Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

Ve druhé části rozhovoru se dozvíte více o průběhu výběru nových zahraničních hráčů do Slavie, dotkneme se i dvou mužů, o kterých se v souvislosti se Slavií v posledních měsících mluví, Igora Kornějeva a  Jana Willema van Dopa, a dostaneme se i k vašim otázkám z diskuze.

Druhou část rozhovoru věnujeme A týmu a začněme něčím, co s áčkem souvisí jen okrajově. Nedávno proběhla českým fotbalem kauza s hráčem Doležalem, kterého jeho agent údajně pokoutně nabízel jiným klubům, než jej udal v Jablonci. Byl Doležal takto nabídnut i Slavii?

Ne, nebyl.

Nedávno přišlo do Slavie mnoho hráčů, kteří se neuplatnili - Fenin, Bortel, Škutka nebo Čonka. Plánujete nějakým způsobem skauting propracovat, aby se to neopakovalo?

Samozřejmě, to je můj úkol.

Jak toho docílit?

Správným rozhodováním, dostatečným množstvím informací o těch hráčích a jejich správným vyhodnocením. Samozřejmě se můžete někdy netrefit, ale to procento úspěšnosti musí být vysoké.

Takže v minulosti se odpovědní lidé rozhodovali špatně?

Já nechci hodnotit, co bylo dříve. Sami vidíme, že to bylo neúspěšné a já tu jsem od toho, abychom byli úspěšnější. Jak to bude, to se ukáže, ale já si věřím, myslím, že mám co nabídnout a že dokážu být úspěšnější. Jak jsem řekl, špatným nákupům se asi nevyhnete, ale to procento úspěšnosti by mělo být od 75 % nahoru.

Jak nyní probíhá vytipování zahraničních hráčů? Nyní přišli v jednom přestupním období hned tři. Jste v kontaktu s nějakými manažery hráčů?

Manažeři nám posílají stovky jmen a videí, ale na základě toho se nerozhodujeme. To je jen první informace, pak je třeba vždy to jméno prověřit. U hráčů, kteří přišli, se hodně využilo spolupráce s Igorem Kornějevem, to nezastírám. On tu zastupuje potenciálního investora, ale jak to dopadne, to se teprve uvidí. U těchto hráčů proběhly stovky hodin práce, mnoho konzultací. Mnoho hráčů jsme také odmítli, u některých jsme na konci přestupního období pak zjistili, že třeba přestoupili do španělské ligy. Probrali jsme opravdu spoustu hráčů a vždy jsme vyhodnocovali, zda by mohli být prospěšní Slavii, někteří v krátkodobém horizontu, někteří v dlouhodobém. Tímto sítem prošli dva hráči - Boudjemaa a Ritchie. Zvažovali jsme i další hráče, ale u nich byla cena už příliš vysoká. Vždy je třeba zhodnotit poměr cena/výkon a prospěch pro Slavii, to je moje práce. Ti manažeři kolem, to mě ani moc nezajímá.

Jakou roli ve skautingu hraje Martin Poustka, který byl týden v Ghaně a doporučil Josepha Mensaha?

To bylo dělané ještě v průběhu podzimu. Slavia neměla peníze na to mít skautingové oddělení. Martin Poustka v něm v nedávných dobách působil jako skaut a proto se rozhodlo, aby tam jel on, má s tím zkušenosti a už v Ghaně jednou byl. Určitě není naším cílem do budoucna, aby náš trenér devatenáctky jezdil skautovat hráče. Samozřejmě je dobré znát jeho názor, ale tohle vyšlo prostě z dané situace. Nyní by to mělo fungovat už jinak.

Keegan Ritchie dostal smlouvu na 4 a půl roku, což je poměrně dlouhá doba.

Je to ještě mladý hráč a právě proto dostal delší smlouvu, je dobré ho mít pojištěného na delší čas. Všeobecně platí, že čím je hráč starší, tím samozřejmě bývají kratší smlouvy. U mladých hráčů by měla být smlouva dlouhodobá. To je i případ Pepy Bazala, se kterým jsme prodloužili smlouvu do 30. června 2017.  Je to proto, že mladší hráče chceme na delší dobu. Chceme, aby se Ritchie prosadil a byl dobrý, a vidíme jasné předpoklady k tomu, aby dobrý byl. Samozřejmě bude záležet hlavně na něm.

Vraťme se ještě krátce k Martinu Feninovi. Když přicházel, mluvilo se o to, že při disciplinárních problémech mu může být ukončena smlouva. Nakonec kolem jeho konce ve Slavii byly týdny nejistoty a hrozba arbitráží. Budete s tím tedy do budoucna počítat, aby se podobná situace neopakovala?

Minulost nechci hodnotit, byl jsem ještě hráč a nebyl jsem účastníkem jednání o smlouvě, ale do budoucna to mohu naprosto vyloučit.

Slavia má vůbec bohatou historii s problémovými hráči, nebyl to jen Fenin, ale dříve také Besta nebo Abraham. Poučila se už Slavia?

Jak jsem říkal, minulost hodnotit nechci, udělala se spousta chyb a já tu jsem od toho, aby se nedělaly dále. Je důležitý i charakter hráče a to se v minulosti asi trochu podcenilo. Někteří problémoví hráči mohou být velmi prospěšní týmu, ale je potřeba to velmi dobře vyhodnotit a vědět, jak dobrý ten hráč je, abychom mu případně odpustili nějaký prohřešek. Každý hráč má v týmu svou roli a nakonec musí být vždy více těch pozitivních stránek než těch negativních. U zmíněných příkladů to bohužel jednoznačně nevyšlo. Já udělám vše pro to, aby se to v budoucnu již nedělo.

