Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

Eden znovu otevře své brány a vpustí návštěvníky ke sledování ligového fotbalu. Tentokrát bude soupeřem domácí Slavie ambiciózní a prozatím třetí Dukla, která by ráda natáhla sérii šesti zápasů bez porážky. Jestli se jí to podaří, či se Slavia revanšuje svým fanouškům za výsledek v Olomouci můžete sledovat krom samotného stadionu i na obrazovkách Fandy/Nova Sportu.

Představte si, že se na něco velmi těšíte. Odškrtáváte si dny v kalendáři, špatně se vám před oním dnem D vinou natěšenosti spí. Pak to konečně přijde, vyrazíte směr vlakové nádraží a víte, že vás čeká několikahodinová cesta nepříliš komfortním vlakem. Vám to ale vůbec nevadí, protože se skutečně těšíte, jste zvědavi a už si představujete, jak famózní den vás vlastně čeká. Pak už přijde toužebně očekávaná událost a vy se nestačíte divit. Raz, dva, tři, čtyři. Pro někoho to může být naznačení taktu a rytmu před hudebním výkonem, pro slávistické fanoušky však šlo o počítání míčů, které lovil Matej Rakovan ze své sítě. A to navíc hned v prvním poločase. Natěšenost okamžitě střídá velké rozčarování, beznaděj. Už se ani nedá říci vztek, na to už je slávistický fanoušek až moc otupělý. Člověku v hlavě zůstává, že to teda zase nevyšlo. Zase si dával plané naděje a ona je to stále ta stejná bída a napadá ho, zda má vůbec cenu se tou Slavií ještě nějak zaobírat, neřkuli utrácet peníze za vstupenku na další zápas.

Ale když se to v hlavě rozleží, člověk se na zápas v klidu doma podívá ještě jednou, tak zjistí, že nemusí být všechno zlé, jak na první pohled vypadá. Zní to, vzhledem k výsledku, skutečně velmi nejapně a pro člověka, co třeba zápas neviděl i velmi směšně, ale Slavia horším mužstvem nebyla. Není zde prostor na to vést důkladný rozbor toho, co je nyní ve Slavii dobře a co naopak špatně, pravda je taková, že situace určitě růžová není, ale pokud odhlédneme od zbytečných gólů, které takřka jednotně jdou na vrub stejným hráčům, tak samotné vystoupení borců v červenobílém od návštěvy nejmodernějšího stadionu u nás neodrazuje. Je samozřejmě otázkou, zda se opět trochu neuzavře ventil a my budeme svědky dalšího podobného zápasu jako třeba s Brnem, ale chce se věřit, že slávisté ještě zvýší snahu o aktivní hru a Eden se dočká minimálně podobně zábavného představení jako třeba s Libercem.

Tuto hypotézu však může trochu nabourávat soupeř, který Slavii bude čelit. Dukla je totiž vše, jen ne zábavným týmem pro diváka. V jejich zápasech padá nejméně branek, počet šancí na obou stranách povětšinou vinou urputného stylu Dukly také není valný a celkově není určitě náhodou, že prvním zápasem, který neskončil mezi Slavií a Duklou bezbranek byl ten poslední, kde se vstřelila branka jedna. Ostatně, kdo viděl zápas proti Teplicím, který se odehrával minulý pátek, tak ví přesně, o čem mluvím. Dukla předvedla účelový a bojovný výkon, dala podobně jako Sigma tři branky prakticky ze třech šancí a bylo v zásadě po zápase. A to hrála doma. Nedá se čekat, že venku by hrála jinak, spíše nás čeká ještě dvojnásobná defenzíva a snaha o rychlý přechod do protiútoku, což by Slavii, i při vzpomínce na Olomouc, sedět skutečně nemuselo. Plusem je, že na hrotu útoku se místo šikovného Depetrise pohybuje slávistům dobře známý Zbyněk Pospěch, kterému to sice pálí, vstřelil již 9 branek, ale přeci jen, z mého subjektivního a neodborného pohledu, by podobně silový hrot mohl naší obraně sedět přeci jen více než agilní a šikovný útočník.

Pokud bychom se krátce ještě měli pozastavit u posledního vzájemného zápasu, lehce zmíněného výše, tak se přiznám, že mi v hlavě příliš neutkvěl. Důvod je nasnadě - moc zapamatování hodných momentů, snad až na brutální faul Vorla a hezkou branku Kisela totiž nenabídl. Podobný samozřejmě může být i zítřejší zápas, ale na druhou stranu, do sešívaného se vrátil Karel Piták a Tomáš Necid. A ti si zaslouží důstojné přivítání.

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 13:00 |  
    0 0

    Tak aspoň můžem napsat, že jsme v očekávání na výsledek a dlouho nás nic tak nezajímalo, jak to dopadne zrovna proti Dukle :)

  2. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    lassiter     před 11 lety 27.02.2014 14:13 |  
    0 0

    No mně z podzimního zápasu utkvěla ještě penalta na Kisela, za kterou dostal žlutou, i když podle experta na nově to "faul sice byl, ale rozhodčí to udělal správně" a čtyřminutové nastavení rozhodčího Ardeleánu za jedno ošetřování... Nemůžu si pomoct, ale nějak cítím, že jim zítra vyprášíme lampasáckej kožich, takže za mě 3:0 a jedem na poháry :-)

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      5094     před 11 lety 27.02.2014 16:13 |  
      0 0

      Obávám se, že se mýlíš. Myslím, že to bude 3-1 a jsi zbytečně skromný, když uděláme 39 bodů, tak si můžeme sáhnout na titul. Proč si dávat malé cíle :-)

  3. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 14:40 |  
    0 0

    Necka dá zítra dva góly

  4. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    smely (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 14:52 |  
    0 0

    zdravim, doufam, ze zitra prijde hodne lidi a dotlacime Slavii k vitezstvi. Vsichni , kdo , nevim proc, vahate, tak dorazte, vy vsichni co nevahate, tak dorazte taky ! ! Slavia do toho !!!

