Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

Dle serveru kickoff.com, který přinášel v posledních týdnech aktuální informace o vývoji jednání Slavie s jihoafrickým levým obráncem Keeganem Ritchiem, je přestup již hotov a Ritchie podepsal ve Slavii čtyřletou smlouvu. Článek najdete zde.

O zájmu Slavie o Keegana Ritchieho (ročník 1990) se ví už měsíc, v posledních dnech se pak mělo za to, že přestup je dohodnutý a čeká se jen na vyřízení administrativy. Server kickoff.com uvádí, že Ritchie konečně dostal pracovní povolení a v noci odletěl do Evropy. V průběhu tohoto týdne by se pak měl připojit k A týmu Slavie, který je na herním soustředění v Turecku. Ritchie v JAR nastupoval nejprve za klub Moroka Swallows (stoper tohoto klubu Roger da Costa je ve Slavii v současné době na testech), v roce 2011 přestoupil do nejslavnějšího jihoafrického klubu Kaizer Chiefs. Na jeho postu však nastupoval mnohonásobný jihoafrický reprezentant Tsepo Masilela a Ritchie se tak do hry nedostával příliš často. Za přestupem Ritchieho do Slavie lze zřejmě hledat vliv Igora Kornějeva.

Komentáře (240)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    Oja     před 11 lety 03.02.2014 10:29 |  
    0 0

    Hmm, na čtyři roky, není to trochu risk?

  2. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    denydzlSKS     před 11 lety 03.02.2014 10:31 |  
    0 0

    Nechci bejt nějakej negativista, ale dát 4-letou smlouvu hráči, který toho v posledních letech moc neodehrál a kterýho (asi) nikdo moc hrát neviděl naživo.. Nevim, nevim.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.02.2014 10:32 |  
      0 0

      Vyckal bych, co uvede Slavia v oficialni zprave. Klidne muze jit o podobny system jako u Mensaha - kratke hostovani s opci na delsi dobu.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        denydzlSKS     před 11 lety 03.02.2014 10:36 |  
        0 0

        Samozřejmě, může to tak být. Jen po zkušenost např. s Ivanovićem nebo Feninem mně už děsí představa dlouhodobé smlouvy pro někoho, koho neznáme(nebo v případě Fenina naopak známe moc dobře):-)

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          quelhar (admin)     před 11 lety 03.02.2014 10:37 |  
          0 0

          Jo, to se ani nedivim :o)

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 10:42 |  
          0 0

          Tomu rozumím. Ale musíš to brát i na druhou stranu. Jestli je opravdu jeho příchod spojen s budoucím investorem tak asi chápu proč na 4 roky. Když mu dáš smlouvu třeba do konce příští sezóny (1,5roku) tak riskuješ, že se rozehraje a pláchne ti zadarmo pryč. Takže pokud ho mají dobře otipovaného a věří, že se jim ho podaří dobře prodat, tak pak jsou 4 roky tak akorát aby jsi ho za dva roky (až se dofám rozehraje) střelil za slušnou sumu.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            PetCC     před 11 lety 03.02.2014 17:01 |  
            0 0

            Prot i mladým dávají smlouvu na 4 roky, počítá se, že po dvou letech se vyhrají a budou za slušnou cenu prodejní.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Barra     před 11 lety 03.02.2014 11:01 |  
      0 0

      Předpokládám, že Ritchieho si vyhledal Igor Korneev, a že ho dostatečně sledoval. Ukáže se, jaký má nos na talent, jako hráč to dotáhnul v každém případě dost daleko.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 11:30 |  
        0 0

        Dobry den Barro, ano taky si myslim, ze zasveceni budou o kvalitach hrace vedet vice, ale tady je jiz takovou tradici na vse mrmlat...a je v podstate jedno o jakou informaci se jedna, dulezite je zpochybnit odbornost...drive - nejsou posily, nyni - proc se podepisuji na tak dlouho... a ve vyctu bychom mohli pokracovat. Jinak jsem rad, ze se potvrzuje moje domnenka, ze p. Koubek je konecne trener jakeho jsme potrebovali, rozumny, zkuseny, prisny a hlavne inteligentni...verim, ze jaro bude nase.
        preji prijemny den vsem.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          denydzlSKS     před 11 lety 03.02.2014 12:08 |  
          0 0

          Vyjadřovat pochyby je naprosto přirozený. Kdybych začal jásat nad délkou smlouvy, tak by mě zas někdo "usadil" s tím, že jsem hlupák, když ho ani neznám. Od toho je diskuze, aby si k tomu každý řekl to svoje.

          Taky můžu napsat, že jsme koupili solidního playera nebo naprosto průměrnýho a nebo taky naprosto katastrofálního. A že buď budeme spokojení nebo toho budeme litovat a nebo se taky budem všichni divit.

          U téhle věty mi snad nikdo nic nevytkne;-)

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 12:36 |  
            0 0

            Dobry den, nevim ulne presne zda-li je naprosto prirozene vyjadrovat pochyby nad necim nebo nekym o kom mam resp. nemam temer zadne informace krome zprostredkovanych. Pochopitelne Vam Vas nazor nikdo nebere, ale zaroven vyjadruji nazor svuj, ze nekteri peispevovatele nebudou nikdy a s nicim spokojeni i kdyz o tom, co se ve skutecnosti deje vedi, s prominutim, kulovy. Nic ve zlem, ale treba se tu za dva mesice bude nekdo rozcilovat co je to amaterismus, ze jsme keeganovi dali smlouvu jen na 4 roky...a tak dale...

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Barra     před 11 lety 03.02.2014 12:12 |  
          0 0

          Dobrý den Smely. Že Slavia nedala jen tak lehkomyslně Keeganovi smlouvu na 4 roky, jde podle mě vidět i z faktu že Roger da Costa je jen na testech a musí napřed ukázat, co umí (i když i ho Igor Korneev sledoval, jak je jasné s filmu který umístil na you tube – minimálně není Roger pro Korneeva neznámý.

          Stejně tak platí pro Joe Mensah, který je také jen na 6 měsíční zkoušku a bude muset přesvědčit, aby si zasloužil kontrakt na 3 roky. Možná že da Costa zítra nastoupí, i když bych ten zápas nebral jako měřítko pro jeho kvality. Nepředpokládám, že letěl v business class z JAR do Turecka, a sedět skrčený v economy class určitě nebylo s jeho výškou 189 cm žádná sranda – a ten let je sakra dlouhý.

          Jestli Roger da Costa potvrdí a kdyby ještě přišel Damien Boudjemaa, tak bychom měli v kádru s Joe Mensah, Fernand Neves, Damien Boudjemaa, Keegan Ritchie a Roger da Costa hned 5 hráčů z černého kontinentu. Místa u Slavie budou pěkně drahé a hráči budou muset ze sebe vyždímat vše, ale zdravá konkurence je jen dobrá. Koubek bude také muset být dobrý psycholog, aby hráči kteří nemají jisté místo v mužstvu nebyli demotivovaní. Nebude to snadné.

          Jinak se těším na ligu, je tomu už 2 měsíce, že jsme hráli poslední zápas. Hlavně se hned chytit a bodovat, aby nastal klid, jinak se snažit nás potěšit v poháru České pošty. Myslím, že kdybychom teď měli jen 2 hráče navíc, bychom klidně mohli myslet na dobré časy z 2008 a 2009. Mít Martina Latku v obraně a Michaela Rabušice v útoku, by nám bylo hej. Ale kdo ví, čím nás Slavia ještě překvapí. V každém případě se poslední dny dějí věci.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 12:46 |  
            0 0

            Dobry den Barro, ano, kdo by byl v pulce listopadu rekl, ze budeme resit takoveto "problemy". Ten seznam pripadnych posil je neskutecny. samozrejme je otazka jak dopadnou testy da Costy popripade Boudjemaa, ale i kdyby jiz nikdo dalsi neprisel verim, ze na jare to bude slapat. Doufam tez, ze i stavajici hraci se zvednou a predvedou co v nich je, muj tajny typ na hvezdu je Stepan Kores, myslim, ze pokud nabyde sebevdomi bude z nej jeden z nasich nejlepsich. pres to, ze nekterym tu lezi dost v zaludku...Dale bych si pral, aby se darilo Pepi Mensahovi, uz uplne vidim , jak cely Eden skanduje Pepi, Pepi po jeho hatricku letenskym... :-)

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Betynka58     před 11 lety 03.02.2014 13:01 |  
              0 0

              Musím se přiznat, že mám taky pro Koreše určitou slabost. Sice si myslím, že na základ to nebude, ale doufám, že by Slavia v něm mohla mít toho pravého žolíka, který v druhé půli dokáže hru rozhýbat.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          bongor     před 11 lety 03.02.2014 19:22 |  
          0 0

          Jako mladý kluk jsem často žasnul nad typickým "mrmláním" dřevěnky.Mrmlalo se nade vším,dokonce později někdy i nad výkony
          světového křídla,našeho nezapomenutelného Franty. Dnes to beru tak,že mi ono mrmlání připomíná moje mládí ztracené a jsem tedy rád když se mrmlá.Hlavně že je nad čím mrmlat,že se rybník provzdušňuje a křižují ho mladí a čilí candáti a štiky.Tak hoši mrmlejte,jen mrmlejte.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            mats     před 11 lety 03.02.2014 20:45 |  
            0 0

            Mám to tak nějak podobně, jen maličko posunuté v čase. Mrmlání pověstné dřevěnky nad Frantou Veselým si moc nevybavuju, ale za to nad Kukou, Kubíkem, Knoflíčkem apod. to si vybavím... :-)

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        denydzlSKS     před 11 lety 03.02.2014 12:02 |  
        0 0

        Tak tenkrát jsem taky věřil, že Mata Ivanoviće dostatečně sledovali, když mu dali smlouvu na 5 let. Přece by nedali takovou smlouvu někomu o kom nic neví. A jak se ukázalo..

        Takže proto ta opatrnost;-)

        Prostě neskáču dva metry do vzduchu proto, že jsme podepsali na 4 roky velkou neznámou a ani ze stejnýho důvodu nebudu trucovat a naštvaně bušit pěstí do stolu.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      petrjir     před 11 lety 03.02.2014 11:05 |  
      0 0

      Tak treba dostal 4 roky na rozehrani...

  3. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 10:45 |  
    0 0

    Líbí se mi ty komentáře poč článkem na stránkách kickoff.com :)

    Good move Ritchie, a season or two you'll be playing Bundasliga.

    Brilliant move. You are now at the doorstep of the EPL, La Liga, Bundesliga and Serie A.

    I believe he will make it over there as he is got an educated left foot,hopefully ther will play him as a winger.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Barra     před 11 lety 03.02.2014 11:00 |  
      0 0

      Dobrý, tak snad se máme na co těšit :-)

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Tomigo     před 11 lety 03.02.2014 11:27 |  
      0 0

      jj, ale taky je úsměvný, jak si v jednom komentu kdosi povzdechl, že proč do zámoří chodí jen průměrní BÍLÍ hráči, kdežto jejich ČERNÝ superstár zůstávaj doma za pecí ;-)

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        judy     před 11 lety 03.02.2014 12:58 |  
        0 0

        Nj v JAR řeší barvu pleťi skoro pořád... ono se není čemu divit když se mrknem na jejich historii...

