Slavia - Liberec 2:1 (1:1)
Branky: 25. a 63. Juhar - 10. Rabušic
Sestava: Rakovan - Dostál, Škoda, Dobrotka, Neves - Nitrianský (42. Koreš), Petrák, Lička (68. Gecov), Zmrhal - Kisel (86. Prošek) - Juhar
Slávisté začali aktivně, ale Juharův přímý kop nedokázal za Kovářova záda umístit z úhlu Neves. Zato Liberec dokázal využít první chybu obrany Slavie. Za obranu si naběhl Rabušic a neměl problém přehodit Rakovana, který vyběhl dosti nejistě. Sešívaní mohli rychle vyrovnat, ale Ličkova střela z první po rohu letěla těsně mimo. Liberec byl nadále nebezpečný, po Šuralově akci a nedůrazu Škody byl ve vyložené pozici Frýdek, ale Rakovan ho výborně vychytal. Střeleckou nemohoucnost ukázala Slavia po 20 minutách hry, kdy ve vápně nejprve promáchl Juhar a poté pálil Kisel ve vyložené pozici vedle. Slávisté ale svou aktivitou vyrovnání docílili, po Nitrianského přihrávce pálil Juhar a střela jen tak tak prošla Kovářovi do sítě! V Edenu byl k vidění zajímavý fotbal, na druhé straně pálil Frýdek těsně vedle. Slavia byla lepší, končící Kisel byl blízko branky, ale ve skluzu nedokázal přes obránce dotlačit míč do branky! Následná rána Juhara letěla těsně vedle! Velice zajímavý první poločas tak skončil smírně 1:1.
Slávisté do druhé půle doslova vlétli, Koreš ale ve vyložené šanci mířil vedle! Na druhé straně na poslední chvíli odvracel na roh Dobrotka. Do šance se vzápětí hnal aktivní Juhar, dokázal dokonce poslat míč mezi nohama brankáře, ale pomalý pokus neměl problém zneškodnit obránce Slovanu. Liberec se pokusil branku Slavie ohrozit několika střeleckými pokusy, ale vše bez problémů zkrotil Rakovan. Po hodině hry se štěstěna konečně otočila k Slavii čelem. Juhar pálil z přímého kopu a zeď míč tečovala tak, že zapadl za bezmocného Kováře - 2:1! Neskutečná situace se udála v 73. minutě, rozhodčí Jílek nejdřív nepochopitelně odpískal penaltu proti Slavii, aby ji následně, zřejmě po poradě s pomezním, odvolal. Zmatený rozhodčí pak nenašel odvahu zapískat penaltu na druhé straně, kdy se zdálo, že byl faulován Koreš. Slávisté s vypětím všech sil nakonec nesmírně cennou výhru udrželi, když po dobrém výkonu zdolali Liberec!
"Je potřeba přiznat, že je to velká úleva, protože se na tabulku nedívalo dobře. Mužstvo šlo za výhrou s odhodláním, bojovností a koncentrací. Myslím si, že byla k vidění i fotbalová kvalita a že jsme mohli přidat i nějakou branku navíc. Chvíli byl lepší Liberec, chvíli my a vyšlo z toho vydřené vítězství," zhodnotil utkání trenér Koubek.
Komentáře (118)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
zeleznik2 před 11 lety 02.12.2013 18:30 |Tak už to neplatí 1:1 Juhar v 25.minutě, to je neuvěřitelné, jinak ten gól jde na vrub též pravé straně obrany: Dostál a Škoda, kteří nepokryli vysunutí Rabušice, též Rakovan mě zareagovat dříve...
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Dresco před 11 lety 02.12.2013 18:55 |Dostál pak skvěle ale vybojoval a ideálně založil golovou akci...jinak Lička občas něco zazdí, ale jako jedinej je schopnej dát finální kolmici...
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 02.12.2013 19:02 |Hlavne Dostal nema na inkasovane brance zadny podil, kryl si sveho hrace a co se delo za nim, na to fakt zadny vliv mit nemohl. Ani bych ten gol nedaval za vinu Rakovanovi, kdyby pokracoval v pohybu vpred, tak Rabusice nejspis sestreli, dostane cervenou a kope se penalta. Rekl bych, ze gol jde na triko Skodovi, bud mel Rabusice vystavit do ofsajdu, nebo se s nim mel stihnout vracet, neudelal ani jedno.
Ale hlavne - nas problem je na opacne strane hriste, kde ze peti golovek za polocas dame jeden gol a i ten navic Kovar malem vyrazil...
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 02.12.2013 19:04 |35 vterin druhe pule, dalsi golovka a tradicni vysledek... Tomu se da fakt uz jen smat...
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Dresco před 11 lety 02.12.2013 19:22 |a penaltu nam nepisknou ani takhle jasnou...jinak snad dnes to strelecke stesti vydrzi, oba goly konecne stestena poslala do site
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Pepino44 před 11 lety 02.12.2013 19:33 |Ale proti nám jí písknul velmi ochotně,ještě,že ten pomezní je alespoň trochu normální. A při tom to musel jasně vidět,vždyť byl skoro u toho.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 19:33 |A kdyby rozhodčí tu penaltu v našem vápně neodvolal, tak už by to byl opravdu výsměch.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Betynka58 před 11 lety 02.12.2013 19:56 |Na druhou stranu oceňuji, že našel tu odvahu ji nakonec odvolat, rozhodnjě to není v naší lize běžné.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 02.12.2013 20:01 |Vykon sudiho byl dle meho proste strasny. Nechapu, na jakem zaklade vubec tu penaltu piskal, co se tam dle nej mohlo odehrat, aby mic skoncil tam, kde skoncil, a pritom doslo k faulu.
Ale nebylo to zdaleka jen o penaltach, i posuzovani nedovolenych zakroku mi prislo dost podivne. Vyvrcholilo to v case 92:30, kdy asistent sudiho z metru kouka na cisty souboj tusim Zmrhala s jednim ze souperu a nemava, zatimco Jilek ze vzdalenosti 25 metru piska utocny faul Zmrhala a dava mic hostum, aby mohli jeste jednou zautocit.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 20:07 |Je jistý, že kdyby tu ruku dal ve vápně škoda, tak tu penaltu Liberec má.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
denydzlSKS před 11 lety 02.12.2013 20:10 |Nepíšeš náhodou i statusy na Facebooku? Tohle brečení je totiž už dost hrozný. Neříkám, že rozhodčí pískaj dobře, ale takových situací je v každým zápase na světě..navíc o body nás připravuje v 95% náš zoufalý kádr a jeho zoufalé výkony. A psát pomalu před každým zápasem, že nás píská ten a ten, který nás tam a támhle poškodil..fuj!
Mimochodem naše kraje obrany - to je opravdu moderní fotbalové pojetí:-) Nejslavnější klub v čechách ma na nejdůležitějších pozicích hráče úrovně Divize..
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 02.12.2013 20:19 |Na facebooku pise v drtive vetsine Alanor.
Kdyby sudi obcas piskali i v nas prospech, tak bych nemel potrebu to tady komentovat. Kdyz nas sudi ocividne poskodi v 8 ze 16 podzimnich zapasu a pomuzou nam v jedinem, tak mi to proste neprijde jako nahoda a jako neco, co se deje v kazdem zapase na svete. A podobne jako treba na Dukle Ardeleanu, i dnes Jilek dle meho tlacil karu souperi Slavie. Nemluve o tom, ze Jilek nas zarizl uz v Plzni, coz ovsem uz vsichni vcetne me berou jako normu, takze to uz skoro ani nezminuji.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
denydzlSKS před 11 lety 03.12.2013 08:33 |A myslíš, že fanoušci jiných klubů jsou s pískáním rozhodčích spokojení? Že si taky ve většině zápasů nenajdou tu svojí křivdu;-)
Teď mně třeba dostal ten závěr článku, kde "Zmatený rozhodčí pak nenašel odvahu zapískat penaltu na druhé straně, kdy se zdálo, že byl faulován Koreš." - stačí se kouknout na záznam v TV a ze zmatenýho rozhodčího, kterej nemá odvahu písknout penaltu je rozhodčí, který akorát nepískne Korešovo upadnutí.
