Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slavia představila Tomáše Necida

Slavia dnes na dopolední mimořádné tiskové konferenci představila staronovou posilu do útoku - Tomáše Necida. Ten přichází na půlroční hostování a již dnes se zapojí do tréninku s týmem. Na dresu bude mít číslo 24.

Hostování Tomáše Necida v Edenu však ještě není administrativně úplně dořešené, protože v Rusku jsou Vánoce. Dohoda mezi kluby je však hotová a vše by mělo být stvrzeno do 25. ledna, kdy se také oficiálně otevírá přestupové okno. Sám hráč se na návrat do Slavie velmi těší: "Pocity jsou vynikající. Vracím se domů. Těším se na Slavii, na fanoušky a že budu hrát konečně fotbal po dlouhé době, jsem rád, že jsem tady."

Sportovní ředitel Karol Kisel na tiskové konferenci mimo jiné ocenil vstřícný postoj mateřského klubu mladého útočníka CSKA Moskva při jednání o hostování. "Jsem šťastný, že se Tomáš stane naší posilou, je to top hráč evropské kvality. Stáli jsme o jeho příchod, využili jsme šťastné shody okolností. Přišli jsme k CSKA s návrhem, který se podařilo díky všem lidem ve Slavii, Tomášovi i jeho agentovi dotáhout až do Tomášova příchodu. Nápad, aby Tomáš přišel, vzniknul ve Slavii, vím, co umí na hřišti, chtěli jsme mu pomoci v kariéře a naopak aby on pomohl nám.V jeho mateřském klubu chtěli, aby hlavně hrál, nelicitovali o penězích." Hostování Necida je tak zadarmo, Slavia bude hradit pouze hráčův plat. "Plat nepřesahuje možnosti Slavie, Tomáš udělal vstřícný krok," dodal Kisel.

Průběh jednání přiblížil i hráčův agent Jiří Müller. "Jsem rád, že se Slavia ozvala. Věděli jsme, že Tomáš musí opustit PAOK Soluň, kde byl na hostování, začátkem prosince jsme začali vést jednání s CSKA, že musí odejít. Měli jsme nabídky na hostování z Belgie, z Holandska, ale po zájmu Slavie jsme hned začali jednat. Jednání s Anderlechtem ztroskotala i na tom, že klub chtěl hostování s opcí, což nepřicházelo pro CSKA v úvahu, hostování ve Slavii je také bez opce."

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    judy     před 11 lety 06.01.2014 09:40 |  
    0 0

    Tak hura je upečeno .. žádné jiné očekávané info. ?

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      jarodo57     před 11 lety 06.01.2014 09:50 |  
      0 0

      Ne .

  2. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 10:05 |  
    0 0

    zdravim vsechny, dobra a ocekavana zprava, pojdme jen doufat a verit , ze z toho nebude nejaka administrativni blamaz, jak , bohuzel, byva nekdy stran nasich oficialnich prohlaseni zvykem...

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      petrjir     před 11 lety 06.01.2014 10:10 |  
      0 0

      Tak v podstatě jak již řekl i Kisel, tak žádný přestup není definitivně hotový, ani Piták, ani Vošahlík, protože přestupové okno začíná až 25.1.2014, takže toho bych se nebál.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        slaviator     před 11 lety 06.01.2014 10:15 |  
        0 0

        Piták s Vošahlíkem už by měli být podepsaní, stačí je už "jenom" po 25.01. zaregistrovat na asociaci

  3. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    petrjir     před 11 lety 06.01.2014 10:18 |  
    0 0

    Nějaké dotazy ke Kiselovi nebo Šeterlemu směrem k dalším pohybům (příchodům, jednáním) v kádru byly?
    Díky moc

  4. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    zeleznik2     před 11 lety 06.01.2014 10:24 |  
    0 0

    Díky vedení za posilu a doufám, že Tomáš nám hodně pomůže, 12 vstřelených gólů je opravdu tristní bilance a za plat 3 mega/ měsíc, to musí pálit jak sniper. Rabušic tedy asi až po sezoně?tak ještě aspoň jednoho obránce a bude to asi kompletní.