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          slaviator     před 11 lety 03.02.2014 15:05 |  
          0 0

          A hlavně na současnost, je tam neskutečnej rasismus dneska... černejch vůči bílým...

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            PetCC     před 11 lety 03.02.2014 17:06 |  
            0 0

            Rasizmus je vcelku běžná lidská vlastnost, před 100 lety byl nerasista bílou vranou. Takže když byl někdo staletí utlačován, tak nebude mít moc chuti pracovat zrovna na odstranění rasizmu.

  4. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    jandam93     před 11 lety 03.02.2014 11:12 |  
    0 0

    Tak nevím, tohle asi zatím nebuda ta zpráva, který se budeme všichni divit, jak psal subHuman ve středu na twitter... Každopádně doufám, že Ritchie bude posila a že konečně budeme mít kvalitního levýho beka, kterých tu moc nebylo, co já pamatuju. Z "poslední doby" mě napadá jen Franta Dřížďal.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 11:15 |  
      0 0

      David Hubacek

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      petrjir     před 11 lety 03.02.2014 11:16 |  
      0 0

      Svento!?

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      slaviator     před 11 lety 03.02.2014 11:16 |  
      0 0

      Haha, to se ti povedlo, protože Ferry je pravej obránce a ve Slavii nastupoval nalevo jednak kvůli tomu, že jsme měli Krajčíka, jednak jako záplata, protože nalevo jsme nikoho neměli. Jinak všude hrál pravého obránce :))

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        jandam93     před 11 lety 03.02.2014 11:42 |  
        0 0

        Já vím, původně jsem měl v tom příspěvku i napsáno "a to i přesto, že to byl pravej bek". Ale mam pocit, že když tam hrál, tak hrál dobře, nikdy snad vyloženě nevyhořel. Ale leví beci jsou všeobecně nedostatkové zboží, takže se není čemu až tak divit, že jsme tam nikdy neměli nějakou stálici, teda až na nesmrtelného Huba :)

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      bedva (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 11:22 |  
      0 0

      Ronald Šiklič :))

  5. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    Philliip     před 11 lety 03.02.2014 11:32 |  
    0 0

    Já si myslím, že pokud vedení má o Ritchiem dostatek informací, tak nevidím problém ve smlouvě na 4 roky. Naopak se nemůže stát (pokud se prosadí), že nám po roce upláchne zadarmo. Risk v tom je samozřejmě vždycky, ale buďme rádi, že posilujeme potřebné posty.

  6. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    zeleznik2     před 11 lety 03.02.2014 12:10 |  
    0 0

    Určitě potřebná posila, ale vzpomínky na Šikliče, Ivanoviče, Cicmanna
    mne nabádají k opatrnosti. Hodně zahraničních posil se ve Slavii neuchytilo, doufám, že to není případ Ritchieho a že se u nás chytne, ale ta smlouva na 4 roky není moc obvyklá, každopádně mu budu držet palce.

  7. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    tantalos     před 11 lety 03.02.2014 12:33 |  
    0 0

    Chápu docela obavy ze čtyřleté smlouvy, na druhé straně se obávám spíš toho, že smlouva není ani tak uzavřená se Slavii, ergo Řebíčkem, jako spíš s Kornějevem, kterému zůstanou práva na hráče.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:00 |  
      0 0

      Jojo vidím to hodně podobně,investuje se do hráče ze kterého by eventuálně mohl být profit,ovšem jaký profit z toho bude mít Slavie čert ví.Jinak např. Poborskýho blahé paměti taky koupilo pár investorů do Slavie.Tak že takové novum to není.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:17 |  
        0 0

        Tak to konecne dotahli, hrac jim podepsal na posledni chvili, furt kalkuloval s lepsi nabidkou , nebo mistem v sestave , nedockal se, hodnotit takto postavene smlouvy nebudu, snad jen pripomenu Fenina, hrac je podle dostupnych informaci velmi slusny , presto bych kvuli dlouhodobemu zraneni Dobrotky hledal spise nekoho na mista stoperu, protoze Neves neni tak rychly , aby zvladal rychle hroty soupere.
        Je velkou skodou , ze se nepodarilo dotahnout dalsi prestupy hlavne Ceskych hracu, posledni dny jsem zdejsi famyzdatz ani nesledoval.
        Pohnutky pana Kornejeva udelat byznys je z jeho strany celkem normalni, nenormalni je to ze strany Rebicka , ze na takove podminky pristoupi, moc taky nechapu tu odmitnutou nabidku , jestli je pravdiva na tech 300 melounu, je uz totize druha v poradi.
        Ono to vubec bude zajimave , audit na ministerstvu dopravy zahrne i eru naseho majitele , navic vztahy statkare Rebicka a panu z Agrofertu jsou na bodu mrazu, takze to bude jeste zajimave.
        Priznam se, ze mne netesi exodus az na vyjimky velmi levnych hracu z Afriky , kteri jdou za lepsim, chybi mi v tech zatim udelanych prestupech vyssi kvalita, kupovat 19 leteho hrace , byt na jeho miste bude v dalsich letech velka konkurence je zbytecne.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:34 |  
          0 0

          Dobry den Jiri, na Vami zminovany post stopera se prave v Turecku zkousi da Costa, pokud Vam to Vase zdroje jeste nestihli prozradit...

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:46 |  
            0 0

            Zdravim Vas , ja samozrejme o tomto hraci vim, najak jsem se dival na jeho profil , neco malo jsem si o nem zjistil, takze treba mne pekvapi, ono rikat nema na to, stejne jako po dvou zapasech rozhodnout o jeho angazma a vyjednat ty veci je hodne narychlo

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:26 |  
          0 0

          A jaké jsou tedy ty podmínky, na které Ritchie nakonec kývl?

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          spino     před 11 lety 03.02.2014 22:47 |  
          0 0

          JJ, vypjatý vztah Andreje Babiše k Aleši Řebíčkovi a Tomáši Hrdličkovi byl jeden z důvodů proč jsem ho volil.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Pepino44     před 11 lety 03.02.2014 13:20 |  
        0 0

        Tak někde bylo psáno,že hráče koupí investor a po případném zhodnocení hráče a jeho prodeji bude 80% procent ceny pro investora a 20% pro Slávii. To si myslím,že zase není až tak špatné - 20% bez investic.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:37 |  
          0 0

          Asi mate pravdu, jenze kadr acka neni nafukovaci,, to proste bude 22 hracu a pokud bude 5 z Afriky pak je jsne , ze 5 mladych hracu bude v prd.....Ono by to nebyl problem, ale sehnat dnes hostovani pro takoveho hrace v druhe lize je maly zazrak, pokud nema dobreho agenta s kontakty , jinak samozrejme konkurenci vitam , ale zatim spis vidim, zte Koubek je silene konzervativni.
          Navic nase juniorka byt velmi kvalitni nema samozrejme ani z poloviny tak slusne podminky , ani financni a to ur treba nemluvim o kvalite zdravotniho ci rehabilitacniho procesu.. Navic Slavia chce vetsinou po klubech , aby prevzali smlouvy hracu .
          Ovsem laicky rikam, kdyz to bude ku prospechu vysledku i klubu , tak at tam hrajr 11 hracu z Afriky.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:47 |  
            0 0

            Ano, 2 + jeden na testech = 5 africanu....

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:56 |  
              0 0

              Zapomel jste na ty co jeste maji prijet a na toho , co se testuje ted v Praze., ale o to vubec nejde, ta myslenka je prosta, aby Slaviste kteri u nas nenajdou uplatneni nebyii za part let hvezdy na Sparte viz Vacha a Dockal., nebo Divis .

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:31 |  
                0 0

                Kdo ma jeste prijet ? Ten co se nyni testuje v Praze je african ?
                Prosim budte presnejsi a ridte se fakty a ne Vasimi domnenkami pokud chcete argumentovat, tak prosim vecne. Ja za to nemuzu , ze Vas Quelhar nezdravi. :-) Preji prijemny den.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            tantalos     před 11 lety 03.02.2014 14:18 |  
            0 0

            Doufám, že z mládeže se v zimě uchytí v kádru áčka Vyhnal a Souček - na druhé straně z něj zřejmě vypadne Kolařík, jemuž chybí postava a snad i rychlost, i když jinak je na obránce velmi šikovný.
            Zároveň z defenzivních hráčů vypadli k kádru Bortel, Čonka, Petrák, Dobrotka a zřejmě i Kolařík, naopak zatím přišel jenom Souček, Ritchie a Tusjak, který ovšem jasně dal najevo, že chce radši do Tábora. Takže místo pro dva obránce tu je a nevidím v mládeži žádného obránce, který by byl ihned posilou pro A-tým.
            Škutku nahradil Vyhnal, Kisela Piták a

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              tantalos     před 11 lety 03.02.2014 14:31 |  
              0 0

              Omlouvám se za nedokončený text:
              Škutku nahradil Vyhnal, Kisela Piták a Fenina Vošahlík. Tedy "přebývá" Necka, ale ten je tu jen na chvíli, a Mensah, který bude šikovný a mohl by rychle vyrůst v juniorce.
              Nejistá je pozice Šimečka, kterému určitě neprospělo, jak s ním zametl Vlasta Petržela. Zdá se, že Hrubému trenér věří, ale na základ to určitě ještě není.
              Vcelku zatím vidím přestupní termín pozitivně. Potěšilo mě, že by Ritchie mohl snad hrát křídlo, stejně jako ten Boudjemaa. Myslím, že dnes s úrovní "ostrých krajů" spokojeni být nemůžeme - ostatně Juhar, Nitrianský ani Vošahlík v poslední době nijak neoslnili.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:12 |  
                0 0

                Dobry den Tantale, ano souhlasim, Juhar muze byt alternativa na hrot a pokud bude lepsich hracu na posty Vosahlika s Nitranskym tak po nich jiste truchlit nebudu, ale treba se pletu samozrejme. Nicmene citim takove to prijemne ocekavani sezony, coz se mi posledni dobou nestavalo....

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 14:32 |  
              0 0

              Tak ja je tedy v dorostech vidim, hlavne vidim pretlak hracu v zaloze .Ale budiz , kdyz budou vyrazne lepsi nez stavajici hraci a nedovime se za pul roku, ze mu umrela babicka z tretiho kolena a nebo, ze mu branime v rozletu, ale to jsou furt dva hraci ne pet a vice.
              Ale hlavne bych tam rad videl hotoveho fotbalistu Cecha , ktery bude schopen ovladat obranu a to Skoda i pres velmi slusne vykony neni.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                slaviator     před 11 lety 03.02.2014 15:10 |  
                0 0

                Jiří, jací Afričani se testují v Praze? Keegan Ritchie nečekal na udělení povolení vycestovat, ale spekuloval o smlouvě? Škoda na stoperu nehraje dobře?

                Achjo...

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:16 |  
                  0 0

                  Oliveira = cizinec = african....

