Karol Kisel přišel do Slavie poprvé v létě 2010, kdy se ke trénování ve Slavii vrátil Karel Jarolím. Kisel měl pod ním opravdu úchvatný start, během prvních pěti zápasů vstřelil čtyři branky, byť Slavia z nich vytěžila jen 8 bodů. Poté se však Kisel střelecky odmlčel a protože nestřílel branky ani nikdo jiný, Slavia začala padat tabulkou dolů. Po desátém kole byl s bilancí 2-4-4 odvolán trenér Jarolím a jeho místo zaujal dosavadní asistent Michal Petrouš. Slavia pak na jaře hrála velmi dobře, jen jednou prohrála a přes velké existenční problémy skončila s přehledem ve středu tabulky. Dokráčela navíc dokonce do semifinále domácího poháru, kde však vypadla s Olomoucí po památném domácím zápase z 5. května. Kisel v lize a v poháru v sezóně 2010/11 nastřílel celkem deset branek a jedenáctou ve zmíněném, později kontumovaném, zápase s Olomoucí a patřil k nejvýraznějším osobnostem kádru. Proslýchalo se, že především díky němu se tehdy kabina nerozpadla navzdory tomu, že hráčům dlouhé měsíce nechodily výplaty.
Po skončení sezóny však Kisel Slavii opustil a vrátil se do Sydney, kde působil před svým příchodem do Slavie. Bylo to však jen na jednu sezónu a v létě 2012 se Kisel opět objevil v sešívaném dresu, navíc nejen jako hráč, ale nově také jako manažer mládeže. Spekulovalo se, že právě nabídka funkcionářské funkce Kisela přesvědčila a přebila nabídky z jiných českých klubů. Připomeňme, že to léto přebral tým jako trenér Petr Rada. A v létě 2012 se téměř do puntíku opakoval scénář z léta 2010. Kisel opět spustil brankové hody a v prvních pěti ligových zápasech nastřílel pět branek. Slavii však nepomohly k výraznému bodovému zisku, naopak jediná výhra a tři remízy znamenaly pouhých šest bodů. Tím však brankostroj Kisela skončil a do konce sezóny se trefil už jen čtyřikrát.
V létě 2013 zvažoval Kisel konec kariéry, rozhodl se však ještě pokračovat. A možná toho bude zpětně litovat, protože Slavii se na hřišti na podzim vůbec nedařilo, Kisel vstřelil tři branky v prvních čtyřech zápasech sezóny, ale poté už žádnou nepřidal. Naopak zaznamenal dvě červené karty, obě z frustrace, navíc se podepsal svými chybami pod několik inkasovaných branek a jeho popularita mezi fanoušky strmě klesla.
Kiselův konec profesionální kariéry má tak trošku hořkou příchuť, přesto se však sluší Karolovi poděkovat za vše, co pro Slavii udělal. Kdyby i ostatní ofenzivní hráči byli alespoň tak produktivní jako on, byla by na tom Slavia jistě o něco málo lépe.
Jaká bude budoucnost Karola Kisela ve Slavii, to je zatím nejisté. V současnosti působí jako manažer mládeže, spekuluje se však o tom, že by měl nahradit Miroslava Držmíška na pozici sportovního ředitele klubu, čímž by tedy ve funkcionářské hierarchii povýšil. O tom bude ale zřejmě jasno až v průběhu zimy.
Komentáře (171)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 28.11.2013 18:20 |da se rict konecne,ale zadny hrac ve slavii ted nehraje dobre.v lete si hodne lidi pralo,aby karol pokracoval,ale nemel to delat ale to je jeho vec.pri jeho prvnim pusobeni u nas se rychle stal oblibencem a spartanskou minulost jsme rychle zapomneli,druhe angazma mu uz prilis nevyslo,ale to je zivot.me vadilo hlavne,ze dela 2 veci najednou a ani jednu poradne.kazdopadne diky karole,treba si v managementu vylepsis renome
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 28.11.2013 18:29 |Čest jeho památce!
:-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Markus před 11 lety 28.11.2013 18:43 |Za mě potlesk. Karol toho pro nás udělal hodně a makal naplno i na sklonku kariéry, kdy se nepotkal s formou. Kritizoval jsem ho často ze vztek, který na hřišti občas proměňoval v divadýlko, ale pořád mám raději tohle než třeba hráče. co hrají jak leklá ryba. Karol byl motor, hýbatel, v tomhle ohledu bude na hřišti chybět.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 28.11.2013 19:36 |Přesný opak Fenina. :D
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 28.11.2013 19:16 |OT: Necka gól za PAOK!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
bedva (přítel SN) před 11 lety 28.11.2013 20:33 |Bohužel ne, druhý gól dával Kitsiou a Necka ještě nebyl ani na hřišti.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 28.11.2013 20:54 |Asi jo, koukal jsem na livescore a už je to opravené. Zřejmě to tam pomotali s tím střídáním.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 28.11.2013 19:33 |Doufám, že udělá jako sportovní manažer v kabině pořádný průvan. Sám dobře ví, kdo to v kabině flákal a je načase tenhle pseudotým rozmetat. Já osobně bych vyházel kromě mladých odchovanců a Ličky, Mičoly a Nevese všechny.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
PetCC před 11 lety 28.11.2013 19:53 |Souhlas, jsem rád, že bys vyhodil i sebe.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 28.11.2013 20:11 |Já už jsem dávno vyhozen. Dobrovolně. :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
PetCC před 11 lety 28.11.2013 21:01 |Moc to tak nevypadá. Zkus to udělat pořádně a neflákej se.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
bongor před 11 lety 28.11.2013 21:04 |ale z ofika,tady ještě ne.Ještě.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Pepino44 před 11 lety 29.11.2013 09:53 |Ale už tam zase straší,drží se tam jak ho.vno košile. Dveřmi jej vyhodíš a oknem tam zase vleze.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Nosorozec před 11 lety 28.11.2013 20:27 |Tak Karole, díky za všechno! :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
SPAMD před 11 lety 28.11.2013 20:28 |Ač jsem Karla poslední dobou kritizoval,bylo to pod tíhou emocí z mizerneho výkonu našeho týmu,ale pořad pro mě zůstává jako výborný fotbalista a chytrý a slušný chlap,Karle moc diky co jsi pro Slavií jako hráč udělal a co ještě jako funkcionář uděláš,diky
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Borris před 11 lety 28.11.2013 20:35 |U mě tedy Karolova popularita vůbec strmě neklesla. I přesto že mu podzim nevyšel podle představ, tak v každém zápase jsem z něj cítil že na place opravdu nechává všechno a je ochotný se za Slavii opravdu bít! A ne jako ta banda některých lemplů která má tu drzost oblékat stejný dres. Karol tu byl v těch nejtěžších časech a udělal pro nás strašně moc! Jsem strašně rád že u nás zůstane i nadále. Jen víc těchto srdcařů jako je on! A pokud mi to v pondělí časově vyjde, pojedu z Pardubic do Prahy jen kvůli němu abych mu mohl zatleskat a poděkovat! Takže já Karolovi strašně moc děkuju za vše co pro Slávku udělal a snad ještě i udělá, coby sportovní ředitel. Snad pro nás bude něco podobného, jako Nezmar v Liberci, který ten přechod z kabiny do kanclu zvládl také velmi dobře. Takže Karolko mnoho zdaru a ať nám na manažerském poli pomůžeš stejně tak dobře, jako za celé své hráčské působení u nás!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 28.11.2013 20:44 |Pod to se podepíšu jen nepojedu z PCE ale z Lázní Bělohrad :p
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
bongor před 11 lety 28.11.2013 21:05 |Já taky podepisuju.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 28.11.2013 21:05 |Končí jeden z mála zbylých fotbalistů v kádru.
Poslední půl rok, rok šla jeho výkonnost hodně dolů, navíc byl vzteklý a frustrovaný, ale celkově pořád patřil k tomu lepšímu v kádru.
