Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

FK Baumit Jablonec dnes zveřejnil, že jedná se Slavií o přestupu ofenzivního hráče Jana Vošahlíka.

Jan Vošahlík (ročník 1989) už ve Slavii působil v sezóně 2012/13, kdy jej Jablonec uvolnil na roční hostování bez opce. Tehdy nastoupil za Slavii do 20 ligových a jednoho pohárového utkání a zaznamenal čtyři ligové a jednu pohárovou branku. První dvě branky vstřelil hned v prvním kole Jihlavě a díky nim Slavia dokázala získat z téměř ztraceného zápasu bod za remízu 3:3. Poté vystřelil Slavii postup v poháru v Kutné Hoře, kde sešívaní zvítězili nejtěsnějším rozdílem 1:0. Po utkání 7. kola proti Teplicím se však zranil a na hřiště se vrátil až na jaře, kdy si rychle vybojoval místo v základní sestavě. Vstřelil však jen dvě branky, jednu v Teplicích (1:1) a jednu na Letné (1:3).

V Alanorově hodnocení si za podzimní část sezóny vysloužil průměrnou známku 4,40, v jarní části sezóny se zlepšil na 5,00. Za celé své roční působení však nepřesvědčil, že by měl být tahounem ofenzivy mužstva, tedy typem hráče, kterého Slavia údajně hledá s nejvyšší prioritou.

Do Slavie jistě nepřijde krajní obránce Ondřej Vrzal, o kterém se v posledních dnech živě spekulovalo. Ten totiž z Dukly odchází na roční hostování právě do Jablonce.

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Jiri1     před 11 lety 09.12.2013 17:55 |  
    0 0

    Jo, jo a hlavnim skautem byl pan Pelta , ktery nam zase laskave pujci a mozna nastalo Vosahlika a vezme si Simecka , Hrubese a koho jeste.
    Tak tohle bude platit ten tajuplny Ruskocesky spolek investoru , tuhle prasarnu.
    Hrac , ktery delsi dobu nehral se zase prichazi rozehrat , zadna novinka , spise k placi.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      sasky     před 11 lety 09.12.2013 18:11 |  
      0 0

      Pane Jiří, výjimečně s Vámi souhlasím. S tím zmetkem z Jablonce bych radši neobchodoval.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        bongor     před 11 lety 09.12.2013 21:05 |  
        0 0

        Já bych to dokonce dal do stanov Slavie,neobchodovat s nikým,kdo si pošpinil ruce v kauze kaprliga.Ovšem Jirko,nevím jak jsi přišel na tu souvislost s těma Rusama?jestli opravdu přijdou,tak budou první,kdo takové obchody striktně zakážou.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          edenian     před 11 lety 09.12.2013 22:00 |  
          0 0

          Bongore me je zahadou, jak vis co tady rusaci budou zakazovat a tak podobne.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      zeleznik2     před 11 lety 09.12.2013 18:21 |  
      0 0

      Přesně tak od Pelty nic, ani zadarmo....

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 18:36 |  
      0 0

      Pelta už nás odrbal tolikrát, že od něj bych nebral nic. Stačí vzpomenout na anabázi s Hlouškem.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 19:27 |  
        0 0

        Tak tak, snad jen Pelta těmito výkřiky zvyšuje Vošahlíkovu cenu před prodejem jinam, jinak si radši ani nechci domýšlet ty podmínky a hráčskou kompenzaci, kterou by bral...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      houston (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 19:17 |  
      0 0

      Pomůžu si příslovím letitým, ale jako by vyřčeným přímo na hajzla Peltu : Timeo Danaos (et) dona ferentes /Bojím se Řeků, (i těch,) kteří přinášejí dary/.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        jarodo57     před 11 lety 09.12.2013 19:30 |  
        0 0

        No to nám to hezky začíná.Ať si toho zelenýho frajera strčej do pr....

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      Travinho     před 11 lety 09.12.2013 21:08 |  
      0 0

      Jenomže co my bychom za takového Peltu, který je schopen levně přivést kvalitu dali. To, že se naše vedení nechalo několikrát ojebat je spíš vina jejich a ne Peltova.

  2. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Dresco     před 11 lety 09.12.2013 18:07 |  
    0 0

    No doufal jsem teda, ze prijde opravdu strelec a ne dalsi prumerny hrac...byl jsem celkem rad, kdyz u nas tehdy nepokracoval...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      Jiri1     před 11 lety 09.12.2013 18:20 |  
      0 0

      A jen , abych jen nenadaval, pro pan Edwarda. umim si predstavit opravdu levne a dobre hrace o kterych mluvil P. Kisel, nekteri znich uz jsou dnes no hadejte kde .......................

