Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

Slavia ulovila velkou posilu, do klubu se z Jablonce vrací ofenzivní záložník Karel Piták! Kromě něj Slavia z Jablonce přivede i Jana Vošahlíka, který již v sešívaném dresu působil minulou sezónu na hostování. Aktualizováno: Dle agenta obou hráčů Pavla Pasky přestupy ještě uzavřeny nejsou, hráči však mají od Jablonce svolení k přestupu.

Příchod Karla Pitáka a Jana Vošahlíka z Jablonce klub ještě nepotvrdil, ale také redakce Slávistických novin má informaci potvrzenou z důvěryhodného zdroje. Pavel Paska však serveru aktuálně.cz řekl, že přestupy uzavřené ještě nejsou. Server idnes.cz napsal, že hráči mají od Jablonce svolení k přestupu.

Brzy 34-letý Karel Piták přišel poprvé do Slavie v roce 2002 z Hradce Králové a velmi brzy se stal jedním z miláčků tribun. Zvláště pak po odchodu jeho spoluhráčů z reprezentace do 21 let Skácela a Vachouška patřil mezi klíčové hráče slávistické ofenzivy. Do roku 2006 nastoupil za Slavii do 121 ligových zápasů a vstřelil 31 branek. V roce 2006 zamířil Piták do rakouského Salzburgu a přišel tak o největší úspěchy klubu v tomto století i o následný prudký sešup do českého (pod)průměru. Z Rakouska se Piták vrátil do České republiky v roce 2010, nikoli však do Slavie, která o jeho služby projevila zájem pouze vlažný a hlavně pozdě, ale do Jablonce. Slavia si svou chybu uvědomila pozdě a o Pitákův návrat údajně usilovala již několikrát, povedlo se to tedy až nyní. V této sezóně nastoupil Piták za Jablonec do 15 zápasů (13x v základní sestavě) a vstřelil 4 branky.

O Janu Vošahlíkovi jsme informovali již dříve zde. Dodejme tak jen, že v této sezóně nastoupil za Jablonec do 13 zápasů (7 v základní sestavě), ale branku nevstřelil.

Komentáře (159)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

    Nosorozec     před 11 lety 18.12.2013 18:33 |  
    0 0

    Tak tohle je super zpráva, spolu s Mariem Ličkou by měl patřit mezi největší opory na jaře! :)

    • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

      Nosorozec     před 11 lety 18.12.2013 18:37 |  
      0 0

      Ale tročku mě hryže, co za něj Pelta chtěl. Jestli si vystačil s odstupnym, nebo si řekl o půlku juniorky + 75% prodejní ceny Ondřeje Petráka, apod.

  2. Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 18:37 |  
    0 0

    s ním prý i Vošahlík, jsem zvědavej co nás to u Pelty stálo.

  3. Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

    slaviator     před 11 lety 18.12.2013 18:37 |  
    0 0

    A brzy by měl přijít i DJ... :-)

    Ale aby nás lišák Pelta nevypekl, bůhví co za Pitáka+Vošahlíka bude chtít...

    • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 18:42 |  
      0 0

      Taky už jen čekám, kdy se na nás vyroluje za něj do Jablonce Hrubý, Hurka a Prošek

      • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

        slaviator     před 11 lety 18.12.2013 18:46 |  
        0 0

        a Salačovič s Fotrem a Bazalem... :)))

        • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

          th     před 11 lety 18.12.2013 19:24 |  
          0 0

          A Berkovec navrch. :-)))

          • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

            deadbeat     před 11 lety 18.12.2013 19:28 |  
            0 0

            jen si z toho delejte legraci... :))

            • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:53 |  
              0 0

              jo, ony je ty fóry přejdou :-)

              • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

                edenian     před 11 lety 18.12.2013 20:43 |  
                0 0

                No hlavne az zjistime kdo to plati.

  4. Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 18:44 |  
    0 0

    super zpráva, Karlos je jedním z mých nejoblíbenějších hráčů, co prošli SKS, jednoznačně velká posila, troufnu si tvrdit, že bude ýrazně lepší než Kisel.

    Docela se Peltonci divím, ale asi po neuspokojivém podzimu plánují čistku.

    A teď zásadní otázka - co za to? :-)

    • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

      hiker42     před 11 lety 18.12.2013 18:50 |  
      0 0

      Tak snad po 4 letech mám v souvislosti se Slavií opravdu radost, ještě vyhraný derby vlastně s Latkovým gólem :-) abych nezapomněl.

      což znamená, že Řebíček/Janoušek končí. trochu se jen bojím, kdo si od grázlů Slavii koupí..zítra uvidíme

      tož Kaco vítej doma!

    • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

      Nosorozec     před 11 lety 18.12.2013 18:52 |  
      0 0

      Třeba bude Peltovi stačit, když si Řebíček ostříhá vlasy a Pelta si pak jeho háro nechá implantovat na místo svý plešky. :)

      • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

        Borris     před 11 lety 18.12.2013 18:57 |  
        0 0

        :-DDDD

      • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

        spino     před 11 lety 18.12.2013 18:59 |  
        0 0

        :DDD

        • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

          travel (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:03 |  
          0 0

          Tak takhle jsem se už dlouho na SN nezasmál!

          • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

            Nosorozec     před 11 lety 18.12.2013 19:06 |  
            0 0

            Sranda musí bejt! :)

      • Re: Do Slavie se vrací Karel Piták!

        Dobi     před 11 lety 18.12.2013 22:55 |  
        0 0

        Řebíčkovo vlasů je na jeho pleš škoda! Vím ale o jednom orangutánovi. Svůj k svému! Sranda muší bejt, kdyby fotra věšeli!Ale:"fotra", nikoliv Fotra!

  5. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    judy     před 11 lety 18.12.2013 18:53 |  
    0 0

    Jsem to tušil. Zajímavé je jak v onlinu Šeterle říkal že s Peltou nejedná a pic máme dva jejich hráče , pak povídal že zítra na valné hromadě se nic kolem "investora,majitele..." řešit nebude to znamená že se vše zítra dovíme :)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      spino     před 11 lety 18.12.2013 18:58 |  
      0 0

      Goebbels :D

      Já už Šeterleho výroky neberu vážně delší dobu, od té chvíle, co lhal o Petroušovi.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        th     před 11 lety 18.12.2013 19:24 |  
        0 0

        Už se zase zapomínáš krotit? ;-)

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          spino     před 11 lety 18.12.2013 19:29 |  
          0 0

          Sorry. :) Jdu na florbal, takže ode mě máte pro dnešek klid.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Barra     před 11 lety 19.12.2013 08:25 |  
        0 0

        Za to opet pouzivani symbolu Drittes Reich si zaslouzis patricny pohlavek. Hnus, Spinosaurusi, je to nechutny hnus. Jako student politologie bys mel lepe vedet. Take bys mohl pochopit, ze v e fotbale se stejne jako v politice nebo businessu nepolozi karty hned na stul. Seterle by byl velky amater, kdyby verejne deklaroval o koho mame zajem, s kym jedname - tim by se jen cena zvysila, konkurence se probudila. Myslis ze A. Babis predem prihlasuje, koho chce prevzit? Bud si tak strasne naivni, nebo zijes komletne mimo realitu. Tvuj problem. V kazdem pripade bys ale mel pochopit (na to uz jsi snad dost stary) ze je idiotske a neodpustitelne pouzivat v souvislosti s fotbalem a konkretne Slavii symboly rezimu, ktery ma miliony obeti na svedomi. Pane Boze, kam jsme to dospeli.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      drazdzde     před 11 lety 19.12.2013 17:30 |  
      0 0

      Šeterle snad nelhal. V online odpověděl že nejedná s Peltou o odchodu našich hráčů.

