Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

Vybrat nejlepšího slávistu za podzim 2013 nebylo nic jednoduchého, nakonec se vítězem stal mladý záložník Ondřej Petrák. Jarní vítěz Karol Kisel se umístil až na pátém místě.

Tentokrát jste opět mohli hlasovat pomocí Google formuláře, díky čemuž se zúčastnilo velké množství lidí. Jak už je zvykem, opět jsme vyřadili desítky hlasů kvůli duplicitám či smyšleným emailovým adresám. Přesto nakonec celkový počet uznaných hlasů se zastavil na velmi pěkném čísle 791.

Na prvním místě se tedy umístil Ondřej Petrák, který získal 1960 bodů. Průměrně od každého hlasujícího obdržel 2,47 bodů, což jen dokazuje, jak se letos těžko hledal vítěz. Na jaře měl Kisel průměr 3,5 bodů, dříve to byl často i kolem čtyř bodů za hlas. Celkem se objevil na 67% tipech.

Druhé místo si zajistil útočník Martin Juhar! Celkově obdržel 1741 bodů, což je průměrně 2,2 bodů. Vyrovnanost je tedy znatelná, rozdíl nebyl velký. Objevil se na 66,5% tipech.

Třetí místo zaujal brankář Matej Rakovan s celkovým počtem 1528 bodů. Průměrně to vychází na 1,93 bodu a objevil se celkově na 65,9% tipech.

Celkovým vítězem v součtu bodů za rok 2013 se stal nový sportovní ředitel Karol Kisel.

Pořadí ankety Slávista podzimu 2013:
1. Ondřej Petrák - 1960 bodů
2. Martin Juhar - 1741 bodů
3. Matej Rakovan - 1528 bodů
4. Milan Škoda - 1369 bodů
5. Karol Kisel - 1314 bodů
6. Mario Lička - 1068 bodů
7. Martin Dobrotka - 983 bodů
8. Tomáš Mičola - 657 bodů
9. Fernando Neves - 424 bodů
10. Martin Dostál - 153 bodů
11. Václav Prošek - 127 bodů
12. Dávid Škutka - 88 bodů
13. Martin Fenin - 86 bodů
14. Marcel Gecov - 80 bodů
15. Milan Nitrianský - 60 bodů
16. Štěpán Koreš - 56 bodů
17. Radek Černý - 52 bodů
18. Jaromír Zmrhal - 33 bodů
19. Petr Kolařík - 22 bodů
19. Martin Hurka - 22 bodů
21. Vojtěch Štěpán - 17 bodů
22. Milan Bortel - 13 bodů
23. Matúš Čonka - 12 bodů

Pořadí ankety Slávista roku 2013:
1. Karol Kisel - 3247 bodů
2. Martin Juhar - 2460 bodů
3. Ondřej Petrák - 2117 bodů
4. Tomáš Mičola - 1612 bodů
5. Milan Škoda - 1565 bodů
6. Matej Rakovan - 1528 bodů
7. Martin Dobrotka - 1284 bodů
8. Mario Lička - 1068 bodů
9. Matúš Čonka - 915 bodů
10. Marcel Gecov - 808 bodů
11. Kamil Čontofalský - 777 bodů
12. David Hubáček - 486 bodů
13. Fernando Neves - 424 bodů
14. Milan Bortel - 347 bodů
15. Jan Vošahlík - 296 bodů
16. Martin Dostál - 186 bodů
17. Jaromír Zmrhal - 158 bodů
18. Milan Nitrianský - 139 bodů
19. Martin Fenin - 137 bodů
20. Dávid Škutka - 136 bodů
21. Václav Prošek - 127 bodů
22. Rudolf Skácel - 118 bodů
23. Štěpán Koreš - 82 bodů
24. Radek Černý - 52 bodů
25. Petr Kolařík - 22 bodů
25. Martin Hurka - 22 bodů
27. Vojtěch Štěpán - 17 bodů

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 29.12.2013 11:06 |  
    0 0

    To si ty hlasy Fenin sám posílal ne ?

