Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

Po konci podzimní části nastal čas na shrnutí si všech výkonů v jednotlivých kolech a na celkové vyhodnocení. Kdo si při bídě Slavie zachoval solidní výkonnost a kdo naopak propadl?

Nadprůměrného hodnocení dosáhli jen dva hráči v hlavním žebříčku, do kterého se dostali ti hráči, kteří byli hodnoceni alespoň v 50% podzimních zápasů. Šlo o Dobrotku a Rakovana, kteří měli shodou okolností stejný průměr i byli hodnoceni stejně často. Celkové podzimní hodnocení má tak dva lídry. Oba podávali dobré výkony a Slavii pomohli, byť jejich pozici trochu kalí fakt, že toho neodehráli za podzim tolik. To za nimi následující dvojice Petrák a Juhar již byla stálicí sestavy v průběhu celého podzimu. U obou se dá mluvit o uspokojivém půlroce, jejich hodnocení je však negativně zkresleno Petrákovým působením na stoperu (zvláště v začátku sezóny, kdy na tomto místě Petrák chyboval ku příkladu v Liberci) a Juharovým v záloze. Petrák na DZ a Juhar v útoku by měli průměr jistě vyšší. Stejně tak se dá hovořit i o pátém Škodovi. V útoku se trápil, po přesunutí na stopera ale exceloval. U této pětice se dá říct, že výkonově nezklamala, zmínit by se měl i Mario Lička, který měl o jedno hodnocení méně, než aby se vešel do hlavního žebříčku, jinak by ale byl vysoko a celkově hru Slavie zvedl a podával dobré výkony.

Po Škodovi následují hráči, kteří nepřesvědčili a od Bortela dále se dá říci, že i (s výjimkou Dostála, který hraje na hraně svých možností a postupně se zlepšoval) vyloženě zklamali. Tristní byly výkony zejména tria Gecov, Kisel a Nitrianský. Gecov je spolu s Čonkou, jenž se ani nedostal do hlavního hodnocení, protože kvůli mizerným výkonům záhy vypadl ze sestavy, největším zklamáním podzimu. Zatímco na jaře oba patřili k tahounům, tak na podzim byli naopak jedni z nejhorších. Z mého pohledu jde o nepochopitelný propad, jako kdyby přes léto zapomněli hrát fotbal. Kisel dal sice tři góly, ve většině zápasů ale Slavii jeho přítomnost spíše uškodila. Předvedl několik hrubých chyb, navíc byl z výkonnosti Slavie (a možná i své) natolik roztrpčený, že v průběhu podzimu inkasoval dvě červené karty. Nitrianský je kapitola sama pro sebe, tento hráč přišel jako naděje a mládežnický reprezentant, nikdy ale nebyl schopen podávat dlouhodobě uspokojivé výkony.

Hráči, kteří byli hodnoceni alespoň 8x (číslo za jménem udává průměrné hodnocení, v závorce je pak uvedeno, z kolika dílčích hodnocení byl výsledek vypočítán):

1. Dobrotka 5,33 (9x hodnocen)

1.  Rakovan 5,33 (9x)

3. Petrák 4,93 (14x)

4. Juhar 4,86 (14x)

5. Škoda 4,62 (13x)

6. Koreš 4,56 (9x)

7. Škutka 4,42 (12x)

8. Štěpán 4,33 (9x)

9. Bortel 4,25 (8x)

10. Zmrhal 4,15 (13x)

11. Dostál 4,00 (13x)

12. Gecov 3,92 (12x)

13. Kisel 3,83 (12x)

13. Nitrianský 3,83 (12x)

Hráči, kteří byli hodnoceni méně než 8x:

1. Lička 5,29 (7x)

2. Mičola 5,00 (6x)

3. Černý 4,83 (6x)

4. Neves 4,57 (7x)

5. Prošek 4,50 (4x)

6. Hurka 4,00 (2x)

7. Fenin 3,67 (3x)

8. Kolařík 3,33 (3x)

9. Čonka 3,20 (5x)

10. Hrubeš 3,00 (1x)

11. Čontofalský 2,00 (1x)

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    Fulham     před 11 lety 12.12.2013 20:41 |  
    0 0

    Musím reagovat - nevím proč Vám Máca tak moc leží v žaludku,ale takto příkré hodnocení si rozhodně nezaslouží. Pominu-li subjektivní dojem z přístupu,bojovnosti,nasazení jenž je z mého pohledu velmi dobrý,ne-li z těch nejlepšíc , je tu statistika zápasú a i když to beru po paměti tak - jediný výsledkový pruser když Marcel hrál bylo Slovácko kde to celkem šlo herně...jediný vysloveně herní pruser když Maca hrál byla Příbram ,tam 0-0... Máca nehrál proti Teplákum a Bolce.....hodně jsem to zjednodušil,místní statistici mne třeba doplní - poměr výsledkú s Marcelem a bez něj...chápu,že fotbalově to žádný CR7 není,ale hráč který odvede spoustu černé práce ve prospěch týmu nade vší pochybnost ano...MB

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.12.2013 20:46 |  
      0 0

      Tady to je jen souhrn hodnocení za podzim. Ale Gecov se mi nelíbil a to proti němu nic nemám. Nakonec na jaře mi přišel jako jeden z nejlepších a jeho výkonu se mi hodně zamlouvaly. Po letní pauze mi ale přišla, jak jsem psal v článku, jako by zapomněl hrát fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        Alanor (admin)     před 11 lety 12.12.2013 20:47 |  
        0 0

        *výkony * přišlo

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 21:27 |  
      0 0

      Ja myslim, ze jeho podzimni vykony byly ve vsech zapasech velmi podobne - kombinace mizerna, defenzivni prace velmi casto pouze za cenu faulu, casto velmi zbytecnych. Ciste odebranych micu minimum a kdyz uz nejake byly, tak nasledna prihravka zase vratila mic souperi. Pravda, v zaveru podzimu se to malinko zlepsilo, ale celkove to byla i z meho pohledu velka bida.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        Fulham     před 11 lety 12.12.2013 21:32 |  
        0 0

        No - jsme obloukem u toho žaludku....

