Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Zápas na Slovácku možná nebyl z herního projevu úplně tragický, výsledkově tomu však tak nepochybně bylo. Slavia má nůž na krku a pokud nebude chtít přezimovat na sestupové příčce, tak bude muset uspět v těžkém domácím souboji s Libercem.

Zápas v Uherském Hradišti se přitom pro Slavii nezačal vyvíjet vůbec špatně. Po osmělovací pětiminutovce převzala otěže zápasu a vytvořila si dvě naprosto vyložené šance. Jejich neproměnění však přišlo náš tým draho, ve 39. minutě totiž Neves zcela zbytečně stáhl ve vápně Kerbra a následovala dle mého názoru zasloužená penalta (ačkoliv je jiný příběh, že stejné zákroky se pro Slavii nepískají, jako třeba při faulu na Mičolu v 1. kole s Baníkem). Překvapivý podzimní střelec Slovácka Kerbr se nemýlil a když dobrou příležitost neproměnil ani Juhar, tak šla Slavia do šaten za nezaslouženě nepříznivého stavu.

Druhá půle už byla ze strany sešívaných horší. Přitom vyrovnání bylo blízko, jen by se musel osamocený Juhar zeptat na čáře stojícího Melichárka, kam to chce, a ne to rvát silou doprostřed brány. Šlo o další trestuhodně zahozenou 100% šanci. V 62. minutě chyboval v poslední době skomírající kapitán Kisel a habán Došek neměl problém přetlačit naše dva obránce a uklidit míč do sítě. Jestli někdo čekal následující půlhodinový nápor Slavie, tak se šeredně mýlil. Červenobílí se nezmohli na nic, s čímž byl evidentně smířený i trenér Koubek, který se rozhodl riskovat až posledních 10 minut, což nakonec vyústilo jen v další inkasovanou branku.

Suma sumárum utkání skončilo ostudnou prohrou 3:0 a dalším zkaženým víkendem pro slávistickou obec, ačkoliv trenér Koubek a někteří hráči po zápase hovořili o solidním výkonu a neproměňování šancí. To je sice do jisté míry pravda, ale na druhou stranu Slavia neskórovala již 315 minut, nemá body a její hra oku diváka rozhodně nelahodí. Přes zimu se zkrátka musí udělat pořádný kus práce, pokud má být nejstarší český sportovní klub zachráněn, do té doby je ještě třeba pokusit se urvat důležitý domácí zápas s Libercem.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší)

Matej Rakovan - 5 - Zachytal dobře. Ačkoliv 3 inkasované branky proti Slovácku nejsou ideální vizitkou, tak Rakovan za ně vinu nenese. Udělal pár drobnějších chyb, třeba před druhým inkasovaným gólem si nezařval a nestáhl volný míč, takže ho dezorientovaný Petrák odehrál na roh, po kterém Slavia inkasovala. V několika situacích sešívané podržel a vychytal dobré šance soupeře. Výše ale s hodnocením nejdu, podobně jako tomu bylo v médiích u dobrého výkonu Kozáčika na Bayernu, kde ale inkasoval 5 branek.

Martin Dostál - 3 - Špatný výkon a lepší trojka pro Dostála. Byl sice lepší než bídný Neves na druhé straně, ale to je tak vše. Několikrát sám nestíhal, útok nebyl schopen rozumně podpořit vůbec. Krajní beci jsou jasnou slabinou Slavie, ať už tam hraje Dostál s Nevesem nebo Čonka s Nitrianským.

Milan Škoda - 5 - Další kvalitně odehraný zápas pro Škodu coby stopera. Vůbec stoperská dvojice, o které by se před startem sezóny dalo říci, že je zcela zoufale vynucená, fungovala po Brně dobře i včera. Ke konci se snažil podporovat útok, kromě několika kliček už ale nikdy nedokázal kloudně přihrát.

Ondřej Petrák - 5 - Petrák se na pozici stopera oproti minulému roku bezpochyby zlepšil. Se Slováckem si připsal jednu výraznější chybu, když jednou nedokázal uhlídat Doška, který pro něj byl přeci jen příliš velkým soustem. Chybu vykompenzoval parádní lobovanou přihrávkou do gólové šance osamocenému Korešovi. Jinak si vedl dobře, ale Dobrotka je na místě stopera jistější a navíc takto máme slabší střed hřiště, kde Petrák chybí.

Fernando Neves - 3 - První výrazně nepovedený zápas od Nevesova příchodu. V Uherském Hradišti se mu nedařilo a z mého pohledu patřil k nejhorším na hřišti. Začátek mu přitom vyšel dobře, když táhl zajímavý brejk, který bohužel zazdil Koreš. Poté ale přestal stíhat, což trvalo po dobu většiny zápasu. Hlavní hrubkou pak byl zcela zbytečný zákrok ve vápně, z něhož rezultovala penalta. Na krajním beku 35letému veteránovi ujíždí vlak, a to pravidelně.

Václav Prošek - 4 - Herně se mu vydařil první zápas po (znovu)přeřazení do áčka, od té doby se ale vytrácí. Ani včera toho mnoho nepředvedl, vypíchnout je třeba snad jen připravení tutovky pro Juhara na začátku druhé půle. Právě na Proškův úkor by měl při zranění Mičoly dostávat více prostoru jiný mladík Bazal.

Marcel Gecov - 3 - Gecov se bohužel zápas co zápas trápí. Najít dávno ztracenou formu mu nepomohla ani kapitánská páska. Zvláště smutné bylo sledovat jeho zpracování míče, na něž potřebuje volný prostor alespoň dvou tří metrů okolo, protože na kratší vzdálenost není schopen kulatý nesmysl zkrotit. Patří k největším zklamáním už tak mizerného týmu.

Mario Lička - 5 - Jediným hráčem, který dovede přihrát přesně tak, aby akce Slavie plynule pokračovala dál je právě Lička. Bohužel se mu to ještě ne vždy podaří. Za zápas měl několik dobrých momentů a přihrávek, nepříznivý stav se snažil zlomit i vlastní střelbou, ovšem neúspěšně. Dohromady horší pětka a jediný ucházející výkon v ofenzivní části hry ze strany Slavie.

Milan Nitrianský - 3 - Jako kdyby si z nás, slávistických fanoušků, Nitrianský (nebo fotbalový bůh) dělal legraci. Za minulé zápasy měl několik vyložených šancí, které splašeně zahodil. Tentokrát svou akci zakončil s bravurou - pohotovou střelou o tyčku. Celá akce měla jednu vadu - byl odmáván ofsajd. Jinak nebyl kromě pár okének v obraně (za něž do značné míry mohl Nevesův slabý výkon) vidět. Zbytečný hráč, který v základu, potažmo ve Slavii nemá co dělat.

Štěpán Koreš - 4 - Koreš jako přestárlý nikdy nenaplněný talent nemá u fanoušků červenobílých mnoho příznivců. Jeho postavení do základu bylo neseno nelibě, ačkoliv z druhého pohledu nahradil v posledních zápasech slabě hrajícího Kisela. Koreš se snažil svou šanci chytit za pačesy a byl aktivní, ale doplatil na zoufalé řešení finální fáze, kterým z pohledu Slavie zazdil celý zápas. Nejdříve nesmyslně pokazil nadějný brejk, poté zahodil dvě tutovky, zvláště ta první při jeho hlavičce byla ložená a Melichárka se, podobně jako Juhar později, mohl zeptat, kam to chce.

Martin Juhar - 3 - Na útočný post vlétl s vervou, ale s přibývajícími zápasy se trápí čím dál víc. Na Slovácku se mu nedařilo, vlastním kličkováním zpomalil několik akcí nebo o míč úplně přišel. Když mohl ve vyložené šanci vyrovnat, tak střílel nesmyslně ranou doprostřed branky. Z mého pohledu jeden z adeptů pro konec ve Slavii, ačkoliv se dá čekat, že trenér Koubek si ho v mužstvu podrží.

Karol Kisel - 3 - Jen potvrdil, že doba jeho slávy je pryč. Po půli vystřídal labilního Koreše, sám však podal ještě slabší výkon. Přitom začátek neměl špatný a uvedl se několika přihrávkami s myšlenkou. Poté ale poněkolikáté v sezoně nesmyslně ztratil míč a Slovácko jeho chyby využilo. Kromě toho pak v dobré příležitosti, kdy byl osamocen na hranici vápna, zbrkle a nepřesně přihrával z první místo toho, aby si míč zpracoval.

Jaromír Zmrhal není (k jeho dobru, protože kdyby zůstal sedět na lavičce náhradníků, tak by to vyšlo nastejno) hodnocen, stejně tak neodehrál dostatečný počet minut ani Dávid Škutka.

Komentáře (165)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    spino     před 11 lety 25.11.2013 16:26 |  
    0 0

    Půjdu proti většině, ale Štěpán Koreš má mou důvěru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 17:23 |  
      0 0

      A té by si měl opravdu vážit! :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:12 |  
      0 0

      Tak to řekni nahlas, třeba před stadionem v pondělí při Liberci, uvidíš jaká bude reakce...., řekl bych, že si asi jediný po včerejšku, kdo má pro něj důvěru...........................

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        spino     před 11 lety 25.11.2013 18:58 |  
        0 0

        Důležité je, že se do šancí dostává. Góly přijdou později.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Nosorozec     před 11 lety 26.11.2013 00:45 |  
          0 0

          Koreše bych určitě nechal v kádru i na jaro, aspoň jako náhradníka. Když chce, dokáže bejt aktivní a pokud by se týmu dařilo, mohl by být znovu platnym hráčem, jako byl už na jaře 2011.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 25.11.2013 20:31 |  
        0 0

        Řečeno s dr. Chocholouškem: Náš ústav se omlouvá, za toto politováníhodné nedorozumění, které se stává jednou za deset....patnáct....dvacet let.
        Chci říct, že mě těžko může někdo ovlivnit z jakýchkoliv sympatií k Vocelovi, ale tentokrát s ním souhlasím!Nemá smysl diskutovat o tom, zda Koreš hrál dobře, ovšem vzpomeňte si na Pavla Kuku, který říkal, že v Německu uznávají i hráče, který se do šance dostane. A pak si pusťte včerejší zápas a řekněte mi, kdo další se dostal do šance. Nebo kdo byl v první půli lepší, než Koreš?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          edenian     před 11 lety 25.11.2013 23:43 |  
          0 0

          A proto tam meli Pavlika tak radi :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Viking     před 11 lety 26.11.2013 11:20 |  
            0 0

            Když to říká Vocel, věrný fanoušek hokejového Lva, tedy Sparty A, tak to bude asi pravda.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Travinho     před 11 lety 26.11.2013 16:02 |  
      0 0

      U mne jednoznačně taky, můžeme si říkat co chceme, ale pořád je o třídu lepší než Kisel nebo Zmrhal...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    lassiter     před 11 lety 25.11.2013 17:00 |  
    0 0

    U Proška bych vypíchl ještě únik po křídle a připravení první šance pro Koreše, takže dvě gólový asistence, to není zas tak špatný :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 25.11.2013 17:03 |  
      0 0

      Vidíš, tam jsem nezaregistroval, kdo to dával. Ale přeci jenom ta přihrávka na Juhara mi připadala víc hodná vyzdvižení. Na Koreše to byl takový klasický centr, byť přesný, u toho Juhara to bylo přímo adresované.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 20:24 |  
        0 0

        K hodnocení asi není co dodat, kromě trochu nadnesené známky pro Kisela, který (ne)předvedl asi to nejslabší, co jsem ho viděl a jedničku bych mu nedal asi jen kvůli jedné přihrávce a zásluhám/úctě, kterou si ale za celkové působení ve Slavii zaslouží. Teď ještě řádná a důstojná rozlučka (snad ne na hřišti, leda jako taktické střídání na konci zápasu)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Petr9608     před 11 lety 25.11.2013 17:05 |  
    0 0

