Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Místo znovuobrozené Slavie si pro nás hráči na sobotní večer připravili další vydatnou facku, jíž prohra 1:5 s mladičkým kádrem Sigmy bezpochyby je.

Takovou potupu čekal málokdo, Slavia dala zavzpomínat na podzimní ostudné debakly s Teplicemi a s Boleslaví a v Olomouci prohrála šokujícím rozdílem. Úvod zápasu přitom nevypadal vůbec špatně, Slavia zdatně kombinovala a byla aktivnějším mužstvem. Góly ale padaly na druhé straně a to po hrubých chybách naší obrany. Těch bylo nakonec tolik, že to Sigmě stačilo za jediný poločas na 4 góly. A když Vošahlík trestuhodně zahodil dvě gólovky, tak nemohlo na straně Slavie svítit v kolonce vstřelených branek jiné číslo než nula.

Do druhé půle trenér Koubek přeskládal obranu a hra se uklidnila, nicméně spíše než zlepšeným výkonem našich zadáků to bylo uspokojením Olomouce, která přestala hrát a spokojila se s vysokým vedením. Sešívaní se tak dočkali alespoň symbolické vstřelené branky, o ní se postarala dobře hrající posila Boudjemaa. Po stupidním a zcela zaslouženém vyloučení labilního Nitrianského pak přišla ještě jedna branka do Rakovanovy sítě, která završila nepopulárního búra.

Z mého pohledu nebyla útočná činnost vůbec špatná, naopak kombinace Slavie byla oproti podzimu výrazně lepší. Obránci Sigmy ale hráli velice obětavě a zblokovali množství našich šancí, zatímco naše obrana byla naprosto směšná, nedůrazná a laxní. Defenziva je bohužel základ a bez jejího zlepšení nám ani nadějný ofenzivní výkon neskýtá jakoukoliv naději na dobré výsledky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 5 - Možná trochu kontroverzní hodnocení, z mého pohledu ale Rakovan i přes vysokou prohru nepodal špatný výkon. O jeho chybě se dá spekulovat jen u prvního gólu, kde mírně zaváhal, ale na druhou stranu nešlo o vůbec lehkou situaci a nečekanou střelu z voleje trefil Zahradníček přesně. Rakovan Slavii ještě v průběhu zápasu podržel třemi velice dobrými zákroky.

Milan Nitrianský - 2 - Dozadu klasicky liknavý, měl několik výrazných oken. Dopředu podporoval útok a nehrál špatně. I tak celkově podprůměrný výkon stáhl do hladin mizérie nepochopitelným vyloučením. Tohle není hráč, co tým podrží, když se mu nedaří.

Milan Škoda - 2 - První výrazně špatný výkon Škody na stoperu. Za druhý gól mohl hlavně on, když ho v podstatě na malém vápně naservíroval svým nevídaným nedůrazem Depetrisovi. Uvidíme, zda šlo o výjimku, nebo zda to nahlodá jeho sebevědomí.

Fernando Neves - 1 - Už v přípravě ho fanoušci nehodnotili jako jistého, zápas na Hané ukázal, že výtky byly zcela zasloužené. Zkušený veterán podal katastrofální výkon - těžce nestíhal, byl totálně nedůrazný a podepsal se pod několik inkasovaných branek. Jeho výkon byl natolik špatný, že se nabízí otázka, proč jsme se loučili s Bortelem, který jinak taky nebyl nijak zázračným hráčem.

Jaromír Zmrhal - 1 - Není se vůbec co divit, že i jinak mladíkům naklonění fanoušci Slavie začínají Zmrhala nenávidět. Dva roky Slavii nepomohl, teď poprvé na levém beku ji vyloženě poškodil a je podepsán alespoň pod dvěma góly. Stejně tak jako na Zmrhalův dobrý výkon se čeká ve významném literárním díle na Godota. Četl ho Koubek, nebo snad stále věří, že onen fotbalový Godot přeci jen přijde?

Marcel Gecov - 2 - Tohle že měla být posila? Celý podzim se Gecov prezentoval zoufalým dojmem, včerejší výkon byl vrcholem. Pozici defenzivního štítu vůbec nezvládl a naší prostupné obraně vůbec neulevil. Situace došla tak daleko, že bývalý reprezentant působí v ligových zápasech jako vyložený antitalent.

Mario Lička - 3 - Včera pan neviditelný, přesto mi přijde zvláštní, že první poločas odnesl on a ne hlavní viník Zmrhal (či Neves). Zvláště když Lička podával na podzim slušné výkony. Jak jsem psal, tak Zmrhal hraje mizerně dva roky a má místo v základu předplacené, Ličkovi se nepovede jeden poločas a hned jde dolů. Zvláštní.

Damien Boudjemaa - 5 - Potvrdil očekávání, která do něj slávistická veřejnost vkládala. Byl aktivní, patřil k našim nejlepším hráčům a útočná fáze i díky němu nevypadala vůbec beznadějně. Vstřelenou branku si zasloužil po odvážné střele, kterou brankář Zlámal nešikovně pustil za svá záda. Lepší pětka a nejlepší slávista.

Karel Piták - 5 - Slušný návrat ikony do sešívaného dresu. Na rozdíl od Ličky byl v centru dění a dirigoval rozehrávku. Měl několik dobrých momentů a podle mě podal ucházející výkon. Souhlasím s trenérem Koubkem, že útočná fáze hry nebyla špatná a že v ní byl oproti podzimu vidět pokrok.

Jan Vošahlík - 4 - Velmi se snažil, ale bylo to v kontrastu s jeho fotbalovými (ne)kvalitami. Zahodil dvě výborné šance v první půli. Zvláště ta druhá byla naprosto jasná - mohl sám postupovat na Zlámala, ale zoufalým zpracováním šanci ztratil. Horší čtyřka za snahu a aktivitu, příště by to chtělo přidat i trochu fotbalovosti.

