Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

Server idnes.cz dnes přinesl novinku, která pozvedne všechna červenobílá srdce. Na hostování pro jarní část by se totiž měl do týmu vrátit odchovanec týmu a jeden ze strůjců posledního mistrovského titulu Tomáš Necid.

Tomáše Necida není třeba příliš sáhodlouze představovat, každý si jistě vzpomene na suverenitu, se kterou proměnoval své šance na podzim 2008. Dnes čtyřiadvacetiletý Necid nakonec oněch šancí dokázal proměnit hned 11 (a to ho ještě o jeden zásah připravil při derby na Letné asistent svojí chybou při odmávání ofsajdu) a celkově svoji bilanci uzavřel na 13 ligových gólech. Krom toho se stal dvakrát nejlepším střelcem juniorských evropských šampionátů (do 17 a 19 let). Po povedeném půlroce ve Slavii byl nasnadě jeho odchod, vyhlédl si ho ruský velkoklub CSKA Moskva a neváhal za něj vysázet částku přesahující 100 miliónů korun. Necid se v týmu dobře uvedl, dokázal se prosazovat i přes velkou konkurenci a střílel branky, ale pak přišly vleklé zdravotní potíže s kolenem, které zbrzdily Necidovu kariéru. CSKA se ho po uzdravení rozhodlo poslat na hostování do svého přidruženého klubu PAOK Soluň, zde však "Necka" nedostával příliš šancí, nastupoval často jen na krátké úseky hry a vstřelil za 11 ligových zápasů pouhý jeden gól, přičemž stejnou porci přidal i v Evropské lize.

Dlouho se spekulovalo o tom, jaký další klub bude jeho pokusem o restart kariéry, když bylo jasné, že v Řecku pokračovat nebude. Objevovaly se zprávy, že by snad mohl zamířit do Anderlechtu Brusel, ale nyní to vypadá, že si nakonec zvolí cestu, která ho do velkého fotbalu vlastně dostala poprvé - tedy že bude pobíhat na trávníku v Edenu v tom nejkrásnějším dresu, slávistickém. Je však otázkou, kolik to bude vlastně Slavii stát, jelikož je běžnou praxí, že při hostování přebíra platové závazky tým, ve kterém fotbalista působí, což by při Necidově ruské gáži bylo pro Slavii velkou zátěží. Na druhou stranu to vypadá, že do týmu zamíří v tomto přestupovém období již třetí slávistický srdcař, což je minimálně i pro charakter kabiny jen a jen dobře.

Komentáře (230)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Nosorozec     před 11 lety 02.01.2014 15:58 |  
    0 0

    Když jsem si přečetl titulek, nejdřív ze všeho mě napadlo, jestli dneska neni Apríl, nebo jestli to neni nějakej dodatečnej silvestrovskej žert. Doufám, že to vyjde a Necka si zas zastřílí góly v tom nejkrásnějším dresu! :)

  2. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    CarlBruno     před 11 lety 02.01.2014 16:02 |  
    0 0

    Tak to by byla fakt bomba, otázka je, v jaký bude formě, ale myslím že minimálně v Edenu to bude jedno :)))

  3. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    leoneig     před 11 lety 02.01.2014 16:03 |  
    0 0

    Tak Tomáš u nás bude vždy vítán samozřejmě,je to pan fotbalista a slávista...Jiná věc ke jeho forma a koncepčnost tohoto obchodu,byl bych raději za Ramba na přestup,nežli za Tomáše na půl roku mám li být upřímný..Jinak ale Tome vítej zpět

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      hulk     před 11 lety 02.01.2014 16:07 |  
      0 0

      Myslím, že pro nás byla priorita Rambo, ale ten nevyšel. Necka je, ale v každém případě dobrá druhá volba.

  4. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Retos     před 11 lety 02.01.2014 16:03 |  
    0 0

    By se sem mohla dát Anketa:
    o kolik myslíte že Necka na jaře zvýší své 18-ti gólové Gambrius.ligové konto?
    a) o méně než 5 gólů
    b) o 5-10 gólů
    c) o více než 10 gólů

    Vítěz získává Necidův podpis... na břicho :o)
    R.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Gino     před 11 lety 02.01.2014 16:13 |  
      0 0

      O "c" asi ne, ale "b" by pro nás byla obrovská výhra!! Můj tip: Necid: 6 golů, Piták: 4 goly, Vošahlík: 3 goly :)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:22 |  
      0 0

      Držel bych se spíše u zdi...

      Necid: 3 góly, Piták: 3 góly, Vošahlík: 0 gólů.

  5. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    jira123     před 11 lety 02.01.2014 16:04 |  
    0 0

    Tak to je pecka , Piták , Necka , Vošahlík , možná dva černoušci na cestě !!A´t si říká kdo chce co chce už musíme mít peníze od spolumajitele.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:09 |  
      0 0

      Pozor černoušek jenom jeden :) ten z JAR je běloch.

  6. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    slaviator     před 11 lety 02.01.2014 16:13 |  
    0 0

    Nemyslím si, že by to bylo vyloženě nekoncepční. Potřebujeme útočníka, který nám s prominutím pomůže v boji o záchranu a máme dobře rozehraný i domácí pohár, v podstatě stačí čtyřikrát vyhrát a jsme v předkole pohárové Evropy.

    Otázkou je, co jeho plat. V Moskvě bere 4 miliony měsíčně, tzn tolik co největší hvězdy Gambrinus ligy za rok. A i jestli odejde Fenin, tak Feninův roční plat vydá na 14 dní platu Necky...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Retos     před 11 lety 02.01.2014 16:15 |  
      0 0

      tak PROTO asi píšou, že se pořád JEDNÁ O DETAILECH SMLOUVY..
      ...rozuměj... KDO HO VLASTNĚ ZAPLATÍ...
      TO je jen TAKOVÝ DETAIL .-)
      R.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Oja     před 11 lety 02.01.2014 16:15 |  
      0 0

      Třeba ho bude platit CSKA, ale s podmínkou, že odehraje určitý počet minut... ;)

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Retos     před 11 lety 02.01.2014 16:24 |  
        0 0

        Tak TOHLE by mohlo KLAPNOUT...
        TOTOK se totiž ve Slavii praktikuje BĚŽNĚ...
        Kdy hrající hráče RŮZNÝCH NE/KVALIT
        namísto Slavie si platí různí manažeři či tatínkové..
        (zatímco nadějní dorostenci utíkaj do jinejch klubů,
        páč nedostávaj příležitost v Áčku)
        :-/
        R.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        slaviator     před 11 lety 02.01.2014 16:24 |  
        0 0

        Ano, taky si myslím, že je to tak možné... Ostatně nedávno jsem psal, že toto praktikuje v rámci Česka zcela běžně Sparta, a že je škoda, že to nepraktikujeme při hostování našich hráčů i my...

  7. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    houston (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:13 |  
    0 0

    Best news possible !

  8. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 16:16 |  
    0 0

    Jak už jsem napsal na svůj Twitter - Necid je super, ale z hlediska budoucnosti klubu je to jen zisk času na to, aby Slavia koupila útočníka pro poněkud delší časový úsek než 14 ligových a maximálně 5 pohárových zápasů.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      tolsimir     před 11 lety 02.01.2014 16:25 |  
      0 0

      uprimne nevim, jak to bylo s Rabusicem, ale vubec bych se nedivil, kdyby se i jemu samotnemu nechtelo z Liberce kvuli poharovemu jaru, zatimco na podzim by, v pripade ze se dostaneme pres pohar do EL, mohl byt naklonen mnohem vice pripadnemu presunu do Edenu

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Kornovo     před 11 lety 02.01.2014 16:30 |  
        0 0

        kym myslis ty srdcare zminene v clanku?

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Betynka58     před 11 lety 02.01.2014 17:15 |  
          0 0

          Afričtí kluci to asi nebudou...

  9. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    hulk     před 11 lety 02.01.2014 16:18 |  
    0 0

    Tak kam teď s Juharem? Útočníka máme, krajní záložníky taky viděl bych ho asi na kraj obrany, co vy na to?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Nosorozec     před 11 lety 02.01.2014 16:27 |  
      0 0

      Juhar může hrát jako druhej, případně jako střídající útočník

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        travel (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:54 |  
        0 0

        Kam s Juharem? Rozhodně ne do obrany,to radši na lavičku náhradníků.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      sicilianbrno     před 11 lety 02.01.2014 17:00 |  
      0 0

      Nevím proč uvažuješ jen o jednom hrotu, chápu máme hodně přeplněnou zálohu a 4-5-1 je už bohužel zvykem hrát, ale já bych se raději přikláněl ke 4-4-2 nebo připadně 4-2-3-1 s pitakem či ličkou jako podhrotovej hráč.
      Tak či tak ale musíme mít min. 2 kvalitní útočníky. (Nástupem Koubka jsem se tešil konečně na rozestavení 4-3-3, ale to vzhledem ke jménům útočníků nelze provest, třeba časem).

  10. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Gino     před 11 lety 02.01.2014 16:18 |  
    0 0

    Třetí slávistický srdcař? Něco mi uniklo?
    Vím jen o Pitákovi a teď Necidovi...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      slaviator     před 11 lety 02.01.2014 16:22 |  
      0 0

      Vošahlík je taky ze slávistické rodiny, v dorostu hrál ve Slavii v týmu myslím s Pekhartem... A děsně ho sralo, že v létě nezůstal ve Slavii a že musel do Jablonce...