Na podzim bylo ve Slavii v jednu chvíli poměrně dost hráčů na testech, nakonec ale nikdo z nich nepřišel a fanoušci možná oprávněně pochybovali, jak vážně se testy těch hráčů vůbec myslely.

Já jsem nebyl účasten toho procesu, byl jsem ještě hráč. Byl to pokus, který zkrátka nevyšel. Testování se nabízí v juniorce, soutěž je dělaná tak, že do zápasu mohou nastoupit dva hráči jen na pas. Rozhodně by se to nemělo dít v rámci A mužstva v rozehrané soutěži. Ta situace tehdy nebyla úplně komfortní, zkoušely se různé věci, ale to je minulost.

Plánujete v budoucnu využívat juniorku k takovému testování?

Samozřejmě.

Už padlo jméno Igora Kornějeva, má nyní ve Slavii nějakou oficiální pozici?

Majitel vede nějaká jednání s potenciálním investorem, kterého on zastupuje. Já jsem s ním v kontaktu hodně, řešili jsme společně posílení týmu. Musím říct, že to je velice fundovaný člověk, který prošel Barcelonou, Feyenoordem, Petrohradem. Na mě působí velice pozitivně, ví, o čem mluví. Pro mě je velice zajímavé s ním spolupracovat.

Druhým zahraničním odborníkem, se kterým je Slavia spojována, je Jan Willem van Dop.

S ním je to docela podobné, je to velice příjemný člověk. On je také zástupce potenciálního investora, který když chce do Slavie vstoupit, tak si tu určité věci prověřuje. Pohyboval se tu, my jsme mu byli nápomocni.

Jak je to s přestupními právy na nové hráče, vlastní je opravdu stoprocentně Slavia?

Jsou ve Slavii, tak jsou naši, ale u finálních jednání s potenciálním investorem nejsem, takže nemohu říci. Já ve své pozici řeším čistě výkon hráčů a jejich prospěch Slavii.

Jak velkou prioritu bude hrát na jaře domácí pohár? Může se stát, že k postupu do Evropské ligy bude stačit "jen" postoupit do finále poháru, což jsou čtyři zápasy.

Víme o tom a také proto přišlo tolik posil. Je to náš sen, hrát příští rok Evropskou ligu a potěšit fanoušky. Teď byl ten správný čas udělat hodně změn, a když budeme na jaře úspěšní, tak těch změn v létě pak nemusí být tolik, bude potřeba to naopak trochu stabilizovat. Máme v poháru šanci, ale tu mají i jiné týmy a vědí o ní taky. A soupeři mohou mít výhodu, že jsou oproti nám konsolidovanější. Máme velkou šanci, ale určitě nejsme favoriti.

Jsou týmy, které i na jaře k poháru přistupují tak, že dávají příležitost širšímu kádru a některé hráče šetří na ligu, jak k tomu tedy přistoupí Slavia?

My k nim rozhodně patřit nebudeme. Pohár je naše velká priorita. Rádi bychom byli příjemným překvapením a v poháru uspěli. Není to dogma, že musíme v poháru uspět, ale velmi to chceme.

Má Slavia domluvený podíl z příštího přestupu Ondry Petráka?

Ano, máme podíl z dalšího přestupu, máme i bonusy, když bude Ondra Petrák nastupovat a objeví se v určitém počtu zápasů. Takže všichni mu fandíme a jsme moc rádi, že hraje pravidelně. Slavia na tom bude profitovat.

Na závěr ještě několik otázek, které psali čtenáři v diskuzi. Uvažujete o tom, že by Slavia využívala při přestupech hráčů, kteří se hned neprosadí do A týmu, model dohody s pevnou cenou zpětného odkupu?

Vše je možné, je to otázka jednání, mluví do toho i ten, kdo má o ty hráče zájem a jak je na tom finančně. Ta možnost tu je, víme o ní, v zahraničí je to asi běžnější než u nás. Proč ne, někdy to může být vhodné.

Hráči vyřazení z kádru A týmu trénovali s juniorkou a nastupovali i do zápasů, nezabírají tak místo mladým hráčům?

Už jsme o tom částečně mluvili, nechceme, aby hráli v juniorské lize. Všichni jsou navíc na odchodu. Ale do té doby musí někde trénovat a myslím, že i mladším hráčům to může pomoci, přijdou do styku s ligovými hráči. Navíc při počtu hráčů, který v juniorce byl, když bylo áčko pryč, nám opravdu pomohli, takže já to nevidím jako negativní věc.

Jaký máte názor na mentálního kouče?

Už jsme se o tom u A týmu bavili. Nyní máme trochu jiné problémy, ale nějaké jednání už proběhlo. Víme o tom, může to pomoci, dost sportovců těchto služeb využívá, přemýšlíme o tom. Nesmí to být kolektivní, musí to být na individuální bázi a pak to svůj význam může mít. I já jsem se s tím v kariéře setkal a nejsem proti.

V čem je největší rozdíl ve výchově mládeže ve Slavii v nejlepších akademiích ve světě?

