Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Petrák přestupuje do Norimberku

Dnes byl stvrzen dlouhodobě spekulovaný přesun Ondřeje Petráka do bundesligového Norimberku.

V aktuálně předposledním celku tabulky podepsal defenzivní záložník nebo stoper víceletou smlouvu.

"Slavia je samozřejmě klubem mého srdce. Byl jsem tady od deseti let, to ve vás nechá velkou stopu. Dostal jsem ale nabídku, kterou jde jen těžko odmítnout," uvedl pro oficiální web Slavie Petrák.

Spekuluje se, že by červenobílí měli za mládežnického reprezentanta dostat odstupné ve výši 25-30 milionů korun (což zhruba odpovídá jednomu milionu eur). V deníku Aktuálně se dokonce objevila částka 1,7 milionu eur s tím, že Petrák v Německu podepsal smlouvu na 4,5 roku.

Ondřej Petrák (11.3.1992) působil v Edenu od 10 let. V 18 se poprvé dostal do A-týmu, v němž se postupem času vypracoval v jednu z opor. Celkově v sešívaném dresu odehrál 62 ligových zápasů, ve kterých vstřelil dvě branky. Za reprezentaci U21 odehrál zatím 3 zápasy a vsítil 1 branku.

Komentáře (147)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    Jirkku (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 15:15 |  
    0 0

    To je škoda, taky mohl jeste chvili pockat, ale zase bude na posily...

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Alanor (admin)     před 11 lety 07.01.2014 15:18 |  
      0 0

      Zajímavé. Každopádně bych na to řekl, že jsou v Senici blbci, když ho nepustili v půlce podzimu za slušné odstupné.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Tomski     před 11 lety 07.01.2014 15:19 |  
        0 0

        mimo jiné chtěli Bortela...paradox...

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        petrjir     před 11 lety 07.01.2014 15:28 |  
        0 0

        Tomu se říká sportovní antikoncepce (myslím tím v Senici).

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      tolsimir     před 11 lety 07.01.2014 15:20 |  
      0 0

      Radsi Brabce nez Kovace, ale mnohem radeji ani jednoho z nich, asi takhle

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        slaviator     před 11 lety 07.01.2014 15:37 |  
        0 0

        Z dvojice Brabec-Kováč bych dnes Brabce nechtěl vůbec a Kováče bych přetrpěl. Ideální by byl ale někdo jako Latka. V Suchého ani nedoufám, i když ve Spartaku nehraje a hledá si něco na hostovačku :-)

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Markus     před 11 lety 07.01.2014 15:20 |  
      0 0

      To vypadá nadějně, určitě by pomohl celému týmu, nejen obraně.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      PetCC     před 11 lety 07.01.2014 15:24 |  
      0 0

      Brabce nikdy.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      mart01     před 11 lety 07.01.2014 15:25 |  
      0 0

      Žoldák zůstane žoldákem a já už chci ve Slavii vidět pouze slávisty. Myslím, že takových (opravdu sprosté slovo) jako je Brabec jsme tu už měli dost.

  2. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    PetCC     před 11 lety 07.01.2014 15:27 |  
    0 0

    Jinak, jestli to myslíme s výchovou hráčů doopravdy, tak by měl do kvalitnější ligy odejít jeden až dva odchovanci ročně, po tom co v áčku odehrají alespoň nějakých 50 zápasů.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      denydzlSKS     před 11 lety 07.01.2014 15:32 |  
      0 0

      My jsme schopni zabudovat do sestavy průměrně cca jednoho a půl odchovance za dva roky, tak mi nepřijde reálný, aby jsme dokázali prodávat ty kluky dva do roka a ještě k tomu s padesáti starty v lize.

  3. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    petrjir     před 11 lety 07.01.2014 15:34 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat zasvěcenějších (subHuman, Navar, piero), zda je pravdy něco na tomto komentáři na slavia.cz nebo je to úplná blbost:

    antirud 7.1.2014, 11:47


    Nejhorší na tom je,že Petrák nepatří Slavii a ta za něj nebude inkasovat ani korunu!
    antirud 7.1.2014, 15:27


    znovu opakuji,že práva na hráče Petráka prodala Slavia zhruba před rokem panu Vondráčkovi cca 8mil(majitel firmy FV Plast) a tomuto transferu nemohla zabránit

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      petrjir     před 11 lety 07.01.2014 15:37 |  
      0 0

      Mně osobně to přijde jako úplná blbost, ale po zkušenostech z minulých let a prodejem práv Peltovi bych se už skoro ani nedivil...

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Markus     před 11 lety 07.01.2014 16:12 |  
        0 0

        Možné to je, ten pan Vondráček zariskoval a udělal investici s vysokým zhodnocením.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      subHuman     před 11 lety 07.01.2014 16:21 |  
      0 0

      Sice by to nebylo poprvé a zřejmě ani naposled, tudíž bych se tomu nedivil, nicméně dle dostupných informací tomu tak není...

      Ale třeba se nakonec ještě budeme všichni hodně divit! :)

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        petrjir     před 11 lety 07.01.2014 16:25 |  
        0 0

        Děkuji za odpověď a tradiční pěknou tečku na závěr.

  4. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    slaviator     před 11 lety 07.01.2014 15:35 |  
    0 0

    Tak já mu přeju určitě hodně štěstí, ať se prosadí a ať Nürnberg nesestoupí... A doufám jen, že se nikdy nevydá cestou Váchy či Dočkala...