Tomáš Necid - 5 - Beci Sigmy si ho poctivě hlídali, takže se nedostal do hry tolik, jak by chtěl. Na druhou stranu vytvářel prostor ostatním a sám řešil dobře situace, kdy se dostal k míči. Dobrý v udržení a přerozdělení balónů, přímočarý tahem na branku. Rozhodně nezklamal.

Michal Smejkal - 5 - Těžko hodnotit, druhý poločas, který odehrál, totiž Olomouc částečně vypustila, takže moc práce neměl. Vzhledem k tomu, že nic nezkazil, hodnotím průměrnou pětkou, ke které tentokrát Smejkal přišel trochu zadarmo. Zdá se ale, že v dalších zápasech dostane šanci ukázat své možnosti.

Robert Hrubý není hodnocen, hrál jen pár vteřin (k čemu ty čtvrthodinové instrukce asistenta?!).

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:03 |  
    0 0

    V podstatě bych souhlasil, jen Nitrianský a Gecov by šli na jedničku a Rakovanovi bych přece jenom dal maximálně čtyřku. Vůbec mu ale nevyčítám první gól, to se občas někdo takhle ukopne a gólman s tím nic nenadělá.

    A ještě sem přidám jednu zajímavou větu z on-linu Ostrava-Plzeň:
    45.Obránci Plzně si se Škutkou moc neví rady a každý jeho dotek s míčem je nebezpečný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      edenian     před 11 lety 23.02.2014 16:20 |  
      0 0

      Hostuje nebo prestoupil ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:21 |  
        0 0

        Hostuje s opcí. A ta asi nebude moc vysoká, když o něj nestojíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      petrjir     před 11 lety 23.02.2014 16:23 |  
      0 0

      To teda nevím, kde na to přišli. Na zápas koukám na sazkabetu a nijak nevyčnívá. Spíše Štěpán hraje hodně dobře...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:26 |  
        0 0

        Taky koukám a docela se mi líbí. Pravda, ta věta zní, jako kdyby řádil jak Ibrahimovic, ale špatně nehraje. A o Štěpánovi to platí taky. Ovšem zaplaťpánbů, že prohrávají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 11 lety 23.02.2014 16:30 |  
      0 0

      Jak je vidět,tak není špatnej Škutka,ale ten co nedokáže poznat,že má v kádru přinejmenším dobrého hráče,který si zaslouží důvěru.My jsme tady úplně marně radili,postavit jej.Odborníci usoudili,že nestojí za nic.Začínám přemejšlet,jestli si neudělat trenerský kurs.
      A Depetris,ten bude zřejmě ještě lepší,tak ho nevezmeme,aby nám tady nekazil morálku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:42 |  
        0 0

        On by v tom našem systému nepochodil nejen Depetris, ale ani Ronaldo nebo Messi. To by si museli chodit pro balony před vlastní bránu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        klimi     před 11 lety 23.02.2014 19:16 |  
        0 0

        Kolikrát jsi viděl Škutku hrát?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    spino     před 11 lety 23.02.2014 16:04 |  
    0 0

    Budžemovi bych dal 6. Všechny na hřišti převyšoval.

    U Nitrianského bych možná šel ještě o stupínek níž za tu jeho prasárnu. Taková dosoudilovina.

    S Hrubým Koubek a Šimurka pobavil. :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      JS (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 22:35 |  
      0 0

      Dosoudilovina :D :D :D :D

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 16:08 |  
    0 0

    Zmrhal,Nevez -1 kdyby to šlo.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Emes     před 11 lety 23.02.2014 16:16 |  
    0 0

    Trošku offtopic, ale jenom bych chtěl poukázat, že mi příjde docela líto Necida. Jako jeden z mála se mi včera líbil, bojoval a teď si dá na twitter, že se omlouvá za včerejší výkon týmu. Kéžby to na sebe stejným způsobem vzali ti, kteří to včera opravdu podělali. Tím mám na mysli Gecova, Zmrhala, Nitrianského a hlavně Nanda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:23 |  
      0 0

      Tohle mě přesně napadlo, když jsem to twitteru našel. Holt je Necka formát, na rozdíl od dalších.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Jiri1     před 11 lety 23.02.2014 16:32 |  
        0 0

        Lito by Vam melo byt predevsim fandu, kteri pres pul republiky jedou za svymi koni a pak prijde trapas, ktery nelze nazvat jinak nez vybuch naseho unikatniho, skveleho, mezinarodniho cirkusu , Necid mne prekvapul spis svym usmevem po utkani, CT tentokrate naprostou objektivitou, kez by Bosak a Capek zustali jeste hodne dlouho v Soci.
        Ono to nema cenu prilis rozebirat, Skoda proste neni zadny stoper, ze Slaviatore, stejne jako Neves tezko bude stihat 20 lete kluky , hlavne , ze jsme unikatni ze Quehlare, hlavne , ze s pritelem Sub Humanem tady neustale oblbujete lidi s nakejma renovovanmejma posilama a pak tohle.
        Neni zadnym tajemstvim, ze v Edenu je vice sportovnich sekretaru a reditelu, nez je lidi okolo acka , zwe jejich nazorY JSOU RUZNE A KOUBEK NENI STOPROCENTNIM STAVITELEM TYMU, presto si myslim , ze snad uz toho v.......a konecne nekdo vymete a prijde konecne nekdoí fundovany , nebo se chcete opakovane dockat dalsich debaklu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 16:40 |  
          0 0

          Správně! A ještě za to berou peníze! Hanba!!!