  5. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    spino     před 11 lety 27.02.2014 17:30 |  
    0 0

    OT: Jak se vám líbí dění v hokejové Slavii? To je síla, že?

    Aby to zase neskončilo návštěvou skyboxů...

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      travel (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 18:35 |  
      0 0

      Spino,podívej se na diskusi (o hokejové Slávii)pod článkem Statistické okénko.

      • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

        spino     před 11 lety 27.02.2014 19:29 |  
        0 0

        Jo, koukám na to. Víceméně je to asi jeden ze tří (katastrofálních) scénářů. Nejvíce je mi v téhle špinavé hře líto Růži a hráčů.

        Můj názor: Slavia za 1-2 roky v extralize končí. Budoucnost vidím buď v KHL, nebo v pralesní lize v Edenu. Ale nechci si nic domýšlet, přesné informace o tom nemám, navíc i moje zdroje jsou v otázce "kam se Slavií" rozdílné.

        Co mě štve nejvíc je prozatimní nečinnost fanklubu, myslím, že ve fotbale jsme se k tomu tenkrát postavili lépe.

        • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

          Nosorozec     před 11 lety 27.02.2014 21:27 |  
          0 0

          V KHL? To by do toho museli dát Benýškové dost peněz a zatim do toho nedali ani tolik, aby se s tim dala hrát důstojná role v extralize.

  6. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    Ravik     před 11 lety 27.02.2014 17:49 |  
    0 0

    Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Zmrhal (Lička), Gecov - Damien, Piták, Juhar - Necid

    Vždy když Duklu vidím tak se na ten fotbal nedá dívat, ale že jsou třetím rokem tahle vysoko asi nebude náhoda. Snad bude poprvé od návratu Dukly do ligy pěkný (gólový) zápas.

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      judy     před 11 lety 27.02.2014 19:16 |  
      0 0

      Se sestavou souhlasím až na Juhara podle mě to bude bušení do obrany a Juhar je spíše typem za obranu do náběhu, tudíž bych volil více kombinačního Mičolu za předpokladu že je v pořádku, myslím že může hrát klidně v pravo a nebo by tam mohl být Damien který by mohl hrát na pravo.. Zase na druhou stranu by mohl být Juhar více platný v obrané činosti než Mičola, no Koubkovi toto nezávidim..

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 21:18 |  
      0 0

      Cerny-Dostal, Skoda, Smejkal, Ritchie- Licka, Bunjemaa, Pitak, Vosahlik, Juhar - Necid

  7. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    lukas8 (admin)     před 11 lety 27.02.2014 18:47 |  
    0 0

    Nechci působit jako rýpal, ale máte v nadpise překlep.

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      tolsimir     před 11 lety 27.02.2014 21:35 |  
      0 0

      diky moc za upozorneni :)

      • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

        lukas8 (admin)     před 11 lety 27.02.2014 23:00 |  
        0 0

        V pohodě :)

  8. Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

    judy     před 11 lety 27.02.2014 19:37 |  
    0 0

    WOW ta Plzeň ? celkem mazec ( tomu se říká produktivita ) trochu mi to připomíná nás :D jsme častěji na balonu , přihrávky ale goly dostanem my a co naše šance tak to končí nezmarem a tím nemyslím Honzu..

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 19:44 |  
      0 0

      Znáte to přísloví "Z hovna bič neupleteš?" tak Plzeň to dokázala... (a já mam tiket v ...)

      • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

        judy     před 11 lety 27.02.2014 19:46 |  
        0 0

        To přísloví neznám ač má určitě pravdivé kořeny a já o nich nechci pochybovat.. :) no ještě není konec a hodně času před nimi avšak nakročeno už lépe mít nemohou...

      • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

        bongor     před 11 lety 27.02.2014 23:40 |  
        0 0

        Plzni to přeju,ovšem měli nekřesťanskou kliku.Rozdíl v pojetí fotbalu
        a hlavně v jeho líbivosti byl několik tříd.Ti Brazilci to fakt uměj,taky jednoho z nich koupili "Horníci"za skoro 600 Mega.

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      Ravik     před 11 lety 27.02.2014 19:44 |  
      0 0

      je to o hlavě

      • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.02.2014 21:47 |  
        0 0

        Byl Sachtor mentalne spatne pripraveny? Z meho pohledu to byla proste neuveritelna haluz od zacatku az do konce. Vypadl tym, ktery byl daleko lepsi, a to vinou nahodnych golu a smuly v zakonceni. Navic jiny sudi by se nejspis nerozpakoval pisknout nekde proti Plzni penaltu a dat karty minimalne Hubnikovi s Kolarem. Ten zapas zrovna tak mohl skoncit 4:1 a misto oslavnych od na Plzen by se psalo, jak ten zapas nezvladla.

        • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.02.2014 22:22 |  
          0 0

          Rozhodčí podle mě pískal dobře, ty rádoby penalty byly hodně přisimulované a taky bych je nepískal. Jediný úlet byl, jak pustil tu Hubníkovu kosu a žlutou dal domácím za kecy. :)

          Ale výsledek je to pro český fotbal velký. V obou zápasech na mě udělal Šachťor výborný dojem, ale Plzeň měla neskutečné štěstí a podala i slušné výkony.

          • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 27.02.2014 22:25 |  
            0 0

            Jenže štěstí přeje připraveným.

            • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.02.2014 22:30 |  
              0 0

              To já neříkám, Plzeň hrála velice slušně, ale Doněck byl ještě o třídu lepší.

            • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

              edenian     před 11 lety 27.02.2014 23:12 |  
              0 0

              My se taky pripravujeme.

              • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

                bongor     před 11 lety 27.02.2014 23:43 |  
                0 0

                navrhuju koupit šest Brazilců a máme to v suchu

                • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

                  JS (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 00:06 |  
                  0 0

                  Gaúcho...

        • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 10:23 |  
          0 0

          Jojo, po takovych zapasech se hrozne rozebiraji duvody, ale pritom ve sportu rozhoduji malickosti a ze slavnych podle takovych rozboru jsou hlupaci. Nicmene Sachtar nezvladl prvni puli, je to pohar a kazdej inkasovanej gol je chyba. Neni nic neobvyklyho, ze jeden tym je mnohem lepsi, ale nedari se mu dat gol, pak si to musi pohlidat vzadu, treba prunik Petrzely obrana dost podcenila.

        • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 12:20 |  
          0 0

          nj, ale o tom to prostě je. Štěstí, smůla, jednou to teč posune do branky, jednou mimo. to už jsou ty "vyšší síly".

          Když se dosáhne velkého výsledku, tak je i tehle aspekt potřeba. A vyřazení Šachtaru, který chtěl celou soutěž vyhrát, je dle mě hodně velký výsledek.

          Trošku mi přijde, že kdyby takhle postoupila Slavia, tak je to super, ale když jde o Plzeň, je to haluz a to no offense, quelhare, souhlasím, že při Plzni stáli všichni svatí:-) Ale rozhodčí dle mě OK.

          • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

            quelhar (admin)     před 11 lety 28.02.2014 12:34 |  
            0 0

            K tomu tematu jeste pozorovani Ludka Madla, ktere zverejnil na svem facebooku: Vcera vypadly vsechny 4 ukrajinske tymy. Jaka nahoda, ze to hraje UEFE do karet a nemusi se dale starat o zapasy v momentalne velmi nestabilni zemi.
            K Plzni a Sachtoru - rozhodci neudelal vylozeny zarez, piskal celkem dobre, ale kdyby chtel, tak tam najde minimalne jednu penaltu pro domaci a v zapase, kde hraje silnejsi a bohatsi klub doma proti slabsimu a chudsimu a hrozi mu vyrazeni, je skoro prekvapeni, kdyz ma moznost a presto penaltu nepiskne.
            Vcera taky vypadla Odesa, ktere sudi vyloucil hrace v 76. minute a Lyon rozhodl v 80. Podobne vypadl Dnepropetrovsk, cervena v 63. a vzapeti dva goly Tottenhamu.

            Takze hraci Plzne na hristi nechali dusi, je to jiste super, ze postoupili, ale ten zapas fakt mohl uplne klidne skoncit 4:1 a ne 1:2. Samozrejme vsak vim, ze na kdyby se nehraje, stejne tak se nehraje na prevahu, drzeni mice, pocet sanci, pocet strel. Ale stojim si za tim, ze ten postup je predevsim obrovska klika podporena dobrym vykonem a ne skvely vykon podporeny trochou stesti.

            Kazdopadne si myslim, ze pro Slavii i pro cesky fotbal je jen dobre, ze Plzen postoupila, jen at se nas potencialni souper v semifinale domaciho poharu poradne vystavi v Evrope a na cesky pohar se tolik nesoustredi :o)

            • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 13:50 |  
              0 0

              tak ten názor Mádla mi přijde extrémně konspirační, pokud se z paměti nepletu, tak Dněpr hrál se Spurs, Kyjev s Valencií a Oděsa s Lyonem, to není nic překvapivého, když je něco překvapivé, tak Plzeň.

              Myslím si, že české týmy zažily na evropské scéně hafo zářezů, takže jsem rád, že utkání bylo odehráno bez výrazných zásahů rozhodčího..

              Souhlasím s tebou, na kdyby se nehraje, Plzeň to odmakala, kdyby takhle dřeli slávisti, tak v takovém srabu nejsme. Tohle je dle mě mega rozdíl mezi námi a Plzní - dřou, obětují se, ale zůstávají pokorní. Ze slávistů mám pocit, že jsou děsný machři, že se to vyhraje samo. A tím končím obdiv Plzně:-)

              Ten postup je úplně něco jiného než loni proti Neapoli, tohle je prostě klika. Ale to podle mě k fotbalu patří a trošku bych řekl, že se častěji nakloní k těm, co makají na krev..

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      Edwardtheiron     před 11 lety 28.02.2014 06:38 |  
      0 0

      Ty se asi zase budeš rozčilovat, ale ono to může končit buď nezdarem nebo zmarem, ale ne nezmarem. Nezmar je vodní živočich... :-)

    • Re: V tomto kolo zajíždí na Slavii Dukla

      zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 13:04 |  
      0 0

      Neskutečně štěstí, to co nedali hráči Šachtaru to se jen tak nevidí, produktivita opravdu skvělá, ze tří střel na bránu dva góly, hrát tam my, tak dostaneme bůra. Rozhodčí hodně slabý, jedna pětka, vyloučení Kolaře a možná Hubníka a hlavně hra na krásu stála Šachtar postup, čtvrtfinále bude už konečná...