Co se týče Dukly..jo zařízl nás, ale když jsem to viděl živě, tak mi to taky nepřišlo jako faul a naopak jsem si ještě zanadával, že to Karol klasicky přihrál. Až ze záznamu jsem ten faul viděl. Takže za mně to moc rozhodčímu vyčítat nemůžu, ale pokud je zbytek fanoušů tak bystrozrakej a všechny ty situace dokáže posoudit správně hned napoprvé, tak sklápim uši a šoupu nohama:-/
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 09:29 |Nemyslim si, ze jsou fanousci ostatnich klubu spokojeni (az na Plzen a Spartu, kdy temer 100% spornych situaci je rozhodnuto v jejich prospech), ale ani si nemyslim, ze by jakykoli jiny klub byl zariznuty v polovine podzimnich ligovych zapasu.
Ad Kores - report psal Alanor primo z Edenu a nemel k dispozici zaznam z TV. Ja jsem zaznam videl a myslim si, ze na druhe strane by Jilek vubec nemel problem takovy stret odpiskat jako penaltu.
Jinak to podle me neni otazka toho, co fanousci dokazi videt z tribuny. Rozhodci je vetsinou v lepsi pozici na hristi a hlavne je placeny za to, aby dokazal fauly rozeznat.
Takze pokud Jilek napriklad nepiskne ruku ve vapne, ktera je prakticky totozna, za kterou pred mesicem kopal Bayern v Plzni penaltu, tak nas proste poskodi. Zvlast kdyz za par minut chce odpiskat ocividne cisty zakrok na druhe strane. Ja mam pak proste problem uverit, ze to ten sudi jen neumi a nedela to umyslne.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Betynka58 před 11 lety 03.12.2013 10:36 |Kdyby to udělal úmyslně, tak by asi tu penaltu vůbec neodvolával. Nevím tedy přesně, jak se věci seběhly po tom zapísknutí, ale pokud to bylo tak, že hlavní zavolal nejdříve pomeznímu a ne naopak, pak o úmyslné snaze poškodit Slavii nemůže být řeč. Jiná věc je, že alespoň jednu z těch dvou situací v libereckém vápně by na druhé straně asi jako penaltu písknul. Holt mají letos sudí asi shora nějaký zákaz pískat pro Slavii desítky.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Kenny před 11 lety 03.12.2013 18:29 |Nejspíš to bylo tak, že po odpískání mu pomezní hlásil že nebyla. A on věděl že ho tím pádem nepodrží a radši ji odvolal. Proč by ji nejdřív pískl a potom se ptal pomezáka?
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Pepino44 před 11 lety 02.12.2013 20:25 |Tak mně to jako brečení moc nepřipadalo,bylo to jenom konstatování. Nám nepískne dvě jasné penalty a proti nám pískne nesmysl a při tom je téměř u toho. Kdyby to bylo pro spartu nebo Plzeň,tak se za ty dvě situace pískají penalty tři. Jedna za ruku,druhá za faul a třetí,že jsme Slávia.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:02 |Nezaměňuj brečení a konstatování faktu. Fakt je ten, že sudí nám dnes upřel dvě jasné penalty a jetě snad chtěl písknout jednu vymyšlenou proti nám. A stejně tak je konstatování, že to nebylo na podzim poprvé. Proti nám se píská skoro všechno ale nám penaltu nepíšknou v žádnem případě. Vzpoměň třeba na Duklu a faul na Kisela... a konstatovat fakt, že nás ty upřené penalty stály body také není brečení. Hned první zápas Ostrava a 2 body v řiti, na Dukle jsme to naštěstí uhráli i tak. Jasný kádr máme na houby a tím spíš nás takové křivdy mrzí.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Slawek před 11 lety 02.12.2013 21:10 |Jenže ani to, že máme v útoku nekopy a spalovače neopravňuje sudí, aby nám odpírali penalty, či nás jinak poškozovali. To mi nikdo nenamluví. Ani Pelta, ani nikdo jiný natož Ty, náhle tak objektivní.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
Dobi před 11 lety 03.12.2013 05:23 |Ten pomezní, přímo pod námi, pustil Liberci občas ofsajd, ale u penalty-nepenalty se zachoval skvěle! Poslední penaltu jsme kopali v květnu 2012 proti HK za stavu 3:0!!! Pravda, těch šancí moc nebylo, ale v červenci Ostrava a nýčkon Liberec... Pelta VEN!
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
zeleznik2 před 11 lety 03.12.2013 09:34 |Podívej se znovu: http://fotbal.idnes.cz/16-kolo-prvni-ligy-slavia-liberec-dap-/fotbal.aspx?c=A131202_174029_fotbal_min
Neříkám, že Dostál za gól může, ale chybka tam byla, myslím v komunikaci se Škodou, měli se lépe domluvit a neměli tam udělat tak velký prostor Rabušicovi, ale vzápětí to odčinil při našem gólu. Gól tedy padá na Škodu, ale ani Rakovan nemá čisté svědomí, nebyl si jistý zda má vyběhnout,nebo zůstat stát, pak sice vyběhl, ale bylo už pozdě, ty dvě tři vteřiny zaváhání rozhodly.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 09:41 |Podival jsem se znovu a Dostal si hlida sveho hrace, od ktereho se nemuze hnout, jinak by Fleisman samozrejme nahral jemu. Dostal ma na inkasovane brance naprosto nulovy podil, on byl tam, kde byt mel. Ohledne Rakovana nazor upravuji, nejspis to slo vyresit lepe, ale na odhad to byla pomerne tezka situace.
Re: Slavia - Liberec 0:1 v 1. poločase
lucky-pilda před 11 lety 03.12.2013 13:49 |Diky za link. Tam je nicmene naprosto jasne videt, ze za gol nemohl ani Skoda, ani Dostal, ani Rakovan, ale jednoznacne Dobrotka, kterej si nechal utect protihrace.
Re: Slavia - Liberec 2:1
tupoleff (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 20:06 |tohle je skutečně historická půlsezona, rekordní domácí prohra 0:7, v 16i zápasech 12 vstřelenejch gólů... ta sestupová pozice by tomu slušela víc. nicméně zaplať pámbu za tu teč
Re: Slavia - Liberec 2:1
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 20:15 |Tak nějak no ...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Fulham před 11 lety 02.12.2013 21:07 |Ty vole vam se teda fakt nelze zavdecit....kluci jezdej po prd...,hezky akce taky byly a tady se zase kritizuje..fakt nevim - mame vitezstvi nad silnym Libercem panove.!!
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 02.12.2013 21:24 |Já jsem taky spokojenej,hra dobrá,snaha maximální a to sna ode všech.Co víc si přát.Jen tu výhru jsem tipoval vyšší,4:0.
Libe nejsou žádný ořezávátka,v Evropě jsou docela vidět a naši kluci se jim ve všem vyrovnali.Dobrý.Ale zase jedničky TS,Karolko si zasloužil tohle hezké rozloučení.
Re: Slavia - Liberec 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:31 |Ale jo - jsem zmrzlej jako drozd (coz spravi dva tri grogy), ale s vysledkem a pristupem dnes konecne spokojenej. Coz se o tech 15 kolech predtim bohuzel vesmes rict neda... Snad se takovyto pristup stane pro jaro platnou normou. O tom, ze je doplneni tymu kvalitou nezbytne, ani po dnesnim uspechu nelze pochybovat! Takze hlavne se ted nenechat ukolebat, to by byla sebevrazda.
Re: Slavia - Liberec 2:1
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 14:52 |Za vítězství nad Libercem jsem rád, ale co ostatní výsledky ? Jsme po podzimu na 11. příčce teda, aby si vedení opět nemyslelo , že ono to pude a nepřijdou změny v kádru ...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:21 |Pánové, mně se ten zápas dnes líbil. Bylo to napínavé a celkem i fotbalové a navíc... ani tam nebyla taková zima, jak jsem očekával :).
Během klání jsem si snažil v hlavě sesumírovat určité hodnocení hráčů, ale moc mi to nešlo, když už jsem chtěl někoho za něco pochválit, tak chvíli na to nějakou akci pokazil a naopak, takže jsem od toho raději upustil (a asi i dobře udělal). Líbil se mi Škoda, na tom první gólu asi bude mít svoji vinu, ale jinak hrál výborně. Dobře hrál i Petrák (i když ty míče mu dost odskakovaly, ale to asi nebyla jen jeho chyba), naopak strašný mi přišel Nitrianský (až na tu gólovou akci) a i hráč, který jej vystřídal - Koreš (je to pro ně definitivně konečná ve Slavii).