    Je to skutečně paradox. Jak se všechny ty strahovský sezóny kolem cca 1999-2007 hodnotili (z většiny) nemastně neslaně, ale VŽDY jsem to uhráli na "bednu" nebo jsme se do Evropy dostali přes pohár. To je prostě z principu neuvěřitelný, že se ten náš milovaný klub s historií, stadionem, umístěním v hlavním městě potácí, tak kde je. To mělo bejt tak, že tedy sezona 2009/10 se extrémně nepovedla (= bez pohárů), přičemž poté by jsme se měli motat někde na úrovni Jablonce, Liberce nebo Bolky (prostě někdy EL někdy ne) a našim "problémem" mělo být jenom to, že nejsme schopni výrazně promluvit do boje o titul. Tak nějak asi měla vypadat "krize" Slavie Praha.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    deadbeat     před 11 lety 25.11.2013 17:48 |  
    0 0

    s hodnocenim se dokazu ztotoznit s jedinou vyhradou: Prosek si zaslouzi vyssi znamku. pokud jsem dobre pocital, trikrat prihral do jasnejch golovejch prilezitosti. o zdani kvality jeho vykony pripravuje Dostal, kterymu musi vecne pomahat s branenim - nekolikrat byl dokonce k videni na beku, zatimco Dostal asi sel na parek. budu se opakovat, ale kdyby byl Prosek hracem Sparty nebo Plzne, snasely by se ted na nej chvalozpevy. jeho potencial je ohromnej a je ostudou Slavie, jak malo ho dokaze vyuzit. vybavuju si, jak takhle Rada kurvil Tusjaka, prikoval ho k lajne a zaukoloval defenzivou. way to go, fakt ze jo.

    tim se znova dostavam k stokrat omletymu tematu zapojovani odchovancu. kdyz ctu Koubka, jak jako asi desatej trener v poradi vyklada, ze Simecek, Bazal a dalsi to v sobe maj, jen jeste musej vyzrat, otvira se mi kudla v kapse. jeste jsem nevidel moc hracu vyzrat na lavicce nahradniku. nejvic mi to pije krev v pripade Simecka. po vsech strankach, at uz kvalitou nebo telesnou konstituci, davno dospel v ligovyho hrace, navic presne takovyho, jakej nam schazi: spojovaci clanek mezi obranou a utokem. misto toho, aby dostal aspon jednu jedinou (!) prilezitost, se zase pul roku kope do zadku. divim se tem klukum, ze si nevydupou prestup.

    vecny kritici, zblaznete se: kdyby se tak vratil KJ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 11 lety 25.11.2013 17:59 |  
      0 0

      KJVCD

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 25.11.2013 18:00 |  
      0 0

      Verte , neverte , uz se ho ptali jeho znami, jestli by sem sel trenovat , odpoved asi znate , do tohodle balastu by sel jen sebevrah , hlavne diky privatizaci casti Slavie to vypada na velky podvod na fanousky a vewrejnost, vedeni je nepoucitelne , copak jim nestacil utok mladych i s Polaky na autobus , to se zase mame na cotesit az bude policie hajit Rusaky i s Nejedlym.
      Vite vsude okolo se pise , jak to tady Rebicek zvelebil , jakej je to frajer , bohuzel uz nikdo nenapise, ze klub mu mozna ani nepatri .
      Jmena nekterych vytipovanych posil ze seznamu klubu jsou lakava , ma to jeden hacek spise hak, s timto seznamem si muzete vytrit asi jen prdel, protoze predstava nasich potencionalnich investoru je trochu jina , budou sem privazet prevazne mlade hrace ze tretich zemi nejlepe mimo Evropu, zajisti mu zakladni potreby ,kdyz se ukaze bude se rychle pakovat i s maslickou a v darkovem baleni bez ohledu na nejake vysledky, A jaka , ze to bude investice , no verte neverte zatim o tom zrejme nemaji predstavu ani investori.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      edenian     před 11 lety 26.11.2013 00:17 |  
      0 0

      Pripojuju souhlas, samozrejme vcetne KJ. To je bez diskuse.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 26.11.2013 11:47 |  
      0 0

      kterej mj. daval na beka Sventa nebo Suchyho.. kterej sice zapojil Suchyho, Svece a spol., ale pak se choval vuci odchovancum uplne stejne, a misto nich si sem natahl tak slvele borce jako byl Abraham, MJ a radu dalsich... nemeli bychom mit kratkou pamet..

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        deadbeat     před 11 lety 26.11.2013 22:30 |  
        0 0

        zároveň bychom měli rozlišovat. v současný Slavii se toho beztak už moc pokazit nedá, co jsem si tak všim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      smoofy     před 11 lety 01.12.2013 13:57 |  
      0 0

      Nadherny dukaz kratkozrakosti fanousku slavie. Ted budou volal ave Jarolim, prestoze vinu na soucasnem stavu ve Slavii a nastartovani sestupoveho kolotoce nese prave on.
      Vsechny talenty vyhnal vcetne hracu typu Marka Jarolima, Venci Kolouska a nakonec i posledni clanek ktery to drzel jakztakz pohromade, Brabce.
      At si kdo chce co chce rika tak Jarolim byl pro Slavii to nejvetsi zlo ktere se ji mohlo prihodit. Jako trener stoji za nic, byl pouze ve spravny cas na spravnem miste, cokoliv do ceho sahl tam x let trava neporoste a tituly byly stastnou souhrou nahod ze se sesla forma hracu s neschopnosti ostatnich tymu. Zejmena druhej titul nam vykopaly Necky, pri postupu pres Ajax do LM nebyl fotbalovaj panbuh doma, nebo byl nasrot. Jarolim proste proso.stal vsechny mlady, aby si mohli se svoji nabijeckou uzivat za provize z prodeje a kdyz se mu nekdo byt jen naznakem postavil tak putoval pa, aniz by resil nejaky dopad na sportovni stranku v klubu. Slavii se nikdy nepodarilo plne nahradit Sventa, Drizdala, Krajcika, Vaniaka a predevsim dle meho nazoru prusvih nejvetsi, Brabce, Tavarese a Necida.
      Nasleduje uz jenom spoust kterou pusobi lavina jenz KJ uvolnil a ktera nemilosrdne semele kazdeho, kdo se ji pokusi zastavit. Je potreba ji nechat dopadnout, odstranit skody a zacit znovu budovat koncepcni praci. Mladez na to ve slavii je fantasticka tak dopr.ele uz dost se zoufalcema typu Janda, Prosek, Kores a spol. a at zacnou hrat ti mladi co doopravdy fotbal hrat umej. Nevidim duvod proc by nemohli dostat sanci klidne i jen na par minut treba i v sedmnacti. Hure nez soucasnej kadr hrat proste nelze.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Boss82     před 11 lety 25.11.2013 17:51 |  
    0 0

    Dlouhou jsem sem nepsal a s hodnocením hráčům od Alanora většinou souhlasím. Ale dnešní hodnocení mne nutí k reakci, jelikož se mi zdá, že se na něm projevila spíše averze vůči některým hráčům, než objektivita.

    Jako příklad za všechny uvedu Gecova. Nevím, co Ti Alanore udělal, ale právě proto, že je Tebou dlouhodobě kritizován, jsem se na něj dnes zaměřil. Copak si vážně neviděl, že hrál výborně??? Nesmírně platný směrem dozadu, vyhrával souboje, získával balony, když už fauloval, tak v dostatečné vzdálenosti od branky. Zároveň obstojně pomáhal Ličkovi s tvořením hry. Špatně zpracované balony, o kterých se zmiňuješ, bych spočítal na prstech jedné ruky, stejně tak pokažené přihrávky.

    Přesto, že výsledek je tragický, tak náš problém určitě nebyl ve středu hřište, kde jsme Slovácko i díky Gecovovi přehrávali.

    Problémem byla slabá hra na křídlech, kde se nedařilo ani krajním záložníkům, ani obráncům (vyjma Nevese, kterého bych hodnotil lépe nebýt penalty).

    Nesouhlasím ani s nízkým hodnocením Nevese, který hrál obstojně, byť penaltu vyrobil úplně zbytečně, to je fakt. Rovněž Kisel, který kromě dost smolné ztráty míče (zde je třeba vidět, že u Doška stály ve vápně dva hráči a přesto ho nedokázali uhlídat, gól jde tedy spíše na jejich vrub), zahrál slušně, si nezaslouží tolik kritiky.

    Vůbec některé známky jsou příliš nízké, odpovídaly by spíše trapnému výkonu, který já si představuji úplně jinak. Souhlasím jenom s nízkými známkami u Nitrianského a Juhara. Výsledek je sice tristní, ale je třeba vidět, že vůbec neodpovídá dění na hřišti.

    Tím neříkám, že jsme hráli nějaký super fotbal, ale utkání mělo skončit nejhůře remízou, spíše jsme si zasloužili 3 body my.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 25.11.2013 18:05 |  
      0 0

      Po prohra o 3 branky a vzhledem k pristupu vetsiny hracu je to jeste hodne vysoke znamkovani , ale pozor ani se ti nedivim , obcas uz bych radeji chodil nez do hospody nekam do kanalu, tolik vtipku , tolik jizlivosti si snad nikdo nezaslouzi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      deadbeat     před 11 lety 25.11.2013 18:08 |  
      0 0

      vtip?

      pust si zaznam nekteryho ze zapasu s Petrakem na DZ. tak hraje moderni defenzivni stit. Gecov nebyl tak strasnej jako obvykle, to je pravda, ale porad plati, ze veskery jeho usili se miji ucinkem: pri snaze vybojovat mic bud fauluje, nebo uspeje, ale vsechno vzapeti znehodnoti nepresnou prihravkou.

      Nevese, jak nekdo spravne poznamenal, by v poslednich zapasech predcil i Hub. kazdej mu utece, po zemi stezi dokaze prihrat nejblizsimu spoluhraci a centry, ty by mu mel trener zakazat.

      Kisel slavisty hezky rozdelil: cast ho zboznuje, cast odpocitava vteriny do konce jeho kariery. radim se ke druhy skupine. hrac jeho veku prijde na hriste a poprvy na sebe upozorni tim, ze sebou po banalnim souboji prasti o zem a misto aby se urychlene zvedal a vratil se do hry, vleze vycitave civi na rozhodciho. k tomu prida dalsi idiotskou ztratu mice vedouci k inkasovanymu golu a sabotaz vsi ofenzivni cinnosti nepochopitelnejma narazeckama. osobne bych se nerozpakoval hodnotit jednickou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Kornovo     před 11 lety 25.11.2013 18:16 |  
      0 0

      zajimavy prispevek,na jednu stranu souhlas,na druhou nesouhlas.muzu ti rict,ze kdyz gecov nastupoval s kapitanskou paskou,tak jsem byl zhnuseny a averzi vuci nemu uz mam fakt velkou.taky se mi zdalo,ze hral opet houby.naopak treba koryho mam rad a jeho vykon mi neprisel uplne tragicky.kdyz pak nastoupil kisel a dostali jsme druheho,tak bylo jasne kdo to od fanousku nejvic schyta.ale tady je dalsi problem slavie,s kym se chces v tom tymu jako fanda identifikovat?jsou tu gecov,nitrak nebo juhar,ktere vetsina fandu nemuze ani citit.ja fandim micolovi a mariovi,ale tem fandim at jsou v jakemkoliv tymu.aspon ze na lavicce zustava ten radek,ale jinak nevim.je tohle jeste slavia?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:21 |  
      0 0

      Gecov se mi též líbil v prvním poločase, hrál dobře, ale ve druhém se začal vytrácet, Neves zavinil penaltu a i u druhého gólu svoji chybou zavinil centr na Doška, takže nese svůj díl viny, ikdyž hlavně Škoda než Petrák je hlavním viníkem druhého gólů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 20:48 |  
        0 0

        Tak na tvém případě je vidět jak každý máme úplně jiný pohled na fotbal. Podle tebe je Gecov fotbalista a Koreše bys ihned vyhodil.Neves podle tebe hrál dobře a Dostál za nic nemohl. Juhar ti nevadí a mohl bych pokračovat. Já mám tedy úplně jiný pohled. Podle mě je Gecov akorát blázen, který lítá jak plašan ,nepřihraje na více než 5 metrů a zákrok co zákrok faulujeKoreš naopak je jeden z mála hráčů fotbalový,který umí přejít přes hráče ,dokáže vymyslet dobrou přihrávku,ale schází mu důraz,rychlost a momentálně sebedůvěra něco udělat ,aby něco nezkurvil. Neves je absolutně mimo.Je hrozně pomalý,nestíhá ,je nedisciplinovaný.Jediné co mu nemůžu vytknout je důraz a hlavička.A co se týká těch šancí:největší neměl Koreš ,ale jako obvykle Juhar,kterou opět neproměnil díky své hlavě(vnitřku-jestli to je mozek to nevím).Korešova hlava měla skončit gólem,ale tu druhou šanci naopak vyřešil velice dobře a např. Juhar by to zakopl 20 m nad nebo 20 m vedle brány.Dostál hrál stejně jako Neves trapně a také díky těmto dvěma hráčům nemůžeme hrát jiný fotbal než hrajem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          spino     před 11 lety 25.11.2013 23:04 |  
          0 0

          Prý tam jsou piliny. :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Tomski     před 11 lety 26.11.2013 00:10 |  
      0 0

      celkem souhlas...hlavně s gecovem...už se do toho dostává...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 08:56 |  
      0 0

      U Gecova jsem se rozhodoval mezi trojkou a čtyřkou, ale nakonec jsem se rozhodl dát nižší i vzhledem ke Korešovi, který mi přišel lepší. Když jsem si po zápase měl vybavit něco u Gecova, tak mě napadlo jen pár zkažených přihrávek a faulů. Ale pokud jsi se zaměřil vyloženě na něj, tak je třeba možné, že mu v tomto případě trochu křivdím, nicméně o víc než bod by to lepší nebylo, viz srovnání s Ličkou.