Spíše se obávám jeho funkcionářské dráhy. Jako šéf mládeže nemá skoro žádné viditelné výsledky, a tak ho povýší na sportovního ředitele? Zde je asi hlavní kritérium loajalita, obávám se:-)
Byť je mi jasný, že to bude milionkrát lepší než současný stav s Držmíškem.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 28.11.2013 21:12 |Mě by zajímalo, co bude Držmíšek dělat, pokud skutečně ze Slavie odejde.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
rradick před 11 lety 28.11.2013 21:54 |Karol má v mládeži viditelné výsledky-za jeho éry se zvedly příspěvky o 50 procent.Jinak skutek- utek.A až vymění toho neschopnýho sportovního manažera,tak se obávám, že se moc nezmění.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
deadbeat před 11 lety 28.11.2013 23:09 |Kdyby skončil o půl roku nebo i o rok dřív, odcházel by se ctí. V posledních zápasech byl Kisel už jen karikaturou hráče, kterýho si oblíbila řada fanoušků. Nemám nejmenší důvod věřit, že se člověk postrádající schopnost střízlivě vyhodnotit svojí vlastní situaci dokáže zorientovat a bejt přínosem v nesrovnatelně složitější pozici. O tom, jak neuvěřitelnym manažerskym kiksem je poslat v krizový situaci na jeden z nejvýznamnějších postů naprostýho nováčka, ani nemluvě. Kisel měl dostat kytku, hezkej bonus a sbohem, takovej je můj názor. Pakliže mě Karol usvědčí z omylu, milerád se mu omluvim.
Dokud bude jméno klíčovou kvalifikací lidí pracujících v českym fotbale, nikdy se nepohne z místa.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
leoneig před 11 lety 29.11.2013 08:34 |Deadbeat já myslím,že by Karolko spíše měl dostat medaili za odvahu..To,ze už neměl takovou formu,to je jasný,ale kdo ji měl...Prostě chtěl pomoci,ale úplně to nevyšlo... A co se kvalifikace na základě jména týče,příklad Nezmara už tady někdo zmínil, v Bundeslize je 90 % sportovních ředitelů na základě jména,v Anglii jen o něco méně,jak to funguje netřeba rozebírat..Karolko je právník a navíc přirozeně inteligentní člověk se zápalem a takových je u nás strašně málo...Nepohneme se nikam,když budeme mít názory jako ty,Promiň.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
deadbeat před 11 lety 29.11.2013 09:48 |Karolko nehrál tak úplně zadarmo, nedělejme z něj pohádkovou postavu. Nevim, o čem přesně by měl vypovídat příklad Nezmara, a rád bych věděl, na jakym zdroji se zakládá tvoje tvrzení o devadesátiprocentním zastoupení. Rád bych ti dopřál iluzi, že jsi vyvrátil moji argumentaci, ale nedáváš mi k tomu žádnej prostor. Promiň. :(
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 10:45 |Ja bych tu odvahu taky mel za 150k mesicne:)
ale věčně - máš nějaký věrohodný odkaz na tu Bundesligu? Už se tu tím kdysi někdo oháněl, ale po tomto dotazu byl na SN měsíc bez příspěvku. Snad tedy budes větší chlapák a podložíš svou argumentaci nějaký důkazem.
jinak Karol je právník, ale studoval to dost dlouho a tuším, ze studoval v Plzni v dobe její "největší slávy". Ale to prosím nemyslím jako urážku, jen by to melo v rámci seriózní debaty zaznít. Kvalifikaci k této pozici proste moc slavnou nemá, byt jako velké plus beru angličtinu.
ale nemějme proste Karola za spasitele, do budouci pozice ho nedostala kvalifikace, ale loajalita a kamarádšoft. Prostě typický český klientelismus, který je v českém managementu velmi zakořeněný.
a na závěr si dovolím vyjádřit nesouhlas. Naopak, nikam se neposuneme, dokud budeme mít podobne patolízalské postoje. Jedine kritické zhodnocení situace je nástrojem pro budoucí rozvoj, ne víra ve zlepšení.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
lassiter před 11 lety 29.11.2013 11:57 |Taky už sis to mohl za ten měsíc najít :-)
Bayern - Matthias Sammer
Dortmund - Michael Zorc
Schalke - Horst Heldt (359 startů v bundeslize)
Leverkusen - Rudi Völler
Wolfsburg - Klaus Allofs
Stuttgart - Fredi Bobic
Hamburg - Oliver Kreuzer (282 startů)
zbytek buď průměrní bundesligoví hráči nebo lidi bez hráčské bundesligové zkušenosti...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
deadbeat před 11 lety 29.11.2013 12:47 |podobnej výčet nemá žádnou informační hodnotu. pokud se někdo ohání číslem, chci vědět, jak k němu došel, a vidět ukotvení takovýho údaje do aspoň střednědobýho trendu. jsem přesvědčenej o tom, že takový materiály nikdo z vás nemá, a proto bych naši rozpravu ukončil slovy "relevant arguments or gtfo". :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 13:08 |ano, musím souhlasit.
lassitere, no offense, ale tohle je pořád jen pár jmen (stále méně jak 50% Bundesligových týmů) vytržených z kontextu, tohle dle mě prostě není dostatečný argument, aby se člověk mohl ohánět tím, že 90 % Bundesligových sportovních manažerů jsou bývalí hráči. Byť uznávám, že to procento není malé. Ostatně nikdy jsem netvrdil, že žádný sportovní manažer v Bundeslize není bývalý hráč.
Ale pořád mi to přijde slabé na to, abys tím obhájil těch 90 %. Ale to už je prostě o práci s daty, o dlouhodobých trendech a mně přijde, že si spíše znal pár manažerů z top klubů Bundesligy, tak se to pokusil narouboval na celou Bundesligu.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
lassiter před 11 lety 29.11.2013 15:15 |Já jsem tím nechtěl žádné číslo obhajovat, není to můj názor, jen jsem vám chtěl dát nějak data k vaší diskusi :-) Takže jsem jen napsal, že cca třetina stávajících sportovních manažerů v bundeslize má bohatou ligovou nebo repre minulost a zbytek nikoliv.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Barra před 11 lety 29.11.2013 14:21 |Ale je také pravda, že řada z nich nesedla ihned po ukončení fotbalové kariéry do křesla sportovního ředitele, ale začali např. jako trenér.
Také jsou německé kluby jinak vedené než u nás - takový Karol Kisel by tam zapadnul do zavedených kolejí.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
petrjir před 11 lety 29.11.2013 00:02 |Můj další tip na konec ve slávistickém dresu je u Radka Černého (kterého si ovšem velice vážím) a Kamila Čontofalského. Myslím si, že už konečně nastal čas, aby chytal odchovanec (Berky).
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 29.11.2013 09:43 |Spíš si myslím, že se tak stane až na jaře.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 09:53 |Sluší se poděkovat za to co pro Slavii udělal. Poslední zápasy ale nebyl vůbec přínosem, nezvládal to psychicky a herně už to nebylo no.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Jiri1 před 11 lety 29.11.2013 10:05 |Kisel dle meho nebyl v poslednim roce prinosem, nejde jen o psychicke vybuchy nebo okaty nezajem o hru v poslednich zapasech. ale zcela urcite jde i o negativni vliv na hrace Slovenske prislusnosti a v neposledni rade zbytecne obsadil misto v mladezi ktere se stejne nemel cas prilis venovat a vse lezelo na bedrech ostatnich zamestnancu.
Co se tyce jeho dalsiho pusobeni, nedokazu v teto chvili posoudit jeho vliv na sportovni deni v budoucnosti, vzdyt i Drzmisek se casto hajil tim, ze nemel k dispozici zadne nastroje , tj. pokuty , penize na prestupy a chybely prostredky i na pozorovaci cinnost.
Je jasny , ze Kisel neni zavisly na fotbale , jednak mu pracuji vydelane penize , jednak rozjel nakou cinnost , takze si neumim predstavit stoprocentni praci pro klub, je to podobne jakou u Sramka , ktery stihl reditelovat 3 firmam sve manzelky a jeste delat sportovniho reditele na Slavii.
Taky jeho kompetence budou znacne omezene, jednak hlavni noty by mel rozdavat na sportovnim useku predpokladany Rusky zastupce a jednak, ani Seterle neni kolektivnim hracem, ale kdyby se mu podarilo to co Nezmarovi, budu spokojen.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 29.11.2013 22:35 |Řekl bych Jiří dost přesné hodnocení.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Pepino44 před 11 lety 29.11.2013 10:06 |Tak já se Karolkovi vůbec nedivím,že to nezvládá psychicky,zažil jsem to sám na sobě,když jsem končil se sportem. On si člověk myslí,že na to pořád ještě má,věří,že by ještě mohl pomoci a ono to již není to pravé ořechové. A uznat to,to je to nejtěžší. Člověk spíše rozpozná chyby u ostatních než u sebe. Věřím,že u Karolka to nebyla snaha udržet se co nejdéle kvuli penězům,ale opravdu tou snahou ještě pomoci. Takže Karolko,velký dík a udělej toho pro Slávii ještě hodně. Ať se Ti daří.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Jiri1 před 11 lety 29.11.2013 10:18 |Jeste jenom reakce na Drzmiska , furt je ve hre areal Xaverov a pokud vim je ocenovan za sekretarskou praci, takze vim , ze treba Starka by mel zajem, mozna i Pelta...........................................................................