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.12.2013 21:38 |  
          0 0

          To je otazka, jestli jeho vykony takhle videla vetsina fanousku. Pokud ano, tak tedy lezi v zaludku vsem a nebo to tak opravdu bylo..?
          Kazdy hodnotime vykony subjektivne, ale ja to mam v tomto pripade stejne jako Alanor, i kdyz v jinych pripadech se treba neshodneme.
          Gecov neni ani muj oblibenec, ani hrac, ktereho nemusim (na to jsou v soucasnem kadru jini kandidati), takze si nemyslim, ze bych vuci nemu byl nejak zaujaty.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            Fulham     před 11 lety 12.12.2013 21:56 |  
            0 0

            Ale já to také nemyslím nějak přehnaně konfrontačně-jen argumentace fauly u DZ mi nesedí- celkem si dokážu představit pokyn Koubka ve smyslu ,,Marcel než by se do té naší obrany rozeběhli,raději to přeruš,,...ale do kabiny asi nevidíme nikdo - argument s přihrávkami - mimo Příbram kde to byla příšernost souhrně od všech(Mario dvě kolmice a jinak taky bída) také nemám pocit takové hruzy jak uvádíte.....nicméně na jaro doufám v ideální scenář kdy Máca (čistě když jinak nedáte :-)) odebere,odevzdá Mariovi a ten udělá gólovku....

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 22:01 |  
              0 0

              Nejde o fauly jako takové, jde o to jak fauluje a hraje. Jsou fauly, které jsou potřebné a které jsou zbytečné..každý jeho zákrok "smrdí" faulem a osobně bych mu jich pískal asi ještě víc (dobře že to nedělají). Jestli je ale něco u něj opravdu špatné, je to jeho (ne)schopnost rozehrávky/přihrávky. Spousta jeho nahrávek končí na nohou soupeře, čímž naprosto devalvuje předchozí případné dobré obranné zákroky a ještě tím obnažuje obranu. Navíc strašně předržuje míče, což u hráče s jeho technikou vzbuzuje hrůzu v mých očích a šednou mi vlasy..

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              klimi     před 11 lety 12.12.2013 22:39 |  
              0 0

              Já bych raději viděl scénář, že bude místo Gecova hrát Salašovič.

              Mě přijde hlavně Gecov naprosto bez fyzičky. Často fauluje hlavně proto, že vůbec nestíhá ostatním hráčům rychlostně (a to nejen těm rychlejším).

              O "technice" Gecova není třeba mluvit. Já nechápu, proč se často snažil kličkovat a vymýšlet, když je rád, že nahraje přesně na tři metry.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 21:56 |  
      0 0

      To je asi stejně v(d)ěčné téma jako Hub nebo Dostál..
      Jeho herní projev je pro mě strašný..nicméně letos na podzim byl opravdu špatný. A neříkám to jen proto, že se mi jeho projev nelíbí. Jak píše Alanor, na jaře hrál velmi slušně, o to větší jsou jeho podzimní výkony zklamáním..

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        bongor     před 11 lety 13.12.2013 09:42 |  
        0 0

        S Hubem lze Gecku srovnávat,ale s Dostálem asi těžko.Přece jenom je Gecov vyšší level.Popravdě řečeno na podzim mu to vůbec nešlo,ale to skoro nikomu,takže je tady opravdu otázka,jestli mnoha kamarádům není sympatický a vidí ho právě proto ještě horšího,než je ve skutečnosti.Určitá averze k některým hráčům se tady objevuje
        dost často.Příkladem je Hub,který kdyby se přetrhnul,tak hodně lidem vadil.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 17:16 |  
          0 0

          Asi to nebylo dostatečně patrné..srovnání těchto hráčů jsem myslel v rovině rozpolcených názorů fanoušků..Na Dostála jsou někteří také neustále vysazení, zatímco jiní ho neustále obhajují. Přesně jako píšeš s Hubem. Já se osobně dostal z fáze "proboha co tu dělá?" do fáze "díky bohu že tu je aspon on". Souhlasím, že jistá averze či nesympatie se zde objevují, sám jsem i zmínil (např. u Gecova), že krom toho, že mu to nešlo, mě navíc dráždí jeho projev. Myslím si, že je to nicméně logické, že má každý svého favorita a "favorita" a nevidím na tom nic špatného. Já se to aspoň snažím psát, aby to bylo jasné (ne jako Spino několikrát za den teda :D )

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 22:17 |  
      0 0

      I kdyby jsme odhlídli od všech těch faulů a pokažených přihrávek za zápas, tak jeho zpracování míče bylo na podzim jedno z nejhorších v mužstvu.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        tupoleff (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 11:38 |  
        0 0

        samozřejmě, na DF jsou technické nedostatky kritické - ale z toho, co jsem viděl, je v současné slavii v práci s balonem v rychlosti gecov pořád nadprůměr. akorát pak zkurví rozehrávku. v mančaftu, kde hrajou dostál a zejména juhar, by byl za maradonu i jirka lerch

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 22:20 |  
      0 0

      nemůžu si pomoct, ale od hráče, co stál 12M a jistě má nadstandardní smlouvu, prostě čekám víc. To, co předvádí a přesně to popsal quelhar, je takový ligový průměr, na chválu prostě musí přidat. Solidní výkony např. předvěděl na konci sezony pod Petroušem, na ně ale nenavázal.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        Kornovo     před 11 lety 13.12.2013 18:59 |  
        0 0

        me spis vadi,ze do nekterych zapasu nastupoval jako kapitan.hrac s takovou vykonnosti by nemel mit pasku jen proto ze je odchovanec

    • Re: OT: Ondrášek

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.12.2013 22:01 |  
      0 0

      Což je na nás dost peněz..

    • Re: OT: Ondrášek

      subHuman     před 11 lety 12.12.2013 23:12 |  
      0 0

      Na zaklade toho, co se ke me doneslo, bych na sny o nakupech hracu jako Ondrasek (a o podobnych sumach) rychle zapomnel...
      Pokud se nic zasadniho nestane (a ja tedy nemam info o tom, ze by to bylo na spadnuti), vezmeme za vdek podobnymi jmeny jako v poslednich prestupovych obdobich, tzn "hraci zadarmo". Nekteri navic "zadarmo drazi" ;)

      • Re: OT: Ondrášek

        spino     před 11 lety 13.12.2013 08:03 |  
        0 0

        :(((

      • Re: OT: Ondrášek

        travel (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 08:09 |  
        0 0

        SubHumane,tímto chceš naznačit,že to co píší Navar a piero není pravda?

        • Re: OT: Ondrášek

          subHuman     před 11 lety 13.12.2013 14:44 |  
          0 0

          Myslim, ze s Navarovou zpravou si toto neodporuje.
          Pokud se veci hybou smerem k lepsimu, nebude to zrejme tak rychle, jak by si sesivana verejnost prala. Bohuzel.