Docela by mě zajímalo, co je se Škutkou, bude doopravdy končit?
A všechna čest Kiselovi, i když to dnes nebylo na jedničku, tak poctivě dřel, burcoval - správný kapitán.
Re: Slavia - Liberec 2:1
edenian před 11 lety 02.12.2013 21:23 |Skutka se mi zda v Praze uz adaptovanej, ma novej uces ...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:23 |Oprava: u té poslední závorky měl být otazník.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Travinho před 11 lety 02.12.2013 21:26 |Nezlob se na mě, ale pusť si utkání ještě jednou a poté znovu nemůžeš napsat to, že byli Nitrianský s Korešem hrozní. Kdo kromě nich dvou dnes přešel přes soupeře jeden na jednoho? Kdo pomáhal vzadu slabému Dostálovi?
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:53 |Nezlobím, utkání jsem v televizi neviděl, možná to tam vypadá trochu jinak, netuším, ale Nitrianský mi přišel, že dost často chyboval. U Koreše mi přišlo hrozné to, jak naložit se svými šancemi (takový náš kolorit) a i to, že dost míčů poztrácel.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Travinho před 11 lety 02.12.2013 21:58 |No, ale zase je nutno podotknout, že se Štěpán do šance krásně protlačil a poté byl dost pod tlakem, byla to moc těžké pozice. Nitry chyboval párkrát to ano(ve srovnání s Kiselem nebo Ličkou určitě méně), ale třeba jen stěží může zato, že když dá Karolovi krásnou narážečku do běhu, tak ten se zastaví a neběží dál...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 22:01 |To ano, navíc je docela rychlý, ale stejně mi přijde, že hraje dost pod své možnosti (asi to bude v té hlavě, jak psal kdosi níže).
Re: Slavia - Liberec 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 02.12.2013 22:06 |Mi osobne na Nitrianskem vadi, ze na me casto pusobi tak, ze ho fotbal bavi jen kdyz ma mic u nohy. Jakmile ho ma nekdo jiny, tak mi prijde, ze z nej sala nezajem. Misto aby se automaticky aktivne a okamzite chtel zapojovat do hry, ktera kolem nej plyne, tak casto chvili postava a teprve posleze se rozhodne se rozbehnout a zapojit se treba do pressingu soupere...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 21:37 |Nitranský je vůbec kapitolka... po právu jeden z nejkritizovanějších ALE má nejvíc gólových nahrávek v našem kádru... U něj to fakt musí bejt v hlavě...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Alanor (admin) před 11 lety 02.12.2013 22:21 |Ač oba dva zmíněné nijak v lásce nemám, tak dneska Nitrianský s Korešem zahráli dobře.
Re: Slavia - Liberec 2:1
edenian před 11 lety 02.12.2013 21:22 |Ja jsem spokojenej, kluci zabrali a uz ztracime na spartu jen 26 bodu. Zima bude klidna.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Travinho před 11 lety 02.12.2013 21:23 |Dneska jsem byl vážně spokojen a to když jsem viděl sestavu, tak mě skoro omývali. Rakovan podle mě u prvního gólu měl být dříve než Rabušic, jinak vcelku v pohodě. Dostál na víc prostě nemá, ač hraje na hraně své výkonnosti, pořád je to jen průměrný až lehce podprůměrný výkon, škoda že není rychlejší. Stopeři udělali chybu při první brance i poté několik nejistot, ale celkově poměrně slušné. Neves dozadu v pořádku, ale ta rozehrávka u něj dnes hodně vázla. Petrák velmi slušně podporoval i ofenzivu, velice dobrý výkon, škoda že asi poslední v našem dresu. Lička se mi naopak zase tolik nelíbil, občas kazil a i dozadu to nebylo úplně ono, ale mohlo by to být i horší. Kisel střídavě oblačno, když několikrát pokazil slibnou akci a několikrát naopak hezkou akci založil. Nitrianský výborný a to samé platí o Korešovi, podle mě to jsou hráči na nichž by se dalo stavět (pokud budou tyto výkony opakovat), protože rychlost i techniku mají slušnou. Když jsem viděl Zmrhala nalevo, tak mě omývali, ale nakonec to zvládl slušně, ale křídelní hráč, který by měl zásobovat útok centry to určitě není. Juhar super, líbí se mi kolik toho naběhá, protože soupeře nutí neustále složitě rozehrávat a z toho plynou v náš prospěch chyby. U gólů měl štěstí, ale hlavně, že to tam spadlo. Marcel mě dnes také velmi příjemně překvapil, po příchodu na hřiště odvedl dozadu velké množství dobré práce.
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 02.12.2013 21:37 |Rakovan celkem dobrej,střed obrany taky.Dostál tradičně dřel,ale
Carlos Alberto z něj nebude,spíš Hub 2 samozřejmě v horším vydání.Neves hodně zaujatej pro hru a vždycky ví,co má dělat.Tím vyrovnává horší přihrávky a menší rychlost.Jeho místo je na stoperu.V záloze všichni makali,Nitro a Zmrhal o něco horší.Koreš se mi líbil,nebojí se jeden na jednoho,odpustili jim penaltu,když ho sundali ve vápně.Juhar,ten jim dělal hodně starostí.Škutka byl málo vidět.Podle mě končí,ale pozor aby to nebyl druhej Pospěch,kterýho jsme si nechali utéct i s jeho osmi góly.Uvidíte,že to tam na jaře začne sypat za jinej mančaft,kde si ho budou vážit i s jeho klouzavýma botkama.
Re: Slavia - Liberec 2:1
edenian před 11 lety 02.12.2013 21:48 |Skutka nehral.
Re: Slavia - Liberec 2:1
zeleznik2 před 11 lety 03.12.2013 09:39 |Naprosto správné hodnocení, z Dostála nic víc nikdy nebude, Zmrhal není křídelní hráč, jeho parketa je asi na DZ, Lička svoje odehrál, Koreš překvapil, ale uvidíme zda to nebylo jen takové chvilkové. Juhar jasně nejlepší, konečně proměnil svoji šanci a Marcel bojoval, Rakovan napravil svoje zaváhání při inkasovaném gólu, několikrát nás podržel, takže taky spokojenost. Naopak stopeři Škoda s Dobrotkou nepodali optimální výkon, zvláště Martin hodně fauloval, možná to bylo způsobeno tím tréninkovým mankem, uvidíme co bude dál.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Pepino44 před 11 lety 02.12.2013 21:27 |Tak i takhle se dá psát do sdělovacích prostředků :
Tak studenou rozlučku s kariérou si rozhodně nezasloužil.
Tak tohle napsal jeden debil na Sportu.cz o rozlučce s Karolem Kiselem. To je tak,když někdo slyší počet diváků a o utkání,rozlučce a děkovačce ví prd.
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 02.12.2013 21:41 |Co to zase bylo za hovado?/omlouvám se hovězímu dobytku/.
Ten chlap musel být totálně pod obraz,nebo to prostě vůbec neviděl.Karolko byl z rozlučky naměkko.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Dobi před 11 lety 02.12.2013 22:02 |Máma mi vždy citovávala pana prezidenta Masaryka. Asi ne přesně. Ale smysl je jasný. Prosil, aby lidé rozlišovali mezi výrazy VŮL a VUL. Vůl je podle TGM užitečné zvíře, které zákrok určil k užitečné a záslužné službě. VUL je podle tatíčka Masaryčka stvoření zlé a zbytečné. Takže i já prohlašuji - ten novinář je VUL!!
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 02.12.2013 22:39 |Já Dobi sice ten citát pana Prezidenta neznám,ale pořád agituju,aby se názvy zvířat nepoužívaly v hanlivém spojení.
VUL ano,ten jde.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Dobi před 11 lety 02.12.2013 23:19 |To jsem chtěl taky naznačit. A pan prezident TGM si to zcela zřejmě uvědomil také. Takže opakuji - ten novinář je VUL!
