Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Statistiky tipovačky 17. kolo

Vysokou prohru s Olomoucí si nikdo nedokázal představit ani v nejhorším snu a tak není divu, že poločasový ani konečný výsledek netrefil nikdo a rozdaných bodů bylo v tomto kole tipovačky pomálu.

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 78
- Tipů na výhru Slavie: 36 (46.15 % tipujících)
- Tipů na remízu: 36 (46.15 % tipujících)
- Tipů na prohru: 6 (7.69 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 0 x
- Přesně tipnutý 1. poločas: 0 x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 24x
- Bodovalo: 34 lidí (43.59 %)
- Rozdáno bodů: 174 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:1 - 26x
2:1 - 20x
0:0 - 9x
3:1 - 3x
1:0 - 6x
2:0 - 6x
0:1 - 4x
3:0 - 1x
2:3 - 1x
1:2 - 1x
2:2 - 1x

Tipovaní střelci:
2x - Nitrianský Milan
3x - Škoda Milan
1x - Zmrhal Jaromír
9x - Juhar Martin
2x - Lička Mario
1x - Ritchie Keegan
4x - Boudjemaa Damien
1x - Mensah Joseph
24x - Piták Karel
4x - Vošahlík Jan
48x - Necid Tomáš
1x - Rakovan Matej
1x - Prošek Václav

Nejvíce bodů: 8 - biggris

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:20 |  
    0 0

    Vsem vylosovanzm blahoprejeme a tem, kteri se netrefili jen mala rada , priste se budou tipovat strelci soupere a pri prumeru peti obdrzenych branek na zapas se urcite trefite.
    Vase , nase Slavia

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      slaviator     před 11 lety 25.02.2014 12:54 |  
      0 0

      "všem vylosovaným" Jiří, jak to myslíte...?

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 13:35 |  
        0 0

        Slaviatore, to není "všem vylosovaným", ale "Vsem vylosovanzm" a to přestává všechna sranda.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 13:44 |  
          0 0

          V jedme veci Huzgi pravdu mate , sranda opravdu prestava , protoze nas zase ceka docela slusny flastr, za co asi vite a vite co, nechapu, proc si vlastne klub fplati nektere fandy , kdyz se pak semele takovy bordel a nikdo nic nevidel, nikdo nic neslysel, na tech kamerach jsem ja , vzdyt mam jinou bundu a pak se vsichni hezky napreskaj, pekne jeden vedle druheho, to prestava sranda a obcas se asi zveda zaludek i tem lidem co to vysetrujou.
          Prominte Lukasi proste tato mala ironie mela byt narazkou na to, co vlastne chceme a muzeme hodnotit, nikoliv na Jane ani nikoho z redakce, ktery si s tim dal praci, to tedy opavdu ne.

  2. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    spino     před 11 lety 25.02.2014 12:43 |  
    0 0

    OT: Funguje ještě Sešívaní drží spolu? Možná to bude zanedlouho potřeba... :(

  3. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Barlblog     před 11 lety 25.02.2014 12:44 |  
    0 0

    Zdravím,

    no tak se prohrálo. Výsledek přinesl i pozitiva a to, že se do sestavy vrátí poctivý Dostál a z obrany zmizí Zmrhal. Na jeho postu by měl nastupovat hráč, který práci beka ovládá.

    Dost hroucení, příště uvidíme.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 13:28 |  
      0 0

      Nezlobte se vazeny fotbalovy priteli, jaka pozitiva, tento vyprask, promite nevim , jak to jinak nazvat, bude mit jedine pozitivum, cast lidi usetri tento vikend za vstupne a misto do Edenu vyrazi treba do prirody.
      Je opravsu velmi smutné , kdyz slysim hromadne od vsech svych pratel, ze dalsi frasku v podani fotbalistu naseho klubu uz sledovat nebudou a do Edenu se vrati bud po radikalnim obratu , nebo az skonci tyto podivnosti.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        judy     před 11 lety 25.02.2014 13:53 |  
        0 0