          Jinak ovšem lepšího stopera než je Škoda fakt nemáme a nemyslím, že za současný stav může Slaviator, Quelhar nebo Subhuman. Ale možná se pletu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Jiri1     před 11 lety 23.02.2014 16:48 |  
            0 0

            Za ty kecy samozrejme muzu, to se nepletete, za stopera , muze nas veleuspesny realizacni tym , myslim i pany reditele , sekretare , poradce poradcu, jimnak z Vasich prispevku,mam pocit , ze se rad mylite casto.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Edwardtheiron     před 11 lety 23.02.2014 17:17 |  
              0 0

              Zato já mám, milý Jiří, z tvých příspěvků dlouhodobě pocit, že píšeš naprosté hovadiny, kterým snad i věříš. :-)
              A jak jsem už zjistil, nemám ten pocit rozhodně sám.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Jiri1     před 11 lety 23.02.2014 16:53 |  
            0 0

            Za to mame odborniky na slovo vzate , proste unikaty , predstavte si , ze delaj vsechno mozny , jen ta Slavia tim trpi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          spino     před 11 lety 23.02.2014 17:50 |  
          0 0

          Já jsem naopak rád, že už veškeré funkce počínaje skautingem a konče realizačním týmem nevykonává jeden muž, ale více lidí s různými názory. Myslím, že to klubu prospěje (kor když se ke slovu nedostane Řebíček).

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          slaviator     před 11 lety 23.02.2014 18:19 |  
          0 0

          Škoda JE dobrý stoper a na naše podmínky výbornej. Akorát to není stoper, který by dirigoval obranu. Dirigovat obranu uměl Řepka ve Spartě, umí Kováč v Liberci, uměl Brabec nebo částečně Latka u nás. Škoda obranu dirigovat neumí. To umí Dobrotka, kterej je skleněnej.

          Škoda potřebuje vedle sebe právě někoho typu Kováč, typu Dobrotka. Neves je co se týče dirigování snad ještě horší než co se týče předvedené hry...

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Travinho     před 11 lety 24.02.2014 10:05 |  
            0 0

            Nebo za nimi musí být golman o si to zdiriguje, tedy Radek..

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              slaviator     před 11 lety 24.02.2014 12:14 |  
              0 0

              Právě... Ovšem při vší úctě k Radkovi, on už je za zenitem a jeho rolí by mělo krýt záda mladé jedničce (Rakovan × Berkovec), zatímco druhej mladej brankář bude hostovat ideálně v lize...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    slaviator     před 11 lety 23.02.2014 16:30 |  
    0 0

    Hele, Rakovan včera dostal bůra a má v hodnocení 5 a jindy vychytá čistý konto a má taky 5, v lepším případě 6 s odůvodněním, že neměl moc práce? Nevím, nevím... Ale tohle není moc objektivní ;-)

    Jinak za mě: Rakovan 4 - Nitrianský 2, Škoda 3, Neves 1, Zmrhal 1 - Gecov 1, Lička 1 - Boudjemaa 5, Piták 3, Vošahlík 4 - Necid 4. Smejkal 5.

    A návrh pro sestavu na příští zápas:
    Rakovan - Dostál, Škoda, Smejkal, Tusjak/Ritchie - Zmrhal - Prošek, Boudjemaa, Piták, Mensah - Necid.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.02.2014 16:38 |  
      0 0

      Tak když brankář dostane třeba několik gólů do prázdné brány, tak to bude těžko jeho chyba a výkon podal stejný, jako když na něj nejde střela a udrží čistý štít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        slaviator     před 11 lety 23.02.2014 18:25 |  
        0 0

        ...a on Rakovan dostal pět branek do prázdné? On brankářův výkon jinak spočívá i v dirigování obrany a pokud obranu nediriguje stoper, musí ji seřvat brankář. Dát brankáři pět bodů, když inkasuje pět branek, je docela úsměvné vzhledem k tomu, že na podzim dostával pět bodů za čisté konto. Jak bych mu na podzim dal v nějakém tom zápase s čistým kontem o dva body více (místo 5 bych dal 7), tak dneska o jeden méně (místo 5 bych dal 4).

        Ale tady je vidět, že nějaké hodnocení nemůže být NIKDY objektivní, protože 100 lidí dá 100 různých hodnocení i když o nic nejde. A to v Deníku Sport už hodně dlouho jde, ono přeci jen v závěrečných kolech dostávat lepší známky a vybojovat Krále ligových trávníků může být docela "prestižní"...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Kenny     před 11 lety 23.02.2014 16:43 |  
      0 0

      Tak tahle sestava by se mi moc líbila,ale.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Jiri1     před 11 lety 23.02.2014 16:51 |  
        0 0

        Zase kraviny , pred mesicem jsem zase napsal uvazovane posily , ktery nikdy nevidel, blafy jako obvykle , toho Smejkala musite videt alespon v jednom pratelaku, jinak Vam vzkazujou z magistreatu v Moste , ze by jste si obcas mel precist nektere zapisy z jednani zastupitelstva , pak by jste Slaviatore nekecal nesmysly o podpore jen detskeho FOTBALU.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          slaviator     před 11 lety 23.02.2014 18:27 |  
          0 0

          No tak horší než včera Neves nemůže být ani Dobrotka se sádrou na noze, natož Smejkal nebo Souček. Vzhledem k jistým ligovým zkušenostem bych ale preferoval přeci jen toho Soukala, který včera nezahrál špatně...

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            jane (admin)     před 11 lety 23.02.2014 20:05 |  
            0 0

            Soukal bude nejaky krizenec Smejkala a Soucka? Neco jako ctyrnoha san? :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              slaviator     před 11 lety 23.02.2014 21:21 |  
              0 0

              Samozřejmě Souček, já už z Jiřího teču...