    • Re: OT: Ondrášek

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 10:20 |  
      0 0

      Tak nějaká řiť za kruhem, navíc ze 2. ligy, asi těžko bude zeštihlovat kádr podle transfermarktu. V naší lize byl Ondrášek jen jedním z mnoha, ale v Norsku možná vyhrál i krále střelců (mám dojem, že to psali na wiki), tak by to asi byla zajímavá posila, i když - ví někdo něco o jeho formě?

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      petrjir     před 11 lety 13.12.2013 10:28 |  
      0 0

      Lietava je typický hroťák, kterýho by ale Koubek asi nechtěl. Typ jako Škutka. Není rychlostně vybaven. Koubek chce někoho rychlýho, jak uvedl rozhovorech. Spíš ten Vepřek na levou obranu.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        knaphi     před 11 lety 13.12.2013 10:48 |  
        0 0

        Lietava je pro nás drahej (plat), ale takvoej Schulmeistr to by byl panečku kauf, klidně vyměnit za Juhara, dokud je to nemehlo ted za hvězdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Retos     před 11 lety 13.12.2013 10:43 |  
      0 0

      Sice TO jsou zase Nechtění-Odložení hráči..
      ale hold si teď musí Slavia zvyknout, že jinak se neposílí
      (není na TO se finančně přetahovat s klubem, který hráče nechce pustit)
      a Koneckonců..
      dyť ZROVNA TAKHLE, vznikla i Současná Plzeň..
      :
      ze zachraňujícího se klubu (taky byli chvílema poslední jako Slavia)
      s nevyjasněnými poměry mezi majiteli (zmizelý Kříž)
      s upadající diváckou návštěvností (podobnost s Edenem čistě náhodná)
      se díky
      převzetí Nechtěných asi pěti spaťanů (na dluh ještě k tomu)
      stalo TO, co je dnes..
      TAK TŘEBA, KDYŽ Slavia převezme Olomoučáky (asi teda né na dluh)
      (nechá zmizet Hřebíčka..)
      TAK TO TAKY PŮJDE....
      R.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Tomski     před 11 lety 13.12.2013 10:46 |  
      0 0

      Vepřek by nám vyřešil pozici levého beka dle mého kvalitně...to, že ho sigma pouští je pro mě překvapení...tady by vedení nemělo váhat....

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 11:48 |  
      0 0

      no nevím, možná toho Vepřeka, ale spíše bych nebral nikoho. Lietava je podobný typ jako Škutka, Schulmeister je takový splašený, to by nebyly posily.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        ortevor     před 11 lety 13.12.2013 13:01 |  
        0 0

        Olomouc mela na podzim spolu s nami jednu z nejhorsich obran, nektery jejich hraci jako treba Veprek se, podobne jako u nas Conka, najednou rohrali v obrane ke katastrofalnim vykonum...takze u Vepreka nebude rozdil s Conkou, podzim mel bidnej, a to si tam muzeme nechat Conku nebo Nevese, Veprek by po tom svym hvezdnym podzimu zadna posila nebyl...a ta Olomouc se ho nezbavuje pronic zanic...

        a Lietava je stejnej typ jako Skutka, kvalitama taky o moc lepsi neni..
        a ze Schulmeisteru se mi libil spis jeho bratr co nehral spatne kdysi v Almelu, ale nevim kde nakonec skoncil, asi jeho kariera pak slusne upadla, kdyz tedka nikde nehraje...takze Schulmeistera taky ne..

        takze za mne - nez tyhle pseudoposily, to radsi zaplatit jednu skutecnou posilu..a pevne verim, ze Tusjak nam problemy na leve strane vyresi :)

  2. ad Gecov

    Retos     před 11 lety 13.12.2013 10:26 |  
    0 0

    Je mi jasný, že mě tady za Tohle srovnání Některý z Vás (najmě Bongi .-)
    as sežerou..
    ale při srovnání dvou SLAVISTICKÝCH odchovanců:
    Gecov-Vácha
    hrajících na stejných postech..
    si nelze nevšimnout, jak lze HRU NA JENOM POSTU pojmout diametrálně jinak..
    a nemyslím Tím teď jenom KVALITU HRÁČE..
    (podotýkám, že Vácha za sebou nemá zahraniční angažmá :-/
    Ale jde tu i o ZAPOJOVÁNÍ DO CELKOVÉ HRY MUŽSTVA, Obranné, Útočné, Standartní.. +
    zastupování v obraně, při vysunutí obránců/stoperů do útoku.. atd.
    ALE TO JE SAMOZŘEJMĚ I OTÁZKA KVALITY TRENÉRA A JEHO TAKTICKÉ VYSPĚLOSTI..
    R.

    • Re: ad Gecov

      bongor     před 11 lety 13.12.2013 15:22 |  
      0 0

      Ale nesežeru Tě,už se šetřím na vánoční jídla.Na to se nedá nic řict,jenom zopakovat,že Váchu bych do Slavie nechtěl,ani kdyby ještě přinesl jako výslužku sto mega.

  3. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    Barra     před 11 lety 13.12.2013 10:48 |  
    0 0

    Očividně doplatili hráči, kteří byli součásti prvních zpackaných zápasů, za špatné výkony celého mužstva. Vrchol byl samozřejmě zápas proti Teplicím, kde Alanor rozdal všem 14 hráčům kteří byli hodnocení, jen 30 bodů celkem, tedy 2,15 bodů průměrně. Hned 5 hráčů získalo jen 1 bod, 4 další jen 2 body – horší hodnocení jsem nikdy nezažil.

    Naopak hráčům jako Rakovan, Dobrotka, Mičola a Lička, kteří se teď jako jediní umístili nad 5 bodů průměrně a zabrali všechny 4 první místa (počítám i hráče kteří neodehráli potřebný počet zápasů) pomohlo, že tehdy nehráli. Vím samozřejmě, že se dá také argumentovat, že kdybychom měli kvarteto Rakovan-Dobrotka-Mičola-Lička tehdy k dispozici, že by se uhrál jiný výsledek, a že naše postavení v tabulce by teď bylo zcela jiné. Ale to je jen kdyby. V každém případě je zřetelné že obrana se dala teprve do pořádku v okamžiku kdy přišel Koubek, přehodil Škodu do obrany, začal chytat Rakovan a přišla posila Neves.