Ty podmínky pro práci jsou nesrovnatelné. Ale vezmeme-li ten rozdíl v potaz, tak si myslím, že to tu neděláme vůbec špatně. Mladých hráčů vychováváme docela hodně. Samozřejmě rozdíly vidíme a i to, jak to nyní máme v mládeži nastavené, by mělo jít směrem k většímu vývoji individuálních dovedností, kde se to celkově v ČR v minulosti trošku zanedbalo. Vidíme, že v individuální technice zaostáváme a chceme to změnit. Nastavili jsme to v přípravkách, teď se tomu chceme hodně věnovat u žáků a snad to za pár let bude vidět. Asi těžko budeme vidět zásadní progres hned u dorostu, i když se tomu samozřejmě také věnujeme, ale nastavili jsme cestu, kterou chceme jít. Víme, v čem nás nyní předčí hráči ze Španělska, Portugalska a chceme je dohnat. To souvisí s tím, že trénují od mala s míčem, celý rok. Takže jsme to tak nastavili i u nás, i v zimním období děláme vše herní formou, žádné běhání někde po lese. I to soustředění v Korni, kde byly všechny dorosty, k tomu bylo určeno, je tam umělá tráva pod střechou, kde můžou kluci kvalitně dvakrát denně trénovat. Děti jsou v halách, čímž se zase dostáváme ke dříve zmíněnému zvýšení členských příspěvků. Chceme prostě od mala vše dělat s míčem, aby byli hráči v individuálních dovednostech daleko lepší. Kondici lze přidat později.

Dříve Slavia více spolupracovala například s tehdy druholigovým a později i prvoligovým Kladnem, kam chodili hostovat mladí hráči trochu ve větším počtu, stejný případ byl i Xaverov. Chcete podobnou užší spolupráci s některým druholigovým klubem zřídit i nyní?

Zatím to řešíme individuálně a nejsme s nikým v jednání ohledně takové spolupráce. Nyní řešíme spolupráci s Admirou, což je třetí liga. Prioritou pro nás při umisťování hráčů na hostování je to, aby pravidelně hráli.


Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Emes     před 11 lety 20.02.2014 18:50 |  
    0 0

    Už se nemůžu dočkat soboty. Snad nám kluci zlatí udělaj radost.

  2. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    biggris (přítel SN)     před 11 lety 20.02.2014 19:46 |  
    0 0

    Vybornej rozhovor. Uz si ani nepamatuju, kdy jsem naposledy hledel do budoucnosti Slavie s takovym optimismem. Jen aby vystrozliveni neprislo prilis rychle a kocovina nebyla prilis velka:-)

  3. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Maeden (přítel SN)     před 11 lety 20.02.2014 20:36 |  
    0 0

    Výborný rozhovor, díky. Začínám mít pocit, že ve Slavii se přestane používat slovo koncepce pro chaotický odezdikezdismus, nákupy odložených a problematických hráčů po shlédnutí promovidea nebo náhodném setkání na baru s podroušeným Řebíčkem, popřípadě vyhledávání nejlevnějších zoufalců. Vypadá to, že konečně existuje nějaká dlouhodobá vize.

    Mimo téma:
    http://sport.ihned.cz/fotbal/c1-61734590-kdy-se-bude-chodit-na-fotbal-liga-prodala-prava-pragosportu-resi-zacatky-zapasu

    Jednat se bude i o začátcích ligových utkání. „V neděli a případně v pondělí se nebude hrát pozdě večer, ale v pátek a sobotu začátky zápasů kolem dvacáté hodiny zřejmě zůstanou..."
    Pokud by se v po začínalo až 18:30-19:00, bylo by to zřejmě ideální (tedy ne že by někdo neremcal), Pražák by si nemusel brát dovolenou a mimopražský by stíhal příjezd i rozumný návrat. Neděle dtto, chalupáři by už byli zpátky. Teď jde o to, jestli tím nemyslí proklatých 17:15, ale dřívější podmínka, že fotbal nesmí kolidovat s hlavními zprávami snad už padla, nebo se pletu?
    Pak taky doufám, že peníze pro kluby budou více závislé na tom, kolikrát byl v TV.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 20.02.2014 21:19 |  
      0 0

      Zrovna co se tyce penez z TV prav bych byl pro daleko socialistictejsi reseni a rozdelil to rovnym dilem mezi vsechny kluby. Nechceme tu preci spanelskou variantu se silnym dvoj (troj) blokem a zbytkem ligy na pokraji krachu. A vubec bych ve fotbale zaved trochu centralismu treba po vzoru americkych soutezi, ale to bylo nutno resit asi v ramci cely UEFA a taky uz je uplne OT...:-)

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        slaviator     před 11 lety 21.02.2014 14:00 |  
        0 0

        Proč by Sparta, Plzeň a Slavia (tři týmy, které jsou nejčastěji v TV, každou sezonu je to 15 a více zápasů v TV) měly dostat každej třeba 7 milionů za TV práva jako Znojmo, Příbram a Jihlava, které se v TV ukáží třeba jen ve dvou zápasech?

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          biggris (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 18:13 |  
          0 0

          Aby meli ostatni tymy sanci diky penezum zustat konkurenceschopny. Nerikam, ze je to spravedlivy, to urcite neni, ale je to v zajmu udrzeni (zvyseni) kvality souteze.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            slaviator     před 11 lety 21.02.2014 18:49 |  
            0 0

            Ne, to není.

            Prostě Sparta, Slavia, Teplice když budou za sezonu 20× v TV, tak nemohou dostat stejně peněz jako Znojmo, které bude 2×. Ono to totiž ty TV přenosy taky odebírají diváky, a to je bez diskuze - jednou se hraje v pátek večer, jindy v sobotu, jindy v neděli od pěti, potom v pondělí od šesti... A zrovna pražský kluby na ty pondělní zápasy nejvíce doplácejí.

            Ale taky nelze, aby Sparta, Plzeň a Slavia dostaly desetinásobek toho, co to Znojmo. Ideál podle mě je to, aby se to odchýlilo maximálně třeba o 50 % nebo o 100 % od průměru, tzn pak by Znojmo mělo polovinu či přinejhorším třetinu toho co Slavia/Sparta/Plzeň...

