Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slovácko - Slavia 3:0

Slavia se v nelehké situaci představila na obávané půdě Slovácka, kde se jí dlouhodobě nedaří. Poslední a jedinou výhru za 10 let tam však sešívaní zaznamenali paradoxně taktéž v nekomfortní situaci pod trenérem Strakou. Dnes to ale Slavii nevyšlo. Nevyužila množství šancí, gól nevstřelila již 315 minut a v Uherském Hradišti podlehla jasně 0:3.

Slovácko - Slavia 3:0 (1:0)

Branky: 39. Kerbr z penalty, 62. Došek, 90. Volešák

Sestava: Rakovan - Dostál (79. Škutka), Škoda, Petrák, Neves - Prošek, Gecov, Lička, Nitrianský (71. Zmrhal) - Koreš (46. Kisel) - Juhar

Trenér Miroslav Koubek udělal oproti předpokládané sestavě jedinou změnu, když místo zřejmě končícího Karola Kisela postavil na podhrotovou pozici Štěpána Koreše. Kapitánskou pásku si pak při absenci právě Kisela a Dobrotky navlékl odchovanec Marcel Gecov.

Slovácko vstoupilo do utkání aktivněji, po zajímavé standardní situaci jistě vyrážel hlavičku Šumulikovského Rakovan. Po slabším úvodu převzala otěže Slavia, po akci Nevese se sešívaní řítili do zajímavého brejku, který ale nepřesnou přihrávkou na nikoho zastavil Koreš. Posléze se za obranou ocitl Juhar, ale těsně před Melichárkem dokázali domácí obránci míč odvrátit. Největší šance červenobílých ale nastaly vzápětí, kdy hlavičkoval zcela osamocený Koreš v náběhu na malém vápně. Trestuhodně ale trefil jen brankáře Melichárka. Hned o pár minut později mohl jinak aktivní Koreš své zaváhání napravit, po dobré akci z otočky pálil již přímo před domácím gólmanem, ten ale zvládl míč vyrazit těsně vedle. Slavia šance nevyužila a Slovácko své slabší chvilky přežilo a začalo být aktivnější. Kuncl pálil ještě vedle a Došek nezvládl ztečovat prudký balon za Rakovanova záda, ale po zbytečném faulu Nevese na Kerbra se kopala penalta, kterou samotný faulovaný hráč naprosto jistě proměnil - 1:0 pro domácí. Tým z Edenu mohl ještě do půle vyrovnat, ale Juhar nevyužil drobného zaváhání Melichárka při centru a nedokázal přes něj procpat míč do branky.

První šanci na začátku druhé půle si připsali domácí, Doškovu hlavičku ale zvládl Rakovan dobře vytěsnit. Slavia dostala obrovskou šanci na vyrovnání i na začátku druhé půle, ale Juhar urazil fotbalového boha, když sám na penaltě napálil jen strážce domácí svatyně. Trest přišel v 62. minutě, ve které Kisel zaváhal na levé straně obrany a následný centr uklidil bezpečně k tyči tísněný Došek. S trenérem Koubkem nepříznivý vývoj nic neudělal a nepochopitelně čekal se střídáním až na 71. minutu, kdy navíc do boje vyslal dlouhodobě jalového Zmrhala. Není se co divit, že Slavia byla naprosto bezzubá a Slovácko s poklidem kontrolovalo utkání. Sázka na ofenzivu přišla příliš pozdě, navíc se žádný tlak červenobílých nekonal a tým z Uherského Hradiště byl nebezpečnější. Petrovu hlavičku ještě náš brankář vyrazil, ale na Volešákovu přesnou trefu z nastaveného času už nestačil - Slavia tak na Slovácku prohrála ostudným výsledkem 3:0, ačkoliv šancí na to, aby ukončila již 315 minut trvající sérii bez vstřelené branky měla bezpočet.

Komentáře (187)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 19:10 |  
    0 0

    Dva slibné brejky, vyřešené ovšem naprosto stupidně! To už je lepší to narvat ze třiceti metrů!

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      puchmaier     před 11 lety 25.11.2013 09:29 |  
      0 0

      Nechceš jít trénovat Plzeň Irone?Ty strčíš Zemana s Kozlem do kapsy...se pozná odborník

  2. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 19:18 |  
    0 0

    proč hraje Koreš, to mi fakt nejde na mozek. Hlavně že Koubek mluví o Bazalovi se Šimečkem, a pak hraje tehle kopáč.

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 19:29 |  
      0 0

      Na druhou stranu je třeba říct, že on hraje dobře. Jen zazdil dvě tutovky.

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        deadbeat     před 11 lety 24.11.2013 19:50 |  
        0 0

        trochu oxymoron, ne?

        • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

          Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 20:01 |  
          0 0

          Koreš se sice snaží, ale jeho zakončení šancí mě bude stát několik let života.

          • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:15 |  
            0 0

            snaha 1, provedení 5:-)

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      honza1947     před 11 lety 25.11.2013 01:35 |  
      0 0

      Copak může za situace, ve které Slavia je, stavět mlaďochy nevyzkoušené v dospělém fotbale, který je hodně o něčem jiném než juniorka. Stačí, že staví Proška. Ti mladí hoši se musí nejprve v zimě otrkat a zjistit, že dospělý fotbal bolí podstatně víc než ten mládežnický. Pak se teprve opravdu ukáže, jestli na to mají hned a nebo to bude chtít ještě delší čas. A nebo se také nechytí (např. Hurka a někteří další, i když bych je ještě nezatracoval).

  3. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 19:25 |  
    0 0

    Koreššššš!!!
    Z čeho už chceme dávat góly???

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 19:26 |  
      0 0

      Klid kluci to přijde

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 19:28 |  
        0 0

        Jen aby to nepřišlo pozdě...

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 19:43 |  
        0 0

        Už to přišlo :(.

  4. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    klimi     před 11 lety 24.11.2013 19:48 |  
    0 0

    Koreš dvě tutovky, k tomu zazděný hned první brejk nahrávkou kamsi. Plus dalších spoustu debilně řešených situací.

    A Škodova hlavička po rohu? To by snad i hráč z okresu trefil aspoň bránu ne?

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:10 |  
      0 0

      Śkoda netrefí ani barák, Koreš se určitě učil právě u něj, to máme šutery co?Prošek, Škutka, Škoda, teďka ještě Koreš a dal bych tam i Nitrianského, na co chtějí vlastně hrát?na ragbyový branky snad,

  5. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    tolsimir     před 11 lety 24.11.2013 19:51 |  
    0 0

    ja nevim, ale kdyz si vezmu, co vcera nepiskli sparte pri faulu na Nespora, tak ve mne zustava fakt silna pachut, ackoliv Neves tam sel vylozene hloupe

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      Mike     před 11 lety 24.11.2013 19:53 |  
      0 0

      Viděl jsem Bohemka- Jablonec, nepísknuty 2 penalty pro Bohemku.
      Asi nemá cenu více dodávat, kdo si šel pro body.

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 19:58 |  
      0 0

      penalta jasna, Neves hraje huř a huř, Koreš totální omyl.

      a tak místo vedeni tečemme a míříme na sestupové pozice.

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 20:02 |  
        0 0

        Opět se shodneme. :) Možná šlo ne o zcela evidentní penaltu, ale podle mě to také faul byl a měl by se pískat.

        • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:08 |  
          0 0

          joj, na tak zkušenýho hráče tam šel fakt hrozně naivně, jako žáček a rozhodčí (zelinka slávisty moc nemusí) to ochotně písknul. Nejsem na trenénincích, ale Neves je teď tak hrozný, že bych dal sand šanci Čonkovi.

          no a Koreš, to prostě nechápu. Pro mě je to prostě Koubkův error.

          • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

            marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:49 |  
            0 0

            Koubkův error je i střídání Zmrhala za Nitrianského když potřebujem vyrovnat, dát tam hráče, jenž je vetšinu podzimu absolutně z formy a neviditelnej je taky krok vedle.

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 19:59 |  
      0 0

      Tohle jsou přesně ty penalty, kdy může rozhodčí ohnout pravidla a vybrat si. Kdyby se pískaly všechny, bude jich v každém zápase asi jako v házené sedmiček.

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        quelhar (admin)     před 11 lety 24.11.2013 20:02 |  
        0 0

        Presne tak. Jako vzdy se ptam, zda by takovou penaltu piskl pro Slavii a jako vzdy si odpovidam, ze takove penalty se pro Slavii nepiskaji. Viz faul na Micolu v prvnim kole v zapase s Banikem.

        • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

          Mike     před 11 lety 24.11.2013 20:04 |  
          0 0

          Ve 2.půli nám penaltu pískne a Kisel ji nedá.

  6. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    Betynka58     před 11 lety 24.11.2013 19:53 |  
    0 0

    Dnešní zápas opět ukazuje, že zatímco střed obrany máme teď dost kvalitní, na krajích obrany je to katastrofa - jak Dostál, tak Neves těžce nestíhají.

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 19:59 |  
      0 0

      Těžko říct jak hodnotit 1.poločas,holt nedokážem dát gól z jasných šancí!!!I když Koreš zazdil tu šanci tak se mi dnes celkem líbí.A k té penaltě.Neves tam šel nešikovně ale Spartě se to nepíska tak nevim co k tomu říct

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      jarodo57     před 11 lety 24.11.2013 20:01 |  
      0 0

      Neves je na střídání.Fakt trapný co tam předvádí

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        th     před 11 lety 24.11.2013 20:27 |  
        0 0

        Souhlas. Jenom si říkám, jestli se na tom dá přes zimu zapracovat nebo je to jen věkem. A moc optimistický teda nejsem.

