za náš vstup do zápasu. V úvodu jsme byli zbytečně podráždění a faulovali jsme. První gól jsme dostali ze standardky, pak jsme udělali velké dvě chyby ve hře a druhou Slavia potrestala. Druhou půli byl náš výkon lepší, pomohlo nám vyloučení Vošahlíka, pak už to bylo jen na jednu bránu, ale stihli jsme dát jen jeden gól."

Naopak Miroslav Koubek hodnotil zápas pozitivně. "Po Olomouci jsme byli ve složité situaci. Proto bylo nutné k zápasu přistoupit tak, jak jste viděli. Mužstvo podalo výkon, jaký byl potřeba. Bylo tam enormní nasazení, boj, agresivita. Byl to účelný fotbal, nikoli krásný fotbal jako jsme hráli v Olomouci. Musím proto mužstvo pochválit. Hráčům nebráním hrát kvalitní kombinační fotbal. Olomouc si na nás počkala a nechala nás hrát a dopadlo to, jak to dopadlo. Dukla je kombinačně silnější než my, tak jsme museli hrát jinak. Stálo nás to hodně sil, hodně běhání bez míče. I přesto jsme byli nebezpeční, měli jsme tam pěkné akce, hrozili jsme ze standardek. Ale bylo potřeba změnit pohled na hru. Co se týče sestavy, tak jsme pokračovali v tom, co jsme hráli ve druhé půli v Olomouci. Neves vypadá jistěji na lajně než ve středu obrany. S Jurajem Šimurkou jsme cítili, že po pětibrankovém přídělu je třeba udělat změnu, aby šel chytat golman s čistou hlavou. Vošahlík udělal v zápalu boje dva fauly, dostal dvě žluté, nijak to řešit nebudu. Věděli jsme, že kdybychom neuspěli, tak máme těžký los v dalším kole. V týdnu jsme proto hodně zvážněli, uvědomovali jsme si tíhu okamžiku. Mužstvo se velmi zkoncentrovalo, vědělo, jak musí hrát. Pokud budeme hrát tak, jak boj o záchranu vyžaduje, i za týden, tak nemám strach, že by se opakovala Olomouc nebo podzimní zápas s Teplicemi. Boudjemaa mě nepřekvapil, věděli jsme, jaké jsou jeho silné stránky. Je to vyzrálý kluk, chytrý hráč a takoví se umí zadaptovat velice rychle."

Komentáře (183)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    jufoun (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 20:15 |  
    0 0

    Neves bude brousit lajnu :-D ty vole to snad ne

  2. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    pogin     před 11 lety 28.02.2014 20:16 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit proč je pořád Zmrhal v základu? To ve Slavii nikdo nevidí, že je hroznej :-(

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      leoneig     před 11 lety 28.02.2014 20:24 |  
      0 0

      Po svém výkonu z minulého zapasu by měl hrát maximálně za juniorku...A může mu někdo vysvětlit Kamila?Ten už na to nemá tak 2 roky..Neves ? Asi není Ritchie ještě adaptovanej...

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      Papol     před 11 lety 01.03.2014 21:35 |  
      0 0

      Mohl by se třeba vyfaulovat, což? :-)

  3. Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 20:31 |  
    0 0

    Takže to odnesl Lička, ale Zmrhal a Neves furt hrajou. Na co teda máme Ritchieho a Tusjaka, když doleva furt cpeme hráče, kteří jsou na ten post nevhodní.... To je k vzteku!

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

      pogin     před 11 lety 28.02.2014 20:36 |  
      0 0

      Přesně, Zmrhal prostě hrát musí, tak to odnesl Lička :-(

    • Re: Slavia - Dukla 0:0 v 1. pol.

      Papol     před 11 lety 01.03.2014 21:28 |  
      0 0

      Jojo, Lička to odnesl, Zmrhal tak běhá jak pes na obojku, do souboje nejde, před hráčem soupeře tak dva metry, prostě jde o hráče, který je opravdu neviditelný, takže o jednoho méně. Včera jsem ho schválně pozoroval a je to opravdu o ničem. Velký rozdíl oproti Gecovovi, který se snažil, vybojoval spoustu balonů, do všeho šel, prostě velký rozdíl. Třeba má Zmrhal bohatého tatínka, kdo ví.....
      Neves opravdu zase na ručník, hodně jsem si od něho sliboval, ale je pomalý, špatná přihrávka, prostě nic. Nevím, proč nehraje Tusjak, myslím, že by byl o hodně lepší. Pan Koubek asi nevidí, či co.....Papol

  4. Re: Slavia - Dukla 1:0 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 20:38 |  
    0 0

    Na můj vkus máme strašně moc ztracených míčů, ale úplně zbytečně

  5. Re: Slavia - Dukla 2:0 v 1. pol.

    JebaJebatel     před 11 lety 28.02.2014 21:02 |  
    0 0

    Bůůůdžema je můj kůň

    • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 21:03 |  
      0 0

      Skvěle našel Necku a ten to zabil, golman bez šance, jen tak dál.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 1. pol.

        JebaJebatel     před 11 lety 28.02.2014 21:07 |  
        0 0

        jojo .. klasický zakončení Necida .. jen mu je tam musí někdo takhle hustě dávat :)

      • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 1. pol.

        jarodo57     před 11 lety 28.02.2014 21:09 |  
        0 0

        Tak to je fotbalista na ktrerého je radost pohledět.

  6. Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

    JS (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 21:43 |  
    0 0

    Necid s Boujdemou jsou o úroveň výše, než zbytek kádru.
    ....
    Gecov a Zmrhal jsou o úroveň níže.

    • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

      jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:14 |  
      0 0

      no já nevím, ale Gecov tam obzvláště ke konci zápasu měl kvalitní zákroky. Zmrhal souhlas, neviditelnej..... Boujdema v první půlce fantastickej, ve druhé však neviditelnej. Necid jednoduše paráda, obrovská snaha, stejně dobrý výkon Čonto. No a Škoda - prostě koncový hráč))

  7. Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

    dejvidovic     před 11 lety 28.02.2014 21:48 |  
    0 0

    Debil Vosáhlo. Furt bude hrabat těma rukama... Od začátku na ně furt hrabě jako blb, až to posere. Kdyby nehrál Zmrhal, Neves a Gecov, tak by se na to nechalo i koukat

    • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

      sasky     před 11 lety 28.02.2014 22:16 |  
      0 0

      Tak zrovna Neves hrál dneska dobře. A Zmrhal s Gecovem taky zas tak strašní nebyli. Kdo vyčníval byl jednoznačně Boudjemaa, Piták naopak hodně neviditelnej.

      • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

        Barra     před 11 lety 28.02.2014 22:29 |  
        0 0

        Myslím si, že Nevesovi více sedí pozice levého beka než stopera. Dnes nastoupila obrana ve ověřeném složení Dostál-Škoda-(místo Dobrotky)Smejkal-Neves, s kterým bodovala v 5 ze 6 posledních zápasů na podzim a (když vynechám smolný zápas na Slovácku) dostala jen 2 branky proti během 5 zápasů (od Plzně a Liberci).

        • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

          jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:33 |  
          0 0

          souhlasím, ač je pro mě jeho výkon překvapením. Měl jsem ho "zaškatulkovaného" jako stopera a faktem je, že na kraji je lepší

        • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

          sasky     před 11 lety 01.03.2014 07:30 |  
          0 0

          Taky se mi zdá, že hrál v Ostravě pouze stopera (a moc se mi tam líbil), ale ve Slavii mu to jde spíš nalevo. Obrana dnes hrála dobře, díkybohu. Dostál se mi líbí čím dál víc, Smejkal s Nevesem hráli dobře a u Škody je vidět, že si sice odbrání, ale zatím z něj nevyzařuje takový ten Latkovský klid a přehled. Ale věřím, že se to naučí :)

          • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

            dejvidovic     před 11 lety 01.03.2014 10:19 |  
            0 0

            U Nevese je problem, ze uz nema rychlost a jeho rozehravka je taky slaba. To je na beka docela velkej nedostatek. On to ani neni kdo vi jakej hlavickar. Pro me to je hrac na lavicku. Za normalnich okolnosti. Nevim, proc nedostane na levym beku sanci Tusjak, nebo Richie....

            • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

              sasky     před 11 lety 01.03.2014 10:46 |  
              0 0

              Souhlas. Tu rychlost bych mu včera až tak nevyčítal. Hrál celkem obstojně. Na druhou stranu opravdu nerozumím tomu, proč se stáhl Tusjak z hostovačky, kde se mu líbilo, kde hrál a dařilo se mu tam. Aby seděl celý zápas na lávce? Čekal jsem, že Koubek začne střídat cca od 60. minuty a že jeden ze střídajících bude právě Tusjak (zbývající dva Mičola a Prošek, případně Vyhnal). Střídání od 80. minuty dál ... tomu moc nerozumím.

  8. Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

    DrFe1     před 11 lety 28.02.2014 22:01 |  
    0 0

    Škoda ten gól snad v životě nedá. Taková tvrdá střela z pár metrů a Čontofalský mu to chytí ......

    • Re: Slavia - Dukla 2:0 v 2. pol.

      Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:36 |  
      0 0

      :D

  9. Re: Slavia - Dukla 2:1

    DrFe1     před 11 lety 28.02.2014 22:10 |  
    0 0

    Zaplať pámbů za ty dary ......

  10. Re: Slavia - Dukla 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:15 |  
    0 0

    Zajímalo by mě jaký má smysl posílat juniory do zápasu na poslední minutu.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:25 |  
      0 0

      že by: a)šetřil čas b) posiloval obranu......
      Mleli z posledního, což není dobré zjištění (vyloučení Vošahlíka by nemělo mít takový vliv)

  11. Re: Slavia - Dukla 2:1

    pl3     před 11 lety 28.02.2014 22:19 |  
    0 0

    Tak co do fotbalovosti, vyjma Boudjemy a částečně Necida, naprosto zoufalý výkon. Asi se musíme smířit s tím, že jsme najeli na režim týmu bojující o záchranu, hru přizpůsobovat soupeři a všechno kopat do autu nebo dopředu na Necida. Otázka je, zda se dokážeme mávnutím proutku přeměnit na dominantní mužstvo udávající tón zápasu v poháru, kde máme ambice opačné. Každopádně Koubek mě za dobu svého působení nepřesvědčil o tom, že by byl trenérem, který nám vtiskne určitou herní tvář, vlastní hru a vrátí slávistický fotbal.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:53 |  
      0 0

      bohužel je to tak, trenér Koubek stále trvá na systému a la Bayern, který se dá hrát proti týmům jako je Sparta nebo Plzeň, ale my hrajeme o záchranu, takže bych tam klidně postavil třeba Mičolu na hrot na úkor třeba Zmrhala, nebát se experimentovat.