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 11:16 |Mohu potvrdit - Držmíšek má ve fotbalových kruzích pověst pracovitého a hlavně spolehlivého "úředníka".
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 29.11.2013 22:37 |Pověst je jedna věc, skutečnost druhá. Kusý tady byl týden a už věděl, že Držma je neskutečně pracovitý člověk. Takže....
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 29.11.2013 22:54 |Kusý byl prostě profík, který chtěl vyvolat zdání jednoty klubu. Ačkoliv si všichni navzájem vráželi kudly do zad. Mezi Držmíškem, Kusým, Kubíkem a Radou hořela zákopová válka.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Borris před 11 lety 29.11.2013 13:27 |Všude Slavie!!!! :-) http://www.novinky.cz/koktejl/320611-dopravni-zacpa-vytvorila-na-silnici-cervenobilou-reku.html
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
th před 11 lety 29.11.2013 20:31 |Dobré choreo, dobré. :-)))
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
honzah (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 22:21 |Den Díkuvzdání bude, až se ve 30. kole zachráníme.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Barra před 11 lety 29.11.2013 15:02 |Jen informativně:
http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/527827-famoznimu-hazardovi-se-nechtelo-trenovat-a-museli-jsme-s-nim-bojovat-lici-tvurce-belgickeho-zazraku.html#hp-sez
Kolegové Slavisti si budou pamatovat, že jsem tady poslední měsíce více krát psal o fotbalových akademiích v Belgiích, které za posledních cca 8 let chrlí jeden talent za druhým. Mám na mysli kluby jako Standard Liege, Racing Genk, Anderlecht, ale také Club Brugge – a opěvoval jsem tady bývalý Beerschot, který za posledních 10 let připravil talenty na velký fotbal, které teď mají transferovou hodnotu ve výši 1,7 miliard Kč, nemluvně o talentech, které zdarma přebral Ajax a následně zúročil a kteří teď září v Premier League.
Ve výše uvedeným článku najdete Marca Van Geersom, bývalého brankáře Beerschotu (1975-78), který je hlavní strůjcem tohoto úspěchu a který vypracoval u národního mužstva koncept, které následně přebraly kluby. Byl také zakladatel mládežnické práce u Beerschot, od tam přestoupil k KBVB, tedy k federaci.
I když někteří kolegové nesouhlasili, přesto stále tvrdím, že jediná možnost, jak přežít jako klub a prosadit se i na evropské úrovni, se intenzivně a profesionálně věnovat mládeži.
Ale je jasné, že je to běh na dlouhou trať. Pečené holuby nikomu nepadají do huby, něco se pro to musí udělat. Malá země jako Belgie to dokázala.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 29.11.2013 15:22 |To o čem píšeš tady slýchávám od nepaměti,to je zaklínadlo všech klubů v Čechách,je to asi něco jako musíme hrát zodpovědně zezadu :-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Borris před 11 lety 29.11.2013 15:22 |Až bude mistrovství, tak na Belgii budu hodně zvědaví a natěšený, protože ten mančaft co poskládali dohromady, to je fakt palebná síla jak netvor. Pro mě je to černý kůň mistrovství a můžou dojít hodně daleko! Hazard, Lukaku, Benteke, Kompany, Fellaini, De Bruyne, van Buyten, Witsel, Vertonghen nebo Nacer Chadli, to jsou všechno ve svých klubech velké opory. A třeba Nacera Chadliho si pamatuju, když ještě hrál za Twente byl jsem se podívat do Bolky, když s nima Bolka hrála ty 2-3 roky zpět. A v tom zápase byl Chadli jednoznačně nejlepším hráčem a celá pravá strana Bolky si s ním nevěděla rady i přesto že ho kolikrát zdvojovali. Chadli je typický příklad jak má vypadat křídelník.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 29.11.2013 17:43 |podle me belgii serezou jihoamericke tymy,ze nebudou vedet ci jsou.ale na postup ze skupiny jim verim.jinak de bruyne pul roku sedi v chelsea na prdeli,od nej bych velke veci necekal.a chadli toho taky moc nenahral
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
PetCC před 11 lety 29.11.2013 17:00 |Jednoznačně je jasný, že ke kaýždému hráči se musí od začátku přistupovat individuálně, znát ho a odle toho s ním pracovat. Tčřeba u nás ve Slavii je podle mě dost výrazný problém v tom, že mládežnická mužstva moc převyšují konkurenci a hráči jsou dlouhodobě v iluzi, že dělají všechno dobře a na maximum. A pak těžko zvládají přechod do dospělého fotbalu a trvá jim to hodně dlouho, než se přizpůsobí.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jira123 před 11 lety 29.11.2013 16:46 |Ahoj lidi
Nějak nám to tu utichlo , neví někdo aktuální dění ve Slávii , Rus ,Kisel ,Kornějev ,Lukoil ,posily , Poustka Afrika , Držpsíček ?? Tyhle naše drby miluju ,podělte se o zaručené info ??? SKS Ever
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 29.11.2013 18:16 |O Držmíška má prý zájem Real Madrid. Už se nechal slyšet, že tam s sebou vezme Hamšíka a Juhara.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jira123 před 11 lety 29.11.2013 16:47 |Jinak Kajo si zasluhuje sks respekt !!!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 18:45 |No Jihlava už vede 2:0 ...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 29.11.2013 18:53 |Velice "překvapivě". Týmy z Moravy si holt musí pomáhat, zvlášť Slovácko je na vypuštěné zápasy odborníkem.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 18:58 |Ach jo, to až pujdu večer na pivo to zase bude... fakt se na to těšim a doufám že všechny ty sparťanské kydy snesu s chladnou hlavou.. Třeba se Uheráci vzepřou a taky něco dají.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 29.11.2013 19:01 |Pochybuju, měl jsem si na Jihlavu vsadit... Ale ostatní zápasy jsou vedlejší, záchranu si musíme vybojovat sami!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 19:11 |Nj ani Došek nehraje tak to už je celkem jistota že budem min. do pondělí na posledním místě. no a to ani moc nevěřim že bychom mohli s Libercem vůbec urvat nějaký bodík.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 29.11.2013 19:15 |Doška jsme vykartovali my... Já tedy věřím, že minimálně bod v pondělí získáme!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 19:17 |Nj pravda to mi nedošlo.. pevně doufám že něco urvem, teď jsem si všimnul že hraje od začátku Mikula což je dobře, teď teoreticky bude nastupovat více když ho Rada zná a ví co od něj může čekat.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 19:34 |Góly Jiří Valenta (Slovácko) vstřelil gól. Jihlava - Slovácko 2:1
a hele :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 20:29 |No super teď ještě vyhraje Znojmo v Teplicích.. to už snad ani není možný.. když my v tom našem městě máme tak malý kanály že se v tom člověk ani nehne...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
th před 11 lety 29.11.2013 20:30 |A Znojmo vede v Teplicích. Jestli to udrží a vačnatec zítra porazí Brno, tak budem pěkně hluboko tam, kam se odváží nahlédnout jen celníci.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 20:31 |Celníci a bachaři :D a ano opravdu tam už nějakou dobu jsme :(
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
th před 11 lety 29.11.2013 20:35 |Jako kdyby se naše vedení nadchlo pro ono slavné zvolání 'Vzhůru dolů! a sveřepě se ho drželo. A pak že se v SKS nepracuje koncepčně.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 20:42 |0:2 :O no hezké ale třeba je to jedno velké spiknutí proti SKS nebo možná proti Řebíčkoj, asi ho nechtejí v první lize, Slovácko to odevzdalo,Teplice to evidentně taky pustí protože to je děsná holomajzna... Začínám tušit věci které nejsou :D
ale jinak ste mě velice pobavil a za to vám patří dík :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
th před 11 lety 29.11.2013 20:48 |Rádo se stalo. :-) Když už máme v takovéto chvíli na výběr, jestli brečet nebo se smát, tak i já taky raději to druhé.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Betynka58 před 11 lety 29.11.2013 21:33 |Ale třeba to ty naše lemply konečně vyburcuje. Vzpomeňme, že nejlepší podzimní výkon (v Plzni) aslavia předvedla v momentě, když byla poslední.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 29.11.2013 21:47 |Vokurky trhaj theplaky....pekny
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
judy před 11 lety 29.11.2013 21:51 |Ale jak, však Teplice hrajou jako když nehrajou a Znojmo mohlo vyhrát tak 10:0 pokud by proměnila ty šance a že jich bylo..