        Osobně počkám na Duklu a posléze ještě Teplice , vím že se něco stát musí a doufám že se to stihne do těchto dvou dalších zápasů, protože pak už se nechci nervovat, nechci poslouchat každodení posměšky od "kamarádů,spolupracovníků.." a protě to asi přestanu řešit, protože nervy mam jen jedny a upřímě řečeno mě to tak štve že to slovy popsat ani nejde a bohužel mi to leze i do mého osobního života a to dost podstatnou měrou.. :( smutné co se dějě... V pátek jedu do Edenu s tím že to bude děs a hrůza ale stejně tam jedu, ostatně jako vždy a jezdit 100km někam kde tě akorát nase*ou je fakt paráda...

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 14:03 |  
          0 0

          Nohu Vam jen vyjadrit svuj obdiv , uvazoval jsem o tom, protoze jsem v Praze, ale to uz by moje psychika nevydrzela a byl by maler, radeji to budu sledovat jen neprimo. Nejsem na sebe pysny m ale zdravi mam jen jedno a dalsi hazard se jmenem Slavie uz by zdravicko nemuselo vdrzet.
          Ale ta Dukla bude hodne tezka ,nechapu , jak je to mozne , ze za 40 mega dokazou sehnat vzdycky slusny hrace a z tech casto odlozenych kluku vytvorit tak bojovne a kolegialne naladeny tym, asi to bude tim Kozlem, Suchoparkem a Obermajerem , jinaK se v tom uz nevyznam.
          A pane Tomski znovu Vam opakuji jsem Slavista vsude a vzdy, oni by vam nekteri bafici mohli vypravet,

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Tomski     před 11 lety 25.02.2014 14:34 |  
            0 0

            teď jsem pán, v minulé diskuzi jste mě nazval volem a ..., já vám to neberu, že jste slavista, ale ta dukla to hnus, ze kterého mi není na blití jen díky Kozlovi se Suchopárkem...

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            smely (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 13:01 |  
            0 0

            zdravim Vas jiri, dobre delate, sedte doma a pak tady publikujte ty svoje slinty....

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 15:10 |  
          0 0

          Já jdu v pátek také, vnímám to jako poslední šanci danou (z mé strany) současné "koncepci".

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        kobo (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 14:01 |  
        0 0

        Máte pravdu, také žasnu nad neustálým hledáním pozitiv. Už jsme klesli tak hluboko, že nás debakly nerozčilují, diskutující propadli rezignaci a stále věří, že je vše na dobré cestě a jednou se to obrátí.
        Realita je bohužel velmi, velmi smutná. Po příchodu Koubka se neměnilo vůbec nic, jen se začlo víc betonovat a dokonce bráníme zuby nehty pětigólový debakl, viz Koubkovo sřídáni v posledních sekundách zápasu.
        Koubek má k dispozici relativně slušný kádr a u kormidla je dost dlouho na to, aby se daly hodnotit jeho vysledky: ty jsou jednim slovem tragické.
        Tímhle Koubkovým neatraktivním stylem diváky do hlediště nepřitáhneme a navíc jeho styl je i bodově neúčinný, viz naše postávení v tabulce.
        Shrnuto: s Koubkem už něvěřím, že bude Slavia hrát atraktivní fotbal. Koubek VEN.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 14:17 |  
      0 0

      no tak jsme dostali bůra, příště to bude třeba jen čtyřka, když se zadaří trojka, super:-)

      Kdo viděl inkasované góly, tak přeci musí vidět, že selhala obrana jako celek a to i pří pátém gólu. Neuhlídání hráče na lajně, centr, stoper je děsně daleko od zakončujícího hráče a ten v poho, neatakován zakončuje. Většinou ho měl mít Neves.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 11 lety 25.02.2014 20:28 |  
        0 0

        Já jsem si to před chvílí znovu pouštěl a vidím,že při první až třetí brance to šlo z naší levé strany,kde se syrečci promenádovali jak na Václaváku.kdo to tam měl bránit?Samozřejmě to byl prostor levého obránce.A ten střed obrany nebyl skutečně o nic úspěšnější,třeba při tom Depetrisově gólu z otočky u něj pět metrů od branky stínoval Škodovka.Ale tohle už tady všechno bylo mnohokrát napsáno.
        Ale teď koukám,že se to muselo líbit Dovalilovi,Zmrhala nominoval do jednadvacítky.