    Dovolím si tady okopírovat hodnocení a Urteil Alanora, co se týká Milana Škody po zápase proti Teplicím:
    ´ Milan Škoda - 1 - Jestli se má na někoho ukázat jako na hlavního viníka Teplické ostudy, tak je to spolu s Bortelem a Kiselem právě Škoda. Byl to on, kdo nepokryl Táborského při první inkasované brance. Vepředu prohrál 90 % hlavičkových soubojů, což je naprosto nepochopitelné. A když už dostal dobrý centr do výborné pozice na penaltě, tak hlavičkoval o pět metrů vedle. Kdyby ve Slavii skončil, tak si sešívaní jen pomohou. Útočníka, co dal za nějakých 30 zápasů jen 4 branky a podává většinou podprůměrné výkony nepotřebujeme. Vyhodit. Hned.´

    Není to kritika na posudek Alanora, ať je to jasné. Nechci se ani zastávat Milana Škody, který se potopil s celým mužstvem, a měl očividně svůj off-day. Cituji jen, aby bylo jasné jak rychle se někdo může stát z padoucha hrdinou.

    Mezi Teplicemi a zápasem s Plzni byly 6 kol. Celkové získalo mužstvo po remíze s Plzní od Alanora 71 bodů (12 hráčů), což dělalo krásný průměr nad 5,9 na jednotlivé hráče.

    A Milan Škoda dostal následující pochvalu:
    ´Milan Škoda - 7 - Velké překvapení v naší sestavě se ukázalo jako prozíravý tah trenéra Koubka. Škoda si vedl až na pár drobných zaváhání výborně a na stoperu působil diametrálně odlišným dojmem než jako nešika v útoku. Pokud by na včerejší výkon dokázal navazovat, tak není důvod, aby nehrál na tomto místě v základu´.

    Máme ještě 14 kol před sebou. Jestliže budeme hrát jako proti Plzni a posledně proti Liberci, mají hráči ještě možnost napravit sezónu. A já, starý optimista, jim a Koubkovi věřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 08:37 |  
      0 0

      U Škody šlo o tu neočekávanou změnu postu, což byl Koubkův výborný tah. Dal bych ruku do ohně za to, že v útoku by se z padoucha hrdinou nikdy nestal. ;)

  4. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    Jiri1     před 11 lety 13.12.2013 11:36 |  
    0 0

    Mozna by to chtelo byt pane Sube konkretnejsi, ze se jednani o novem vlastnikovi nedari , ze proste nikdo nechce financovat ten vecirek na rozloucanou nekoho jineho, nebo to, ze se musi i nadale zoufale setrit , protoze budeme radi za vyreseni alespon docasne situace nasi i stadionu.
    Bohuzel i tady si dovolim napsat , ze vybrat z te nasi party hrace podzimu by byl nadlidksky vykon i pro opravdove odborniky , ja bych asi ocenil Juhara alůespon za ty jeho branky a snahu .
    Zaverem snad, ze jsem tedy zareagoval na tu vcerejsi diskuzi, reakce je na miste vcerejsi diskuze , aby jste p. M. nerikal zbabelce.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      SKS70     před 11 lety 13.12.2013 11:44 |  
      0 0

      Můžete být konkrétnější? "Dočasné vyřešení situace naší i klubu" znamená, že Ř. prodal svůj podíl anebo část podílu, ale stále se jedná se Sisákem, Janouškem a dalšími zmetky?

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        Jiri1     před 11 lety 13.12.2013 11:49 |  
        0 0

        Mel jsem moznost mluvit s jednim z nasich manazeru, nastinil mi jen moznosti reseni, ani oni nemaji jine konkretnejsi informace, dokobnce ani o svem daksim pusobeni, mam pocit , ze nejlepe informovany je tady Navar.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          SKS70     před 11 lety 13.12.2013 11:53 |  
          0 0

          tak ty možnosti řešení byste nastínit nemohl?

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            travel (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 12:03 |  
            0 0

            V tomto případě musím souhlasit s Jiřím-taky jsem zareagoval na subHumana,tak doufám,že mně,nebo Jiřímu odpoví.

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              bongor     před 11 lety 13.12.2013 15:27 |  
              0 0

              já docela s Jirkou souhlasím,co se týká Juhiho.Ale těžko chápu jeho včerejší divné rozpoložení,vždyť dneska už je úplně normální.

  5. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 13:16 |  
    0 0

    Vazeni pratele, chapu vasi touhu po informacich, i ja to v uplynulych 19 letech aktivniho fandeni zazival. Vzdycky dlouho premyslim, co napsat a jak to napsat, abych neporusil slib mlcenlivosti a neohrozil jednani. Proste verte, ze je vyborny zajemce, ktery by Slavii pomohl a spojil ji se stadionem, uz si placl s Rebickem, ale jeste musi ziskat slib celeho polopodsveti kolem Slavie, ze ho necha na pokoji. Jinak do toho NIKDO nepujde, protoze by svou investici utopil ve zlocinnem majetkovem Sajgonu, vnemz se Slavie pohybuje. Mejme trpelivost

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      spino     před 11 lety 13.12.2013 13:53 |  
      0 0

      Jedná i s temným lordem Sisákusem?

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      SKS70     před 11 lety 13.12.2013 14:01 |  
      0 0

      díky moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 15:15 |  
      0 0

      Diky, Navare!

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        bongor     před 11 lety 13.12.2013 15:30 |  
        0 0

        Jo Navare,taky dík za zajímavé info.Ale pokud by to byli nějací rusové,tak pochybuju,že by se lekli jakýchkoliv našich polozločinců amatérů.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          spino     před 11 lety 13.12.2013 16:05 |  
          0 0

          Celkem trefná charakteristika:

          "Cokoli bylo domluveno s Tomášem Pitrem, na to jste nepotřeboval smlouvu, a platilo to. Dodržel, co bylo dohodnuté. Je to geniální matematický mozek, který rychle porozumí problému. Měl detailní přehled o společnostech, které ovládal - od podrobných informací o nákladech na energii až po ceny vstupní suroviny. Naopak u pana Sisáka vám nepomůže ani deset smluv, stejně budete podveden. To alespoň platí z mého pohledu pro poslední léta."

          Miroslav Babej-Kmec

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 18:05 |  
            0 0

            To zni spis jak od Starky..

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          slaviator     před 11 lety 13.12.2013 16:09 |  
          0 0

          Nevím jak třeba konkrétně Sisák, ale Janoušek amatér není... Jen si myslel jednu chvíli, že je nedotknutelnej a neohrozitelnej a že může úplně vše...

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 16:27 |  
            0 0

            To si mysleli všichni okolo ODS, ted přišla řada na socany a babišovce..

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:45 |  
              0 0

              Nemysli si, oni v pozadí budou pořád ti samí (akorát Babiš z pozadí vylez do popředí na světla reflektorů). Ať ČSSD nebo ODS nebo někdo jinej, v pozadí jsou ti stejní lidi...

