Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

Slavia loví exotické posily! K týmu už se připojil, nebo by se měl v nejbližších dnech připojit ofenzivní záložník Joseph Mensah. S levým obráncem Keeganem Ritchiem se ladí detaily smlouvy. Doplnění: Slavia Mensaha představila jako oficiální posilu.

Příchod 19letého Ghaňana Josepha Mensaha je už dotažen a hráč se připojil dnes večer k A-týmu, který se připravuje na kondičním soustředění na Kanárských ostrovech. Ofenzivní záložník, kterého na své skautingové cestě objevil a doporučil Martin Poustka, podepsal v Edenu smlouvu na půlroční hostování s opcí na 3 roky.

Keegan Ritchie je 23letý levý obránce působící v jihoafrických Kaizer Chiefs. Dle oficiálního webu vedoucího týmu místní ligy je klub se Slavií dohodnut na podmínkách přestupu, zbývá tedy už jen doladit podmínky smlouvy se samotným hráčem. Ritchie by měl zřejmě zacelit mezeru po konci Slováka Čonky, se kterým se už v A-týmu nepočítá. Pokud vršovické skutečně posílí, tak se pravděpodobně o místo v základní sestavě utká s odchovancem Lubošem Tusjakem.

Komentáře (225)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    Euforak (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 17:38 |  
    0 0

    Rád bych tu viděl ještě jednoho krajního beka a útočníka.. Ale reálně si myslím, že posilování víceméně pro jaro končí..

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Oja     před 11 lety 12.01.2014 17:41 |  
      0 0

      A já bych se vůbec nedivil, kdyby těch hráčů bylo víc. O těchto dvou víme, protože o jejich přestupu vyšel článek v jejich zemích. Jinak bychom asi nevěděli nic. Takže si myslím, že můžou přijít i další hráči, o kterých se zatím nikde nepíše:)

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 17:44 |  
      0 0

      Osobně přiznám, že jsem ani tolik posil nečekal , teda pokud všechno vyjde s těmahle dvouma .

  2. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    Panther49     před 11 lety 12.01.2014 17:41 |  
    0 0

    Zajímala by mě situace okolo Ericha, jediná zmínka o něm byla tady...takže to nevypadá?

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2014 17:43 |  
      0 0

      Dle všeho nemáme zájem, což je podle mě dobře. Nejvíc se u něho mluví o Sigmě a Bohemce.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        petrjir     před 11 lety 12.01.2014 17:53 |  
        0 0

        Souhlasím. Přijde Ritchie, Neves na stopera a s Brabcem by měli dohromady 73 let. Doopravdy nás spíše tlačí bota na pravé straně obrany a i ten útočník by se hodil. Ale před začátkem přestupů říkali, že přijde 4-5 hráčů, což s těmahle dvěma vypadá, tak si myslím, že už se asi bude končit. Na druhou stranu, pokud chtějí tuto sezonu mít úspěšnou, vyhrát pohár a připravit tým na další sezonu, tak by už teď měli udělat co nejvíce změn (myslím ten pravý bek a útok).
        Jinak Alanore, nevíš něco o zájmu o Rybalku? Nebo to byl jen výmysl Sportu?

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2014 18:50 |  
          0 0

          Ohledně Rybalky nevím nic jiného než to, co se tu objevilo. Bylo by pro mě velkým překvapením, kdyby tu skutečně skončil.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          Kornovo     před 11 lety 12.01.2014 21:51 |  
          0 0

          ja jsem cetl,ze za nej chteji 25,ale ze zadny cesky tym nabidku nedal

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        leoneig     před 11 lety 12.01.2014 21:27 |  
        0 0

        Nevidím jedinej důvod pro Ericha,sportovně to ničemu nepomůže a ty mladí v něm příklad nenajdou,obzvláště když byli rudých.. Ta Bohemka pro něj i Bohemku Ideální řešení..

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          leoneig     před 11 lety 12.01.2014 21:44 |  
          0 0

          Omlouvám gramatiku,ten slovník je pěkná kurva :-)

  3. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    petrjir     před 11 lety 12.01.2014 17:41 |  
    0 0

    Škoda, že tam taky Poustka nenarazil na nějakýho výbornýho útočníka. Snad příště...

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 18:03 |  
      0 0

      Prý tam narazil na nějakého krajana jménem Krejčíř

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        spino     před 11 lety 12.01.2014 18:41 |  
        0 0

        Ten by k nám zapadl.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          PetCC     před 11 lety 12.01.2014 19:46 |  
          0 0

          Ten má ale dobrou ránu, nedávno dal takovou, že prostřelil nejen brankáře, ale i několik diváků! Je takovej typ Řepka, sice si ho už kolikrát pozvali na disciplinárku, ale zatím nikdy nějaký větší trest nedostal. Navíc je hbytej jako lasička, pamatuju jak prokličkoval obranou a nikdo ho nedokázal zastavit!
          A i na jihu Afriky nám dělá čest, prý žádný jiný cizinec u nich tak nezazářil.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            spino     před 11 lety 12.01.2014 19:53 |  
            0 0

            Vyšleme tam našeho skauta Sisáka, aby rozpoznal naživo jeho talent.

  4. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    kurtSKS     před 11 lety 12.01.2014 18:02 |  
    0 0

    Podle článku, kde se uvádí že má do Slavie přijít Mensah, je napsáno, že "He scored one goal in 13 league matches and picked up six man-of-the-man awards." Pokud je man-of-the-man myšleno jako man of the match, tak to nevypadá zase tak špatně, z 13ti zápasů být 6x nejlepší hráč zápasu. :-) Snad se mu bude dařit i nadále.

  5. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    mengy11     před 11 lety 12.01.2014 18:07 |  
    0 0

    možná trochu mimo téma. Kamarád co hraje v Táborsku velmi chválil Čonku z pátečního zápasu... Prý na tak rychlého hráče ještě nehrál... A velmi pochválil naši střední záloho především..

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2014 18:51 |  
      0 0

      Čonka má podle mě slušný potenciál, ale bohužel tu předváděl zoufale nevyrovnané výkony.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        bongor     před 11 lety 12.01.2014 19:05 |  
        0 0

        Čonka,v tom spíš bylo něco úplně mimo.To není možný,aby hodně dobrý hráč najednou úplně přestal stíhat.Spíš si myslím,že si chtěl něco vytrucovat,ale co a proč,to jsou jenom dohady.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          Betynka58     před 11 lety 12.01.2014 20:09 |  
          0 0

          Že by bylo jeho snem hrát celý rok za juniorku? Pokud si chtěl něco vytrucovat, tak by asi měl mít v záloze nějakou lákavější nabídku, ale pokud je mi známo, nic dosud rozjednaného nemá. Jinak je mi ho taky moc líto, jsem přesvědčen, že by teď na jaře hrál mnohem lépe než na podzim, tady se Koubek asi trochu unáhlil.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            slaviator     před 11 lety 12.01.2014 20:31 |  
            0 0

            V létě měl prý nabídku z Francie z první ligy a trenér/Řebíček ho nechtěl pustit...

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        leoneig     před 11 lety 12.01.2014 21:50 |  
        0 0

        Čonka podle mě měl dostat šanci,to hovno nehrál jen on,ale všichni.Jaro měl výborný,je mladý a potenciál má..Aby jsme se za 2 roky netahali za nos...

  6. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    jesus76     před 11 lety 12.01.2014 18:09 |  
    0 0

    S prominutím bych trochu krotil ten optimismus, že přichází exotické posily. Samozřejmě bych si moc přál, aby oběma mladým africkým hráčům angažmá ve Slavii vyšlo, leč mám pocit, že když se říká A, mělo by se říct i B.
    Tedy: ono podepsat dnes hráče z Afriky zas takový problém není, to tam ani M. Poustka nemusel jezdit. Mj byl tam (v Ghaně) týden, což je dost stejné jako kdyby tam nebyl vůbec. Agenti dnes dokážou prodat do Evropy i bílého nosorožce, natož mladého talentovaného fotbalistu. Celá planeta plná fotbalistů mi připomíná hrabárnu, veliký second hand, ve kterým měl ono tričko v ruce každý kdo tam kdy byl ale jenom jeden si ho koupí a jemu sekne, bude mu slušet. Ale třeba taky ne. Myslím tím to že J. Mensaha určitě Poustka neobjevil jako první, ale Slavia ho jako první podepsala. Aneb jak řekl Pepik Chovanec blahé paměti, že tu máme čerty třetí kategorie. Snad jsme to trefili jako Libe a Gyan či rudoši s Bonym. SKS!

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 18:29 |  
      0 0

      Budeme hodně rádi když se chytne jeden.Musíme prostě věřit našim nákupčím.Když si promítnu zpět takový to různý testování netestování a nákupy nenákupy tak alespoň tihle přijdou na přestup.

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Barra     před 11 lety 12.01.2014 18:55 |  
      0 0

      Joe Mensah byl v listopadu jiz v Evrope na testu u Augsburgu. Jinak souhlas se zbytkem prispevku - i kdyz predpokladam ze Pouska predem udelal svuj domaci ukol a ze se sel podivat na predem vytypovane hrace a nikoliv na slepo. Jinak se rad budu plest, ale ze zkusenosti vim ze temer kazdy hrac z africke ligy potrebuje adaptaci a ze neni pripraven na evropsky styl fotbalu. Pocital bych s nim az nekde behem pristi aezony. Trochu jsem nepochopil proc dostal smlouvu na 3 roky a nikoliv na 3,5 tedy do konce sezony. Jestli se Joe uchyti (a moc mu to preji), tak hrozi riziko ze mu za 3 roky behem zimni prestavce bude koncit smlouva a ze o neho prijdeme. Radeji bych vzdy nahradu hledal az na konci sezony.
      Co se tyka Ritchieho Keegana, uvidime. Myslim ze by to mohl byt okamzita posila, adaptace bude pro neho snadnejsi. Bohuzel nevime o nim az tak moc, az na to ze se rad zapojuje do utoku, ale pritom nekdy zapomina se vracet. Je to pro Ritchieho ale sance dostat se fotbalove nahoru a celkem se na neho tesim.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        Meny     před 11 lety 12.01.2014 19:05 |  
        0 0

        On nemá smlouvu na tři roky, je tu na půlroční hostování s možností uplatnění opce na další tři roky.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          Barra     před 11 lety 12.01.2014 19:51 |  
          0 0

          Na male obrazovce mobilu jsem prehlednui to pul rocni hostovani - omlouvam se.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        koscheen (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 22:46 |  
        0 0

        Pokud vim tak byl ve Furthu a nikoliv v Augsburgu. .