  7. Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

    deadbeat     před 11 lety 24.11.2013 19:55 |  
    0 0

    mě by zajímalo, jestli si aspoň lidi ze Slavie určili nějakej přesnej počet zápasů, který vybraný hráči musej, pardon my French, zesrat, aby se konečně pakovali ze Slavie. člověk by pak viděl světlo na konci tunelu, když už nic jinýho.

    • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

      deadbeat     před 11 lety 24.11.2013 20:07 |  
      0 0

      aby to nebyl jen zlostnej výkřik jako z dílny spina, dodám, že mám pochopitelně na mysli Koreše. když už nebudu rozpitvávat jeho zakončení, pořád opravdu nerozumim tomu, co v profesionálním klubu prohledává hráč, kterej se vyhýbá každýmu souboji a dokonce i střele. proboha, vždyť to je po kopání bodlem snad první návyk, kterej z kluků v přípravce vytloukaj, ne?

      mimochodem, doufám, že ty stížnosti na penaltu nemyslíte vážně.

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:11 |  
        0 0

        nj, když máš v jedenáctce minimálně 2 hráče zralé na ČFL a několik na 2. ligu, tak se nemůžeme divit, že do té 2. ligy mašírujeme.

      • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

        slaviator     před 11 lety 24.11.2013 20:17 |  
        0 0

        A) Byla by taková penalta písknutá proti Spartě, proti Plzni? Ne...
        B) Byla by taková penalta písknutá pro Slavii? Viz Slavia-Baník, viz Dukla-Slavia - ne...

        • Re: Slovácko - Slavia, 1. poločas

          Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 21:20 |  
          0 0

          Jasně, ale je na místě si stěžovat, že písknuty nebyly. Přijde mi pak k smíchu kříčet, že se tentorkát pískat nemělo, když v jiných případech se nadává, že to je penalta.

  8. Moravské kluby

    Mike     před 11 lety 24.11.2013 20:00 |  
    0 0

    Snad to u mě už nějaký psychosyndrom, ale mám dojem, jak si to moravské kluby pěkně navzájem navzájem notují. Minule vyhrálo Slovácko ve Znojmě, dnes Znojmo porazí Olomouc, pokud nás dnes Slovácko porazí, tak příště prohraje v Jihlavě. Je to pěkně všechno za 3 body, po remízách, jak sbíráme body my, to moc nenaskakuje.

    • Re: Moravské kluby

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 20:06 |  
      0 0

      Že si Morava pomáhá, to je známá věc, ale Znojmo se Slováckem určitě nebyla komedie. Když, tak jedině ze strany rozhodčího, který Znojmo nechutně zašmiknul.

    • Re: Moravské kluby

      slaviator     před 11 lety 24.11.2013 20:08 |  
      0 0

      Tohle bylo vždycky, je a bude... ;-)

      • Re: Moravské kluby

        th     před 11 lety 24.11.2013 20:24 |  
        0 0

        Samozřejmě, oni moc dobře ví, že jednotlivě by neměli šanci čelit tomu Berbrovu zlu z Čech.

        • Re: Moravské kluby

          slaviator     před 11 lety 24.11.2013 20:34 |  
          0 0

          ono je to tak co pamatuju, tzn od druhé poloviny 90. let...

          • Re: Moravské kluby

            th     před 11 lety 24.11.2013 20:57 |  
            0 0

            Však tehdy pro to měli v podstatě stejný důvod, ne?

  9. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    slaviator     před 11 lety 24.11.2013 20:10 |  
    0 0

    Kdyby byl Šeterle co k čemu, tak taková penalta by se proti nám nepískla...

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:13 |  
      0 0

      nezbláznili jste se???

      Ta penalta byla úplně očividná a pořád se neporovnávejte s Plzní a Spartou, my jsme jaksi Slavia.

      Tyhle nářky, omg.

  10. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Heretic (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:15 |  
    0 0

    Jedna spálená gólovka za druhou. Všechno v podstatě tváří tvář brankáři, kterého to snad musí trefovat náhodou. Je tam jak v házené. Takto "dobře" hrajem již několikátý zápas, na jaře to prostě musí přijít (nebo již s Libercem).

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

      tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 20:19 |  
      0 0

      Souhlasím,přesně tak.Hra není špatná jen ta koncovka

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

        tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 20:20 |  
        0 0

        A je to v pr....!!!!!!!!!

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

          jarodo57     před 11 lety 24.11.2013 20:21 |  
          0 0

          Tak slavnej Kisel

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:35 |  
      0 0

      teď ne, teď taky ne, teď už je to lepší, snad někdy vyhrajeme.

      Bože, kam jsme to slávisti klesli.

      Prostě nemáme dost kvality ani v útoku, ano v obraně, a tak jsme tam kde jsme. A utěšovat se, že se to zlepší, můžeme v 2. lize.

  11. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:21 |  
    0 0

    ZMAR, ZMAR, ZMAR. Rus neRus, letos se to fakt asi už "podaří" :-(

  12. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    Kornovo     před 11 lety 24.11.2013 20:22 |  
    0 0

    kisel at uz vypadne z toho hriste,to je dalsi ostuda.s takovou to na zachranu nebude

  13. Koubku stridej!!!!

    Prochy     před 11 lety 24.11.2013 20:23 |  
    0 0

    Koubku stridej, dej aspon sanci Bazalovi... to je bida...

  14. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    deadbeat     před 11 lety 24.11.2013 20:23 |  
    0 0

    Na Káju Kisela se můžeme spolehnout.

  15. Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:25 |  
    0 0

    Tak hlavně že Koubek básní o Juharovi, ale on nic nepromění, veškerý šance zahodí, tak k čemu je z něj dělat útočníka.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

      Pepik15     před 11 lety 24.11.2013 20:35 |  
      0 0

      Juhar je obrance tak jak muze strilet, nikdy se nepredela obrance na utocnika. to mu poradil radce Drzmisek

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 po 1. poločase

        honza1947     před 11 lety 25.11.2013 01:40 |  
        0 0

        Tak Koubka bych zrovna nepodceňoval, že si nechá radit od Držmíška. Promiň, ale to je blábol.

  16. Re: Slovácko - Slavia 2:0

    rek     před 11 lety 24.11.2013 20:52 |  
    0 0

    Tak už jsme trapný. Možna by pro přiště bylo lepší si ušetřit nervy a dohodnout se Slovackem předem kontumačni prohru.

  17. Branka

    Mike     před 11 lety 24.11.2013 20:56 |  
    0 0

    Chvilku jsem zápas neviděl, prosím stručně- zda byl nějaký záběr, který by prokázal Nitrianského ofsajd na 1-1 ?

    • Re: Branka

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 20:59 |  
      0 0

      Nebyl, taky jsem čekal. Ale pravda je, že se nikdo ani nehádal, tak asi byl.

  18. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:57 |  
    0 0

    Asi nas ceka přezimování na sestupových pozicích.

    a Neves zralej na červenou, je hrozny, jak nezvládá emoce.

    jinak ostudný výkon. K cemu je, ze si vytvoříme šance, ale góly nula, prostě to je o kvalitě, my ji nemáme, a tak jsme v lize tam kde jsme.


    pokud se v zimě nestane zázrak, budeme se těžce rvát vůbec o setrvaní v lize.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      th     před 11 lety 24.11.2013 21:07 |  
      0 0

      strašné, tak jalový tým, 15 kol a 10 gólů, ještě, že se toho František Veselý nedožil.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 21:12 |  
        0 0

        Presne. Je děsivé mít po 15. kole 13b a 10 vstřelených golu, to je pod 1 na kolo, des.

        at se na mě nikdo nezlobí, ale pokud se prostě rapidně nezlepsime, tak tohle na ligu není.

  19. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    tolsimir     před 11 lety 24.11.2013 20:57 |  
    0 0

    tak jsme dostali tradicni slovacke tri goly, uz poctvrte z peti zapasu, tezko by se asi hledal stadion, kde se nam od dob titulu tak nedari

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 20:57 |  
      0 0

      Od dob titulů mam pocit, že s enám nedaří vůbec nikde teda:D

  20. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    japhy     před 11 lety 24.11.2013 21:00 |  
    0 0

    Takovej podzim v kostce-neproměňování tutovek plus otřesné řešení předfinálních fází, šlendrián Kisela plus jeho okamžité potrestání a naše poprava po vzdušnejch soubojích.
    Celej druhej poločas zabil Karolko. K bráně hraje maximálně bokem, ale to mu nebrání, aby všechno cpal z první "někam na bránu". To už i ten Koreš byl proti němu zlatej

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Betynka58     před 11 lety 24.11.2013 21:08 |  
      0 0

      Myslím, že to poločasové střídání Kisela za Koreše mělo svou logiku, první čtvrthodinu druhého poločasu taky Slavia byla jasně lepší, ale pak přišla ta Kiselova minela a od toho druhého gólu to byl už totální zmar.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      th     před 11 lety 24.11.2013 21:09 |  
      0 0

      +1

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Aloha     před 11 lety 24.11.2013 21:20 |  
      0 0

      +1 Kisel je fakt špatnej a jen doufám, že v zimě už začne dělat opravdu jen toho manažera,

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 12:07 |  
        0 0

        Jestli to bude mít to jeho manažérování takovou kvalitu jako má jeho mementální hra ,tak nás čekaj teda zítřky.Potěš prd...