  12. Re: Slavia - Dukla 2:1

    spino     před 11 lety 28.02.2014 22:19 |  
    0 0

    Piták už má na to naskočit tak na 20 minut a tím to končí. V hlavě ty fotbalové nápady pořád má, ale rychlost a síla v osobních soubojích je žalostná. Zlatej Karolko.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:27 |  
      0 0

      no to vůbec... Být tam dnes Kisel, dohrávají v 9 lidech

  13. Re: Slavia - Dukla 2:1

    deadbeat     před 11 lety 28.02.2014 22:23 |  
    0 0

    Mame tri body a Boudjemaa je vazne skvelej. Vic nevim, co dobryho by se o dnesnim zapase dalo rict. S fotbalem to nemelo nic spolecnyho. Zmrhal, Neves, Gecov zase komedie, Pitak se za celej zapas poradne nepotka s micem. V deseti branime vedeni a Koubek na hriste posila kridla. Nevim, nechapu.

    Podle Koubka musi skoncit hra na krasu. Deja vu?

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:27 |  
      0 0

      Gecov komedie??? Hm, asi si se nekoukal pořádně.

      Krásnej fotbal to nebyl, ono to s Duklou ale není nikdy. Bylo to ale vybojovaný a to se taky cení.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        deadbeat     před 11 lety 28.02.2014 22:38 |  
        0 0

        Hm, asi máš pravdu. Můj oblíbenej sport je fotbal a ten bohužel Gecov nehraje. Pokud předved kvalitní výkon z nějakýho jinýho odvětví lidský činnosti, musim s lítostí přiznat, že se tak dělo mimo záběr mejch rozlišovacích schopností.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:19 |  
          0 0

          Ten duch dřevěnky je nesmrtelnej.Ti kluci,i kdyby se přetrhli na pět kusů,tak neujdou tvrdé kritice.Dnes ukázali,jak se bojuje za Slavii,
          O třídu nejlepší Boudjema,ale nikdo nehrál špatně.Druhý nejlepší hráč byla TS.Necka potřebuje ještě pár zápasů,proto nám ho taky půjčili a bude zase king,potom zase na pět let odejde.
          Překvapil mě Dostál,nezkazil vůbec nic,stejně jako Neves.

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 23:48 |  
            0 0

            Dostál je makač a hodně bych mu přál, aby se vypracoval...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        dspsn     před 11 lety 01.03.2014 00:18 |  
        0 0

        Gecov byl v rámci zápasu a současné slavie výbornej!!! Bojovník jak hrom! Nechápu proč je tu na něj spousta lidí tak vysazená. S Boudjemou a Neckou dnes nejlepší. Zklamání pro mě byl Piták a především Neves.....ty jeho rozehrávky a nahrávky nepochopím asi ani za sto let.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      goop     před 11 lety 28.02.2014 22:30 |  
      0 0

      V Olmiku jsme hráli kombinačně a projeli jsme to, takže zaslouženě nespokojenost. Dnes jsme to zjednodušili a hráli nepěknej, ale účelnej fotbal. Povedlo se vyhrát, tak nevim, na co tady místní plačky zase nadávaj. Za mě má Koubek 100%, když dokázal tým, co byl před týdnem na ručník zvednout tak, že to dneska ubojoval proti soupeři, co hraje o špici. Já mu naopak po dnešku věřím.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:31 |  
      0 0

      No já myslím, pominu-li fotbalovost a upřednostním-li bojovnost, je třeba zmínit Dostála. Jinak myslím, že slušný byl i Smejkal, Gecov a Neves (po dlouhé době). Gecov možná vypadá nevýrazně, ale plno balónů vybojuje (dle mého názoru) - rozehrávka je slabší(ale ruku na srdce, kdyby by ok směrem vpřed, není u nás)

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 28.02.2014 22:41 |  
      0 0

      Gecov dnes odehral asi nejlepsi zapas v sezone. Jestli takhle bude hrat dal, tak budu spokojeny.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        deadbeat     před 11 lety 28.02.2014 22:53 |  
        0 0

        Kéž by i mně stačilo tak málo ke spokojenosti. :)

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 23:06 |  
        0 0

        Když ti stačí od DZ jen tvrdost, zkluzy tak i diky zachranění golu na lajně ho podle tebe měli vyhlasit mužem zápasu.
        On je něco jako Dostál, ani jeden z nich není fotbalista. Dostál narozdíl od zrzka si to aspon uvědomuje tak aspon běhá a je celých 90min jako kraliček durasel.
        Na současnou slavii to stačí, musím říct...bohužel :-/

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:21 |  
        0 0

        Gecov se hodně zlepšil,ani on nic nepokazil.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          dspsn     před 11 lety 01.03.2014 00:21 |  
          0 0

          Není pravda, že by to byl nekopa.....Gecov je dobrej a zvedá se hodně. Pokud se něco neposere, tak jeho výkony ještě porostou!

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Travinho     před 11 lety 01.03.2014 09:34 |  
      0 0

      Gecov byl jeden z nejlepších hráčů na place, tady kritiku absolutně nechápu...

  14. hvězda utkaní na TV nova

    sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:29 |  
    0 0

    Jasně se ukazuje, že hvězdou utkání nemuže být nikdo z cizích hráčů, kteří neumí aspon trochu česky nebo slovensky, protože Hrdlička a dneska Vízek by toho se svou lamavou ruštinou asi moc nenatlumočili.

    Proto místo našeho frantíka zvolili hvězdou utkání Smejkala :-)
    Hroznej amaterismus na nově.

    • Re: hvězda utkaní na TV nova

      goop     před 11 lety 28.02.2014 22:31 |  
      0 0

      Souhlas, hvězda jednoznačně Damien.

      • Re: hvězda utkaní na TV nova

        jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:35 |  
        0 0

        Hrdlička ani Vízek neumí francouzsky a překladatel nebyl k dispozici))

        • Re: hvězda utkaní na TV nova

          sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:40 |  
          0 0

          a to je takovej problem si vzit k sobě Ličku, kterej byl na lavičce?
          Když tu byl adauto tak hned prvni utkani v Teplicich překladal Bejbl.
          Proč se potom vybira hrač utkání? To rovnou mužou řict že to vyhral Damian ale neumíme francouzsky a sme liní zvednout prdel a dojít pro Ličku tak radši vybereme Necku nebo Smejkala.

          • Re: hvězda utkaní na TV nova

            jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:44 |  
            0 0

            co takhle sarkasmus....

            • Re: hvězda utkaní na TV nova

              sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:48 |  
              0 0

              ten v tvem podaní ted nebyl tolik poznat, spíš to vypadalo na realné zhodnocení,tak soráč :-)
              Tak či tak sou na nově pořád o jeden level za profesionální čt.
              Ale hl že mají experta Karocha či jak se jmenuje, kterej chudák si tam musí někdy připadat jak trubka, když se ho komentátor na jasnej ofsajd zeptá,co na to říká :-D

              • Re: hvězda utkaní na TV nova

                goop     před 11 lety 28.02.2014 22:51 |  
                0 0

                Navíc Vízek mluvil jak nalitej...

                • Re: hvězda utkaní na TV nova

                  sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 23:01 |  
                  0 0

                  u Vízka se spíš zkloubili tři faktory: dva škopky o přestávce + nasranost, že jeho Dukla prohrála a on chtě nechtě to musí v přimem přenosu uznat + že je to kokot.

                • Re: hvězda utkaní na TV nova

                  bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:23 |  
                  0 0

                  Jenom jak?

                • Re: hvězda utkaní na TV nova

                  edenian     před 11 lety 01.03.2014 09:13 |  
                  0 0

                  Nalitej je furt, ne? A na Fandovi je to dramaturgie:-)

              • Re: hvězda utkaní na TV nova

                sasky     před 11 lety 01.03.2014 07:39 |  
                0 0

                Ten expert je Robert Hlen tuším, nějaký bývalý rozhodčí. Fotbalů na Fandovi jsem viděl celkem asi 10 a nikdy se nestalo, aby Robert nesouhlasil s komentátorem :) Takový studiový kejval. Na druhou stranu je fakt, že dost jeho hodnocení je univerzálních "dalo se to písknout, ale rozhodčí to zřejmě neviděl" apod.

                • Re: hvězda utkaní na TV nova

                  sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 09:19 |  
                  0 0

                  Jo máš pravdu, karoch je vlastně na čt. Ono je težký aby ten expert nesouhlasil, když se pustí opakovačka a komentátor řekne jasnej ofsajd, jasná ruka, jelikož to vidi i slepej tak ten jejich expert nemuže než nesouhlasit :-)

          • Re: hvězda utkaní na TV nova

            dubas     před 11 lety 01.03.2014 01:22 |  
            0 0

            A ty dvě sezony co hrál Vízek v Le Havre, se tam domlouval somálsky? Jinak se nezlob, ale navážet se dneska do Gecova, to už je silný kafe.

            • Re: hvězda utkaní na TV nova

              sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 09:18 |  
              0 0

              ...a já měl zase celou základku a střední němčinu, a to je u mě tím pádem předpoklad, že bych se tím jazykem domluvil?.....

    • Re: hvězda utkaní na TV nova

      nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:35 |  
      0 0

      Naprostej souhlas, dneska nebylo jiné volby než-li Damien Boudjemaa.

  15. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:35 |  
    0 0

    Dneska naprostá spokojenost! :) Nejlepší na hřišti Boudjemaa, Smejkal, Necid, Dostál a líbil se mi dneska i výkon Nevese! Škoda je, že se nechal vyloučit Vošahlík a to zrovna ve chvíli kdy jsem si řikal, jak skvěle bojujeme o každej míč. :D

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:41 |  
      0 0

      A c se ti libilo na Nevesovi krom jeho skluzů? Přihrávky dneska tragický,což by krajní bek asi umět měl.......

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:44 |  
        0 0

        Nic nepokazil, dokázal perfektně útoky Dukly který vedla po pravý straně a v době kdy jsme hráli už o deseti zablokoval jednu hodně nebezpečnou střelu.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:45 |  
          0 0

          *dokázal perfektně odvracet a brzdit útoky

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          deadbeat     před 11 lety 28.02.2014 23:02 |  
          0 0

          Nic nepokazil?! Dzizs, tohle je konec.