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 16:28 |  
        0 0

        Tak tak. A taky to dal Peltovi během podzimu jasně najevo. :-)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      slaviator     před 11 lety 02.01.2014 16:23 |  
      0 0

      To si jako sekuriťák nepamatuješ? :-))

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Retos     před 11 lety 02.01.2014 16:28 |  
        0 0

        a jaxe teda vůbec ocitl v Gablonz?
        TO bylo v rámci SuperVýhodných obchodů s Peltonenem?
        :-/
        R.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Gino     před 11 lety 02.01.2014 16:32 |  
        0 0

        Jak víš, že jsem sekuriťák? :D
        Tak je to v pořádku, nic mi v tom případě neuniklo... jen jsem Vošahlíka za takového srdcaře nepovažoval. Přecijen Piták a Necid mi teď dost zastínili mysl :))

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          slaviator     před 11 lety 02.01.2014 17:50 |  
          0 0

          Prostě to vím, že jím jsi. Mám svoje zdroje.. :-)

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Gino     před 11 lety 03.01.2014 13:50 |  
            0 0

            Slaviatore, tak tvé zdroje jsou nespolehlivé :)
            Dělával jsem pro Slávku (Strahov, Eden) pořadatele, ale už pár let nedělám :)

  11. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 16:26 |  
    0 0

    Dobrá zpráva. Když se tahle informace objevila poprvé, vyrojily se názory, že je to nekoncepční. To je sice pravda, ale na druhou stranu, Necka nám může pomoci vyhrát pohár a před další sezónou už by bylo snažší přivést kvalitního útočníka. Jediný problém je, že nikdo neví, jak na tom Tomáš je. Je po těžkém zranění, dlouho nehrál, může to být problém. Ale on byl vždycky bijec a to mu snad zůstalo.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      travel (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:41 |  
      0 0

      A navíc,když jsme dali šanci na restart Feninovi,tak Necid si ji zaslouží nesrovnatelně víc.A i když u nás bude jen půl sezony,tak pevně věřím,že nám na rozdíl od Fenina pomůže.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 16:43 |  
        0 0

        Jasně, i když ve srovnání s Feninem by Necka pomohl i kdyby tu měl být jen jako maskot. :-)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      bongor     před 11 lety 02.01.2014 18:28 |  
      0 0

      Já myslím že Necka i se zlomenou nohou by byl lepší než různí Feninové.Juhara nezatracuju,můžou hrát klidně spolu,nebo se střídat o poločase.Ovšem ten problém s gáží tu bude,ale pokud k nám přistoupí ruský investor,tak těch pár mega pro něj budou drobné.
      Otázkou je,jestli přijde,je už nejvyšší čas aby se to vyjasnilo.Zatím Soňa praví,že nic s Neckou není ještě upečené.

    • Re: a Další..! NO TO JE DEN !!!

      hulk     před 11 lety 02.01.2014 16:40 |  
      0 0

      Myslel jsem, že s ním nepočítáme, ale Koubek by si ho mohl vyzkoušet.

      • Re: a Další..! NO TO JE DEN !!!

        tolsimir     před 11 lety 02.01.2014 16:41 |  
        0 0

        bude si hledat nove angazma, jeho pusobeni ve slavistickem dresu neni pravdepodobne, ba skoro vyloucene, a je to tak dobre

    • Re: a Další..! NO TO JE DEN !!!

      Rottax (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:40 |  
      0 0

      Tak někde jsem četl,že s Frejlachem Slavia už nepočítá a vzhledem k jeho chatrnému zdraví, se tomu ani moc nedivím!

  12. A Sucháč je taky k mání na hostovačku!!!

    Retos     před 11 lety 02.01.2014 16:43 |  
    0 0

    V zimním přestupním období by mohli změnit dres hned tři čeští reprezentanti Michal Kadlec, Marek Suchý a Tomáš Kalas. Tvrdí to fotbalový agent Viktor Kolář s tím, že jde především o méně vytížené klienty, kteří hledají uplatnění jinde.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-anglie/190234/zmeni-suchy-kalas-a-kadlec-dres-hledame-pro-ne-jiny-klub-rekl-agent.html

    • Re: A Sucháč je taky k mání na hostovačku!!!

      Fulham     před 11 lety 02.01.2014 16:50 |  
      0 0

      Markovi bych českou ligu snad ani nepřál-má určitě na mnohem víc...spíš když bude Necka bych zkusil někde vyhrabat Týdžeje - jim to spolu šlo náramně....:-))

  13. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    klimi     před 11 lety 02.01.2014 16:46 |  
    0 0

    Hlavně nemít zase přehnaná očekávání. Tomáš toho za poslední rok/dva moc nenahrál.

    Ale věřím, že bude posilou. Sice se to zdá být nekoncepční, ale nikdo neví, jak to bude za půl roku. Třeba nám opravdu tu Evropskou ligu vykope a to už bude mnohem větší tahák pro jiné útočníky. Resp. bude určitě mnohem platnější, než Juhar.

      • Re: ad Přehnaná Očekávání)

        klimi     před 11 lety 02.01.2014 16:59 |  
        0 0

        Děkuji za doplnění, jen to vypovídá o tom, co jsem řekl.
        Navíc bych to spíše přepočítával na odehrané minuty, většinou bohužel nastupoval jen ke konci zápasu.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 16:58 |  
      0 0

      Souhlasím ja bych to nadšení velmi krotil,jinak samozřejmě radost velíká i protože je to slávista,no hlavně aby byl zdravej.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Retos     před 11 lety 02.01.2014 17:04 |  
        0 0

        Ovšem když uvážím, Kolik radosti zde zavládlo,
        když Necka odcházel do toho VELKOKLUBU..
        a jak teď skončil :-/
        ..
        a o Sucháčovi ani nemluvě..
        ..
        2 největší poslední Slavistické Talenty+Obchody
        a vymetaj zadarmo hostovačky..
        :-(
        R.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          mats     před 11 lety 04.01.2014 00:11 |  
          0 0

          Dovolil bych si jen takovou skoro řečnickou otázku. Kolik českých fotbalistů se za posledních pár let opravdu chytlo v nějakém tom velkoklubu? :-) Myslím, že to lze celkem bez větších problémů zobecnit takhle na celou úroveň domácí ligy...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      slaviator     před 11 lety 02.01.2014 17:53 |  
      0 0

      S tím kontinentem svých předků bych byl opatrnější, jelikož cca 95 % dnešní světové populace homo sapiens sapiensis jsou potomci afrických deseti "pramáti"

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Petr9608     před 11 lety 02.01.2014 18:59 |  
        0 0

        Samozřejmě, já to myslel, co se týče nějaký "dohledný doby" Prostě je to Evropan jako my.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          slaviator     před 11 lety 02.01.2014 19:55 |  
          0 0

          To nevím, zda Evropan jako my... Vem si búrské války v JAR, a pokud potomci búrů a Angličanů žijí v JAR dodnes, tak v té šesté či sedmé generaci to už jsou bílí Afričané

  14. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    deadbeat     před 11 lety 02.01.2014 17:03 |  
    0 0

    Nerad jsem za věčnýho kritika, ale z mýho pohledu jde o pro obě strany opravdu nešťastný řešení. Nejsme zrovna v situaci, kdy bychom si mohli dovolit čekat, jestli se Necka chytne, přitom se dá předpokládat, že základ bude mít předplacenej. Pro typologicky podobnýho Škutku Koubek nedokázal najít uplatnění a s Necidem to najednou půjde? O nekoncepčností ani nemluvě. Námitek se nabízí celá řada. Fanoušci ale budou vrnět blahem a o to asi šlo především.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Retos     před 11 lety 02.01.2014 17:08 |  
      0 0

      Tak Vono asi šlo i o To, že když se neprosadil ani v Řecku,
      tak už o moc níž jít Nikam nemohl..
      aneb
      Nikde jinde už nebyl moc zájem...
      Proto se Slavia mohla chytit,,,
      :-/

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        CarlBruno     před 11 lety 02.01.2014 17:14 |  
        0 0

        Hele kolik ti je ?

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 17:36 |  
          0 0

          Nech ho být, to jen provokatér.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            bongor     před 11 lety 02.01.2014 18:33 |  
            0 0

            Určitě,je to provokatér.Rudá sláma mu čouhá z každý boty.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          steev (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:28 |  
          0 0

          Já už jsem se na věk tohoto individua ptal ale odpovědi jsem se nedočkal.Dokonce už tady někdo psal jestli to není náhodou spartan a musím říct že bych se tomu vůbec nedivil. Každopádně si o něm myslim své a stačili k tomu dva dny co jsem ty svoje plky píše a snaží se na každýho machrovat.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:56 |  
      0 0

      na koncepci bych se asi vybod, pokud lepšího hráče nemůžeme sehnat, v létě bude lepší šance na koncepční přestup forvarda.

      Ale to, že je to podobný typ jako Škutka je dle mě zásadní otázka a rád bych k tomu slyšel názor Koubka a vedení:-)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:12 |  
      0 0

      Rabušic nevyšel, Ondrášek taky ne. Takže Necka je celkem logické řešení. Lepší vzít prověřeného útočníka na půl roku a získat čas na další jednání s nějakým dalším kvalitním útočníkem. "Snajprů" typu Škoda, Škutka nebo jsme tu pár měli a sázka na náhle prozření Fenina také nevyšla. V naší lize momentálně nikdo další kvalitní na prodej není a na Slovensku už vůbec ne. Takže Scouting má dalších pár měsícu na to ulovit někoho třeba na balkáne.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        slaviator     před 11 lety 02.01.2014 19:56 |  
        0 0

        Zkusit Bakoše nebo Wagnera z Plzně jedině... :-)

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Borris     před 11 lety 02.01.2014 21:06 |  
          0 0

          To už jsem tu psal asi před měsícem :-) v Plzni mají teď 3 útočníky na jeden post a myslím si že žádný z nich nebude chtít být útočník číslo tři. Takže kohokoliv z těch tří bych u nás bral.

  15. nová možná posila Ritchie Offer

    sicilianbrno     před 11 lety 02.01.2014 17:05 |  
    0 0

    Než to semka někdo hodí oficiálně, nešlo by pro nás neanglicky mluvící přeložit ten článek o případné posile? Hodit to do goole překladač,tak z toho vyleze řeč jak od čínana co se snaží mluvit česky, děkuju za chvilkovou ochotu :-)
    --------------------------------------------------------------------------------
    Czech giants, Slavia Prague, have submitted a written offer to Kaizer Chiefs for the services of Keegan Ritchie.

    The 23-year-old left back will see his contract at Naturena expire in June, something that has alerted the Červenobílí, though they are keen to agree a deal with Chiefs that will see him make the move this month.

    Read: Seven Chiefs Players Out Of Contract In June

    Ritchie has been used only in the absence of first choice left back, Tsepo Masilela, since the defender made the return to South Africa, and it is thought that there are a number of other PSL clubs vying for his signature.

    After being informed of the possible interest from the Czech outfit, the Siya crew contacted the player’s representative, Steve Kapeluschnik, who confirmed that they submitted an offer for him.