  6. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 18:54 |  
    0 0

    Špatný zprávy ne a ne přijít...

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 18:59 |  
      0 0

      treba nam pelta neco dluzi..:)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:02 |  
        0 0

        nebo taky nechce platit hrace, ktery nepotrebuje.. za Pitaka jsem moc rad, naopak z Vosahlika jsem v rozpacich.. nic moc hrac, zejmena spatny pohyb, bez pohybu je to tezky..

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          slaviator     před 11 lety 18.12.2013 19:07 |  
          0 0

          Vošahlík je lepší než Vojta Štěpán. Jestli náklady budou stejné, jsem pro Vošahlíka (btw za půl roku mu končí smlouva, vypadnul ze sestavy, takže odstupné by nemuselo být vysoké...)

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:10 |  
            0 0

            No asi trochu jo, oba jsou ale hraci na lavicku prumernyho tymu v lize.

            • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:38 |  
              0 0

              řekl bych, že jsou to hráči do základu průměrného týmu v GL a Vošahlík je mladej a má potenciál jít nahoru. My jsme horší průměr GL takže ano jsou to pro nás posily. Bohužel.

            • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

              Ferguss     před 11 lety 18.12.2013 20:17 |  
              0 0

              No minimálně je Vošahlík hráč, který je schopný dát gól a takových ve Slavii není mnoho. Uvidíme co s ním Koubek vymyslí, ale nebál bych se ho stavět na hrot k Juharovi.

              • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                smely (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 13:34 |  
                0 0

                podle me spis s nim pocita na levyho/ pravyho beka

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:03 |  
        0 0

        No tak to minimálně jednoho celýho Hlouška :D Ale nemyslím si.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        jarodo57     před 11 lety 18.12.2013 19:36 |  
        0 0

        To si piš,že dluží z té minulé transakce s Hlouškem a dalšíma mladíkama,kde jako sup nás v nejkritičtější chvíli zobal co se dalo.Podle mě je tam problém mezi Pitákem ale i s Vošahlíkem s trenérem.Skuhravý po počátečních úspěších už není tak úspěšný a hledá viníky. A přece jen Piták je pomalu stejně starý jak on a ty vztahy mezi nima tam nebudou nejrůžovější.Proto možná bezproblémový přestup.Pokud by chtěl náhradu za ty 2 hráče ,tak bych jim nabídl toho BOMBERA Škutku a Čonku nebo Dostála.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:40 |  
          0 0

          Hele já myslím, že u nich by se Škutka prosadil. Tam by dostával balony tak jak potřebuje. A kdyby ho naučili se obout... :) U nás se neprosadí protože chceme hrát na brejky a on asi není zrovna rychlostní typ. Ale špatnej hráč to není.

  7. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    deadbeat     před 11 lety 18.12.2013 19:12 |  
    0 0

    takhle si predstavuju vanoce. :))

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 19:23 |  
      0 0

      konečně, co? :-)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        deadbeat     před 11 lety 18.12.2013 19:30 |  
        0 0

        no, mohlo to prijit driv. ale to by ty radosti zas bylo snad až moc. :)

  8. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Philliip     před 11 lety 18.12.2013 19:58 |  
    0 0

    Vošahlík bude fajn. Myslím si, že Koubek ho bude schopný ve svém systému využít. Minimálně tu zvýší konkurenci, což je potřeba.

    Piták? To je paráda! Velká posila. Docela by mě zajímalo, jestli jeho příchod je jakási předzvěst něčeho jiného. Nemůžu se zbavit dojmu, že Piták musel mít nějaké informace ohledně potenciálního investora ve Slavii a proto podepsal s vidinou, že to tu půjde nahoru. A nebo je to opravdu srdcař, co chce Slavii pomoct. Nebo obojí :)

    Pokud ještě přijde avizová posila do útoku (snad to není ten Vošahlík) a kraj obrany (ideálně oba kraje), tak to nebude vůbec špatný. Ještě se může povést nějaký ten afričan a můžeme se těšit na jaro.

    Každpopádně zatím zůstanu nohama na zemi, ve Slavii je pořád spousta práce, nejen co se týče hráčského kádru.

  9. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 20:16 |  
    0 0

    Nádhera, pro mě skvělá zpráva. Kapitán se vrací na loď! Mělo to být o hodně dřív, ale zaplaťpánbůh, že aspoň teď. Herně je Carlos pořád na výši a je to persona a inteligentní člověk. Pro mě byl vždykcy vzorem toho, jak má vypadat kapitán Slavie.
    S Vošahlíkem vám nevím, že by byl výraznější posilou než třeba odcházející Škutka si nemyslím, otázka navíc je, za jakou přichází cenu.. Ale marnej hráč to není. Uvidíme, co z něj Koubek dostane a kam s ním počítá. Zvlášť když říkal, že chce hrát na ostrá křídla a jednoho útočníka..

  10. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    edenian     před 11 lety 18.12.2013 20:35 |  
    0 0

    KAREL!!! NEJLEPSI KAPITAN, KTERYHO JSME KDY MELI !!! BOMBAAAAAA !!!!

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 20:57 |  
      0 0

      Tak určitěěěěě. Padají tady otázky co za něj Pelta chce- nic, převádí si ho do svého dalšího (nově nabytého) klubu :-))

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 21:09 |  
        0 0

        ona oběma v létě končí smlouva, to by nemuseli být vůbec drazí, kor jestli je v Jabl nechtějí.

  11. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 21:50 |  
    0 0

    Úžasná zpráva, Karle, vítej zpátky, i kdyby to bylo jen na sezónu.