  5. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    lassiter     před 11 lety 07.01.2014 15:36 |  
    0 0

    Je to škoda, jako jeden z mála v poslední době ve Slavii je to skutečně fotbalista. Nepřekáží mu míč a jeho elegance a fotbalovost často bila do očí ve srovnání s jinými kopáči, co tu máme. Pro něj určitě skvělý přestup, snad se tam rychle zadaptuje a prosadí se. Je pěkný, že Slavia stále dokáže vychovat kvalitního fotbalistu, po kterém sáhne klub v jedné z nejlepší lig světa.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      travel (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 16:11 |  
      0 0

      Samozřejmě je to pro Slavii oslabení,ale na druhou stranu to Bimbovi přeji.O to víc,že na podzim jsem se bavil na fotbale s jeho otcem,syn byl ještě nedávno s Bimbem v kontaktu (dřív s ním hrál ve Slavii v mládeži) a žádná nafoukanost z nich nebyla znát.Takže Bimbo ať Ti to vyjde,ať pravidelně hraješ,ale pokud možno DZ,ne stopera.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        sicilianbrno     před 11 lety 07.01.2014 17:18 |  
        0 0

        Přesně tak, radil dobře, stoper je Petrák podprůměrnej, jen taková nouzovka, za to DZ je vynikající a bude ješte lepší.

  6. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 16:27 |  
    0 0

    Tak Norimberk má docela pikantní podzimní bilanci 0-11-6 :-D

  7. ad Thane

    Retos     před 11 lety 07.01.2014 16:41 |  
    0 0

    Tolik asi k otázce Thaneho včera:
    kde se berou peníze na přestupy, když není investor a Řéba nedává ani kačku..
    Z PŘESTUPU Petráka..
    R.

    • Re: ad Thane

      Kornovo     před 11 lety 07.01.2014 16:50 |  
      0 0

      LoL

    • Re: ad Thane

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 16:59 |  
      0 0

      Ano tím se všechno vysvětlilo :D
      Děkuji ;)

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Kornovo     před 11 lety 07.01.2014 16:49 |  
      0 0

      ja nevim jestli by delalo dobrotu mit v tymu hrace,ktery fandi tak otevrene sparte.loni kdyz hral liberec se spartou,tak mi se kovy malem rozbrecel,ze je porazili a vzali sparte titul,co by asi predvadel kolem derby?

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        slaviator     před 11 lety 07.01.2014 17:00 |  
        0 0

        Kováč sparťan není :-)

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      th     před 11 lety 07.01.2014 16:53 |  
      0 0

      Asi by se hodil, ale na něj nejsou prachy, obzvlášť pokud bude SKS dál platit Fenina a spol.

  8. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    podol (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 16:59 |  
    0 0

    Uváděného pana Vondráčka neznám,ale pokud informace o jeho "právech" na O.Petráka se ukáže jako pravdivá(pokud nebude podléhat přísnému utajení),bude to jenom dokumentovat úroveň
    předchozího vedení Slávie a jejich profesionalitu.Již před časem někdo uvedl v diskuzi,že se to týká řady hráčů juniorky,i dorostu.Jinak z osobní zkušenosti vím (můj vnuk prošel všemi kategoriemi),že hráčtí agenti obchází rodiče již cca od starších žáků a nabízí smlouvy s jejich zastupováním.Nabízí za to příspěvky na lékařské prohlídky,pojištění,či možnost individuálních tréninků.Tak mám strach,jestli to nebude "Kostlivec ve skříni"z doby,kdy Slávii
    hrozil hrozil krach a insolvence.
    Podol

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      petrjir     před 11 lety 07.01.2014 17:02 |  
      0 0

      V tom komentáři psal, že práva koupil před rokem od Řebíčka, takže nejde o minulé vedení...

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Retos     před 11 lety 07.01.2014 17:03 |  
      0 0

      Hele...
      Bacha..
      aby Tě Eda, za Totok
      NevoCEJHoval
      .-)
      R.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 18:17 |  
        0 0

        Kdo je Eda?
        Co je to Totok?
        Co to znamená NevoCEJHoval?

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          steev (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 18:26 |  
          0 0

          To dělaj ty drogy :)

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 18:37 |  
            0 0

            Jj. :-)

            • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

              Kornovo     před 11 lety 07.01.2014 18:46 |  
              0 0

              a kdo je tu bere?ty neumis cesky edwarde?

              • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 19:18 |  
                0 0

                Právě, že česky umím, ale ten jeho příspěvek česky není.

                • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                  jarodo57     před 11 lety 07.01.2014 20:24 |  
                  0 0

                  Asi dělá u BISky ne?To jsou šifrovaná řeč.

                  • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                    jarodo57     před 11 lety 07.01.2014 20:25 |  
                    0 0

                    Oprava:To je šif....

                  • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                    bongor     před 11 lety 08.01.2014 06:12 |  
                    0 0

                    Jestli sídlí BISka na Letný,tak tam dělá.

  9. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 17:11 |  
    0 0

    Jak už jsem tu před časem psal, přestup mu přeju. Myslim si, že v současnosti je to pro něj to nejlepší a že se v bundeslize rozhodně neztratí. Jenom doufám, že přestupní částka byla spíš těch 1,7 M euro, jeden milion by na můj vkus bylo trochu málo.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      dArtagnan     před 11 lety 07.01.2014 17:31 |  
      0 0

      To já zase na tu částku nevěřícně zírám. Viz přestupy čechů poslení doby: Dočkal a Hořava 10M, Mareček 5M... údajných 30 za Ondru bych považoval za naprostý majstrštych.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Nosorozec     před 11 lety 07.01.2014 19:08 |  
      0 0

      Ondra si za svoje výkony přestup do zahraničí zasloužil. Držim palce, ať se mu v Norimberku daří, ať se mu podaří zachránit tým v Bundeslize a ať si svými výkony řekne i o nároďák.

  10. Fena bude číhat na příležitost!

    Retos     před 11 lety 07.01.2014 17:12 |  
    0 0

    Změna plánu, nechtěný útočník Martin Fenin nakonec zůstává ve Slavii! Hráč se s klubem nedohodl na ukončení smlouvy a na jaře bude trénovat s juniorkou. „Jsem z toho velice zklamaný. Nešlo mu o fotbal. Kdyby ano, nabídku by přijal,“ zlobí se sportovní ředitel Karol Kisel.