  4. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    biggris (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 13:38 |  
    0 0

    8 bodu za tip na vyhru slavie 2:1?:-)

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 14:22 |  
      0 0

      Kdyby nedal Zahradníček ten gól v 87. minutě, tak jsem bral 8 bodů já - za tip na výhru Slavie 1:0 :-( Kdybych byl pruďas, tak se vydám na Nitrianského...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 25.02.2014 14:33 |  
        0 0

        Já myslím, že Nitrianskému je nějaká tipovačka u prdele, stejně jako celá Slavie.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          judy     před 11 lety 25.02.2014 15:25 |  
          0 0

          Jediné co mu není u prdele je cubalibre...

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            slaviator     před 11 lety 26.02.2014 09:08 |  
            0 0

            Ve volném čase ať si pije co chce, pokud nepije tak, že by kazil pověst Slavie (to jest že třeba "nekrade" telefony, nebourá pod vlivem alkoholu, nemlátí manželku/přítelkyni, nedemoluje restaurační zařízení) a pokud přijde na trénink druhej den bez kocoviny. A zrovna Nitrianskému myslím se nedá říct, že by ho zajímalo JENOM cuba libre...

  5. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Sedrousek     před 11 lety 25.02.2014 17:37 |  
    0 0

    To se jim povedlo. Asi by si měli vyzkoušet jinou práci a za jiný peníze

  6. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 18:29 |  
    0 0

    Nuže zde jsou známky od oficiálních a úředně uznaných znalců fotbalu :-) :
    http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/190132/?foto=5

    Jinak se musím přiznat, že mě zaujal příspěvek judy/ho/, který viděl "jasný posun" a jemuž mé "příspěvky nebyly příjemné", byť byly podložené na vlastní oči viděnými zápasy .
    Bohužel, na legraci není není čas. Určitě se to, bohužel, nestane, ale jsem přesvědčen, že pokud prohrajeme v pátek s Duklou, je naprosto nezbytné vyměnit trenéra. Kádr, který Slavia momentálně má, prostě nemůže hrát o záchranu, a už vůbec o ni nemůže hrát takovým způsobem, jak to předvedl v Olomouci! Dovedu pochopit, že dva tři rychlé góly a mužstvem zamávají a skončí to debaklem. To se stalo a stávat bude. Ale nemůže to být tímhle stylem /nestylem/.
    Nebudu se vracet k tomu, co píšu půlku podzimu a celou zimu, jen uvedu, že jsem nikdy, ani na jediný moment, nezaregistroval za Koubkova působení zvýšení kvality hry. Doufám, lépe řečeno pevně věřím, že onen tajemný investor to vidí stejně a jeho záměrem bude, dávat peníze do klubu, který má šanci /a bude chtít/ něco dokázat. V opačném případě mohl klidně zůstat Petrouš /Rada, Poustka/.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Tomski     před 11 lety 25.02.2014 19:33 |  
      0 0

