Kategorie veteránů:
Slavia - Sparta 5:3 (2:1)
Branky Slavie: 8., 28. a 38. Řehák, 14. Příložný, 35. Zákostelský
Slavia byla v utkání starých gard výrazně lepším týmem, hlad po vítězství předvedl zejména střelec hattricku Pavel Řehák. Utkání mohlo skončit i vyšším rozdílem, když červenobílí neproměnili penaltu a zahodili ještě množství dalších šancí.
Kategorie internacionálů:
Slavia - Sparta 5:4 (3:1)
Branky Slavie: 7 a 17. L. Došek, 23. Vlček, 41. Müller, 43. Kuka
Sparta začala první půli derby hráčů nad 35 let aktivněji, ale paradoxně se prosadil slávista Lukáš Došek. Vyrovnání přišlo záhy, za rudé se trefil Stracený. Slavia pak přidala a obraz hry minimálně vyrovnala. A zatímco na slávistické straně čaroval Martin Vaniak, tak na té druhé padaly branky - prosadil se opět Došek a poté i Vlček. Po tom, co Vaniak výtečně zlikvidoval penaltu, mohl rozhodčí ukončit první půli za stavu 3:1 pro tým z Edenu.
Dvougólové vedení nevydrželo červenobílým dlouho, záhy po zahájení druhé půle snížil na rozdíl jediné branky Lokvenc. Letenští byli aktivnější a posléze po zásluze vyrovnali brankou Papouška. Přes územní převahu Sparty se ale prosadil krásnou střelou Müller. Silvestrovské derby nakonec rozhodla chyba Blažka, který podcenil Kukovu překvapivou střelu z půlky. V závěru už jen snižoval pěknou ranou Holub.
Komentáře (152)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Nosorozec před 11 lety 31.12.2013 13:15 |Jakmile to derby neni cinklý, tak vyhráváme my! :D
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
judy před 11 lety 31.12.2013 13:20 |no jde hodně o to že konečně hrají pouze skuteční slávisti a skuteční spartani a ne žádní koupený "hvězdy" co se bijou do prsou všude kde jsou... z toho je jasná jediná věc. Že slávisti jsou prostě jednoznačně lepší !
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
(host) před 11 lety 31.12.2013 13:23 |No nevím. Spousta těch hráčů, co hraje silvestrovské derby, prošla oběma kluby. Spíš bych to viděl na větší fotbalovost slávistů, která je na menším hřišti znát, a na větší vůli po vítězství.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Alanor (admin) před 11 lety 31.12.2013 13:25 |A také to neovlivňuje rozhodčí, viz třeba Kovařík při posledním derby, o přelomu tisíciletí a 90. letech nemluvě.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Nosorozec před 11 lety 31.12.2013 13:26 |Kdyby to pískal Pavlín Jirků, nebo Vidlák, tak je nám větší fotbalovost houby platná. :)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
judy před 11 lety 31.12.2013 13:30 |Ti řikám že slávisti jsou prostě lepší a . :D a nikdo mě o opaku nepřesvědčí.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
bongor před 11 lety 31.12.2013 15:54 |Vždycky jsme byli,jsme a budeme lepší než bída.Jak jsem už párkrát podotknul,tak zlatá slova vyřknul Limberský,kterýho jinak vůbec nemusím,po loňském zápase v Plzni.Bylo to o počtu titulů.A ten
člověk o tom určitě ví ze svého působení za řekou dost.jak nemají dvanáctýho hráče je po slávě.AŤ žije SKS.Smrk.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Borris před 11 lety 31.12.2013 16:06 |Taky jsem dřív Limbu neměl rád Bongore, ale co se vrátil od rumunů zpět do Plzně, tak jsem si ho docela oblíbil. A jeho výrok po loňském zápase s rumunama, tim si získal moje sympatie definitivně:-) ale ne, já jsem si ho fakt docela oblíbil a ty jeho výroky které tehdy měl po příchodu k rumunum, tak to přičítám mladické nerozvážnosti a snaze se zalíbit fanouškům rudých. Neříkám že jsem mu to odpustil, ale už to je dlouhá doba. Navíc on se jasně později vyjádřil, že nemá nic proti Slavii takové, jako spíš proti některým lidem co u nás tehdy působily.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Ravik před 11 lety 31.12.2013 13:32 |škoda Ulich pověsil tak brzy kopačky na velký fotbal na hřebík
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
dArtagnan před 11 lety 31.12.2013 14:27 |Přesně tak, ten nám tady mohl dirigovat hru snad ještě teď, kdyby chtěl.
Na druhou stranu si neodpustím lehké rýpnutí do Rudy, ten dal Petroušovi jasně za pravdu. Lukáš Došek by byl áčku platnější než on.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
PetCC před 11 lety 31.12.2013 15:38 |Hlavně Lukáč je větší fešák! A navíc ta jeho taktika na góly, škoda že za mlada nebyl zdrženlivější :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
dArtagnan před 11 lety 31.12.2013 15:50 |Bohužel z pohledu na tabulku střelců je patrné, že nejspokojenější ženské v republice jsou slávistky ;-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
vyseptala_analni_sbijecka před 11 lety 31.12.2013 15:50 |on si to ale (opravdu překvapivě) nemyslí...
http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-rudolf-skacel-konec-v-klubu-slavia-praha-fxr-/fotbal.aspx?c=A131231_153647_fotbal_pes :-D
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Kuliss9 před 11 lety 31.12.2013 14:53 |Potvrzuji slavistickou prevahu. Stejne jako opravdove silvesterovske derby tak i prvni rocnik fanousku prazskych S z Kutne Hory vyhrala Slavia 6:3
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
slaviator před 11 lety 31.12.2013 15:31 |Zajímalo by mě, kteří magoři si vezmou modrou dýmovnici a zapalujou jí u boční strany hřiště na schodech...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
PetCC před 11 lety 31.12.2013 15:39 |Slávisti ne, ty berou jen bílé nebo červené :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
slaviator před 11 lety 31.12.2013 16:13 |On je vytáh nějakej chlap... A byli to slávisti, jeden cca 30-35 let s brýlema. Stáli jsme metr od nich, měl na krku šálu Tribuny sever...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
slaviator před 11 lety 31.12.2013 16:15 |(on je vytáh = vytáh je ze schodů k plotu a tam jim dal za to přes držku)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
urs (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 16:18 |asi nějakej komediant :)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 17:49 |A že nedal přes držku těm rumunům co tam dělali bordel celou dobu. Hrdina :)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
slaviator před 11 lety 02.01.2014 22:44 |Ti rumuni si dělali bordel jednak u sebe mezi svejma... A jednak to počítám mu tolik nevadilo, než když někdo zapálí ultra smradlavou dýmovnici hned vedle něho, že...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Borris před 11 lety 31.12.2013 15:55 |Jsem rád že derby opět skončilo tak jak se čekalo a že jsme rumuny vyrychtovaly jak financ kozu. Přesně jak tu všichni píšete, jakmile to Sparta nemá "pocentrovaný", tak na nás nemají. Z našeho nabušeného mančaftu bych oželel Adama Petrouše. Ten mě svým tehdejším odchodem k rumunum pěkně dožral a rozhodně mu to nikdy neodpustím. To bych tam mnohem radši viděl jeho bratra Michala. Ale bylo to pěkné derby a mělo to jen dvě trapné kaňky. Sudího Vodičku alias Vasrmana na pomezí, známého z úplatkářské aféry. Jak tento člověk může figurovat v silvestrovském derby, to fakt nepochopím. No a druhá trapná kaňka, byla v podobě fanoušků rumunů, kteří opět neomylně potvrdili svou stupiditu. Tyhle jedinci se oba zápasy realizovali v tom, že kolem sebe dělali bordel dýmovnicema a petardama a občas zařvali Sralta do toho. Prostě demence. Všem šťastný nový rok plný zdraví a štěstí na všech frontách!