  21. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Gino     před 11 lety 24.11.2013 21:11 |  
    0 0

    Přátelé, budete na mne naštvaní, ale... já už vážně chci, aby tahle smrtelná agónie skončila... a pokud to znamená, že spadneme do druhé ligy (a tam budeme hrát na špičce), tak jsem pro. Kéž by se padalo už po podzimu... už opravdu chci zase hrát na špičce tabulky, těšit se ze vstřelených gólů a z hezké hry, z vítězstvích... pokud na první ligu nemáme (a my nemáme), tak ať je to klidně v té druhé, ale ať už to je!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 21:17 |  
      0 0

      A jak jsi přišel na to, že z té druhé ligy postoupíme? Že bychom nebyli schopní sehnat hráče pro ligu a seženeme je, když sestoupíme?

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Gino     před 11 lety 24.11.2013 21:25 |  
        0 0

        A to jsem napsal kde? Taková informace nepadla a ani to o ní není. Jen říkám, že bych raději hrál (a jako divák viděl) pohledný fotbal na špici druhé ligy, než tohle trápení v lize první. O postupu zpět do první ligy nic nepíšu.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 21:34 |  
          0 0

          No tak dobře, píšeš, že bychom hráli na špičce, což jsem si mylně vyložil, že znamená o postup. Ovšem zmíněné zápasy s HFK a Varnsdorfem jsou mementem. Nemyslím ani, že bychom hráli v té špičce.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          honza1947     před 11 lety 25.11.2013 01:45 |  
          0 0

          A jak jsi přišel na to, že bychom hráli špici druhé ligy. Podívej se na tabulku II. ligy. To není zrovna procházka růžovým sadem.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Mac     před 11 lety 24.11.2013 21:26 |  
      0 0

      Myslím, že zápasy s HFK Olomouc a s Varnsdorfem jasně ukázaly, že po případném sestupu bychom měli v 2. lize hodně práce s návratem. Představy o suverénním kralování v 2. lize jsou scestné, viz letošní České Budějovice.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 21:35 |  
      0 0

      tak to můžeš chodit na Jirny a ne na Slavii:-)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        th     před 11 lety 24.11.2013 21:55 |  
        0 0

        Nebo se vykašlat na ačko a vydat se na juniorku.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spino     před 11 lety 24.11.2013 21:58 |  
          0 0

          Juniorku zrušit.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 22:18 |  
      0 0

      Nechci ti kazit iluze ale s tím co předvádíme by jsme ve FNL byli tak někde v prostředku a ke koukání by to nebylo uplně stejně. Viz zmiňované zápasy s Varnsdorfem a HFK.

  22. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Nosorozec     před 11 lety 24.11.2013 21:21 |  
    0 0

    Takovej tipickej zápas Slavie v letošní sezoně. Na začátku jsme byli aktivnější, nedali jsme šance, pak jsme dostali zbytečnej gól, pak druhej zbytečnej gól a nakonec třetí. I když jsme herně nepropadli, je to další debakl. Co se s timhle dá dělat?

  23. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Betynka58     před 11 lety 24.11.2013 21:31 |  
    0 0

    Tak teď už zcela reálně hrozí, že budeme přezimovat na poslední přčíčce. Pokud neporazíme Liberec, je to více než pravděpodobné!

  24. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    SPAMD     před 11 lety 24.11.2013 21:34 |  
    0 0

    Je to hnus,at okamžitě vypadne(Koubek a všichni kolem)Kisel ať jde s nim a vezme si Zmrhala!!!!Šimečka nevezme,Bazalu nepostavi,dá tam radši Zmrhala,který ještě nikdy a nikde nezahrál ,hraje Nitriansky ,který se už nikdy nezlepší,kluci rychle odejdete ,tady ta banda blbcu vám šanci nedá,Bazal měl formu jako hrom a on ho tam nedá,s Simeckem hráli super na středu a on tam pořád cpe Gecova,Nitrianskeho,Kisela,Zmrhala,už ztratil úplně soudnost tak at TÁHNE i s Kiselem

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Pepik15     před 11 lety 24.11.2013 21:43 |  
      0 0

      nech Zmrhala na pokoji, Bazal umi hrat Jen proti dorostencum a tohle je jiny fotbal, az skonci Drzmisek tak Bazal s Proskem nebudou ani na lavce, protoze jsou tlaceni.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 21:46 |  
        0 0

        odborník promluvil, díky, že jsi otevřel oči všem odborníkům na mládežnický fotbal.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 21:47 |  
        0 0

        Že by Jarda Zmrhal místo na hřišti exhiboval na diskusi? :))

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        SPAMD     před 11 lety 24.11.2013 22:04 |  
        0 0

        Pepíku 15 ,když bude hrát Zmrhal a spol.,tak je to tak na divizi a tu už hrál,tak dobře víš ,jak tam vynikal,Prošek v juniorce 7 gólu,Bazal 4,v dorostu kazdej asi 10 gólu a ze jsou tlaceni,tak ty jsi magor,copak to nevidíš ,že ten tým potřebuje změnu.Dneska to střídání fakt bylo "oživení"2:0 ,o dnešním zápase muže každy říkat co chce,ale 3:0 je jasná prohra,ostuda a střídání bylo katastrofální

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Travinho     před 11 lety 24.11.2013 22:09 |  
        0 0

        Jarda není špatný hráč, ale je to hráč který by měl hru nějak oživit směrem dopředu? To určitě ne, podle mě tam měl jít taky jednoznačně Bazal...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 22:16 |  
      0 0

      přiště nám přijď napsat něco až vystřízlivíš ( jedno zda ze vzteku nebo z alkoholu)

  25. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Mac     před 11 lety 24.11.2013 21:43 |  
    0 0

    Koubkova bilance ze 7 kol 6 bodů (1-3-3) teda příliš velký pokrok není. :-( Mírné zlepšení tam je, ale celkově mi přijde, že jsme na tom podobně jako před jeho příchodem. Čekal jsem od něj víc - jak bodů, tak herně.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 21:46 |  
      0 0

      Dopředu je to dost zlý, ale věřím, že se to po pauze zvedne, když přijdou skutečné posily. Za tenhle marast trenér nemůže. Jinak mě ale tedy Koubek nadzvedl tím (ne)střídáním.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 21:47 |  
        0 0

        bohužel mi přijde, že se to vrací do starých kolejí, zlepšení je tu optické, ale bodové ne. Bral jsem to první 4. kola, ale teď hrajeme s týmy, které musíme porážet, chceme-li setrvat v lize.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spino     před 11 lety 24.11.2013 21:53 |  
          0 0

          Možná by nebylo na škodu povolat na jaro lampasáka, aby nás proremízoval k záchraně a od nové sezóny by to vedl koncepčně Koubek.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      japhy     před 11 lety 24.11.2013 21:53 |  
      0 0

      Jak jsem byl alergickej na Radovo, že jsme dojížděli jen na neproměňování šancí, což se opakovalo skoro v každém pozápasovém rozhovoru, tak tady bych se Koubka zastal a odkázal na fotbalový bonmot, že za obranu je zodpovědnej trenér a za útok hráči. Na rozdíl od Radovy éry je těch šancí o dost více, omezily se nákopy nikam a je vidět snaha o kobminaci. Bohužel pouze snaha a ne umění kombinace.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      1rytir     před 11 lety 24.11.2013 21:59 |  
      0 0

      Musím souhlasit. Koubek žádné výsledky nemá. Vyměnit jedenáct hráčů nejde, jednoho trenéra ano. Fakt už nevím, kam až chce Slavia klesnout. Proč i taková Příbram dokáže dát za zápas pět gólů a Slavia už mnoho kol ani jeden? Je to v hráčích? Je. Ale je to i v trenérovi, který neví co s tím udělat. Tečka!

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 24.11.2013 22:00 |  
        0 0

        Tak fandi Příbrami, tam zažiješ pravidelný kolotoč trenérů. Ve Slavii by byli naprostí idioti, kdyby vyhodili Koubka po dvou měsících, kdy naskočil do mužstva v rozkladu bez toho, aby jeho skladbu mohl jakkoliv ovlivnit a aniž by měl čas na přípravu.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          1rytir     před 11 lety 24.11.2013 22:07 |  
          0 0

          Nerozumím ti. Mužstvo bylo v rozkladu před dvěma měsíci a je v něm i po nich!!! Sestavu pan Koubek ovlivnit může a dělá to jak? Proč bych měl fandit Příbrami, když týmem mého srdce je Slavia? To ale neznamená, že ji a lidi v ní nemohu kritizovat a chtít vlastně málo - aby mě slávistický fotbal zase bavil. A kdo ho takovým opět udělá mi je jedno. Panu Koubkovi už ale nevěřím.