  9. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    Tomski     před 11 lety 28.02.2014 09:55 |  
    0 0

    Pánové, případně dámy...kdo dnes příjde podpořit ? já jdu s kamarádem...

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      wotlemburg     před 11 lety 28.02.2014 10:09 |  
      0 0

      Tak to bude stačit.

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        Tomski     před 11 lety 28.02.2014 10:14 |  
        0 0

        :-))) no trochu mám strach, že vás moc nedojde pánové

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Pepino44     před 11 lety 28.02.2014 10:40 |  
          0 0

          To máš asi pravdu,ale o to více tady bude potom zasvěcených diskutérů. Ale to je zase tím blbým termínem. Byť jsem z Prahy,tak konec po 22 té hodině se mi taky moc nelíbí.

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            Tomski     před 11 lety 28.02.2014 10:47 |  
            0 0

            tak do desíti by mělo být hotovo...pro ten pátek by dle mého byl ideální začátek v 19 hodin, druhý ideální začátek sobota 17-18 hodin...třeba neděle se mi moc nehodí (sám mám většinou zápas)...

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 10:56 |  
              0 0

              Sorry, ale ty nekonečný debaty o vyhovujícím nebo nevyhovujícím termínu se tady opakují neustále a jsou s prominutím úplně na h....o. Jediný, co jsem schopný pochopit, že může být problém, je všední den od 17 nebo od 18 hodin, protože v Praze je prostě pracovní doba převážně nastavená jinak. Ostatnímu nerozumím - co sakra může být špatně na tom, že ausgerechnet v pátek zápas skončí ve 22:00? Hospody jsou přece v pátek otevřený klidně do rána, nebo o co jde?? A pokud hraješ zápas v neděli večer, tak si stěžuj spíš u vašeho sekretáře - my jsme měli v pralese domácí zápasy většinou psaný na dopoledne právě proto, aby každý večer mohl jít podpořit na stadion klub svýho srdce...
              Když pak máme v Edenu jednou za rok zápas v úředně nahlášeném termínu, stejně nás dorazí 4 tisíce...

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                Tomski     před 11 lety 28.02.2014 11:00 |  
                0 0

                tak ten svůj zápas mám v neděli odpoledne...bohužel předvádim takové výkony, že jsem rád, že můžu regenerovat :-)) ideální pro mě pátek večer nebo sobota odpoledne...letos jsem na domacím zápase stejně ale nechyběl...kdo to může říct pánové ??

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:24 |  
                0 0

                Tak leckdo bohužel musí pracovat i přes víkend, ale jinak souhlasím, že ty nekonečné debaty jsou k ničemu, nikdy se nelze zavděčit všem a někteří to berou bohužel jako výmluvu (ale nevyčítám to, osobně kádrování na "lepší slávista - byl na 90% utkání", "horší slávista - byl jen 2x v sezóně" rád nemám).

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  Tomski     před 11 lety 28.02.2014 11:28 |  
                  0 0

                  takhle jsem to určitě nemyslel...chápu, že někdo může mít důvod nejít nebo nechodit vůbec...ale poslední tři roky poslouchám spoustu výmluv...

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            Jiri1     před 11 lety 28.02.2014 10:50 |  
            0 0

            Ja nevim , jestli takto psana pozvanka ma nejaky smysl, nebylo by lepsi zjistit novinky v obou taborech, zjistit nazor treneru , treba napsat kurzy , je hezke Tolsimire , ze jste se zamyslel, my take a mozna by to chtela treba i apel na slusne chovani divaku, jenze to by jste pro ten clanek musel neco udelat, treba se drive probudit a zavolat kamosovi na tiskove Slavie, ze.......
            Budeme fandit vsichni to Vam garantuji i kdyz treba ja jen na dalku, na tymu pry sedi depka , zmeny budou to je jasne , jen my to nemelo byt zase tahani kraliku z klobouku, zajimavy nazor jde z chodeb Edenu, pokud Koubek v nejblizsich kolech nebude dostatecne bodovat , jsou jeho dny secteny, stejne spekulace jdou treba ligou, muze se stat ze pokud Slavia nebude dostatecne bodovat , budou se ji snazit dalsi namocene kluby pomoci do druhe ligy.

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              Tomski     před 11 lety 28.02.2014 10:55 |  
              0 0

              tak to trochu rozepište pánové...to jsou zase náznaky...:-)))

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 10:58 |  
              0 0

              To je ale obrspekulace.. pokud slavia nebude bodovat, ostatni namocene kluby budou chtit mit vice bodu, aby ji preskocily.. Jo, s tim nelze nez souhlasit... Pokud trener nebude mit vysledky, bude odvolan.. to ze se suska? Neuveritelne.. to bych nerekl..:).

              Jinak pekne preview, Tolsimire, samozrejme lze takovy clanek napsat ruznymi zpusoby, kazdy by to udelal jinak. Skoda ze pan Jiri, kdyz ma tolik napadu, ze taky nezvedne telefon, nekam nezavola a nenapise clanek. To bychom se teprv vsichni divili..:)

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                Jiri1     před 11 lety 28.02.2014 11:09 |  
                0 0

                Diky Martyni, mam mozna nejasny pocit , ze jste zpatky , ze Vas zacal fotbal ten Slavisticky zase zajimat, tady nejde ohledne Koubka o spekulace ulice , ale o zcela solidni uvahu, je to tak 40 pro 60 proti odvolani, konkretni obsazeni roli je take jasne, pokud se ptate na muj nazor rad Vam ho reknu, jeste jedna ostudna prohra tohoto typu proste pet a vice a trener by se mel pakovat bez ohledu na dalsi vysledky , neni tajnosti, ze i kdyz Koubek prohlasuje , ze ma o sestave jasno, prijde mi jeho cineni neco jako,ze ma jasno o vsem okolo prave vyjma sestavy.