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 15:43 |  
                    0 0

                    Tak napred , vzdyt pisu , ze Skoda hraje slusne, ale je to malo pri vecnem zraneni Dobrotky , navic si furt myslim, ze treba Brabec, Pavlik by byli daleko lepsi, v obrane je potreba mluvit a hlavne pri podminkach , ktere zde uz nekdo zminoval mi prijde daleko lepsi reseni hotovy hrac Cech.
                    Smely , tady je uplne jedno , jake je hrac narodnosti, ale prijde mi , ze 5 hracu z jedne staje zjevne na ukor nasich odchovancu je proste ulet, ti cizinci musi byt vyrazne lepsi nez nasi hraci, to je zaklad, v tom pripade ode mne neuslysite ani sluvko, ale na to to zatim nevypada.
                    Navic jsem skepticky jeste z jineho duvodu, v minulosti uz zde neco podobneho bylo, prisli velmi slusni mladi hraci do dorostu, ale vsichni vime , jak to dopadlo, nakonec nam bylo zduvodneno, ze po nekolika letch se zjistilo, ze na to nemaji, opakuji po nekolika letech.
                    Navic nechut Koubka , aby delal jakekoliv zmeny je znama, nechci polemizovat o tom zda bude ci nebude podepsano, ale proste tak to je. To je jako, kdyz ctu , ze nemame alternativy do obrany , my je ale mame , chce to jen chtit videt.
                    Smely Vam se omlouvam, ale jine uz to nebude, pokud mate problem cist me prispevky na foru a to zduraznuji, tak je nectete , ja uz treba par dnu nectu pana Barru, protoze to pro mne nema smyslu, jeste pochopim zamenu Kornejeva za nekoho jineho , mene uz chapu odpovedi za dospeleho jedince , ktery se muze obhajit sam.

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      slaviator     před 11 lety 03.02.2014 15:50 |  
                      0 0

                      Než 37tiletej Brabec na půl roku, tak to ať tam radši hraje třeba Souček a pipláme si ho do budoucna...

                      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                        Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 16:00 |  
                        0 0

                        Promin prichod hotoveho stopera Cecha vubec nesouvisi se Souckem, to jsou dva rozdilneš svety, velmi zkuseny obrance od nehoz se ceka jistota a prace s mladymi v kabine , ta stala v posledni dobe za hovno/Kisel mi promine/, proste nehrala jako jednotny orchestr, hrace od ktereho cekam po urcity cas pomoct, protoze jsi profik, tak asi vis jak , kdo posilil a pokud start nebude optimalni , bude dramo.
                        Na strane druhe Soucek, ktery by se mel zaclenovat , obcas alternovat v acku, ale spis se rozehravat v juniorce.

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:58 |  
                      0 0

                      jiri,kdyby koubek neudelal zmeny , tak hraje skodovka stale na hrotu...prosim...argumentujet fakty a ne Vasimi domnenkami, ktere za fakta pouze povazujete. Omlouvat se nemuiste, mame jen jiny pohled na vec, to jeste neznamena, ze vuci Vam citim nejakou zast nebo, ze bych Vas nemel rad. Krom toho , myslim, ze odchovanci dostavaji v priprave velmi slusnou porci casu. Samozrejme, ze s Vami souhlasim, ze hrac z ciziny by mel byt lepsi naseho hrace, pokud jej mame angazovat, nesouhlasim s Vami, ze pilir obrany musi byt Cech. Takovy Dante v BM take neni Nemec a myslim, ze to neni az tak zavazny problem...preji Vam prijemny den a prosim nebudte zbytecne jizlivy vuci ostatnim, jsou to takove zbytecne dloubance, ktere Vase nazory pomerne silnne shazuji...

                      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                        Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 16:03 |  
                        0 0

                        Co vlastne vime o hracich, kteri postupne vlastne prijdou a kdy prijdou 10 unora , to je budem zaclenovat, zase si dovolům nesouhlasit, jiste Koubek si nasel sve hrace a ja tedy nevim, ze by vyjma top posil nekdo zatim vypadal na zaklad , vezmete treba Licku , ktereho uz jsem odepsal a je zpet.

                        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                          Tomski     před 11 lety 03.02.2014 16:08 |  
                          0 0

                          ličku ?

                        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 16:17 |  
                          0 0

                          Jiri, ted presne nerozumim ....

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:52 |  
      0 0

      To už je asi otázka na majitele a finanční oddělení. Pokud tým posílí a bude to ekonomicky udržitelné, tak to fanouškům může byt docela fuk, komu hráč patří, kam půjde zisk.

      Pokud by to vedlo klub do ztráty, tak je to samozřejmě problém.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:59 |  
        0 0

        Kde jsem tohle slysel , uz si vzpominam, kdyz odchazeli postupne hraci jako Vacha , Dockal, Dejmkove a mnozi dalsi, padalai podobna vyjadreni, chyba lavky , ti hraci by totiz hrave zaplatili postupne vsechny dluhy Slavie, ale pravdu mate , mi to skutecne neovlivnime.

  8. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:17 |  
    0 0

    Protoze se jedna zatim o nepotvrzenou informaci mel bych otazku na vsechny spravedlive.

    Cervena pro Ronalda byla udelena spravne? Za mne, ani nahodou. Ikdyz urcity naznak utoku rukou tam byl, ale za mne ne na cervenou.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      klimi     před 11 lety 03.02.2014 13:20 |  
      0 0

      Za mě udělená správně, rozhodčí si to obhájí, ruka v obličeji celkem jasná...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Karlsson (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:33 |  
      0 0

      Já bych červenou nedával, horší mi přísla následná simulace od protivníka, ale jak říká kolega, rozhodčí si to obhájí..

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 13:45 |  
        0 0

        jasne rozhodci si to obhaji. Takove situace se stavaji a i v nasi lize a vedou se tu svary o to, kdo mel byt potrestan. uz si nevybavuju, kdy naposled, ale treba "faul" Gecova si sudi taky obhajil...
        za mne
        sahnul mu do obliceje, mozna jej ani nezasahl, protihrac se teatralne svalil
        ja bych za spravedlivy a citlivy trest videl udeleni obema po zlute karte. rozhodne vsak ne trest rozdilny. podle reakce toho simulanta byla vetsim prestupkem, nez reakce nafoukane hvezdy.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Jiri1     před 11 lety 03.02.2014 13:53 |  
          0 0

          Podle pravidel zluta pro protihrace a cervena pro Ronalda , rozhodci neposuzuje tatralni pad, ale ruku v obliceji, navic ta pozice rozhodciho .
          Slavisty uz nekolik let nelze brat jako meritko, bohuzel nekdy mi pripada , ze hrajeme i proti nim.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:59 |  
            0 0

            tak jiri jsi mne donutil podivat se do pravidel. musim uznat svuj omyl. je to tam naprosto jasne popsano. ovsem nemuzu si pomoct. pokud chceme zustat objektivni, tak prvni napadeni prislo ze strany protihrace. (cervena dle pravidel) myslim, ze se jednalo o stejne pouzitou silu jako v priapde zasahu loktem (cervena dle pravidel - neposuzuji silu uderu a pravdila ji tez neresi)... navic dle meho ronaldo nemel umysl pokracovat v nejake strkanici a tedy jedinym trestem melo byt nesportovni chovani (teatralni pad) samozrejme za pouziti citu rozhodciho, protoze to nemusel posoudit jako hrube nesportovni chovani, kde by taxatativne musela nasledovat cervena...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Borris     před 11 lety 03.02.2014 15:49 |  
      0 0

      jednoznačně nesmyslná karta, Ronaldo se ho téměř ani nedotkl! Skoro se ho ani nedotkl a ten simulant se tam skácel jako kdyby ho knockautoval Mike Tyson. A pokud tedy červená pro Ronalda, měla přijít červená pro oba hráče Bilbaa, kteří do něj začali strkat a celý ten konflikt vyvolali. Takže resumé podle mě jasné, červená byla absolutní fraškou. Žlutá, ale červená ani náhodou.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 16:26 |  
        0 0

        nevidel jsem to,ale vzhledem k vyvoji ligy to neni nic prijemneho.aspon jsme dotahli barcu,kdyz uz nic.jestli dostane 3 zapasy stopku,tak se to snad zvladne,jsou tam souperi jako getafe,to by se melo zvladnout i bez cristiana

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      PetCC     před 11 lety 03.02.2014 17:18 |  
      0 0

      Kvůli tobě jsem si to našel. Dokud se bude pískat takhle, tak se bude extrémně simulovat.
      Jednoznačně tohle nemá být pro Ronalda žádná karta. Protihráč k němu přiběhl a nataženou rukou do něj vrazil. Za to bych možná dal žlutou. Ronaldo se v tu chvíli automaticky začal bránit a protože měl ruce nad hlavou, tak první na co dosáhnul, byla hlava soupeře. Nebyl v tomžádný nápřah ani úder, jen snaha blokovat další útok. Soupeř se ovšem skácel jak zasažený bleskem, čistá simulace, za tohle bych dával rovnou červenou.
      Takže opakuju, Ronaldo nic, protihráč červená. Jestli jsou pravidla napsána špatně, to mě nezajímá, ale takovéhle hodnocení situace rozhodčím fotbal jenom poškozuje.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        bongor     před 11 lety 03.02.2014 19:41 |  
        0 0

        Víme,že jak se český národ dělí na slávisty a rumuny,tak se český národ dělí i na obdivovatele CR7 a jeho zatracovatele.Já ho rád nemám a proto se z úcty k jeho obdivovatelům-Slávistům , raději této diskuse nezúčastním.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Barra     před 11 lety 03.02.2014 14:31 |  
      0 0

      Zdravím Bedva, jsi jak se zdá náš dvorní dodavatel transferových zpráv. Díky za vyhledávání na těch cizích webech. Opět dobrá práce!

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      JS (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:42 |  
      0 0

      Yes! Myslím si že tenhle "Ribéry" bude naši největší posilou. Horší je, že jako pravé křídlo asi vytlačí ze sestavy Proška. Alespoň Vošahlík bude moci být stavěn na hrot, když pravé křídlo bude zdvojený post Boudjemaa - Prošek..

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Barra     před 11 lety 03.02.2014 14:46 |  
        0 0

        Je levák.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          JS (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:55 |  
          0 0

          Aha, díky, to jsem nepostřehl. A jelikož se zde mluvilo o pravém křídle.. Ovšem tím lépe pro nás, protože doleva nemáme nikoho kromě Juhara (a Tusjaka?), a většina diskutujících se zde shodne na jeho nepoužitelnosti na tomto postu.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Barra     před 11 lety 03.02.2014 15:05 |  
            0 0

            Ahoj JS, na videu hraje vpravo, ale myslím že na 90% používá svojí levou nohu. Mohl by ale být něco jako Robben u Bayernu, ale na levé straně se neztratí. Jestli se nemýlím, tak je i Joe Mensah levák, takže s příchodem Keegana Ritchieho, Pepi Mensah a Damiena Boudjemaa bychom měli najednou 3 ´leváky´ extra v sestavě (nepočítám odchod Čonky, i když i ten se podle mě v lize neztratí).

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Fulham     před 11 lety 03.02.2014 14:56 |  
          0 0

          Podle videa levou i pravou....Ježíšku že by?

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:57 |  
          0 0

          Takze vytlalci na hrot Juhara :-)))

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            slamacek (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:02 |  
            0 0

            a juhar vytlaci Necku..

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              JS (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:09 |  
              0 0

              jojo, a Necka Škodu.. konečně se ho zbavíme :)

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Pepino44     před 11 lety 03.02.2014 19:40 |  
        0 0

        Tak já myslím,že bude hrát vlevo,ale to problém,který si naznačil neřeší. Je tam ještě Mičola pokud bude zdravý.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      th     před 11 lety 03.02.2014 16:06 |  
      0 0

      Tolik dobrých zpráv najednou? A pak že pondělky stojí za houby. :-)

  9. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 14:27 |  
    0 0

    mimochodem všimli jste si odkazu pod tím článkem že Ritchie přestupuje??