  3. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    zeleznik2     před 11 lety 09.12.2013 18:20 |  
    0 0

    No nevím, zase chceme Vošahlíka?už u nás hrál, ukázal se v podstatě jen jako žolík proti Jihlavě, kdy zařídil všechny tři góly(dva z nich sám dal), s bilancí 7z/3g, pak se zranil a celkem 20z/4g to taky není žádná sláva. Po sezóně jsme ho chtěli podepsat a Pelta řekl: "Ne", nebudeme se oslabovat před EL, ze které stejně hned vypadli...A teď ho chceme znovu, je sice ještě perspektivní(24 let), ale šutér z něho zřejmě nikdy nebude. Když se má někdo vrátit tak Pospěch, jeho 8 gólů na podzim jsou jako 2/3 všech našich. Varianta Vrzala na levého beka, dobrá varianta, Neves by se vrátil na stopera, kde mu to jde mnohem lépe, takhle varianta, ale padla takže škoda. Navíc co obětujeme za Vošahlíka?jak tady píše kolega Jiří, určitě to nebude jen finanční náhrada...(Šimeček? Bazal?Hurka?), když někoho z Jablonce, vzal bych si raději Pitáka a možná Hubníka.

  4. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    subHuman     před 11 lety 09.12.2013 18:23 |  
    0 0

    Tomu rikam koncepce ala Slavia.

    Uz jen cekam, ze podepiseme Benjamina Vomacku a Jirku Bohma :-D

    A korunu by tomu nasadilo, kdyby za toho podprumerneho lempla z Jablonce odesli na prestup nejaci odchovanci, napr. jiz zminovany Simecek nebo treba Bazal.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      spino     před 11 lety 09.12.2013 19:21 |  
      0 0

      Nestraš Vomáčkou! Ještě se toho Držmíšek chytne.

  5. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 18:45 |  
    0 0

    Trochu mě uniká smysl tohoto článku, přestup Vošahlíka je hodně vzdálenej a protože se znám s lidmi z jablek tak vím že by chtěl spíš do zahraničí,je to spíš vypuštěněj balonek....

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      denydzlSKS     před 11 lety 09.12.2013 18:58 |  
      0 0

      V posledních třech článcích už jsem dvakrát četl, že čtenářům uniká jejich smysl.. Můžou se tu tedy přestat zveřejňovat články čtenářů a spekulace.. Jenže k čemu to tu pak bude?

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        jarodo57     před 11 lety 09.12.2013 19:35 |  
        0 0

        Co byh chtěl dělat v zahraničí?Vždyť nemá pomalu na naši ligu.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 19:41 |  
        0 0

        to je právě ono. Buď budou SN jen papouškovat články z ofika, nebo budou samostatný web s různorodým spektrem názorů.

        Mj. ono kritizovat je easy, ale co kdyby tedy místo kritiky někdo zformulovat NEzbytečný článek? :-)

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 20:23 |  
          0 0

          Mě tady nevadí žádnej článek,ale v případě Vošahlíka je to minimálně předčasná spekulace vypuštěná ředitelem jablek,jinak samozřejmě se tu mužem samostatně zabývat každým jmenem hráče kterého vypustí kde kdo se souvislostí se Slavii.Navíc Vošahlíka zase nepovažuji za tak zásadního hráče pro náš klub.No to jen můj názor.Samozřejmě to není nic proti obětavým lidem kteří tvoří SN a mají můj hluboký obdiv.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

            Pepino44     před 11 lety 09.12.2013 22:01 |  
            0 0

            Tak já nevím,jestli Vošahlík do Slávie půjde nebo ne,ale z důvěryhodného zdroje vím,že Vošahlík je v Jabkách krajně nespokojen a říkal,že kdyby jej nechali ve Slávii byl by raději,protože tam byl spokojen. Tato informace je již starší a jestli dostal nějakou nabídku ze zahraničí (od agenta ?) tak by jí dal asi jako každý přednost.

            • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 23:35 |  
              0 0

              Vím od lidí z jablek, že by spíš chtěl ven,ale všechno je relativní :-)

  6. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    spino     před 11 lety 09.12.2013 19:01 |  
    0 0

    Už vlastně chápu, proč Řebíček tady toho Držmíška potřebuje. On jediný má natolik křivou páteř, aby Řebíčkovi posvětil i takové levárny, jako je prodej nadějných juniorů.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.12.2013 20:48 |  
      0 0

      Ver, ze uplne drtiva vetsina navstevniku tohoto webu zna tvuj vztah k soucasnemu sportovnimu rediteli. Opravdu neni potreba jej omilat za den tolikrat jako dnes. Takze znovu opakuji zadost, aby ses pokusil sve prispevky samoregulovat, jinak to budeme nejspis muset delat za tebe.