      O Nevesově známce nepochybuji, to byl hodně slabý výkon, na čemž se shodne i většina slávistů. Ale každý má právo na vlastní názor.

      Co se týče přísnosti, tak jsem to probíral s quelharem, který by byl dnes mírnější s tím, že jsem nehráli špatně. Já jsem to ale viděl takto - herně jsme nijak nezářili a výsledek je ostudou.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:08 |  
    0 0

    Ahoj Alanore, skoro souhlas, jen u Koreše musí být 1, už za to co nedal, to samé Juhar, trojka je velice mírná známka. Stopeři hráli dobře v první půli, ale druhý gól jde na jejich vrub, vysoký Škoda si mohl počínat určitě lépe oproti Doškovi.
    Rakovan 5, souhlas, chytil určitě dvě tutovky, za dva góly nemohl, ale u třetí trefy, určitě nemá čisté svědomí.
    Škoda, Petrák 4 - druhý gól byla jejich chyba, ale spíše Škoda 4 a Petrák jo 5 by mohla být
    Neves 2 - dva góly, navíc ty centry hrůza a děs, nejhorší na hřišti
    Dostál 3 - souhlas, lepší než Neves, ale taky žádný zázrak
    Gecov 3 - první poločas lepší, byl vidět, druhý hrůza, takže celkem souhlas
    Lička 5 - v první půli skoro neviditelný, ale v druhé lepší,
    Nitrianský 3 - zde by mohla být i dvojka, krom té šance, kde mohl být slavný, téměř neviditelný
    Prošek 4 - no ten mne nepřesvědčuje, Mičola i se zraněním by hrál lépe, jeho nemůžu ani vidět po tom, co zahodil dvě tutovky proti Plzni, ale nakonec souhlas se známkou oproti Nitrianskému či Kiselovi o bod lepší
    Koreš 1 - za to, co zahodil, okamžitý výhoz z kádru
    Juhar 1 - to samé, už vím, proč za Slovensko hraje na levém beku, už Rada ho tam zkoušel, není od věci ho vrátit na tuto pozici
    Kisel 3 - krom vysunutí Nitrianského a pár přihrávek nic

    Zmrhal - zbytečné střídání, výkon na úrovni Nevese
    Škutka - též zbytečné střídání v 79. minutě, za 10 minut toho moc nestihne, když ho poslat do hry tak hned od 46 minuty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:46 |  
      0 0

      Opravuji, druhý gól zavinil Kisel nikoliv Neves, nedokázal pořádně odkopnout balon, naopak třetí gól šel přes Nevese na úplně volného Volešáka, kterého nepokryl Petrák a Rakovan nereagoval, takže naše vychvalovaná obrana, která v poslední době neinkasovala, se ukázala včera v plném lesku.
      Neves: penalta + chyba při centru na Volešáka, špatné centrování
      Škoda: neproměněná šance + chyba při gólu Doška
      Petrák: chyba - nepokrytí Volešáka při třetím gólu
      Dostál: celkově slabý, ale za inkasované góly nemohl

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        th     před 11 lety 25.11.2013 19:58 |  
        0 0

        ty jsi fakt dobrý, krom Ličky jedinýho hráče, který se trochu snažil hrát fotbal, bys vyhodil z kádru? Jasně, žádná odvaha, vlastní myšlenka, snaha obejít hráče nebo sám zakončit, co kdyby to nevyšlo, že? hlavně něco nezkazit, abych za to nemohl, tak alibisticky hledět do země, být schovaný za hráčem a když už balon přijde, sklepnout na někoho dozadu. Takových hráčů je nejen Slavia plná a proč? Kvůli trenérům dalším odborníkům s takovýmhle 'názorem'.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 14:25 |  
          0 0

          Po zápase bych je fakt skoro všechny z kádru vyhodil, ale kdo by tam pak hrál?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 19:57 |  
      0 0

      Promiň, ale kdybys chtěl vyhazovat z kádru každého, kdo nepromění takové šance jako Koreš, tak by už půlka hráčů teď ve Slavii nebyla. Zejména u té hlavičky bych naopak ocenil, jak do té šance vletěl, na lepší zamíření nebyl podle mne čas. Také druhá situace nebyl vyřešena úplně špatně, brankář to vyškrábl s velkou klikou. Samozřejmě, Koreš si ten míč mohl zpracovat, ovšem je otázka, jestli by potom měl čas na přesné zakončení.
      Jinak se musím přiznat, že ho mám, kluka, rád (rozhodně raději než většinu hráčů stávajícího kádru), myslím, že to jeden z těch poctivějších slávistů, třebaže talentu až tolik nepobral. Spíše než na základ to ale u něj vidím na střídajícího žolíka, protože pravidelně nejlépe hraje prvních 20 minut, pak se postupně vytrácí. Rozhodně si ale nezaslouží tak tvrdé odsouzení, které tady u většiny příspěvků čtu. Na to jsou, myslím, jiní adepti (za včerejšek např. Neves, Nitrianský, Zmrhal, po úvodní čtvrthodině druhé půle i Kisel).

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 14:31 |  
        0 0

        A proč vlastně ne?když hráčský průvan, tak pořádný, je mi divné, že se Koreše někdo ještě zastává, nechci být neobjektivní, ale v kolika zápasech za poslední tři roky zazářil?vždy tak v jednom z deseti a pak zase dlouho nic, KJ, Rada a Petrouš mu určitě dávali prostor, ale pak vždycky skončil na lavičce. Mne prostě v neděli zklamal stejně jako Juhar, kdyby proměnili aspoň jednu šanci, mohli jsme aspoň mít bod, bylo by to málo, ale aspoň něco, takhle se trčíme na 15 místě, to fakt v éře Slavie nepamatuji(ty dva sestupy, jsem ještě nezažil) ale je to pořád dokola, Prošek v Plzni, Juhar a Škutka proti Brnu a teďka Koreš a i Juhar, prostě nedokážou proměnit jasné gólové šance, jinak souhlas s Nitrim a Zmrhalem, ty už na podzim v kádru dávno neměli být...Neves hrál docela slušně krom Slovácka, ale levý bek není pro něj...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 20:08 |  
    0 0

    Ne že by mě to nějak překvapovalo, ale stejně mě vytočilo hodnocení Sportu (Slovácko - 6 bodů, Slavia - 3 body), z něhož by se dalo soudit, že domácí byli o třídu lepší. Pokud bude hodnocení týmů v prvé řadě ovlivněno konečným výsledkem, tak potrom ztrácí jakýkoli smysl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 11 lety 26.11.2013 06:08 |  
      0 0

      A Ty Betynko snad vidíš ve spartu někdy jindy nějaký smysl?To máš dobrou představivost.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Sartorius     před 11 lety 25.11.2013 20:29 |  
    0 0

    Dovolte mi malou odbočku. Myslím, že o budoucnosti Slavie se teď hraje jinde než v Uherském Hradišti. V tomhle směru jsem optimistou, už jen pro to, že situace horší být nemůže. A přiznám se, že moc dobře nechápu rekace fanoušků, kteří se bojí pošpinění jména našeho milovaného klubu. Po plejádě majitelů jako byli Rosen, Vik, Doležal, vrátný Franc, Sisák nebo Řebíček mi Lukoil nezní zas až tak špatně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 20:33 |  
      0 0

      Problem je, ze majitelem nebude primo Lukoil, ale jeji krivi evropsti zastupci Nejedly s Romanenkem, copak neumite docist aspon jeden clanek? A ti rozhodne nejdou propagovat znacku ci delat fotbal jajo takovy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sartorius     před 11 lety 25.11.2013 21:11 |  
        0 0

        Článek jsem četl celý, ale děkuji za upozornění. Pokud myslíte tu spekulaci, že do toho půjde sám, to je samozřejmě možné. Ale i kdyby - Paclík vlastní Plzeň také sám, o jeho morálním kreditu se dá taky velmi solidně pochybovat a proti Romaněnkovi je tenhle obchodník s vínem tak trochu břídil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        piero (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 21:33 |  
        0 0

        Tomáši, obávám se, že jsi naletěl na úmyslné mlžení a scénář je poněkud jiný, jak jsi v jednom ze svých článků připustil jako jednu z možných alternativ. Podle mých informací konečný vlastník stále skrývá svou tvář a vystoupí, až bude jeho vlastnictví nezpochybnitelné, dnešní mediální hrátky jsou jen kouřová clona.
        Tvůj článek se přesto pěkně čte. Ostrou tužku ti přeje Piero

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Markus     před 11 lety 25.11.2013 21:55 |  
          0 0

          Ten článek v mnohém až příliš zapadá do sebe než aby to byla jen náhoda. Přesto si pořád myslím, že o sport ani hráče tu v první řadě nepůjde. Je třeba také šťourat do věcí kolem stadionu a okolí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          travel (přítel SN)     před 11 lety 26.11.2013 07:50 |  
          0 0

          Zdravím piero a díky za příspěvek,kéž by jsi měl pravdu a vyšlo to. Doufám,že už to nebude dlouho trvat,protože pokud v zimě neposílíme,tak s těmito nekopy(až na pár vyjímek) a "přízně" rozhodčích je sestup do 2. ligy dosti pravděpodobný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 25.11.2013 22:16 |  
        0 0

        Navare,
        já s tebou v žádném případě nehodlám polemizovat o tom, že "ty lidi znáš", jak píšeš na jiné diskuzi. Asi bych se trochu pozastavil nad tím, že, když je znáš, doposud jsi o nich nic nenapsal, ale ozval ses teď, když se objevila další spekulace o tom, kdo má Slavii převzít. Co mě ale zajímá je to, co si myslíš, že se se Slavií může stát. Pokud nepřijde kdokoliv s penězi, tak sestoupíme a ty budeš zřejmě šťastný, že jsme spadli jako hrdý český klub, který si s nikým nezadal. To je asi blbost, že jo? Nebo přijde Rus a my se zachráníme, ty ovšem uvědoměle budeš Slavii ignorovat, protože už to nebude český klub, nemluvě o tom, že zlý Rus naši milovanou Slavii naloží na tank a odveze do Stalingradu. Asi taky blbost, že jo? Tak mi řekni, co by sis představoval, že se stane. Že přijde křišťálově čistý miliardář, který přinese lustrační osvědčení, že jeho rodina do desátého kolena fandila Slavii? To bych si já představoval taky, ale je to taky blbost.
        S nesmyslem, že bude Slavia patřit fanouškům na mě nechoď, to v našich podmínkách možné není!
        Takže: Nevím, kdo přijde, zda vůbec někdo přijde, ale vím, že když nepřijde nikdo, čeká nás průser. Průser, z kterého se budeme velmi těžko drápat zpět a vůbec nebudeme hrdý český klub s tradicemi, ale směšný soubor, který i se svými tradicemi, fanoušky a slavným stadionem dokázal sestoupit!

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          spino     před 11 lety 25.11.2013 22:39 |  
          0 0

          Bohužel už jsme prováhali příležitost. Sestoupit jsme měli v roce 2011. Problém byl ten, že bývalý majitel to chtěl stůj co stůj odevzdat někomu, kdo po něm zahladí stopy. Proto se s jinými zájemci odmítal bavit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Markus     před 11 lety 26.11.2013 07:21 |  
          0 0

          Slavia patřící příznivcům je blbost? Proč vlastně? Profesionální fotbal se zbláznil a ulítl do nesmyslně vysokých rozpočtů, pro které potřebují sponzory. Za zcela zásadní současný problém klubu považuji, že nemá areál se stadionem a "příslušenstvím", který by jí zajistil nejen větší hmatatelnou hodnotu, ale také pomáhal s financováním. Přebírat prvoligový klub bez stadionu příznivci je blbost už v představách, také mě to nevychází. Nejspíše je nesmysl i vybudování druhé Slavie od nuly nějakým sdružením příznivců - založit nový klub a jít z pralesa. Ovšem tady předjímám, důvodem proč by to nefungovalo by nebyl neúspěch samotného fungování klubu, ale odmítání takového modelu ostatními kluby i fotbalovým svazem - házeli by nám klacky pod nohy jak jen by to šlo, protože takovéhle revoluce se bafuňáři bojí jak čert kříže!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 26.11.2013 12:02 |  
      0 0

      No uvidime, ktery ze scenaru se potvrdi.. ten oficialni mi ale velkou radost nedela.. pokud se hleda investor, ktery zaplati posily, problem vidim v tom,ze bude chtit sve penize zpet, a to muze slavii nadelat dalsi potize.. slavie potrebuje hlavne management, ktery by dokazal penize ochranit a promenit v dobre vysledky, zajistit rozumne fungovani klubu.. Rebicek sem nalil prachy, ale radou spatnych rozhodnuti a nezvladnutim rizeni klubu o ne v zasade prisel.. ted kdyby byl pomer 50:50, obavam se chaosu, ktery investovane penize neochrani, nezajisti rozumnou sportovni politiku..