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Borris     před 11 lety 12.01.2014 19:02 |  
      0 0

      já bych byl v klidu. Vždyť Mensah přichází na půlroční hostování s tříletou opcí. Pokud se neosvědčí, opce se jednoduše nevyužije. Nepředstavuje to pro nás žádné riziko. Buď se chytí nebo ne. Každopádně já mu věřím a budu mu držet palce aby se chytil.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        jesus76     před 11 lety 12.01.2014 19:30 |  
        0 0

        souhlas, vypadá to jako rozumné řešení

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      Meny     před 11 lety 12.01.2014 18:18 |  
      0 0

      Tak uvidíme, v jakém světle se předvede.

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      petrjir     před 11 lety 12.01.2014 18:22 |  
      0 0

      Píše se tam o Isaac Sackeyovi. Sledoval jste někdo více Liberec a konkrétně tohoto hráče? Vím, že psali, že je ohromně nadaný a má už nabídky ze zahraničí. Já jen vím, že když hrál proti nám, tak patřil k těm horším. Je totiž ze stejného týmu.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2014 18:52 |  
        0 0

        Mně se tedy Sackey taky nikdy nelíbil v zápasech Liberce, které jsem viděl. Podle mě je ten velký šum kolem něj způsoben jen jeho mládím.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 19:01 |  
          0 0

          Nejvtipnější na tom bylo, jak ho celý zápas Kováč péroval a nakonec si u Šilhavýho vymohl jeho vystřídání. Pravdou je, že hořel jak papír.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 19:22 |  
            0 0

            Mě se Sackey líbil, protože s Libercem jsme hlavně jeho hře a nedisciplinovasti mohli slavit 2 vítězství

  7. Re: Dva Afričané míří do Slavie

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 18:31 |  
    0 0

    Tak snad se Pepovi u nás bude dařit a naváže na Adauta, Belaida, Tavarese a další :-)...

    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

      jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 18:55 |  
      0 0

      No o dalších (tmavší pleť)nevím.Ty 3 jo

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        Fulham     před 11 lety 12.01.2014 19:05 |  
        0 0

        Na idnesu píšou půl roku hostovačka s opcí na tři....tak jak teda...

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        Borris     před 11 lety 12.01.2014 19:08 |  
        0 0

        no asi takhle, z těch hráčů tmavší pleti se oni jediný výrazněji prosadili. Ale jinak tu bylo hráčů tmavé pleti víc, ale ti se nijak neprosadili. Například Chihuri, Jefferson Luis či LaFrance. A možná jsem ještě někoho vynechal.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          hulk     před 11 lety 12.01.2014 19:23 |  
          0 0

          co třeba Dens, Dembéle, Cisse, Costa

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            Borris     před 11 lety 12.01.2014 19:26 |  
            0 0

            no vidíš to :-D já si vzpomenu na Chihuriho a Jeffersona, který tu byly před x lety, ale na tyhlety který tu byly poměrně nedávno, tak na ty uplně zapomenu :-D ale Dembelého a Dense škoda, protože v těch podle mě něco bylo. Zato Costa a Cissé, to byl úplný omyl.

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              Nosorozec     před 11 lety 12.01.2014 20:18 |  
              0 0

              Dens tu odehrál jenom pár zápasů, ale přesto se stal legendou :D

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            Kornovo     před 11 lety 12.01.2014 21:56 |  
            0 0

            jak to vubec bylo s kennedym?jaktoze se tu neprosadil a pak na zizkove se stal hvezdou?

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              Borris     před 11 lety 13.01.2014 02:07 |  
              0 0

              no je to už pěkně dlouho takže si to zas tak dobře už nepamatuju. Ale řekl bych že mu to u nás prostě jen nesedlo a navíc u nás byla tehdy docela konkurence, přes kterou se nedokázal prosadit. Ale na Žižkově mu to pak sedlo parádně,

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 19:25 |  
          0 0

          Myslel jsem jen ty co ve Slávii něco znamenali a dokázali.To Adauto,Tavares a Belaid byli. Ostatní tam žádnou stopu nezanechali

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 19:27 |  
            0 0

            Omlouvám se za Dense.Nikdy jsem prakticky neměl možnost ho pořádně vidět.Ty jeho minutky v Ačku se dají počítat na 1 ruce

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                quelhar (admin)     před 11 lety 12.01.2014 19:35 |  
                0 0

                Nicméně Dens zanechal ve Slavii opravdu hlubokou stopu, o tom, jak dohání fyzičku v béčku, se povídá dodnes :o)

                  • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                    Nosorozec     před 11 lety 12.01.2014 20:24 |  
                    0 0

                    Já bych ho stejně bral zpátky, byl to sympaťák a výkony podával dobrý. :) Navíc kromě defenzivního záložníka dokáže hrát i na pozici pravýho obránce a to se nám teď hodí.

      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 19:26 |  
        0 0

        Prosadil se snad ještě Ragued... Naopak z poslední doby nezanechali výraznější stopu např. Dens, Dembelé, zmíněný LaFrance...

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 19:29 |  
          0 0

          Raqued možná,ale s jakou pompou ho Jarolím přiváděl jsem od něho čekal daleko více. Určitě nebyl taková opora co svého času Tavares. To byla jiná persona.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 19:40 |  
            0 0

            Souhlasím, že ho předcházela lepší pověst, než byly ve výsledku výkony (vytáčela mě ta jeho rozehrávka - snad 80% míčů šlo do kytek), ale svoji práci v defenzivě si odvedl a ve výsledku téměř 50 zápasů za nás odehrál, což je v porovnání s dalšími našimi Afričany a Jihoameričany solidní porce...

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          Edwardtheiron     před 11 lety 12.01.2014 19:30 |  
          0 0

          Zrovna Ragueda bych tedy nepočítal mezi prosadivší se. Na to, co o něm vyprávěl Jarolím, když ho přivedl, byl zklamáním. Rozhodně se nedal srovnat s Tavaresem.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            Betynka58     před 11 lety 12.01.2014 20:18 |  
            0 0

            Gaucho ale podle mne byl běloch, jestli se nepletu.

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              Borris     před 11 lety 13.01.2014 02:10 |  
              0 0

              jo no, Gauchu ten byl jen takovej snědej.

        • Re: Dva Afričané míří do Slavie

          spino     před 11 lety 12.01.2014 19:49 |  
          0 0

          Tragued byl jeden z nejhorších fotbalistů v historii jarolímovské Slavie. Má tu ovšem pár zastánců, jen si teď nevzpomenu, jestli to je Mirros, nebo slaviator. :)

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            deadbeat     před 11 lety 12.01.2014 20:10 |  
            0 0

            Ale kdepak.

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              Alanor (admin)     před 11 lety 12.01.2014 20:19 |  
              0 0

              Souhlasím s deadbeatem, Ragued byl jeden čas velice dobrý a patřil k nejlepším DZ v lize. Když se ale provalil jeho plat a Platil do médií vykládal, jak tu musí co nejdřív skončit, tak šly jeho výkony dolů.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            slaviator     před 11 lety 12.01.2014 20:38 |  
            0 0

            Ano, Hocine Raqueda jsem se zastával. Byl příkladným profesionálem, nefrflal, přidával si na trénincích. Ubližovalo mu, že byl trochu tišším hráčem, asi moc ani nezapadl do kabiny. Ale na hřišti si coby DZ odehrál svoje.

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              spino     před 11 lety 12.01.2014 21:56 |  
              0 0

              Ragued byl tehdy můj úhlavní nepřítel. Ještě než se objevili skuteční padouši. ;)

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:00 |  
                0 0

                ???

                • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                  slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:20 |  
                  0 0

                  Buďme rádi, že ho alespoň spino neporovnává k nacistickým zločincům...

                  • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                    deadbeat     před 11 lety 12.01.2014 22:33 |  
                    0 0

                    Jen nepředbíhej... :D

                  • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                    bongor     před 11 lety 13.01.2014 03:47 |  
                    0 0

                    spino je nemocnej člověk,tak to musíš brát a proto mu i ledacos odpustit.Ale někdy to jde skutečně těžce.

          • Re: Dva Afričané míří do Slavie

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 21:22 |  
            0 0

            omyl, to je aura, co mu vytvořil pan Platil. Ragued byl kvalitní hráč.

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              spino     před 11 lety 12.01.2014 21:59 |  
              0 0

              V životě jsem neslyšel jediný výrok pana Platila, zato si matně pamatuji jeho výkony ze hřiště. V derby provedl skluz, ve kterém nechal úplně školácky nohy nahoře, takže mohl být hodně rád, že nevyfasoval červenou kartu. Pak si pamatuju situaci, kdy zaskakoval na stoperu (se Sigmou?) a když chtěl odhlavičkovat míč, tak ten dopadl před ním a přeskočil ho. Útočník skóroval. Ale těch momentů bylo víc, jen si to už nepamatuji.