    ALSO READ: Chiefs crisis at left-back

    první volba na levýho beka se jim zranila a druhou prodali.

    :D :D :D

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Dresco     před 11 lety 03.02.2014 15:03 |  
      0 0

      no tak volná cesta pro Čonku...

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Barra     před 11 lety 03.02.2014 15:09 |  
        0 0

        Jen aby Korneev neprodal Keegana se ziskem ihned zpět Kaizer Chiefům :-)

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:13 |  
          0 0

          No pozor, aby z tohoto prestupu jeste na konec neseslo....

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Dresco     před 11 lety 03.02.2014 15:14 |  
          0 0

          že by na ně ušil takovou peltovinu? :-)

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          belmis (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:16 |  
          0 0

          Damien Boudjemaa - z toho bych měl velikou radost

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Dresco     před 11 lety 03.02.2014 15:23 |  
            0 0

            Ty jeho lahůdkový centry z videa by Necka zabíjel jedna radost...

  10. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    Viking     před 11 lety 03.02.2014 15:26 |  
    0 0

    Pokud Boudjemaa skutečně přijde, viděl bych jako ideální přeškolení Gecova na stopera.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Arutha     před 11 lety 03.02.2014 15:29 |  
      0 0

      A defenzivního záložníka bude hrát kdo?

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        smely (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:32 |  
        0 0

        Licka

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Dresco     před 11 lety 03.02.2014 15:36 |  
          0 0

          tak ten je na to moc línej typ

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Dresco     před 11 lety 03.02.2014 15:31 |  
      0 0

      Koubek by rád nějakého defenzivního záložníka, tak nebude z toho jedinýho dělat stopera...ten frantík mi přišel spíše ofenzivní typ.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 15:57 |  
      0 0

      to mi přijde blbost, ten Francouz je velmi ofenzivní hráč, takže s pozicí DZ ti nic jeho příchod neudělá. A Lička DZ nikdy nebude, to je tvořivý, ne bořivý hráč.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      petrjir     před 11 lety 03.02.2014 16:42 |  
      0 0

      Mě by právě zajímalo, kdo ještě přijde, protože jestli je jistej Ritchie a Boudjemaa, pak se bude hledat ještě stoper (da Costa) a defenzivní záložník, tak to Koubek bude mít co dělat, aby našel ideální sestavu. Navíc ono si to taky hned nemusí sednout a můžou se posily dlouho sehrávat.
      Ale jsem zvědav, kolik ještě hráčů přijde. Předtím jsem si dost přál adekvátní náhradu k Necidovi, ale teď už to beru skoro nereálně, protože nevěřím, že může v jednom přestupovém okně přijít tolik hráčů..

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 16:48 |  
        0 0

        Už bych to viděl, že by to mohlo opravdu stačit, jen by ty příchody měl už konečně někdo potvrdit. Nějaké podezřelé ticho po pěšině...

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Edwardtheiron     před 11 lety 03.02.2014 16:58 |  
          0 0

          Jak stačit? Mě docela vadí, že ještě nepřišel ani jeden -ič a dokonce ani jeden Slovák. :-)

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          leoneig     před 11 lety 03.02.2014 17:33 |  
          0 0

          Náčelník- tohle je mu taky divný..Nebýt dobre práce některých z komunity SN, o přestupech by nikdo nevěděl...Těžko říct proč..Možná nechce vedení po zkušenostech z historie plácat do větru a pak nic,možná to má jiné důvody...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      leoneig     před 11 lety 03.02.2014 17:17 |  
      0 0

      To nechápu,Boudjemaa je přece krajní záloha,proč Gecov na stopera nevím teda

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 17:38 |  
        0 0

        Frantík by hrál pravý křidlo, a Ličku na DZ si taky neumím představit, nesouhlasím že na DZ musí hrat jen bořič a ne tvořič, Tavares byl toho dukazem, ale co Ličkovi neschází na tvořivosti, tak mu schazí na rychlosti a tvrdé hře, proto Gecov popřipadě Zmrhal by tam měli zůstat ( radši Gecov, Zmrhalovi pujde dobře zahřivat lavička)

  11. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    jarodo57     před 11 lety 03.02.2014 17:11 |  
    0 0

    Tak jsem po delší době se rozhodl napsat několik řádek k posledním diskusím. Já se většinou v přípravných obdobích moc sem nevyjadřuji,protože si myslím , že nejlepší ze všeho je nechat vše na trenérech a vedení jak celou přípravu včetně přestupů atd. pojmou oni a pak se teprve v té konečné fázy( dám příklad v posledních 2 zápasech) můžu teprve k něčemu vyjadřovat. Vyjímku jsem udělal jen v případě nákupů typu Straka,Rada, Fenin ,kde jsem neviděl žádnou perspektivu a od začátku jsem tyto příchody kritizoval.Čas, si myslím mi dal za pravdu a ještě dá s trenérem Radou,který dle mého názoru buď tuto sezónu nebo určitě v příští s Jihlavou nic neudělá a možná i s ní spadne do 2. ligy.
    Ale oč jsem chtěl hlavně psát.
    My slávisté jsme opravdu zvláštní fandové.Před zimní přestávkou jsme všichni nadávali ,že jsme tam a tam a křičeli jsme po posilách a novém majiteli nebo alespoň po vlivném sponzorovi apod. Kdeže ty loňské sněhy jsou.Majitel nebo sponzor tu je a to si nebudeme nalhávat že ne,přestupů je přehršle a dá se říci ,že asi budou ve většině kvalitní a jsme opět nespokojení.Protože náhle nebude pod tíhou nákupů mít tolik možnosti se rozvíjet talent našich( čajíčkových) juniorů,peníze z prodeje nakoupených potečou jinam,budou hrát cizinci na úkor českých hráčů a podobné plačtivé nářky.To vše nahrává takovým jako je retos a podobní.
    Hlasy - zachránit ligu ,vyhrát pohár,lepší zítřky.Ano vždyť tohle je podle mého ten začátek.
    Sami jsme viděli, že s tím co tady bylo a už hodně dlouho nespělo k bůhvíjakému pokroku,tak se muselo změnit.Čas samozřejmě ukáže ,zda to byl krok dobrý,ale jiný způsob nebyl.
    Já nechci tady jitřit nějaké vášně,ale já bych kromě těchto změn udělal ještě pořádnou změnu v kádrech od 17ky výše a to s tím, že bych vyhledával talentované hráče ze zahraničí a již v těchto letech je zařazoval do juniorských týmů pro větší konkurenci a možnou konfrontaci s našimi mladíky.Protože si myslím,že u zahraničních hráčů(především z Afriky nebo ze zemí s nižší životní úrovní ) je motivace prosadit se daleko vyšší než u mládeže naší.Jestli by nebylo lepší vypěstovat vždy 1 nebo 2 hráče opravdu na úrovni(i za cenu,že to nejsou Češi) a zabudovat je v prvním týmu a poté je finančně zhodnotit než 8 nebo 9 průměrných juniorů,kteří v prvních dvou nebo tří let v dospělém fotbale se nedokáží prosadit a finanční a ani sportovní profit z nich nemít žádný?
    Tak a teď jsem asi píchnul do vosího hnízda a budu zde ukamenován za to, že si nevážím slávistické mládeže.
    Já jsem ale chtěl v tomto mém příspěvku poukázat hlavně na to,že se nám slávistům nelíbí prakticky nic.Když se nedaří jsme nespokojeni.Když se proto něco dělá ,aby se zase dařilo,tak se nám to také nelíbí atd.Co na to říct.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      doors     před 11 lety 03.02.2014 17:22 |  
      0 0

      Ono to má ovšem dvě strany.
      Nikdo nepochybuje nad tím, že je třeba kádr posílit a proč ne kvalitními cizinci, kteří přinesou něco jiného, než naši hráči.
      Ovšem na druhou stranu bych třebá já osobně rád slyšel nějakou koncepci, co a jak dál s výchovou našich hráčů. Já osobně bych uvítal jít řekněme nizozemskou cestou. Tedy kvalitní výchova mladých hráčů + doplňování na střední Evropu kvalitními cizinci a TOP hráči kapr ligy. Možná iluze, ale dle mého v ekonomických podmínkách střední Evropy moc jiných cest ani není. Ostatně i Sralta pomalu začíná zapracovávat mladé odchovance, což dříve bylo nemyslitelné.
      Takže příchod kvalitních cizinců vítám, ale rád bych věděl, co klub zamýšlí koncepčně dál.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      leoneig     před 11 lety 03.02.2014 17:27 |  
      0 0

      Stručně řečeno a proč ne? Ve vyspělích fotbalových zemích je to naprosto běžný,že si do svých akademií kupujou zahraniční hráče v mladém věku a pak si je vychovají dle svého systému.Když budou v každé věkové kategorii 1-2 takový hráči, může to klubu jen pomoc...
      ale zase jich nesmí být az moc...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 17:38 |  
      0 0

      Ano, slávisté jsou také převážně (Barra promine) Češi, a ti - jak známo - rýpou vždy a všude :).

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 17:40 |  
      0 0

      No nevím kdyby to bylo tak jednoduché s těmi hráči odjinud, tak by to dělal skoro každý méně movitý klub v Evropě aby si přivydělal.Nehledě na to že přece jenom mají větší výhodu kluby ze západní Evropy i vzhledem k historickým vazbám kolonie atd.Také je asi potřeba mít trochu štěstí při výběru.Co se týká nákupu posil v současnosti, tak spíše mám obavu o to aby se alespoň některý hráč stal opravdovou posilou,chápu že v této době je asi jediná cesta pro Slavii, že to někdo z venku zaplatí a s případněho zisku si vezme podíl.Po pravdě řečeno moc se mě to nelíbí,ale není zbytu.Jiná věc třeba bude až se někdo stane oficiálním spolumajitelem či majitelem Slavie.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        jarodo57     před 11 lety 03.02.2014 19:33 |  
        0 0

        Já si ale vůbec nemyslím,že by to mělo všechno být tak jednoduché.Ale přeci když tohle dokáží v Evropě méně movité kluby z Holandska,Belgie,ale i z Maďarska apod. ,tak si myslím,že by až tak velký problém to v česku být neměl.Podle mě jde hlavně o dobrý skauting(který jsme kdysi měli) a o dobrou manažérskou práci.Mě jde hlavně o to, že zde u těch mladých je hodně vidět velkou ambici ,sebevědomí, ale schází cílevědomost a hlavně píle a pokora.Proto jsme třeba za poslední 2 roky neměli ani korunu(kromě Petráka) za jejich přestupy. A na co nás všechny finančně přišli? Návratnost téměř žádná.A můžeme se dohadovat o tom ,zda dostali šanci nebo ne. Oni se hlavně o ni moc neprali.Jsem starší generace ,mám rád technický fotbal a fotbalově myslící hráče . Tzv. jezdící myši jsem nikdy nemusel,ale dnešní fotbal je o rychlosti.Kdo není připravený na fotbal v absolutní rychlosti a nebude absolutní profesionál nemá pražádnou šanci uspět.Mě připadá, že tady (Slávie) ty hráči žijí pořád v ameterismu.Jiný směr než ten kam to v posledním období směřuje neexistuje. Nic si nenalhávejme . Buď to co se děje nyní bude dobře a pro Slávii to skončí dobře a nebo není cesty zpět a skončíme špatně.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:18 |  
          0 0