    Rakovan
    posila(Ritchie)/ Tusjak - Nevés, Škoda/Dobrotka - Dostál
    Petrák, Lička/ Gecov
    Juhar - Piták - Vošahlík/ Mičola
    Necid

    lavička:
    Černý, Kolařík, Tusjak, Gecov, Šimeček, Koreš, Nitrianský, Vyhnal,

    zatím zranění:
    Dobrotka, Mičola

    odchody: Hurka(host. Viktorie Žižkov), Bortel, Čonka, Frejlach, Škutka, Fenin,
    možné odchody: Čontofalský?Petrák?Hrubý?Bazal?Koreš?Nitrianský?

    uvidíme, kdo ještě odejde, o Petráka je prý zájem v Bundeslize a určitě ještě někdo z mladíků půjde na hostování nebo zpět do juniorky.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Barra     před 11 lety 06.01.2014 10:42 |  
      0 0

      Mozna jsem neco prehlednul, ale nepatamuji si ze by tady padla oficialni informace ze by Necid Slavii stal 3 miliony kc mesicne.
      Jaka je dohoda mezi slavia a CSKA netusim, ale jsem si jisty ze Slavia Necidovi nebude platit celkem 15 mil kc za 5 mesicu a tedy 100tis kc denne.
      Takova informace je spis sireni poplasne zpravy na nasim webu, kterou se bohuzel nekteri tady chytnout. A uz si umim ty jedevate komentare nekterych ucastniku tady predstavit, kdyz Necid nejaky cas na branku bude muset cekat nebo nejakou tutovku spali, coz se stane sebelepsimu.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        klimi     před 11 lety 06.01.2014 10:45 |  
        0 0

        Z věty "Tomáš udělal vstřícný krok" jsem pochopil, že přistoupil i na určité snížení platu (nebo spíše výrazné). On asi i sám Necid chápe, že to pro něj může být druhý start a kdyby na to nepřistoupil a šel po penězích, tak by se ho CSKA rychle zbavilo a bůh ví, jestli by ještě někdy šanci dostal...

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          Barra     před 11 lety 06.01.2014 10:54 |  
          0 0

          A otazka je co eventualne hradi primo CSKA. Thorgen Hazard, mladsi bratr Edena, je tako hrac Chelsea. Hraje jiz druhou sezonu za Waregem v Belgii, Chelsea hradi kompletne jeho plat, dostava jen premie u Waregem. Je to vyhodne jak pro Chelsea, tak hrace, jak Waregem. Ted se mimochodem jedna o jeho hostovani u Anderlechtu.
          Nedivil bych se kdyby to v pripade Necida bylo podobne, navic jak subHuman psal neobvykle v pripade hostovani.

          • Re: Slavia představila Tomáše Necida

            (host)     před 11 lety 06.01.2014 11:04 |  
            0 0

            Slavia neplati nic CSKA za hostovani a plati jen Necidovi osekany plat, snad to je takto jasne. jane

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              Barra     před 11 lety 06.01.2014 12:30 |  
              0 0

              Zdravím tě Jane a děkuji za tvoji reakci. Počítal jsem s tím, že nemusíme nic CSKA platit za hostování, i pro ně je důležité aby teď Necid co nejvíc hrál a dal se do pořádku. Snad bude Slavia jen muset platit nějakou pojístku, pro případ kdyby se (nedej Bůh) Necid u nás zranil a následoval by další dlouhodobější výpadek.

              Jinak jsem zvědav, jestli někdo ze Slavistů se dostaví na trénink a jaké budou jeho postříhy.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Barra     před 11 lety 06.01.2014 10:46 |  
        0 0

        Sorry za chyby v textu a hlavne za Slavlii s malym 's'.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Pepino44     před 11 lety 06.01.2014 11:08 |  
        0 0

        Tak někde jsem četl,že Slávia bude Necidovi platit jeho plat a zároveň tam bylo uvedeno,že by to pro Slávii neměl být velký problém. Tak Necka asi dost slevil. Ale vzhledem k tomu co říká o Slávii to asi pro něho také nebyl velký problém. Pokud se chce vrátit do velkého fotbalu musí hrát (a to i za cenu menšího penízu). Asi je to pro něho lepší než sedět za větší peníze. Ve Slávii má větší jistotu,že bude hrát v základu a i to domácí prostředí má určitě vliv na to,aby se vrátil do pohody.