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                spino     před 11 lety 12.01.2014 22:00 |  
                0 0

                Abych to doplnil - jediný jeho pozitivní moment byl, když se v derby pustil do Řepáka. :D

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:21 |  
                0 0

                tak se mu možná 2 zápasy z 35 ligových, které za Slavii odehrál, nepovedly. Ve zbytku byl kvalitní oporou... Mimochodem, takový skluz co on udělal s těma nohama nahoru, takovej je vidět v ligovém kole snad vždy alespoň jeden...

                • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                  spino     před 11 lety 12.01.2014 22:23 |  
                  0 0

                  Ale on mi byl trnem v oku každý zápas. Tohle jsou konkrétní situace, které si pamatuju. Už je to přece jen delší doba...

                  • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                    Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:37 |  
                    0 0

                    Tak řekněme že nebyl tvůj typ. Nemyslím si že Hocine Ragued sám by toho nějak litoval.

                    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                      bongor     před 11 lety 13.01.2014 03:50 |  
                      0 0

                      Určitě,napsal o tom článek v tuniských novinách,psal jak ho mrzí,že ho spino-vocel nemá rád.

                      • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                        spino     před 11 lety 13.01.2014 06:55 |  
                        0 0

                        Naopak na Belaida jsem nedal dopustit. To byl pan hráč!

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                deadbeat     před 11 lety 12.01.2014 22:32 |  
                0 0

                Tak to si toho pamatuješ hodně, no. Já na něj vzpomínám jako na hráče pokrývajícího ohromnej prostor, neúnavně rozbíjejícího akce soupeřů a věčně zaskakujícího za chybující beky, kterej měl jen občas potíže s přesností rozehrávky.

                Podobnejma výrokama mě přesvědčuješ o tom, že o fotbale nic nevíš.

                • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                  Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:41 |  
                  0 0

                  Souhlasím - a přitom Ragued nasbíral během 47 oficiálních zápasů jen 5 žlutých karet!

                • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                  winter (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 10:58 |  
                  0 0

                  "měl jen občas potíže s přesností rozehrávky" ? já si teda pamatuju že dopředu NIKDY nic nevymyslel a počítat rozehrávky na stopery mezi ty "přesné" mi přijde trochu mimo.. naopak já mám v paměti několik jeho chyb, které pak vyvrcholili gólem v naší síti.. mě teda Ragued nepřesvědčil, dozadu si jakžtakž splnil co měl, ale nezdálo se mi že by nějak vyčníval. směrem dopředu byl tragický.. ano, byl to sice DZ, ale to byl Tavares taky a jak uměl kolikrát suprově rozjet góĺovou akci..

                  • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                    slaviator     před 11 lety 13.01.2014 13:26 |  
                    0 0

                    A proto si Tavares po Slavii už nikde neškrtl, zatímco Ragued je pořád v tuniské repre a má za sebou angažmá v Turecku a nyní hraje alespoň tuniskou první ligu

                    • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                      winter (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 17:09 |  
                      0 0

                      Zahrál si bundesligu a premier league, spojení "neškrtl si" bych popsal trochu jinak.. Raqued sice hrál/hraje pravidelně ale taky se jednalo o belgickou/tureckou nebo tuniskou ligu, narozdíl od Tavarese se do top soutěžě nikdy nepodíval

              • Re: Dva Afričané míří do Slavie

                Fulham     před 11 lety 13.01.2014 05:54 |  
                0 0

                V životě jsi neslyšel výrok Platila??? To bude ta dimenze.....

            • Re: Dva Afričané míří do Slavie

              slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:21 |  
              0 0

              Přesně tak...

  8. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 19:02 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že o nich nic nevim, tak mohu pouze doufat, že skutečně budou posilami.
    Tak nějak nejvíc jsem doufal, že přivedou nějakého útočníka, který by měl půl roku (po boku Necida) na adaptaci. Navíc by se během té doby mohlo ukázat, jestli bude skutečně přínosem, nebo bysme museli v létě znovu shánět útočníka. Šance, že přijde, nicméně stále žije :)

  9. číslo 13 ŽIJE!

    Retos     před 11 lety 12.01.2014 19:06 |  
    0 0

    Taxe mi v souvislosti s Pepou vybavil ten článek od Q.
    se Záložníky:
    Záložníci (13): Prošek, Šimeček, Zmrhal, Petrák, Gecov, Lička, Bazal, Koreš, Mičola, Hrubý, Vošahlík, Piták, Nitrianský
    -
    Čili namísto přestoupivšího Petráka
    tu máme Mensaha
    a opět číslo 13!
    ZÁLOŽNÍKŮ!!!
    :-o
    R.

    • Re: číslo 13 ŽIJE!

      jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 19:17 |  
      0 0

      Teď už to nechte všechno na Koubkovi. Teď se ukáže zda je to dobrý trenér.Protože teď bude moct pracovat s jiným kádrem než měl.

    • Re: číslo 13 ŽIJE!

      th     před 11 lety 12.01.2014 19:48 |  
      0 0

      To ano, ale že bychom měli levý kraj zálohy nějak extra silný, to zase nemyslím. Na podzim to tam IIRC lepili i Nitrianským, Juhar (a Bazal?) budou snad mít trochu konkurenci. Ale uvidíme, jak mu to půjde (už vícekrát výše zmíněná aklimatizace na nové prostředí). A i díky formě smlouvy na mé straně pozitivní dojmy. Snad se mu bude dařit podle představ, jeho i SKS. A to číslo 13 snad ještě rozumně zredukují nějaká hostování.

  10. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    petrjir     před 11 lety 12.01.2014 19:41 |  
    0 0

    Tak jsem zvědav na naši levou stranu. Do obrany tam je Ritchie, Tusjak. Do zálohy Mensah, Juhar, Koreš (u kterého předpokládám, že odejde), popřípadě další. Alternativ bude dost. Teď jen aby všichni chytli formu.
    Akorát tím posilováním levý strany mně přijde, že se zapomíná na to, jak hrála naše pravá strana, zejména obrana.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      spino     před 11 lety 12.01.2014 19:46 |  
      0 0

      Tusjak by měl hrát podle mě v záloze.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        sicilianbrno     před 11 lety 12.01.2014 22:38 |  
        0 0

        Vyjimečne musím se spinem souhlasit, Tusjak je lepší v záloze, z obrany až k rohovýmu praporku se dostat umí ale přejít se přes něj v obraně dá bohužel taky, vždycky bude mít lepší utočnou fázi před obranou

  11. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Borris     před 11 lety 12.01.2014 19:49 |  
    0 0

    Jinak musím pochválit vedení v čele s Šeterlem a Karolem. Konečně se jim povedlo většinu posil dotáhnout v podstatě ještě před začátkem přípravy. Takže díky tomu bude o to víc času, aby se s mužstvem zžily. Teď už jen dotáhnout toho Ritchieho a ještě by to podle mě chtělo jednoho útočníka. Protože je třeba počítat i s eventualitou že se Necka nedejbože zraní. A kdo potom za něj? Doufejme že Necka jaro zvládne bez zranění, ale nachystaný musíme být i na variantu B. Co se týká Rybalky, tak spíš nevěřím že přijde. Byla by to super posila a viděl bych ho u nás zatraceně rád. Ale spíš to asi nevyjde řekl bych. Na každý pád i kdyby už přišel jen Ritchie, tak s posílením kádru velká spokojenost. Podle mě se povedla přivést opravdová a hotová kvalita navíc se slávistickým srdcem ( Piták, Necid a Vošahlík ) a dravé a nadějné mládí ( Mensah a snad Ritchie ). A co hlavně, povedlo se je podepsat ještě před začátkem přípravy, což se v minulosti nedařilo. A to je opravdu ohromné plus.

    Teď je na Koubkovi, aby dokázal jaký je to trenér. Dostal výtečné posily, kádr má teď podle mě skutečnou kvalitu a je jen na Koubkovi jak se s tím popasuje. Já Koubkovi věřím a doufám, že namixuje správnou sestavu a naordinuje pohledný a útočný fotbal, díky kterému se budeme škrábat tabulkou vzhůru a přinese nám triumf v české poště. O záchraně se vůbec nebudu bavit. My musíme koukat jen před sebe. Myslím že nižší cíle si pro jaro ani dávat nemůžeme. Už se na jaro moc těším a Koubkovi a klukům přeju mnoho zdaru!

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Elanius     před 11 lety 12.01.2014 20:29 |  
      0 0

      Podle mě je Rybalka jen čeření vody a zvedání jeho ceny pro ostatní týmy, které by ho teoreticky chtěly.

      Se zbytkem příspěvku souhlasím, spoléhat na Necida je nebezpečké, na druhou stranu vepředu může hrát i Vošahlík. Koubek dostal slušné posily a nyní je na něm, aby se ukázal. Koneckonců i kromě posil je ve Slavii několik schopných hráčů, které pokud dostane do formy, mají svoji kvalitu (Mičola, Nitrianský, Gecov, Juhar).