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 23:04 |  
            0 0

            Jestli sis všiml nějaký chyby kterou by dneska udělal v obraně, tak mi jí připomeň

            • Re: Slavia - Dukla 2:1

              bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:26 |  
              0 0

              Já bych se nechal taky o takový chybě ponaučit.Potom bych požádal o operaci očí.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        jiri     před 11 lety 28.02.2014 22:49 |  
        0 0

        třeba snaha v první půli o útočné náběhy, absence alibismu při hře, aktivita, neschovávání se před balonem atd. Říká se, že kdo nic nedělá, nic nezkazí... vezmeme-li to obráceně, tak z aktivity vznikají i chyby, to prostě ke hře patří a kdo kolektivní sport dělal ví, že tomu tak je. Lze konstatovat, že hráč XY udělal méně chyb, ale také byl třeba podstatně méně ve hře. Jeho výkon dnes rozhodně proti předchozím nebyl špatný.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        denydzlSKS     před 11 lety 01.03.2014 08:49 |  
        0 0

        Zajímavé je, že když Gecov vybojuje hodně balonů a nemá kdovíjakou rozehrávku, ale nějakou alespoň má, tak je mu spíláno.

        Naopak Neves, který taky souboje vyhrává, ale ani se o nějakou rozehrávku nesnaží, tak je uznán jako solidní.

        Neves ať si jde hrát někam divizi, na tu zkušenosti, důraz, rozhazování rukama a kopání míču "za topoly" stačí. Na ligu fakt ne!

        Jinak celkově včera zápas naprosto zoufalý úrovně, kromě zjevení v podobě Budjemy. Ale díky bohu za tu utrpěnou výhru.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          sasky     před 11 lety 01.03.2014 14:27 |  
          0 0

          Tak zase bych se trochu srovnal s českou realitou. První poločas byl dobrej. Bylo tam nasazení, byly tam solidní kombinace. To, že to neskončilo více brankami je věc druhá, ale herně se mi první půlka dost líbila. Asi těžko si budeme po zimní pauze najednou vodit 3. tým jak slepého koně. Navíc je v lize dost málo týmů, na které se dá koukat (plíseň, občas rumun, občas liberec a sem tam dukla). Takže bych to s tou kritikou zas tak nepřeháněl. Asi všichni chceme vidět Slavii hrát jinak a jinde, ale ze dne na den to asi nepůjde.

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            Nosorozec     před 11 lety 01.03.2014 20:39 |  
            0 0

            Nastupovali jsme v pozici třináctýho týmu proti týmu třetímu. Proto naší výhru nekritizuju, ale oslavuju. :)

  16. Re: Slavia - Dukla 2:1

    petrjir     před 11 lety 28.02.2014 22:42 |  
    0 0

    Tak a už teď můžem diskutovat o sestavě na Teplice. Předpokládám, že sestava zůstane stejná kromě samozřejmě vykartovaných. Za Vošahlíka někdo z trojice Juhar, Prošek, Mičola a za Pitáka? Nevěřím, že tam dá Hrubého...

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:47 |  
      0 0

      Místo Pitáka podle mě nasadí Maria Ličku

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:48 |  
      0 0

      tipnul bych Juhara, dnes hrál celých 10 minut nebo Mičola ten nastoupil na 5 minut.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:55 |  
      0 0

      Bohužel on tu osu Neves, Zmrhal, Gecov, Dostál nezmění ani kdyby se prohrálo natož když se vyhralo.... Takže hráče jako Richie, Tusjak bysme neviděli ani kdyby Nitrianský měl žlute karty, Dostál se zranil a přesunutej Neves zaspal...:-/

      Chápu že hrajeme hl o udržení, ale potenciál týmu je větší než předvedená hra, chybí tomu lehkost, technika, opět se vracíme k tomu "když nevíš co s míčem, pošli nákop", je to pořád hra o náhodě, vyčnivají v utočné fázi Damien a Necka.
      Bez urážky ke Koubkovi, analytik je dobrej, ale to byl Csaplár taky....my potřebujeme i trenéra.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        golux     před 11 lety 01.03.2014 02:15 |  
        0 0

        Sicilianbrno, Ty tomu fotbalu asi moc nerozumíš. Neves, Gecov a Dostál dnes velmi dobří!!! Tusjaka jsem viděl v přípravě, velmi slabý. A Richie, dle očitých svědků jeho hry v Turecku zatím bohužel hráč jen pro juniorku!!!!

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Elanius     před 11 lety 28.02.2014 23:24 |  
      0 0

      Podle mě dá do středu Boudejaamu, a na kraje Juhara s Proškem (případně Mičolou, bude-li fit).

      Sestava tedy asi takhle
      Čonto - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Zmrhal - Prošek(Mičola), Boudejamaa, Juhar - Necid

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:28 |  
        0 0

        Tam budou potřeba rychlý kraje,asi Venca a Juhi

  17. Re: Slavia - Dukla 2:1

    zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:46 |  
    0 0

    Tak nakonec kluci překvapili a dokázali vydřít výhru 2:1, dneska to opravdu bylo hodně o bojovnosti, tak jako obvykle jsou zápasy s Duklou. Bohužel opět se předvedl rozhodčí Franěk, známý to sparťan by snad písknul pro Duklu i pentli, co těch neodpískaných faulů a ta žlutá pro Pitáka?k smíchu, díky především Čontymu, co dneska chytil, možná v Olomouci, kdyby nastoupil, tak ten debakl by nebyl, ale to už jen kdyby. Muž zápasu bez debat Boudjemaa, to byl nákup!!od dob Tavarese jsem, tak dobrého cizince ve Slavii neviděl. Smejkal, Necid a i Gecov taky moc dobří. Hrozný zase Škoda a za tu červenou i palec dolu Vošahlíkovi a také Neves nic moc. Proti Teplicím tedy bez Nitrianského, Pitáka a zřejmě i Vošahlíka, pokud tedy nedostane od disciplinárky podmínku, čeká nás určitě těší zápas než dnes.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      petrjir     před 11 lety 28.02.2014 22:47 |  
      0 0

      Já jen doufám, že se Nitrianský do sestavy nevrátí hodně dlouho...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:54 |  
        0 0

        minimálně ještě v Teplicích, ale dneska to snad viděl i Koubek, že Dostál byl o třídu lepší...

  18. Re: Slavia - Dukla 2:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:46 |  
    0 0

    Super. Skvělý Boudjemaa, Necid, pro mě i Gecov a Smejkal.
    Doufám že příští zápas bude hrát Boudjemaa na pozici Pitáka, tvořivého středního záložníka.

    Čonto - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Zmrhal - Prošek, Boudjemaa, Juhar - Necid

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:48 |  
      0 0

      Možná bych tam viděl i Ličku místo Pitáka a jinak souhlas Boudjemaa a Prošek.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:50 |  
      0 0

      místo Proška Lička jinak to tak asi bude...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 22:53 |  
        0 0

        To asi ne kámo, Lička nemůže hrát lajnového hoblovače, maximálně o něco málo rychlejší a šikovnější podhrot než-li Piták. Na lajnu je třeba rychlost a té se Ličkovi moc nedostává....

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:57 |  
          0 0

          Lička bude hrát post Pitáka a Juhar či Mičola nastoupí na Vošahlíkův post, jinak žádná další změna asi nebude.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      sicilianbrno     před 11 lety 28.02.2014 22:57 |  
      0 0

      Boudjemaa spíše na kraj, více využijem jeho potencionál, takže on vlevo v pravo Prošek, nebo frantik vpravo a Mičola vlevo.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 23:01 |  
        0 0

        je to možné, ale u trenéra člověk nikdy neví, jak to nakonec postaví, vítězná sestava se nemění, takže bych dnes tipoval post za post, takže Lička za Pitáka a Juhar či Mičola za Vošahlíka.
        Ale může to nakonec být tak, že Boudjemaa opravdu bude hrát střed a na krajích Juhar a Mičola či Prošek.

  19. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 22:50 |  
    0 0

    Boudjemova přihrávka na Necida mi svojí perfektní načasovaností trochu připomněla jak Tavares vypracoval gól pro Standu proti Ajaxu :)

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      goop     před 11 lety 28.02.2014 23:02 |  
      0 0

      Ano, to bylo ze stejné kategorie, stejně tak Neckovo zakončení.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 23:07 |  
        0 0

        Dá se ten koncert skouknout ještě jednou? :D

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Nosorozec     před 11 lety 01.03.2014 20:40 |  
          0 0

          na Voyo by měl bejt celej zápas, pokud ti stačí vidět góly, tak bude sestřih na idnes

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            slaviator     před 11 lety 01.03.2014 21:56 |  
            0 0

            na voyo ten celej zápas pořád nemohu spustit, sám sem to chtěl vidět ze záznamu, na stadionu některé situace mi přišly nepřehledné...

  20. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Emes     před 11 lety 28.02.2014 23:10 |  
    0 0

    Holky já mám takovou radost :))

  21. Re: Slavia - Dukla 2:1

    lassiter     před 11 lety 28.02.2014 23:11 |  
    0 0

    No zaplať bůh za tři body. Tempo zápasu tak na úrovni páté anglické ligy, ta dynamika, kterou tam chtěl trenér dostat, tam s touhle sestavou dost chybí. Myslím, že Boudjemovi by to možná sedělo trošku víc zprostředka, fotbalově je na tom dost dobře. Líbil se mi i Gecov a Dostál. Jarda Zmrhal taková klasika...zejména dozadu to nebylo nic moc. Největší zklamání pro mě Karel, to bylo hodně špatný a takhle nemá bohužel v základu co dělat. Závěr byl teda zbytečně pasivní, pokud už náhodou chlapci nemohli, tak měl trenér střídat dřív. Vrchol byl, když to tušim Necka odevzdal k rohovýmu praporku :-)

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      bongor     před 11 lety 28.02.2014 23:33 |  
      0 0

      Tam to chtělo nechat Juhara s Proškem trochu vepředu na brejky.
      Oni by museli stáhnout možná tři hráče aby jim neutekli.

  22. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Elanius     před 11 lety 28.02.2014 23:12 |  
    0 0

    Přes všechnu chválu na Boudejamu a Necida bych rád vyzdvihnul ještě někoho, a to Martina Dostála. Vzadu dneska 100% výkon, bojovnost, nasazení. Když to srovnám s lemplem Nitrianským, jsou to nebe a dudy.

  23. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Matlafous     před 11 lety 28.02.2014 23:25 |  
    0 0

    Já jsem normálně slušnej kluk, ale dneska se ze mě stal pan Načeradec. Skákal jsem, nadával, spílal, hulákal a fandil.

    Ten sudí byl pěknej debil a atmosféra mě, přiznávám, strhla.

    Tipnul bych si více než avizovaných 4900.

    ***

    Jinak pro mě hvězdy utkání: Boudjemaa, Gecov a Necid.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 28.02.2014 23:59 |  
      0 0

      Počet diváků mě také překvapil. Jindy jsou cifry dosti nadsazené, tentokrát ale opticky bylo dost lidí. Že by se změnila metodika počítání diváků?