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:24 |  
          0 0

          Tady krásně vidíme ten rozdíl mezi slávistou srdcařem a slávistou žoldákem

          • Re: Slavia představila Tomáše Necida

            JS (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:09 |  
            0 0

            Já bych jenom chtěl podotknout, že kdyby "slávisti žoldáci" Vácha, Dočkal a spol. dostali větší šanci v A-týmu, a vedení se jich tehdy nezbavilo ještě předtím, než něco ukázali, (a že jsme všichni věděli, že v nich potenciál je), mohli nastartovat kariéru tady a Spartě (Liberci a Jablonci) se obloukem vyhnout. Ale co jim zbývalo, že.. Takže bych nevinil "žoldáky" za to, že jsou "žoldáky", protože ten prvotní impuls k tomu být "žoldákem" jistě nevyšel od nich.

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              deadbeat     před 11 lety 06.01.2014 12:46 |  
              0 0

              Svatá pravda, nic jinýho, než jít do Sparty, jim prostě nezbejvalo. Úplně se mi dere slza do oka.

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:56 |  
              0 0

              Vácha s Dočkalem nejsou "slávisti žoldáci" oni už jsem jen žoldáci, případně rudé děvky :)

              • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                bongor     před 11 lety 06.01.2014 14:34 |  
                0 0

                Já bych ještě dělal velkej rozdíl mezi špinavou děvkou,která leze klientům do zadelí,nosí boty v jejich barvách a tetelí se radostí,že
                ho tam "vzali" a normální děvkou,která jde za peníze,což je u děvek úplně normální,protože lepší povolání zatím není.

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              visitor23 (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 14:07 |  
              0 0

              Nesváděl bych v případě odchodů odchovanců vše na vedení. Na diskuzích se brečí vždy, když odejde nějaký odchovanec a to že se z nich některý někde chytí v tom počtu je skoro jistý. Pamatuju, jak tu všichni brečeli, když odešel Nečas, Valenta, Eliáš a ani jeden z nich by na Slavii neměli. Gebreselasie řekl sám, že nebyl připraven psychicky, že potřeboval hrát v měnšim klubu bez větších ambicí....

          • Re: Slavia představila Tomáše Necida

            bongor     před 11 lety 06.01.2014 14:29 |  
            0 0

            přesně,Necka je pan Slávista už i teď v mladém věku.Co slovo,které jsem doposud od něj slyšel,to diamant.Slavii miluje,to mu věřím na sto procent a my ho nesmíme zatratit,pokud mu to hned tak nepůjde .Vždyť hrál opravdu jenmálo.My ho musíme podržet,stejně jako Karlose.

  5. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 10:35 |  
    0 0

    Tož, vítej Tomáši a hodně štěstí.

    SKS4EVER

  6. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2014 11:07 |  
    0 0

    Další info z tiskovky:

    S Feninem se zatím nedohodli. Pokud se tak nestane dnes, tak mu Slavia jednostranně vypoví smlouvu. Ani Čonka, Bortel a Škutka zatím žádné angažmá nemají.

    Posilování by Necidem nemělo končit, odejít mohou ještě nějací další hráči.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2014 11:08 |  
      0 0

      Jo a nový investor/majitel je záležitost týdnů či měsíců.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:16 |  
        0 0

        aha, takže jsme se asi před Vánoci radovali trošku předčasně, zdá se..

        Tak snad to nakonec vše dobře dopadne..