    • Re: Fena bude číhat na příležitost!

      Fulham     před 11 lety 07.01.2014 17:28 |  
      0 0

      Přeji Ondrovi hodně štěstí a posun v karieře tak vysoko,až se vši budeme divit....Mácovi jako jeden z mála věřím a doufám,že Vy ostatní se budete divit.....no a k Feninovi - třeba nás překvapí a budou se divit ale úplně všichni....přál bych mu to - je to pořád relativně mladej kluk

    • Re: Fena bude číhat na příležitost!

      Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 18:18 |  
      0 0

      To tě rozhodilo natolik, že jsi zapomněl na ten svůj přitroublý styl psaní?

      • Re: Fena bude číhat na příležitost!

        Barra     před 11 lety 07.01.2014 19:04 |  
        0 0

        Nemuzu si pomocia, Eddy, ale od prvniho prispevku Retose mam Spina v podvedomi. Spino se umlcel, Retos zacal. Oba davaji do souvislosti se Slavii hokej, oba se zminuji o korupci, oba jmenuji Jirika Lalu, a tech paralel je vic.. Mozna ze obema krivdim, ale nemyslim si to.

        • Re: Fena bude číhat na příležitost!

          Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 19:12 |  
          0 0

          A mě zase napadl právě Lála...

          • Re: Fena bude číhat na příležitost!

            Retos     před 11 lety 07.01.2014 19:31 |  
            0 0

            To je NÁS TU TĚCH SPARŤANŮ TOLIK?
            :-))))
            Edíku Edíku...
            Kdy Ty z Toho Vyrosteššššššš
            ,-)

            • Re: Fena bude číhat na příležitost!

              Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 19:36 |  
              0 0

              Hned, jak po světě přestanou běhat exoti, jako jsi ty.

              • Re: Fena bude číhat na příležitost!

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 20:12 |  
                0 0

                To Tě Edo, čeká předlouhé mládí.. :)

              • Re: Fena bude číhat na příležitost!

                Retos     před 11 lety 07.01.2014 20:18 |  
                0 0

                Exponáte, Exponáte...
                Tebe by měli Vystavovati
                .-)

                • Re: Fena bude číhat na příležitost!

                  Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:34 |  
                  0 0

                  Zato tebe by měli zavřít do polstrované cely. Tedy pokud tam už nejsi.

          • Re: Fena bude číhat na příležitost!

            slaviator     před 11 lety 07.01.2014 19:31 |  
            0 0

            nejsi sám, koho napadl...

            • Re: Fena bude číhat na příležitost!

              Kornovo     před 11 lety 07.01.2014 20:17 |  
              0 0

              nozem ci jinou zbrani?

              • Re: Fena bude číhat na příležitost!

                spino     před 11 lety 07.01.2014 21:32 |  
                0 0

                :DDD

        • Re: Fena bude číhat na příležitost!

          spino     před 11 lety 07.01.2014 21:13 |  
          0 0

          Pan Lála si libuje ve skrytých významech. Možná by jste si mohl za mě udělat čas (já ho nemám) a zjistit, co znamená slovo "Retos". Pak můžeme určit, zda-li jde o pana Lálu.

          • Re: Fena bude číhat na příležitost!

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:33 |  
            0 0

            Retos, čteno pozpátku Soter...Sótér= spasitel, zachránce...

            • Re: Fena bude číhat na příležitost!

              spino     před 11 lety 07.01.2014 21:39 |  
              0 0

              Jsi na správné stopě. :D Ale na Lálu se moc vyžívá v omílání nezajímavých informací z médií. To by se musel Lála už hodně nudit. Nebo nemít co na práci... :(

              • Re: Fena bude číhat na příležitost!

                Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:44 |  
                0 0

                Abych to za sebe uzavřel- mě je ten pomatenec naprosto ukradenej, ať si říká jakkoliv.

        • Re: Fena bude číhat na příležitost!

          bongor     před 11 lety 08.01.2014 06:16 |  
          0 0

          Ahoj Barro,máme oba stejné smýšlení,ovšem jisté to není.

  11. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    zeleznik2     před 11 lety 07.01.2014 17:20 |  
    0 0

    Asi očekávaný přestup, bohužel, čekal jsem, že Ondra odejde až po sezoně, 30 mega je, ale lákavá částka. Navíc přišli Piták, Vošahlík a Necid, takže je musíme z něčeho zaplatit. Co se týče Brabce jeho příchod není aktuálně potřebný, na stoperu může hrát Neves, potřebujeme nutně levého krajního beka. Na DZ tak máme momentálně Gecova, Ličku a Zmrhala.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Khadgar     před 11 lety 07.01.2014 17:22 |  
      0 0

      Lička na DZ je dobrej asi jako Gecov na špílmachra...

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      slaviator     před 11 lety 07.01.2014 17:33 |  
      0 0

      Aktualne.cz:
      "Výše odstupného zatím nebyla zveřejněna, ale spekuluje se o sumě 1,7 milionu eur plus výkonnostní bonusy."

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Kornovo     před 11 lety 07.01.2014 18:49 |  
      0 0

      s tim mariem je to dobry for

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 20:12 |  
      0 0

      Na levém beku může hrát i Tusjak.

  12. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 17:32 |  
    0 0

    Já bych se rozhodně nesnažil hrrr někoho koupit aby se zacelila ta díra. Ten půlrok bych dohrál s Gecovem, dal víc šancí Šimečkovi a od nové sezóny bych zkusil Salašoviče.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      ortevor     před 11 lety 07.01.2014 20:01 |  
      0 0

      velmi dobry nazor, souhlas...
      a treba se nam casem rozehraje Cepelak...i kdyz ted nevim, jestli se s nim do budoucna pocita spis jako se stoperem nebo DZ, ale puvodne vim ze hral DZ, a ze i nekde rikal, ze spis preferuje DZ...akorat ze ho pak soupli na stopera kvuli pretlaku DZ ve Slavii

  13. Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

    Retos     před 11 lety 07.01.2014 17:39 |  
    0 0

    Třebas bychom se
    KONEČNĚ po 5 letech
    dozvěděli..
    jak TO bylo tehdá s Tím..
    když se Jarolímovi
    NEHODIL DO KONCEPCE..
    :-/
    (páč Tomu, že prodával zápasy, jak tady někerý Experti psali,
    už snad nevěřéj ani Oni.. když o Něho Slavia Tak mohutně stála po 07.. :-(
    R.

    • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

      deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 17:58 |  
      0 0

      To sotva. Pokud si dobře vzpomínám, KJ do medií několikrát zopakoval, že Brabec ví, proč se musel pakovat a že je na něm, aby do toho vnesl trochu světla. To ale nikdy neudělal. Ať si mě KJ-hejtři třeba sežerou, já na Erichově straně nejsem. Už jen proto, že v tý době beztak hrál mizerně.

      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 20:14 |  
        0 0

        Na univerzitě říkal Vláďa Šmicer, že o tom s Erichem mluvil a že ani on sám prý nic neví.
        Bůhví, kde se skrývá pravda.

        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

          deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 20:51 |  
          0 0

          No právě. Neustále tohle téma přivádět k životu, to nikdy nikam nepovede.

    • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

      Narmer     před 11 lety 07.01.2014 18:06 |  
      0 2

      Někdo dokonce napsal,že Brabec si byl velmi blízký s Jarolímovou partnerkou a proto ten vyhazov...)))Já mám jiný info a to od člověka,kterej za Slavii hrál až do dorostu a stále má slušný kontakty na áčko.
      Tým prý dostal od vedení 10milionů jako bonus,ale do kabiny nic nedošlo,neboť si je Jarolím nechal a na to reagoval Brabec jako kapitán a žádal vysvětlení...
      Tenhle důvod odchodu Brabce mi přijde docela přijatelný,zvlášť když je všeobecně známá Jarolímova finanční nenasytnost.

      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

        slaviator     před 11 lety 07.01.2014 18:16 |  
        0 0

        To by sedělo s tím, že prý KJovi se nelíbilo to, že Brabec byl kamarád s Doležalem a "na něco" si u něho stěžoval.

        A ty různé zkazky o "Brabec si něco začal s KJovou partnerkou", popřípadě "Brabec sázel na vlastní prohry" tak mohly být jen pouštění mlhy...

        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 18:24 |  
          0 0

          No minimálně byl zápas na Kladně divnej.

          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

            slaviator     před 11 lety 07.01.2014 18:43 |  
            0 0

            Mě se celý jaro zdálo, že nemá formu, že chyboval. Na druhou stranu - nebyl jedinej... A jestli prodal zápas na Kladně, tak nevím, co potom Tvaroh proti Tiraspolu?

            • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

              Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 19:00 |  
              0 0

              Už je to tady zase. To sázení je nesmysl a každý, kdo se v tom vyzná, to musí vědět. Zápas na Kladně byl prostě jeden z těch desítek překvapení, které se za rok v Evropě přihodí. Když hráči sází na své zápasy, nikdy to není v tak vysokém kurzu. Za prvé by byli podezřelí, za druhé to sázkovky hlídají. A kdo zná princip jištění, a já ho tu už popsal, ten ví, že to nejde ani kdyby se někdo pokoušel rozhodit peníze po stovkách. Pravda, mohly by v tom jet ty kanceláře, ale to by zase nemělo logiku, protože riziko ztráty licence by nestálo za ten miniaturní výdělek. Ty sázky, které hráči a další zainteresovaní provozují, se týkají buď vyrovnaných kurzů, nebo sázek na počet gólů apod.

              • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                slaviator     před 11 lety 07.01.2014 19:36 |  
                0 0

                Před pěti, šesti lety se sázelo trochu jiným způsobem než dneska, sázelo se na výsledek. Ostatně na výsledek si sázeli i hráči Českých Budějovic v loňské sezoně před zápasem s námi na jaře, když bylo již jasné, že na záchranu nemají víceméně reálnou šanci... Info o výsledku kolovalo už před zápasem a zápas dopadl přesně podle informací.

                • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                  Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 19:47 |  
                  0 0

                  Slaviatore, já sázím víc než dvacet let. Vím, jak se sázelo a jak se sází dneska. Věř tomu, že vsadit si hodně peněz na vysoký kurz prostě není ani nebylo možné. Že někdo zápas pustí, to se pochopitelně stane, ale už si na něj nevsadíš, protože ve chvíli, kdy to sázkovkám začne být podezřelé, tak ho stáhnou. A jenom to podezření stačí. A mimochodem, zkus se někdy podívat na diskuze o sázení a těch zaručených tipů na domluvené výsledky tam najdeš hafo. Obvykle nevyjdou.

                  • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                    deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 20:30 |  
                    0 0

                    samozřejmě že to možný je. nikdo si asi nemyslí, že šel erich do nejbližší fortuny, vysypal na přepážce půl milionu v hotovosti a poslal to všechno na výhru kladna při kurzu 6,6. tvoje sázkařská zkušenost je pro tenhle účel, při vší úctě, naprosto bezcenná.

                    a jak je patrný na všech těch historkách od "bejvalejch hráčů slavie", spekulace na tohle téma postrádaj smysl.

                    • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                      Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:36 |  
                      0 0

                      Tak mi popiš, jak si představuješ, že to udělal a já ti vysvětlím, že to nejde.

                      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                        slaviator     před 11 lety 07.01.2014 22:28 |  
                        0 0

                        Když bych chtěl jako naprostej laik vsadit proti svýmu týmu, tak seberu padesát tisíc a půjdu si vsadit. Zamítnou to.
                        Pokud budu trochu chytřejší, tak to rozložím do více sázek v různých sázkovejch kancelářích. Takže třeba 20 sázek po dvou tisících. Dva tisíce někde už dneska volaj ale na vejš, zda to mohou jako jednotlivou sázku vzít a jako jednotlivou sázku to mnohdy dneska neberou...