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:17 |  
                  0 0

                  5 a vice a konec, nelze nez souhlasit. Mne tedy neni jasne ale to konkretni obsazeni roli, tak to bych byl rad, kdybyste to priblizil..

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  Tomski     před 11 lety 28.02.2014 11:19 |  
                  0 0

                  nelze než souhlasit...další debakl bych kromě trenéra nepřežil asi ani já...

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              tolsimir     před 11 lety 28.02.2014 12:10 |  
              0 0

              preview pisu timto stylem prakticky odzacatku a jiz nekolikrat jsem to vysvetloval - nevidim absolutne smysl v tom to psat nejakym oficialnim stylem a jen kopirovat oficialky a mit tak v zasade dva totozne clanky. Kurzy uvadet mohu, to diky za pripominku a od pristiho zapasu je na konci uvadet budu. Mym zamerem je zde vyjadrit urcitou zpoved slavisty, ktery ocekava zapas, jednak me to takhle vic bavi, to priznavam, a druhak si myslim, ze to pro nekoho muze byt i zajimavejsi nez neco, co si precte na oficialkach ci idnesu

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                quelhar (admin)     před 11 lety 28.02.2014 12:25 |  
                0 0

                Mi nejvic chybi ocekavane sestavy autorem clanku, to vetsinou vzbudilo diskuzi :o)

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:01 |  
      0 0

      Já jdu také...
      A to jsem se po Olomouci skoro zařekl, že si nebudu kazit pátek :).

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        travel (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:12 |  
        0 0

        No a já jdu na fotbal i na hokej.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:34 |  
          0 0

          Hokej bohužel nestihnu, ale palce na dálku budu pochopitelně držet, i když co se týká toho šíleného sportu s bruslemi na ledě a černým nesmyslem, tak mé preference vždy patřily jednomu škaredému městu kousek západně od Prahy. :)

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            goop     před 11 lety 28.02.2014 15:00 |  
            0 0

            Moje řeč! Tam, co se dobře dejchá... :-) Skoda, že ani tento tým nám letos nedává důvod k radosti.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 11:20 |  
      0 0

      Já dorazím :)

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 12:11 |  
        0 0

        jdu já i táta.

        takže to už nás je šest. :)

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 13:02 |  
          0 0

          My jedem čtyři :-)

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          PaoloRico     před 11 lety 28.02.2014 15:25 |  
          0 0

          Jdu s devítiletou dcerou! Mimochodem, fandí opravdu celým srdcem, je to hodná holka a bojí se o svého tátu, když vidí, co s ním výsledky, jako ten minulý, dělají. Tak snad.

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            steev (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 15:33 |  
            0 0

            Já jdu taky a ani by mě nenapadlo že bych nešel,plus minimálně další 4,hokej bohužel nestíhám.

  10. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    Viking     před 11 lety 28.02.2014 11:34 |  
    0 0

    Zničit nenáviděné lampasáky!!!

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 12:02 |  
      0 0

      tahle rivalita jde nějak mimo mě. Já mám naopak k Dukle docela sympatie, už z důvodu velkého počtu ex slávistu v kádru i vedení.

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.02.2014 12:08 |  
        0 0

        Spíš jde o nesympatickou historii komunistické Dukly.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Pepino44     před 11 lety 28.02.2014 12:44 |  
          0 0

          Tak já se musím přiznat,že ač odmala slávista,tak jsem svýho času na Duklu také chodil. Vlastně ne na Duklu,ale na fotbal. Dukla měla svýho času dobré mužstvo a hrála výborný fotbal a měla výborné fotbalisty (jak se do Dukly dostali je věc jiná). Hrávala rovnocené zápasy s nejlepšími zahraničními kluby a bohužel takové zápasy jinde k vidění nebyly. Nedávno jsem si znovu přečetl knížku "Dukla mezi mrakodrapy" a téměř jsem to znovu prožil. Je jasné,že ziskávání hráčů do Dukly nebylo zcela čisté a morální,ale jaký rozdíl je v tom,že třeba Real Madrid,který měl vždy dost peněz si zase kupoval nejlepší hráče z celého světa. A mohu říci,že takových jako jsem byl já nás bylo hodně. Na Duklu na ligu pár diváků,na poháry plnej dům. Ostatně setkával jsem se tam s mnoha lidmi,které jsem znal ze starého Edenu.

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            edenian     před 11 lety 28.02.2014 12:57 |  
            0 0

            Real jsi se mohl nechat koupit. Do Dukly jsi musel.

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              Pepino44     před 11 lety 28.02.2014 13:14 |  
              0 0

              Tak to jsem tam snad taky napsal, ale zase když se to vezme kolem a kolem,tak fotbalisti do Dukly museli celkem rádi. Takové podmínky jak v Dukle totiž jinde nebyly.( Tohle však neplatí pro začátky vojenských klubů ať to byl Tankista,ÚDA a další,kam prostě byli dobří hráči přímo veleni).

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            smely (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 14:36 |  
            0 0

            zdravim, i ja se pridam a priznam sympatie jelikoz jsem az do dorostu za Dulku hral, presto , ze jsem fandil Slavii, ale bydleli jsme tehdy 3 min od Julisky, takze bylo v zacich rozdano a jiz jsem tam pak zustal. Trenovali nas velci pani fotbalisti jako Jiri Cadek nebo Frantisek Safranek. To , ze se jedna o lampasacky klub me jako jinocha moc nezajimalo, ale pamatuju se jak na nas na jednom turnaji na Kladne rvali rodice malych spartanku "Lampasacky parchanti" po tom co sme jim dali sedmicku...dnes samozrejme dorazim, ostatne jako temer vzdy jiz vice jak 30 let.....