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                slaviator     před 11 lety 23.02.2014 21:22 |  
                0 0

                Teda Smejkal, bože :D

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  edenian     před 11 lety 23.02.2014 21:54 |  
                  0 0

                  tak uz si jdi lehnout, zejtra to doresime :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    slaviator     před 11 lety 24.02.2014 12:16 |  
                    0 0

                    no jo.. :) nebo jak říkal mats, Soukal je brácha Gábiny... A jestli by to byl střelec jako ona, do útoku s ním :))

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              mats     před 11 lety 23.02.2014 21:50 |  
              0 0

              ...a se zbraní od Gábiny Soukalový na zádech... :-) sorry, ale bylo to silnější než já... ty písmenka sem prostě musely... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        slaviator     před 11 lety 23.02.2014 18:31 |  
        0 0

        ...hlavně musí ale být Necid blíž záloze a všichni musí být blíž obraně. My jsme snad hráli na 60 metrech a obrana byla odříznuta od zálohy a Necid (kterého nikdo nedoplňoval) tak byl odříznut od zálohy taky. Musíme hrát na nějakých 25 metrech, s mladšími a hlavně běhavějšími fotbalisty než je třeba Lička...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      spino     před 11 lety 23.02.2014 17:54 |  
      0 0

      Naprostý souhlas!

      Na lavičku: Mičola, Hrubý, Šimeček, Fotr, Sodoma, Souček

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        slaviator     před 11 lety 23.02.2014 18:28 |  
        0 0

        Já bych na lavičku i klidně toho Ličku s Juharem vzal... Tzn na lávce Čontofalský, Souček, Hrubý, Šimeček, Juhar, Lička, Vyhnal

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          spino     před 11 lety 23.02.2014 18:56 |  
          0 0

          Ličku ano, Juhara ne. Ten už má dávno běhat 200m na ASK. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Barra     před 11 lety 23.02.2014 18:35 |  
        0 0

        Tak se mi to libi! Na lavicce sest hracu do pole, na co jim zabiral misto nejaky rezervni brankar!

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          spino     před 11 lety 23.02.2014 18:55 |  
          0 0

          Vy jste asi zaspal dobu. Dneska už je náhradníků 6 + brankář. ;)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Barra     před 11 lety 23.02.2014 19:21 |  
            0 0

            Omyl Spino, reagoval jsem jen na tvoje obsazeni lavicky. Vzhledemk tomu, ze selektujes nominative 17 hracu na zapas proti Dukle ale spokojis se jen s Rakovanem, soudim ze se obejdes bez nahradnoho brankare.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            slaviator     před 11 lety 23.02.2014 19:51 |  
            0 0

            Omyl, je 7 hráčů, většinou jedním z nich je ale brankář. Ale je klidně možné nominovat i 7 hráčů do pole, což někteří trenéři někdy občas udělají, ale je to velký risk pro případ zranění nebo vyloučení brankáře...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              spino     před 11 lety 23.02.2014 20:17 |  
              0 0

              Ale tak samozřejmě, že jsem do toho nepočítal náhradního brankáře, když jsem jich zmínil 6. Kdo bude dělat dvojku je mi celkem šumák (nejraději bych Rakovana), důležité je, aby jako jednička chytal Berkovec.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                spino     před 11 lety 23.02.2014 20:18 |  
                0 0

                V Bohemce na něj jde samá chvála. Dokonce ho chce vyplatit.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    spino     před 11 lety 23.02.2014 17:46 |  
    0 0

    Všechno má svou dynamiku a já se obávám, že ještě dlouho budeme sklízet plody znamenité práce pana Držmíška, byť bych včerejší debakl nepřeceňoval. To, že nový realizační tým a ředitelé přijdou k týmu, kde není ANI JEDEN kvalitní obránce je prostě skandální. Mužstvo se musí doplňovat postupně a i kdyby teď najednou někdo vytáhl 50 mega a koupil 4 hvězdné obránce, obávám se, že se stejně účinek nedostaví okamžitě.

    Už několik let máme v týmu kvalitní individuality, ale tým je špatně poskládaný. Aby tak ne, když Držmíškovy myšlenkové pochody vypadají následovně: "Nevyšel nám nejlepší střelec Slovenska Depetris, tak vezmeme druhého nejlepšího a je to!" nebo "Jedeme si pro Ondráška a když to nevyjde, tak tam na pivu a klobáse pokecáme s Frantou Ciprem a on nám někoho doporučí."

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Pepino44     před 11 lety 23.02.2014 19:16 |  
      0 0

      Ty brďo,to je zase perlení -" i kdyby teď najednou někdo vytáhl 50 mega a koupil 4 hvězdné obránce," - hvězdný obránce za 12 mega,to jsi celkem z laciného kraje. To bychom museli koupit 4 Dřížďaly a takový zázrak se už nepovede.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    deadbeat     před 11 lety 23.02.2014 18:08 |  
    0 0

    Horim zvedavosti, jaka bude Koubkova reakce. Krome vynuceneho zastoupeni Nitrianskeho Dostalem ocekavam jednu, dve zmeny v sestave. Pritom se toho musi stat daleko vic!

    Gecov si zaslouzi uplne stejnou porci kritiky jako Zmrhal nebo Neves. V zapase se skoro nepotka s micem, k nekdejsi forme ma bezmala tak daleko jako treba Fenin. Ptam se, kdo ho nahradi? Licka? Hruby? Je na case udelat to, co melo prijit uz na zacatku pripravy - preradit Salasovice do acka a vazne se zamyslet nad jeho nasazenim do zakladni sestavy. Nepochopitelne selhani trenera.

    Neves se k zakladu uz nesmi ani priblizit. Za celych 90 minut nezaradi vyssi rychlostni stupen nez "duchodce na nohejbalu", hlavne ze je za stavu 4:0 pro soupere samy usmev na Varadiho.

    Pokud jde o Zmrhala, byvalo by bylo dobrou otazkou na Kisela, cim si zaslouzil tak pevnou pozici v acku. Ze tu neco neni v poradku, uz musi videt uplne kazdy. O jeho pokracovani v zakladni jedenactce snad ani nemuze byt rec.

    Nepochopim ani to, jak se muze stat, ze Vosahlikovi pri trech streleckych pokusech z mist, kde by mela jedna ze dvou strel koncit v brane, pokazde rana vytoci ven. To se nestane ani mne, bez nadsazky. V pristim zapase na jeho miste ocekavam Juhara. Netreba dodavat, jake z toho budu mit pocity.