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 29.11.2013 22:27 |Správně má být Jiří Valenta, Slovácko, dříve Slavia.....
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
th před 11 lety 30.11.2013 20:10 |Však ono se pro něj až tak moc nezměnilo ...
docela mne zklamalo, že když se vraceli ze Synot k původnímu jménu (jednoho ze dvou místních sloučených klubů), tak ho o polovinu zkrátili. Vždy jsem měl pro ten kraj slabost, Slovácko je krásná zem, moudří, až bych řekl krásní, lidé tam žijí. Pokud spadnem, tak jim GL budu držet palce jim (ale fandit SKS přirozeně budu dál).
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 29.11.2013 20:07 |Nevíte, jestli už má Čonto dostavenou tu chalupu? Že by se mohl zase věnovat fotbalu... :D
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Mac před 11 lety 29.11.2013 22:45 |Přiznám se, že po dnešních výhrách Jihlavy a Znojma mám poprvé v sezoně opravdu strach ze sestupu. Asi to dělá ten pohled na tabulku, ale i vzhledem k losu mám velké obavy. Pokud nabereme ztrátu, těžko jí pak budeme dohánět.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Petr9608 před 11 lety 30.11.2013 02:05 |No uvidíme. Na jaře hrajem doma s Příbramí a Slováckem, ty dáme.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 08:18 |Plan jaro-zacina v pondeli : doma vyhry Pribram,Jihlava,Znojmo,Slovacko - remizy Libe,Dukla ,Jabka - venku vyhra Bohemka,Brno - remiza Sigma,na Bahniku uz o nic nepujde - pri tomto planu se muzeme v klidu pripravovat na vitezstvi v dopisnim poharu a pristi podzim s mohutnym urrrraaaaa maladci!!! vtrhem do EL...... Howq
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 08:25 |to je hodne blbej humor po ranu
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 09:44 |Jak humor??!! Mel jsem videni...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 10:06 |kolik jsi mel vcera piv a panaku?
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 30.11.2013 10:15 |Tak to hrajeme i s Jihlavou, jenže bez gólů nevyhrajeme s nikým. A takových podivných výsledků jaký se zrodil v Teplicích se dočkáme vícekrát. A myslím, že my v tom chodit neumíme. Někteří se konečně probíraí a zjišťují
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 30.11.2013 10:18 |Tak to hrajeme i s Jihlavou a Znojmem, jenže kdo nedá gól, nemůže vyhrát s nikým, ani sebeslabším. Někteří se konečně probírají a zjišťují, že i Slávie může sestoupit. Zvláště když by se to mohlo stát jakousi společenskou objednávkou. A to je průšvih, co říkáte ?
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 30.11.2013 11:03 |O nějaké celospolečenské objednávce dost pochybuji, spíš by asi málokdo chtěl, aby Slavia spadla. A Teplice včera nic nevypustily, jen bylo Znojmo jasně lepší. Což se není tak co divit, když máte tragického Kleina na stoperu a Hoška na levém beku.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 30.11.2013 11:03 |+ tedy ještě Slavíka v brance, ten tam taky pustil pěknou šmudlu.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 11:49 |ze te to bavi,trefovat se do tymu ktery ma o 15 bodu a 25 golu vic
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 30.11.2013 12:05 |Ten tym ale nema o 15 bodu vic kvuli Kleinovi, Hoskovi a Slavikovi, ale kvuli Nivaldovi, Litsingimu, Salamimu a Mahmutovicovi. Posledni se zranil, na prvni tri uz je moc velka zima a vidime, jak to vypada.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 13:11 |ogari,vy co jste pred sezonou uverili pohadkam o 5. mistu,radeji teplice nekritizujte
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 30.11.2013 13:31 |A to jako proboha proc?
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 14:00 |nevim,ale jsem na vas za to nastvany.konkretne ty sledujes fotbal x let,a uveril jsi takovemu blabolu,kdyz jsme sli do sezony se 2 stopery(kolarik,bortel)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 30.11.2013 14:22 |Ja taky nejsem nadseny z toho, ze nas dlouhodobe poucuje fanousek Sigmy, co si mame myslet o Slavii, ale takovy je holt zivot.
Ja si treba i zpetne stojim za tim, ze kvalita stavajiciho kadru je takova, ze mohl a mel mit dnes minimalne 20 bodu a mit pate misto na dosah ruky. A stale si stojim za tim, ze muzeme postoupit do finale poharu a hrat v lete EL. Nicmene neberu nikomu jiny nazor, treba to je opravdu blabol.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 15:54 |ja jsem si nevsim,ze bych nekoho poucoval co si ma myslet,ale ten tvuj blabol me aspon pobavil.sigme jsem fandil akorat ted jak prijela sparta,to jsem si aspon zarval gol.ale fakt me udivuje,ze sis ty ruzove bryle porad este nesundal ani po tech 15 zapasech
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Hajens před 11 lety 01.12.2013 13:07 |Quelhare proboha?! Ten kádr už je stejný cca několik posledních let a vystřídalo se na něm hned několik trenérů a stejně pořád hraje o záchranu. To že po loňském nástupu Petrouše byli schopní hrát, ale později to neudržet je taky především jejich chyba. Dokud v tom týmu nebudou typy, kteří dneska "frčí", tak se to nezvedne. A tím "frčí" myslím, křídelní hráče (buď obránci nebo záložníci) a "deep lying midfielder", který dá řád hře uprostřed hřiště popř. bude schopný maximálně urychlit přechod do útoku. Takovým mým malým ukazatelem kvality naší hry je počet zahraných penalt, jako že ono to není o tom, že nám to rozhodčí nepískají, ale že se hráči do těch situací vůbec nedostávají.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 30.11.2013 12:08 |Souhlasim s Alanorem. Objednavka na sestup Slavie je nesmysl, z toho by nemel radost vubec nikdo. Vzdyt i kdyz hrajeme o zachranu, tak jsme skoro kazde kolo v televizi a na vsech stadionech prijde vic lidi na Slavii nez na Taborsko, Varnsdorf nebo Hradec.
Kdyz se delalo mozne i nemozne k tomu, aby se zachranil pred dvema lety Banik, tak kdyby to Slavii neslo na hristi, jiste by nekdo prisel na pomoc.