  7. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    hoftic     před 11 lety 09.12.2013 20:02 |  
    0 0

    Místo Vošahlíka má jít do Jablek Martin hurka. Prej dělá ve SDlávii jen problémy.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      jarodo57     před 11 lety 09.12.2013 20:09 |  
      0 0

      Ale on je jedno a to samé.Frajer co si o sobě myslí ,že je mistr a má na to hrát v Bayernu nebo v Chelsea.Ať si tam zůstane.Škoda peněz za jeho výplatu.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      spino     před 11 lety 09.12.2013 20:18 |  
      0 0

      Já bych ve Slavii taky dělal problémy. A hodně velké pokud by někdo mařil muj talent.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        Travinho     před 11 lety 09.12.2013 21:11 |  
        0 0

        Hurka si svůj talent, ale maří především sám, protože pokud by člověk měl soudit jen dle výkonů v juniorce, tak Peterka je o třídu před ním...

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          spino     před 11 lety 09.12.2013 21:26 |  
          0 0

          Já to nepopírám, ale tady jsme zase u toho, že mladí hráči na rozmezí juniorky a áčka nemají kde hrát. Farma nefunguje a béčko nemáme. Víc už o tom bylo napsáno jinde.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

            denydzlSKS     před 11 lety 09.12.2013 21:44 |  
            0 0

            Loni někdo tvrdil, že Hurkovi sehnali hostování a on ho odmítl(nakolik to je pravda nebo ne, nevím). Pokud ano, tak by se asi měl zamyslet Martin(nebo jeho agent), jestli má cenu se zahrabat ve Slavii, kde mu pšenka evidentně nepokvete..
            V každým případě si pořád myslím, že Hurka by v áčku obstál a nechápu proč z něj vlastně vypadl - když nastoupil, tak nezklamal.

            • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

              spino     před 11 lety 09.12.2013 21:58 |  
              0 0

              Naprostý souhlas. Juniorku letos nesleduju - nemám na to čas (hraje tam vůbec?), ale pokud nastoupil do áčka, tak nezklamal.

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      Pepik15     před 11 lety 09.12.2013 20:32 |  
      0 0

      ten problem je v tom,ze je slavista od 5 let a chce hrat za slavii.A pan nekdo mu hazi klacky pod nohy. A nedivte se mu , ze je otraven, alespon vy pisalkove ho usetrete

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        petrjir     před 11 lety 09.12.2013 21:15 |  
        0 0

        A muzes rict, kdo je ten pan nekdo? Koubek, Drzmisek, Kisel, Rebicek?

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        Pepino44     před 11 lety 09.12.2013 22:15 |  
        0 0

        Tak to mu musel házet klacky pod nohy snad každý trenér. Je sice chválihodné,že je slávista od 5 let a chce hrát za Slávii,ale toto právo si musí zasloužit a to svými výkony. A ty výkony nejsou nijak přesvědčivé ani v juniorce.Takhle zbytečně promrhává svůj talent.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 00:19 |  
        0 0

        Tak o to víc na to půlroční hostování odejdu, protože vím, že až se vrátím, tak mám něco za sebou a může mi to jenom pomoci k tomu, abych v té Slavii hrál, no ni?

  8. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 20:27 |  
    0 0

    No to mám radost..možná zapomínám, ale nijak mě nepřesvědčil, když byl u nás a vzhledem k tomu, jak nehrál v Jablonci, tak nemám zájem..i zadarmo by byl drahej, ale jak známe Peltu, tak by to navíc vyšlo pekelně draho..čili jasné NE

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 21:08 |  
      0 0

      no, kdyby byl za 5M, tak to jde, ale jak znám Peltu, tak bude za 10M a juniory, což by bylo hodně nevýhodný.

  9. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Tom     před 11 lety 09.12.2013 20:38 |  
    0 0

    Takže zase budeme v tomhle přestupovém období sbírat odpadky a lákat hráče kteří už slavii prošli ... To už si snad ze mě dělaj prde*

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      leoneig     před 11 lety 09.12.2013 22:02 |  
      0 0

      Nevím,co tady všichni jebete do Vošahlíka..Jaro u nás odehrál hodně slušně a určitě patřil k těm lepším.to,že teď tolik nehraje nevadí,to nebude hrát nikdo čtvrt roku tu naši paligu..Jako klíčová posila to není,ale rejpat do něj jen kvůli Peltovi je trapný a nepřidávám se k tomu,v případě,že do Jablonce nepůjde na přestup či hostování s opcí hráč typu Proška

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        jarodo57     před 11 lety 10.12.2013 16:48 |  
        0 0

        No problém je v tom, že jaro odehrál velmi slušně si tady myslí kromě tebe málo kdo.