  12. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Edwardtheiron     před 11 lety 18.12.2013 22:05 |  
    0 0

    "Vánoce,vánoce, přicházejí, zpívejme přátelééééé..."
    Anebo : "Bejt Karel, vždycky jsem si přál...."
    Pro mně známka toho, že se začíná něco dít. Připočtu k tomu to, že "nemáme peníze" a přitom jedeme na dvě zahraniční soustředění...
    Ještě nebudu psát "Nashledanou v lepších časech" , ale zdá se, že to k tomu spěje.
    Světu mír, Spartě smrk, pokoj lidem dobré vůle a hlavně Ať žije Slavie!!!
    :-)

    PS: Jasně, že vím, že ještě nejsme z ničeho venku, ale nechte mě ten moment radosti a naděje prožít!

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 22:32 |  
      0 0

      Třeba je to ono slibované světlo na konci tunelu :).

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Borris     před 11 lety 18.12.2013 22:49 |  
      0 0

      Teda Edwarde tak pozitivně naladěný příspěvek jsem od tebe snad ještě nečetl:-)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        bongor     před 11 lety 18.12.2013 23:33 |  
        0 0

        Něco jen zdánlivě mimo:Silvestr přinese derby internacionálů.
        Zatímní stav je 18:5 na vítězství a to samozřejmě pro Slavii.
        "Nejslavnější"české mužstvo jaksi nestíhá a tak vás napadne,proč tomu tak je ,když úplně stejní hráči když ještě nastupovali proti sobě v GL měli výsledky obrácené.To se ti naši s věkem tak lepší,nebo se
        rumuni horší?nebo snad měl přece jen pravdu ten Limberský,když vloni hodnotil zápas Plzeň-sparta?

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.12.2013 06:34 |  
        0 0

        Vždyť taky nebyl důvod. :-) Tohle je po dlooouuuuuhé době první zpráva, ze které mám radost.

  13. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Jorghino     před 11 lety 18.12.2013 22:15 |  
    0 0

    Uz jsme takovou zpravu potrebovali!
    Vitej Karle!!

  14. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Jorghino     před 11 lety 18.12.2013 22:15 |  
    0 0

    Uz jsme takovou zpravu potrebovali!
    Vitej Karle!!

  15. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 18.12.2013 23:06 |  
    0 0

    Karel Piták? Když už nic jiného, tak je slávista jako málokdo. Jestli bude skutečně takovým přínosem je jiná věc. Nikdy to nebyl rychlostní typ a s věkem rozhodně nezrychluje. Že ho mám rád je opět něco jiného. Pokud by hrál s Ličkou, fajn, ale ať už konečně dostane šanci (aspoň po minutách či desítkách minut) i někdo z juniorky.
    Pokud jde o Vošahlíka tak jsem (už jsem to psal) proti. Pokud by opět hrál na kraji, k čemu ho potřebujeme? Ve Slavii žádné zázraky nepředvedl. Jeden slušný výkon zastoupily čtyři nevýrazné. Totéž by Prošek jistě dokázal taky. Pokud by hrál na hrotu (jakože jako útočník tenkrát přišel, pokud mě paměť neklame) je to jiná píseň a nejspíš by mi to tolik nevadilo (nicméně opět to záleží na výkonech, které nikdo z nás nedokáže předpovědět). U něj je aspoň pozitivum, že za Slavii hrát chtěl a odcházet z ní taky nechtěl.
    A na závěr asi největší problém, a to je Pelta, respektive co za ně bude chtít, protože snad žádný obchod s ním za posledních pár let nebyl výhodný (rozhodně ne pro nás).

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Nosorozec     před 11 lety 18.12.2013 23:33 |  
      0 0

      Já bych Peltovi s chutí předal Fenina. Byla by to taková satisfakce za to, jak s náma v minulosti několikrát vyjebal! :)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 00:03 |  
        0 0

        Určitě by se přetrh, aby si ho moh vzít :D

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.12.2013 06:38 |  
        0 0

        Přijde Voloďa a Sergej, dají Peltovi k hlavě kalašnikov a bude to. "Ty nechóčeš Fenina?" :-)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Betynka58     před 11 lety 19.12.2013 01:02 |  
      0 0

      V momentě, kdy Pelta nemá o ty dva zájem, bych se rozhodně nebál transferu nějakého mladíka do Jablonce, maximálně to může být výměna za někoho z těch, které nechce Koubek.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        bongor     před 11 lety 19.12.2013 05:48 |  
        0 0

        Jabka už mají Fantiše s nějakýho obránce ze Slovácka, omlazují.
        Taky neměli kdovíjaký výsledky teď na podzim.Ty obchody s mladýma hráčema,co se přisuzují ruskému zájemci,to taky nemusí být realita,ale jen nějaký novinářský dojem.Kdoví ,kdo k nám vůbec vstoupí,asi se se zájemci o Slavii roztrhnul pytel.

  16. No nevím...

    sicilianbrno     před 11 lety 18.12.2013 23:49 |  
    0 0

    Za Karla Pitáka jsem rád, pravej kraj zálohy nebo možná její střed bude dobře obsazenej, ale jestli připadně do toho přijde i David Jarolím a sice sci-fi Matějovský, tak aspirujeme v záloze na klub důchodců ( počítám tam i Maria Ličku kterému je kolem 32), což se nějak rozchází se strategijí případného nového ruského investora, který by rád posily brzo prodal do zahraničí a zpeněžil, což u těchto hráčů už moc nejde.....

    uvidíme

    • Re: No nevím...

      bongor     před 11 lety 19.12.2013 05:56 |  
      0 0

      Křetinský kupuje Blesk a světe div se i spart.To zas bude oslavných článků o nejslavnějším klubu.

    • Re: No nevím...

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 08:10 |  
      0 0

      Podle mého Karel na kraje už neni dost rychlej. Já bych ho viděl jako tvůrce ve středu pole. S jeho kopací technikou navíc budeme dávat góly z přímáků. Hurá. :D

      • Re: No nevím...

        sicilianbrno     před 11 lety 19.12.2013 09:15 |  
        0 0

        a co s Mariem Ličkem když tam dáš i Pitáka? v Systému 4-5-1 ( 4-2-3-1) možná, ale při lepším rozestavení 4-4-2 už musíš vybírat.
        Já myslím že by Kája kraj zvládl, spíš bych se klidně nebranil přichodu Matějovského, to že hrál za spartu není nemoc, jde o to jak v ní vystupoval třeba proti slavii, a u něho is nevzpomínám že by na ni v jednom kuse nadával jako ten chcípak Vácha.

        Ani mě nevadí mít v záloze Jarolíma, kdy by se věkovej pruměr zálohy hodně zvýšil. K nim se totiž dá krásně zapracovávat postupně mládí alá Hrubý, Bazal, Šimeček,....