Ja absolutne verim, ze porazime Liberec, ale i kdyby ne, tak treba by prezimovani na 16. miste konecne lidi ve Slavii - a predevsim mam na mysli samotne hrace - probralo z letargie.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Betynka58 před 11 lety 30.11.2013 12:36 |Já také věřím v pondělí ve výhru (ostatně co člověku jiného zbývá), ale rozhodně si nemyslím, že by pád na poslední místo měl nějaký pozitivní efekt, spíše naopak. To, že budou v zimě potřeba razantní kroky ke zlepšení herního projevu, si uvědomují asi úplně všichni, bez ohledu na to, jestli je Slavia na 10. nebo 16. příčce. A dívat se čtvrt roku na tabulku, kde nás od našeho úhlavního nepřítele dělí všechna zbývající mužstva ligového pelotonu (navíc třeba s dvoubodoivým odstupem na první nesestupovou pozici), musí být pro každého slávistického fanouška noční můra a i pro fotbalisty by to znamenalo ještě výrazně větší tlak a méně klidu na zimní přípravu.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 30.11.2013 18:13 |Quelhare, minimálně chlapcům ze Sportu by sestup Slavie přivodil orgasmus. To přece nemůžeš popřít.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 30.11.2013 19:43 |Nekterym jiste ano, obecne ale nevim, co by novinari meli z toho, ze by psali o Slavii ve druhe lize. Fakt si nemyslim, ze by to novinam zvedlo zisky z prodeje.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 10:12 |jsem tak blby nebo na oficialkach fakt neni rozlosovani zapasu?help pls
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Alanor (admin) před 11 lety 30.11.2013 11:00 |Tak ono to není tak těžké najít, ne? Z hlavy - Olomouc venku, Dukla doma, Teplice venku, Znojmo doma, Jihlava doma, Boleslav venku, Jablonec doma...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 11:47 |tak hod odkaz,ja toho fakt schopny nejsem
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
tolsimir před 11 lety 30.11.2013 11:56 |poradim ti - vezmi si zapasy na podzim a jen prohod poradatele zapasu, tedy ty, ktere jsme hrali doma, tak ted budem hrat venku. Jednoduche
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 12:30 |jako takhle si to dokaze utridit taky,ale nezda se ti ze by to oficialkach melo byt v graficke podobe?ten web je fakt uplne k hovnu,spousta fanouskovskych stranek je daleko lepsi,napr. tahle
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 11:56 |Ze nejsme ve srackach sami - jestli dnes rupne Fulham na WHU bude nejen na sestup,ale zrejme skonci M.Jol... Nejake tipy kdo za nej? Ja vubec nevim...Franze vynechte..:-))
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 30.11.2013 12:04 |Já myslím, že jsi kápl na to, co tady všechny trápí. My všichni ani nespíme hrůzou, co se stane s Fulhamem a kdo ho bude trénovat.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 12:18 |Hmmm - nemusis se hned vztekat - resi se tu vetsi kraviny obcas - par lidicek tady ma velky prehled a tem co to nezajima to necpu...kdyz to vezmes jako paralelu - FFC nejstarsi Londynsky klub,kadr slusnej, manager uznavana kapacita a ..... Jsou v peerdeli jako my...jen pokus o rozptyleni, nic vic.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 30.11.2013 12:24 |Ale vždyť já to taky nemyslím nijak zle... :-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 12:34 |myslim,ze je volne trenerske eso roberto di matteo.ale nevim,jestli by se chtel dojebavat bojem o zachranu.taky je otazka,kdy skonci v celtiku trener lennon,ten ma taky jasny smer anglie
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 13:40 |Ono se dost spekuluje,ze smer PL miri cely Celtic...skotsky fotbal je na tom taky mizerne...ze by Matteo trenoval mladyho SpecialOne?..'hezke by to bylo...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 14:04 |ja nejsem velky fanousek special one,pote co odesel z madridu,takze je mi to celkem jedno.ale pamatuju skveleho hru CSM,kde byl scenar fulham,kral evropy,mels tam rozpocet 200 mil. liber a za ukol vyhrat ve.skoda,ze se to nenaplnilo
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 15:05 |Oni se fanousci FFC a Chelsea nejak nemaji radi - stadiony jsou kousek od sebe a nekde psali jako zajimavost ,ze pote co se Jose vratil do Londyna jeho synator tusim chyta za mladeznicky tym FFC...od krale Evropy delilo pred nejakym casem prodlouzeni s A.Madrid - realne .... Jinak co se tyce managmentu by jsme se do nedavna mohli u FFC ucit -jak se bude chovat ten novy Ind nevim,ale predchozi majitel vedl relativne maly klub skvele.
..nebojme se ,,cizaku,, predem..
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Betynka58 před 11 lety 30.11.2013 12:45 |Vzhledem k Tvému nicku rozumím, že je pro Tebe frustrující, že dva Tvé nejoblíbenější kluby jsou tam, kde jsou. Upřímně bych Ti přál, aby se Fulham zachránil, i když zrovna ne na úkor West Hamu, kterému fandím já. Sestup Slavie si zatím ani v těchto těžkých chvílích nejsem ochoten připustit.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 13:04 |Asi tak..:-))) u FFC ty ambice nejsou dlouhodobe jako u nas(finale EL prijemny bonus) - na nasem pisecku by Slavia mela byt v hierarchii podstatne vys (grandslam)....jako trener me napadl jeste PdCanio - ze by Berba slavil gol (da-li jeste nejaky???) tak nejak po rimsku...:-)))) motivatori nejsou ceske specifikum...:-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
bongor před 11 lety 30.11.2013 15:09 |Nebojte se kluci,nesestoupíme.A Fulham taky doufám že ne.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 15:27 |Vubec ani koutkem mysli neuvazuju o sestupu SKS... Jeste mne zaujal dnesni Sport,kde kapitan Vokurek tvrdi jak jsou unaveni a tesi se na prestavku - to same Libe a ocekavam podobna vyjadreni od ostatnich tymu - by mi jeblo .... Ve srovnani s Anglii kde je ceka osm zapasu okolo vanoc a silvestra, do toho na zacatku ledna tradicne tymy PL vstupuji do FA Cupu..
a ty nase panenky jsou unaveni po max. dvaceti zapasech od cervence...fakt se nikam nedostanem pri takovemto pristupu.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jarodo57 před 11 lety 30.11.2013 17:06 |Já hrát ligu a mít 25 let ,tak hraju do roztrhání těla.Jenže nás ten fotbal bavil ,ale oni to mají jako práci.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kactus před 11 lety 30.11.2013 19:25 |no, nechci ti kazit naladu, ale ve stredu se jdu podivat na Fulham vs. Tottenham :)
alespon nekdo mi bude trochu zavidet :)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 22:46 |Jasne ze zavidim....po dnesnim opetovnem debaklu asi pozdravis noveho manazera Cottagers - a kornovo ma prehled, pac na diskusnich strankach FFC se objevuje vyhradne jmeno R.DiM. Tak COYWs!!!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 30.11.2013 18:03 |Rus by mohl ze Slovenska z Ružomberoku koupit středního záložníka Leandre Gael Tawamba Kana, 19 zápasů, 11 gólů a jen jedna žlutá karta. Tuším že je to SZ nebo OZ ale myslím že jsem ho někde viděl i jako stopera nebo DZ. Tím že končí Kisel, Gecov hraje tak jak hraje tak by se fakt hodil. Je mu 23 let, Kamerunec, 189 cm. Smlouvu má sice do roku 2015, ale jeho cena je podle transfermarkt cca 125 tisíc Eur.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Travinho před 11 lety 01.12.2013 17:01 |Viděl jsi ho vůbec někdy hrát? Je to útočník. Hodnota dle transfermarktu je spíše úsměvná a Ruža má hodně bohatého majitele, tudíž nevidím důvod, aby jej prodávala...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Eluin (přítel SN) před 11 lety 30.11.2013 18:05 |Něco pro pobavení místních štangastů :-)
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/186910/fanousci-slavii-neveri-lituji-kisela-a-chystaji-se-na-druhou-ligu.html
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Dobi před 11 lety 30.11.2013 20:16 |Tak jsem tam juknul a mohu říci jediné: I když sem politika nepatří a určitě bychom se, my věrní, třeba i pohádali, koho jsme volili a nevolili. ALE
Prezident Zeman, ať je, jaký je, řekl kdysi přemoudrou větu: Novináři, to je žumpa!
A ta žumpa opět vyvřela!!! A k ní i různé přemoudré komentáře. Ani mne nětěší, že (doufám, že jen momentálně!!!) je milovaná Slavia poslední. A i kdyby přes zimu zůstala (nedej Bůh ani Marx!), tak je to tam tak našlapané, že dva úspěchy katapultují každého do středu a dva neúspěchy znamenají v tabulce sešup!!! Ale to "inteligenti" v rouše novinářů asi nepochopí... Ano, bude to krušné, ale ti senochrupové už Slavii odepsali. A v diskusi nějaký dement z toho viní Strašáka!!! Jene Husi, Jene Ámosi Komenský, Karle Čapku, TGM - radši se chvíli z hrobu neprobouzejte, abyste neviděli, kam tento Váš milovaný národ dospěl. Zloba, závist, zášť a svár, jak zpívávala Marta Kubišová?!?! Držme při sobě a v pondělí DO TOHO!!!
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 30.11.2013 23:04 |Ano Míšo, je to svoloč !
Nejen Slavia a Fulham
Dobi před 11 lety 30.11.2013 19:54 |Tak jsem juknul na Kicker a ještě loni bundesligová Fortuna Düsseldorf klesá a klesá. Prohrála doma 0:2 s KSC (to není KSČ, ale Karlsruher SC) a předstihlo ji i do polovičky podzimu zoufalé Dynamo Dráždany. Latka byl za stavu 0:1 v 69.minutě střídán...