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Betynka58     před 11 lety 12.01.2014 20:30 |  
      0 0

      Souhlasím především s tím, že je skvělé, že posily dorazily na začátek přípravy. Jinak mě zkušenost naučila být raději opatrný. Pamatuji se, že loni se taky jásalo nad příchodem čtyř nových tváří, do roka z nich ale v áčku zůstal jen Gecov. Chápu sice, že především Necka Piták představují pro většinu slávistů trochu jiný level, ale přece jen si raději počkám, jak to bude klapat na jaře na hřišti.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Betynka58     před 11 lety 12.01.2014 20:35 |  
        0 0

        Jinak samozřejmě jsme zajedno v tom, že cílem tohohle kádru nemůže být záchrana, ale co nejrychlejší posun tabulkou vzhůru, ale to samé bych tvrdil, i kdyby nikdo nepřišel, protože to, že se Slavia plácá tam, kde je, je nebetačná ostuda toho podzimního kádru.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 20:48 |  
      0 0

      Ja bych především pochválil toho kdo na to dal či sehnal peníze.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        petrjir     před 11 lety 12.01.2014 20:57 |  
        0 0

        Ten Ritchie nemusí taky dorazit hned. Chvíli potrvá domluva s ním, chvíli vízum. Mensahovi to trvalo 2 týdny. Ritchie sám uvedl, že by chtěl stihnout do února přestoupit, ale třeba to bude upečeno vše rychleji.
        Mě by zajímalo, zda to Ritchiem a Mensahem skončí nebo bude ještě pokračovat. Šeterle mluvil o 4-5 hráčích, což už bude naplněno.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      deadbeat     před 11 lety 12.01.2014 22:12 |  
      0 0

      Karol se zatim podle všeho docela činí. Pokud to tak půjde dál, snad ještě budu muset vzít zpátky kritiku jeho jmenování do funkce sportovního ředitele a kát se. :) Ale na to je ještě času dost. Nadějně působí naše aktivita na přestupovym trhu i v souvislosti s příchodem novýho investora. Pokud ale jde o jarní část sezony, jsem skeptickej. Větší část mý důvěry Koubek ztratil.

  12. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    slaviator     před 11 lety 12.01.2014 20:44 |  
    0 0

    Posila do juniorky (ale ostatně Wilfried Bony hrál taky dva roky za B tým Sparty; Džeko rok strávil na hostovačce v Ústí nad Labem ve druhé lize), ale věřím, že to je první vlaštovka obnoveného skautingu...

  13. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    mengy11     před 11 lety 12.01.2014 20:57 |  
    0 0

    Máte někdo přehled, kde momentálně kopou naši zahraniční ex-hráči?

    Ragued, Belaid, Costa, Jefferson. Ivanovič, atd. atd. Děkuji za odpovědi..

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 21:14 |  
      0 0

      Ragued, pokud vím, hraje někde v Turecku a Dens v Larnace v Řecku.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      slaviator     před 11 lety 12.01.2014 21:23 |  
      0 0

      Mato Ivanović kope za SC Mannswörth ve Wiener Stadtliga (Vídeňská městská liga), Hocine RaQued (nikoli RaGued) za Espérance Sportive de Tunis kam přestoupil z tureckého Karabüksporu (mimochodem, nahoře někdo psal, že Hocine za nás odehrál v lize 50 zápasů - odehrál jich "jenom 34").

      Jinak z cizinců, kteří se za posledních 20 let prosadili... => http://www.sportrevue.cz/vyber-8-nejlepsich-cizincu-kteri-se-prosadili-ve-fotbalove-slavii

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Edwardtheiron     před 11 lety 12.01.2014 21:41 |  
        0 0

        Ragued byl RaGued, ne Raqued.

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:23 |  
            0 0

            Uff, mea culpa. Já ho hledal na en.wikipedii jako RaQueda a normálně ho to vyjelo, na URL jsem poté už nekoukal...

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:31 |  
              0 0

              Už jsem se divil, Slaviatore :-) Jinak přišel Hocine Ragued v 2006 z Paris Saint-Germain do belgické ligy, hrál za Bergen (francouzsky Mons), a během těch 3 let byl oporou mužstva. KJ nepřeháněl když ho chválil při přestupu do Slavie. Ragued odehrál efektivně, jak píše Kornovo, 47 oficiálních zápasů za Slavii. Není to špatný výsledek za ten rok a půl, co byl u nás.

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:44 |  
                0 0

                No jo, nevím proč jsem měl zafixováno, že je to Raqued (stejně jako jsem míval zafixováno, že Tijany Belaid se jmenoval v příjmení s takovým tím berberským ¨místo jedné tečky v "i") :-(

                Jinak hlavně Hocine přišel z Mons zadarmo, takže klidně mohl ten půlmega měsíčně mít. Byl to hráč tuniské reprezentace, přišel zadarmo, tak se mu mohl dát vyšší plat. Proč téměř takový plat měl Dušan Vasiljovič, který přišel z Chotěbuze (= Cottbus; jsem ale línej hledat zda nepřišel odjinud), kde předtím pravidelně nehrál, to mi je "záhadou"

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:49 |  
                  0 0

                  Ragued měl v Bergen (používám vlámské jména města - jak Bergen tak Mons znamenají v češtině ´hory´) ještě na rok platnou smlouvu. Přišel doopravdy zdarma? Možná že se klub (Bergen degradoval v 2009 z první ligy) chtěl zbavit jeho kontraktu, ale vedle nás měl i Standard Liege zájem, a tak ho Bergen klidně mohl prodat.

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:09 |  
                    0 0

                    Podle tehdejších článků měl Hocine smlouvu jen pro první ligu a když tak Mons (doteď jsem myslel, že Mons a Bergen jsou dvě různá města!) sestoupil, tak mu byla smlouva rozvázána a mohl odejít kamkoli zadarmo... (resp. nevím, zda kdyby šel v rámci Belgie, zda by se neplatilo nějaké tabulkové odstupné)

                    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                      Barra     před 11 lety 12.01.2014 23:29 |  
                      0 0

                      Můžeš mít pravdu ohledně Ragueda, nevím.

                      Jinak mají téměř všechny města v Belgii jak vlámský, tak valonský název – a někdy i německý, jako Liege - Luik (Vl.) a Luttich (Něm). Dále Antwerpen – Anvers, Brussel – Bruxelles, Brugge – Bruges, Gent – Gand, Leuven – Louvain, Mechelen – Malines, Bergen – Mons, atd. Výjimky jsou Charleroi, Genk, Anderlecht…

                      A pak je samozřejmě ještě norský Bergen :-)

                      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                        slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:46 |  
                        0 0

                        No tak proto jsem si myslel, že Mons a Bergen jsou dvě různá města... A zdálo se mi právě, že i z jiných států.. :-) Jinak koukám, že tedy znám ta belgická města většinou jen pod jejich vlámským názvem (Liege, Antwerpen, Brugge, Gent, Leuven), jedno jen pod valonským (Mons) a Brussel-Bruxelles pod obojím :)

                        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                          Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 00:43 |  
                          0 0

                          Tak tak, taky znám pod názvem Bergen jen ten norský s týmem Brann Bergen :-).

                          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                            urs (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 10:20 |  
                            0 0

                            a brann znamená oheň - to jen naokraj :)

                        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                          Barra     před 11 lety 13.01.2014 01:03 |  
                          0 0

                          Liege je valonsky nazev, vlamsky je Luik. Jmena budes asi znat podle fotbalovych klubu, ktere maji vetsinou jmeno mesta ve svym nazvu. Z 16 klubu Jupiler Pro League je 12 vlamskych, jen 3 valonske (Standard Liege, Charleroi a Mons)n Anderlecht je z Brusselu, ktery je oficialne dvoujazycny.

                      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                        bongor     před 11 lety 13.01.2014 03:57 |  
                        0 0

                        Na norský Bergen rád vzpomínám,hráli jsme tam skoro půl roku.Hezký městečko v hlubokém fjordu,nad ním skokanský můstek.Pořád mě zajímá ,jak se jim daří v norské lize.Ale nic moc.

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 11:39 |  
                0 0

                Ragued měl smůlu, protože přišel ve špatné době. První zápasy odehrál velmi dobře. Např zápas s Lille, kdy dokud byl na hřišti tak měli španělé problém zaútočit. Pak ho KJ stáhnul a Lille nám tam hned nafoukalo 4 branky (konec 1:5)

                Bohužel však přišli ekonomické problémy a on jako nejdražší hráč upadl v nemilost a bylo mu to dáváno sežrat. To se pak těžko hraje na 100% když vás v týmu nesnáší a ještě víte, že se vás chtějí zbavit.

                Kdyby přišel v lepší době, věřím, že by tu předváděl výborné výkony a ještě by jsme na něm vydělali při dalším prodeji.

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  slaviator     před 11 lety 13.01.2014 13:28 |  
                  0 0

                  Ten zápas s Lille mi nepřipomínej... Byl jsem na jižní tribuně přímo za bránou, první poločas jsme vyhráli 1:0 a já doufal, že napravíme předchozí prohru s Janovem (?) a místo toho jsme v druhým poločase dostali bůra... A začlo to vlastňákem Máry Suchýho:/

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  slaviator     před 11 lety 13.01.2014 13:28 |  
                  0 0

                  Jinak Lille jsou Francouzi, ne Španělé! :-)

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Kornovo     před 11 lety 12.01.2014 22:10 |  
        0 0

        ja jsem zase cetl 47 ve vsech soutezich

      • Pro slaviator

        sicilianbrno     před 11 lety 12.01.2014 22:51 |  
        0 0

        Díky za odkaz těch 8 nejlepších cizincu, ale opět jde vidět že ten článek někdo odflakl a přiřadil špatnou fotku k našemu hráči, a to konkretně ke Sladan Ašanin, mrkněte, myslím že tam střelili Krejčíka či jak se jmenoval, je to on? Ale možná to je Ašanin, pokud mu někdo v kabině narovnal žehličkou vlasy :-)

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 11:32 |  
      0 0

      A co Zoltán Hercegfalvi, György Józsi, Paul Munster, Armend Nedzipi a Karim Adippe? :-)

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        slaviator     před 11 lety 13.01.2014 13:29 |  
        0 0

        Gÿorgi Józsi se IMHO prosadil, ale nebyly peníze na opci...