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Markus     před 11 lety 26.11.2013 18:31 |  
        0 0

        I kdyby to přineslo sportovní úspěch, nebude mě to bavit. Chci Slavii svobodnější, budující intenzivnější spojení s příznivci klubu. Jenže tohle je scénář přesně opačný, mimo jiné se opět nebudeme mít s kým bavit, manažeři v Praze nám budou tvrdit jak jen klub udržují v provozu (jako za ENICu). Žádný protektorát v byznysu - prakticky akvizice chcete-li nikdy nebyl zadarmo a ať byly zpočátku úmysly sebelepší, zpravidla dopadly špatně, to riziko se mi vůbec nelíbí. Uvědomte si také co zbyde, až to rusáky přestane bavit, jaká bude hodnota klubu, co vlastně bude klub mít? Nemáme ve vlastnictví stadion a dost pochybuji o významnějším dotování výchovy mládeže, rusákům nepůjde o odchod našich hráčů k nim, ale naopak o přípravu hráčů pro odchod na západ. Juniory navíc otráví "protežovaní" cizáci v našem Áčku a při první příležitosti půjdou brzy jinam. Zbyde značka a pak už asi nic. Pánové, doufám že se pletu, poslední dny řeším spoustu potíží a přemýšlím hned negativně, ale prostě se mi tohle pranic nelíbí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 19:46 |  
          0 0

          A řekneš nám teda, jak přesně by sis to představoval? Pokud možno, aby to nebylo ze sféry sci-fi. Jestli jsi ale jeden z těch bláznů, co budou raději, když Slavia bude hrát pražský přebor, hlavně když tam nebude cizí kapitál, tak snad radši ani neodpovídej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Markus     před 11 lety 26.11.2013 21:45 |  
            0 0

            Podmínkou jsou nízké počáteční náklady, což znamená tvrdý restart a ten tvůj pražský přebor. Takový restart by nastal po vyhlášení úpadku. Forma uspořádání spíše finanční družstvo než akciovka (společnost s ručením omezeným v českých podmínkách v tomto případě nepřipadá v úvahu). Vysoké riziko takového podniku není nic pro standardní velké investory a ani bych je tam systémově nechtěl, působili by tam dlouhodobě moc negativně. Nemá smysl se ani pokoušet počítat, kolik by taková sranda potřebovala lidí a prostředků v případě současných rozpočtů první ligy, je to příliš. Určitě by musely být v počátku nějaké zachytávací fáze, kterých když by se nedosáhlo, s co nejmenší bolestí by se toho nechalo. Už v první fázi by musela být ambice poměrně vysoko, tisíce lidí co by do toho šli. Překvapilo mě, kolik lidí kdysi podpořilo v rally Romana Krestu, když se udělala sbírka. Co to vlastně znamená jít do toho? Koupit si podíl, zavést nějaké podílové listy a s těmi umožnit členům obchodovat. V dnešní elektronické době jsou už naštěstí rozumné způsoby, jak členům umožnit vzájemnou komunikaci. Konečně to pro byznys hlavní, jak by to fungovalo finančně. Přilákat samozřejmě diváky. Využít potenciál, využít hype, který by kolem toho vznikl, vyvézt se na této vlně do míst, kde to dokáže už běžet stabilně. Zájem lidí = zájem médií a sponzorů. Tohle tam je velmi důležé, stejně tak nová média. S novými médii se svět virtualizuje, lidé mění návyky a třeba já bych se takové akce rád zůčastnil. Věřím, že takto uvažuje více lidí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 22:50 |  
              0 0

              Promiň, ale ty si to představuješ jako Hurvajs Říjnovou revoluci. Nikdy v životě bys nedal tímhle stylem dohromady dost peněz na chod ligového klubu. Zdůrazňuji LIGOVÉHO! Když pominu, že mužstvo pražského přeboru by nezajímalo vůbec nikoho, natož média, diváky a sponzory, tak prohlašuji, že já chci Slavii na místech, na která patří a ne v nejnižší soutěži, kde by ji chtěli vidět pomatenci, kteří si chtějí hrát na čisté sportovní a byznysem nezkažené duše. Věřím rovněž, že takto uvažuje více lidí. Doufám, že mnohem více, než těch, co uvažují nad tvým nesmyslem.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Markus     před 11 lety 27.11.2013 06:56 |  
                0 0

                Používáš divoké emoce tam, kde jsi zjevně to co jsem psal nečetl pořádně nebo nechtěl věci pochopit (a ty mi hloupý nepřijdeš, tak zkus tu hlavu lépe použít). Pořád se příliš upínáš jenom k fotbalu, to co chci já co nejlépe využít potenciál příznivců, umožnit jim vlastnit část klubu, podílet se na řízení, rozhodování, užívat si úspěchy/neúspěchy z pozice vlastníka (sice drobného, ale). Že tam není byznys? Hodnota podílových listů by při úspěších šla nahoru, i to by se lidem líbilo. Věřím, že když se lidem ukáže něco opravdu nového a dostatečně se obhájí funkčnost takového řešení, přidá se jich spousta. Bylo už hafo nápadů, které případy lidem mnohem bláznivější a reakce byly mnohem šílenější, přesto to lidé nakonec zkusili a ono to přineslo úspěch. Tip mimo mísu, podívej se na dnes nejúspěšnější firmy v byznysu, polovina z nich jsou původně IT firmy a nejsou na světě déle než 25 let. I proto se domnívám, že ve fotbalu je něco takového možné také. Nemám vůbec ambice takové věci vymýšlet nebo dokonce řídit, jen si skládám vizi, která by šla lepší cestou než soupeření špatňáků prostřednictvím fotbalu, ke kterému to zatím všechno směřuje.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  Edwardtheiron     před 11 lety 27.11.2013 08:09 |  
                  0 0

                  Markusi, proboha, uvědom si, že není doba Národního obrození, ale brutálního kapitalismu, který je navíc velmi neosvícený, na rozdíl třeba od toho z první republiky. A kapitalismus, jak známo, funguje výhradně na peníze, ne na ideály. Když tedy pominu celou tu pitomost, že bych vůbec připustil pád někam do sklepení fotbalových soutěží, tak se dostanu k tomu, že budeš schopen možná sehnat peníze na ten kraj, ale už ne na druhou, neřkuli první ligu. Podívej se, kolik lidí chodí dnes na ligu. Kolik by jich asi chodilo na nižší soutěže? Nejsme Glasgow Rangers. Podílové listy? Cena by nešla nahoru, protože by žádné úspěchy nebyly a kdyby byly a dostal by ses třeba do ligy, tak pokud bys ji chtěl hrát se ctí, už bys potřeboval silného sponzora. A tím se dostávám k tomu kapitalismu, nejpozději v tu dobu, ale spíš dřív bys musel začít jednat s byznysmeny, kteří by ti vysvětlili, že je žádné ideály neberou, ale zajímá je jen úspěch. Obchodní úspěch jejich firmy, finační úspěch jejich vlastní osoby...
                  Další věcí je, že si vůbec nedovedu představit, jak by se příznivci podíleli na chodu klubu. Představ si, že takový Vocel vrazí do klubu tisíc korun a pak bude požadovat, aby byl brán v potaz jeho názor při nákupu hráčů nebo tvorbě sestavy. To je pochopitelně nadsázka, ale určitě by nějaké zasahování do klubu ze strany fanoušků mohlo fungovat tak maximálně do divize, pak už rozhodně ne.
                  Zkrátka celý ten tvůj nápad považuji za nesmyslný a nerealizovatelný. Ale především vůbec nechci, aby k něčemu takovému vůbec mohlo dojít. Slavia patří do ligy a já nevěřím, že existuje skutečný slávista, který by toužil po tom, aby hrála nižší soutěž. Vrátím se opět k té dnešní době-Slavia by nezískala žádný respekt, ale jen výsměch a pohrdání nad tím, co se stalo z kdysi slavného klubu. A po tom já tedy opravdu netoužím.
                  Teď bohužel musím diskusi ukončit, jdu zkontrolovat svůj ropný vrt :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    Markus     před 11 lety 27.11.2013 08:51 |  
                    0 0

                    To už je lepší, každý máme svůj názor, tak je to v pořádku. Winston Churchill kdysi prohrásil "Nesouhlasím s tím, že pes u koryta má na ono koryto konečné právo, jakkoliv dlouho tam ležel.", tohle uplatňuji i u nehmotných věcí. Ten "brutální kapitalismus" funguje tak jak funguje, pokud se s tím smíříme. Já se s tím smířit nehodlám. Neuznávám právo, že když něco dlouhodobě funguje (jakkoliv, ať už dobře nebo špatně), nesmí se to měnit a ve své práci v IT neustále bojuji s démony nejistoty, kterými jsou zejména velké podniky úplně posedlé :) Závěrem, pro klid tvé duše, také mi přijde vhodnější, aby tento potrhlý experiment byl jednou realizován ne v podobě Slavie, ale nějakého zcela nového subjektu.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                      Edwardtheiron     před 11 lety 27.11.2013 16:35 |  
                      0 0

                      Má duše je celkem klidná. :-)))

  9. dyt je to skoro vse jedno

    Kactus     před 11 lety 25.11.2013 20:56 |  
    0 0

    S takovym majitelem bez vize a poradneho vedeni je uplne jedno kdo za nas hraje a kdo nas trenuje.
    pokad zustane rebicek, lip jiz nebude.

    • Re: dyt je to skoro vse jedno

      spino     před 11 lety 25.11.2013 21:55 |  
      0 0

      Bohužel je to tak. Snad alespoň ten břídil Držmíšek půjde v zimě o dům dál. To předposlední místo je i jeho vizitka.

      • Re: dyt je to skoro vse jedno

        Betynka58     před 11 lety 26.11.2013 01:38 |  
        0 0

        Milý spino, jsi schopný alespoň v jednom svém příspěvku vynechat jméno Držmíšek? Všichni víme, jak moc ho miluješ, nemusíš nám to pořád připomínat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 26.11.2013 09:35 |  
    0 0

    Pro Subhuman 83,prosím rád bych se s Tebou domluvil ohledně těch fotek co jsi sem dal.Vedu archiv SKS a třeba bys mi mohl pomoci/pokud budeš chtít/.Kdyžtak sem dej nějaký příspěvek a já Ti pošlu můj mail.Díky moc.SKS Navždy!!!Jarda

  11. Béčko

    Retos     před 11 lety 26.11.2013 11:13 |  
    0 0

    Čauec, nemáte Někdo (Subáč, Jirka, Navar) v souvislosti se vstupem nového Spolumajitele a jeho Penízků INFO o zřízení Slavistického Béčka?
    Předpokládám, že Prašule jsou jediným problémem proč ho Slavia nemá, i když má teda NÁSOBNĚ větší rozpočet než např. Olomouc Slovácko, který ho maj v 2.lize.
    Protože VŠEM, snad i Držmíškovi (Zdravím Spiňáku .-) už muselo dojít, že problém v zařazování mladíků je PRÁVĚ V NEEXISTENCI BÉČKA!!!... KDE se Mladíci sžívají s Dospělým Fotbalem.. JAKO JE TOMU PRÁVĚ V OLOMOUCKÉM A SLOVÁCKÉM BÉČKU.. a Ti pak jsou na Ligu už "ozkoušeni".. jaxme viděli v Neděli :-/

    • Re: Béčko

      spino     před 11 lety 26.11.2013 11:20 |  
      0 0

      Těžko říct, jestli jim to došlo. Držmíšek se prostě nezmění. :DDD

      • Re: Béčko

        Jiri1     před 11 lety 26.11.2013 11:29 |  
        0 0

        Tohle urcite ovlivni jina vec Morava prosadi zrejme uz v pristim roce zavedeni dvou 2 lig na zaklade rozdeleni jedna skupina Cechy , druha skupina Morava , postupovat do ligy bude vzdy vitez , do nove zrizene 2 ligy postoupi mancafty dle poradi ve stavajici soutezi a doplni je cca 4 mancafty z 3 ligy , soutez Juniorek by snad melůa zustat beze zmeny, takze , kdyz jsem o teto veci hovoril treba z nekterym,i Slavistickymi trenery mladeze, preferovali by spise soucasne usporadani Slavistickych tymu, ovsem treba na Sparte i jinde , kde hraji obe souteze dosli behem podzimni sezony k tomu, ze tymy trenuji dnes pohromade a sestavu dela po dohode trener Becka Michal Hasek. Tim jen ukazuji , ze i tym , ktery ma pod nejruznejasimi smlouvami o 30 hracu vice nez Slavia s tim muze mit problem.
        Proto trebe muj soukromy nazor je nechat tuto praxi a spis se pokusit vice ovlivnovat deni na farme kam mimo jine cpeme i penize , ale nasi hraci treba vubec nehraji.