                        Pokud budu ještě chytřejší, vsadím si přes internet u zahraniční sázkové kanceláře...

                        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                          deadbeat     před 11 lety 08.01.2014 00:04 |  
                          0 0

                          Díky, žes mi ušetřil námahu s odpovědí. Netřeba dodávat, že by se dala vymyslet ještě řada dalších vět začínajících "Pokud budu ještě chytřejší..."

                          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                            slaviator     před 11 lety 08.01.2014 01:16 |  
                            0 0

                            Ono stačí mít i pár desítek registrací u třeba Sazky. Když jsou někteří spoluobčané ochotni za 100 korun v Krupce (prokázáno, dvakrát kvůli tomu byly opakovány volby) a nejspíše i jinde (neprokázáno u soudu) prodat volební hlas, proč by nebyli ochotni na sebe za 100-200 korun napsat internetový účet u sázkové kanceláře? A pak se dá jet taky ve velkém...

                          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                            Edwardtheiron     před 11 lety 08.01.2014 07:14 |  
                            0 0

                            Bylo mi jasné, že přijdete s něčím podobným, tohle je přesně pohled lidí, kteří o tom nevědí vůbec nic. Teď si s tím tedy dám tu práci já a rovnou začnu tou větou "Pokud budu ještě chytřejší..." Abych bylo jasno, nejsem pochopitelně tak naivní, abych tvrdil, že hráči nesází, ale když budou chytřejší, budou sázet na zápasy, kde prohra nebude být do očí. Když tehdejší Slavia prohrála někde na Slovácku, v Ostravě nebo Olomouci, málokoho by napadlo uvažovat nad tím, že si někdo vsadil, ale když prohraje na Kladně... Přitom základ je sázet po menších částkách na menší kurzy a pokud neuděláš chybu, je to prakticky nezjistitelné.
                            Druhá věc je to jištění. V sázkových kancelářích nepracují blbci, naopak jsou to většinou velmi schopní matematici, tady tam, kde tvoří kurzy, což je u nás Fortuna a Tip Sport, ostatní víceméně opisují. To, že je někde kurz 1,74 a ne 1,8 má svůj důvod, není to proto, že by se jim to číslo víc líbilo. Stejně tak je přesně spočítaný předpokládaný náběr sázek na každou příležitost. Sázky hlídá počítač, který reaguje na každou podezřelou /vyšší/ sázku. Protože může dojít třeba k tomu, že podle počítače budou podezřelé sázky třeba na remízu, která ale v tabulce může vyhovovat oběma soupeřům, sedí u toho počítače ještě navíc člověk, který na podobné náběry reaguje. Když budeš sázet přes internet nebo v pobočkách po celé republice, vždy se to sejde u toho počítače a pokud vsazené peníze překročí předpokládaný náběr, sázkovky to zastopují. Ten náběr na Kladno v zápase se Slavií může být tak max. do deseti tisíc, většinou po dvackách. Pokud by se náhle zvedl o sto a více procent, je konec. A teď si spočítej, že tímhle způsobem mužeš vsadit tak možná třicet- padesát tisíc /stejně ti to spíš neprojde/ a na víc riskuješ odhalení. Není jednoduší sázet na vyrovnanější a méně podezřelé zápasy?
                            Pánové, sázkové kanceláře existují proto, aby peníze vydělávaly, ne aby daly někomu vydělat. Od pradávna se je někdo snaží obrat podvodem a proto si systémy zdokonalují. Problém jim dělá sázení na počet gólu a podobné nesmysly, všimněte si, na co se sázelo v těch známých aférách, ale určitě nemají problém s tím, že někdo sází proti sobě ve vysokých kurzech.

                            • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                              Edwardtheiron     před 11 lety 08.01.2014 08:05 |  
                              0 0

                              Fuj tajbl, samozřejmě bít do očí, ne být. A to nepíšu z mobilu. :-(

          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

            leoneig     před 11 lety 07.01.2014 23:28 |  
            0 0

            Ještě přidám tuším,že domácí pohár ze Synotem,Erich se než ho KJ vyhodil hodně herně zhoršil a skoro bych i tomu věřil,ze mohl být zapletenej do sázení v těchto dvou zápasech..ty 2 hrubky co předvedl byly fatální a nebojím se říct skandální..no slyšel jsem i variantu,že si hoši vsadili proti sobě a KJ se tak nasral,že Erich šel,protože to řídil..Upřímně já ty zápasy viděl live a tohle byla moje první myšlenka....

        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

          Retos     před 11 lety 07.01.2014 18:24 |  
          0 0

          TOHLE ovšem Moc nesedí s Tím, co psal hořejc DB:
          " KJ do medií několikrát zopakoval, že Brabec ví, proč se musel pakovat a že je na něm, aby do toho vnesl trochu světla. To ale nikdy neudělal."
          Proč by TO jako Brabčák neřek? Zvlášť když na něho házeli takovou špínu..
          (sázky a sex :-//

          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

            slaviator     před 11 lety 07.01.2014 18:40 |  
            0 0

            Protože mu mohla Slavie dát "držhubné"? Vyplatit ho ze smlouvy (a eventuelně mu něco málo přidat) a v Turecku pak zadarmo nehrál, takže by na tom svým způsobem (finančně určitě) vydělal? To k tomu, "proč by to jako Brabec neřek"

        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

          podol (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 18:39 |  
          0 0