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Richi (admin)     před 11 lety 29.12.2013 11:09 |  
      0 0

      vždy se najde několik vtipálků, kteří si z toho dělají srandu, proto ty hlasy pro Fenina. Ale s tím nic neuděláme, většina stejně rozhodne správně ;)

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        spino     před 11 lety 29.12.2013 11:37 |  
        0 0

        Fenin před Gecov zní skoro jako urážka. :( Ačkoliv se Marcelovi herně vůbec nedařilo, vždy do toho dával 100%. Celkem kontrast oproti Feninovi.

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 12:16 |  
          0 0

          Přesně tak, s tim souhlasim .

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Pepino44     před 11 lety 29.12.2013 12:40 |  
      0 0

      Tak mne taky překvapily hlasy pro Fenina. Jak je možné,že pro něho někdo hlasoval? A proč se vůbec objevil v anketě ? Vždyť Fenin není slávista,on dělá Slávii jenom ostudu.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Papol     před 11 lety 29.12.2013 17:29 |  
      0 0

      Dobrý den,
      obdržel jsem informaci, že Karol Kisel, který ještě není oficiálně ve své funkci, již vyhodil několik kvalitních trenérů mládeže, jako například M.Titěru atd. a nabírá jiné trenéry ze Sralty, s kterými tam mají sami problémy. Této sportovní politice tedy moc nerozumím. Nemáte někdo podrobnější informace?
      Přeji všem Slávistům do nového roku zlepšení hry našeho týmu a více radosti.
      Papol

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Borris     před 11 lety 29.12.2013 20:07 |  
        0 0

        Blbost, tomuhle nevěřím ani za mák. To si z tebe jen nějaký rumun vystřelil řekl bych.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Tomski     před 11 lety 29.12.2013 23:49 |  
        0 0

        Karol Kisel je oficiálně sportovní ředitel a mám pocit, že oficiálně stále i manažer mládeže...

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        spino     před 11 lety 29.12.2013 23:54 |  
        0 0

        Třeba Titěru propustil z pozice trenéra, aby ho povýšil do pozice manažera mládeže. :D

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Papol     před 11 lety 02.01.2014 18:27 |  
          0 0

          Tak právě to si myslel, když si ho pozval pan Kisel /vzhledem ke svým trenérským schopnostem/, ale opak byl pravdou, už si hledá jinde trenérské angažmá.....Myslím, že Karolka v nové funkci působí až od 1.1.2014. Papol

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        jira123     před 11 lety 30.12.2013 11:40 |  
        0 0

        No , co jsem slyšel tak to blbost není .Ale není to věc že by ho Karolko vyhodil sám ze své vůle .Spíš věc manažera hráče a zbohatlého rodiče :( .

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Papol     před 11 lety 02.01.2014 18:25 |  
          0 0

          Ano, máš pravdu, zbohatlého rodiče...., ale Karolko by se měl postavit za trenéra, pokud je dobrý a T. dobrý je. Takže, že by za to nemohl, to se nedá říci, spíše naopak pod heslem "kdo maže, ten jede". Bohužel je taková situace u mládežnického týmu na denním pořádku, nerozhoduje výkon na hřišti, ale finance. Je to tam džungle a docela bych uvítal článek vedení SN o poměrech mezi hráči v mládežnické kopané ve Slavii.....Zatím se tím níkdo nezaobíral, nikdo to neřešil, nikdo o tom nepsal. Proč musí talent, tím myslím fotbalistu, nikoliv trenéra, kvůli pár "zbohatlíkům", kteří mají hlavní slovo, být poslán dopryč? Pokud se podíváte na soupisku "16", tak už tam T.jméno není ani uvedeno, i když je na fotce a u ostatních týmů je vždy uveden celý realizační tým....
          Prostě nevím, co si o tom mám myslet a od rudocha ta informace určitě není.
          Papol

  2. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    spino     před 11 lety 29.12.2013 11:36 |  
    0 0

    Matúš Čonka:

    Jaro 2013: 903 bodů

    Podzim 2013: 12 bodů

    To není špatný propad. :D

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      slaviator     před 11 lety 29.12.2013 13:08 |  
      0 0

      Tak když ani na podzim nehrál..