Re: Slavia - Liberec 2:1
DrFe1 před 11 lety 02.12.2013 21:53 |Zaplaťpámbů zs 3 body a 11. místo ! Alespoň psychologicky je to teď příjemnější a nebude trávit Vánoce až na dně.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Betynka58 před 11 lety 02.12.2013 22:03 |Tak nevím, ale jestli by nestálo najmout nějakého psychologa, který by hráčům před zápasem vsugeroval, že jsou poslední. Je skutečně náhoda, že dva nejlepší podzimní výkony (ten první byl v Plzni) předvedla Slavia pod hrozbou poslední příčky?
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 02.12.2013 22:39 |vidíš,to není špatný nápad.
Re: Slavia - Liberec 2:1
spino před 11 lety 02.12.2013 22:46 |Chtělo by to oslovit Daniela Landu.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Nosorozec před 11 lety 02.12.2013 23:13 |Ten tý Olomouci k Lize mistrů hodně pomohl! :D
Re: Slavia - Liberec 2:1
Khadgar před 11 lety 02.12.2013 23:15 |Dnes hrál opět špatně Neves. Je hezký, že dozadu něco ubrání, ale ta rozehrávka je příšerná. Jak zadarmo namazal Liberci při standardce v druhé půli, to bylo na posazení na lavičku.
Škoda několikrát zaváhal, ale zase tam měl pár geniálních zákroků. Když eliminuje chyby, tak je to stoper číslo jedna (takového teď nemáme).
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 02.12.2013 23:24 |V první půli ještě hrál Nevés docela slušně, ale ve druhé to bylo zlé. Nesouvisí to třeba i s jeho fyzičkou? Přišlo mi, že ke konci utkání už nemohl, také tam jednou dostal dost slušně naloženo...
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 03.12.2013 06:58 |Podle mě nemá Neves takovou fyzičku,aby moh hrát křídlo.Mám dojem,že je post krajního obránce nejnáročnější místo v mančaftu,co se právě fyzičky týká.To samé platí pro rychlost,ta se věkem pomalu ztrácí.Co se týká kopů,tak tam mu zase chybí vyhranost,asi toho před příchodem do Slavie moc nenahrál.Nasazení a bojovnost má ale
na nejvyšší úrovni,o zkušenostech nemá ani cenu diskutovat.Pořád má Slavii co dát.
Re: Slavia - Liberec 2:1
klimi před 11 lety 03.12.2013 11:09 |Pozice krajního beka je sice nejnáročnější v manšaftu, ale ne ve Slavii. Kolikrát za zápas vidíš Dostála nebo Nevese u soupeřovo vápna?
To třeba Rajtoral, to je jiná...
Re: Slavia - Liberec 2:1
ortevor před 11 lety 02.12.2013 23:34 |a proc proboha kopal Neves ty primy kopy ? at to kope Skoda nebo Dobrotka treba, jenom ne Neves...
pokazdy zoufale, jednou z toho jeste malem byl break liberce, kdyz to ani nepreletelo prvniho braniciho hrace...
rozehravku ma fakt spatnou, centry naprosto hruzny (zlatej Hub a jeho bochanky, to alespon doletelo do vapna)
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 03.12.2013 07:00 |Počkej,od jara přímáky převezme David Jarolím a to bude jiný kafe.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:58 |Také jsem si včera vzpoměl na Hubovy bochánky, protože z těch byla alespoň nějaká šance. Nevesovi střílené, nízké a nepřesné nákopy jsou tak nějak k ničemu. Bochánek být uplně přesný nemusí, protože útočník si tam stihne doběhnout a pak zkusit přetlačit obránce. Ale to co kope Neves s tím člověk nic neudělá, zvlášť když se to k vápnu často ani nedostane.
Co Nevesovi odpustím je, že dopředu to do něj není ono, protože krajního beka hraje z nouze a obstojně i když nemá na to rychlostně ani fyzicky a obranou činnost zvládá dobře a nasazení je také příkladné. Ale proč rozehrává standartky a jakým způsobem to mě hlava nebere. Na jaře bych ho ovšem raději viděl na stoperu s tím, že na kraj obrany přijde vhodný typ hráče.
Re: Slavia - Liberec 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:52 |Navíc ty jeho "střílené, nízké a nepřesné nákopy" zhusta končí za postranní čarou, což mi teda hlava vůbec nebere...
Re: Slavia - Liberec 2:1
ortevor před 11 lety 03.12.2013 18:26 |presne...a nechapu proc je kope znova a znova....pritom bud to sebere / trefi prvniho braniciho hrace, a smrdi to velmi nebezpecnym brejkem...nebo to jen nazdarbuh odkopne nekam do autu jako ve svych splasenych zacatcich Dostal...
Neves maka, brani, zapal pro hru super, ale ze se porad s prominutim se*e k tem standartkam, to mi hlava nebere...
Re: Slavia - Liberec 2:1
podol (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 08:27 |Radost,radost,radost.Jak dlouho jsme ji necítili?Souhlasím,byla řada nedostatků,ale to co občas chybělo, včera bylo-vůle po vítězství ,nasazení,
obětavost....Byl to pro mne krásný večer.Karolko se rozloučil důstojně
a nyní jen ať mu vyjde i úspěšně další působení ve Slávii.Ten "V U L"
ze Sportu přeci svůj komentář nemohl myslet vážně,pořád si myslím,zda nemluvil jen o mrazivém počasí.Ale úroveň plátku kde působí by tomu odpovídala.Ostatně,už dlouhou dobu nic od nich nečtu.Nakonec opět veliký dík TS,pokud někdo léčí s předstihem můj
pesimismus,jste to Vy!Škoda,že nejsem o 60 let mladší.
Nashledanou na jaře v lepších podmínkách,posíleni a s nadějí.
Podol
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 03.12.2013 09:56 |Ahoj podole,omládnout bychom chtěli všichni.Taky bych se rád vrátil do Edenu,když tam náš Franta ničil konkurenci.A nevadily by mně ani ty betonový schůdky.Stoupnul bych si kousek od Strašáka,toho bysme si tam vzali i s jeho TS i bez omládnutí,a celej zápas bych nezavřel hubu.Jenže když vidím mého strejčka Pepíka,jak mu to ve 102 letech ještě myslí a docela i chodí,tak si připadám vedle něj jako novorozeně.No není se co divit,je to Slávista už sto let.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:20 |Klobouk dolů před strejčkem!
Re: Slavia - Liberec 2:1
zeleznik2 před 11 lety 03.12.2013 09:29 |Tak konečně kluci zabrali, už jsem v to ani nedoufal, zvláště poté když Neves nedal tutovku a hned vzápětí jsme dostali z protiútoku gól, tradiční to obrázek z posledních zápasů. Naštěstí jsme tentokráte dokázali vyrovnat, ikdyž Juhar se štěstím, málem to Kovář měl, ten druhý gól byl taky hodně šťastný, když přímý kop Juhara ztečoval obránce a brankář to nečekal, jinak chválím kluky za bojovnost a nasazení, pokud takhle budeme hrát na jaře, mohl by to z toho být klidný střed tabulky. Jinak opět zase slabý výkon rozhodčího, měli jsme kopat dvě penalty, první mne ani tak nemrzí(ruka), protože jsme následně dali gól, ale ta druhá se prostě musela pískat. Hráč zápasu jasně Juhar, líbil se mi i Petrák, Lička a Kisel. Dokonce i Nitrianský nebyl tak špatný, naopak Škoda a Dobrotka tentokráte asi nejhorší...
Re: Slavia - Liberec 2:1
lassiter před 11 lety 03.12.2013 09:46 |Jestli myslíš ten zákrok na Koreše, tak to myslím faul fakt nebyl. Škoda udělal dvě chyby, jednu při gólu, druhou před "penaltou", kterou stihl vzápětí odčinit, jinak hrál podle mě výborně.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:27 |Presne, ta situace Koreše nebyla ani náhodou penalta. Kory nevěděl, co s míčem a byl moc blízko brance, tak bez kontaktu upadl. Raději mel drive prihrat.
Spíše mě úplně zmrazilo to, ze rozhodčího vůbec napadlo pískat penaltu po tom zakroku Škody, to už jsem si fakt myslel, ze fór. Ještěže ji odvolal.