  24. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 23:42 |  
    0 0

    Fotbal ligového průměru, ale závěr patřičně napínavý.
    Dnes jsem si odpustil klasické edenské pivo a namísto toho vzal zavděk teplých svařákem, ono sice venku přes den vykukovalo slunko, ale jaro to pořád není...

    Z hráčů se mi dnes líbil znovu Boudjema (snad jej moc nekomolím), ale překvapivě slušně zahráli i Gecov se Zmrhalem, jistě, bylo tam dost nepřesností (i Necid se několikrát ukopl), ale vzato kolem a kolem, na to, že jsme hráli v posledních cca 18 minutách oslabeni a proti 3. celku ligy, tak to nebylo špatné. Mohu si dovolit tušit ve hře nějaký ten progres? Snad ano :).

  25. Re: Slavia - Dukla 2:1

    dspsn     před 11 lety 01.03.2014 00:14 |  
    0 0

    No dnes jsou ty tři body zlatý! Ani mě tak nedaptaly ty šílený ztráty míčů, když jsem konečně viděl boj! S naším postavením v lize to ani jinak nejde. Jinak Boudjemaa mě nadchnul i když druhý poločas už nebyl tak podařenej. Dál dost nechápu Nevese a jeho hru ....především dopředu....a samozřejmě Čontovýkopy sotva k půlce a ze hřiště (budiž mu odpuštěno za lapení škoďákovi střely). Ale opět opakuju...super boj a tři body. Nezaregistroval jsem tu pochvalný hlasy na Gecova a to je velká škoda.....dřel, zachraňoval góly a nehrál vůbec špatně....za každou chybku je ztepanej víc než kdokoliv jine, ale pochvala ne a ne přijít. Super povzbuzování od tribuny sever, tomu se říká podpora.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      bongor     před 11 lety 01.03.2014 07:55 |  
      0 0

      Gecova taky chválím,opravdu makal,ale to celé mužstvo.Neves je osobnost od přírody,ale nejde mu to jako kdysi v Baňýku a on to nereflektuje a pořád se chová jako lídr zadních řad.Ale nevadí,kdyby hrál vždycky jako dnes,tak by to bylo dobrý.

  26. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Koky (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 00:27 |  
    0 0

    Už se pomalu stává tradicí, že náš nejhorší hráč na hřišti se vykartuje, aby ho mohl příště někdo nahradit, protože Koubek by to neudělal. :)) Bohužel mám pocit, že místo Proška dostane šanci Juhar, což ale proti Teplicím nemusí zas taková nevýhoda.
    Z utkání se dá hodnotit především první poločas, ve druhém jsme toho už moc nepředvedli.
    Téměř bezchybný výkon předvedli stopeři, kteří si docela slušně poradili s Pospěchem a Boudjemaa, kvalitně to odehrál i Gecov a dneska se mi fakt líbil. Zmrhal s Pitákem si oba můžou podat ruce, pro Pitáka hovoří zkušenosti, pro Zmrhala to, že je možná o maličko víc agresivnější a hbitější než Karlos, ale představoval bych si asi trošku jiný hráče na jejich pozicích, obzvlášť Piták je zatím zklamání. Dostál si odehrál svoje, stejně jako Nevés, ale moderní krajní beci to fakt nejsou. :D Necid odehrál velice povedený zápas a ukázal, jak málo mu stačí k tomu, aby rozhodl zápas. Tyhle momenty ho dělaj velkým útočníkem. Čonto si svoje slabší chvilky vybral při výkopech, takže naštěstí, co se chytání týče byl kromě jednoho nesmyslnýho výběhu prakticky bezchybnej.
    Jinak ještě takový postřehy...
    Boudjemaa v jednom momentě, kdy mu byl odpískanej faul, kterej podle většiny diváků nebyl, nechal ležet míč, nic nekomentoval a svědomitě se vrátil na svoje místo. To se o zbytku moc říct nedá a podle mě nám to hrozně ubližuje, že se koncentrujem na výroky rozhodčích víc než na samotný zápas.
    Druhej moment je závěr zápasu v podání Necky, nejdřív jeho střídání kdy odběhl, co nejdál a až v momentě, kdy zaznělo jeho jméno, tak začal dělat jako že už jde střídat :D pak zbytek zápasu prostál kousek od hřiště a když na něj šel míč tak ho posunul patičkou pod lavičku :D
    Nejsem úplně nabitej optimismem, ale pokud zvládneme utkání v Teplicích a odvezeme si odtamtud alespoň bod a pak zvládnem dva zápasy doma, tak si dovolím tvrdit, že je vše na správné cestě.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      bongor     před 11 lety 01.03.2014 08:05 |  
      0 0

      V Teplicích to bude těžký,moc těžký.Chtělo by to Proška i Juhara,aby
      pořád číhali na možnost úniku,to oni uměj.Tam vidím možnost,dát góla,Tepláky znervoznit.Karlos měl přijít už když se vracel z ciziny,to byl o třídu lepší,to víš,věk nezastavíš.
      Ono vůbec těch blbostí v personalistice je u Slavie mimořádně moc.
      Prospěcha pustit jen tak to byla amateřina nejhrubšího zrna.Je pořád hodně nebezpečnej,Karlose nevzít když byl v laufu,nevzít Dýdžeje.A moh bych psát ještě půl hodiny.Myslím,že tohle je nejslabší článek Slavie,nebo snad byl už nebude?Ono vzít třeba
      toho levýho beka a nakonec i černouška jako okamžité posily,taky nebyl ten nejlepší nápad.

  27. Re: Slavia - Dukla 2:1

    coolair     před 11 lety 01.03.2014 02:49 |  
    0 0

    Damien Buď jen má!!!

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      spino     před 11 lety 01.03.2014 08:55 |  
      0 0

      Budjižkničemaa :D

      Ale neplatí to o něm. Je to nejlepší hráč. Kéž by Koubek nasadil i Ritchieho.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Edwardtheiron     před 11 lety 01.03.2014 09:18 |  
        0 0

        A ještě Oskara Fotra, že jo. Kdy jsi viděl Ritchieho hrát?

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 09:23 |  
          0 0

          On toho na treninku asi muže hodne ukazat aby presvědčil trenera co? Aspon jde vidět, že Richiho si Koubek do mužstva nevybral, dal mu přiležitost v připravě, kde byl vyloučenej v prvnim poločase a pak už nic.
          Ty bys radši na krajich viděl pomalyho Nevese nebo bys dal šanci Richimu?

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            Edwardtheiron     před 11 lety 01.03.2014 10:15 |  
            0 0

            Já to, na rozdíl od tebe a Vocela, nevím. Nebudu vzývat fotbalistu, jehož jsem viděl hrát chvíli v zápase, kde toho moc, kromě červené karty, nepředvedl. Když to bude kvalitní fotbalista, tak v pořádku, budu jenom rád, ale zatím mi přijde hloupé volat po jeho zařazení, když o něm nikdo z nás nic neví. Navíc Ritchie seděl na lavičce i v JAR.

            • Re: Slavia - Dukla 2:1

              sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 10:19 |  
              0 0

              nikdo z nás o něm neví, přesně tak a tak to zustane dokud ho Koubek nepostaví do zapasu..... nebo si myslíš, že se mu dala smlouva na 4,5 roku protože je to podprumernej fotbalista a nedosahuje kvalit Nevese, Dostála a Nitranskýho?
              Horší rozhodne nebude, jinak by postradalo smysl jeho angažování.....

              • Re: Slavia - Dukla 2:1

                Edwardtheiron     před 11 lety 01.03.2014 10:33 |  
                0 0

                U nás už postrádalo smysl tolik příchodů, že bych se tomu ani nedivil. Ano, je pravda, že dokud ho Koubek nepostaví, nebo dokud nenastoupí aspoň za juniorku, tak o něm nebudeme vědět. A do té doby je bezpředmětné psát věty jako "Kéž by Koubek postavil Ritchieho". Vzývat hráče, jehož neznám je úlet.

                • Re: Slavia - Dukla 2:1

                  sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 11:32 |  
                  0 0

                  To víš spino je snílek, věří i na ježíška, narozdíl od něj uvažuju realisticky, věřím, že postavení Richiho by neznamenalo větší nebezpečí než spolehat se na kraji na stareho Nevese nebo atleta (ale ne fotbalistu) Dostála. A kdyby byl nahodou Richie vyloučenej zase, tak by nijak nevyklouzával z našeho jarního standartu co zápas to dohrání o deseti :-)

                  Určite bych ho postavil, ale Koubek víteznou sestavu nemění, takže je to jen přání.

                  • Re: Slavia - Dukla 2:1

                    Edwardtheiron     před 11 lety 01.03.2014 11:45 |  
                    0 0

                    Tak teď ji bude muset změnit hned na dvou místech. Ale nemyslím, že by postavil někoho, kdo si na jaře ještě nekopl. Spíš Ritchieho a Mensaha nechá chvíli rozehrát v juniorce. A s tím hraním o deseti je to fakt, při tom přáteláku, kde dostal Ritchie červenou jsem psal, že by se mělo hrát o deseti, abychom si to nacvičili. Teď by se nám to mohlo hodit. :-)

  28. Re: Slavia - Dukla 2:1

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 03:38 |  
    0 0

    Před zápasem jsem dostal sms od Dukláka, že se na nás valí žlutý balet, ze kterého se mi bude točit hlava. Já mu odpověděl, že skálopevná obrana Slavie a smrtící útoky v podání Boudjemaa - Necid to nedopustí:-)) Po druhém gólu Tomáše - ala Marco van Basten - jsem měl krásný pocit.

    Když jsem viděl na blbém videu Boudjemuu, říkal jsem,že takový hráč ve Slavii není a že z něj Necka bude mít radost. Jsem moc rád, že se to potvrdilo. Chvilkami, když zasekne míč a vyčkává trhavými pohyby, co udělá soupeř, mi připomíná Riberyho :-). Necid o Riberym :-): "....A je jenom dobře, že tam máme hráče, kteří to umějí rozdat a vzít to na sebe"

    A i když je pro nás v tuto chvíli nejdůležitější ze všeho výsledek, z dlouhodobějšího hlediska mám raději krásný kombinační fotbal než defenzivní hru na výsledek. Proto tak nějak více uznávám ofenzivního trenéra Wengera než defenzivního trenéra Mourinha.

