Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

Poslední tým průbězné tabulky, pražská Slavia, vyrazí zítra do boje, jenž má jediný cíl - nezůstat přes celou zimní přestávku na místech, znamenajících poslání do zajetí jménem druhá liga. Protivníkem, se kterým se střetne ve zbrani, pak je pohárový účastník Slovan Liberec, vedený generálem a bývalým hráčem sešívaných Jaroslavem Šilhavým. Bitva začíná v 18.00 a pokud pohrdnete samotným kolbištěm v Edenu, tak zde zůstává možnost zprostředkování přes ČT Sport.

Představte si nejkrásnější vzpomínku či moment, co se vám udál za posledních dejme tomu půl roku. Zavřete oči a nechte svou myslí prostupovat tento krásný okamžik. Máte to? Pokud ano, tak vám Slavia právě zlepšila den. Smutnou pravdou je, že se tak musí stát takto zprostředkovaně přes fanouškovský web, ale nějak to udělat musíme, když se tak nestává kvůli dění na hřišti. I když, ono jak se to vezme, pokud bychom vzali čistě a syrově samotnou hru, tak srdce slávistů díky prvnímu poločasu prvního zápasu tlouklo v rytmu spokojenost - naděje. Slavia totiž po několika špatných zápasech a dvou bezbrankových remízách zase dala vzpomenout například na zápas v Plzni a svého soupeře přehrávala a i jinak vůči červenobílým barvám kritičtí komentátoři Nova Sportu uznali, že by si vedení zasloužila. S tím se však nedá tak úplně souhlasit, nezasloužila jednoduše proto, že se o možnost vstřelení vedoucí branky připravila svoji vlastní nemohoucností v zakončení, a když pak přišel zbytečný penaltový kontakt Nevése, tak bylo jasné, že z takové rány se již současný labilní tým zvednout nedokáže. Slovácko, tedy minulý soupeř, pak Slavii uštědřilo v druhé půli ještě další dva direkty a splnilo svoji tradiční normu proti nejstaršímu sportovnímu týmu u nás, tedy tři vstřelené branky. Kvůli tomu museli slávističtí příznivci celý týden zkousávat nepřijemné narážky na postavení v tabulce, jelikož jejich milovaný a proklínaný tým zároveň se krčí na úplném absolutních chvostu. A bylo by nepříjemné a nedůstojné, kdyby se tak mělo dít ještě minimálně další tři měsíce.

Aby se tak nestalo, tak musí Slavia nutně bodovat, nejlépe přímo vyhrát, proti týmu, který se sice honosí pohárovým přívlastkem, ale s pohodou se v posledních týdnech také zrovna nepotkává. Dost možná dojel Slovan na anglický týden, motor se zatavil, ostatně, nebyl by první ani poslední, komu se to kvůli pohárové účasti stalo. Fakt je ten, že za posledních 5 zápasů získal jen tři body za tři remízy, na Slovácku utržil branky dokonce čtyři (pravda, dvě dal) a připsal si i bezbrankovou remízu se Znojmem a domácí prohru s Duklou, která přišla v minulém kole. Napravit si pošramocenou psychiku mohli liberečtí v tomto týdnu v poháru, ale porážka na domácím hřišti od Freiburgu a velká komplikace v nadějně vypadajícím boji o postup do jarní fáze tyto myšlenky rychle snesla ze stolu. Paradoxně tak do Edenu přijíždí soupeř sice s velkým jménem, ale již malou formou a herní kvalitou v posledních zápasech. Nějakého favorita tak abychom zítra pohledali. Plusem je, že Liberec jistě nepřijede bránit remízu, a tak fanoušci snad tedy alespoň nebudou sledovat nudu podobnou dvěma předchozím domácím zápasu.

Navíc, pamatujete předchozí zápas těchto dvou soupeřů v Edenu? Dost možná šlo o jeden z nejsvětlejších momentů Radovy éry - tenkrát rozjetý Liberec, jenž se raketovým pohonem hnal za pohárovými příčkami, dokázal ansámbl současného trenéra Jihlavy porazit 3:1, navíc v pohledném zápase.

Zápasu dodává náboj i rozlučka Karola Kisela a máme tu tedy takřka na den po roce další zápas, ve kterém se bude loučit hráč, který pro Slavii odvedl mnohé. Loni se loučení Standy Vlčka neslo ve smutném duchu, letos by to v případě porážky ještě bylo asi pochmurnější. Na druhou stranu, proč by to také nemohla být rozlučka vítězná? Pokud slávisté, kterým se do sestavy vrací i Martin Dobrotka, naváží na první poločas proti Slovácku a přidají větší kvalitu v zakončení, mohlo by být v Edenu veselo aneb skončeme slovy klasika - slávista je tvor, co stále doufá.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 17:59 |  
    0 0

    Vůbec bych se nedivil, kdyby sestava byla skoro stejná jak proti Slovácku, akorát místo Koreše nastoupí Kisel + asi Dobrotka v sestavě no a Juhar tradičně na hrotu 10 offsidů za poločas a Nitrianský dvě spálený tutovky.