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 13:52 |  
          0 0

          já asi spíše žiju teď, než pořád před 25 lety, ale chápu, že dřív to asi mohla být velká rivalita viz přednáška Univerzita Slavia o fans.

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 14:21 |  
            0 0

            Sorry, ale podle téhle logiky bychom se měli tvářit, že v pořádku byli/jsou i lidé jako Vaš a podobní, protože žijeme teď a ne před 25 lety. A tady aspoň z mého pohledu nejde jen o fanouškovskou rivalitu, ale o to, že to byl protekční lampasáckej klub. Kozla a další mám rád, ale i kdyby tam nastoupili Kuka, Bejbl nebo Vlček, Dukla bude mimo už kvůli své historii.

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              Barra     před 11 lety 28.02.2014 15:30 |  
              0 0

              Nezil jsem tady, nemam pravo do teto diskuse vstupovat. Presto si myslim, ze argiment prokuratora Vase neni spravny. V tom pripade bychom logicky take museli, vzhledem k tomu, ze tehdy byl institut prokuratoru a soudnictvi zhnily, i ted povrhovat na lidmi jako Lenka Bradacova, Zdenek Zeman, a dalsi Istvanove. Podle me nema dnesni Dukla nic spolecneho s tehdejsi Duklou, az na jmeno.

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                quelhar (admin)     před 11 lety 28.02.2014 15:54 |  
                0 0

                Nicmene se hrde hlasi ke komunisticke historii klubu a pokud se nepletu az do takove miry, ze se chtela soudit s Pribrami, ktera to drive od tehdy krachujici predchozi Dukly koupila. Jenze historie nejsou jen uspechy. Nejde se tvarit, ze Dukla vyhravala tituly a hrala v Evrope a pritom zavirat oci pred tou odvracenou stranou tehdejsiho fotbalu.

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  Barra     před 11 lety 28.02.2014 16:05 |  
                  0 0

                  Zdravim Quelhare. Protoze jsem ty casy nezazil, se asi neumim zcela s tuto kauzou ztotznit. Ze chtela odkoupit pohary se mi zda jinak logicke, mozna je paradoxni ze Duklu vlastni p. Paukner, ktery kvuli tehdejsimu rezimu emigroval do zahranici.

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 17:29 |  
                0 0

                Barro, já to v té době taky nezažil. Vaše jsem vybral jako příklad, určitě by byly i jiné, možná vhodnější. Tím Zemanem jste asi myslel Pavla (i kdyby cokoliv, není mi známo, že ten by zabíjel, ale to je vedlejší). Je to příklad toho, co se dělo sice pro někoho dávno, ale nemělo by být určitě zapomenuto, případně relativizováno. Jak poznamenal Quelhar, Dukla se ke své historii stále hlásí.

                Připadá mi trochu jako princip "mě se to netýká", "mně nikdo neublížil". Ale osobně bych se ani se "zlodějem sousedových koní" nekamarádil, přestože mně nic neukradl. Ty přirovnání jsou vyvedený do extrémů, to je mi jasný. Z dukláků nedělám zločince, ale moje sympatie mít nebudou z uvedených důvodů...

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  Barra     před 11 lety 28.02.2014 18:52 |  
                  0 0

                  Ahoj Tomisi, možná to bude dáno tím, že jsem pár let byl téměř denně v kontaktu s panem Ladislavem Novákem - který měl 14-letou kariéru u Dukly za sebou. Viděl jsem tedy lidskou tvář Dukly - Láďa Novák byl gentleman pur sang. A řekl bych idem ditto co se týká Josefa Masopusta - nebudu se křivě na něho koukat kvůli jeho duklácké minulosti. Osobně si není Dukla dnešního dne odporná kvůli tomu, že byla v minulosti protežována - Dukla Pauknera a Kozla nemůže podle mě za minulost. Ale snad to bude dáno tím, že umím odpouštět - jen v málo případech nemá u mě zločinec nárok na druhou šanci. Jinak si myslím, že poháry patří do Dukly,určitě jsou tam více na svém místě než u Starky v Příbrami.

                  Samozřejmě máš pravdu co se týká Pavla Zemana :)

                • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 19:34 |  
                  0 0

                  Když ona tu ta éra proste byla, to nevymazes z historie, ty lidi jsou a budou jeste dlouho ve spolecnosti. Toho se nezbavíme, stejně jako se Nemci nezbaví Hitlera, Stasi apod. Dulezite je podle mě se s tím umět vyrovnat. Naší rodině např. Komunisti hodně uškodili, ale proč to řešit po tolika letech? Myslíš si, ze po revoluci tu najednou nejsou svině, co dělaj zatracený prasárny? Proste ta doba byla, ty veci se děly, ale asi těžko šlo po revoluci dvě třetiny národa vystěhovat, protože byli komunisti. Dulezite je se s tím v rámci společnosti vyrovnat, není třeba zapomenout apod., ale vyrovnat se s tím.

                  • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 20:46 |  
                    0 0

                    Thorklaere, i s timhle souhlasim, ze je a bylo ve spolecnosti dost takovych. Stejne jako u nekterych je videt, ze by se prosadili za jakehokoliv rezimu (coz sam nevim, jestli je dobre nebo spatne).. Je to i o hranici, co je jeste pripustne pro koho. Ja osobne a ani moje pribuzenstvo s temihle nemelo problem, ale vadi mi se ztotoznovat s tim osobne... Myslim, ze odpor k Dukle a komarum, de facto projevovany jen nazory, neni zase tak moc, aneb zily mi to netrha, ale myslim si to...