            Ale naprosto rovná částka je nesmysl...

  4. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Alanor (admin)     před 11 lety 20.02.2014 22:00 |  
    0 0

    Offtopic - koukám, že fanoušci jsou všude stejní. Jak se tady nadávalo na Koubka, tak na fóru Liberce už vyhánějí Šilhavého. :))

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.02.2014 22:06 |  
      0 0

      Jinak ještě k omáčce okolo zápasu EL. Všichni se sice diví, že v Liberci nebylo vyprodáno, což určitě zarážející je, ale po zápase by se mělo dodat, že to bylo velice prozíravé od nefanoušků, kteří chodí kvůli dobrému fotbalu.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        PetCC     před 11 lety 20.02.2014 23:42 |  
        0 0

        Fanoušci chodí společně podpořit své mužstvo, diváci chodí na dobrý fotbal ...

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 08:10 |  
      0 0

      fakt, jo? To nechápu proč. Vedení mu ruzpustí kádr, podle mě je docela chudák. Čekal posílení a místo toho mu odešly/odejdou všechny opory.

      Podle mě je Šilhavý hodně dobrý trenér a v Liberci udělal kus práce.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Alanor (admin)     před 11 lety 21.02.2014 09:00 |  
        0 0

        Samozřejmě jen na fóru. ;) Ale je vtipné, jak rychle fanoušci zapomínají, a to i přes postup do jarních bojů evropských pohárů.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        slaviator     před 11 lety 21.02.2014 14:01 |  
        0 0

        Hlavně Liberec před sezonou vůbec nepočítal s Evropskou ligou, čekali že se nedostanou přes předkola dál. A oni nejenže se dostali do základní skupiny, ale dokonce z ní postoupili...

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          bongor     před 11 lety 21.02.2014 23:00 |  
          0 0

          No jo,ale i na našem webu to někdy přeženeme.Šilhavýho mám rád,je to slávista a to už samo o sobě má vypovídající hodnotu.
          Kromě toho je to i slušnej člověk a zaslouží si respekt,i když momentálně to Libe nejde.Bodejť by taky jo,odešli mu čtyři klíčový hráči.

  5. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    petrjir     před 11 lety 20.02.2014 22:21 |  
    0 0

    Nevím, kdo tu dříve nahrával zápasy a pak sem dával odkazy. Bohužel v sobotu zápas nemohu vidět. Byla by možnost to opět nahrát a pak sem hodit odkaz? Díky moc

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Tomski     před 11 lety 20.02.2014 23:02 |  
      0 0

      dávají to na dvojce, tudíž by to mělo být pak na jejich stránkách...

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      PetCC     před 11 lety 20.02.2014 23:46 |  
      0 0

      To si to v dnešní době někdo není schopen nahrát na něco sám?
      Stejnětak mě zarazilo, že si lidi stěžovali na nesledovatelnost přenosů z OH po internetu a pak se dočtu, že dotyčný má doma 30 Mbit/s a nejde mu to. Když má takový internet, to nemá TV tuner???
      Lidi jsou dneska extrémně líní a čekají, že jim každý všechno donese až ke stolu.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        klimi     před 11 lety 21.02.2014 01:23 |  
        0 0

        Jak souvisí 30 Mbit/s s vlastnictvím TV tuneru?

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 07:04 |  
        0 0

        Já fakt nechápu, proč si pořád někteří lidé musí něco dokazovat. Na úplně obyčejnou otázku přijde odpověď, v níž odpovídající potřebuje tazateli dát najevo, že je hlupák. Ano, i v dnešní době jsou lidé, kteří nejsou schopni si něco nahrát sami. Jsou i lidé, kteří vůbec nevědí, co je to 30 Mbit/s. No a co? Stejně tak existují lidé, kteří neumí cizí jazyky, neumí malovat nebo lyžovat....

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          edenian     před 11 lety 21.02.2014 12:03 |  
          0 0

          Palec nahoru Edwarde.

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          leoneig     před 11 lety 21.02.2014 16:36 |  
          0 0

          mezi námi 30mb/s je na přenos streamu až dost, stačí klidně 10...když už jsme u toho teda...

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        petrjir     před 11 lety 21.02.2014 07:44 |  
        0 0

        Děkuji ti velice za odpověď. Na takovéto komentáře doopravdy nemá smysl více reagovat.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        ortevor     před 11 lety 21.02.2014 09:11 |  
        0 0

        protoze ne kazdej je IT expert ? resp mne ten dotaz prijde VELMI dobrej, zajima mne to taky, asi jsem blbej a linej, moc se Ti za to omlouvam...

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Barra     před 11 lety 21.02.2014 09:41 |  
        0 0

        Předpokládám, že petrjir nevěděl že zápas bude v televizi (stejně jako já), a doufal že někdo ho nahraje z Tipsport-přenosu (nebyl to v minulosti Edward?)

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 14:50 |  
          0 0

          Edward to nebyl, Edward sem dával z TS ligy vlastní sestřihy několika záběrů. Pamatuju si, že ten, kdo to sem dával, se s tím nějak nechtěl chlubit, aby nebyly problémy. Každopádně je nejlepší řešení najít si to potom v archívu ČT.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        slaviator     před 11 lety 21.02.2014 14:03 |  
        0 0

        Já mám 80 Mbps a přenosy z OH se sekaly stejně... A vždy biatlon a hokej, zajímavé, že...?