    Je mi uprimne lito Necky, ktery uz ted asi vi, ze mel jit do Anderlechtu.

    Co se musi zmenit jako prvni, je mentalita a atmosfera panujici v klubu. Slavia na me pusobi jako alkoholik nuceny okolim k abstinenci, den za dnem si rika "zitra uz zacnu". Nezacne nikdy, protoze to neni on, kdo chce, aby se veci zmenily. Mam pocit, ze snad jedine Necida se deni ve Slavii opravdu lidsky dotyka. V tymu je az moc hracu, kteri nikdy nepoznali nic nez prumernost.

    Vyprava do rise snu, sestava na pristi zapas: Rakovan - Dostal, Skoda/Soucek, Smejkal, Tusjak - Prosek, Hruby, Salasovic, Pitak, Boudjemaa - Necid. Jeste predtim pro vystrahu Gecov nebo Neves vyrazen z kadru. Dokud na sebe vsichni budou hodni, veci se nikam nepohnou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ortevor     před 11 lety 23.02.2014 18:49 |  
      0 0

      souhlas, jenom snad Salasovice nahradit Vernerem, dneska za juniorku nehral, takze je asi bohuzel zraneny :/

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        ortevor     před 11 lety 23.02.2014 18:50 |  
        0 0

        anebo na DZ nebo na stopera pouzit Kolarika

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Pepino44     před 11 lety 23.02.2014 19:22 |  
          0 0

          Tak na DZ bych raději viděl než Kolaříka tak Čepeláka,ale on se asi ještě nedoléčil.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            ortevor     před 11 lety 23.02.2014 20:05 |  
            0 0

            Cepelak neodehral v priprave jediny zapas, nikdo bohuzel o nem uz dlouho nebylo ani slovo, ale bude to s nim myslim dlouhodobejsi...v nejakem rozhovoru z konce prosince tusim zminoval ze ma jit na operaci s hamstringem...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              jane (admin)     před 11 lety 23.02.2014 20:09 |  
              0 0

              Koleno uz ma v poradku, ale ma neco s trislama, dnes to rikal Smejkal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 18:54 |  
      0 0

      No, vidím to obdobně, ale já proste necekam, ze když si Koubek tuhle svoji utopii celou zimu buduje, tak ze ji po tomhle výbuchu přebuduje.

      Zajimalo by mě, jak se na to koukalo Kiselovi?

      Jinak mi přišlo, ze před zápasem jsou všichni az nezdraví machri a dost se nám to vymstilo, Olomouc nas totálně přejela a beze změn v sestavě nas Dukla smete úplně stejně.

      Také jsem zvedav na Koubkovu reakci. Osobne cekam minimum změn. Jarda hrát musí, nevyšel bek, tak půjde do zálohy, tam se lip schová. Gecov taky hrát musí. A Salasovic? Treba zrovna v Olomouci by ho v klidu nasadili, ale ve Slavii musí jeste rok byt v juniorce, pak rok hostování, a pak možná půjde na lavičku.

      Zajímavé je, ze Koubek asi evidentne vůbec neviděl chybu v sestavě či kvalitách hráčů na daných pozicích, ale v nezvládnutí taktiky.

      já cekam sestavu:

      Rakovan-Dostal,Smejkal,Skoda,Neves-Gecov,Zmrhal-Boudjemaa,Pitak,Juhar-Necid.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Emes     před 11 lety 23.02.2014 19:21 |  
        0 0

        Ta očekávaná sestava docela sedí. Vsadím se, že to od reality nebude moc daleko.

        Kdyby to bylo na mě (což díky bohu, že není), tak bych to postavil takhle:

        Rakovan - Dostál,Smejkal,Škoda,Ritchie/Tusjak - Zmrhal,Lička - Vošahlík,Piták,Boudjemaa - Necid

        Na lavičku: Čontofalský, Souček, Ritchie/Tusjak, Hrubý, Mensah, Prošek, Mičola/Juhar.

        Jinak Nevese ani Nitrianského nezatracuji, jenom doufám že se ze zápasu ponaučí a nebál bych se jim ani napálit pokutu a dočasně je za trest přeřadit do juniorky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          no-nick     před 11 lety 23.02.2014 21:26 |  
          0 0

          Ta sestava by se mi líbila, jen bych místo Vošáhla postavil Proška. A Tak nějak tuším, že Gecov sedět nebude...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 18:40 |  
    0 0

    Rakovan s Pitákem mají stejnou známku jako Boudjemaa? To je nějaký vtip, ne? :)

  9. Hnací síla

    houston (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 20:57 |  
    0 0

    Co má hráče popohánět ? Je to touha výkonem jít kupředu a zvyšovat si tak naději na další uplatnění na vyšší úrovni. V našich podmínkách z U19 do juniorky a z ní do áčka. A hráč A-týmu musí být zahleděn za kopečky a dělat všechno pro to, aby byl hoden zájmu ze zahraničí.
    Ale u nás to funguje jinak. Snaživci z mládeže jsou sráženi názory, že na zápasy v lize nemají /čajíčkové/, většinou jsou jim hledány týmy v ČNL, výš ve 2. lize jen pár. To, že by nastoupili tak, jako Hanáci proti nám, je tak málo pravděpodobné, že vidí své uplatnění ve Slavii tak malé, že je ztrácíme nejprve psychicky a následně i fyzicky. Odchází a uplatnění nacházejí jinde a pak v zápasech s přehledem stačí na naše draze kupované hráče. A když se vrátím k hnací síle, jak mohou být popoháněni naši hráči nad 30 let, když už o ně nikdo nemůže mít zájem ? Co ty popohání ? Síla koruny ? Nedivme se pak, že podle slabé měny je bídný i jejich výkon. Tak to vidím já.