    Kapeluschnik said, “Yes, there has been interest from abroad. Slavia Prague have submitted a written offer to Kaizer Chiefs for Keegan. I’ve been trying to market him abroad for a while and Slavia are keen to take him in January.

    “Keegan has been very happy at Kaizer Chiefs, but, like anybody, would love the opportunity to try and make it overseas.”

    It remains to be seen whether the Amakhosi will allow the former Moroka Swallows man to leave in this window, however they face the prospect of losing him for free in June should they not come to an agreement.

    Slavia play their football in the Gambrinus Liga, the Czech Republic’s top-flight, and have won the league three times since it was established in 1993
    ----------------------------------------------------------------------

    • Re: nová možná posila Ritchie Offer

      lassiter     před 11 lety 02.01.2014 17:20 |  
      0 0

      Stručně řečeno - český OBR Slavia dala Kaizer Chiefs nabídku na Keegana Ritchieho. Tomu je 23, hraje levýho beka, v červnu mu končí smlouva, ale Slavia ho chce již teď v lednu. V Kaizer moc nehrál, protože přednost dostával jakýsi Tsepo Masilela. Jeho agent se mu už nějakou dobu snaží sehnat angažmá v zahraničí. Ačkoliv se Ritchiemu v Kaizer Chiefs líbí, tak by si v zahraničí strašně rád zahrál. Je otázka, jestli ho Kaizer pustí již nyní, ale hrozí jim, že když ho nepustí, tak za něj v červnu nic nedostanou.

    • Re: nová možná posila Ritchie Offer

      CarlBruno     před 11 lety 02.01.2014 17:26 |  
      0 0

      No ty komentaře pod tím článkem moc pozitivně nevypadají :/

    • Re: nová možná posila Ritchie Offer

      Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:27 |  
      0 0

      omlouvam se za diakritiku, sem uz proste moc navykl na english klavsesnici ...

      Cesti Obri, Slavia Praha, poslali nabidku teamu Kaizer Chiefs ohledne sluzeb hrace Keegan Ritchieho.

      23lety levy obrance pod smlouvou od Cervna se bude rozhodovat, coz upozornilo Cervenobile, aby se snazili s jeho zamestnavetelem dohodnout a dotahnout prestup do konce mesice.

      Ritchie byl v zapasovem rytmu vyhradne po absenci leveho beka sepo Masilela, ktery byl v teamu prvni volbou, po jeho navratu do JARu, ktery si myslel ze na jeho podpis ceka vice zajemcu z tamni ligy.

      po informaci o zajmu Prazske Slavie, byl hrac kontaktovan jeho agentem Steve Kapeluschnik, ktery potvrdil nabidku pro jeho sverence.

      Kapeluschnik rekl: "ano, je tam zajem ze zahranici, SKS poslala pisemnou nabidku teamu Kaizer Chiefs na hrace Keegena, ja jsem se ho snazil udat zahranice uz delsi dobu a u Slavie to vypada ze to vyjde ted v Lednu.

      "Keegen byl v Kaizer Chiefs velmi stastny, ale, asi jako kazdy by to rad zkusil venku"

      uvidi se, zda-li ho jeho team pusti uz toto prestupove okno, kazdopadne je tu moznost ze v cervnu zkonci bez nahrady, kdyz se kluby nedomluvi.

      SKS hraje G ligu v CZ je to nejvyzsi liga, a od doby zalozeni 1993 vyhrala 3tituly.

      omlouvam se za chyby...

    • Re: nová možná posila Ritchie Offer

      Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 17:33 |  
      0 0

      Český gigant Slavia Praha předložil písemnou nabídku na služby Keegana Ritchieho.
      Třadvacetiletému levému obránci vyprší smlouva v červnu, červenobílí by rádi dokončili transfer tento měsíc.
      Čtěte: Sedmi hráčům Šéfů vyprší smlouva v červnu.
      V případě absence Tsepo Masileli byl Ritchie první náhradou na místě levého obránce...
      Poté co získala Siya /?/ informaci o zájmu Čechů, kontaktovala hráčova zástupce Stevea Kapeluschnika, který zájem potvrdil.
      Kapeluschnik : Ano, je zájem ze zahraničí, Slavia předložila písemnou nabídku, aby Keegan přišel už v lednu.
      Keegan je v Kaizer Chiefs velmi šťastný, ale jako každý by to rád zkusil za mořem.
      Zbývá otázka, zda Amakosi /?/ pustí hráče už v tomto termínu, riskuje, že v červnu ho ztratí zadarmo.
      Slavia hraje fotbalovou Gambrinus ligu, založenou v roce 1993, vyhrála ji třikrát.

      • Re: nová možná posila Ritchie Offer

        Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 17:35 |  
        0 0

        Koukám, že než jsem to sepsal, už to tu je a zhruba se to neliší. Neznám reálie, nevím kdo nebo co je Siya nebo Amakosi...

    • Re: nová možná posila Ritchie Offer

      plihix     před 11 lety 02.01.2014 18:15 |  
      0 0

      Ještě doplním, že Kaizer Chiefs vedou tamní ligu po 14 zápasech s pětibodovým náskokem a 10 obrdženými góly a Keegan Ritchie odehrál podle webu mtnfootball.com v letošní sezoně 270 minut (naskočil zatím do 4 zápasů, minulou sezonu to bylo 11 zápasů a 771 minut). Nestále vytížení je prý způsobeno především tím, že se o místo v sestavě údajně pere s dalšími dvěma obránci, které Kaizer Chiefs na tento post mají.
      Web mtnfootball.com ho dále charakterizuje jako extrémně talentovaného s dobrým pohybem a talentem k útočení a s velkým potenciálem, nicméně na druhou stranu má údajně sem tam slabší první dotyk s míčem a občas má problémy s vracením se. Jo a myslím, že jsem tu někde zahlíd zmínky o černoškouvi, tak ty jsou trochu mimo, je to 1,83m vysoký běloch. A podle transfermarkt.co.uk je jeho cena 175 - 200 tisíc euro. Ale vzhledem k tomu, že mu má v létě vypršet smlouva a sám by měl chtít podle tamních webů do Evropy...

  16. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Petr9608     před 11 lety 02.01.2014 17:10 |  
    0 0

    Trochu tedy pichlavá otázka - Byl někdy u nějakýho hráče návrat do Slavie skutečně úspěšný?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 17:13 |  
      0 0

      Úspěch může být relativní pojem, ale určitě nebyl propadák návrat Šmicera nebo Latky.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:30 |  
        0 0

        Kisel taky nebyl úplný trapas, byť asi mnozí čekali více. A také byly velmi obstojné návraty Bejbla a Kuky.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Tomski     před 11 lety 02.01.2014 17:31 |  
      0 0

      Fořtovi hostovačka celkem vyšla...Kuka s Bejblem taky něco odehráli...ale je fakt, že těch negativních zkušeností je asi víc...

  17. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 17:12 |  
    0 0

    Pratele budte v klidu, pan Tolsimir to aplati z tech reklam co tadz jiste zadarmo ma, absolutmi klid je to tutovka. Jen pro ostatni snad bude uvolnena informace s kym vsim jednal a nebo se ho muye PAN tT. ZEPTAT , ALESPON JEDNOU PRO NAS NECO UDELA , TE MISTRE.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      CarlBruno     před 11 lety 02.01.2014 17:13 |  
      0 0

      Heroin nebo Pervitin ? něco to být musí....

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      lassiter     před 11 lety 02.01.2014 17:15 |  
      0 0

      Vy byste taky pro nás někdy mohl něco udělat pane Jiří, třeba si to po sobě aspoň přečíst.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      tolsimir     před 11 lety 02.01.2014 17:16 |  
      0 0

      tak jste me odhalil pane Jiri. Plat Necida zaplatim ja diky reklamam, co jsem si tu na web vyskladal. Kdyz uz se na to prislo, tak muzu bez ostychu vas vsechny slavisty vyzvat, abyste na nas web privedli i kamarady, aby bylo vice penez z reklam a mohl bych Slavii koupit i dalsi posily

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 17:26 |  
        0 0

        Delam co muzu, hodne pratel zmizelo ne Vasi zasluhou , ale zasluhou bidneho fotbalu, spis mne bude opravdu zajimat a na to se jiste hodne lidi zepta , kdo tu srandu plati , u Vas mam problem s tim, ze se tezko budite i na zapasy Slůavie , takze treba nabidlu od Vas vidi jen nocni ptaci a tim tedy rozhodne nejsem.
        A jeste malickost snad by jste nam tedy jednou mohl napsat , am jdou ty penize z reklam , zaq ktere Vam pry inzerenti plati, jestli je to pravda, vzdyt Vy to delate zcela zadarmo. ze.........

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          CarlBruno     před 11 lety 02.01.2014 17:38 |  
          0 0

          Lidská závist to je hnus....

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 17:39 |  
          0 0

          Richimu do účetnictví nevidím, ale mám pocit, že příjmy z reklam více méně celé pokryjí náklady na hosting webu.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            slaviator     před 11 lety 02.01.2014 18:02 |  
            0 0

            webhosting byste si měli přeci platit sami a nemít tu drzost ho platit z příjmu od google reklam... a ještě byste si měli přeci platit lístky na zápasy a ne mít tu drzost chodit zadarmo na press vstup...

            Jiřího v tomto fakt nechápu

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          no-nick     před 11 lety 02.01.2014 17:44 |  
          0 0

          Že by nějakej mindráček? Nejsem asi úplně všeznalej, ale dle mého skromného názoru bych řekl, že ji ti do toho úplný hovno.

          Tolsimir pouze čerpal informace z Idnesu, uvedl i zdroj. Napsat rozhořčený komentář bys měl napsat tam, ne sem;)

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:00 |  
          0 0

          Víte on ten provoz webu něco stojí, třeba zaplatit kvalitní hosting, už jen to, že domena je slavistickenoviny.cz a ne třeba sn.wz.webzdarma.cz nějakou kačku stojí. A jestli máte pocit, že za ten jeden banner na stránce + na hlavní stránce malé lehce přehlednutelné okno na pravé straně někdo zaplatí sumu ze které by se uživil byť jen samotný Richie tak máte hodně slabej přehled. Aby ten web měl ambice vydělávat, tak by tady muselo být několik bannerů + vyskakovací reklamy a další zhůvěřilosti.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            slaviator     před 11 lety 02.01.2014 18:04 |  
            0 0

            Ty dva tisíce ročně za kvalitní webhosting se přece zaplatí samo.. :-)

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 23:28 |  
              0 0

              Samozřejmě by se na to měli redaktoři skládát, když si chtěj něak mněco psát tak ať si to platě... :) fakt občas mě někteří lidé nepřestávají překvapovat... asi frustrace z chudého ježíška a dalšího promarněného roku....