Re: Slavia - Liberec 2:1
piero (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:32 |K tomu Korešovi, také jsem mu v duchu nadával. Nejdřív pěkně ve vápně zapracoval a potom šanci zazdil. Když jsem se ale doma díval na záznam, tak on opravdu neměl komu přihrát, nabíhali tam sice dva naši hráči, ale oba byli obsazeni, tak se snažil sám něco vymyslet.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:50 |Po shlédnutí záznamu na netu konstatuji, že bez kontaktu to nebylo, ale šlo to přes balon, takže penalta to nebyla ale ani simulování. Koreš to tam udělal pěkně, ale neměl komu nahrát.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:41 |Dobré dopoledne Vám všem.
Předem se sluší poděkovat celému týmu za velkou bojovnost a víru zvítězit. Ta převážila všechny chyby či nepřesnosti ve hře. Sluší se poděkovat všem, co přišli poděkovat Karlovi Kiselovi a po zápase se s ním důstojně rozloučili, protože si to zasloužil i za svůj poslední kapitánský výkon, kterého se ujal velmi dobře a slouží mu to ke cti. Proto tedy díky Vám všem a já jsem za sebe moc rád za tento výsledek, protože jsem nevěřil a pochyboval....
Nikoho nebudu hodnotit negativně, protože to byl dobrý fotbal včetně napětí do poslední chvilky.
Děkuji i Alanorovi za napsaný článek. Penalta na Koreše opravdu nebyla. Penalta za ruku libereckého hráče byla tak jasná, že je až k smutnému smíchu, jak to rozhodčí posoudil (pokud budu brát jako měřítko ruku hráče Rajtorala v zápase s M.City). Další divadlo okolo písknuté a pak odvolané penalty za čistý zákrok Škody na Rabušice, tak to bylo vidět přes celé hřiště...... opět smutný smích.
Bude zřejmě následovat divadlo Dagmary při udělení následného trestu rozhodčímu (k čemu to slouží nevím.., protože to penaltu nevrátí) a tak to nemá snad ani cenu nijak komentovat.
Všechno ostatní okolo naší Slávie je ve stavu "nunc aut nunquam".
Teď nebo nikdy!
Sokrates55
Re: Slavia - Liberec 2:1
Pepino44 před 11 lety 03.12.2013 12:01 |Tak Sokrate,v té věci Koreše s Tebou nesouhlasím,faul to byl. Pustil jsem si to doma několikrát a i rozfázoval a ze záběru z jedné kamery bylo zřetelně vidět,jak liberecký hráč přišlápl Korešovi špičku nohy aniž by tam byl balon. Z jiné kamery to tak jasné nebylo,ale i v prvotním komentáři to bylo řečeno. I když záběry z kamer jsou v tomto případě nejasné, sudí by to měl vidět. Ale kvuli této penaltě nebrečím i když jsem si jist,že pro jiná mužstva by se asi pískla. Ale ta ruka byla evidentní. Ruka ve výši obličeje,od těla a pohyb směrem k balonu. Za co by se jinak měla pentle za ruku pískat.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 12:22 |Dobré poledne přeji Pepino44.
Uznávám Tvůj názor. Nijak jsem si nic v televizi neopakoval a ani nefázoval. Já jsem stál pár metrů od toho inkriminovaného okamžiku a žádného velkého kontaktu či přišlápnutí jsem se nevšiml. Ale jak říkám, respektuji Tvůj názor, přesto dám na svůj pocit přímo ze hry a jako penaltové jsem to neviděl. S tou rukou spolu souhlasíme a to je důležitější, ikdyž nám to je asi tak platné, jako lednímu medvědovi zimník........
Sokrates55
Re: Slavia - Liberec 2:1
Pepino44 před 11 lety 03.12.2013 12:44 |Já Tě taky zdravím,jak jsem již napsal,ani z pohledu ze záběru kamer to nebylo na všech jasné,natož v reálu,kdy je to okamžik. Proto jsem taky napsal,že to soudce nemusel vidět (i když mohl) a proto kvuli tomu nebrečím. Ten příspěvek jsem napsal právě kvuli tomu,že někdo to viděl jako jasný faul a někdo,že to faul nebyl. Tak jsem napsal jak jsem to viděl já (normálně si to nezpomaluji ani nefázuji,protože to by člověk viděl tolik chyb,že by se z toho musel zbláznit).
Penalty
Mike před 11 lety 03.12.2013 10:47 |Tak jenom stručně. Jestli se nepletu tak proti nám byly odpískány na podzim 3 penalty a 1 odpískaná /včera/ a zároveň šaškem Jílkem hned odvolaná / Rabušic dnes ve Sportu říká- že žádná nebyla, protože mu Škoda čistě vypíchl míč, jenom nechápe proč ji Jílek pískal, když to nemohl ani vidět/.
Z těch 3 byla podle mě jasná na Slovácku, pochybná v Jihlavě a vymyšlená opět Jílkem v Plzni.
Teď jasné penalty neodpískané pro nás - Baník faul na Mičolu, Dukla faul od brankáře Rady na Kisela a včerejší ruka Karišika, kterou jsem z hlediště nepostřehl, ale po shlédnutí v televizi byla jasnější než Rajtoralova na City.
Nevím proč nás rozhodčí takhle ždímou. Jak psal kolega Alanor někdy před 3 dny, určitě nemůže být třeba na Svazu zájem, abychom spadli, už jenom z hlediska ,,hodnoty a sledovanosti" Gambrinus ligy.
Důvody pro naše setrvání v lize jsou jasné, rozvádět je nebudu.
Aby si nikdo nemyslel, že si stěžuju, jenom předkládám fakta, celkem jasná. Jinak o jaro se obávat nemusíme, včera byl výkon slušný, podložený i hezkými přímočarými akcemi, doufám, že doba nakopávání je snad definitivně pryč. U Liberce bylo vidět větší zautomatizování určitých návyků, kombinačně byli lepší. Líbil se mi rvavý Rabušic, zastavit šel většinou jen za cenu faulů a Kováč správným výběrem prostoru a organizací hry. To byl pro Liberec skvělý kauf. My musíme hlavně posílit obranné kraje hřiště, protože podpora dopředu je zde mizivá. Dostál je na limitu svých schopností a Neves není krajní bek.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Navar (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 10:53 |Dobry den, rad bych napsal vic, ale nejde to. Tak jen vezte, ze nas ceka nadejna budoucnost. Vse dohodnuto.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:03 |takhle to stačí :)
Re: Slavia - Liberec 2:1
Jiri1 před 11 lety 03.12.2013 11:10 |Kez by jste mel pravdu, nadejnou budoucnost uz nam slibovali tolikrat, ze zustanu radeji skepticky , prichod Jarolima dvou cernochu na zkousku, navraty z hostovacek, vyreseni situace okolo Fenina , vytvoreni opravdu dobreho, delneho tymu, vyreseni situace okolo Edenu, investice v radu desitek milionu, dostatecny kapital pro dustojny provoz klubu a v nepodsledni rade odchod Rebicka.
Re: Slavia - Liberec 2:1
naplavnik před 11 lety 03.12.2013 11:06 |Jak se sem přiřítí Jirka Jednička, tak nám ten doušek naděje zase rychle "rozředí" ;-) Jen doufám, že ony světlé zítřky nemají spojitost s odchodem Petráka a Zmrhala, co jsi Navare zmiňoval jinde.
Re: Slavia - Liberec 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:06 |V každém případě děkujeme za naději - po letech strádání alespoň špetka naděje potěší. :-)
Re: Slavia - Liberec 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:13 |Zdravím Navare, píšu to o něco výše.
Teď nebo nikdy!!
Sokrates55
Re: Slavia - Liberec 2:1
Jiri1 před 11 lety 03.12.2013 11:21 |Snad jen k sudimu Jilkovi. v tomto pripade bych zadnou stiznost nepodaval, nebo takhle vim , ze ji nepodame , spis bych ocenil jeho odvahu odvolat svuj vyrok, to se na Slavii temer nestava alespon za vlady Dasi a vsichni vime p, proc jsme v takove neoblibe treba i u Tulingera a dalsich z jeji druziny.