Re: Nejen Slavia a Fulham
th před 11 lety 30.11.2013 20:01 |Posila do útoku? :-)
Re: Nejen Slavia a Fulham
RaDDa521 před 11 lety 30.11.2013 20:07 |Co jsem tak během průběhu podzimu četl, tak Laty je pro Fortunu klíčový hráč defenzívy, ale bohužel ho podzimem provází častá zranění. No a 2.BL je hodně vyrovnaná, Fortuna na 7.místo ztrácí jen 3 body.
Re: Nejen Slavia a Fulham
Dobi před 11 lety 30.11.2013 20:22 |Teď jsem zapnul ČTsport a Peltonec (bývávával mezi námi Severočechy docela oblíben, před příchodem Pelty) hostí sraltu. Budiž, los je musí dvakrát svést proti sobě, ale proč mám poslouchat sralťana-milicionáře Čapka, který teď do mikrofonu jásá. Kurník šopa!!!0:1 Lafata!
Na to platím koncesi??? Jdu koukat na StarDance!!
Re: Nejen Slavia a Fulham
Retos před 11 lety 30.11.2013 20:29 |Aspoň TO máš rychle ZA SEBOU.. A nemusíš si kazit celý večer..
Re: Nejen Slavia a Fulham
th před 11 lety 30.11.2013 20:49 |Jenom jestli se Dobi neukvapil. :-)
Re: Nejen Slavia a Fulham
Kornovo před 11 lety 30.11.2013 21:14 |taky jsem to vypnul po 5 minutach.a v polocase supr vysledek
Re: Nejen Slavia a Fulham
bongor před 11 lety 30.11.2013 22:04 |No ale v šatně jim soudruh ředitel pořádně promluvil do duší,že
pracující lid pod vedením KSČM si přeje v lize jediného vítěze,toho,co si přeje i ten profláklý lidový milicionář z ČT.A hned se nad sebou zastyděli a výsledek je takový uvědomělý přístup,který vidíme ve druhé půli.Tedy já ho nevidím,na to zásadně nekoukám.
Re: Nejen Slavia a Fulham
th před 11 lety 30.11.2013 22:07 |Jablonec se snažil (hl. Vaněk, Piták a Hubník), tak tradičně musel zářezem pomoct rozhodčí.
pro Bongo
Retos před 11 lety 30.11.2013 22:24 |když ses teda nedíval, tak výsledek je, že Jabka ruply 2:3, tzn, že na 1.místo Slavia ztrácí jen 29bodů..
Re: Nejen Slavia a Fulham
leharos před 11 lety 30.11.2013 22:28 |Bongore, nekoukáš se, ale přesně víš, jak to je?
Re: Nejen Slavia a Fulham
Retos před 11 lety 30.11.2013 22:33 |:-) Bongi tady přece Všechny Baví... Tím že pro Nás hraje.. Postavičku: Starého Penzionovaného Zapšklého AntiSparťana.. (a asi i Slavistu) .-) VŽDY ZARUČENĚ SVÝM (vteky) ZARUDLÝM KOMENTÁŘEM VŠECHNY TADY POBAVÍ ,-)
Re: Nejen Slavia a Fulham
Dobi před 11 lety 30.11.2013 22:35 |Pak jsem to přepnul a - kulil oči - 2:1. A přepínal. A vždy, když jsem to přepnul na fotbal, tak ty pracovnice z E55 daly gol... Tu pomoc sudího jsem neviděl, ale plně věřím...
Re: Nejen Slavia a Fulham
Retos před 11 lety 30.11.2013 22:43 |TAKŽE je to jasný! ZA VÝHRU SPARTY MŮŽEŠ TY! :-))
-
A ZA TREST PŮJDEŠ V PONDĚLÍ NA ROZLUČKU S KAROLEM! ,-)
Re: Nejen Slavia a Fulham
bongor před 11 lety 01.12.2013 06:48 |Na tom něco bude,to už jsem taky zjistil,že když někomu fandím a koukám na to,tak prohrává,ale jen to vypnu tak začne vyhrávat.
Potom se podívám,kolik to je a v tom ten neoblíbenej kámoš zase vyrovná a vzápětí rozhodčí pro něj odpíská vymyšlnou penaltu. Takže Dobíku,my dva nesmíme na takový mače koukat.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 30.11.2013 22:41 |V pondělí mi možná ukápne i slza. Poslední velký hráč, který se nachází ve Slavii. Jestli se v létě nevrátí Latka, tak fakt nevim, kdo z tohohle póvlu bude dělat kapitána.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fulham před 11 lety 30.11.2013 22:52 |Tak to vim naprosto presne..... Bude to Nemo a Korkoran...v pripade zraneni obou Exner..
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Petr9608 před 11 lety 01.12.2013 01:37 |Soudruh Exner, již půl století věrný straník? :-O
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
mats před 11 lety 01.12.2013 13:38 |...a pokud by sháněli posily v Karibiku, moh by to být ještě Jack Sparrow :-) Osobně bych byl ale spíš pro toho Nema... jenom abysme ho pak nemuseli hledat... :-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
slaviator před 11 lety 01.12.2013 23:54 |přitom už dlouho je v kabině Captain Morgan... :))
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
slaviator před 11 lety 01.12.2013 23:54 |přitom už dlouho je v kabině Captain Morgan... :))
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Petr9608 před 11 lety 01.12.2013 01:42 |No ale tedy vážení, Dukla bude bojovat o poháry. To jsem zvědav. Nakonec možná stoupne ten srpnový triumf na Julisce na hodnotě :-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
podol (přítel SN) před 11 lety 01.12.2013 08:56 |napíši ještě pár řádek,přeci SN jsou pro všechny Slávisty bez rozdílu věku,vzdělání,zaměstnání i povahy.Pamatuji hodně,prošel jsem se Slávií konec 2.světové války,krátkou dobu nadějí,potom totalitu,zase párkrát naděje až po ten dnešní marast.Ale i když s odstupem času,
asi nikdy jsem nebyl se Slávií v takové beznaději,bezperpektivy,bezmoci jako dnes.Slávie promrhala neopakovatelné příležitosti k trvalé prosperitě a úspěchu.Příchod amerického investora po r.1990,první úspěchy,jeho odchod,další stabilizace.Potom ta vrcholná éra-mistři GL,poháry,LM,vynikající hráči,velké peníze a také nepřiměřená nadutost a absence skromnosti a sebereflexe.Jen si vzpomeňte na prohlášení tehdejšího GŘ o trvalém ovládnutí našeho fotbalu,účasti v EP,vybudování špičkového evropského mužstva........Potom ty osudové prohry
v posledních minutách,vyřazení z pohárů,které se též daly nazvat
nepřízní osudu,smůlou.Ale byly zákonité,když by nepřišly tehdy,přišly by později.Zapomínáme na hlavní aktéry vedení Slávie z té doby,
protože oni měly zodpovědnost za Slávii.Příznivci se vždy radují z úspěchů svého mužstva,ale za fungování Slávie má odpovědnost
její vedení.A jaká je situace dnes?Nejprve vztah a postavení k rivalovi z Letné.Řadu let jsme jim jen k smíchu,takoví nakopávací klauni,sloužící k pobavení a zlepšení nálady.Protože když si dokážeme
přiznat skutečnost a pravdu,potom dnes na ně v žádném ohledu nemáme.Ve stabilním majiteli,tím ve financích,nákupech hráčů,fungování klubu,sponzorech,přízni médií,vlivu ve vedení FAČR,
rozhodčí i zájmu veřejnosti.Většina z nás,včetně mne je ve stádiu
trvalé negace,radujeme se z jakéhokoli jejich neúspěchu,protože jinou radost nemáme.A to není dobré,protože i jejich neúspěchy budou méně časté a řidší.A z čeho se potom budeme radovat my?
Ani perspektivu avizované změny majitele nepovažují zatím za optimistickou s ohledem na jméno a historii Slávie.Je malá naděje,že
by uváděný zájemce chtěl investovat ohromné peníze do dlouhodobého procesu obnovy s nejistým výsledkem.Spíše by to bylo pro nějaký krátkodobý zisk,jako je využití jako farmy,proprání peněz,nebo nějaký utajovaný investiční zájem.Nevím si rady,neznám řešení a dlouho přemýšlím nad mým vztahem ke Slávii,který v naší rodině trvá již pět generací.Jako nad krásnou historií,minulostí,která již dnes není a nebude.
Jsem pesimista,ale nemusím mít pravdu,doufám,že nebudu.