  17. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    quelhar (admin)     před 11 lety 19.12.2013 07:23 |  
    0 0

    Jeste doplneni ke zprave v clanku - soucasti obchodu s Jabloncem neni zadna hraccska nahrada, jde vyhradne jen o financni vyrovnani.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      klimi     před 11 lety 19.12.2013 07:56 |  
      0 0

      To je pro mě zásadní a pozitivní informace, díky za ní!

  18. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Viking     před 11 lety 19.12.2013 07:44 |  
    0 0

    PITÁK - DOSTÁLEK - GEDEON - SKÁCEL

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      LukySKS     před 11 lety 19.12.2013 08:15 |  
      0 0

      Joooooo to byly časy!!! :)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      LukySKS     před 11 lety 19.12.2013 08:15 |  
      0 0

      Joooooo to byly časy!!! :)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      sicilianbrno     před 11 lety 19.12.2013 09:17 |  
      0 0

      a trenér Beránek a evropě sme dávali na prdel, nebejt neuznaneho regulerního golu Pitáka v Istambulu tak sme mohli dokráčet ještě dál.
      Jedna z nejlepších záloh co sme měli (dá se směle konkurovat mistrovské sezoně)...

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Tomski     před 11 lety 19.12.2013 09:27 |  
        0 0

        to byl nejlepší kádr co tady po revoluci byl...budovalo se to koncepčně a stalo to i dost peněz...tenkrát slavie zaostala za spartou o bod a musel se prodat vachoušek a pak i skácel...sparta šla přímo do ligy mistrů mám pocit...to ve spartě ještě šefovali košťál a pelta a bylo to před odposlechy...takže si to každý dokáže spočítat...

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        edenian     před 11 lety 19.12.2013 10:18 |  
        0 0

        Ale houby, posral to Hrdlicka

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          Tomski     před 11 lety 19.12.2013 10:33 |  
          0 0

          teď úplně nevím jak to myslíš...myslim, že Kincla neuhlídal Hrdlička :-))

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            Tomski     před 11 lety 19.12.2013 10:39 |  
            0 0

            teda Muller...sorry, píšu zbytečně rychle...doufám, že příchod Pitáka a Vošahla oznámí dnes a udělá se i nějaký rozhovor...a přihřeju si svojí polívčičku...o Pitákovi jsem tady psal už minulý měsíc mám pocit...

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            Tomski     před 11 lety 19.12.2013 11:02 |  
            0 0

            tak ne kincla, ale snad Homolu nebo Juna...

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      spino     před 11 lety 19.12.2013 08:13 |  
      0 0

      Za měsíc: "A šéfredaktorem Sportu se stává....Jakub Konečný!!!" :)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Tomski     před 11 lety 19.12.2013 08:53 |  
        0 0

        :-)) pobavil...

  19. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    petrjir     před 11 lety 19.12.2013 08:40 |  
    0 0

    Pred casem jsme s Alanorem resili obrance, se kteym jedname. Jak to vypada? Pohli jsme se nekam? A Slaviatora bych se chtel zeptat, kde bere informaci, ze prijde DJ. Je to jen tvoje prani, spekulace nebo mas takove podlozene informace? me by jeho prichod v tuhle chvili, kdy se vraci Pitak uz moc smysl nedaval.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Viking     před 11 lety 19.12.2013 08:46 |  
      0 0

      Včera jsem DJ potkal ve fitku a vypadá, jakoby jedl jenom jednou denně a to brokolici.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 09:40 |  
      0 0

      Játrovi nesmíš všechno věřit,občas dost plácá vzpomínám ,že dle něj už tu mohl být dávno Kellner :-)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        slaviator     před 11 lety 19.12.2013 17:11 |  
        0 0

        No, nevím jaké info má navar a pietro, ale věříš, že stadion si kupoval kladenskej advokát Slavíček jen tak sám pro sebe? Podle Křetinskýho to pro lidi napojené na PPF (Karel Pražák a spol) ...

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          travel (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 09:31 |  
          0 0

          Co je Křetínskýmu do toho,ať se stará o svou toaletnou.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.12.2013 10:46 |  
      0 0

      Ohledně tamtoho obránce nic nového nevím. Spíše mi ale přijde, že vzhledem k ostatním přestupům šance na jeho přesun k nám klesly. Nicméně se ke mně dostalo, že se zajímáme ještě o jedno větší jméno, byť z mého pohledu to je utopie a nevěřím, že skončí ve Slavii.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 10:55 |  
        0 0

        A až bude uzavřené přestupové období, řekneš nám co to mělo být za hráče?

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        petrjir     před 11 lety 19.12.2013 10:58 |  
        0 0

        K tomu obránci. Proč by to nemělo klapnout vzhledem k jiným přestupům, když zatím žádný obránce nepřišel? A Šeterle mluvil o ofenzivním záložníkovi za Kisela, to je Piták a náhrada za Mičolu, to je Vošahlík. Pak chtěl útočníka a obránce.
        A jinak o té utopii a velmi zajímavém hráči. To jméno předpokládám, že neprozradíš, ale můžeš alespoň přiblížit, např. post, věk, či zemi a národnost?
        Díky moc.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:18 |  
          0 0

          Ohledně obránce prosím nezapomenout, že se vrací Tusjak.

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            petrjir     před 11 lety 19.12.2013 11:28 |  
            0 0

            Ale my potrebujem na pravou stranu

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          slaviator     před 11 lety 19.12.2013 17:12 |  
          0 0

          Alanor myslel vzhledem k přestupům v rámci ligy.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      slaviator     před 11 lety 19.12.2013 17:08 |  
      0 0

      Ono jde o to, že Matějovský nechce zůstat ve Spartě, protože chce hrát víc než hraje, a tak je na spadnutí jeho přestup zpět do Boleslavi. A Matějovský se jemně řečeno nemusí vůbec s celou rodinou Jarolímů, takže DJ by šel pryč. A vzhledem k tomu, že mu není jedno situace ve Slavii a pokud by odešel Petrák do Norimberku, tak by se to dohodlo.

      Ostatně když jsem slyšel před několika týdny o tom, že chceme Pitáka, tak jsem doufal že to vyjde, ale moc tomu nevěřil, přeci jen byl tehdy ještě v Jablonci kapitánem a přece jen mu Jablonec nabízel novou smlouvu... :)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Markus     před 11 lety 19.12.2013 09:47 |  
      0 0

      Subjektivně nebo pragmaticky? Pragmaticky buďme za Křetínského nakupování rádi, bude tam někdo od fotbalu a věřím, že ve Spartě i Slavii jsou už dnes natolik profesionálové, aby věděli jak moc se navzájem jako rivalové potřebují. Stejně je to hecování poslední roky šaškárna na fanoušky a manažeři z obou klubů se v zátiší vzájemně plácají po ramenou. Nějaký dopad Křetínského na fungování sportovní redakce bude, ale nemyslím si, že bude pro nás negativní. Naopak si od toho slibuji větší korektnost, než byla teď, teď už by totiž bylo velmi snadné odkazovat na zaujatost a vliv majitele média. Ano, asi budou více mlčet, skutečně se o nás nejspíše už bude psát jen ve stylu ČTK, což nás po zkušenostech z dřívějška snad mrzet nemusí :)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        bedva (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 10:51 |  
        0 0

        Já si od toho raději nic neslibuji, jen vim, že deník sport dál nebudu kupovat. Můj komentář jsem myslel s nadsázkou, ale jsem opravdu zvědav, jak se změna promítne do skladby zveřejněných článků či do složení sportovní redakce.