        • Re: Béčko

          Retos     před 11 lety 26.11.2013 11:41 |  
          0 0

          No jo, jenže, když ten Nový Spolumajitel (Rusák, či Nejedlý, to je Fuck) bude Investovat do Hráčů... co se asi tak stane s tou.. přibližně Desítkou Nepotřebných, kteří teď zabíraj místo v Áčku?
          (No asi se divíte Tomu číslu... Ale když se v Béčku rozehrají Bazal, Šimeček, Fotr atp... tak TO bude ještě víc!)
          NEPOTŘEBNÍ.. než jim doběhne smlouva (páč pochybuju, že by se je někde podařilo udat :-( by právě mohl v Béčku pomáhat Nadějím s poznáváním v Dospělém fotbale..!!!
          NO... A BUDIŽ V PŘÍPADĚ... RYCHLÉHO PRODEJE Těch Nově nakoupených-zhodnocených Investic-rozuměj hráčů od Nového Spolumajitele...
          By pak mohli - pěkně rozehraní zpátky naskočit-pomoci do Áčka!
          PROTOŽE CO S NIMA JINAK BUDE?
          BUDOU NA TRIBUNĚ? NEROZEHRANÍ! BĚHAT PO PARKU?
          ŠPATNĚ ŠPATNĚ ŠPATNĚ!!!

          • Re: Béčko

            Jiri1     před 11 lety 26.11.2013 11:47 |  
            0 0

            Neco jim najdou a budou se spolupodilet na jejich vyplate , tak to delaji doted, moc neverim, ze by chteli pronikave zvysovat hrace pod smlouvou , navic zatim i po prvnich setkanich jsem nezaznamenal , ze by melo prijit do acka 10 hracu, zatim jsou neustale pocty do 3 az 4, ale z Vasi variantou bych byl spokojenejsi, je potreba vymest ten Augiasuv chliv a posvitit si i na zbytecne lidi v adminidtrative.

    • Re: Béčko

      Barra     před 11 lety 26.11.2013 14:47 |  
      0 0

      Já tedy zásadně a absolutně souhlasím s novu zavedením B-mužstva - a již v minulosti jsem psal, že je to podle mě jedna z priorit, které by Slavia měla mít.

      V A-čku a v juniorce máme cca 45 hráčů (je to logické, míň nejde), jen 2 x 11 plus náhradníci můžou ale hrát. A co zbytek? Na farmu? K tomu by farma neměla sloužit, navíc za každého hráče kterého pošleme do Admiry, tím vyřadíme z herního provozu jiného hráče Admiry, který by v jiném případě hrál.

      Sebelepší trénink nemůže nikdy nahradit zápasovou praxi, navíc ten mezi-článek mezi juniorkou a A-čkem podle mě chybí.

      Co se týká mě: ať se šetří na jiných věcích, ale ne na B-mužstvu.

      • Re: Béčko

        Tomski     před 11 lety 26.11.2013 14:54 |  
        0 0

        souhlas...do juniorky by se mohli víc zapojit hráči dorostu...

      • Re: Béčko

        spino     před 11 lety 26.11.2013 16:19 |  
        0 0

        Já po tomhle volám už od jeho zrušení. Jenže nezapomeň, že Řebíček hlavně potřebuje mazat med koleb huby fanouškům. Takže je důležité, že juniorka hraje na čele a fanoušci chrochtají blahem, jaké máme skvělé juniory, co na tom, že tam hrají mnohem starší hráči, než by měli...

        • Re: Béčko

          Retos     před 11 lety 26.11.2013 16:37 |  
          0 0

          nojo..
          ale ví někdo z MÍSTNÍCH Znalců pravidel FAČR, do které soutěže, by se Mohlo takové NOVĚ ZŘÍZENÉ Bé mužstvo vlastně přihlásit?
          To jako by se začínalo úplně za spoda?
          OKRESNÍ PŘEPOR? PEPIK HNÁTEK? :-/

          • Re: Béčko

            spino     před 11 lety 26.11.2013 22:17 |  
            0 0

            To je jednoduché. Polovina týmů v divizi má finanční problémy. Stačilo by od nich za pár tisíc koupit licenci. Ale na to se Řebíček nikdy nezmůže.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Pepino44     před 11 lety 26.11.2013 11:32 |  
    0 0

    Tak já bych s hodnocením celkem souhlasil,pouze se dvěma připomínkami. Zde tolik opěvovaného a dobře hodnoceného Ličky jsem si všiml asi až ve 20 té minutě (ostatně nebyl zmíněn ani komentátorem),a ani po té nebyl jeho výkon nijak oslňující. Kromě jednoho vysunutí (tuším Nitranského) poslal ještě několik kolmých přihrávek do prostoru,kam však nikdo nenabíhal. Taková to přihrávka má cenu pouze v tom případě,že nahrávající hráč vidí,že mu někdo nabíhá a je v pohybu. Tyto nahrávky byly dobře myšlené,ale tuto myšlenku měl pouze Lička. Vím,že by do těchto prostorů měl někdo nabíhat,ale pokud se to neděje,je to pouze naslepo. Oproti tomu je Prošek,který dal tři téměř golové centry a dosti často vypomáhal Dostálovi hodnocen hůře. Musíme si uvědomit,kolik toho Prošek za Ačko nahrál a jeho zkušenosti z ligy. Pokud si uvědomí,co si může před Dostálem dovolit,aby potom vzadu nechyběl,tak jeho výkon bude stoupat. Prostě se ještě bojí. V Ačku důsledně běhá po lajně a pouze centruje. V juniorce si z křídla nabíhal do středu a střílel. Něco podobného jako Kisel. Proto byl v juniorce pokud tam hrál nejlepším střelcem. V Ačku si to bohužel ještě nedovolí. Hraje totiž o flek a bojí se něco zkazit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 26.11.2013 11:36 |  
      0 0

      Mne by zase zajimalo, proc jsou hlavne v posledni dobe hlavne mladi hraci tak pod stresem, proc treba Kisel zjevne noveho trebera opet prilis nepodporuje a hraje si svoji hru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Kornovo     před 11 lety 26.11.2013 18:13 |  
      0 0

      souhlas,proskovi centry opravdu nepostradaji presnost a to jiz v nekolikatem utkani.doufam,ze od nej v lize uvidime akce z juniorky,ktere zminujes,idealni by bylo aby z jeho akce padl vitezny gol proti slovanu

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 14:37 |  
    0 0

    Máte někdo hodnocení našich hráčů ve Sportu, prosím?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Mike     před 11 lety 26.11.2013 14:57 |  
      0 0

      Mám ho doma, ale pamatuju si jenom Rakovan 4, Škoda 3 a Petrák 3.
      Jinak do Jihlavy nastupuje Rada, takže sázka na tuhou disciplínu bude podle mě na záchranu stačit. Takže k našim ,,největším soupeřům" bych nyní řadil Znojmo a Bohemku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 15:42 |  
        0 0

        To jsem tedy zvědav, jak hodnotili další, protože tito tři hráči mi přijdou dost podhodnocení.

        Na Sportu psali, že Komňackého odstřelili hráči, tak to si tedy s Radou moc nepolepšili. Jestli je to pravda, tak je paradoxní, že naposledy Radu ve Slavii taktéž zřejmě potopili hráči při blamáži s Příbramí. I proto věřím, že to v Jihlavě nezačne fungovat, ačkoliv čekám, že Slovácko jim to jako moravskému celku pustí, zvlášť když jsme jim vykartovali Doška.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Betynka58     před 11 lety 26.11.2013 15:53 |  
          0 0

          Hodnocení hráčů dle Sportu (už jsem tu psal, že v porovnání s hodnocením hráčů Slovácka mi to přijde dost ujeté): Rakovan 4 - Neves 4, Petrák 3, Škoda 3, Dostál 4 - Nitrianský 4, Gecov 3, Koreš 4, Lička 5, Prošek 3 - Juhar 4- Pokud dostali krajní obránci vyšší známky než stopeři, tak podle mne autor (Michal Koštuřík) fotbalu asi moc nerozumí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Travinho     před 11 lety 26.11.2013 16:10 |  
            0 0

            Obzvláště trojka u Vency Proška je na odevzdání novinářské licence...

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Travinho     před 11 lety 26.11.2013 16:14 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu, že Koštuřík hráče na hřišti ani nepozná, se není čemu divit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 16:52 |  
            0 0

            Neves s Dostálem lepší než Petrák se Škodou? Pane jo, ve Sportu mají takové experty, že by mohli zase udělat online s některým z nich. :))

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 17:18 |  
            0 0

            Klasické hodnocení spartu, jako téměř vždy neodpovídá skutečnosti, škoda rozčilování. Nitrianský lepší než Petrák a Škoda?asi byl pan Koštuřík ve vinném sklípku a ne na stadionu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.11.2013 16:11 |  
          0 0

          Ja bych Rakovanovi taky dal ctyrku. Jednak si myslim, ze centr pred druhym golem mozna mohl jit vyrazit, ale hlavne Kerbrovi strasne moc usnadnil tu penaltu a strasne brzo skocil na stranu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 16:39 |  
            0 0

            Člověče, Quelhare, ty jsi veselá kopa! Strhávat gólmanovi body za to, že nechytil penaltu? :-)))

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 16:50 |  
              0 0

              Navíc pochytal pár solidních šancí. Spíš jsem měl obavy, aby lidé nenadávali, že jsem byl u něj až moc přísný. :) Ale pětka dle mě na místě.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 17:34 |  
                0 0

                No, já se přiznám, že se mi ta pětka zdála málo...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Travinho     před 11 lety 26.11.2013 18:03 |  
              0 0

              Nechytil, nechytil, ale střelci jednoznačně řekl: "Švácni mi to po levačce, já jdu doprava". Chyba to opravdu byla a i dost velká.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Travinho     před 11 lety 26.11.2013 18:03 |  
              0 0

              Nechytil, nechytil, ale střelci jednoznačně řekl: "Švácni mi to po levačce, já jdu doprava". Chyba to opravdu byla a i dost velká.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Kornovo     před 11 lety 26.11.2013 18:19 |  
                0 0

                on podle me jeste nema na zaklad,pripada mi,ze proste jeste neni dost vychytany.viz ten vitezny gol v jablonci.samozrejme,mel tam hvezdny moment v plzni,ale po zapase jasne rekl,ze sel na stranu kterou mu poradil kisel.naproti tomu martin berkovec se u klokanu stal temer hvezdou ligy.ten sportovni usek by zaslouzil nakopat do riti.jinak v milane o vikendu zablokovali hrace a meli s nimi neplanove setkani,a to je ac milan ve stredu tabulky a hraje ligu mistru.jsem fakt zvedavy jak to dopadne v praze az to promrdame s libercem

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 19:42 |  
                  0 0

                  To vidíme všichni, že nemá na základ. Proto taky vychytal ty nuly, že jo.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 19:52 |  
                0 0

                To je přece nesmysl! Brankář, aby měl šanci penaltu chytit a rozhodl se risknout stranu, musí skočit zároveň se střelou, jinak tu šanci nemá, když to střelec dobře trefí.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  dArtagnan     před 11 lety 26.11.2013 20:22 |  
                  0 0

                  Přesně tak, navíc exekutor se vážně nerozhoduje o umístění střely v poslední milisekundě, to musí vědět už před rozeběhem. A i kdyby střelec Slovácka měl reflexy kočky a svoje rozhodnutí přeci jen na základě pohybu Rakovana změnil, bylo by to na jeho pohybu jasně vidět.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  quelhar (admin)     před 11 lety 26.11.2013 20:37 |  
                  0 0

                  Musi skocit zaroven se strelou a ne pul vteriny pred ni. Dobry strelec se za tu dobu stihne prizpusobit. A Rakovan proste tentokrat skakal strasne brzo.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    Edwardtheiron     před 11 lety 26.11.2013 20:51 |  
                    0 0

                    No nevím, hádat se nebudu, ale nechycenou penaltu bych fakt žádnému gólmanovi nevyčítal.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 26.11.2013 20:58 |  
                    0 0

                    Střelec se nesmí v poslední půlvteřině rozhodnout jinak. Pak to kopne jako Horváth proti nám, kterej se přiznal, že si to na poslední chvíli rozmyslel (a tou poslední chvíli myslel začátek rozběhu). Schválně si to někdy Quelhare zkus, rozeběhni se jako by jsi to kopal k tyči během běhu koukej jen na golmana a při posledním kroku se rozmysli. Schválně co ti z toho vyjde za paskvil... :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                      quelhar (admin)     před 11 lety 26.11.2013 21:01 |  
                      0 0

                      Samozrejme se strelec nesmi rozhodnout na posledni chvili jinak bez vedomi, kam skace golman. Ale kdyz mu golman pomerne dlouhou dobu pred strelou skoci na jednu stranu?