  10. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Travinho     před 11 lety 09.12.2013 21:13 |  
    0 0

    Doufám, že nepřijde. Na kraj zálohy máme borců podobné kvality dostatek, raději bych tu viděl pravého beka či útočníka...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      spino     před 11 lety 09.12.2013 21:26 |  
      0 0

      On ale může hrát i v útoku/podhrot, tam by se mi i líbil víc, protože na kraj zálohy je pro mě pomalej.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        Tomski     před 11 lety 09.12.2013 21:39 |  
        0 0

        ale, že by to byl neomylný střelec taky není pravda...na pravou lajnu máme Nitrianského, Proška a Mičolu...u nás patřil minulou sezonu k těm lepším, ale tento podzim mu nevyšel...

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          goofy38     před 11 lety 09.12.2013 21:48 |  
          0 0

          Nitrianský prej půjde v zimě pryč.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

            petrjir     před 11 lety 09.12.2013 21:54 |  
            0 0

            A kam?

            • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

              goofy38     před 11 lety 09.12.2013 22:10 |  
              0 0

              Tak to nevím, řikal mi to kámoš. Kdo ví, co je na tom pravdy. :)

            • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

              bongor     před 11 lety 09.12.2013 22:56 |  
              0 0

              Do Realu

              • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

                spino     před 11 lety 09.12.2013 23:37 |  
                0 0

                Realu Rapids? :D

            • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

              Fallen (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 00:11 |  
              0 0

              To je jedno... kamkoli :D

              • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

                jarodo57     před 11 lety 10.12.2013 16:50 |  
                0 0

                Zaplať pánbůh

                • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

                  Kenny     před 11 lety 10.12.2013 20:22 |  
                  0 0

                  Zaplať pánbůh, že odejde jedinej hráč kterej umí vymyslet a hlavně provést finální přihrávku.......

  11. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    Nosorozec     před 11 lety 09.12.2013 21:47 |  
    0 0

    V létě jsem si přál, aby u nás Vošahlík zůstal, protože v minulý sezoně patřil mezi naše lepší hráče. Jenže letošní podzim se mu moc nepovedl, vypadá to, že je z formy, tak nevim, jestli je jeho přestup šťastný řešení. Navíc jakýkoliv naše obchody s Peltou dopadnou pokaždý průserem, určitě bude chtít kromě peněz ještě na přestup nebo na hostování s opcí Hurku, Šimečka, Bazala, nebo jinýho nadějnýho hráče z naší juniorky...

    • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

      bongor     před 11 lety 09.12.2013 23:01 |  
      0 0

      Je potřeba oddělit od sebe dvě věci.-Peltu a jeho způsob obchodování,na který my tak naivně a rádi nabíháme.V tom případě
      bych o Vošu nestál,Ale druhou věcí je Vošahlík jako fotbalista,nebyl o nic horší,než naši ostatní záložnici,spíš o něco lepší.navíc se mi velmi líbil v repre 21,kde hrál tuším jakéhosi podhrota a to dost dobře.
      Ale v současnosti potřebujeme o hodně víc hroťáka a kraje obrany.

      • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.12.2013 23:33 |  
        0 0

        Tak je pravda že vosa patřil mezi ty lepší,no navíc má udajně smlouvu jen do léta a pak by mohl jít zadáčo,možná cinklý jaro má ted poslední možnost jak ho zobchodovat.Rozhodně bych to neviděl jako uplně drahej nákup, ovšem jeho vykonost je ve hvězdách.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          petrjir     před 11 lety 09.12.2013 23:49 |  
          0 0

          V našem případě se ale vždy při obchodování s Peltou jednalo o drahej nákup.

          • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

            Nosorozec     před 11 lety 09.12.2013 23:53 |  
            0 0

            Pelta je vychcanej, musíme si při jednání s ním dávat obzvlášť velkej pozor.

        • Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

          judy     před 11 lety 10.12.2013 00:33 |  
          0 0

          Když Vošahlík odcházel od nás tak se mu nechtělo, třeba to s tou výkoností nebude tak horký... já osobně mam Honzu rád i když je fakt že zrovna na pravo máme Proška kterej se časem třeba chytne a Mičolu kterej sice nehraje ale když není zraněnej tak hraje dobře... možná ten podhrot za Kisela ?

  12. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 10:08 |  
    0 0

    Tak Vosahlika tedy uprimne receno moc nechapu. jasne potrebujem posilit utok, ale tohle neni hrac, ktery nas spasi. myslim si, ze by prosek byl platnejsi pokud by dostal duveru.
    myslim ze potrebujem posilit jine posty nez pravou zalohu a utok dalsim nebehavym hracem ;(

  13. Re: Do Slavie se může vrátit Jan Vošahlík

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.12.2013 15:13 |  
    0 0

    No tak Koubek prohlasil, ze chce rychlostni typy hracu dopredu, tak doufam, ze odmitne - pokud muze - Vosahlika, vzdyt je to staticky hrac, ktery jen stoji u lajny, ceka na balon a pak ho posle centrem do vapna..