Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Info o SN

Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

Doplnili jsme do tipovačky výsledky posledních dvou ligových zápasů, podívejte se na statistiky všech tipů.Remízu s Příbramí 0:0 tiplo 17 hráčů a tak brali shodně nejvíc bodů.

Příbram

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 83
- Tipů na výhru Slavie: 55 (66.27 % tipujících)
- Tipů na remízu: 27 (32.53 % tipujících)
- Tipů na prohru: 1 (1.2 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 17x ( 17x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 46x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 28x
- Bodovalo: 61 lidí (73.49 %)
- Rozdáno bodů: 521 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
0:0 - 17x
2:1 - 15x
1:1 - 10x
1:0 - 24x
2:0 - 12x
3:1 - 1x
3:0 - 3x
1:2 - 1x

Tipovaní střelci:
1x - Petrák Ondřej
3x - Nitrianský Milan
5x - Škoda Milan
1x - Dobrotka Martin
1x - Zmrhal Jaromír
11x - Kisel Karol
41x - Juhar Martin
24x - Mičola Tomáš
2x - Gecov Marcel
3x - Škutka Dávid
1x - Štěpán Vojtěch
8x - Lička Mario

Nejvíc bodů: 16,5 - dejff, elbrody, fasher, freedoom, gaza, jindra7, jurakodes, kozi, napalm, od65, puchy, radar, radkof, rudahvjezda, stahler, tsv1, virgil1956

Brno

Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 90
- Tipů na výhru Slavie: 84 (93.33 % tipujících)
- Tipů na remízu: 6 (6.67 % tipujících)
- Tipů na prohru: ( % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 3x ( 3x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 27x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 9x
- Bodovalo: 40 lidí (44.44 %)
- Rozdáno bodů: 260.4 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
0:0 - 3x
1:1 - 3x
2:0 - 30x
1:0 - 21x
3:0 - 10x
3:1 - 7x
2:1 - 14x
4:1 - 2x

Tipovaní střelci:
2x - vlastní
2x - Koreš Štěpán
4x - Petrák Ondřej
6x - Nitrianský Milan
10x - Škoda Milan
2x - Dobrotka Martin
19x - Kisel Karol
57x - Juhar Martin
29x - Mičola Tomáš
2x - Fenin Martin
12x - Škutka Dávid
22x - Lička Mario
4x  Nevés Fernando

Nejvíc bodů: 16,4 - cepin, od65, radkof

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

    spino     před 11 lety 22.11.2013 09:54 |  
    0 0

    "Pane Řebíčku, ve svém životopise máte napsáno, že z vás Slavia udělala milionáře, jak je to možné?"

    Řebíček: "No, já jsem byl miliardář."

    :DDD

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 22.11.2013 14:45 |  
      0 0

      Ty jsi obyčejnej lidskej odpad,celý léta urážíš Rebíčka posíláš ho do kriminálu atd.Ted ještě máš srandu z toho že do Slavie nacpal stovky milionů.Bez něj by jsi si možná mohl honit tak akorát fogla na stanici tramvaje v Edenu a ne chodit na Slavii šmírovat k záchodkům na východní tribune.Jinak myslím že na každou .... se vaří voda a mohlo by se to také tykat tebe to mě věř.Klidně ti to zopakuji do očí.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        subHuman     před 11 lety 22.11.2013 22:41 |  
        0 0

        Lidsky odpad je tunelar.

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 11:07 |  
          0 0

          Mužeš sehnat někoho kvalitnějšího kdo to do Slávie nasype.Sám akorát kážeš o morálce, ale z toho bohužel peníze pro klub nezískáme tak že s takovým moralizováním jdi do zadního traktu svého těla.Ale jinak si samozřejmě vážím tvých info zde na webu o tom žádná.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 12:31 |  
        0 0

        Jo, ale nebejt jeho, mohl bys tu svou svatosvatou morálku hučet leda tak do vrby (zdůrazňuju "vrby", ne Vrby), ty kubo...

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 12:33 |  
          0 0

          to mělo bejt samozřejmě na Podlida...

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 22.11.2013 15:14 |  
      0 0

      Vosel, ty vážně nemáš větší morální hodnotu, než psí výkal...

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        bongor     před 11 lety 22.11.2013 20:09 |  
        0 0

        Wulfe,teď jsi nasral moje pejsky.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 12:29 |  
        0 0

        Promiň, sám mám také pejska a je jasné, že jeho exkrement je mi mnohem dražší, než nějaký velehloupý uhýkaný Íáček ;-)

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      spino     před 11 lety 23.11.2013 09:23 |  
      0 0

      Dlouho jsem se zdržoval reakce, ale nakonec přece jen krátce zareaguju.