      Myslím si, že utkání s Duklou bude klíčové(prohrát můžeme, záleží jak bude vypadat hra a nasazení) V případě výměny trenéra, tak koho za něj ? (osobně Koubkovy stále věřím, posun ve hře tam je...v defenzívě teda byl, dopředu také...šance jsme neproměňovali...možná to nebylo moc hezké, ale oproti začátku podzimu mi to dávalo smysl...v přípravě jsem viděl utkání se Žižkovem a Vlašimí...to co se stalo v sobotu dle mě vážně bylo způsobeno tím začátkem, kdy jsme je nechali lacino se dostávat do šancí...uvidíme jaká sestava nastoupí a jak zahrají hráči, kteří zklamali v sobotu...jsem z toho v napětí...ten příděl je mohl teď buď zadupat nebo nakopnout) Minimálně v Baníku hrál dobrý fotbal (mužstvo přebíral potom co byl Baník snad nejhorším týmem jara...je pravda, že potom co odešli např. Lička s Mičolou, začali být tam kde jsou teď) V MB střídali nevyrovnané výkony. Mě děsí představa, že budeme každý rok měnit dva trenéry. To tady měl vážně zůstat Rada (nesestoupili by jsme, ale koukat by se na to nedalo). Doufám, že se ještě zvedneme a Koubek tady vydrží i příští sezonu, protože co nejvíc potřebujeme je se zkonsolidovat. Vynechám-li výměnu majitele (tam se může něco dít, ale zatím jsou to pořád jen spekulace), tak jsme vyměnili generálního ředitele (vlastně je tu už třetí), sportovního ředitele (i když tady možná ani nebyl a nový musí ještě sbírat zkušenosti), trenéry (to už se mi nechce ani počítat), celý kádr prochází pořád změnami...podle mě je to důležité i když nebudeme hned hrát na špici a třeba se toho s Koubkem ani nedočkáme...

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 20:03 |  
        0 0

        NE! Sorry, ale NE! Žádný posun není a nikdy nebyl. To je to nesmyslné hledání pozitiv za každou cenu. Spočítej, kolik jsme dali a dostali gólů před Koubkem a za Koubka. Vem v potaz, že 0-7 je skutečně extrém, který se normálně nestává a zjistíš, že žádná velká změna to není. Pořád je to jen lhaní si do kapsy: Vyhráli jsme na Dukle a ve Znojmě, takže už to půjde-remízovali jsme v Plzni, hurá, slavíme- porazili jsme Liberec, sláva, jsme za vodou. Takhle to tady pořád funguje. Hledáme pozitiva v tom, že jsme dostali jenom jeden dva tři góly, že máme vyšší procenta v držení balonu nebo že jsme kopali víc rohů, ale výsledek? Pořád stejný! TRAPAS! Všichni trenéři, kteří tu byli a kteří prošli těmi zmíněnými zápasy, měli dostatek času, vždy minimálně jednu půlsezónní přípravu a kam to dospělo? K tomu, že tady někdo vidí progres, ale Olomouc s dorostem nám dá bůra.! Chceš další důkazy? Nepřehráli jsme Znojmo, nepřehráli jsme Bohemku, neporazili jsme Brno /a svádíme to na Škutku/. Příprava? Kolik jsme dali gólů? Aha, nehrál Necid, takže v pohodě. Ale kdo viděl třeba zápas se Žižkovem ví, že druholigový tým projížděl naší obranou jako na dálnici. Jenže: příprava, umělka, zima...zase máme důvody, proč to bylo špatně. Pozitiva? Dali jsme tři góly.
        Zkrátka pořád dokola, hledání důvodů, které ukáží, že jsme na tom docela dobře, ale ve skutečnosti je to průser a schyluje se k megaprůseru!

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          Tomski     před 11 lety 25.02.2014 20:45 |  
          0 0

          neberu ti názor...možná to mám všechno zkreslený, ale věřím, že to letos ještě zlomíme...počkám na další dvě utkání a uvidím...ale koho za Koubka ? Beránka ? nikdo jiný volný mě nenapadá...Levý je zajímavé jméno, ale nemyslím si, že by to byl rozdíl...ideální by byl Kozel...

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 21:02 |  
            0 0

            Ano, právě a pouze /bohužel/ tato dvě jména přicházejí v úvahu. Vykoupit ze smlouvy kohokoliv, na to asi peníze nebudou, ale já se spíš děsím toho, že by přišel Csaplár nebo něco podobného. V každém případě prostě Koubek /zatím/ neprokázal, že je přínosem. A fakt v tom není nic osobního, kdyby místo něj přišel kvalitní ruský, arabský nebo pro mě za mě třeba eskymácký trenér, tak to bude v pořádku. Ale to, co se tady naposledy vystřídalo prostě prokázalo, že to nemá kvalitu na to, aby to se Slavií hrálo důstojnou roli. Opět zdůrazňuji: nic osobního. S výjímkou největšího žijícího sparťana nemám vůbec nic proti žádnému z trenérů, kteří tu působili.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        bongor     před 11 lety 25.02.2014 20:36 |  
        0 0