                      Aby bylo jasno - ja nevycitam Rakovanovi, ze penaltu nechytil. Vycitam mu, ze to strelci prilis usnadnil. Treba pri zminene Horvathove penalte se rozhodne nepohnul tak brzy jako ted na Slovacku.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                        ortevor     před 11 lety 26.11.2013 22:47 |  
                        0 0

                        souhlasim s Quelharem...jsou hraci, co cekaji na golmana, co to neustoji nervama a pohne se na stranu moc brzo - jako ted Rakovan, a pak mu to daji na druhou stranu
                        takhle to kope v drtivy vetsine pripadu treba Balotelli...takze tady bych to taky videl jako mensi chybu Rakovana, ze to neustal a nevydrzel do posledni chvile..
                        i kdyz fakt je ten, ze by mu to nepomohlo, a ten hrac Slovacka to mel uz predem rozhodnuty kam bude kopat...ale Rakovan mu to usnadnil

                        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                          dArtagnan     před 11 lety 27.11.2013 00:18 |  
                          0 0

                          A kolik takových hráčů je? Možná procento? Na ty zbylé je ale úspěšnější taktika vyber si stranu a skoč, protože když bude gólman čekat na střelce, nikdy se nedostane do strany včas. A byl to i případ neděle, jen bohužel Rakovan trefil špatnou stranu. Jinak by tu naopak byl opěvován, jak to udělal chytře. A proto platí stará známá pravda: penalty jsou loterie a gólmanovi se nedá nic vyčítat.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 27.11.2013 15:34 |  
                        0 0

                        Jako střelec jsem penalt moc nekopal. Ovšem jako Brankář jsem nespočetně penaltám čelil. Abych jako gólman měl šanci penaltu chytit, tak vybrat si stranu (nebo zůstat stát*) musím ve chvíli kdy se hráč rozbíhá a skákat musím nejpozději když je dva kroky před balonem, protože drtivá většina hráčů už ani na golmana nekouká a i kdyby koukala, tak nestinhou změnit zamýšlený směr střely. Těch střelců, kteří kopou penalty s takovou jistotou, že se rozhodují podle pohybu golmana, je strašně málo a v naší lize si troufnu říct, že to není nikdo. A rozbíhají se trochu jinak, nebo kopou penalty takzvaně ze dvou kroků.

                        *čekat na střelu má smysl jen tehdy pokud proti mě stojí hráč, o kterém vím, že si moc nevěří a často kope razantně na střed. Nebo naopak dává slabou razancí střely umístěné ale ne až k tyči.
                        Pokud to kopne s razancí dál jak 1,5m od brankáře tak není šance tam doskočit, pokud neskočíš dřív. A takto je kopnuta většina penalt.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                          Travinho     před 11 lety 27.11.2013 20:11 |  
                          0 0

                          Za svou kariéru jsem několika desítkám penalt čelil a pokud jsem skočil příliš brzy, tak mě vždy střelec vytrestal. Skočit by golman měl zhruba v momentu kdy se střelec začíná napřahovat, ale určitě ne když je tři kroky před míčem...

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Alfabet     před 11 lety 27.11.2013 10:37 |  
                0 0

                Proti Rakovanovi jako dvojce nic nemám. Ale prioritu vedení vidím v tom, aby přivedli v zimní přestávce zpátky Berkovce jako jedničku. Stal se opravdu jedním z nejlepších golmanů v lize. Pereme se s Bohemkou o sestupové místo a Berky jim přispívá k zisku bodů, což nás potápí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    judy     před 11 lety 26.11.2013 17:23 |  
    0 0

    OT: Poslední Jihlavu povede trenér Rada, na lavičce střídá Komňackého
    to jsem teda zvědavej jak tohle zvládne...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Kornovo     před 11 lety 26.11.2013 18:21 |  
      0 0

      no to bude trapas az se jihlava v dalsim kole dostane pred nas pod vedenim rady.zajimavy paradox

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Markus     před 11 lety 26.11.2013 18:40 |  
        0 0

        Jihlava na poslední místo nepatří a trenéra získali podle mě na jejich poměry výborného. Teď už víme, že náš klub měl problémy jinde, Rada nebyl zdaleka viník všeho. Tedy zpět k Jihlavě, já Radovi budu určitě držet palce ať se mu tam daří (jen o trošku méně než nám samozřejmě, ale přeji si, aby se zachránily oba týmy). Rada má bohaté zkušenosti, zná se se spoustou lidí, což může být pro Jihlavu jako stále ještě tak trošku nováčka jedině dobře. Jihlava nemá problém dát góla, ale obrana skřípala. Uvidíme, co budou pod Radou hrát, ale nejspíše mizerie našeho útoku se zopakovat statisticky nedá a u obrany očekávám zlepšení. Uvidíme jak ho tam budou brát, ale na rozdíl od našich primadon budou mít nejspíše respekt na tréninku i v zápasech, takže budou dobře hlavně fyzicky připraveni a v zápasech dodržovat, co po nich trenér chtěl. Povíme si na konci sezony, ale já od Jihlavy očekávám jarní výkon někde na ligovém průměru, což by jim mělo stačit na záchranu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          slaviator     před 11 lety 26.11.2013 20:19 |  
          0 0

          Podle mě Rada není špatnej trenér, na repre neměl (ale to neměl ani Bílek a další), ale v české lize podle mě patří mezi TOP 6 (spolu s Vrbou, Kozlem, Šilhavým, Lavičkou, Komňacký a Rada - v tomto pořaí). Rozhodně je lepší než Starka, Minář z Bolky, Weber z Bohemky a další....

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Kornovo     před 11 lety 27.11.2013 19:36 |  
            0 0

            jak se podle tebe pozna jestli nekdo ma nebo nema na trenovani repre?kolikrat je to i o haluzi,napr. pellegrini v sezone 09/10 trenoval v realu,kde vubec neuspel a pak trenoval uspesne malagu a uvidime jak anglii,ale zatim mu to jde.hodne lidi tehdy trdilo,ze na real nema,ale uz davno dokazal ze to byly jen kecy a asi shoda okolnosti

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 17:24 |  
    0 0

    Polemika, kdo bude novým majitelem Slavie je zajímavá, ale osobně mne je jedno, kdo to bude, ať je to Petr či Pavel, hlavně fungující managament, který vytvoří výborné podmínky, prosperující klub, pořádné doplnění mužstva(avizované dva až tři posily trenérem Koubkem, se mi zdají ještě málo), které povede k posunu ze sestupových vod a od příští sezony návrat do bojů o evropské poháry. Letos máme ještě šanci v Poháru České pošty, ale velké naděje si nedělám.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Borris     před 11 lety 26.11.2013 19:12 |  
    0 0

    Trošku mimo téma, abych trochu odlehčil ty naše mrzuté nálady. Co říkáte na zájem Anderlechtu Brusel o našeho Marka Suchýho? Obzvlášť by mě zajímalo co si o tom myslí Barra, náš odborník na belgický fotbal. Podle mě by to mohla být pozitivní změna pro Marka. Anderlecht to je belgický kolos a hlavně zavedená fotbalová značka, co chrlí jednoho špičkového fotbalistu za druhým. A belgický fotbal je podle mě celkově na vzestupu. Markovi by to tam podle mě mohlo sednout a není tam až tak tvrdá konkurence aby se tam nemohl prosadit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      ortevor     před 11 lety 26.11.2013 19:53 |  
      0 0

      ve Spartaku by uz moc nehral, v Anderlechtu nebo Standardu Liege bude vic na ocich, bude mit mensi konkurenci a urcite se prosadi do zakladu postupne, jistotu evropskejch poharu mit taky bude...pro nej jednoznacne dobrej krok po vsech strankach myslim

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 19:57 |  
        0 0

        Pro něj dobrý krok, z mé strany je problém, že Anderlecht nemusím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          jarodo57     před 11 lety 26.11.2013 20:21 |  
          0 0

          Nebylo by lepší ,kdyby se vrátil do Slávie?

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 20:33 |  
            0 0

            Z mého pohledu oblíbenosti klubů rozhodně. :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Barra     před 11 lety 27.11.2013 15:44 |  
      0 0

      Zdravím, Borrisi. Máš pravdu, pro Anderlecht je příchod Marka Suchého absolutní priorita. Mají problémy s obranou, hráči bez formy, zranění, a výsledek je že Anderlecht má po 16 kolech už 5 porážek, obdržel 19 branek proti, a je na pátém místě.

      Jinak se Anderlecht v Belgii asi nejvíce činil v poslední dekádě s českými hráči, se kterými mají dobré zkušenosti: Jan Koller, Lecjaks, Mareček, Polák, Zitka, a snad jsem ještě někoho zapomněl. Na Marka Suchýho (mimochodem se tady opěvuje jeho působení ve Slavii) si Anderlecht vzpomněl, protože před časem stáhli jiného hráče, který se také u Spartaku ocítil na vedlejší koleji, stejným způsobem do Anderlechtu – jedná se o záložníka Demy De Zeeuw.

      Pro Marka Suchýho to bude podle mě určitě lepší, než trčet v Moskvě. Když zazáří v Anderlechtu, je cesta do Premier League už celkem krátká, bude více na očích. A život v Brusselu a v Belgii se Markovi bude zajisté líbit.

      Jinak je Anderlecht v Belgii asi něco, jako Sparta u nás: oblíben u vlastních fandů, nenáviděn jinde. Dlouhé léta byl Anderlecht silně protežován, má přezdívku Anderlecht-penalty. Kdo pískal proti Anderlechtu, byl jako rozhodčí definitivně na černé listině. Že zlé jazyky měly pravdu, se dokázalo začátkem devadesátých let, když se provalilo, že Anderlecht v 1984 v semi-finále Evropského poháru proti Nottingham Forest si ´posichrovalo´ výsledek. Rozhodčí Emilio Muro dostal od Anderlechtu den před zápasem obálku s 1 mil belgických franky, tehdy kolem 900tis korun. Vyšlo to jen najevo, protože páni, kteří obálku jménem Anderlechtu předali, začali majitele Anderlechtu, Constanta Van den Stock, vydírat. Zaplatil jim pár miliónu franku, pak raději je žalovat za vydírání. Anderlecht se bránil tím, že se jednalo jen o půjčku rozhodčímu, který se jim prý svěřil že je na tom finančně špatně a kterému tedy chtěli pomoci :-), rozhodčí Muro sám to už nemohl potvrdit, byl už po smrti. Anderlecht dostal od UEFy rok zákazu hrát v pohárech, po odvolání se trest kvůli procedurálním chybám zrušil. Hráči Nottingham podali na Anderlecht u soudu žalobu a dožadovali se náhrady ušlého zisku ve výši 10 mil EUR (250 mil Kč), v roce 2007 se tohoto nároku vzdali – pravděpodobně se s Anderlechtem dohodli. Jen abych byl kompletní, Anderlecht tehdy hrál finále proti Tottenham Hotspur v prohrál po prodloužení a penaltách – alespoň trochu spravedlnosti tedy nastálo.