Nicmene vas mohu ujistit , ze tu ruku by v takovem zapase a takovemu povlu jako jsme pro ne my v teto chvili neodpiskal skoro zadny soucasny ligovy sudi, nejsme Plzen.
naopak s tim Koresem mam trochu problem, ze zaberu je patrne preruseni jeho pohybu slapnutim a to by se piskat asi melo.
Re: Slavia - Liberec 2:1
martyni (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 12:07 |taky myslim, ze penalta na koresa byt mohla.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:30 |Díky i za tuto informaci! :-)
Re: Slavia - Liberec 2:1
edenian před 11 lety 03.12.2013 11:49 |Snad ne pod rudym praporem.
Re: Slavia - Liberec 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 11:54 |Nedavno se Navar o hrozicim rudem praporu vyjadroval v uplne opacnem smyslu nez jako o svetle budoucnosti, takze bych si opatrne dovolil predpokladat, ze ted ma na mysli neco jineho.
Re: Slavia - Liberec 2:1
edenian před 11 lety 03.12.2013 12:28 |Kez by. Jsem trochu nervosni.
Re: Slavia - Liberec 2:1
janko (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 14:05 |No právě. Že by opravdu Rus byl jen mlha pro někoho třetího vzadu?
Re: Slavia - Liberec 2:1
martyni (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 11:53 |Diky, Navare a Sokrate, tak snad..:).
Re: Slavia - Liberec 2:1
travel (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 12:36 |Díky Navare za informaci.Doufám,že když ne Vy,tak piero ve vhodnou chvíli napíše více.
Včera jsem byl s mladším synem na fotbale a po delší době kluci hráli slušný fotbal a hlavně opravdu makali.Rozlučka s Karolem byla taky krásná,jen škoda malého počtu diváků.Včera jsem si uvědomil,že přece jen máme vůči spartě v něčem navrch a to jsou rozlučky s hráčema-Vlček,Vaniak,Hubáček a teď Karol. A sparťani? Řepka,Blažek,Jarošík-pokud vím žádná rozlučka neproběhla.Takže všem výše vyjmenovaným slávistům i ode mě velký dík a snad vstříc lepším zítřkům.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 16:14 |Tak určitě, sparta svoje starší hráče ukončuje tak, že je prostě ze dne na den vyřadí ze sestavy a prohlásí za nemocné nebo rovnou vyhodí smskou... :D
Re: Slavia - Liberec 2:1
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 13:41 |Hned mám lepší den.
I když nadějí tu už bylo... /duše slávisty je doufající a pesimistická v jednom/.
Re: Slavia - Liberec 2:1
klimi před 11 lety 03.12.2013 11:38 |Jan Mikula a Martin Juhar v sestavě kola.
Bude se v zimě vracet Mikula do Slavie?
Re: Slavia - Liberec 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 11:45 |Tak Mikula je tam na rocnim hostovani, takze pokud by nemel ve Slavii misto v zakladu, tak si myslim, ze nema smysl, aby se vracel. A vzhledem k tomu, ze se proslycha, ze bude priveden minimalne jeden krajni obrance zvenku, tak necekam, ze by se Mikula vratil.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Jiri1 před 11 lety 03.12.2013 11:48 |Snad jen protoze skoncila sezona , diky tobe , Alanorovi i ostatnim za Vasi praci a lasku k nasemu klubu.
Re: Slavia - Liberec 2:1
klimi před 11 lety 03.12.2013 12:03 |Aha, já myslel, že je tam jen na půl roku. Díky za info.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Jiri1 před 11 lety 03.12.2013 11:46 |Pokud se nezmeni dohoda mezi Slavii a Jihlavou tak nikoliv, hrac byl zapujcen na jeden rok bez dolozky o moznem ukonceni hostovani.
Re: Slavia - Liberec 2:1
martyni (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 12:05 |Jak je zivot trenera vrtkavy.. kdybychom prohrali a Juhar nedal gol, byl by za blbce a kritizovan, ze mu porad veri na ukor Skutky.. a Juhar da dva a je to vsechno naopak.. Predne ale je dobre, ze aspon ten posledni zapas jsme zvladli i vysledkove, Karol se loucil dustojnym vykonem a vyhrou.
Prijde mi, ze tolik kritizovany Nitriansky nehraje na kridle spatnou hru, ma dobry tah na branu, nabehy do dobrych prostoru, je primocary.. chce to zlepsit koncovku.. Kores vcera taky hral docela dobre. Naproti tomu hra Zmrhala je jalova a i kdyz hraje poctive dozadu, dopredu neni vubec nebezpecny.. Moc se mi libil Licka, kdyz mu hraci nabihaji, umi jim to dat.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Dresco před 11 lety 03.12.2013 13:12 |Lička je snad jediný, kdo je schopný dát kolmici za obranu, ta na Juhara ze vzduchu z prvni byla paradni...skoda, ze to tam Karol ve skluzu nedotukl. Chtělo by to do toho útoku lepšího zakončovatele, takovej Kerič ve svý tehdejší formě, kde je mu teď chudákovi konec.
Re: Slavia - Liberec 2:1
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 14:16 |Na lavičce rudé juniorky...
Re: Slavia - Liberec 2:1
Viking před 11 lety 03.12.2013 13:03 |Ad Neves - i vzhledem k jeho věku mi dává větší smysl jeho zařazení na post stopera, hrál tam celý život.
Ten post stopera je dost předimenzovaný a něco se v zimě musí stát - Bortel, Dobrotka, Škoda (pořád si ale myslím, že by tam hrát neměl, ve vzduchu výborný ale nečte dobře hru a nemá rozehrávku), Neves, Kolařík. Poté pokud přijde Jarolím, máme přebytek hráčů i uprostřed - Gecov, Petrák, Zmrhal, Jarolím, Lička. Lička je jasná jednička směrem dopředu, za ním by měli operovat podle mě Jarolím s Petrákem. Trochu drahý špás s Gecovem na lavičce. Zmrhala bych nechal na jaře někde vyhrát - tady trochu skřípe ale to, že o něj by byl zájem v mužstvech, která s námi budou hrát na jaře o záchranu a nebylo by asi moudré posilovat konkurenci. Pokusil bych se ho udat do Corgoň ligy.
Ostatní posty asi nemá smysl komentovat, snad jenom že někdo musí říznout do problému Fenin a také by stálo za to zauvažovat co s Mičolou, jelikož je neustále zraněný. Pokud hraje a je rozehraný, jednoznačná volba na kraj zálohy ale více chybí, než hraje.
Re: Slavia - Liberec 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 13:20 |Ke stoperum - myslim, ze v soucasne situaci muzeme s klidnym srdcem pustit Bortela a pokud o nej bude zajem treba ve druhe lize, tak snad i Kolarika. Zbydou nam na ty dva posty Skoda, Dobrotka a Neves. V pripade potreby muze zaskocit nekdo z juniorky (uvidime, co bude se Zakostelskym).
Ve stredu zalohy lze zrejme pocitat s odchodem Petraka a tim je problem s prebytkem strednich zalozniku vyreseny. Gecov, Jarolim, Licka, pripraveni Zmrhal a/nebo Simecek a/nebo Kores a/nebo hromada dalsich nadejnych kluku z juniorky.
Tyto posty bych povazoval za vyresene (pokud tedy prijde Jarolim) a soustredil se na hrot utoku, krajni beky a popremyslel, se kterymi krajnimi zalozniky pocitat do budoucna.