        Máš pravdu,posun tam byl.Zpočátku jsme hráli něco,co připomínalo fotbal,alespoň vepředu.Vzadu to byl taky posun,ale račí,ale tam zkrátka ty kluci na to zřejmě nemají nepomůže jim ani kdyby to trénovali dvacet hodin denně.Celkově je vidět,že se pracovalo na nějakém systému,ale bohužel po druhém gólu se to zase rychle zapomnělo, stal se z toho opět náš oblíbenej eintopf.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        RaDDa521     před 11 lety 25.02.2014 22:51 |  
        0 0

        S tímto názorem naprosto souhlasím.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      PaoloRico     před 11 lety 25.02.2014 19:54 |  
      0 0

      Kvalitativní posun opravdu žádný. Bohužel ty předváděné výkony za Koubka nejsou zrovna reklamou na moderní fotbal. Třicet let snáším se Slavií všechno špatné i dobré, byl jsem snad na všech stadionech po celé zemi, schytal jsem pěkných pár ran za svoji " víru ", jen tak pro pamětníky opravdu nejvíc od policajtů v Chebu, velkých fandů Rudé hvězdy, když mi bylo šestnáct let, atd. Ale takhle naštvaný jsem snad nebyl nikdy. Každý jsme po boji generálem, ale tohle fakt není ten případ, vždyť to, že Zmrhal nemůže být na beku a že Neves jeden zápas za druhým nestíhá vidíme všichni. A to střídání v 91 min. v Olomouci? To je ostuda. Od pana Koubka jsem nic moc nečekal, jeho trenérské statistiky jsou bídné, ale tohle? To už je trochu moc.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Slawek     před 11 lety 25.02.2014 20:42 |  
        0 0

        Pod tyto poslední dva příspěvky se podepisuji.

  7. Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

    kutasovka     před 11 lety 25.02.2014 18:32 |  
    0 0

    tak ono aby nebylo Znojmo už bez Koubka !!! Jestliže se prohraje s Duklou a Teplicema tak to bude Koubka stát hlavu. OSOBNĚ BYCH OKAMŽITĚ POSLAL NITRIANSKÝHO ZA TEN JEHO ZKRAT NA CELÉ JARO NA ADMIRU. Celkově výkony Nitrianského ve slavii zůstali za očekáváním ! Na to že stál 10 mega tak předvádí pěkné prd je na čase se poohlédnout po kvalitním pravým bekovi. (Dostal není tak špatný ale proti lepším týmum se nechytá svojí bojovností nedožene všecko !)

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      Nosorozec     před 11 lety 25.02.2014 22:40 |  
      0 0

      Po tom pětigólovym přídělu tipuju, že opět začneme hrát brutálního zanďoura a tak doma s Duklou remizujeme 0:0 a v Teplicích prohrajeme 0:1.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        japhy     před 11 lety 26.02.2014 00:09 |  
        0 0