          Pravdu stále neznáme,a kdoví,zda někdy vyjde najevo.Ale vzpomínám
          na tu dobu.Praha posetá billboardy s kapitánem Slávie v nadživotní velikosti zvoucí ke koupi permanentek a návštěvy v Edenu,současně zprávy v tisku o jeho konci ve Slávii.Pro mne to byl naprostý šok,považoval jsem jej v té době za stabilního hráče Slávie,za vůdčí osonost kabiny s velkými zásluhami o úspěchy Slávie.To nezmiňuji ani
          ostudu,kterou tím utržila Slávia před veřejností i všemi médii.Potom
          samozřejmě přišly i ještě větší "šoky",však je všichni pamatujeme.
          Také se mi nelíbilo jeho angažmá u konkurentů,ale on nebyl zcela jistě jediný viník.Jeho příchod,pokud by vyhovoval koncepci a nárokům vedení by mi nijak nevadil.Hlavně aby případná smlouva
          byla objektivní a profesionální a nijak v perspektivě nepoškozovala
          Slávii.Podol

      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

        deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 18:55 |  
        0 0

        Neříkáš ten příběh celej. KJ dostal tašku plnou peněz a místo aby se podělil, schoval si je doma do tajný skrýše pod podlahou. Hned vedle svý pětačtyřicítky a upilovaný brokovnice. Den potom, co si Brába stěžoval u Doležala, našel doma po návratu z tréninku ve svý posteli koňskou hlavu. Od tý doby už ho na Slavii nikdy nikdo neviděl.

      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

        Madden     před 11 lety 07.01.2014 19:45 |  
        0 0

        A to jako dostal KJ peníze na ruku a měl to přerozdělovat v kabině?Nebo to vedení poslalo jemu na účet a on to měl přeposílat hráčům?To mi přijde jako totálně mimo....Jarolímova finanční nenasytnost se projevuje jak?Někdo viděl smlouvy?

        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

          Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:07 |  
          0 0

          Úplně stejným stylem rozděloval prémie za Euro Brückner. Spravedlivě to rozdělil tak, že půlku si připsal sobě, druhou rozdal hráčům. A to není žádný drb, ale i Brücknerem potvrzená pravda.

          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

            Madden     před 11 lety 07.01.2014 20:25 |  
            0 0

            Ale ano,to je možný.Jen mi přijde,že se KJ stal pro mnohé až neúměrně vhodným terčem jakékoliv kritiky...Jako trenér něco dokázal a to ostatní jsou jen a jen nepodložené dohady a spekulace.Ale svůj názor nikomu nevnucuji a ani se nehodlám o tom přít.Pro mě to byl nejlepší trenér,který měl i výsledky a proto takovéto lidi nebudu urážet ani pomlouvat...Za sportovní stránku věci si zaslouží úctu.O ostatním nic nevím a "jedna paní povídala" či "stokrát opakovaná lež se stává pravdou" pro mě není argument.

            • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

              Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:31 |  
              0 0

              Jarolím vytvořil úspěšný tým a pak ho zase rozprášil, To je něco, o čem se nedá diskutovat. To, že pak do Slavie natahal spoustu hráčů, kteří na ni zjevně neměli, je také skutečnost. Diskutovat se dá o tom, proč to dělal. Třeba tomu opravdu jenom nerozuměl.

              • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                Madden     před 11 lety 07.01.2014 20:42 |  
                0 0

                Kdoví jak by to bylo,kdyby pokračoval...Třeba by i z toho co přivedl udělal do dvou let silný tým...Ale to je možná:-)

            • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

              Mac     před 11 lety 07.01.2014 20:46 |  
              0 0

              Souhlas. Ale to je bohužel česká (a možná spíš lidská) povaha, úspěšní lidé jsou neustále shazováni závistivými lidmi, kteří s radostí čekají na každý jejich neúspěch.

              • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:55 |  
                0 0

                Ano, je to závist. A třeba já jsem čekal jako na smilování na to, až bude Slavia tam, kde je, abych mohl začít kritizovat sira Karla!
                Svatá prostoto!!!

                • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                  Mac     před 11 lety 07.01.2014 21:10 |  
                  0 0

                  To nebylo mířeno na nikoho konkrétního. Ale už od ledna 2008 s příchodem Marka Jarolíma, J. Černého a spol. se tu na SN rozjela tvrdá kritika KJ a řada diskutérů byla silně zaujatá, ba přímo nenávistná. A někteří opravdu čekali jako na smilování, až to konečně jednou nevyjde a KJ poletí. Čekali dlouho, ale po LM a dvou titulech se nakonec dočkali - samozřejmě, neboť nikdo nevyhrává věčně.

                  A k penězům - to je závist. Já KJ ty peníze přeju, neboť si je svou prací zasloužil. Nepřeju je např. Feninovi, který pro SKS neudělal nic.

                  • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                    Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:17 |  
                    0 0

                    Mě jsou peníze kohokoliv úplně ukradené, ale rozhodně mi není ukradená současná situace Slavie, pod níž je Jarolím zřetelně podepsán.

                    • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                      Mac     před 11 lety 07.01.2014 21:22 |  
                      0 0

                      Mě taky situace Slavie trápí, ale podíl KJ je zveličován, vždyť to byl jen trenér. Slavii potopili majitelé - známí (ENIC, Rosen, Doležal) a hlavně ti neznámí (Sisák, Kroužecký, ?,?). Jestli si KJ nakradl z přestupů atd., tak to těmi úspěšnými (Tavares, Švento atd.) zase Slavii vrátil.

                      • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                        Madden     před 11 lety 07.01.2014 21:40 |  
                        0 0

                        Postava KJ je pro mnoho lidí asi vybavena "nadpřirozenými schopnostmi" co všechno zavinil a jak dlouho po jeho působení se ještě budeme z té situace dostávat...To už je úsměvné...
                        Nevěřím,že by z pozice trenéra řídil v podstatě podle některých snad celý chod klubu...To by nezvládl možná ani Chuck Norris...Chtělo by to při hodnocení KJ trošku soudnosti a chladnou hlavu.
                        A s těmi přestupy naprostý souhlas.Ale to se mnohým do krámu nehodí...

                        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                          Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:51 |  
                          0 0

                          A mě se zase zdá, že mnoho lidí má moc krátkou paměť.