  26. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Travinho     před 11 lety 24.11.2013 22:05 |  
    0 0

    Koreš zahodil tutovky, ale jinak se snažil a nehrál zle, na jeho obhajobu je nutno dodat, že to nebyly úplně jednoduché pozice. Zazdili nás hlavně zkušení hráči. Nevesův faul byl hodně naivní a Karol ať se na mě nezlobí, ale jeho ztráta míče před druhým gólem nás zlomila a byla naprosto zbytečná...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 22:09 |  
      0 0

      Jj, sám proti brankářovi je jedna z nejtěžších pozic:-)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Travinho     před 11 lety 24.11.2013 22:11 |  
        0 0

        No, ale poprvé byl rád, že tu hlavičku vůbec stihnul, tam už se to moc umísťovat nedalo a podruhé to bylo z otočky a bez zpracování, taky to měl poměrně těžké. Dát to měl, ale pořád se mi jako největší šance jevila ta Juharova z druhé půle...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        spino     před 11 lety 24.11.2013 23:19 |  
        0 0

        Jasně! :) A jít do druhého poločasu za stavu 2:0 je pro vedoucí tým nejhorší možný výsledek. :D

  27. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Travinho     před 11 lety 24.11.2013 22:17 |  
    0 0

    V jednom mi bohužel pan Koubek silně připomíná Radu a to v absolutní nepodpoře útoku od krajů obrany...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Nosorozec     před 11 lety 25.11.2013 00:14 |  
      0 0

      To je i tím, že na krajích obrany máme Nevese, kterej je stoper a Dostála, kterej na to útočení fakt neni.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Travinho     před 11 lety 25.11.2013 06:34 |  
        0 0

        Ano, to je, ale nutí jej někdo aby je tam stavěl? Jarolím by tam v klidu poslal Koreše nebo Hurku a o ničem by nediskutoval...

  28. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 11 lety 24.11.2013 22:31 |  
    0 0

    Snad to v zimě koupí ten Sportovní holding Praha. I kdyby za nás pak mělo hrát pár hokejistů ze Sparty a Lva a pár basketbalistů z Nymburka, tak by to nebylo horší než ti Nitrianští, Korešové, Kiselové, Juharové...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Matlafous     před 11 lety 25.11.2013 09:13 |  
      0 0

      Koukám, že máme stejný favority. :))

  29. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 23:05 |  
    0 0

    Damy a panove, obdivuji Vas, ze opet dokazete diskutovat o vykonu, hracicj, trenerovi... Je to porad dokola, desive nam chybi kvalita. A v zime odchazi Petrak do Norimberku. Tenudajny rusky investor je Rebickuv kamos Nejedly s Romanenkem z Lukoilu, kteri chteji zrejme obchodovat s hraci, ne perspektivne budouvat tym a takzvane delat fotbal. Cekam jen to nejhorsi. Snad se mylim.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spino     před 11 lety 24.11.2013 23:08 |  
      0 0

      Už vidím v koridorech ty billboardy: "Za Miloše Zemana!" :DDD

  30. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 23:11 |  
    0 0

    Je docela úsměvný, když trenér obhajuje v tisku profesionální fotbalisty, hrající nejvyšší tuzemskou soutěž, že "fotbal hrát umějí". Co to je proboha za blbost, ještě aby ho neuměli. Nejsou to karatisti ne.

  31. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    dArtagnan     před 11 lety 24.11.2013 23:49 |  
    0 0

    Tomu Koubkovu váhání se střídáním a otevřením hry rozumím. Čím dřív by to udělal, tím větší dardu bychom dostali. Tahle skvadra absolutně nemá na to, aby kohokoliv v lize přehrála. Betonovat a zkusit utéct z brejku je to jediné, čeho jsou jakžtakž schopni. S inkasovaným gólem prakticky zápas končí. Můžeme tu nadávat na rozhodčí a poměry v českém fotbale donekonečna a oprávněně, ale nezmění to nic na tom, že na sestupové pozici jsme naprosto zaslouženě.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      japhy     před 11 lety 25.11.2013 00:03 |  
      0 0

      Kde to mám podepsat? Mám to i z vlastní zkušenosti. S takovým procentem vlastní nešikovností ztracených míčů je nátlaková hra cestou do pekel. A bude to i důvod, proč se naši krajní beci nebudou často vyskytovat u vápna soupeře. Za prvý vás by taky nebavilo lítat půlku světa pro mizerný míče( v lepším případě) a za druhý by při tolika ztrátách asi dost míčů končilo v naší síti a to si pak jeden rozmyslí, jestli se vysune nebo ne.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        dArtagnan     před 11 lety 25.11.2013 00:20 |  
        0 0

        A za třetí: kdyby se přesto náš krajní bek k tomu vápnu náhodou přece jen nějak dostal, byl by tam díky svým ofenzivním "kvalitám" stejně akorát tak na obtíž.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 11 lety 25.11.2013 00:10 |  
      0 0

      Bohužel to tak vypadá.Nic jinýho ze mě po dnešním večeru nevypadne.Škoda slov-

  32. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    japhy     před 11 lety 24.11.2013 23:52 |  
    0 0

    Tak jsem dokoukal Spa-MB a.....zase se mi chce blejt. Nebudu to ani všechno vypisovat, všichni to viděli, ale tolik štěstíčka aby člověk pohledal. Až se divím, že neprošla ta Lafatova dorážka od brankový lajny :) Po tomhle mě fotbal přestává bavit ještě víc, než dívat se na naší bramboračku.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 11 lety 25.11.2013 00:14 |  
      0 0

      Všichni jsme to neviděli,já nemám žaludek dívat se na maminčiny mazlíčky.Ale živě si to umím představit.Boleslavák po hrubém faulu krvácí a soudruh na druhé straně dává gól.Pane Čtvrtníčku pište prosím druhej díl.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        japhy     před 11 lety 25.11.2013 00:31 |  
        0 0

        Jelikož tohle nebyl zdaleka jediný sporný moment, je asi lepší, že zrovna tys tohle neviděl :)

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 01:08 |  
          0 0

          Já se vám divím, že po dnešním zápase máte vůbec chuť hrabat se v pro nás absolutně nezajímavém zápase. Mně osobně je v kontextu s celkovou slávistickou situací zápas Sparta-Bolka absolutně volnej.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          slaviator     před 11 lety 25.11.2013 01:20 |  
          0 0

          Co myslíš o tom golu Sparty, co dal Costa? Podle mě tam předcházel faul. A při tom 4. golu jsem měl včera pocit, že tam byl Bednář v době přihrávky na Costu v ofsajdu a nezdálo se mi že by se pak dostal za míč...? Ale hlavně jasná penalta za faul Brabce na Nespora a diskutabilní penalta za ruku Váchy

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Borris     před 11 lety 25.11.2013 02:28 |  
            0 0

            Já to shrnu. Vyrovnávacímu gólu Krejčího předcházel jasný faul Costy na Zahustela, druhý gól Costy padl z jasného ofsajdu ( nechápu jak o tom mohli napsat že to byla hraniční ofsajdová situace ) a měla se kopat již zmíněná penalta, jen doplním že mám dojem že faulován byl Štohanzl nikoliv Nešpor. Ale to na věci nic nemění, prostě Bolka měla kopat penaltu. Toť výpis všech sporných situací. Ale čemu se přece divíme. Rumuni slavili 120 let a bylo jasné že v tomto zápase musejí přece doslova vyhrát za každou cenu. Vlastně ty narozeniny oslavili symbolicky. Vždycky jim přece sudí tlačili káru, tak proč by to mělo být jinak v den jejich jubilea ne? Jen pak ať ale nekňouraj že někdo tlačí Plzeň, když oni si na nepřízeň rozhodčích absolutně stěžovat nemůžou. Toť vše. K našemu zápasu na Slovácku něco napíši dnes večer. Teď nad ránem na to nemám vůbec náladu a nerad bych napsal něco co by mě pak mrzelo.

  33. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 06:49 |  
    0 0

    A víte, ze už se mi ani na ten Liberec moc nechce? Začal jsem přemýšlet stylem: bude zima, lístek není zrovna levný, pondělí mohu strávit jinak, stojí mi ta kopana (slovy pana Naceradce) vůbec za to?
    Kam jsme se to dostali... :-(

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 11 lety 25.11.2013 07:29 |  
      0 0

      Jediná záchrana-Rusové.Jinak to přes veškerá rizika nevidím.Máme prohrávat s takovými mužstvy jako je při vší úctě Slovácko,neumět dát gól z pěti metrů a nebo riskovat ,že o něco přijdeme?Já jsem pro tu druhou možnost.Nerad bych,abychom rušili klidný spánek našich velikánů,umím si představit,že by to nikdy nedovedli pochopit,co se s naší Slavií stalo.Deset gólů za 15 zápasů,Pepi to dával sám za dva,případně za tři mače.Jinak Betynko,myslím že i rozebírání letenské zabíjačky sem taky patří,něco podobného by se brzy mohlo stát i nám,pochopitelně i všem dalším.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 07:40 |  
        0 0

        Já bych si příchod Rusa neidealizoval, bůhví, co to bude...

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Edwardtheiron     před 11 lety 25.11.2013 08:02 |  
          0 0

          Může být něco horšího, než tohle??? Kdokoliv sem přinese peníze na nové hráče, bude vítán jako osvoboditel, protože to, co se děje teď, to je katastrofa! Rusové určitě nenaloží Slavii a neodvezou ji za Karpaty, ani nebudou bourat stadion, takže jen ať klidně přijdou.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Eluin (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 09:41 |  
            0 0

            Léta fandění Slavii mě naučila, že vždy může být ještě hůře.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 10:56 |  
        0 0

        Chápu, bongore, že neustálé protěžování rudé bídy Tě pořádně vytáčí, jen mi to rozebírání sporných situací ze zápasu Sparta-Bolka bezprostředně po našem utkání na Slovácku, v momentě, kdy Slavia má plnou hlavu svých starostí, připadlo nešťastně načasované.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:15 |  
      0 0

      A ten čas!18:00 nejlepší vhodný termín, jo zase kvůli TV, tentokráte ČT sport, po jedenácte v televizi ze 16 pokusů....