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
subHuman před 11 lety 31.12.2013 16:44 |Uprimne - z Adama Petrouse take nejsem nadsen, zvlast kdyz dela asistenta U19 - proc si nenasel "job" u komousu? ;)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 31.12.2013 17:08 |Je to tak. Vodičkovi jsem se upřímně zasmál, ale i tohle demonstruje stav našeho fotbalu. Tu sebranku zpoza vody,která se neumí chovat slušně ani při takovémhle zápase by snad vůbec neměli pouštět do Vršovic, natož do Edenu. Mimochodem, nevíte, proč se Silvestrovské derby nehraje na hlavním stadionu? Lidí chodí skoro jako na ligu, vstupné taky skoro jako na ligu, reklam víc než na lize... :-) Aspoň by bylo pořádně vidět.
Dneska tradičně vynikající Řehák, Lukáš Došek, Ulich a pochopitelně Vaňous. Díky všem za tuhle silvestrovskou náplast na bolavou slávistickou duši. Přeji nám všem v novém roce hodně štěstí a radosti.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Navyseals před 11 lety 31.12.2013 17:48 |Ti chlapi by to neudejchali, neblbni.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
slaviator před 11 lety 31.12.2013 17:50 |Pálení šancí taky jako v lize :))
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Borris před 11 lety 31.12.2013 17:52 |No kdyby naši playeři zakončovali šance s takovým přehledem jako dneska Pája Řehák, tak hrajeme pomalu o poháry :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 31.12.2013 18:35 |To je fakt, to jsem si taky říkal, že se šancemi nakládají jako skuteční Slávisté. :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Slawek před 11 lety 31.12.2013 19:38 |Protože by to na hlavním stadionu Čičatka nezaplatil. Musí ještě platit Příbrami sponzoring !
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 31.12.2013 17:26 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/190121/az-na-dno-fenin-ma-dalsi-problem-ruce-pryc-od-nej-dal-uz-i-agent.html
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Borris před 11 lety 31.12.2013 17:55 |už jsem to taky četl. Fenin si pěkně zavařil, jestli mu dá ještě někdo šanci, tak už to bude zázrak a od toho klubu veliký risk. Už snad jedině že by se nad ním ustrnul Hrdlička z Teplic, jinak už si nedovedu představit kdo by se pouštěl do takového risku. Od nás dostal jednu z posledních ( ne-li uplně poslední ) šancí a trestuhodně jí promrhal. Teď už po něm neštěkne ani pes.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 18:11 |Pěkný silvestrovský večer Vám všem,
nostalgicky jsem si zavzpomínal a je fakt, že Ivo Ulich to má i teď pořád na noze. Přeji Vám všem hodně zdraví a snad se i naše časy už vylepší a povede se nám "všem slávistům" v roce 2014 přeci jen "dýchatelněji". Neočekávám hned "oslavné salvy", cesta bude plná práce a trpělivého střádání "bodíka k bodíku". To však klidně vydržím, hlavně aby naše Slávinka byla zase na dobré cestě. Tak ještě jednou Vám všem hodně zdraví a díky Vám všem za všechny hezké a dobré disputace. Vážím si toho, že mohu být s Vámi.
Sokrates55
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 31.12.2013 18:40 |Já se přiznávám, že jsem mu věřil, že pochopí, že je to poslední šance, kterou dostává. Nepochopil, jeho chyba. A taky si nemyslím, že ještě někde mu dají důvěru.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Borris před 11 lety 31.12.2013 19:26 |Nejsi sám, taky jsem mu poměrně věřil že se ještě vzpamatuje a uvědomí se. Ale opět zklamal a obávám se že tohle selhání už bude pro jeho kariéru opravdu osudové.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 18:24 |Když jsem tady nedávno říkal svůj názor, že pro Fenina profesionální kariéra skončila, vyslechl jsem si velkou kritiku. Nyní se ukazuje, že možná nebudu daleko od pravdy. Jsem přesvědčen, že minimálně v první lize je odepsaný. Zahodí svojí slávu a pokusí se za malé peníze restartovat v nižších soutěžích?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
th před 11 lety 31.12.2013 19:09 |Pan Jiří hacknul spinovi uživatelský účet? :-)))
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 20:40 |Nikoliv. :D
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 31.12.2013 21:10 |:-) Bylo by krásné, kdyby ses držel pravdy, Spino. Já jsem tvrdil, že jde o hlavu, která poroučí nohám, a že Martin Fenin se musí psychicky dát do pořádku - a že v minulosti dokázal že fotbal umí hrát. Tvrdil jsi, že nemá charakter, já jsem říkal že potřebuje profesionální pomoc.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 22:14 |Pokud jde o profesionální pomoc. Musí začít on u sebe. Pokud bych třeba trpěl depresemi, tak nejprve začnu sám od sebe. Budu se snažit dělat věci a nechat na sebe působit vlivy, které deprese potlačí. V případě, že bych si sám nevěděl rady, bych vyhledal odbornou lékařskou pomoc. Takhle se ukazuje správný charakter. Vím o svém problému = snažím se ho řešit = když si nepomůžu sám, obrátím se na obornou pomoc. Fenin ovšem na to jde zcela opačně. V případě depresí by to znamenalo, že je budu ještě více prohlubovat, budu se dívat na depresivní zprávy, uzavírat se do sebe atd. Tedy přesný opak toho, než bych měl udělat, což je ukázka špatného charakteru. Tak tomu je v případě Fenina. Fenin má vážné problémy s alkoholem a místo, aby tyto problémy řešil tím, že se bude soustředit na fotbal a tím alkohol omezí, případně bude naslouchat odborníkům (klub, agent), tak dělá přesný opak. Chodí do Kozičky téměř ob den, na svůj klub a jeho fanoušky plive (přitom fanoušci mohli být tou hybnou silou ve zlepšení jeho psychiky) a jeho agent s ním už nechce nic mít. Upřímně sám nevím, co by měl v této situaci, kdy se evidentně nechce poučit, ani si nechat odborně poradit, dělat. Nevím...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 31.12.2013 23:15 |Blbost. Vubec nevis co je deprese. Jak ty bys to u sam sebe lecil, je sice krasne, ale vubec ne relevantni. Kazdy clovek je jiny, kazdy reaguje jinak. Bezne je prave to, ze nekdo si nechce a neumi priznat pravdu, to rozhodujici. Napred musi padnout uplne na dno, nez pochopi ze je zle.
Alkoholik si take obtizne prizna, ze je zavisly a zue potrebuje odbornoui pomoc. Neberu ti tvuj rozim a tvoje presvedceni, ale nezlob se Spino, ty nemas sebemenmsi tuseni o realnem zivote. Mozna se pletu, mozna ze jsi sam zazil dost depresi a ze ses z nich vylecil - kdyz tady tak odborne tvrdis jak bys ty na to sel.