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                slaviator     před 11 lety 03.01.2014 00:28 |  
                0 0

                Já se Jiřího vždycky zastával, že to nemyslí zle, že má jen jiný pohled, někdy velmi neortodoxní. Ale už to, když tu dokola tvrdil jak jsou quelhar a Alanor placení a že by si měli kupovat permanentku a ne chodit na press, tak jsem to nechápal a kroutil hlavou. Já sám pár let psal hlavně na fotbalportale, tehdy jsme to měli ještě nákladnější v tom, že jsme třeba jezdili za vlastní do Teplic, do Plzně, ale třeba na pohár Sokolov-Sparta a dělali onlajny, dělali jsme onlajny z nějakých příprav, jezdili na soustředění třeba Sparty a dělali reportáž odtamtud, volali hráčům, trenérům a dělali s nimi rozhovory, mnohdy po telefonu, já sám jsem třeba dělal telefonicky rozhovor s P.Čechem kdy prostě je levnější dělat 40ti minutový rozhovor po telefonu než letět do Londýna, s Petrem Kabíčkem po onom utkání Mostu v Ostravě kdy tam údajně bučeli na Oboyu atd a atd, já tam dělal tipovačku hráčů, kdy dva hráči vždy tipovali zápasy, celkově býval průměr dva rozhovory týdně a vygenerovaný zisk z reklam sice byl celkem solidní, vždyť jsme fotbalportal vytáhli na třetí nejčtenější fotbalový web (po fotbal.idnes.cz a efotbal.cz) se čteností i 40.000 individuálů denně, ale i tak jsme byli po odečtení nákladů na benzín, na telefonické rozhovory na nule.. A občas na SN jsem vydal nějaký ten rozhovor s Vozábalem, se Zbončákem, s Ferry Dřížďalem, s Vaniakem, Lukášem Jarolímem, kdy z časových důvodů bylo také lepší volat, s Pekhartem před zápasem Poháru UEFA Spurs - Slavia to bylo i lepší než letět do Londýna... A prostě nechápu, proč by quelhar s Alanorem neměli mít press vstup, fakt nechápu co na tom Jiřímu vadí??

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:03 |  
          0 0

          No tak, Jirko...:)

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        bongor     před 11 lety 02.01.2014 18:41 |  
        0 0

        Tolsi,nemoh bys mně půjčit půl mega?Neseď tak na těch penězích,neříkej že všechno utratíš za posily.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      subHuman     před 11 lety 02.01.2014 17:21 |  
      0 0

      Nevím co to máte, pane Jiří, ale chci to taky!

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 17:32 |  
        0 0

        Copak letos nam ten Bicanak vydaril, ze , podrbali jsme udelali strategii , na to jste preci odbornici ........

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          subHuman     před 11 lety 02.01.2014 19:05 |  
          0 0

          Nerozumim vam, pane Jiri. Ale pokud vas zajima neco konkretniho (z uvedene vety bohuzel nejsem schopen rozlustit, oc se jedna), rad vam odpovim.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 19:19 |  
            0 0

            Ja ti to prelozim - na Memorialu Josefa Bicana jste spolu s nejmenovanymi spolupachateli domlouvali temnou zakulisni cinnost a koordinovali postup vuci svym oponentum.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 17:35 |  
        0 0

        Musis zacit pit neco silnejsiho nez malinove pivo :o))

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          slaviator     před 11 lety 02.01.2014 18:05 |  
          0 0

          tohle vypadá na stakany vodky s názvem Vodka...

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 18:07 |  
          0 0

          Tvuj skromny nazor beru na vedomi, ale ja debatu o prpdelcich a dovolenou ve Svycarsku nezacal, mily Quehlare vy fakt pijete malinove pivo, spis jsem to sdacoval na nejakou chemickou slouceninu nenavisti , ale jelikoz ty temna zakouti vidim pry vsude ja, tak ode mne pozdravujte mistra Bejcka a muzete pridat tu anekdotu o Vasi nezavislosti ., tu jsem pratelum na Silvestra rad vypravel a pridal jsem i tu o Feninovi, jak se s nim uz nepocita a jak jeste rad odejde zadarmo.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 18:44 |  
            0 0

            Pekny vecer, pane Jiri (abych nebyl narcen, ze nezdravim, prestoze jsem opet nebyl vami pozdraven, no nic...)

            Co jsou prpdelci netusim a tentokrat si bohuzel ani nejsem schopny domyslet, co tim ma byt mysleno. Proc sem tahate mesic starou dovolenou ve Svycarsku netusim, ale mohu vas ujistit, ze uz jsem zpet a v plne sile. Malinove pivo nepiju ja, nybrz subhuman, ktery se tim verejne chlubi na socialnich sitich. Mistra Bejcka od vas pozdravim, az se s nim uvidim (doufam, ze na to nezapomenu, protoze nejblizsich 5 dni se s nim stoprocentne neuvidim).

            Dle prani pridavam anekdotu, ktera jeste porad neni anekdotou, ale faktem - jsme nezavisli, nikdo nas neplati, nikdo neovlivnuje, co mame a nemame psat a koho mame banovat. Jsem rad, ze vasi pratele se tim dobre bavi. Pokud byste vsak mel vy nebo vasi pratele zajem nas zkorumpovat, abychom psali nejakym zpusobem ve vas prospech (opravdu nevim jakym, ale treba na neco prijdete), muzete se pokusit, muj email je tu jiz rekl bych verejne znamy.

            K Feninovi se stale jeste nemohu vyjadrit, neb o nem nevim nic jineho, nez co bylo oficialne sdeleno - ze si muze hledat angazma.

            S pranim vseho nejlepsiho do noveho roku se louci
            quelhar

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          subHuman     před 11 lety 02.01.2014 19:03 |  
          0 0

          Clovece, ten kriek mel 5,7% ;)

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            klimi     před 11 lety 02.01.2014 19:24 |  
            0 0

            OT: A kde že (snad v Praze) točí to Malinové pivo? :)

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 19:41 |  
              0 0

              Pivovarsky klub na Florenci.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                slaviator     před 11 lety 02.01.2014 20:51 |  
                0 0

                V Prague Beer Museum to taky měli jeden čas, myslím ještě spolu s borůvkovým

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                slaviator     před 11 lety 02.01.2014 21:13 |  
                0 0

                A teď koukám, že mají i v Jedové chýši ve Vodičkově ulici malinový ležák

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 23:31 |  
                  0 0

                  Tam jsem byl nedávno a malinového piva jsem si nevšiml. Škoda :D

                  • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                    slaviator     před 11 lety 03.01.2014 00:29 |  
                    0 0

                    Plzeňské pivo čepované z nejmodernějších dvouplášťových tanků a největší českou pivní specialitu Malinový ležák. Přijďte ochutnat speciality z našeho nového jídelního lístku jako je carpaccio z hovězího jazyka, marinovaného candáta s kořenovou zeleninou, širokou nabídku grilovaných specialit či českou klasiku v moderním pojetí.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Barra     před 11 lety 03.01.2014 00:16 |  
            0 0

            Kriek je zásadně višnové pivo (kriek = kers = třešeň). Malinové pivo samozřejmě existuje také, ale více sladké než višně.

  18. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    subHuman     před 11 lety 02.01.2014 17:15 |  
    0 0

    Asi mi něco uniklo - kdo má být po Pitákovi a Necidovi tím třetím slávistickým srdcařem? :)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      tolsimir     před 11 lety 02.01.2014 17:19 |  
      0 0

      jak uz zde bylo receno, tak jsem tim myslel Vosahlika, u nehoz verim, ze je take velkym slavistou, kteremu krom jeho kariery neni lhostejny ani osud Slavie

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        subHuman     před 11 lety 02.01.2014 17:20 |  
        0 0

        Tak toho jsem se obával! :-D

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          slaviator     před 11 lety 02.01.2014 18:05 |  
          0 0

          Kvůli tomu vašemu rozhovoru v garážích?

          ( :-)) )

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 18:19 |  
            0 0

            Maloktery hrac je srdcarem, spis se chovaji jako namezdni zoldaci, v tom jsou vsichni stejni, jisty hrac od konkurence se nechal vyfotit v rukavicich s nasim dresem a patricnym komentarem, dodneska ma za pratele nekolik nasich dnes uz byvalych hracu, prxy to byl jen zert.
            Proto mam tak rad Marka a Necku pardon Senkyho , ze Tolsimire , uz to nepij ani redeny.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            subHuman     před 11 lety 02.01.2014 18:38 |  
            0 0

            Ja se nestydim to priznat, muj problem s Vosahlikem je z vetsi casti osobniho razu, predevsim na zaklade naseho setkani, nicmene nejsem o nem presvedcen ani jako o fotbalistovi, podle me zbytecny prichod.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              slaviator     před 11 lety 02.01.2014 20:01 |  
              0 0

              Já s ním problém jako s člověkem nemám, ovšem o tom, jestli je vhodnou posilou též nejsem přesvědčen. Jestli je to kus za kus místo Vojty Štěpána, tak jako střídající hráč ano. Ale jako střídající hráč mohl dostávat šanci Prošek...

  19. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Haala (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:20 |  
    0 0

    Nedokážu si představit, že by Necid hrál v sešívaném dresu nedobře. Ten bude vždycky v naší lize vyčnívat.
    Hlavně ať slouží zdraví.

  20. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    5094     před 11 lety 02.01.2014 17:20 |  
    0 0

    Tak titul ještě letos

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 17:29 |  
      0 0

      Ja bych to neprecenoval, Tomase mam jako hrace hodne rad , vic snad jen Marka , ale dovolim si otazku , jak asi bude vypadat hrac , ktery i podle sveho manazera spis stal.
      Nechci mu skodit , jen nechci aby ho tady zase nekdo odepisoval, to by si Tomas nezaslouzil i kdyby mu treba Koubek moc sanci nedaval, jenze to aby hral bude asi po zkusenostech v Recku urcite osetreno.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        smely (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:40 |  
        0 0

        tak urcite

  21. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:26 |  
    0 0

    Břéťa připlul do Řecka po Vltavě na neckách :-) Zapermutujte Skoumalovu písničku...