      Jinak bacha, aby se po Škutkovi za ten počet hlasů, které dostal, nesvezla disciplinárka (podobně jako po Anelkovi za oslavu gólu, kdy měl údajně slavit "obráceným nacistickým pozdravem")

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      bongor     před 11 lety 29.12.2013 12:17 |  
      0 0

      KJVCD ,pokud tam půjde,tak je srovná.Dosoudil zaslouženě poletí a Dýdžej bude kapitánem.Mají dost peněz,tak proč nevzít špičku.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Khadgar     před 11 lety 29.12.2013 12:56 |  
      0 0

      Dosoudil se musí cítit jako ve zlým snu :)))

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      spino     před 11 lety 29.12.2013 14:37 |  
      0 0

      Osobně si myslím, že Jarolím je v české lize už u hráčů odepsaný. Za tu dobu co byl ve Slavii proti sobě poštval tolik lidí, že ho polovina českých hráčů nemůže ani cítit. Jen si vzpomeňte, jak nároďák prohlašoval, že si Jarolíma jako trenéra rozhodně nepřeje. Navíc se o něm na veřejnosti provalila všechna špína, kterou ve Slavii dělal. Jen v MB je to Dosoudil, dále případný Matějovský, se Štajnerem jsem slyšel, že se také příliš nemusí.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        bongor     před 11 lety 29.12.2013 21:11 |  
        0 0

        Co je zase tohle za blábol?

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Tomski     před 11 lety 30.12.2013 00:06 |  
          0 0

          asi na tom něco bude...v Plzni taky nechtěli jedno jméno..starší reprezentanti se rozhodovali také podle jména trenéra...KJ je despota a díky tomu je mezi hráči vůči němu určitý předsudek...jsou to ale jen spekulace...pěkná ironie, vůči roku 2006, KJ v MB a Šeterle u nás...myslím, že přestup DJ k nám padl už příchodem Karla Pitáka...už by bylo středních záložníků moc (i s případným odchodem Petráka)...střed zálohy DJ, M. Lička a K. Piták by byl krásný před 3-5 roky...celkem věřím i Gecovovi, že pod pořádnou přípravou půjde nahoru a dostane se do stejné formy jako v loni na jaře...

          • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 10:12 |  
            0 0

            No nevim co má Piták společného s Jarolímem. Piták je ofenzivní záložník, má nahradit Kisela. DJ je defenzivní štít. Kdyby měl Petrák odejít, tak na jeho místo tu zbyde akorát Gecov a ten byl dost z formy, takže v případě odchodu Petráka by DJ byla dobrá volba.

            • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

              slaviator     před 11 lety 30.12.2013 12:05 |  
              0 0

              Přesně tak.... Piták a DJ jsou dva hráči na dvě různé pozice...

            • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

              Tomski     před 11 lety 30.12.2013 13:27 |  
              0 0

              tak jinak...buď může být střed zálohy Petrák(Gecov) a Lička a před nimi Piták...nebo to mohlo být Petrák a DJ a před nimi Mario...hlavně neříkám, že bych tady Davida nechtěl, ale dle mého už nepřijde...

              • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 15:01 |  
                0 0

                Tak já bych jeho příchod "očekával" jen v případě, že by odešel Petrák. Pokud ne tak není důvod. Osobnostní náhradu za Kisela máme snad v Pitákovi. Takže pokud už nebude žádný odchod tak záloha je vyřešená.

              • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

                slaviator     před 11 lety 30.12.2013 21:59 |  
                0 0

                a co DJ-Lička a před nimi Piták? Pokud Petrák neodejde, tak je zbytečné někoho (do základní sestavy) přivádět. Pokud ovšem odejde, tak někoho na DZ potřebujeme.

  3. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    slaviator     před 11 lety 29.12.2013 13:12 |  
    0 0

    Je pravda, že na podzim nebylo z čeho moc vybírat (sám jsem měl pořadí 1. Škoda, 2. Petrák, 3. Rakovan, 4. Dostál, 5. Kisel), ale ten pocit "není z čeho vybrat" jsem měl i na jaře či loni na podzim... Ale objektivně, Petrák asi byl skutečně jednookým mezi slepými králem za celou sezonu (škoda, že Škoda začal sezonu na hrotu útoku a nehrál na stoperu od prvního kola:-), na Rakovana jsem zvědav, jak se mu bude dařit v zimní přípravě a zda zůstane jedničkou...