    Proto napíšu několik bodů k zamyšlení:

    1) Může mě kdekdo napadnout za tento názor, ale podle mě jsme hráli mnohem hezčí a i velice smolný zápas paradoxně v Olomouci, když jsme dostali bůra (to dokumentují i statistiky Quelhara) - d
    nes jsme hráli jako Olomouc proti nám.

    2) Když jsem viděl Tomáše Necida jak maká, jak to takový fotbalista raději napálí a odkopne do autu jak nějaký kopyto, jen abychom ani teoreticky nemohli aspoň na několik sekund dostat gól.....je to vážně velkej srdcař! Moc mile mě překvapuje jeho povaha.

    3) Říkal jsem při příchodu Pitáka a Vošahlíka, že oni dva asi posilami nebudou - ale doufám, že jsem se zmýlil. Oba se dnes snažili, i když si myslím, že třeba Prošek s Hrubým (Mensahem) budou lepší.

    4) Také jsem psal, že základním kamenem dle podzimu může být z celého můžstva tak akorát Lička, který minulý zápas vyhořel

    5) Dnes jako i poslední dobou smekám (vyjma Boudjemyy a Necida) před Dostálem. Ten kluk, kdyby si četl Slávistické noviny v minulosti, musel by skončit maximálně v 1.A třídě. A ejhle...

    6) Máme další dva vykartované hráče ,ale jsem přesvědčen, že nám to může jen pomoct (a Koubkovi také, že přestane být tolik konzervativní a uvidí neviditelné.....Ano, Piták je slávistické jméno, je to kapitán, ale třeba by to nějaký ten mlaďas odehrál líp.)

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 04:53 |  
      0 0

      1) nesouhlasim..ten zapas nebyl smolnej ale strasnej od cely nasi obrany a gecova..to nemelo se smulou nic spolecnyho..
      u dnesniho zapasu se mi velice libily nektere pasaze prvniho polocasu a kus druhyho polocasu púred vyloucenim vosahlika..pak uz bylo jasne jak to bude vypadat..
      2) nemuzu nesouhlasit take jsem to zminil..jeho fotku by meli mit v kabine a sestrih jeho prace (dlouhy sestrih) by meli promitat povinne pred kazdym zapasem
      3) myslel jsem si totez (spis o vosahlikovi nez o pitakovi) a jsem zvedav jak si vosahlik povede dal..pitak takova klasika bych rek..sice si vzdycky nerozumi se spoluhracema ale verim ze to pude
      4)ja bych ho nezatracoval..priste nejspis bude hrat misto pitaka a muze se ukazat
      5) naprostej souhlas take jsem to zminil velke prekvapeni posledni doby..
      6) podle me to moc nepomuze protze pravdepodobne nastoupi juhar a licka cimz se to moc nezmeni..na stridani asi potom micola prosek a pak se uvidi..aspon to stridani snad no..

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 10:13 |  
        0 0

        Ahoj Thane, mně se zase na rozdíl od tebe včerejší zápas nelíbil. Byl bojovný, to hráčům upřít nelze, ale fotbalovost a kombinaci jsem tam viděl jen zřídka. Jinak spousta nepřesností, míč často ve vzduchu místo na zemi. Neříkám, že v Olomouci to byl jen smolný zápas, ale první byl náhodný, další po nedůrazu. Kdyby si v Olomouci nemysleli, že to půjde samo a bojovali a byli důrazní jako včera, mohli i vyhrát. Je otázkou, jestli současná Slavia má na to hrát hezký fotbal a zároveň vyhrát. Nebo zda je to jen otázkou počtu bodů, kdy už budeme zachráněni, hráči se uvolní a bude moci být obojí. Teď je jasné, že musíme hrát na body a ta bojovnost při napadání ve druhém poločase mě v pozitivním smyslu zvedala ze židle. Ale fotbal se mi vážně nelíbil.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 14:26 |  
          0 0

          Ja nerikam ze se mi libil ale ze tam bylo hodne veci co se mi libilo..je treba si taky uvedomit ze souperem byla dukla coz opravdu neni lehky souper zvlast ne doma a po takovym vyprasku...fotbal to byl velmi bojovny ale ty fotbalovy chvile mezi tim me celkem zahraly protoze to uz jsem dlouho nevidel :D

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Travinho     před 11 lety 01.03.2014 09:48 |  
      0 0

      Podle mě
      1. Ofenziva byla možná o fous lepší v Olomouci, ale defenziva byla jako nebe a dudy, hlavně Gecov hrál o několik tříd lepší zápas než minulý týden.
      2. Já bych to viděl spíš tak, že Tomáš už prostě nemohl. Bylo vidět, že mele z posledního a na momentálně lepší řešení asi neměl sil.
      3. Hlavně Karel je pro mě opravdu velké zklamání, nevěřím tomu, že třeba Robert by zahrál hůř. Proč nehraje místo Vošahlíka Prošek? Snad lepší hra hlavou a defenziva, ale já chci v našem týmu vidět fotbalisty a v tomhle směru je na tom mnohem lépe Venca, on musí hrávat, jinak se nezlepší!
      4. Místo Zmrhala by podle mě šanci dostat měl, ale uvidíme. Zase bych jej po 1 špatném zápase úplně neodepisoval.
      5. Přiznám se, že v přípravě se mi líbil víc. Navíc snad jako jediný náš hráč se neustále zlepšuje. Ale ta rychlost ho prostě limitovat vždycky bude.
      6. Zrovna tyhle 2 vykartování mi ani trošičku nevadí.

  29. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 04:45 |  
    0 0

    Dneska jsem mel velkou radost z pozitivnich veci a odbourani tech straslivych :) Jak jsem rekl minule ze nehodlam vybaset soudy po jednom zapase tak si myslim ze neco se uz precejen rysuje..
    Rozdil ve hre stredove rady oproti podzimu je opravdu markantni. Schopnost kombinace velmi dobra. Libilo se mi i napadani u vapna z ktereho sice obcas propadl balon cimz se z postupneho utoku stal vpodstate rychly protiutok ale verim ze to se vychyta.
    Rad se vyjadrim k nektery jednotlivcum..
    Conto temer nic resit nemusel ale vychytal skodu :D
    Smejkal krome golu mi prijde ze hodne mluvi coz se mi libi a pokud bude hrat v podobne forme dal klidne bych ho zkusil koupit nicmene na soudy je brzy..
    DOstal, ac bych to nikdy driv nerekl (byl jsem jeho velmi zaryty odpurce), tak pokud bude hrat nadale ve forme poslednich nekolika zapasu tak budu spokojen. Neni sice tak fotbalovy jako nitriansky ani nema takovou kopaci techniku nicmene se velmi zlepsil a hlavne nehori vzadu..dokonce i podporoval utok..za me dobry
    Neves prekvapive daleko lepsi nez na stoperu coz mi sice nedava smysl ale kdyz to tak je tak proc ne :) Z jeho konstruktivity sice rostu ale dnesni zapas se mu poved
    Gecov se mi dneska taky libil dokud se nedostal k vapnu :) ale jeden z nejlepsich vykonu posledni doby myslim
    Boudjemaa skutecne prevysuje vetsinu co u nas na hristich beha a ve slavii tuplem. Snad nejlepsi posila od tavarese..super, rychlej lehkonohej individualne zdatnej schpnej obejit jednoho i dva a vypada i pracovitej a zodpovednej coz je FAKT SUPER
    Necid snad nejlepsi hrac na hristi. K jeho vykonu nemam moc slov proste super. Jeho bojovnost napadani schopnost podrzet balon pred jednim dvema a rozehrat vyhravat souboje obejit hrace dal gol z jediny sance kterou mel..ja jsem nadsenej. uz ted se netesim na jeho odchod :(
    na zaver nemohu neokomentovat skoduv streleckej pokus :D ukazal ze to je stale spis utocnik, nastesti mu ale vydrzela i strelecka forma :-D

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Travinho     před 11 lety 01.03.2014 09:50 |  
      0 0

      Mně Boudjemaa dost výrazně připomíná Jardu Černého...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Khadgar     před 11 lety 01.03.2014 11:38 |  
        0 0

        Vážně? Já jsem teda Damiena viděl jen ve dvou zápasech, ale je mnohem rychlejší než Jarda a taky umí vyhrát osobní souboj. Navíc ten jeho pohyb a technika, to je prostě něco jinýho. Těžko to vyjádřit, ale je to něco jinýho, že má drtivá většina českých hráčů.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 14:27 |  
          0 0

          Podle me je to taky uplne jinej hrac..ani nevim jestli bych ho v nasi lize dokazal k nekomu prirovnat..

  30. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Petr9608     před 11 lety 01.03.2014 04:58 |  
    0 0

    http://abload.de/img/01265.mts_snapshot_0278svh.jpg

    Nemůžu si pomoct, ale tuhle scenérii vídat po každém domácím zápase Slavie, bylo by to tuze fajn. Snad se někdy dočkáme. Co k tomu mohlo chybět - po sezóne 2011/12 příp. 2012/13....?

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      edenian     před 11 lety 01.03.2014 09:10 |  
      0 0

      No jestli chces chodit na Kozluv dukelsky fotbal, tak tam chod. Ja o to teda doma nestojim.

  31. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Petr9608     před 11 lety 01.03.2014 06:35 |  
    0 0

    VIDEO Z TISKOVKY
    www.youtube.com/watch?v=yaNwnzX0aP8

    Jinak co myslíte, dá se hovořit o tom, že jsme tým, jenž Duklu "vybičuje" k hrozným výkonům? 450 minut nám nebyla schopna vstřelit gól (až se jí to tedy konečně podařilo v samém závěru tohoto utkání). Nemůže tam bejt něco v hlubokym podvědomí. Jak snad kdyby ten Luboš nám to nechával. :-) Neříkejte, že to není zvláštní, abysme měli 100% bilanci s týmem, co je velmi kvalitní, když jsme v takovym srabu (nebo jsme v něm po minulym kolem byli)

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Mike     před 11 lety 01.03.2014 06:52 |  
      0 0

      Je to spíše zajímavé ze statistického hlediska. Ale Dukla letos prohrála jenom 4x, z toho 2 x s námi, jednou se Spartou a tu 4.prohru z hlavy nevím. Co si ale pamatuji těch 6 zápasů, co se vrátila do ligy, tak ty první 4 bezbrankové remízy byl vždy hodně nudný fotbal s minimem šancí.
      Třeba nám sedí její technický styl. Mě přišlo, že čisté šance si vypracovali až po vyloučení Vošahlíka, jinak měli hodně chyb v rozehrávce a kazili i lehké balóny. Ale nemyslím si, že by nám body ,,nechávali" v 18.kole. Pochopil bych to ve 29.kole, kdyby o nic nehráli a rozhodovalo se o sestupu třeba mezi námi nebo Znojmem. Asi by bylo pohodlnější jezdit přes Vltavu než na Moravu.
      Asi jsou soupeři, na které si tým věří, ale také to není pravidlem.Když jsme hráli o tituly a Baník byl velmi dobrý tým, tak jsme si pravidelně odváželi z Bazalů výhru. Když jsme ve srabu a baník taky, tak posledních 5 let tam většinou rupneme.
      Asi bych pozitivní bilancí s Duklou nepřikládal statistickou důležitost, buďme rádi za plný počet bodů.