  6. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Aloha     před 11 lety 20.02.2014 22:46 |  
    0 0

    Mam to chápat tak, že Kornejev a van Dop každý zastupuje jinou skupinu investorů?

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      klimi     před 11 lety 20.02.2014 23:09 |  
      0 0

      Já to chápu tak, že je to další zástupce potenciálního investora, tudíž toho samého jako ten rus.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      RaDDa521     před 11 lety 20.02.2014 23:23 |  
      0 0

      van Dop a Kornějev se zřejmě znají z působení z Feynoordu. Navíc van Dop o sobě na jednom webu psal, že by se ve Slavii měl starat víc o finanční stránku klubu a sponzory atp. Kornějev zase bude víc zaměřen na sportovní výsledky a hráče. Takže já to chápu tak, že oba zastupují stejného investora.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Alanor (admin)     před 11 lety 20.02.2014 23:31 |  
        0 0

        Taky bych to tak viděl. Pochybuju, že by kolem Slavie kroužilo několik zahraničních investorů.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 07:57 |  
      0 0

      Jen ať si ho tam vezmou blboně. Hráč co se v jednání chová jako on k nám aby se pak v klubu kam se rozhodl jít rozhádal s vedením takovým způsobem, že ho raději odstavili? Z něj bude další Fenin...

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Barra     před 11 lety 21.02.2014 09:27 |  
        0 0

        Ahoj Steve. Každý dělá v životě chyby, i David Depetris má na to nárok. Případ Olomouc a Doležal dokazuje, že jak klub, tak hráč můžou mít rozdílné názory na to, kdo je v právu, každý cítí svojí pravdu. Vím jen co říká Zd. Kusý – netvrdím, že by neříkal pravdu, ale samozřejmě se dívá na věc jen z úhlu Slavie.

        Ale i kdyby tomu tak bylo, nechoval bych se jako zhrzený milenec a dal Depetrisovi druhou šanci. Osobně si myslí, že jestli Depetris přijde do Gambrinusligy, Olomouc udělá nejlepší možný transfer a že Lafata se může rozloučit s titulem krále střelců. Depetrisovi bylo nedávno teprve 25 let (v tom věku měl Lafata jen nějakých 10 branek jako průměr na sezónu).

        V Rizesporu dokázal, že má i na jinou ligu než jen Corgon Ligu. Tureckou ligu (i tu druhou) neberu jako lehkou, přesto dal Depetris v 19 zápasech 16 branek a na 3 přihrál (průměr 1 branka co 97 minut nebo 1 za zápas), tuto sezónu ho z mužstva ´vyhnal´ Kweuke, Depetris hrál jen 151 minut, přesto 1 branku dal, na další přihrál.

        Já bych ho bral všemi desíti. Škoda, protože za 3 měsíce odchází (téměř) jistě Necid, a hledání střelce bude pokračovat.

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          petrjir     před 11 lety 21.02.2014 09:33 |  
          0 0

          Nemyslím si, že to bude snajpr typu Lafata, ale současně si myslím, že se tu neztratí. Může ale taky dopadnout jako např. Škutka. Jinak opravím. Ve druhé turecké dal ve 13 zápasech 6 gólů a v první turecké v 6 zápasech 1 gól. Tvoje statistika 19 zápasů a 16 gólů je ze Slovenska.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            Barra     před 11 lety 21.02.2014 09:38 |  
            0 0

            Zdravím Petrjire. Jsem vůl, máš samozřejmě pravdu. Nějak mi přeskočily řádky před očima - potřebuji jasně silnější brýle :-)

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:07 |  
          0 0

          Pěkný den, Barro, jistě chyby dělá každý. Jen někdo ale záleží jaké a jak se k nim postaví. Že dal přednsot Turecku před Slavii je pochopitelné, že ale neřekl ani bú a přestal komunikovat už méně. Zřejmě to bude trošku impulsivní chlapec, proto to asi v Turecku dopadlo rozhádáním se a odsunutím na tribunu/lavičku a snahou zmizet pryč. Jeho statistiky ne Slovenské ligy mě nechávají chladným, Škutka je měl jen o chlup horší a jak to vypadá... Statistiky v druhé Turecké lize jsou průměrné ale já osobně si myslím, že se tam bude bránit poněkud laxněji než tady, ale to je nepodložený názor. Uvidíme jak se mu bu bude dařit v Olomouci ale buď jak buď do Slavie bych hráče jeho charakteru moc netahal. A ohledně toho, že za půl roku budeme shánět zase útočníka, kdo říká, že by tu ten Depetris zůstal? Kdyby to nebyla hostovačka tak je velmi pravděpodobné, že GL bere jak poslední možnost kam se upíchnout aby se dostal z Turecka, zahrál si a dostal nabídku jinam.
          Že někdy bude třeba lepší než Lafata je klidně možné ale to už asi stejně nebude v GL.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            bongor     před 11 lety 21.02.2014 23:07 |  
            0 0

            To není až takový problém,být lepší než Lafata.Ale mám obavy,že Škutka dá v Ostravě pěkných pár gólů a to by nás mohlo docela mrzet,jsou to pořád konkurenti v boji o černého Petra.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        smely (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:09 |  
        0 0

        zdravim, k tem problemovym hracum, bych rad dodal, ze sveho casu jisty G.Best hral za MU a chodil na zapasy rovnou z baru v doprovodu nekdy i vice jak 3 zen a presto byl nejlespi strelec a modla sve doby. Pamatuji si jeho vetu : "Skoncil jsem s zenskejma, chlastem a drogama... a bylo to nejorsich 20 min v mem zivote..."
        Tim se samozrejme nechci nikoho zastavat, tenkrat byla jina doba (viz treba James Hunt v F1) ale pokud by dal Fenin 30 branek za sezonu, tak at klidne chodi na treninky jak sliva....