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.12.2013 18:15 |  
      0 0

      Také čekám sázku na osvědčenou sestavu. Ale třeba Koubek něčím příjemně překvapí.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 18:48 |  
        0 0

        Nevím čím,ale hlavně kým...

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 22:18 |  
        0 0

        Fenin na hrotu :-)

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          edenian     před 11 lety 02.12.2013 09:22 |  
          0 0

          ...halapartny.

  2. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 19:17 |  
    0 0

    Snad zítra vyhrajeme, přezimovat na 11. místě by bylo pro psychiku lepší

  3. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    Pepino44     před 11 lety 01.12.2013 19:20 |  
    0 0

    Tak já řeším jine dilema jdu zítra na juniorku (začátek 13,00) a co potom. Zajisté,je možnost jít do hospody. Ale bude se mi potom ještě chtít jít večer na fotbal? Jsem rozhodnut jít,ale přinutím se potom? Ale s Karolkem se rozloučit asi půjdu. To asi bude to rozhodující na misce vah. Jak by to bylo snadné,kdyby se zápas juniorky hrál večer jako předzápas. Na tu juniorku nás tam bude zase jenom pár dědků-penzistů,protože v poledne se asi málokdo může uvolnit.

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      Edwardtheiron     před 11 lety 01.12.2013 19:45 |  
      0 0

      To není dilema, to mám vyřešené. :-) Juniorka-hospoda-áčko! Konečně to takhle vyšlo. A kdybych se náhodou zmatlal, tak se mi ten fotbal třeba bude víc líbit. Koukat na to za střízliva stejně není nic moc. Hele, neudělali to nakonec kvůli tomu? :-D

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      bongor     před 11 lety 01.12.2013 19:52 |  
      0 0

      To už říkám od začátku soutěže,že se juniorka má hrát jako předzápasy áčka.Hodně by to mohlo zvednout návštěvy.Kdysi a ty si to Pepíno pamatuješ hráli předzápasy dorostenci a někdy i žáci ještě před nimi.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        Edwardtheiron     před 11 lety 01.12.2013 19:58 |  
        0 0

        No samozřejmě, už dávno to tak mělo být. Já jsem ty předzápasy i hrával.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          edenian     před 11 lety 01.12.2013 21:07 |  
          0 0

          A ja na Tebe koukal :-)

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            mats     před 11 lety 01.12.2013 21:25 |  
            0 0

            no tak to já pravděpodobně taky... :-)

            • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

              Eluin (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 22:09 |  
              0 0

              A já asi taky... (asi) :)

              • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

                Edwardtheiron     před 11 lety 01.12.2013 22:14 |  
                0 0

                Kecáte všichni! Všechny jsem vás viděl a ani jeden jste se nekoukal!
                :-)))

                • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

                  jarodo57     před 11 lety 02.12.2013 16:03 |  
                  0 0

                  V kterých letech?

  4. Výsledek

    Mike     před 11 lety 01.12.2013 19:30 |  
    0 0

    Podle mě bude takovýto průběh. Rabušic, který dal gól v lize naposledy před 13 koly, nám dá ze začátku gól, potom spálíme několik šancí, oni budou zatažení, budou hrát na ty jejich rychlé brejky a před koncem zvýší na 0-2.
    A nebo jim nasypeme trojku, protože konečně protrhneme smůlu a střeleckou nemohoucnost.

  5. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    Retos     před 11 lety 01.12.2013 19:44 |  
    0 0

    Tož ale Remíza stačit zítra Slavii nebude..
    tedy alespoň k odlepení se z Posledního Místa v Lize!
    Nebo i Ten Bod bude zase Koubek opěvovat a libovat si nad Předvedenou hrou
    nad z Formy hrajícím Libercem? :-/

  6. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 20:59 |  
    0 0

    OT:
    Za nejstarší dorost Baníku hraje útočník Marek Szotkowski, ročník 96, který dal zatím 24 gólů. V minulé sezóně měl nejlepší střelec 21.

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      quelhar (admin)     před 11 lety 01.12.2013 21:47 |  
      0 0

      Pekna bilance. My mame zase vyrovnane strelce - Fotr 13, Sodoma 12, Batka 11 :o)

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        spino     před 11 lety 01.12.2013 22:27 |  
        0 0

        Kdyby byl Fotr zdravý, tak ho přestřílí. :)

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          quelhar (admin)     před 11 lety 01.12.2013 23:45 |  
          0 0

          Fotr se zranil, pokud me pamet neklame, predminuly tyden. Jinak byl cely podzim zdravy.

  7. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 01.12.2013 21:27 |  
    0 0

    Čili buď výhra a 11. místo, anebo nevýhra a 16. místo, takový ,,drobný´´ rozdíl.