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        travel (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:45 |  
        0 0

        Děkuji za informace,především za ty ,které nebyly na Slavia TV a nejvíc za info,že investor/majitel je záležitost týdnů či měsíců.Tak doufám,že už to na ničem neztroskotá.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      petrjir     před 11 lety 06.01.2014 11:14 |  
      0 0

      Jakej by byl problém Feninovi ukončit jednostranně smlouvu? To by mu museli vyplatit všechny platy až do předpokládaného konce smlouvy? To by nás teda tenhle hráč vyšel pěkně draho...

      Alanore, o postech, na které má ještě někdo přijít se nemluvilo?

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2014 11:19 |  
        0 0

        Těžko říct, jak je to s tou Feninovou smlouvou. Počítám, že všechny platy mu tedy Slavia platit nebude, ale zas je otázkou, jestli by to pak nemohl právně napadnout. Vždycky je asi lepší se rozejít v dobrém dohodou, i když to tak v tomto případě zatím nevypadá.

        Šeterle nic nechtěl říkat, ale nepřímo potvrdil, že by mělo jít o hráče do obrany.

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          petrjir     před 11 lety 06.01.2014 11:35 |  
          0 0

          Sice to je slovíčkaření, ale vyplynulo z toho, že jde o hráče jednoho nebo o více? Protože podle mě jsou nutné oba kraje.
          Když by se šlo do důsledku, tak i stoper, ale to bychom chtěli asi moc. Takže útok asi už se posilovat nebude..?
          Jinak díky za info..

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:15 |  
      0 0

      zajímavé informace, díky za ně.

      Fenin, tomu je podle mě všechno buřt, ten se dohodnout asi nebude chtít, takže jediné řešení je dle mě vypovězení smlouvy, jak píšeš.

      Docela se divím, že o ty tři Slováky není zájem, dost týmů ze spodku tabulky potřebuje posily, tak bych čekal, že se někam upíchnou..

      Posily by to chtělo, klidně ještě jednoho útočníka a pak bych to viděl na krajní beky a on by se hodil i jeden stoper vzhledem k tomu, jak často je Dobrotka zraněný.

      Jen moc nevím, kdo by měl odcházet, že by konečně Koreš s Dostálem? :-)

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2014 11:17 |  
        0 0

        Předpokládám, že Čonka, Bortel a Škutka angažmá seženou, bylo to řečeno tak, že v tuto chvíli zatím nic nemají. ;)

        Já jsem to taky pochopil, že by ještě mohli odejít hráči, co na Slavii nemají, tak doufám, že to nebylo myšleno tak, že by se mohl prodat Petrák. :)

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:23 |  
          0 0

          no, já doufám, že do léta Petrák vydrží a ještě zaválí, aby se zlepšila jeho cena:-)

          Takže když odchody, tak jedině hráči, co sice máme v kádru, ale výkony předvádí tak na 2. ligu.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        PetCC     před 11 lety 06.01.2014 11:21 |  
        0 0

        Očekávám, že Dostál odehraje za Slavii ke dvěma stům zápasů.

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2014 11:23 |  
          0 0

          Jo, a kupa lidí ho pak bude velebit jako Hubáčka...

          • Re: Slavia představila Tomáše Necida

            JS (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:12 |  
            0 0

            :D ... to je horrorová představa

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:30 |  
              0 0

              ahoj, dovoluji si s tebou nesouhlasit. ano, dostal neni dani alves, ale svym pristupem a nasazenim v zapasech patril, co se teto cinnosti tyka, k tem lepsim v uplynule casti ligy. hubacka mnoho lidi zatracovalo, ale byl to hrac slavie, ktery za ni dychal, o kolika hracich soucasneho kadru se to da rict ? fenin je jiste mnohem bohem nadanejsi hrac nez dostal, ale svym lajdactvym si zaslouzi kritiku daleko vice, nez dostal, ktery hraje na hrane svych moznoti, ale neflaka se. kdyby mel podobny pristup treba nitransky, tak si myslim, ze je z nej reprezantant. mezi fanousky slavie se jiz stalo takovou tradici vybrat se nejakeho "otloukanka" a vsemozne jej zesmesnovat. byl jim i hubacek, nyni je jim dostal popr. kores. prosim nezapominejte, ze jsou to hraci naseho klubu,
              slavia praha. dekuji.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Pepino44     před 11 lety 06.01.2014 11:15 |  
      0 0