  32. 3 momenty

    Mike     před 11 lety 01.03.2014 06:41 |  
    0 0

    Tak dnes mě zaujaly 3 věci. Podotýkám, že jsem to měl u prvních 2 přes celé hřiště.
    1/ Škodova ,,malá" domů, na stadionu jsem jenom viděl, že branku ohrozil náš hráč, ale jak to bylo nebezpečné, jsem viděl až doma v sestřihu.
    2/ Gecov s jak chladnou hlavou zlikvidoval míč mířící do prázdné branky. Když to tak dlouho neodkopával a míč si ještě oběhnul, tak jsem myslel, aby si nespletl branky a nenapálil to do vlastní jako kdysi Japonec na MS v hokeji.
    3/ Jak ,,vysokou " sestavu jsme měli. Tady bych čekal více ohrožení branky ze standartních situací. I když díky za gól Smejkala. Dukla měla proti nám ,,prcky" až na Vorla, líbil se mi Pospěch, je jako tank, od míče skoro neodstavitelný, góly stále dává, podle mě měla být na něj penalta za stažení Smejkala po rohu v 1.poločasu. Měl jsem to jako na dlani. Myslím, že bylo chybou , že ho Rada nechtěl.

    • Re: 3 momenty

      bongor     před 11 lety 01.03.2014 08:13 |  
      0 0

      To ani tak nebyla chyba,spíš zločin.Asi chtěl synáčkovi dohodit schopného snajpra,kamaráda.

    • Re: 3 momenty

      Travinho     před 11 lety 01.03.2014 09:53 |  
      0 0

      Podle mě to Gecov udělal výborně, neměl to zrovna do kroku a bylo lepší, když to přeskočil a pak docela v klidu doběhl.

      Za toho Pospěcha by měl Rada sedět na mírově!!!

  33. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Edwardtheiron     před 11 lety 01.03.2014 09:33 |  
    0 0

    Tak po včerejšku máme alespoň jasno v tom, kdo vlastní Slavii. Je to určitě Zmrhal nebo někdo z jeho rodiny. Jinak to být nemůže.
    Boudjemaa je na české poměry opravdu výjímečný, kdyby hrál za Mordor, tak o něm dneska popíšou půlku Sportu.
    Dostál ukázal, že patří do základu, na rozdíl od Nitrianského, Piták mě nepřesvědčil už ve druhém zápase a jsem zvědav, jak to bude vypadat bez něho v Teplicích.
    Za tři body zaplaťpánbů, ale žádná jízda to nebyla a kdo ví, jak by to vypadalo, kdyby Franěk pískl tu penaltu na Pospěcha.

  34. Re: Slavia - Dukla 2:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 09:45 |  
    0 0

    Výhra je super, cenné body. Ale neměli bychom si hned namlouvat, ze je všechno v pohodě. Nebes, Zmrhal zase zabírali místo lepším hráčům na lavičce, Pitak zatím nevýrazný. Vosahlik je dle mě hlepak, snad je to poslední cervena, letos jich dostáváme extrémně.

    jinak teda vtip dne má na kontě Koubek - v Olomouci jsme hráli krasofotbal??? To je docela síla.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Barra     před 11 lety 01.03.2014 10:33 |  
      0 0

      Myslim si ze Neves nikomu nezabiral misto, odehral si sve. Ze by Tusjak byl lepsi? Ritchie?

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 11:16 |  
        0 0

        Ano, dal bych šanci Tusjakovi, horsi to nebude a je tam perspektiva

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Barra     před 11 lety 01.03.2014 11:46 |  
          0 0

          Horsi to byt nemuze? Neves vcera hral na opet na svem miste, a neprovinil se. V. Sestave Dostal-Skoda-(misto Dobrotky)Smejkal-Neves byla v poslednich 6 zapasech podzimni casti velmi uspesna. Bylo jen selhani na Slovacku, jinak se bodovalo v 5 ze 6 zapasu, obrana pustila v tech zapasech jen 2 branky (po jedne proti Plzni a Liberci). Pro me je obrana 4 jako nastoupila vcera prozatim ta nejlepsi, kterou muzeme postavit. Ale beru ze co fanda, to jiny nazor.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 05:58 |  
          0 0

          To je asi takovy zbozny prani..vzhledem k tomu ze se k nemu vyjadrovali ze se do pripravy nedostavil v kondici v jaky mel tak bych byl s takovyma pranima opatrnej..pokud se na to opravdy vys*al tak bych tam radsi nechal hrat zmhrahla...

  35. Re: Slavia - Dukla 2:1

    slaviator     před 11 lety 01.03.2014 09:56 |  
    0 0

    Tak snad to příští zápas potvrdíme... Velmi důležité tři body...

  36. Re: Slavia - Dukla 2:1

    opicemag     před 11 lety 01.03.2014 10:25 |  
    0 0

    Včera mě příjemně překvapil Gecov, hrál (na své poměry) velmi slušně. I Neves nebyl na beku tak hrozný jako na stoperu. Jen s míčem si moc nerozumí, ostatně to platí pro většinu našich hráčů (i hráčů Dukly). Je však smutné, že každý náš povedený moment (klička, chytrá přihrávka, vypíchnutí míče apod.) vzápětí znehodnotímě nějakou triviální chybou (jako např. neschopnost přihrát na tři metry či zpracovat jednoduchý míč). Ale jinak včera hráči bojovali, bylo vidět, že opravdu chtějí/musejí vyhrát. Takové nasazení jsem z jejich strany mimo derby dlouho neviděl.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      bongor     před 11 lety 01.03.2014 11:53 |  
      0 0

      O porozumění s míčem by měli napsat trest všichni trenéři naší mládeže.Možná by pomohlo,kdyby každý z nich stokrát za trest napsal "Kluky budu učit,jak se pracuje s míčem".Když se podíváme na našeho Bouďáka tak to je s míčem proti celému zbytku kaprligových hráčů "pan profesor".

  37. Re: Slavia - Dukla 2:1

    wotlemburg     před 11 lety 01.03.2014 10:51 |  
    0 0

    Tak jsem si poctivě přečetl všechny příspěvky a musím konstatovat, že si připadám jako v blázinci. Ještě že Slavii neřídí poradní sbor složený se zdejších přispěvatelů. To by Slavia musela skončit s fotbalem, protože by nikdy nepostavili základní jedenáctku. Tak jak je to kurník, se šípkovou nebo se zelím. Diskuse jen pro lidi pod vlivem, jinak kolps organismu.

  38. Re: Slavia - Dukla 2:1

    judy     před 11 lety 01.03.2014 11:10 |  
    0 0

    Nádhera , sice nemohu mluvit jak jsem vyřvanej ale nádhera !!! Boudjemaa paráda , Smejkal paráda, Dostál ? - paráda, trochu zklamal Piták ale svoje si odehrál včera to byl týmový výkon hodný Slávie... a posledním slovem bych chtěl dodat "bubnůj" :D kdo byl na severu tak ví.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      sicilianbrno     před 11 lety 01.03.2014 11:38 |  
      0 0

      klidně pokračuj: Herní styl a kombinace - paráda, nakopávání balónu nazdařbůh - paráda, samé skluzy s rizikem faulu - paráda,.... Já chapu, že v dnešní době si nemužem vyskakovat a místo herního stylu budem rádi aspon za bojovnost (což včera vidět naštestí byla), ale pořád tvrdím, že tento tým má herně a hl. KOMBINAČNĚ navíc, což ale pod Koubkem asi neukáže.

      Neber to jako kritiku odemě, chápu že bych chtěl moc aby se spojili dvě veci dohromady: Herní a kombinační fotbal + body. Lepší aspon jeden splněnej bod než žádnej.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        judy     před 11 lety 01.03.2014 11:57 |  
        0 0

        Před týdnem jsme pohořeli 5:1 v Olomouci jen pro připomenutí... za týden se ukázalo že na to tým má a to je dobře ale co čekáš ? za týden se toho moc udělat nedá a pokud kluci něco trénují celou přípravu a pak se zjistí že to nefunguje tak je někde problém no a asi vím kde avšak včera to bylo super a nikdo mi to nerozmluví... takhle se hraje o záchranu ! to co popisuješ by bylo vhodno mužstva které hraje v první pětici. Koukněte se všichni jak hrají mužstva která jsou okolo nás v tabulce to prostě bohužel do těchto vod patří , není čas na přehledné kombinace a parádičky je potřeba zbírat body. Ještě se podívám na záznam na "voyo" až ho tam šoupnou , předsi jen při skandování vše nepostřehnu...

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          judy     před 11 lety 01.03.2014 12:00 |  
          0 0

          Ještě bych chtěl okomentovat výkon Smejkala v obraně , nevím jak to bylo v televizi ale je to kjonečně někdo kdo komunikuje s ostatními je to typický leader obrany a to nám chybělo, Škoda toho moc neřekne, Dostál je taky potichu , Nevésoj nikdo nerozumí a tak je jedině dobře že k nám někdo takový přišel !!

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Tomski     před 11 lety 01.03.2014 12:43 |  
          0 0

          ahoj, jde ti to na voyu přehrát?...já tam mám v místě přehrávače akorat obrázek s gambrinus ligou...jiná videa z GL mi tam jdou v pohodě...dík za info...

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            judy     před 11 lety 01.03.2014 12:52 |  
            0 0

            Nejde ! asi to tam ještě nedali ale než jsem si to zaplatil tak tam přehrát bylo... to mě docela naštvalo...

            • Re: Slavia - Dukla 2:1

              Tomski     před 11 lety 01.03.2014 12:54 |  
              0 0

              přesně...

              • Re: Slavia - Dukla 2:1

                Tomski     před 11 lety 01.03.2014 12:59 |  
                0 0

                tak oni to budou dávat ještě ve 4:50 zítra ráno...v tomhle je zlatý web ČT...

                • Re: Slavia - Dukla 2:1

                  judy     před 11 lety 01.03.2014 13:01 |  
                  0 0

                  4:50 ? no to budu mít ještě půlnoc :( a jelikož to bude na Fandoj tak se na to prostě asi nepodívám..