Re: Slavia - Liberec 2:1
JardaSka (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 13:08 |Hodnocení hráčů brankáři:Černý 6z 14 ink 2so asi známka 3,nijak nepřekvapil,Čontofalský 1z 1ink 2 gól jeho chyba,jinak není co hodnotit,Rakovan 9z 12ink 3so 3 ,občas udělá chybu ale stavet se na něm dá.Hrubeš 1z 1ink čk co hodnotit? hráči :Čonka 6z 4 slabota ,adieu,Kolařík 3z průměr pro A ještě nedorostl.Nitrianský 12z 3žk 4 nic moc do obrany slabota a útok moc nepodporoval,také adieu.Dostál 13z srdcař,občas nestíhal asi 3,Bortel 8z 2žk velké zklamání,ven 4,Dobrotka 9z 2žk tenhle chalan je dobrý,když bude zdráv 2,Neves 7z 2 žk čekalo se od něj více než zatím předvedl 3,Petrák 14z 1 gól,toho kluka mám rád,momentálně asi náš nejlepší hráč 2,Zmrhal 15z 1žk oproti minulé sezoně o stupeň horší 4.Štěpán 10z jeho příchod byl asi omyl 4,Koreš 13z 1 gól pro mě jeden z lepších hráčů ač spalovač šancí 3,Gecov 12z 7žk to je taky velké zklamání,dobrý jen v derby 4,Kisel 13z 3góly,2žk a 2čk podzim už mu tolik nesedl,dost chyboval,i když to bylo tím,že se snažil i za ostatní 3,Juhar 14z 4 góly 2 žk neví co si o něm myslet,moc mi nesedí 4,Mičola 6z 1 gól 1žk kvalitní hráč,ovšem stále zraněný 3,Lička 8z 1 žk po příchodu se trochu hledal,mohl by z něj být tahoun 2,Hurka 3z 1žk moc šancí nedostal,na to že je to střelec juniorky 3 .Šimeček 2z to co u Hurky 3,Škutka 14z 2 góĺy Pro mě nedoceněný útočník,je v něm potenciál 3,Škoda 14z 1žk v útoku marný v obraně výborný 3,Fenin 5z 1žk velké zklamání 5 a ven.Prošek 5z snad budoucnost našeho klubu 2 SKS NAVŽDY!!!
Re: Slavia - Liberec 2:1
Nosorozec před 11 lety 03.12.2013 18:35 |Rozhodně zajímavý zhodnocení, ale zkus to prosím příště napsat trošku přehlednějc, takhle to vypadá moc chaoticky. Napiš příště hráče do sloupce pod sebe a ke každýmu do řádky napiš statistiky a tvoje hodnocení, bude se to pak líp číst. :)
Re: Slavia - Liberec 2:1
dArtagnan před 11 lety 03.12.2013 16:25 |Juhar:
6 zápasů, 540 minut, 4 góly tj. 135 minut na gól
Škutka:
26 zápasů, 1101 minut, 3 góly tj. 367 minut na gól
Tolik k zde často vídané bajce o legendárním snajprovi, kterého oškliví trenéři neprávem opomíjí. MKVCD, vážení :o)
PS: Rád bych uvedl statistiky všech útočníků, abych nebyl osočen z diskriminace, jenže Feninova produktivita se vyčísluje v panácích za minutu a pivech za hodinu a tyto data bohužel nejsou nikde k nalezení :-)
Re: Slavia - Liberec 2:1
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 16:45 |zas bych nepřeháněl.
Škutka toho dost zkonil a zazdil, ale moc toho v základu nenahrál, skoro nikdy necítil vekou důvěru trenéra.
Juhar taky v mnoha případech zazdil absolutní tutovky, to promáchnutí včera, to je docela epic fail, to se na ligové úrovni moc nevidí.
Já si myslím, že Juhar není špatný běhavý hráč na hrot, ale sniper to nikdy nebude, má sice ránu, ale je děsně nepřesný. Podle mě by nemuseli hrát špatně Juhar se Škutkou dohromady.
Ale v souhrnu asi ani jeden z nich nebude ten typ střelce, co tým prostřílí do pohárů, to sotva.
Re: Slavia - Liberec 2:1
dArtagnan před 11 lety 03.12.2013 17:45 |Samozřejmě je to s nadsázkou. Škutka hrál v základu 10x, celkem dostal šanci ve 26 z 30 zápasů. Na nedůvěru si tedy vážně stěžovat nemůže, základní sestavu si holt musí hráč zasloužit.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 03.12.2013 17:02 |Juharovi čtyři góly se dají shrnout takto: Proti Plzni s obrovskou klikou, proti Bohemce s přispěním obránce, včera jedna haluz a jedna megahaluz. Ale zaplaťpánbů za ně.
Re: Slavia - Liberec 2:1
quelhar (admin) před 11 lety 03.12.2013 19:06 |Juhara nemusim, ale prvni gol bych nepovazoval za haluz, naopak megahaluz by byla, kdyby to Kovar stihl vyrazit.
Samozrejme, Juhar neni kdovijaky strelec, ale dostal se do az podivuhodne mnoha sanci, takze je jasne, ze tam obcas neco spadne. Kdybych chtel byt hodne pozitivni, tak je fajn, ze se do tech sanci vubec dostava, Skutka totiz ani tech sanci na konte moc nema.
Na druhou stranu ovsem Skutka muze zehrat na to, ze hraje az poslednich 20 minut a to uz cely zbytek tymu pravidelne odpadaval. Kdyz jsme prohravali, tak jsme nikdy nemeli tlak a kdyz jsme vedli, tak jsme se vzdy posledni minuty pred vlastnim vapnem klepali strachy, aby souper nevyrovnal.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Edwardtheiron před 11 lety 03.12.2013 20:14 |No, já nevím, ten první gól sotva doskákal do brány. :-) Ale taky jsem si včera říkal, že těch šancí má víc, než celá Slavia za zbytek podzimu a to už asi není náhoda. Jenže není útočník a neumí je proměňovat. Spíš než že by přemýšlel nad zakončením, zavře oči a kopne do toho.On by potřeboval vedle sebe bombera, na kterého by makal a připravoval mu šance. Co se Škutky týče, pořád to nechápu. Je tady třetí trenér a pořád se nedostal na hřiště. Takže buď fakt nemá fyzičku, nebo si s nikým nesedne, nebo sám hrát nechce....
Re: Slavia - Liberec 2:1
bongor před 11 lety 03.12.2013 19:20 |Tak si rytíři nenápadně ,třeba v převleku za čerta sedni do baru,kde se ten chodbalista léčí ze svých zdravotních potíží a dělej si čárky
.Nezapomeň,že desítka se značí jinak než dvanáctka.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Borris před 11 lety 03.12.2013 17:05 |Tak taky napíšu pár slov k včerejšímu duelu. Chtělo by se říct, díky bohu. Ale včera i přesto že vítězný gól byl šťastný, tak to vítězství díky bohu nebylo. Včera jsme vyhráli naprosto zaslouženě a šli jsme výhře po celou dobu naproti. Ale nutno uznat, že s včerejším Libercem by byla ostudou snad i remíza. Liberec podal naprosto příšerný výkon, strašně lacino přicházel o balony a kolikrát nám doslova umožňoval přecházet do brejků. Doufám že se srovnají, protože jestli tohle chtějí zopakovat v Portugalsku, tak si o postupu můžou nechat akorát tak zdát. Protože včera nepředvedli vůbec nic! A kdyby jsme jim u prvního gólu doslova nevydláždili dálnici, tak se na něj ani nezmůžou. Takže doufám že se seberou a v Portugalsku vybojují postup! Ale pojďme k nám, Liberec nechme Libercem.