    • Re: Hnací síla

      spino     před 11 lety 23.02.2014 21:16 |  
      0 0

      Snad to noví majitelé dají nějak do pořádku. Za Řebíčkovi éry děláme snad úplně všechno špatně. Měl by už odejít a nechat to schopnějším.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    LordEdmund     před 11 lety 23.02.2014 21:20 |  
    0 0

    Matej Rakovan - 3 chyba při gólu, nekomunikace s obranou
    Milan Nitrianský - 1 nedůslednost, hrubý a zbytečný faul
    Milan Škoda - 1 jeho nejhorší výkon na stoperu, snad ojedinělý
    Fernando Neves - 1 chyby, pomalý
    Jaromír Zmrhal - 1 NAPROSTO ŠÍLENÝ VÝKON
    Marcel Gecov - 1 OMYL SLAVIE, faulující šnek, bez fotb.myšlení, který by mohl hrát v týmu, kde to všem kolem jde a jen by bořil. Ve Slavii je teď k ničemu.
    Mario Lička - 1 mimořádně nepovedený poločas, strašnĚ se bojí soubojů _ měkký Tvaroh II.
    Damien Boudjemaa - 6 Jasně nejlepší a fotbalový
    Karel Piták - 2 Čekal jsem mnohem víc po fotbalové i vůdcovské stránce, měl se s tím více porvat,
    Jan Vošahlík - 2 Jen snaha, bez přesnosti a efektivity
    Tomáš Necid - 5 Dělal co mohl, ale potřebuje výraznější pomoc
    Michal Smejkal - 4 nezklamal, uvidíme po dalších zápasech

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 21:47 |  
    0 0

    S hodnocením lehce nesouhlasím.

    Dal bych Rakovanovi spíše 3-4, první gól je z velké části jeho, gól na přední tyč je chyba brankáře, měl si to pohlídat, byť to bylo skvěle trefené.

    Pitákovi bych asi dal spíše 3, moc toho nepředvedl.

    A snížil bych i známky Škodovi a Gecovovi na 1, protože jejich výkon byl stejně katastrofální jako Zmrhal a Neves.

    By mě zajímalo, kdo dal koncepčně Nevesovi víceletou smlouvu. To je epic fail. Bortel byl hrozný, tak si pořádíme ještě horšího Nevese. Radši bych nechtěl vidět toho da Costu, když byl ještě horší:-)

    Přijde mi, že Slavia, to je v posledníc letech permanentní depka. Pořád doufáme, že se to zlepší, a pak přijde podobné vystřízlivění. A nějak už mě nebaví ty debilní kecy, že se musíme polepšit, oklepat, poučit. Na to se jim už každý ....

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 11 lety 24.02.2014 08:08 |  
      0 0

      Já bych asi přidal Vošu na 3.Přece jen byl docela vidět.Že všechny finální přihrávky,nebo snad střely zkazil,to taky mohlo souviset
      s celkovým výkonem mužstva.Má na to obcházet hráče jeden na jednoho a to u nás kromě Mičoly momentálně asi nikdo nezvládá.Necku bych ani nehodnotil,protože sám nic nezmůže.
      Zatím největší zklamáním oproti očekávání je podle mě Karlos.

      Dál bych dal známku -1 všem co mají co do činění se skautingem
      a doplňováním mužstva.Potřebovali jsme hotové hráče a proč tedy k množství našich nadějných juniorů tahají většinou jen další naděje do fronty.A -5 za nezájem o Depetrise,to zase byl majstrštyk.
      S Neckou ve dvojici by byli nezastavitelní.

  12. KOUBEK!!!

    Kunetice     před 11 lety 24.02.2014 08:26 |  
    0 0

    Není na co čekat dostal hráče a nic se nezlepšilo ba spíš zhoršilo. A s tím ZMRHALEM na kraji obrany a nechat ho hrát až do konce a střídat jen jednoho hráče a druhého až 91 minuta (postrádám smysl), tak to už je výsměch všem fanouškům i vedení které mu sehnalo nové hráče a on je prostě neumí použít. On by zprasil i Mesiho.

    • Re: KOUBEK!!!

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.02.2014 11:36 |  
      0 0

      Ohledně střídání - podle mě Koubek střídal jednou v poločase, aby se výkon zvedl, a pak, když už nebyla šance, nechal hráče vymáchat v tom, co si způsobili. Nakonec proč do takového mrdokvasu házet někoho, kdo za to nemůže. Změny přijdou snad na Duklu, i když se bojím, že přesně v tom smyslu, který psal Thorklaer (tedy Zmrhal za Ličku a Juhar za Vošahlíka + obrana z druhé půle).

      • Re: KOUBEK!!!

        zeleznik2     před 11 lety 24.02.2014 11:59 |  
        0 0

        jasně pokud to takhle myslel ok, ale zkazil to sám, tím že postavil Nevese na stopera a Zmrhala na levého beka a Nitrianský to byla jen ta třešnička na dortu... jinak Zmrhal na DZ jasně, ale spíše za Gecova, ikdyž to asi opravdu odnese Lička, Juhar za Vošiho asi taky, ikdyž bych raději spíše Mičolu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 24.02.2014 09:16 |  
    0 0

    V podstatě souhlas s hodnocením, myslím, že si to vystihl skoro přesně, jen dílčí úpravy:

    Rakovan 4 - nechytal špatně, ale některé góly jdou i na jeho vrub
    Nitrianský 1 - zde není, co řešit, špatný a ještě navíc červená karta
    Škoda 2 - asi jo lepší než Nevés
    Neves 1 - není to prostě šéf obrany, příště zpět na levý kraj obrany nebo na lavičku
    Zmrhal 1 - kdyby to šlo tak 0, to prostě není obránce pane trenére
    Gecov - zde by mohla být i 1
    Lička 3 - určitě lepší než Gecov, ale zde by mohla být i 2
    Boudjema, Piták, Vošahlík, Necid, Smejkal souhlas, ikdyž Voši též by mohl mít za 3
    Hrubý co to bylo za střídání pane trenére?na 15 minut, proč tam nešel Mičola aspoň na půli?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.02.2014 11:37 |  
      0 0

      U Vošahlíka jsem se rozhodoval mezi 3 a 4 (proto výsledek zmíněn jako horší čtyřka), ale nakonec mi přišel přeci jen lepší než Lička.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 24.02.2014 11:47 |  
        0 0

        jo jasně, je to těžké hodnocení, nebylo by špatné zavést i půlky třeba 2,5 atd..