Podol.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
kobo (přítel SN) před 11 lety 01.12.2013 09:11 |Pesimistů, bohužel spíše realistů, je zde víc. Slávisti již nějak rezignovali:
je docela smutné pročítat zdejší diskuzi, již se zde nepíše o Slávii ale většina příspěvků je o belgickém, německém, anglickém fotbale či o jiných týmech naší ligy...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Pepino44 před 11 lety 01.12.2013 10:59 |Tak já nevidím nic špatného na příspěvcích o mužstvech z belgického,německého nebo anglického fotbalu. Je to mnohem lepší,než pořád číst jací jsou ve Slávii nekopové a jenom nadávky a odsudky. Je to srovnávání fotbalu tady a jinde. Kdo pečlivě sledoval v týdnu LM a El,tak si mohl všimnout,kolik je i ve známých mužstvech hráčú,kteří by u nás byli nazváni "nekopové",protože zazdili vyložené šance. To se ve fotbale stává a ne všude je hráčům za to tak spíláno jako u nás. Peníze u nás jsou malé,ale každý by chtěl vidět světové výkony a to asi nejde. Musíme si uvědomit,že každé mužstvo má takové hráče,které si může finančně dovolit. Slávia si toho moc dovolit nemůže. Hraje s tím co má a na co má. I když jsem si vědom,že Slávia má velkou tradici,tak si uvědomuji,že z tradice se hrát nedá. Prostě by to chtělo trochu skromnosti. Nepamatuji předválečnou eru Slávie,až tak od roku 1950 a věřte,že bylo hůř a Slávia se z toho vždy dokázala vyhrabat. Přestaňte nyní volat po pohárech,na to nyní nemáme (zvláště finančně). Ne,že bych byl takový pesimista,že bych nevěřil,nebo si to dokonce nepřál,naopak věřím,že to opět příjde,ale půjde to pomalu a ztěžka.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Slawek před 11 lety 01.12.2013 09:16 |Vážený Podole, bohužel vše nasvědčuje tomu, že to tak nějak bude.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Kornovo před 11 lety 01.12.2013 09:33 |pekny prispevek,taky mi to pripada jako realita.to kde jsou ty penize z prodeje hracu a LM cloveku hlava proste nebere.jestli je to opravdu nejhorsi obdobi slavie od valky,jak pises,tak to uz je fakt poradna tragedie.trvala negace,rezignace a sledovani jinych klubu jsou i pro me reseni,ktere beru za sve.at se z toho mily majitel a to slavne vedeni vylizou sami
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 10:02 |Pesimismus je blbost! "Kašlu na to, stejně to dopadne blbě", to je přístup, který vede rovnou do pekel. Víceméně souhlasím s první částí příspěvku, ale rozhodně ne s tou druhou. Pořád ještě nikdo neví, kdo /zda vůbec někdo/ přijde a jaký bude mít záměr, ale už se šíří obavy. Já si myslím, že ten neustále předhazovaný model jakéhosi inkubátoru je hloupost nebetyčná. Především, rozdělení zisku 80-20 by byl pro každého obchodníka kšeft snů, protože mít zaručených dvacet procent bez jakékoliv investice a rizika, to by asi neodmítl nikdo. Jenže to by ten investor musel být blázen, aby platil za to, že mu hráči mohou hrát v současné Slavii. Druhá věc je to stále zmiňované zhodnocení. Nevím, jak by se mohl hráč zhodnotit za půl roku, jak se pořád píše, a už vůbec nevím, jak se může někdo zhodnotit v české lize, zvlášť v klubu, který nehraje v Evropě.
Já osobně si myslím, že pokud opravdu přijde někdo z Ruska, to původní rozdělení akcií fifty-fifty vydrží jen chvíli a pak to postupně přejde do ruských rukou. Podobné to bylo, když Slavii přebíral Řebíček.
No a co se týče té zmíněné ohromné investice, to je právě to, v čem vidím alespoň nějakou naději, protože ta investice by právě /ve srovnání s Ruskem/ vůbec nebyla velká. Naopak, za poměrně levný peníz by si někdo pořídil klub s velkou armádou fanoušků, který by mohl /měl!/ pravidelně hrát evropské poháry, což by v Rusku vyšlo nepoměrně dráž.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 01.12.2013 11:49 |Edwarde, ty jsi pořád nepochopil to zásadní, z čehož se šíří obavy. Podle mě žádný ruský investor nepřijde. Tím investorem je Řebíčkův kamarád Nejedlý, který bude spolufinancovat Slavii a i když Slavii díky posilám zachrání, pořád budeme tím, co dosud - pračka na peníze řízena low-cost provozem. Toho se bojím. Třeba se mýlím.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 11:51 |To jsem rád, že jsi mi to vysvětlil, není nad fundovaný pohled.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Markus před 11 lety 01.12.2013 12:16 |Bohužel tu Spinovu verzi nelze ignorovat. Oprostíme-li se od subjektivního zkreslování a zvážíme všechny možnosti, střípků máme dost a hlavně to celé najednou dává nějaký smysl. Rusko je jeden z nejlepších způsobů, jak vést penězovod stínem, to co by malým státům při obchodování s EU neprošlo Rusku projde, protože je pro EU klíčový, bohatý partner. Třeba to celé máme pořád před sebou, jen se na to takhle nechceme dívat, co to vlastně znamená těch 20 na 80? Protočí se nějaké prachy z Ruska a část jich tu zůstane? Jak a bude se vůbec ověřovat původ těch peněz, čistota partnera, je vůbec vůle třeba ze strany svazu dělat nějaký Anti Money Laundering dohled?
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 13:41 |Jaký penězovod? Jakým stínem? Proboha! Řebíček nepotřebuje prát peníze, protože všechny nabyl legálně. Tedy před zákonem. Že je skutečnost odlišná, je věc jiná, ale i kdyby ho dostihla ta současná atmosféra stíhání /ex/politiků, tak se bude spíš potřebovat peněz zbavit /převést/, než aby se je snažil vyprat. Kromě toho, v současné Slavii se moc peněz vyprat nedá, protože k podobné činnosti je potřeba nejen výdej peněz, ale i jejich přísun /ten legální/ a ten momentálně ve Slavii moc velký není. A že by Rusové prali prachy v ČR? Proč by to dělali? Nějaké EU je do ruských peněz exkrement, nemluvě o tom, že je tu pořád řeč o tak legračně malých částkách / z ruského pohledu/, že vstupovat do jakéhokoliv českého klubu by se nikomu v žádném případě nevyplatilo.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Markus před 11 lety 01.12.2013 15:34 |To už je podruhé co vzýváš v poslední době boha :) Já tu nemluvím o Řebíčkovejch penězích, ale penězích jiných špatných hochů co potřebuji vyprat, takových je v ČR a okolních zemích spousta a vyprat je je stále těžší. Cesta přes Rusko je složitá, ale zároveň je tam stín, bezpečná zóna do které nevidí (nechtějí vidět) ani ruská federace, natož ČR nebo EU. Vtip je v tom, že rusáci by v takovém scénáři byli jen prostředník, prachy by se z ČR vyvezly, v Rusku jejich původ nikdo ověřovat nebude a zpět by se dostaly ve formě "lidského zdroje", na kterou je EU zejména v případě sportovců krátká. Nezní to jako úplně brilantní plán a máš pravdu, že takto se miliardy prát technicky nedají, ale to je právě ono, tohle není velká hra, je to jen malá hra z poloprofi ligy :) Nemyslím si, že to tak bude, ale opakuji, jako možnost se to ignorovat nedá. Už zreálněji větší fantasmagorie, lidé jsou vynalézaví.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 16:04 |To bude asi víckrát, než jen dvakrát. V poslední době se tu v souvislosti s možným vstupem ruského kapitálu totiž vyrojilo takové množství nesmyslů, že nad tím fakt zůstává rozum stát. Já do této kategorie řadím i ten tvůj nápad a jak se zdá, tak ani ty si to nedovedeš úplně představit. Abych řekl pravdu, mě jde především o to, proč má pořád někdo představu, že když přijdou Rusové, bude to jen proto, aby páchali svinstvo. Pak se vymýšlí tyhle blbosti, které nemají ani reálný základ, ani ekonomický smysl. Já si nedovedu představit, jak by to v našich podmínkách mělo fungovat ve velkém, ani to, proč by to měl někdo praktikovat v malém. Že bude někdo investovat do klubu, kde může proprat tak statisíce maximálně miliony dolarů, když otáčí ročně desítky miliard. Existují mnohem jednodušší a účinější způsoby.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
travel (přítel SN) před 11 lety 01.12.2013 10:55 |Musím s Vámi podole-bohužel- v drtivé většině příspěvku souhlasit.Jedinný rozdíl je v tom,že vzhledem k situaci v jaké se nacházíme,tak si říkám,že snad ani s těmi případnými rusy nemůže být hůř,než je tomu teď.V životě by mě nenapadlo,že si někdy budu přát vstup rusů do Slavie,ale ta bezmoc je hrozná a jak se říká "Tonoucí se stébla chytá".Víc by se mi samozřejmě líbilo,kdyby se potvrdila a brzo (včas) zrealizovala pierova prognoza,ale to mám obavu,že bych chtěl moc.