        Přesně o tom jsem psal hned po zápase. Během přípravy prostě nevykrystalizuje základ, začátky po přípravě máme doslova tragické(díval jsem se až do sezony 10/11), to během pár kol odradí i zbytek nadšených příznivců, do klubu to nažene hrůzu z budoucnosti, snažíme se to nějak urvat a s nadějí vyhlížíme přestávku a následnou stabilizační sezonu. A motáme se v tom už několik let. Pořád stejný.
        Kisel si bude muset udělat pořádnou analýzu našeho stavu, protože není možný, aby s tím, co tady bylo se dělaly tak mizerný výsledky. Buď je něco hodně špatně v kabině a tým nehraje jako tým nebo si vybíráme fakt blbý trenéry. Přijde mi, že ať přijde z hráčů kdokoliv, totálně tu zapadne a splyne s bahnem - toho se bojím u Necky. Což je další věc - trenér chtěl nějak hrát, tak šel Škutka, ovšem obratem tu máme Necku. Fajn, k němu se nakoupili další slušní hráči, tak asi budem hrát trochu jinak. OK, zkusíme to v prvním zápase a najednou zjistíme, že vzadu je průchoďák, což příprava neodhalila, jelikož proti kvalitnějším stejně hrajeme zezadu a se slabšíma se to nějak ukope. Tudíž příprava se protáhne až někam do půlky půlsezony.
        No, nějak se to protáhlo, tak to rovnou spojím s taktikou :)
        Po podzimu se mluvilo o útočníkovi a křídelních hráčích. Na tom se vážně máklo a s výjimkou nepochopitelného Zmrhala skoro nemám výhrad. Tak a teď si vemte, kdo nám hraje střed a povězte mi, kdo z nich (Škoda, Neves, Gecov, Lička, Piták) vyniká pohybem? Mám pocit, že aktivní hru bez míče jsme mohli vidět jedině, když tam hráli kluci z juniorky.
        No, všechno rozhodně tak špatný nebude, ale po tom úvodu prostě nemůžu mít jiný myšlenky. Ovšem sestup si ani v téhle chvíli vůbec nepřipouštím a nikdy si ho nepřipouštěl.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.02.2014 09:17 |  
          0 0

          Ackoli se mi to prilis nelibi, tak musim oponovat - z letosni zimni pripravy zaklad vykrystalizoval prakticky na 10 postech z 11 a jedinym malym prekvapenim bylo zarazeni Boudjemy misto Juhara.
          Problem je jinde, nez v tom, ze v priprave nehrala ta jedenactka pohromade, protoze naopak tech zapasu, kdy hrala sestava velmi podobna te z Olomouce, bylo tentokrat dost.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 09:58 |  
            0 0

            Ja bych navázal - troufnu si tvrdit, ze hlavni chyba je ve zcela chybně volbě hráčů do základu, hlavne v obraně. Občas mam pocit z Koubka, ze vůbec nevidí a neumí odhadnout výkonnost a kvalitu hráčů.

            Zmrhal na levém beku - epic fail. To proste fungovat nebude. Asi si po přesunu Juhara a Škody přišel jako mág, co mávnutím proutku přemění každého hráče na hráče vhodného na jiný post. Zmrhal na beka nemá žádný predpoklad. Je to podprůměrný ligový záložník, a trapný bek. Poziční hra nula. Nechápu, proc se stahoval Tusjak a kupoval Ritchie.

            Nitriansky na pravém beku - na podzim to byl průšvih, a tak to bude zázrakem na jaře jiné. Nitrak je proste už par let děsný. Na začátku zimy jsem říkal, ze se musí koupit pravý bek. Nepřišel a budeme to sklízet. Podle mě by se mel Nitrak vyhodit, sezonu dohrát s Dostálem a někoho koupit.

            Stopeři - Dobrotky zraneni je pech. Ale jako s prominutím stupidita je vzít Nevese na víceletou smlouvu. Dyť ten chlap je sotva na 2.ligu. Skoda má své limity, jasně je ukázal Depetris, na něm proste nemůže stát obrana, to by mel byt spise 3. stoper, místo toho je 1. Obrovská chyba.

            Gecov - z mého pohledu dlouhodobě zcela děsný. Ale stále hraje. Ten je taky zralý na padáka.

            a když přičtu ignoraci Proška, tak je proste dost logické, ze jsme tam, kde jsme. S Duklou se ti nějak zabetonuje, v Teplicích remíza a zase budeme poslouchat pohadky a tom, ze tam jsou pozitivní věci. Ale výsledky porad nikde.

            podle mě to proste totálně zazdil Koubek, na každý post dal nejzkušenějšího hráče, Jenze ti proste tu výkonnost nemaji a tak to jen sklízíme.