  34. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Petr9608     před 11 lety 25.11.2013 07:17 |  
    0 0

    V zimě se musí vrátit. Kdo? No, přeci on.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Edwardtheiron     před 11 lety 25.11.2013 07:59 |  
      0 0

      ON Kdo? Máš-li na mysli sira Karla, tak by sis měl vzpomenout, že on je jedním z viníků současného stavu. Jedním z hlavních viníků, abych to upřesnil.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 25.11.2013 09:28 |  
        0 0

        Pod pojmem "ON" si lze ve Slavii představit více lidí - KJ, Brabec, Rosen nebo snad Leška či dokonce Straka? :))

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 09:49 |  
          0 0

          no, Straka je po padáku z Příbrami volný, neříkej dvakrát:)

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Petr9608     před 11 lety 25.11.2013 09:53 |  
          0 0

          ON, jenž ví, co dělá....

          Jako sorry, ale 15. by jsme byli i s Michalem...

          Co když je to prostě tak, že sice Koubek je slušnej trenér, ale na Slavii je nevhodnej?

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 09:57 |  
            0 0

            no, já si myslím, že efekt Koubek asi není takový jak slávistická obec čekala - Přibram a Slovácko, to měly být v naší situaci 4 body, místo toho 1. Ale trenér není to hlavní.

            Spíše si položme otázku, jestli prostě současný kádr nepřeceňujeme, jestli prostě nejsme v tabulce přesně tam, kam tento kádr patří? Protože se to už několikátým rokem opakuje a trenérů tu bylo hafo, tak začínám mít intenzivní pocit, že to je kádrem, ne trenéry.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 11:22 |  
              0 0

              Souhlasím s Tebou, že trenér není ten hlavní problém, ale to nebyl ani za Petrouše. Naopak jsem přesvědčen, že podle jmen by kádr Slavie měl teď hrát někde úplně jinde. Otázkou je, proč řada hráčů na podzim neodvádí výkony, které předváděla na jaře nebo i v dřívějších obdobích. Sám si na tuhle otázku nedokážu odpovědět, snad je to takovou celkovou atmosférou v klubu. Připadá mi, že když přijde nějaká posila, tak místo toho, aby úroveň hry pozvedla, tak časem zapadne do té šedi mezi ostatní hráče. Mám teď na mysli samozřejme Nevese a bojím se, aby postupně výkonnostně neupadl i Mario Lička. Proto také spíše než k příchodu zimních posil vzhlížím s nadějí k očekávané změně majetkové struktury ve Slavii a tím snad i k nastavení určité koncepce rozvoje klubu do budoucna.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Tugarin     před 11 lety 25.11.2013 09:56 |  
        0 0

        Jarolím není viníkem současného stavu, max. mohgl natáhnout dobu úspěšného období, ale s tehdejšími (a možná i částečně současnými ?) majiteli, bychom stejně skončili vytunelovaní jen o něco později.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Narmer     před 11 lety 25.11.2013 10:12 |  
          0 2

          No hlavně,že se Jarolím toho tunelu nezúčastnil,naivo...

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Tugarin     před 11 lety 25.11.2013 10:30 |  
            0 0

            Možná jsem naivní a netvrdím, že neparticipoval na přestupech, ale nemyslím si, žew by patříl do skupiny Sisák a spol.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Gino     před 11 lety 25.11.2013 12:30 |  
            0 0

            Hlavně, že vám je kluci všechno jasné....

  35. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    klimi     před 11 lety 25.11.2013 11:08 |  
    0 0

    Docela jsem přemýšlel nad přínosem Koubka:

    Ano sice zpevnil obranu, ale jakým způsobem? Stáhl všechny hráče dozadu, vpředu je osamocený Juhar a bráním "zuby nehty" v devíti lidech...To za Petrouše nebylo...
    Taky je třeba zmínit, proti jakým týmům se ta zlepšená obrana ukázala (Brno,Klokan,Starkovci,2x Vanďák, Slovácko).
    Na druhou stranu, opravdu může trenér za to, že Juhar nedá 3 jasné tutovky za zápas, Koreš ze stoje z tří metrů trefí přímo brankáře, apod.?

    Dva přínosy tu však vidím, hru Maria Ličky a Škodu na stoperu.

    Tím nechci říct, že bych Koubka vyhazoval, to opravdu ne...Ale proč může za Slovácko hrát ročník 95 a za nás ne? Opravu by byla některá 93 či 94 z juniorky horší než on? SMĚŠNÝ, tyhle výmluvy mě už štvou!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      ortevor     před 11 lety 25.11.2013 11:26 |  
      0 0

      taky jsem si rikal, ze Slovacko ma zraneny hrace, a neboji se tam dat "nejakeho" Havlika nebo Simka, o kterych jsem predtim v zivote neslysel a ktere predtim asi taky moc lidi neznalo...kazdy z nich ma v lize odehrano mene jak 5 zapasu...
      resp. ze to je ten rozdil, proc se nekde jinde neboji mlady hrace postavit, a u nas tam misto nich radsi dame nekoho zkusenyho, i kdyz hraje priserne....

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 11:50 |  
        0 0

        Presne, Koubek tam nasadí Koreše, kterému je 24 let a on to psychicky nezvládne. Tak co porad dela v SKS?

        Nasazování juniorů je v SKS tragédie a dlouhodobě se o tom jen keca a nekoná.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          klimi     před 11 lety 25.11.2013 11:57 |  
          0 0

          Přesně tak...A proč dnes nehraje za U21 Bazal? Diletantství, amaterismus,...Hlavně, že hraje Kisel, o kterým se ví, že končí.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 11:41 |  
      0 0

      Zlepšená obranná činnost je za Koubka markantní, ovšem tři góly za 7 zápasů vypovídají úplně jasně o kvalitě útočné činnosti. To snad i ten Rada měl gólovou potenci vyšší, i když se na hru pod jeho vedením nedalo koukat. V tomto ohledu si možstvo pod Petroušovým vedením vedlo rozhodně lépe, navíc ve venkovních zápasech nehrálo až tak špatně. Je sice hezké, že si v zápasech teď hráči vytvoří řadu gólových šancí, ale co z toho, když kvalita v koncovce je doslova katastrofální. Tohle se může stát v jednom zápase, ale ne v několika zápasech po sobě, to už rozhodně není náhoda. Jó, mít tak v situacích při těch šancích místo těch našich nekopů Pepiho, tak už jsme snad teď pomalu v klidu zachráněni.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        klimi     před 11 lety 25.11.2013 11:52 |  
        0 0

        Stojím si za tím, že Škutkovo šanci by proměnil průměrný hráč krajské soutěže (moc bych nedal za to, že ani spousta hráčů okresních soutěží. Korešovo šance není ani škoda zmiňovat...
        A Juhar? To je kapitola sama o sobě, první šance, kdy mu míč vyrazí míč přímo na nohu, brankář leží a trefí přímo jeho, druhá šance po přihrávce Proška, nepochopitelně trefí přímo střed branky (zavřel oči a prásknul do toho, opět se ukázalo, že je to dutá hlava a bezmozek). Prostě nechápu, jak je možné takové šance spálit...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        bongor     před 11 lety 25.11.2013 17:37 |  
        0 0

        S Pepim bysme hráli o titul,ne o záchranu.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      janko (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 11:51 |  
      0 0

      No protože má Habance a ten se nebojí posadit na lavičku "zkušené" borce co si myslí, že jsou nedotknutelní....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Pepino44     před 11 lety 25.11.2013 11:57 |  
      0 0

      Já se taky musím zastat trenera Koubka,ne proto,že je to Koubek,ale protože je to trenér. Je zde mnoho kritických názorů na Koubka,který přišel do srabu a dostal vpodstatě 2 tzv,posily- Ličku a Nevese. Lička se projevuje celkem dobře v našem mužstvu (mezi slepými jednooký králem),na ligu je to však zatím pouze průměrný hráč. Neves-pro mne tedy obrovské zklamání,je pomalý,nepřesné přihrávky,špatné nákopy. Srovnejte ho prosím s tolik zatracovaným Hubáčkem. Podle mne jasně pro Huba. Jinak má Koubek ten samý kádr jako trenéři před ním. Dále vzpomeňte na jasné příležitosti - Proška,Škutky,Koreše Juhára,Nitranského a ještě dalších. Pokud by hráči proměnili alespoň polovinu z nich,mohli jsme mít tolik bodů,že by bylo po starostech. Může za tohle Koubek ? Koubkovi je zde vyčítáno,že nestaví toho,nebo toho z juniorky. Já pravidelně chodím na domácí zápasy juniorky a nejsem přesvědčen,že by tito hráči byli přínosem pro základ v Ačku,zvláště v situaci ve které se nyní nacházíme. Třeba Pepa Bazal,to je technický,výborný fotbalista subtilní postavy,který moc nemusí tvrdší hru soupeře. V juniorce vyniká ale mezi chlapy? Já takové srovnání nemám,ale Koubek jej vidí na trenincích ,kde třeba hrají proti sobě nějaké modelové situace. Myslím si,že kdyby si Koubek myslel,že bude pro hru přínosem,určitě by jej postavil. Ono se hraje trochu jinak v lize a juniorce. Tak asi tak. Trenér v lize přeci nemůže učit hráče jak kopnout do míče aby z toho byl gol. Může více méně hráče připravit na toaby se dostali do šance. A těch šancí jsme za Koubka měli dost.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        klimi     před 11 lety 25.11.2013 12:02 |  
        0 0

        Tak proč Nitrianský s Korešem pořád dostávají pořád další prostor na hřišti? To samé Juhar?