    Nevím, nevím. Líbivý krok, ale ne moc koncepční. Stejně se na jaro začínám těšit.

    V článku jsou faktografické nepřesnosti:

    Třetí srdcař? Po Pitákovi a kom? Vošahlíka jako žádného srdcaře nevnímám, i když jsem ho minulou sezónu docela bral.

    Necidův gól na Steaue? Tam dával gól a metal hvězdy Šenkeřík, ne?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      tolsimir     před 11 lety 02.01.2014 17:28 |  
      0 0

      jo, omlouvam se, jasne ze Senky, mel jsem to zafixovane jako Neciduv, uz je to prece jen hodne let, dekuju za upozorneni

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:32 |  
        0 0

        Necka střídal asi jen v 60. minutě proti FC Sevilla, jinak to o něm moc nebylo.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Jiri1     před 11 lety 02.01.2014 18:14 |  
          0 0

          Uverdomte si , ze Tolsimir je odbornik.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Pepino44     před 11 lety 02.01.2014 20:48 |  
            0 0

            Nejsem si jist zda je Tolsmir odborník,ale jsem si naprosto jist,že Ty jsi zamindrákovanej člověk. A bez pozdravu.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Barra     před 11 lety 02.01.2014 21:36 |  
            0 0

            Nikdo není dokonalý, ani vy ne, pane Jiří. Tolsimir o sobe nikdy netvrdil, že je odborník, ani se za něho nikdy nevydávál. Proč takové jedovaté komentáře, pane Jiří?!

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            smely (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:33 |  
            0 0

            pane Jiri, vy jste mi ale opravdu zajimavy pripad na blizsi prozkoumani. Nemel byste cas stavit se u mne v ordinaci, jen tak nezavazne, na normalni lidsky pokec, slibuji, ze Vas nebudu kurtovat...

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              mats     před 11 lety 03.01.2014 18:52 |  
              0 0

              hmmm, tak to koukám, že pro tebe to tu někdy v rámci diskuzí může být i profesně zajímavý... :-)

  22. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Viking     před 11 lety 02.01.2014 17:40 |  
    0 0

    Samozřejmě v případě krachu s Rabušicem je to asi nejlepší záložní varianta, minimálně na půlrok jak psal Quelhar. Na druhou stranu - ať je Necka jaký je kanonýr, v uplynulých letech bych neřekl, že kvalita útočníků byla IMHO tím hlavním problémem nepotence naší ofenzivy. Ono když mužstvo vypracuje za dva zápasy pro útočníky 1,5 šance, chytit potom střeleckou formu jde dost ztuha. Maximum z toho dokázal vytěžit naposledy Pospěch...

    Na jaro to ale nevidím špatně, gólový a ofenzivní Piták, s dobou přihrávkou a rozehrávající se Lička, podle mě vcelku gólový Vošahlík. Je u těch obránců pořád vidím jenom jako strop to, aby odkopli balon. Dopředu je to hrůza...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 17:51 |  
      0 0

      Tak to si dovolím velmi hlasitě nesouhlasit! Šancí jsme si ve většině zápasů vypracovali víc než dost a problém byl právě s jejich proměňováním. A platí to po celé čtyři roky zpátky. Vzpomeň si na Slovácko, kde jsme měli v poločase vést 3-0 a nikdo by se nedivil, totéž v Plzni, v Liberci tak 2-0. Doma s Ostravou nebo s Brnem...
      Kdepak, útok byl náš hlavní problém!

  23. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    winter (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:46 |  
    0 0

    Tak na jednu stranu super zpráva, na druhou jsem trochu skeptický.. jak už tu bylo napsáno asi to není moc koncepční krok ale na druhou stranu je tu ta šance že by nám mohl výrazně pomoct k zisku domácího poháru.. Kromě nekoncepčnosti mě ale zaujala jiná věc - Koubek nedávno prohlásil že jednoznačně preferuje hru na pohyblivého, dynamického, rychlého útočníka. Mám trošku obavy, že Necka do týhle katogerie nespadá.. navíc díky týhle Koubkový filosofii byl odstaven Necidovi typologicky podobný hráč Škutka.. takže pokud Tomáš opravdu přijde, navstavá otázka: Přizpůsobíme a totálně překopeme systém hry tak aby to Necidovi sedělo? S čímž bude souviset problém co s tím, až v létě odejde.. A nebo dojde k lepší varientě - budeme hrát na 2 útočníky? :-) Takovej Necid a vedle něho rychlej, dynamickej útočník by se mohli skvěle doplňovat. Moc této varientě ale nevěřím.. obávám se že Koubek preferuje hru na 1 hrota, jinak by vedle Juhara stavěl i Škutku. Ale kdoví..

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      PetCC     před 11 lety 02.01.2014 19:22 |  
      0 0

      Ty si nepamatuješ, jak za nás dával góly? Většinu si vybojoval svým důrazem a dynamikou sám. Když odešel, tak bylo vidět, že záloha mu v tom zase až tolik nepomáhala. Bohužel, tenkrát jsme si mysleli opak, takže jsme pak byli překvapeni, že žádný další útočník vůbec góly nedává.

  24. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 17:51 |  
    0 0

    podle mě dobrá posila, i na ten půlrok to je super, teď asi není zcela nutné, aby každá posila byla na 100% dlouhodobě koncepční. Necka nám pomůže, a třeba se odrazí k nějakému angažmá v lepší lize.

    Jen si kladu otázku, co na to Koubek a jeho vize herního systému, když mu Škutka typologicky nevyhovoval a Necid je alespoň dle mě dost podobný typ, byť je jasné, že v komplexním hledisku je v mnoha ohledech výrazně lepší.

  25. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    petrjir     před 11 lety 02.01.2014 17:54 |  
    0 0

    SubHumane, chtěl bych se zeptat, zda útočné eso, kde měla skoro být ruka v rukávu je již minulostí a nebo to stále platí? A pokud ne, mohl by jsi prozradit, kdo jím měl být? Díky moc za odpověď.

    Jinak jsem někde četl, že se ještě hodně zajímáme o Ondráška, ale ten chce zůstat ještě v zahraničí, tak možná Necid byl až skoro poslední volbou..Otázka, zda ale nám tento počet útočníků (Necid, Juhar) bude stačit, zda se nepokusíme získat ještě někoho.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:02 |  
      0 0

      Předpokládám, že útočník bude na jaro brán jako vyřešeno. Ovšem s tím, že nejpozději v létě stejně musí přijít někdo další. Takže jsme tím spíš získali čas a možná vábničku na diváky.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        bongor     před 11 lety 02.01.2014 18:54 |  
        0 0

        Necka je nejen top útočník,ale i velké lákadlo na diváky,jak správně podotýká Steve.Samozřejmě když tedy přijde,nemusí mu to jít zpočátku nijak oslnivě,ale my to právě jemu rádi odpustíme.Pamatujete přece ,jak Kuka po návratu vraždil šanci za šancí a za co by jiného fandové prokleli,tak jemu odpouštěli.
        Necka je podobná ikona.Ale jak bylo řečeno,nic není hotové,tak nemá cenu se předčasně vzrušovat.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Retos     před 11 lety 02.01.2014 19:34 |  
        0 0

        a už sis našel konečně děvče, Stýve?
        (když se mě Mírnyx Týrnyx ptáš na věk.. taxe Tě hold zeptám na Roštěnku.. .-)

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 23:23 |  
          0 0

          my dva spolu ještě nediskutovali, tvoje příspěvky zde mě spolehlivě odradily od toho na tebe reagovat. Takže tohle je jediná moje reakce na tebe. (a to si občas pokecám i s voslem...)
          Ale jsem slušnej a i když teda otázka není na mě, já jsem se svým děvčetem již téměř celou dekádu a jsme spokojeni. :P

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      subHuman     před 11 lety 02.01.2014 18:59 |  
      0 0

      Podle mych informaci slo o jineho hrace - kluby byly dohodnuty, ale hrac k nam nechtel, Necid je tedy "nahradou".

      Zajimave zvesti jdou kolem naseho nejvetsiho rivala, kde se schyluje ke zmene vlastnika a hracskym presunum (oboustrannym) na trase Letna - Jested...

      Mozna se ale nakonec jeste budeme vsichni divit!

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        klimi     před 11 lety 02.01.2014 19:14 |  
        0 0

        Jen jestli to nakonec neskončí tak, že toho nového majitele bude mít rudý a my opět nic... Ale Necida a spol. snad už opravdu (případně) platí "ten nový"... (domněnka)

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          quelhar (admin)     před 11 lety 02.01.2014 19:17 |  
          0 0

          Neverim, ze by jakykoli novy majitel Sparty do klubu pumpoval jeste vic penez nez Kretinsky. Tedy si myslim, ze jakakoli zmena bude pro Spartu jen k horsimu.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            klimi     před 11 lety 02.01.2014 19:22 |  
            0 0

            To je také pravda, ale kdyby nyní, v době, kdy se Spartě začalo konečně (v poslední pětiletce), v lize dařit, začala hrát i pěkný fotbal, měl v týmu spoustu "zpeněžitelných" hráčů, Křetinský rudé prodal, tak by mi to přišlo dost divné. No uvidíme.

            Zítra nám konečně začíná příprava všechno se to rozjede!

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 23:25 |  
              0 0

              záleží jestli jak je na tom finančně a jestli ho to baví dotovat. Protože jestli nebaví tak naopak by to byl ideální čas prodat a získat zpět vložené peníze.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                spino     před 11 lety 02.01.2014 23:29 |  
                0 0

                Já bych naopak chtěl, aby Křetínský zůstal ve Spartě co nejdéle. Že nerozumí fotbalu už dokazuje dost dlouho, takhle mám strach, aby tam nepřišel někdo, kdo by za poloviční rozpočet dokázal kralovat lize.