      Příspěvek byl parafrází jednoho Izerova vtipu, který mě ve spojitosti s Řebíčkovým utrácením za které si může POUZE A JENOM on sám kvůli svým nekoncepčním nákupům ať už hráčů nebo trenérů. Myslím, že to většina až na vás dva pochopila.

      Velice mě mrzí, že takovéto bezargumentační hulvátství slyším zrovna od vlk30, kterého jsem považoval alespoň za schopného přijmout jiný názor, na rozdíl od arcihulváta Wulfstana, který v životě na Slavii nepřišel s jediným nápadem, myšlenkou, jak něco změnit. Jen pěkně nadávat, urážet, pokud s něčím nesouhlasí, nebo něčemu nerozumí.

      Co se týče toho, jak by to dopadlo bez Řebíčka - nevím, můžeme o tom jen spekulovat a nebudu to tady rozvádět, jen si buď jistý, prodej Slavie Natlandu (a následně jemu) nebyl úplně standartní.

      Poslední o co chci vás dva poprosit, nereagujte vůbec na tenhle příspěvek, klidně ho ignorujte, je mi to jedno, ale toto vlákno považuji za uzavřené a nechci už to dál řešit.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 11:01 |  
        0 0

        Tak reagovat si budu na koho já uznám za vhodné.Pokud by jsi iks let neustále nenapadal Rebíčka no nejenom jeho a to dost nevybíravě,sice pod různymi nicky nebo jmény na různých forech, tak bych nereagoval dejme tomu hulvátsky ,ovšem na hrubý pytel hrubá záplata.Ne nadarmo jsi skoro všude zabanánován.Skoda že to neřekneš dotyčným lidem hezky do očí,klidně ti to zprostředkuji,myslím že to je korektní nabídka.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 12:36 |  
        0 0

        Vosle Vosloviči, nejlíp uděláš, když se zdržíš... a nejen reakce, ale všech svých hloupých schizoidních blábolů!

        P.S. Kdybych byl arcihulvát, doporučil bych ti, aby ses zdržel ještě dýchání - asi tak na 15 minut, to by mohlo stačit.

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      spino     před 11 lety 22.11.2013 13:20 |  
      0 0

      JJ, Lička a Držmíšek, to je manažerská elita.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 22.11.2013 15:08 |  
        0 0

        Spino - Voceli, zkusím to slušně: nechceš svoje aktivity soustředit čistě na superslavii? Zbytečně ředíš svoje síly a na SN zcela zjevně o tebe a tvoje příspěvky (nazvat je názory se poněkud zdráhám, protože to evokuje i proces myšlení) nestojí... Myslím, že debatu očištěnou o tvůj spam by většina diskutujících nesmírně uvítala. Navíc mám pocit, že poněkud zneužíváš nesmírně demokratického přístupu lidí, kteří se ve svém volném čase o tento web starají.
        Budu tedy doufat...

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          bongor     před 11 lety 22.11.2013 20:12 |  
          0 0

          slavoji,demokracie je skvělá věc v rukou lidí ,co si ji zaslouží.Těm ostatním svědčí spíš bič.

  2. Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

    Gino     před 11 lety 22.11.2013 15:17 |  
    0 0

    To se opravdu zatím nikdo nepozastavil nad tím, že jsme měli za lonskou sezonu ztrátu skoro 138 milionu?... Za co, proboha? :)

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 22.11.2013 15:53 |  
      0 0

      Z těch zveřejněných údajů těžko něco poznáš - nemusí to být nutně finanční ztráta, může se jednat o nějaký odpis či snížení ceny nadhodnocených aktiv, tvorbu rezerv a jiné účetní vlivy, které se dříve asi moc nezohledňovaly (alespoň soudě podle vkladu "pojistného kmene" do zapisovaného kapitálu...) a teď se od nich účetnictví "čistí". Ale chtělo by to vidět celou výsledovku a nejlépe i přílohu, aby se dalo zjistit více.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        stefi     před 11 lety 22.11.2013 16:08 |  
        0 0

        Z těch pár údajů něco konkrétního skutečně usoudit nejde. Jinak o ten slavný nepeněžní vklad /pojištění hráčů/ z ledna 2008 bylo účetnictví Slavie očištěno již v sezóně 2010/11, kdy byla "docílena"
        ztráta cca 476 miliónů.