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              quelhar (admin)     před 11 lety 26.02.2014 10:27 |  
              0 0

              No, ona je taky otazka, do jake miry ma trener volnou ruku z hlediska ekonomicke budoucnosti klubu. A prvni dva hraci, ktere popisujes, jsou toho typickym prikladem:

              Zmrhal - ktery dalsi hrac rocniku 93 ma 44 ligovych startu + nemalo startu za reprezentacni U21? Dle meho je jeho budoucnost dana: ted musi hrat co nejvice, aby se v lete nebo pristi zimu mohl prodat a klub vydelal. Proc si trener mysli, ze muze hrat leveho beka a nenecha ho v zaloze treba misto Gecova, tomu pravda nerozumim, ale tlaku na to, at hraje za kazdou cenu ano, byt se mi to nelibi. Docela bych se vsadil, ze klub uz eviduje nejake predbezne zajemce. Zmrhal asi neprestoupi do Bundesligy a za tak peknou sumu, jako sel Petrak, ale i kdyby Slavia za nej dostala treba "jen" 10 mega, tak to asi porad bude vydelecny podnik.

              Nitriansky je dle meho vlastne podobny pripad. Naklady na jeho prichod z Budejovic asi nebyly zrovna male a de facto to neni vylozene spatny hrac, predevsim v ofenzive ma na konte nejake branky a asistence. Tudiz je sance, ze na nem Slavia pri dalsim prestupu neprodela, ale opet musi hrat a ne vysedavat na lavicce.

              Mimochodem, proc se stahoval Tusjak z hostovani take nevim, ale ze nehraje Ritchie, to je celkem pochopitelne, je s tymem tri tydny a chteji mu dat cas na adaptaci, na rozdil od Boudjemy to asi neni jeste hotovy hrac, ktery muze z fleku nastoupit do zakladu a patrit k nejlepsim. Kdyz hral ted za juniorku proti Trebici, tak tedy rozhodne nevypadal, ze by nas na pozici leveho beka spasil. Dostal napravo hral o tridu lepe.

              Je ale rozhodne nametem k zamysleni, jak je mozne, ze hraci, kteri jeste nedavno patrili k tomu nejlepsimu v lize a celkem opravnene si vyslouzili prestup do zahranici (Gecov, Licka) hraji tak, jak hrali v Olomouci (a vlastne nejen tam).

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                martyni (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 11:36 |  
                0 0

                Je pravda, ze model pripravy se dost opakuje. Trener ma od zacatku vymyslenou nejakou sestavu vicemene slozenou ze zkusenych hracu, do druhe pule nasazuje odchovance. Vetsina lidi pritomnych na pripravnych zapasech tvrdi, ze druha sestava hraje lepe, presto trener trva na te prvni, ktera pak selze hned pri prvnim zapase.
                Nasazovani zkusenych hracu je uz leta oduvodnovano tim, ze se musime odrazit ode dna, ze nejde hrat na krasu, ze nejde hrat na goly nebo tak nejak..:)
                Nepochybne jsou tu tlaky na nasazovani hracu, podle vykonnosti by Zmrhal uz davno nehral, to je asi jasny kazdemu. Bohuzel hraci i slavii to urcite skodi.

              • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 12:31 |  
                0 0

                Ano, podle me je realita do velké míry, jak pises.

                na druhou stranu, ekonomické zájmy (Zmrhal, Nitrák) sledujeme už minimálně rok a nemáme ani financni zisk, ani výsledkové zlepšení. Asi by bylo na čase tuto mantru opustit a garantovat, ze vždy budou hrát ti nejlepší. Je to naivní? na druhou stranu proc tedy nehraje Prošek či Hrubý? Tu by se zpeněžili lip než Zmrhal. Tady vidím rozpor.

                podle Zmrhal ba zaklad nemá, spise by mel hostovat. A Nitrák, tam doufáme, ze se zlepší už rok a pul. Toho bych se taky zbavil. Ve Slavii se porad doufá, ze se nekdo/neco samo zázračně zlepší a to je omyl viz Kores. Ten bude považovány za talentovaného mladíka jeste v 35letech.

                Tusjak/Ritchie - ano, souhlas. Na druhou stranu si myslím, ze se melo udělat jen jedno. Bud stáhnout Zmrhal, nebo koupit Ritchie. Tohle je dle mě nekoncepční, kor když nakonec ani jeden nehraje.