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            spino     před 11 lety 13.12.2013 17:13 |  
            0 0

            Sisák je podle mě mocnější, než Janoušek. Sorry. :D

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:43 |  
              0 0

              Je to možný, nevím. O Sisákovi jsem jenom slyšel, osobně jsem ho nikdy neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 16:42 |  
      0 0

      Díky!

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      travel (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 17:05 |  
      0 0

      Děkuji Navare za reakci a plně Vás chápu ,že nemůžete vše napsat.Hold jsem se nechal unést Vaší informací z 3.12.,kde píšete,že VŠE je dohodnuto (chápal jsem to,že i se stadionem).Proto mě další informace poněkud znervoznili.Nezlobte se na mě,ale týden na to jste mimo jiné napsal,že Slavia je na pokraji propasti a to je setsakramentský rozdíl(ano bylo tam toho podstatně víc).A teď ještě ta pesimistická informace od SubHumana.Doufám,že po tomto mém příspěvku chápete,proč jsem na to reagoval a chtěl jsem to objasnit.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        travel (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 17:40 |  
        0 0

        Samozřejmě má být Holt...

  6. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 15:32 |  
    0 0

    Zrovna jsem si říkal včera, že někoho jako Rambo bysme tu užili, ale sorry, jinak mi ta informace eFotbalu přijde jako totální kachna. Proč by k nám proboha chodil? Ten půjde do zahraničí a podle mě i za víc než 15M, to než ho prodávat takhle, tak si ho radši Liberec nechá...

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Retos     před 11 lety 13.12.2013 15:48 |  
      0 0

      Též mi TO ňáko nesedí, Koubek do Novin prohlásil, že by chtěl Václava Kadlece..

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Retos     před 11 lety 13.12.2013 15:51 |  
      0 0

      Jinak teda fakt Vokourková sezóna začala - aneb samý kachnny:
      - Dortmund chce préj do obrany Michala Kadlece..
      a
      - Vrba do Repre na místo asistenta Zdenka Svobodu ze sparty
      :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        slaviator     před 11 lety 13.12.2013 16:18 |  
        0 0

        Zdeněk Svoboda je oficiální info, asociace rozesílala maila...

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        slaviator     před 11 lety 13.12.2013 16:18 |  
        0 0

        Zdeněk Svoboda je oficiální info, asociace rozesílala maila...

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        bongor     před 11 lety 13.12.2013 17:00 |  
        0 0

        no tak nějak se bolševikovi zalíbit musí,co kdyby mu nechtěli na srazy pouštět Kadeřábka,nebo nedej bože Váchu.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        th     před 11 lety 13.12.2013 21:43 |  
        0 0

        A to jsi vynechal tu perlu oHušbauerov i a Evertonu. Co oni jsou schopní napsat do toho Spartu, to by člověk fakt někdy ...

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      bongor     před 11 lety 13.12.2013 16:58 |  
      0 0

      Včera si tím solem na druhou branku zvednul cenu na nejmíň dvojnásobek.Je to dobrej tankista.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      puchmaier     před 11 lety 13.12.2013 18:34 |  
      0 0

      Tak ten Rambo je tutovej.Cena cirka 16 mega + 50% z dalšího prodeje.Zdroj blízký A.Hřebíčkovi potvrdil,že finančně to zaštítí nový majitel.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 20:32 |  
        0 0

        Nevěř na duchy zatím to je sci-fi....

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      jarodo57     před 11 lety 14.12.2013 13:00 |  
      0 0

      NO dneska píšou,že Liberec má problémy s financema.Možná skončí Preciosa.Nezmar byl kvůli tomu až v Argentině.

  7. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    slaviator     před 11 lety 13.12.2013 16:02 |  
    0 0

    Rakovan byl několikrát podhodnocen, typu - "nic na něho nešlo, stáhnul jeden centr, tak i když jsme neinkasovali, tak dostane 5".

    Podle mě byl Rakovan největší překvapení podzimu a nejlepší hráč.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      lassiter     před 11 lety 13.12.2013 16:13 |  
      0 0

      to je těžký, pokud na něj nic nešlo a stáhnul jeden centr, tak šestkou by byl zase nadhodnocen...

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        slaviator     před 11 lety 13.12.2013 16:20 |  
        0 0

        A co to, že si diriguje obranu tak dobře, že na něho prostě žádná střela nejde?

        Ono to fakt není tak, že když na brankáře za celej zápas nejde jedna střela, že se 90 minut nudí a nic nedělá a že by zasloužil horší známku, než když chytne 25 těžkých střel a stejně pustí 3 goly (že takový počet střel není nereálný - viz Plzeň vs Bayern)...

        Pozice brankáře je nejméně vděčná....

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 16:24 |  
          0 0

          Tak Rakovan pro mě taky snad jediny pozitivní překvapení podzimu.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            slaviator     před 11 lety 13.12.2013 23:14 |  
            0 0

            pro mě za druhou půlku podzimu i Lička, obával jsem se, že to bude propadák... A Škoda na stoperu, i když tomu jsem věřil, že to zahraje a volal jsem po tom už na jaře, ať ho tam zkusí, že to hrával celou dobu než ho v Bohemce Busta vytáhl do útoku...

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          lassiter     před 11 lety 13.12.2013 16:38 |  
          0 0

          No myslim že dirigentské možnosti brankáře trošku přeceňuješ, na hřišti je většinou houby slyšet a hráči jsou v zápalu hry hluchý. Tedy ti, co jsou do hry zapálení :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            slaviator     před 11 lety 13.12.2013 23:12 |  
            0 0

            Jak jsem psal kolegovi níže - nejsme v Srbsku, v Turecku nebo v Brazílii, ba ani v Německu a není tu vyprodanej 50titisícovej stadion, nýbrž pět tisíc lidí na stadionu, z toho 2 - 2,5 na TS... a to brankář na obránce uřve a udiriguje si to...

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          denydzlSKS     před 11 lety 13.12.2013 17:59 |  
          0 0

          Hodnotit brankáře je hrozně těžký a v porovnání s hráčema v poli to bude vždycky nefér, ať už na jednu nebo druhou stranu.
          Už jen v počtu zapojení do hry hráčů v poli a v bráně je obrovský rozdíl. Brankář má v zápase třeba jen jedinou možnost zazářit nebo naopak udělat chybu. To hráči v poli můžou zazářit, ale zároveň i dělat chyby v podstatě každou minutu..
          Z mého pohledu si vyšší známku(třeba 7) zaslouží brankář jen když chytí něco navíc.. Přecijen u mně převažuje, že brankář NEMUSÍ tvořit a to je v dnešním fotbale obrovská výhoda(nebo spíš o hodně snazší), ať už u týmů nebo jednotlivců..