  4. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    deadbeat     před 11 lety 29.12.2013 14:40 |  
    0 0

    Zasloužený prvenství Petráka hezky ilustruje bídu současný Slavie: všichni kolem něj hráli tak mizerně, že si řadovej fanoušek konečně moh všimnout obrovskýho množství kvalitní "neviditelný" práce, kterou pro tým Petrák odvádí. Dost dobře nerozumim řečem o jednookym králi. Teď už jen doufám, že mu vyjde přestup za kopečky, protože ve Slavii už dlouho stagnuje a není mnoho důvodů k víře, že by se na tom v dohledný době mělo něco změnit. Bylo by fajn, kdyby v jeho šlépějích dokázali jít i další mladý slávisti. Hráčů, který celej zápas makaj na doraz, nevyhnou se žádnýmu souboji a neválej se dlouhý minuty na hřišti po každym střetu, nemáme právě na rozdávání.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      bongor     před 11 lety 29.12.2013 15:57 |  
      0 0

      Právě proto,že nemáme na rozdávání,měl by u nás ještě tak rok počkat.Slavia půjde hodně nahoru a on s ní.Zaprvé za něj dotaneme podstatně víc za druhé ho nikdo na západě nebude považovat za nějaké nic,když přijde z mužstva,které něco znamená,což v současnosti nemůžeme o nás říct. Myslím,že on nevypadá na nějakou vůdčí osobnost,aby si zjednal respekt,teď by to mohl mít dost těžké.Nehoří,ať ještě nikam nepospíchá.To je můj názor bítníku.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        jarodo57     před 11 lety 29.12.2013 20:48 |  
        0 0

        Já sdílím Bongore také názor,že by neměl ještě odcházet a k tvým důvodům s kterými souhlasím ,přidávám ještě jeden a to, že na bundesligu podle mě ještě nemá.Hlavně mu bude chybět rychlost a důraz v osobních soubojích.Bundesliga je přeci jen o něčem jiném než hra proti Příbrami,Slovácku apod.A jen tak mimochodem jsem docela rozladěn z názorů ve kterých zde každý nadává ,že se zbavujeme mladých hráčů ,ale naopak Petrákovi už tu každý přeje hodně štěstí v cizině.Tak to teda nechápu.

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          deadbeat     před 11 lety 29.12.2013 21:11 |  
          0 0

          Netroufám si dělat mluvčího ostatním, takže jen za sebe můžu říct, že mi opravdu hodně vadí, když mladý kluci nedostanou pořádnou šanci a hnijou v juniorce. Naopak když Slavii přerostou a odejdou za dobrý peníze do zahraničí (ne někam do Jablonce nebo Liberce), mám radost, že Slavia vychovala tak kvalitního hráče, a jsem zvědavej, jak obstojí.

          • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 29.12.2013 21:32 |  
            0 0

            Také jsem toho názoru, že ještě rok ve Slavii by mu pomohl.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Borris     před 11 lety 29.12.2013 20:03 |  
        0 0

        To ano, hlavně poslední odpověď mě potěšila :-D ale vážně, je vidět z toho rozhovoru, že Ondra má hlavu na správném místě a nechybí mu pokora. Jsem rád že je to náš odchovanec a máme ho v týmu. Jinak to vypadá, že pokud KJ skutečně skončí v Bolce, tak je Davidův příchod k nám asi passé. Protože pochybuju že ho bude KJ chtít pustit. Což je škoda, na Davida jsem se těšil.

  5. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    th     před 11 lety 29.12.2013 20:20 |  
    0 0

    Jak se říká, chytrému napověz, hloupého ... To druhé bych potřeboval k vysvětlení of. tweetu SKS ''Novinka před silvestrovským derby: Slavii by měl posílit také @RudiSkacel51''. Posila pro mladou starou gardu (od 35) nebo A? Jestli je 17. července 79, tak 35 mu bude až za rok, ne? Matika mi ale nikdy nešla ...