                        • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                          deadbeat     před 11 lety 07.01.2014 22:08 |  
                          0 0

                          Pod to bych se moh podepsat.

                          • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                            martyni (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2014 12:00 |  
                            0 0

                            Nekteri jeho roli precenuji, nekteri podcenuji, vzdy v tom hraji roli osobni sympatie nebo antipatie, tak to bude se vsim.. ja myslim, ze kritika hracske a prestupove politiky mela racionalni zaklad a byl to jeden z faktoru, ktery slavii hodne uskodil..

                  • Re: Ale zase.. kdyby přišel Brabčák..

                    slaviator     před 11 lety 07.01.2014 22:31 |  
                    0 0

                    Nikdo nevyhrává věčně, jenže už v roce 2008 byly informace, jak to KJ vůči hráčům měl. Nejen provize z přestupů, nejen že si od nich bral provize za starty, ale stavěl i nedoléčené hráče - viz Latka v zápase LM.

  14. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    slavista74     před 11 lety 07.01.2014 19:31 |  
    0 0

    Brabec a jeho konec ve Slavii ohledne sazeni mi potvrdil i jeden nejmenovany byvaly hrac Slavie

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Fulham     před 11 lety 07.01.2014 19:51 |  
      0 0

      Mě zase jeden bývalý hráč SKS řekl,že zápas na Kladně byl ovlivněn naprosto nasmyslnými dávkami při trénincích den před ním a hráči pak při zápase ,,šlapali vodu,,. Nemělo se to týkat sázení,ale jakési dohody KJ přímo s SKK....kdoví kde je pravda,ale kolem KJ toho bylo tolik (provize,odměny,části platu),že jsem hodně nahlodán....a nejsem sám...

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 20:17 |  
        0 0

        O KJ šly v tomto ohledu jisté řeči ještě v době, kdy aktivně hrával...

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:19 |  
          0 0

          To je naprostá pravda a ví to každý, kdo tu dobu pamatuje.

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          Fulham     před 11 lety 07.01.2014 20:22 |  
          0 0

          O SKS nevím,ale vím o České Lípě...

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:37 |  
            0 0

            To byl taky bonbónek, dodnes ho tam milují.

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            slaviator     před 11 lety 07.01.2014 22:37 |  
            0 0

            Myslíš ten zápas České Lípy tuším v Českém Brodu? :-)))) Po kterém Jarolím s Vrabcem museli jít pěšky za busem?

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:04 |  
      0 0

      Kdybys věděl, co všechno kdy někomu potvrdil někdo nejmenovaný...

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Fulham     před 11 lety 07.01.2014 20:17 |  
        0 0

        Hmmm - zlatá doba v 80-90 bez internetu atd..prostě se chodilo fandit,semtam nějaká mela a drby se probíraly max. v hospodě...

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:21 |  
          0 0

          Tak tak. Tehdy aspoň i ten drb měl nějakého původce, věděl jsi, kdo ti ho předal. Dneska se kdekdo chce na netu dělat zajímavým, tak vymýšlí pitomosti a konspirační teorie.

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            Fulham     před 11 lety 07.01.2014 20:27 |  
            0 0

            Tak se plká ..... KJ bude i s EB legenda navždy díky dvěma titulum a na to špatně se zapomene...jen teď je to díky tomu co následovalo ještě čerstvé.....a nikdo nevíme nic..teda aspoň si to myslím

            • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

              Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:33 |  
              0 0

              A já si právě myslím, že zásluhou internetu se na to špatné jen tak nezapomene. Vždycky bude někdo, kdo to zmíní.

              • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                spino     před 11 lety 07.01.2014 20:37 |  
                0 0

                Hlavně je třeba nezapomenout na pana Rosena - srdcaře, který pro věčnou slávu málem zlikvidoval fotbalovou i hokejovou Slavii.

                • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                  Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:57 |  
                  0 0

                  To se stane málokdy, že bych s tebou souhlasil a myslím, že to letos bude naposledy.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      Mac     před 11 lety 07.01.2014 20:08 |  
      0 0

      Kromě zmiňovaného zápasu na Kladně byl výkon Brabce krajně podezřelý i v semifinále Poháru ČMFS se Slováckem, kde po jeho hrubé chybě padl gól. Celkově jsme na jaře 2009 pod dojmem obřího náskoku viditelně zvolnili, takže asi na tom něco pravdy bude.

      Každopádně Brabec pak koupil s Doležalem nějaké ty pozemky, takže se na Slavii asi dobře napakoval. Zpátky ho rozhodně nechci.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:15 |  
        0 0

        Krajně podezřelý byl výkon všech hráčů Slavie proti Šachtaru
        Krajně podezřelá byla Tafatova minela proti Tiraspolu
        Krajně podezřelá byla Jarolímova sestava v tomtéž zápase
        Krajně podezřelý byl výkon Kozáčika na CSKA
        Krajně podezřelý byl výkon Barcelony proti Bayernu
        Krajně podezřelá byla Terryho penalta ve finále LM
        Mám hledat další krajně podezřelé události?

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          Mac     před 11 lety 07.01.2014 20:41 |  
          0 0

          Nemusíte. Spíš jde o to, že výše píšete o prodávání zápasu KJ: "To je naprostá pravda a ví to každý, kdo tu dobu pamatuje."

          Zatímco když někdo naznačí možnou vinu Brabce, dáte si takovou práci s vypsáním krajně podezřelých událostí. ;-) Nechci se hádat, takže zopakuji svou poslední větu z minulého příspěvku - zpátky Brabce rozhodně nechci.

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 20:53 |  
            0 0

            Nikdy jsem nevyvracel žádnou vinu Brabce. Třeba ten zápas na Kladně prodal, ale určitě na něj nemohl sázet v takovém množství, aby to bylo pro něj zajímavé. Ty krajně podezřelé události jsem vypsal proto, že mi prostě veškeré ty konspirace připadají směšné.
            A ještě k tomu Brabcovi: Možná by stačilo uvědomit si, kdy se hrál zápas s Kladnem, kdy šly do tisku bilboardy, kdy se rozvěsily a kdy byl vyhozen. Že by jeho prodej zápasu na Kladně vyplaval na povrch až po takové době?

            • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

              Mac     před 11 lety 07.01.2014 21:17 |  
              0 0

              Nevím, možná ano. Každopádně v našem fotbale je bohužel možné všechno, někdy se i ty nejneuvěřitelnější věci ukážou jako pravdivé. Vina bude na obou stranách, není zlý KJ a hodný Brabec ani obráceně.

              • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:22 |  
                0 0

                Ano, ale zatímco Brabcova vina je pořád jen v rovině spekulací, Jarolímova zásluha na rozprášení úspěšného týmu je neoddiskutovatelná.

                • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                  Mac     před 11 lety 07.01.2014 21:26 |  
                  0 0

                  Dobře, s tím souhlasím. Ale prostě mám toho našeho Mistra Yodu rád. :-)

                  • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                    Edwardtheiron     před 11 lety 07.01.2014 21:28 |  
                    0 0

                    To mě už láska k němu dávno pustila... :-)

                • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                  Betynka58     před 11 lety 08.01.2014 00:02 |  
                  0 0

                  Ale pohnutky, které vedly Jarolíma k určitým krokům, jsou rovněž pouze v rovině spekulací. Takže to je fifty fifty.

                  • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

                    Edwardtheiron     před 11 lety 08.01.2014 08:10 |  
                    0 0

                    No, vždyť tady taky někde píšu, že tomu třeba jenom nerozumí.:-)

  15. Re: Petrák přestupuje do Norimberku

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2014 22:05 |  
    0 0

    na koho se zítra proti Dukle těšíte nejvíc, já osobně na Tusjaka, na kterého jdou z Táborska jen výborné reference

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      spino     před 11 lety 07.01.2014 22:07 |  
      0 0

      Tusjak, Prošek, Necid, Piták, Hrubý. Snad předvedou na rozdíl od Juhara, Gecova a spol. trochu fotbalu.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      ortevor     před 11 lety 07.01.2014 22:17 |  
      0 0

      Vyhnal, Tusjak, Pitak, Hruby, Necid (i kdyz ten asi jeste hrat nebude)...popripade jsem zvedavej, kdo dalsi z juniorky doplni acko at uz tenhle zapas nebo v patek, a jak si v porovnani s nima povedou...

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      dArtagnan     před 11 lety 07.01.2014 22:49 |  
      0 0

      Na rozestavení a na to, jak si sedne duo Lička - Piták.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2014 23:08 |  
      0 0

      Hraje sirsi kadr a juniorka. Takze necekam ani Pitaka, ani Necida, ani Licku, proste temer zadneho hrace zakladni sestavy, ale spis neco jako: Cerny - Dostal, Kolarik, Skoda, Tusjak - Prosek, Simecek, Kores, Zmrhal, Bazal - Vyhnal. Na Tusjaka jsem taky dost zvedavy. Ale nejvic jsem zvedavy, jestli se sam stihnu utrhnout vcas, abych videl ze zapasu co nejvic, nejlepe cely :o)

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        Edwardtheiron     před 11 lety 08.01.2014 08:08 |  
        0 0

        Na ofi stránkách je psaný širší výběr a juniorka až na páteční zápas, tak snad je Koubek nechá aspoň proběhnout. Já si na to beru volno a chci vidět áčko! :-)))

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          quelhar (admin)     před 11 lety 08.01.2014 09:11 |  
          0 0

          No jo, jenze v preview pred zapasem na oficialkach uz je, ze se to tyka i dnesni Dukly: „Zejména v prvních dvou zápasech dostanou příležitost mladí hráči, které chceme vidět v akci," doplnil Jaromír Šeterle. Do utkání s Duklou tak zasáhnou hráči širšího kádru, doplnění o členy juniorky.

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2014 10:32 |  
            0 0

            Aby jsme pak zase nebyli za idioty, až nastoupí juniorka 2x po sobě. Už jednou jsme ten problém s Tipsport ligou měli.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        hulk     před 11 lety 08.01.2014 10:54 |  
        0 0

        Čontofalský – Kolařík, Smolák, Souček, Salašovič, Hrubý, Bazal, Vošahlík, Vyhnal, Šimeček, Tusjak
        Náhradníci: Prošek, Zámečníkm Vondráček, Peterka, Mac, Verner, Liška, Červenka, Hrubeš.
        Takhle to je na tipsportu.

    • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

      spino     před 11 lety 08.01.2014 08:56 |  
      0 0

      Tohle skončí před soudem.

      • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

        slaviator     před 11 lety 08.01.2014 09:42 |  
        0 0

        U soudu to neskončí. Skončí to u svazových orgánů (arbitrážní komise) a u České asociace fotbalových hráčů.

        • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

          Viking     před 11 lety 08.01.2014 09:48 |  
          0 0

          Slavia mu evidentně nabídla odstupné aby ukončil smlouvu, on odmítl. Teď mu dají výpověď pro porušení smlouvy a rozhodne arbitráž. Když ho Slavia teď vyhodí, nic defakto neztrácí, buď arbitráž vyhraje nebo prohraje a bude dál platit smlouvy.

          Tohle vemeno nám byl čert dlužen.

          • Re: Petrák přestupuje do Norimberku

            Retos     před 11 lety 08.01.2014 11:32 |  
            0 0

            Taky máte ještě v Paměti tu SLÁVU,
            která se zde Rozhostila,
            když ho Slavia podepsala?
            a Tu Škodolibost ve srovnání s Bednářem
            kterého ve stejné době podepsala sparta?
            :-/
            Tož tak..
            a TO se ze začátku dokonce psalo, že OBA
            mají POSÍLIT Slavii...
            R.