                Dobrý postřeh je i případ s hráči, co se vrací s velkým příslibem, ale nemají výkonnost. Toho v poslední době bylo v SKS az moc a vidím zde velmi slabé místo, nikdo z nich se nestal tahounem, oporou s to mají jistě velmi vysoké mzdy

            • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

              PaoloRico     před 11 lety 26.02.2014 15:46 |  
              0 0

              Velmi realistické zhodnocení od Thorklaera. Nemám nějak kapacitu na to pochopit, proč někteří hráči dostávají neustále důvěru, když si to za své výkony jednoznačně nezaslouží a jiní jsou už dopředu " odpískaní " a jiní, především slávistické mládí, nedostává šanci? Proč je Tusjak tak opomíjen? V Táborsku byl hodnocen velmi dobře. Také tak nějak nedokáži skousnout Berkovce v Bohemce. Minimálně jasná dvojka u nás, spíš ale jednička. Bojím se nějak ukopaných zápasů s Duklou a třeba dvou dalších, na 0:0, nebo zápasy s inkasovaným jedním gólem a betonem, s podobnou sestavou, jako na Hané a s opětovným poukazováním na obrovské zlepšení. Ale naděje umírá až jako poslední a stále je tady šance, že Koubek překvapí a nechá hrát trochu odvážnější jedenáctku. Asi jsem naivka, co?

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            japhy     před 11 lety 26.02.2014 10:29 |  
            0 0

            Sorry, už podruhý jsem stejnej problém popsal stejně blbě. Myslím to tak, že cokoliv se během přípravy vykrystalizuje, tak se po úvodu soutěže ukáže, že je nutné to zásadně předělat.

    • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

      smely (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 12:58 |  
      0 0

      zdravim, ackoliv se snazim byt nekonecnym optimistou a vyvarovat se negativnich reakci na hrace, musim s Vasim nazorem souhlasit, Nitransky je velmi slaby nejen herne ,ale predevsim mentalne...osobne bych tez preferoval Dostala,ktery kdyz uz je na hristi, tak maka na 110%...i kdyz toho talentu tolik nepobral je to pro mne takovy druhy Franta Drizdal....

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        Jiri1     před 11 lety 26.02.2014 14:46 |  
        0 0

        No jo , ten Drizdal, ale Slavii odevzdal naprosto hnezdny rok, soucasni hraci mohou na jeho vykony z teto doby jen tise zirat a zavidet. Ale zdaleka to nebylo jen o Nitranskem, mne hodne vadika laxnost Nevese.

      • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

        PaoloRico     před 11 lety 26.02.2014 16:05 |  
        0 0

        Dostála asi budeme mít možnost vidět proti Dukle a jsem přesvědčen, že tam nechá duši. Otázka je, zda to bude stačit. Ale když se jede naplno a odmaká se to na 110% a nestačí to, tak mám daleko se zlobit. Ale co s Nevesem? Opravdu nestíhá a hrát by neměl. Jsem moc zvědav, zda se Koubek ukáže, jako statečný trenér, nebo si opět bude dělat alibi, že v ohrožení sestupem staví to nejzkušenější, co má.

        • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

          jarodo57     před 11 lety 26.02.2014 17:20 |  
          0 0

          teď se Koubek ukáže.Pokud postaví Nevese na stoperu Zmrhala na beku ,tak mu přestávám věřit ,že on je dobrý a Slávii někam dotlačí.

          • Re: Statistiky tipovačky 17. kolo

            bububu (přítel SN)     před 11 lety 26.02.2014 19:50 |  
            0 0

            Vsadím boty, že složení obrany bude Dostál-Škoda-Smejkal-Neves, Koubek Nevese neposadí, ani kdyby hrál sebehůř, zase ho bude cpát na levého beka, kde jsou jeho výkony stejně zoufalé, možná tam ale nadělá menší paseku (doufejme). Troufnu si tipovat sestavu na Duklu:

            Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Neves - Gecov, Zmrhal - Boudjemaa, Piták, Vošahlík (Juhar) - Necid

            Žádné velké zlepšení nečekám, ale nechme se překvapit, když zaskórujem jako první, tak bychom mohli něco udělat...