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Alanor (admin)     před 11 lety 29.12.2013 20:45 |  
      0 0

      Rudi bude hrát silvestrovské derby. ;)

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        th     před 11 lety 29.12.2013 20:47 |  
        0 0

        Škoda. :-/

        Díky, Alanore. :-)

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 29.12.2013 20:58 |  
      0 0

      Také mě to napadlo, bylo by to hezké, pokud by byl Ruda ve formě, ale v áčku se jej už asi nedočkáme, i když přiznávám, že třeba by s Pitákem v týmu pookřál.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Tomski     před 11 lety 29.12.2013 23:46 |  
        0 0

        bohužel...něco vypovídá, že nikde na podzim nehrál...já bych ho zkusil do přípravy...pomalejší než Neves být nemůže...cením, že nezanevřel a ještě ho uvidíme v sešívaném...kdo se chystá na silvestra ? letos jsme hodně silní, ale i rudokožníci tam nemají úplné nazdárky (v rámci možností :-)))...ale v našem táboře je to přece jen o stupeň výše...

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Borris     před 11 lety 30.12.2013 01:08 |  
          0 0

          Tak nevidím důvod proč by měl zanevřít. Přece kvůli tomu že se nepohodl s Petroušem nebo možná ještě s někým, tak kvůli tomu nezanevře na klub svého srdce. Slavii přece netvoří jen ty 1-3 lidi se kterýma se Ruda nepohodl.

          • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

            Tomski     před 11 lety 30.12.2013 01:28 |  
            0 0

            tak úplně nevím jak Rudova účast byla domluvena, ale je možné, že to vzniklo z jeho strany...ale úplně bych neslovíčkařil...prostě jsem rád, že si zajdu na derby a bude tam Skácel takhle brzy po odchodu zase v sešívaném...

  6. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    Nosorozec     před 11 lety 29.12.2013 21:48 |  
    0 0

    Výsledky jsou nakonec hodně podobný mýmu hlasování. :) Na prvnim místě stejně jako u mě Petrák, druhýho jsem měl ale Škodu a pak Ličku, Kisela a Rakovana.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 17:08 |  
      0 0

      já si tedy nemyslím, že to je reálné či vůbec pravděpodobné. Udělal si v Německu solidní jméno a i v 2. BL jsou vyšší platy než v naší GL.

      Byť mi trošku uniká, proč se v ČR až na výjimky nevyužívá toho, že půl roku před koncem smlouvy lze již podepsat novou smlouvu s jiným subjektem (v rámci ligy za tabulkové odstupné). Takto jsme mohli ulovit solidních hráčů..

      Přijde mi, jak kdyby zase v ČR na sebe museli být všichni hodný, a tak se toho moc nevyužívá. Pamatuju snad jen Rosu při přestupu do Bolky a Keriče, ale ani jeden si moc nepomohl.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Navyseals     před 11 lety 30.12.2013 18:05 |  
        0 0

        My to udělali u Škody.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 20:45 |  
        0 0

        No ono je to spíš naopak, jsou tu pěkný svině. A když tohle hráč udělá, že podepíše půl roku dopředu někomu jinému (nebo stačí aby nekývl na novou smlouvu), tak si pak obvykle moc nekopne a do nového půsbiště přichází nerozehrán a v nedobrém psychickém rozpoložení. Holt ještě tu chybí taková ta kultivovanost a profesionalita.