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 22.11.2013 16:26 |  
          0 0

          Jasně, to máš pravdu. Myslel jsem to tak, že pokud se v minulosti děly takovéto operace, pak nemusí být otázkou jediného roku bilanci očistit a může se to klidně táhnout... Záleží i důslednosti auditora - co dříve nevadilo, nyní třeba musí jít pryč. A pokud se účetnictví čistí od pohádek v souvislosti s potenciálním vstupem akcionáře, bylo by to jen a jen logické.

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      lassiter     před 11 lety 22.11.2013 17:08 |  
      0 0

      Myslím, že jak byla loni "vytvořena" pohledávka vůči majiteli stadionu v řádu desítek milionů, tak letos byla zase odepsána, což se dostalo do nákladů.

  3. Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

    judy     před 11 lety 22.11.2013 21:02 |  
    0 0

    Pokud někdo kouká na Plzeň moc pěkná penalta :D už vím proč chce Vrba ven , protože bejt v tomhle týmu a bejt s ním jakkoliv spojován je síla..

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 22.11.2013 21:25 |  
      0 0

      Oni prostě nedají pokoj, to už fakt není normální...

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        judy     před 11 lety 22.11.2013 21:28 |  
        0 0

        Nj tak je tu teoretická možnost "víte uvolníme do repre Vrbu ale zajistíte nám titul", " no tak teda dobře" :D

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 22.11.2013 21:37 |  
          0 0

          Jojo, na rozloučenou s Vrbou titul a napřesrok druhá liga... :-D

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          th     před 11 lety 22.11.2013 22:09 |  
          0 0

          Spíš v MB už můžou počítat s tím, že něco zítra na Letné schytají taky jako kompenzaci, aby to chátře nebylo líto, navíc když mají to výročí ...

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      spino     před 11 lety 22.11.2013 22:18 |  
      0 0

      Další důvod, proč nesleduji český fotbal (a poslední dobou bohužel i Slavii).

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 00:18 |  
        0 0

        Tak pokud Slavii nesleduješ, tak nevím, co děláš (a to poměrně často) na jejích fanouškovských stránkách.

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          spino     před 11 lety 23.11.2013 09:14 |  
          0 0

          To je jednoduché. Jsem slávista a proto se zajímám o budoucnost Slavie, sem tam přijdu i s nějakými nápady (hlavně v hokejové Slavii). Nicméně z fotbalu jsem celkově zhnusen.

          • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

            Pepino44     před 11 lety 23.11.2013 09:36 |  
            0 0

            " sem tam přijdu i s nějakými nápady" - chtělo by to spíš tam než sem.

            • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

              spino     před 11 lety 23.11.2013 09:39 |  
              0 0

              Já sem taky žádné nápady nepíšu. ;)

              • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

                Pepino44     před 11 lety 23.11.2013 12:02 |  
                0 0

                Myšleno bylo,aby jsi tady neopruzoval.

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 08:47 |  
      0 0

      je to fraška, pomalu jak za éry "železné sralty" :-( Ale ve vedení nikdo nic nevidí a nikomu to nevadí. A pak ať mluví o plných stadionech...

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        judy     před 11 lety 23.11.2013 12:03 |  
        0 0

        „Faul to nebyl, oba hráči uklouzli"

        Jeho, jako celý domácí tým, dráždila situace z nastavení prvního poločasu, kdy se k zemi po souboji s Pavlem Košťálem skácel k zemi hostující útočník Stanislav Tecl. Sudí Franěk nařídil pokutový kop. „Faul to nebyl, oba hráči uklouzli," tvrdil Kotal. „Klasika při zápase s Plzní. Ani jsme se v kabině o přestávce o penaltové situaci nebavili. Jen jsme se hecovali, že zápas určitě zvládneme," popisoval Kroupa.


        zkopírováno ze sport.cz , no jaká musí být paráda vědět že nastupuješ proti týmu kterej nelze porazit ... hlavně spojení "Klasika při zápase s Plzní" mě rozesmívá avšak k smíchu to moc není ..

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 14:08 |  
          0 0

          Ovšem v rámci objektivity nutno přiznat že plísni neuznal regulérní gol,ale smutné je jak to vykompenzoval,skutečně to přípomíná zlatá cinklá sraltanská léta a rozhodování jejich zápasů.

          • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

            belmis (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 14:52 |  
            0 0

            Myslíš ten gól, co dal Plzeňák (Kolář??) z odpískaného offsidu, který nebyl? Stejně by nebyl regulérní, protože si míč zpracoval rukou...

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      th     před 11 lety 23.11.2013 16:37 |  
      0 0

      kua je toto web o Slavii nebo Vocelovi? Admini by už s tím měli konečně něco udělat, vždycky nejmíň 1/3 komentářů jeho a nadšenců, kteří potřebu toho trolla krmit. Pak se není co divit, že to tu upadá.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.11.2013 17:01 |  
        0 0

        Milý téhá, já opravdu nemám potřebu krmit kohokoliv, natožpak Vocela a myslím, že je to o mně celkem dost dobře známo. Ale že by se tady mělo zatrhnout dělání srandiček, aby se to tvářilo jako odborný seriozní web, to si nejsem úplně jist, že je ta šťastná cesta. Pokud jsem se tě nějak dotkl, tak se ti hluboce omlouvám.

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          Kornovo     před 11 lety 24.11.2013 12:55 |  
          0 0

          odborny seriozni web?tys mel pred psanim prispevku nejake thc nebo co zeleznaku?kopec smichu

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 18:08 |  
        0 0

        Reagoval jsem na pana vosla po dlouhe době,protože jsem považoval za nutné mu vysvětlit že jeho neustálé napadaní někoho a to víceméně anonymně se mě nelíbí.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Pepino44     před 11 lety 23.11.2013 19:35 |  
        0 0

        Budeš asi muset chodit na oficiálky,tam se vedou debaty na odborné úrovni,i když třeba debata o bramborovém salátu Tě taky asi nepotěší ale s voslem tam bojují také.

  4. Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 18:18 |  
    0 0

    Poslední dobou se mi v tipovačce vůbec nedaří, dokonce tu a tam i zapomenu svůj tip zaslat... :(.
    Ale pevně věřím, že se zlepšenou hrou na jaře se zlepší i má aktivita v této oblasti :-)
    (ano, slávista věří věčně :)).

    • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

      bongor     před 11 lety 23.11.2013 18:59 |  
      0 0

      Tak kdo si snad myslel,že rozhodčí nechají sraltu ve štychu,tak se pochopitelně zcela mýlil.Vyrovnávací gól neregulerní a bude hůř.

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        dArtagnan     před 11 lety 23.11.2013 19:43 |  
        0 0

        Jsem si to zapnul a akorát rozhodčí nepísknul jasnou penaltu proti speltě. Takže hned přepínám, takhle si kazit sobotu nebudu:-(

      • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.11.2013 19:44 |  
        0 0

        To co se v tom Mordoru děje, to je naprosto neuvěřitelná věc! V podstatě nám Cinklý jaro a STBerbr dávají najevo, že liga se hraje pouze pro dva týmy. Sponzorům je to nejspíš taky jedno, násilná revoluce se konat nebude, takže si zvykejme.

        • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.11.2013 19:48 |  
          0 0

          Já jsem ze zápasu (bohudík) moc neviděl.
          Sparta si své výročí prostě umí ohlídat...

          • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 23.11.2013 19:55 |  
            0 0

            Ono je asi fakt lepší se na tohle nekoukat, než si kazit sobotní večer.

            • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

              jarodo57     před 11 lety 23.11.2013 20:30 |  
              0 0

              To nebylo všechno .2 gól taky ofsajd,neodpískané 2 penalty atd.Ale oni měli mimo rozhodčí ošéfovaného i brankáře.Pelta je největší hrobař českého fotbalu.Přeci jaký pán , takový krám.Příští rok by bylo lepší hrát extraligu za účasti Sparta- Plzeň-Jablonec každý s každým a je jedno kolikrát o titul a pohár a pak liga o sestup za účasti zbylých mužstev.Jedna výhoda této formy ligy by byla v tom, že by nenasrávali Pelta a spol. ostatní týmy a hlavně fanoušky.

              • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 23.11.2013 21:21 |  
                0 0

                Ten Miller mě napadl taky, nebýt toho, jak chytil v první půli tu hlavu, tak bych taky myslel, že ho pojistili. Ale třeba ten zákrok byl jenom politováníhodný omyl. D

                • Re: Statistiky tipovačky 13. a 14. kolo

                  jarodo57     před 11 lety 24.11.2013 11:28 |  
                  0 0

                  Druhý gól taky jeho