                  • Re: Slavia - Dukla 2:1

                    Tomski     před 11 lety 01.03.2014 13:08 |  
                    0 0

                    myslel jsem to tak, že to dají na web nejspíš až potom záznamu z rána...ale spíš to vypadá, že prostě je to neaktualizované...

                    • Re: Slavia - Dukla 2:1

                      judy     před 11 lety 01.03.2014 13:09 |  
                      0 0

                      Jo to je možné že to dají až po tom co už to v tv nebude ,tak budu doufat.

                      • Re: Slavia - Dukla 2:1

                        Tomski     před 11 lety 01.03.2014 21:43 |  
                        0 0

                        tak mělo by to jít v pondělí...psal jsem jim a jde prý o technický problém...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        bongor     před 11 lety 01.03.2014 11:59 |  
        0 0

        Nemůžeme ze sklepa rovnou na střechu.Chápu Vás kluci,co byste to tak chtělí,já určitě taky.Ale zatím Pán Bůh zaplať za dva body a za
        skutečně kolektivní boj červenobílých hochů.Když budou hrát pokaždé s takovým nasazením tak porazí kohokoliv,nebo aspoň neudělají další ostudu.Těch už bylo poslední dobou tolik,že tolik
        za sebou nepamatuju.A že už přece jenom něco pamatuju.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 12:11 |  
          0 0

          Za tři body, Bongore! :-) Ale je to přesně tak, jak říkáš - jsem vděčný za to, že jsem konečně po neskutečně dlouhé době viděl hráče bojovat za sešívaný dres. To je naprostý základ a vše ostatní může (ale nemusí!) následovat.

  39. Re: Slavia - Dukla 2:1

    trochar     před 11 lety 01.03.2014 12:12 |  
    0 0

    Zdravím,

    chtěl bych se pozastavit nad hráčem jménem Zmrhal. Je to skutečně tak, že tento hráč je nejvytěžovanějším hráčem našeho týmu v tomto ročníku? Vzhledem k neustálým stabilizacím sestav je i toto možné. Nechápu ovšem, když tento hráč, coby záložník, má takové statistiky které má. Taky bychom mohli spekulovat, jakou že pozici vlastně Zmrhla hraje. Můžeme mi na to někdo odpovědět? Defenzivní záložník? Ofenzivní záložník? Je zbytečně takto do škatulek zařazovat, jelikož moderní fotbal vyžaduje od hráče vyváženou ofenzivní i defenzivní činnost...Co na jeho včerejší výkon říkáte? Jaké jsou podle vás silné a slabé stránky? Čím je, podle vás tento hráč pro slávii prospěšný, krom toho že je mladý? Není jeho mládí náhodou jeho "nejsilnější fotbalovou stránkou"? Ano, bystří už poznali, že Jarda Zmrhalů mi leží v žaludku. Omlouvám se za to.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 12:27 |  
      0 0

      To je skutečná záhada, kterou mi zatím ani obvykle dobře informované zdroje neobjasnily... Faktem je, že před dalším kolem je vždy zcela jasno o jediném hráči základní sestavy, pouze jeho pozice je nejasná, protože ten kluk může hrát prostě všude. :-) Pokud je to něčí investiční zájem, tak bych jen rád podotkl, že se zdráhám uvěřit, že hráč může být zpeněžitelný jen na základě zápasových statistik...

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      tantalos     před 11 lety 01.03.2014 13:06 |  
      0 0

      Asi to nepochopíš nikdy, ale Zmrhal je prostě solidní fotbalista, který má všechny předpoklady hrát skvělý fotbal. Především je fyzicky na tom lépe než většina spoluhráčů - má postavu, rychlost, techniku i střelu, je to levák, sice ne zvlášť výbušný, a někdy hraje příliš "nezúčastněně", ale zase nedělá fauly, nedostává karty.
      V jeho věku má všechny předpoklady k prudkému růstu. Sice z něj asi nikdy nebude levý bek ani levé křídlo, ale roste podobně jako Petrák.
      A je příznačné, jak si banda expertů SN neuvědomovala, že Petrák je stoper schopný úspěšně hrát bundesligu. Naopak, když se poprvé v slavistické sestavě o něm začalo uvažovat jako o stoperovi, nastalo hned veliké kvílení, že Petrák přece stopera hrát nemůže.
      O tom, že Zmrhal své kvality má, se časem přesěvědčíš jak ty, jak ty hysterické plačky, které nad ním lomí rukama při každé příležitosti.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 14:04 |  
        0 0

        Plácáš nesmysl Zmrhal je bohužel nekopa a tím zůstane.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          Barra     před 11 lety 01.03.2014 14:18 |  
          0 0

          Predpokladam ze jso chtel napsat ze podle tebe je Zmrhal 'nekopa' a ze ten vyraz 'placas nesmysl' byl jen lapsus.

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 18:44 |  
            0 0

            Pro mě to je nesmysl nic víc nic mín.Nikoho se tím samozřejmě nechci dotknout.

            • Re: Slavia - Dukla 2:1

              Barra     před 11 lety 01.03.2014 20:34 |  
              0 0

              Ted absolutne nemam na mysli tebe, Vlku, ale celkove se mi zda ze posledni dobu se vyostruje diskuse na SN a ze chybi respekt mezi diskutery. Jeste jednou, nemluvim o tvym nazoru na Zmrhala. Presto je podle me rozdil jestlize nekdo odpovi 'nesouhlasim' nebo ' podle me', oproti ' placas nesmyly'.

              • Re: Slavia - Dukla 2:1

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 13:00 |  
                0 0

                Já ti rozumím,ale od mlada jsem trochu ostřejší,tudíž na nějaké to slovo nekoukám no a měnit to už nebudu,to bych nebyl já.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        trochar     před 11 lety 01.03.2014 14:09 |  
        0 0

        je fakt, že v jeho statistikách je zarážející to, že ačkoliv odehrál nejvíce minut v tomto ročníku, tak si zapsal 1 žlutou kartu. jinak jeho statistiky zejí prázdnoutou (má nějaké asistence na góly? to jsem nenašel)...hraje nezúčastněně je pro fotbalistu jaká vizitka? takto by měl hrát defensivní záložník, který boří útočné nájezdy soupeřů a ve hře o něm není moc slyšet, i když odvedl sposta "černé práce". neodváděl bych pozornost k petrákovi a zůstal byl u Jardy. jak říkám, jeho pozice je pro mě nejasná, jeho statistiky smutné (záložník, který nestojí pouze před naší bránou (Gecov)) a já nevím, jak chceš dokazovat, že má všechny předpoklady pro to hrát skvělý fotbal? postavu má, věkem je mladý, a to že je levák, o tom není pochyb...technika, střela...(tvé tvrzení by dokázaly asistence a branky...nebo alespoň připomenutí nějaké pěkné střely nebo přihrávky, která se nám vryly do paměti.

        když začal Jarda minulou sezónu nastupovat, tak jsem si říkal, že je dobrý, že o něm v zápase není tolik slyšet, protože nekazí. tento stav jsem považoval za pozitivní. jenže Jarda odehrál již 45 zápasů a stále o něm není slyšet. neměla by se za tu dobu projevit nějaká výrazná hráčská vlastnost, na které by se dalo do budoucna stavět. někdo je enormě rychlý a výbušný, někdo má očividně slušnou techniku, někdo je bojovník, někdo má geniální pasy, jiný zas výtečnou fyzičku. zkrátka chci říci, že za tu dobu, kdy Jarda nastupuje, bych očekával, že se projeví jaksi více. že u něj bude patrné to v čem je dobrý, možná výjimečný. čekal bych progres.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Travinho     před 11 lety 01.03.2014 22:13 |  
        0 0

        Všechny tyhle věci má i Nikolas Salašovič a v áčku ještě šanci nedostal.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      popin     před 11 lety 01.03.2014 14:13 |  
      0 1

      Předem upozorňuji, že nejsem obdivovatel Zmrhala. Ale trochu objektivity by neškodilo. Zajímala by mě statistika, kolik toho tenhle kluk naběhal, na mě působil většinu zápasu, že jeho zelené kopačky jsou všude. Parádně vykrýval prostory, obsazoval, snažil se odebírat balony.
      Že mu chybí lepší rozehrávka, větší přehled - o tom žádná. Jeho role je ale jiná a tu si podle mě splnil.
      Role Pitáka (např.) je rezehrávat a podporovat útok - a tu na rozdíl od JZ určitě nesplnil, byl pomalý, nedůrazný a hlavně nedal pořádný míč. Podle mě on byl nejslabší na place.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        hamlo1 (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 17:08 |  
        0 0

        Nechci dělat chytrýho, ale vzpomente si jak dlouho byl, nevím jak to přesně napsat, třeba - nevýrazný-, Radek Bejbl.

        • Re: Slavia - Dukla 2:1

          popin     před 11 lety 01.03.2014 22:00 |  
          0 1

          Nechtěl jsem srovnávat, ale přesně tohle jsem měl na mysli - podobný dříč jako Bejbl, dvoje plíce. Radek taky nebyl silný v rozehrávce, taky nedal moc gólů, taky to nebyl brilantní technik - přesto byl v Atletiku vysoce ceněný. Asi ti hlupáci v Madridu rozuměli fotbalu míň než místní odborníci.
          Zmrhal nepatří na beka, ale jako štítový záložník má podle mě budoucnost.

          • Re: Slavia - Dukla 2:1

            YuckFou     před 11 lety 02.03.2014 12:46 |  
            0 0

            Taky si myslím, že Zmrhal není špatný štítový záložník, ale taky si myslím, že pro současnou Slavii je to postradatelný hráč (jelikož máme Gecova. Ten se sice momentálně nenachází v optimální formě, ale stejně si myslím, že to je jeden z nejlepších defenzivních záložníků, kteří kdy působili v kaprlize. V živé paměti mám pár jeho zápasů za reprezentaci U-21 bylo až z podivem kolik míčů dokázal získat čistým způsobem! V té době k tomu ještě přidával nadstavbu v podobě rozehrávky. A myslím si, že je schopen opět podávat takové výkony. Jsem přesvědčený o tom, že jak budou stoupat výkony celého mužstva, tak s nimi porostou i výkony samotného Gecova). Docela by mě zajímalo jak by si tým bez Zmrhala v zápase vedl, ale to se asi jen tak nedozvíme, stejně jako se nedozvíme o dalších hráčích jestli na Slavii mají nebo ne. Když dostanou šanci v zápase tak jedině na posledních pár minut. Osobně bych si přál kdyby se Zmrhala podařilo zpeněžit podobně jako Petráka v tom případě bych managmentu odpustil i jeho neustálé nasazování do základní jedenáctky :-)

  40. Re: Slavia - Dukla 2:1

    mart01     před 11 lety 01.03.2014 12:22 |  
    0 0

    Pro všechny kritiky včerejšího výkonu. Co jste jako čekali? Před týdnem debakl, pět gólů v naší síti. Po 17. kole pouhých 16 bodů. Před námi soupeř, který prohrál jen !3x!. Teď jsou prostě důležité body, ne hra. Přijde mi, že někteří lidé tady pořád žijí v dobách titulů, pánové to už je dávno pryč, zpět na zem! Mnozí z Vás tady také začínáte vyhánět Koubka. Tak jste normální? Řekněte mi, který trenér naposledy naše mužstvo dokázal takhle namotivovat, to nezvládl ani Franz a ten je tím pověstný. Konečně tady máme trenéra, který má u hráčů respekt, který dokáže mužstvo dobře takticky připravit a zase se volá po změně. Koubek tady zachraňuje to, co jiní pořádně zpackali - to je potřeba si uvědomit. Přijde klíčový měsíc, příští týden v Teplicích, poté dva zápasy doma, které když zvládneme, tak jsme téměř zachráněni a můžeme se soustředit na hru. a na další věci. Slávisté, chápu Vás, že nejste poslední roky spokojení, nikdo není, ale zkusme nejprve hledat pozitiva a méně kritizovat, jinak se z toho zblázníme.
    Ať žije Slavia!