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Travinho     před 11 lety 14.01.2014 07:11 |  
      0 0

      Nejjednodušší je si jejich jména zadat do vyhledávače na soccerway.com

  14. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 21:26 |  
    0 0

    Když jsem si o něm přečetl, že nejraději hraje levou zálohu, tak jsem docela zaplesal, protože horší výkony než nepřesný Nitrák či pomalý Koreš nepředvede. No byla by to zajímavá levá strana Ritcgie-Mensah :-)

    Ale nepředbíhejme. Zápasy ukážou, ale jsem rád, že i Slavia reflektuje vývoj současného fotbalu. S hráči z Čech/Slovenska už to moc nejde, trh je děsně přebraný a hvězdy jsou drahé.

  15. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Philliip     před 11 lety 12.01.2014 22:20 |  
    0 0

    Posily vypadají slibně a už se těším na zápasy, nicméně zůstal bych raději opatrný s nějakým přehnaným optimismem. Co se týče Mensaha, asi jako většina z Vás jsem plný očekávání co tento mladík předvede. Ale je mu 19 let, v jeho letech by to musel být hodně velký talent, aby nám okamžitě výrazně pomohl na hřišti. Vemte si třeba Zmrhala, reprezentant ČR do 21 let a u nás byl spíše náhradník. Přesto za takové hráče jsem vždycky rád a věřím, že byl prověřený pečlivě.

    Příliš nahoru nás nevytáhne ani Vošahlík, dle mého názoru v sobě stále má daleko vyšší potenciál. Jako výrazné posily řadím Pitáka a Necida. Ovšem v obou případech mohou nastat zdravotní komplikace a tím komplikace pro celý klub. Záloha je solidní, ale v případě zranění Necida toho moc na výběr nemáme. Navíc jsme stále neposílili post krajních obránců, který je podle mého názoru dlouhodobě největší slabinou mužstva. Pravděpodobně přijde Ritchie a věřím, že prokáže kvalitu. Dvojice Dostál - Nitrianský mi ale nedělá radost jako řešení pravého obránce. Uvítal bych i dalšího stopera. Dobrotka má smůlu na zdranění, Škoda je spíše alternativa (byť se mi vzadu líbí víc než v útoku) a u Nevese nevíme, jestli nebude muset hrát vlevo. Stopeři z juniory (při vší úctě k nim) mě nenaplňují klidem, talent typu Suchého tam rozhodně není.

    Zřejmě to vypadá jako dost pesimistický komentář, ale není to tak, že se mi posily nezamlouvají. Naopak po dlouhé době mám z nových hráčů dobrý pocit. Stejně tak z toho, že přišli brzo a mají více času na začleněnní do týmu. A do třetice všeho pozitivního, taky jsem rád za kondiční soustředění v zahraničí, zaměřené více na herní praxi, jen škoda, že není na programu nějaké přátelské utkání.

    Bude radost vidět Pitáka s Necidem opět v červenobílém dresu, nemůžu se dočkat. Věřím, že nám pomůžou prostřednictvím českého poháru do Evropy.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      slaviator     před 11 lety 12.01.2014 22:39 |  
      0 0

      Já bych možná zkusil na pravém beku Vošahlíka... Podle mě by mohl hrát přesně to, co hrával Matej Krajčík.

      Sestava by pak mohla vypadat třeba takhle:
      Rakovan - Vošahlík, Škoda, Dobrotka/Neves, Ritchie/Tusjak - Gecov - Prošek, Lička, Bazal/Salašovič, Juhar - Necid

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Barra     před 11 lety 12.01.2014 22:45 |  
        0 0

        Pitáka jsi už odepsal, jak vidím - dobře, necháme ho na lavičce :-)

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:15 |  
          0 0

          Přemýšlel jsem, zda Pitáka dát na kraj zálohy nebo na podhrot. A nevím. A ani nevím, jak by si sedli ve středu s Ličkou. Možná bych je i dal vedle sebe do středu, ale obávám se, aby pak střed zálohy nebyl "starej"...

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:17 |  
          0 0

          Plus je vhodné mít na lavičce zkušeného hráče, který dokáže rozhodnout v okamžiku kdy je soupeřova obrana utahaná, zápas...

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        tolsimir     před 11 lety 12.01.2014 22:50 |  
        0 0

        Vosahlik je absolutne jiny typ hrace nez rychly Krajcik, ten je na beku absolutni nesmysl

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        spino     před 11 lety 12.01.2014 22:50 |  
        0 0

        Rakovan - Nitrianský, Dobrotka, Neves, Ritchie - Prošek, Piták, Lička, Tusjak - Necid, Fotr

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          sicilianbrno     před 11 lety 12.01.2014 22:55 |  
          0 0

          už vidim jak jeden z dvojice ofenzivních hráču Piták/ Lička hraje DZ a brání...to by to vypadalo, oba nedaj stovku pod 12 sekund, ani jednomu se nechce zpátky přes půlící čáru a ty to po nich chceš, seš ale necita :-)

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:17 |  
            0 0

            ...a Fotr v základu Áčka, to by byla jeho fotbalová vražda v přímém přenosu...

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              Barra     před 11 lety 12.01.2014 23:34 |  
              0 0

              Nedotýkej se Fotra! Spino sice nedávno tady deklaroval, že mládež tuto sezónu ještě neviděl hrát, ale Fotr je už takový evergreen pro Spina. Věřím, že je to hráč který se jednou prosadí v A-čku jestli dostane šanci, ale jak říkal Petrouš - chce to s citem.

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                spino     před 11 lety 13.01.2014 06:58 |  
                0 0

                Jsem říkal, že juniorku jsem letos neviděl hrát. Dorost ano. ;)

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  Pepino44     před 11 lety 13.01.2014 09:52 |  
                  0 0

                  No tak to by jsi měl být v obraze Oskar Fotr za juniorku nehraje,hraje za dorost,takže zase asi vedle,že?

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    spino     před 11 lety 13.01.2014 10:50 |  
                    0 0

                    Přečti si znovu, co jsem napsal.

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  Barra     před 11 lety 13.01.2014 16:41 |  
                  0 0

                  Jistě, na dorost jsi chodil.

                  Jinak je krásné, jak konsekventní jsi v tvých názorech. Před necelými 2 měsíci jsi vyháněl Nitrianskýho do blázince, teď je v tvé ideální sestavě. Jsi borec.

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    spino     před 11 lety 13.01.2014 17:56 |  
                    0 0

                    Samozřejmě, že bych ho radši vyrazil, ale když za něj náhrada není...

                    Snad si v přítomnosti více kvalitních hráčů nedovolí zápasy flákat. Je to kvalitní hráč, ale buď začne makat, nebo ať táhne.

                    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                      Barra     před 11 lety 13.01.2014 20:12 |  
                      0 0

                      Naštěstí nerozhoduješ ty o tom, kdo má táhnout a koho bys vyrazil. To bychom se velmi daleko dostali.

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            spino     před 11 lety 13.01.2014 08:36 |  
            0 0

            S takhle silným kádrem bychom bránit nepotřebovali. :)

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            Slawek     před 11 lety 13.01.2014 10:13 |  
            0 0

            Místo Ličky Gecov a je to v pohodě

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 06:56 |  
          0 0

          Fotr :-) :)

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 11:29 |  
          0 0

          Fotr je lotr :-)

          Ale ve spinově sestavě klidně mohl být i Kmotr (Bureš) :-D

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        ortevor     před 11 lety 12.01.2014 22:52 |  
        0 0

        nevim, podle mne je Vosahlik uz v zaloze hodne linej na krok a vicemene spis statickej nez dynamickej hrac...nedokazu si ho moc predstavit, jak bude z pravyho obrance vyjizdet podporovat utok a vracet se, kdyz uz v zaloze toho moc nenabeha...navic myslim ze taky neni zrovna defenzivni specialista

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          petrjir     před 11 lety 12.01.2014 22:55 |  
          0 0

          souhlasím. Vošahlík na beku je blbost. V létě se nám vrátí Mikula a končí smlouva Dostálovi, takže pravděpodobně dojde k "výměně". Koho tam ale teď? Snad najde Nitro formu!

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          slaviator     před 11 lety 12.01.2014 23:32 |  
          0 0

          No jo, když on ale pravý bek je problémový post.

          Dostála mám docela rád, je to bojovník, nikdy nic nevypustí, hraje na maximum. Bohužel to maximum je takové, že pokud se chceme posunout vejš a hrát o evropské poháry, tak na to Martin nemá. A nevěřím, že na to má Mikula... Možná ano, možná ne. Nitrianský by na to nejspíše měl, ale u něho je problém v hlavě. A tak buď musíme koupit nového pravého beka (jenže kde brát a nekrást, když Řezník, Gebre či někdo podobný k nám nepůjde) nebo si ho přeškolit z někoho ze záložníků, kterých máme fůru.

          Nemusí jím být nakonec Vošahlík, ale (v přípravě) se na tom postu může zkusit klidně Prošek, který by mohl zužitkovat svoji rychlost.

          (A jinak Vošahlík - jasně, není to rychlík, ale kolik toho odkopal Hubáček na levém beku, a to jsme hráli i LM...)

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            petrjir     před 11 lety 12.01.2014 23:49 |  
            0 0

            Já s tebou souhlasím o Dostálovi, Mikulovi, eventuelní posile a případném předělání záložníka, ale...!
            Vošahlík se nevracel už když hrál v záloze, natož na beku, kdy by se někdy uráčil vydat dopředu. A Prošek? Toho by každý při útočení převálcoval. U něj by se mělo využít rychlosti a techničnosti v záloze.
            Já jsem si docela dost přál Kyselu, než prodloužil, ale teď je to asi pasé..
            A taky nevím, kde jinde ho vzít? Skauting?

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              slaviator     před 11 lety 13.01.2014 00:04 |  
              0 0

              Skauting je běh na delší trať...