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  slaviator     před 11 lety 03.01.2014 00:31 |  
                  0 0

                  Nemyslím si, že Křéťa nerozumí fotbalu. Co jsem s ním bavil v Katru, když tam byl s lidma z J&T, tak fotbalu určitě rozumí víc než ty.

                  • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                    spino     před 11 lety 03.01.2014 08:31 |  
                    0 0

                    Výsledky tomu ale neodpovídají. Od našeho sebezničení udělal pouze jeden titul, který získal nekoukatelnou Chovancovou nakopávanou s pomyslnou dávkou štěstí (pamatuji si spoustu gólů v závěru zápasu) a až nyní má k tomu znovu šanci. Celkem chabá bilance pro klub s dvojnásobnym rozpočtem, než má Plzeň.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Edwardtheiron     před 11 lety 02.01.2014 19:35 |  
            0 0

            Pokud to nebude jeden z bratrů Mansúrú. Jejich, tuším, osmnáct. :-)

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 02.01.2014 19:23 |  
        0 0

        Děkuji moc za info.

        Asi neprozradíš, o jakého hráče se jednalo? Tvůj popis mi sedí na info, které jsem četl o Rabušicovi někdy před Vánocema, a to, že kluby se blíží domluvě, ale jemu se sem nechce, ale že se to může změnit.

        Mohu se zeptat na Tvé heslo, které jsi psal už posledně, a to "Možná se budeme ještě všichni divit". Je to něco, co má konkrétní podklady pro toto heslo nebo se jedná o pouhé zvolání?

        A ještě dotaz. Nevíš náhodou, zda se po Necidovi budeme zajímat stále ještě o další útočníky (např. Ondrášek) nebo jsme chtěli angažovat pouze jednoho.

        Díky moc ještě jednou za info.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          slaviator     před 11 lety 02.01.2014 20:04 |  
          0 0

          "Možná se budeme ještě všichni divit" je rejpnutí do Jiřího... :-)

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            petrjir     před 11 lety 02.01.2014 20:15 |  
            0 0

            Aha, tak to jsem asi trošku pomalejší....

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        pogin     před 11 lety 02.01.2014 19:32 |  
        0 0

        A můžeš alespoň prozradit, jestli ten hráč co knám nechtěl byl z české ligy nebo ze zahraničí? díky

  26. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 18:54 |  
    0 0

    Je mi úplně jedno, jestli je Tomášův příchod koncepční či nekoncepční, já otevírám šáňo :-) Na fotbal chodím kvůli pořádným hráčům a Tomáš Necid, byť dlouho nehrál, ne talent od pánaboha, jakým nebyl od Rosického v Česku nikdo. V roce 2006 se stal nejlepším střelcem šampionátu do 17 let v Lucembursku, kde dal v pěti zápasech pět gólů. Na mistrovství do 19. let opět získal trofej nejlepšího střelce se čtyřmi góly za čtyři zápasy, pak hned byl nejlepším podzimním střelcem Gambrinus ligy. Já toho kluka ušatýho mám rád :-)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Kornovo     před 11 lety 02.01.2014 20:10 |  
      0 0

      taky mam necku rad a tesim se.ale mezi talentovanymi tomasi ti chybi milan barosu

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      travel (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 20:26 |  
      0 0

      Jsem rád pokud přijde Necid a že vy Navare otevíráte šáňo.Já bych ,ale měl dotaz ,zda sem zavane svěží vánek a zda se otvírá brána pro nového majitele.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 02.01.2014 21:19 |  
      0 0

      Jo! To podepisuju:)

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 09:49 |  
      0 0

      Ahoj pratele, ohledne investora vse bezi, jak ma. Plati, ze s Rebicky je domluven, ted zkouma ucetnictvi a dohaduje se se Sisakama a spol. o vzajemne vyporadani + jedna se o stadionu. Plati ma slova z prosunce, ze to bude trnita cesta, ktera nepotrva heden tyden.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        travel (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 10:06 |  
        0 0

        Děkuji Navare,snad to dobře dopadne.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        mart     před 11 lety 03.01.2014 10:07 |  
        0 0

        tak to zni ......, docela dobre :-).

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 12:21 |  
        0 0

        Taky dekuju za zpravy! No jsme trochu netrpelivy, ale to se snad da pochopit.. :)

  27. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Markus     před 11 lety 02.01.2014 18:58 |  
    0 0

    Já z toho mám radost. Nejde jen o to, co předvede na hřišti, ale za tu dobu co u nás bude by mohl našim hráčům předat i své zkušenosti, které v CSKA a snad i Soluňi získal. Nebojím se o formu, v hlavě to bude mít v pořádku, spíše se bojím o to koleno. Podle mě nebude náhoda, že hrál za CSKA a teď jde k nám, může pomoci hráčům z východu v aklimatizaci u nás a také pomoci některým našim hráčům při zájmu jít do Ruska. Jenom doufám, že kromě něj přivedeme do týmu ještě jednoho útočníka a jednoho obránce s kvalitou na jistotu, vzhledem k naší situaci si nemůžeme dovolit nějaké experimenty.

  28. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    petrjir     před 11 lety 02.01.2014 20:52 |  
    0 0

    Jinak Alanore, chtěl bych se zeptat, jak dopadly námluvy s tím pravým bekem z ligy? Jsou ještě aktuální?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.01.2014 22:40 |  
      0 0

      Ahoj, jsem v poslední době hodně zaneprázdněný a nevím nic nového. Ale předpokládám, že když jednáme s tím krajním bekem z Afriky, tak ta mnou zmíněná možnost padla.

      P.S. Necid za mě super, nemůžu se dočkat, až vyrazím do Edenu a uvidím ho spolu s Pitákem v sešívaném.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        edenian     před 11 lety 03.01.2014 00:48 |  
        0 0

        Ty komentare pod tim clankem jsou podivny. Cely je to podivny.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 08:00 |  
        0 0

        Díky za odpověď. Pokud si dobře vzpomínám, tak jsi mluvil o obránci na pravou stranu, ten bek z Afriky je na levou. Asi se počítá s tím, že Neves bude stoper. Napravo ale máme stále jen Dostála. Leda, že by se tam uvažovalo s Nitrianským, když Vošahlík bude hrát vpravo, Juhar možná vlevo. A Škoda opět do útoku?
        Za Necida jsem moc rád, ale určitě by to chtělo ještě jednoho střelce a beka napravo. Moc bych si přál Ondráška, škoda, že chce zůstat ještě venku.
        I tak ale bude evidentně v zimě vítr v kabině a to Koubkovi původně stačili jen dvě změny...

  29. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    Kajula     před 11 lety 02.01.2014 22:45 |  
    0 0

    Dovolím si být trochu věštcem. Pokud by Necid nepřišel, vsadím se, že bychom tu četli spoustu komentářů o tom, jak je naše vedení neschopné, že se jej nepokusilo přivést.
    I kdyby na jaře nedal 11 gólů, i kdyby tu měl jen odehrát 14+5 mistrovských zápasů, i kdyby se měl jen odpíchnout k lepší formě, kterou zúročí v jiném klubu, pak mu to budu přát. Už jen proto, že měl lví podíl na našem 2. titulu, už jen proto, že má ke Slavii vztah. A jeho přítomnost ukáže našim mladým talentům, jak se pracuje v zahraničí...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      slaviator     před 11 lety 03.01.2014 00:33 |  
      0 0

      Plus (pokud by skutečně přišel) je to magnet pro diváky a možnost vylepšení PR klubu.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      bongor     před 11 lety 03.01.2014 09:27 |  
      0 0

      Tak je to celkem jasný,Ondrášek nic.To bylo jen přání otcem myšlenky.Tromso jsem držel palce,znám to tam.Ale stejně to nepomohlo,sundal je Bergen,to je můj druhý oblíbenec.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 09:34 |  
        0 0

        Tak ono z toho vyplývá, že by klidně do Slavie šel, ale že za něj Tromso bude chtít prachy a je otázka, zda je Slavia zaplatí. Nicméně na Rabušice jsme měli, tak proč ne na něj...

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 09:56 |  
          0 0

          no, podle mě z toho rozhovoru vyplývá, že Česko má na něj "špatný" vliv a raději je v klidu v cizině:-) A já jsem teda zaslechl nějaké zkazky o tom, že taky rád "zlobil".

          ale na hostování s opcí, proč to nezkusit..

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            petrjir     před 11 lety 03.01.2014 10:49 |  
            0 0

            To máš pravdu, on sám to prý přiznal pro norské noviny, že když by nepřestoupil, tak by nejspíš do půl roku s fotbalem skončil, protože se z něj stal gambler a alkoholik, tak možná proto bude vděčný za druhou norskou ligu, než první českou. Ale je ho škoda, protože by bylo dobré získat už teď v zimě útočníka, který by se byl schopen za půl roku adaptovat a příští rok by byl posilou.
            Ale třeba se vedení ještě někoho pokusí získat. Možná můžou být pohyby během zimy v Plzni, kde Uhrin řekne s kým pracovat chce a s kým ne, ale pochybuju, že by třeba Wágnera prodali. Perspektivní a gólový v naší lize jsou pak už asi jen Rabušic, Nešpor, Chramosta, Doležal.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              Kornovo     před 11 lety 03.01.2014 11:10 |  
              0 0

              pro slavii by posilou urcite byl,ale pro nej osobne je asi lepsi se nevracet,v rozhovoru to rika jasne a o jeho minulosti uz se napsalo taky dost.jinak pospisil se vraci na jaro do sigmy,tak treba v lete by se mohl ukazat v edenu,pokud se zachranime,klidne i s dolezalem

  30. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    klimi     před 11 lety 03.01.2014 11:39 |  
    0 0

    Tak podle FB jde do přípravy s Áčkem Hrubý i Vyhnal, tudíž pro mě pozitivní zpráva:

    Cituji:
    "Testy na FTVS jsou od rana v plnem proudu. Absolvuje je kompletni A-tym vcetne navratilcu Pitaka s Vosahlikem a posil z juniorky Vyhnala a Hrubeho."

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      petrjir     před 11 lety 03.01.2014 11:42 |  
      0 0

      A Bazal se Šimečkem nic?

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        klimi     před 11 lety 03.01.2014 11:45 |  
        0 0

        Bazal je již členem Áčka od podzimu, proto ho tam pravděpodobně neuvádějí.