    Abychom neměli, řečeno s Járou Cimrmanem, ,,mimořádně vypráskaného Dědu Mráze´´ :-/ (Blaník)

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      Edwardtheiron     před 11 lety 01.12.2013 22:18 |  
      0 0

      Na tohle bacha, Svěrák bdí ! Bez svolení nemůžeš tyhle repliky používat. Ale že bychom to měli jako tehdy u Leninů? To se mi nezdá.
      .-)

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        spino     před 11 lety 01.12.2013 22:39 |  
        0 0

        Svěrák je velký umělec a jsem moc rád, že podal na to seskupení tunelářů žalobu.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          Edwardtheiron     před 11 lety 02.12.2013 06:33 |  
          0 0

          Svěrák je bezpochyby velký umělec, ale nevím, jak bude dokazovat, že ty konkrétní slovní obraty vymyslel právě on. To nemá s tuneláři nic společného, ale ty bys nemohl existovat, kdybys v každém příspěvku nenapsal nějakou hovadinu.

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            edenian     před 11 lety 02.12.2013 09:27 |  
            0 0

            Tak.

  8. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    spino     před 11 lety 01.12.2013 22:36 |  
    0 0

    Poslední zápas nejlepšího kapitána Kisela a milované české Slavie. Od ledna se staneme okupovaným klubem.

    http://www.youtube.com/watch?v=RmkKJLw4qHk

    Ano, tihle nás budou vlastnit. :(((

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      bongor     před 11 lety 01.12.2013 23:31 |  
      0 0

      Tobě fakt haraší.Slavia byla vždy trnem v oku těm,které nám tady podsouváš.Jestli si myslíš,že co Rus to bolševik,tak jsi na velkém omylu.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        spino     před 11 lety 01.12.2013 23:45 |  
        0 0

        Řekneme si až vyjde najevo, kdo nás skutečně bude vlastnit. Obyčejný poctivý Rus to určitě nebude. :(((

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          smely (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 09:23 |  
          0 0

          hahahahahaha, to s me teda vazne zpravil naladu...prej..... obycejny poctivy Rus....hahahhaha..... mas slusnej smysl pro humor....a co treba poctivej a slusnej farmar z Ugandy ? to by bylo jeste kosmopolitne politicky korektnejsi, kor treba, ze by ten farmar byla jeste homosexualni zidovka, to uz by bylo v poradku ?
          Boze.......

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      quelhar (admin)     před 11 lety 01.12.2013 23:55 |  
      0 0

      Neni to sice reakce primo na tento konkretni prispevek, ale presto se to sem celkem hodi.

      Myslim, ze ted a tady je celkem vhodna doba vznest varovani. Uz i mezi redaktory SN se zive diskutuje o tom, ze by te mohl potkat ban za trollovani diskuze.

      Mam za to, ze jsme byli doposud velmi benevolentni. Ja sam jsem napriklad obecne silne proti takovemu moderovani diskuze a banovani obecne. Ovsem v situaci, kdy vetsine komentujicich ctenaru jdou tve prispevky (dlouhodobe!) na nervy a davaji svou nespokojenost pravidelne najevo, nam dost mozna nezbyde nic jineho.

      Diky za pochopeni.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        Betynka58     před 11 lety 02.12.2013 00:17 |  
        0 0

        Tvůj varovný prst je, quelhare, jistě na místě a právě k tomuto příspěvku je velmi vhodný. Mně osobně sice většina spinových příspěvků nevadí, ale několikrát (a také v tomto případě) zašel výrazně za čáru. Obecně plně schvaluji Tvou snahu vymýtit ze zdejší diskuse jakékoli příspěvky s politickým podtextem, nemající s fotbalem nic společného, pokud ovšem spino zabloudí do politiky, bývá to velmi často hodně za hranicí dobrého vkusu.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          bongor     před 11 lety 02.12.2013 07:03 |  
          0 0

          Mně vadí tak polovina jeho "příspěvků",což je vzhledem k jeho aktivitě poměrně velké číslo.Obecně mi banování vadí,protože nelze
          zcela oddělit politiku od sportu,zvláště v případě Slavie,která dlouhá léta na politické poměry tvrdě doplácela.Ale výjímečně by ho bylo možno použít a to po velmi zralém uvážení.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          slaviator     před 11 lety 02.12.2013 14:09 |  
          0 0

          Politika a fotbal k sobě někdy mají blízko (Janoušek a E Side Property Ltd), někdy velmi blízko (ostatně pan prezident E.Beneš)

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 07:16 |  
        0 0

        Souhlasím, varovný prst je asi skutečně na místě. Osobně takém nemám nějakou exkluzivitu v možnosti diskutovat moc rád, nicméně vše má své meze. "Diskuze" na oficiálních stránkách klubu budiž pro tento případ výstrahou...