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      tantalos     před 11 lety 01.03.2014 12:53 |  
      0 0

      Jo, pozitiva tu jsou a to přinejmenším dvě. Necid a Boudjemaa. Dva nadstandardní fotbalisté.
      Ale jako pozitivní vidím i vzestup zarputilosti Slavie. V Olomouci to byla parta profesorů na školním výletě, včera parta makačenků, kteří nakonec mleli z posledního. Tentokrát chybělo pár expertů, kteří by se nechali pět minut ošetřovat, střídalo se strašně rychle a nikdo (kromě Necky) neuměl pořádně zakopnout balon.
      Jsem rád, že si konečně hodně místních expertů všimlo faktu, kolik balonů vydře Gecov - včera opět nejpotřebnější hráč na place.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Pepino44     před 11 lety 01.03.2014 13:46 |  
        0 0

        Tak konečně jsem se dočkal několika objektivních příspěvků,ve kterých se jenom nenadává,nebrečí,nebo neodvolává. Je tady skupina lidí,kteří neustále nadávají,že se nic nehraje a jsou stále nespokojeni. Pokud nepochopí hranice možností současné Slávie doporučil bych fandit třeba Realu Madrid,tam jsou ty možnosti vyšší a mohli by být spokojeni. Je pro mne frustrující,když jsem se vrátil ze zápasu,pustil jsem si zdejší diskusi a tam jsem si přečetl,jak někdo ještě než zápas začal nadával na Dostála,Gecova a Zmrhala,ušetřen nebyl ani trenér Koubek. A hle-Dostál s Gecovem jedni z nejlepších na hřišti a ani Zmrhal nezahrál špatný zápas. Oni se ti dělníci na hřišti málokdy oceňují. Je mi z toho smutno,že místo aby se hráči povzbudili,tak se jenom nadává. Vezmu např. Ritchieho. Skoro nikdo jej neviděl hrát,za Ačko zahrál na soustředění asi 30 min.
        a dostal 2 žluté a šel. Ale najde se dost lidí,kteří by jej zařadili do základní sestavy a vyčítají trenérovi,že jej nepostaví. Začínám mít dojem,že sem píšou a jsou největšími kritiky i lidé,kteří na stadionu ještě nebyli a Slávii sledujou pouze
        v televizi nebo v onlajnu. Bohužel,jak jsem již napsal,je mi z toho smutno.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 06:05 |  
        0 0

        Konecne si hodne mistnich expertu vsimlo faktu, kolik balonu vydře Gecov..to je snad vtip ne???
        Ten Gecov kterej byl neskutecne tragickej a kteryho uz jsem odepsal z toho prostyho duvodu ze za celou dosavadni sezonu vpodstate poradne nezahral????? Ted zahral velmi dobre (coz jsem i okomentoval u sveho hodnoceni) ale to prece ani v nejmensim NEZNAMENA ZE HRAL PREDTIM DOBRE!!!

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Barra     před 11 lety 01.03.2014 13:29 |  
      0 0

      Zdravim Marte. Za tento prispevek, ktery jen muzu podepsat a se kterym do posledniho puntiku souhlasim, ti dekuji.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 13:38 |  
        0 0

        Celkem rozumný příspěvek, pod to se jde podepsat .

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 01.03.2014 13:38 |  
        0 0

        Celkem rozumný příspěvek, pod to se jde podepsat .

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.03.2014 16:31 |  
      0 0

      Mám totožný názor.

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      sasky     před 11 lety 01.03.2014 20:42 |  
      0 0

      Souhlasím s tvým příspěvkem. Navíc, komu se nelíbil včerejší fotbal, ať si pustí teď další derby Klokan-Rumun. Teď dala teda Sparta gól, ale fotbal asi takovej, že včera to byla Barcelona. Jinak Berky jedno dobré vyběhnutí, slušně vytáhl Váchovi standardku a teď dostal pěkný jesličky :) Hora tradičně tragickej a Erich to celkem čte.

      • Re: Slavia - Dukla 2:1

        bongor     před 11 lety 02.03.2014 17:45 |  
        0 0

        Rumun jak nemá Dočkala,tak je to soubor písní tanců.Nejhorší na tom je,že tohle mužstvo vede kaprligu o osm bodů.To je teda vysvědčení.Zajímavej moment byl,když se hlavami srazili Brabec z Bohemky s Holkem.Brabec odstoupil pro otřes mozku,Holek klidně hrál dál.Co myslíte,jaký byl důvod?

    • Re: Slavia - Dukla 2:1

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 08:37 |  
      0 0

      Souhlas Marte ! Ale myslím,že Ti kteří pořád jen kritizují, tak si z Tvého příspěvku nevezmou nic a v kritice budou pokračovat!! :(

  41. Re: Slavia - Dukla 2:1 - k jazykové diskusi

    Dobi     před 11 lety 01.03.2014 20:50 |  
    0 0

    I já se připojuji tak trochu k diskusi. Já jsem se ještě na ZDŠ(1954-63) učil rozlišovat ve 2.pádě „s“ a „z“: Kočka strhla ubrus se stolu, vyndal jsem si baterku ze stolu (ty kuchyňské mívaly i zásuvku…). Pak se povolovalo i to (cca v 70.letech), že kočka strhla ubrus ze stolu. Naopak 7.pád byl a je snad vyhrazen pouze pro „s“ – jak Vám zní, že jsem byl na fotbale z bráchou, i když to tak při vyslovení znělého „b“ tak zní. Nebo vytrpme si to vše i z důsledky… Ne!!! Pouze s důsledky, s bráchou.
    Možná, že si nikdo neuvědomí, že „s“ je i výjimkou ve 4.pádě, a to v historickém spojení „kdo s koho“?
    Ale to vše je jen o kráse češtiny (máma byla vynikající učitelka češtiny, i když se tu a tam doma mluvilo i německy a později i (srbo)chorvatsky…). Ale současná necitlivá preference angličtiny, svým způsobem až primitivního jednoduchého jazyka, znamená úkor i pro další krásné evropské jazyky, výrazově i gramaticky bohatší, hlavně frániny, ale i němčiny či španělštiny či italštiny, k tomu slovanské jazyky vůbec. Chytá mě psotník, pokud ve vlaku do Drážďan slyším: „Příští stanice je Bad Schandau / next stop Bad Schandau..“ Nic víc…Schluß!
    Takže Gellner, Eisner, Masaryk se určitě obracejí v hrobě!
    Ale hlavně, že včera bylo vítězství, víťazstvo, poběda, pobeda, Sieg, victoire, victory, gyözelem….

    • Re: Slavia - Dukla 2:1 - k jazykové diskusi

      slaviator     před 11 lety 01.03.2014 21:55 |  
      0 0

      Hlavně problémy i v odborných textech kolikrát dělá to s/z ve smyslu shlédnout/zhlédnout (oboje má jiný význam), apod...

      • Re: Slavia - Dukla 2:1 - k jazykové diskusi

        Pepino44     před 11 lety 02.03.2014 09:54 |  
        0 0

        Tak tohle mne už dávno přestalo trápit,protože vím,že "moji češi (slávisti) mi rozumějí".Zaznamenávám zde hodně chyb (asi i u mne),ale nijak mne to nepohoršuje,vím,že kolikrát je prst na klávesnici rychlejší než hlava,protože se pisatel chce rychle podělit o své dojmy a kolikrát si to po sobě ani nepřečte. Pozastavím se pouze u chyb v některých dokumentech nebo v novinových článcích. Je blbý,když dělá chyby někdo,kdo je za to placen. Tím třeba nemyslím zdejší redakci (i když vím,že podle některých zdrojů ze zdejšího fóra je velmi,ale velmi dobře placená).

  42. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 02.03.2014 12:24 |  
    0 0

    Až teďko jsem se dostal k tomu abych alespoň něco málo napsal zareagoval na páteční zápas. Takhle se bojuje o žití a nežití v I. lize. 110% nasazení! Paráda. Za sebe bych to shrnul asi takhle:
    Čonto - celkem jistota bez, jen ty výkopy, ty byly žalostné....
    Dostál - myslím že jeden z jeho nej výkonů
    Škodovka - taky dobrý až na tu tutovku ta se musí dávat :D
    Smejkal - mě překvapil, nevěděl jsem co od něj čekat, ale tohle byla paráda.
    Neves-daleko lepší než na stoperu.
    Gecov- tentokráte nemůžu proti němu říct ani popel, patřil mezi nejlepší na place, snažil se - min. dvakráte mu pískli faul, který nebyl...
    Zmrhal - zaregistroval jsem jej jen asi 2-3x za celý zápas, možná jsem si jej moc nevšímal, ale nijak nepropadl...
    Boudjemaa- Parááááda -na toho borce jsem se fakt těšil co jsem si s(z)kouknul pár videií, prostě super
    Piták - čekal jsem více, ale věk fakt nezastavíš...
    Vošahlík -snažil se nabízel se, bojoval, až moc... :D
    Necka - to není třeba ani komentovat, to je kluk co to má v hlavě srovnané, bojovník a k tomu čich na goly.

    • Re: Zdarec!

      bongor     před 11 lety 02.03.2014 17:48 |  
      0 0

      Samozřejmě,politika sem nepatří.Ale úplně mi zatrnulo,když jsem si v souvislosti s Krymem uvědomil,že ten problém nás může připravit o ruského sponzora.To bychom byli celý my.