          Se spoustou věcí samo souhlasím,hlavně o tom jak komplexní by měli být dnešní fotbalisté.Jinak se ve Slavii skoro vždy a všichni zaklínali, že se musí začínat u mládeže jenže to řikaj skoro všechny kluby u nás,tak že se z toho stalo klišé.Samozřejmě se to občas povede,ale ruku na srdce fotbalisté úrovně Nedvěda,Smíci,Cecha se u nás dlouho neukázal maximálně jsou to hráči do průměrných evropských mužstev.Prostě je to problém celého našeho fotbalu.Znám docela dost lidí ze zákulisí v MB,JN,LB a i u nás no a s těma hráčema z jiných kontinentů to dle nich tak, že opravdu nabídka je,ale ta kvalita už je trochu přebraná.To např. Liberec lovil v Jižní Americe,Jablonec v bejvalé jugošce atd.Prostě každej se snaží jak umí.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            jarodo57     před 11 lety 03.02.2014 20:44 |  
            0 0

            Kolik hráčů odešlo v posledním roce do průměrných západoevropských týmů z naší ligy? Já myslím že by nám stačily 2 ruce.Nebo ne?A teď kolik do lepších západoevropských týmů. Jedna ruka.A do špičkových - vůbec žádný.Tak kde je problém?Problém je v tom co jsem popsal výše. Ambice,sebevědomí atd. našim potetovaným,holícím si podpaží,prsa a i jiná místa naším mladíkům neschází,ale obětovat něco více ,být pravým profíkem i se všema povinnostma a nejen vymoženostma to je pro českého mladého hráče hodně složité.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      petrjir     před 11 lety 03.02.2014 18:14 |  
      0 0

      A co se tam pise? jsem na mobilu, tak nevidim. dik

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.02.2014 18:25 |  
        0 0

        Že "olejáři" přišli o svého nejlepšího nahrávače, který přestoupil do Slavie a už s klubem trénuje v Antalyi.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        quelhar (admin)     před 11 lety 03.02.2014 18:25 |  
        0 0

        Ze Boudjemaa podepsal ve Slavii a uz je v Turecku s tymem, jestli jsem to dobre pochopil skrz google translator.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Fulham     před 11 lety 03.02.2014 18:28 |  
          0 0

          vyděsila mne ta ,, Steaua" - ale ve finále to vypadá , že nejlepší hráč a ,,hvězda" je v Turecku...:-))

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 18:30 |  
          0 0

          Kluk ušatej už je nejspíš náš což mam radost.
          Ryhlej, pohybem mě připomíná Petrželu, umí oběma nohama centrovat, (a asi velice dobře), nejspiš by hrál praveho záložníka. Věřím, že je tak dobrej jak na videu a bude pro nás velkou posilou, pokud se osvědčí i Costa a Ritchie bude mit na zaklad, tak posílení Slavie hodnotím jako 1+, velmi mile mě překvapili.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 18:35 |  
            0 0

            Pokud ten kdo toho frantika objevil ví, že to video o něm nejsou jen nejlepší jeho akce, ale že takový výkony podává většinu času, tak si myslím že po Neckovi je to nejvyraznější (připadná) posila pro Slavii.
            Snad se to dotáhne uplně do zdárného konce a na oficiálkách vyjde nějaky prohlášení at si můžu oddychnout :-)

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              bongor     před 11 lety 03.02.2014 20:01 |  
              0 0

              No a pokračování?Během měsíce ohlásíme tiskovou konferenci.Budou na ní všichni novináři z Čech a hodně z Ruska i nějací i z Afriky.Čestným hostem bude Michel Platini a soudruh Pelta,který později vystoupí s krátkým projevem,ve kterém sdělí,že je od malička velkým slávistou.
              Karolko všechny přivítá a představí nového spolumajitele s vkladem do a.s. 10 miliard. Necku vykoupíme za směšných 200 Mega,aby měl Bouďák komu přihrávat i v příští sezoně na kterou ohlásíme útok na double.
              V závěru tiskové konference dojde ke smutné události,když se zastřelí redaktor Konečný.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                jandam93     před 11 lety 03.02.2014 20:07 |  
                0 0

                Při čtení poslední věty jsem se upřímně zasmál :D

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:08 |  
                0 0

                Konečný tam nebude, ten v tu chvíli bude na zápase A-dorostu sparty tweetovat každou jejich pološanci.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:22 |  
                0 0

                Poslední větu vytesat do kamene!
                Upřímně jsem se zasmál, bongore :).

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Staal11     před 11 lety 03.02.2014 21:07 |  
                0 0

                Jj,s tim Konecnym to bylo velmi povedene a navic trefne :)

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Staal11     před 11 lety 03.02.2014 21:07 |  
                0 0

                Jj,s tim Konecnym to bylo velmi povedene a navic trefne :)

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              jufoun (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:57 |  
              0 0

              :D:D

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          petrjir     před 11 lety 03.02.2014 18:46 |  
          0 0

          Diky moc. Je jasny, ze tyhle prichody, obzvlast tento nemuze jit jen a pouze na vrub Slavie. Snad uz se ozyva novy majitel. Jsem zvedav, kdy to s posilovanim skonci.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Fulham     před 11 lety 03.02.2014 18:57 |  
            0 0

            jen pro zajímavost - dle fcb Petrolul jsou na soustředění v Beleku v Turecku (asi ho přivezli na mule) a v diskusi fans trochu brblaj na výprodej ( dá-li se věřit překladači) . a mají asi o 6000 víc lajků než my

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Edwardtheiron     před 11 lety 03.02.2014 18:53 |  
          0 0

          28 let záložník nastoupil do kapely Slavia Praha -))))
          To je nádherná věta, já ten translator miluju!!!

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 18:54 |  
            0 0

            tak asi budeme vyhrávat.... :D

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Fulham     před 11 lety 03.02.2014 18:59 |  
            0 0

            nejlepší je forza olej....:-))))

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Fulham     před 11 lety 03.02.2014 19:06 |  
              0 0

              klucí sorry ale ještě tohle sem musím dát :-))))))překlad

              Neghy Fcp

              sa ti dau la #MUIE Capra!
              #Respect Damien Boudjemaa cel mai bun pasator...
              Aby vám #MUIE kozy!
              #Respect nejlepší passer Damien Boudjemaa... (Přeložil(a) Bing)









              Toto se líbí uživateli Ellena Danyela.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Fulham     před 11 lety 03.02.2014 19:08 |  
                0 0

                omlouvám se za odstavec - připomíná mi to blahé paměti na oficiálkách Tomyho Rangers když psal pomocí překladače....

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  Edwardtheiron     před 11 lety 03.02.2014 19:34 |  
                  0 0

                  Jojo, chudák Tommy, toho je mi líto.

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 21:18 |  
                    0 0

                    Co se s ním stalo?

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      slaviator     před 11 lety 03.02.2014 22:06 |  
                      0 0

                      Edward myslí, předpokládám, krach Rangers...

                      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 22:49 |  
                        0 0

                        Pravda, také mě to mohlo napadnout.
                        Však oni zase půjdou nahoru.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                bongor     před 11 lety 03.02.2014 20:06 |  
                0 0

                To je asi něco ze zoologie,to sem pravděpodobně nepatří. Můj překlad:Konečně se podařilo vypěstovat kapra,kterej má nehty a dokonce i kozy.
                Je tohle vůbec možný?

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  Fulham     před 11 lety 03.02.2014 20:34 |  
                  0 0

                  :-)))

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            mats     před 11 lety 03.02.2014 22:30 |  
            0 0

            ...tak to bude asi koncert.... :-)))

  12. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 19:05 |  
    0 0

    Pokud se budeme bavit o tom že frantík dojde a Costa se osvědčí tak tady je scénář:

    Půl rok na sehrání, dát větší váhu na pohár a zkusit se dostat přes něj do Evropy, v létě najít dva pořádný útočníky, pravého záložníka a sezona 2014/15 by mohla být po pár letech příjemná :-).

    Hlavně jde vidět, že to posilování má hlavu a patu, žádnej podpruměr typu Štěpán apod, kterej se vezme jen proto že se nabízí.

    Pokud se Koubek osvědčí a s tímto týmem něco předvede ( vymlouvat se už na nekvalitní kádr by nemohl), tak proč ne další sezona, ja bych radši Beránka, kterej bude odpočatej, ale to už je jen moje přání.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      judy     před 11 lety 03.02.2014 19:29 |  
      0 0

      Dejme panu Koubkoj šanci, je to po dlouhé době trenér který ví o čem mluví a hlavně i mluvit umí a jen neblekotá a když už něco řekne dává to smysl a má to hlavu a patu. Já jsem za něho rád a doufám že u nás zůstane.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 19:43 |  
        0 0

        uvidíme, první okamžik pro soudy je po přípravě, druhý po sezoně.

        Trochu mám obavu z obrany a krajů zálohy, tak uvidíme, jak si s tím Koubek poradí.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          judy     před 11 lety 03.02.2014 19:48 |  
          0 0

          Tak tak uvidíme, strašně bych byl rád kdybychom měli trenéra několik let po sobě, změna trenéra je vždy moc veliký zásah do týmu, většinou s tím spojené výměna kádru a kompletní změna herního stylu a dlouho ale opravdu dlouho trvá než si zase všechno sedne a nerad bych zase čekal několik let na to až si to sedne.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 19:56 |  
            0 0

            Ja koubka nehaním, sice sem od něho když přišel čekal ofenzivní styl s dvěma až třema utočnikama, který hral v Ostravě, ale když dostal takovej chciplej tým bez utočníků tak chápu, že se s tím blbě tvoří.
            Dokonce ted si řikám že při dobře zvoleném rozestavení se dá i s jedním utočníkem být velmi ofenzivní.

            4-2-3-1 nebo 4-1-4-1 je toho dukazem, když na to máte lidi.

            Pokud se odted začne takhle vchodně a chytře doplnovat kádr + silné a stabilní zázemí, tak si Slavii umím představit znova na vrcholu, kde byla v obou mistrovských sezonách.

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              judy     před 11 lety 03.02.2014 20:04 |  
              0 0

              Já toho teda tolik od něho nečekal,bylo jasné že musí tým naučit vlastně od začátku hrát i taktiku jim vštípit což není za den, po vejprasku 0:7 se prostě muselo začít od začátku a ta změna bude ještě chvilku trvat a myslím že pokud to stihne do konce sezony tak to bude zázrak, dám příklad pana Vrbu který když přišel do Plzně tak skoro spadli a jak jsou na tom teď ? ale trvalo mu to hodně let a chce to prosťe být trpělivý což jde opravdu těžko obzvlášť u slávistické obce která si toho za poslední dobu zkusila opravdu hodně. Musíme si uvědomit že změna trenéra by pro nás teď bylo to nejhorší co by se mohlo stát...