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 07:45 |  
          0 0

          Dobré ráno Vám všem.
          Doufám, že dnes nebude smutno v obci slávistické, ale mám takový nedobrý pocit, že asi bude. Bohužel jsme na konci tabulky, jsme velmi slabým mužstvem a nemáme už dávno to, co nás vždycky zdobilo. Před několika týdny jsem zde psal velmi smutně a vše se zatím bohužel potvrzuje. Moc bych si dnes přál výhru a obdivuji neutuchající snahu našeho "Strašáka", jak se snaží burcovat....... (Lukáši, zase Ti zamávám).
          Je to obrovská ostuda a průser, že jsme poslední a naše obec slávistických fanoušků jako by rezignovala na ten stav, ve kterém se Slávie nachází. A to včetně mé osoby.... stydím se.
          Říká se, že nikdy není tak zle, aby nebylo ještě hůř.....
          Doufám, že se nebude opakovat sezona 1962-1963, kdy jsme jako Dynamo Praha sestoupili do druhé ligy, jako kdybychom si to mermomocí chtěli po 50 letech zopakovat. Snad to bude dneska mementem pro naše hráče, ale hlavně pro naše "pupíky" na tribuně, kteří s prominutím pro Slávii v současné době dělají úplné "hov..." a Karolovi Kiselovi přeji hodně zdraví. Jen pro něho jednu radu, cesta s mládeží formou zvyšování příspěvků od rodičů, to není dobrá cesta. Ono už těch vícenákladů, co rodiče zaplatí, těch je dost.........
          "Q.B.F.F.F. (quod bonum felix fastum fortunatumque sit)"
          Veřejné provolání při zahájení zasedání senátu římského lidu
          "Kéž je to k dobru, štěstí a blahu"
          Sokrates55

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            bongor     před 11 lety 02.12.2013 08:37 |  
            0 0

            Ahoj Sokrate,když Ty napíšeš něco pro SN ,tak je to malý svátek.Jednak oproti dřívějšku píšeš méně a druhak se to po Tobě dobře čte.K Tvému obdivu ke Strašákovi se mohu jen připojit,ten kluk by zasloužil metál za věrnost a elán,který snad nemá obdoby.
            Na ten sestup nerad vzpomínám,dělal jsem v té době v jedné pražské fabrice a nás slávistů tam bylo málo/oproti letné tak 1:10/.
            Tak jsme to dostali pěkně sežrat,to je jasný.Ovšem v těch dobách
            jsme se ještě s rumuny k sobě chovali relativně slušně.S dnešní nenávistí se to vůbec nedalo srovnat.Vzpomínám,že naše šiky tenkrát posiloval jeden Slovák z Košic,minulý týden jsem ho potkal v Praze,koukali jsme na sebe,ale nebyli jsme si jisti,tak jsme si ani nepopovídali.On fandil myslím Lokomotivě a Slavia mu byl hodně sympatická.Karolkovi taky děkuju,byla to potřebná posila,bohužel nyní už je nejvyšší čas,aby se věnoval té mládeži naplno.A taky musím souhlasit s tím,abychom rodiče našich nadějí zbytečně nezatěžovali finančními povinnostmi.On na to taky někdo nemusí mít a byla by škoda každého promarněného talentu.
            O té naší ostudě ani nechci diskutovat,ale mohu říci,že jsem na ten náš" jinej stav"nerezignoval,věřím,že brzy bude líp.

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 10:05 |  
            0 0

            Na sestupovou sezónu se nepamatuji, neboť jsem tehdy ještě nebyl na světě, ale to neznamená, že bych se o tuto zkušenost rád obohatil :).

            Osobně jsem toho dojmu, že nesestoupíme a že dnes to kluci snad nějak urvou. Jenže dojmy jsou jedna věc a výkon na hřišti druhý. Nezbývá nám než doufat, že se přes zimu s kádrem "cosi" stane. Stále si stojím za tím, že ten tým není zase až tak tragický, aby musel do té druhé ligy sestoupit. Třeba by stačila jedna, dvě vhodné posily (jak na hřišti, tak i do kabiny) a začalo by to šlapat.

            Slávista prý pořád doufá, takže asi tak, pokud budeme velcí optimisté, tak by se záchrana měla vydařit a snad i v tom poháru pošty by šlo se s trochou štěstí probojovat do Evropy. Slyšel a četl jsem názory, že by to stejně nemělo cenu a co že by tam ten tým dělal, ale nesouhlasím s tím. Hrát evropské poháry (i když by případná cesta bůhvíkam mohla být ztrátová po finanční stránce) je vždy o prestiži, zviditelnění se ve světě a hlavně - byla by to - podle mého názoru - pěkná náplast na sešívanou duši (pokud mohu tedy aspoň mluvit za sebe).