A pro Krista Pana - nech so ty kecy o charakteru a to tom, kdo ho ma a podle tebe nema. Z prispevku na tvoji adresu tady a na jinych webech bys snad mohl pochopit, ze pohled jinych na tebe je diametralne odlisny od toho, jak se sam¥ vidis.
Snaz se koncici rok zakoncit s trochu pokorou, kterou tak rad ordinujes jinym.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 23:22 |Poznal jsem, že alkohol mi depresi nevyléčí.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 31.12.2013 23:35 |Dekuji ti za odpoved, ktera mnohe vysvetluje. Ktera se ale vztahuje jen na tebe, protoze jedna deprese se neda rovnat z jinou. Nedelej ze sebe psychoterapeuta, Spino, drz se veci ktere znas a kterym rozumis.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 23:57 |Nedělám, to byla jen taková osobní poznámka. ;)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Kornovo před 11 lety 01.01.2014 15:44 |Panove,co se tu vcera delo?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 16:40 |Ale nic Kornovo, dozvedeli jsme se jen ze Spino ve svym mladem veku uz trpel depresemi, ktere se snazil lecit alkoholem, a proto se citi povolany aby Feninovi radit ze vlastni zkusenosti.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 16:50 |A jen jsem zapomnel napsat, ze podle Spina se u jeho pristupu pozna ten spravny charakter (sic), coz Feninovi na rozdil od Spina schazi :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
deadbeat před 11 lety 01.01.2014 17:24 |Musim dát za pravdu Barrovi, tohle je strašnej nesmysl, psanej patrně člověkem, kterej poznal možná "depku", ale docela určitě ne skutečnou depresi. Fenin musí dopadnout na úplný dno, aby konečně dokázal vidět, co se s ním děje, v tom správnym světle. Když člověk bere přes sto tisíc měsíčně, žije si jako v bavlnce a podle svýho mínění netrpí ničim, co by se nedalo utopit na dně sklenky alkoholu, těžko bude hledat motivaci něco se sebou dělat.
Nadávky by měly směřovat předevšim k lidem, který do Slavie Fenina přivedli. Omyl se stane a je na místě ho pro jednou prominout, jenže v tomhle případě šlo o předvídatelnej propadák, kterej Slavii stál nemalý peníze. Možná je to jen klamný zdání nezasvěcenýho pozorovatele, ale dění ve Slavii budí dojem, že u nás nikdo za nic nenese odpovědnost.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 01.01.2014 19:37 |Bejvávalo...
Nyní už má sportovní úsek nikoliv kvalitního, na to je Kisel ve funkci příliš krátce, ale minimálně odpovědného manažera, který komunikuje s fanoušky a dokáže své kroky obhájit.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
deadbeat před 11 lety 01.01.2014 22:43 |To je roztomilý, jak dokážeš bezdůvodně obdivovat i zatracovat. Trochu jako dítě. Kiselovo jmenování do funkce je další krok do prázdna, kterej může dopadnout jakkoli.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 01.01.2014 22:46 |Neříkám, jestli je to správný, nebo špatný krok. To ukáže čas. Kisel má ovšem výhodu v tom, že si nedokážu představit, co by musel udělat, aby byl horší, než jeho předchůdce.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
deadbeat před 11 lety 02.01.2014 09:21 |S tím už se dá souhlasit. :)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
podol (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 18:02 |Byl to krásný den,který nám způsobil všem radost.Je to takové pokračování optimistických událostí,že nebývá než dodat-jen tak dál!!
Největší rozdíl mezi dnešními soupeři ve všech kategoriích vidím v tom,že ti slávističtí si zachovali v srdci lásku ke klubu,kde působili.Ti druzí prostě jen hráli zápas za klub.který jim sice přinesl úspěch,sportovní i finanční,ale byl to jen klub,kdyby nebyl on,byl by jiný.Moc všem našim hráčům děkuji,nejen za výkony na hřiští,ale
i za slova,která o Slávii říkali.Způsobili nám všem Slávistů radost na poslední den v roce.O půlnoci si připiji vínkem s rodinou na úspěch Slávie v roce 2014.
Podol
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 18:25 |Nevím, jestli to tady už nepadlo, ale Dávid Škutka míří do Baníku Ostrava.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 18:49 |zdroj?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 18:56 |Zatím interní. Ale měl by být zítra, nebo pozítří představen na tiskovce.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
judy před 11 lety 31.12.2013 19:14 |Zkoušíš za jak dlouho se tento drb ukáže na iplesku.cz ? taky mě to jednou napadlo že bych zkusil nějáký drb prosadit až do plesku a pak se tomu smát :D ale nejsem blázen takže skončilo pouze u myšlenek.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
bongor před 11 lety 31.12.2013 19:41 |Budeme toho litovat,na jaře bude v Baníku opět pan střelec.Škoda,teď budeme shánět do útoku alespoň kus a může být i horší,než vypoklonkovaní Škutka a Pospěch.
Věřím Rudimu,co říká o Petroušovi,s P.to byl pouze omyl,který nás stál pěkných pár bodů.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
patras před 11 lety 31.12.2013 19:46 |máš pravdu, Škutky budeme litovat tak, jak Pospěcha...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
ortevor před 11 lety 31.12.2013 20:31 |souhlasim, verim ze kdyz se Skutkovi trochu vyjde vstric a dostane poradnou sanci a bude mit duveru, tak goly davat bude, a souhlasim, ze jsme se prave zbavili Pospecha cislo dve, kterej se v jinym tumu rozstrili - pokud teda je to pravda s tim Banikem....
a protoze je to Banik, kterej je bez penez, tak predpokladam, ze za nej skoro nic nedostanem....pokud by tam teda nesel hostovat...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 20:39 |Osobně si myslím, že v Baníku by Škutka mohl zazářit. Přece jen se tam bude hrát více na něj, což by mu mohlo vyhovovat. Ovšem ve Slavii, která vzhledem k ambicím prosazuje náročný styl očividně neměl šanci se prosadit.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
patras před 11 lety 31.12.2013 20:40 |určitě nějakou korunu maji. Komňacký taky není zadarmo, Fantiš prodanej... No, nebude to lehký jaro, všichni kolem nás nějak posilujou ( i my) a bude to těžký, moc těžký...
Škutka je snajpr, je možná odepsanej kvuli fyzičce ale v noze to má!
Baník (náš konkurent bude posílen)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 31.12.2013 21:18 |Interní info od spina pro mě nemá vůbec žádnou hodnotu, stejně jako jeho ostatní komentáře. Nicméně Dávid odejde to je asi jasný a proč ne zrovna do Baníku...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
jarodo57 před 11 lety 31.12.2013 22:38 |Tak ještě uroňte pár slz za nekompromisního snajpra co vstřelil asi všehovšudy 3 góly.Ježíši prosím, co si bez tohoto střelce Slávia počne?A co si počne bez dalších nenahraditelných slovenských bratrů Čonky,Bortela .A vůbec nepomyslet co bude se Slávií až odejde ten jeden z největších talentů kdy po zemi české a jejich hřištích běhal(chodil) Martin Fenin.Ne raději nedomýšlet.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
jarodo57 před 11 lety 31.12.2013 22:41 |Jinak všem slávistům v Novém roce vše nejlepší , hodně zdraví a více optimismu.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Kenny před 11 lety 01.01.2014 18:51 |Já mám pocit, že Rudi kope kolem sebe. Ale v jeho případě měl zřejmě Petrouš pravdu. Ostatně to že Rudi po odchodu od nás nezískal jiné angažmá o něčem svědčí....