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:40 |  
                0 0

                no, srovnávat Koubka s Vrbou je při nejmenším velmi smělé:-)

                Já si myslím, že Koubek dostal posily, po kterých volal, buď ukáže na jaře herní a výsledkový progres, nebo čau.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  Khadgar     před 11 lety 03.02.2014 20:43 |  
                  0 0

                  Člověče, být to na tobě, tak by takový Ferguson v ManU asi moc dlouho nevydržel :)))

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:48 |  
                    0 0

                    trošku argumentace na základě výjimky, nemyslíš? Ferguson, Wenger, to jsou spíše "anomálie", statická životnost trenéra v PL je daleko nižší. A ono až na krátká období byl sir Alex prakticky neustále s ManUtd úspěšný. Kdyby hrál o udržení, asi by tam tak dlouho nevydržel, že?

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      Khadgar     před 11 lety 03.02.2014 21:01 |  
                      0 0

                      Neargumentoval jsem pochopitelně celými 25 lety, ale jen začátkem jeho kariéry v ManU, kdy první sezónu sice tým vytáhnul ze sestupových pozic a tu další skončil po zisku několika významných posil druhý (ale s velkou ztrátou a ne tak přesvědčivými výsledky), jenže ve třetím roce následoval sešup na 11. místo a o rok později se taky tolik nedařilo. Takže dle tebou výše nastíněného přístupu by musel skončit ;)

                      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 21:21 |  
                        0 0

                        nj, ale asi se shodneme, že v 95 % klubů by se trenér po dvou sezonách pod očekávání jednoznačně pakoval..

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  judy     před 11 lety 03.02.2014 20:47 |  
                  0 0

                  Nepochopil jsi mě, nejde o kvalitu trenéra poukázal jsem na to co chybí v gambrinus lize již delší dobu a Plzeň to pochopila, měnit trenéry každý rok a někdy častěji je prostě hloupost... herní progres byl znatelný už na podzim.

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:50 |  
                    0 0

                    já jsem také pro to, aby tu nějaký trenér už nějaký čas vydržel, od dob KJ se to tu střídá jako svatí na orloji.

                    Já jsem zatím dalek hodnocení Koubka, dostal vytoužené posily, jaro ukáže.

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      leoneig     před 11 lety 04.02.2014 00:05 |  
                      0 0

                      Dejme Koubkovi čas. Já budu pro začátek rád za klidnou záchranu a boj do krve v poháru,ideálně úspěch..Nebude to mít jednoduchý,jaká je skutečná kvalita posil nikdo neví (kromě Pitaka a Necky možná i Vošahla)posily si sam nevybral a přitom mu třeba Igor řekne, promiň Miro,ale tyhle kluci hrát budou. Moc logiky by to asi dlouhodobě nemělo,ale co ve Slavii logiku má? Nezbývá,než nasadit růžové brýle a doufat,že si vše téměř zázračně sedne jako za KJ viz Tavares,Krajčík Drizdal,Belaid a že se zase od příští sezóny dostaneme tam,kam patříme
                      ..

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:01 |  
          0 0

          Kraje zálohy za mě: vlevo Boudjemaa, vpravo Prošek. :)

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            judy     před 11 lety 03.02.2014 20:05 |  
            0 0

            podle toho co jsem zhlédnul na youtube tak Boudjemaa je opravdu bombarďák a na druhou stranu bych radši Mičolu pokud hrát může a jako náhradu určitě Proška !

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              bongor     před 11 lety 03.02.2014 20:09 |  
              0 0

              Oba jsou výborný,to už není naše obligátní "z deště pod okap".

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                judy     před 11 lety 03.02.2014 20:10 |  
                0 0

                že by se opravdu blýskalo na lepší časy ? :) myslím že bychom si to opravdu zasloužily !!

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 20:20 |  
                  0 0

                  Je jen dobře že je konkurence 2 lidi na jednom postu, hl. co se týká zálohy, takže za mě vlevo Mičola (nahradnik Juhar) v pravo frantík (nahrada Prošek).
                  Ale jelikož frantík je obounohej což bylo vidět i z toho videa tak je to alternativa na obě strany,což je jedině dobře. Tohle bude velká posila, tuším to v pravém koleni a to se moc často neplete :-)

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 20:22 |  
                    0 0

                    Vošahlík se mě spíš libi jako alternativa, kdyby se hrálo na dva utočníky, jako založníka bych tam radši viděl nahradnika Proška než jeho.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:41 |  
      0 0

      no a co týden tam řeší sparťanskou ideální jedenáctku. Holt koho chleba jí...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      judy     před 11 lety 03.02.2014 20:41 |  
      0 0

      Překvapuje ? však je to plesk.cz mě tedy vůbec ne....

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        bongor     před 11 lety 03.02.2014 20:46 |  
        0 0

        šašci.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      Khadgar     před 11 lety 03.02.2014 20:47 |  
      0 0

      Kolega skalní Sparťan říkal, že tohle je i na něj moc...

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Edwardtheiron     před 11 lety 03.02.2014 20:51 |  
        0 0

        No právě, to je ono. Já chápu, že to patří Křetínskému a bude se psát o Spartě, ale musí to mít nějakou úroveň. Co přijde příště? Lavička trenér pro Barcelonu? Krejčí do Realu?

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          jarodo57     před 11 lety 03.02.2014 20:57 |  
          0 0

          Tak ať si to píšou.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Edwardtheiron     před 11 lety 03.02.2014 21:08 |  
            0 0

            Ale jasně, ať si píšou, co chtějí, ale snad by měli mít trochu soudnosti nebo profesionální cti. Tomuhle se přece musí každý smát.

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              leoneig     před 11 lety 04.02.2014 00:21 |  
              0 0

              A dyť jsou klauni,ten Sport už po vychvalování Kovače už nečte ani Jarka Hřebík :D

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 22:16 |  
          0 0

          tak krejci by mozna na C tym realu mel,mozna by to dotahl i do becka

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        bongor     před 11 lety 03.02.2014 22:43 |  
        0 0

        Řekni kolegovi ať si připraví kapesník,ale do levý kapsy ještě jeden,dáme jim bůra.Kadeřábek bude větší průchoďák než pasáž Lucerna

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      bedva (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 20:59 |  
      0 0

      Raději jsem si zkontroloval datum, jestli není apríl....není.... Deník spart opět překonává své možnosti.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      ortevor     před 11 lety 03.02.2014 21:52 |  
      0 0

      tak dlouho ho tam budou medialne masirovat, az ho tam dotlaci...
      nevim jestli je vic na bliti peltonenova tlacenka nebo tlacenka spartu :/

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Honzajs1659     před 11 lety 03.02.2014 22:05 |  
        0 0

        Vůbec se nedivím, když blesk koupil p. Křetínský :) ... Podobných článků očekávám více, nedejbůh, když bude něco sporného proti Spartě..To se tam přímo po...ou v redakci :)

  13. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    slaviator     před 11 lety 03.02.2014 20:54 |  
    0 0

    mimochodem, nevím zda to tu už někdy zmiňoval, ale do Ústí nad Labem jde hostovat ze Slavie útočník Petr Růžička (ročník 93)

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 21:50 |  
      0 0

      on ještě patří Slavii? vím že minulý rok hrál někde v ČFL (Roudnice nebo Kladno). V U19 patřil k nejlepším, když potom nebyl v juniorce, tak jsem si říkal že to je škoda.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 22:12 |  
          0 0

          Nevíš jak dloho byl v tom Kladně, jestli půl roku nebo rok?

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              slaviator     před 11 lety 03.02.2014 23:22 |  
              0 0

              Jinak Dan Veselý dával za Most jeden gól proti Bochumi, zápas skončil remízou 2-2. Pro Bochum to byla generálka na druhou bundesligu....

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                ortevor     před 11 lety 03.02.2014 23:46 |  
                0 0

                Danovi Veselymu to moc preju...ale pro Bochum to je docela velkej fail

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  slaviator     před 11 lety 04.02.2014 00:52 |  
                  0 0

                  Sestava Sestava VfL Bochum: Luthe – Eyjolfsson (46. Gyamerah), Maltritz, Fabian (46. Butscher), Bastians – Latza (61. Jungwirth), Sinkiewicz (61. Zahirovic) - Tasaka (61. Tiffert), Cwielong (46. Acquistapace), Ilsö (61. Bulut) – Sukuta Pasu. Trenér: Peter Neururer. Nevím, nakolik odpovídá ideální jedenáctce.

                  Jinak za Most hraje i Radim Nečas, odchovanec Slavie, první příležitost mu dával před lety KJ, Nečas pak zmizel nějak přes Boleslav snad, Jablonec, Duklu... Už dlouho za Most hraje Ondra Běloušek, odchovanec Slavie, kterej do Mostu přišel asi před pěti lety, a stoper Jan Charuza, kterého Slavie před asi dvěma lety zkoušela a chtěla přivést...

                  Jinak Dan Veselý hrál v základu a střídal v 60. minutě.

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      ortevor     před 11 lety 03.02.2014 21:50 |  
      0 0

      docela by mne zajimalo nejaky info o nem, napriklad pokud ho nekdo nekdy videl hrat, co je to za hrace, pripadne komu z nasich znamejch hracu se herne podoba, a jestli je u nej nejakej potencial..ja ho nikdy hrat nevidel a ani snad v juniorce se neobjevil, resp mi to jmeno fakt nic nerika...

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        quelhar (admin)     před 11 lety 03.02.2014 22:02 |  
        0 0

        Jestli si dobre vzpominam, tak to byl subtilnejsi, celkem rychly hrac, co nastupoval casto na prave zaloze. Takze ke srovnani se nabizi Prosek. Ja jsem ho videl parkrat v juniorce, kde se darilo kazdemu, kdo tam nastoupil, takze jak je na tom doopravdy, to rict nemuzu - tehdy proste vypadali nadejne uplne vsichni.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        slaviator     před 11 lety 03.02.2014 22:09 |  
        0 0

        Citace z článku v Kladenském deníku:

        Byť patří mezi průbojné, technické hráče, kteří dokáží obejít soupeře, do finální fáze se moc nedostává. Podle něj to je daň dospělému fotbalu.

        „V juniorské lize jsem byl zvyklý se prosadit přes soupeře a vystřelit, teď je to těžší," přiznal borec, na něhož se nedávno u kouče Kladna Daniela Drahokoupila informoval trenér jedenadvacítky Jakub Dovalil.

  14. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    Barra     před 11 lety 03.02.2014 21:21 |  
    0 0

    Takže zítra proti rumunskému Viitorul Constanta, kterou vlastní legendární Gheorghe Hagi, nejlepší rumunský fotbalista všech dob. Klub založen v 2009, od minulé sezóny hrají v Liga 1, končili na 13 místě z 18.

    Tuto sezónu se celkem rovnají Slavii :-) : jsou na 15. místě v tabulce s 18 body z 19 zápasů (průměr 0,95 bodů na zápas), mají nejhorší útok s 13 brankami (průměr 0,685 branek na zápas), dostali 31 branek proti (1,63 branek na zápas). Slavia má průměr 1 bod na zápas, daných branek 0,75 na zápas, obdržených branek 1,75 na zápas. Jsme si tedy celkem vyrovnaní.

    Koubek nahlásil že zítra nastoupí hráči, kteří nedostali šanci proti Haladás („Byl to záměr. Rozjet herní soustředění se sestavou, která má blíže základu, aby už kluci hráli delší úseky než poločasy. V příštích dvou zápasech k určité rotaci zase dojde. Pokud všechno půjde podle plánu, tak na závěr zase bude hrát sestava, která už by se mohla blížit ligovému základu“).