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 08:24 |  
        0 0

        Ja bych ten ban doporučoval. Tohle není o nejake svobodě slova. Proste se definují pravidla, kdo je porušuje, bude potrestán, zcela v rámci demokracie.

        těch flamewarů a zvratků, co tu spino plodí je fakt moc a nedivil bych se, kdyby to i některé slávisty odrazovalo diskutovat.

        sám mam zkušenost z jeho Slávistického fora, kde se taky tak dlouho ustupovalo trollům, až nikdo postupně debatovalo 7 lidí.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          bongor     před 11 lety 02.12.2013 08:46 |  
          0 0

          Mně Thore na tom klukovi nejvíc vadí jeho urážení některých lidí,které jistě nemusíme milovat,ale tyhle jeho sprosťárny si nezaslouží.Potom mi vadí,že vlastně jen papouškuje některé názory,které v diskuzi vydává za svoji tvorbu.Vypadá to směšně a nabubřele,když se staví do pozice jakéhosi arbitra elegance.
          Toho Držmíška třeba ani já vůbec nemusím,ale co je moc,to je příliš.
          Když bude zabanován,tak se opět někde zjeví pod jiným nickem,to je
          nebezpečí banů.Ale jeho příspěvky jsou nenapodobitelné,takže snad bude opět brzy odhalen.

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 09:14 |  
            0 0

            Dobrý den přeji Bongore a ostatní.
            Je jedno takové přísloví, že pokud nevíš co říci, tak radši nic neříkej. No a to je v poslední době i můj případ. Tak radši k současnému stavu Slávie žádný komentář nemám. To, co se dozvídám je v podstatě to, co víte asi každý z Vás a na "knížecí rady" nás fandů neslyší nikdo z bafuňářů....... Sami vidíme, jakým směrem jdeme a že i kdyby pan Koubek se snažil sebevíc, tak současná forma některých našich hráčů je k pláči a ne k prvoligové výplatě. Mám pocit, že Slávie je v roli "Alenky v říši divů", dívá se na to, jak to pouští Tepláky Okurkářům, jak "Bižuterie" jako bojuje a by pak jako prohrála s jako bojujícíma "Rudejma" a další a další roztodivné příběhy naší ligy. A nad tím vším blahoskloně a spokojeně bdí trochu "cinklý" Miuveček Peuta a za tichého souhlasu "Velkého Dana", a dále slavného dua "Roman a Dáša" jedem dál...... Snad jen panu Vrbovi jsem ty slzy včera věřil..... Tím ale nechci říci, že by se Slávii nějak ubližovalo. Slávie si ubližuje sama a to tak, až je mi z toho moc smutno.
            Sokrates55

            • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

              spino     před 11 lety 02.12.2013 09:51 |  
              0 0

              Pak se nelze divit, že člověk z téhle frustrující situace zešílí. :(

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            Pepino44     před 11 lety 02.12.2013 09:44 |  
            0 0

            Tak s tímto příspěvkem naprosto souhlasím, to jak když jej vyhodíš dveřmi-vleze zpět oknem je vidět na oficiálkách,kde byl již nesčetněkrát banován a je to houby platné,vždy tam vleze pod jiným nickem. Ale jak píše bongor,hned po přečtení druhého jeho příspěvku je jisté o koho jde. Mockrát jsem si říkal,že na jeho troloviny nebudu reagovat a když to bude dělat každý,snad jej to přestane bavit.Ale ono to nejde. Docela y mne zajímalo,jestli to ten kluk dělá z legrace a nebo je takové trdlo a má hroší kůži. Mně takhle někdo pořád nadávat,tak se na to již dávno vykašlu. Voslíku,voslíku zamysli se nad sebou.

            • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

              spino     před 11 lety 02.12.2013 10:01 |  
              0 0

              Ale tak samozřejmě, že některé věci myslím trochu s nadsázkou, ale to jádro problému je pořád stejné. A východisko není nikde, protože všechny ty negativní elementy prostě změnou trenéra, majitele, hráčů vyřešit nejdou. Jsme v začarovaném kruhu.

              Jen se pokusím vyjmenovat, kde všude vidím problém:

              1. Majitel - majitelem je člověk s pochybnou minulostí, naprostý fotbalový diletant
              2. Stadion - k tomu snad není co dodávat.
              3. Náš managment, to je pro mě snad kromě pana Šeterleho a Koubka doslova ráj amatérů, kteří se na své funkce dostali tak, že po odchodu skutečných profesionálů (Šrámek, Zlámal) byli do svých funkcí pouze povýšeni.
              4. Ekonomická stránka - klub není soběstačný, ponzoři v důsledku pošpinění značky a pochybného majitele nechtějí dávat peníze. Jak z toho ven?
              5. Sportovní stránka - nekonkurence schopný a tým, který postrádá základní rysy perspektivního mužstva jako je kvalitní osa týmu, stará, střední a mladá generace v rovnovážném poměru atd. Začleňování juniorů do áčka je další bolestivé místo.
              6. Nepřízeň FAČR - říkejte si co chcete, ale já na nějaké omylem chybné rozhodnutí nejméně u poloviny momentů v sezóně nevěřím. Na svazu nemáme prakticky žádné slovo, každý si z nás dělá srandu a rád si kopne.