      Takže nejen Alanor, ale i já a většina fandů fotbalu v Belgii cítí k Anderlechtu odpor – což neznamená, že Marek se dostane do předního klubu, který má tradici, a v Belgii je dlouhodobě nejvíc úspěšný. Přeji mu v případě přestupu moc štěstí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Mac     před 11 lety 27.11.2013 16:09 |  
        0 0

        Zapomněl jste toho nejdůležitějšího - Standu Vlčka! ;-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Barra     před 11 lety 27.11.2013 20:16 |  
          0 0

          Stydí se moc, Macu, jak jsem na Standu mohl zapomenout. Já, který jsem, když Standa odehrál svůj poslední zápas, kontaktoval generálního ředitele Anderlechtu abych ho na to upozornil, a aby tím Anderlecht mohl poslat Standovi blahopřání. Shame on me…

      • Re: Sucháč

        Retos     před 11 lety 27.11.2013 17:30 |  
        0 0

        a máš BarrMane .-) taky Vysvětlení, PROČ musí Sucháč (a event. Necka) do Anglie (jak píšeš) vod Rusáků přes nějaký další Prťavý Ligy?
        ..když např. Kováčovi a Jarošíkovi se TO povedlo napřímo? (Chelsea a WHU, jestli se teda nepletu..)
        ???
        :-/

        • Re: Sucháč

          Kornovo     před 11 lety 27.11.2013 18:08 |  
          0 0

          byla jina doba a navic byli ze sralty

        • Re: Sucháč

          Tomski     před 11 lety 27.11.2013 19:18 |  
          0 0

          Jarošík tam šel z Cska a Kováč ze Spartaku...tahle dvojka patřila, v tehdejším, Rusku mezi špičku...Necid letos v Paoku sbírá minutky a Suchý toho nejvíc odehrál v reprezentaci...ty kluci by museli být hvězdy v Rusku aby si řekli o přestup do Anglie...dle mě je pro ně zastávka v Belgii resp. v Řecku ideální...ono se může stát že je budeme mít oba tady za dva, tři roky...

        • Re: Sucháč

          Barra     před 11 lety 27.11.2013 20:50 |  
          0 0

          Víš, Retosi (a snažím se tvůj nick nekomolit jako se ti to podařilo se mnou), nikdy jsem netvrdil, že belgická liga nebo holandská patří mezi ty nejlepší v Evropě. Jestli máš dojem, že se jedná o ´prťavé´ ligy, rád tě nechám v tvém přesvědčení.

          Co ale vím, je že posledních řekněme 3-4 roky zvládli přechod z Benelux-ligy do Premier League hned 11 hráčů, do Primera Division 2 hráči, že další 2 hrají v Zenitu Petrograd, 3 v Bundelslize, další v Portu. Teď mluvím jen o hráčích z národního mužstva, bez Januzaje a jiných. Tak špatný nástupní můstek do světa velkého fotbalu se Jupiler League tedy nezdá. Kolik hráčů znáš ty, kteří z tento skok zvládli z ruské ligy? Psal jsem jen, že hráči v Belgii jsou více na očích než v dalekém Rusku a že přechod do Premier League je snadnější. Nic víc, nic míň.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    judy     před 11 lety 26.11.2013 20:57 |  
    0 0

    OT: pokud někdo kouká na Dormunt X Neapol tak teď byl odpískaná penalta za menší zákrok než Nevése a moc se nad tím nikdo nevzrušoval.... ale to bude hodně tím že Dortmund hraje doma :) Já jen pro ty co ten zákrok hájí že se to pískat nemělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.11.2013 21:10 |  
      0 0

      Byla to taková dost netypická penalta, hlavně tím, že míč letěl o kus mimo ten zákrok. Ale faul to je, takže by se to podle mě pískat mělo, i když si musí dát rozhodčí pozor, aby posuzoval stejně zákroky na obou stranách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Pepino44     před 11 lety 26.11.2013 22:09 |  
        0 0

        Jenom takový malý postřeh k tomuto utkání - nádherný fotbal,ale z čeho se také nedají goly,za to by někteří naši odborníci okamžitě vyhodili z kádru hned několik hráčů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Betynka58     před 11 lety 26.11.2013 23:54 |  
          0 0

          Když on je asi rozdíl, když se 6-7 šancí spálí a dají se tři góly, než když se z 5 tutovek neujme ani jediná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Betynka58     před 11 lety 27.11.2013 00:05 |  
            0 0

            Jinými slovy, hráč, který za zápas spálí 5 šancí a dá dva góly, je nesporně prospěšnější, než hráč, který se ani do té šance nedostane. Připadá mi, že řada zdejších diskutujících zde hodnotí hůře hráče, který spálí nějaké šance, než toho, který sice na hřišti moc vidět není, ale má to "štěstí", že se do žádné šance nepřipletl. Doufám, že takový Koreš po zápase na Slovácku nezabloudil na tyhle stránky, asi by mu to nepřidalo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Pepino44     před 11 lety 27.11.2013 08:33 |  
              0 0

              Ano,na tohle právě poukazuji,že i výborní hráči z předních klubů spálí vyložené šance a při tom nejsou odepisováni a není jim spíláno. Co spálil za šance takový Lewandovski a přesto,že nedal gol,tak mu asi nikdo nespílal a neposílal jej nikdo do reservy. Ono se to prostě v tom fofru stane. Dortmund sice vyhrál,takže je to o ničem,ale chtěl jsem jenom poukázat na to,že se to stává i tak skvělým hráčům. To jenom u nás jsou hráči,kteří něco nepromění ihned zatracováni. Ono je fakt jiné,když z pěti šancí promění jednu nebo dvě,ale viděl si u nás hráče,který by se dostal do pěti šancí za zápas? To závisí na hře celého mužstva a v tom je ten obrovský rozdíl. Ale byl to stejně krásnej fotbal z obou stran.

              • Re: penalta v Dortmundu

                Retos     před 11 lety 27.11.2013 17:34 |  
                0 0

                Jojo.. taky jsem si hnedle vzpomenul na Koubka..
                ..jestli mu Taky hned psali Lidé z Managementu Slavie, že
                i Tato penalta je Sporná..
                ach jo..
                :-(

  18. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Jufek     před 11 lety 27.11.2013 07:58 |  
    0 0

    Ono kdyby Koreš ty dva góly dal, bylo by to jinak. Takhle je jeho efekt nulový.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 27.11.2013 11:39 |  
      0 0

      Ja bych rekl, ze jsme nastvany a pak hodnotime prisneji.. neresil to vylozene spatne, hlavicka byla vcelku dobra, ta druha situace nebyla az tak jednoducha, mel to na dlouhou nohu, vzdycky chybel kousek.. nerekl bych, ze to resil "zoufale" nebo ze by "zazdil zapas".

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Jufek     před 11 lety 27.11.2013 11:44 |  
        0 0

        Nemyslím, že by zazdil zápas :), jen bych čekal, že alespoň nějakou šanci promění buď on, nebo " kolegové" v týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        spino     před 11 lety 27.11.2013 12:36 |  
        0 0

        Ten, kdo zazdil akci byl Juhar. Napálit to ze tří metrů brankáři do břicha je kumšt.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Pepino44     před 11 lety 27.11.2013 13:05 |  
          0 0

          Jsi trouba,ono právě čím jsi blíže k brankáři,tak je těžší se do něho netrefit.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            klimi     před 11 lety 27.11.2013 15:45 |  
            0 0

            Při té druhé šanci střílel ideálně z penalty a stejně jen zavřel oči a prásknul do míče, takhle se naše zakončení opravdu nezlepší.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Kornovo     před 11 lety 27.11.2013 16:21 |  
              0 0

              dobre jsi to napsal klimi.salva smichu

              • Re: Juhar

                Retos     před 11 lety 27.11.2013 17:38 |  
                0 0

                no.. jak to říct... Přemýšlivý hráč TO asi nebude..
                dal 1 gol a už je TO hold ve Slavii Útočník..
                (sorráč, ale ten druhéj.. kdy to obránce tečuje do protipohybu gólmana..
                je vo štěstí a né vo umění...
                a místo, aby to J. uznal v rozhovoru po zápase.. řekne.. TO k fotbalu patří.. :-/

                • Re: Juhar

                  spino     před 11 lety 27.11.2013 18:59 |  
                  0 0

                  Kolik je vůbec ve Slavii přemýšlivých hráčů? Kisel, Dobrotka, Petrák...no víc mě nenapadá. Kde jsou ty časy, kdy za nás hráli osobnosti jako Brabec, Vaniak, jejichž slova měli hlavu a patu....

                  • Re: Juhar

                    Tomski     před 11 lety 27.11.2013 19:27 |  
                    0 0

                    ty jsi přemýšlivý :-))

                    • Re: Juhar

                      spino     před 11 lety 28.11.2013 10:54 |  
                      0 0

                      Děkuji. Máte pravdu!

  19. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Petr9608     před 11 lety 28.11.2013 03:01 |  
    0 0

    Lidi, uvědomujete si vlastně. že skutečně můžem přezimovat na posledním místě? Jihlava doma zas tak marná není, prohrála u sebe jen se Spartou a s Plzní, porazila doma Jablonec, proč ne i Slovácko. Zvlášť, když má novýho trenéra. Bohemka minnimálně ten bod doma s Brnem urve, Znojmo sice prohraje, ale má náskok. atd, atd. Jako dívat se 3 měsíce na tabulku, kde bude sparta 1. a my 16.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      bongor     před 11 lety 28.11.2013 06:38 |  
      0 0

      Je to ponižující a nebylo to tak snad nikdy v dějinách Slavie.
      Bez radikálních změn se nehneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 07:13 |  
      0 0

      Nj,odraz reálné kvality kádrů.

      Sice se mi na tabulku nedívá před příjemně, ale je to bohuzel zasloužené. V 15 zápasech 13b a jen 10 vstřelených golu, to na moc jiného než sestup není.

      tabulka je vyrovnaná, udržet se jde. Ale s myšlením, ze po debaklu na Slovácku se plácáme po zádech, ze jsme nehráli špatně a měli jen smůlu, to půjde těžko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Petr9608     před 11 lety 28.11.2013 08:01 |  
        0 0

        Sory, ale tenhle kádr by měl mít tak na 6. - 8. místo.

        (Což by samozřejmě nebylo nic moc, ale lepší jak toto)

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 08:43 |  
          0 0

          Taky sorry, ale to rozhodně nemá. Není mi jasné, kde se tady neustále bere ta legenda o slušném kádru a záhadných vlivech, které neumožňují jeho kvalitu předvést i na hřišti.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            quelhar (admin)     před 11 lety 28.11.2013 09:04 |  
            0 0

            A v cem / na kterych postech maji lepsi kadr Slovacko, Pribram, Brno, Banik, Znojmo nebo Bohemka, kteri nas deli od toho osmeho mista?

            Kadr, ve kterem je tolik byvalych a soucasnych reprezentantu a hracu se zkusenostmi ze zahranici, proste na sestupove pricky souctem kvalit jednotlivych hracu nepatri ani nahodou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 09:41 |  
              0 0

              quelhare, já ale přece neříkám, že mají lepší kádr? Bohužel ale ani nemají horší kádr. :-)
              Ono nejde přece ve fotbale jenom o jména - jde i o skladbu týmu, psychickou odolnost jednotlivců i celého mužstva atd atd. My už tři roky zkoušíme sešroubovat bourák z výběhových součástek vozů kdysi slavných značek, které se ale byly k mání na vrakovišti zcela zdarma.
              K těm repre zkušenostem - pokud jde o mládežnické výběry, o tom už jsme spolu myslím diskutovali. Skepticky se domnívám, že situace je horší, než si myslíš.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                Betynka58     před 11 lety 28.11.2013 11:23 |  
                0 0

                Ony to jsou dvě různé věci, resp. jde o to, co si každý pod pojmem "kádr" představuje. Pokud si jej lze ztotožnit s pojmem "jména", tak bezesporu má Slavia výrazně kvalitnější kádr než všichni naši konkurenti v bojích o záchranu. Jiná věc je, co nositelé těchto jmen předvádějí na trávníku a podle toho jsme na předposledním místě zcela zaslouženě a bez podstatně zlepšených jarních výkonů budeme mít se záchranou velké starosti. Nejsem ovšem přesvědčen, že je nutné zemětřesení ve stávajícím kádru.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 12:57 |  
                  0 0

                  Ono je taky potřeba podívat se na výkony jednotlivých srovnávaných hráčů za poslední dva tři roky... Třeba takový Valenta (který má bráchu u nás v U-18) hraje už dlouhodobě velice dobře, aniž by v tuzemských poměrech, vymezovaných zřejmě především deníkem blesk-spart platil za nějakou hvězdu. A takových případů by se našla celá řada i v dalších klubech. Naproti tomu - kolik hráčů z našeho kádru se můžeme pochlubit opravdu dobrou a stabilní formou v ligové soutěži dospělých - dejme tomu v uplynulých třech letech??
                  Skutečně, není na místě si myslet, že mám lepší kádr, než ostatní v druhé polovině ligy. A, ano quelhare, asi také ne horší. A přesně proto je dolní polovina tabulky taková žumpa s minimálními rozdíly, ze které může zahučet do druhé ligy skutečně kdokoliv... tedy i my. A na rozdíl od některých snílků zde si skutečně nemyslím, že by to byl začátek cesty k obrodě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 11:49 |  
          0 0

          A proto jsme předposlední, že?