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            slaviator     před 11 lety 13.12.2013 23:10 |  
            0 0

            Jenže po moderním brankáři se požaduje, aby hrál oběma nohama, aby sbíral míče za obranu, aby uměl rozehrát hru od své půlky dlouhým přesným nákopem až před vápno soupeře a aby dirigoval obranu.

            (Mimochodem, třeba Petr Čech hrál do desíti let levého obránce.)

            Brankář, který pochytá všechny centry, diriguje obranu (a na tom hřišti to prostě v Edenu obránci slyší... Jako sorry, nejsme hučící 50titisícovej stadion v Turecku, v Brazílii nebo v Srbsku a nespasí to ani ty 2.000 lidí na Tribuně sever...) a chytne dvě střelecký příležitosti soupeře, tak když nic nepustí, tak si tu 6-7 zaslouží. 5 je za takový výkon málo.

            (ale říkám to jako někdo, kdo do starších žáčků chytal)

  8. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    podol (přítel SN)     před 11 lety 13.12.2013 16:52 |  
    0 0

    Rakovanovi to přeji,byl největším překvapením podzimu.Ale pořád
    je to "talent",musí na sobě pracovat.Ne nadarmo post brankářů má ty nejlepší většinou až po třicítce.
    Ještě jedna věc,určitě posun po minulé sezoně.Slávia postoupila
    do jarní části ČP.I když to dnes vypadá jako scifi,pořád je tu naděje
    na postup (kvalifikaci) evropské ligy.A je možnost,že by ani nemusela pohár vyhrát,kdyby finálový soupeř byl již v kvalifikaci LM.
    Snad se nemýlím a tím více si přeji stabilizaci a posílení Slávie přes
    zimní přestávku.Podol

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      Markus     před 11 lety 14.12.2013 11:53 |  
      0 0

      Nemá to tu jako konkurence mladých odchovanců lehké, ale věřil jsem vždy Vaniakovi, že ví co dělá. Nebýt zranění, nejspíše by hrál spíše Radek Černý, který byl logickou volbou jako velmi zkušený brankář, který pomůže dát obraně řád, ale nakonec se obrana ke konci podzimu zvedla i tak, Rakovan byl její nedílnou součástí a není důvod, aby to tak nepokračovalo i na jaře.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      spino     před 11 lety 13.12.2013 21:46 |  
      0 0

      Co je to pořád za zvyk tahat sem nechtěné hráče? Pokud to nový majitel myslí vážně, tak nakoupí hráče, pro které bude přestup do Slavie posun a nikoliv zašívárna jako pro Fenina, Čontofalského a spol. Chce to perspektivní hráče, kteří za 2-3 roky přestoupí ven.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        Markus     před 11 lety 14.12.2013 12:06 |  
        0 0

        Majitel je investor, ale trenér a další by si měli jasně říci zda takového hráče chtějí nebo ne, tady musí být velká zodpovědnost. Žádný hráč sem nikdy nepřišel úplně zadarmo, to by si musel platit i svůj pobyt tady (pochybuji, že by nám někdo platil náklady za umístění hráče k nám), proto nemám rád pravidelné vysedávání hráče na lavičce i kdyby sem byl zapůjčený. Na můj vkus jsme poslední roky riskovali moc. Ale zase spoléhat se jen na nákupy na jistotu nemůžeme, už pro ty zkušenosti, jaké šílené částky kluby v ČR za přestup požadovaly, zvlášť v okamžiku, kdy jsme mimo evropské poháry. Jít k nám není pro hráče moc atraktivní a čím déle budeme takhle dole, tím bude atraktivita dále ztrácet.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          Pepino44     před 11 lety 14.12.2013 15:40 |  
          0 0

          Tak mám takový dojem,že zrovna Rakovan zde hraje zadara,hostování mu snad platí jeho agent. Zřejmě chce aby se ve Slávii zviditelnil a on potom na tom vydělal. Otázka je-jak jsme si zdražili jeho případný přestup. Doufám,že případná přestupová částka při uplatnění opce byla již zakotvena ve smlouvě o hostování.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:47 |  
            0 0

            Rakovana platí jeho otec, který má na Slovensku stavební firmu. Nebo předtím platil Zdeňka Zlámala taky jeho táta, majitel Kroměříže (a spolumajitel 1.FC Slovácka) a nynější místopředseda FAČR... A těch příkladů by se ještě našlo několik (Fenin × agent)

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:48 |  
              0 0

              A Rakovan tu už nehostuje, hostovačka byla změněna v přestup v létě, jestli mám správné info...

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      spino     před 11 lety 14.12.2013 12:27 |  
      0 0

      Zrovna Bortel mi nepřišel špatný. Adepti jsou pro mě jiní - především nemakačenkové (Fenin, Čontofalský, Čonka atd.).

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        petrjir     před 11 lety 14.12.2013 15:02 |  
        0 0

        Myslím si, že Bortel, Fenin, Štěpán jsou jasní. Připojil bych k nim taky Čontofalskýho a Škutku. Pokud by tito hráči odešli, pak by odešlo taky poměrně dost peněz v podobě platů, které by se daly využít na lepší hráče. A ještě bych poslal Zmrhala někam na hostování.
        Ale zrovna Čonka mně nepřijde úplně marnej, jen by se měl trochu probrat. Koneckonců na levou stranu nemáme nikoho. Nevese bych raději viděl na stoperovi a snad se ukáže Tusjak. Možná by to Čonkovi více šlo v záloze, kde vlevo hraje Nitrianský.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 14.12.2013 15:18 |  
          0 0

          Sice by odešlo dost peněz,ale nejdříve musí nějaké peníze přijít a to je zatím ve hvězdách.Obávám se, že 19.12. to vyřešeno asi ještě nebude.

          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

            petrjir     před 11 lety 14.12.2013 15:34 |  
            0 0

            Souhlasím, ale prvně tři jmenovaní stejně mají asi u Koubka útrum (o Feninovi nemusím psát, Bortel žádná sláva a Štěpán absolutní průměr až podprůměr), o Čontofalského odchodu se taky mluví a Škutka si taky něco nejspíš bude hledat. U něj ale doufám, že by mohlo dojít třeba k výhodné výměně "kus" za "kus".
            Myslím si, že i kdyby přišli volní hráči nebo za minimum peněz, budou stále lepší než výše zmínění.
            Koho bych tu hrozně rád viděl je Jarolím. Po odchodu Kisela nám bude chybět přirozený lídr v záloze (Lička na něj nevypadá) a on by mohl být tím tvůrcem, srdcařem a lídrem. Velká škoda, že jsme ho nechtěli, když byl zadarmo. Jinej hráč mě v rámci ligy s podobnými vlastnostmi a "dostupností" nenapadá.