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
patras před 11 lety 31.12.2013 19:44 |kdo kam chce...
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/190121/az-na-dno-fenin-ma-dalsi-problem-ruce-pryc-od-nej-dal-uz-i-agent.htm
Hezkýho Silvestr přrji všem slavistům! Slavii miluji jako moji rodinu a chtěl bych se "dožít" jen těch nejhezčích příspěvků a nejoptimističtějších zpráv! SKS FOREVER!!!!!!!!!
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 31.12.2013 22:18 |Fenin je názorný příklad pro všechny naše mládežnické hráče, aby viděli, co se může stát, pokud jejich talent nebude doprovázet dobrý charakter, pokora a vůle se zlepšovat. Alespoň v tom vidím jeho kladný přínos pro Slavii.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 01.01.2014 14:17 |A zkoušel se už Tady Někdo
PO VYSTŘÍZLÍVĚNÍ...
skutečně ZAMYSLET
nad Tím
PROČ Slavii ta SILVESTROVSKÁ Derby
narozdíl od Těch Ligových a Pohárových
TAK JDOU ?!?
...
Můj názor:
VŠE TKVÍ V PŘÁTELSKÉM CHARAKTERU TĚCHTO UTKÁNÍ..
v Soutěžním zápase To prostě Slavii tak nejde..
..
Ostatně vzpomeňme např. Letní vydařené PŘÍPRAVNÉ Zápasy
a Následné propadáky v Soutěžních Ligových zápasech..
..JE NUTNÝ MENTÁLNÍ KOUČINK..PRO HRÁČE!
R.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 15:04 |Jenom se chci ujistit,víš že to hrály starý gardy?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 15:17 |:-D
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 01.01.2014 15:45 |:-) Ale Jo, dobrý Stývíí..
Ale určo sis taky přečet ty Vopilecký Jásoty nahoře v reakcích.. jak je Slavia lepší atd..
na což reaguju svým Příspěvkem - Názorem...
Jak je tedy možné, že v soutěžních DERBY se za 120 let..
(to aby zas Bongi mohl strašit STODVACETILETÝM Komunistickým útlakem .-)
vytvořila taková nepříznivá Bilance v Neprospěch Slavie...
Zatímco v Přátelských mačích - Silvestrovských
je TOMU přesně naopak???
Vážně se tady nad Tím nikdo SERIÓZNĚ nezamyslel?
:-O
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 16:58 |Rozdil bude asi v tom cinklem jaru, jak byvaly sef Sparty Mirel Pelta sam prohlasil.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 01.01.2014 17:06 |Hmmm, takže Krom Bongorovych 120-ti letych komunistu, TO budem ještě svádět na Barroveho 120-ti leteho Peltu?
:-O
Jakože Pelta cinknul ten velkej -cca stovkovej - rozdil ve vyhranejch zapasech v Derby?
Aha.. :-(
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 17:32 |Ne jen Pelta, chtelo by to udelat statistiky, jak na tom Slavia byla v obdobi 1948 do 1989. Ale do toho se mi vazne nechce. Tys to nahodil, tak poslus si a srovnej obodi 1896 do 1948 a naslende. Uzij si to.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 17:49 |Promiň, ale přijdeš mi, jako jeden z těch hyperkorektních zoufalců, co občas musí nutně vysvětlit nám ostatním, že si vlastně za všechno můžeme sami. K tomu ten velmi nekonvenční styl psaní, abys dal najevo, že nejsi jen tak někdo...
Nuže, vysvětli nám to tedy ty, proč je skutečnost taková, jaká je. Odmítáš-li brát v potaz, že do Vítězného února Slavia rozhodně na Spartu neztrácela, spíš naopak, kde jsou tedy příčiny toho velkého výsledkového rozdílu? A devadesátá léta si už možná pamatuješ, kdyby ne, stačí dohledat na netu dobové články. Suma sumárum: Čtyřicet let vlády pracujícího lidu a nějakých deset až dvanáct vlády Pelty, Horníka, Košťála a dalších = ten cca stovkový rozdíl.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Eluin (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 19:51 |Tak.
Ale zase na druhou stranu mám dojem (jen dojem, dovnitř chodu českého fotbalu skutečně nevidím), že devadásátá a následná léta jsme si skutečně pokazili z velké části my sami (myšleno Slavia).
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 20:33 |Jasně, že nejsme jen obětí nějakého komplotu, viz. současná situace. Ale třeba ty devadesátky, to byla džungle, kde bychom uspěli snad jen, pokud bychom přepláceli rozhodčí. A tak nějak mi nevadí, že jsme to nedělali.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 17:12 |Myslím že do roku 1948 jsme v derby byli úspěšnější,což taky o něčem svědčí,tak že bolševickej režim se na té záporné bilanci podepsal dost velkou měrou.Zajímavé by bylo mít statistiku 1948-1989 dále pak do roku 1948 a od roku 1989 do současnosti udělat jí asi nebude tak velký problém,ale mě to nebaví :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 17:38 |A ted to vypada, ze jsem opisoval a dopustil se plagiatu :-). Tvoji reakce jsem na mobilu nevidel, ale jen s tvym nazorem souhlasim. Veskere vysledky jsou samozrejme na googlu, ale bohuzel ne v excelu, a nejak se mi to nechce pocitat :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 17:57 |http://www.sparta-slavia.wz.cz/index.htm
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 17:57 |Ne v poho a to samé se týká i titulů......
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 18:26 |Retos nechci tě nějak odsuzovat ale tvoje komentáře mi přijdou dost arogantní což mě odrazuje od diskuse s tebou. Kolegové přede mnou to myslim vystihli přesně.Komunisti,Rezeš,Mach...
A nakonec ještě jedna rada jestli se ti nelíbí opilecké výkřiky místních diskutujících tak je nečti.Trochu úcty...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Tomski před 11 lety 01.01.2014 19:05 |ale pozor...Slavia neměla nějak navrch ani před komusty...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 19:14 |Ehm... http://cs.wikipedia.org/wiki/Fotbalov%C3%A1_liga_%C4%8Ceskoslovenska
Jestli jsem to v rychlosti dobře spočítal, tak je to 22-14 ve prospěch Slavie.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Tomski před 11 lety 01.01.2014 21:14 |tak to mi přijde celkem vyrovnané...spíš to myslím tak, že tady nebyla až taková hegemonie Slavie v prvorepublikovém období...Sparta tehdy vyhrála dvakrát Středoevropský pohár...v tom období to byl respektu hodný soupeř...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 21:22 |Jasně, o tom je právě řeč. Ale spíš bych to obrátil, tehdy ještě nebyla žádná nadvláda Sparty, právě naopak. Osm titulů v náš prospěch je historický fakt, stejně jako to, že po osmačtyřicátém se to najednou obrátilo. To není žádná výmluva, jak se snaží tvrdit sparťani, to je zkrátka skutečnost.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Tomski před 11 lety 01.01.2014 21:41 |souhlasím...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Barra před 11 lety 01.01.2014 19:26 |Coz tedy znamena ze uz tehdy Sparta podplacela :-). Asi nema moc smysl koukat se tak daleko de minulosti. Vice rika nedavna historie, a tak musim konstatovat ze za poslednich 6 let ziskala Letna jen jeden jediny titul (2010), Slavia mela naopak double v 2008 a 2009, stejne jako Viktoria v 2011 a 2013, jednou Liberec v 2012.