              No a teď mi řekněte, jak tento spletenec problémů lze vyřešit. :(

            • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

              Jiri1     před 11 lety 02.12.2013 10:13 |  
              0 0

              Neda mi to zareagovat na Vase prispevky
              Stav nasi Slavie je hodne spatny, dokonce i lidi od konkurence zvedaji varovny prst a rikaji, ze to nechapou, byla doba silne podobna , kdy jsem z nasich vysledku silel, mel s ostatnimi zkazenou naladu jeste par dnu pote, dnes uz to beru jako realitu, je proste nutne vzit tak jak to lezi , Rebicek , ktery zazracne zbohatnul na zakazkach ze sveho ministerstva je proste nekterym lidem v branzi trnem v oku, po jeho prichodu do naseho klubu to jeden cas vypadalo na moznou spolupraci s dalsimi kluby , ale pak prislo neco, co lze slusne nazvat naprostou ignoraci ze strany kohokoliv, co v lize neco znamena , ptal jsem se mnoha lidi o co vlastne jde , ale i lide jindy velmi vyrecni jen mlceli. Proste slusne receno ho nevzali mezi sebe, nevzali ho do sveho sveta s cimz asi pocital, zustal hodne mimo on i jeho bratr a veskere ksefty ho mijeji sirokym obloukem, bohuzel nejen nezajem, ale i nechut s nim cokoliv sdilet se promitl na nasem klubu, ktery zene vlastnik do zahuby, proste mu ta parta , ktera taha za nitky vraci to co udelal jim on pri svem drivejsim pusobeni v politice.
              Ani prichod Ruskych bohacu mnoho nezmeni , mozna se zachranime , mozna prodame konecne toho vysneneho Petraka , mozna Spino konecne oslavi novy rok bez Mirka Drzmiska, ale resenim je pouze jasne vymezeni pozice majitele a profesionalni prace lidi v klubu, neni mozne , aby jeden pobihal po Praze a doslova prosil o penize na dohrani sezony a druhy mu hazel klacky pod nohy s poukazem na nejasnosti v klubu.
              K tomu blokovani, abych se priznal , nejsem pritelem podobnych opatreni, sami zdejsi redaktori hlavne drive sli hodne za hranu mozneho, uverejnovali tady i veci, ktere stali na velmi subjektivnim hodnoceni, snad opravdu nechcete jen potlesk a pochvaly od tiskace , to by bylo hodne malo.
              Jinak dnes to vnimam uz jen boj o preziti, Sokrates pomerne kvalitne zmapoval situaci hlavne ten boj na konci tabulky , treba Zmojmo, to je maly zazrak, ovsem v branzi se tomu rika jinak konecne zacali sypat.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          th     před 11 lety 02.12.2013 10:38 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou. IMHO diskutovat na SN nebo jiném soukromém webu není o demokracii nebo svobodě slova. Zapojit se do diskuse není právo, ale privilegium dané jedinci provozovatelem webu - ten ho kdykoliv může zase odejmout, pokud uzná za vhodné. Tím neschvaluji jakékoliv banování bez zjevného důvodu (lidská slušnost platí i pro webmastery), pokud ale dotyčný svým chováním dlouhodobě a i přes varování porušuje základní pravidla diskuse a lidské slušnosti vůbec a tak poškozuje tvrdou práci provozovatele webu a redaktorů, kteří se tu o to starají, tak není nic špatného a neférového, když se rozhodnou chránit výsledky svého úsilí před působením takového jedince jako spino tím, že mu tu možnost diskutovat prostě vezmou.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        spino     před 11 lety 02.12.2013 10:08 |  
        0 0

        Omlouvám se. Budu se snažit zachovávat příspěvky slušné a pokud možno se sportovní tématikou, ale jak sám uznáváš, propojení sportu a politiky je u Slavie zjevné. Nicméně ano, s politikou končím, pokud se nebude přímo dotýkat událostí ve Slavii.

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          quelhar (admin)     před 11 lety 02.12.2013 11:41 |  
          0 0

          Jinak jeste doplneni - sice jsme to nikdy nevyuzili, ale system nam umoznuje u uzivatelu nastavit to, ze se jejich komentare zverejni az po schvaleni administratory. Tudiz by v prvni rade jiste prislo na radu toto opatreni. Nicmene byli bychom vsichni velmi radi, kdybychom k tomu nemuseli pristoupit.

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            Jiri1     před 11 lety 02.12.2013 11:42 |  
            0 0

            A tyka se i Vas, uverejnovani nepresnych i nformaci i zavadejicich bylo v nedavnych dobach doslova hitem.

            • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

              quelhar (admin)     před 11 lety 02.12.2013 12:01 |  
              0 0

              a) Mate na mysli nejaky konkretni pripad, kdy jsme zverejnili nepresne a/nebo zavadejici informace?

              b) Nevidim prilis souvislost s timto diskuznim vlaknem, jako administrator si asi tezko budu schvalovat vlastni prispevky :o)

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 10:27 |  
        0 0

        Já bych žádný ban nedával. Pokud ho většina lidí vyhodnotí jako trolla, tak to dá najevo nereakcí na jeho příspěvky a hotovo.

        Já to zase až tolik nesleduji, a taky nejsem úplně bezproblémový diskutér.

        Ale v principu bych podivíny jako spino a Jiri1 nějak toleroval, kdo chce, ten si je ve čtení diskuse může přeskočit.

  9. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    honza1947     před 11 lety 02.12.2013 10:06 |  
    0 0

    Myslím, že pak Koubek za těch pár týdnů již udělal hodně práce a velkou změnu k lepšímu, když nedostáváme tolik gólů a na tu hru už se dá chvílema i koukat. A že nedáváme góly, no to je především o kvalitě, ale také hodně moc o hlavě. Vždyť jsou tam stále Ti kluci, kteří góly dávat uměli a dávali. Tedy kromě Pospěcha (i když včera byl také zoufalý - padal,......, jako před tím než odešel od nás). Myslím, že když se mužstvo lehce, ale hlavně vhodně (ne za každou cenou) posílí, tak obavy mít nemusíme. Vždyť je ve hře ještě 45 bodů (s těmi dnešními), které pevně doufám budou.

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      Jiri1     před 11 lety 02.12.2013 10:25 |  
      0 0

      Vidite a ja si myslim, ze pokud dnes tym nezvladne posledni utkani, mel by prijit kovany Slavista s perfektni znalosti zazemi a dalsich veci.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        travel (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 11:00 |  
        0 0

        Tím Jiří myslíte KJVCD?

        • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

          Jiri1     před 11 lety 02.12.2013 11:33 |  
          0 0

          Takhle asi, Koubek je profik az na jednu malickost, protoze je uprimny az prostoreky , vzniknou temer vzdy problemy s hraci, navic do nekterych veci jde jako slom do porcelanu a hlavne zatim nema vysledky .
          mozna by to chtelo dohrat sezonu pod nekym , kdo je dobrym psychologem, pod nimz pookreje Slavisticky tym i lidi okolo, nemyslim KJ ale FC, mozna by to byla jeho posledni mise , ale stale mi neco rika , ze by uspel.

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            ortevor     před 11 lety 02.12.2013 15:17 |  
            0 0

            je to tedy vec nazoru, je to zaslouzily slavista, ale neverim, ze by zrovna Cipro byl z tech, co by neco zmenil nebo nam mel nejak pomoct...za mne Cipro treba jako sportovni reditel nebo zase do skautingu, ale na trenovani fakt ne..

          • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

            edenian     před 11 lety 02.12.2013 15:19 |  
            0 0

            FC je mrtvej od te doby, kdy odesel ze Slavie. Odevsad ho po katastrofalnich vysledcich vyhodili. Dejte uz s nim pokoj.

  10. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    podol (přítel SN)     před 11 lety 02.12.2013 10:14 |  
    0 0

    Přátelé,díky předchozím příspěvkům jsem pochopil,co je "banování".
    Myslím,že diskuze na SN by měly být takové,aby odpovídaly tradici Slávie.Jako klubu,který od svého zalložení ctil slušnost,respekt a ohled k názorům druhých.A byl bych nerad,aby se do SN dostal trend,
    který je běžný v některých médiích.Hrubost,snaha zesměšnit druhého,agrese.Ale možná,že jsem v tomto ohledu snílek.Přesto by takové opatření (banování) vůči komukoli ze Slávistů mělo byt výjimečné.
    Příspěvky Sokrata čtu také velmi rád a těším se na ně.Také si vyčítám
    že jsem asi neučinil vše,abych pomohl alespoň nějak Slávii.Mimo svou přítomnost na každém utkání "A",Juniorky,a hodně mládeže,nevím jak.Ale jak si vzpomínám na rok 1963,kdy Slávia (Dynamo)sestoupila do 2.ligy,následně i tam byla na sestup a vlastně
    tehdy kousek před zánikem.Pokud mne paměť nezrazuje,právě v té době vznikla iniciativa na záchranu Slávie-první OP,tuším že zakladatelé byli slávisté O.Bartůněk a Pavel Hanuš,později i M.Růžek a mnoho dalších.Dokázali proti přání totality sjednotit všechny slávisty,dát jim vizi,naději a východisko.Povedlo se jim to a Slávie byla zachráněna,že existuje do dnes.Kdyby ne,kdo by si dnes vzpoměl na nějakou Slávii?Byla by ukryta v minulosti,třeba jako jiné vlastenecké a národní spolky.A v příkladu
    tehdejších slávistů bychom se měli inspirovat i dnes.Máme dnes OP
    i FK.Trochu postrádám nějakou jejich iniciativu,věnovat se pouze historii či výjezdům je myslím málo.O to více i já oceňuji aktivitu i
    práci TS a děkuji za ni.Je to pro mne radost i proto,že se jedná o
    nejmladší generaci slávistů,která je zárukou její budoucnosti.A naplňuje mě to optimismem,kterého mám asi jinak málo.
    Podol