      Fenin je hajzl,který bude trvat na dodržení smlouvy. Jemu vyhovuje brát peníze a nic nepředvádět. Kdyby náhodou,tak se zase zraní a penízky opět potečou. Bude se Slávie držet jako h...o košile,protože ví,že se jinde nechytne. Psal jsem zde již několikrát v minulosti aby s ním byla rozvázána smlouva,protože svým jednáním (výtržnosti,krádeže) kazí dobré jméno Slávie a tím jí poškozuje.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        patras     před 11 lety 06.01.2014 11:24 |  
        0 0

        Musím jenom souhlasit. Na Fnina začínám mít alergii, parchant...

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        tantalos     před 11 lety 06.01.2014 11:45 |  
        0 0

        Feninova smlouva předpokládá možnost jednostranné výpovědi ze strany Slavie v případě hráčova průšvihu.

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          Nosorozec     před 11 lety 06.01.2014 12:12 |  
          0 0

          Hráčův průšvih už tu byl minimálně jeden, když čornul ten mobil. Tak na co čekáme?

          • Re: Slavia představila Tomáše Necida

            smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:33 |  
            0 0

            promin, ale jak vis, ze nekomu cornul mobil ? podle clanku v Blesku, nebo mas moznost nahlizet do spisu policie CR ? Pokud vim tak nebyl pravomocne odsouzen. Prosim oprav mne jestli se mylim. dekuji

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              Pepino44     před 11 lety 06.01.2014 13:10 |  
              0 0

              To,že nebyl pravomocně odsouzen nic neznamená. Pro trestný čin je rozhodující cena odcizené věci (tuším,že 5.000.-Kč). Nemusel to být drahý model telefonu,nebo i ten telefon mohl být starší,takže se mohl dostat pod těch 5.000.-Kč a je z toho přestupek-řešený pokutou. Pro mne není rozhodující pravomocné odsouzení pro tr.čin,pro mne je rozhodující to,že někomu vzal mobil i když určitě ne aby se obohatil,ale rozhodně poškodil dobré jméno Slávie.

              • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                th     před 11 lety 06.01.2014 15:05 |  
                0 0

                Nechtěli mu to náhodou přišít jako loupež a ne krádež? Potom by bylo jedno, jestli to byl mobil za 5 nebo jenom lentilky?

                • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                  smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 15:21 |  
                  0 0

                  ano, ted jsem se to tu nize snazil kolegovi vysvetlit.

              • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 15:16 |  
                0 0

                nezlob se , ale pletes se v kvalifikaci trestneho cinu. odcizeni ci kradez veci je mysleno to, ze nekomu neco ukradnes dejme tomu z kapsy bundy v hospode, auta ci bytu, pokud nekomu neco seberes na ulici pri rvacce, potazmo pri tom jednas ve skupine vice lidi, jedna se o loupezne prepadeni. proto se ptam, zda mas moznost nahlednout do spisu Policie CR, ze ses si tak jist svym vyrokem , ze nekomu neco cornul ? Beres - li v potaz informace z bulvarniho tisku, pak nelze nikoho soudit na zaklade techto informaci. To ze poskodil dobre jmeno Slavie tim, ze za ni vubec kdy nastoupil je vec jina, ale prosim budme i pres sve antipatie k jednotlivcum vecne objektivni. dekuji a preji prijemny den.

                • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                  Pepino44     před 11 lety 06.01.2014 20:31 |  
                  0 0

                  Máš pravdu,že asi nikdo policejní spis neviděl,ani nezná blížší okolnosti. Já vycházím z prvotní informace,kdy měl Fenin někomu sebrat telefon na který si ho fotil (zřejmě vykropeného) a bylo to posouzeno jako krádež. Pokud by se prokázalo,že to bylo s použitím násilí,tak by to asi tak rychle neutichlo. Proto usuzuji,že to bylo kvalifikováno jako přestupek. Ale máš pravdu,skutečné informace o tom nemá z nás asi nikdo. I Tobě přeji příjemný zbytek dne.