Takze nevim co se tady resi, jsme jednou tak uspesni nez duo Kostal a Pelta! :-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Pepino44 před 11 lety 01.01.2014 19:23 |Tak jsem si znovu přečetl všechny příspěvky,ale marně jsem tam hledal nějaké opilecké jásoty jak uvádíš. Tady má každý právo vyjádřit svůj názor,i když s ním každý nemusí souhlasit. Pokud s nějakým názorem nesouhlasím,nemusím jej označovat za opilecký výkřik nebo jásot. Musíš si uvědomit,že tady jsi na slávistickém webu a proto většina příspěvků bude proslávistická. Pokud se Ti to nelíbí,nemusíš tyto příspěvky číst a na tento web chodit. Označit něčí příspěvek za opilecký je dost nevkusné. Nebo,že by - podle sebe soudím tebe ?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
bongor před 11 lety 01.01.2014 20:35 |Ten soudruh retos si skutečně plete barvy.Myslím,že to není člověk,se kterým bychom tady chtěli diskutovat .Pro svoje "bláboly jediného střízlivého člověka v Čechách"si vybral skutečně špatný web a taky špatnou dobu.Ten správný vydávají na druhé straně Vltavy.sraltě smrk.Jo ode dneška už můžou rumuni volně do Evropy,tak bys to měl talente využít.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 01.01.2014 20:53 |:-DDD
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Dobi před 11 lety 01.01.2014 21:18 |Tan ligový deficit naní z doby po Únoru! Posuďte:
1948 Spa-Sla 0:3 L
Spa–Sla 0:4 L
Spa-Sla 4:0 župní pohár
1949 Spa-Sla 2:3 L
Spa-Sla 5:0 L
1950 Spa-Sla 2:1 L
Spa-Sla 2:1 L
1951 Spa-Sla 0:3 L
Spa-Sla 2:1 L, sestup Slavie
1952 Slavia v krajském přeboru
1953 Spa-Sla 1:3 L 1-kolová liga
1954 Spa-Sla 5:1 L
Spa-Sla 5:0 L
1955 Spa-Sla 5:1 L
Spa-Sla 6:1 L
1956 Spa-Sla 1:0 L
Sla-Spa 2:6 L
1957 Spa-Sla 3:1 L
Sla-Spa 4:1 L
1958 Spa-Sla 1:0 L
Spa-Sla 1:1 L
1959 Sla-Spa 2:1 L¨
Sla-Spa 4:1 L
1960 Spa-Sla 3:0 L
Sla-Spa 0:2 L
1961 Spa-Sla 1:0 L, sestup Slavie sestup Slavie
1962 Spa-Sla 1:6 přátelský zápas na Letné!!!!
Sla-Spa 2:1 L
1963 Spa-Sla 1:1 L – sestup Slavie
1965 Spa-Sla 2:2 L na Strahově – 50 000 diváků!!!
1966 Sla-Spa 1:1 L v Edenu 42 000 diváků
Spa-Sla 2:3 L
1967 Sla-Spa 1:1 L
Sla-Spa 1:0 L
1968 Sla-Spa 2:1 L
Sla-Spa 1:0 L
1969 Spa-Sla 3:2 L
Spa-Sla 2:0 L
1970 Sla-Spa 1:1 L
L znamená ligový zápas, ostatní jsem vybíral jen sporadicky. Je třeba si uvědomit, že hlavním nepřítelem byla pro obě S Dukla, která "kradla" hráče přes vojnu!!!
Toto je z prvního vydání Věčné Slavie, kde jsou derby do roku 1970. Hlavní propad byl později, kdy už Sparta přebírala otěže i v zákulisí, nejvíce snad ale v 90.letech!!! Matuštíci, Pavlíni Jirků, Kovaříci, Horbasové a další loutky v rukách Peltů, Košťálů atd...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
piero (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 21:39 |Zdravím Dobí, skoro s celým tvým příspěvkem mohu souhlasit, až na poslední větu. Robert Matušík byl shodou okolností můj spolupracovník a hodně mně vyprávěl, ale ne o Peltovi, který v té době chytal v Jablonci a Košťál, ještě snad neznal pravidla fotbalu, ale byl to předseda FS, velký funkcionář Dukly ( nechci přímo jmenovat), který Robertovi před zápasem finále poháru mezi Duklou a Plzní nařídil, že je v zájmu strany a státu, aby vyhrála Dukla, pprotože nás přeci nemůže v zahraničí reprezentovat nějaká Plzeň.
Jinak musím připomenout, což asi není příliš známo, že Matušik byl po skončení kariéry rozhodčího zaměstnancem Slávie a on přivedl do Slávie Vláďu Šmicra !!
To jen na upřesnění.
Úspěšný rok 2014 pro všechny slávisty přeje Piero
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 08:11 |Dobi, Piero, Děkuji za Střízlivá Hodnocení..
a nikoli pod vlivem...
(nejen alkoholu ale i Zakomplexované Slepoty a´la
Sparta=komunismus .-)
Nevím, jestli si To Bongi uvědomuje, ale máme 25 let po pádu Komunismu..
a tudíž už 2. generaci Slávistů,
(počítám i Ty, co jim bylo 14let v r.1989)
která prakticky NEVÍ, co TO komunismus je..
Takže za chvíli si budou muset chodit Slávisti ku Bongorovi na Doučování
JAK TO TEHDY BYLO S TÍM PROTĚŽOVÁNÍM SPARTY KOMUNISTAMA,
když za vlády Komunistů získala sparta celých cca 5 titulů z celkových 35..
:-o
Tož tak..
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
subHuman před 11 lety 02.01.2014 09:41 |10 titulu, abychom byli presni.
A diskuse o tom, ktere z prazskych "S" bylo rezimu milejsi je absurdni a zbytecna, to snad vi uplne kazdy.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 21:54 |A na Horbase za to ,jak Spartě neskutečně připískával,tenkrát vznikla jednoduchá básnička: To ví každý ťulpas,
ba i všichni zloději,
když nepíská Horbas,
že je Sparta v pr..li.
Nebo jsme si ještě s klukama vymysleli tuto: Za tou naší garáží
Slavia Spartu poráží,
Sparta křičí to je smůla
prohráli jsme deset nula.
Jinak máme tu Nový rok,nemohl by jste Navare sem dát nový-doufám,že dobrý-info ,jak to pokračuje s případným novým (spolu)majitelem?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 01.01.2014 21:57 |Koukám,že než jsem to dopsal,tak tu je příspěvek od piera.Piero,taky Tě žádám o nové info ohledně případného nového majitele Slavie a stadionu.Díky.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
bongor před 11 lety 02.01.2014 08:34 |Málo kdo si uvědomuje,že sice teoreticky komunismus padnul,ale zanechal po sobě dědictví,které budou pociťovat i další generace.