          Lidi, proberte se, to je přesně ten největší mor, myslet si, že tehle tým líných a nemotivovaných kopáčů má kvalitu na to hrát o střed/poháry.

          Z tohohle týmu by si v top ligovém týmu kopli tak Petrák s Dobrotkou a stoperem Škodou, víc ani ťuk.
          Máme tu odpad, co má limity v 2. lize (Koreš, Dostál+bohužel v současné formě Kisel), bývalé hvězdy, co jsou buď často zraněné, nebo zdaleka nenaplňují potenciál (Fenin, Gecov, Mičola, Lička-ten se možné rozjede), a pak hráče, kteří by měli být teoreticky dobří, ale hrají bídně, nebo nevyrovnaně (Neves, Čonka, Nitrák, Škutka, Juhar).

          A pak zbývají jenom mladící, kteří ještě zdaleka nedostávají dostatečný prostor.

          Prostě kámen úrazu tohoto týmu je, že tu máš 8-9 hráčů, kteří by měli být papírově velmi dobří a ten tým táhnout, ale místo toho jsou buď dlouhodobě z formy, nebo z nich nejsme schopni ten výkon vykřesat, ale v týmu se pořád drží.

          Se vsadím, že kdybyste si tehle kádr vzali ve Footbal manageru, tak v pohodě hraje o poháry, protože tam se vše odvíjí od těch papírových parametrů, ale realita je vidět v ligové tabulce.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Kornovo     před 11 lety 28.11.2013 18:37 |  
            0 0

            ja taky souhlasim,ze tenhle tym ma na to uhrat zachranu,ale to je tak vse.nechci se do vas obouvat mila redakce,ale vase predsezoni predpoklady o kadru,ktery ma na prvni 5,jsou z dnesniho pohledu smesne a je videt,ze jste se dost zmilili.ale vy aspon nemate v klubu funkci jako setrle.proste tenhle kadr je slaby jak caj a tabulka je odraz reality.znojmo ma sice podle jmen horsi kadr a hraji furt venku,ale ti kluci aspon bojuji.snad bude lip

  20. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 09:46 |  
    0 0

    Mimochodem, platili jsme pořád Radu???

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Jiri1     před 11 lety 28.11.2013 11:21 |  
      0 0

      Rada byl vyrovnan zrejme tzv. odstupnym, alespon jsme to tak delali,
      Ke kadru jen jednu poznamku, jsme mnohem horsi v tzv. psychicke odolnosti, zapasy provazeji podezrele okolnosti, ktere zrejme deptaji cely tym, .
      Priznam se , ze mi hlava a nejen mne moc nebere to jmenovani Kisela sportovnim reditelem, hlavne Kisel nikdy neshanel zadnyho hrace a nikdy nedelal sportovni manazerink, jde tedy o odmenu za to jak verne provadel Rebickovic prikazy , radeji bch na tomto miste videl treba Smicra nebo Cipra.
      V zasade je jasne , ze rozpocet tynmu se prilis nezvysi, mozna jednorazova investice do hracu, jinak se strany zrejme dohodnou na to , ze to bude fifty , fifty. Predpoklad zrizovani dalsich tymu je mimo misu, je zbytecne zrizovat becko, kde nema kdo hrat a dorostenci by se meli hlavne venovat svym soutezim.
      Abych se priznal nevim jestli je pro Marka Sucheho prioritou Anderlecht , je jasne , ze pujde financne hodne dolu, navic mi prekvapuje ten nezajem z Ruska , kde Marek mel vzdycky dobry zvuk.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        bongor     před 11 lety 28.11.2013 12:45 |  
        0 0

        to má Jirka pravdu,kisel by se měl plně věnovat mládeži,ale na sportovního ředitele má těžko i přes jeho vš.Sucháč v repre ukázal,že v Rusku jeho renomé upadá oprávněně,moc toho neukazuje,přesto,jestli nás koupí někdo při penězích, bych Marka určitě bral, u nás by se zase zlepšoval,už to jeho červenobílé srdce
        by mu v tom pomohlo.Jinak ještě k Plzni,včera hráli výborně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        1rytir     před 11 lety 28.11.2013 14:20 |  
        0 0

        Moc a moc prosím objasněte co to jsou ony "podezřelé okolnosti" deptající celý tým. Děkuji. Já vím, že "potápějící" se i stébla chytá, ale nějakou příčinu ten náš stav mít musí. A nemůže to být jen a toliko v kádru, resp. v trenérovi a sportovním řediteli...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Barra     před 11 lety 28.11.2013 14:24 |  
        0 0

        Nechápu dobře tu poznámku ohledně B-čka ´kde nema kdo hrat´. Máma 25 hráčů v A-čku, polovina z nich si jen kopne do míče na tréninku, který nikdy ostrý zápas nemůže nahradit.

        Jinak co se týka Marka Suchýho: zajisté se mzdy v Belgii nedají rovnat s Ruskem. Přesto, Anderlecht vydává ročně 65% svých příjmu na odměny hráčům. Celkem jim vypácí 35 mil EUR, když to vezmu se starym kurzem 1 EUR = 25 Kč, je to stále 875 mil Kč ročně! Náklady na mzdy rostly u Anderlechtu za poslední 2 roky o 84%, bylo to dáno tím, že Anderlechtu vzrostl příjem díky business seats, sponzoringu a televizních práv. Zdroj v holandštině je samozřejmě na přání k dispozici.

        Středně dobří hráči berou u Anderlechtu 1 mil EUR NETTO ročně, tedy 25 mil Kč ročně, daně, odvody atd. už jsou zaplacené! Mladý hráč se toči kolem 400tis EUR ročně. Vzhledem k tomu, že Marek Suchý má být dle tisku prioritou pro Anderlecht, patřil by k páteři klubu, mezi hráče kteří se spíš pohybuji kolem 2 mil EUR čistého ročně. A to už není tak špatné. Hlavně by ale měl nový start ve své kariéře, je mu teprve 25 let, fotbalovou kariéru má ještě před sebou.

        Ale souhlasím s Karolem Kiselem, i když ani nějaký Vl.Šmicer by se mi ani nezamlouval. Vzal bych Komňackého.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          jarodo57     před 11 lety 28.11.2013 16:36 |  
          0 0

          Kurva, že já jsemse ten fotbal nenaučil o trochu líp. Teď bych mohl brát o nějakých 49985000 kč víc. Do prd....

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Barra     před 11 lety 28.11.2013 16:44 |  
            0 0

            Jsme na tom stejně. A hlavně škoda, že jsme se nenarodili o nějakých 30 let později....

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              jarodo57     před 11 lety 28.11.2013 16:54 |  
              0 0

              Asi tak nějak.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Jiri1     před 11 lety 29.11.2013 10:26 |  
          0 0

          Co se tyce Becka, furt nevidim jeho efektivitu , financni naklady okolo 10 milionu, kdo tam bude hrat, kdyz casto nema ani kdo sedet na lavicce acjka , k cemu je becko dobre pro rozvoj 22 leteho hrace, proto se delaly Juniorky , proc by meli dorostenci pravidelne kopat za juniorku, kdyz maji sve vlastni kategorie, mozna reprezentanti.
          K platum , mozna to nebude presne , ale reprezentant jako Suchy by mel v Rusku mit okolo 50 milionu, take vsechno uhrazeno, uroven souteze daleko vyssi nez v Belgii a v neposledni rade daleko vetsi moznost dostat se na hriste, o prioritach Anderlechtu nemohu soudit , neznam je.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Barra     před 11 lety 29.11.2013 13:11 |  
            0 0

            Respektuji váš názor. Nevím jestli B-čko musí stát 10 mil Kč, hráči se stejně musí platit, trenér B-čka by asi tolik nestál, náklady na cestovné asi také ne. Jestli se bude hrát přes den, tak se nemusí platit osvětlení, hrát se může klidně na Xaverově. Vím jen, že být B-čka by nemusel minulou sezónu David Hubáček naskočit proti Spartě, v okamžiku kdy 5 měsíců nehrál v soutěži. Těžko se asi dá očekávat, že hráč věku Huba by zabíral mladíkům místo v juniorce, aby měl herní praxi. Ale je to věc názoru.

            Co se týká Suchýho, tak platově by se jak se zdá nepohoršil, jestli v Rusku bere tolik co píšete - já to nevím. Že by úroveň soutěže byla v Rusku vyšší, o tom mám své pochybnosti. Není to samozřejmě měřítko, ale stále je Belgie na 6 místě FIFA pořadí, hned za Brazílii, Rusko je 22, za Bosnou. Jinak jak jsem psal, Premier League loví velmi intenzivně v Benelux-soutěžích, co se o Rusku nedá zrovna říct.

            A možnost dostat se na hřiště? Marek Suchý odkopal tuto sezónu průměrně necelých úctyhodných 8 min na zápas - 132 minut během 17 zápasů ligy.

            Ale opakuji, že respektuji vás odlišný názor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        spino     před 11 lety 28.11.2013 16:33 |  
        0 0

        Kisela mám rád a těší mě, že bude pokračovat ve Slavii. Na jakém postu, to mi nepřísluší komentovat. Uvítal bych tady i Šmicera (třeba scouting) a Kuku (třeba provozní ředitel).

        Nicméně co bych chtěl připomenout. Ať už máte na Kisela v roli sportovního manažera jakýkoliv názor, jedno je jisté. Rozhodně NEMŮŽE být horší, než Držmíšek!

        To mě vede k otázce. Sbalí si Držmíšek konečně svých pět švestek (a nejlépe všechny Slováky) a půjde o dům dál, nebo mu Řebíček přenechá jeho vysněnou trafiku správce Xaverova?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          jarodo57     před 11 lety 28.11.2013 16:38 |  
          0 0

          Spino si mě předchází s těma slovákama.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    judy     před 11 lety 28.11.2013 17:19 |  
    0 0

    Karolko mi bude chybět...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Borris     před 11 lety 28.11.2013 17:38 |  
      0 0

      to jsme dva! A vůbec se mi nelíbí, jak se tu někteří o něj otírali. Neříkám když někdo normálně a slušným způsobem zkritizuje jeho výkon, ale někteří to až přeháněli. A to si Karol nezaslouží, protože toho pro Slavii udělal hodně a byl tu v těch nejtěžších dobách. A i když se mu třeba na place nedařilo, vždycky to odjezdil a nechal na hřišti duši. Pokud mi to v pondělí vyjde časově, bude on ten hlavní důvod proč se vypravím do Prahy!

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        judy     před 11 lety 28.11.2013 18:01 |  
        0 0

        Přesně tak ! nechtěl jsem nakonec jezdit 100km abych viděl to co běžně.. ale tohle to mění a doufám že mi to casově nějak dá a rohzodně mu pujdu poděkovat. Víc takových osobností.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Kornovo     před 11 lety 28.11.2013 18:29 |  
          0 0

          tak tomu rikam fanda.ty jdes opravdu prikladem kamo.ja to vidim tak ze v pondeli mozna zapnu na chvili telku,kouknu kolik dostavame a zkusim se odreagovat necim zabavnejsim.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            ortevor     před 11 lety 28.11.2013 22:19 |  
            0 0

            tak tim bych se snad ani verejne nechlubil...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 28.11.2013 17:26 |  
    0 0

    No tak Spino a Držmíšek obehraná písnička :-).Jinak Slováky bych nezatracoval,alespoň některý.Třeba Škutka,ten myslím,že tu neodehrál špatné zápasy.Nedostal vůbec šanci,to mě mrzí.A Dobrotka je taky dobrý hráč ostatní klidně pryč.Ale třeba v minulé sezoně Čonto chytal dobře,teď odehrál jeden zápas.Kde chyboval,no..A když jsem u brankářů Raky není špatný,toho bych si taky nechal.Je mladý a na starých už bychom stavět neměli.Jinak Koreš ,není špatný hráč,proč tolik averze,rozhodně z momentální Slavie nejaktivnější.SKS Navždy P.S.:A Rusové honem sem

  23. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    judy     před 11 lety 28.11.2013 18:56 |  
    0 0

    Bože muj, Liberec x Feiburg a není vyprodáno ? :( to je teda ostuda !