        Proč už není v Áčku Vyhnal, který dal XX gólů a rozhodně to není žádné bolístko. Já si naopak myslím, že nasazení juniorů by mohlo jedině prospět. Aneb jak já říkám:

        "Opravdu by byl Bazal horší než Nitrianský?"
        "Opravdu by byl Vyhnal horší než Juhar?"
        "Opravdu by byl Hrubý/Bazal/Šimeček horší než Kisel/Koreš?"

        Odpovědí mi je Slovácko. Hráli za ně dva mladí kluci (95), oba byli naším hráčům více než vyrovnaným soupeřem.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          klimi     před 11 lety 25.11.2013 12:25 |  
          0 0

          Vyhnal dnes zatím dva góly, pak břevno, co víc po něm chtít? Ten kluk musí na zimu do Áčka!

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Pepino44     před 11 lety 25.11.2013 12:40 |  
            0 0

            Tak s tím Vyhnalem bych problém neměl.Do zimní přípravy s Ačkem rozhodně. Přestože byl dlouho zraněnej,tak to není jenom o tomto zápase s Ostravou. Už proti Liberci se mi líbil,gol sice nedal,ale na dva nahrál. A postavu na to taky má. Ještě malinko přibrat a byl by to druhej Pospěch(za mlada).

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Pepino44     před 11 lety 25.11.2013 12:44 |  
          0 0

          Tak na tohle Ti nedovedu odpovědět,chybí mi srovnání. Ale je pravda,že místo Zmrhala (kterého musí mít již přečteného) bych tam zkusil opravdu někoho z nich.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          ortevor     před 11 lety 25.11.2013 12:47 |  
          0 0

          souhlasim s tebou ve vsem...navic v pripade Vyhnala je to hrac, ktery ma postavu, silu atd na ligovy urovni, zkusenosti ma...i tehdy v Bohemce mel solidni produktivitu vzhledem k poctu minut, ktere odehral...

          a ted v juniorce, vzhledem k tomu kolik odehral minut myslim ma vybornou streleckou produktivitu, i toho hodne pripravil

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          SPAMD     před 11 lety 25.11.2013 12:49 |  
          0 0

          Dobrý den,včera jsem psal pod strašnou tíhou emocí ,nechci se dotknou žádného hráče ,ale je mi smutno ze současného stavu,plně souhlasím s názorem Klimi a bohužel jsme v situaci,že nemůžou hrát pořad hráči,kterým to momentálně moc nejde

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 13:24 |  
          0 0

          musím souhlas. Je to prostě o odvaze trenéra. Jak často říkám, Slavia o nasazování juniorů jen kecá a ostatní v lize konají.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Slawek     před 11 lety 25.11.2013 14:41 |  
      0 0

      Tak pokud vidíš přínos ve dvou kolmicích od Ličky, pak se nediv tomu, kde se nacházíme.

  36. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 11:53 |  
    0 0

    Tezko neco vyvozovat ze zapasu jako byl vcera.. herne to nebylo spatny, hrali jsme vcelku dobre kombinacne, dost lidi se zapojovalo do utoku, Prosek daval pekny centry, meli dost sanci.. sance nedali a udelali par chyb, slovacko bylo efektivni.. to neni chyba trenera. Podle me herni projev zlepsil, dela, co muze..

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Petr9608     před 11 lety 25.11.2013 12:20 |  
      0 0

      Kurnik šopa. Hráli jsme čtyři zápasy se dnem tabulky, dali jsme jeden gól. To je prostě neomluvitelný.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 25.11.2013 12:45 |  
        0 0

        Přesně, po včerejšku na nějaké výmluvy nemám náladu. Výkon nic extra, výsledek ostudný a situace kritická.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 13:16 |  
          0 0

          přesně mně přijde, že se budeme utěšovat po prohrách 0:3, že jsme nehráli špatně, až se zcela nečekaně probereme ve 2. lize.

          Prostě jsme prohráli 0:3, to je podle mě na Slovácku v naší situaci průšvih a když se takto prohraje, tak mluvit o dobré hře je prostě oxymóron, sorry.

          Chce to sundat růžové brýle a bít na poplach.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            klimi     před 11 lety 25.11.2013 14:06 |  
            0 0

            V naší situaci je naprosto irelevantní řešit výkon, důležitý jsou body!...

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 14:51 |  
              0 0

              No ale jaky mate napady na zlepseni? Jinej trener? Co byste udelali v sestave jinak? Trener ma za ukol organizovat defenzivu a naucit hrat dopredu tak, aby tym produkoval sance.. to se Koubkovi vcelku dari, oproti zacatku ligy, kdy jsme nemeli ani strely na branu.. ze za posledni dva zapasy hraci vsechno spalili, s tim uz moc neudela..

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 14:15 |  
            0 0

            Jenomže tady se po Plzni stejnej výkon oslavuje a proti Slovácku nadává? To mě nejde do palice... rozdíl je akorát ten, že proti Plzni z toho bylo o bod víc...

            A ano pro nás jsou stěžejní body. O tom žádná. Ale nepřiměřenou kritikou bodů nedosáhneme.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              Kornovo     před 11 lety 25.11.2013 17:58 |  
              0 0

              jeste budem vzpominat,jak jsme to tenkrat v brne ukopali pod vedenim trenera rady.hrat vcera na slovacku nejaky kvalitni tym,tak domaci dostanou tak 3,ale bohuzel narazili jen na trapnou slavii

  37. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 12:13 |  
    0 0

    zapas jsem nevidel, tedy tezko se k tomuto mohu vyjadrovat. to co spalil kores.
    prvni hlavicka.. tu bych mu nevycital. bylo to v nabehu a prudka proste se nepodarilo. reseni te druhe situace dle meho nebylo idealni. myslim ze mel dost casu na to aby se podival a vystrelit.

    co se tyka mladych z juniorky. urcite ty kluci maji dostat sanci misto tech co ted hraji a nepredvadeji odpovidajici vykony... treba nitrianskeho bych stahnul a poslal tam misto nej radeji hurku. ten kluk to v sobe ma... a pokud by dostal stejnou duveru verim ze by se zacal prosazovat urcite vic...

    bazal, hruby na misto korese/kisela? jako stridajici hraci urcite proc ne... nakonec jestli prohrajem 3:0 nebo 1:0 ... dopredu to nejde a tak proc nezkusit neco jineho.
    na druhou stranu je tu tlak na hrace a vysledek.. neni to jako v jinych tymech. tam kdyz budou hrat o zachranu tak to povazuji za normal. u nas to stale berem jako ostudu... je tu proste jiny tlak na ty kluky a o to to maji tezsi...

  38. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 12:33 |  
    0 0

    Podle mě se dá zápas hodnotit nadvakrát. První půle byla od nás výrazně lepší než druhá. Měli jsme poměrně dost šancí a ani hra nebyla tak bídná, jako na Slovácku obvykle bývá (nebo byla v Příbrami). Co bych vyzdvihnul, je Koreš ve středu hřiště, který se mi herně velmi zamlouval a rozhodně bych ho zde zkusil i v jiném zápase (a na kraj už bych ho nevracel; tzn, že máme jen tři krajní záložníky- Prošek, Nitrianský a věčně zraněný Mičola). Co bych "vyzdvihl" je tragická hra krajů zálohy, tradičně Gecov, a Korešovo a Juharovo zakončení..to se nedá omluvit!
    Hodnocení druhé půle je nasnadě. Byla to bída. Kvalita fotbalu se vytratila kamsi do pryč a není ani moc co hodnotit. Zde se domnívám, byla chyba ve střídání. Vystřídat jednoho z nejaktivnějších/nejnebezbpečnějších hráčů (Koreš) a dát místo něj Kisela (jasný kandidát na 1-2 v hodnocení a jednoznačně nejhorší hráč), bylo těžce mimo. Naopak se měli pakovat Gecov, nebo Nitrianský.
    Jinak, myslím, že to psal Alanor, ke střídání Zmrhala..na lavičce nikdo nebyl, tak koho bys tam poslal? Myslíš, že třeba Bazal by nám trn z paty vytáh?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      klimi     před 11 lety 25.11.2013 12:35 |  
      0 0

      Rozhodně by to pro něj byla zkušenost, i kladná, každá minuta, kterou stráví na hřišti, je pro něj jen a jen dobře!

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 12:47 |  
        0 0

        To nepopírám a souhlasím, šlo mi o předpokládaný přínos pro hru,kterou se oháněl Alanor (opět myslím, že on)..asi těžko čekat, že by v prvním? zápase za áčko, navíc při tak bídné hře a Kiselovi na hřišti, něco změnil..