Následky vidíme třeba i v dnešní diskusi.Když má jeden slávista?potřebu obhajovat rudocha a napadat jiného slávistu,tak je dobré se zeptat v čí prospěch?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 08:53 |Heleďse, mě je jasný, že Tobě asi Komančové ublížili, takže Tě nikdo nepředělá..
a namísto jakékoli věcné argumentace - statistické třeba, budeš nevěcně klábosit..
ale prosím.. prosím..
QUI BONO?
VE PROSPĚCH SLAVIE!
TAK JAKO NAHOŘE JSEM NAVRHOVAL VĚCNÉ ŘEŠENÍ
(mentální koučink)
..
tak i tady:
Slávisti (na všech úrovních)
se musí zbavit jednou provždy dojmu, že
Jim Někdo Ubližuje
a Jiným Někdo Nadržuje..
A SOUSTŘEDIT SE NA ZVÝŠENÍ SVÝCH vlastních KVALIT !!!
R.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
klimi před 11 lety 02.01.2014 09:32 |On je mezi námi někdo, kdo si myslí, že nám komunismus prospěl? To snad může říct jen ten, kdo si na něm pořádně namastil kapsu.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 09:43 |Tuto REVOLUČNÍ MYŠLENKU jsi vyvodil z mého Příspěvku, Kimíku?
a četls na jaký Příspěvek jsem reagoval?
Bongoš se přece ptal, v Čí prospěch se tu diskutuje "napadá"..
..
tedy Opakuji..
Diskutuje se tu ve Prospěch Slavie..
ABY SE POSUNULA DÁL...
a nevymýšlely se tu Báchorky, např. kterak většinu Titulů získala sparta
za Komančů, protože ji protěžovali.. a proto je (ty tituly nemohla získat Slavia)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
klimi před 11 lety 02.01.2014 10:03 |To titulování si prosím odpusťte, jak se říká "husy jsme spolu nepásli".
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
mart před 11 lety 02.01.2014 09:33 |:D
Komancove ublizili uplne kazdymu, ... i nasim detem, ktere je az zas tak moc nezazili, ... (a nejspis i jejich detem).
... ale mas pravdu mily mlady priteli, musime hledet dopredu.
Treba i mentální koučink.
Ja momentálne lezim na kouči, .... takze u me dobra :D
A proto dobry novy rok!
mart
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 09:46 |no... já sice ke 4% menšině Nic nemám..
ale raději bych ležel na Nějaké Koučce..
než na kouči, jak Ty..
ale Prosím Prosím...
Jak je Ti Libo
Mladíku...
,-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 09:45 |Asi dělám chybu,že se pletu do vaší debaty,ale nějak nechápu v čem je problém.Zřejmě ve "slávistickém sparťanovi".Tak za prvé ,Sparta získala v letech 1948 až do sezony 1989/90 deset titulů a ne pět.Za druhé,jak píše Dobi,tak byla také velmi protěžovaná Dukla(to vzniklo v době,kdy byl ministrem obrany Čepička) a za třetí tenkrát jsme byli Československo a slováci měli zájem ,aby nejlepší byl někdo od nich-především Slovan,případně Trnava( zde ,ale musím poznamenat,že Trnava získávala tituly zcela zaslouženě).Docela by mě zajímalo kolik titulů získal od r.1948 do roku 1990 někdo jiný,než výše uvedené čtyři kluby.Jo a ještě na okraj.Slavia už několik sezon nebrečí a nehledá chyby jinde (myslím vedení ne trenéry),tím spíše,že má svoje vlastní (existenční a se stadionem) problémy.Teď v posledních letech,co Plzeň Spartě vzala vítr z plachet na fotbalovém svazu,tak si stěžuje ona.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 09:53 |Díky, Traveli za upravení poměru Titulů Komanč/Nekomanč 10/35
(zas tak TO nesleduji.. taky jsem psal cca... a byl to teda rozptyl...)
...
Hele a TO tady Každýmu, KDO SI NELŽE PO SLÁVISTICKY DO KAPSY...
řikáte , že je sparťan?
.-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 10:09 |Tvůj odhad s titulama byl skutečně výbornej.To ,že jsem Tě označil za "slávistickýho sparťana" si můžeš sám svými nepravdami ,že Sparta nebyla za komunistů protěžovaná.Dokonce i leckteří sparťani to uznávaj,ale nevadí jim to,hlavně,že měli titul.Víš o tom,že komunisti by nejradši byli Slavii úplně zlikvidovali?Dúvody? Protože ji založili studenti,hrával za ni E. Beneš,kdežto Sparta vznikla z "prostého" (tím nechci nikoho urazit,ale tak se k tomu stavěli komunisti) dělnického lidu.
Takže jestli tady někdo lže,tak jsi to ty a ne bongor a spol.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
deadbeat před 11 lety 02.01.2014 09:47 |Skoro bych řek, že trochu křečovitě hledáš problém někde, kde žádnej není. Pocity, který si z dlouhejch let sparťanský dominance - ať už za ní stálo cokoli - odnesli fanoušci, maj sotva něco společnýho s výkonama hráčů, kterejm je vesměs nějaká Slavia nebo Sparta ukradená. Osobně vidim dramatickej rozdíl v "povaze" obou klubů: Sparta je úspěchem takřka posedlá a pro jeho dosažení dělá, co se dá, zatímco ve Slavii jsou na sebe pořád všichni hodný. Možná nebude náhoda, že největší úspěchy přišly s KJ - kterýmu to ovšem dlouho nevydrželo, protože i na něj byl zase někdo až moc hodnej.
A jen tak mimochodem, když tu vykládáš, co se musí: všichni čecháčci se především musej naučit, že diskuze není soutěž a nedá se vyhrát.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
podol (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 09:47 |Podívejme se,kam jeden příspěvek(Rétos) dovedl naši diskuzi a
povídání a to k článku komentující naše vítězství v derby na Silvestra.
Také se mne dotklo,že mne tento autor řadí mezi ovlivněné alkoholem.Jakoby radost z vítězství nad "letenskými"mohlo být jen pod vlivem alkoholu.Ať se na mne autor nezlobí,ale i po opětovném čtení všech příspěvků mi "pod vlivem" nejvíce připadal ten jeho.Vč.orig.slovních obratů.Nepopírám,že částečný důvod k našim úspěchům může být i ten co uvádí.Ale zcela jistě to nebude ten hlavní.Uvědom me si,že SN čtou a reagují na ně slávisté čtyř generací,zcela jistě s rozdílnými reakcemi,vyjadřováním i českým jazykem.Daným věkem,pamětí i zkušenostmi.Pokud budeme chtít
zachovat SN pro všechny,budeme to respektovat.
Přiznám se,že nejsem příznivcem negativistických radostí z neúspěchů
našich soků.Velice rád bych se ještě dožil toho,abychom se radovali
po utkáních v GL či poháru stejně jako po Silvestrovském derby.
A to všichni,i bez vlivu alkoholu.
A na závěr ještě jedno.Kolegu Slávistu Bongora si velice vážím.
Ne vždy s ním plně souhlasím,ale zcela jistě je Slávista s velkým "S".
Stejně jak on si pamatuji doby za totality,na tehdejší postoj režimu ku Slávii,na opravdu jen kousíček,který nás dělil od konce Slávie.
Můj děda mi kdysi řekl,že již za R-U byl náš sok preferován,neboť Slávie byla symbolem obrození a tím i nepřítelem R-U.Na Bongorově přesvědčení,že "Letenští" byly preferováni za každého režimu něco bude.