  20. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    5094     před 11 lety 19.12.2013 09:44 |  
    0 0

    Tak jsem mojí ženě objednal předplatné Reflexu, na rok. Ještě jsem to nezaplatil a asi to zruším. to jí raději koupím prsten s diamantem

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:22 |  
      0 0

      Taky nevím jak se k tomu postavit. kupoval jsem si ho od léta devadesátého roku, takový čtvrteční rituál to byl...

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:22 |  
      0 0

      Taky nevím jak se k tomu postavit. kupoval jsem si ho od léta devadesátého roku, takový čtvrteční rituál to byl...

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        SaperVodicka (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 12:13 |  
        0 0

        já už to též po 13 letech zruším, jednak je REFLEX čím dál dražší a také mám pocit, že se z něj stává čím dál tím tendenčnější plátek, který si o sobě myslí, že jen on má patent na rozum a všechny jiné názory, než pánů redaktorů, jsou méněcenné.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          Viking     před 11 lety 19.12.2013 12:30 |  
          0 0

          Já jsem Reflex zrušil už před třemi roky. Stala se z toho hrozná kalouskova sračka - neustálé kydání špíny na Zemana, Paroubka, Sobotku, Babiše.. Jenom ten náš Mirek Dušín Karel S. je čistý jako lilie.

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            SaperVodicka (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 12:55 |  
            0 0

            tak takhle bych to nehodnotil, mně spíš vadí to, že jediný správný názor je ten redakční a žádný jiný se nepřipouští.
            Ty časy, kdy byl REFLEX objektivním a vyváženým časopisem, jsou už asi dávno proč. On asi moc dobře Honza Šibík věděl, proč nedávno vzal roha.......

            • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

              mats     před 11 lety 19.12.2013 21:11 |  
              0 0

              No podle toho, co se povídá u nás v agentuře (ale jsou to skoro obdobný spekulace jako u fotbalových přestupů ;-) ), Honza ani tak nevzal z Reflexu roha, jako mu bylo naznačeno vedením redakce, že o další spolupráci s ním není zájem... Kde je ovšem pravda, to by věděl spíš on...

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            Markus     před 11 lety 19.12.2013 13:00 |  
            0 0

            jj, vidím to podobně, navíc čistý nebo prázdný? Lidsky mám Karla S. rád, ale jako politik je tam na můj vkus až moc nastrčený jako figurka v ilzui, na kterou se máme všichni dívat a nesnažit se koukat do zákulisí. Kalouskové, Drábkové, Laudáti ...

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      deadbeat     před 11 lety 19.12.2013 14:01 |  
      0 0

      to je, myslim, trosku unahleny rozhodnuti. reflex je uz dlouhy leta zapachajici neoliberalni stokou, tesne sousedici s nejhlubsim kvalitativnim dnem. tam kreta nemuze nic zkazit, i kdyby ringier vedl jako spartu. pokud se zene doted libilo, co se mohla v reflexu docist, neexistuje duvod k obavam, ze by se na tom mohlo neco zmenit. :)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 15:15 |  
      0 0

      Téhle ultrapravicovej hnůj jeste někdo čte? To je zhruba taková žumpa jako mozek J.X.Dolezala.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        spino     před 11 lety 19.12.2013 15:27 |  
        0 0

        JXD je ultrapravicovej?

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          JS (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 17:27 |  
          0 0

          JXD je především ubohý hovado a Reflex je žumpa žump, a ničim se neliší od blesků, aha a podobnejch papírů na vytírání řiti.

  21. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:23 |  
    0 0

    Spino už jsi otevřel šampus?:-)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      subHuman     před 11 lety 19.12.2013 13:17 |  
      0 0

      Na VH jsem byl a sám Kisel řekl, že p. Držmíšek v klubu zůstane, řeší se, na jaké pozici, prý by se dalo využít jeho kontaktů... Co jsem slyšel, zvažují se 2 varianty - sekretář a nebo správce Xaverova.

      Jinak moc dalších "zajímavých" věcí nezaznělo, alespoň tedy ne co se týče sportovní stránky.

      Z přednesených čísel je zřejmé, že za poslední fiskální rok klesly náklady a mírně se zvýšily tržby.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        petrjir     před 11 lety 19.12.2013 13:25 |  
        0 0

        Predpokladam,ze se na VH kadr neresi? Mas nejake info o posilach?

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          subHuman     před 11 lety 19.12.2013 13:55 |  
          0 0

          Tak jelikož je hlavní činností SK Slavia Praha a.s. fotbal, tak se přednáší v rámci zprávy o činnosti společnosti i stručně o sportovní stránce, ale tam se nedozvíte nic jiného, než víte :)

          Takže co se týče posil, tak se spíš povídalo v "kuloárech" a vesměs se skloňovala jména které již v diskusích proběhla + jeden krajní obránce.

          Je možné, že nebudeme čekat moc dlouho :)

          Ohledně vstupu nového akcionáře zatím nic nového, alespoň tedy na veřejnost nic neprosáklo, vyjma toho, že variant je údajně více.

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            travel (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 14:14 |  
            0 0

            Díky subHumane za info z VH.Doufám,že Navar a piero nás budou nadále informovat-v rámci možností-o dalším vývoji případného nového (spolu)majitele.Dopředu děkuji.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      spino     před 11 lety 19.12.2013 15:26 |  
      0 0

      To byl jeden z mých nejsilnějších životních dojmů. V momentě, kdy jsem tuto informaci nahlas oznámil v naší třídě, tak všichni spontánně povstali a začali zpívat slávistickou hymnu. :)

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        JS (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 17:25 |  
        0 0

        :D :D :D ... Kterou to?

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          spino     před 11 lety 19.12.2013 18:07 |  
          0 0

          Tu nejstarší. ;)

  22. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:23 |  
    0 0

    Spino už jsi otevřel šampus?:-)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      janko (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 11:23 |  
      0 0

      omlouvám se za dabl...