                    Barro, toto neni nenavist nebo zapsklost, nesouhlas s tim co se delo a s tim, ze se k tomu (historie Dukly) nekdo hrde hlasi. Souhlasim, ze odpoustet je treba a sam se o to vuci osobam snazim v zivote...

                    Na zaver se omlouvam vsem, kteri si sem jdou cist o fotbale a nasi Slavii, ze tu prispivam k pleveleni diskuze nejakou filozofii ci cimsi podobnym...

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        Tomski     před 11 lety 28.02.2014 12:16 |  
        0 0

        pro mě je to ještě horší než sparta...sice tam není rivalita, ale prostě komunistický klub nemůže mít mé sympatie...

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        quelhar (admin)     před 11 lety 28.02.2014 12:35 |  
        0 0

        Pokud jsem vubec k Dukle nejake male sympatie nekdy mel, tak jsem o ne prisel chovanim jejich hracu v podzimnim zapase.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 13:06 |  
          0 0

          Tak žoldák byl vedle buzen absolutně největší nepřítel,už jak se tam chovali fízlové k lidem,každej zápas tam byl problém.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Borris     před 11 lety 28.02.2014 16:07 |  
          0 0

          To je fakt, hlavně Gedeon mě příšerně zklamal.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 12:03 |  
      0 0

      Jen aby bylo ve slavii dost hracu / lidi, kteri tomuhle heslu vubec rozumeji..:)

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      naplavnik     před 11 lety 28.02.2014 15:55 |  
      0 0

      Snad je to i věkem, ale tyhle nenávistné emoce se mi u fanoušků nelíbí. OK, Sparta, Dukla a další jsou prostě rivalové, nikoli však nepřátelé, kteří mají být rituálně zničeni. S kolegy i kolegyněmi v práci se rádi špičkujeme, a aktuálně si to trochu vyžírám, ale prostě nikdy bych jim nemohl přát nic hrozného.

      A jak znám řadu Slávistů, i když se uchýlí k podobným výrazům jako "Smrk Spartě", tak k tomu reálně přistupují poměrně střízlivě.

      Takže dnes se hlavně těším, že uvidíme dobrý fotbal (hlavně z naší strany) a odčinění nedůstojného výsledku z Hané.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      deadbeat     před 11 lety 28.02.2014 17:12 |  
      0 0

      Radsi bych tu videl dvacet prispevku od spina a deset od jiriho k tomu, nez jeden takovejhle sranec. Dukla je mi ukradena, uplne stejne jako Sparta. Nenavist muze do fotbalu tahat jedine detina.

  11. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 13:12 |  
    0 0

    Obvyklý výsledek 0:0 a blížící se konec Koubka ve Slavii dovršený příští pondělí výkonem v Teplicích. Opravdu jiný výsledek by mne velice překvapil, ale třeba nás kluci překvapí. Zmrhal v základu na levé straně obrany, další oblíbenec Nitrianský vyfasoval dva zápasy, tak zaskočí napravo Dostál a tím pádem obrana přestane podporovat útok a počet diváků?3000 - 4000. S Pospěchem naprostý souhlas, kolik gólů mohl tento hráč ve Slavii ještě dát, sice problémový hráč, ale za poslední dobu největší šutér ve Slavii(13 gólů za 1.5 sezony) docela slušný výsledek.

    můj tip na sestavu:

    Rakovan - Dostál/Ritchie, Smejkal, Škoda, Neves/Zmrhal- Gecov, Lička - Boudjemaa, Piták, Juhar - Necid.

    lavička: Čontofalský, Dostál/Ritchie, Neves/Zmrhal, Prošek, Mičola, Vošahlík.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      klimi     před 11 lety 28.02.2014 13:25 |  
      0 0

      Kolikrát jsi viděl Dostála hrát v přípravě, že jsi tu vyřkl takové soudy?

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 18:47 |  
        0 0

        Dostál je tragický, to vím, ale koho by si tam dal ty?nikdo jiný mne teda nenapadl..

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 19:48 |  
          0 0

          V přípravě se Dostálovi dařilo v kombinaci s Proškem.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 14:00 |  
      0 0

      Vážně má někdo pocit, že Slavia odvolá trenéra po 11 zápasech (po Teplicích) to by jsme museli dostat zase 7 jinak si fakt nemyslím, že by Koubek skončil dřív než po sezoně.

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.02.2014 15:03 |  
        0 0

        Souhlas, kolotoč střídání trenérů je třeba zastavit a dát Koubkovi šanci. Odvolal bych ho leda v případě, že by nastal totální rozklad jako pod Petroušem.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      naplavnik     před 11 lety 28.02.2014 15:59 |  
      0 0

      Tak v obraně snad Dostál, Smejkal a někdo jiný, než Neves. Není to pravděpodobné, ale Tusjak by tu šanci měl dostat. Vedle Gecova rozhodně Zmrhal a vepředu Damien, Pitáka a Vošáhlík. Necka je jasná volba.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      klimi     před 11 lety 28.02.2014 16:41 |  
      0 0

      Jak bych to chtěl já:

      Rakovan-Dostál,Škoda,Smejkal,Ritchie-Zmrhal/Gecov(50:50, je to úplně jedno),Hrubý-Prošek,Piták,Boudjema-Necid

      Jak to asi bude:

      Rakovan-Dostál,Škoda,Smejkal,Neves-Zmrhal,Gecov-Boudjema,Piták,Juhar-Necid

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 17:08 |  
        0 0

        Souhlasil bych,jedinej problem vidim na Levym bekovi, kde Ritchie je neodzkousenej, Tusjak si na LB v podstate nekopl a Zmrhal je tam marnej, Koubek najisto postavi Nevese.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          klimi     před 11 lety 28.02.2014 17:11 |  
          0 0

          Ano, také si myslím, že Koubek nepřekvapí, ale raději bych tam viděl někoho z dvojice Tusjak-Ritchie.