Výkon včera nebyl špatný, v naší situaci. I přesto když odhlédnu od špatného výkonu Liberce, tak naše výhra snesla měřítka a byla zasloužená. Je tam neustálá snaha o kombinaci a hru po zemi, obrana už je také vcelku pevná a celkově je vidět, že Koubek se opravdu snaží týmu vtisknout nějaký styl a dostat do něj automatismy. A konečně se k nám tentokrát obrátilo čelem i štěstí viz. vítězný gól. Ale budu i kritizovat. Za prvé opět spousta neproměněných šancí. To už mi ani nepřijde normální tohle. To už není smůlou, ale naší totální neschopností a nedůrazem v koncovce. A zase jako přes kopírák, spálíme 2 šance a Liberec nás pak ze své jediné v první půli hned ztrestá. Nemůžeme se utěšovat tím že se do těch šancí alespoň dostáváme to je na houby. My je musíme do prkýnka proměňovat a ty neproměněné tutovky už nehodlám ničím omlouvat protože se to stále opakuje! Nevésova šance měla skončit gólem, taktéž šance Karola a nemluvě o další tutovce Koreše, který se mohl Kováře i zeptat na jméno jeho matky za svobodna. Pořád se to opakuje. Za druhé. Hned po vedoucím gólu místo toho aby jsme na načatej a zoufalej Liberec ještě víc vlétli a nemilosrdně ho dorazili, opět jsme se nepochopitelně zatáhli a jen jsme si zase koledovali o to že tam Liberci spadne nějaký šmudla. Tohle já prostě nikdy nepochopím. Nevím do jaké míry za to může připodělanost hráčů nebo Koubkův pokyn, ale na každý pád se tohle prostě dít nesmí protože je to akorát ten nejspolehlivější způsob jak o výhru přijít. Ne nadarmo se říká, že nejlepší obranou je útok! Při inkasovaném gólu podle mě měl Rakovan vyběhnout dřív ale hlavní vinu bych rozdělil mezi stoperskou dvojici, která byla moc daleko od sebe a nezachytila Rabušicův náběh, který pak následně názorně ukázal našim neschopům, jak se proměňují šance. Co se týká těch "penalt", tak ta liberecká samozřejmě nebyla ani omylem. A když jí sudí nejdříve písknul, tak jsem fakt málem dostal infarkt. Nechápu proč jí vůbec pískal když si nemohl být jistý! Co se týká zákroku na Koreše, tak sudí by si podle mě penaltu v klidu obhájil. Ale netroufám si tvrdit že byla stoprocentní. Co se týká té ruky, tak tu si teď nějak nevybavuju, ale podle toho co tu všichni píšou, tak asi jasná péňa! Otázkou zůstává proč nás na podzim rozhodčí tak solí. Jako bychom už tak neměli svých starostí dost. Byli nám odepřeny tak 3-4 penalty, nefaul Gecova v derby ze kterého nám rumuni dali vítězný gól, penalta proti nám v Jihlavě která absolutně nebyla a to jsem jmenoval jen to na co jsem si z fleku vybavil.
K jednotlivcům. Není tentokrát nikdo, kdo by včera vyloženě selhal. Byl to velmi dobrý týmový výkon. A tak vyzdvihnu jen dva hráče kteří se mi včera líbili nejvíce. Juhar který svým aktivním stylem dokázal vybojovat spoustu míčů, neúnavně bojoval a byl odměněný dvěma góly. Ovšem nic to nemění na tom, že nic to podle mě nemění na tom, že na hrotu musí být kořen co na gól potřebuje maximálně 2 šance. A to Juhy bohužel není. A nebo hrát na dva útočníky a k Juhymu dát opravdu gólového zabijáka. A druhý hráč který se mi líbil, je Mario. V něm jsme získali skutečně posilu s velkým P a tvůrce hry, který nám tak moc chyběl. Opět rozdal několik kolmic dopředu, neustále se snaží vymyslet překvapivé řešení, přesně ví kdy má balon podržet a kdy má naopak hru zrychlit, hraje s hlavou nahoře a neustále chce balon. Je to prostě mozek naší hry, typický špílmachr číslo 10. Začíná to pro nás být rozdílový hráč na kterého se budou soupeři chystat a který pozvedává naší útočnou hru o level nahoru. Včera bylo vidět že když se mu opravdu hráči nabízejí, tak on je schopný procpat přihrávku i tou nejmenší skulinou. A takové přihrávky jako předvedl v Plzni na Proška nebo včera myslím na Juhara, ty jsou u něj naprosto běžné. A do jeho příchodu u nás téměř neviditelné. Mario je předvádí zápas co zápas. Troufám si tu napsat, že se jedná o nejlepší posilu za poslední sezóny.
No a na závěr nemůžu ještě jednou nepoděkovat Karolovi. Bude mi na hřišti strašně chybět, ještě by nám na place měl co dát. Strašně jsem si ho oblíbil za ty roky u nás a to že prošel Spartou pro mě ani neexistuje. Protože Karola už beru jako jednoho z nás, jako slávistického srdcaře co už má srdce jen sešívané. Jsem strašně rád že u nás zůstává i nadále, i když v jiné roli. Bylo vidět jak si to včera užívá a tu krásnou rozlučku si zasloužil. Obrovské poděkování patří i TS která mu tu skvělou rozlučku nachystala. Takže Karole ještě jednou díky, udělej ve Slavii konečně pořádek a pročisti Slavii od hráčů, co za Slavii nechtějí vypustit duši. Teď přes zimní pauzu musíme my fanoušci vyléčit své nervy, pan Koubek ať dostane pořádný prostor aby si mohl sestavit kádr podle svého, přivedl pořádné posily a vtiskl týmu svůj styl hry. No a na jaře už i pro pana Koubka skončí doba hájení a budu očekávat postup tabulkou vzhůru a pohlednou a útočnou hru!
Re: Slavia - Liberec 2:1
Barra před 11 lety 03.12.2013 18:04 |Budu se sice opakovat, Borrisi, ale nedá mi to: tvé analýzy mě vždy potěší a patří podle mě k tomu nejlepšímu, co je tady publikováno. Děkuji ti za toto každotýdenní rozpitvání zápasu, při kterém máš oko a postřeh jak pro dobré tak špatné body.
Neměl jsem ani možnost zápas vidět v přenosu, z tvého příspěvku a z jiných komentářů jsem ale schopný si nějaký obrázek udělat.
Jinak máš pravdu s dobou hájení pro Miroslava Koubka. V jarním kole bychom si zasloužili vidět už jinou Slavii. Jsem myslím znám tím, že zbytečně nekritizuji, že se snažím vidět i polehčující okolnosti, mít pochopení pro častou nelehkou situaci. Naše hra často nebylo dobrá, šance se spálily, na druhé straně mít v prvních kolech k dispozici obranu, kterou dohrála minulou sezónu, bychom stali dál. Radek Černý Kamila nenahradil, Dobrotka nám zoufale chyběl, Hub nebyl nahrazený. A k tomu přijdou ty diskutabilní situace, které se téměř vždy obrátily v náš neprospěch. Máme 16 bodů, jen o 2 méně než minulou sezónu – a jak Quelhar dnes trefně poznamenal, ztratíme sice 12 bodů na 3 místo, ale Liberec loni dokázal že i taková ztráta není nepřekonatelná.
Zdá se (téměř) jisté, že v zimní přestávce se budeme moci těšit na částečnou obměnu kádru. Koubek bude mít 2,5 měsíce na to, aby stmelil mužstvo a připravil na posledních 14 zápasů ligy, plus Pohár. Jestli bude tak úspěšný, jak byl v minulosti 2 x Petrouš v jarním kole, tak se máme na co těšit.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 03.12.2013 18:38 |Barro, s Vaším příspěvkem a nadějí v lepší zítřky souhlasím, ale jen bych zatím krotil ten bezbřehý optimismus, přeci jen na 3. místo nám chybí bodů 12, ale na poslední místo jen body 2.
Takže já chci také věřit ve zlepšení, ale abychom si tu po jedné výhře nemalovali věci moc na růžovo..
Re: Slavia - Liberec 2:1
Barra před 11 lety 03.12.2013 18:53 |Zdravím tě, Thorklaere - já samozřejmě nesním o třetím místě. Bylo by to krásné, jsem ale realista. Zaujal mě jen příspěvek Quelhara, který poukazoval na to, že tuto ztrátu Liberec minulou sezóne v zpětném kole hravě vymazal, a že zázraky se tedy dějí.
Já se osobně spokojím s umístěnám někde kolem 6 - 7 místa. Když jen naše hra bude pohledná.
Jinak máš samozřejmě pravdu s tím, že jsme jen 2 body od posledního místa. Včerejší výhra ale ukázala, jak jeden jediný zisk 3 bodů může mužstva v druhé polovině tabulku katapultovat směre nahoru. Zpětné kolo bude ještě moc napínavé.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Alanor (admin) před 11 lety 03.12.2013 20:17 |Já bych quelharův příspěvek bral jen jako takovou statistickou perličku. :) Já také spíše koukám dolů, týmy na chvostu jsou nám v patách.
Re: Slavia - Liberec 2:1
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 04.12.2013 10:44 |Dobrý den přeji Borrisi.
Chtěl bych Ti poděkovat za Tvůj příspěvek, nejen proto, že dodal přeci jen lepší náladu, ale hlavně jsem moc rád, že máme mezi sebou tak fajn slávisty , jako jsi Ty. Moc si vážím toho, že jsi tady s námi a děkuji.
Sokrates55