    Jsem zvědav kdo zítra nastoupi: snad Mensah, da Costa, Boudjemaa jestli vůbec je na místě (ten by navíc měl Viitorul dobře znát), stejně jak Ritchie (?!) Neškodilo by jinak, kdybychom se dozvěděli jaký program dnes hráči měli, kdo eventuálně vedle da Costa dorazil, jako je atmosféra, počasí, jak jsou ubytování, atd. Moc toho nevíme. Příště bychom měli nějakého hráče podchytit a dát mu úkol jednou denně poslat nějakou zprávu do redakce. Anebo budeme muset vypravit Quelhara s Alanorem na místo. Že byste zvedli cenu reklamy na SN?

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.02.2014 21:23 |  
      0 0

      Zitra ne, az pozitri :o)

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Barra     před 11 lety 03.02.2014 21:33 |  
        0 0

        Nějak se nemůžu dočkat :-) Měl jsem nějak zafixované v hlavě, že hrají už zítra.

        (napřed jsem ale pochopil z tvé poznámky, že zítra ještě neletíte do Antalayi, ale až pozítři...)

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 21:27 |  
      0 0

      Něco málo jsem sondoval a pročítal zahraniční veby a dle všeho je tam zatím pouze Costa, to mám tak nějak i potvrzeno. Ritchie by měl dnes projít fyzickými a zdravotnímu testy v Praze a zítra se přesunout do Turecka a o Damienovi jsem nezjistil vůbec nic.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        nacelnik (přítel SN)     před 11 lety 03.02.2014 21:28 |  
        0 0

        samo sebou weby

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      slaviator     před 11 lety 03.02.2014 21:37 |  
      0 0

      nejlepším rumunským fotbalistou byl Kvašňák :-)

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Barra     před 11 lety 03.02.2014 22:18 |  
        0 0

        Mám rád kreativní útočné středopolaře, kteří táhnou mužstvo, a Gheorghe Hagi byl v létech ´80 a ´90 absolutní mistr ve svém oboru. Jen něco přes 170 cm, ale jaký bojovník na hřišti, jaká fotbalová inteligence.

        Hagi, Mesut Oezil, Kaká, Zinedine Zidane, Dennis Bergkamp, Eden Hazard abych jen pár jmenoval – jejich fotbal vypadá(l) tak jednoduše, je ale tak eficiencí, tak krásný.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Fulham     před 11 lety 03.02.2014 22:43 |  
          0 0

          Ahoj Barro - musím doplnit jedno jméno pro mne fotbalového básníka po jehož odchodu šel národní tým Albionu s invencí nenávratně do kopru.....nikdy nezapomenu na slzy při semifinále MS v Itálii...

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:17 |  
            0 0

            Myslis Gazzu?toho si moc nevybavuju ale vzpominam na MS ve francii a bajecnou dvojici owen shearer a zada jim kryl teddy.a krasny zapas proti argentine,kde to neustal david.fandil jsem tehdy argentincum,ale anglie mela zajimavy tym

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Fulham     před 11 lety 03.02.2014 23:39 |  
              0 0

              Jojo - DB měl úžasný standartky ,přihrávky ale Gazza byl poeta, vášeň,emoce....dnes mají týmy v PL na tomto postu v drtivé většině cizince a nároďák je ve sttereotypu a dost často se na to nedá dívat...těším se na Brazílii,budu fandit Anglii ,ale můj typ na překvápko je veden Edenem....:-) prrávě pro tu kteativitu o které psal Barra.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:49 |  
                0 0

                pravda,anglani se biji do prsou jak maji nejlepsi ligu,ale narodni tym stoji za houby hlavne herne.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  slaviator     před 11 lety 04.02.2014 00:54 |  
                  0 0

                  Nejlepší liga světa je podle mě už pár sezon Bundesliga... Jak co se týče diváků (je tam atmosféra, ale nedějou se tam průšvihy jako někde na Balkáně, v Turecku nebo Latinské Americe) tak co se týče hry a vyrovnanosti

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  Barra     před 11 lety 04.02.2014 07:13 |  
                  0 0

                  Anglicka liga a narodni muzstvo nemaji moc spolecneho. V Premier League hraje kolem 65% cizincu... Mam ji ale take nejradeji, v Bundesliuze o ktere pise Slaviator bude na nejakou dobu jen Bayern a pak zbytek peletonu.

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Barra     před 11 lety 03.02.2014 23:49 |  
              0 0

              Máš pravdu, Kornovo, je to ´the good old Paul´, beru Davida Platta zpět. Gascoigne dostal v semifinále proti Německu žlutou kartu a přišel tak o zápas o bronzovou medaili.

              Bohužel špatně došel – ten ďábel alkohol. Paul Gascoigne, Georges Best, Eric Cantona, Gerd Mueller, Arto Tolsa…

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:56 |  
                0 0

                honza simak

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Fulham     před 11 lety 03.02.2014 23:56 |  
                0 0

                On ji dostal ještě když nebylo hotovo a pobrečel si za hry ....a potom na konci taky. Byl to frajer a měl srdíčko.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Barra     před 11 lety 03.02.2014 23:28 |  
            0 0

            Ahoj Fulhame, tak to musí být David Platt, ne? Ani v boji o bronz mu nebylo dopřáno, vzpomínám na jeho vyrovnávající branku krátce před koncem, a hned na to dali rozhodující branku Italové z penalty.

            Vždy považuji England jako outsidera, ale nedaří se jim. V 1990 v Itálii byli vlastně kousek od finále - aby opět končili čtvrtí. Co by ale jinak za takové čtvrté místo dali, řekl bych. Los v Brazílii jim opět moc nepřál - Uruguay a Itálie budou bolet. Jinak už jen něco více než 5 měsíců, než ten fotbalový svátek vypukne. Budeme se celkem mít.

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              Fulham     před 11 lety 03.02.2014 23:44 |  
              0 0

              Mi to trvá než něco naklepu...odpověď je nahoře :-)

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Barra     před 11 lety 04.02.2014 00:09 |  
                0 0

                A mi ještě déle, protože píšu přes Word a pak už nekontroluji nové příspěvky na SN, takže tvojí reakci jsem neviděl - ihned po Kornovi mi to došlo, ale začetl jsem se u Georges Besta...

                Díky za pěkné slova o Edenovi - Belgie má ve své skupině Alžírsko, Rusko a Jižní Koreu – mohli dopadnout hůř :-)  Uvidíme, těším se. Naštěstí mají s Wilmotsem trenéra, který hráče umí udržet oběma nožičkami na zemi.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  bongor     před 11 lety 04.02.2014 06:46 |  
                  0 0

                  ahoj Barro,tak v Brazilii budu fandit Belgii,když tam my nejsme.
                  Ale i kdyby jsme tam byli,tak Vrbův záměr,vzít do mužstva nejmíň 6 rumunů by mě odradil.Nevím například co by mě mohlo přimět,abych
                  přál úspěch tomu kríplovi Váchovi.Prostě je to fyziologicky nemožné.
                  Ovšem Belgie se mi i bez mého fandění jeví jako mimořádně silné mužstvo,které když bude mít jen trochu štěstí,tak se dostane nejmíň do semifinále.Je to jasnej černej koník šampionátu.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          slaviator     před 11 lety 03.02.2014 23:28 |  
          0 0

          z Rumunů se mi líbil i Adrian Mutu, škoda té jeho kokainové aféry u Blues a škoda, že se pak neprosadil u la Vecchia Signora. Dva mé oblíbené zahraniční kluby, hrál v obou a v obou si to pěkně pohnojil... A aby se kruh uzavřel, dneska je Adrianovi Mutu 35 let a je útočníkem hádejte v jakém týmu? FC Petrolul Ploieșt...

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:41 |  
            0 0

            urcite jo,adrian je taky uz svym zpusobem legendou.tehdy spousta znamych kteri se o fotbal moc nezajimali mi reklo ze fandi juventusu jen kvuli tomu,ze je tam mutu.obcas neuskodi,kdyz ten dnesni trend 100% zivotospravy a nekonecnych treninku zpestri nejaka rockova hvezda

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              slaviator     před 11 lety 04.02.2014 00:58 |  
              0 0

              Jo, ale může to být jeden hráč a musí být herně vyjímečný. A ne jako v hokeji junioři Klášterce nad Ohří... Trenér jim to pěkně vytmavil, oni ho potají natáčeli, hodili na youtube a on byl vyhozen za to, že se prý dotkl jejich práv... (přitom tam nejvíc seřval svýho syna, kterej mimochodem jinak to video taky potají natáčel...)

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Kornovo     před 11 lety 04.02.2014 08:28 |  
                0 0

                nemam povedomi o hokejove juniorce v klasterci.nenapada me zadny hokejovy parmen,ale jiste nejaci byli.treba na vsetine se po titulechkalilo docela silene,pamatuju jak nelibu ostrihali do hola snad primo na stadione

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  klimi     před 11 lety 04.02.2014 09:51 |  
                  0 0

                  Většinu těch lidí znám osobně, jsou to moji vrstevníci. Představ si, je to asi tak, jako kdybys měl tým složen z patnácti nenapravitelných Feninů, jeden Petrák a zbytek jsou takový nějaký ovce, těžké pořízení...

                  Snad bude naše město známé konečně i něčím kladným, například Marek Krátký by se prosadit mohl, bohužel by tomu nemuselo být zrovna ve Spartě...

                  To slavení po titulech a velkých zápasech je normální věc, která se snad děje úplně všude, to hráčům nemůžete mít za zlé.

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Kornovo     před 11 lety 04.02.2014 10:01 |  
                    0 0

                    ja vim,ale tady se pije slivovica

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    slaviator     před 11 lety 04.02.2014 10:10 |  
                    0 0

                    https://www.youtube.com/watch?v=Vens90rHa8Y

                    Tomu trenérovi by ani nevadilo jít PO ZÁPASE všichni na pár piv a on a asistenti by šli taky a taky by si dali pivo. No problém. Ale ty kecy hráčům? Ožerou se před zápasem a pak nedojdou na trénink, přitom bydlí na intru pět minut od vlaku, další řekne při zápase že ho to nebaví, na trénink z patnácti hráčů přijde jedenáct, ... Ten trenér má pravdu - nic nedokázali, hrajou hovno a myslí si, že jsou mistři světa. Jsou leda tak mistři světa amoleta.

                    Nejsmutnější ale je, že Klášterec není jedinej, kde to takhle je a pak hrajou extraligu skoro padesátiletí hráči...

                    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                      klimi     před 11 lety 04.02.2014 10:20 |  
                      0 0

                      Nedá se než souhlasit.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  slaviator     před 11 lety 04.02.2014 10:15 |  
                  0 0

                  Koukni na to video https://www.youtube.com/watch?v=Vens90rHa8Y.

                  Jinak bacha, je rozdíl po titulu v extralize tejden chlastat (nebo jenom tři dny, protože pak jedeš na mistrovství) a je rozdíl chlastat každej pátek a sobotu, když v neděli máš zápas... Dát si dvě, tři piva, tak ten trenér by to neřešil, jenže ti hráči chlastaj Ligu mistrů, nechodí pak na tréninky a když už dorazí, tak je to nebaví, nedělaj co maj a v zápase řeknou trenérovi, že "mě to nebaví" nebo "já jsem utahanej, hraju třetí zápas v týdnu".