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 25.11.2013 12:55 |  
          0 0

          Nevím, jak si to se mnou myslel, možná jsem něco takového říkal. :) Mně jen šlo o to, že bych prostě neposlal několik juniorů do základu, ale určitě jsem pro to, aby Bazal a spol. dostávali víc prostoru, ať už třeba aspoň na 10 minut v závěru. Horší než Nitrianský a Zmrhal by to asi nebylo.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 13:28 |  
            0 0

            o tom to přesně je. Prostě na 10-15 minut ho tam nehledě na stav poslat, ať se otrká. takhle pořád argumentují nedostatkem zkušeností, ale kdy je mají získat?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 13:06 |  
      0 0

      Já si nemyslím, že by čera bylo v tom zakončení něco vysloveně špatně. Když vezmu ty tři největší tutovky.
      Hlavička Koreše - trefil to dobře, umístil to mimo oblast kde stál brankář ten se tam perfektně reflexivně přesunul a podařilo se mu střelu vyrazit. Jasný měl to zkusit trefit ještě více k tyči ale zase to není zrovna hlavičkář. Ale kdo fotbal sleduje tak 3/4 těchto hlaviček jde do gólmana, toho se Koreš vyvaroval. Bohužel neměl takové štěstí jako Volešák, který zády k bráně lízně balon a ten zaplachtí přesně mimo dosah golmana....
      Koreš střela z totočky - opět podle mě dobře vyřešené, Koreš pálil z první a ještě z otočky, přesto se dobře zorientoval a umístil balon k tyčce, bohužel golmanovi se nějakým zázrakem povedlo balon lehce tečnout a vytlačit ho. Opět by většina hráčů na Korešově místě nejdřív balon zpracovávala a pak by už stejně neměli čas na kvalitní zakončení, protože by u něj byl golman a obránci. Tady to podle mě už nešlo udělat lépe.
      Juhar a jeho střela mezi puntíkem a malým vápnem. - tady doteď nechápu jak se to brankáři vůbec podařilo vyrazit, to byla náhoda jak svině. Juhar dobře trefil balon prudkou střelou mimo brankáře pod břevno. On tam nazdařbůch máchne rukou a perfektně to vyrazí... tady by asi bylo lepší střílet po zemi kam by golman nemohl dosáhnout, ale vzhledem k tomu jak mu balon šel na nohu tak by to nebylo uplně jednoduché a možná by to srazil některý z obránců mimo.

      Když k tomu přidáme (dle mého názoru) hodně sporně neuznaný gól na 1:1. Penaltu, která se také nepíská proti každému, ale podle pravidel byla to rozporovat nebudu. A debilní chybu Kisela, která zápas definitivně zlomila. Tak včera to nebyl dopředu uplně marný výkon v porovnání s předchozími zápasy byl nadstandartní dokonce snesl porovnání s tím co jsme předvedli v Plzni. Bohužel při Slovácku a hlavně jeho brankáři stáli včera všichni svatí a vybrali si štěstí minimálně do konce sezóny. Protože obranu měli včera děravou a kdyby tam padla alespoň jedna šance Koreše tak věřím, že ten výsledek by nebyl 3:0 ale 0:3.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Pepino44     před 11 lety 25.11.2013 13:23 |  
        0 0

        Tak já si naopak myslím,že ta pentle byla naprosto jasná,to je totiž fotbal a ne judo. Proti tomu písknutí nelze říci ani popel. Že se podobný zákrok někde nepískl,tak to není nic o pravidlech,to je prostě sviňárna. Je pravda,že téměř při 90% rohů by se pentle dala písknout ( tolik je tam držení a podobných faulů),ale tohle bylo opravdu do nebe volající. Jinak,kdyby se takhle pískaly všechny zápasy,byl bych asi spokojen.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 14:13 |  
          0 0

          Já taky neříkám, že nás rozhodčí zařízl. Prostě Slovácko mělo včera "štěstí" uplně ve všem, že rozhodčí dobře stál a dobře to viděl a Neves to udělal dost hloupě.
          Brankář jim zachytal jak Vanika proti Ajaxu... Hlavně jsem chtěl říct, že ten zápas z naší strany nebyl tragickej spíš naopak, teda alespoň do druhého góly, pak mi přišlo, že většina hráčů upadla do křeče a frustrace.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 15:43 |  
            0 0

            Stálo by za to zamyslet se, proč zápas co zápas je poslední půlhodina nejslabší ze slávistické produkce v zápase. Včera shodou okolností připadl ten bod zlomu na druhý gól Slovácka, ale když se tak zamyslím, je otázka, jestli by ten obraz hry, nebýt toho gólu, byl po zbytek zápasu jiný, byť úvodní čtvrthodinu druhé půle byla Slavia jasně lepší. Přitom mi nepřipadá, že by hráči odpadli fyzicky, spíše mi přijde, že na ně za nepříznivého vývoje padla psychická deka a začali to hrát tak trochu na náhodu.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:39 |  
        0 0

        Pokud prominu první šanci Koreše tak druhou nikoliv, ligový fotbalista musí tyto šance proměňovat, to samé Juhar, v první šanci to udělal dobře, ale druhou za stavu 1:0 měl proměnit. Co se týče gólu jasně mohl ho rozhodčí uznat, spartě v Olomouci a teďka s Bolkou uznali dva ofsajdové góly, to samé Plzni, takže proč ne nám?Kisel jen potvrdil trápení a čas odejít. Měli jsme na výhru, ale spravedlivější by asi byl výsledek 1:1 či 2:2. Jen svými chybami(neproměňování šancí a dvě minely v obraně) jsme přišli o body.

  39. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    judy     před 11 lety 25.11.2013 13:06 |  
    0 0

    Myslím že naši frustraci krásně ukázal Škoda a tím jeho solem kterým se za každou cenu chtěl prosadit a místo toho aby to třeba nahrál tak asi chtěl ukázat jak se dávají branky ale on se bohužel taky neumí trefit... Co na to víc říct, snad jen to že už i já věčný optimista jsem rezignoval a v naše borce už nevěřím :(

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 13:52 |  
      0 0

      škoda... mě se i docela líbilo jak ho opět ve vápně řekvapil balon, takže sice byl uplně sám před brankářem ale nezvládl ani zpracovat.

  40. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 13:15 |  
    0 0

    Já bych se to pokusil shrnout.Jsou zde ohlasy ,že Koubek nic nevylepšil a měl by jít o dům dál.Kritikou se zde nešetří ani hráčský kádr a v neposlední řadě sport. vedení .
    My si zkrátka musíme přiznat(je to bolestivé),že momentálně nejsme týmem a potažmo firmou ,která by byla v dobrém stavu. Viníky už jsme tady tolikrát jmenovali,že je zbytečné nadále brečet nad rozlitým mlíkem .Momentálně a to je podle mého selského rozumu úplně to nejrozumější co by mělo nastat je dokončit ať už jakoukoliv spolupráci s těmi Rusáky(jestli to vůbec jsou Rusáci),ale sebemenší impuls v podobě nákupu několika hráčů,obměně funkcionářů ve sport. úseku, atd. je v této agónii určitě přínosnější než další čekání na Godota.Nikde není psáno , že po transakci to nabere jiné cesty,kterou bychom si nepřáli,ale takhle jak to Slávia vede je cesta do pekel(samozřejmě s první zastávkou v 2. lize).Můj osobní názor je ten, že Řebíček po určité době odprodá i svůj podíl a majitelem bude pouze jeden subjekt a tím, že se dnes podle všeho dohodli na polovičním vedení je jen maskovací manévr.Docela jsem pozitivně přijal zprávu ,že sport. úsek nebude řídit sám Kisel ,ale spolu s ním Kornějev , který má zkušenosti ze špičkového fotbalu a řídil dokonce Petrohrad i když nejsem zastáncem zrovna dvoukolejného vedení.Přílišnou koncentraci moci u Kisela bych neviděl rád.
    Co se týká trenéra .Moji důvěru má .Je z té plejády co tu po Jarolímovi byli nejlepší . Má svoji vizi,zkušenosti,důvěru mezi hráči i autoritu(samozřejmě až na pár jedinců typu fenin a Čontofalský)Jeho sráží nakolena kádr ,který zdědil a který má možná polovinu fotbalistů průměrných a hodně podprůměrných pro ligový fotbal natož na ligovou špičku.Hodně hráčů je ve Slávii na dobře placené dovolené(nemocenské) a z toho bych vinil odborníky přes přestupy,že vůbec takové hráče nakoupili.Je mu zde dáváno za chybu,že moc brání.To ale není chyba.Když jsme dostali sedmičku od Teplic,4ku od Bolky ,tak se zde zase křičelo ,že je obrana v chaosu. Ano on tu obranu ,ale nejen obranu on musel přizpůsobit celý obranný systém na to aby se ty příděly neopakovaly.To se mu povedlo. S kádrem, který měl problém dát gól ,ale dokonce ,který si ani šance navytvořil má nyní v každém utkání několik vyložených šancí,které ale bohužel z jednoho prostého důvodu hráči nevyužívají a to je to co píši výše.Že to nejsou žádní fotbalisté,že to jsou hráči mající v nejlepším na 2 ligu a ještě je sráží psychika.
    Jedním výrokem mě ,ale pan Koubek překvapil a to tím, že řekl v odpovědích na vstup ruského kapitálu,že nebude požadovat více jak 2-3 posily.To je hodně přesvědčený o kvalitě hráčského kádru. Můj počet posil by byl tak na 5.
    Příští týden skončí podzimní sezóna a pak zde bude asi hodně prostoru na různý názory co se týká budoucnosti naší Slávie.Já tedy již s předstihem jsem naznačil co si o tom myslím a budu pevně věřit,že se vše zlepší.Věřím však Koubkovi, že je v jeho silách přes zimu zkvalitnit hru a hlavně za přispění pořádných posil a ne takových jako doposud.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      klimi     před 11 lety 25.11.2013 14:03 |  
      0 0