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:54 |  
              0 0

              DJe je škoda, klidně jsme ho mohli mít místo Gecova. Gecov stál 12 milionů kaček na vykoupení ze smlouvy + plat. DJ mohl mít klidně 200 tis měsíčně, teda jen o trochu víc než má Fenin. A přišel by zadarmo a pomohl by nám víc. Navíc do Slavie chtěl. Ale když jsem tu psal před rokem a půl, ať ho koupíme, tak prej že na českou ligu už nemá a kdesi cosi...

              Teď má ještě půlroku smlouvu, Boleslav za něho chce hráčskou náhradu. ALE! Ve Spartě není vůbec spokojenej Matějovský, kterej je v podstatě v ideálním fotbalovém věku a z pozice kapitána se dostal na lavičku a nehraje a tak chce pryč a zájem má právě Boleslav. A Matějovský tak trochu decentně řečeno DJe a vůbec celou rodinu Jarolímových nemá rád, takže pak by se Boleslav nemusela moc cukat, kor když za půl roku by DJ šel zadarmo a během jara by se ještě mohli Matějovský s DJem pohádat a rozklížit kabinu...

              Takže pokud Matějovský půjde ze Sparty do Bolky, je DJ náš, pořád sem chce, situace ve Slavii mu jedno není...

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                spino     před 11 lety 14.12.2013 16:23 |  
                0 0

                Počkej, abychom mu zase nekřivdili. Na jaře byl Gecov jedním z nejlepších. Vládl středu hřiště i podporoval útok. Že má poslední dobou techniku zpracování míče srovnatelnou zhruba se mnou před barákem je pro mě nepochopitelné, ale je to každopádně dost dobrý důvod, aby odešel.

            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

              slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:57 |  
              0 0

              Jinak kdo by mohl být tvůrcem, srdcařem a lídrem, tak ještě v rámci ligy mě napadá kromě Davida Jarolíma ještě jedno jméno: Karel Piták. A Carlos prý (nevím, slyšel jsem to z druhé ruky) není v Jablonci příliš spokojen, něco se mu tam nelíbí na kabině, navíc bydlí někde u Počernic a bývá k vidění jak na juniorce, tak jsem ho několikrát viděl na Slavii na hokeji s prckama, takže Slavii asi snad má pořád někde v sobě...

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:01 |  
                0 0

                Problém ale je, koho naše vedení nabídne za Jarolíma. Poslední nabídka (alespoň dle Sportu) byla Hurka s Tusjakem, takže se současně bojím příchodu Vošahlíka. Tam totiž půjde někdo nadějnej. Pelta není neschopnej, narozdíl od... A s Pitákem souhlasím, ale on je typ spíše jako Lička, tedy útočný hráč, podhrot, ale Jarolím je tvůrce a ten nám chybí.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                  slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:09 |  
                  0 0

                  Jarolím tvůrce není, je právěže spíše DZ, alespoň tak to hrál asi sedm sezon v há-es-fau. Tvůrce po něm chtěli v repre, ale to on neumí. Já bych ho bral právě místo Gecova, na post DZ, který ale umí rozdat míč, přihrát, který má fotbalové myšlení...
                  A právěže s příchodem Matějovského do Bolky by za něho Bolka nemusela chtít nakonec hráčskou náhradu, ale mohli by (snad) chtít nějakou finanční kompenzaci. On totiž v zimě nebude problém podepsat s DJem smlouvu od léta a zadarmo... Takže je v zájmu Bolky, aby ho prodali nyní (pokud ho budou chtít prodat či pokud on bude chtít pryč), ideálně by to mohlo být hostování na jaro a od léta mít již ze zimy podepsanou smlouvu s hráčem, viz Milan Škoda z Bohemians 1905 tak přišel...

                  A pokud by v zimě odešel Fenin, Škutka, Bortel - zkusil bych kromě DJ i toho Pitáka. Aspoň jako vějičku pro fanoušky, i když nejsou peníze a i kdyby nepřišli Rusáci...

              • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 16:05 |  
                0 0

                Tak Piták tu měl být už 3 roky. V Jablonci má stabilně vysokou výkonnost, to tehdy KJ pěkně podělal, když ho nechtěl. Ale nevím zas, jestli by se na hřiště vešli s Ličkou, oba jsou typologicky dost podobní.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                  petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:08 |  
                  0 0

                  Místo Pitáka tenkrát přišel Karol a už byl podepsanej. Když zjistili, že je volnej i Piták, tak mu prý volali, ale ten jim poděkoval a řekl, že je domluvenej s Peltou. To bylo v novinách. Faktem je, že v Jablonci už tolik nehraje, ale on je typologicky podobnej Ličkovi a tak bych tu spíše možná raději viděl toho DJ.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                    slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:10 |  
                    0 0

                    Bylo to trochu jinak. O tom, že Piták bude volnej, vědělo vedení ještě před podepsáním Kisela...

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                      petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:15 |  
                      0 0

                      Nevím jak přesně, psal jsem to, co bylo v tisku tenkrát.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                        slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:19 |  
                        0 0

                        To co se tehdy psalo si nepamatuju, Sport už si pár let nekupuju, vzhledem k tomu, jak se bulvarizoval a jaké tam píšou nesmysly.

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                  petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:11 |  
                  0 0

                  A při vší úctě k Pitákovi, Kisel držel kabinu před rozpadem, když půl roku nebrali prachy, tak nevím, zda by toto Piták unesl. Teď když se v Jablonci nedaří, dostávají pokuty, tak to nesl docela špatně. Tím ale rozhodně nechci říct, že mám něco proti němu, jen si myslím, že Karol v naší situaci nám pomohl více.

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                    Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 16:12 |  
                    0 0

                    Tak nevidím důvod, proč by Piták nemohl hrát s Kiselem tehdy. Kisel žádný velký playmaker nebyl, spíš takový produktivní podhrot.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                      Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 16:13 |  
                      0 0

                      A myslím, že v téže době si sem KJ radši natáhl synáčka z Itálie.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                        slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:17 |  
                        0 0

                        Jo, LJ byl od 1.7.2010 zpět ve Slavii a Piták šel do Jablonce a vzápětí na hostovačku do Hradce, což neprošlo (2× během půlroku nemůže změnit tým) a musel se vrátit do Peltovce.