Na závěr prosím redakci SN o napsání dalšího článku.
Ať se již vyhneme diskuzím na toto téma.
Podol
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 10:00 |nojono.. když je Fanoušek "opilý vítězstvím"
(takhle už je TO PRO VŠECHNY DOTČENÉ S.R.O.Z.U.M.I.T.E.L.N.Ě.J.Š.Í. ?!?)
..
TAK TOHO NAPOVÍDÁ - NAPÍŠE....
....
: viz příspěvky nahoře.... (nemyslím jen Podolí)
...
že kdyby nebylo Tohohle (Komanči) a Tohohle..(Pelta) tak je vlastně Slavie vždycky lepší než
sparta..
...
nuž a proto jsem reagoval... 120 let historie Derby prostě nejsou jen tyhle dvě "výmluvy"...
...
Howgh
R.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 10:44 |Já mám nápad,napiš na toto téma článek a pošli ho do redakce myslím že ti ho moc rádi otisknou.A ten kdo bude mít zájem může s tebou diskutovat.Jinak si fakt drzej a arogantní.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 10:54 |Strašně nerad bych,aby kvůli této diskusi zapadlo to,co jsem zde napsal včera.Proto moc prosím Navara a piera ,napište sem v rámci možností ,jak se vyvíjí vstup případného nového (spolu)majitele Slavie a snad i stadionu.Toto je ze všeho nejdůležitější,od toho se bude odvíjet budoucnost Slavie.Nerad Vás tím otravuju a dopředu děkuji.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 11:04 |jen jestli my se neberem moc vážně, Stíví.. což?
Zase nejde vo život..
Důležitější je fakt ten stadec a případnéj novéj Spolumajitel..
Ale jelikož je Koflem toho Ticho po pěšině..
Takže asi zase Prdík..
:-/
R.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 12:23 |Ty ale nebudeš z Prahy.. což?
Né že by to bylo nějak důležitý protože tvoje komentáře jsou už tak dost vypovídající ale kolik ti je let?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
podol (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 10:51 |za hrubici "Letenští" byly (byli) se omlouvám.Asi jsem byl pod vlivem.
Podol
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 11:07 |je mi jasné, že omluva nebyla určena mě..
Ale já opravdu Nikoho za Styl Psaní
ani za Chyby v psaní
NAPADAT NEBUDU..
(na TO jsou tu jiný Machři... kerý, když nemaj, co říct, tak vytýkaj tydle Krávoviny..)
..
Hodně Zdaru...
mají v Žďáru!
.-)
R.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 11:12 |Kteří machři?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
bongor před 11 lety 02.01.2014 12:10 |Já jsem skutečně rád,ba dá se říci nadšen tím,že se konečně našel člověk,který nás začne vychovávat.Ukáže nám,jakých chyb se dopouštíme,jak bychom měli pokračovat,abychom se alespoň v něčem přiblížili našemu nepřekonatelnému vzoru z Letné.
Jsem rád,že jsme se konečně dozvěděli jací jsme blbci.My si tady lžeme do kapsy ,naivně si myslíme,že fandíme nejstaršímu a nejslavnějšímu českému klubu.Na to je jediná odpověď,pěkně jeden po druhém navštívíme mentálního trenéra,který nám už to naše nadšení pro červenobílé barvy vyžene z hlavy.A když to nepůjde po dobrém,tak jistě existují i údernější metody.Tady si nikdo nebude myslet cokoliv o cinklých jarech,Křetínského tašce, a o jiných výmyslech protisocialistických živlů.A kdo bude chtít napsat nějaký příspěvek do SN,bude si nejdříve muset dýchnout.Naši republiku si milí slávisté rozvracet nenecháme.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 15:56 |Bongorku, Bongorku..
Tvá AntiRudá zášť je vskutku Uchvancancující :-)
Ještě bys nám ale moh Vypovědít..
Jaks strávil
1) Komunistické Soudruhy ve Vedení Slavie v dobách pod patronací podniku IPS
+ soudruha Epsteina a jiné..
2) Zákulisního Bosse Šetrleho a jeho "praktik" v dobách titulu 1996
3) Křišťálově čistého Grosse a Paroubka na tribunách SKS
4) Mistra Pučíniho ve službách Rosena v období 2 posledních titulů..
ALE TO ASI BYLO VŠE V POŘÁDKU...
TO TI VEPŘO, KNEDLO CHUTNALO..
NEB TO BYLO V PROSPĚCH SLAVIE, VIĎ...
:-/
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Dobi před 11 lety 02.01.2014 12:13 |Ono je to moc a o moc složitější. Každá doba byla totiž jiná! Co bylo vlastně 41 let komunismu, které pamatuji téměř celé! 60.léta? Vzestup koltury a značné uvolnění? 2 paády Slavie do II.ligy, ale také obrodu - OP, málem titulm, který jí (a i Spartě) ukradla DUKLA? Dovede si někdo představit, co by se stalo přijít s návrhem na OP v 50.letech za Čepičky, Vše vyvrcholilo rokem 1968, kdy třeba Dubček chodil na fotbal a sedl si mezi lidi v Trenčíně! Normalizace? Opět Dukla? První preferování Sparty bylo za Ježka, který uměl tahat za nitky! A v 80.letech už to Sparta v zákulisí ovládla. Rudá Sparta! Předseda SSM Ivan Hašek! Když jsem hod viděl na tribuně Sparty mluvit k davu - říkal jsem si - je to revoluce? Špína Sparty v první polovině 90.let!!! Když byla Sparta poprvé na sestup 1960 a zachránili ji za Duklu Pardubice hrající Lála a Nepomucký - nechali ji vyhrát. Když nechali Spartu sestoupit 1975, první pražský tajemník Kapek určitě nebyl andílek. Byl sparťan, ale když za ním přišli, tak je vyhnal - do toho, soudruzi nepůjdu, to moc smrdí! I Bém byl sparťan a daroval Spartě Spartakiádní stadión pro jejich centrum. Vše je relativní. Mal so, mal so!!! A mohu říci, že NĚKDY NEJVĚTŠÍM NEPŘÍTELEM sLAVIE BYLI V MINULOSTI NĚKTEŘÍ TAKYSLÁVISTÉ!
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 02.01.2014 12:18 |... v nedávné minulosti!
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
travel (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 12:33 |Je mi jasný, na koho spino narážíš,ale ono to bylo i za Korbela a "rozvinutého socialismu".
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
SKS70 před 11 lety 02.01.2014 12:43 |Je to tak, jenom pro připomenutí - udání bývalého člena OP (jméno znám, ale nebudu ho zde uvádět) na tehdejší Výbor lidové kontroly kvůli stavbě stadionu. Přitom se jednalo vyloženě o uraženou ješitnost, poněvadž sám byl autorem anebo spoluatorem konkurenčního projektu. Ačkoliv Spartu nenávidím, tohle by si oni mezi sebou neudělali.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Dobi před 11 lety 02.01.2014 21:32 |Jo, vím, pamatuji si a ani na smrtelné posteli jednou nevydýchám! Proto jsem to napsal!!! Přitom na přestavbu Slavie byly 1989/90 ještě "poctivé" "bolševické" peníze. A NKÚ to jen a jen uvítal!!!