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            ortevor     před 11 lety 13.01.2014 00:11 |  
            0 0

            dat Proška na beka by znamenalo vymazat jeho přednosti, a naopak obnažit jeho slabý stránky (bráněný, hra tělem, silová stránka) - to bys ho dobře fotbalově zabil :)

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              spino     před 11 lety 13.01.2014 08:45 |  
              0 0

              Přesně tak. Naprostý souhlas.

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            Slawek     před 11 lety 13.01.2014 10:17 |  
            0 0

            Nitrianský by na to možná měl, ale jeho problém je stejný jako u Čonky : Neumějí coby obránci bránit ! Takže pokud by byl zájem, ihned bych ho jako pro Slávii naprosto nepotřebného prodal.

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            honzah (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 11:26 |  
            0 0

            Jak říká Gianluca Vialli: ,,Nejslabší hráč týmu hraje vždycky na pravém beku.´´

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        petrjir     před 11 lety 12.01.2014 22:57 |  
        0 0

        On ten Ritchie hlavně nemusí mít moc fyzičku. V JAR pořádně nehrál, teď není ani na kondičním soustředění, tak nemusí být taky hned použitelnej do zápasu.

    • Re: O jednom útočníkovi bych věděl

      steev (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 08:35 |  
      0 0

      Myslim že tohle je uzavřená kapitola jednou se nás vykašlal.Navíc podle všeho těsně před podpisem a přestal komunikovat. V§bec bych ho neřešil.

  16. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Petr9608     před 11 lety 12.01.2014 23:52 |  
    0 0

    A není trochu chybné přistupovat k Ritchiemu jako k "africký posile" v obecně zde chápanym smyslu slova? Já bych ho spíš přiřadil k anglosaský posile, kterých tu asi v český lize moc nehrálo, bo do střední Evropy hráči ze západních států zkrátka nechoděj (Byť třeba v Dukle jsou nějaké španělské vlaštovky).

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      slaviator     před 11 lety 13.01.2014 00:00 |  
      0 0

      Proč jako k anglosaské posile? Nevím, jak je na tom konkrétně on, ale v JAR žijí potomci búrských osadníků z 19. století (a jsou bílí), žijí tam po několik generací potomci Angličanů (a jsou bílí) a pokud je někdo z páté, šesté či sedmé generace, tak ho jako "Anglosasa" asi už brát nelze (?)

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        ortevor     před 11 lety 13.01.2014 00:16 |  
        0 0

        vzhledem ke jmenu a i k jeho predchozim klubum to na 90% nebude Afrikanec, ale proste jihoafrickej potomek anglicanu...otazka je, jestli bude mit trochu anglosasky mentality a profesionalismu v sobe, nebo jestli to bude typickej african...typickej african by si dopraval delsi dovolenou, a kdyz by se ten prestup konecne doresil, tak by teprve zacal pracovat na kondici a pripravovat se na novou sezonu....snad to ma v hlave srovnany a prijde v alespon uchazejici kondici...

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Barra     před 11 lety 13.01.2014 10:28 |  
          0 0

          ´... typickej african´ existuje asi stejně, jako typický Evropan. Stejně jako je velký rozdíl mezi například Albánii a Norskem, je rozdíl mezi někým kdo žije řekněme v Súdánu a naopak v Johannesburgu, kde se nachází Kaizer Chiefs. Ritchie jinak pochází z Alberton, což není nějaký zapadák.

          Nemám obavu o to, že by si Ritchie Keegan napřed dopřál delší dovolenou a teprve po dořešení jeho přestupu začal pracovat na své kondici. Ten kdo má odvahu se kvůli svému zaměstnání se přestěhovat o 13,000 km, bude se snažit chytit svojí šanci a bude chtít uspět.

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          deadbeat     před 11 lety 13.01.2014 12:46 |  
          0 0

          kristova noho, to jsou moudra, co se tady clovek muze docist.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Petr9608     před 11 lety 13.01.2014 00:31 |  
        0 0

        Tak snad (bílý) Australany člověk taky nebude brát za aboriginals, ale za Anglosasy, ne?

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          slaviator     před 11 lety 13.01.2014 00:45 |  
          0 0

          Bílého Australana, jehož descedenti přišli do Austrálie před 200 lety, tak budu brát za Australana; stejně jako beru za Čecha někoho s německým příjmením, jehož rodina tu žije pár století a mluví česky - taktéž ho neberu za Němce, či ty snad ano?

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            Nosorozec     před 11 lety 13.01.2014 02:03 |  
            0 0

            Třeba takovej Horst Siegl :D

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              slaviator     před 11 lety 13.01.2014 02:30 |  
              0 0

              No to je (podle té teorie kolegy výše..) přece Němec jako poleno. A Jan Novak, jehož praprarodiče se přestěhovali do Vídně, je Čech, stejně jako potomci starosty Chicaga Cermaka... :D :D

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                spino     před 11 lety 13.01.2014 07:01 |  
                0 0

                Slávistický hokejista Honza Novák byl Rakušan??? :D

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  slaviator     před 11 lety 13.01.2014 15:10 |  
                  0 0

                  "Jan Novak" jsem vzal jako asi nejběžnější české jméno. V Rakousku takových žije několik, potomci potomků lidí, kteří žili ve Vídni za císaře pána (ostatně zlé jazyky tvrdí, že Vídeň byla druhé největší "české" město po Praze a těsně před Chicagem). Je Jan Novak, v šesté generaci žijící ve Vídni, Čech dle jména či Rakušan?

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    Petr9608     před 11 lety 13.01.2014 17:32 |  
                    0 0

                    Tak ale ty snad budou smíšený s Rakušákama, ne? Asi zas není valnýho důvodu považovat někoho za Čecha, když (pra)děda se narodil ve Vídni rodičum, co přišli z Čech. (a dalších 3/4 - 7/8 předků má kořeny v Rakousku). U Ritchieho je evidentní, v sobě "africké krve" moc mít nebude.

                    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                      Barra     před 11 lety 13.01.2014 21:01 |  
                      0 0

                      První kolonisté dorazili do jižní Afriky již před více než 350 lety a nepředpokládám, že jejich potomci by se necítili být obyvatele ´Republic of South Africa´. Stejně tak si nemyslím, že pět dcer Ivana Lendla by se cítily Češky, protože otec od tam pochází, ale že jsou 100% Američanky.

                      ´Africké krve´ moc mít nebude, ale nemyslím si že by nebral JAR jako svojí vlast. Vedle Ritchieho jinak žije v JAR ještě dalších 5 mil občanů s bílou pleti.

                      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                        slaviator     před 11 lety 14.01.2014 13:49 |  
                        0 0

                        No a jinak bacha, DNA je zrádná... Bílým rodičům se může klidně narodit černoušek, protože praděda byl černoch... A jen se to v DNA přenášelo skrz pár generací a neprojevilo se. A v Africe bude téměř jisté, že někdo s bílou pletí bude mít v sobě i černošský geny...

                        Jinak třeba DNA Čechů:
                        http://www.hedvabnastezka.cz/rady/1962-nase-dna-rika-co-cech-to-cizinec/

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            smely (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 13:00 |  
            0 0

            Pepi Bican ? Rakusan jak poleno....

  17. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Jiri1     před 11 lety 13.01.2014 11:38 |  
    0 0

    Je hezke tvrdit , ze s nekym/Conkou/ uz nepocitam, jenze Conka nic neporusil, ze nemel formmu, tu nema ani tolik opevovany utocnik Fotr, ktery vypadl nejen z repre , ale zrejme se mu zatim nepodarilo behem podzimu dostat do becka/juniorky/. A tak jen nutno zduraznit , ze smlouva trva a je na nas zda-li ho budeme nekde doplacet , nebo zda to bude jinak.
    Posila vypada velmi dobre , pokud se jeste podari ulovit druheho Africana tentokrat do obrany , pak to muze byt slusne posileni ,. ale furt mi tam chybi ta povestna tresnicka na dortu , ten spilmachr, , ktery by pomohl naplnit vizi vedeni postup do Evropske ligy, bohuzel vek nezastavis a Pitak to jen dokazuje.
    Nerad to vyslovuji, ale zajimalo by mne vlastne , jak ma trener Koubek zmapovany ty hrace co prichazej, byl se na ne osobne podivat jako treba Jarolim na zde zmineneho Tunisana, take bude zajimave , jak skloubi Koubek sve dalsi povinnosti a to hlavne proto, ze se doplneni ci vymena jednoho podle Koubka zrejme nepohodlneho asistenta se nekonala.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Jiri1     před 11 lety 13.01.2014 11:46 |  
      0 0

      A snad jen jeste k tomu pratelaku Sparty , urceno specialne pro pana Smelyho a kolektiv
      Tp vite , ze mne to prekvapilo, v prvnim zapase Sparty se predstavilo 14 lidi , zbytek v druhem zapase, cili kompletni kadr az na lazary a pod., jenze rozdil je v tom, ze oni nastoupili, temer vsichni a nikdo to nesliboval predem.
      K vysledku snad jen to , ze Petrzela musi vedeni V lasimi dokazat , ze na to ma a to do zacatku 2 ligy, proto nutil hrat kluky jak o zivot , navic by se snad mela nejak vyresit financni situace tohoto tymu, takze hrat tam by mohlo byt zajimave, v poslednim roce totiz byli problemy s vyplatami.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        smely (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 12:56 |  
        0 0

        Dobre odpoledne pane Jiri, dekuji Vam, ze jste si na mne vzpomnel, je videt , ze nase diskuze ma sve duvody, kdyz se jednotlivcum vybavuji nazory oponentu a tak to ma byt.
        K Vasi poznamce ohledne rozdilu, bych Vam tez rad pripomnel, ze na rozdil od klubu z Letne letelo nase acko na kondicni soustredeni na Kanarske ostrovy a p. Koubek tedy nechtel riskovat pripadne zraneni hracu na umele trave v Edenu, jelikoz jistou prioritou je nyni nabirani kondice a ne nejaky poutak, kde o nic nejde. Co se tyka Vasi poznamky ohledne spilmachra. koho byste si predstavoval, kdyz Vam je na nase pomery Licka s Pitakem malo ? Preji hezky zbytek dne.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Barra     před 11 lety 13.01.2014 12:00 |  
      0 0

      Vážně pochybuji o tom, že by Koubek letěl celkem 26tis km aby se podíval na jeden jediný zápas, obzvlášť když ani nebylo jasné jestli Keegan vůbec nastoup, vzhledem k tomu že za celý podzim odehrál jen 4 zápasy v lize. Existují jiné způsoby, jak se na hráče podívat. Navíc, jeden zápas sám o sobě nic nevypovídá.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        smely (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 13:48 |  
        0 0

        Dobre odpoledne jeste jednou. Libi se mi , jak je Keegan bran okazite jako posileni do obrany i kdzy ho tu nikdo nevidel jeste kopnout do meruny... i kdyz s tim jmenem nemuzeme slapnout vedle...jak jsme jiz psal nikdy by me nenapadlo, ze bude za SKS kopat Keegan...muj nejoblibenejsi hrac pocatku 80.let....