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Tomski     před 11 lety 21.02.2014 11:12 |  
          0 0

          njn, ale to byl tenkrát ten sport taky někde jinde trochu a bohužel fenin na ty tréninky někdy ani nedošel...

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            Tomski     před 11 lety 21.02.2014 11:16 |  
            0 0

            a hlavně i Best byl v 27 na konci hvězdné éry...pak už to šlo přes soutěže nižší kvality...

            • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

              smely (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 12:32 |  
              0 0

              jojo, magickych 27....

  7. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Fulham     před 11 lety 21.02.2014 08:35 |  
    0 0

    dnes ráno ve zprávách - ,,stát žaluje Lukoil Aviation Martina Nejedlého".... woe občas slyším trávu růst a dodatečně se omlouvám Sokratovi55 za zlehčování rudokonspirační teorie...

  8. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    petrjir     před 11 lety 21.02.2014 08:59 |  
    0 0

    Takže dnes je poslední přestupový den? To jsem zvědav, zda odejde Bortel, Škutka a Frejlach a přijde nějaký ten stoper. Švec by nebyl špatný, ale v něj nevěřím...

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      klimi     před 11 lety 21.02.2014 09:17 |  
      0 0

      Kdo by tyhle nekopy chtěl? Nemyslí si, že odejdou všichni, max. jeden z nich...Bohužel.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      RaDDa521     před 11 lety 21.02.2014 10:46 |  
      0 0

      Že dnes končí u nás přestupové období neznamená, že musí odejít hráči dnes nebo až za půl roku. Záleží kdy končí přestupové období např. na Slovensku. Dnes máme jen my poslední šanci získat nového hráče.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        petrjir     před 11 lety 21.02.2014 11:02 |  
        0 0

        To je pravda. Já myslel hlavně pro příchod posil. Ale stejně s tím koncem přestupového jsme jedni z posledních v Evropě tuším?

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          RaDDa521     před 11 lety 21.02.2014 11:22 |  
          0 0

          Teď na konci února bude končit téměř všude, kde ještě přestupové okno je otevřené. Na Slovensku by to mělo být do 28. února.

  9. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 10:17 |  
    0 0

    J. Konečný na twitteru napsal:
    Dnes mají kluby I. a II. ligy poslední šanci zaregistrovat nové posily. Napilno budou mít zejména @slaviaofficial, @SKSigmaOlomouc a @fkvz.

    Máme teda očekávat ještě nějakou posilu?

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        spino     před 11 lety 21.02.2014 10:40 |  
        0 0

        Útočník by taky nebyl od věci, ale nic volného na trhu není.

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Alanor (admin)     před 11 lety 21.02.2014 10:43 |  
          0 0

          Podle mě teď útočníka nepotřebujeme. Hrát bude stejně Necid a Juhar s Vyhnalem jsou podle mě solidní náhrady pro boj o záchranu.

          Ale je to stejně bezpředmětná debata, útočník v podstatě najisto nepřijde.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            JS (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:24 |  
            0 0

            Měli bychom vyfouknout Sigmě Depetrise. Ještě by nám to pomohlo (a jim uškodilo) v zítřejším mači, fotbalově i psychicky :))

            • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

              Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:27 |  
              0 0

              1.) Jednou už nás vypekl navzdory ústní dohodě, z principu takové charaktery do kabiny netahat.
              2.) Takový skvělý, aby stálo za to přehlédnout předchozí argument, asi nebude, když u Turka vysedával na tribuně.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            spino     před 11 lety 21.02.2014 11:28 |  
            0 0

            Škoda. Juharovi moc nevěřím. Na to, aby nás posunul do Evropy, podle mě nemá.

  10. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:07 |  
    0 0

    stoper by se hodil, ale je otazkou kdo bych mohl byt volnym. vzdy to bude az treti, ci ctvrta moznost pro ten klub. Pak je tu moznost sahnout hloubeji do kesene, cemuz neverim.
    ja bych stopera za kazdou cenu netahal. zvladnout by to tam vedle skody klidne mohl snad i gecov. skoda, ze se to v priprave uz nezkusilo. a mladyho soucka bych se taky nebal. pro nej by bylo ale neprijemne, ze by vedle sebe nemel nikoho zkusenyho.. ale alespon by se videlo zda na to chlapec ma. suchac taky zacinal mladej, svec a dalsi takze by se alespon videlo...

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      petrjir     před 11 lety 21.02.2014 11:26 |  
      0 0

      Já si zase naopak myslím, že by někdo přijít měl. Odešel Petrák, takže na postu def. záložníka nemáme náhradu. Navíc Petrák často alternoval na pozici stopera. Pokud budu brát i odchod Bortela a nyní zranění Dobrotky, pak skončili v podstatě 3 stopeři.
      Nyní máme pouze Škodu, který proti slabším soupeřům možná bude stačit, ale proti silnějším už to žádná sláva nebude. Pak Nevese, u kterého je to to stejný případ. Navíc věk u něj nezastavíš. A pak Součka, který ještě nikdy nehrál první ligu. Pokud bychom se měli bavit o jen jedné soutěži, pak by to možná na záchranu ligy s odřenejma ušima stačilo, ale na úspěch v poháru už ne.
      Stopera (nejlépe univerzál jako Švec, Kúdela) sehnat alespoň na to půlroční přechodné období, lépe však někoho perspektivnějšího než byl zmíněný Trousil a kvalitního.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      JS (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 11:26 |  
      0 0