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Haala (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 12:58 |No...Keegan Ritchie...Ve 23 odehráno kolem 70 zápasů v jihoafrické lize, v současném týmu byl spíš pouze druhou volbou na post levého obránce. Údajně však již stihl být v hledáčku seniorské reprezentace JAR.
Uvidíme, zda-li skutečně dorazí.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 13:07 |Také mě ta zpráva zaujala. Snad se nám posily - věřím, že nějaké přijdou - osvědčí a ne jako bohužel dost z těch posil z poslední doby (Fenin, apod.).
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Haala (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 14:50 |Pakliže někteří hráči z Afriky dorazí, bude to zřejmě práce M. Poustky a od toho se bude odrážet jeho skautské vysvědčení. Moji důvěru má, proto se na posily těším. Martin je inteligentní člověk s jasnou představou, snad má i odhad na charakter (zde již tolikrát omílaný) vhodný pro Slavii.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Aloha před 11 lety 02.01.2014 14:03 |No právě, moc mi nedává smysl tahat sem hráče, který nebyl první volbou ani v Africe, ale tak snad v něm něco bude
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Oja před 11 lety 02.01.2014 14:20 |To je fakt, na druhou stranu první volbou tam na levého beka je Masilela, reprezentant JAR, který hrál i španělskou ligu :)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
smely (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 14:08 |nejlepsi na celym clanku je ten privlastek GIANTS, myslena Slavia...a podle fotky vypada, ze umi hazet auty...tak dobry...koho by kdy napadlo, ze za Slavku bude kopat Keegan...tak este toho Pepi Mensaha a nekoho na hrot a jedem...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Fulham před 11 lety 02.01.2014 14:40 |tož pome ladit vuvuzely.....:-)))
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 14:45 |podle mě zajímavý hráč, Chiefs jsou dost známý tým, tak uvidíme, to by nemuselo být žádné ořezávátko:)
Jsem rád za první náznaky, že snad i Slavia zaznamenala trendy ve fotbale:-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 14:48 |mj. i toto je zajímavé info.
http://www.soccerladuma.co.za/news/article/south-africa/seven-chiefs-players-out-of-contract-in-june/140799
vůbec si nedovedu představit, že by někde někdo napsal článek o tom, kdy končí smlouvy hráčům ve Slavii, protože to je u nemalé části hráčů obestřeno mlhou:-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
spino před 11 lety 02.01.2014 14:57 |Třeba o Juharově smlouvě, který přišel jako kompenzace za podporu Křetínského, jsme se nedozvěděli nikdy nic.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Jiri1 před 11 lety 02.01.2014 15:11 |Juhar rozhodne neprisel zadarmo, ani jako nejaka kompenzace, byl radne zaplacven a ma radnou smlouvu, ktera ma i svuj konec, ze to nezverejnuji je jina vec, ale ma tam udajne byt i klauzule o nejakem podilu za pripadny prodej a klauzule o nejakem vyplaceni ze smlouvy.
Fenin bohuzel u nas neuspel, presto si troufam rict , ze je onej zajem alespon podle lidi z fotbaloveho prostredi by mohl nastoupitt cestu Blazka, samozrejme nejde o nic zazracneho , buide rad i za nizsi souteze, ale je tam jiny problem ohledne penez agentovi taky treba.
Africti hraci urcite nejsou jen z vyberu pana Poustky, ten se zameril na kontakty a mladsi hrace , receno zcela presne mapoval trh i kdyz jen z jedne akce , spis se zacina projevovat spoluprace Slavie s cernymi manazery pravidelne v tuto dobu objizdejici Evropu, snad to zas neskonci na cene hrace a tom, ze hrac bude nucen hrat temer zadarno,........................
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
smely (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:18 |cerny manazer je neco jako cerny pasazer ?
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Jiri1 před 11 lety 02.01.2014 15:25 |Copak si dnes zase bumbal, vidim ze uz mas problemy i s mlickem.
Jinak , jsem se mel letos s nimi seznamit pri utkani Juniorek, jde o celkem sympaticke , ale nekompromisni pany , kteri ti klidne pujci na 21 mesice hrace zadarmo, dokonce zaplati jeho cestu , ale pak v pripade jakekoliv nabidky to slovo zduraznuji jsou schopni s hracem zmizet temer ihned treba do Madarska, hraci jsou zde na nejake vizum a klub jim zajistuje jen nejnutnejsi veci.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:48 |co znamená "kteri ti klidne pujci na 21 mesice hrace zadarmo"
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
smely (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 16:12 |jojo, taky mi svyho casu chodily spamy od vdovy po Nigerijskym generalovi....
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Jiri1 před 11 lety 02.01.2014 17:38 |A hlavne mene alkoholu bych Vam pral, aby jste to zvladal.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
smely (přítel SN) před 11 lety 03.01.2014 14:30 |pane Jiri, vy jste mi ale opravdu zajimavy pripad na blizsi prozkoumani. Nemel byste cas stavit se u mne v ordinaci, jen tak nezavazne, na normalni lidsky pokec, slibuji, ze Vas nebudu kurtovat...
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
tolsimir před 11 lety 02.01.2014 15:26 |Nechci byt spatnym prorokem, a sam jsem si to nedokazal predstavit ani v nejhorsim snu, ale dostala se ke mne informace od jednoho ze zamestnancu Sparty, ze je zde velmi realna moznost, ze by na hostovani na Letnou zamiril Necid
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 15:37 |No a když se tam neprosadí, tak by moh zase domu do Slavie..
a tam se Restartovat..
Proč ne..
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Edwardtheiron před 11 lety 02.01.2014 15:41 |To zkoušíš, jestli to sežerou novináři ? :-)
Ti ze Sportu už asi ne, když patří Křetínskému.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
tolsimir před 11 lety 02.01.2014 15:44 |priznam se, ze to byl takovy pozdne novorocni zertik, aby radost z jeho prichodu k nam byla o to vetsi, uprimne jsem ale necekal, ze to bude oznameno az tak brzo a ztrati to teda kouzlo :D
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Bombadil před 11 lety 02.01.2014 15:44 |Doufám, že tě Edward prokoukl. :)
Takhle by to bylo lepší: http://fotbal.idnes.cz/necid-se-vraci-do-slavie-0sp-/fotbal.aspx?c=A140102_153625_fotbal_min
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
hamlo1 (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:48 |snad je to jen letenská kachna
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
hamlo1 (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:54 |jsem to sežral
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
steev (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:57 |Tak že by nakonec Necka vážně přišel.To by šlo.
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 02.01.2014 15:51 |http://fotbal.idnes.cz/necid-se-vraci-do-slavie-0sp-/fotbal.aspx?c=A140102_153625_fotbal_min
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Retos před 11 lety 02.01.2014 15:59 |no prosim..
a ani nemusel na Letnou!
:-)
Re: Silvestrovská derby ovládla Slavia
Petr9608 před 11 lety 02.01.2014 17:31 |Jinak co myslíte, je vhodný, když trenér prvoligovýho týmu hraje exhibiční zápas v dresu soupeře? Sec jenom, úplně bych se nedivil tomu, kdyby se na to v Dukle nedívali úplně dobře.
Ale samozřejmě, my to můžem brát hlavně jako ukázku toho, že za tři, za pět let.... Jednou se dočkáme. V opačnym případě by to byla obrovská škoda.