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Barra     před 11 lety 13.01.2014 14:28 |  
          0 0

          Kevin, kudrnac, prvni velky zahranicni transfer do Bundesligy - take muj oblibenec.
          A jinak samozrejme souhlas, nemejme az moc velke ocekavani prozatim. Dejme klukovi cas, i kdyby to znamenalo x-mesicu v juniorce.

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            smely (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 15:16 |  
            0 0

            Jojo z Liverpoolu do HSV...

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              Kornovo     před 11 lety 13.01.2014 17:40 |  
              0 0

              kevin ted trenuje nebo kde pusobi,vi nekdo?

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                smely (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 09:14 |  
                0 0

                zdravim, myslim, ze pote co odesel z NCU tusim , ze v roce 2009, tak od ty doby je bez angazma a spolukomentuje vetsi turnaje pro TV, takovej anglickej Karoch.... :-)) Promin Kevine....

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          bongor     před 11 lety 13.01.2014 19:46 |  
          0 0

          K.K.byl také výborný zpěvák,měl dokonce něco v britské top ten.
          Takže nám určitě rád zazpívá,aby nám to dobře šlo

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      petrjir     před 11 lety 13.01.2014 12:11 |  
      0 0

      Zeptam se pane Jiri na toho spilmachra. S Necidem jsem spokojen, ale nezaskryvam, ze bych jeste nejakeho hladoveho strelce na stridani (napr. Hubnika) taky uvital. Mate info, ze se jeste zajimame o utocnika nebo je tento post do leta vyresen? A jeste dotaz k Rybalkovi. Vite o tom neco? Diky

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        deadbeat     před 11 lety 13.01.2014 12:56 |  
        0 0

        vzdycky me dokaze pobavit, kdyz se pana jiriho nekdo pta, jestli ma info. chodim sem dobrejch pet let a jeste nikdy jsem v jeho prispevcich nenasel jakykoli info. ale kdo vi, kdyz se budeme dal ptat, treba se jednou dockame. :))

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          tolsimir     před 11 lety 13.01.2014 12:57 |  
          0 0

          jednou se budeme vsichni divit

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 14:34 |  
            0 0

            Presne, budeme se vsichni divit, coz vychazi z nasi omezenosti a naivity.. Jiri uz vi davno, cemu se budem jednou divit, ale nestojime mu za to, aby nam to prozradil, stejne bychom to nepochopili... jiste ale je, ze se budeme divit..:)))

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              tantalos     před 11 lety 13.01.2014 16:47 |  
              0 0

              Jenomže on ten Jiří je jeden z mála, kdo občas hodí na net nějakej drb. A jak to s drby chodí, něco vyjde a něco ne. Jeho názory, byť se s nimi ne vždy dá souhlasit, většinou dávají podbět k zamyšlení,
              Naopak mě štvou lidé, kteří zaplácávají SN svými názory na jiné přispěvatele, i když chápu, že takový spino by udělal všem radost, kdyby snížil frekvenci svých příspěvků zhruba na desetinu.

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                martyni (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 17:43 |  
                0 0

                Me na nem nestvou ty drby, at si pise co chce (uprimne receno 90% jeho prispevku stejne po vecny strance nerozumim), ale prave to, jak reaguje na jine prispevatele a jak se navazi do redakce. Mluvi tady s lidmi jak idioty a urazi redakci.

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  tantalos     před 11 lety 13.01.2014 18:46 |  
                  0 0

                  Svým způsobem ho chápu. Domnívá se, že redaktoři se zřejmě dozví víc, než napíšou, a na druhé straně že se některým choulostivým tématům vyhýbají.
                  Ostatně slušný novinář by měl vždycky vědět víc, než píše, a rozumný redaktor se občas některým tématům vyhne.
                  Tentokrát se dotkl otázky dvou zaměstnání našeho trenéra a s tím spojeného asistenta. Redaktoři by se mohli zeptat, zda je pro něj Slavia jenom vedlejšák, nebo jestli ho Slavia platí tak málo, že mu plat od ní nestačí a že si musí přivydělávat na svazu.
                  Nikdo se ho ale na to neptá a já se nedivím. Stejně by solidní odpověď nedostali, jenom by si zhoršili vztahy s Nouzákovou a spol.
                  To však neznamená, že Jiří nemá ze svého pohledu pravdu.

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 00:35 |  
                    0 0

                    Jasne, nevim jestli je tohle problem slavie, na ktery je treba upozornovat.. mozna.. Vcelku obdivuju, ze jsi to z toho Jiriho prispevku vycetl..:). Nicmene, at si jiri mysli, ze se redaktori vyhybaji choulostivym tematum, at na to upozornuje, kritizuje, jak je libo.. ale bez urazek a ponizovani... nema slusnost a respekt k tem, diky kterym tu muzeme cist a povidat si o slavii...

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            bongor     před 11 lety 13.01.2014 19:49 |  
            0 0

            Já mám taky info:První sovětské tanky co dorazily do Prahy v roce 1945 byly tanky generála Rybalka.

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          petrjir     před 11 lety 13.01.2014 13:01 |  
          0 0

          Tak když píše o pozici špílmachra, který není (přišel Necid), tak jsem se musel zeptat, zda má info o taky jiném útočníkovi.
          A jinak jednou pan Jiří napsal o Admiře jako o farmě a skutečně tomu tak poté bylo, takže jednou pravdivé info přinesl!

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            slaviator     před 11 lety 13.01.2014 14:33 |  
            0 0

            Tak když píše o pozici špílmachra, který není (přišel Necid) - Necid je jako špílmachr? :-o Myslel jsi asi Pitáka? A ani ten není špílmachr...

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              petrjir     před 11 lety 13.01.2014 15:25 |  
              0 0

              Tak já jsem to celý spletl. Myslel jsem špílmachra jako střlece, takže Necid. No nic.

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 13:03 |  
          0 0

          Deadbeat: Přesně. Jiří je klasický Brouk Pytlík. :-)

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            Pepino44     před 11 lety 13.01.2014 15:25 |  
            0 0

            Ale vždy,napřed pěkně slušně pozdraví.

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 13:55 |  
          0 0

          Já jsem nechtěl být takový cynik, ale přesně to mě také napadlo po přečtení otázek kolegy:)

          Ale třeba se budeme ještě všichni divit a nebo bude všechno úplně jinak:)

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      YuckFou     před 11 lety 13.01.2014 20:11 |  
      0 0

      Nevíte jestli má Derrick Mensah, který je na testech v Baníku něco společného s naší posilou, kromě národnosti a jména?

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Barra     před 11 lety 13.01.2014 20:23 |  
        0 0

        Mensah je jak se zdá celkem běžné jméno v Ghaně. Vedle našeho Pepika hraje ještě další Joseph Mensah v Německu, v Crailsheim, dále je ještě fotbalista John Mensah, Jonathan... A teď tedy ještě Derrick. Jestli se jedná o stejného Derricka jako v odkazu, tak Baník uloví jak se zdá velkou rybu. V prosinci se mluvilo o jeho přestupu do Atletico Madrid.
        http://www.modernghana.com/sports/508321/2/ex-ghana-u20-star-derrick-mensah-close-to-atletico.html

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          jarodo57     před 11 lety 13.01.2014 20:36 |  
          0 0

          Jestli to ten Poustka nepřehnal s whisky při návštěvě Afriky a nepřived jiného mensaha než měl.

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 21:07 |  
              0 0

              Jen se obavám jeho adaptace a poté hezkých českých slečen.

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                Barra     před 11 lety 13.01.2014 21:19 |  
                0 0

                Nějaká blondýnka je nejlepší způsob jak se naučít cizí jazyk a tedy urchlit adaptaci.

                Ale kdo ví, možná že Joe si doveze svojí slečnu sebou.

                • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 21:43 |  
                  0 0

                  Bonužel také způsob jak ho od fotbalu odvést.

                  • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                    slaviator     před 11 lety 13.01.2014 22:23 |  
                    0 0

                    Wilfriedovi Bonymu i Leonardovi Kweukemu blondýny pomohly, byť je fakt že od doby co to Kweuke táhnul s pornoherečkou Denisou Hatašovou, tak jeho výkonnost šla dolů...

                    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 22:59 |  
                      0 0

                      A Belaid byl bohužel spíš opačný případ i když to třeba nebyla blondýna.