  7. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    hulk     před 11 lety 30.12.2013 16:04 |  
    0 0

    Mám potvrzeno, že v juniorce končí Zákostelský s Hercem, s dorostu se do juniorky posouvá pouze Souček.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      klimi     před 11 lety 30.12.2013 16:29 |  
      0 0

      A nějaký důvod u Herce? Na konci podzimu patřil k jasně nejlepším.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        deadbeat     před 11 lety 30.12.2013 16:32 |  
        0 0

        Možná, že právě to je ten důvod. :)

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Nosorozec     před 11 lety 30.12.2013 16:37 |  
          0 0

          Pokud by Hercovi sehnali hostování ve druhý lize, bylo by to dobře. :)

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        hulk     před 11 lety 30.12.2013 16:45 |  
        0 0

        Herce je podle mě velká škoda, aby to nebyl další Vácha, Kovařík, Vaněk, Gebre Sellasie nebo Dočkal

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 17:02 |  
          0 0

          to si úplně nemyslím, na ligu to teď hned nevidím, ale asi bude ve 2. lize patřit k nadprůměru, stejně jako např. Kolařík, nebo Dostál s Korešem, kteří dle mě taky patří spíše do 2. ligy.

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          petrjir     před 11 lety 30.12.2013 17:03 |  
          0 0

          A na jakym hral postu?

          • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

            klimi     před 11 lety 30.12.2013 17:07 |  
            0 0

            Krajní obránce, většinou napravo.

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          subHuman     před 11 lety 30.12.2013 17:37 |  
          0 0

          Nechci byt zlym prorokem, Ondrovi bych to urcite pral, ale podle mne to na ligu neni.
          Mnohem vyraznejsi Mikula vysedava v Jihlave na lavicce.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        Alanor (admin)     před 11 lety 30.12.2013 17:11 |  
        0 0

        Nevím, jestli si to s někým nepletu, ale nepsalo se tu o něm už v létě, že chce pryč, snad na Moravu?

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        subHuman     před 11 lety 30.12.2013 17:35 |  
        0 0

        To je odvazne tvrzeni ;)

        Ja bych ho mezi nejlepsi 3 tedy rozhodne nedal...

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 18:15 |  
      0 0

      Herc se mi osobně taky líbil, viděl jsem ho letos 3x (proti Plzni, Spartě a v posledním zápase s Varnsdorfem). Vždy zahrál velmi dobře.

      Výměna Zákostelský -> Souček chválím, Zákostelský už věkem juniorku převyšuje o 2 roky a stejně to na áčko není.

      Pokud končí i Herc, tak by místo něj měl dostat šanci Kadavý, který také patří do Repre U19 a hraje velmi dobře. Pořád je tam ale ještě Smolák, který ke konci nehrál, ale na začátku hrál pravidelně.

      Další adept na juniorku je podle mě Sodoma, který by mohl nahradit Bazala, u kterého doufám, že už se do juniorky nevrátí, jelikož mu už nemá co dát. Dále ještě brankář Soukup a občas Batka.

      Dále pokud přijde avizovaná posila z Afriky (J. Mensah), tak pravděpodobně začne sezónu taky v juniorce.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        klimi     před 11 lety 30.12.2013 18:33 |  
        0 0

        Zajímalo by mě, jak to bude dále s Vyhnalem. To, že zůstane v juniorce, je pro mě naprosto nepřípustná varianta.

        • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 30.12.2013 18:50 |  
          0 0

          taky se mi to nelíbí, on kolikrát hraje proti o 4-5, v posledním zápase proti Varnsdorfu i o 6 let mladším protihráčům. Nemám nic proti, když jde za juniorku na 1-2 zápasy starší hráč z áčka (pokud to není Bortel, Neves, Lička, Štěpán a Fenin jako proti juniorce Mladé Boleslavi), ale Vyhnal těch zápasů odehrál hodně, dával sice góly, ale žádný hráč do budoucna to není.

          • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

            ortevor     před 11 lety 30.12.2013 20:33 |  
            0 0

            souhlasim s klimim i MVSKSVCFIM,

            Herc podle mne na podzim jeden z nejlepsich hracu juniorky, velmi poctivej, perfektni pristup, vybornej dopredu i dozadu, jezdi nahoru dolu celej zapas, doufam ze pujde nekam na hostovani a tam se vyhraje, pokud bychom ho pousteli natvrdo, tak to podle mne bude chyba, verim ze kdyz u fotbalu studuje vejsku, ze to ma v hlave srovnany, a ze to nekam dotahne...bylo u nej videt, ze se za posledni rok hodne zlepsil, a oproti Dostalovi ma potencial aby z nej neco bylo...pokud se ho jen tak zbavime si budeme zase drbat hlavu

            Kostuv odchod souhlas, u nej jsem zadny potencial nevidel...