            • Re: Slavia představila Tomáše Necida

              Nosorozec     před 11 lety 06.01.2014 14:51 |  
              0 0

              Když se to objevilo v novinách, tak to nijak nezapíral.

              • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 15:19 |  
                0 0

                ahoj, ty jsi s nim o tom osobne mluvil ? pripadne , mas nejaky odkaz na rozhovor s nim , kde se k cinu priznava ? dekuji.

                • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                  Nosorozec     před 11 lety 06.01.2014 15:29 |  
                  0 0

                  Samozřejmě nemam nikde 100% důkazy, jak to všechno bylo. Ale že se to stalo je všeobecně bráno jako potvrzená věc a kdyby to nebyla pravda, tak by se Fenin určitě snažil svoje jméno od týhle události očistit.

                  • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                    Nosorozec     před 11 lety 06.01.2014 15:30 |  
                    0 0

                    Nechci tvrdit, že je Fenin nějakej zloděj, kterej by se pravidelně přiživoval krádežemi. Prostě udělal blbost jejíž rozsah a důsledek si včas nedomyslel.

                    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

                      smely (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 16:55 |  
                      0 0

                      ano, probehlo to bulvarnim tiskem a od te doby se nepsalo ani jestli byl obvinen !!!, tudiz klasicke skandalizovani zname osoby.
                      fenin mi neni nikterak symapticky, ale tohle bulvarni osocovani bez konkretnich dukazu me vyslovene tyra...a neni to pripad pouze fenina...zkratka, hlavne aby se to objevilo v mediich a pravda ve finale uz pak nikoho ani moc nezajima, je to zlodej a hotovo... neco podobneho tu predvadi jisty pan Jiri1 ,ktery neustale bez nejakeho konkretniho dukazu napada redakci SN v ramci jeho predstavy , ze jsou placeni Rebickem...a tak by se dalo pokracovat....

  7. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:08 |  
    0 0

    no, posila je to super, velký srdcař, kvalitní hráč. Jedním dechem ale musím dodat, že to jen o půlrok odkládá náš problém s útočníky, takže si tím vedení jen udělalo víc času na hledání a doufám, že tento čas využijí.

    Každopádně se už snad nikdo nebude moct vymlouvat na kdesi cosi po příchodu Pitáka s Necidem.

    Teď by to ještě chtělo posily do obrany...

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      petrjir     před 11 lety 06.01.2014 11:18 |  
      0 0

      Odkládá se sice problém s útočníky, ale zase podle mě vedení počítá (nebo doufá) s tím, že do léta přijde investor/majitel, který bude schopen nejlepší útočníky z naší ligy zaplatit a my se za tu dobu ještě vyšvihneme tabulkou výš a třeba se dostaneme do poháru, takže už nás neodmítnou hráči tak jak to bylo u Rabušice, který asi nechtěl hrát o sestup, navíc bez pohárů.
      Každopádně si myslím, že by se mohl ještě jeden útočník dotáhnout, třeba nějaký nadějný černoušek, který by se půl roku adaptoval v juniorce a pak by mohl od příští sezony hrát.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Pepino44     před 11 lety 06.01.2014 11:19 |  
      0 0

      Tak já jsem docela spokojen,pro jaro mi to příjde dobré (ne,že bych si ještě nějakou posilu nepřál),ale těžko můžeme chtít po vedení,aby během zimního přestupu ze Slávie udělalo "nároďák".

  8. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:34 |  
    0 0

    Parada, konecne ma clovek pocit, ze se neco povedlo a ze prestupova politika prestava byt citit amaterstinou.. jen tak dal, Karol! Na Necku se tesim!