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 18:50 |  
        0 0

        Tak nejdřív hudruješ a pak tam Dostála napíšeš taky...fakt logický.
        s druhým souhlas Neves bude hrát na levém beku a Zmrhal se posune na DZ a Juhar naskočí místo Vošahlíka, osobně bych tam dal radši Mičolu, ale ten by se hnedka zranil...
        fakt nechápu proč Ritchie nehraje, 4,5 roku smlouva a pak není v Olomouci ani na lavičce, horší než celá naše obrana by rozhodně nebyl.

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          klimi     před 11 lety 28.02.2014 18:53 |  
          0 0

          Já jsem nehudroval, naopak! Ty jsi řekl, že obrana s Dostálem nebude podporovat útok... Martin hrál v přípravě dobře dopředu a hlavně i směrem dozadu, tudíž si myslím a věřím tomu, že bude lepší než Nitrianský...

        • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

          Barra     před 11 lety 28.02.2014 19:11 |  
          0 0

          Ritchie byl u Kaizer Chiefs nahradnik, nejak se na to zapomina. Liga v JAR je take o necem jinym nez evroipsky fotbal. Nejklepsi zpusob jak Ritchieho znemoznit jako hrace ho ted hodit mezi lvy. Dejme mu cas aby se adaptoval - jinak jsem pochopil, ze jeho zapas za juniorku nestal za to. Jiniorlku nezvlada, Gambrinusligu by mel? Chce to trochu trpelivosti, ja ho popripade ocekavam az pristi sezonu.

          • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

            klimi     před 11 lety 28.02.2014 19:14 |  
            0 0

            Kdo řekl, že juniorku nezvládl? Já bych teda řekl pravý opak.

            • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

              Barra     před 11 lety 28.02.2014 20:07 |  
              0 0

              Vím že ty jsi hodnotil Ritchieho jako nadpůměr, Quelhar naopak psal, že ´Ritchie dozadu nemel prakticky zadnou praci, dopredu podporoval utok rekl bych neprilis viditelne´, vize kterou subHuman podpořil.

              • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

                ortevor     před 11 lety 28.02.2014 22:56 |  
                0 0

                podle mne Ritchie si to odehral s prehledem, a do zadnych velkeych utocnych akci se nepoustel proto, ze s hraci juniorky predpokladam ani nikdy netrenoval, natoz aby je znal... a nemuze byt horsi nez Neves nebo Zmrhal (to plati i pro Tusjaka)

  12. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    1rytir     před 11 lety 28.02.2014 18:59 |  
    0 0

    Tak a je to tady:
    Sestava Slavie: Čontofalský – Dostál, Škoda, Smejkal, Neves – Zmrhal, Gecov – Boudjemaa, Piták, Vošahlík – Necid

    Lavička náhradníků: Rakovan, Lička, Mičola, Tusjak, Prošek, Juhar, Hrubý

  13. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 19:02 |  
    0 0

    Tak jsem skoro trefil, až na Ličku místo něj Zmrhal a Juhar s Mičolou opět jen na lavičce, na které chybí znovu chybí Ritchie, ale je tam Tusjak a v bráně pozor Čontofalský!!!

    Sestava Slavie: Čontofalský – Dostál, Škoda, Smejkal, Neves – Zmrhal, Gecov – Boudjemaa, Piták, Vošahlík – Necid

    Lavička náhradníků: Rakovan, Lička, Mičola, Tusjak, Prošek, Juhar, Hrubý

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 19:18 |  
      0 0

      Šokující! :-)

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 28.02.2014 19:31 |  
      0 0

      No to bylo jasny, ze stalice Zmrhal s Nevesem vymenej posty..:). Dnes budem utocit ve trech - Boudjemaa, Pitak, Necid. Tak snad aspon 0:0. Nicmene po Juharovi bych nevolal..:)

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      rek     před 11 lety 28.02.2014 19:45 |  
      0 0

      To je výsměch, Koubek si sám kope hrob

      • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

        zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 22:34 |  
        0 0

        tak to nakonec zvládli kluci zlatí...

  14. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    dalislavista     před 11 lety 28.02.2014 19:18 |  
    0 0

    Čontofalský – Dostál, Škoda, Smejkal, Neves – Zmrhal, Gecov – Boudjemaa, Piták, Vošahlík – Necid.

    • Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

      dalislavista     před 11 lety 28.02.2014 19:26 |  
      0 0

      Pardon, nevšiml jsem si, že to tu už je, hned jak mi to skočilo na oficiálkách chtěl jsem se podělit...
      Jinak asi opravdu Zmrhal hrát musí, Nando v základu také...

      Tolik změn- to jsem nečekal...

  15. Re: V tomto kole zajíždí na Slavii Dukla

    Nosorozec     před 11 lety 28.02.2014 19:46 |  
    0 0

    Moc bych si přál naší výhru, ale reálně to vidím na výsledek 1:1. Duklu pošle do vedení Zbynda a za Slavii vyrovná okolo osmdesátý minuty Tomáš Necid.