            Vyhnalovi bych sehnal hostovani a nezbavoval bych se ho, myslim ze rok ve Znojme nebo na Zizkove by mu mohl prospet...jinak na juniorku uz je rozhodne starej, ale verim, ze taky bude moct hrat ligu..je mne trochu lito ze nedostal sanci v priprave, snad mu sezenou brzo hostovacku (a to i ostatnim hracum), aby mohli v novych tymech absolvovat vetsinu pripravy...

            • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

              subHuman     před 11 lety 30.12.2013 22:21 |  
              0 0

              Jak pisu uz vise, podle meho Herc ani zdaleka nedosahuje kvalit Mikuly, a troufam si tvrdit, ze ani Dostala. Pokud bude nekde stabilne hrat ligu (coz lze s primhourenim oka rict leda o Dostalovi), verejne se mu zde omluvim a tem co tvrdi opak take ;)

              • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

                subHuman     před 11 lety 30.12.2013 22:22 |  
                0 0

                vyse, samozrejme... ;)

              • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

                ortevor     před 11 lety 30.12.2013 22:38 |  
                0 0

                jj chapu, ja zas Hercovi verim...i kdyz fakt je ten, ze kdyz sem zacal kdysi chodit na juniorku kdyz ji prebiral Petrous a Herc hral vlevo, tak sem na nej docela nadaval...ale o hodne se zlepsil a verim mu..

                podle mne je poradi takto - Mikula (u kteryho verim, ze navaze na vykon z posledniho kola na podzim a odehraje v jihlave uz jaro v zakladu, a od leta budem mit pravyho beka), pak Herc, u kteryho vidim stejnou buldoci snahu jako u Dostala, ale narozdil od Dostala i techniku a talent...a Dostal podle mne az za Hercem, obzvlaste v technice a hre dopredu

                • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

                  judy     před 11 lety 31.12.2013 00:12 |  
                  0 0

                  No v technice a hře dopředu je lepší snad každý než Dostál.

  8. Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

    Fulham     před 11 lety 31.12.2013 08:38 |  
    0 0

    Tak dámy a pánové - večer raději protřepat než míchat a do Nového roku všem Vám vše nej. A ta naše Slavia ať povstane jak Fénix...nevím jestli je to popel,ale nějaká srágora to je. Hodně štěstí všem.

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      bongor     před 11 lety 31.12.2013 09:04 |  
      0 0

      Já taky všem přeju,zdraví,úspěchy doma i v práci.Naší Slavii přeji samá vítězství,hezkou hru s výborným zakončením a neprostupnou hrází před brankou.Dále bych nám přál vítězství v poháru,příchod dvou gólových útočníků a dvou brusičů lajny k posílení naší křídelní hry.Nesmím zapomenout ani na základní věc a tou je strašně bohatý investor,už aby se to hnulo.Nějak jsme zamrzli i když nemrzne.
      KJVCD přeju,aby porazil rumuna,ale se Slavií ostudně prohrál.
      To by snad už mohlo stačit ne?

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      Pepino44     před 11 lety 31.12.2013 10:13 |  
      0 0

      Tak já se také připojuji k těm přáním,nebudu to vypisovat-prostě vše NEJ, ať se daří Slávii,a ať se v plném počtu budem scházet v Edenu. Už se těším na tu zimní ligu a na to jak se tam sejdeme i když se mnozí z nás neznají.

      • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

        travel (přítel SN)     před 11 lety 31.12.2013 10:31 |  
        0 0

        I já se připojuji s přáním všem slávistům,aby byl pro ně rok 2014 lepší,než právě končící,samozřejmě přeji pevné zdraví a co se týče Slavie,aby nový majitel vlastnil i stadion a Slavia nám zase dělala radost hrou i výsledkama.Navare,či piero už se brána aspoň pootevřela?

    • Re: Výsledky ankety Slávista podzimu 2013

      judy     před 11 lety 31.12.2013 11:43 |  
      0 0

      fakt paráda :D