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      bongor     před 11 lety 02.12.2013 10:51 |  
      0 0

      Téesáci jsou naši pokračovatelé,nemyslím si,že by klub s takovou skvělou mládeží jaká maká na tribuně Sever mohl někdy zaniknout.Sestoupit lze,i když pro nás,starší generaci by to bylo o hodně bolestivější než pro naše nástupce.A potom,kdo pracuje
      v jakémkoliv obchodě tak dobře ví,jakou cenu má značka se stodvacetiletou tradicí.Z toho asi i vycházel AŘ,když do Slavie nacpal takovou hromadu peněz.Pro Rusáky,kteří se tady chtějí rychle etablovat je ta cena ještě o hodně vyšší,proto jsem tak rychle uvěřil,že ten obchod klapne.

  11. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    zeleznik2     před 11 lety 02.12.2013 12:31 |  
    0 0

    Tak zápas o bytí či nebytí. Samozřejmě máme poté ještě před sebou 14 jarních zápasů, ale i tak doufám, že dnes uspějeme a posuneme se na 11 místo. V opačném případě bohužel poslední 16 místo, bohemka momentálně lepší o 1 bod a +4 góly. Takže ani remíza na nás výše neposune. Je to bohužel smutný pohled na tabulku, to za 31 let nemapatuji, navíc rozlučkový pro Karola Kisela, tak už proto by měli kluci zabrat. Sestava se příliš měnit nebude, možná Dobrotka na stopera a Petrák tak zpět na DZ, tím pádem Lička místo Nitrianského či Proška a Karolko od začátku na místě Koreše. Stále zraněná čtveřice: Čontofalský, Bortel, Mičola, Fenin do zápasu určitě nezasáhne...

    Sestava:

    Rakovan - Neves, Škoda, Dobrotka/Petrák, Dostál - Gecov, Petrák/Lička - Nitrianský, Prošek/Lička, Kisel/Koreš - Juhar.

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      judy     před 11 lety 02.12.2013 13:55 |  
      0 0

      Nitrianského prosím ne.. už delší dobu ho nemohu vystát, neumí přihrát a téměř vše děsně zazdí...

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        zeleznik2     před 11 lety 02.12.2013 17:05 |  
        0 0

        Tvůj typ bohužel nevyšel je v základu stejně jako Zmrhal...

  12. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    LukySKS     před 11 lety 02.12.2013 12:58 |  
    0 0

    Dneska už kluci protrhněte nejmeně 5x tu sít v liberecky braně!!!! jasný?!! Nebo mě z toho picne!!! Díky!

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      bongor     před 11 lety 02.12.2013 15:37 |  
      0 0

      Tak to Tě zklamu,bude to 4:0,bohužel toho bůra nedáme.

      • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

        jarodo57     před 11 lety 02.12.2013 16:27 |  
        0 0

        Já jsem dokonce vsadil , že vyhrajeme a padne víc jak 3 góly.A třešničku jsem na dort dal se sázkou,že v 1.poločase padne 3 a více gólů. Tak tady vidíte jaký já jsem optimista nebo snad blázen? To je u starého slávisty asi jedno co?

  13. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    zeleznik2     před 11 lety 02.12.2013 17:05 |  
    0 0

    Tak pozor sestava na Liberec:

    Rakovan - Neves, Dobrotka, Škoda, Dostál - Petrák, Lička - Zmrhal, Kisel, Nitrianský - Juhar

    • Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

      rek     před 11 lety 02.12.2013 17:14 |  
      0 0

      To, že si Koubek nedovolí posadit na poslední zápas Kisela, se dá pochopit, ale to večne lpění na hrotu Juhara už není normalní.

  14. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    zeleznik2     před 11 lety 02.12.2013 17:12 |  
    0 0

    Lavička náhradníku: Černý - Kolařík, Prošek, Koreš, Čonka, Gecov, Škutka

  15. Re: Nepovedený podzim uzavře zápas s Libercem

    zeleznik2     před 11 lety 02.12.2013 18:16 |  
    0 0

    Tak už je to 0:1, Neves nedal gól a Liberec s protiútoku Rabušicem!!!skóruje, fakt děs, centr z půli hřiště mezi naše dva hráče tuším Dostál a Škoda a chybně postavený Rakovan a už je tu nejhorší možný scénář...