      Mně se také zdá, že dříve začínali kluci kopat ligu v osmnácti - Suchý, Švec, Necid, Jablonský, a dnes se dělá strašné haló, že např. hraje v základu jedna/dvaadvacetiletý Zmrhal, Tusjak, apod. Přitom ti hráči už mohli, a měli, dva tři roky sbírat ligové zkušenosti. Jsem pro co nejdřívější zapojení Součků, Hrubých a Fotrů (prostě těch výjimečných mlaďochů) do a-týmu.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        spino     před 11 lety 21.02.2014 11:28 |  
        0 0

        Souhlas, u Fotra bych ještě dodal, že je to umocněné tím, že ho neposunuli ani do juniorky.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        petrjir     před 11 lety 21.02.2014 11:40 |  
        0 0

        Zajímalo by mě, zda je ještě Kolařík ve Slavii? Nevíte někdo?

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          ortevor     před 11 lety 21.02.2014 11:49 |  
          0 0

          ted si rikam ze je skoda, ze mne nebo kohokoliv dalsiho nenapadlo napsat k tomu rozhovoru s Kiselem otazku na Kolarika, taky mne to zajima co s nim dal bude..

          stejne jako se Kisel vyjadroval k Simeckovi tak se mohl vyjadrit i ke Kolarikovi, ale prijde mi, ze kdyby u nej byl uplatneny podobny model, tj hral jenom za Admiru, ze by to byla skoda, mel by jit hostovat minimalne nekam do druhy ligy...

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Pepino44     před 11 lety 21.02.2014 12:04 |  
      0 0

      Tak pokud si pamatuji,tak Gecov v zimní přípravě nejméně na jeden poločas na stoperu nastoupil.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Maeden (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 12:09 |  
        0 0

        Druhou půlku proti Vlašimi, až na jeden menší kiks to zlé nebylo, alespoň nebyl tolik vidět problém s jeho špatnou rozehrávkou. Hrubý na jeho fleku byl o třídu lepší. Otázka je, jak by to vypadalo proti ligovému soupeři.

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Tomski     před 11 lety 21.02.2014 12:14 |  
          0 0

          Hrubý je ale úplně jiný hráč a spíš než za Marcela hrál za Maria, místo Marcela hrál spíš Zmrhal...možná bych dal ještě šanci Bortelovi...vypadá to, že tady jediný zůstane a než ho platit a přivádět na půl roku dalšího stopera...

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            klimi     před 11 lety 21.02.2014 12:20 |  
            0 0

            Než aby hrál Bortel, tak ať radši hraje Souček, opakuji svoji oblíbenou větu: "Horší už to být nemůže."

            Ano, na DZ hrál místo Gecova Zmrhal a Hrubý hrál více vytaženějšího. No každopádně kdykoliv Hrubý nastoupil, tak se mi zdál jako nejlepší střeďák z celého týmu, bohužel u Koubka nemá šanci...

            • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

              Tomski     před 11 lety 21.02.2014 12:25 |  
              0 0

              tak jsem to myslel tak, že bude čtvrtý stoper...Hrubý už je nastálo v áčku, dobrý bude, ale zatim je měkkej...můj názor...

              • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

                klimi     před 11 lety 21.02.2014 12:29 |  
                0 0

                Sice v Áčku nastálo je, ale zatím tam snad v lize neodehrál ani minutu a nevím, co by se muselo stát, aby tam něco odehrál i na jaře...

                Právě že mě zase tolik měkký nepřijde, hlavně se nebojí hrát a má skvělý přehled a klid s míčem, na rozdíl od jiných našich matadorů.

                • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

                  Tomski     před 11 lety 21.02.2014 12:31 |  
                  0 0

                  mě zatím ano, i trochu laxní na krok, ale můžeme z něj mít jednou špílmachra jedna báseň...věřím, že šanci dostane...

                  • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

                    denydzlSKS     před 11 lety 21.02.2014 12:47 |  
                    0 0

                    Jednou šanci dostane.. Třeba až mu bude 24 a bude mít nasbírané zkušenosti z Juniorské soutěže nebo druhé ligy;-)

                    Neříkám, že maj všichni kluci dostat šanci v 17ti - takoví talenti jako Suchý, Černý, Švec nebo Necid tu asi jen tak nebudou, ale zas mi přijde, že v posledních letech se z toho dělá extrém a prostě dokud těm klukům neni přes dvacet, tak můžou maximálně trénovat. (S vyjímkou vyjímečného Petráka a "vyjímečného" Zmrhala).

                    Mladýmu klukovi může ublížit, když dostane čuchnout moc brzo a neunese to.. Ale může mu ublížit i to, že je třeba dva roky v kádru áčka a za tu dobu se nedostane ani na lávku.

                    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

                      Tomski     před 11 lety 21.02.2014 12:51 |  
                      0 0

                      Zmrhal sice hraje alibisticky, ale na ten dospělý fotbal má od 19...jak jsem psal výše mě příjde Hrubý celkem měkký a laxní, ale zase ho Koubek nepustil do Sokolova a věřím, že na jaře začne sbírat zkušenosti v první lize...

                      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

                        denydzlSKS     před 11 lety 21.02.2014 13:03 |  
                        0 0

                        Zmrhal na dospělý fotbal má fyzickými parametry. Toť vše. Jinak nedává týmu nic navíc. Když to trochu přeženu, tak mi připadá, že jeho úkolem na hřišti je doplňovat počet hráčů na jedenáct.("A není to málo, Antone Pavloviči?")