                  Trenér je seřve (očividně ne poprvé, když to nahrávali - a nahrával to jeho syn!), a vedení klubu ho za to vyhodí. Bože, na nás v našich deseti, jedenácti, dvanácti řvali fotbaloví trenéři daleko hůř, a to jsme fakt v jedenácti nechlastali...

                  • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                    Kornovo     před 11 lety 04.02.2014 16:39 |  
                    0 0

                    jasny,tak to se da vyresit jedine vyhazovem tech kluku.ale kdyz na jejich mista se zadni dalsi nehrnou tak je to pak tezke.trosku zacarovany kruh v klasterci.nevim jak je to tady,ale tusim ze vsetin si v te extralize dorostu a junioru este nejakou kvalitu drzi.ale uz nejsou nejlepsi u nas jak pred par lety

  15. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    petrjir     před 11 lety 03.02.2014 22:49 |  
    0 0

    Z oficiálek v odpovědích MB:
    "Příchod Ondřeje Kúdely pravděpodobně není aktuální. Co se Brazilce týče, jednalo se pouze o krátkodobý test v rámci juniorky. MB"

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      petrjir     před 11 lety 03.02.2014 23:14 |  
      0 0

      Koho jiného by jste v rámci ligy navrhovali?

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        sicilianbrno     před 11 lety 03.02.2014 23:20 |  
        0 0

        Kúdela už by byl asi luxus, pravou obranu by to doplnit chtělo, ale celkově jestli teda vyjde ten frantík tak můžeme být hodně spokojeni, hl přišly posily a ne hráč do počtu.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          petrjir     před 11 lety 03.02.2014 23:38 |  
          0 0

          Na pravou stranu v tuhle chvíli není důvod nikoho vodit. Je tam Nitrák s Dostálem a pokud se zvedne tým, tak věřím, že oni se zvednou taky. Kúdela by sice luxus byl, ale Koubek chce defenzivního záložníka, takže asi tam bude počítat se Zmrhalem nebo ten bude levý bek číslo jedna a Tusjak zpět do Táborska?
          Každopádně se hodně bojím, pokud by se zranil Necid, tak tam nemáme adekvátní náhradu. Ale to už bych chtěl asi moc...

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:45 |  
            0 0

            nitrakovi na beku uz neverim,po tom co predvadel posledni rok.na zachranu jo,ale do zakladu kvalitni slavie jakou si vsichni prejeme,uz ho nechci.nevim jestli se vyrovna nasim pravym zaloznikum.a o dostalovi uz bylo napsano dost,ale na titul s nim to v zakladu to asi nebude

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              petrjir     před 11 lety 03.02.2014 23:50 |  
              0 0

              Zase nemůžeme obměnit a nakoupit celou jedenáctku. Teď se hráčům těmahle posilama jasně ukázalo, že nejsou sami a že musí makat, pokud ne, půjdou... Jasně to dokazuje i to, že Koubek hledá defenzivního záložníka, ž chce mít každý post zdvojený. Věřím, že hráči na pravém beku se ukážou v lepším světle než na podzim.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                bongor     před 11 lety 04.02.2014 06:55 |  
                0 0

                Určitě se někde v jiném mužstvu uplatní i hráči,co nás nyní opouštějí
                my budeme v budoucnosti bědovat,že jsme je tak lehce pouštěli.Například takový Čonka,nebo Škutka.Třeba takový Čonka,to bylo neskutečné,jak se najednou změnil a to k horšímu,až tak,že nevěřím že tom nebylo něco osobního.Škutka to je jiná povídka,
                ten prostě svou šanci nedostal.No ale to se může stát každému mužstvu.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                bongor     před 11 lety 04.02.2014 06:55 |  
                0 0

                Určitě se někde v jiném mužstvu uplatní i hráči,co nás nyní opouštějí
                my budeme v budoucnosti bědovat,že jsme je tak lehce pouštěli.Například takový Čonka,nebo Škutka.Třeba takový Čonka,to bylo neskutečné,jak se najednou změnil a to k horšímu,až tak,že nevěřím že tom nebylo něco osobního.Škutka to je jiná povídka,
                ten prostě svou šanci nedostal.No ale to se může stát každému mužstvu.

            • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

              slaviator     před 11 lety 04.02.2014 01:01 |  
              0 0

              Hele, já bych Dostála nepodceňoval... Na Premier League mít nikdy nebude, ale ve Slavii jde pořád nahoru. A radši uvidím někoho, kdo nemá talent, ale přidává si po tréninkách, ve volnu místo vysedávání po barech chodí běhat do obory a kdo v zápase nikdy nic neodchodí a nevypustí (a tou zarputilostí může strhnout hráče okolo sebe)... než někoho, kdo má talent od pánaboha, ale promrhává ho trestuhodně a tím nezájmem strhává ostatní.

              • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                Fulham     před 11 lety 04.02.2014 07:51 |  
                0 0

                Vidíš a si myslím ,že zrovna Martin by se do PL nebo aspoň II. docela hodil a mezi těma chasníkama se neztratil.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  deadbeat     před 11 lety 04.02.2014 09:58 |  
                  0 0

                  S Dostalem by si vytreli prdel i v League Championship. Trochu soudnosti.

                • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

                  slaviator     před 11 lety 04.02.2014 10:19 |  
                  0 0

                  Jo, stylem a způsobem hraje to jako beci u těch týmů hrajících ostrovní fotbal. Ale ta kvalita je jinde :)

                  Ale Dostála beru, chci ho v týmu, už jen proto že to jak se snaží a maká a přidává si může strhnout ostatní.

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Kornovo     před 11 lety 03.02.2014 23:34 |  
        0 0

        ja bych chtel costu ze sralty.anebo at je ten nas aspon tak dobry jako on

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.02.2014 07:48 |  
          0 0

          Costa je docela rozporuplný hráč. Je hodne ofenzivni, má dost gólu i asistenci, ale mívá vzadu okna.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            Kornovo     před 11 lety 04.02.2014 08:32 |  
            0 0

            vymeny nitriansky za costu bych se fakt nebal

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.02.2014 07:45 |  
        0 0

        Nejsem si úplně jistý, ze posila do obrany bude z Gambrinus ligy, ale kdyby ano, zda se mi solidní Košut ze Slovacka, stabilně slušné výkony podává i Božic z Dukly, který tu kdysi neuspěl. Mj. Tam v Dukle se mi hodne líbí Romera. A pak by za optání mozna stal Hejda z Plzně, který toho moc nenahrál a nějaká hostovacka s opci by nemuselo byt spatne řešení.

        • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

          petrjir     před 11 lety 04.02.2014 08:17 |  
          0 0

          Ja jsem mel spise na mysli posilu na pozici defenzivniho zaloznika z gamrinus ligy. Nejak tak jsem bral, ze Da Costu angazujem, ale napada me, pokud bychom s nim tahli stejne dlouho jednani jako s Ritchiem, tak bychom ho ani neatihli angazovat. Prestupy jsou do 25.2. Jsem zvedav, co Koubek rekne na Da Costu, ale otazka je, zda.se to ze dvou pripravnych utkani da poznat.

          • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

            slaviator     před 11 lety 04.02.2014 10:21 |  
            0 0

            Přestupy jsou do 21.2. Jestli vycházíš z odpovědi Michala Býčka, tak je to špatně a splet se, doufám, že ostatní ve Slavii ví, že přestupy končí už 21. ...

    • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

      hamlo1 (přítel SN)     před 11 lety 04.02.2014 07:59 |  
      0 0

      díky

      • Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

        bongor     před 11 lety 04.02.2014 10:13 |  
        0 0

        Evropský parlament se nedávno pozastavil nad tím, že se prý stále zvyšuje počet zmanipulovaných zápasů ve fotbale, ale i v dalších sportech jako basketbal, tenis či volejbal. Europarlament usoudil, že boj proti tomuto jevu je neúspěšný. V letech 2008 až 2011 Europol odhalil v Evropě 680 podezřelých zápasů, od začátku roku 2013 jich přibylo dalších asi 200.
        V Belgii Barro začal proces roku s 31 hráči a asi i funkcionáři,manipulace s výsledky 2004-6.Tak nejen cinklý jaro.

  16. Re: Přestup Keegana Ritchieho je dokončen

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 04.02.2014 10:34 |  
    0 0

    Tak já bych to za sebe taky krátce shrnul - na posilách se mi líbí, že opravdu všichni vypadají perspektivně - technický a dynamičtí hráči. I když na videu tak můžu vypadat i já:) Přesto ale nevím proč, mám z nich jinej pocit, než když chodili neznámí Brazilci, Mexičani atd. z tamních většinou ani ne prvních lig. Co mě trochu zneklidňuje, ž se přivedlo tolik záložníků - většina z nich ofenzivního ražení. Chápu, že Koubek chce hrát na 5 chlapů v záloze, ale tohle mi přijde až tak moc. Kor, když už tady máme podle mě kvalitní základ z našich luhů - Piták, Lička, Mičola, plus Prošek, Koreš, Šimeček, Zmrhal a teď k nim ještě Mensah, Boudjema, a to je otázka, co plánuje Koubek s Vošahlíkem, Juharem a Nitranským, které taky stavěl do zálohy. (Ač já vidím Vošahlíkovo místo v útoku a Nitranského na beku)

    Jako problém teď vidím hlavně pozici stopera - Dobrotka je zase mimo a tím pádem to leží na Nevesovi se Škodou a upřímně ani o jednom si nemyslím, že by to celé oddirigoval. Škoda na to podle mě nemá povahu a u Nevese si nejsem jistý řečí, ale můžu se mýlit.. A co jsem viděl ze zápasu s Maďarem tak obrana byla místy fakt školácká. to se může vyladit, ale já bych tam opravdu rád viděl nějakou osobnost jako Laty, Brabec, v tomhle souhlasím s Jiřím. testovaný Costa nemusí být špatný, parametry má na stopera ideální, ale stejnej problém jako Neves.. s tím, že Neves už je přeci jen daleko víc "počeštěn"

    No a druhé palčivé místo je v útoku - i když tam spíš s ohledem na budoucnost. Necka je pohlazením na duši Slávisty - už jenom vidět o s Karlosem po letech v sešívaném mě zase po dlouhé době moc láká do Edenu.. Ale když by vypadl, tak tam zeje díra.. resp. Vošahlíka bych tam řádně ozkoušel, Juhar je alternativa pro jinej typ hry a Vyhnala bych taky nezatracoval. Podle mě ten kluk neni zlej. Určitě by měli dostat prostor, ale musí prokázat kvalitu, že jsou schopni to po Neckovi vzít a nahradit ho - ať už na boj o nejvyšší patra ligy v příští sezoně či kdybychom to se štěstím uhráli v poháru ještě letos do EL.

    Koubkovi věřím a dlouhodobě fandím. Jsem rád, že je ve Slavii zase trenér, kterej umí mluvit i trénovat a je osobností. Tak uvidíme, na co to bude stačit. Jaro neberu jako stabilizační ani záchranářský - tomu ten tým podle papíru musí bejt na hony vzdálenej. Je to jednoznačně nastaveno na proges.

    A ještě jedna poznámka - zatím jsem nezaznamenal, že by námi vyřazení hráči sehnali nějaké angažmá a to je v téhle fázi nic moc bilance. Tak bych nerad dopadl jako v Doležalových časech s 50 profi smlouvami.. což nás vlastně dostalo tam, kde jsme .