  14. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Kuka125     před 11 lety 24.02.2014 11:39 |  
    0 0

    Děláš si prdel? Rakovan že nepodal špatný výkon? To byla katastrofa, nechytil vůbec nic, jen ho párkrát trefili. Ten tam vůbec neměl co dělat, už v přípravě chytal hovno. Tam měl být Čonto nebo Černý a dopadlo by to jinak, ty by si tu obranu srovnali, jso totiž zkušení na rozdíl od něj. Ten zápas nám prakticky prohrál on a Zmrhal, Ostatní hráli dobře. Takže tohle hodnocení vůbec neodpovídá skutečnosti. Boudjemaa hrál třeba výborně, takže by si zasloužil minimálně osm.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 11:48 |  
      0 0

      Mně stačilo vidět ty zkušenosti a rovnání obrany od Čonta a Černýho na podzim, zvláště pak v utkání s Teplákama, tam to byl přímo defenzivní skvost! Je možné, aby člověk, co za poslední půl rok viděl aspoň jeden mistrák Slavie, vypotil takový nesmysl?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 24.02.2014 11:52 |  
      0 0

      Ale prosím tě, za takhle děravou obranou, by to nechytil ani Vaňous, jasně první a třetí gól určitě mohl řešit jinak, ale za góly může hlavně Zmrhal a spol a především trenér Koubek, který postavil Zmrhala na beka...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 11:55 |  
    0 0

    Já si především stojím za tím, že 4-5-1 či 4-2-3-1, které se snažíme už několik let hrát, prostě naprosto zoufale neumíme a nemáme na něj hráče. Na tenhle systém je potřeba mít dva kvalitní středové hráče (Hořava-Horváth, Vácha-Hušbaeur), dále aktivní křídla plnící spíše úlohu útočníků (tohle hrál maximálně Mičola, možná Prošek, Vošahlík se snaží, ale nejde mu to, o Juharovi nemá smysl mluvit) s podporou krajních beků směrem dopředu (Nitrianský dopředu jakžtakž OK, druhá věc je, že dozadu je to peklo, Neves na beku je stejně zoufalej dopředu jako dozadu). Prostě já pořád věřím, že kdybychom hráli naprosto klasický 4-4-2, tak nejsme tam kde jsme. Prakticky hrajeme se zálohou, kde nikdo neumí bránit, takže totální průchoďák, křídla se to snaží hrát středem nebo jsou utopený někde v půli hřiště a na hrotu stojí sám chlap, kterej aby tam byl něco platnej by si musel chodit pro míče snad na vlastní půlku. Čili o našem veškerém úspěchu poslední sezony rozhoduje, jestli se trefí z dálky někdo na AM (Kisel) nebo se sem tam podaří křídlu přejít individuálně přes soupeře a sám zakončit.

    Hrajeme o padáka v lize, máme v týmu nekopy a chcem hrát systémem jak Arsenal nebo Real Madrid!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 13:10 |  
      0 0

      Tak asi je nejaky duvod, proc tim system se hraje prakticky vsude v evrope. Nemame-li na to hrace, neni to chyba systemu, je to chyba pri budovani tymu. Chybi-li nam rychli kridelni hraci a beci, co umi brousit lajnu a nejsou lini se vratit, tak je to ten hlavni nedostatek. Mame pomale a nekonstruktivni hrace, tak jim mame jeste rozdat takovy ukoly, aby nemuseli moc behat? prekvapime soupere nakopavanymi balony na 2 utocniky? asi tezko. Je treba hrat s typy hracu, kteri se na moderni fotbal hodi, kdo to neumi, musi se to naucit, kdo se to nenauci, nemuze hrat. Kdo postavi na levy kraj Vosahlika se Zmrhalem, uplne vyradi levou stranu z provozu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 14:22 |  
        0 0

        Myslím, že musíme hrát s tím co máme a tomu přispůsobit styl hry, jasné bylo by fajn mít hráče, kteří jsou schopni hrát moderně, ale momentálně je priorita záchrana GL. Tedy klidně betonovat hrát na brejky, ale hlavně se zachránit a v přestávce už shánět hráče na nový herní styl. Moc času v této sezoně už není...

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 14:36 |  
          0 0

          A kdo bude do tech brejku chodit? Sam Necka? Nez Vosahlik prebehne pulku hriste, vrati se cela jedenactka soupere. Kdyz nebudou krajni beci pilovat lajnu a stredni zaloznici zustavat na pulce, neprecislime soupere ani pri brejcich. Nevim, po cem volate, po antifotbalu s nadeji, ze uhrajeme 0:0 nebo ze dame gol z rohu? Klasicka ceska taktika, mohli jsme si nechat Radu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 14:40 |  
        0 0

        Tak ten systém se zdaleka všude v Evropě nehraje, hrajou ho ty týmy, které na to mají hráče. Víceméně klasické 4-4-2 hraje např. Manchester City a nemám pocit, že by je to nějak limitovalo nebo se na jejich hru nedalo koukat. Čímž nechci říct, že by Man. City nemohli klidně ze svých hráčů poskládat 4-2-3-1, jen jsem na tom chtěl ukázat, že ten systém není zdaleka překonaný.