  23. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Jiri1     před 11 lety 19.12.2013 11:30 |  
    0 0

    Pokud tyka pitaka , sdilim vseobecny nazor bude to prinos, dulezite ale bude jeho souzneni s trenerem Koubkem, tady mam trochu pochyby , Vosahlik je paradoxne za soucasne situace asi vitanym zbozim, byt jeho prinos nevidim v takovem procentu jako u Pitaka , Slavia ma dost hracu , kteri na jeho post maji, byt ne tapologicky stejnych, zatim se pry licituj o cene , oba by mohli prijit za castku do 8 milionu, ale pozor nenechte se ocurat tvrzenim, ze do budoucna nemuze dojit ke kompenzaci, ono se to ted moc vzhelem k situaci Slavie moc nehodi.
    Dalsi posilou bude zkuseny obrance , nemyslim vsak , ze ne Matejovsky , jeho pozadavky jsou totiz mimo realitu, to by musel jit dolu mesicne cca o 350 tisic.Je fakt , ze Lavicka uz s nim moc nepocita.
    Dobre je , ze se vyresila otazka sportovniho reditele , sice bych si umel predstavit jine figury nez Karola , ale alrespon bude kit Mirek vic casu na ten svuj Xaveov.
    Blizi se i rozuzleni prichodu noveho investora, ktery zrejme bhude z mraziveho vychodu, ale je otazkou jakou formopu vlozi sve financni prostredky.
    Slavii na jare neceka nic jednoducheho, vsechny kluby az na Ostravu na konci tabulky urcite posili, nektere velni vydatne.
    O Koubkovi je alespon jasno v tom, ze bude i nadale trenovat i repre mladez, Ja osobne to jako pozitivum nevidim.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Jiri1     před 11 lety 19.12.2013 11:34 |  
      0 0

      Jeste k jedne veci , nechci se zastavat Marka/Spina/, ale nema cenu nekoho neustale napominat nebo dokonce sikanovat, vy Barro jste celkem vzdelany clovek, co takhle si dat se Spinem nekde kafe a nektere veci mu vysvetlit, pokud k tomu uz treba jini nesahli pri Bicanovi.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        spino     před 11 lety 19.12.2013 12:07 |  
        0 0

        Jsem pro. Děkuji.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Barra     před 11 lety 19.12.2013 13:09 |  
        0 0

        Dobry den, Jiří. Nevím, jestli s tím šikanováním Spina myslíte mě, doufám že ne. V okamžiku ale, kdy Spino opakovaně poslední měsíce tady projevuje svoji adoraci pro nacistický režim a má zapotřebí používat jeho postavy a/nebo činy v souvislosti se Slavii a její představiteli, budu se ozývat dál, i kdybych byl tady na webu jediný, komu to vadí.

        A na kafe se Spinem? Nevybíhám se vůbec diskusi, ale musí mít smysl. Ale v případě Spino mi smysl jeho chování, kde jak se zdá jeho denní dávku adrenalinu existuje jen v tom, že si pořádně kopne do AŘ, Držmíška, Šeterlého, řady hráčů a jiných funkcionářů Slavie, uniká. Budu rád diskutovat se Spinem o Nitrianským, ale ne na úrovni probírání sexuálního života našeho hráče. Šeterle tady za půl roku nechal podle mě větší stopu než jeho předchůdce, pro Spina je ale více důležité probírat jeho šatník a porovnávat ho s masovým vrahem.

        Jinak mi není zcela jasné kdo Mark je.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          Barra     před 11 lety 19.12.2013 13:25 |  
          0 0

          Promin Markusi, došlo mi že to budeš asi ty. Není mi ale jasné, proč jsi jmenován společně v jedné větě se Spinem.

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            Markus     před 11 lety 19.12.2013 13:35 |  
            0 0

            Ale ne, to si jen Jiri1 myslí, že Spino se jmenuje Marek. Já si tedy myslím, že je to Honza a tím to může být vyřešeno :)

            • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

              Barra     před 11 lety 19.12.2013 14:04 |  
              0 0

              :-) Je to Honza Vocel...

              Právě že mi souvislost s tebou nedávala žádný smysl. Tebe rád čtu a vážím si tvých příspěvků.

              • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                Markus     před 11 lety 19.12.2013 14:39 |  
                0 0

                Děkuji Barro, to já jsem moc rád za tvé příspěvky. Hodně jsi toho prožil a žiješ fotbalem v jiném prostředí než většina z nás. Přinášíš spoustu motivace, jak se věci dají dělat jinak i třeba jen upozorníš na deja vu, které se ti právě vybavilo v souvislosti s nějakými události ze západních krajin, o kterých se tu moc nemluvilo.

              • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                spino     před 11 lety 19.12.2013 15:50 |  
                0 0

                To je ale velice zajímavé tvrzení, já jsem například mezi některými lidmi označován za komunistu. ;)

                Ono by to chtělo si totiž nejdříve zjistit něčí názory a až pak ho nálepkovat.

                • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                  Barra     před 11 lety 19.12.2013 16:14 |  
                  0 0

                  Milý Spino, já tě nenálepkuji. Názory, které tady projevuješ znám celkem dobře, a vycházím jen a jen z nich. Je mi úplně jedno, jak se chováš v soukromém životě, jaké máš koníčky, jaké kamarády, jaké názory projevuješ na jiných místech než tady. Reagoval jsem a budu v tom pokračovat, v okamžiku když tady budeš urážet ty, kteří se stali oběti největšího zločinu lidstva, tím že lehkomyslně budeš jména a symboly tohoto režimu které je má na svědomí tady na webu používat v souvislosti se Slavií.
                  Jestli ti nedojde, co vlastně pácháš, tak je to bohužel s tebou horší než jsem myslel. A je mi tě upřímně líto.

                  • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                    spino     před 11 lety 19.12.2013 16:19 |  
                    0 0

                    Nikdy jsem tady nacismus neadoroval, ani jsem neurážel jeho oběti. Je to jen tvá představa.

                    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 16:44 |  
                      0 0

                      Koukej Vocel že jsi občas na přesdržku to je bez diskuze.

                      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                        spino     před 11 lety 19.12.2013 17:17 |  
                        0 0

                        Ale tak to je třeba možné, pokud řeknu v nadsázce něco, co někdo nepochopí, nebo mu to nepřipadá vtipné, ale uráží mě, když je mi podsouváno, to, co říká Barra. Přece sám musíš uznat, že jsem nikdy nacismus tady, ani na jiných stránkách, neadoroval.