                      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                        slaviator     před 11 lety 14.01.2014 13:45 |  
                        0 0

                        Myslíš Karolínu Krézlovou (která potom přefikla Usaina Bolta i), jak tvrdila, že s Tijanym čeká dítě a on ji mlátí... a tejden na to tvrdila, že jí Tijany mlátí a ona kvůli tomu potratila? :)))

                    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                      Kornovo     před 11 lety 14.01.2014 07:13 |  
                      0 0

                      ty vole,ty jsi drbna

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          petrjir     před 11 lety 13.01.2014 21:17 |  
          0 0

          Jo, píšou to na jejich stránkách, že to je on. Prý byl na africkém šampionátu vyhlášen v jedenáctce turnaje.

  18. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 13.01.2014 23:05 |  
    0 0

    Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale byl jsem dnes na futsalovém derby (poprvé!) a moc se mi líbila tamní atmosféra, nasazení hráčů a v podstatě vše (až na ten výsledek, který mohl být pro nás lepší). Určitě se zase někdy zastavím.
    A proč to píši zrovna sem?
    Inu, nebýt SN, tak bych se o chystaném derby jen stěží dozvěděl.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      LordEdmund     před 11 lety 13.01.2014 23:49 |  
      0 0

      Bylo to v bedně a skutečně to byl pěkný zápas s parádní kulisou. Já futsal moc nesleduji, ale trochu mě mrzelo, že nehrál Ulich a Oliva.Ty jediný znám, jinak to pro mě, jako náhodného pozorovatele, byli kromě ještě asi dvou hráčů samí noví neznámí hráči. Většinou mladí, tak snad se chytí a Futsalová Slavia brzy udělá nějaký úspěch.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        spino     před 11 lety 14.01.2014 00:14 |  
        0 0

        Nejsi sám, kdo byl naštván.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        subHuman     před 11 lety 14.01.2014 00:28 |  
        0 0

        Skoda, ze neprislo vic Slavistu, komuniste si chvilemi museli pripadat jako doma :-(
        Jinak nasi hraci nekolikrat lacine ztratili vedeni kratce pote, co sami vstrelili branku. Skoda, snad priste zvitezi a prijdou je podporit i ti, co se dnes divali jen v televizi...

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Alanor (admin)     před 11 lety 14.01.2014 09:13 |  
          0 0

          Jako ten gaučák od televize mohu říct, že fandění bylo naprosto vyrovnané a slávisté vůbec nezaostávali. ;)

          A když už jsem já zůstal doma, tak čest redakce zachraňoval tolsimir, který fandil jako o život a několikrát byl zabrán v tv. ;))

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 08:44 |  
        0 0

        Mladí se podle mě určitě chytí, pochází z těch úspěšných mládežnických ročníků, které dosáhly na post vicemistrů.

    • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

      Alanor (admin)     před 11 lety 14.01.2014 09:09 |  
      0 0

      S prosbou o propagaci nás kontaktoval Dan Kolman a my mu rádi vyhověli. ;) Ostatně já patřím mezi "futslávisty", kteří klubu finančně pomohli, když na tom byl špatně a rozhodovalo se o jeho bytí a nebytí.

      Oliva nemohl hrát kvůli žlutým kartám. Nějaké řeči o naštvání (viz spino) jsou podle mě úplně mimo mísu, hráči to odjezdili a byl to parádní zápas.

      • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 09:27 |  
        0 0

        Souhlasím, na všech byla znát velká bojovnost, zejména brankář Krajč a Matějka. Líbil se mi také Míča a samozřejmě Filinger (o tom jsem měl před zápasem aspoň povědomí, že existuje :)).

        • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

          Borris     před 11 lety 14.01.2014 09:58 |  
          0 0

          Mě Matějka uplně strašně připomínal Karola :-) nejen vlasama, ale i bojovností, tím jak pořád všechny hecoval, jezdil na doraz.... Prostě hned po chvilce koukání jsem musel skonstatovat, že Matějka je fakt Karol Kisel futsalové Slavie :-)

          • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

            Jiri1     před 11 lety 14.01.2014 11:46 |  
            0 0

            Pridam se, i ja byl u televize , Spartu zrejme posilila ta skupina . ktera ted rozhybava Spartansky kotel/alespon jsem je videl v Edenu pri derby a u nas jsem videl take zname tvare, utkani vyrovnane skoda zaveru, byt Sparta asi mela vice tutovek, je zajimave , ze se pyro ujima iv halach, je fakt , ze asi nekterym se dycha lepe. Jinak je asi spicka ligy jinde , je videt , zer kluci z obou tymu jsou spis amateri,jen nekteri maji alespon pevnou odmenu ne vyssi nez nekolik tisicovek, jaky rozdil proti spicce , kde to kluci hrajou jako profici..
            Pane Baara mohu Vas ujistit , ze na mladez chodim, to same treba , kdyz jsem na vikend v Plzenskem kraji to same , Obcas se zajdu podivat i na Pribramske mancafty pokud hraji v Praze. A vubec neslo o Fotra , spis jsem se zajimal o to kolik hracu je v sirsich kadrech repre mladeze treba u Koubka a to mi mile prekvapilo. Pokud se mne ptate , kdo se mi libi, jsem konzistentni Badocha,.
            mam z nej a nejen ja dobry pocit.
            V posledni dobe mne nekteri kladete urcite dotazy , skutecne , ale nesedim na pocitaci jako drive nekolik hodin , ale jen zlomek tohoto casu, to jen pro Vas pane Martyni, proste jsou jine priority, treba atletika nebo jine.
            Vite mily Tolsimirkukolikrat jsem si rikal, ze kdyz tady treba Vy pisete nesmysly a ze jich je , tzak by stalo za to Vam to vratit takovou tvrdou ironii, ale proc , co bych z toho mel, snad treba skutecne behem par dnu uvidim toho unikatniho poradce , jen nevim furt , ktereho si mam vybrat toho Rusa , nebo spis toho pana na vejminku, co jste tady prezentovali

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              Jiri1     před 11 lety 14.01.2014 11:49 |  
              0 0

              A propo kolik Vas minuly ctvrtek zaznamenalo vitezstvi Bicana v aqnkete Radiozurnalu o nejlepsiho svetoveho fotbalistu v historii, proc treba tady o tom neni ani radek.
              Odpovim asi proto, ze pro nej hlasovala verejnost a ne jen uzky vzorek lidi i kdyz jiste , treba i Vrba a Pelta rekli, ze to neni to prave , orechove , jenze nejak jsem to info tady prehledl..

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                Barra     před 11 lety 14.01.2014 12:36 |  
                0 0

                Zajímalo by mě, kolik lidí vůbec hlasovalo. Na webu jsem si našel příspěvek Radiozurnálu, ale o tom ani slovo. Nevím tedy, jestli se doopravdy jedná o širokou veřejnost, nebo jen úzký vzorek lidi, jak vy píšete.

                Jinak je obtížné pro někoho, kdo Bicana nikdy neviděl hrát, aby ho posoudil. I když je Bican Slavista, je například Pelé kterého jsem viděl hrát (v televizi) daleko větší realita než Pepi Bican. Jestli zvítězilo těch 5,000 gólů Bicana, tak to chápu, Pelé jich nastřílel jen něco více přes 1 tisíc.

                Pravda je ale také, že fotbal teď a před 60 léty se absolutně nedá srovnávat - a to platí také pro ostatní sporty. Nebyl lepší nebo horší, prostě jiný. Stejně jako se nedá srovnat Jesse Owens s Usainem Boltem. Každý z nich velký sportovec, ale říct kdo je lepší je jen subjektivní záležitost,

              • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 13:32 |  
                0 0

                Já jsem to zaznamenal (a hlasoval pro něj).

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              Barra     před 11 lety 14.01.2014 12:06 |  
              0 0

              Dobrý den, pane Jiří. Vidím že Quelhar není jediný komu systematicky komolíte jeho přezdívku, ale nevadí, umím s tím žít, stejně tak mi není těžké vás pozdravit, když reaguji poté, co jste mě oslovil. Nevím, proč se obrátíte na mě s ujištěním, že vy na mládež chodíte. Nikdy jsme o tom nekomunikovali, já nikdy netvrdil opak. Předpokládám, že vy nejste Spino, s kým jsem si o tom psal.

              Poslední odstavec vašeho příspěvku mě jinak pobavil – starý dobrý Jiří1 v akci. Jinak nevím, co znamená ´pan na vejminku´, ale jestli máte na mysli Jan Willem van Dopa, tak toho nikoliv prezentovaly SN, jen přebrali tvrzní které jestli se nemýlím vyšlo v Idnes. Jinak sám van Dop to potvrdil na stránkách svého bývalého zaměstnavatele v Holandsku, jak jsem tady minulý týden uváděl. Toho jste si ale zajisté všimnul.

              Konec konců mi nevadí ani nesmysly, které podle vás Tolsimir píše. Když už, tak není jediný, a že jich takových je!

            • Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:38 |  
              0 0

              Ja si rikal, ze to vychazi z nedostatku casu.. to chapu:). Cas jsou penize a kdyz neni cas na celou vetu, musi staci t pulka.. kdyz se me nekdo pta, delam ze tu nejsem, normalka..:).

  19. Re: Mensah posilou Slavie, v hledáčku i další Afričan

    zeleznik2     před 11 lety 14.01.2014 22:18 |  
    0 0

    Zatím spíše posila pro juniorku, v záloze nás bota tolik netlačí, ten Ritchie by se mě líbil víc, doufám, že to klapne, kraje obrany byla naše největší Achilova pata podzimu. Navíc se vrátil Tusjak tak snad budeme mít beky vyřešeny, Neves na stopera a Dobrotka nebo Škoda vedle něj. Angažování Brabce by nebylo logické, taky prý o něj nejednáme, blízko je podepsání v Bohemce. Jako alternativa pak bude zbývat duo Kolařík - Dostál.