        Bohužel nejsme ale velkoklub, jsme dlouhodobě se trápící tým, který hraje o záchranu, takže snaha o moderní pojetí nás taky může ve výsledku dovést do druhé ligy. Tady je zase vidět, jak jsme zase byli papežštější než papež: většina týmů začne hrát 4-2-3-1, tak to budeme hrát taky, děj se co děj! To, že je to v pojetí většiny týmů ligy (s vyjímkou snad jen Plzně, Sparty a Liberce) nekoukatelná nakopávaná na jednoho útočníka je toho bohužel důsledkem. Snad nejvíc ale ten systém mrvíme my! A ano, v současné době by rozhodně bylo lepší nakopávat dopředu na dva hroty než na jednoho, z naší slavné kombinace stejně nic není.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 15:06 |  
          0 0

          No ja si zkratka myslim, ze problem je v tom, ze se o moderni pojeti snazime velmi malo. Pokud bychom hrali v pohybu, ve vetsim poctu utocili, poctive se vraceli, hrali aktivni presing, vsadili na pohyblive hrace, nebali se misto statickych nebo kombinacne neschopnych nasadit nase mlade a pohyblive hrace, lepe obsadili klicovy posty krajnich obrancu, mohli jsme byt davno jinde. Takhle uz nekolikatym rokem se hovori o stabilizaci, kvuli ktere se porizuji malo schopni zkuseni hraci, kterym ujel vlak, pokud jde o moderni fotbal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            1rytir     před 11 lety 24.02.2014 15:31 |  
            0 0

            Můj názor je takový, že ve Slavii máme poměrně dost solidních hráčů, jen z nich žádný trenér po KJVSD nedokázal sestavit fungující tým. Na vině možná bude i ona snaha hrát "moderním" systémem, která je často aplikována i tím, že hráče stahují z postů, které jim byly vlastní na posty s nimiž přinejmenším zápolí. Tyto experimenty v zájmu moderny tým mohou jedině tak rozklížit. U nás je přece běžné, aby hrál útočník stopera, levý bek brejkového útočníka, ofenzidní záložník, krajního beka atd atd. Chce to trenéra, který ty hráče nechá hrát tam, kde se cítí dobře a kde to umí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 17:32 |  
            0 0

            Jo s tím bych i souhlasil, hlavní problém ale je, že 4-5-1 hrajeme přesně tak, jak se nemá. V praxi je to prostě 5 záložníků nahuštěných ve středu hřiště, je v podstatě jedno, kdo je uprostřed a kdo na kraji. Když máme míč, tak všechno rveme prostředkem, té kombinaci schází myšlenka, moment překvapení a především fotbalové provedení. Nemáme techniky jako Bayern abychom to vykombinovali středem až do brány. Bohužel trestuhodně skoro vůbec nevyužíváme průniky po stranách, což je největší výhodou systému s 5 záložníky. Prostě teď potřebujeme akutně body, moderně můžeme začít hrát až budeme trošku dál od pásma sestupu. Druhá věc je samozřejmě "kvalita" hráčů, ale nemůžeme vyměnit celý tým. Přišlo 7 posil a herní projev zůstává stejný, to mě vede k závěru, že na vině je trenér a snaha hrát něco, na co nemáme/nedokáže tým naučit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 24.02.2014 18:33 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, je vidět, že tady má hodně podobný názor jako já, bohužel pod trenérem Koubkem asi jiný systém hrát prostě nebudeme, ikdyž na to nemáme hráče, stále budeme hrát systém 4-2-3-1, dokud nepříjde trenér typu Cipra, který bude trvat na systému 4-4-2. Přišly posily, ale zase jen ofenzivní záložníci a jeden stoper na hostovačku, takže stále můžeme spoléhat jen na Gecova a Zmrhala, kteří jsou totálně z formy a z nouze tam hrajícího Ličku. Neves je tragický i na stoperu, takže konec, zkusit tam Smejkala, na levo bych dal Ritchieho a napravo Dostála. Ale nechám se překvapit na sestavu s Duklou, co trenér vymyslí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Pepino44     před 11 lety 25.02.2014 17:52 |  
        0 0

        Proboha,nejvíce mne zaráží volání po zařazení Ritchieho do základu. Kdo z Vás,kteří po tom stále voláte jej vidělo hrát? Pokud vím,tak nastoupil na soustředění asi na 30 min.,kdy byl po dvou žlutých vyloučen. Potom ještě nastoupil za juniorku v Třebíči,kde podle hodnocení (asi 5 přítomných Slávistů) také nijak moc nevynikal. Je opravdu lepší než Zmrhal nebo Tusjak ? Já tedy nevím,proto nechápu jeho stálé navrhované zařazování do sestavy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 20:43 |  
          0 0

          Asi spousta lidí vychází z toho, že hůř než Zmrhal nebo Neves tam nemůže hrát nikdo. Přání otcem myšlenky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Slawek     před 11 lety 24.02.2014 20:25 |  
      0 0

      Těch názorů je víc, ale tohle je jeden z těch, které lze akceptovat. Jsi jeden z mála, který se zamýšlí nad pravými důvody našich kolapsů. To sportovní úsek zřejmě nedělá, nebo to spíš dělat neumí. A výsledky vidíme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 21:35 |  
        0 0

        Kazdopadne tady je videt, jak je tezky poslouchat nazory laicky verejnosti.. kazdej vi jak na to, ale kazdej rikame neco jinyho..:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          YuckFou     před 11 lety 26.02.2014 09:12 |  
          0 0

          Souhlasím s martyni.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 28.02.2014 13:00 |  
    0 0

    jen pro srovnání hodnocení Sportu

    1 - nejhorší, 10 - nejlepší

    1 - Gecov, Nitrianský, Neves, Škoda

    2 - Lička, Necid, Piták, Rakovan, Vošahlík, Zmrhal

    3 - Booudjemaa

    5 - Smejkal

    Hrubý nic


    hodnocení Idnes

    1 - nejlepší, 5 - nejhorší


    3 - Boudjemaa, Smejkal

    3.5 - Vošahlík

    4 - Lička, Necid, Piták, Zmrhal,

    4.5 - Neves

    5 - Gecov, Nitrianský, Rakovan, Škoda

    katastrofální Zmrhal vyšel v obou případech ještě dobře...