                        Celkově jsem na jaro hodně zvědavý. Prvotní optimismus, po včasném příchodu zajíamvých jmen(Necid, Piták) a po příchodu dalších zajímavých(Budjemaa) mám přesto hodně smíšené pocity. Třeba právě ne zrovna přesvědčivý Zmrhal a podprůměrný Neves. Pak Vošahlík, který dokáže zahrát tak každý 3. zápas nebo Juhar, který nezahraje ani každý třetí. Velký otazník nad Nitrianským..

                        Snad budeme všichni potěšení..už aby to bylo!

  11. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    edenian     před 11 lety 21.02.2014 12:13 |  
    0 0

    Halohalo Edwarde / Deadbeate mrkli jste na ten clanek v Hattriku? Ja jen abychom si doresili / :-))) / ty kamarady. " Nase " nebo" Rebickovy " ? A ne ze se budem znova dohadovat :-)!

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 14:48 |  
      0 0

      Článek jsem četl, ale asi trochu potřebuju kopnout, nevím, o čem je řeč.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        edenian     před 11 lety 21.02.2014 16:38 |  
        0 0

        Onehda jsem napsal jednomu kolegovi aby se zklidnil, ze zadni nasi pratele nejsou / kteri by kupovali Slavii / jedine tak pratele Rebickovi. Pak jsme se my dva chvilku dohadovali a tema se nejak " zkomplikovalo " az to skoncilo xenofobii. Nijak neskuhram, jen jsem si vzpomel na tu formulaci " rebickovo kamaradi "

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 18:04 |  
          0 0

          Aha, vzpomínám si. Tak, čistě teoreticky, proč by Řebíčkův kámoš nemohl být i našim kámošem. :-) Byť si to nějak nedovedu představit.

          • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

            edenian     před 11 lety 21.02.2014 18:58 |  
            0 0

            Ani ja ne. O trochu horsi je, ze si dovedu predstavit, kdo vsechno se jeste muze jako " rebickuv kamarad " objevit na scene ". No, nebudu sejckovat, budu doufat ...

            • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

              Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 19:39 |  
              0 0

              No, když čtu větu "Aleš byl jedním z nejlepších ministrů Topolánkovy vlády" a vím, že její autor má mít něco společného se Slavií, tak mě obchází husí mráz. :-)

  12. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    PetCC     před 11 lety 21.02.2014 12:34 |  
    0 0

    Škutka na hostování do Baníku.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      edenian     před 11 lety 21.02.2014 13:06 |  
      0 0

      Takze s Banikem 1:3 :-)

  13. Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

    Haala (přítel SN)     před 11 lety 21.02.2014 12:47 |  
    0 0

    K dnešním obchodům - jsou pro mne rozporuplné. Škutku jsem si v začátcích oblíbil (asi z důvodu toho, že mezi slepými jednooký králem) a navíc s jeho odchodem zůstávají jen tři útočníci (i když si dovedu na hrotu představit i Mensaha), takže nezbývá než věřit v jejich pevné zdraví.
    Depetris - Nikdy jsem ho hrát neviděl, ale statistiky jsou slušné. Jsem rád ale, že nejde k nám (ne že bych nějak extra věřil Kusému), ale Depetris toho za poslední dobu moc neodehrál. Doufám, že období, kdy jsme sbírali odložené kousky, skončilo....

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      denydzlSKS     před 11 lety 21.02.2014 13:09 |  
      0 0

      Škutka mně (zatím:-)) nemrzí. Od začátku mi to přišlo jako nafouknutá bublina. Přišel sice jako hráč, který dal za podzim snad dvanáct gólů, ale kdo nebyl líný, tak si zjistil, že za celou předchozí kariéru dával tak max. 5 gólů za celou sezonu! To ve mně budilo spíš pesimismus, ale jak píšeš - v tom marastu jsme za něj mohli být vděční. Nakonec se ukázalo, že ten skvělý Košický podzim byl asi opravdu jen vyjímečným..

      Depetris by naopak mohl být DOBRÝM kaufem. Ale jestli nás vypekl jednou, tak podruhé už bych mu k tomu šanci nedal.

    • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

      slaviator     před 11 lety 21.02.2014 14:29 |  
      0 0

      Smejkal není moc pozitivní zpráva, v Teplicích si s ním (ohledně prodloužení-neprodloužení smlouvy) užili své, navíc je to původně útočník (v TP ho přeškolili na obránce)

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Dresco     před 11 lety 21.02.2014 14:32 |  
        0 0

        Koreš by s pod Jarolímem mohl zase rozehrát do své dřívější formy...Hlavně doufám, že se po tom půl roce nerozhodne, že se ti hráči už vracet nebudou, o Koreše bych nerad přišel, pořád si myslím, že je to hodně kvalitní záložník.

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          Edwardtheiron     před 11 lety 21.02.2014 14:53 |  
          0 0

          Naprostý souhlas. Koreše hodně zbrzdilo zranění, ale určitě z něj bude kvalitní fotbalista.

      • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

        Tomski     před 11 lety 21.02.2014 14:41 |  
        0 0

        tak tady se nic prodlužovat nebude, tak s ním nebudou snad žádné problémy :-))...určitě lepší než Trousil...je dobře, že ho chtěl Koubek a pro Koreše to může být oživení a pod Jarolímem se třeba chytne...asi nebylo moc možností a tahle nevypadá zase tak špatně...a po útočníkovi se tady také volalo :-))

        • Re: K. Kisel: Výběr posil zabere stovky hodin

          slaviator     před 11 lety 21.02.2014 15:09 |  
          0 0

          Uvidíme, na půl roku bez opce... proč ne, jako 4. obránce.