                        KJ se bál, že Piták bude mít v kabině velké slovo, tak vzal Kisela.

                      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                        petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:18 |  
                        0 0

                        Jo, to je možný. Nevím ale současně, zda bych si tady přál vidět současně Ličku, Pitáka a DJ (o kterém mluvím jako o důležité posile). Kdyby ale jeden z nich přišel, vůbec bych se nezlobil. Ale říkám. Lička je typologicky podobný Pitákovi, takže raději DJ.

                        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                          Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 16:19 |  
                          0 0

                          Jo, teď už samozřejmě ano. Lička se jeví velice dobře a mělo by to na něm stát. Takže Piták už by byl asi zbytečný, DJ by byl fajn, pokud skutečně odejde Petrák.

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                            slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:28 |  
                            0 0

                            Piták by byl dobrý jako podhrotový hráč, možná i do útoku jako varianta místo Juhara. A DJ bych bral i bez odchodu Petráka, v případě přestupu Petráka každopádně...

                          • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                            petrjir     před 11 lety 14.12.2013 16:30 |  
                            0 0

                            Ano, právě na Ličkovi a doufám, že i DJ. Za Petráka mně přijde poměrně 25 mil (jak tady někdo napsal) málo. Na druhou stranu se asi ani jemu nechce čekat, než se Slavia zvedne a bude hrát v popředí či poháry, aby se i on mohl zviditelnit (při troše štěstí by to mohlo být už příští sezonu). Faktem ale je, že na Německo (opět jak někdo psal) podle mého ještě nemá. Problémem asi ale může být Paska, který rád prodává své hráče do Norimberku.

                            • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                              fredydj (přítel SN)     před 11 lety 14.12.2013 18:08 |  
                              0 0

                              25 mega málo? já to vidim tak na polovičku......

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                    slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:14 |  
                    0 0

                    V Jablonci někteří oblíbenci pana Pelty peníze dostávají. A někteří hráči peníze neviděli třeba půl roku... :P

                • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                  slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:12 |  
                  0 0

                  Souhlasím. Jak s tím, že tu Piták měl být už tři roky (dodávám, že DJ tu už měl být rok a půl, oba dva kvalitní hráči - slávisti - a byli by zadarmo, resp. žádné vykupování ze smlouvy...), tak i s tím, že Piták má vysokou výkonnost a že to KJ podělal. Když on ale se bál, že by Piták měl v kabině velké slovo - ostatně něco, na co dojel Brabec, že se Erich kamarádil s Doležalem...

                  • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                    Alanor (admin)     před 11 lety 14.12.2013 16:17 |  
                    0 0

                    Tak on KJ Slavii pěkně dojebal. Byť samozřejmě nemůže za ty zloděje, kterým vydal Slavii do rukou Rosen.

                    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

                      slaviator     před 11 lety 14.12.2013 16:25 |  
                      0 0

                      Já si pamatuju, že se mi nelíbilo už o první mistrovské sezoně, jak to KJ vedl. Napsal jsem o tom na SN tehdy i pár článků, na jedný tiskovce jsem se tehdy ptal na jaře na Strahově aby zhodnotil výkon "posil" (Abraham, Marek Jarolím i Blažek předvedli katastrofální výkon) a KJ tam na mě tehdy celkem vyjel, že se akorát na něj pořádá mediální štvanice a mediální hon a kdybych seděl ne ve druhé, ale v první řadě, tak snad vyskočí přes stůl.

                      A tvrdil jsem, že první titul jsme vyhráli se štěstím a že se musí analyzovat úspěch - proč jsme vyhráli. Zda proto, že jsme tak dobří a vše děláme skvěle, nebo proto že ostatní byli slepí a my jenom jednoocí. Ale prý že je nesmysl odvolávat trenéra po mistrovském titulu a LM, tak provedl zase průvan v kabině, přivedl si různé Vasiljoviče a další, obhájil se titul, přivedl další průměrné předražené hráče - a bum, proti Tiraspolu nasadil hroznou sestavu, výkon Marka Jarolíma z tehdejšího zápasu snad nikdo od té doby nepřekonal, ... a Tafat promáchl míč a Hanuš pustil celkem snadnou střelu.

                      Neviním z toho ty dva hráče, ale KJ, že nasadil do předkola nezkušeného Hanuše místo zkušeného Vaniaka a že v nastavení na hřiště poslal absolutně nezkušeného Tafata...

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      slaviator     před 11 lety 14.12.2013 15:49 |  
      0 0

      Jen ať jde, mě se nelíbil už na jaře...

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        bongor     před 11 lety 14.12.2013 16:15 |  
        0 0

        Budu se jen opakovat když napíšu,že Dýdžeje jsme měli brát,když se rozhodl,že půjde dohrát do Česka.Nebyli bysme v takových srágorách,co jsme nyní.Ten by lenochody bleskem změnil v pilné včeličky.Teď je to taky dobrá možnost,ale nesmíme zapomínat,že čeká,až se mu v Hamburku uvolní nějaký slíbený flek.Je to jasný slávista,určitě ho naše situace štve stejně jako nás tady na SN.
        Karlos to je podobný případ,taky naše vedení machrovalo,až přestoupil do Peltonce.třetí takový případ je Rudi.všechno zkušení ,dobří hráči a naši umělci je prováhali.

        • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

          bongor     před 11 lety 14.12.2013 16:20 |  
          0 0

          ještě k Bortelovi,ten se jednu dobu jevil docela dobře,ale najednou stejně jako Čonka ,utrum.Tam bude něco osobního.Škutku asi nechce Koubek,nesedí mu do koncepce.Já mu pochopitelně nemůžu radit,ale jen si myslím,že on by se mezi rychlými spoluhráči moh dobře uplatnit,protože někdo taky musí být rozbíječ,něco jako Pospěch,kterého jsme se debilně zbavili a tak vesele dává góly za Duklu.

  9. Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

    jandam93     před 11 lety 14.12.2013 18:02 |  
    0 0

    Mám nějaké zákulisní info k juniorce - prý končí Herc (to mě dost překvapilo), Zákostelský a ještě další hráči, ale to už jména nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

      klimi     před 11 lety 14.12.2013 18:12 |  
      0 0

      S tím Hercem se mi to nezdá, ani v juniorce není zrovna hodně krajních obránců...Ledaže by mu nabídli působení jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - hráčem podzimu Dobrotka a Rakovan

        jandam93     před 11 lety 14.12.2013 18:20 |  
        0 0

        prý mu končí smlouva...