                        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                          Pepino44     před 11 lety 19.12.2013 18:08 |  
                          0 0

                          Tak nevím,ale pokud přirovnáváš Šeterleho k nacistickému pohlavárovi,tak to snad může pochopit leda tak někdo tak mladý jako Ty,nedivím se,že to Barra uráží,mne ostatně taky.Možná,že až budeš o něco starší,tak to možná i pochopíš. Ono se z některých věcí nedá dělat legrace,takže se nediv,že to někomu nepřipadá vtipné. Ono by to chtělo rychleji přemýšlet než psát

                        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                          Barra     před 11 lety 19.12.2013 21:38 |  
                          0 0

                          Tak ty se citis dotcen a urazeny, protoze, jak pises, v nadsazce jsi tady Seterleho porovnaval s jednim ze hlavnich architektu Treti rise!? Kdyby se stalo jednou, bral byh to jako hloupy ulet. Bohuzel jsi tuto nadsazku opakovane a opakovane posledni mesice pouzival. A vedle Goebbelse jsi jmenoval Hitlera, das Drittes Reich, vrazdeni rodin, kulky, Lidice atd., atd. Nemam zaludek na to, abych vse opet vyhledaval, ale pamet mam jak se zda lepsi nez ty. A to snad ma malo spolecneho s fotbalem. Adorace, nebo ne? Vzhledem k opakovanemu pouziti techto symbolu se asi nejedla jen o blby ulet, ci nadsazku ktera se ti nevydarila. Nechci tady rozvijet ohledne tohoto tematu dalsi diskusi, ani podrobit tvoje svedomi zkousce. Jestli mas pocit, ze si konal spravne, tak jsem pochopil do ktere skatulky patris. A vzdy, kdyu se pokusis v tomto smyslu o dalsi nadsazku nebo si budes chtit opet zahrat na vtipalka, ti to pripomenu.

                          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                            th     před 11 lety 19.12.2013 22:10 |  
                            0 0

                            Ano, spino to přehání a většina jeho příměrů je úplně mimo mísu. Ale když někdo někomu řekne, že lže jak Goebbels, tak se tím přece snaží urazit dotyčného, ne že oslavuje Goebbelse. Myslím, že to trochu zbytečně to hrotíš.

                            • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                              Barra     před 11 lety 20.12.2013 00:11 |  
                              0 0

                              To si tedy nemyslím, th, ale je to jen můj názor. Nejde mi primárně o to, jestli Spino přes jeho paralely oslavuje představitele Třetí říše, či nikoliv. Myslím si ale, že je zcela nepřípustné, aby opakovaně, jak to během posledních třech měsíc dělá, tady vztahoval na Slavii a její představitele osoby a symboly nacistického režimu. Spino by z používání těchto symbolů neměl z lidského respektu dělat frašku. Tady už nejde o to, že by Spino, jak on sám tvrdí, řekl ´v nadsázce něco, co někdo nepochopí nebo mu to nepřipadá vtipné´. Já tedy na tom nic vtipného nevidím, ale možná že nemám tak sofistikovaný smysl pro humor jako Spino. Naštěstí.

                              • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                                th     před 11 lety 20.12.2013 01:21 |  
                                0 0

                                Ve všem až na ten jeden se opravdu shodujeme, netřeba rozvádět.

                                Ale říct, že člověk vyřčením o někom, lže jak Goebbels, oslavuje Goebbelse, mi přijde jako stejný nesmysl, jako kdyby jsi třeba napsal, že spino oslavuje voly jako reakci na jeho (hypotetický) komentář k Šeterlemu ''Vůl. :-DD''.

                                • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

                                  Barra     před 11 lety 20.12.2013 08:51 |  
                                  0 0

                                  Dobrý den, Th (a omlouvám se, nevím jestli s malým nebo velkým ´t´). Nikdy jsem netvrdil, že Spino je obdivovatel Goebbelse – jasně jsem napsal že mi vůbec nejde o to, jestli Spino přes jeho paralely oslavuje představitele des Drittes Reiches či nikoliv. Možná může za to moje čeština, kde neumím klást nuance jako v mé mateřštině, ale s adorací mám na mysli, že Jan Vocel má zapotřebí poslední měsíce opakovaně ukazovat na Třetí říši, její představitele, symboly, zločiny, když mluví o Slavii a její vedení, a že nejde o jeden jediný úlet. A proti tomu jsem se obrátil.

                                  Jestli člověk Jan Vocel se cítí přitažen k této ideologii, nebo právě naopak její zločiny odsuzuje a používá, aby zdůraznil chyby, které vedení Slavie se podle něho dopustil, nevím, a je mi celkem jedno. Ozval jsem se jen, protože takové paralely nejsou tady na místě, protože možné chyby vedení Slavie se nikdy nemůžou dát do souvislosti s tímto režimem. Nic víc, nic míň.

                                  A teď už raději mlčím, než mě Quelhar pokárá. Což neznamená, že se opět neozvu, jakmile bude mít Spino svůj další úlet. I kdyby to znamenalo, že bych se pro redakci tady stál persona non grata. Protože moje morální přesvědčení je pro mě důležitější, než mlčet.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      petrjir     před 11 lety 19.12.2013 11:34 |  
      0 0

      Muzete naznacit o jakeho obrance se jedna?

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Jiri1     před 11 lety 19.12.2013 11:44 |  
        0 0

        Vim , ze shaneji zkuseneho obrance/zdroj to mel od Kisela/, ale jmeno neuvedli.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          smely (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 15:16 |  
          0 0

          tak to snad vi kazdej , ne ?

  24. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 12:13 |  
    0 0

    Bude tisková konference dnes? Popřípadě v kolik hodin se dá očekávat?

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      deadbeat     před 11 lety 19.12.2013 14:08 |  
      0 0

      jasny to bylo spis dobromyslnymu ctenari. jsem si docela jistej, ze frustrovany kluci z juniorky to mohli cist uplne jinak.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Viking     před 11 lety 19.12.2013 14:30 |  
        0 0

        Jasně napsal, že se hráči musí otrkat v dospělém fotbale. Viděl jsem pár zápasů juniorské ligy a je to vážně otřes. Třeba týmy jako Táborsko, Varnsdorf - to je na hranici výkonostního fotbalu, tam nebude hrát půlka týmu ani divizi. K čemu potom je když se plácáme po zádech, jak nám kope juniorka? Zvlášť s tím věkovým průměrem, který má.

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          deadbeat     před 11 lety 19.12.2013 14:46 |  
          0 0

          myslim, ze (ne)jeden obludnej flamewar na tohle tema by uz stacil. :)

        • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 15:01 |  
          0 0

          Přesně tak a vůbec jsem nechápal skoro hysterickou reakci některých místních diskutérů na Koubkova slova o čajíčkové lize a výkonosti těch hráčů v ní.Koubek má ve všem pravdu a dle mého to ještě řekl velmi diplomaticky.Ti hoši by měli spadnout tvrdě na zem, je to hodně o dřině a odříkání a to spoustě jaksi nevoní.

          • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

            PetCC     před 11 lety 19.12.2013 15:33 |  
            0 0

            Právě Koubkův přístup ty maldé hráče mnohem kíp připraví na to, že i když celý život patřili ke špičce, tak pořád to bylo jen pro zábavu. A že to bude zkouška vůle, jak se prosadí v dospělém fotbalu.

  25. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 13:34 |  
    0 0

    Hmm Necid kdyby přišel na hostování, to by bylo. Kdyby přišel rusák, tak by na něj určitě peníze byly. Uvidíme

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      judy     před 11 lety 19.12.2013 20:03 |  
      0 0

      Neříkám že bych tu Necida nerad viděl ale co nám to pomůže do bunoucna za půl roku ? možná pokud by byl dohodnutý někdo kdo přijde až "Necka" odejde z5 do CSKA ale jinak bych to radši nedělal, jako koncepce do budoucna určitě nedobrý tah.

  26. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Viking     před 11 lety 19.12.2013 13:46 |  
    0 0

    Když jste se v létě 2010 vracel ze zahraničí, měl jste nabídku i ze Slavie. Proč to tenkrát nevyšlo?

    V té době tam přišli Karol Kisel a Lukáš Jarolím, dva starší hráči. Sice jsem s trenérem Jarolímem mluvil, ale necítil jsem takový zájem, navíc jsem byl už téměř dohodnutý s Jabloncem. Vyšlo to až teď.

    Proč to nevyšlo? Protože Jarolím ml. a st.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Kornovo     před 11 lety 19.12.2013 17:55 |  
      0 0

      to vis az ted?

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Tomski     před 11 lety 19.12.2013 14:14 |  
      0 0

      slávista !!! škoda, že nepřišel před rokem, dvěma....jinak prý za rabušice nabízíme 16 mega a zatím bez úspěchu...

  27. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    spino     před 11 lety 19.12.2013 15:35 |  
    0 0

    Sportovní ředitel skončil! Radujme se! http://youtu.be/L43sTFppr5w?t=59s

    U nás doma už šampaňské teče proudem.

  28. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    petrjir     před 11 lety 19.12.2013 18:02 |  
    0 0

    Mozna to tady schytam, ale radsi bych tu videl Rabusice nez Necida. Samozrejme nejradeji oba, Necka je slavista,ale kdyby prisel jen Necid, tak za pul roku resime stejnej problem. A mozna bych premyslel nad Ondraskem, zda by nebyl levnejsi nez Rabusic.

  29. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    urs (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 18:07 |  
    0 0

    možná se pletu, ale Vošáhlo bejval útočníkem - čili by možná v koubkově modelu mohl doplňovat agilnějšího Juhara.. mno uvidíme :)
    Karel je splněnej sen - leží mu osud SKS na srdci, o tom jsem přesvědčenej a o jeho nejen hráčské inteligenci netřeba hovořit..
    --
    urs

  30. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    Borris     před 11 lety 19.12.2013 18:57 |  
    0 0

    Vítám zpátky Honzu Vošahlíka a hlavně Karla! Konečně Karel bude mít na sobě ten správný dres a ne ten hnusnej Peltoneckej.

    Jinak dovolím si takovou úvahnásV Plzni jsou momentálně tři útočníci na jeden post. Pochybuju že by se některému z nich líbilo být až třetím útočníkem a myslím že jeden z nich odejde. I přesto, že bude hrát Plzeň evropskou ligu. A ať už by byl uvolněn kdokoliv z těch tří, líbil by se mi u nás. Podle mě to odskáče Bakoš. Je z nich nejstarší, byl to Vrbův kůň a Vrba už je pryč a navíc je po zranění. Ale každopádně pokud někdo z těch tří opravdu dostane černého Petra, hned bych kohokoliv z nich bral. A navíc řekl bych, že třeba Bakoš přesně splňuje požadavky, které má Koubek u útočníka.

    Jinak jsem taky docela zvědav, jestli se neobnoví zájem o Brabce. Jistě si všichni pamatujete že Senica si řekla o Slováky, no a ti teď v zimě dostali u nas stopku. A tak uvidíme jestli se třeba neupeče výměna Brabec za Bortela. Otázka je, jestli by o něj měl Koubek zájem, protože o Brabce jsme měli zájem ještě za Petrouše. Tak jako tak, rozhodně bych se snažil končící slováky třeba s někým za někoho vyměnit, pokud by o ně měl někdo zájem.

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 21:46 |  
      0 0

      Jeden z plzeňáků říkáš? To není vůbec marná myšlenka. S tím Brabcem už si tak jistej nejsem. Přeci jen, aby se z toho tady nestal domov důchodců. Aby za rok, polovina hráčů už nenastoupila v Silvestrovskym derby:-)

    • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 09:28 |  
      0 0

      Ja už bych sem Brabce vzhledem k veku netahal, perspektiva nula. Chce to někoho mladšího. A stoper nas az tak netrápí, spise alternativy na kraje.

      • Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

        Pepino44     před 11 lety 20.12.2013 12:43 |  
        0 0

        Můj názor je ten,že v současné době je potřeba nejprve staabilizovat mužstvo a perspektiva je až jako druhý bod. Vždyť není potřeba dávat hned 5 leté smlouvy,ona by stačila smlouva na rok s opcí. Do stabilizovaného mužstva se lépe zapracovávají mladí a tudíž perspektivní hráči. Toto neplatí jenom u Brabce ale celkově. Každého dobrého hráče (zdůrazňuji dobrého) bych zde vítal byť by to mělo být třeba na rok. Ona bude také potřeba silná lavička. On třeba i Karel Piták v plném tempu těch 90 min.těžko vydrží. Naši stopeři (Dobro a Škoda) taky nebudou hrát každý zápas na jaře a jako náhradu tam je jenom Nando a tomu já zase moc nevěřím. A dávat tam Petráka je docela škoda. No,uvidíme kdo ještě příjde.

  31. Re: Do Slavie se vracejí Karel Piták a Jan Vošahlík!

    zeleznik2     před 11 lety 20.12.2013 17:10 |  
    0 0

    Díky vedení, hráči jsou už podepsáni tak je to definitivní, Karel na 1,5 roku s možnosti opce a Vošahlík tuším na 2,5 roku. Příchod Vošahlíka jsem tušil, je to vcelku logický krok, když nám pro jaro vypadl Mičola na pravé straně, jen doufám, že Voši dokáže na navázat na předchozí dobré výkony. U Karla jsem příchod ani nedoufal, protože díky Fantomasovi jsme o něj před třemi roky přišli a sebral nám ho Jablonec, teďka konečně přichází jako náš spasitel. Ještě do útoku Necku a Juhara tak přesunout na levo, uvidíme co bude s Petrákem, ještě bych ho aspoň na jaro nepouštěl a někoho do obrany(ghaňan?)a můžeme útočit na vyšší patra tabulky.