        O Šimečkovi nic nevím, já doufám, že se mu podařilo sehnat hostování.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          petrjir     před 11 lety 03.01.2014 11:51 |  
          0 0

          To už by asi psali o hostováních, kdyby něco měli. No, na Vyhnala jsem zvědav, ale myslím si, že nám trn z paty zrovna on nevytrhne a v jeho věku po ligových trávnících už běhají daleko lepší hráči (Nešpor, Doležal, atd..)
          Na slavia.cz někdo psal, že se prý zajímáme o Hubníka, tak se divím, že jsme ho nepřitáhli již vloni a místo něj Škutku s Feninem. Ale zrovna jeho bych uvítal.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            klimi     před 11 lety 03.01.2014 11:58 |  
            0 0

            Nemyslím si, že by Hubník byl o tolik lepší než Vyhnal...

            Pavel patří mezi mé oblíbence, tak ho možná trochu i přeceňuji. Samozřejmě nejlepší střelec z něj asi nebude, ale hráč na lavičku by mohl být slušný.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              petrjir     před 11 lety 03.01.2014 12:07 |  
              0 0

              Ale my už hráčů na lavičku máme dost, bohužel skoro většinu. Abychom se z této teď již dlouhodobé bídy vypotáceli, tak nemůžeme brát hráče na lavičku, ale opravdové posily. Vyhnal neuspěl ani nikde na hostování, tak nevím, jak by měl pomoci nám. Samozřejmě bych se ale hrozně rád mýlil a byl bych rád, kdyby uspěl. Koneckonců, má na to přípravu, aby ukázal, co v něm je, ale já mu v jeho věku moc nevěřím a i bych oželel jeho odchod.
              A jinak srovnávat ho s Hubníkem, který se stal nejlepším střelcem soutěže, teď v Jablonci ukazuje taky svoji buldočí povahu a má vstřelených skoro 50 ligových branek, oproti jeho 2, je trochu odvážné.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                klimi     před 11 lety 03.01.2014 12:13 |  
                0 0

                Ano, ale Šimeček s Bazalem, na které jsi se ptal, nám asi opravdu taky nepomůžou hned...Jak jinak bys chtěl dávat šanci juniorům?...Nikdo z nich nemá hned na to, aby nás táhl, tak se jich zbavíme? Nene...

                Teď byl v juniorce suverénní, šanci si zaslouží. Ano, je to odvážné, to je pravda...Za zkoušku v přípravě nic nedáme, když se mu nebude dařit, tak může odejít.

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  petrjir     před 11 lety 03.01.2014 12:29 |  
                  0 0

                  Já s tebou souhlasím, jak už jsem psal výše, že si šanci zaslouží, ale že jsem v jeho případě skeptický. Na hostováních se nikde výrazněji neprosadil a opět říkám, že už má věk na to, aby něco v lize ukázal, ale my bohužel nejsme (nebo alespoň dříve to tak platilo) rozehrávací stanicí, že by se měl rozehrávat odchovanec zrovna u nás. Ale opět říkám, v přípravě může dokázat opak a budu jen za to rád.

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  petrjir     před 11 lety 03.01.2014 12:31 |  
                  0 0

                  A ještě k odchovancům. Je zajímavé, možná i škoda, že chrlíme tolik záložníků, ale útočníky a obránce musíme kupovat a shánět odjinud.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              ortevor     před 11 lety 03.01.2014 12:54 |  
              0 0

              souhlasim s klimim, Vyhnal je taky muj oblibenec, rozhodne golovej utocnik, a myslim, ze si sanci zaslouzi...byl uz skoro odepsanej kvuli serii zraneni a dlouho nehral, ale na podzim se vratil, v juniorce hral vyborne a tahl ji golove, verim, ze se z tech zraneni vratil i zocelenej mentalne, a pokud mu bude drzet zdravi by mohl byt platnym hracem...sanci si zaslouzi..

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 12:38 |  
            0 0

            podle mě je Hubník blbost, toho Jabka nepustí a navíc je to zase stejný typ jako Škutka, to už by si asi Koubek po Necidovi hodil mašli:)

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              petrjir     před 11 lety 03.01.2014 13:00 |  
              0 0

              Jako Škutka to typ není, ten je pomalej. Hubník je o dost rychlejší, stejně jako Necid. Škutka je spíš takový doklepávač. Koneckonců Rabušic, o kterého byl zájem by se dal charakterizovat stejně jako Škutka taky a přitom je trochu někde jinde.
              Ono spíš vypadá, že uspět na Slovensku střelecky a tady je velký rozdíl.
              Jako Hubník je i Pavel Fořt a toho bych tady viděl taky rád, ale pochybuju, že by se sem chtěl vracet.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 13:05 |  
                0 0

                no, nevím, asi by to chtělo tvrdá data, ale mě nikdo z nich moc velký rychlík nepřijde, spíš hráč do vápna, solidní hlavičkář. A Ford nikdy moc velkej rychlík nebyl...

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  petrjir     před 11 lety 03.01.2014 13:16 |  
                  0 0

                  Fořta jsem k Hubníkovi přirovnal spíše tvrdostí a zarputilostí, to je ale i Rabušic. Hubník i Rabušic jsou určitě rychlejší než Škutka. Ten má celkově nějaký divný pohyb, protože zrychlení a rychlost je u něj špatná (záměrně jsem se na něj zaměřoval, Škoda je oproti němu Usain Bolt) a jeho pády a stabilita taky mluví za vše.

                  Určitě by to chtělo ještě nějakého útočníka, protože i kdyby přišel Necid, tak s Vyhnalem v případě Necidova zranění nemůžeme počítat jako se spasitelem, Škoda to už je asi definitivně stoper a Juhar, nevím. Spíše ho vidím v té záloze.

                  Ale ono není odkud brát. Na Slovensku jsme brali hodně a žádná sláva, Mladá Boleslav určitě nikoho nepustí, když tam je teď Jarolím, Rabušic taky nic, pochybuju, že Olomouc by Doležala pustila. Možná tak Plzeň a její Bakoš, který asi nebude chtít vysedávat na lavičce, ale tam bychom zase museli asi čekat celou přípravu, než je Uhrin pozná. Nebude to mít vedení jednoduché.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 13:23 |  
          0 0

          Šimeček je taky podle mě braný za člena A-týmu, stejně jako Kolařík nebo Prošek. Nicméně u něj a u Kolaříka by bylo vhodné najít nějaké to hostování.

          MB svého útočníka Klobásu udala do Sokolova. Plzeň útočníka Krmenčíka možná pošle na půl roku do Baníku Ostrava, teď byl půl roku ve Vlašimi, předtím v Čáslavi a Sokolově. Za jednu sezónu tak možná stihne hostování jak ve 2. lize, tak možná i v první. Tomu říkám efektivita..

          Nějakou neoficiální spolupráci s druholigovým týmem jako má Plzeň právě se Sokolovem (Jiráček, Darida) by měla mít i Slavia.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            slaviator     před 11 lety 03.01.2014 14:26 |  
            0 0

            Plzeň má se Sokolovem tu spolupráci proto, že Adolf Šádek byl před příchodem do Plzně na post generálního ředitele generálním ředitelem Baníku Sokolov.. :-))))

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      ortevor     před 11 lety 03.01.2014 12:51 |  
      0 0

      super, za Vyhnala jsem moc rad, za vybornej podzim v juniorce si to zaslouzi, a preju mu, aby se ukazal dobre a zustal v acku...
      na vsech hostovanich mel solidni streleckou bilanci, resp. v pomeru k minutam, akorat ze se vzdycky vsude zranil :/
      navic by se mohl od Necida dobre ucit :)

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 12:56 |  
        0 0

        Aby se neučil i s těmi zraněními.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 12:42 |  
      0 0

      nj, docela očekávaný tah. Sem dost zvědavý, co se bude v Bolce dít:-) Jestli přijmou jeho přísné metody přijmou, jestli se bude pakovat Dosoudil atd.

      Každopádně si podle mě Bolka pomůže a konečně tam je možná někdo, kdo z toho kádru něco vyždíme.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Fulham     před 11 lety 03.01.2014 13:06 |  
        0 0

        Ano - konečně Bolku někdo vyždíme...

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        bongor     před 11 lety 03.01.2014 13:22 |  
        0 0

        Když nepřijmou metody KJVCD tak mají smůlu,určitě je schopen s nima udělat příští sezonu titul.Jo Jiráček se nějak nesnáší s Magathem,takže se nám rýsuje kvalitní křídlo.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      tantalos     před 11 lety 03.01.2014 13:24 |  
      0 0

      Skvělé. Sice je mi Bolky líto, že za dva roky sestoupí, ale už byl nejvyšší čas, aby je někdo vykradl.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 13:47 |  
        0 0

        Tak náš numismatik ví kde je chleba namazanej :-)

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          Gino     před 11 lety 03.01.2014 13:52 |  
          0 0

          Já teda nejsem žádná Karlova milenka a ani přehnaný lidumil, ale někteří se tady předvádějí jako kdyby jim Karel znásilnil manželku, zabil děti a podpálil barák... ta ostrost a nepřátelskost vašich prohlášení mne mrzí.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            Retos     před 11 lety 03.01.2014 14:43 |  
            0 0

            Zatím vším je Bohužel jen
            Jejich ZHRZENOST z TOHO,
            že se jejich KJVCD
            nevrátil do SKS.....

            R.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:48 |  
              0 0

              Clověče co to kecáš,jaká zhrzenost vím dost na to, abych to mohl s troškou humoru napsat.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:48 |  
              0 0

              POkud jde o me, tak rozhodne ne. Jsem rad, ze se nevratil.. neubiram mu zasluhy a to, ze je dobry trener, ale nemuzu ani zapomenout, jak uspesny tym rozlozil. Nemam dost informaci, zda to bylo kvuli vlasntimu prospechu nebo "jen" spatnymi rozhodnutimi.. tomu cloveku proste neverim, bohuzel.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                smely (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 15:33 |  
                0 0

                Zdravim, ano KJ je jednou z nerozporuplnejsich slavistickych osobnosti. Dokazal dat dohromady tym snu, ktery dokazal take neuveritelne rychle a nesmyslne rozprasit. Dokazal privezt do Slavie osobnosti, ktere pak vyhodil, dokazal dat sanci mladym, ale nekoli dalsich ze Slavie vystval...
                Nemam nazor na jeho prichod do MB a priznam se, ze me nemrzi, ze nesel zpet do Slavie. Asi to ma takhle byt, jeho historicka uloha byla splnena dvema tituly a postupem do LM a tak bych to nechal.
                At se mu dari, ale p. Koubek ma moji plnou duveru, prijde mi, ze po delsi dobe, vlstne od dob KJ je tu opet trenerska osobnost, ktera vi co dela, doufejme a prejme mu i nam uspech. KJ at dela co umi, alespon budou mit utkani s MB zase trochu novy naboj...

                • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 15:40 |  
                  0 0

                  Lépe bych to nenapsal.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              klimi     před 11 lety 03.01.2014 14:54 |  
              0 0

              To jsou dobrý kecy no.

              Určitě jsem naštvaný, že se KJ nevrátil do Slavie. Chtěl jsem totiž za dva roky vidět hrát Šimečka, Hurbého, Bazala, Řeháka, Vernera a spol. za Spartu.

              • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

                deadbeat     před 11 lety 03.01.2014 18:18 |  
                0 0

                To se totiž pod Koubkem stát nemůže, jistě.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        deadbeat     před 11 lety 03.01.2014 18:10 |  
        0 0

        Tyhle kecy jsou vážně k zblití.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Borris     před 11 lety 03.01.2014 14:17 |  
      0 0

      Jedním si jsem jistý. Pokud se bud KJ opravdu věnovat jen trénování, nebude dělat kraviny a Dufek ho vždycky práskne přes prsty když je náhodou dělat začne, tak Bolka půjde hodně nahoru. Protože pokud se KJ bude věnovat opravdu jen tomu čemu rozumí, tedy trénování, tak Bolka stoprocentně zvedne a v příští sezoně může jít klidně na titul. Jen mě teda mrzí, že tím padá příchod Davida k nám :-((

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Retos     před 11 lety 03.01.2014 14:35 |  
        0 0

        Souhlas,
        a hlavně.. jak se TADY už psalo před začátkem sezóny:
        Hlavní Brzdou Bolky byl NETRENÉR Minář!
        Takže příchod jakéhokoliv Trenéra (notabene Karlose)
        Montovnu může JENOM POZVEDNOUT!
        (Podobnost se Slavii a Tělocvikářem Petroušem.. jehož vystřídal Koubek...
        Čistě Náhodná .-)
        R.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          spino     před 11 lety 03.01.2014 15:27 |  
          0 0

          Jdi do háje s tim neustálim pomlouvánim! Petrouš měl své chyby, ale výsledky byla především vina hráčů! Mimochodem, pokud bychom to brali optikou trenéra, tak Koubek zatím taky moc nepředvedl. Povedli se mu zápasy jen proti Liberci, Plzni a Spartě, což jen potvrzuje dlouhodobý trend, že proti kvalitním soupeřům umíme zahrát, zatímco se Slováckem, Příbramí atd. prohráváme.

          Mimochodem, ani z té Plzně a Sparty nezískal bod, tím pádem jediné pamětihodné utkání byla rozlučka s Karolem.

          • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

            lassiter     před 11 lety 03.01.2014 15:46 |  
            0 0

            Z Plzně bod získal.

            • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

              spino     před 11 lety 03.01.2014 16:03 |  
              0 0

              Petrouš tam vyhrál. ;)

              Ale o to nejde, chyba byla ve skladbě kádru, ve fotbalové i mentální kvalitě hráčů. Za to můžou lidé z vedení.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:37 |  
        0 0

        Tak upřímně řečeno, já o DJ k nám nějak ani nestojím. Zato KJVCD by to jednoho dne měl ještě jednou u nás zkusit. Do třetice všeho dobrého i zlého :-)

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        bongor     před 11 lety 03.01.2014 19:43 |  
        0 0

        Ahoj Borrisi,to by nutně nemuselo znamenat.On Karlík má zřejmě se svými syny dost nestandardní vztahy,viz.Lukáš.Asi byl doma taky takový generál ,jako v šatně a mladí ho moc nemusí.Uvidíme.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:47 |  
      0 0

      Tedy, já mám stejný pocit, jako když se nějaký slávista vrací ze zahraničí do jiného klubu ČR. Já to vidim emocionálně takto, takže si s tou nesnášenlivostí můžou všichni švihnout, protože pořád je to od dob Emila Seiferta jediný trenér, kterýmu se podařilo obhájit se Slavií titul.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:52 |  
        0 0

        To mu nikdo nebere a uz ani nevezme. Je to ale jen jedna stranka mince..

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        Kornovo     před 11 lety 03.01.2014 16:51 |  
        0 0

        kdyz porovnam jarolima a koubka,co se tyce trenerskych angazma a uspechu,tak to vychazi docela jasne.myslim,ze jsme to s boleslavi.ale treba se koubek docka titulu prave zde

  31. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 14:55 |  
    0 0

    Pratele, co rikate vlastne nove roli Karola? Vypada to, ze se v prestupech angazuje osobne, coz je asi jina role, nez mel Drzmisek. Pusobi to na me velmi sympaticky.. jen doufam, ze pujde jejich spoluprace s Koubkem..

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 15:13 |  
      0 0

      Tak Karolko na to má,ted jde jen o to aby měl v kapse nějaké finance bez nich toho moc nenadělá,zatím to vypadá že nějaké jsou.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      spino     před 11 lety 03.01.2014 15:35 |  
      0 0

      Nesouhlasím s tím, že Držmíšek neměl potřebné pravomoce. Minimálně v letech 2011 - 2012. Kdo to tvrdí, lže.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:50 |  
        0 0

        Netvrdim, jaky mel pravomoce, nic o tom nevim. Navenek to vypada, ze ma Karol jinou roli nez Drzmisek, tot vse..

  32. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    petrjir     před 11 lety 03.01.2014 15:08 |  
    0 0

    Tak Dobrotka ještě doléčuje zranění, tak snad nebudeme muset hledat ještě stopera?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      klimi     před 11 lety 03.01.2014 15:13 |  
      0 0

      Snad to prozatím zvládne Neves se Škodou. Ale asi by to stopera chtělo...

      Já nechápu, proč necháváme v přípravě juniorky těch pět hráčů, které už nechceme? Obzvláště proč si tu držíme Fenina, který těm mladým klukům asi moc neukáže. Nejvíce se však "těším" na to, až bude juniorka hrát přátelák a budou hrát oni na úkor mladých.

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 15:17 |  
        0 0

        Asi tak. Koho je podle mě ale škoda je Čonka. Ten to v sobě má, ale asi problém v hlavě...

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          smely (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 15:36 |  
          0 0

          asi ho vzal fenin do party...

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 15:39 |  
        0 0

        Klimi, ber moj otázku jako moji zvídavost, ne jako provokaci. Když je Vyhnal tvůj oblíbenec, mohl by jsi vědět, jaké měl statistiky po hostováních a kde všude byl. Já si jen pamatuju Bohemku, kde moc nehrál a ani neskóroval a Vlašim, kde se taky podle mě moc neprosadil, ani střelecky. Byl ještě někde, popřípadě víš, kolik gólů dal?
        Pamatuju si, že o něm Jarolím prohlásil, že z něj bude novej Necid...

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          spino     před 11 lety 03.01.2014 15:44 |  
          0 0

          V Bohemce nehrál špatně, akorát si nepadl do oka s trenérem.

        • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

          ortevor     před 11 lety 03.01.2014 22:01 |  
          0 0

          statistiky - http://www.eurofotbal.cz/hraci/pavel-vyhnal-27938/kariera-klub/
          v Bohemce a Vlasimi par golu dal, hlavne teda ve Vlasimi...v Bohemce byl problem s Weberem, kterej si na nej jako na hostujiciho hrace trochu zased a nedaval mu moc sanci - nejen Vyhnalovi - a pak se zranil...ve Vlasimi hral, nejaky goly dal, pak se taky zranil a pak o nem dlouho nebylo slyset, nejspis se dal dohromady az ted pred podzimem
          pokud o tom nekdo vite vice, tak mne opravte, od te doby co se ve Vlasimi Vyhnal zranil jsem o nem az do podzimu neslysel...

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:30 |  
        0 0

        Jasně a na levýho beka se vrátí Juhar :-/

        Po těch třech návratech jsou kraje obrany jednoznačný švachpunkt, Dostál - Neves je nouzovka a nedovedu si představit, že se jeden z nich ještě přesune jinam. Nalevo možná ten Keegan Ritchie, ale kdo je alternativa napravo? Polepšený hříšník Nitrianský? Stažený Piták? A jestli přijde ten Mensah, tak v záloze bude tradiční nadhodnota, i když je to prý nevybroušený diamant...

  33. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    smely (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 15:39 |  
    0 0

    OT > Lieteva jde do Dolicku...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      spino     před 11 lety 03.01.2014 15:41 |  
      0 0

      Snad jim pomůže se záchranou. Bohemka do ligy patří.

  34. Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

    petrjir     před 11 lety 03.01.2014 15:46 |  
    0 0

    Quelhare, subHumane a další, co víte o trochu více. Hurka ani nezačal přípravu s áčkem. Má zajištěno nějaké hostování nebo už skončil úplně ve Slavii?

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      quelhar (admin)     před 11 lety 03.01.2014 16:57 |  
      0 0

      Pocitam, ze pujde na hostovani, a do te doby bude v juniorce.

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      Edwardtheiron     před 11 lety 03.01.2014 17:48 |  
      0 0

      Nooo, v závěru podzimu se spekulovalo, že by měl být součástí výměny za D. Jarolíma...

      • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 17:53 |  
        0 0

        Tak ten ale nepřijde, to je skoro teď jasný, navíc mít v sestavě Pitáka, Jarolíma, Nevese a v bráně třeba Černýho, tak jsme klub důchodců...

    • Re: Do Slavie by měl na hostování přijít Tomáš Necid!

      subHuman     před 11 lety 03.01.2014 21:33 |  
      0 0

      Hurka mel zacit s juniorkou, spekuluje se (jiz delsi dobu) o hostovani na Zizkove.

      Osobne me vic trapi trenerske zmeny u mladeze, vice info pristi tyden. :-(