Přesto,nebo právě proto, půjdu zítra na ligu (snad půjdou i oba synové) ,tím spíš,že si Kisel zaslouží důstojnou rozlučku.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
golux před 11 lety 01.12.2013 12:12 |No nezapomínejte, že původně byla Slavia ryze slovanský klub, takže vstup Rusů je vlastně v pořádku a odpovídá staroslávistické tradici a slovanské vzájemnosti. Já vím, máme s Rusy své negativní zkušenosti, ale vše je v lidech, prostě za vším hledej člověka a jeho motivaci. Asi u těch Rusů slovanská vzájemnost nehraje roli, doba se změnila, ale ...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 01.12.2013 13:05 |Nejste vy pan Lála?
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
bongor před 11 lety 01.12.2013 14:29 |U Rusů myslím slovanská vzájemnost hraje velkou roli.Už z toho důvodu,že oni se cítí být přirozeným lídrem slovanstva a potom,je to k jejich prospěchu.Že se "tábor míru" skládal převážně ze slovanských národů,to určitě nebyla náhoda.U nás byl pokud vím panslavismus velmi populární,ale už je to díky šedesátému osmému jenom minulost.Z předchozích příspěvků se mi nejvíc líbí Edwardův.Má pravdu i o financích AŘ,léta jsem s Viamontem spolupracoval a nesetkal jsem se s férovějším zákazníkem.Dokonce mi některé akce i platili dopředu,to byl v době,kdy se na zaplacení faktur čekají měsíce ba i roky ,malý zázrak. S Podolem bych si rád pokecal u piva,myslím,že bych Tě přesvědčil,že to sice momentálně stojí za hovno,ale že máme štěstí,že máme rádi klub,který je nesmrtelný,takže má cenu do něj investovat i pro pragmatika-viz.AŘ.Kdybych měl peníze,tak bych byl první,který by věděl co s nimi
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Betynka58 před 11 lety 01.12.2013 13:13 |Docela mne dnes pobavil rozhovor s Mariem Ličkou ve Sportu. Pokud opravdu řekl to, co je v tom článku uvedeno (ono těm novinářům taky není co věřit), tak to je pěný komik. Údajně je radši, že hra mužstva má nějaký systém, byť to výsledkově nikam nevede, než kdyby Slavia měla vyhrávat nějakými náhodnými góly. Taky mě zaujalo, že vidí ten rozdíl, jak to teď vypadá pod Koubkem. To by mě zajímalo, jak může ten rozdíl vidět, když Petrouše ani nezažil.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jarodo57 před 11 lety 01.12.2013 14:17 |Proslýchá se , že by se Matějovský mohl vrátit do Bolky.Tím pádem by Boleslav mohla pustit D.Jarolíma.To by nebylo špatné.Z Ostravy bych koupil Kukece a ještě nějaké 2 černoušky.Jednoho do útoku a druhého na kraj obrany.Před 2 rokyjsem byl v Čelákovicích na turnaji.Tam za nás nastoupil nějaký Madou. Úplně stejnou postavu jako Hulk. Jeden gól dal,s jednou jeho ránou spolu s míčem uletěli i brankářovi ruce a nikdo mu nevzal balon.Tenkrát se to svedlo proč nezůstal na to ,že neprošel lék.prohlídkou,ale všichni jsme si dali dohromady , že nebyiy prachy .Stejně tak to bylo v září s tím klukem z Arsenalu.Nevím kde mu je konec .Schválně se o to pokusím o něm něco najít.Tak nějak bych si já představoval hráče do útoku.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 01.12.2013 14:27 |Moc prosím, už sem netahejte ty chachary! Celej Baník hraje tužku a my budem zkupovat jeho hráče? Slavia potřebuje kvalitu úplně na jiné úrovni - Latka, Pilař atd.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jarodo57 před 11 lety 01.12.2013 14:33 |Kukec není ostravak je z balkánu.A fotbalista je určitě lepší jak nějaký Juhar nebo Štěpán atd.Jen má smůlu ,že hraje v Ostravě,kde těch kvalitních spoluhráčů zrovna není přehršle.Jen jsem se díval na toho F.Madoua .Naposled byl v ukrajinském Lugaňsku a pak měl přestoupit do FC Wilu,ale tam jsem ho nikde nezaevidoval.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 01.12.2013 15:00 |My ale potřebujeme nejen kvalitní hráče, ale zároveň srdcaře. Takže Latka, Pilař, Jarolím, Necid - tím bychom měli základní kostru týmu.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Pepino44 před 11 lety 01.12.2013 19:38 |Prosím Tě probuď se trochu,kde bychom na ty hráče co píšeš vzali ? Takovou kostru jak píšeš by si asi nemohla najednou koupit ani sparta. Taky si uvědom,že srdcaři už buď vymřeli,nebo odešli do penze. Poslední srdcaři byli Franta Veselý a Pavel Verbíř. Nyní jsou už jenom profesionálové,kteří se různě liší svým přístupem.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 14:36 |V Čelákovicích jsem taky pravidelně a na Madoua si vzpomínám, asi jako každý, kdo ho viděl. I Standa Vlček pak říkal, že takového hráče česká liga ještě neviděla. Bohužel, dopadlo to, jak to dopadlo a skutečnou pravdu se asi nedozvíme. Ještě si z Čelákovic vzpomínám z roku 2008 na černocha Korejce Kanga. Ten tam sice nedal gól, ale zase uchvátil rychlostí. No a co se týče Davida Jarolíma, zájem je z obou stran, ale kdyby to mělo být teď v zimě, chtěla by Boleslav dva hráče a to se mi nejeví jako extra kšeft.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
lassiter před 11 lety 01.12.2013 15:52 |No tak vzhledem ke kvalitě našeho kádru by to mohlo znamenat jeden sem, dva pryč, tři nula pro nás :-)
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
jarodo57 před 11 lety 01.12.2013 16:02 |Hned bych ho vyměnil třeba za 3-Fenin,Čontofalský,Nitrianský
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 16:08 |Jenomže ono se, bohužel, mluvilo o Hurkovi a tuším Zmrhalovi...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
spino před 11 lety 01.12.2013 17:14 |Já bych jim tam poslal Držmíška, aby tam udělal "svůj" pořádek.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Fallen (přítel SN) před 11 lety 01.12.2013 16:44 |U nás hrát opravdu nemohl, to mohl být hodně velkej průser...
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
quelhar (admin) před 11 lety 01.12.2013 16:03 |Kdyby na Madoua nebyly prachy, tak podle me klub nerozhlasi, ze podepsal smlouvu, aby po dvou dnech museli rict, ze neprosel zdravotni prohlidkou. A kdyby byl zdravy a v ceske lize by byl za takovou hvezdu, tak by asi nyni hral jinde nez 1. ligu v Alzirsku.
Ohledne Bunjakua to mohlo opravdu byt uz o penezich, ostatne veskere tehdejsi testovani (Sus, Hosek, Uyi, ...) bylo spis jen aby se fanouskum ucpala usta, nez seriozni pokusy o posileni kadru.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 01.12.2013 16:56 |No někdo takový jako Madou by se nám hodil, někdo kdo by to dokázal urvat silou jako ve Spartě Wilfried nebo Kweuke. Jak jsem psal už výš, za Ružomberok hraje Kamerunec Tawamba Kana, údajně hraje podhrot nebo hrot, ale někdo jsem ho viděl i jako SZ nebo DZ. Zatím dal v 19 zápasech 11 gólů.
Re: Karol Kisel ukončí kariéru
Edwardtheiron před 11 lety 01.12.2013 18:32 |Na Bohemce pro nás dobrý stav, ale přerušeno. Brňáci údajně demolují Ďůlek.