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 17:00 |  
      0 0

      No na jednu stranu stále je. Necka dobrý, ale teď moc nehrál a je tu jen na 1/2 roku, takže to že vedení přestalo hledat útočníka je špatná koncepce když se spokojí s jedním a to ještě na hostovačku. To je aby nám zalepili hubu bohužel

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        mats     před 11 lety 06.01.2014 20:36 |  
        0 0

        Nevím, na mě to působí spíš tak, že vedení nepřestalo hledat útočníka, jen na něj ale momentálně nemá. Snaží se tedy získat čas a nějak vyřešit jednání s potenciálním investorem. Pak by se to po sezoně mohlo znova spustit s možnou větší finanční rezervou na přestupy. Tím ale netvrdím, že jsem to dešifroval správně. Jen to na mě dělá tenhle dojem. Ať je to ale jak chce, každopádně - Tome, vítej doma.

  9. Re: Slavia představila Tomáše Necida

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 11:35 |  
    0 0

    Sakra, mám jen já v hlavě zaneseno, že když přicházel Fenin, tvrdilo se že má smlouvu na dobu neurčitou s tím, že pokud bude mít zase nějáký problémy, tak mu může být kdykoliv ukončena??

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      jarodo57     před 11 lety 06.01.2014 11:47 |  
      0 0

      Já si myslím,že mu někdo dobře radí ty jeho úhybné manévry se zraněním.Pokud by šlo o normální rozvázání smlouvy ,tak jsou samozřejmě určité možnosti jak ho dostat za neplnění smlouvy.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Haala (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 12:16 |  
      0 0

      Fenin myslím dostal smlouvu na 2,5 roku, měl by mu tedy zbývat ještě rok a půl. Ale cosi o výpovědních klauzulích si pamatuji taky, navíc myslím, že podobná možnost byla i na straně hráče.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        bongor     před 11 lety 06.01.2014 14:41 |  
        0 0

        Jestli je to pravda,tak jsi potěšil pingly a majitle baru,kam ta superhvězda chodí chlastat a lovit.ještě rok a půl mají o obrat postaráno.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Barra     před 11 lety 06.01.2014 13:02 |  
      0 0

      Fenina tak teď čeká ve Slavii přísný režim. „Máme na jeho ohlídání několik možností,“ netají Kusý. „Ve smlouvě existuje bod, který nám ji umožňuje v případě jakéhokoli problému rozvázat,“ upozorňuje.
      http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/136524/jeden-prusvih-a-koncis-slavia-ordinuje-feninovi-prisny-rezim.html

      Otázka je jak moc můžeme Sportu věřit, divil bych se ale, kdyby Slavia si to nějak neohlídala vzhledem k Feninove minulosti. Co je ovšem ´jakýkoliv problém´? Dopustil se Fenin doopravdy něčeho, co by se proti němu dalo využít? Historka s mobilem je passé, když tak se mělo ihned reagovat. To, že se mu nedařilo v zápasech tady neplatí, muselo by se jednat o neprofesionální chování na tréninku, stejně jak v osobním životě, a hlavně k tomu donést důkaz. Jestli nebyl dopaden opilý v hospodě v okamžiku, kdy měl podle smlouvy být doma, nebude to lehké.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        spino     před 11 lety 06.01.2014 19:26 |  
        0 0

        Nechápu, že někdo z managmentu Slavie nemůže někdy navštívit Kozičku a zkusit ho přistihnout ho při něčem, co by se jako neprofesionální chování dalo vyhodnotit.

    • Re: Slavia představila Tomáše Necida

      Borris     před 11 lety 06.01.2014 15:15 |  
      0 0

      no taky jsem to četl a dost mě to překvapilo. Nemyslím že už je to dotažené. Ani se tady o tom na žádných portálech nikde nepsalo. Leda že by měli nějaké info ze svých zdrojů, ale to by už dávno uveřejnili. Takže nemyslím že už je to dotažené.

      • Re: Slavia představila Tomáše Necida

        Nosorozec     před 11 lety 06.01.2014 15:32 |  
        0 0

        Možná se prostě jenom redaktoři překlikli, když uváděli procenta pravděpodobnosti přestupu.

        • Re: Slavia představila Tomáše Necida

          Borris     před 11 lety 06.01.2014 16:20 |  
          0 0

          Tak jistá eventualita to taky je. Ale každopádně si nemyslím že by to bylo už dotažené. Ale určitě bych ho u nás viděl rád.