      "Dobře brání"

      Promiň, ale pro mě neznamená "dobře bránit" absolutně rezignovat na napadání a stát do dvaceti metrů od brány v 9 lidech...Prostě hrát beton pro mě neznamená zlepšení obrané hry, to opravdu ne...Navíc se podívej, proti jakým soupeřům jsme pod Koubkem hráli.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 14:42 |  
        0 0

        Kdyby jsme hráli beton, který popisuješ tak nemáme každý zápas několik tutovek, vyjímka byl akorát zápas v Příbramy.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 15:05 |  
        0 0

        Klimi-Vždyť to ale s tím co píšu souvisí.Když bude mít Koubek na místo divizního Dostála,který neumí přihrát na 10 metrů spoluhráči Kadeřábka, na místo Nevese Costu a na krajích zálohy Dočkala a krejčího tak bude moc hrát úplně jiný fotbal.A to,že všem hráčům při napadání schází rychlost,výbušnost a také chytrost(ne jako Gecov - co zákrok to faul)tak to už je jiná . A v tom musí Koubek samozřejmě přes zimu nejvíce zapracovat.Vždyť si vezmi kolik trest. kopů se proti nám pořád kope. To přeci něco znamená a na něco poukazuje.Už starý Pospíchal takhle dostal Bohemku v 80letech na výsluní.Výbušnost a rychlost prvních kroků.To je nejdůležitější.Jenže když Neves je nejpomalejší ze všech 25 lidí na hřišti(myslím tím i rozhodčí) ,tak asi nic jiného nezbývá než stavět větší hráz před vápnem.Mě to ale na to,že hrajeme beton(alespoň podle včerejšího zápasu) nepřipadá.Bohužel přechod do útoku my musíme řešit trochu jinak a to vysláním na hrot míč alespoň na jednoho hráče z kádru rychlého Juhara,protože v té záloze chybí kvalita na rozehrávku a pozdější přečíslení.Gecov není schopen přihrát na 5 metrů ,Nitrianský je tam do počtu ,Prošek je mladý ,ale něco v něm je. Jediný Lička se mi zdá,že je schopen něco vymyslet.A to na co jsem ti teď odpověděl souvisí i s tím co píšeš na konci ,abych srovnal soupeře s jakými jsme hráli.Momentálně a odpovídá tomu i postavení v tabulce patříme tam kde jsme.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.11.2013 14:10 |  
      0 0

      K těm max 3 posilám. On pan Koubek už má nějaké zkušennosti a ví, že zapracovávat najednou 5 a více fotbalistů do kádru je problém a v zachranářských bojích by mohl být jedním z klíčových faktorů neúspěchu. Proto se mi přístup koupit to nejnutnější hned (hlavně střelce) zachránit se a pak dokoupit zbytek. Nás opravdu trápí "jen" produktivita. I kdyby jsme proměňovali jen každou 3. šanci tak nejsme 15 ale někde kolem 8. místa. Protože by jsme porazili Plzeň, Brno i Slovácko. tzn měli by jsme 20 bodů a mohli přemýšlet o ataku 3. příčky (po patřičném posílení) na kteoru by jsme ztráceli nejspíš 10bodů (když tepláky vyhrajou dneska). Ona ta liga je vyrovnáná, vyčnívá jen Sparta s Plzní.... herně pak Teplice s Liberecem ale bodově to až tak nevypadá.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 15:33 |  
        0 0

        To má samozřejmě logiku,že se musí zapracovávat postupně.Ovšem já také netvrdím,že se přivede 5 fotbalistů,kteří hned budou nastupovat v základu.Ale počítejte se mnou.Krajní bek 100% alespoň 1. Do zálohy kreativní hráč 1 a 1 na kraj a 2 dopředu.A to jsem hodně skromný.Pokud se to s posilama myslí vážně a přijdou i někteří ze zahraničí(doufám, že už žádný ze Slovenska - ty si ze Slávie udělali dojnou krávu) tak tam to zabudovávání a aklimatizace bude chvíli trvat.Tak proto bych vyhlídl více hráčů.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 15:54 |  
      0 0

      "S kádrem, který měl problém dát gól, ale dokonce který si ani šance nevytvořil..." Dovol mi připomenout, že pod Petroušem dala Slavia za 8 zápasů 7 gólů (a to rozhodně neměla ani zdaleka stoprocentní efektivnost), pod Koubkem ze 7 zápasů tři góly. Jakkoli ze zbytkem Tvého příspěvku souhlasím, tahle část mi přijde šíleně ujetá.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jarodo57     před 11 lety 25.11.2013 16:31 |  
        0 0

        To se ale bohužel budeš muset obrátit směrem na Juhara,Škutku,Prokeše,Koreše a zeptat se jich proč oni ze 100% ních šancí nedají ani 1 gól

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 19:10 |  
          0 0

          Já jsem taky spíše reagoval na to, že pod Petroušem Slavia nedávala góly a neměla ani šance, což podle mne vůbec není pravda. Co bychom teď dali za alespoň tehdejší (i když uznávám, rozhodně nijak úchvatnou) produktivitu!

  41. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    th     před 11 lety 25.11.2013 15:45 |  
    0 0

    OT: když si tak čtu různé spekulace sportu, MF atd. o Lukoilu, hradním skřetovi Nejedlém a Řebíčcích, tak mne tak napadá, kromě Igora Kornějeva jako sport. ředitele mohlo by to i znamenat konec Šeterleho a návrat Kusého, který AFAIK od té doby, co strana přátel organizovaného zločinu vybouchla ve volbách, hledá uplatnění?

  42. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 17:57 |  
    0 0

    Díky pane Koreši i Vám všem hoši!!!o třicet let starší a ještě jsem ztratil zbytečně skoro dvě hodiny života koukáním na něco, co vypadalo jako horor, zvláště v druhém poločase....Koreše okamžitě vyhodit z kádru a Juhara si může vzít sebou, pane trenére, kdy to konečně pochopíte, že Juhar netrefí ani prázdnou bránu to samé je Koreš v bleděmodrém. Přitom v prvním poločase, až do osudné penalty,jsme hráli vcelku dobře zvláště v útoku...docela se mi líbil i Gecov, oba stopeři, zatímco takový Nitrianský či Prošek u nich jsem pomalu ani nevěděl, že jsou na hřišti. Výsledek 3:0 je pro nás obrovsky krutý, znovu jsem nezlomili prokletí tohoto hřiště. Slovácko vytěžilo z minima téměř maximum, až do penalty měli snad jednu střelu na bránu. Penalta přísná, ale asi byla, na vrub jde Nevesovi, který situaci mohl zahrát daleko lépe, navíc rozhodčí na to vyloženě čekal, po té jsme mohli vyrovnat, ale to by Juhar nesměl konkurovat v zakončení Korešovi, v druhém poločasu jsme dokonce dali gola, ale Nitrianský byl v ofsajdu, bohužel nejsme Sparta či Plzeň, kde se tyto situace nemávají!!!druhý gól jsme tak dostali znovu po chybě na levé straně(Neves) a chyba obou stoperů Škody s Petrákem, třetí gól jde na vrub Rakovana a levé straně obrany, Volešák tak lehce centroval a oblouček skončil v bráně. Po včerejším výkonu se obávám, abychom příští sezonu nechodili na druhou ligu. Ještě díky Rakovanovi, že aspoň něco chytil, jinak by to mohlo být daleko drsnější...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Betynka58     před 11 lety 25.11.2013 19:21 |  
      0 0

      U toho Nitrianského gólu bych opravdu rád viděl, jestli stál v ofsajdu, dávali snad 10 opakovaček ofsajdových situací a zrovna tuhle ne (proč asi?). Třikrát škoda, že právě tuhle "šanci" Nitri výborně vyřešil. Jinak mi ale Prošek na druhé straně přišel o dost lepší, byl vidět rozhodně více a přihrával na dvě naše tutovky. Co se týká rozhodčího, tak ten mi přišel naopak velice dobrý, o tom, že by čekal na odpískání pentle, myslím, nemůže být řeč.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 17:38 |  
        0 0

        Hm jasně tak to ofsajd asi nebyl, když o tom nikde nemluví, u Proška máš pravdu byl o třídu lepší než Nitrianský, ale podle mne byl v první půli nejčastěji u míče Gecov. Rozhodčí nebyl objektivní, ten zákrok nebyl bůhví jak ostrý, ale určitě si to obhájí, ale otáčení faulů ve prospěch Slovácka bylo evidetní, ikdyž takový Královec je ještě horší.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        zeleznik2     před 11 lety 26.11.2013 17:40 |  
        0 0

        Jo a na uložto by měl být kompletní záznam zápasu...

  43. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    zeleznik2     před 11 lety 25.11.2013 18:32 |  
    0 0

    Posila pro jaro?útočník Vaněček hostuje v Hradci a patří Plzni 14 zápasů/13 branek. Nebo návrat Pospěcha 8 branek za podzim velice slušných...